Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cu batista pe țambal

În urma egalului de la Iași, 1-1, CFR a rămas la 22 de puncte în spatele Stelei și, gîndind logic, n-are cum să păstreze titlul cucerit anul trecut. Ce pretenții să emiți cînd golul marcat în Copou, opera fundașului Rada, […]

marți, 12 martie 2013, 9:58

În urma egalului de la Iași, 1-1, CFR a rămas la 22 de puncte în spatele Stelei și, gîndind logic, n-are cum să păstreze titlul cucerit anul trecut. Ce pretenții să emiți cînd golul marcat în Copou, opera fundașului Rada, e primul înscris de “feroviari” în întîlnirile oficiale jucate în 2013, două în UEFA Europa League și trei în campionat!

Adevărul e că, în ciuda progresului gazdelor, meciul cu CSMS se putea încheia altfel dacă brigada de arbitri n-ar fi dezavantajat flagrant formația clujeană, evident și repetat. Mai întîi, în minutul 26, bucureșteanul Marius Avram, deși plasat la 2-3 metri de fază, n-a sancționat hențul comis în careu de Keita, intervenție cu mîna depărtată de corp la șutul lui Hora din lovitură liberă. Apoi, în minutul 78, iarăși în ciuda unei poziționări excelente, “centralul” l-a iertat pe Straton de eliminare, ignorînd că ieșeanul l-a lovit intenționat, cu cotul în figură, pe Kapetanos. Atenție, fazele amintite n-au fost grele și, ca atare, interpretabile, ci foarte clare, lipsite de dubii, ușor de judecat! Dintr-o sută de arbitri, 99 ar fi arătat punctul de la 11 metri și, ulterior, cartonașul roșu, numai că Avram, aflat într-o zi nefastă, parcă a ținut morțiș să fie el al 100-lea și, din păcate, a reușit!

A surprins faptul că, de regulă porniți împotriva cavalerilor fluierului care i-au nedreptățit, ori le-au lăsat această impresie, corozivi și vehemenți, clujenii n-au mai tunat și fulgerat sîmbătă contra lui Avram et Comp.! Numai Kapetanos a reclamat arbitrajul, însă din mers, fără să insiste. La rîndu-i, avînd în fișa postului să demaște și să condamne erorile inamicilor cu ecuson, unele reale, altele exagerate ori de-a dreptul inventate, președintele Mureșan a pomenit în treacăt despre fazele menționate! Sotto voce, cu jumătate de gură, mai degrabă părintește!

Atît, s-au aruncat cîteva cuvinte în viteză, nici vorbă de megascandalul provocat de Paszkany în septembrie 2012, cînd patronul l-a jignit pe Cristi Balaj, “nenorocitul ăsta”!, după eșecul de la Tg. Jiu, 1-2 cu Pandurii, permițîndu-și să-l și amenințe pe băimărean: “Îi vom face din nou memoriu, cum i-am mai făcut la UEFA, unde știm noi că trebuie”. Mă îndoiesc că Paszkany are atîta trecere la Nyon, dar e de notat că atunci, deși analiza CCA i-a dat dreptate sută la sută lui Balaj, șefii CFR-ului au rupt zăbala, în timp ce acum, cînd chiar existau motive să se ambaleze, au pus batista pe țambal, au preferat să tacă!

Nu-i nevoie să fii observator prea dibaci ca să sesizezi modificarea de atitudine a conducătorilor din Gruia, unii dintre cei mai vocali oficiali din fotbalul nostru cînd se consideră, argumentat ori nu, frustrați, călcați pe coadă. Mai dificil e de explicat ce a determinat schimbarea cu pricina, de ce au tras ei în Balaj din toate pozițiile, iar pe Avram l-au tratat cu duhul blîndeții?! Nu cumva familia Avram, inclusiv Vasile, ex-președintele CCA, a ajutat cîndva CFR-ul și vechile servicii nu se uită? Ghici ghicitoarea mea!

