Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Decizii corecte şi vorbe goale

Deşi Steaua a învins Mediaşul cu 3-0, o diferenţă de scor exagerată în raport cu desfăşurarea jocului, Gigi Becali s-a repezit să critice prestaţia lui Istvan Kovacs, un mai vechi client al său. “Arbitrul a încercat să facă măgării”, s-a […]

marți, 5 martie 2013, 9:57

Deşi Steaua a învins Mediaşul cu 3-0, o diferenţă de scor exagerată în raport cu desfăşurarea jocului, Gigi Becali s-a repezit să critice prestaţia lui Istvan Kovacs, un mai vechi client al său. “Arbitrul a încercat să facă măgării”, s-a răţoit parlamentarul, după care a explicat: “A dat el omul afară… Tănase şi-a retras piciorul, n-a fost nimic… Dar Dumnezeu îl va pedepsi” (n.a. pe Kovacs), în ideea că “te bate Dumnezeu dacă vrei să-i faci rău lui Becali”. În măsura în care, referitor la biletele pe care nu le-a oferit gloriilor din Ghencea, i-aş fi ţinut partea, mai puţin mojicia cu aruncarea tichetelor pe jos, consider acum că a luat-o iarăşi pe mirişte!

Vorbe goale, de clacă, întrucît “centralul” din Carei a condus întîlnirea cu îndrăzneală şi cu stil, aproape de nota maximă. Exceptînd faza premergătoare înscrierii golului de 1-0, cu Nikolici plecat dintr-o poziţie discutabilă de ofsaid, nesemnalizată însă de asistentul R. Ghinguleac, Kovacs le-a judecat pe toate celelalte impecabil, ca la carte. Inclusiv pe aceea petrecută în minutul 44, cînd i-a arătat direct roşu lui Cr. Tănase pentru o intrare grosolană asupra lui Bawab, pe care l-a lovit cu piciorul în ficat! E mai largă părerea că stelistul n-a căutat să-şi rănească adversarul. Deşi n-a urmărit să lovească, a lovit, iar o asemenea intrare se sancţionează în mod curent cu eliminarea. În consecinţă, nu Kovacs a avut o problemă sîmbătă, a avut însuşi Tănase. Acesta n-a scăpat de ea din moment ce, fără să fie un jucător dur, ci mai degrabă unul necontrolat, a strîns în acest sezon 3 cartonaşe roşii din cele 7 încasate de întreaga formaţie roş-albastră! De el putea să se lege Becali, nu de arbitru!

Kovacs a aplicat întocmai regulamentul, mai exact spus, noua prevedere a acestuia, şi în finalul partidei de pe “Arena Naţională”: la şutul lui Ad. Popa din lovitură liberă, Fl. Dan a sărit cu spatele la minge spre a se proteja, numai că şi-a deschis cotul în lateral şi, deviind cu el balonul, a comis henţ. Neţinînd seama de lipsa intenţiei, care altădată l-ar fi scos din cauză pe medieşean, “centralul” a indicat prompt punctul de la 11 metri. Încă o decizie corectă, conformă cu recentele indicaţii FIFA.

Adăugînd că Marius Avram a arbitrat bine derby-ul bucureştean dintre Rapid şi Dinamo, între altele, refuzîndu-i lui N. Grigore un penalty care n-a existat, se poate spune că arbitrii noştri au păşit cu dreptul în 2013. Cu ceva mai mult curaj, cu mai multă autoritate. E prematur de tras concluzii, dar să sperăm că vor continua pe aceeaşi linie ascendentă. Capătul drumului e însă departe, foarte departe.

Comentarii (58)Adaugă comentariu

Cheetah (2118 comentarii)  •  5 martie 2013, 10:50

E bine ca intram incet, dar sigur in normalitate. Toti arbitrii ar trebui sa invete lectii bune de la colegii lor care sunt laudati de presa. Un comportament impecabil anti-coruptie al acestora va contribui la insanatosirea fotbalului autohton, desi nu pare sa aiba legatura la prima vedere.

