Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua și Craiova în aceeași oală?!

Aparent, dosarul s-a închis în clipa în care, vineri, pe 29 martie, Steaua a virat către FCM Bacău 1,1 milioane de euro cu titlu de despăgubiri pentru că Eugen Baciu, venit în Ghencea în 2004, a plecat gratis în 2011. […]

duminică, 31 martie 2013, 2:43

Aparent, dosarul s-a închis în clipa în care, vineri, pe 29 martie, Steaua a virat către FCM Bacău 1,1 milioane de euro cu titlu de despăgubiri pentru că Eugen Baciu, venit în Ghencea în 2004, a plecat gratis în 2011. Incluzînd penalități și cheltuieli de judecată, suma a fost achitată ca urmare a hotărîrii Tribunalului de Arbitraj Sportiv de la Lausanne, favorabilă clubului moldav. Dar și de teamă că UEFA s-ar putea ridica împotriva Stelei în eventualitatea nerespectării verdictului din Elveția. Deoarece exista chiar varianta excluderii din cupele europene, Gigi Becali a umblat  la buzunar. A făcut foarte bine că n-a mai lungit-o. Altminteri, cu datorii la 31 martie, se expunea și pericolului de a nu lua licență pentru sezonul viitor.

Și totuși, la o privire mai atentă, dosarul nu s-a închis! Firește, cadrul s-a schimbat, însă problema e departe de a fi rezolvată din moment ce FC Steaua a acționat în judecată Federația la Curtea de Apel București, ba chiar în două dosare, 2191/2/2013 și 2192/2/2013! Pe Portalul instanțelor, Steaua figurează ca reclamant, iar FRF ca pîrît. Prima reproșează că, după ce comisiile federale i-au dat dreptate, FRF a întors-o și a cerut aplicarea deciziei de la Lausanne. Evident, atitudinea e considerată incorectă de către roș-albaștri.

Deoarece a apelat la o instanță civilă, manieră în care ar fi încălcat regulamentele interne și internaționale, Steaua a ajuns în postura în care s-a găsit Craiova în iulie 2011, cînd Comitetul Executiv a scos-o din fotbal abuziv și nejustificat, a desființat-o.
Deși nu-s identice, căci s-a dovedit că Universitatea l-a chemat în judecată numai pe Pițurcă, nu și Federația, situațiile se aseamănă. Ca atare, și Steaua riscă dezafilierea, ceea ce însă, pune cineva prinsoare?, nu se va întîmpla niciodată, indiferent de amploarea ori de gra-vitatea prezumtivelor ei abateri. Ar fi absurd, ilogic, să lovești în cea mai iubită formație din România, cu atît mai mult în momentul în care ea domină autoritar campionatul.

În rest însă, e dreptul oricui să întrebe de ce, dacă ai decapitat-o pe Craiova pentru că te-ar fi dat în judecată, cu toate că nu te-a dat, nu iei măsuri și împotriva Stelei?! Argumentul că Universitatea, spre deosebire de Steaua, n-a epuizat instanțele sportive pică atîta vreme cît acestea, inclusiv TAS, nu-s recunoscute de tribunalele noastre civile.

Nu dezvolt subiectul întrucît am convingerea că șefii Federației, în frunte cu Mircea Sandu, nu-și vor permite cu Steaua ce și-au permis cu Craiova. Și îndrăzneala lor de a bate din picior și de a forța nota, manieră în care au ras-o și pe Poli Timișoara, are o limită, are o măsură. Iar amănuntul că n-au reacționat față de demersul Stelei îi acuză și mai tare în raport cu Craiova, căreia Nașu’ și aco-liții lui i-au rupt gîtul în afara oricărei explicații plauzibile. Ca să-și umfle mușchii și să se răzbune pe Mititelu, să-i demonstreze acestuia și nouă, tuturor, că pentru ei contează ambițiile, orgoliile și interesele, nicidecum regulamentele. Trist e că respectivii nici măcar nu pricep cît sînt de vinovați și de penibili!

