Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Craiova și pielea ursului din pădure

Încredințat că Primăria va sprijini noua Universitatea, Adrian Mititelu a ­stabilit conducerea formației ce-ar urma să fie înscrisă din toamnă în liga secundă: Ilie Balaci manager general și Aurel Țicleanu antrenor. Evident, prezența celor două glorii ale Craiovei Maxima a […]

vineri, 5 aprilie 2013, 8:30

Încredințat că Primăria va sprijini noua Universitatea, Adrian Mititelu a ­stabilit conducerea formației ce-ar urma să fie înscrisă din toamnă în liga secundă: Ilie Balaci manager general și Aurel Țicleanu antrenor. Evident, prezența celor două glorii ale Craiovei Maxima a întărit speranțele suporterilor că echipa lor de suflet, dezafiliată abuziv de FRF, va renaște.

Numai că, într-un stil de-acum cunoscut, ­lucrurile nici n-au început bine să se miște în Bănie că s-au și împotmolit!  Inițial entuziasmat, Ilie a bătut în retragere cît ai zice pește! Intrat în direct la Tribuna Zero de la EuropaFM, unde era invitat Țicleanu, Balaci și-a motivat abandonul prin aceea că nu se simte capabil ­s-o scoată la capăt cu milionul de euro promis de Mititelu pentru relansare. “De fapt, scăzînd impozitele, milionul respectiv ­s-ar reduce la ceva mai mult de jumătate, sumă insuficientă ca să faci echipă și să promovezi. Ce jucători să aduci cu maximum 1.500 de euro pe lună?!”, și-a justificat gestul fosta Minune Blondă.

Totodată, el a dezmințit varianta că l-a deranjat numirea lui Țicleanu pe un post pe care l-ar fi dorit pe Eugen Trică, ginerele său: “Cum să-l fi vrut pe Eugen, cînd acesta cîștigă la Juventus Colentina, în C, dublu față de cît putea să-i ofere Universitatea?!”.

Vestea renunțării lui Balaci l-a surprins și ­l-a necăjit pe Țicleanu, antrenorul care în 23 de ani de carieră, dintre care 18 petrecuți peste hotare, a poposit în trei rînduri pe banca tehnică a Științei, iar o vreme a ocupat chiar fotoliul de președinte al clubului. Decis să rămînă, cel poreclit Chiose a anunțat că va efectua cîteva trialuri pentru a depista talentele din zonă și a închega, în funcție de posibilități, un lot care “să lupte de la egal cu Steaua peste 2-3 ani”. “Mi-am dat cuvîntul și-l respect, merg mai de­parte”, a declarat Țicleanu, cuvinte care trebuie că i-au liniștit pe fani, dar și pe Mititelu.

Ziua următoare, s-a răspîndit însă vestea că și antrenorul a părăsit corabia alb-albastră! Vicepreședintele Universității, Vlad Roșca, a scris pe Facebook că Țicleanu, domiciliat de ceva timp în orașul de sub Tîmpa, a semnat cu Corona, divizionara B din Brașov!  A venit rîndul lui Chiose să dezmintă încheierea unui acord, dar a admis existența unor negocieri care ar putea duce, ori nu, la parafarea unei înțelegeri. Astăzi încă al Științei, Țicleanu ar putea fi mîine al Coronei. Urmează să aleagă între vrabia din mînă și cioara de pe gard, deși Dumnezeu mai știe care e vrabia și care cioara în cazul de față.

Situația rămîne confuză la Craiova, unde deo­camdată se vinde pielea ursului din pădure. Cînd Balaci susține, nu fără temei, că un milion de euro n-ajunge pentru o relansare cu ștaif, Mititelu nu-l are nici măcar pe acela! În clipa în care îl va pune pe masă, se va vorbi ­altfel, cu certitudini, nu cu promisiuni. Pînă atunci însă, din păcate, se vorbesc discuții. Se bate apa-n piuă și atît.

