Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Gata, ajunge cu Pițurcă?!

Egalul smuls in extremis în Ungaria și înfrîngerea categorică suferită în Olanda i-au scăzut dramatic cota de popularitate lui Pițurcă. Contestat și pînă atunci, acesta a devenit inamicul public numărul 1 în ochii multora, care îi solicită lui să plece […]

vineri, 29 martie 2013, 4:04

Egalul smuls in extremis în Ungaria și înfrîngerea categorică suferită în Olanda i-au scăzut dramatic cota de popularitate lui Pițurcă. Contestat și pînă atunci, acesta a devenit inamicul public numărul 1 în ochii multora, care îi solicită lui să plece ori Federației să-l demită! Rezultatelor slabe și evoluțiilor dezolante le-a pus capac modul în care antrenorul “tricolorilor” a înțeles, mai corect spus, n-a înțeles , să gestioneze relația cu iubitorii fotbalului. Mereu morocănos, parcă agasat de cei din jur, Pițurcă a pierdut și fanii care-i mai rămăseseră. A reușit să-i transforme în dușmani.

Dintre reproșurile adresate lui, marea majoritate se justifică. Cum a cîntat fals cînd i-a titularizat la Amsterdam pe Stancu și pe Grozav, în vreme ce pe Mutu și pe Chipciu, marcatorii de la Budapesta, i-a lăsat pe bancă, chiar merita să fie tras la răspundere. Arătat cu degetul din pricină că n-a avut nici fler, nici inspirație în situațiile amintite. Și nu numai. Una e să-l critici însă pe selecționer că nu s-a orientat și alta să-l învinovățești de cîte-n lună și-n stele, să-i cauți noduri în papură! Să te legi de el că poartă breton, că umblă în trening etc, etc. Practic, unii mai aveau un pic să-l acuze că l-a împușcat pe președintele Kennedy ori că a răpit-o pe Elodia.

S-ar cuveni, e obligatoriu, să nu sărim calul, să nu ne pierdem capul. De pildă, să nu inventăm că Pițurcă l-a jignit, ori măcar ironizat, pe Mihăiță Neșu, din moment ce însuși cel în cauză a negat ferm incidentul, vezi Gazeta de vineri. Ar fi împotriva firii și a logicii ca tocmai antrenorul care l-a adus la Steaua și l-a promovat în echipa reprezentativă să-l ia peste picior pe ex-internaționalul țintuit, bietul de el, într-un scaun cu rotile. Personal, îl cred capabil pe Pițurcă de reacții nestăpînite, dar nu și de o asemenea ieșire.

Actuala campanie împotriva selecționerului a redeschis discuția referitoare la contractul lui. Făcut cu picioarele, mii de scuze!, actul prevede pentru antrenor un salariu fabulos și stipulează că, numit pe 15 iunie 2011, Pițurcă n-are ca obiectiv CM 2014, ci CE 2016   De acord că Mircea Sandu a greșit atît oferind un salariu lunar de 35.000 de euro, cît și amînînd obiectivul pentru 2016, prilej cu care la turneul final vor participa 24 de formații în loc de 16. Absolut de acord, dar care-i culpa lui Pițurcă?! Nu șeful Ligii, Dumitru Dragomir, astăzi printre cei mai înverșunați adversari ai tehnicianului, obișnuiește să repete că fraier e cine dă, nu  cine cere?!

Întrucît Pițurcă ne-a dus la Europenele din 2000 și din 2008, fiind unicul selecționer performant în ultimii 15 ani, iar “naționala” păstrează șanse reale să prindă barajul pentru 2014, ar trebui să încetăm să tragem în antrenor cu întreg arsenalul și din toate pozițiile.

Lovind în el, uneori pe drept, alteori nu, lovim în “națională”, ceea ce nu servește nimănui. Să-l criticăm pe Pițurcă de cîte ori e necesar, însă cu discernămînt și cu măsură, să nu-l transformăm în călău, dar nici în victimă! Pentru că e mai ușor să demolezi decît să construiești, haideți să ne oprim: gata, ajunge!

Comentarii (105)Adaugă comentariu

hahaha… (23 comentarii)  •  29 martie 2013, 16:15

Corect…

aral (104 comentarii)  •  29 martie 2013, 16:17

bine pusa problema. Mitica exagereaza,iar Dinu Kosice la fel.

andrei (4 comentarii)  •  29 martie 2013, 16:17

ei, si pana la urma..articolul face impresia ca tre sa-l iertam pe pacalici si pe cei ce l-au pus acolo..!!D-le ionitoaia nu vedeti ca ne scufundam si d-ta vb de apa?Slab si fara puncte concrete articolul!!Noi poporul vrem antrenor adevarat. punct!!Ce este asa greu?

sabinalin (6 comentarii)  •  29 martie 2013, 16:18

Domnule Ioanitoaia, eu propun ca lui Victor Piturca sa i se faca un contract pe viata la echipa nationala! Cred ca gresiti: Piturca nu-i cel mai performant selectioner din ultimii 15 ani ci din toate timpurile, asemenea antrenor n-a vazut omenirea! Mai propun ca in fiecare saptamana sa i se publice in Gazeta Sporturilor cate o oda pentru ca-i pacat ca un asemenea om fantastic, providential, exceptional sa nu fie laudat! Ce s-ar face nationala fara Piturca?

