Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Pițurcă, sac de box!

Aflat pe drum spre Amsterdam, mă întorc la partida de la Budapesta pentru a repeta, evident, fără plăcere, că “tricolorii” au jucat slab, neașteptat de slab. Cu excepțiile lui Chiricheș și Mutu, poate și a lui Pintilii, au dezamăgit individual, […]

duminică, 24 martie 2013, 5:30

Aflat pe drum spre Amsterdam, mă întorc la partida de la Budapesta pentru a repeta, evident, fără plăcere, că “tricolorii” au jucat slab, neașteptat de slab. Cu excepțiile lui Chiricheș și Mutu, poate și a lui Pintilii, au dezamăgit individual, dar și ca ansamblu, iar asta, din păcate, în fața unor adversari modești, pe care într-o zi fastă i-ar fi bătut la pas. Surprinzător, nu ungurii le-au ridicat probleme speciale băieților noștri, cît aceștia și le-au creat singuri! Cu precădere, într-o ordine aleatorie, Goian, Stancu, Grozav și Torje, primii pe lista celor ce parcă își încălțaseră ghetele pe dos!

Tocmai deoarece au egalat în prelungiri, obținînd in extremis un egal norocos, Pițurcă și elevii lui se pot declara mulțumiți de un deznodămînt care-i menține în cursa pentru CM 2014. Chiar încîntați după ce le-a trecut glonțul pe la ureche. Mai departe însă, considerînd că rezultatul e cel care rămîne, nu impresia, acest 2-2 de vineri trebuie luat la țintă, dar și apreciat. Apreciat în ideea că, reușit pe terenul unei contracandidate, egalul de pe “Ferencz Puskas” nu trebuie bagatelizat, privit de sus. Destui vor acuza, nu mă îndoiesc, că asemenea mod de a judeca înseamnă complicitate. Fals, înseamnă doar realism, luciditate, în condițiile în care contează mai puțin, sau deloc, în ce fel o echipă sau alta va ajunge în Brazilia. Important va fi să ajungă, iar pe parcursul către Rio punctul smuls cu șansă pe malul Dunării ar putea să atîrne greu, să valoreze aur. Aspectul respectiv nu trebuie minimalizat cînd analizăm întîlnirea de la Budapesta.

Altminteri, pe lîngă săgețile adresate jucătorilor, absolut explicabile, multe s-au îndreptat și către Pițurcă, socotit inamicul numărul 1! I se reproșează că n-a nimerit formația de start și că, încă mai grav, n-a avut reacție văzîndu-i pe “tricolori” că se chinuiesc. Concret, că a amînat schimbările pînă în minutele 67, 71 și 86, deși pînă și un nepriceput sesiza că trebuie intervenit.

Reproșuri juste, dar și exagerate, măcar parțial exagerate, în condițiile în care selecționerul a început și a persistat cu Stancu în banda stîngă după ce întreaga opinie publică, în frunte cu cei mai reputați comentatori, l-a somat ca nu cumva să-l introducă pe Tănase întrucît acesta, lent, previzibil, fițos, nu va descurca lucrurile, ci le va încurca!  Fără să ­mi-o luați în nume de rău, întreb ce se va întîmpla dacă marți Dodel va apărea pe Amsterdam ArenA în rolul de salvatore della patria?! Vom gîndi că antrenorul a greșit cînd l-a lăsat rezervă la Budapesta, cum i-au cerut-o toți, sau că a procedat bine?!

De acord că Pițurcă a schimbat tîrziu, nepermis de tîrziu. Tehnicianul va riposta însă că, deși n-a schimbat mai devreme, a făcut exact ce trebuia din moment ce Chipciu, introdus din minutul 86, avea să marcheze golul izbăvitor de 2-2.

În sfîrșit, nu-l apăr pe selecționer și nici atît pe unii dintre băieții lui, ceea ce nu mă împiedică să cred că trebuie să ne păstrăm luciditatea, mintea limpede, înaintea confruntării din Olanda. Sigur, Portocala Mecanică ne-a zdrobit la București cu 4-1 și pornește ca mare favorită la ea acasă. Atît că, nu descopăr America, nici un meci nu seamănă cu altul și în fotbalul de azi e posibil orice. Chiar că n-avem ce pierde la Amsterdam, dar pe marginea acestui subiect vom mai discuta.

Comentarii (76)Adaugă comentariu

beca_gigi (42 comentarii)  •  24 martie 2013, 17:47

Nea Ovidiule, din ce in ce mai bine!!!
Bravo, asta da comentariu!

razvan (30 comentarii)  •  24 martie 2013, 17:52

felicitari pt articol,exceptional!