Comentarii (54)Adaugă comentariu

california (349 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 9:06

se pare ca oltenii au decis sa moara cu mititelu de gat, precum banatenii cu iancu si ca sunt consecventi in hotararea lor; nu ai cum sa construiesti cu personaje care prin comportament inadecvat si conduse de interese personale sau de clan si-au falimentat, in toate sensurile, propriile echipe.

slobozia (7 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 9:52

Dl. Ioanitoaia are dreptate aici.Din pacate toti asteapta sa faca „altii”.
Si dragostea noastra pt echipa si fotbal moare pe zi ce trece.
Sandu mircea trebuie judecat ca pt crima…. impreuna cu ceilalti golani din frf

vasca (166 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 10:08

Trist, dar adevarat.

viorescu (70 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 10:13

La fel a fost si inainte de nenorocire. Finantele erau asigurate (daca tin bine minte) de niste returnari de TVA, care urmau sa vina, adica tot un fel de pielea ursului. Iar daca nu au invatat nimic din patania aia, atunci sint vinovati. De ce n-au rabdare sa se concretizeze intai promisiunile si abia apoi, in functie de ele, sa vada ce pot face?

elevu (1 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 10:14

D-le Ioanitoaia atata Craiova in sus Craiova in jos.Stiu ca sunteti fan infocat al lor dar nu credeti ca exagerati?Uita ca fara ei nu a murit fotbalul in Romania ,nici macar in Oltenia….asa ca mai lasati-o in colo de Craiova.Pana acolo Mititelu va fi miezul, nimic nu va iesi cum trebuie.De asta scrieti d-le .Mititelu e vinovat 95% de situatia actuala,federatia a pus doar cireasa.

Victor (278 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 10:15

Cat va fi amestecat Mititelu in treaba asta nu va iesi nimic bun. Daca el se retrage nu pare nimeni interesat sa bage bani, deci e un cerc vicios. Nu se poate fara Mititelu, dar nici cu el, Stiinta pare blestemata.

Dtru (268 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 10:18

Nea Ovi, te lupti cu morile de vant! Nu vezi bre ca oltenii astia nu se pot descurca si asteapta mereu de la altii. Sa vina Netoiu sa ii scoata la lumina!

vasim (144 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 10:18

In Craiova suntetzi prea divizatzi!
Prea multe interese si prea putzini bani!
Atata timp cat nu avetzi un om de afaceri potent, gen Pazkany la Cluj, nu o sa va putetzi ridica!
FRF v-a mazilit doar pentru ca echipa era a lui Mititelu.
Este o situatzie foarte grea si nu cred ca o sa va revenitzi!
Pacat ca inca o echipa de traditzie a disparut!
Cate mai urmeaza oare?

marius (1 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 10:20

„speranta moare ultima” noi, ne agatam cu disperare de o iubire imposibila,o fantasma as putea spune!

dan.motru (64 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 10:30

california,daca avea interese personale vandea jucatori buni pentru care a investit bani in ei dar a refuzat ca fraierul si a suportat consecintele prin dezafilierea abuziva a mafiotilor SANDU&DRAGOMIR.Relatii cu mafia de la FRF si LPF care au generat coruptia sunt BECALI, BORCEA, PASCANI si COPOS.Mititelu a sifonat coruptia arbitrajului si protesta vehement mafia FRF si LPF,fapt pentru care s-a facut aceasta dezafiliere abuziva pentru a scapa de el daca echipa n-au putut s-o ia prin Piturca.Antipatia fata de el a suporterilor este refuzul de a ceda echipa in contextul falimentului pe care-l are.Noi vrem renasterea echipei competitive pentru redobandirea succeselor anterioare care se face cu pragmatism in performante.SUCCES STIINTA!

