Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Pițurcă și Papa

N-aș socoti un capăt de țară faptul că 3 “tricolori”, sau 5-6, au stat în restaurant pînă dimineața după meciul din Olanda. Dacă ei ar fi petrecut înaintea meciului, gestul ar fi fost cu adevărat condamnabil. Avizați că localurile din […]

joi, 28 martie 2013, 4:04

N-aș socoti un capăt de țară faptul că 3 “tricolori”, sau 5-6, au stat în restaurant pînă dimineața după meciul din Olanda. Dacă ei ar fi petrecut înaintea meciului, gestul ar fi fost cu adevărat condamnabil. Avizați că localurile din Amsterdam nu-s deschise nonstop, iar cele cu ștaif nici atît, să nu punem semnul egalității între a bea cîteva pahare cu prietenii și a te îmbăta criță. Să ne aducem aminte și că jucătorii cu pricina tocmai ieșiseră dintr-un cantonament de 10 zile. Să nu-i confundăm pe Tamaș și pe colegii lui cu niște sfinți ori măcar cu niște călugări! Sînt și ei oameni, așa că nu-i cazul să facem din țînțar armăsar.

Normal că acest 0-4 ne-a durut și ne-a mîhnit.  Altminteri, ne-a arătat unde ne găsim și cît putem: ne găsim departe de elita continentală și putem puțin. Cît timp păstrăm însă șanse de baraj, nu ne ajută să tratăm înfrîngerea de marți seară ca pe o tragedie. Zău, ce mare dramă e că am pierdut cu 4-0 la Amsterdam din moment ce, anul trecut, batavii ne-au învins cu 4-1 la București?! Să-mi fie cu iertare, dar ne aflăm cu o clasă sub Olanda sau cu mai multe! Altă societate, altă mentalitate, altă atitudine și, logic, altă echipă. Vorba cuiva, aduceți la “naționala” României cel mai bun tehnician străin și plătiți-l regește că Olanda tot ne va bate 9 partide din 10! Atenție!, ne comparăm cu vicecampioana lumii!

În măsura în care “tricolorii”, și să fi șprițuit întreaga noapte, n-au o problemă specială, mă tem că antrenorul lor are. Nici atunci cînd, spre lauda lui, să nu uităm asta!, reușea calificarea la Euro 2008 luîndu-le olandezilor 4 puncte din 6, Pițurcă nu era un tip foarte comunicativ. Pe parcurs, s-a închis însă și mai tare în sine, a devenit mai greu de deslușit și de înțeles. Secretos, criptic. Prizonierul unei vanități scăpate din frîu, un orgoliu de-a dreptul puștesc, a început să aibă idei fixe, chiar viziuni!  De pildă, deși Stancu și Grozav au dezamăgit crunt în Ungaria, Pițurcă s-a grăbit să-i titularizeze și în Olanda, unde i-a ținut rezerve pe Mutu și pe Chipciu, autorii golurilor de la Budapesta!  În paranteză fie spus, pe Mutu nu-l convoci la 34 de ani ca să-l lași pe bancă! Nu-l chemi deloc ori, dacă o faci, îl trimiți în teren, a treia variantă nu există!

Nu mă număr printre cei care solicită demiterea selecționerului, dar observ că acesta trăiește cu falsa impresie că-i singurul care știe și care cunoaște, că e proprietarul adevărurilor absolute, un fel de Papa de la Roma ori chiar Papa însuși! Tocmai de aceea, nu s-a sfiit să-l folosească pe Stancu în Olanda, ca și pe Grozav și pe Tănase, pentru a demonstra că el se pricepe, el și numai el, alții nu! Pentru ca, la o adică, să le dea cu tifla celorlalți și să le rîdă în nas! Amănuntul că Pițurcă nu bagă în seamă pe nimeni și nu răspunde în fața nimănui constituie o greșeală infinit mai gravă decît cheful încins de 3 sau de 5 “tricolori” la Amsterdam. Mai gravă și, referindu-ne la viitorul “naționalei”, mai periculoasă.

Comentarii (61)Adaugă comentariu

Felicitari (2 comentarii)  •  28 martie 2013, 16:11

In sfarsit, un articol bun si total adevarat a lui Ioanitoaia. Felicitari.

Luke (7 comentarii)  •  28 martie 2013, 16:14

Poate ca acest Chipciu o bea el, dar cand il bagi pe teren se vede.
Iar el joaca pe teren pentru Romania. In rest e problema lui. La noi a ramas moda „paratului” – o fi vreo moda de la securisti.
Daca ar fi in Anglia cred ca ar trebui sa infiinteze un ziar special cu cei care beau.
Poate ca si Dobrin a baut. Dar ce n-as da sa avem unul ca el acum; cred ca i-am da si bautura necesara 🙂

rdy (6 comentarii)  •  28 martie 2013, 16:15

Pana si papa si-a dat demisia !!! piturca pl !!!

valy (29 comentarii)  •  28 martie 2013, 16:18

romanul la necaz ori bucurie,bea un sprit.