Tiglina (2 comentarii)  •  29 martie 2013, 16:20

Toata lumea da in Piturca si nu e corect. A gresit, dar trebuie sprijinit, nu desfiintat. Victoria cu Turcia nu este a lui? Jignirile lui Vadim si ale lui Dinu la adresa lui sint rautati descalificante, incredibile! Jenant, in cel m pur stil dimbovitean.

Daca ne trebuie un vinovat, primul e M Sandu. El a angajat un selectioner cu toate defectele pe care acum, la infringere, toata lumea le vede.

Sintem penibili.

HAI OTELUL! Bravo Grig, M Stan, Dorinel, G Popescu!!!

IMBECILITATEA GENIILOR (5 comentarii)  •  29 martie 2013, 16:20

piturca a obtinut pana acum rezultate peste valoarea fotbalului nostru. unde suntem noi in europa? din pacate romanii nu au simtul realitatii

cezar (25 comentarii)  •  29 martie 2013, 16:22

piturca chiar nu are pic de dimplomatie,bun simt ,cit de
disponibilitate si deschidere catre nou nici atit.ce a facut craiovei,acest satana pe pamint, a fost mchiavelic.
sa se gindeasca pina in septembrie si sa-si dea demisia!
vai,via dai!

Costin (36 comentarii)  •  29 martie 2013, 16:27

Fara Mutu nu ajungem nici la baraj.

fanulumocanu (85 comentarii)  •  29 martie 2013, 16:30

Contractul nu e facut cu picioarele ci e chiar bine facut. E o reparatie morala pentru cum s-a comportat federatia cu el in mandatele trecute. De fiecare data s-a dovedit ca a fost demis pe chestiuni emotionale si logice. Motivele contestarilor de zilele astea sunt hilare si caracteristice chibitului tanar care n-a vazut prea multe meciuri la viata lui. Dar pe nestiinta , slaba informare si asteptari nerealiste se poate crea un curent de opinie de acest gen. Oameni cu antipatii personale fata de Piturca creeaza astfel de curente de opinie. Inca o data se dovedeste ca e foarte simplu sa cerem capul lui Motoc.

gyno (55 comentarii)  •  29 martie 2013, 16:37

”DACA DAI IN MINE DAI IN FABRICI SI UZINE”….Sa plece naibii barbugiul sa fie dat afara rapid sau sa isi dea demisia si sa nu se mai ascunda dupa echipa nationala…..asta cu faptul ca daca se loveste in Piturca (pe buna dreptate) se loveste in echipa nationala e o mare prostie nea Oovidiule…de data asta nu sunt de acord cu ce spui matale….sa plece de la NAtionala barbugiul si nu mai ”loveste” nimeni in echipa nationala….sa plece el si cu cel care l-a girat orbeste si la pus din nou acolo spre surprinderea intregului popor roman si anume Mircea Sandu…MinciuNASHU….amandoi si Sandu si Piturca au produs cele mai mari nenorociri din Fotbalul Romanesc…in primul rand au savarsit fapta numita ”DEZAFILIEREA (adica EXCROCHERIA) Universitatii Craiova” …deci ei 2 sunt 2 vechi tovarasi de ”combinatii” si trebuie sa plece impreuna ….atat de la FRF cat si spre penitenciar…..sa faca acolo la mititica echipe nationale impreuna si sa se califice ei 2 in 2016 la Campionatul Mondial al Penitenciarelor !!!

vasile (5 comentarii)  •  29 martie 2013, 16:43

As folosi cuvinte dure dar .
Motivule pentru care dau toti pacalici in Piturca is cateva simple
1 is nearealizati ca antrenori ,cine ii Dinu ,Reghe etc ca antrenori ,ce au realizat si cate trofee pe bune au luate.
2 aroganta lui enerveaza oamenii cu biletelele ,pe Mitica (de cand ii Mitica secund al nationalei ),ii enerveaza fiindca ii scoate temporar din scena ,si nu pot continua circul zilei.
2 Echipa mioritei ,vrea impresar in postul de antrenor ,Reghe ar promova toata echipa pentru a creste cota.

Dece nu mai joaca nationala ?
Fiindca ,ziaristii …. ,i-au partea la toti alcoolisti ,toti snobi si toti ratatii social care mai nou se numesc footbalisti ,imaginati-va pe Iniesta mergand la barbut inainte de meci si dupa chefuind(Mutu Tamas Sapunaru si toti cocalarii nationalei ar trebui sa joace barbut de performanta)
2 Jucatorii mioritei au interese gen Reghe ,iar fiindu-i subminata autoritatea in fiecare zi de mitici ,ciobani ,dini ,grasunovici ,mutilici ,desigur ca ceilalti simt ca nationala ii asa un circ ieftin.