Comentarii (70)Adaugă comentariu

forza cfr (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 10:24

cand reclama sefii cfr-ului arbitrajul nu-i bine; cand nu fac scandal iara-i bine. ai basca n-ai basca … ioanitoaia nu te iarta. ciudata campania asta personala anti-cfr a unui jurnalist altfel echilibrat. probabil si inutila

Niku (275 comentarii)  •  12 martie 2013, 10:28

Aveti dreptate. Observatie justa.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  12 martie 2013, 10:38

Nu stiu, cred ca insinuati ceva. Poate pur si simplu nu-i intereseaza acest campionat. Cum a fost acum 2 editii, cand au luat locul 10.

Molly (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 10:40

Va dau dreptate, dar ma si mir ca nici cand echipa innoata la mijlocul clasamentului nu aveti loc de ea! Oare cine din Gruia v-a suparat atat de tare?

Cosmin (6 comentarii)  •  12 martie 2013, 10:40

Dle Ioanitoaia.Aveti un articol cu dublu inteles. E clar : CFR si Vaslui au fost atat de furate-asta e cuvantul,corect- incit nu puteti trece cu vederea. Cauza ? Simpla.dar nespusa ; sa nu deranjeze pe Dinamo care vrea la cupe europene.Suspect-acum- nimeni nu urla : Hotii.Cind e clar ca avem de a face cu hoti. Simplu. Presa bucuresteana,aservita lui Becali e fericita ca ciobanul e multumit.Restul ? Nu conteaza !Sa nu vezi ca Diaconu patroneaza dezastre,trecute cu vederea pare tare curios! Iar concluzia Dv ca CFR sufera,ca inainte era favorizata de clanul Avram e si mai curioasa.Nu vreti sa vedeti adevarul,nu vreti sa va imp[licati. E comod,nu ca in cazul lui Stucan.Ca si Dv,intreg clanul gsp,infiereaza CFR,omite a spune ca se fura,lauda excesiv Steaua,O voce separata exista totusi : Andrei Vochin. Acesta-inteligent ,cum este,preluat tactica lui cristian Topescu-daca poate lauda,daca nu e de lauda,doar constata,neutru situatia,dar,nu critica situatia.O fi corect ?.

dreamtheater (9 comentarii)  •  12 martie 2013, 10:52

cand am citit titlul articolului m-am gandit ca o sa abordati viitorul fost caz sportul studentesc. de ce nu considerati lipsa de vehementa ca o recunoastere tacita a lipsei de forma a echipei? au fost derapaje mult mai multe si mult mai isterice din partea altor patroni care n-au avut onoarea sa fie subiectul unor ample articole(ca cel de mai sus) de ce? ghici ghicitoarea mea!

Andrei 2/3 (4 comentarii)  •  12 martie 2013, 10:57

Draga suporter CFR + clone: normal ca e aiurea sa conteste arbitrajul, dar totusi o fac in fiecare etapa, si se plang si reclama, dar cand chiar is furati flagrant, culmea de copilul celui mai bun prieten al lor, tac chitic, poate pregatesc in liniste anul viitor

vlad (140 comentarii)  •  12 martie 2013, 11:00

De ce sa antagonizeze arbitrii anul asta, cand nu mai au nimic de castigat??? Oricum o sa apeleze la ei masiv la anul, cand vine iarasi randul unui titlu

Cheetah (2118 comentarii)  •  12 martie 2013, 11:05

Raspuns la ghicitoare: cu siguranta, mai ales ca miza in trecut era mult mai mare. Adicatelea, miza financiara. Doar despre bani grei e vorba in fotbalul „mare”, nu-i asa?
Acum e miza mica si urlatul sau latratul la luna provoaca raguseala iar bistari ioc!