Comentarii (160)Adaugă comentariu

john (564 comentarii)  •  31 martie 2013, 14:52

e clar steaua trebuie dezafiliata urgent!

constantin (2 comentarii)  •  31 martie 2013, 14:56

cu tot respectul , in cazul asta gresiti dl Ioanitoaia….pentru ca omiteti un lucru foarte important: nainte de excludere, FRF i-a solicitat oficial, in nenumarate randuri, Craiovei sa-si retraga actiunea din justitie…..puteti spune ca situatiile sunt identice doar daca frf someaza Steaua sa-si retraga actiunea din justitie si acest lucru nu se intampla….pana atunci…..nu are rost sa fortati nota..

Marian (6 comentarii)  •  31 martie 2013, 14:57

perfect adevarat

gyno (55 comentarii)  •  31 martie 2013, 14:59

La Universitatea Craiova a fost vorba de rautate , ambitie , razbunare fara limita…fara niciun fel de scrupule si cu orice risc…..In momentul in care Mititelu a scos din sertar contractele lui Gaman si Barboianu (care fugisera cu Piturca ) prin care acestia isi prelungeau automat contractele din vara anului 2011 prin contracte noi…Piturca a tubat vazand ca nu poate sa-i fure jucatorii lui Mititelu prin acele dezlegari in alb….astfel ca a mers la Sandu (care si el il ura de moarte pe Mititelu ) si au pus la cale ”Excluderea” Universitatii fiind practic singura smecherie de a mai pune mana pe jucatorii lui Mititelu…astfel ca au incalcat si au fortat regulemantele FRF la maxim….au inventat un aparent motiv (acela ca U CrAIOVA ar fi dat in judecata FRF pt a avea o justificare patetica…motiv care nici macar n-a stat o luna in picioare deoarece curtea de apel a decis ca U Craiova niciodata nu a dat in judecata FRF…insa desigur FRF nu a reparat eroarea pt ca ei defapt stiau adevarul de la bun inceput….motivul mincinos cu datul in judecata era defapt un pretext pt excrocherie….) . Sandu si Piturca au multe pe constiinta si au multe de dat cu sumbemnatul si de raspuns atata in fata legii cat si in fata lui Dumnezeu pt nenorocirea facuta Universitatii Craiova……o fapta savarsita impreuna de cei 2 excoci ….

IO (228 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:00

Argumentul ca Steaua a epuizat toate instantele sportive TZINE si inca foarte bine. In rest comparatia dintre Steaua si Craiova este absolut deplasata si inutila.

iustin (82 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:00

nu, nu se afla in situatia craiovei pentru ca steaua a epuizat mai intai TOATE caile sportive pentru solutionarea cazului si apoi a intentat proces in civil, lucru in conformitate cu legile frf.

RANDOOM (62 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:05

PENTRU SIMPLU FAPT,CA IN CAZUL CRAIOVEI S-A FACUT ACEST LUCRU INTENTIONAT, SI DUPA MITITELU A CASTIGAT PESTE TOT SI ACUJMA LE ESTE FRICA ASTORA DE LA FRF SA FACA SI CU STEAUA ASA,DEOARECE VOR PIERDE,NU CA NU AR VREA EI SA RETROGRADEZE STEAUA.

faurul_pamantului (2 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:06

Haideti sa boicotam fotbalul, pana nu pleaca acesti corupti de la frf si lpf, sa nu mai mergem pe stadion! Sa-i lasam cu fotbalul lor si conducatorii (patronii) lor preferati!

IMBECILITATEA GENIILOR (5 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:06

nea ovidiu, esti un geniu!

mieusa (33 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:11

tas-u, ue sunt 2 din capetele monstrului asta de se cheama globalizare sau colonizare nivel 21. „s-a’nchis localu'”, a capatat o noua dimensiune, adica tot ce e local, traditional, specific, sau mai bine zis curtea mea, se judeca dupa legi ciudate la .. je ne sais where und porque.

ss (34 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:14

Can can mediatic…….ne-am obisnuit!

ss (34 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:16

gyno…..esti extrem de obiectiv, nicio vorbulita de Dragomir?! Piti si Dragomir sunt groparii Craiovei…..cumva sunt olteni?!

treadstone (21 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:17

Din ciclul „sa moara si capra vecinului”…trist e ca presa nu face nimic pentru indepartarea lui Sandu dupa atatea calificari ratate si dupa haosul din fotbalul romanesc.

filip (21 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:18

Cu tot respectul ori sunteti neinformat sau rau intentionat. Va aduc aminte ca intre timp instanta a dat o decizie prin care spune ca cluburile pot sa adreseze in civil.
VA ROG SA CITITI DECEZIA CURTII DE APEL.