Desi avem sanse matematice ,campania ii compromisa ,proiecul ii compromis ,iar singurul antrenor care a mai facut ceva in tara asta cocalara ,cu trageri de timp cu Codrea cu Cocis cu terenuri grele va fi din nou linsat mediatic gratuit de catre babuinii cu un graunte in cap.

Asta ii a 3 linsare mediatica dupa 2 calificari ,si o prestatie onorabila in Grupa mortii din 2008 ,facand doua meciuri care m-a facut mandru ca is roman,toata lumea uita ca la mijloc a lipsit Radoi cu Olanda si toata lumea uita in ce forma era Olanda atunci.
Desigur ii usor a vrea sa bati pe cineva inainte de meci ii usor a rade de Ungaria cand Ungaria are echipa peste ce pot visa cocalarii nostri tineri la 27 de ani vreodata.

Piturca ne-a calificat in 2000 2008 dupa ce Puiu ne-a exasperat in 2004 ,am adus alt „mare antrenor care s-a luptat pt locul 5 in grupa si uitam unde am fost inainte de Piturca acum 2 ani.
Bravo a-ti reusit din nou .

Unu (19 comentarii)  •  29 martie 2013, 16:44

Adevărul este că naționala a mers mai bine cu Turcia și Estoniafără Mutu. Jos pălăria pentru ce au făcut Mutu, Goian, Raț, dar în prezent mai mult încurcă. Mutu din pricina caracterului său și al vârstei, asta e. Goian este și el uzat, ca și Raț, care a avut ani buni dar solicitanți. Cât despre noua generație, ați văzut-o în amicalul cu Polonia. Totuși vechea garda trebuie schimbată, inclusiv Tănase, Stancu. E puțin un atacant ca Marica, mai trebuie format alții. Deci, perspectiva, răbdarea, tenacitatea și sforile lui Mitică, Becali, Prodanca, MM să nu mai fie portavocilor gazetarilor șmenari.

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  29 martie 2013, 16:55

Nu stiu daca mai serveste cuiva acum schimbarea lui PITURCA. Noi nu mai ajungem la BARAJ, indiferent cine va conduce mai departe NATIONALA DE FOTBAL. Nu e de vina numai Piturca, mai sant si altii pe care i-am pus pe tapet intr-un comentariu care nu a aparut. Asa ca, cu Piturca sau fara el, „ZARURILE AU FOST ARUNCATE”. Adio BRAZILIA 2014. Si cum spune Mircea Sandu, avem alt obiectiv EURO 2016. Piturca poate sta mult si bine la echipa Nationala de fotbal a Romaniei. Pacat dar, noi Romanii, (unii), nu le place sa lupte, si daca nu esti educat in spiritul acesta, nu vei avea niciodata PERFORMANTA IN FOTBAL. Vinovatii mari sant NASU si MITICA, acestia doi au distrus fotbalul Romanesc in timp. HAI ROMANIA!

Cristi R. (51 comentarii)  •  29 martie 2013, 16:59

Ce pateste Piturca daca nu se califica in 2016 ?
Ramane cu toti bani si ne da cu tifla .
Contract specific romanesc .
Pai ce pretenti putem avea de la un antrenor care nu are nici o motivatie pentru a face performanta.
Orice ar face el baga banul gros in buzunar , fara nici un fel de probleme , emotii sau responsabilitati .
Personal asi sesiza DNA ca sa investigheze cu cine imparte Piturca cei 35000 Euro lunar . Nu de alta dar Mircea Sandu chiar nu pare atat de prost incat sa nu se aleaga cu nimic dintr-un astfel de contract beton.
Oricum, in opinia mea, toata povestea asta nu nationala de fotbal a Romaniei este o gluma proasta la adresa microbistilor de rand .
La nivelul actual de evaluare a jucatorilor de fotbal , la lipsa de pregatire tehnico-tactica de la nivelul nationalei cred ca si un copil ar fi putut obtine acelaeasi rezultate ca Pitruca in meciurile cu Ungaria si Olanda. In aceste meciueri nu s-a simtit ca echipa nationala are antrenor. Am avut senzatia unei echipe nationale trasa la sorti la vestiare .

bogdan (2 comentarii)  •  29 martie 2013, 17:06

Reactia asta e tipica pentru Romania. Fiecare se pricepe la tot si la toate. Nu avem niciodata un plan pe care sa-l urmam, ci reactionam doar instinctiv. Orice ne planificam, modificam la primul moment greu.

De ce sa fie demis Piturca atit timp cit avem sanse de calificare, spre deosebire de campaniile anterioare cind dupa jumate din meciuri sansele erau doar teoretice?

De ce sa i se impuna lui Piturca calificarea in 2014, cu jucatorii pe care-i avem? Ca valoare a lotului suntem muuuult sub Olanda, sub Turcia si nitel peste Ungaria. Deci… ce argumente am avea sa cerem calificarea la turneul final?

