Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Gata, ajunge cu Pițurcă?!

Egalul smuls in extremis în Ungaria și înfrîngerea categorică suferită în Olanda i-au scăzut dramatic cota de popularitate lui Pițurcă. Contestat și pînă atunci, acesta a devenit inamicul public numărul 1 în ochii multora, care îi solicită lui să plece […]

vineri, 29 martie 2013, 4:04

Egalul smuls in extremis în Ungaria și înfrîngerea categorică suferită în Olanda i-au scăzut dramatic cota de popularitate lui Pițurcă. Contestat și pînă atunci, acesta a devenit inamicul public numărul 1 în ochii multora, care îi solicită lui să plece ori Federației să-l demită! Rezultatelor slabe și evoluțiilor dezolante le-a pus capac modul în care antrenorul “tricolorilor” a înțeles, mai corect spus, n-a înțeles , să gestioneze relația cu iubitorii fotbalului. Mereu morocănos, parcă agasat de cei din jur, Pițurcă a pierdut și fanii care-i mai rămăseseră. A reușit să-i transforme în dușmani.

Dintre reproșurile adresate lui, marea majoritate se justifică. Cum a cîntat fals cînd i-a titularizat la Amsterdam pe Stancu și pe Grozav, în vreme ce pe Mutu și pe Chipciu, marcatorii de la Budapesta, i-a lăsat pe bancă, chiar merita să fie tras la răspundere. Arătat cu degetul din pricină că n-a avut nici fler, nici inspirație în situațiile amintite. Și nu numai. Una e să-l critici însă pe selecționer că nu s-a orientat și alta să-l învinovățești de cîte-n lună și-n stele, să-i cauți noduri în papură! Să te legi de el că poartă breton, că umblă în trening etc, etc. Practic, unii mai aveau un pic să-l acuze că l-a împușcat pe președintele Kennedy ori că a răpit-o pe Elodia.

S-ar cuveni, e obligatoriu, să nu sărim calul, să nu ne pierdem capul. De pildă, să nu inventăm că Pițurcă l-a jignit, ori măcar ironizat, pe Mihăiță Neșu, din moment ce însuși cel în cauză a negat ferm incidentul, vezi Gazeta de vineri. Ar fi împotriva firii și a logicii ca tocmai antrenorul care l-a adus la Steaua și l-a promovat în echipa reprezentativă să-l ia peste picior pe ex-internaționalul țintuit, bietul de el, într-un scaun cu rotile. Personal, îl cred capabil pe Pițurcă de reacții nestăpînite, dar nu și de o asemenea ieșire.

Actuala campanie împotriva selecționerului a redeschis discuția referitoare la contractul lui. Făcut cu picioarele, mii de scuze!, actul prevede pentru antrenor un salariu fabulos și stipulează că, numit pe 15 iunie 2011, Pițurcă n-are ca obiectiv CM 2014, ci CE 2016   De acord că Mircea Sandu a greșit atît oferind un salariu lunar de 35.000 de euro, cît și amînînd obiectivul pentru 2016, prilej cu care la turneul final vor participa 24 de formații în loc de 16. Absolut de acord, dar care-i culpa lui Pițurcă?! Nu șeful Ligii, Dumitru Dragomir, astăzi printre cei mai înverșunați adversari ai tehnicianului, obișnuiește să repete că fraier e cine dă, nu  cine cere?!

Întrucît Pițurcă ne-a dus la Europenele din 2000 și din 2008, fiind unicul selecționer performant în ultimii 15 ani, iar “naționala” păstrează șanse reale să prindă barajul pentru 2014, ar trebui să încetăm să tragem în antrenor cu întreg arsenalul și din toate pozițiile.

Lovind în el, uneori pe drept, alteori nu, lovim în “națională”, ceea ce nu servește nimănui. Să-l criticăm pe Pițurcă de cîte ori e necesar, însă cu discernămînt și cu măsură, să nu-l transformăm în călău, dar nici în victimă! Pentru că e mai ușor să demolezi decît să construiești, haideți să ne oprim: gata, ajunge!

Comentarii (105)Adaugă comentariu

lenan (22 comentarii)  •  29 martie 2013, 22:21

Nea Ovidiu, de acord, nu trebuie tras in Piturca. Pina la urma, antrenorul e ca si jucatorul Piturca: meciuri anoste si din cind in cind o mai baga si el in ate. Citeodata la meciuri mari.
Nu si-a facut niciodata autocritica ca si jucator, de ce ar incepe acuma, cind cistiga si mai bine, deci are si impresia ca e si mai bun (asa e, la negocieri cu cei care nu gestioneaza banii federatiei ca pe averea personala).
Nu sint insa de acord sa-i ridicam statuie pentru ca ne-a calificat. Pentru ca asta ar insemna ca nu ne respectam ca natiune ce s-ar vrea o forta in sport in general si in fotbal in particular. Trebuie sa vizam mult mai sus si chestia cu „atita de poate” nu trebuie sa ne multumeasca.
Altfel nu o sa mai progresam in veci, indiferent pe cine aducem la federatie, la liga sau la echipa!

lenan (22 comentarii)  •  29 martie 2013, 22:25

Mai o chestie: daca lumea e mai „virulenta” acuma, e sigur pentru ca simte ca se poate! Putem sa ne calificam si chiar sa facem o figura frumoasa la cariocas, avem jucatori, iar exemplul Stelei nu e de ici de colo. Nationala noastra a mers bine de fiecare data cind una dintre echipele de club a mers bine in Europa si selectionerul a fost suficient de inteligent pentru a construi pe „scheletul” ei.