eu (10 comentarii)  •  12 martie 2013, 11:15

un om mai rau intentionat ca ,acestoltean rar se poate vedea,asa ca nu are rost sa mai comentam

borski (7 comentarii)  •  12 martie 2013, 11:21

Pai, nea autorule, sa va explicam. Cu Balaj era in septembrie, cind inca mai contam la titlu, si nu era prima oara, dupa ce acu doi ani ne-a scos din Cupa in sfertul cu Bistrita, cind a avut 18 decizii gresite impotriva lui CFR, motivind, a si spus asta pe camera, ca n-a dat niste lovituri libere fiindca pur si simplu n-a vrut. In plus, in toamna, mai si jucam. Acum, cu Avram, si la cum jucam, e mai decent sa taci. Si nu uitati, apropos de ajutorul familiei Avram. In 2011, in primul meci din primavara, cu Timisoara, Avram ne-a scos din lupta pentru cupele europene. Atunci, la o faza petrecuta la scorul de 1-1, in loc sa dea penalty, unul evident, si sa-l elimine pe Sepsi, a dat simulare si l-a eliminat pe Bastos. Ulterior, Timisoara a invins cu 2-1, dar foarte bine putea fi 2-1 pentru noi si am fi putut cistiga.

borski (7 comentarii)  •  12 martie 2013, 11:27

@Andrei 2/3
Probabil n-ai vazut reactii dupa meciul de la Iasi, dar nici macar nu ai citit textul pe care-l comentezi? Inclusiv autorul precizeaza ca atit Muresan, cit si Kapetanos au vorbit de arbitraj, bine, nu cum l-ar fi multumit pe dumnealui, dar nici vorba sa taca chitic. Mai cititi o data textul si cautati si youtube reactiile de dupa meci. In fine, unii is prea preocupati sa caute nod in papura CFR-ului si n-are sens sa ne obosim sa-i convingem ca albul e totusi alb, iar negrul, totusi negru.

ulise (6 comentarii)  •  12 martie 2013, 11:28

A fost macel pe arbitraje din momentul in care a venit Andone primavara trecuta si sefii CFR-ului au avut „impertinenta” sa ia titlul. Si sezonul asta masacrul a pornit din timp: arbitraje care au mancat minim 7 puncte in tur, accidentari sub ochii indulgenti ai arbitrilor care nici macar cartonas rosu n-au dat, suspendari, etc.. Cand ”alinierea planetelor” aduce 9 puncte in tur Stelei, lucrurile devin clare. In fata atator urgii si alinieri, angrenata pe un sezon formidabil de UCL, CFR a lasat-o moale in campionat si de prin etapa a 15 cred, cam joaca amicale. Pana de curand am zis ok, n-are rost sa lupti pt un podium (tu mereu dorind doar locul 1), poate nici pt cupa, ca astea incurca sezonul urmator, cand vrei sa ataci titlul cu alti jucatori si alt stil de joc, care nu se implementeaza repede si cere si jucatori adecvati. Dar cum macelul arbitrajelor continua si in retur (deci CFR nu mai are obiectiv), cred ca sezonul urmator nu poate aduce nimic, clujenilor le va fi interzis a apropierea de podium. Asta daca nu se schimba ceva fundamental. Dar, s-a pastrat sistemul cu 18 echipe, desi multe is falimentare, deci manevrabile.

Cluj Napoca (22 comentarii)  •  12 martie 2013, 11:28

Poate ca s-au saturat sa urle degeaba ca oricum toata lunea e concentrata pe Stelutza acum. Dezamagitor d-le Ioanitoaia ca desi era o ocazie sa scoateti in evidenta ca se greseste impotriva CFRului a trebuit neaparat sa invartiti povestea asta astfel incat la final sa aduceti din nou acuzatii impotriva acestui club. Ne-am saturat de voi toti !!! Lasati-ne in pace !!!!!!

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  12 martie 2013, 11:29

bravo Dl. OI. In ultimul timp numai observatii juste. Pacat insa ca nici cei care stiu sa citeasca si sa scrie, nu vor sa inteleaga nimic, nici daca le dai mura in gura.
Ex. scolitul si prezicatorul sohil.
astia sint cultii din cacarica. Unul mai cult si mai conas ca altul, dar … reprezentati mereu de vanghelioti si vopsitori de transformatoare.

