Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

“Caricatura” lui Răducioiu

Articolul “Pentru istorie, dar sub Ajax!” de sîmbătă a stîrnit polemici pe blog. Mai ales fraza că Steaua  n-a mai avut împotriva lui Chelsea “strălucirea de-acum două săptămîni” i-a contrariat pe cîțiva internauți, i-a deranjat, ba și enervat. Australianul mi-a […]

luni, 11 martie 2013, 10:13

Articolul “Pentru istorie, dar sub Ajax!” de sîmbătă a stîrnit polemici pe blog. Mai ales fraza că Steaua  n-a mai avut împotriva lui Chelsea “strălucirea de-acum două săptămîni” i-a contrariat pe cîțiva internauți, i-a deranjat, ba și enervat. Australianul mi-a transmis că “vă apreciez, dar acum ați dat cu stîngul în dreptul”, pentru ca pitt să se declare “surprins de abordarea dvs. simplistă, de chibiț”! La rîndu-i, Decebal s-a mirat “Cum să fii fără strălucire și s-o bați pe Chelsea? Coane Ioanițioaia (sic!), las-o dracu’ că măcăne!”.

La fel de adevărat e și că alții mi-au împărtășit punctul de vedere, Tiki Taka considerînd “foarte corectă analiza”, iar Nica explicînd că “ziaristul n-are voie, indiferent ce gîndește, să se manifeste ca un suporter”. Totuși, ceva mai mulți m-au admonestat că n-am lăudat suficient, că nu m-am entuziasmat destul, adică pînă la cer! În concepția lor, o performanță precum victoria în fața campioanei Europei chiar merita ridicată în slăvi!

La polul opus s-a plasat Florin Răducioiu. Mai întîi că marele atacant de la CM ‘90 și ‘94, 40 de prezențe în “națională” și 21 de goluri, a recunoscut pe contul său de Facebook (sau atribuit lui) că ține cu trupa londoneză, apoi a notat, pe parcursul partidei, că “fotbaliștii lui Chelsea vor să-l curețe pe Benitez și n-au chef să joace. E pe față”. În ciuda scorului final, a păstrat linia, pretinzînd că nu există comparație între întîlnirea Dinamo-Everton, 5-1 în 2005, și “caricatura de meci de aseară” Evident că a forțat nota, meciul dintre Steaua și Chelsea a fost oricum, dar o caricatură nu, sigur nu.

Afirmația de mai sus constituie o părere și oricine are dreptul la o părere. Răducioiu nu trebuie arătat cu degetul pentru asta. Cu atît mai puțin cu cît, crescut la Dinamo, cu care va cuceri titlul de campion și Cupa în 1990, lui nu i se poate impune s-o placă pe Steaua. Știe și un preșcolar că Dinamo și Steaua, ori invers, s-au iubit totdeauna ca șoarecele cu pisica.

Numai că, să mă ierte Florin, pe care-l simpatizez sincer, poza de antistelist înver-șunat îl poate prinde pe Cristi Borcea, dar nu i se potrivește și unuia dintre starurile Generației de Aur, care va împlini peste cîteva zile, pe 17 martie, 43 de ani. Acestuia i se recomandă să fie mai exigent cu imaginea lui publică și în ideea că i s-a în-credințat recent, ca absolvent al celebrei Școli de antrenori de la Coverciano, conducerea tehnică a selecționatei României Under 15. Lot din care fac parte, printre alții, fiii lui Hagi și Gică Popescu.

Deoarece trebuie să fie un exemplu pentru talentele în formare, un model demn de urmat, Răducioiu e dator să cîntărească foarte atent ce spune și ce scrie, fiecare gest. Să nu se expună aiurea, să nu-l ia gura pe dinainte. Încetînd să mai fie doar o persoană particulară, el are responsabi-lități în plus și trebuie să se achite de ele.

A venit timpul, dacă n-a și trecut, ca Florin Răducioiu să se maturizeze.

UPDATE Conform unei dezmințiri de ultim moment, contul de Facebook menționat nu i-ar aparține lui Florin Răducioiu. Acesta a declarat „voi face plîngere spre a afla persoana din spatele contului fals”. Pe de altă parte, sînt voci care susțin că fostul internațional a negat orice amestec tocmai pentru a evita continuarea polemicii.