florinem (3 comentarii)  •  29 martie 2013, 22:37

@marean si restul lingailor lui pizzi

Ce a facut pizzi ca antrenor, ce realizari are?
Ne-a calificat la 2 campionate, ultimele, dar ce a facut la ultimul la care a participat cu nationala? Ne ruga Olanda sa-i batem si noi aveam aceeasi „abordare”: cu morcovu-n foond!?!
Oare voi sunteti chiori, sunteti interesati sau doar bubuiti de prostie?
Voi vedeti vreo idee de joc la echipa noastra nationala? Vi se pare ca avem vreo tactica, in afara de a ne apara si de a „ciupi” cate ceva pe contraatac? Indiferent de adversar, tactica e aceeasi: stam la cutie si incercam sa nu fim calcati in picioare.
Va rog sa va calmati si sa va spalati putin pe fata – poate vi se deschid ochii si vi se desfunda nasul. PUTE a interese la nationala, dar cine sa priceapa?!

cornel (96 comentarii)  •  29 martie 2013, 22:42

Nu ma mir ca il aparati pe piturca victor. va place dvs. sa le luati partea celor saraci cu duhul. vi se pare trendy, dar nu e.

Belisarius (29 comentarii)  •  29 martie 2013, 23:00

DESTEAPTA-TE ROMANE!! Am spus de cativa ani (Euro) pa Pitzi a dovedit o personalitate NSPD NARCISISITA! Stie mai bine, face pe victima, conflicte interpersonale, nu se poate adapta, nusi poate cere scuze!!! E o personalitate INCOMPATIBILA CU GESTIONAREA SPORTULUI DE ECHIPA. In SUA/Canada (unde traesc eu) aceste filtre sunt de baza la antrenorat!!!! .. Am uitat. Nu au capacitate cognitiva= nu-si da sema de gluma fatza de NESU. Un antrenor ca el nu trece 1 luna aici… Doamne SUNT DINAMOVIST SI VA SPUN- LUATZIL PE REGHE!!!! Sau strain!!! De ce e Pitzi acolo? Coruptzie cu Sandu… Olandezul cu costum si pad de notitze.. Pitzurca, la 1-0, sta pe spate, gen canapea, trenning. O FOAIE raport?

mircea (12 comentarii)  •  29 martie 2013, 23:20

Domnule Ioanitoaia va intreb cati fotbalisti romani joaca in campionate puternice din europa.,joaca nu stau prin tribune.Ce rezultate au echipele nationale de tineret si juniori in campionate europene si mondiale.Cate academii de footbal exista la noi in tara adica ,cate cluburi au astfel de academii. De ce chiriches,alibec nu au fost tinuti la cluburile din strainatate la care au fost.de ce Rednic a zis ca el cat va antrena echipe in strainatate jucatori romani nu va mai duce,de ce avem pretentii nejustificate daca noi nu avem cel mai elementar lucru baza . faceti o analiza si vedeti ca cei care erau generatia de aur veneau din epoca de aur nu din epoca mafiotilor

stando (43 comentarii)  •  29 martie 2013, 23:23

Mircea Sandu si Militzica Dragomir. Astia sunt groparii fotbalului romanesc. Piturca e doar un codos umil pe la poarta Nasului, cu care imparte banii din salariul acesta intr-adevar exorbitant pentru valoarea lui ca antrenor. Apropo, ce scoala si ce studii in domeniu are marele antrenor 666 ?

Firu (31 comentarii)  •  29 martie 2013, 23:25

Sunt de acord cu Dv ca ne facem rau singuri.

me (7 comentarii)  •  29 martie 2013, 23:27

Nu ma intereseaza ca ne-a calificat in 2000 si`08 ma intereseaza ca are o atitudine sfidatoare cu toata lumea si nu e ceva normal ca un astfel de personaj sa conduca echipa cea mai iubita a unei tari. Plus e si varza la cultura fotbalistica,e bun proobabil doar la jocuri de noroc cea ce e foarte diferit de fotbal.

me (1 comentarii)  •  29 martie 2013, 23:29

AFARA CU EL!! OUT.

STANCIU AURELIAN (7 comentarii)  •  29 martie 2013, 23:35

Sa nu aruncam cu pietre intr-un Om care e cazut la pamant e NORMAL.

Domnule Ioanitzoia ,EU-NOI VREEEM la mondiale. NU AVEM NIMIC cu dl Pitzurca. EU nu intzeleg de ce a renuntat la lupta cu PORTOCALELE! Prefera PIETRELE?! Vin si astea in septembrie… Pentru ca este ILOGIC sa asezi pe banca marcatorii golurilor cu 3 zile in urma….asta daca nu au fost alte interese…desi…nu e bine sa-mi dau eu cu parerea aici.

Sa incepi cu Stancu, cel care a ‘arat’ terenul de la Budapesta fara sa semene NIMIC, e logic?!
Stiu, stiu, o sa spunetzi ca alta data, etc., etc….DE ACEEA avem selectioner, sa vada ca CHIPCIU TRAGE STEAUA dupa el! A se vedea EL si chiar si in campionat.