Cheetah (2118 comentarii)  •  28 martie 2013, 16:26

Bine, bine, dar contractul acela cu FRF nu are nicaieri stipulat ca primeste bani dupa rezultate si performanta? Ca ar trebui sa fie transparent, daca nu inaintea meciului, macar dupa acesta? Ca ar trebui sa dea socoteala suporterului roman care in fond ii baga bani in buzunar ca sa se ocupe onest si profesionist de echipa reprezentativa?
Ca daca NU, atunci e un contract prost si in acest caz va rugam sa-l includeti si pe Mircea Sandu aici.
Daca nu reziliaza contractul pentru ca nu poate (alta prostie cu clauze stupide de reziliere) – FRF ar trebui macar sa-l determine sa renunte la aroganta prosteasca de pe urma unor rezultate ce nu-i fac cinste in nici un fel.
Si o intrebare pentru oficialii FRF: Stimati Domni, va riscati sa mergeti pe mina lui Piturca si pentru ultima sansa din meciurile cu Ungaria si Turcia de la Bucuresti? Aveti tupeu sa va riscati? Scoateti capul din nisip si incercati un raspuns, va rugam, multumim anticipat!

andu (103 comentarii)  •  28 martie 2013, 16:28

Treaba cu bautul vine de la cancerul footbalului romanesc,Mitica puscarie,care i suparat pe Piturca.Sa l lasam pe Piturca sa ne arate ca ne poate duce la baraj.

Oracolul (1 comentarii)  •  28 martie 2013, 16:28

O viziune clara a situatiei. Ma bucur ca mai exista oameni cu mintea la cap in ziaristica romaneasca, cu doua observatii. Grozav a jucat bine, daca nu foarte bine. El a fost singurul atacant care, in Ungaria si Olanda a putut dribla frumos si eficient. Reluati meciurile si veti vedea. Maxim este cel mai bun jucator roman in momentul de fata. Nu intamplator joaca la Stuttgart si nu la Steaua. A jucat numai in Ungaria un sfert de ora. In rest……..Felicitari si cu respect va salut!

Serghei (107 comentarii)  •  28 martie 2013, 16:38

De acord că nu trebuie făcut din țînțar armăsar din acele pahare de după meci băute de tricolori, nu sunt de acord că atît putem (2-0 cu Ajax Amsterdam și 1-0 cu Chelsea, nu vicecampioana Europei, ci campioana Europei, ne-au arătat că poți multe dacă crezi în șansa ta – vezi și Grecia la Euro 2004). Și nu sunt de acord nici că pe Adi Mutu ești obligat să-l bagi dacă-l chemi la lot. Dacă lui Mutu nu îi place să stea rezervă, atunci poate să refuze convocarea. E simplu.

calinescu_ (96 comentarii)  •  28 martie 2013, 16:40

D-L IOANITOAIA , EU STIU CA PITZURCA A FOST DAT LA O PARTE PENTRU TZURCA FACUTA LA EUROPENE SI CU LITUANIA UNDE NU SE VEDEA O IDEE DE JOC ….!!!!
LA FEL DE MULT A FACUT PITZURCA SI LA STEAUA SI LA CRAIOVA …..!!!!
DAR FOARTE CURIOS , LA REVENIREA LA NATIONALA , SATANA A FOST CONSIDERAT DE PRESA ROMANEASCA MESIA …..!!!!!
CUM SE POATE CA UN INDIVID CU PROFILUL MORAL A LUI PITZURCA SA CONDUCA NATIONALA ROMANIEI ???
OMUL ASTA ISI BATE JOC DE TOT POPORUL ROMAN , IAR CEI CARE IL SPRIJINA AR TREBUII SA FIE CONDAMNATI PENTRU TRADARE NATIONALA …..!!!!

aral (104 comentarii)  •  28 martie 2013, 16:45

Excelent, un fel de insectar.

Cocos (3 comentarii)  •  28 martie 2013, 16:46

Nu este Piturca de vina ca avem jucatori de mina a treia. Mutu este singurul fotbalist talentat pe care l-am avut de la Hagi incoace. Tanase nu stie sa traga un sut, Grozav nu stie sa dea o centrare, iar Stancu este atit de inapt din punct de vedere sportiv ca n-ar avea loc nici in echipa de curling in care joc cu vecinii de strada.

Bibi (12 comentarii)  •  28 martie 2013, 16:46

Mai degrabă l-aș fi comparat cu Ceaușescu.
„apropie-l Doamne!”

ciobanu’ mioritic (26 comentarii)  •  28 martie 2013, 16:51

1. PAPA tocmai a demisionat.
2. La Euro 2008 am luat olandezilor 4 puncte din 6, pe o greseala de arbitraj FARA DUBII.
Statistica pastreaza doar scorul.
3. Asteptam demisia lui Piturca. De altfel, A MAI FOST DEMIS O DATA de jucatori.
5. CE NU TI-E CLAR, PITZI ?
Marsh DIRECT! Il ai TU la mâna pe Cancerosu’ cu ceva, dar nu te va ajuta!
Oricum vei fi (ad Vanghelie citire) EJACULAT cat de curand.
6. Bucureaza-te, totusi, Blohinei i se va diminua proportional PENSIA de corvette!

cezar (25 comentarii)  •  28 martie 2013, 16:52

dragomir,acest oracol „mitic”mai bine ne spunea de ce
la readus sandu mircea la nationala,pe piturca.
sau sa ne spuna pe ce bani si-a facut el hotelul nesimtitu’ de el!
piturca ,a inceput sa creada ca nationala este echipa ma-si si clicii lui din craiova.nu!!??
bai satana,lasa-ne!

cronicasportiva (11 comentarii)  •  28 martie 2013, 16:57

atat timp cat nu avem un mijlocas central titular in vest nu putem emite pretentii de la piturca sau jucatori. atat poate si staful si lotul