SUPORTER FOTBAL (50 comentarii)  •  24 martie 2013, 17:54

E PRIMUL ARTICOL PE CARE LA NIMERIT, IOANITOAIA DE CIND FACE ZIARISTICA..

Michele (11 comentarii)  •  24 martie 2013, 17:57

bine punctat

Michele (11 comentarii)  •  24 martie 2013, 17:58

SUPORTER FOTBAL,au fost multe articole reusite,insa daca tu ai mintea obtuza…

dr. jivago (4 comentarii)  •  24 martie 2013, 17:58

d-le ioanitoaia, nu mi-o luati in nume de rau dar toate sau mai toate comentariile d-voastra sufera de impaciuitorism colhoznic..nu ati avut si nu veti avea (asa cred, sper sa ma insel ) un articol care sa taie brici…o dati la intors cu mare arta…asta inseamna curaj ?!??

Michele (11 comentarii)  •  24 martie 2013, 18:03

Domnul Ioanitoaia,D-voastra sunteti de fel pacifist,ati fi putut sa puneti o vorba buna si pentru Dorin Goian..baiatul muncitor din Suceava care a obtinut singura victorie a „tricolorilor” impotriva „Portocalei Mecanice”,pe care toata presa la vremea respectiva il ridica-n slavi,iar acum il asteapta la aeroport sa arunce cu rosii-n el…

schwartz (6 comentarii)  •  24 martie 2013, 18:05

cum de nu ti-e rusine draga ”SUPORTER FOTBAL” sa-ti dai cu parerea despre Ioanitoaia , cand tu nici macar nu stii sa scrii corect, ca sa nu zic ca esti analfabet ! sa-ti fie rusine, nota 3, stai jos !

janpitesti (254 comentarii)  •  24 martie 2013, 18:11

timpurile se schimba mereu.

sorinescU (7 comentarii)  •  24 martie 2013, 18:21

vorbim despre nationala… a cui nationala? tin cu Romania dar am senzatia ca echipa asta nu ma reprezinta… nu ca joc, ca atitudine… parere de suporter…

schwartz (6 comentarii)  •  24 martie 2013, 18:24

Sub genericul oltean la oltean nu scoate ochii, dl Ioanitoaia e muuult prea bald cu ”consateanul” sau ! Ar fi fost momentul ca presa sportiva, in frunte cu dansul, sa-l desfiinteze pe acest neica nimeni numit Piturca ! E ambitios si persistent in prostie, e ranchiunos, NU mai e antrenor, e depasit, face jocurile altora etc etc etc .
Desi sunt dinamovist, spun ca ar fi bine ca la Amsterdam sa joace pe mana stelistilor ! De ce ? Pt ca ne-ar inchide gura tuturor si pt ca – vorba oierului sef – ar avea ocazia sa apara ca un mare antrenor in ochii lumii !!!
Oricum, mai rau nu se poate , asta e clar !

spinoza (8 comentarii)  •  24 martie 2013, 18:25

Nea Ovidiu, Piti este un fricos! Merge pe noroc dar, paradoxal, niciodata n-a riscat nimic. Acum a sosit timpul… Ori risca totul si face un meci mare schimband garnitura in meciul cu batavii, ori moare pe mana lui cu aceeasi echipa, bagandu-i cu fundu-n poarta! Daca o luam in freza, te rog sa fii maxim de taios!!! Drum bun spre Amsterdam.

lord belial (434 comentarii)  •  24 martie 2013, 18:30

o sa ne bata olanda cum ne-a mai batut de atitea ori

treadstone (21 comentarii)  •  24 martie 2013, 18:41

A facut ce trebuia? Chipciu trebuia sa joace din min 1. Era in forma, a dat golul victoriei cu Vaslui si in plus era calit in lupte europene cu echipe de top. A fost la un pas sa marcheze la Londra, sut sub bara scos in corner de Cech. Cum sa il bagi 5 min?!!!! INCREDIBIL. Grozav era tinut rezerva de Contra la Petrolul!!!!!A intrat cu Dinamo si n-a facut nimic. In cupe europene n-a jucat. Tamas nu are ce cauta pe postul de fundas stanga, Stancu nu are ce cauta in banda, iar in ultimul meci a ratat un sir de ocazii pana a dat un gol cu latul. Deci nu a facut ce trebuia, a facut cat sa mai respiram putin. Daca facea ce trebuia castigam in Ungaria si mergeam relaxati in Olanda. Acum poate sa bage pe cine vrea, totul depinde de olandezi.

treadstone (21 comentarii)  •  24 martie 2013, 18:42

*fundas dreapta

bankk (96 comentarii)  •  24 martie 2013, 18:42

nici Tanase si nici stancu nu au ce cauta la natioanla, nu i recomanda nimic. Maxim,Chipciu Adi Popa joaca la orice ora mai bine ca ei, iar ca varf trebuie incercat si Keseru, exista jucatori mult mai slabi ca el care au 20-30 de selectii, gen Tanase.