# 26 sohil on 04.08.12 at 11:35 am

Se canta imnul pentru nationala. Asa cum se obisnuieste, camera ii urmarea pe jucatori, indeaproape. Figuri normale. Deodata, imaginea este inundata de chipul unui retardat. Moaca tipica de golan de coltul blocului, care umple trotuarul cu flegme si care nu e in stare de altceva decat de “ce face fetele?”. Evident, era Dodel. Imi pare rau, dar nu poti face trecerea de la Olaroiu, Paraschiv sau Ogararu, oameni pe care-i duce capul, la Reghecampf, fratii Costea si Dodel( echivalentul in fotbal al Dorel-ului), fara ca acest lucru sa nu se si resimta in privinta performantei. Oricat talent ai avea, daca esti retardat, mai devreme sau mai tarziu, tot iesi din circuit pe usa din dos. In plus, nici golaniile lui Jiji si Meme nu ajuta Stelei.
#

Paganus (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 11:45

Scandal faci atunci cand iti sunt atacate interesele. In cazul CFR-ului, de ce sa faci scandal cand nu mai ai nici un obiectiv? De scandalagii se satura lumea, de cei ce se cred vesnic nedreptatiti de asemenea… mai bine lasi munitie pentru momentul in care cu adevarat conteaza!

Apoi, Muresan n-a tacut. A spus-o doar cu jumate de gura: „am fost furati”. Daca „vechile servicii” intr-adevar „nu se uita”, trebuia sa taca! Nicio vorba, niciun cuvant! Unde mai pui si ca Avram a gresit intentionat, iar „vechile servicii nu se uita” functioneaza in ambele sensuri… de unde trag concluzia ca CFR-ul a castigat titlurile pe bune:))

chirila (9 comentarii)  •  12 martie 2013, 11:47

„Nu-i nevoie să fii observator prea dibaci ca să sesizezi modificarea de atitudine a conducătorilor din Gruia, unii dintre cei mai vocali oficiali din fotbalul nostru cînd se consideră, argumentat ori nu, frustrați, călcați pe coadă.”
..hai sa analizam putin spusele ilustrului…

„nu-i nevoie sa fii observator prea dibaci”- dumneavoastra da sunteti un observator al fenomenului si nicicedum un jurnalist profesionist….unii dintre cei mai vocali oficiali din fotbalul nostru- comparativ cu cine cu becali, porumboiu, copos, MM ???
„cînd se consideră, argumentat ori nu, frustrați, călcați pe coadă”.. da au fost calcati pe coada de balaj si ca orice cetatean atunci cand te simti calcat te adresezi organizatiilor abilitate sa judece…e fiul dumneavoastra domnul Balaj de mereu amintiti de marea nedreptate facut de cei de la CFR??…pana la urma doar o amarata de nemultumire fata de serviciile dansului…de prost gust

Tudor (41 comentarii)  •  12 martie 2013, 11:47

nea Ovidiu,
la meciul cu Pandurii, aveam şanse la titlu şi dacă Balaj dădea penalty la Nicoară am fi câştigat meciul.
acum nu mai contează.
asta-i povestea nea Ovidiu, ai văzut că nu-i greu ?!