Ps: Federatia a gresit cu Craiova si tb sa plateasca, dar asta/

adrian (9 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:21

Deci legea,regulile nu sunt aceleasi pentru toata lumea ?Oare de ce Romania este aici ?Nu si din cauza asta ?

adi (4 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:21

iustin si constantin – Voi nu pricepeti ca Universitatea Craiova nu a actionat in justitie FRF ci pe Victor Piturca. Si daca ar fi facut-o nu putea fi exclusa pentru acest lucru. Instantele sportive de genul T.A.S. nu sunt recunoscute de justitia din Romania.

Respect domnule Ioanitoaia pentru corectitudinea si echidistanta dvs.. Pacat ca traim intr-o tara de imbecili care chiar si „mura-n gura” (asa cum le-ati explicat dv. in acest articol) nu inteleg situatia de fapt!

ionut (1 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:22

nu se vede si in ultimele zile, declaratiile dupa meciurile nationalei? unul vrea sa ramana antrenor, celalalt il acopera… daca incep sa vorbeasca… 🙂

Serghei (107 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:26

Nu, Steaua nu trebuie dezafiliata, la fel cum nici Craiova nu trebuia. FRF funcționează după niște regulamente nerecunoscute de Statul Român. Trebuie schimbat Statutul Federației, urgent! Pentru că el nu poate există în afara legilor României. În acest moment, FRF este o federație ce funcționează ilegal. UEFA poate funcționa după regulamente nerecunoscute în țara noastră, FRF nu.

jiji (166 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:32

Contractul a fost facut de un oier incult si normal k a fost pacalit,acum si a dat seama si el si altii idioti din jurul lui si nu mai vroia sa plateasca.Desi sunt stelist,ma bucuram k steaua sa fie dezafiliata si penalizata drastic,poate asa scapam de becalismele din fotbal.

fargo (19 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:32

Orice s-ar intampla nu indraznesc ei sa dezafilieze Steaua,liga 1-a ar falimenta,in plus ar iesi revolutie la cat de multi suporteri are Steaua,ciobanul a stiut ca daca nu plateste cel mai mult el ar fi avut de suferit si in mod sigur ptr asta suporterii niciodata nu l-ar fi iertat,cine draqu l-a pus sa incheie un contract cu asemenea clauze? a gresit atunci si e f normal sa plateasca,bani aruncati in stilul lui caracteristic,doar nu ar fi prima data cand pierde banii aiurea:)))

Alin (55 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:33

Pentru unii se judecat in LITERA legii pentru unii in SPIRITUL legii………Oricum cocosati cu atatea dosare penale si dupa ce Tribunalul a dat hotarari prin care s-a stipulat clar ca mai multe regulamente ale FRF incalca flagrant Constitutia si legile romanesti cei de la FRF indiferent ce ar face Steaua sau alt club din Romania nu ar mai proceda la fel ca in cazul Craiovei….Cei de la FRF isi vor modifica inclusiv statutul si regulamentele….cazul Craiovei a fost capat de drum pentru nemerniciile lui Sandu si ale regulamentelor lui facute dupa propriile lui legi….

MARGELATU (91 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:40

E de mult, de f de mult timpul!!!

SANDU & DRAGOMIR dupa fileu!!!

Desteapta-te romane si DNA!