mda (1 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 10:32

neaovi tot cu mititelu? faci ce faci si niciodata nu il incluzi pe mititelu in grupul celor vinovati, cand vede toata lumea ca principalul vinovat pentru dezastru fotbalistic din Craiova este chiar sponsorul tau, adrian marin mititelu! Din cauza cui nu sunt bani pt echipa? Nu cumva din cauza aluia care ii place sa fie patron doar cu numele? Cand a furat banii de la contribuabilii craioveni pe axa olguta-mlastina craiovitei, ai tacut malc! Si te mai miri de ce iti zice lumea ca interesul tau este de a-l scoate basma curata pe boovean prin orice mijloace… RUSINE neaovi!

adrian (3 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 10:35

ei ,conducerea, au gindul numai la bani.sa faca totul pentru echipa din suflet.eu tin cu ei din 1977,aveam 10 ani,dar nu am schimbat echipa,cum fac altii,cind retrogradeaza sau o mazilesc mafiotii din frf.

speedy (128 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 10:39

Subscriu la parerea lui vasim si victor. Mititelu este singurul vinovat pt ce s-a intamplat cu universitatea. Nu zic, a fost categoric un abuz, dar a pornit un razboi pe care nu l-a putut duce si mafiotul sandu l-a executat. Tot cu el vor sa se amestece? Pai cred ca sunt sanse mai mari sa renasca clubul daca il finanteaza suporterii. Universitatea are f multi suporteri, este imposibil ca printre ei sa nu fie si oameni de afaceri si cu bani. Daca se aduna 3-4 mai rasariti dpdv financiar, plus sutele de mii de fani, nu se poata sa nu stranga mai mult de 1 mil de euro, bani cu care pacaliciul asta doar se lauda.

mihai dan (4 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 10:53

NUMAI BINEVOITORI PE AICI!
ORICE MERGE MAI DEPARTE, CHIAR SI FOTBALUL FARA CRAIOVA, DEPINDE CE ASTEPTARI AI.
INSEAMNA CA SI FEDERATIA SI LIGA AR MERGE MAI DEPARTE FARA SANDU, DRAGOMIR SI GASCA LOR.
STEAUA ARE 3 PROCESE CONTRA FEDERATIEI, NU CONTRA LUI PITURCA CUM A AVUT CRAIOVA, VORBESTE CINEVA DE DEZAFILIEREA STELEI?
BUCURATI-VA STELISTILOR SI DINAMOVISTILOR CA JUCATI CU CHIAJNA, SEVERIN, BISTRITA, VIITORUL, CEAHLAUL, MEDIAS, ETC SI ALTE SUPERECHIPE CARE TOATE STRANG INTR-O ETAPA CATI AVEA CRAIOVA LA UN MECI.
NU INTELEGETI CE INSEAMNA CRAIOVA!
VA INVIT LA PRIMA ETAPA PE OBLEMENCO SI DUPA ACEEA POSTATI VOI IMPOTRIVA CRAIOVEI.

provincialul (2 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 11:06

pai daca dinamo, dupa parerea fostului membru pcr si sec.urist anghelache, ar putea castiga campionatul cu vreo 4 milioane de euro, de ce nu poate craiova minima sa promoveze cu aprox. 1 milion de euro?? de ce nu se implica olguta, ca are experiente fierbinti cu tinerii sportivi!???

speedy (128 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 11:11

mihai dan> ma tot uit si nu imi dau seama unde vezi post-uri impotriva echipei universitatea craiova. cred ca o confunzi cu mititelu. cat timp il amestecati pe mititelu in povestea asta, n-o sa aveti ocazia sa umpleti stadionul pt ca nu veti avea echipa. e simplu. si totodata trist…suporterii craiovei merita cu adevarat o echipa.

dani (86 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 11:33

Mititelu nu are ce cauta in fotbal. Nu este competent, nu are caracter, iar oltenii se pricep la orice numai la managament nu! Craiova a facut atitea abuzuri, asupra fotbalistilor straini care au evoluat acolo, incit li s-a dus faima! Craiovenii, ei intre ei nu se inteleg, se sfisiie precum ciinii…

sundance kid (18 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 11:42

O tara saraca cu unele regiuni foarte sarace deci cu patroni saraci.

rdy (6 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 11:54

un lot care “să lupte de la egal cu Steaua peste 2-3 ani”.