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  28 martie 2013, 17:03

corect, pina la demitere. JOS! Nu este Nationala lui Piti. Cum n-a fost nici a baiatului lu tata. Singura scuza ar fi ca s-au pierdut mai bine de doi ani. Noroc cu Luxemburg, asa am obtinut prima victorie oficiala dupa un an jumate. Se uita ca in meciul din Bosnia am avut cel putin 6-7 jucatori fara meciuri, adunati din parcuri, se uita titularizarile pina si in amicale a sperantelor Goian, Chivu, Radoi, Rat, Ghioane, Mara, Alexa, Dica, Muresan, Contra deja pensionat, Ropotan, Grigore, Mutu, Niculae, Bilasco, Apostol, Codrea, Cocis, Cristea, Maftei, Grigore multi de la Personalu plus citiva schiori de la Brasov. Azi ar fi jucat cuplul Niculescu-Danciulescu, mai bine, sa recunoastem, dar tot cu gindul la 2020! Ati uitat?
Poftim, singura scuza a lui Piti:

09.09.2009 Romania – Austria 1-1
România: Coman – Săpunaru, Rădoi, Chivu, Raţ – Roman, Ghioane, Codrea (Lazăr 71), Ad. Cristea (Surdu 85) – Marica (Mazilu 79), Bucur. Selecţioner: Răzvan Lucescu.

10.10.2009 Serbia – Romania 5-0
Romania: Coman, Maftei, Radoi, Chivu, Rat, Apostol, Ad. Cristea, Ghioane 59.Bucur), Varga, Mutu (74. A. Cristea), Marica (59.Goian)

14.10.2009 Romania – Insulele Feroe 3-1
România: Pantilimon – Panin, Rădoi, Goian (Galamaz 23), Raţ – Mara, Apostol, N. Grigore, Varga – Marica (Mazilu 82), Bucur (Andrei Cristea 75). Antrenor: Răzvan Lucescu

14.11.2009 Polonia – Romania 0-1
Romania: Pantilimon – Maftei, Radoi, Chivu, Rat – Roman, Apostol, Codrea, Tanase – Niculae, Marica

Rezerve: Coman, Sapunaru, Ghioane, Varga, Nesu, Goian, Nicolita, Andrei Cristea, Bucur, Grigore, Galamaz

03.03.2010 Romania – Israel 0-2 !!!
Romania: Costel Pantilimon – Vasile Maftei, Dorin Goian (Gabriel Tamaş, 46), Mirel Rădoi, Mihăiţă Neşu (Laszlo Sepsi, 86) – Mihai Roman (Ciprian Deac, 46), Paul Codrea (Răzvan Pădureţu, 72), George Florescu (Tiberiu Ghioane, 82), Bănel Nicoliţă (Andrei Cristea, 78) – Daniel Niculae (Gigel Bucur, 57), Ciprian Marica (Marius Niculae, 57)
Antrenor: Răzvan Lucescu.

29.05.2010 Ucraina – Romania 3-2
România: 1. Lobonţ – 2. Maftei, 4. Tamaş, 5. Chivu, 3. Raţ – 8. Roman (22. Deac ’78), 6. Rădoi, 7. Ghioane (16. Cociş ’46), 10. Cr. Tănase (18. Răduţ ’85) – 9. Bilaşco (11. Mazilu ’83), 17. A. Cristea (21. M. Niculae ’46). Antrenor: Răzvan Lucescu.

02.06.2010 Romania – Macedonia 0-1 !!!
ROMÂNIA: Pantilimon – Dănănae, Tamaş (Goian), Chivu, Raţ – Tănase (Ghioane), Rădoi, Cociş, Deac (A. Cristea) – D. Niculae (Bilasco), Mazilu (N.Dica)
05.06.2010 Romania – Honduras 3-0
ROMANIA :Bogdan Lobont (Silviu Lung 84′) – Mirel Radoi, Razvan Rat (Laszlo Sepsi 84′), Gabriel Tamas (George Galamaz 79′), Dorin Goian, Ovidiu Dananae – Razvan Cocis (Tiberiu Ghioane 46′), Ciprian Deac (Mihai Radut 82′) – Daniel Niculae (Nicolae Dica 66′), George Florescu, Marius Bilasco
Head coach : Razvan LUCESCU

11.08.2010 Turcia – Romania 2-0
România: Lobonţ – Dănănae, Tamaş, Chivu (Galamaz 61), Raţ – Rădoi – Cociş, Florescu, Deac (Nicoliţă 77, Cr. Tănase 88) – D. Niculae (B. Stancu 87), Bilaşco (Marica 52). Antrenor: Răzvan Lucescu.

03.09.2010 Romania – Albania 1-1 !!!
România: 1. Lobonţ – 2. Contra (Muresan), 4. Tamaş, 6. Rădoi, 3. Raţ – 7. Torje, 10. Florescu, 11. Cociş (Herea), 8. Deac – 9. Marica, 21. D. Niculae (69.,B. Stancu, gol min 80) Antrenor: Răzvan Lucescu.

07.09.2010 Belarus – Romania 0-0
România: 12. Pantilimon – 15. Maftei, 4. Tamaş, 5. Chivu, 3. Raţ – 6. Rădoi, 10. Florescu – 7. Torje (11. Cociş ’46), 22. B. Stancu (21. D. Niculae ’73), 8. Deac (23. Marica ’83) – 19. Bilaşco. Antrenor: Răzvan Lucescu.