BLITZ (10 comentarii)  •  24 martie 2013, 18:51

Nu,domnule Ioanitoaia,nu este important sa ajunga cu orice chip la turneul final.Chiar daca asta ar insemna ca va mai vaduveste de INCA o carte cu miros patriotic si gust indoielnic!

radu (2 comentarii)  •  24 martie 2013, 18:51

La probleme legate de fotbal, mai bine il lasati pe vochin sa comenteze.
Cum adica, Stancu era singura solutie sa-l inlocuiasca pe „marele” Tanase de pe partea stanga? Maxim, Chipciu…De ce ii uitati? Sa nu mai zicem de Sanmartean, care nici nu e selectionat.
Piturca este cel mai prost selectioner din istoria Ro. Are la dispozitie jucatori f buni pe toate posturile si el in meciul cu Ungaria a pus nu mai putin de 4 jucatori sa joace pe pozitii incomode lor: Tamas, st. radu, stancu si mutu. De ce? De ce cand pe partea dreapta a liniei de fund exista un Sapunaru in Primera, cand pe stanga exista un Rat si un Latovlevici, care nici macar nu e la lot!
Referitor la latovlevici…Nu are absolut nicio scuza. A zis ca sunt deja St Radu si Rat pe postul lui. Gresit. Locul lui S. Radu este langa Chiriches, fundas central.
Dar nu…Romania in era Piturca trebuie neaparat sa aiba 4 fundasi centrali in teren. Si pe langa asta, mai si luam gol cu capu.
Rusine! Si dvoastra D-nule Ioanitoaia ca-i luati aiurea apararea! Cum sa ii luati apararea mafiotului? De ce??

Marian (5 comentarii)  •  24 martie 2013, 18:59

Ad.Popa, Chipciu, Keseru, Gardos,Rat si Rusescu trebuie sa intre din primul minut. Ii poate trimite deja acasa, sa nu mai platim cazarea la hotel si masa, pe Stancu, Grozav, Torje, St.Radu, Tanase. Mai mult se agitau secunzii, vechile mumii atarnate de nationala decat ¨el grande allenatore Pitzi¨. Pacat ca traiesc in alta lume

Michele (11 comentarii)  •  24 martie 2013, 19:00

radu,Stefan Radu joaca pe stanga la Lazio deobicei,insa cand evolua la DInamo juca in centru…si eu zic ca ar da randament mult mai bun fundas central

Murmurel (7 comentarii)  •  24 martie 2013, 19:02

Echipa a jucat execrabil, mult sub nivelul normal, deasemenea modest. Cu echipa asta sa joci la un turneu final inseamna sa stai iar cu fundul in poarta, sa faci anti joc. Punctul de la Budapesta e bun pt. un contabil, nu pt. un iubitor al fotbalului. Sper sa fi fost un accident si prefer sa sterg jocul din memorie si sa sper in continuare ca si romanii vor juca fotbal in secolul acesta! Poate federatia isi va calca pe inima si va aduce un selectioner strain caci mai rau nu poate fi!

mihaic3001 (42 comentarii)  •  24 martie 2013, 19:05

Excelentă analiză, excelent comentariu. Piţurcă a greşit multe ; a greşit în primul rând echipa refuzând după părerea mea, scheletul Stelei. A greşit improvizând tot felul de posturi : Mutu vârf autentic, Stancu retras, Tamaş, etc. A greşit cu primul 11 – Ştefan Radu titular, neconvocarea lui Latoglevici, a lui Raţ, a greşit cu Grozav titular, cu Bogdan Stancu în teren pân`la sfântu`aşteaptă, a greşit cu Chipciu rezervă, a greşit cu multe. Din punctul meu de vedere, deşi a fost cel mai slab de pe teren cred Goian, acesta nu trebuie pus la zid de nimeni – e primul meci după 59 de meciuri la Naţională în care Goian greşeşte grav. Să nu uităm meciurile mari făcute de Goe de-a lungul vremii. Nu Goian ar trebui schimbat, ci antrenorul. Sper ca înfrângerea din Olanda să fie ultimul meci a lui Piţurcă la cârma Naţionalei şi pe undeva, sincer să fiu, îmi pare rău că n-am pierdut cu ungurii – astăzi Piţurcă n-ar mai fi fost antrenorul Naţionalei. Ni se lua o piatră de la inimă tuturor.