Comentarii (85)Adaugă comentariu

catalinb (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 10:26

Raducioiu a declarat deja ca nu el este in spatele afirmatiilor „descoperite” de presa de scandal.Eu sunt de parere ca si cu maturizarea asta e o chestie:te maturizezi cat te maturizezi ,dar te mai si opresti,ca nu de alta dar te trezesti ca incepe lumea sa te atentioneze ca ai dat in mintea lui Raducioiu.

Marcel Raducanu (13 comentarii)  •  11 martie 2013, 10:27

Intrebare: antrenorul unei echipe NATIONALE a (…) unde (…) = Spania sau Italia sau Germania, daca ar face aceeasi afirmatie, de ex. ca fost jucator la RM, ca tine cu AC Milano in meciul Barcelona-Milano, ar mai putea ramane in functia de antrenor al unei echipe NATIONALE a tarii respective? NU E TIMPUL SA SE MATURIZEZE, E TIMPUL SA FIE DEMIS, DACA NU PLEACA SINGUR.

Ducu (121 comentarii)  •  11 martie 2013, 10:29

Am auzit ca Raducioiu contesta ca ar fi contul lui, dar de ce dupa 4 zile. Eu nu il cred.

Adrian (9 comentarii)  •  11 martie 2013, 10:30

Nea Ovidiu ,asa cum se adreseaza unii dintre cei care va cearta,nu v-ati convins ca traim intr-o tara in care nu este suficient sa o bati pe Chelsea ,trebuie sa faci si spectacol! Trebuie sa o umilesti cum ar spune un biletel de la oficiala! Nu vedeti ca acesti internauti cum le spuneti,au baut lapte dupa patron?Nu vedeti cat de bolnavi sunt ?Nu mai poti exprima cel mai mic semn de indoiala ca esti linsat!Asa au invatat ei de la oficiala,asa fac!Problema este insa ca le dati prea multa importanta.Sper ca nu o faceti doar ca sa mai aveti ceva trafic pe net! Asta nu vreau sa o cred !

raz (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 10:31

Ce rost mai are acest articol daca Raducioiu a spus ca acela nu este contul lui si ca nu a facut un asemenea comentariu?

MacMac (58 comentarii)  •  11 martie 2013, 10:31

Aveti perfecta dreptate, lui Raducioiu ar trebui sa ii vina mintea la cap. E infantil.

Nicusor (161 comentarii)  •  11 martie 2013, 10:32

Cine e raducioiu ? Caricatura aia care uitase limba romana dupa trei luni de stat in Italia ? D-l Ioanitoaia, Everton a castigat vreodata Cupa(Liga) Campionilor ? Probabil ca pacaliciului ar trebui sa i se explice cum vine chestia asta pentru care dinamo se tot pregateste in zadar.

Taraboste (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 10:32

Deşi a mărturisit că nu sunt cuvintele lui, Răducioiu ar fi putut spune oricând asemenea bazaconii. Da, a sosit timpul să se maturizeze, dar nu are pe ce. Apropo, cum se spune la voi, în limba voastră…maturizare?

Cosmonel (8 comentarii)  •  11 martie 2013, 10:37

Raducioiu tocmai a declarat ca acel cot nu ii apartine..si ca o sa faca demersurile necesare pentru a afla cine se foloseste de imaginea sa. nu ii sar in aparare.. chiar nu-l simpatizez de la episodul cu uitatul limbii romane pe aeroport, spun doar ca acest articol nu prea-si mai are rostul.. trebuia sa va documentati putin inainte. Tot respectul pentru DUMNEAVOASTRA, dar un pic mai multa atentie pe viitor..avem pretentii ! o zi faina.

cornel (3 comentarii)  •  11 martie 2013, 10:37

dupa parerea mea,acest pseudoantrenor in speta florin raducioiu,are de munca datorita milei pe care o au cei d la federatie…este incompetent,slab pregatit,are deficiente maaaari in exprimare,nu are nici o calitate…la cat fotbal cunoaste acest ^como se cheama carne invelita in varza^ar trebui sa fie platit cu minimum p economie nimic mai mult…va multumesc

doega (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 10:37

Raducioiu a afirmat ca acel cont nu ii apartine. Cu toate bubele din capul lui, totusi e om de fotbal si e foarte greu ca sa faca asemenea afirmatii.