Mandru ca sunt stelist !!! Toate echipele vor sa se lupte cu Steaua : Dinamu , CraCriova etc bft

anti USL, PDL, PNL ARD…. (2 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 11:57

Las ca ai tu Ioanitoaia! Dar unu ca tine nu e in stare sa ajute U Craiova. De fapt tu nu ajuti pe nimeni in general, dai doar sfaturi

anti USL, PDL, PNL ARD…. (2 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 12:02

Voi astia care dati vina pe Mititelu, voi nu aveti nicio vina? Hai, ganditi-va bine si raspundeti voi, ca sa nu spun eu… Ipocriti si lasi; va merge gura, dar cand e vorba de o actiune comuna, va ia somnul sau va gaseseste omul la beutura….

catalin (25 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 12:04

Cand Piturca era manager genreal la U Craiova, Balaci din postura de invitat la emisiuni TV il critica ca cerea bani de la Mititelu si spunea ca managerul trebuie sa aduca bani la club din sponsorizari, ca de aia este manager.Acum vad ca el spune ca nu are bani suficienti.
Vedeti si voi diferenta dintre a vorbi din fotoliu si a trece la fapte.
Tot respectul pentru fotbalistul Balaci, dar ca manager nu avea calitati pentru asa ceva si apreciez faptul ca si-a dat seama de asta la timp.
Noua ne trebuie un manager care sa aduca bani si acest lucru il poate face numai un tip cu personalitate puternica si care sa fie agreat de suporteri si autoritati.
Eu as merge pe tandemul Cartu sau Bavel Badea -manageri si Ov Stanga-antrenor, cu conditia sa nu mai fie ranchiuna intre noi oltenii.

iordache_andrei (16 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 12:07

Asa cum am mai scris si acum ceva timp exista o singura solutie si aceasta este ca noi suporterii sa putem cotiza pt. echipa sub forma de actiuni sau pur si simplu sa donam niste bani.Singura problema ar fi ca cineva sa se ocupe de acest lucru.CREDETI CA ESTE CINEVA IN STARE DE ASTA.?

speedy (128 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 12:24

d-le Ioanitoaia, in alta ordine de idei, cand organizati niste cursuri de alfabetizare prin redactie? poate asa aude si Maria Andries de paronime si nu mai scrie despre „unitati scolare cu PROFIT sportiv” (sublinierea imi apartine).

arhy (4 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 12:28

Tot mititelu…credeam ca s-au trezit oltenii dandu-si seama ca prostia este in curtea lor si nu in alta parte. Smecheria olteneasca de a da vina pe altii nu prea mai tine.

stelist (4 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 12:42

Piturca sustine ca nu trebuie sa ne gandim ca putem bate Olanda? Probabil ca nu suntem in stare, dar un asemenea antrenor nu are ce cauta la Nationala! La fel, Rat, capitan de echipa, care sustine acelasi lucru! Apropo, Steaua lui Reghe a batut o echipa ce valoreaza 386 milioane Euro! Steaua a scos 3 puncte cu Chelsea si un golaveraj onorabil de 2:3. Cat valoreaza Olanda? Cat a scos „nea Piti”? 0 puncte, golaveraj 1:8! Nu mai vorbiti ca nu avem campionat, ca nu avem antrenori, ca nu avem fotbalisti. Avem de toate, mai mult sau mai putin. Nu avem o conducere ca lumea la FRF si nu avem un selectioner la Nationala!