Murmurel (7 comentarii)  •  24 martie 2013, 19:10

Un lucru a trecut aproape neobservat. Totul se invirte in jurul echipei ciobanului si transferul lui Maxim in Bundesliga a fost aproape trecut cu vederea. O adeverinta de valoare mai credibila nu cunosc. Un asemenea jucator ar trebui sa fie Titular dar criteriile de selectie ale lui Piturca au multa legatura cu lumea impresarilor. De cind n-a mai jucat un Roman in prima Liga germana?

Alexandru (7 comentarii)  •  24 martie 2013, 19:16

🙂 Toate-s bune si frumoase. Timpul trece leafa merge !
Domnule, daca echipa ar fi a unuia sau altuia, nu as avea nimic impotriva selectiei dupa bunul plac, sa strimbe din nas si sa dea ochii peste cap indiferent de rezultat. Dar nu-i asa ! Mafiotii de la federatie nu sint antreprenori. Adica cum ? Privatizati pe banii cetateanului ? Isi impart salarii de zeci de mii de euro dupa bunul plac fara nici-o raspundere ? Nu-i in regula

Adi.NYC (49 comentarii)  •  24 martie 2013, 19:28

@ Dnul Ioanitoaia

Ati mentionat pe buna dreptate pe Goian, Stancu, Grozav și Torje, ca fiind cei mai slabi de pe teren.

Acum eu intreb, cum este posibil sa-l bagi titular pe Goian care este rezerva la o echipa aflata pe locul 17 din Seria B, Italia? Ce este prostia asta cu experienta lui Goian? Pai hai sa ne uitam in ultimii 2 ani cu cine a jucat Gardos si cu cine a jucat Goian.

Cum sa-l bagi titular pe Grozav, care subliniez este un fotbalist talentat, dar la Petrolul este rezerva din lipsa de forma?

Cum sa-i bagi titulari pe acesti 2 jucatori cand ai de unde alege de la Steaua jucatori cu meciuri in picioare si in continua crestere?

Nu pot sa-l acuz pe Piturca pentru ca i-a bagat titulari pe Stancu si Torje, dar cand vezi ca nu fac nimic pe teren si Stancu are golul in bocanc si da la poarta de parca era fundasul Ungariei care a vrut sa scoata mingea din careu,…scoate-i la pauza!!! Ai pe Rusescu cu peste 20 goluri marcate sezonul asta, ai pe Chipciu, ai pe Adrian Popa…

Una peste alta, Piturca ar merita demis pentru cum a ales primul 11 si cum a facut schimbarile. Eu zic ca merita facut sac de box!!!

Nu sunt de parere ca reprosurile sunt exagerate, iar introducerea lui Chipciu in minutul 86 a fost o bataie de joc; a avut mare noroc ca am egalat in min 93.

Gabi (1 comentarii)  •  24 martie 2013, 19:34

Piturca nu a invata nimic din performanta stralucitoare reprezentata de amicalul cu Polonia!!! Acolo s-a demonstrat clar valoarea echipei nationale in absenta jucatorilor stelisti. I-a mai trebuit o confirmare… Sa vedem daca i-a venit un pic de minte la cap. In orice caz il gasesc pe Piturca inclinat spre defetism, fiind ultra satisfacut cand nu pierdem! Cred ca Romania are nevoie de cineva ca Reghe care sa vrea victoriile si mai mult, sa le si obtina.

cristi (6 comentarii)  •  24 martie 2013, 19:39

Nu cumva se scrie „incantati” cu „â” ?

IO (228 comentarii)  •  24 martie 2013, 20:01

Da, ne va bate Olanda cuu sau fara Rusescu, Maxim, Tanase. Daca lui Belodedic i-au sarit unii federai in cap dupa turneul din 2000, nu vad de ce nu s-ar face acelasi lucru cu Goian, Tamas si Mutu. Chiar si Rat ar intra in acesta categorie. Mai sunt ceva jucatori prin tzara care-i pot inlocui cu rezultate mai bune. Sa fim sinceri cu noi, mai prost de-atat nu se poate.

iustin (82 comentarii)  •  24 martie 2013, 20:07

„În sfîrșit, nu-l apăr pe selecționer și nici atît pe unii dintre băieții lui” sau „Reproșuri juste, dar și exagerate, măcar parțial exagerate” sau „De acord că Pițurcă a schimbat tîrziu, nepermis de tîrziu. Tehnicianul va riposta însă că, deși n-a schimbat mai devreme, a făcut exact ce trebuia din moment ce Chipciu, introdus din minutul 86, avea să marcheze golul izbăvitor de 2-2”.asta numiti dumneavoastra gazetarie? am jucat prost dar nu foarte prost cum ar zice unii nici bine cum ar zice altii, nu a nimerit echipa dar nici nu a gresito, nu a fost nici zi nici noapte ar zice unii…cum va permiteti sa nu scrieti absolut nimic intr-un articol? ce transmiteti dumneavoastra si cui? in fiecare articol semnat de dumneavoastra miroase a patetism si a redundanta.imi spuneti ce zic unii si altii sau ce ar zice? sunteti tata leana sau sunteti jurnalist sportiv?