Cartonaşe galbene: Deac ’72, Rădoi ’88, Maftei ’90

09.10.2010 Franta – Romania 2-0
Pantilimon – Săpunaru, Tamaş, Chivu, Raţ – Cociş, Florescu, Rădoi, Zicu (Deac) – D. Niculae (Marica), Stancu
Rezerve: Lobonţ, Bilaşco, Deac, Marica, Roman, Ştefan Radu, Maftei
(Tătăruşanu, Neşu, Marius Constantin şi Apostol (accidentat) nu au prins lotul şi vor lua loc în tribune)

17.11.2010 Italia – Romania 1-1
Pantilimon (46 Tătăruşanu) – Rîpă, Tamaş, Chivu (15 D. Goian), Raţ – Torje (57 Cr. Tănase), Florescu, Ropotan (80 Alexa), Deac (90 S. Ilie) – Marica, B. Stancu. Antrenor: Răzvan Lucescu.

08.02.2011 Romania – Ucraina 2-2 (2-4)
Pantilimon – Maftei, Papp, Gardos, Rat (capitan) – Mihai Roman (Silviu Ilie), Alexa, Gabi Muresan (Apostol), Deac – Sburlea (Liviu Ganea), G. Bucur (Zicu).

09.02.2011 Romania – Cipru 1-1Tatarusanu – Rapa, Tamas, Dragos Grigore, Salageanu (Rat) – Torje, Ropotan, Florescu, Zicu (G. Bucur) – Marica, Bogdan Stancu (S. Ilie).

26.03.2011 Bosnia – Romania 2-1
Pantilimon; Rapa, Tamas, Goian, Rat; Torje (Cocis ’71), Alexa, Florescu (Ropotan ’76), Deac (Zicu ’85); Mutu, Marica

Carol (1 comentarii)  •  28 martie 2013, 17:04

Poate e mai putin important faptul ca am pierdut, poate ca ar fi fost greu sa castigam. Si Steaua a primit 3 goluri pe Stamford Bridge pana la urma, dar nu e asa ca din meciul ala am ramas cu o cu totul alta impresie decat la meciul nationalei?

Partida de la Amsterdam a demonstrat care este potentialul lui Victor Piturca. Este clar, cu el o calificare chinuita nu este imposibila, dar vad ca nimeni nu isi pune problema ce vom face daca chiar vom ajunge la Mondiale si vom avea de disputat minim 3 meciuri in grupe fara a ne face de ras. Si mai mult de-atat, ce se va intampla in campania urmatoare? Nu e normal sa cerem sa vedem macar o imbunatatire a jocului de la meci la meci, in conditiile in care suntem (aproape) in lumea a 3-a a fotbalului si ne chinuim din greu sa revenim pe prima scena?

Nu vreau sa vorbesc fara sa stiu dar parerea mea e ca Piturca a pregatit superficial partida. Nu a studiat destul jucatorii Olandei, si nu a incercat sa vina cu o idee care sa surprinda si sa incerce macar sa destabilizeze apararea olandeza. Am fost lenti, previzibili, nu am stiut sa tinem posesia sau macar sa facem pressing putin mai avansat atunci cand am pierdut-o. Pe scurt, am fost victime sigure.

Acum va intreb, ce credeti ca (mai) este nevoie sa se intample ca intr-adevar sa avem dreptate in a cere demisia selectionerului? In afara de ratarea campaniei de calificare, nu este nici un alt argument care sa justifice acest lucru? Dupa un astfel de meci chiar mai puteti spune, asa cum o face Piturca nonsalant, ca „suntem in grafic”? In grafic pentru ce?

fanulumocanu (85 comentarii)  •  28 martie 2013, 17:04

Faceti ce faceti si iar o sa aduceti un Varzanel la lot. Cate trebuie sa mai demonstreze Piturca pentru a fi lasat in pace? Are doua calificari si o a treia pe drum , cu o echipa de mediocri sau in formare. Tot timpul Piturca e de vina. A ramas ca tot Piturca a distrus Craiova , nu falimentaru si omul fara cuvant Mititelul.

dinu (427 comentarii)  •  28 martie 2013, 17:43

Ioanitoaia pune perfect problema. El face cat 14 ziaristi tineri luati impreuna.

janpitesti (254 comentarii)  •  28 martie 2013, 17:45

deokamdata nu avem fotbal de performanta.echipele de traditie din campionatul romanesc au disparut.fc arges,craiova u.t.a. ,timisoara si altele.speram pe viitor sa dispara mafia si sa vedem fotbal de calitate ca pe vremea lui dobrin si hagi,timpurile se schimba mereu.sper sa cititi..by by..

john (564 comentarii)  •  28 martie 2013, 17:47

Trimiterea la Papa e cu subinteles tocmai pentru ca sfantul parinte a demisionat de curand, miscare ce i se cere si lui Piturca.

Olteanu (478 comentarii)  •  28 martie 2013, 17:52

Afara cu Piturca, olteanul care a distrus-o pe Craiova. Huo, rusine. Orice ar face vreodata, si daca ar castiga titlul mondial, de pecetea demolarii Craiovei nu va scapa in veci.

Adrian (1 comentarii)  •  28 martie 2013, 18:01

Nea Ovidiu, noi Romanii nu o sa fil niciodata resemnati cu un 1-8 intr-o dubla cu Olanda. Suntem un popor orgolios care nu cu multa vreme in urma a avut niste sportivi geniali…Hagi, Dobrin,Popescu, Nadia..etc. Vrem sa vedem la nationala mandrie, ambitie si suflet. Vrem sa vedem ca macar se incearca ceva.

groparu (52 comentarii)  •  28 martie 2013, 18:07

Piturca nu trebuie sa demisioneze. Trebuie dat in suturi afara. Un tip ingimfat si orgolios care gindeste alambicat si care se crede alfa si omega dar are un IQ de pasarica. Nationala nu joaca nimic deoarece nu e pregatita. Nici fizic nici tactic. Si asta deoarece Piturca nu gindeste ci doar se crede Papa de la Roma.

ultras (45 comentarii)  •  28 martie 2013, 18:20

Conform obiceiului un articol cu miez marca Ioanitoaie. Pastreaza o masura si nu injura ca la usa cortului dar loveste unde doare mai tare.