MONA (20 comentarii)  •  5 martie 2013, 11:01

ASTA E BECALI

radu (14 comentarii)  •  5 martie 2013, 11:12

se vede clar ca nu a fost ofsaid la golul lui nikolici dar va place sa aruncati suspiciunea si sa murdariti…
iar la faultul lui tanase acolo se poate da doar cartonas galben asa cum s-a dat de 10.000 de ori in astfel de cazuri.. in campionatul englez nu ai sa vezi astfel de decizii ale arbitrului..dar asta e ..aia joaca fotbal adevarat pe cand noi jucam bambilici cu arbitri pacalici

Gabriel Bratu (24 comentarii)  •  5 martie 2013, 11:13

Intreb, nu dau cu parul: nu putea fi laudat (altfel meritat) Kovacs si fara referire la purtatorul de cuvant al Stelei ? Pana la urma, ce va puteati astepta de la el ?! Impresia mea e ca mergea focalizarea doar pe arbitru. V-ar fi facut cinste 🙂

RDanutz (10 comentarii)  •  5 martie 2013, 11:13

„Capătul drumului e însă departe, foarte departe.” Sper, cu riscul de a contrazice ca arbitrajul romanesc nu va ajunge niciodata la un CAPT DE DRUM ci va fi intotdeauna pe un drum bun.
Becali nu e subiect de abordat de catre oamenii cu ceva in cap … parerea mea! ;), iar dv. domnule Ioanitoaia cred ca nu ar trebui sa „atacati”acest subiect.
In rest, numai de bine si multe realizari pe toate planurile!

alex (9 comentarii)  •  5 martie 2013, 11:18

D-le Ovidiu Ioaniţoaia nu erati d-voastra cel care inainte de partida cu Ajax spunea ca STEAUA NU VA AVEA NICI O SANSA ??? Ati venit cumva dupa aceasta declaratie sa dovediti macar ca aveti bunul simt si sa spune-ti ca ati gresit???…normal ca nu asta sa uitat deja…acum urmeaza Chelsea si bineteles acum va pregatiti din nou de acuze…stim ca nu suntet-ti fan STEAUA dar macar nu aruncati cu noroi in singurul club care inca mai produce mandria de a spune ca avem fotbal in Romania…

coco (4 comentarii)  •  5 martie 2013, 11:18

D-le Ioanitoaia, TÂRLA RĂMÂNE TÂRLĂ si 3 zile dupa moarte şi în parlament

imperator (32 comentarii)  •  5 martie 2013, 11:18

Foarte corect D-le Ioanițoaia. @Radu, a fost lovitură intenționată și se dă direct roșu, iar aici nu ești în Anglia .

iuri (5 comentarii)  •  5 martie 2013, 11:20

E clar ca Ioanitoaia a luat-o pe aratura. Noua regula, noua reglementare? Pai cand la un meci din giulesti arbitrat de un strain la o faza similara din lateral, Bicfalvi exact intors cu spatele, fara intentie, este lovit in cot de minge si nu se da penalty, nenea Ovidiu ne spunea ca a fost penalty. Ce frumos e sa o dai la intors si sa nu-ti asumi vorbele. Dar cand Becali, un agramat incult si analfabet, a ajutat anumite glorii cu bani grei cand au ramas fara case sau aveau nevoie de bani pentru operatii? Aa, ca acest individ josnic nu ar trebui sa se bage inseamna si sa nu faca TRAFIC DE INFLUENTA cumparand cu bilete parlamentari pentru a nu-l condamna la inchisoare, e altceva (Stim, justitia decide, aiurea!). Cei ce ar trebui sa se ocupe de biletele pentru glorii sunt Argaseala si Ducadam, nici macar Becali, MM sau Reghe. Si ar trebui sa fie la fiecare meci. Dar nici fostele glorii nu trebuie sa se comporte ca niste fete mari dupa ce au intins toata centura si au refacut toate trotuarele.

vede capre (2 comentarii)  •  5 martie 2013, 11:21

Ianitoaia, ai imbatranit urat…
Antipatia ta fata de Steaua se vede la fiecare postare care o faci.
Frustrarea nu-ti da pace, ai cosmaruri cu Steaua!
Steaua este singura echipa din Romania care ne reprezinta cu succes in europa!
FORTA STEAUA !!!
MEREU SUPERIORI !!!