Cataiasi (15 comentarii)  •  11 martie 2013, 10:41

Un (semi)analfabet … sa se maturizeze?!

tibihattrick (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 10:43

buna ziua domnule Ioanitoaia.

inca odata jos palaria.

si oricat de optimist as fi nu pot sa nu ma gandesc ca dupa meciul de joi, cand cred ca Chelsea isi va arata adeverata valoarea, toate aceste discutii vor fi probabil uitate.
dar macar zilele acestea putem visa frumos..
tot ce conteaza pana la urma este jocul echipei care merge f bine. si cu siguranta trebuie sa vina in curand si ceva trofee.

adi (6 comentarii)  •  11 martie 2013, 10:47

nu ai cum sa te superi pe raducioiu…el niciodata nu a fost prea istet..si limba romana este complicata pt el..hai ca sa il iertam pt ratacirile lui…FORZA STEAUA

red-white (10 comentarii)  •  11 martie 2013, 10:55

Adica, daca nu te extaziezi in fata unui meci ridicol esti anti-stelist? esti imatur? Sunt maturi doar laudatorii de profesie? Comentatorii tv gen <>, etc, sunt ,sa inteleg, culmea realismului? Cum poti sa te extaziezi in fata unei echipe care a tras un singur sut pe poarta in 90 min., dintr-un penalty ciudatel, impotriva unei echipe ai carei jucatori n-au vrut, cu doua exceptii, sa joace?Raman doua intrebari: daca din complotul impotriva lui Benitez face parte si Abramovici care vrea sa scape de antrenor si atunci favorizeaza comportamentul jucatorilor sai? Si, daca Abramovici , jignit de unele remarci ale lui Gigi le va da unda verde fotbalistilor sai sa le dea cu terenul in cap stelistilor in retur(gen 7-0, 8-1), corul <>si <> va ramane doar cu placa laudelor la adresa parcursului mirific al Stelei din acest an sau va trece la o analiza lucida a unei echipe umflate cu pompa de 2-3 jocuri bune impotriva nordicilor si a gradinitei Ajax , uitand de 1-5 cu o echipa mediocra in Europa ca Stutgart sau de faptul ca in campionatul intern nu are cu cine se bate din cauza convulsiilor de la principalele contracandidate sau din cauza prieteniilor care asigura 6 puncte (gen Walter cu U Cluj sau Petrolul,Condescu cu Pandurii, etc). Astea ar fi doar doua intrebari ,nea Ovidiu, la care, credeti-ma nu Raducioiu ar trebui sa raspunde din postura de viitor .

california (349 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:06

acuma nu va pititi in spatele lui raducioiu, mai ales ca nu aveti de ce;
sunt unii mai patimasi, carora trebuie sa le lauzi echipa, patronul, antrenorul si nevasta ca daca emiti si o parere critica, ai devenit dusmanul lor; asa ca de multe ori te intrebi daca mai are rost sa comentezi ceva, ca nu mai ai loc de chibitii care cred ca fotbalul a inceput cu messi ori ronaldo si domnia cu becali.

Augustin (268 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:08

@Cosmonel. Clar ca dl Ovidiu nu l-a crezut pe Raducioiu care nu a reactionat 3-4 zile. Cand s-a intins scandalul, hop si el, dar nu e credibil. Cel mai simplu era sa nege.

Vladone (69 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:10

Imi place ca ii citati si pe cei care va contrazic. Putini fac asta. De Raduioiu imi pare rau insa nu il cred.

Marcus (279 comentarii)  •  11 martie 2013, 11:59

Red white, nici eu nu m-am extaziat dar nu am numit meciul Steaua-Chelsea ca fiind o caricatura. Daca a scris asa Raducioiu ar trebui sa bage capul in pamant. Acum dezminte pentru putinii care il cred.

boris (61 comentarii)  •  11 martie 2013, 12:02

pe dl. borcea îl mai pot prinde şi alţii, nu doar poza de… de exemplu, nişte băieţi ai dracului care semnează FBI. de aceea pare a fi ales el „azilul politic” băştinaş, fie şi la umbra înaltei curţi de justiţie…