Jo (11 comentarii)  •  24 martie 2013, 20:31

Ignoranta si lipsa de logica asta e ceea ce face Piturca. Doua meciuri cu Olanda si Ungaria aproape aceeasi aparare 6 goluri primite si nu invata nimic din asta. Steaua cea mai buna echipa romana la fel, 5 goluri primite cu Ajax si Chelsea si la fel nici o masura decit hai sa blamam cite un aparator ba ca nu face fata, ba ca faulteaza in preajma careului dupa care luam gol la fazele fixe ceea ce incepe sa devina traditie la noi.
Ne ducem la Budapesta cu tactica sinucigasa ii subestimam pe unguri caci de sint slabi si jucam cu un singur stoper de 195 cm care trebuie sa faca fata la 5 jucatori adversi de peste 190cm . De ce nu se joaca cu 2 stoperi la marcaj, Goian si Tamas sau Gardos, Ciriches ca libero si fundas dreapta lateral consacrat pe post. De ce a fost lasat pe dinafara Rapa care a jucat foarte bine de cind e la Steaua singurul repros in atitea meciuri fiid un fault la Hazard. Din nefericire s-a luat gol dupa acel fault dar nici Steaua nu foloseste doi stoperi nici chiar la Londra pt. ca noi ne permitem sa-i subestimam si pe englezi.
De la mijloc in sus din nou posturi improvizate, jucatori lipsiti de forma titulari iar unii care ar fi necesari nici macar convocati Rapa, Latovlevici, Muresan, Samartean, Sapunaru.
Respect Mutu pt. puterea de lutpa, Maxim si Chipciu pt. ca nu renunta nici o data. De ce nu l-a folosit pe Adi Popa alt semn de intrebare.
Pitzurca lasa incapatinarea acasa asculta si de altii nu numai de lobiul bucurestean ca daca luam vreo 3 goluri si in Olanda baietii isi pierd increderea si se duce si calificarea asta. Nationala Romaniei nu este problema ta personala lasa orgoliile acasa.

jeansello (1 comentarii)  •  24 martie 2013, 20:38

Domnule Ioanitoaia, ce a jucat Mutu ? Poate am vazut eu alt meci,dar Mutu, in afara de faza penaltiului,gratie imprudentei fundasului maghiar, si a inca unei faze in careu,eu n-am vazut nimic. S-a zbatut in van,a dat multe pase gresite… mult prea putin pentru a fi remarcat.

groparu (52 comentarii)  •  24 martie 2013, 20:51

#31. Nu te prea pricepi. Mutu a tinut in permanenta doi adversari linga el. Ca Torje , Stancu si Grozav nu au profitat de spatiile create nu e vina lui Mutu.

criu (50 comentarii)  •  24 martie 2013, 20:57

tanase -salavatore della patria??? uitasem sa rad d-le. si inca ceva , nici tanase si nici stancu nu au fata de nationala. daca il bagi si insisti p el si gogu din div a 3a face ceva

ovidel (12 comentarii)  •  24 martie 2013, 20:58

Paradoxal si eu cred ca satana nu trebuie demonizat de aceasta data.Sunt multi jucatori care ar putea juca, insa putini sunt peste ceilalti ca sa fie titulari incontestabili.
Ma mir ca nimeni nu observa un lucru:Razvan Lucescu a obtinut mult mai putin decat Piturca desi nici el nu poate fi condamnat prea mult.Lasati-l in pace pe Piturca, poate acum a gresit cu Goian.Dar si Goian a avut multe meciuri bune si ne invartim tot asa in cerc.

Michele (11 comentarii)  •  24 martie 2013, 21:00

ati luat-o razna cu totii ? intradevar in primul 11 clar nu trebuia sa lipseasca Latovlevici,dar Bourceanu ce cacao a jucat ? Popa cu ce e mai bun ca Torje ? Tanase ce cauta la nationala? Gardos de asemenea ce cauta ? Tatarusanu-Ripa,Chiriches,Radu Stefan,Latovlevici-Pintilii,Lazar-Torje-Mutu-Chipciu-Rusescu

Cheetah (2118 comentarii)  •  24 martie 2013, 21:00

La Amsterdam ar trebui sa aratam ca stim ce inseamna sa controlezi jocul cu luciditate si sa incurci adversarul, sa joci la egal si sa vinezi poarta olandeza doar pe contraatac cu formula tip „Steluta”.
Si Piturca ar trebui sa foloseasca multi stelisti obisnuiti deja cu Ajax si jocul in deplasare din Olanda.
Hai Romania!