Augustin (268 comentarii)  •  28 martie 2013, 18:23

Nea Ovi, am o nedumerire. Daca il critici aspru pe Piturca de ce nu esti de acord cu demiterea lui? E aici ceva care imi scapa si ma intreb ce. Nu ai vrea sa imi explici.

Munteanu Sorin (45 comentarii)  •  28 martie 2013, 18:36

Mi-a placut lista lui Nentori Tirana. 15 motive sa fie tinut piti (asta nu-i substantiv propriu) antrenor la NATIONALA.
De ce ar fi mentinerea lui piti o exceptie de la multele situatii absurde politico-economice de la noi!!!
Asta-i regula. M-as fi mirat sa-si dea demisia (nimeni nu si-o da) iar povestea cu clauza, este o aberatie intentionat acceptata in contract ca nu cumva sa fie tentat, cindva, lui sandu mircea (idem) sa-i treaca prin cap, la nervi, sa-l dea afara

Steve (2 comentarii)  •  28 martie 2013, 18:46

Cand am zis ca o sa fie jale in Olanda ma gandeam la 3-0. La asemena scor nu cred ca este nevoie sa fie nimeni platit sa conduca echipa; un copil de trei ani poata sa conduca echipa la 4-0.

Jo Transilvaneanul (11 comentarii)  •  28 martie 2013, 18:47

Cum puteti spune mare drama ca am pierdut cu 4-0 in Olanda dupa ce am pierdut la Bucuresti. In definitiv si la urma urmei sint tot 11 jucatori si ei pe teren dar problema acestui antrenor amator este ca noi n-am fost decit 7 pe teren domnule Ioanitoaia. Van Gaal care e un profesionist adevarat a remarcat asta si ne-a intepat subtil. Culmea este ca Pitzurca nu invata si nici nu asculta de nimeni. Mourinho a putut sa invete de la Van Gaal pe vremea cind erau la Barcelona dar Piturca nu poate pentru ca este limitat.
Pe linga faptul ca am avut numai 7 jucatori activi pe teren mai sint si improvizatiile care sint cirpeli in lumea capitalismului. Nu tu fundas dreapta profesionist, liberoul nostru joaca stoper la marcaj si mijlocas deci aparare in degringolada. Cu echipa Olandei apararea trebuia sa fie beton si a scirtiit rau de tot. Mijlocul defensiv a fost total coplesit incercind sa acopere apararea.Atacul a lipsit.Cum poti sa-l scoti pe Popa din atac care a fost singurul care a facut ceva si sa-l inlocuiesti cu Torje cind erau celelatle miini moarte pe teren. La europene am jucat din nou cu oameni in minus pe teren si fara vlaga pt. ca Pitzurca refuza sa joace cu jucatori in forma si care au calitati. De ce Reghecamp poate si acccepta schimbarile. Pt. ca a jucat in vest a facut scoala in vest si are alta mentalitate.
Un antrenor care nu asculta de parea celorlati nu invata nimic de la antrenorii mari nu schimba nimic si ignora 85% din populatia tarii este sau batrin sau senil. Pregateste nationala de peste un an si nationala nu joaca nimic. Cum credeti dumneavoastra domnule Ioanitoia ca este acest antrenor ?

Alexandru (7 comentarii)  •  28 martie 2013, 19:11

🙂 Domnilor, sa spunem lucrurilor pe nume ! Autorul are dreptate, dar trebuie sa mearga pina la capat. Cum poti sa fii arogant cind esti prost ? Cum nu putem scapa de politruci, nu putem scapa nici de gunoaiele din federatie ? Domnilor, astia sint platiti mai bine decit sefii de state! Pentru ce ? Afara cu ei. Ce strategii am vazut pina acum ?! Cadem in penibil daca niste primate isi bat joc de banul public si de cetatenii care-i platesc.

ioan (20 comentarii)  •  28 martie 2013, 19:15

pestele se impute de la cap, iar o casa daca fundatia si temelia (sandu-dragomir), nu sunt facute cum trebuie, la viitorul cutremur cade! trebuie schimbat tot, iar in 3-4 ani ne vom uita la unguri si bulgari ca la nemti si spanioli.

@cocos (82 comentarii)  •  28 martie 2013, 19:52

pai daca e mutu singurul fotbalist DE CE NU A JUCAT TITULAR?!

kriticon (363 comentarii)  •  28 martie 2013, 19:55

Nu-i iau apararea lui Piturca,e limitat,fricos,depasit,cum vreti,dar as fi curios ce ar face Delbosque sau Mourinho cu aria de selectie din Romania.fotbalul romanesc a murit mai demult,cam de cind numai s-a profitat din ceeace era acum 23 de ani.Nu s-a investit in nimc,stadioane,baze de pregatire,juniori.”Cel mai titrat club din Romania e primul care isi bate joc de juniori punundu-i sa se antreneze prin parcari,nu are echipa de tineret,megalomanul finantator vrea sa cumpere peste noapte echipa nationala de tineret,pentru ca-l obliga UEFA sa aiba una…cascadorii …plinsului.Iar noi avem problema selectionerului…ne invirtim in jurul unor probleme false fara sa aiba nimeni curajul sa spuna ca de fapt,la nivel de performanta,nu mai avem fotbal.Dupa ce economie performanta avem,ce organizare avem,e mult si ca mai batem Estonia si inca,mai scoatem egal cu ungurii.Peste citiva ani o sa ne mindrim cu acest 2-2 la Budapesta.