TEX (12 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:42

Evident cand este vorba despre steaua echipa comunista,bolsevica,echipa fara suflet….cred ca si daca ar face cele mai mari nenorociri,frf si infractorul sandu mircea ar inchide ochii,pt. ca in Romania nu exista dreptate,cand este vorba de steau se judeca mereu alte unitati de masura,steaua este fascinatia puterii,steaua este ceva fals,o minciuna de echipa.LA PUSCARIE sandu si dragomir,steaua retrogradata apoi dezafiliata,numai asa se va face dreptate si se va curata fotbalul romanesc.

lorin (564 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:50

o zi fericita va fi cand steaua va fi dezafiliata

one-driver (6 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:52

articol tendentios…cu alte cuvinte „lume lume cerem dezafilierea Stelei asa cum a fost dezafiliata Craiova”! pai…Dle Ioanitoaia,daca U Craiova a fost dezafiliata abuziv si cu rea intentie (ceea ce este foarte adevarat) iar dezafilierea s-a facut ilegal,acum ce facem,mai cerem un abuz,mai vrem inca o ilegalitate? inteleg ca iubiti Craiova dar aveti atata rutate fata de Steaua de nu ai vazut!

FOREVER „U” (33 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:54

D-LE IOANITOAIA MA BUCUR CA ATI APUCAT PE DRUMUL CEL BUN ,PT CA LA INCEPUTUL RAZBOIULUI CRAIOVA (MITITELU)-MAFIA (FRF,LPF, CLANUL) ATI FOST DE PARTEA MAFIOTILOR. EU UNUL MI-AM CAM PIERDUT SPERANTA CA MITITELU (CU TOATE LUPTELE LUI CASTIGATE) O SA CASTIGE SI RAZBOIUL, PT CA LEGATURILE PE CARE LE AU MAFIOTII SANT PREA PUTERNICE SI DACA O SA CADA UNUL O SA CADA FOARTE MULTE CAPETE, SI SA NU UITAM CA LA PUTERE AU REVENIT PRIETENII LOR. ORICUM VA DORESC PUTERE DE LUPTA (RELATAREA ADEVARULUI), PT CA SANTETI CAM ULTIMUL, CA RESTUL A FOST „DOMOLIT”

C.C.M. (1 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:58

Sa plece Sandu si Dragomir dar nu retrogradati Steaua pentru ca e echipa romanilor saraci deci si echipa mea

Decebal (8 comentarii)  •  31 martie 2013, 15:58

Nu vreau sa fiu apocaliptic , dar daca s-ar intampla asa ceva , va vom da foc la toti si toate , va luam pe toti cu noi odata , in frunte cu televiziunile , ziarele , JiJi , Neacoiti , Borci , Pazkanieni, Neculaieni si Niculaieni . Sa fie clar , Steaua nu este Poli Timisoara , „U” Craiova , Dinamo sau Rapid

Steaua1986forever (19 comentarii)  •  31 martie 2013, 16:01

Sa intelegem ca daca mafiotii de la FRF si LPF au facut un ABUZ cumplit in cazul Universitatii Craiova….trebuie sa faca un abuz ingrozitor si cu Steaua ca sa fie si domnul Ioanitoaia fericit si multumit? Apropos domnule Ioanitoaia, nu v-am vazut atat de virulent atunci cand prietenii dvs (Sandu si Mitica) cu care sunteti prieten foarte apropiat de o viata…..au facut acele MIZERII echipei Universitatea Craiova. Acum ce facem? Ne suparam ca nu fac la fel si cu Steaua sau cum? Dumneavoastra cu cine tineti de fapt ? Ati luat partea Universitatii Craiova in ultimele luni (mult prea tarziu si cam….degeaba) atunci cand a fost cazul nu ati fost de partea lor. Eu unul m-am saturat de ipocrizia dumneavoastra…..parerea mea este ca sunteti total compromis in „meseria” asta si ar fi cazul sa mai lasati si „tinerii jurnalisti” si dvs sa faceti usor usor pasul in spate….desi nu prea vad nici unul cat de cat capabil…

valy (29 comentarii)  •  31 martie 2013, 16:01

romania este tara in care se dau pe banda rulanta hotarari judecatoresti diferite,speta fiind aceeasi.nimeni nu raspunde de ce hotarari da!!!

STEAUA = CEAUSESCU (12 comentarii)  •  31 martie 2013, 16:02

De acord cu TEX!

PACALICI (12 comentarii)  •  31 martie 2013, 16:07

Astia care tin cu stiaua 99 la suta sunt inconstienti,sunt cei care traiesc viata asta si habar n-au ca au trait-o ,ei stiu ca orice s-ar intampla stiaua castiga,asa credeau si comunistii ca ei sunt deasupra tutturor:)))) asa ca intr-o zi cand idem ca craiova se va dezafilia jur ca in maxim 3luni nimeni nu mai pomeneste de stiaua,de fapt „stiaua trebuia sa cada in decembrie`90 ca si familia ei.