STANCIU AURELIAN (7 comentarii)  •  24 martie 2013, 21:03

Imi pare rau ca trebuie sa repet: Domnul Pitzurca a gresit si echipa si asezarea ei in teren!

1. Am jucat cu 4 fundasi centrali! La primul gol s-au calcat pe picioare (s-au invitat unul pe altul)! Radu Stefan nu a acoperita banda stanga si nici nu s-a ‘sincronizat’ cu ceilaltzi colegi. El este foarte apreciat la Lazio, dar randamentul maxim il are ca fundas central.

2. Tamas NU POATE bloca jocul extremelor foarte iutzi ale olandezilor, a se vedea ‘deranjul’ de la Bucuresti. La Budapesta nu a trecut de centrul trenului…Chiar NU (mai) AVEM fundashi pe benzi?! Olanda aici NE UCIDEEE!

3. Mutu si Stancu au fost asezati pe „dos”! MUTU a fost, si inca este, creierul echipei. Nu potzi sa-l izolezi ca si varf. NU e bun Rusescu (oare!), a fost chemat KESERU, nu-i asa?
ARGUMENT: A obtzinut penalty dupa ce a reprimit de la „VARFUL” Grozav! TREBUIE sa joace cu fatza la poarta, ca un adevarat lider ce este, si vor veni si golurile.

Cred ca 4-3-3 (asa cum a jucat si Steaua la Bucuresti), ar putea sa creieze fundasilor batavi oarece probleme. Si daca tot nu contam pe punct sau puncte de ce sa nu jucam fotbal in tzara lalelelor? Ce ne costa? Avem jucatori talentatzi. Sa-i lasam sa se exprime liber si la capacitate MAXIMA!

HAI ROMANIA! SE POATEEEE!

ps. NU UIT ca domnul Pitzurca ne-a calificat si la europene. Dar ma intreb: DACA JUCAM DESCHIS cu Italia, Frantza si Olanda (mai ales Olanda) SIGUR castigam un meci, in locul a 2 remize ‘urate’…

apox (31 comentarii)  •  24 martie 2013, 21:21

Si ce anume a facut Mutu? A pierdut vreo 30 de banoane, si a obtinut un penalty usor, pe care l-a transformat cu bulan. Eu inteleg ca vorbim de fotbalul amator, dar putina luciditate nu ar strica. Pentru acest jucator a fost stricat Stancu, cand era in punctul critic al carierei (Vest sau Est-Sud), si acum vreti sa-l stricati si pe Rusescu. Doar pentru ca aveti voi nevoie de un Mot la nationala … O sa zbier acum … Mutu nu e Hagi, nu a fost si hnu va fi niciodata Hagi, Hagi a fost un jucator unic.

Nationala a mers destul de bine fara Mutu, un jucator care sa capaciteze atatea baloane, si sa le rezolve in stil personal, cu posibilitatile tehncie si resursele fizice limitate care le are la aceasta varsta, si cu ineficacitatea obisnuita. Este asa pacat sa ai atatia jucatori valorosi, in echipa, dar sa-i blochezi, pentru ca Mutu joaca in propria sa dimeniune, egoista si neputincioasa, cu reusite razlete si trase cu clestele, disgratioase si individuale.

Lasati echipa nationala sa reinvie din nou, ca IAR o sa joace cu tribunele goale, si voi nu va dati seama de ce nu vor oamenii sa vada Moturi Artificiale, ci o echipa adevarata cum e Steaua, si un joc de echipa modern, in care mingea se plimba de la un jucator la altul, cu rapiditate si cu altruism. Nu mai distrugeti si alti jucatori de perspoectiva pentru acest Mutu … pentru ca tactica asta a vostra Motoasa, a adus o singura caloificare (de fapt injuratul Goian) pe care Mutu a ratat-o cu o scarita. Este falimentul acestei strategii ruidimentare, care a distru o generatie, si voi nici acum nu vreti sa va lepadati de ea, de Mutu.

ilie (1 comentarii)  •  24 martie 2013, 21:57

D-le Marian ar fi mai bine sa plece antrenorul ca ne costa mai mult decat cazarea la hotel a celor mentionati de tine.Oricum nu ai dreptate cu cei mentionati de tine sa plece.