Mutu, pai Mutu POATE 90 min sa CONSTRUIASCAAAA (si acum este CREER, vedem si noi Ligue 1, la corsicani)…nu sa fie pus pe un post unde nu poate fi decat umilit…

CRISTI TANASE este sclipitor uneori, dar am mai scris, el inca se crede in Antalia…din pacate pentru el….UF! de n-ar fi jucat la Londra….Steaua ar fi jucat acum cu Rubin Cazan!

Mie mi-a fost dat sa VAD 2 jucatori in viatza asta (am 55 ani) care au intrat pe teren speriati si au ramas asa tot meciul: Petre Marin cu Real Madrid si Razvan Ratz cu Olanda! La ochiul de vultur al dl-ui Victor Pitzurca, chiar are ochi ageri (n-ar fi un bun jucator de noroc!) nu se poate sa nu fi vazut asta. L-ar fi scutit de umilintza pe bietul Razvan!

Eu sper ca 50 000 acolo in ARENA si 20 000 000 in SPATELE ei (la TV) in SEPTEMBRIE sa SUPLINEASCA neispiratia, antrenorilor si jucatorilor si sa PARJOLEASCA TOTUL inaintea Popoarelor MIGRATOARE la blajinul cioban BUCUR!

Bafta, multa bafta,

as

blackhawk (108 comentarii)  •  30 martie 2013, 0:02

D-le Ioanitoaia, sincer ma deceptionati profund. Cand e alba cand e neagra. Eu vad doua posibile motive pentru acest rusinos articol. Primul, atragerea unui cat mai mare numar de comentarii. si asta se face scriind contradictoriu si provocator. Pe cat posibil anticurent atunci cand acesta este majoritar intr-o anumit directie. Daca asta e intentia ati reusit. Dar, inseamna ca va doare in cot de nationala Romaniei si pentru asta ar trebui sa va fie rusine.
Al doilea, ar fi ca ati primit indicatii sa temperati atacurile anti Piturca din partea mafiei Sandu, Dragomir , Becali. caz in care va inteleg, dar tot rusine trebuie sa va fie pentru ca si in acest caz va bateti joc de nationala Romaniei, de suporteri si de dumneavoastra insiva.
Apelul e penibil, iar scuza, prin recunoasterea magariei lui Sandu cu contractul, nu e suficienta. Nationala romaniei sub „conducerea” acestui ratat NU exista. E o adunatura de baieti, unii cu bune intentii, aruncata in teren fara nici o idee, fara sa stie ce sa faca, fara scheme lucrate la antrenamente, fara motivare. Adica O. Si asta se intampla de cativa ani buni pe banii FRF. Asta e ce a construit selectionerul in toti acesti ani? Penibil. De ce nu scrieti si ce clauza de reziliere e in contract? Poate pentru ca daca le punem cap la cap rezulta ca nu a fost o greseala ci o adevarata inselatorie, porcarie, frauda sau oricum vreti sa-i spuneti. Mafia s-a speriat ca lumea e prea pornita si cere capul lui Piturca stricandu-le smenurile? Si atunci trebuie sa temperati lucrurile? Rusinos si penibil. Nu exista scuza si nici motive adevarate pentru care acasta nulitate sa ramana la carma nationalei Romaniei. Si sa nu-mi spuneti ca dvs. credeti sincer ca Piturca chiar trebuie sa ramana, ca vai doamne distrugem ceva. Ca nu exista ce sa distrugem decat poate credibilitatea si reputatia dvs de jurnalist. Gresesc? Cu tot restul de respect pe care vi-l mai port.

bobbytza43 (6 comentarii)  •  30 martie 2013, 0:29

domnule Ioanitoaia!…cu tot respectul ,dar va contrazic.nu,nu e gata…nu ajunge…pana cand acest infect nu pleaca de la Nationala…ca nu avem echipa asta o stie toata lumea..dar intrebarea se pune:de ce nu avem echipa?de ce atat de multi jucatori refuza convaocarile la Nationala lui Piturca?il aveam pe Radoi,pe Chivu,pe Sapunaru,o perioada a fost scos din lot si mutu…din cauza cui?de ce se arunca vina vina pe jucatorii Stelei care abia de un an incoace au invatat de la Laurentiu Reghecampf ce este ‘profesionalismul” in fotbal,ce inseamna sa ai atitudine de jucator…pre multi de „DE CE?”…nu credeti?

bobbytza43 (6 comentarii)  •  30 martie 2013, 0:34

si daca tot am ajuns la ecst capitol….Piturca spunea ca jucatorii stelei au gresit,datorita lor am pierdut pt ca erau obositi…chiar daca nu s-a exprimat in termenii acestie,asta a reiesit…atunci il intreb pe antrenor:cat a tinut cantonamentul nationalei (6-10 zile),nu a avut timp sa-si dea seama de forma fizica a acestor jucatori?de aici se vede cat de mult „interes” are el pt aceasta echipa…parerea mea…

IO (228 comentarii)  •  30 martie 2013, 1:22

Imi repugna gandirea de tipul „nu este altul mai bun”, dar posibilitatea ca in locul lui Sandu sa vina Gh. Popescu este nelinistitoare. Nu pot uita ca Popescu a amenitzat ca nu mai joaca la Nationala daca nu primeste nu mai stiu ce hotel in Poiana Brasov. Deasemeni faptul ca si-a platit impozitul la presiunea presei (care merita felicitari in acest caz) si ca pana una alta este condamnat penal. Sa mai mentionez si prietenia cu fratii Becali? Sa fim seriosi, din partra lui Popescu nu poate veni nimic bun.