Cheetah (2118 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 13:38

Fratilor, ce milion, BRE? Ne „huimaciram” de tot? „Milion” lansat nada in presa si negocieri fierbinti cu pielea ursului din codru asa cum bine spune Maestrul Ioanitoaia?
NU!!!
Nu „meleon” lansat in eter la misto, ci Idee – Tel (Target in engleza 🙂 ) – Studiu de Fezabilitate – Plan de Afaceri – Analiza de Risc – Finantare – Echipa de Management, etc.
Asa trebuie facute lucrurile, absolut totul cu Iubire Alb-Albastra din abundenta!
Chestia cu „meleonul” e o bagatela si foarte clar facut misto de noi toti ce iubim sincer acest simbol etern Romanesc din Terra Nova care este Universitatea Craiova.
Hai Craiova, revii???

IO (228 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 13:50

Mititelu vrea sa fie patron pe banii comunitatii. De fapt singurii bani bagati in club ar fi cei de la primarie. Probabil ca Mititelu are bani, ca a furat de la craiova cu mainile si cu picioarele, dar ii tine in contul altcuiva, ca sa nu-i ia fiscul la care e dator.

gigi (1 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 14:08

spedy vbv de voi si lasati craiova sa renasca cu 100000 de euro si veti vedea 40000 de mii de olteni in liga2 si steaua se lauda cu 50000 in europa lasati acolo si pe mm sa vbv de steaua lui pacat ca nam fost eu ala care ia dat un pumn si a fugit ca sigur nu mai era pe la steau de mult timp

dan.motru (64 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 14:22

Craiova a fost sacrificata pe altarul jertfei in numele dreptati pentru a starpi mafia FRF&LPF si coruptia din liga 1 generata de clanul mafiot Becali in urma polarizari excesive care i-a marit aroganta si tupeul de mafiot cine ste el,cum se lauda cu butoanele din arbitraje sau paca taca si rezolva orice.La popularizarea facuta era de asteptat sa se manifeste intocmai datorita caracterului penibil,lipsei de moralitate si a mentalitati de a profita prin orice mijloace.Cu UNIV.CRAIOVA,in liga nu puteau desfasura coruptia datorita si lui Mititelu care nu se asociase in abuzurile lor cu arbitraje sau compromisuri cu mafia FRF&LPF pe care o contesta cu vehementa.Astai Mititelu care uni il blameaza mai mult decat mafia findca nu a stiut sa administreze destinul clubului si este un falit in redobandirea succesului precedent al CAMPIOANEI UNEI MARI IUBIRI!

serban (14 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 14:47

mititelu nu mai are bani nici de coliva!sa cedeze palmaresul ca e expirat si falit!!

aral (1 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 14:52

Bai anti USL etc, esti dus cu capul? De cand si unde dau ziaristii, cat de bogati ar fi, bani la cluburi? Esti poftit sa canti la alta masa.

iordache_andrei (16 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 14:59

De cand a fost desfintata Craiova stau si tot citesc postarile voastre ,dar numai cativa ati pus problema de a cotiza pt. aceasta echipa restul va limitati in a injura si balacarii in stanga si in dreapta inclusiv intre voi.Nu zic ca sandu,mitica si nu in ultimul rand mititelu nu ar merita asta , dar parca prea mult zgomot si nimic concret.Si tot asteptam sa se intample ceva….care nu se mai intampla.Voi care locuiti in Craiova nu ati putea sa va interesati cum oare am putea cotiza legal pt. echipa si ce varianta ar fi.As ramane recunoscator pt. asta . Astept postarile voastre cu interes.

petru (26 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 15:56

Asa zicea si Cartu cu banii …Ce este mai important pentru SA ZICEM TRICA ? Sa castige dublu la CELEBRA ECHIPA JUVENTUS COLENTINA ,CASTIGATOARE A CCE , sau sa antreneze o echipa ,,necunoscuta,, precum UNIVERSITATEA CRAIOVA ? FARA COMENTARII …VAI STEAUA NOASTRA …

Angheliu (107 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 16:14

Curat murdar, coane Mitica.