Serban (147 comentarii)  •  31 martie 2013, 16:10

Domnule Ioanițoaia, este adevărat că Mititelu și-a bătut joc de jucători, ca și nemernicul de la Sportul?
Mă refer, în primul rând, la australieni – ca să scape au semnat că și-au primit banii.
De fapt cum se numește echipa craioveană ce susțineți, că Mititelu i-a tot schimbat numele?!
Pe de altă parte – chiar credeți că vă pricepeți să manipulați!?!

stoaiabehehe (4 comentarii)  •  31 martie 2013, 16:13

@decebal

intr-adevar steaua nu e timisoara, craiova sau rapid si te rog sa nu incerci vreo apropiere, echipele pe care le-ai pomenit sunt vechi si au traditie, stelemeaua e doar un fals al istoriei

Alex – Craiova (9 comentarii)  •  31 martie 2013, 16:13

Intrebare : daca Sandu a dezafiliat-o abuziv pe Stiinta, de ce nici pana azi nu avem ceva concret, in sensul ca acest individ sa plateasca intr-un fel ???? Sau, ma rog, cei care au dus la aceasta situatie. Noi ne reinscriem in campionat, dar nu am fost despagubiti in niciun fel, nimeni nu a platit pentru acel abuz. Mai nou, acum suntem abuzati si cu nationala… Poate ca daca ar plati intr-un fel pentru acel abuz, noua echipa s-ar dezvolta altfel. Unde e dreptatea noastra ???

Aristotel (167 comentarii)  •  31 martie 2013, 16:14

Mai, Constantine, daca nu ne-am da seama ca esti rautacios, am spune ca esti un prost, facut gramada! Da, FRF i-a cerut de vreo cateva ori lui Mititelu sa-si retraga procesele de la tribunal, insa Mititelu nu l-a ascultat, pentru simplul motiv, ca el, Mititelu, nu daduse in judecata FRF ! Deci, n-avea ce sa retraga, intelegi ? Mititelu, a raspuns de fiecare data somatiei lui Sandu, si a aratat in adresa ca Craiova n-a dat in judecata FRF, dar Sandu nu i-a raspuns lui Mititelu ! Sandu stia ca Mititelu nu daduse in judecata FRF, dar s-a facut ca n-a inteles, ca sa aiba motiv sa se razbune prosteste pe Craiova, fara nici un temei ! Dupa instalarea lui Piturca la Craiova, acesta, Piturca, a facut o conventie scrisa cu Mititelu, ca primeste sa vina la Craiova, cu conditia ca Mititelu sa stea deoparte, sa nu se bage la echipa si sa nu scoata nici un cuvant, timp de trei ani, altfel, conform intelegerii, Mititelu trebuia sa plateasca 5 milioane euro, daca vorbea mai repede de 3 ani ! Dupa ce a fost semnata intelegerea, Piturca, hotomanul,se apucase sa trateze vinzarea de jucatori, cinci dintr-un foc, cei mai reprezentativi,la diverse echipe , fara sa-l intrebe pe Mititelu ! De aici a pornit tot scandalul !. Mititelu nu putea sa taca, atata timp cat borfasul trisor barbugiu, se apucase sa-i vanda jucatorii ! ” Ai vorbit, esti bun de plata ” ! a tipat Piturca ! Mititelu i-a dat preaviz lui Piturca, iar acesta , trebuia sa mai stea dupa primirea preavizului, inca 15 zile, conform Codului Muncii! Piturca a plecat imediat si s-a dus la comisiile FRF cu intelegerea aia si comisiile, i-au dat dreptate lui Pturca ! Normal, ca erau oamenii lui Sandu ! Atunci Mititelu s-a adresat instantei, dandu-l in judecata pe Piturca, mai ales ca completase si colile alea in alb pe care le daduse naivul Mititelu, iar Piturca a completat acele foi in alb, cu numele lui Gaman si Barboianu, in biroul lui Dragomir sau al lui Mircea Sandu ( nu stiu exact ! )cu cei doi, Gaman si Barboianu ! Piturca e un escroc notoriu, iar Sandu, i-a tinut isonul ! De aici, deducem ca Sandu si Piturca sunt ” pe mina” numindu-l pe Piturca selectioner, cu un salariu mare, din care cu siguranta, are si cancerosul o parte !… Cat il priveste pe Sandu, asteptam cu mare nerabdare sa fie judecat si condamnat ! Inainte de asta, mai asteptam ca FRF sa-l despagubeasca pe Mititelu, pentru abuzurile facute asupra Craiovei !