Ionut (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 12:08

M-am saturat de asa zisii ziaristi obiectivi si moralisti. E clar ca sunteti subiectiv si vedeti totul printr-o anumita lentila. Mi-e sila…

ramon (127 comentarii)  •  12 martie 2013, 12:30

Cat au fost mari Boc si Base, CFR a luat titluri. Acum cand Ponta e mare, Pandurii si Steaua lu becali sunt mari. Desi am simpatizat spargerea listei de titluri care se duceau in Bucale, cred ca CFR nu va mai cuceri trofee in urmatorii ani. Cat a fost PDL la putere, s-au construit stadioane moderne in Cluj si Ploiesti (cu primari PDL). Acum, cand PSD e la stapanire, primarul PSD Negoita se da in spectacol. Intrebarea ar fi cati se vor duce la Glina sa vada o echipa la care spectatorii sunt o amintire, ca si trofeele.

vasile morar (8 comentarii)  •  12 martie 2013, 12:36

Esti absolut PENIBIL si in acest articol, Ioanitoaia!!! Conducatorii CFR-ului nu sunt nici pe departe cei mai vocali! Sunt clar devansati de urlatorii Gigi cu MM, de Porumboiu, conducatorii Dinamo (mai putin Badea), a mai fost Iancu la Timisoara. Apoi insinuezi fara dovezi, ca intotdeauna, presupuse „servicii”, etc. ESTI PENIBIL!!!! Iar batista pe tambal – vizavi de pozitia fata de CFR CLUJ – sa o puna toata Romania fotbalistica pana o alta echipa din Romania va face cel putin 10 puncte in grupa CL, prefatata de alte 4 victorii in preliminarii CL!!!!!!!!!

misu (27 comentarii)  •  12 martie 2013, 12:53

Furt pe fata . De ceva timp CFR-ul este jegmanita de puncte, iar voi faceti lobi total impotriva CFR-ului. Marius Avram niciodata in viata lui nu a ajutat CFR-ul, ci l-a furat de cate ori la prins !

misu (27 comentarii)  •  12 martie 2013, 12:58

Un singur cuvant. PENIBIL, mai ales finalul articolului. Ar trebui sa dati raspuns la comentariile de mai jos, d-le moderator. Nici acum nu incapeti CFR, mai bine v-ati vedea de steaua voastra !

Cristi (17 comentarii)  •  12 martie 2013, 13:04

Am crezut la inceput ca faceti o analiza la greselile arbitrului Avram la acel meci dar am ramas stupefiat cand pana la urma ati intors totul impotriva formatiei clujene.Pacat, unii oameni nu stiu sa imbatraneasca frumos.

Alin (2 comentarii)  •  12 martie 2013, 13:12

Articolul asta face marea dezvaluire ca „familia Avram, inclusiv Vasile, ex-președintele CCA, a ajutat cîndva CFR-ul”! Am inteles, cand este dezavantaj CFR-ul, vina le apartine. Cand contesta arbitrajul ar face mai bine sa taca, iar cand tac ne intrebam socati: de ce tac? Aveti si ceva probe legate de Vasile sau ura fata de CFR este suficienta pt a scrie astfel de articole? Chiar ma intrebam daca aveti curajul sa recunoasteti si greselile impotriva CFR-ului. Uite ca aveti, atata doar ca prin tenta evidenta girati si viitoarele greseli, absolut intamplatoare desigur, de care va „benficia” CFR.

adi (180 comentarii)  •  12 martie 2013, 13:17

Jenant !

Ati comis-o domnu Ioanitoaia !
CFR-ul nu mai are sanse la titlu, de aceea nu mai au chef Muresan si Paszkany sa critice arbitrajul. Cei mai vocali la adrssa arbitrajului din fotbalul romanesc sunt Porumboiu, gigi, acum cativa ani Iancu, nicidecum cei de la CFR.

RancidRedneck (6 comentarii)  •  12 martie 2013, 13:19

chefura pregateste in liniste anul viitor cu NOI hotii !!!!
sunt o obisnuinta a meciurilor trucate si arbitrii cumparati … nu-i nimic nou !!!! acum uitativa la dinamo cum au inceput sa fure cu arbitrii … ba un penalty …

Flacara Visinie (10 comentarii)  •  12 martie 2013, 13:41

Asta e calomnie pura. Cum ar fi daca CFR-ul v-ar actiona in judecata?