Mishu (1 comentarii)  •  24 martie 2013, 22:14

E simplu sa comentam dupa meci.
Dar Piturca are dreptatea lui. Va amintiti ca si Chiriches a gresit la Steaua de multe ori si tot e om de baza.
Sa ne amintim ca si Tanase este titular la Steaua non stop si Reghechamp nu-l schimba.
Amintiti-va ca nici Tores de la Chelsea nu a fost schimbat si tot rau a jucat pana ne-a eliminat pe noi, dupa ce am tot spus ca e cel mai slab de pe teren.
Antrenorii nu pot sa faca schimbarile prea repede, daca intevin accidentari pe parcurs ce faci ?
Piturca a gandit bine cu jucatori inalti in aparare: Tamas si Goian, iar acestia sa vina la cornere in careul adversarilor si poate dau gol.
Daca nu era folosit Torje toata lumea il critica pe Piturca, ca nu trimis in teren un jucator atat de bun.
Cat timp nu l-a adus pe Radu Stefan toata lumea l-a criticat pe Piti ca nu-l aduce pe unul din cei mai buni romani din strainatate. La fel se intampla cu Sapunaru acum, si daca vine la nationala poate joaca ca si Radu Stefan, nu va da randamenul cerut.
Piturca stie ce face, nu e prost cand face echipa.
Grozav a dat goluri frumoase la Nationala.
Stancu a fost introdus pentru ca lipseste Marica.
Acum, in Olanda, cred ca vor fi 4 schimbari:
Gardos in locul lui Goian.
Maxim in locul lui Torje.
Ad Popa sau Rusescu in locul lui Stancu
Chipciu in locul Grozav

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  24 martie 2013, 22:20

Eu raman la parerea ca Piturca iar va incurca lucrurile deoarece bombardamentele primite de el, de aproape o ROMANIE INTREAGA, el se va incapatana din nou si va face ce va vrea, TOT el. Daca tot sant in echipa 9 stelisti, EU aduceam pe REGHE sa conduca NATIONALA cu OLANDA. Nu se pune problema ca nu se poate, orice se poate, dar atentie, fiara este ranita si poate face sub comanda ei ravagii. Atentie marita si FRF, sa aibe personalitate nu sa fie o usa pe unde intra cine vrea si face ce vrea. Sa fie clar, rezultatul cu UNGARIA, nu este un rezultat bun pentru ROMANIA. Meciul cu Ungaria trebuia castigat. Am avut jucatori pentru acest meci, dar nu i-am folosit, am avut si conditii, fara spectatori, si ne-am batut joc de o sansa care ne va costa poate in FINALUL CALIFICARILOR PENTRU MONDIALUL DIN BRAZILIA. HAI ROMANIA!

George V. (167 comentarii)  •  24 martie 2013, 22:26

Piturca merita cu varf si indesat ce i se intampla ! Eu inteleg ratiunea pentru care a fost numit selectioner al echipei nationale a Romaniei; pentru bani !! Restul nu mai conteaza ! A fost numit pentru bani ! Un om ahtiat dupa jocuri de noroc, face orice sa castige bani multi si usor; zaruri masluite, minicamere de filmat ascunse in pachetul de carti , el si-a negociat la san
ge contractul de selectioner si a reusit sa-i faca pe mai marii fotbalului de la noi, sa-i dea 420.000 euro/an, revenind 35.000 euro pe luna! Crede cineva ca toti banii acestia, sunt toti ai lui ? Trebuie sa fii naiv sa crezi ara ceva ! Ceilalti selectioneri de dinaintea lui, primeau pe jumatate cat primeste Piturca ! De ce ? Are Piturca merite mai mari decat ceilalti ? A facut praf nationala, a convocat la echipa, jucatori cu ” dedicatie'” de la impresari ! Piturca n-are nici o treaba cu antrenoratul ! La Craiova, in ” calitatea” lui de manager general, in ultimele 7 ( sapte ) meciuri ale lui la Craiova, a obtinut doar 2 ( doua) puncte ! A facut-o intr-adins, ca sa-l dea Mititelu afara, si astfel sa-i dea naivul Mititelu 7( sapte) milioane de euro ! S-a dus la Craiova, sa-i ia echipa lui Mititelu, a aflat toata lumea, ca a fost inregistrat ! L-a tot convocat pe Dorinel Munteanu la nationala, ca sa doboare Dorinel recordul lui Hagi ca numar de selectii ! Acum il convoaca pe Mutu, ca sa doboare recordul lui Hagi de goluri inscrise la nationala !.. Face toate astea, pentru ca il uraste pe Hagi ! Omul asta, n-are ce cauta la nationala ! Cu el la carma nationalei, nu ne vom califica niciodata ! Nationala, este o afacere personala a lui si a unei gasti de mafioti ! De aceea, cred ca indiferent ce vom face in Olanda, trebuie destituit !