vasca (166 comentarii)  •  31 martie 2013, 16:14

Alo, alo, lasati vrajeala ca s-a schimbat ceva in lege si ca Steaua a epuizat si instanta sportiva de parca Steaua s-ar fi dus la TAS nu Bacaul. Steaua de ce s-ar fi dus cand castigase in tara la toate comisiile? Ioanitoaia are dreptate cum pune problema.

alin (2 comentarii)  •  31 martie 2013, 16:14

Si ce e de facut domnule Ioanitoaia in aceasta situatie ? Astept raspunsul dumneavoastra .

FV (4 comentarii)  •  31 martie 2013, 16:17

@TEX „… steaua echipa comunista,bolsevica…”, „…steaua este fascinatia puterii,steaua este ceva fals,o minciuna de echipa”. Nu stiu ce hram porti tu, draga TEX dar cand citesc enormitatile astea ma gandesc ca oricum nu conteaza. Nu stiu unde si in ce context erau rostite expresiile astea cand le-ai auzit tu si nici de ce ti-or fi placut asa tare ca le-ai lipit de numele unui club de fotbal. Care club, intre noi fie vorba, e singurul de pe plaiurile mioritice care poate iesi azi in Europa cu fruntea sus. De unde atata ura? Vrei sa dispara Steaua ca sa lase locul unora (ai tai?) care doar asa ar putea ajunge in frunte? Ce dreptate s-ar face prin dezafilierea Stelei? Mai sunt unii care nu stiu sa scrie decat despre blaturile facute de Steaua. Nu am dovezi sa-i contrazic, cum nu au nici ei pentru afirmatii. Ar trebui totusi sa se gandeasca la faptul ca blaturile se fac atunci cand nu poti castiga cinstit, adica nu ai valoare. Masura adevarata a valorii o dau rezultatele in cupele europene. Te-as ruga, draga TEX, sa faci o analiza succinta a echipelor noastre de fotbal si sa vezi cum ne-am fi pozitionat fara Steaua in clasamentul UEFA din ultimii ani. Ai mai dori sa fie dezafiliata? Nu ti s-ar parea ca ne-am taia singuri craca de sub picioare? NU pun ca Steaua trebuie sa se stearga pe picioare cu reglementarile in vigoare ci doar sa fie sanctionata pe masura incalcarii acestora, nu asa ca ni s-a pus noua (adica tie) pata pe ea!

Olteanu (478 comentarii)  •  31 martie 2013, 16:17

Nea Ovi, esti in mare forma, felicitari. Mesajul articolului e a indemana oricui: ce ii e interzis Craiovei, ii e permis Stelei, traiasca SanduMircea si smecherii din jurul lui!

Cristian (9 comentarii)  •  31 martie 2013, 16:22

domnnule Ioanitoaia, conduceti cel mai mare ziar „de sport” din Romania. De ce nu faceti o campanie ampla, nu importrica FRF (omenilor de acolo..) ci una pro Universitatea Craiova, si limiati la articole gen:

Sa moara si capra vecinului…

Vissu (88 comentarii)  •  31 martie 2013, 16:22

@Steaua1986. Cred ca traiesti pe alta lume ori chiar intr-o pestera daca sustii asemenea tampenie. Dl Ioanitoaia e singurul ziarist roman care a aparat de la inceput cauza Craiovei, s-a implicat si s-a batut, iar tu ai picat din luna si afirmi contrariul. Ca si cei care nu pricep sensul articolului, care nu e contra Stelei, ci revine asupra nedreptatii facute Stiintei. Doamne, multi citesc, putini inteleg…