Madalina (13 comentarii)  •  30 martie 2013, 2:55

Argumentul valabil, imbatabil si mult mai important, peste care s-a trecut:
Piturca pe mine NU m-a pierdut dupa meciurile penibil de slabe. Nici pentru atitudinea fata de suporteri. Desi ambele sunt minusuri considerabile. M-a pierdut in momentul in care, dupa rezultatele proaste din aceste doua meciuri, primele lui declaratii au fost acuzatii la adresa JUCATORILOR LUI. Este printre cele mai de baza reguli din „manualul” unui antrenor ca asa ceva nu se face: pe jucatori ii sustii moral dupa o infrangere, nu izbesti mai tare in ei!

Pe sistemul ” fraier e cine dă, nu cine cere”: Pana la urma, nu TU i-ai chemat la lot? Nu TU i-ai vazut cu cata pasiune se antrenau, ca sa-ti dai seama ca „s-au plictisit” si sa-i pui pe altii titulari? Mai ales, ma refer din nou la Mutu, ca ai mai lucrat cu ei de atatea ori! Deci: fraier esti TU ca i-ai chemat la lot, nu ei ca au venit!

Rezumand: cu asta m-a pierdut pe mine Piturca. Cu atitudinea de las, de om fara coloana vertebrala si fara bun simt care dupa un esec personal incearca sa caute orice alti vinovati numai sa nu accepte ca a gresit el cu ceva! Si este cu atat mai grav cu cat vinovatii gasiti sunt jucatorii lui, pe care ii trebui sa ii sustina!

Despre asta de ce nu vorbiti, domnule Ioanitoaia? Dar de ce ma mai intreb, oare? Observ de mult timp ca sunteti un sustinator al minunatei noastre conduceri.

lord belial (434 comentarii)  •  30 martie 2013, 3:46

dl ioanitoaia, aparatorul de serviciu mereu pt piti
dar jucam prost, bre, tre demis piturca
poate incerci si un ilie dumitrescu, de ce nu. sau un lucescu sr. cu piturca jucam slab de tot

lord belial (434 comentarii)  •  30 martie 2013, 3:51

a, si nu vi-l dam pe reghe pt nationala

Adrian (30 comentarii)  •  30 martie 2013, 4:43

D-le Ioanitoaia,
De ce nimeni, inclusiv Dvs, nu pune punctul pe i?????
Esti impresariat de clanul mafiot becaliot, joci si la nationala! Daca nu esti, nu joci.

Se pare ca, caracatita e mult mai mare….

rocco (1 comentarii)  •  30 martie 2013, 6:03

Cum jucam acum, Ungaria o sa ne bata usor, deci dupa urmatorul joc vom sti ca nu mai avem nici o sansa cu el sa ne calificam.Deci ideea este sa il schimbam inainte- de preferat pana in vara!
Asteptand prelungim boala. Noul antrenor sa aiba contract pentru 4 meciuri plus eventual 2 – daca ajunge acolo- de baraj. Nu salariu ci prima de victorie doar, pentru fiecare meci castigat.
Dar nu cred ca Sandu are curaj sa-l schimbe.
Ii place cand stie ca il rade tot comitetul UEFA ce fotbal de mizerie conduce? M-as mira.
Macar un pic de ambitie, de bun simt sa ajute efectiv sa dea o sansa unei tari sa isi vada echipa la un Mondial.

Basarabeanul alb-visiniu (6 comentarii)  •  30 martie 2013, 7:24

”Întrucît Pițurcă ne-a dus la Europenele din 2000 și din 2008, fiind unicul selecționer performant în ultimii 15 ani…”
– – –
Să nu sărim calul, dar să remarcăm.
Pițurcă a fost în funcție la participat la toate campaniile de calificare, mai puțin la două. În alea douănu ne-am calificat, dar ”Cum?” Prima oară în barajul din 2001, când am jucat pe ploaie și noroi decisivul meci, anulându-ni-se avantajul tehnicității superioare. A doua oară, în 2003, când ne-au tocat arbitrii (și cu Danemarca, și cu Norvegia: hențul lui John Karew din care s-a dat penalty în poarta noastră îl mai țineți minte?). Practic, Pițurcă a fost selecționer în 5 din 7 cicluri. S-a întâmplat să se califice în 2. Dar ”Cum?” Prima oară, la CE-2000, cu Generația de Aur, sincer, România se califica și cu Rică Răducanu selecționer. A doua oară, la CE-2008, cu un gol din ofsaid (Goian!) în meciul decisiv.
Deci?