Cheetah (2118 comentarii)  •  11 martie 2013, 13:19

Orice retea de socializare e libera, nu impune restrictii legate de viata privata a celor ce se „cuibaresc” acolo, nici atit pentru revendicarea vreunui drept de proprietate intelectuala pentru informatia postata.
In consecinta, orice „ciumpalac” se poate da si drept Napoleon pe o astfel de retea, poate fi oricine si afirma orice. Totul e liber. Scuze, Maestre, ati verificat informatia postata pe acest „lacas electronic” din alte surse? Daca DA si e adevarat ca Raducioiu e proprietarul acestor afirmatii, atunci sfatul pe care i-l transmiteti public e binevenit si va tine cont de acesta. Daca NU si sunt mizeriile unui om frustrat care se ocupa cu FURTUL de identitate pe Internet, atunci o investigatie „electronica” n-ar strica pentru a-i sterge imaginea sifonata de aceasta mizerie lui Raducioiu.
Oricum, in consecinta, eu am ceva de zis in spatiu public si va multumesc anticipat pentru gazduire:

HAI STELUTA, sa „radem” toti „greii” Europei fotbalistice!!!

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  11 martie 2013, 13:24

Bravo OI. Bravo si pt articolele anterioare. Noi vrem sa stralucim. Cu respect pt adversar si concentrare maxima am, dovedit cu Ajax ca putem. Sintem Steaua!

o Sticla precum Radu Cioiu n-are cum sa se maturizeze. Ce mai cauta Sticlele si Borcanele la Nationale? Potrivit pt tineri ar fi spre ex Marcelino, mare fotbalist care face o treba buna la Dortmund. De unde idea de a da de lucru tuturor papagalilor someri din Italia.

PS Piti ar trebui sa stie istorie. Orice Sticla, de la epoca Il Luccce, je moi, pina azi, doar a stricat. Fara Sticccle! Fara Mutu, Torje, Alexe, Rat, Tamas, …

conasu (21 comentarii)  •  11 martie 2013, 13:27

Cine crede ca Raducioiu ar spune asa ceva pe facebook, e un ignorant ! Pentru Cornel : Tu il contesti pe Raducioiu ca nu se pricepe la fotbal ?! La vremea cand a spus ce a spus era doar un pusti de 19 ani, transferat in Italia, in niste vremuri atat de tulburi pe care cine nu le-a trait e bine sa nu incerce sa le inteleaga ! Dar poti sa intri pe wikipedia si sa vezi la ce cluburi a jucat Raducioiu incepand cu AC Milan si ce antrenori a avut ! Asa ca e imposibil sa nu stie fotbal si apoi cine face Covercciano…..Tu poti sa continui sa fii malitios, dar sa nu uiti ca Raducioiu, a fost intre primii 5 atacanti ai Romaniei din toate timpurile !

Dan (34 comentarii)  •  11 martie 2013, 13:40

Pai intrati si d-voastra in jocul asta de-a gazetaria ? Cum apare pe undeva o declaratie hop pe ea s-o exploatam pina ii da sangele . Omu’ zice ca nu are cont , nu stiu daca are sau nu dar cred ca putea fi intrebat , nu ? Tot pe ideea asta , a zis Lita Dumitru ceva despre plecarea lui Reghe si gata , a luat foc toata presa . Plus ca reactia lui Gigi la chestia asta a fost scoasa din context . Nu era mai simplu sa fie intrebat Reghe direct ? Ceea ce s-a intamplat de-abia aseara si omul a lamurit situatia . Chiar va place sa facem din orice vant tras un subiect de presa ? Parca suntem in bancu’ ala …ce fac oltenii cand se plictisesc ? Se dezbraca si-si pazesc hainele .

eu (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 13:47

@ red-white. Esti mai prost decat prevede legea. Ma intreb ce cauti pe o pagina de sport, tu ar trebui sa participi la alte discutii…cele cu un psihiatru

Io (24 comentarii)  •  11 martie 2013, 13:47

Doamne Doamne, ati facut morala unui cont fals!! Scuzele cand vin?