Cu ce ne ajuta sa schimbam antrenorul la mijlocul calificarilor?

De aia suntem ultimii in Europa la toate, pentru ca tot ce facem e instinctiv, haotic, modificat de la luna la luna, fara cap si fara coada…

Cheetah (2118 comentarii)  •  29 martie 2013, 17:07

In regula, sintem de acord cu Dvs. ca trebuie facuta pace, mai mult, ca se cuvine sa-i acordam credit in continuare lui Piturca, cel putin pentru motivele pe care cu maiestrie le asterneti in acest articol intru apararea acestuia.
Dar pe Dl. Piturca, evident deloc dispus sa-si dea acum demisia si sa renunte la astronomicul salariu, il intrebam, toti suporterii:
Realizeaza oare miza uriasa a urmatoarelor meciuri de poker (sau barbut, cum prefera) din toamna acestui an?
Daca DA, atunci inseamna ca „joaca” tare, speram noi sa nu fie totusi la cacealma.
Si cu asta, basta: exact cum bine spuneti la sfirsitul articolului, ne oprim cu criticile si-l creditam pentru o mare bucurie pe care deocamdata a aminat sa ne-o faca.

adra (29 comentarii)  •  29 martie 2013, 17:18

de doua, trei zile citasc articole despre meciul cu olanda … in absolut toate ,i se reproseaza lui piturca introducerea lui stancu si grazav … daca ei au fost cei mai slabi, intreb: s-a terminat cumva meciul 0-0 si eu nu stiu ? au jucat ei fundasi centali de am luat 4 ????nimeni nu scoate o vorba de epavele, balerinii( la 2 goluri cheriches facea spagatul prin careu) , total depasitii cheriches si gardos …ce vina are piturca daca astia doi nu sareau la cap, n-au deposedat ,n-au castigat mai nici un duel 1 contra 1 ???

stefan (16 comentarii)  •  29 martie 2013, 17:31

problema cu piturca nu este k a pierdut ,problema este k nu a dat nici o sansa echpei.a plecat de la inceput pe ideia k nu putem sa castigam cu olanda si cu ungaria egalu este tot ce am putut dupa cum a spus chiar el.

Loulou (274 comentarii)  •  29 martie 2013, 17:32

Desi nu il mai suport pe Piturca, va dau dreptate. Nu din cauza bretonului a pierdut rusinos in Olanda.

Kyro (3 comentarii)  •  29 martie 2013, 17:36

@adra – cand mijlocul si atacul nu leaga 2 pase ii si normal ca intrun sfarsit apararea sa dea gres. NU te poti baza pe aparare sa reziste 90 de minute cand adversarul te ataca cu toata echipa un meci intreg.

Artur (1 comentarii)  •  29 martie 2013, 17:40

@andrei. De cand esti matale Poporul, ai vreo imputernicire in acest sens? Daca matale esti Poporul si vrei sange, atunci eu sunt bulgar, mexican sau turc. Piturca are defecte, dar a si facut cate ceva, a calificat echipa la doua campionate europene. Astia care il atacati nu ati facut nimic, sunteti niste frustrati. Articol excelent, dar cine sa il pretuiasca daca toti vreti scandal, cearta, barfa si raca. Halal!

AvramIancu (1 comentarii)  •  29 martie 2013, 17:40

Un articol echilibrat legat de Piturca si nationala Romaniei.
Toata lumea arunca cu pietre in Piturca si de fapt n-avem echipa. Nu mai e echipa lui Hagi, si nici n-o sa mai avem curand.
O echipa joaca si cu antrenorul in spital, vezi Barcelona, daca e echipa….
Piturca nu e perfect, poate nu cel mai bun antrenor pentru nationala, dar il balacim in albia de porci prea mult.
Mi-a jena de cei cel voteaza pe tribun, pentru limbajul cu care l-a atacat pe antrenor.
Piturca ar trebui sa-si de-a demisia doar in momentul in care nationala nu mai are sanse matematice sa se califice pt 2016.
Pana atunci pliscul mic. Sa castigam cu Ungaria si cu Turcia la Bucuresti si toate ziarele o sa-l laude.
Lasa-ti omul in pace si nu-l mai terfeliti.
Sunte-ti mai buni aplicati pentru functia de antrenor…..

Steaua1986forever (19 comentarii)  •  29 martie 2013, 17:41

Intr-un fel, aveti dreptate domnule Ioanitoaia. Tot e bine ca cineva a avut curaj sa il apere in momentul asta pe Piturca. Desi poate sa fie vazuta ca o sinucidere….pot sa va spun ca argumentele dumneavoastra sunt totusi bazate pe ceva fapte reale. Este adevarat ca Piturca a calificat Nationala, ca nu se astepta nimeni sa batem Olanda, etc…insa, aici este vorba si de altceva ce nu ati amintit (din prietenie pentru Piturca dar este de inteles): faptul ca nu se vede nicio idee tactica, faptul ca sunt niste interese de grup la Nationala, faptul ca Piturca nu are autoritate absolut deloc in fata „unor” jucatori – care am inteles ca il ameninta cu telefoane la Nicu Gheara cand nu joaca, faptul ca el a permis unui personaj cel putin dubios (G.B) sa se afiseze pe teren cand juca Nationala, sunt multe lucruri de zis domnule Ioanitoaia. Repet, aveti si dvs. dreptate intr-un fel…insa, ca de obicei, adevarul absolut este undeva la mijloc.