egypteanul (1 comentarii)  •  30 martie 2013, 10:54

1. reghe le sta in gat nulitatilor de la federatie, incepand cu mircea sandu care este responsabilul numarul 1…caci aici a observat si ioanitoaia ca tine de calitatea antrenorului ce se intampla la steaua cu jucatorii care la nationala lui nashu nu misca nimic…asa, ca la toamna dupa primul egal de acasa, il vor numi
2. domnule ioanitoaia, despre „nationala” cui vorbiti aici?…mai are legatura cu suporterii sau cu media sau milioanele de fraieri care se uita la tv? …sau nu vededti ca a devenit jucaria Nashului?…poi ce fel de motivatie sa ai tu cand Nashul declara la plecarea spre Budapesta ca nu il deranjeaza nici daca „pierde” ambele meciuri…nu am spus „pierdem”, ca nu ma mai identific cu „nationala”…
3. domnule Ioanitoaia, vad ca nu vorbiti deloc despre calitatea jocului…vreau sa piarda Romania cu 4-0 dar sa vad si eu ceva, ceva…putin fotbal…va rog sa mentionati macar 2 jocuri memorabile ca si calitate, cu piturca la timona…tot vorbim de sanse de calificare…la ce?…ati uitat europenele pe care le clamati?…ati uitat ce statistici am avut in 2008?…echipa cu cele mai putine suturi, cornere, driblinguri…?
4. nu il ridicati in slavi pe santajistul de mitica, cel care tine la dosar pe toata lumea…nici pe Nashu, acelasi aluat…va reamintesc episodul candidaturii lui Gica Popescu…imediat au scos de la sertar dosarul transferului lui bratu…evaziune fiscala
5. stim cu totii ca Nashu isi trage bani din salariul lui piturca, asa cum ii triplase salariul si lui nea puiu atotpupatoruldeicoane dupa ratare unei campanii de calificare…
6. mai bine vedeti cine impresariaza nulitatile din lot, tatarusanu celcarenuieselaniciocentrare, tanase vedetacarenudagol, gardos geniulcarenustieundesasteapeteren (credeti ca geaba face tusa in fata lui sukala?, stancu, golgheterul…

reincepe mutarea nationalei in provincie, la toamna…dau scris!

gogUsuporterU (204 comentarii)  •  30 martie 2013, 11:33

Hahaha ce gluma buna…. Regheblat la nationala!!!!!!!!!De ce nu si nevasta lubenitareasa din Dabuleni ce le stie pe toate?????????Si ciObanul parlamentar analfabet si nini fost meme?Sa fim seriosi domnilor..Care e vina lui PITI?Ca nu-i permite lui Mutu sa faca ce vrea el????Are dreptate Chivu cind spune ca cei batrini sunt nesimtiti ca nu vad ca nu mai pot..trebuie sa se retraga..Dragomir nu are ce sa mai spuna si a pus pe toti contra lui Piti..el-Corleone a desfiintat Craioava cu nasu Sandu…nu uitam ,nu iertam…Ce aveti cu Piti????????Se repeta istoria trecuta cind l-au mazilit cind n-a acceptat aceleasi drepturi banesti marelui Hagi…mare jucator,dar slab antrenor…Nu uitam smecheria ieftina a generatiei aurite…Hagi nu cumva vrea iar la nationala?Ana maria te vezi la nationala?Pe cine pacaliti?Nu va e rusine?Putere maxima PITI,nu -i lasa sa te jigneasca..Vadim iar nu si-a luat tratamentul,atentie e in libertate,are drept de vot!Costin benesistul basist viseaza elicoptere,vrea explicatii de la Piti…..Tratamentul,luati tratamentul…Forza PITI!

mirel (153 comentarii)  •  30 martie 2013, 11:40

Alo, astia care va dati mai destepti sui mai importanti decat sunteti in viata, aflati ca Piturca va continua la Nationala nu doar pentru echipa e in cartile calificarii, dar dintr-un motiv si mai simplu, accesibil si mintilor voastre, pentru ca are contract. Sau veti plati voi milionul de euro ca sa plece? Nu e bun Piturca desi ne-a adus ultimele doua calificari si il vreti pe Mircea Lucescu ca la prima infrangere sa il injurati si pe el. Nu Dl. Ioanitoaia e penibil si jenanat, din contra e un om realist, penibili si jenanti sunteti voi, razunatori si limitati. De mirare e ca nu il vreti pe Mourinho ori chiar pe Ferguson, de ce va multumiti cu putin?

MacMac (58 comentarii)  •  30 martie 2013, 11:46

S-a apelat la Piti tocmai pentru calificarile anterioare, asa ca trebuie lasat in pace si nu desfiintat. Suporteri adevarati care incurajati echipa injurand si cerand sa cada capete dupa care va mirati ca treburile nu merg. Niste frustrati plini de ifose

Livius (333 comentarii)  •  30 martie 2013, 11:49

In sfarsit o pozitie de om realist, nu care tipa si cere jertfe. Va felicit si imbratisez punctul dv de vedere ca trebuie rabdare.

Alexandru (7 comentarii)  •  30 martie 2013, 11:49

DNA-ul ar trebui sa se sesizeze. Sarlatanii isi fac salariile si si le impart intre ei. Nu-i asta un mijloc de a fura banii publici ? Cind hotii vor veni cu banii lor de acasa si vor avea propria lor echipa de fotbal, abia atunci sa-si faca salarii de jumatate de milion de euro. Jos cu toti analfabetii lacomi si incompetenti din federatie. Unde in lumea civilizata s-a mai pomenit sa incasezi milioane din banul public, fara sa ai vreo raspundere ?!

vox populi (1 comentarii)  •  30 martie 2013, 12:16

gata. ajunge. sufiicient. destul. cu capul patrat nu se mai poate. e prea obtuz, prea rigid, prea cretynoid, prea imoral ca sa-si revina. afara.

criu (50 comentarii)  •  30 martie 2013, 12:36

d le ioanitoaia va rugam sa nu mai aparati frf ul ..va rugam. nu de alta dar dupa cum vedeti suntem multi cei care va citim articolele zi de zi si nu vrem sa cadetzi de cealalta parte a barierei… pai daca nu vrei la 2014 lasa ne frate cu mutu tamas stancu goian tanase… fa o ekipa !!!