Spooky (63 comentarii)  •  24 martie 2013, 22:51

Sunteti f tare daca v-ati aventurat cu masina pana la Amsterdam. Credeam ca numai eu sunt nebun si prefer masina avionului!

kpaxcmdr (67 comentarii)  •  24 martie 2013, 23:10

piti,stie ce face,si nu-l intereseaza opinia chibitilor,el este cirmaciul nationalei de fotbal si cum nu are nici un obiectiv la ora actuala,nu se agita prea mult.Si daca cumva face o minune si califica nationala la C.M. atunci nimeni nu mai are ce sa zica nimic,pe deasupra mai umple si contul cu ceva cascaval din prima de calificare!Oricum,cind preiei o echipa dupa mucescu jr.oricine pare super antrenor!Daca il apuca si urmatoarea campanie la cirma lotului (ceeia ce nu cred daca vine un nou presedinte la F.R.F.) atunci se schimba datele problemei.

NASCUT PENTRU A FI STELIST (9 comentarii)  •  25 martie 2013, 0:06

Nea Ovi,tot la doua capete?Bre,dar exceptandu-l pe G.Becali mata chiar nu-ti expui parerile sincere si obiective despre nimeni?Numai dus-intors,numai „alminteri”?In eventualitatea ca ai sa citesti randurile acestea inainte de a fi „curatate” de lucratorii pupilului Tolo te rog eu mult,scrie si mata efemer,cotidian si real,lasa eterninatile,lasa-le lui Cioran,Eliade,Caragiale…,nu esti decat un contopist sportiv…,norocos intradevar.Srie bre ceea ce vezi,nu mai colora realitatile cand in roz,cand in gri si de cele mai multe ori apeland la curcubeu.Eu unul,nu vreau decat citesc ceva sportiv…,nu sa aud cainii din Giugiu.Sanatate!

PANDURII (3 comentarii)  •  25 martie 2013, 1:23

hai sa fim seriosi, la o echipa nationala nu se fac improvizati, ai jucatori de banda f buni, joci cu jucatori care sunt in forma, pe scheletul Stelei, au jocuri in picioare,domnule Piturca, chiar nu stii sa faci o schimbare la timp?

gery76 (54 comentarii)  •  25 martie 2013, 5:04

-Eu l-am antipatizat pe Victor Piturca inca de cand voia sa nege meritul lui Hagi,Popescu si Petrescu [pentru mine adevarate repere in istoria fotbalului romanesc,iar prietenia lor nu este deloc intamplatoare] in calificarea la Euro2000,fapt care l-a si indepartat de la conducerea nationalei atunci.

-Este totusi cale lunga de la a nu-l suferi ,mai ales in ceea ce priveste caracterul si alta este sa-l demonizezi dupa un egal,adevarat norocos,dar totusi un rezultat pozitiv,2-2 cu Ungaria in deplasare nu se COMPARA CU 0-5 IN SERBIA,dar atunci ziaristi ce se exprima cu ”ceilanti”sau” celelelante” precum Horia Ivanovici nu aveau nici un repros la adresa lui Razvan,Decebal nu era deloc vehement ,aproape toti dadeau vina pe Mutu c-a vandut meciul,imi cer scuze ca v-am acuzat ca-l aparatati neconditionat pe Lucescu junior ,dar acest articol m-a facut sa-mi dau seama ca n-aveti opinii preconcepute,iar aici ma repet este vorba de Piturca pe care l-am atacat cat am putu cand a vrut sa fie mai presus de Hagi sau Popescu si n-avea nici un drept.

barbu (74 comentarii)  •  25 martie 2013, 9:20

ce s-o mai ametim, domanule ioanitoaia? asta-i valoarea actuala… si de viitor. de unde sa ia piturca (altfel, smecher, cacealmist, etc) altii? se imbranceste, de ochii lumii, cu sandu, mitica becali… complici la decaderea fotbalului romanesc. si baga-n echipa (ca-ntr-o vitrina de pravalie) jucatori pe care impresarii sunt pregatiti sa-i vanda cat mai profitabil

Suporter (40 comentarii)  •  25 martie 2013, 10:05

Un 2-2 este un rezultat destul de bun in deplasare cu Ungaria. Romania a jucat insa prost. Consider ca asezarea 4-3-3 nu a fost cea mai inteligenta. Mijlocul a fost cam rupt atat pe atac cat si pe aparare. Eu as fi jucat doar cu un singur atacant si as fi bagat in teren 5 mijlocasi. Deci nu numai Goian, Stancu sau Torje au prins o zi slaba, dar si Piturca.

speedy (128 comentarii)  •  25 martie 2013, 10:13

Romania nu a jucat slab. sau ma rog, nu „neasteptat de slab”. Asta e valoarea echipei la momentul asta, ce naiba e asa de greu de inteles?

Comentează