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  29 martie 2013, 17:45

Un articol pentru care meritati felicitari. Ganditi cu capul, nu cu picioarele ca aceia care dau in Piturca pentru ca e la moda. Cat suntem la baraj, echipa trebuie incurajata. Uitate prtestatiile slabe si infrangerile. Daca nu o incurajam noi, romanii cine sa o incurajeze, ungurii or turcii?

Nykolas (1 comentarii)  •  29 martie 2013, 17:55

AVETI IN FATA ADEVARUL.
Piturca a recunoscut prin aceste cuvinte planul:
„Federaţia ar trebui să mă plătească 20 de ani pentru calificările obţinute”
Un om fara scrupule, considera ca nu a INCASAT suficient pentru ce a facut pentru nationala Romaniei si care are complicitatea celui ce conduce FRF cu care si imparte ce va scoate din acest busnes pe spatele romanilor.
Omul spune clar ca e nemultumit cu cat a furat pana acum si ar dori sa FURE cat pentru 20 ani.
DECI a gandit un contract cu Sandu si acum se apropie POTUL cel mare.
Cum sa incaseszi o suma mare fara sa faci nimic, NIMIC mai simplu un CONTRACT BINE GANDIT.
Nu fixezi NICI UN OBECTIV, ai dai un salar urias si…
..si are o clauza in care daca este dat afara, omul incaseaza o suma URIASA (de ordinul milioanelor cat sa ajunga si pentru Sandu).
Si cum sa al dai AFARA daca ar CASTIGA nationala toate meciurile????
Deci nationala trebuie sa piarda ca sa ia Piturca LOZUL cel mare.
Si cand sa-l dam afara? Daca nu acum dupa 1-8 cu Olanda o sa mai asteptam niste rezultate si mai umilitoare cu Estonia si Andora sau de ce nu chiar cu Ungaria si Turcia.
Si cum face Piturca asta? Are complicitatea jucatorilor?(ca doar nu joaca el) Simplu formezi o echipa din toti obositii si impiedicatii, si…..????
Si rezultatul se vede!
Nici un milion de judecatori nu au ce sa ai faca lui Piturca, atat timp cat nu ai stabilit un obiectiv, nu gresesti cu nimic indiferent cu ce scor termini o partida.
Drept urmare avem de ales intre continua umilinta a Nationalei Romaniei sau indeplinirea visului lui Piturca.

Spooky (63 comentarii)  •  29 martie 2013, 17:57

Nu avem educatie, asta e principala problema si de aici vin toate. Toti ne credem cei mai destepti si injuram in stanga si in dreapta, suntem o tara de melteni si am ajuns aici numai din cauza noastra. Felicitari pt editorial!

petru (26 comentarii)  •  29 martie 2013, 18:04

Piturca NU MAI INSEAMNA ,,FOTBAL ADEVARAT,, , dupa ce a facut STIINTEI CRAIOVA …Cat de mult l-am apreciat , strigand ca un nebun in tribune ,atunci cand antrena Craiova , ATAT DE MULT IL DEZAPROB ACUM … M-AM LAMURIT …

gilos (328 comentarii)  •  29 martie 2013, 18:13

Corecte observatiile dumitale, nea Ovi.

O avea Piturca bubele lui, dar nu este el principalul vinovat pentru dezastrul din fotbalul romanesc.
Razvanel, un tip citit si elegant, ce-a reusit ? Dupa 5 etape eram eliminati complet si nationala cazuse in clasamentul FIFA mai jos de locul 60…

Principalii vinovati sunt clar Sandu si, mai ales !, Dragomir. Ei si acolitii lor sunt responsabili pentru falimentului fotbalului autohton.
Nesimtitul de Dragomir incearca din rasputeri sa-l scoata tap ispasitor pe Piturca si manipuleaza pe toate caile opinia publica contra selectionerului.

Django (1 comentarii)  •  29 martie 2013, 18:17

Deci va spune ceva Smitty Becall and the Smitty Becall gang? Dar de Gigi Belali si Gigi Becali gang ati auzit? Sunt jefuitori de postalioane (primii) si de tzara (cei din urma). Poate sa explice cineva cum a ajuns Smitty Becali pe gazonul oficial al meciului cu Olanda? In calitate de ce? Unde esti tu Django??!!