buratinos (24 comentarii)  •  28 martie 2013, 20:35

Ei….au baut de suparare, normal ca dupa ce s-au facut de ras le veni sa bea, parca ce mai conta.Cat despre Piturca, sa stea la nationala pana vine potopul, asta meritam sa ne conduca, barbugii, golani, tigani, smecherasi si mai adaugati voi restul.

kaoma (53 comentarii)  •  28 martie 2013, 20:52

Ce va mai place astora de la gesepe sa instigati si sa otraviti fotbalul !!!….Daca despre vreo analiza pertinenta de fotbal nu sunteti in stare sa scrieti atunci o dati pe can can uri si mahala ca la asta se pricep toti !!!!….Pai , in primul rand ca la ora asta Romania are cele mai mari sanse la locul 2 !!!…Mai are 4 meciuri de disputat cu Estonia , Turcia si Ungaria toate Bucuresti , plus Andora !!!…..Ungaria mai are 2 deplasari grele , una in Olanda si alta cu noi , iar turcii cu noi la Bucuresti si inca 2 meciuri cu Olanda !!!….Romania daca ia 10 puncte e calificata la baraj !!!…Asa ca nu mai instigati voi aiurea ca nu faceti decat sa distrugeti nationala , ca deja ati distrus campionatul cu scandalurile si instigarile voastre !!…Produceti sila si s-a saturat lumea de voi si de mahalaua voastra !!!!!….Pana una alta , Piturca are 2 calificari la turnee finale din 3 incercari. Cati antrenori romani au realizat performanta asta !!!???

Niku (275 comentarii)  •  28 martie 2013, 20:55

De data asta Piturca a fost mai putin inspirat ca oricand. A facut greseli peste greseli.

ovidel (12 comentarii)  •  28 martie 2013, 21:05

Domnilor dar Steaua nu a luat 5-1 de la o echipa nemteasca?Ati uitat cum a jucat, parca erau DROGATI, parca aveau bolovani in ghete?Meci mai jenant eu nu am vazut in 40 de ani.Nu ACEIASI JUCATORI IMPINSI IN FATA de presa atotcunoscatoare au pierdut acum?Ca fiind nationala a mai pus fundasi si portar si ce a mai pus din alta parte si ce daca? Mutu joaca ceva ACUM?Pai trecutul la fotbal e trecut.Aduceti-l pe Hagi daca vreti trecutul.
Taceti macar pana se termina, lasati-l in pace pe Piturca, poate cu el ajungem la baraj.E maximul posibil!!!Va e dor va intreb iar de Razvan ?

vox (18 comentarii)  •  28 martie 2013, 21:07

pity=mai catolic deciot papa. asta nu se da la o parte ca , oltean fara fonctie si amanta, no se poate.el trebuie alungat pt ca-i imoral si scapa de rata lunara de 10 mii euro pt copilul cu vica.ca este incompetent si corupt o stiu si fratii becali cind in 98 le-a ridicat pretul pt un nou promovat la nationala de la 20 mii, la 100 mii. zi geovani, sunt beat?

luca (47 comentarii)  •  28 martie 2013, 21:20

@kaoma. Daca iti place asa tare de Piturca de ce nu il iei acasa? Ai uitat cu ce bulan chior am egalat la Budatesta in minutul 94?

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  28 martie 2013, 21:33

Parerea mea ca cel mai ingrat meci din cele doua, a fost cel cu Ungaria la Budapesta. Fara spectatori, ne-am batut joc de calificare, cu totii: FRF, LPF, Piturca si chiar jucatorii, etc. FRF are vina ei de ani de zile, si nu recunoaste nici astazi, dupa marele dezastru olandez, vezi scorul dupa doua meciuri cu ei, 8-1, pentru batavi. Poti sa mai spui ceva? Rusinea e prea mare. De 23 de ani locuiesc in SUA, si prietenii mei romani de aici ma tot intreaba: „Tot mai esti Roman?” Desi am dubla cetatenie, sant Roman, caci in Romania m-am nascut, si nu vreau sa uit de unde am plecat. Dar ce te faci cu fotbalul asta Romanesc care se zbate in dezordine, nonorganizare, fara un management fotbalistic bazat pe inteligenta, fara o orientare in spatiul fotbalistic actual, fara tenacitate si munca ordonata la toate nivelurile. Nu avem baza materiala necesara cresterii noii generatii de jucatori, iar presedentia Romaniei si mai ales guvernul, tot al Romaniei, TAC si NU FAC NIMIC PENTRU SPORTUL DE PERFOMANTA ROMANESC. De unde valoare cand tu conducere de stat, iei TAXA ca la balamuc, celor care au cate o mica academie de FOTBAL. Aici e BUBA, caci STATUL ROMAN de drept, nu-l intereseaza FOTBALUL. Ce, a-ti construit „Central Arena” din bani publici si va dati ROTUNZI? HAI sa fim seriosi. In incheiere care sant principalii vinovati :
1. Cancelaria prezidentiala a Romaniei.
2. Guvernul Romaniei
3. Primarii de judete
4. Bogatasii Romaniei, deoarece poti sa faci un pustiu de bine unei gradinite, unei scoli, unui liceu, unei facultati etc. in ai ajuta sa aibe si copiii de azi, unde sa invete fotbal. Copiii, sa lase pentru trei ore pe zi computerul din brate si sa faca sport. Daca nu are unde, nu face, sport, si de aici se naste o Romanie fara forta fizica si mentala. In cartiere se pot imagina spatii de minifotbal. Eu as desfiinta parcarile dintre blocuri, apoi as imagina parcari cu intrare de patru nivele, si s-ar amortiza ceva cheltuieli, etc. Numai ca pentru asa ceva e nevoie de un management serios bazat pe imaginatie, seriozitate si multa munca intelectuala si fizica. In final, Piturca a gresit flagrant la primul meci. Daca castgam la Budapesta, eram la BARAJ, asa, vom sta din nou acasa. HAI ROMANIA!