mg (138 comentarii)  •  30 martie 2013, 12:36

..titularizarea cu obstinatie a unor „fotbalisti” care nu dau randament a enervat pe toata lumea, asta in timp ce nume importante nici macar n-au fost convocate(Sanmartean, Sapunaru, Danciulescu, M.Niculae..etc)
De aici impresia ca selectia se face pe interese meschine, obsesii, toane sau ranchiune.
E in interesul echipei nationale ca lucrurile sa se schimbe cat mai repede.
Un selectioner strain de valoare ar fi cel mai nimerit sau unul dintre romanii care s-au remarcat in ultima vreme : Grigoras, Rednic, Olariu, D.Petrescu, Reghencamf, Pustai..etc
Fotbalul romanesc nu se termina cu Piturca..

born to run (3 comentarii)  •  30 martie 2013, 12:41

„Lovind în el, uneori pe drept, alteori nu, lovim în “națională”, ceea ce nu servește nimănui.”
Mereu inspirat, nea Ovi.

Xbotz (20 comentarii)  •  30 martie 2013, 12:43

Felicitarii domnule Ioanitoaia,cel mai bun articol pe 2013.Se vede ca in Romania suntem toti niste ignoranti care nu ne mai uitam in urma.Noi nu cautam un antrenor bun pentru nationala cautam pe cineva in care sa aruncam cu pietre.La cum suntem noi romanii,putem sa-l aduce pe Guardiola sau pe Benitez,sa ia si ei bataie cu Olanda(una dintre favoritele mondialului) si tot i-am acuza ca sunt praf,ca nu sunt antrenori si dastea romanesti.Cum spunea Chivu:Silenzio Stampa!

Mugur (15 comentarii)  •  30 martie 2013, 12:47

criu, Ioanitoaia o avea toate defectele de pe lume, dar sa spui ca apara FRF e o enormitate dupa ce de vre 10 ani il injura pe Sandu si pe acolitii lui de ii trece toate apele. Stai si gandeste-te si o sa imi dai dreptate.

Marcel (23 comentarii)  •  30 martie 2013, 14:59

Suntem excesivi si cand laudam si cand criticam, aveti dreptate, dar dumneavoastra sunteti excesiv de moderat!
Sunt si situatii in viata cand trebuie sa iei masuri radicale, cand calea de mijloc nu este o solutie…

Anghel Ursu (8 comentarii)  •  30 martie 2013, 16:30

Articol scris de un om realist, nu de un panicos. Cat suntem la baraj Nationala trebuie ajutata si nu faultata.

nici vorba (140 comentarii)  •  30 martie 2013, 17:03

piturca.. daca ne duce la cm( si in ciuda ultimelor rezultate, e pe drumul cel bun) e singurul antrenor care a facut ceva la nationala de vreo 15-20 de ani incoace. pe cine sa pui in locul lui, pe razvanel-catastrofa? pe dorinel-bulanel? singurul antrenor pe care l-as vrea la nationala ar fi dan petrescu si ala e de neatins. lucescu, cu tot respectul, e prea batran si prea rupt de fotbalul nostru iar reghe e bine acolo unde e. sa fim seriosi, piti e singura varianta acceptabila, poate chiar singura buna

janpitesti (254 comentarii)  •  30 martie 2013, 18:18

deokamdata nu avem fotbal performant in tara..timpurile se schimba mereu.

ANDREI (2 comentarii)  •  30 martie 2013, 19:27

Nu pot sa fiu de acord cu dumnevoastra! Echipa nationala trebuie sa fie condusa de un antrenor adevarat! Cat a fost meritul lui Piturca si cat a fost meritul celor care au jucat cand echipa a obtinut rezultate bune? Avem si noi in tara asta de doi lei un antrenor adevarat pentru nationala? Sa pui batista pe tambal pentru ca avem sanse la baraj…. Domnule Ioanitoaia, aiasta este lasitate!! Daca nu dumneavoastra, atunci cine trebuie sa-i spuna regelui ca e gol?

ultras (45 comentarii)  •  30 martie 2013, 19:27

Un comentariu destept. Piturca a facut ceva in cariera lui cu si fara Hagi, deci trebuie sustinut. Corect.

neghinita (18 comentarii)  •  30 martie 2013, 19:27

cand refuzi convocarea lui sanmartean si sapunaru, mi-amintesc de dobrin neconvocat de nea angelo ca-l vroia pe nunweiller VI si dinamovistii nu suportau sa fie pusi in umbra de maestrul fentelor si IQ.
cand perseverezi sa-l bagi pe stancu, monumentalul ratarii din 2 m cu poarta goala cu ungaria, cand il chemi pe mutu ca sa faca tusa si sa te injuri cu el, cand joci cu goian, tamas, pintili si stancu, iar pe banca stau maxim, rusescu, chipciu care te-a salvat in min 92-93, ai probleme cu psiho-pedagogia, cu responsabilitatea, moralitatea si cu….capul! mereu distant cu jucatorii, cu publicul, cu presa, cu conducerea, mereu arogant, cinic, rigid, obtuz, conflictual, etc. suparat pe viata si critici , pe neprieteni si adversari.arta de a conversa, de a apropia, de a incuraja si innobila, de a inaripa si mobiliza la spirit de echipa si de sacrificiu, la entuziasm si daruire totala, ii lipseste cu desavarsire. nu se simte bine decit daca-l lauzi ca trebuie recompensat financiar pe urm. 20 de ani c-un milion euro pe an si in compania lui neagoe, iovan, sandoi,(ce antrenor de tineret??!!) oameni din planul doi.despre onoare, demnitate si imaginea ce si-a creat-o singur, putem vorbi direct cu hagi si popescu.au trecut 14 ani de la acel conflict, deloc intimplator.sunt defecte putine, dar mari CARE PUN IN UMBRA CHIAR SI COMPETENTA, PROFESIONALISMUL SI BUNA CREDINTA. dar piturca a imbatrinit prea repede ca sa-si recunoasca limitele, incapacitatea, iresponsabilitatea, imoralitatea.zilnic, strinse semnaturi pt demisia sau demiterea sa. daca FRF NU O FACE, ministerul sportului, fanii nationalei, jurnalistii au o datorie nationala>performantele sportive si tricolorul, solidaritatea si mindria nationala.cine nu ajunge la mondiale, nu exista, iar nationala româniei nu-i craiova, mititelu, mitica, sandu sau becali!