Michele (11 comentarii)  •  29 martie 2013, 18:20

dar Balaci Ilie cu Sorin Cirtu de ce nu mai apar prin ziare impunand cu insistenta cuplul de fundasi centrali de la Steaua,dupa acest meci rusinos de la Amsterdam ? Toti priceputii spuneau pe la TV ca trebuie cat mai multi
stelisti titulari,iata ca au fost 6 si ne-am luat 4 goluri

Jo (11 comentarii)  •  29 martie 2013, 18:21

@Avram Iancu si alti negativisti.
Cine zice ca nu o sa mai avem echipa? Negativistii si amatorii din Romania. Dan Petrescu a facut echipa din nimic la Urziceni a jucat cu ei in Champions League si a batut un record pe care nimeni nu-l va ajunge vreodata cu cea mai saraca echipa din C.L. Reghecamp a preluat Steua si cu multa munca si pregatire fizica dupa un an s-a batut de la egal la egal cu mai marii Europei fara a avea vedete. Nu mai este Romania de pe vremea lui Hagi dar nici Olanda lui Neskens si Cruyff.
Pitzurca NU ESTE PROFESIONIST, are o scoala de antrenori facuta dubios nu are nici o specializare in vest
nu a jucat in vestul Europei nu asvulta de nimeni de aceea echipa pe care o pune in teren este praf. Van Gaal l-a intepat foarte serios cind a spus ca trebuia sa joace in 7 oameni ca sa fie echilibru asta pentru ca el si staful lui au observat 4 miini moarte din nationala Romaniei in doua meciuri de calificare.
Oare nici cind va spune Van Gaal clar nu intelegeti.

sadrainbow (35 comentarii)  •  29 martie 2013, 18:22

Ioanitoaia: „Pentru că e mai ușor să demolezi decît să construiești, haideți să ne oprim: gata, ajunge!”

Aveti perfecta dreptate, Piturca a demolat destul!
nici nu va imaginati cat de surprinsi au ramas olandezii dupa meciurile cu Romania. Nu se asteptau sa aibe 2 meciuri atat de usoare (dupa ce s au chinuit cu Turcia)si adevarul e ca numai mentalitatea de „invins” a selectionerului a facut posibil asa ceva – e adevarat, numai pentru meciul de marti.
Stiti ca olandezii isi amintesc si acum razand de celebrul meci din 2008, de la europene?
Din nefericire domnule Ioanitoaia, numai oamenii mici se considera limitati…iar ultimii doi selectioneri ne au demonstrat o din plin, pe nervii nostri.

Nitzu (3 comentarii)  •  29 martie 2013, 18:25

Nu cred in Piturca, dar in Ivanovici nici atat, in asta chiar deloc. E un manipulator ordinar si nu inteleg cum ati aprobat sa i se ia interviu pentru GSP. Ce sa spuna umflatul asta si cine sa il creada.

Che Guevara (363 comentarii)  •  29 martie 2013, 18:38

Ca sa ne oprim ar trebui ca Mircea Sandu sa isi dea demisia. Dumitru Dragomir sa isi dea demisia. Victor Piturca sa isi dea demisia. Cu ei sa plece si lingaii lor astfel incat sa reformam fotbalul romanesc. Apoi o sa ne oprim si nu mai criticam pe nimeni.

Alexandru (7 comentarii)  •  29 martie 2013, 18:40

Citind unele comentarii, realizezi rapid mentalitatea care condamna tara asta la subdezvoltare.
Strategii, obiective, reconstructie si alte fleacuri. Cind mafiotii umfla potul (avantaje si salarii nesimtite folosind echipa nationala ca pe propria lor afacere).
Poate sa se califice, pierzind la scor si mizind pe jocul rezultatelor. Nu asta-i miza domnilor. Ci sa vezi o echipa combativa, care place ochiului, care are idei in joc, care joaca FOTBAL. Nu asta-i scopul ? Insa ca se obicei raminem cu flecarii, mincatorii de seminte, molfoitorii de guma si neispravitii semi/analfabeti care-si umplu buzunarele cu euroi.

catalin (1 comentarii)  •  29 martie 2013, 19:07

cred ca ar trebui sa plece.am fost de acord cu el in conflictul cu hagi si popescu; acum e insa prea mult. fara sa ma pricep foarte bine…ma uitam la incercarile noastre de pressing.saracii voiau, unii chiar au alergat,numai ca mereu lipsea un om ca sa recuperam mingea, sau macar sa-i punem sub presiune. cred ca e vremea pentru oameni mai tineri; dan petrescu , da’ mai bine reghe..amandoi au vocatie de oameni care fac din rahat bici.

buratinos (24 comentarii)  •  29 martie 2013, 19:08

Atunci cand nu ai un mic bagaj de cunostinte lingvistice sau probabil nu prea ai trecut pe la scoala la timpul cuvenit, este bine sa taci, sa zambesti mai bine,pentru ca altfel risti sa te faci de ras.
Cand esti jurnalist inteleg ca trebuie sa fii cu „fundul” intre doua luntre ca sa nu cazi la mijloc sau cum spuneti voi”obiectiv”!? Piturca este foarte bine exact cea ce a spus Vadim despre el, chiar daca a fost foarte ,foarte jignitor si de prost gust. Piturca mai trebuie sa recunoasca singur ca greseste mult mai in toate activitatile lui de zi cu zi, inclusiv slujba pe care o are, si este bine platita nu oarecum. Cand va deveni umil atunci va realiza cine este cu adevarat.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  29 martie 2013, 19:13

„Pentru că e mai ușor să demolezi decît să construiești, haideți să ne oprim: gata, ajunge!”