vasim (144 comentarii)  •  12 martie 2013, 13:45

Hai sa fim seriosi acum a ajuns CFR Cluj sa aiba nevoie de 11 m ca sa castige un meci cu o retrogadata?
Problema e alta domnule Ioanitoaia, in primul rand CFR Cluj, si sunt suporterul ei, este o echipa de mercenari!
Va spun de ce, pai ati vazut cum au luptat in CL ?
Exceptie face jocul cu Galatasaray de acasa cand in a doua repriza au dormit si atunci au pierdut calificarea mai departe!
Parerea mea este ca doar cu mercenari nu potzi face e echipa de football, uitati-va la AS Roma nu l-au lasat pe Totti sa plece pentru a nu-l inlocui cu un mercenar, de ce Chelsea il are inca pe Lampard de ex ?
Pentru ca aceste echipe stiu ca au nevoie de simboluri si de jucatori crescutzi in propria pepiniera, doar acesti jucatori pot sa motiveze echipa in anumite situatzii critice!
La CFR Cluj il avem doar pe Muresan dar se pare ca nu ajunge.
Oricum speram ca Pascany sa isi revizuiasca unpic strategia si daca nu au proprii juniori cel putzin sa cumpere jucatori din Romania, dar de calitate!

isti (15 comentarii)  •  12 martie 2013, 13:48

Prostii. Articol tendentios. Indiferent de situatie, trebuie balacarit CFR-ul. Atat stiu jurnalistii bucuresteni. Ne Ovi! Sunteti nedrepti! Asa sa va fie viata!

dan (13 comentarii)  •  12 martie 2013, 13:50

Prietene, esti rau intentionat si ai un cui impotriva cfr-ului, asta o stim cu totii, nu e cazul sa te ascunzi in spatele unor asa zise”puncte de vedere obiective”. Pentru tine conteaza doar sudul tarii, atat! Restul echipelor deranjeaza, iar in cazul tau, dureros de mult. Unde mai pui ca mereu ai fost de parere ca echipa nationala ar trebui sa joace doar in Bucuresti? Pacat ca nu exista tratament pentru ranchiuna, cred ca ti-ar fi prins foarte bine, Maestre”.

speedy (128 comentarii)  •  12 martie 2013, 14:14

vasim> e mai complicat decat atat, dar cred ca in linii generale ai dreptate. pt ca un jucator sa devina simbol al unei echipe e nevoie sa treaca ceva vreme. Si daca CFR il aduce la vara pe Rusescu, sau Torje, sau Mutu – nu conteaza, orice jucator roman valoros (pacat ca in momentul asta nu prea avem), n-o sa devina peste noapte simbolul CFR-ului, e nevoie sa joace macar un an si sa aibe niste rezultate. Exact aceeasi problema a avut-o Steaua in anii trecuti, exact asta a fost problema Unirii Urziceni…lipsa unui jucator emblema. Parerea mea e ca nici acum Steaua nu are un lider, dar sunt cativa jucatori care se contureaza ca potentiali lideri. La CFR nu este cazul. Vestiarul are un lider incontestabil – Cadu, dar el nu este roman, nu este clujean, putin ii pasa la urma urmei de CFR

Cristian (7 comentarii)  •  12 martie 2013, 14:16

Este bizar sa critice arbitrajul atata timp cat CFR a jucat execrabil in acest campionat. Bravo lor pentru cele 10 puncte. Au luat banii si au adus puncte si Romaniei. Daca e sa vorbim despre aceasta editie de campionat, asta e o cu totul alta discutie. Nu fura nimeni Clujul. Prea fac tam-tam pe tema asta. De unde stiu ei ca e furt si nu greseala ? Cu sau fara 10 puncte in plus, tot ar fi fost la ani lumina in spatele echipei Steaua Bucuresti. Daca aceasta echipa isi va mentine cat de cat lotul si daca Reghe nu va pleca in vara, mi-e greu sa cred ca la anul vor pierde titlul. Diferenta de joc este atat de mare fata de celelalte, incat sunt de parere ca tot ei vor lua titlu. Cu exceptia „oltenilor”, Steaua a castigat toate meciurile pe care le-a disputat in compania candidatelor la titlu, cu una chiar tur-retur.