Costache (1 comentarii)  •  31 martie 2013, 16:22

Bai Decebal, tu n-ai putea sa dai foc nici lu ma-ta, deci nu mai instiga la violenta.

emanuel (1 comentarii)  •  31 martie 2013, 16:25

e trist ca nimeni nu are curajul sa se ridice impotriva lui mitica si sandu. toti isi au partea lor de vina. e totul un joc bine organizat in care fiecare isi asteapta randul la campionat. ex.: urziceni, cfr, otelul,stiaua… doar cine nu a jucat jocul miticilor au fost decapitati. poli, craiova, u cluj, urmeaza vasluiul. si normal mai is echipele mediocre ce vand meciurile pe o ciorba de linte… vai si amar traim in romanica.. de fapt traiti ca eu is de mult afara…

mirrorman (6 comentarii)  •  31 martie 2013, 16:26

„Decebal on 31.03.13 at 3:58 pm
Nu vreau sa fiu apocaliptic , dar daca s-ar intampla asa ceva , va vom da foc la toti si toate , va luam pe toti cu noi odata , in frunte cu televiziunile , ziarele , JiJi , Neacoiti , Borci , Pazkanieni, Neculaieni si Niculaieni . Sa fie clar , Steaua nu este Poli Timisoara , “U” Craiova , Dinamo sau Rapid”
Dragul meu,mai întâi ar trebui să realizezi faptul că nu poți fi „apocaliptic” deoarece apocalipsa înseamnă revelație!!! Și doi,Steaua nu se aliniază și ea la regulamentele cunoscute,sau mă rog,recunoscute??? Ai auzit de Juventus Torino,îți sună cunoscut? Când este vb de dreptate,nu contează cum te cheamă dragul meu,ai greșit,plătești,scurt pe doi…dar la noi,ehe,vine unul ca tine cu furca,altul cu punga…

aius (133 comentarii)  •  31 martie 2013, 16:30

steaua este echipa cocalarilor,taranilor,presei becaliote,si deci e greu sa scoti din capul prostimii,ideea ca ciobanul a gresit grav si nu mititelu.din pacate atunci cand un ziarist de talia dv.incearca sa spuna adevarul,se gasesc imediat cativa idioti care sa spuna ca steaua e cea mai ce,si nimeni nu are voie sa zica nimic de steaua.nu mai ca din pacate nu stiu cat rau fac ei fotbalului ,prin simplul fapt ca accepta doua masuri diferite ptr. doua echipe din aceasi tara,din acelasi campionat.halal suporteri,halal echipa-steaua-!!!

Augustin (268 comentarii)  •  31 martie 2013, 16:32

Cristiane, esti altul care nu citesti. Nea Ovidiu a scris vreo 10-15 articole pe tema nedreptatii facute Craiovei, ce campanie mai vrei?

mafia fotbalului romanesc (1 comentarii)  •  31 martie 2013, 16:33

peste 90% din cei care comenteaza nici macar nu au citit postarea lui Ioanitoaia! fie sunt analfabeti si analbafeti. Deschideti’va ochii si cititi ce spune omul! cum a fost dezafiliata Univ Craiova?? ilegal!!! NU A DAT IN JUDECATA FEDERATIA!!! stiaua?? A DAT IN JUDECATA frf!!!! CITITI, nu doar va jucati cu degetele pe tastatura!

Escobar (1 comentarii)  •  31 martie 2013, 16:35

Mai oameni buni, aici nu functioneaza ideea cu „sa moara si capra vecinului” ! vrem doar sa se respecte regulamentele, iar steaua in momentul de fata nu respecta regulamentele forului international FIFA! intelegeti ca apelarea instantelor civile atrage dupa sine dezafiliera! DESCHIDETI OCHII!!!

romanu (3 comentarii)  •  31 martie 2013, 16:36

asta e diferenta intre o societate normala si societatea noastra. pana cand legea nu va fi respectata de catre toti, indiferent cum se numesc impricinatii, n-o sa fie corectitudine in tara asta. steaua trebuie sa fie sanctionata in acelasi fel, cum a fost sanctionata si craiova.

Comentează