Ai uitat maistre sa ne spui esentialul:
1. ce se poate demola?
2. ce s-a construit?

1. Vedeti undeva echipe de tineret? Are Sandu si Mitica o constructie, o idee macar, care produce jucatori? Nici seniorii nu sint platiti. De cazurile Rapid, Dinamo, Sportul si chiar Craiova ati uitat? S-a ajuns ori nu ca o echipa de rezerve din Portugalia sa cistige campionatul? Unii mai zic ca-l domina de ani de zile.
Vedeti atitudine de distrus? Va reprezinta drogati si redusi mintali? Cu parere de rau dar inteleg ingrijorarea suporterilor stelisti, pericolul real de infectie in aceasta companie.

2. nu construiesti cu jucatori trecuti, cu cei care nu joaca, prosti cu atitudine de vedete. Cu parere de rau, Piti a dovedit ca nu vrea sa invete nimic, mai mult, a ajuns sa continue Opera lui Lucescu. Cum sa lasi in pace toate Nimicurile de prin federatii si pasarile rapitoare din jurul fotbalului nostru? Dati in ei ziaristi.Desigur nu pleaca caci au copilasi de crescut, iar la fabrica, daca mai sint, e greu. Dar poate ii faceti macar mai Responsabili.

Nu e nimic bun de distrus. Poate distrugeti atitudinea asta de cocalari, de neoameni care se multumesc cu ce pica fara munca, care nu sint in stare sa gindeasca, decid arogant dupa orgolii si superstitii si se bazeaza pe noroc. Mai si serbeaza esecurile cu o bauta pe cinste. Astia se pot reprezenta doar pe ei.

PS Grozav si Stancu au fost cele mai mici greseli, poate nici nu au fost greseli. Unul macar e speranta unora, poate a invatat macar ceva. Sa vedem cum il creste Contra, ori cine i-o fi antrenor, sa vedem daca macar il joaca.

Dan (37 comentarii)  •  29 martie 2013, 19:24

pitzurca trebui sa plece, daca pleaca el poate se intorc si Chivu, Radoi, Sapunaru, cu Mutu, Marica si inca vreo citiva tinerei mai avem sanse sa ne calificam, daca nu tineti-l pe pitzurca o sa ne facem un car de nervi si poate o sa ne calificam in 2016….aduce-ti domne un antrenor adevarat, care stie sa vorbeasca sa se exprime sa se faca inteles, pitzurca o avea multe in cap dar nu poti sa conduci daca nu te poti face inteles….de aceea nu vorbeste cu presa ca el saracul ar vrea dar nu poate…asta-i nivelul lui si atit e LIMITAT

Abcde (206 comentarii)  •  29 martie 2013, 19:30

Nea Ovi, nu inteleg ce legatura are Horia Ivanovici cu chestia asta cand se stie ca comploteaza impotriva lui Piturca si a lui Mircea Sandu de cand acesta s-a certat cu Nicu Gheara.

calinescu_ (25 comentarii)  •  29 martie 2013, 19:43

D-LE IOANITOAIA , IMI PARE RAU SA CONSTAT CA DV NU SUNTETI CONSTIENT CA HAGI I-A FACUT MARI ANTRENORI SI PE PITZURCA SI PE IORDANESCU ….!!!
FARA HAGI ,ACESTE NULITATI INOTAU IN OBSCURITATE ….!!!!
IN 2008 AVEAM UN MUTU FENOMENAL ….!!!!
DACA AM CUANTIFICA CE RAU IMENS A REPREZENTAT ACESTI ANTRENORI PENTRU MENTALITATEA FOTBALISTULUI ROMAN AR FI DURERE …..!!!!
ACESTI „MARI” TEHNICIENI APLICAU STRATEGIA STRABUNA „OTRAVITI FANTANILE , INCENDIATI LANURILE” , CU 9 FUNDASI SI CU HAGI SAU MUTU IN FATZA CA SA SE DESCURCE CUMVA , URMATA DE CELEBRA INDICATIE „FARA FAULT” ……..!!!
DE LA BOLONY INCOACE NATIONALA ROMANIEI A JUCAT NUMAI ANTIFOTBAL , ADICA TZURCA ….!!!!
PRIVITI LA FOTBALISTII DIN SPATIUL EXYUGOSLAV , ASTIA JOACA FOTBAL ADEVARAT IAR COTELE LOR SUNT URIASE ….!!!!
DACA PRESA SPORTIVA IL VEDE ANTRENOR PE PITZURCA , INSEAMNA CA FACE SI EA PARTE DINTR-O CONJURATIE MENITA SA UMILEASCA POPORUL ROMAN ….!!!!