Mix (7 comentarii)  •  12 martie 2013, 14:36

Pai din moment ce chiar dvs. spuneti ca e al 5-lea meci din anul asta si sunt la primul gol marcat..cum sa dai vina pe arbitraj!? Cazi in penibil.. Si mai ales impotriva unei echipe care se bate sa scape de retrogradare. Arbitrajul a fost execrabil intr-adevar dar faptul ca echipa nu joaca si sunt probleme de lot sunt principalele motive al rezultatelor recente. dar probabil acum dupa indepartarea lui Stucan trebuie sa scorniti niste aberatii pentru a va consolida pozitia in redactie..un fel de reconfirmare a postului daca as putea spune. Jenant!

io (55 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:29

Articol contra CFR-ului, in stilul consacrat Ioanitoaia. Ce-ar mai fi de spus ?!? Nimic. Nici nu merita citit, insa primul paragraf, recunosc, m-a indus un pic in eroare, crezand ca in sfarsit o sa vad un articol cap-coada pro-CFR. Nici vorba… 🙂
Aia cu corozivul mi-a placut cel mai tare… ce n-ati da domnule Ioanitoaia sa fiti si dumneavoastra coroziv… insa, daca vedeti ca nu va merge in cazul Craiovei, v-ati gandit ca poate merge totusi la CFR ?!? Nici vorba, puteti scrie cat doriti, suporterii CFR-ului, aia doi-trei, cati ar zice unii ca-i are CFR, macar sunt educati si cu capul pe umeri, stiu sa citeasca si printre randuri…
Mult succes domnule, daca pana mai ieri va rugam sa nu mai scrieti despre CFR, de azi o sa va rog sa scrieti in fiecare zi, ca tot nu va baga nimeni in seama… :))
Mult succes !

MemyselfandI (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:31

Ce tristete ma cuprinde citind aceste „articole” ale „jurnalistilor de sport”. Numai insinuari, presupuneri…Domnilor, mai cititi si articole di presa sportiva externa sa intelegeti ce inseamna jurnalism sportiv…

speedy (128 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:41

cred ca tudor (post 18) a pus punctul pe i. una e sa te plangi de arbitraj atunci cand esti la inceputul campionatului, ai sanse la titlu si joci cu o contracanditata si alta sa te plangi de arbitraj cand jocul nu merge, oricum nu mai ai sanse la nimic si mai si joci cu o candidata la retrogradare. Pai in situatia a doua cazi in ridicol 🙂

gogu 1 (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 15:57

Ca sa se faca dreptate ar trebui ca CFR-ul sa fie furat meci de meci pana prin 2016, avand in vedere ca au luat cel putin 2 titluri cu arbitrii! La fel ca echipele securisto-comuniste Steaua si Dinamo……..trebuie furate meci de meci pana prin 2020 tinand cont de cate echipe au furat si cate meciuri au castigat cu arbitrii

kappa (69 comentarii)  •  12 martie 2013, 16:25

Anul trecut cand a castigat campionatul CFR a fost cea mai favorizata echipa. Anul acesta, dupa ce au pierdut trena cu ocupanta locului intai, nu mai conteaza. Dimpotriva, isi pregatesc terenul pentru anul viitor; adica daca Avram sau cei din sleahta lui vor favoriza pe CFR anul viiitor, se va spune ca in trecut i-a dezavantajat; deci ca nu-s arbitrii de casa ai CFR.

CFR are arbitrii de partea lor cand au nevoie (cand sunt in joc cele 10 mil EURO din Liga campionilor + 10 mil din bilete si transferuri de jucatori odata ajunsi acolo) , in rest isi ascund urmele… Foarte destepti si la faza asta …

gilos (328 comentarii)  •  12 martie 2013, 16:41

Nea Ovi,

Esti pornit rau, bre, impotriva chefereului….