cornel (3 comentarii)  •  11 martie 2013, 13:53

florin raducioiu trebuie sa inteleaga anumite lucruri…el are cel putin 2 asemanari izbitoare cu marele CLAUDIU RADUCANU…prima asemanare e ca ambii au jucat atacanti si au cunoscut succesul p o perioada relativ scurta…iar cealalta asemanare este cea mai importanta…au cam acelasi coeficient d inteligenta…plus ca raman l parerea ca domnul raducioiu trebuie platit cu minimum p economie deoarece el antreneaza datorita milei celor din federatie nu p valoare….CI DIN MILA…

cosze (13 comentarii)  •  11 martie 2013, 13:54

Bai frate ce a ajuns si facebook-ul asta….a facut unu’ beat un cont „Florin Raducioiu” a postat ceva pareri personale pe el… si acum toata presa vuieste ca ce a zis frate Raducioiu….pai bai ziaristi de 2 lei eu am 10 conturi de facebook….uite azi o sa imi fac unul sa ii zic „Ovidiu Ioanitoaia” sa vedem daca ii convine „maestrului”. D-le Ioanitoaia nu credeti ca trebuia (ca un profesionist) sa il sunati intai pe Raducioiu sa verificati informatia??? Dar daca a postat pe facebook….ce sa mai … e Hotarare Judecatoreasa frate:)))

Florin (52 comentarii)  •  11 martie 2013, 13:57

Red-White e unul din bufonii de pe gsp.Un frustrat ordinar care vorbeste de gradinita lui Ajax, dar omite faptul ca media de varsta a jucatorilor Stelei care au terminat acel meci a fost mai mica decat cea a Ajaxului.Un depreiv virgin care inainte de meciul cu Chelsea pronostica o victorie foarte clara a londonezilor si o umilinta a Stelei si care acum nu stie cum sa se scoata bazma curata.Si nu in cele din urma, un specimen fara viata sociala care se face de ras vorbind despre parcurul european al Stelei, in timp ce echipa lui este eliminata de Poltava, Split, Nec sau Elsfborg.Acesta este simbolul retardatului a carui singura bucurie in viata este sa apese butoanele tastaturii.El e celebreul LOGAN, bataia de joc a tuturor.

vassy (6 comentarii)  •  11 martie 2013, 14:01

Nu am uitat că se făcea că nu mai știe românește. Este slab pregătit la nivel de cultură generală.

Australianu (26 comentarii)  •  11 martie 2013, 14:11

Stimate domnule Ioanițoaia,
Ceea ce nu-mi place în jurnalismul contemporan este scoaterea declarațiilor din context.

Consider că am dreptul la replică din moment ce tocmai ați făcut acest lucru și în dreptul meu.

Am remarcat că mi-ați citat din comentariu, dar din câte văd l-ați scos complet din context, fie intenționat, fie fiindcă nu ați citit până la capăt ce am scris.
Dacă vă uitați din nou (oare de ce ați face-o?) la comentariul citat veți vedea că vă împărtășesc parțial punctul de vedere, spunând că Stelei i-a lipsit strălucirea în atac, dar că în apărare și la mijloc a fost peste jocul cu Ajax.

Partea CU STÂNGUL ÎN DREPTUL era o referire la faptul că dumneavoastră ați comparat (printre alții) evoluțiile din cele două meciuri ale lui Pintilii, ori Pintilii nu a evoluat contra formației olandeze. De aici datul cu stângul în dreptul.

mister x (3 comentarii)  •  11 martie 2013, 14:17

nu mai vorbiti prea mult ca strica ori cum ? natiunea romaneasa a fost ce-a mai tradatoare si ce-a mai vanzatoare natie asa ca nu ar trebui sa fie o mare propaganda

Rares (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 14:18

Inca un articol de niota 10 marca Ioanitoaia. felicitari si continuati tot asa.

tacalex (9 comentarii)  •  11 martie 2013, 14:19

COME SE ZICE LA VOI LA ROMANIA….DUPA DOUA SAPTAMANI DE STAT IN ITLAIA….ACUM CUM DE STIE ASA DE BINE SA VORBEASCA ROMANESTE…??? a mai invatat sau cum????

cosze (13 comentarii)  •  11 martie 2013, 14:19

Florin ai perfecta dreptate cu Red-white….eu nu sunt suporter al Stelei dar anul asta chiar joaca bine, iar „gradinita Ajax” a trimis-o acasa pe City….dar oricum si daca Steaua o sa castige cupa Uefa el o sa vina sa spuna ca de fapt nu a vrut-o nimeni , de aceea a castigat-o Steaua:))))

Adrian (4 comentarii)  •  11 martie 2013, 14:20

Acum cateva zile l-am auzit pe Tiriac ca cei care nu sau bucurat la victoria in fata lui Ajax trebuie sa isi faca un control la cap..Pun si eu o intrebare nevinovata ,credeti ca suporterii lui Juventus sau bucurat cand a batut Milan pe Barcelona?