costica (17 comentarii)  •  29 martie 2013, 20:20

Saracu Pitzi… pare om de treaba.

petru (4 comentarii)  •  29 martie 2013, 20:24

E prima data cind sunt de acord cu tot ce scrieti in articol!Asa e !

marean (270 comentarii)  •  29 martie 2013, 20:25

Calinescule, Piturca e ultimul care ne-a calificat la un turneu final de 15 ani incoace, deci, taci draq din gura daca nu te pricepi.

grama (53 comentarii)  •  29 martie 2013, 20:27

Asta e: ce sa demolam, din moment ce de vreo 15 ani nu s-a mai construit nimic la nationala, unde se tot pregatesc viitoarele campanii de calificare, dar nu cele prezente! Ca ne-a mai si calificat din cand in cand, nu inseamna ca e un atrenor bun, de ce sa nu incepem odata sa oprim raul care se va mai face pastrand acest individ ca selectioner! Vorbim dar nu facem nimic, e vorba de profesionalismul sau neprofesionalismul lui, nu avem treaba ce i-a spus sau nu lui Nesu, astea sunt cancanuri ieftine, dar un lucru e clar: el nu e profesionist din nici un punct de vedere.Punct!

antimafia (103 comentarii)  •  29 martie 2013, 20:46

Mai oameni buni, de unde a ajuns Mutu subiectul negativ al esecului antrenorului Piturca? Adica jucatorul care a obtinut si a marcat penalty-ul cu Ungaria, facand un meci peste media de rahat a echipei, impreuna cu jucatorul Chipciu care a obtinut punctul cu Ungaria, au fost practic pedepsiti de antrenor fiind rezerve cu Olanda. Pai problema este Mutu sau frustrarile antrenorului? Cum dracu’ Piturca ajunge la Mutu cand jocul preferatilor sai a fost catastrofal?

doru ispas (1 comentarii)  •  29 martie 2013, 21:00

Tatarusanu – Sapunaru, Chivu, Radoi, Latovlevici – Chiriches, Sanmartean, Lazar, Adi Popa – Keseru, Marica

sammibv (10 comentarii)  •  29 martie 2013, 21:27

nu este de vina PITURCA.De vina e cine i-a facut contractul.a facut contractul asta asronomic pentru ROMANIAca sa-si traga si ei salarii nesimtite.
e posibil sa-i faci asa un salariu fara niciun obiectiv?
e posibil ca DRAGOMIR sa aibe un salariu mai mere ca presedintele tarii sau priministrude citeva ori.
unde e DNA ? doarme?
eu daca reram in locul lui PITURCA dupa 0-3 cu LITUANIA i-mi predam carnetul de antrenor si terminam bilciul.
am ajuns sa ne bucuram ca am batut INSULELE FEROE cu 1-0.trebuie luate masuri pina nu seamplifica nemultumiriile.e posibi sa vina spectatori la meci sa strige demisia?
doresc mult succes echipei cu un alt antrenor

johnantonescu (17 comentarii)  •  29 martie 2013, 21:31

Andrei #3 si Sabinalin #4
Excelente comentarii. Foarte rar nu sunt de acord cu D-l Ioanitoaia… Piturca este un selectioner slab, capos, cu mult noroc, caruia ii lipseste cea mai elementara calitate a profesiei sale: stiinta de a motiva si de a-si atrage admiratia si respectul jucatorilor sai. Nu vad nici un tricolor care e gata sa-si dea viata pe teren pentru el. Am mai scris intr-un post: salariului pe care-l primeste pentru cateva saptamani de „munca” pe an este de 400,000 de Euro (or $500,000). Prin comparatie, liderul lumii libere, presedintele SUA, are un salariu anual in jur de 320,000 de Euro sau $400,000 pe an! (Wikipedia= President of the United States). Oare cine are o munca mai grea? Si ghici care se supara mai tare cand este (just) criticat pentru o prestatie sub-mediocra?

heXagon (13 comentarii)  •  29 martie 2013, 22:09

imi place articolulul pentru ca e echilibrat…in ciuda jocului slab din ungaria si prost din olanda, mai greata mi se face cand vad coada de cei ce se considera destepti in ale fotbalului, sa insulte…dragomir, ivanovici,dinu. daca atat stiu sa faca, sa o tina tot asa…se vor umple de penibil, cu asa comportament. m-as purta la fel sa scriu o impresie personala despre ei…lasand de o parte alegerile de neinteles uneori ale lui piturca, cei care nu il mai vor, si il pot face sa plece in orice clipa, pot face asta accesand clauza unui contract (vezi cazul abramovici-mourinho), nu urland la tv ca trebuie sa plece oricum…s-a mai intamplat asta odata…altii urla in apararea lui mutu, desi altadata faceau cu ou si otet pe iordanescu, lucescu, si altii ce l-au antrenat…la fel de adevarat e ca, mutu are propriile alegeri de comportament, la fel si rumarile lui… pana una alta, piturca alege, nu mutu!

Comentează