Serghei (107 comentarii)  •  28 martie 2013, 21:50

@ovidel, ba da a luat 5 – 1 de la o echipă nemțească, dar a sfîrșit prin a se califica de pe primul loc în grupă. Să luăm și noi o căruță de goluri de la olandezi, dar să ne ducem direct la mondial. Aș semna pe loc.

know (1 comentarii)  •  28 martie 2013, 22:35

Nu merge argumentul cu Olanda vicecampioana mondiala…dar Chelsea nu este detinatoarea champions league ?

calin (17 comentarii)  •  28 martie 2013, 22:52

Eu sunt suporter al Sportului Studentesc, deci nu cred ca cineva ar putea sa ma banuiesc de vreun dinte impotriva lui Hagi. Dar cand un ziarist se ia dupa „filosofiile” lui Hagi, (ma refer la Hagi antrenorul), e grav rau. Pana acum intotdeauna am crezut ca Hagi o sa reuseasca ca si antrenor, dar acum cred ca nu se mai face bine, pt ca un antrenor trebuie sa aiba si un spirit de analiza, iar daca nici acum nu stie ce a gresit cand a fost antrenor al echipei nationale si a pierdut, e mare pacat. Sa ne aducem aminte ca devenise antrenor, cand inca mai miroseau ghetele descaltate de jucatorul Hagi si erau un M.Nicolae si un Ganea in mare forma amandoi, in primul meci l-a stors ca pe o lamaie pe Niculae, desi cel putin 1/2 ora trebuia sa il lase pe banca si sa il introduca pe Ganea, asta doar ca sa fie menajat in al doilea meci, iar daca facea asta sunt convins ca si in primul meci castigam. Jucatorul Hagi (care in momentul ala era antrenorul Hagi), nu a vrut sa il scoata din teren, pt ca daca ar fi fost el in locul lui Nicolae s-ar fi suparat. In al doilea meci, Nicolae a mai functionat juma de ora si nu a mai dat randament, a facut tarziu schimbarea cu Ganea si a reusit sa strice 2 meciuri. A FOST O DUBLA PARTIDA. Ca si acum. Citat : „În paranteză fie spus, pe Mutu nu-l convoci la 34 de ani ca să-l lași pe bancă! Nu-l chemi deloc ori, dacă o faci, îl trimiți în teren, a treia variantă nu există!” Asta spusese si Hagi la tv, deci eu cred ca citatul ii apartine lui Hagi. Fiind o dubla, nu mi se pare aiurea ca un jucator de 34 de ani care inca nu e la pct maxim al pregatirii fizice, sa il bag un meci titular si al doilea sa fie bagat pe parcursul meciului. Hai sa vedem diferenta intre Olanda si Romania, amandoua echipe care vor sa faca reconstructie. Olanda recunoscuta pt jocul de atac care se practica in campionatul sau, deci avand mari jucatori in atac si putand oricand aduce unii tineri de calitate, noi care am pus accent pe aparare si avem putini jucatori creativi. Ei nu renunta la 3 jucatori cu vechime, Van Nistelroy, Roben si Van der Vaart, 2 dintre ei iesiti din forma, dar folositi, pt ca tinerii sa se stranga in jurul lor. Noi incercam sa o facem in jurul lui Mutu, Tamas si Goian si Rat. Si ce fac astia tineri ai nostri? Se duc sa o dea pe baute, poate si pt ca e vb de ex negativ, chiar daca de ex un Tamas a jucat bine in meciul cu Olanda si nu ii poti reprosa multe.Lucescu oare d c nu a reusit la Inter (lasand faptul ca a venit Lippi si e posibil ca sa il mai fi sabotat si jucatorii)? Era un Ronaldo accidentat, care ii scotea la baute pe tinerii Pirlo si Ventola. Pirlo care nu era folosit mai deloc la Inter, desi era printre preferatii lui Lucescu de la Brescia si se stie ca Lucescu tot timpul a preferat sa lucreze cu tinerii, iar pe Ventola caruia ii daduse credit tot timpul in oprobiul tifosilor interisti, desi avea tot timpul picioarele impleticite si a avut ratari incredibile.Doua decizii sanctionate de public si asta doar ca unul ca Ronaldo nu avea cu cine sa mearga prin crasme. Ventola s-a pierdut, iar Pirlo pana sa plece de la Inter nu a facut nimica cu viata lui de fotbalist. Cred ca aici e vb de calitatea sau noncalitatea de oameni a unor jucatori „modele” care ii poate modela in mod negativ si pe cei tineri, care sunt usor de manipulat. Sincer, eu daca as fi in locul lui Piturca nu as sti ce taler sa aleg, pe cel in care am jucatori de calitate dar ca si modele pt tineri sunt de slaba calitate sau fara ei, in care se pierde din calitatea jucatorilor dar e posibil sa se castige in caracter. Pana la urma aici este dilema si chiar as fi curios ca fiecare in sinea sa, sa se intrebe ce ar face in locul lui Piturca, in conditiile cand din spate nu vin jucatori de mare calitate!