IO (228 comentarii)  •  11 martie 2013, 14:28

Acel cont este al lui sau nu, Raduciou, care a jucat rezeva la multe echipe din Europa, este tot un fel de Calaudiu Raducanu. Nu-i poti cere prea mult, ca nu are de unde.

jimmy (31 comentarii)  •  11 martie 2013, 14:28

@cornel,sa-l compari pe Raducioiu cu Claudiu Raducanu cum au jucat putin este o mare bazaconie.La 20 ani Raducioiu pleca de la Dinamo la Bari.De la Bari la Brescia si apoi la Milan la 23 de ani tot in acea perioada devenea golgeterul Romaniei in campania de calificare la CM 94.De la Milan pleaca la Espanyol, de la Espanyol in Anglia la WestHam se intoarce la Epanyol,apoi la VFB Stuttgart un periplu scurt pe la Dinamo si bifeaza si al 5 campionat puternic in europa transferanduse la AS Monaco.E totusi prea mult ca sa existe comparatie intre el si Cl.Raducanu.Am uitat de participarile de la CM90,CM94 si CE 96.Lucru la care Cl.Raducanu doar a visat.Dar de daca nu ajucat la steaua,trebuie musai ponegrit.Si nea Ovi neavand ce scrie a incercat o polemica pe aceasta tema uitand ca Raducioiu de la 20 de ani a trait in vest departe de Balcani si nu-i place can-canul.

Stră Luce Nthory de Nord (273 comentarii)  •  11 martie 2013, 14:31

Raducioiu nu a inscris niciun gol cu apul ! E o caricatura de retardat ! Milan l-a luat cu 8 milioane de dolari si abia s-a scapat de el cu 1 milion ! Face parte din antifotbalistii marca Stră Luce Nthory de Nord !

Stră Luce Nthory de Nord (273 comentarii)  •  11 martie 2013, 14:33

ERATA: Raducioiu nu a inscris niciun gol cu capul ! (in 20 de ani de nr. 9, langa Hagi, Lacatus etc)

dinamovist%% (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 14:40

cine counoaste stie ,iar mata se vede nea ovidiu ca aduci critici lui raduciuoiu care a inbracat tricoul lui milan monaca west ham espaniol barcelona ,40 selectii la nationala in perrioada generatiei de aur unde a dat 21 de goluri aducindusi aportul la performanta nationalei in meciul cind a m fost eliminati de suedia sareai in sus la golul lui ,acum nu poate sa aibe pareri ca matale vrei multe likuri dela ovine ,stiind ca sint multe si …. incepi ca berbecu ,valorile din fotbal nu au voie sa comenteze si reghe e scandalizat cind aude adevarul dela un dinu iordanescu lita dumitru lupu ,acum raducioiu ..pacat ca oameni care ar trebui sa fie echidistanti pt un pumn de likuri si probabil „arginti” isi pierd demnitatea .. mai binme analizeaza meciurile din tur dintre steaua cu urmatoarele = u cluj,chiajna otelu galati petrolu astra meciul furat pe fata de arbiotru cu dinamo .. daca ai face asta cum ar sta bine unui caracter nobil ,dupa ani ai parea dupa fapte NO COMENT

ioan (20 comentarii)  •  11 martie 2013, 14:41

sa mai asteptam putin pana joi, dupa care vin laudele sau criticile la adresa stelei! inainte de toate, l as ruga pe reghe sa mai studieze odata meciul cu stuttgart, pentru ca la cum am vazut meciul dintre man. utd si chelsea 2-2 ,tare ma tem sa nu venim cu coada intre picioare.