Rado (2 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 16:20

Nea anti alea alea, nu ai vrea sa si joace Dl Ioanitoaia in locul vostru de supertupeisti?

Abcde (206 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 16:26

Cat e In treaba Mititelu Falitu nu va iesi nimic la Craiova. Asta vorbeste aiurea si mai mir ca unii il ai cred.

stiintza4ever (78 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 16:27

D-l Ioanitoaia aveti dreptate, la Craiova sunt lucrurile in ceata si asa au fost cam tot timpul in ultimii 20 ani.
Pt suporterii celorlalte echipe care il acuza pe Mititelu de dezafiliere: sa va fie rusine romani fara caracter! Conducatorii echipelor voastre au ridicat cartonasul in Adun. Gen. la FRF atunci cand le-a cerut Mircea Sandu. Ei sunt complici cu Nasu la dezafilierea clubului nostru drag. Sandu le-a cerut sa valideze decizia Com. Exec. iar ei s-au conformat. Toti stiau motivul pt care Com. Exec. a dezafiliat Craiova: pt ca aveau referat ca Stiinta ar fi dat in judecata FRF (cum face Steaua acum). Sa va fie rusine! Sunteti ipocriti si mojici si meritati pe deplin mocirla din fotbalul romanesc, meritati pe deplin sa-si bata joc Corleone, Sandu si Becali de voi! Succes in toate competitiile. Nu spun sportive pt ca sportul implica fair-play iar pt voi asta va deveni o cunoscuta abia peste vreo 10 ani.
Pt suporterii Craiovei care vor sa cotizeze: sunteti naivi. Nu se strang nici 100000 dolari pe an daca ne apucam sa cotizam. Prin absurd, daca s-ar strange 3milioane odata, cine sa raspunda de banii astia, cat sa-l platim pe ala si ce sa-i cerem sa faca intr-un an, cum sa-i judecam deciziile???? Singurul lucru pe care pot sa-l faca suporterii este sa se organizeze indeajuns de bine incat sa ceara si sa obtina vot/voturi in Consiliul de Administratie. Iar reprezentantul suporterilor sa fie cineva asa extraordinar de curat din toate punctele de vedere, un fel de Isus. Indiferent cine va fi acela, ei voi primul care voi porni un atac asupra lui/ei pt ca in sfarsit voi avea pe cineva care ma reprezinta, si pe care pot sa-l trag la raspundere.

Geoge Pomete (167 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 16:32

Aud pe unul si pe altul, ca Mititelu este falit si ar fi bine sa cedeze palmaresul altcuiva cu bani ! Voi ori sunteti aerieni si nu intelegeti nici macar ce scrieti voi, ori sunteti din cale afara de rautaciosi ! Nu ati auzit, ca Mititelu nu mai are decat 10 din actiunile care vor fi ? Nu ati auzit, ca cedeaza restul, suporterilor, primariei si oricui vine cu bani ? Cui sa cedeze Mititelu, actiunile, daca NIMENI, dintre oamenii care au bani, nu vine ! Nici suporterii nu se inghesuie cu bani ! Daca s-ar stringe 20, 30 mii suporteri care sa dea bani, nu multi, 20, 30 lei, ar fi ceva ! Dar nu da nimeni ! Toti strigam si tipam ca vrem echipa ! dar cu ce sa fie infiintata ? Mititelu a cheltuit foarte multi bani, dar intelegeti ca nu mai poate, nu mai are bani ! Eu cred ca ar trebui deschis un cont la banca, in care sa depunem bani ! sau poate altceva ! Trebuie facut ceva, urgent ! Altfel, mai trece un an, si inca unul… si poate inca alti ani, pina vom avea echipa ! Ar mai fi si varianta abonamentelor. Eu ma gandeam la ceva maret; am putea sa-l rugam pe Balaci, sa apeleze la unii patroni de echipe din Arabia pe unde a antrenat, sa dea vreun seic proprietar de club, ceva bani, iar clubul Craiova., se obliga sa dea in contulacelor bani, cativa jucatori sa joace la echipa acelui Seic, sau patron de echipe ! Dar daca si Balaci face pasul inapoi, ce sa mai zicem ?