Olteanu (478 comentarii)  •  30 martie 2013, 19:30

Sustin pozitia ponderata a dlui Ioanitoaia. Nici mie nu imi place Piturca, dar trebuie sprijinit cat are sanse de calificare. L-as aduce pe Luce, dar cum acesta nu vrea, sa vina iar Razvan sau cine, Piturca macar a scos 2 calificari.

Un antrenor (5 comentarii)  •  30 martie 2013, 19:35

Aveti dreptate isa Piturca asta chiar nu pote realiza ca trebuie sa se schimbe ca altfel o sa il detestam toti? Are calitati, dar trebuie sa vorbiti cu el deschis ca intre barbati.

17 … (871 comentarii)  •  30 martie 2013, 21:10

toata stima pt cei care vor Liniste (aminteste de FSNul lui Ilici si Roman), dar Sandu si Dragomir sint responsablili pentru dezastrul din fotbal, la fel ca Piti, Muce, Piti. Ajunge!
Piti a fost criticat inca inaintea meciului cu Ungaria pina si de dinamovisti. La fel si inaintea meciului cu Olanda, toti se mirau ca repeta greselile. Nu au inceput criticile dupa meciuri, ci inainte. Dar Piti ia mereu decizii exact invers decit le-ar lua toti.

” # 26 17 … on 19.03.13 at 12:08 pm ( Inainte de meci!)

noua stelisti, dar absent chiar cel mai in forma: Lato. Caz clar:. preferi “troica” Torje, Grozav, Mutu, plus Lazar,Tamas, Rat,…
Asta se numeste ciorba de varza.

1. Steaua este o echipa.
2. Steaua este singura echipa, plus forma constant buna.
3. Normal, peste tot, nu la RO, joaca cei mai in forma, cei care pot alcatui o echipa. Se mai fac exceptii doar la tinere talente pt a asigura un viitor.

PS mare gresea la neconvocarea lui Lato, cel mai in forma jucator! … Torje, Tamas vor redeschide pt unguri singura autostrada din RO. … Singurul neamt Maxim a devenit deja prea intelectual pt ciorba de varza si va putea ocupa ce loc vrea el in tribuna.”

Inainte de Amsterdam, pina si Dinu ii amintea de partea stinga a autostradei deschisa cu Rat si Stancu, care au fost facuti varza si la Bucuresti, la fel ca Tamas pe dreapta. Cind Bourceanu si Pintili, oricum un distrugator prea mult, nu au sarcini ofensive, Grozav e inexistent iar Tanase trebuie sa acopere permanent gauri, cind un portar care nu joaca de doi ani nu organizeaza defensiva, poti doar sa speri sa nu iei sase. Faptul ca Piti s-a hotarit sa nu joace Chipciu, Maxim, exact cei pe care ii voiau Absolut Toti suporterii, nici nu conteaza. Ajunge. Asta reuseste sa-i continue Opera lui Lucescu.
Ajunge cu Nasu, Mitica si cu absolut toti din federatie si liga. Trebuie desfiintate, autodesfiintate si facute alegeri democratice. Eu sint pt Hagi, T Stoica, Dumitrescu, Balint, Dinu, Lupescu, Rednic, Andone, Pustai, Grigoras, Stoichita si multi altii care mai si gindesc cit de cit. Or fi destui. Voi care vreti Liniste ii mentineti pe cei care gindesc doar cum sa-si umple buzunarele, pe cei care au pus stapinire ilegal pe fotbal, pe cei care alcatuiesc un front al salvarii de mai bine de 20 de ani, pina dispar de tot echipe, juniori, fotbal si sport in general. Daca dupa 5:0, 4:0, care ar fi putut fi usor si 8:0, mai merg idolii tinerilor si toata noaptea la baut, iar Piti si federatia nu vad nimic anormal, la fel ca voi care vreti Liniste, e grav de tot.

helioglobalus (26 comentarii)  •  30 martie 2013, 21:57

Exact genul de articol pe care îl aşteptam de la acest Piţurcă al gazetăriei. Nu mai merge cu impostura! Şi punctul obţinut cu ungurii e mincinos, să-i facă statuie lui Chipciu! L-a văzut Piţuică pe Maxim, titular la Stuttgart dă gol cu Dortmund ,mica Barcelonă, cu şanse mari să ia liga?
Cu Olanda, în loc să-l scoată epavele gen Stancu şi Tănase, îi scoate pe cei care au mişcat ceva la Budapesta!
Cu Olanda l-a schimbat pe Adi Popa, că nu înţelegea că Satana pariase pe olandezi şi îndreaznea să…joace, pur şi simplu! Personajul ăsta îl numiţi SELECŢIONER? O să mai vedem turnee finale cînd se va face selecţie pe bune şi vom avea antrenor, nu impostori şi politicieni. LA SAPĂ!