Gabriel Bratu (24 comentarii)  •  11 martie 2013, 14:42

Presa de declaratii, asta e presa romaneasca.

sorin (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 14:46

domnul raducioiu. sa nu se uite ca este un arogant si un om lipsit de caracter care dupa cateva luni de italia deja uitasera limba romana orcum este cel mai slabut om financiar din fotbal si este posibil ca din cauza aceasta sa devina putin nesimtit si gelos pe rezultatele celorlanti raducioiu dute in italia si lasane lasane lasane

sorin (1 comentarii)  •  11 martie 2013, 14:55

Iar RADUCIOIU,sa nu ute faza cand a venit in Romania dupa doua luni de stat in Italia la Bari si s-a facut de cacao ca chipurile nu mai stia romaneste,pe asta ati uitat-o,si a mai avut un episod cand juca la Milan si arefuzat efectiv nationala,el nu o sa aibe succesul lui Reghe nici peste o suta de ani,imi pare rau da este un antrenor slabut1

dinamovist%% (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 14:56

la voi 90% din jucatori au plecat la camile ,china si alte dastea campionate puternice , ex cel mai tare dela voi rad,oi joaca ??? scuze nu stiu …. raducioiu a jucat in italia spania franta .. fa o analiza si vezi in ce campionate sau trasferat jucatorii dinamovisti in proportie de 95% si pe unde au ajuns oitele

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  11 martie 2013, 15:00

23. conasule
„ccca Raducioiu, a fost intre primii 5 atacanti ai Romaniei din toate timpurile !” ???

Sticlele trebuie sa returneze 4 ghete de aur: 2X Dudu Georgescu, Camataru (in 86 cind Steaua cistiga CCE iar Sticlele si Borcanele sub Luce pierdeau calificarea cu 17 Nentori) si Mateut. Angelo, Dinu, Luce si toate Sticlele Securiste au facut mereu Nationala, in care de multe ori nu aveau loc un Dobrin, Tudorel Stoica, Piturca si Lacatus. Au temporizat o generatie. I-au mincat nervii.
In 86 au vrut sa egaleze performanta Stelei si au luat tot ce credeau ei mai bun, pina si Balaci a ajuns o Sticla, care statea pe teren ca pe raft. Numai aranjamente jenante. Noroc cu Valentin care mai dadea in cooperativa. (Ca sa nu intervina iar o Sticla, va spun, spre deosebire de alti nomenclaturisti, Valentin mergea la lucru la IFA, caci avea ce face.) Dar nici unul nu a enervat atit de tare ca acest nou talent, Raducioiu, care a ocupat locul altora, care meritau, asa cum o face si astazi. Nici pe Hagi nu pot sa-l inteleg. Cu Sticlele n-ar trebui sa ai nici o legatura. Daca Steaua se califica si Piti aduce Sticle la lot, eu nu-l vad bine. Asta va fi sfirsitul lui ca antrenor. Un redus mintal, care joaca singur, greseste pasa dupa pasa, care nimereste o lovitura libera, sa fie omul meciului. Vor ride si curcile de el: Sticla Piti!

trandafir de la mongolia (72 comentarii)  •  11 martie 2013, 15:07

Personal, nu gasesc nici un criminal in declaratiile lui Raducioiu facute pe contul de Facebooc. Daca e adevarat, sa fie sanatos, doar nu a facut-o impotriva „nationalei”, dar impotriva unei foste rivale. Oricum nu a fost obiectiv. Majoritatea au vazut ca Steaua a jucat organizat si nu le-a permis englezilor sa-si faca jocul. Din alt punct de vedere, Raducioiu in timpul interviurilor se comporta destul de civilizat, e un bun diplomat si destul de calculat in declaratii, cel putin eu personal am vazut acest lucru atunci cand dansul a vorbit in fata camerelor. Personal, tind sa cred totusi, ca cineva a profitat de ocazie si a sris din spatele lui. Straniu, dar s-a primit ca sunt de partea lui Raducioiu, fara sa vreau:))