TEX (12 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 16:45

Decat sa fim mediocri,asa cum am fost in ultimii 20 de ani,mai bine mai stam pe bara un an pana facem rost de bani calumea.De ce sa inscrii mititelule echipa in campionat daca nu ai bani suficienti?Pai ce a ajuns Craiova sa aduca jucatori de liga a 4-a,sau betivi adunati de prin carciumi si facuti fotbalisti peste noapte?Lumea nu o sa vina la stadion in numar prea mare,poate doar in prima etapa acasa.Nu uitati:Craiova in sezonul 2005-2006,liga a 2-a a avut o medie de spectatori de 7000 acasa…acum va fi altfel?Poate vom avea o medie si mai mica.Daca pierde Craiova 2-3 meciuri nici dracu va mai vine la stadion,iar toti ai vor sari in cap lui mititelu.”patroane” tu vei fi raspunzator pt. rezultatele echipei.Ma apuca groaza cand ma gandesc sa jucam cu Damila Maciuca sau Fc Caracal.Cum suna fratilor de la U.Craiova-Fiorentina,sau U.Craiova-inter milano…..la U.Craiova-otopeni? Groaznic !

COSMIN (15 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 17:59

Sa ceara Balaci bani de pe arabi!? Nu mai bine aduce un investitor de pe la ei sa bage bani in Craiova?? Carte multa nu se cere.
Asta ii trebuie Craiovei, un investitor strain sa faca o echipa mare..dar cine sa-l aduca? ca toti sunt pe interes. Eu sunt stelist si jur ca asta vreau, o Craiova competitiva… sa joc in campionat cu o echipa mare ca m-am saturat de Severin, iasi, chiajna, cacat pisat mazga. Nicio persoana publica nu iubeste Craiova cu adevarat, doar suporterii sunt cei care tin memoria echipei in viata..nici nu vreau sa ma gandesc daca mi s-ar intampla mie ca echipa mea de suflet sa se desfiinteze..oricare ar fi ea. Bafta Stiinta!

dragosbv (21 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 20:50

fapteee m-am saturat de vorbe ,ca vine ala ,ca nu sunt bani ,ca sunt bani ,faptele nu vorbele te fac sa fii mare

Serban (147 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 21:26

Cine a crezut că dacă-i susținut mititelu va renaște ȘTIINȚA ?!
Domnule Ioanițoaia, mititelu a fost cel care a dat tonul la batjocorirea jucătorilor – adică ceeace se fac acum șiman și copos nu s-ar mai fi reușit dacă el era pus la punct!
NU prin sprijinirea lui mititelu va renaște campioana unei mari iubiri !!!

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 21:44

Aveti dreptate ca la Craiova e debandada, dar a fost altceva in ultimii 20 de ani? Vraiste si iar vraiste.

vali (1 comentarii)  •  5 aprilie 2013, 22:41

Mititelu vrea sa fie patron pe banii comunitatii zice unul mai sus. Pai tot fotbalul nostru e mafie de primarie, de la U Cluj, CFR, FCM Targu-Mures, Petrolul si asa mai departe. Ba la mures hotii PDL cumpara si instalatie de nocturna de 200.000 de euro din banii publici pentru clubul gagiului de la PDL. Din pacate, facem capitalism ca in comunism, cu banii publici. Eu as da afara din campionat echipele care fura banii publici prin primari. Domnule Ioanitoaia, e la fel si la handbal. Aratati-mi legea care ii permite lui Oprescu sa faca alocari bugetare. Individul se crede guvernul romaniei, dar bucurestiul e unitate administrativ teritoriala. Banii bucurestenilor nu pot fi aruncati la valcea, cand scrieti asta?!