Se vede treaba ca nu-i ai deloc la inima, dar nu mai fi si matale asa ranchiunos ca nu da bine…

Steaua1986forever (19 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:15

Frica celor de cefure (asta e denumirea corecta) este ca o sa inceapa sa vorbeasca oamenii. Sau rudele lor. Interesant este ca unii jurnalisti in anii trecuti au scris articole cu osanale (gretoase, demne de un trecut glorios, se intreceau mai ceva ca poeziile despre „conducatorul iubit” si „savanta de renume mondial”) in loc sa critice jocurile extrem de suspecte ale acestei echipe in anii cand a luat campionatul. Ciudat este ca in acest moment are in proportie de 99.9% aceeasi echipa ca atunci cand a luat „pe bune” campionatul. Oare ce s-a schimbat de atunci? Ghici ghicitoarea mea….

Valy (25 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:35

Bravo, nea Ovi, i-ai lovit unde ii doare mai rau pe jmecherii din Gruia care si cand fura vor sa fie laudati. Trage in ei ca merita.

dingo (2 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:39

Jenanti sunteti voi, suporterii lui CeFuRa Cluj care refuzati evidenta. Desi furati acum nu mai tipati ca din gura de sarpe si de ce? Ca va e rusine sa dati in Avram dupa ce v-a facut jocurile sezoane intregi si el si ta-su.

zeidas (36 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:42

Mentalitate gaunoasa care dispare doar biologic.

Un antrenor (214 comentarii)  •  12 martie 2013, 17:43

Domnule Ioanitoaia, chiar nu va e mila de sefii unei echipe pierdute la mijlocul clasamentului? Va bateti gura de pomana caci Paszkany si Muresan sunt prea plini de ei ca sa accepte vreo critica. Si le-ar merita pe toate.

gicacontra (4 comentarii)  •  12 martie 2013, 18:28

Mi-e scarba pur si simplu.

eu (1 comentarii)  •  12 martie 2013, 18:37

http://cluj-am.ro/?p=688#comments
Astia care tot mancati rahat despre CFR, la cate meciuri ale echipei v-ati uitat, ca sa aveti dreptul sa spuneti ca au fost cei mai avantajati?

John (564 comentarii)  •  12 martie 2013, 19:06

Ca unul care l-ati interzis pe Gigi in emisiunile dvs. de 6-7 ani ar trebui sa interveniti in cazul Stucan- Radulescu, ultimul scandal mediatic.. Multi se intreaba de ce nu o faceti cand Stucan a inceput meseria cu dvs. la Sportul Romanesc. Cred ca le datorati un raspuns.

dinu (427 comentarii)  •  12 martie 2013, 19:31

Alo, trepadusii de la CFR, ocupantii ilustrului loc 7 in liga I sa ii multumiti lui Nea Ovidiu ca va baga in seama. Nu ar trebui sa isi piarda vremea cu niste fosile ca voi.

cosmin (8 comentarii)  •  12 martie 2013, 19:34

Pacat ca un asemenea jurnalist poate scrie un asemenea articol. Cei de la CFR ar trebui sa va dea in judecata dar cred ca li se rupe de articolul dvs si prefera sa va lase sa cadeti in penibil.
Totusi un minim de dovada aveti legat de ceea ce spuneti ? Cum ati pus dvs toate astea la cap sau aveti un nepotel de 2 ani acasa care v-a ajutat cu cateva sugestii.
Avram e un arbitru sub mediocru care a dezavntajat CFR in multe partide pe care nu vi le amintiti dvs. Le-au amintit altii mai jos.
Avram cel mare e prieten foarte bun cu V. Argaseala asta din ce declara chiar ei fara nici o legatura cu Steaua sau arbitarjele. Cum ati ajuns la concluzia ca ar trage cu CFR ?

Comentează