Agabogdan (2 comentarii)  •  11 martie 2013, 15:07

Domnule Ioanitoaia, va salut cu respect!
Sunt aproape convins ca nu stati toata ziua pe blog si cititi comentariile pe care le gasiti aici. Eu totusi am sa scriu pentru a-mi exprima o convingere de-a mea mai veche, ce dureaza de vreo 4-5 ani.
Sa ma explic: Pana prin 2008-09 si eu credeam, ca toata lumea dealtfel, ca Borcea Cristian este suporterul numarul 1 al lui Dinamo. El nu doar iubeste la nebunie echipa asta, dar cheltuie si banii personali pentru binele ei. Incet-incet insa, parerea mea s-a schimbat, iar acum sunt chiar convins ca Borcea este ANTI-Dinamo. Si nu bat campii, nici nu-s beat, dar cum se poate ca o gramada de jucatori care trebuiau sa ajunga in curtea noastra (am uitat sa precizez, tin cu Dinamo de vreo 36 de ani) joaca acum, si chiar o fac f bine, la Steaua. Chipciu, Chiriches, Latovlevici, Parvulescu s-a dus in Ghencea cu tricoul rosu-alb pe el…Apoi: unde ati mai vazut un soarece si o pisica incuscrindu-se? Stiu, o sa spuneti ca nu avem voie sa ne bagam in relatiile de familie, si nu o facem, dar macar sa ne mai lase cu antistelismul lui inversunat…
Dinamo fara Borcea a existat si va mai exista, dar cine era Borcea fara Dinamo? un biet vanzator de butelii, cum frumos spune legenda…
Noi, astia putinii care am mai ramas, iubim cu patima echipa asta si nu suntem de acord sa fim bagati in aceeasi oala cu un tradator, cu un vanzator si un profitor oarecare, fie el si Cristian Borcea…(am folosit pluralul, vorbind in numele mai multora, desi nu reprezint pe nimeni, ci numai pe mine, dar stiu f multi dinamovisti care asa gandesc, de aceea mi-am permis „aroganta”, cum ar spune cineva). Din pacate, noi nu avem banii unuia precum Borcea Cristian, ca daca era asa, Dinamo era sus, sus, cat mai sus…
Eu cred ca Borcea Cristian a tinut cu Dinamo, a simpatizat-o, a stat in tribuna, a facut deplasari, dar de cand a prins mirosul banilor si prietenia asta mai mult decat stransa cu Gigi Becali, nu se mai poate spune despre unul ca el ca iubeste Dinamo. de iubit o iubim noi astia, saracii, care suferim in tribune sau in fata tv-urilor cand vedem ce nenorocire a lasat in urma numitul Borcea Cristian… Daca lacrimile mele varsate pentru Dinamo s-ar transforma in ani de puscarie pentru inculpatul Borcea Cristian, i-ar trebui 16 vieti sa-si ispaseasca pedeapsa…
Inchei asigurandu-va de toata consideratia mea, domnule Ioanitoaia.

Ernim Ibrahimi (6 comentarii)  •  11 martie 2013, 15:19

Acest pacalici care este Florin Raducioiu a facut parte din generatia de aur doar din cauza faptului ca Iordanescu nu il suporta pe Gica Craioveanu(care la momentul 1994 era cel mai bun jucator din Divizia A,mai tarziu unul dintre stranierii de valoare din Spania).Parerile unui om care s-a facut ca nu mai stie limba romana dupa cateva zile de stat in Italia nu au nicio valoare si nici macar nu merita bagate in seama.Nu sunt stelist,dar nu trebuie sa fi stelist sa iti dai seama ca ciuda si frustrarea sunt trasaturile de caracter dominante ale dinamovistilor.Raducioiu este doar un exponent al unui lung sir de persoane care au aratat ca frustrarea tine loc de religie iar sloganul preferat este „sa moara capra vecinului”. Mircea Lucescu,Cristi Borcea,Cornel Dinu si multi altii sunt oameni care isi duc existenta in jurul uriasei frustrari de a face parte din familia celui mai detestat si mai inutil club de fotbal din Romania.Un club infiintat de cel mai mare dusman al poporului roman timp de decenii intregi-militia-si care si-a obtinut performantele la nivel intern aproape exclusiv prin intermediul arbitrilor si comisiilor,si a carei activitate externa s-a remarcat in primul rand prin eliminari rusinoase de la echipe fantoma(nu cred ca mai e nevoie sa dau si exemple,sunt arhicunoscute acele episoade).Raducioiu e acelasi om care acum un an cam pe vremea asta,poate o luna-doua mai devreme,il asimila pe Paul Parvulescu cu o traseista,uitand ca ocupa functia de selectioner al unei nationale a Romaniei,care reprezinta inclusiv Steaua,chiar daca la U-15. Nu se va maturiza in veci,pentru ca pentru a te maturiza ai nevoie de un minim de creier,dar la el nu se pune problema de asa ceva.

Comentează