kriticon (363 comentarii)  •  30 martie 2013, 22:34

Da!!!Sa plece Piti!Nu conteaza ca nu mai exista fond de jucatori ,ca nici mama lui Mourinho n-ar reusi sa inchege un lot cit de cit valoros.Nu!sa plece Piti!Nu cumva cel care sa-l inlocuiasca ar trebui sa fie Razvanel?Ca tocmai ce-l tot umflati ca a ajuns pe locul doi printre beduini si camile…Ani de zile l-ati tot vrut pe ta-csu,acuma are contract gras la rusnaci,il vreti pe micut.si pe gica Popescu la FRF.HM!Uite de-aia nu o sa mai avem fotbal nici peste o suta de ani.
Nu sunt fan Piturca,cum o sa-mi aud imediat,doar ca prea ati pus tunurile pe el si cum va cunosc ,aveti voi un interes.In orice caz nu al fotbalului.

kriticon (363 comentarii)  •  30 martie 2013, 23:01

Cea mai buna dovada ca nu mai exista fond de jucatori e tocmai faptul ca se asteapta inca ceva de la un ratat ca Mutu.E clar ca e gata,bautura si femeile plus virsta l-au dat gata,dar inca nu are inlocuitor.sunt probleme pe toate posturile,fundasi centrali,Goian expirat,gardos slab,oricit l-ati umfla voi,Chiriches la fel,fara experienta,doar talent inca necopt,la mijloc nimc,Bourceanu,distrugator bun,dar gafeur si la Steaua si la nationala,Chipciu la fel,de virfuri ce sa mai zic,unde sunt?Nu e destul sa vrei sa te afirmi ca sa prinzi contracte afara,mai trebuie valoare,experienta ,s-a vazut cu Olanda,s-au jucat cu noi,ne-au dat patru ca la mucea in curtea scolii.Fara sa-i iau apararea lui Piturca,nimeni nu ar reusi mai multe,ar face o alta echipa ,poate,dar valoare nu ar avea de unde sa scoata.Din pacate!..

groparu (52 comentarii)  •  31 martie 2013, 2:38

Daca ne uitam la numele jucatorilor pe care ii avea Romania in 2000 si chiar 2008 se explica calificarile obtinute de acele loturi. Parca atunci exista si o idee de joc. Si pe atunci Piturca era orgolios .In timp, orgoliul si incapatinarea lui Piturca au ajuns in zilele noastre la cote nebanuite. Pur si simplu a ajuns sa se creada alfa si omega cu sprijinul neprecupetit a lui Mircea Sandu. Ce a facut in ultimul meci cu Olanda e impotriva evidentei. Selectia aiurea, titularizarea, ideea de joc, toate au fost aberante. Daca chiar antrenorul spune:(ba.. cum sa-i batem noi pe aia?” de ce ne-am mai prezentat? Se pune intrebarea , oare pe cine reprezinta nationala? Pe Piturca si Mircea Sandu? Pai atunci dragi suporteri va propun un boicot general la urmatoarele meciuri ale nationalei la Bucuresti. Eu stiam ca nationala joaca pentru public si culorile tarii pe care o reprezinta nu pentru un antrenor de 2 lei si un sef de trei parale.
PS: Ati vazut golul lui Mutu de Duminica? Nimeni din actualul lot a lui Piturca nu are abilitatea de a marca cum a facut-o Mutu. Chiar daca are 34 de ani ca valoare e mult peste echipierii din nationala. Piturca nu il mai doreste din orgoliu si vendeta. Cu Maxim la fel. Ia sa boicotam noi meciurile si sa vedeti cum pica Piturca. Daca el nu ne vrea , nici noi nu il vrem.

SUPORTER FOTBAL (50 comentarii)  •  31 martie 2013, 6:10

ai dreptate cu PITI, a fost cel mai bun antrenor la nationala in ultimi 15 ani!!,o critica la obiect/obiectiva e buna omul poate vedea unde a gresit, dar presa asa zis sportiva romaneasca e practic de scandal, incepind cu H. Ivanovici,Geambasu,Mironica,Banciu, si sant prea multi sa- i scriu pe toti…kakanarii din presa de sport.

Hadgi (1 comentarii)  •  31 martie 2013, 6:18

Piti e slab ! Dar cu cine sa faca o echipa competitiva, cand toti fotbalistii romani sunt slabi ? Ce nume mare a lipsit la meciul cu Olanda ? Niciunul. Chivu fuge de nationala fiindca stie ce slaba e. Iar jucatorii de la steaua au luat-o in freza de la Ajax (Olanda tineret) la Amsterdam si bat doar acasa, cu mult noroc. Si eu as vrea ca Loganul sa fie mai bun ca Mercedesul !

janpitesti (254 comentarii)  •  31 martie 2013, 9:02

trebuie schimbata mentalitatea in fotbalul romanes si aduse echipele de traditie in prima liga romaneasca.timpurile se schimba mereu.

Comentează