craiova (1 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 0:15

Mititelu e paduche . .. nu are bani sa tina echipa sa joace nici in curtea scolii … Singurii bani care-i mai face sunt din micii stricati care-i vinde la ciobanasu’.

dan.motru (64 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 5:23

Serbane daca nu cunosti realitatea nu dezinforma sau nu denatura adevarul cu insinuarea ca Mititelu a dat tonul la batjicoreala jucatorilor cand el le asigura salarii de peste 100 mi euro pana la 200 si ceva si le tinea parte si cand pierdeau meciuri.Pentru ai feri de tentati de a juca la echipele mafiote el le dadea cu mult cat le ofera BECALI&BORCEA jucatorilor din echipele lor..Lipsa de experienta si profesionalism s-au resfrans asupra lui si a suportat consecintele.Aceastai vina lui ca nu s-a priceput in administrarea clubului si a devenit falit.

dan.motru (64 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 7:04

La cate persecuti a suportat UNIV.CRAIOVA de-a lungul istoriei cea mai crunta,capitala suferinta este dezafilierea ei de mafiotii SANDU si DRAGOMIR. E cireasa de pe tort in cazul abujurilor asupra acestei echipe.Speram ca bunul DUMNEZEU campion al unei mari iubiri va face dreptate CAMPIOANEI UNEI MARI IUBIRI.Cu meritul dvs.domnule OVIDIU si cu credinta in DUMNEZEU speram sa revenim acolo unde ne este locul.Nu va uit si ma rog de fiecare data cand intru in catedrala sa va ajute DUMNEZEU pentru profesionalismul desavarsit pe care il aveti. Succes in continuare pentru combaterea abuzurilor din fotbalul nostru.Va multumesc in numele suporterilor cei mai afectati in pasiunea lor,cei mai fanatici din liga1.

dan.motru (64 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 7:05

La cate persecuti a suportat UNIV.CRAIOVA de-a lungul istoriei cea mai crunta,capitala suferinta este dezafilierea ei de mafiotii SANDU si DRAGOMIR. E cireasa de pe tort in cazul abuzurilor asupra acestei echipe.Speram ca bunul DUMNEZEU campion al unei mari iubiri va face dreptate CAMPIOANEI UNEI MARI IUBIRI.Cu meritul dvs.domnule OVIDIU si cu credinta in DUMNEZEU speram sa revenim acolo unde ne este locul.Nu va uit si ma rog de fiecare data cand intru in catedrala sa va ajute DUMNEZEU pentru profesionalismul desavarsit pe care il aveti. Succes in continuare pentru combaterea abuzurilor din fotbalul nostru.Va multumesc in numele suporterilor cei mai afectati in pasiunea lor,cei mai fanatici din liga

dan.motru (64 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 7:07

La cate persecutii a suportat UNIV.CRAIOVA de-a lungul istoriei cea mai crunta,capitala suferinta este dezafilierea ei de mafiotii SANDU si DRAGOMIR. E cireasa de pe tort in cazul abuzurilor asupra acestei echipe.Speram ca bunul DUMNEZEU campion al unei mari iubiri va face dreptate CAMPIOANEI UNEI MARI IUBIRI.Cu meritul dvs.domnule OVIDIU si cu credinta in DUMNEZEU speram sa revenim acolo unde ne este locul.Nu va uit si ma rog de fiecare data cand intru in catedrala sa va ajute DUMNEZEU pentru profesionalismul desavarsit pe care il aveti. Succes in continuare pentru combaterea abuzurilor din fotbalul nostru.Va multumesc in numele suporterilor cei mai afectati in pasiunea lor,cei mai fanatici din liga

Comentează