sorin (1 comentarii)  •  28 martie 2013, 23:02

Mircea Sandu si Dragomir au distrus fotbalul romanesc! Jucatorii mor pe teren pentru ca nu sunt platite ambulante, iar Mircea Sandu are Salariu de 120.000 Euro/an!
Piturca sa plece maine! Isi bate joc de noi!

marian (145 comentarii)  •  29 martie 2013, 0:42

cu piturca sau fara el nu ai cu cine si cu ce sa duci o campanie intreaga de calificare.are si el o mare vina dar nu vine nimic din urma.cu alde gardos,tanase ,stancu nu ai cum sa reusesti si vazand si meciurile tineretului cu anglia si franta(astia erau si mai mici ca varsta)poate sa vina si van gaal ca rezultatul tot asta va fi.oare nu era mai bine sa-l fi pus la tineret in locul lui sandoi daca tot nu are obiectiv calificarea decat peste …ani?

Duralex (13 comentarii)  •  29 martie 2013, 2:44

Cum poti mobiliza jucatorii inaintea unui meci? Ei bine,trebuie sa fii cerebral,pe parcursul jocului,sa schimbi unde trebuie si in detrimentul imbunatatirii jocului echipei.
Piturca a facut in aceste 2 meciuri totul pe dos si mi se pare ca Vadim Tudor la facut magar mort si tarite in loc de creier,pe buna dreptate.Poate ca e prea grava afirmatia.
Personal cred ca fiind un incapatinat total,va fi greu sa duca echipa la vreun turneu,fie el european ori mondial.Nu are viziunea jocului,nu stie crea o dinamica benefica a jocului echipei,in loc sa pui presiune si sa faci in asa fel incit sa iei 3 puncte la Budapesta si apoi sa mergi lejer sa pierzi la un scor onorabil in Olanda,chiar sa mearga tot grupul la un sprit ca e omenesc.Piturca a facut totul pe dos.Nu are viitor la nationala,ar fi fost bun in 1900 toamna nu in 2013.Trebuie taiat in carne vie si privit adevarul in fata altfel o sa vorbim singuri ca babele ,vin ungurii si ne bat acasa,vin turcii si ne bat acasa si uite asa adio baraj.
La drept vorbind ce credeti ca vom realiza la acel baraj? Nu prea multe la ce echipe intilnesti.

1becal=10vanghelii (4 comentarii)  •  29 martie 2013, 6:52

Domnule Ioanitoaia cum puteti sa aberati asa ceva? Cu: „Vorba cuiva, aduceți la “naționala” României cel mai bun tehnician străin și plătiți-l regește că Olanda tot ne va bate 9 partide din 10! Atenție!, ne comparăm cu vicecampioana lumii!”.
WOW ….viececampioana lumii, si ne ka.k.a.m pe noi? Sa vedeti cum „vicecampioana” asta o sa ia bataie de la echipa care sunt sub locul 20.
Un antrenor/tehnician strain o sa aleaga/bage jucatori adevarati, nu glumele proaste si fortate de pe taraba ti.g.anilor becali.
Alt exemplu clasic de un antrenor/tehnician valoros, uita-te la un BOLONI, care la descoperit pe nimeni altul C. Ronaldo! Si noi ne pacalim cu incapatanarea ti.g.animii, ca si ei vor scoate/forma vreodata jucatori buni? Cand odata la 100 de ani?
Comunistii cu vai de Steaua lor abea au reusit cu chiu cu vai la norok de penaltiuri in Champions League o data la 40 de ani. Ti.g.animea si mafia niciodata!
Si terminati odata cu Nationalismul intr’o Romanie condusa de ti.g.anime si securisto-comunisti, asta o stie orice Roman de oriunde. Nationala de fotbal a Romaniei a fost confiscata de ti.g.ani.

zona magheru (18 comentarii)  •  29 martie 2013, 6:54

In primul rind imi cer scuze !! Am afirmat ca finala pentru baraj se va disputa intre noi si turcia la bucuresti . Totusi dupa ce am vazut meciul Ungariei cu noi mi-am dat seama ca ungurii pot face egal la istanbul si chiar asa s-a si terminat !!! Am jucat prost la budapesta si in mare parte Piturca e de vina dar mai sunt si alte motive asa ca nu o sa elaborez pe tema asta . La fel a abordat partida si din Olanda . Nu ma deranjat atit demult ca am luat 4 desi preferam sa luam 3 si de ce nu sa dam si noi una . Dupa dubla stelei cu Ajax si mai ales cu Chelsea am realizat ca avem un antrenor care nu pleaca la batalie cu capul plecat . Piturca nu cred ca va reusi sa invinga Ungaria la Bucuresti chiar si daca nu va mai face greselile de selectie sau/si de tactica care le-a facut in aceste doua meciuri.

Marcus (279 comentarii)  •  29 martie 2013, 7:39

Nu doar Piturca are viziuni, au si ziaristii care nascocesc tot soiul de scenarii legate de echipa nationala. Afirmatii gen se aude, se zice, si se pare produc scandal fara dovezi si strica atmosfera. E slab Piturca si lipsit de idei dar si ziaristii ii calca pe urme.

MacMac (58 comentarii)  •  29 martie 2013, 7:42

Piturca, nu te-ai plictiit de tine ca noi da, te suportam din ce in ce mai putin. Pierzi la scor si vorbest de parca i fi Farguson sau alt mre antrenor.

Comentează