Bogdan (1 comentarii)  •  5 martie 2013, 11:25

Inainte de a posta ceva legat de orice declaratie/articol scris(a) de un jurnalist(a) va rog consultati dictionarul limbii romane. Rog moderatorii sa nu mai posteze mesajele care aduc grave ofense limbii romane, indiferent de mesajul pe care respectiva persoana incearca sa il transmita.

Antonia (1 comentarii)  •  5 martie 2013, 11:26

Pacat ca d-nul Ianitoaia ori de cate ori posteaza ceva la adresa stelei denatureaza adevarul si arunca cu noroi.
Ma bucur ca Steaua reuseste sa va faca zilele negre, frustratilor!

Cristian P (8 comentarii)  •  5 martie 2013, 11:27

Dreptate. Aveti dreptate. Ma chinui si eu sa inteleg in ultimul timp ce-i cu Tanase, daca vreodata a putut cumva mai mult decat arata acum!?!! Sincer, pe langa faptul ca un numar 10, se presupune ca trebuie sa rezolve mult mai mult definitia jocului in fata portii, ori Tanase se vede mai mult in aparare, ca vine sa ajute. Domnul Becali s-a pacalit cu acest jucator vandut la suprapret si acum nici nu intra in discutie sa ii fie evaluate cifrele acestui jucator. La Amsterdam se putea marca un gol si fara el. La Bucuresti, tot cu Ajax, se astepta mult mai ales ca lipseau Bourceanu si Pintilii, dar… in cele 66 de minute, a fost cumva pericolul cel mai mare??? Nici vorba. Atunci se pune o intrebare, sau de ce nu doua: De ce ii este trecut cu vederea eliminarea prosteasca de la Copenhaga, cea de sambata seara, lipsa unui impuls solid in contructia jocului sau a pericolului pe care Steaua il are in fata portii adversarului. Mai pe intelesul tuturor, Tanase o fi bun, dar probabil un meci la 10 disputate. Cu asa decar si cu nici un atacant de valoare, Steaua nu are sanse reale sa fie peste Chelsea, nici macar moral.

steve (8 comentarii)  •  5 martie 2013, 11:28

Domnule Ioanitoaia, ati uitat sa mentionati gafele facute impotriva CFR-ului: Hategan – rosu lui Valente pentru parasirea terenului, dar nimic jucatorilor de la Vaslui pentru aceeasi fapta, nerepetarea penaltiului, Coltescu – penalty clar conform noilor reglementari pentru hent in careul Galatiului

Dragos Vlad (1 comentarii)  •  5 martie 2013, 11:29

Domnule Ioanitoaia, de cand v-ati facut si arbitru?

Vladi (53 comentarii)  •  5 martie 2013, 11:31

Bai, fraierilor, daca Ioanitoaia e impotriva Stelei, eu sunt papa de la Roma! Sunteti prosti rau…

Ducu (121 comentarii)  •  5 martie 2013, 11:34

A fi corect nu inseamna a fi anti Steaua. Dl Ioanitoaia are dreptate mie in suta, mai ales in privinta lui Dodel pe care il descrie perfect.

Morosanu (4 comentarii)  •  5 martie 2013, 11:35

Ovidiule, Steaua te imbolnaveste zi de zi!
Veninul care il arunci de cate ori ai ocazia la adresa echipei Steaua, ne arata cat de mic si neputincios esti.
Ce ai scris despre performanta echipei Steaua care a eliminat marele AJAX?

radu (66 comentarii)  •  5 martie 2013, 11:36

D-le Ioanitoaia, dvs. inca nu ati inteles ca de steaua nimeni nu are voie sa spuna decat de bine? Cititi comentariile de mai jos si majoritatea sunt extrem de virulente: steaua e bun national, nu ai voie sa spui nimic rau de ea! iar becali e ca valentin ceausescu, orice face, bine face. nu stiu cine e mimi stoica, nu are echivalent, el e cel mai mare menajer din lume…

Mymy (76 comentarii)  •  5 martie 2013, 11:39

Un articol plin de substanta si de adevar. Felicitari pentru curajul de a infrunta toti talibanii care tin cu Steoaia si care cred ca echipa lor favorita are mare valoare. Ea e buna pentru campionatul nostru si nu mai mult.

calin (11 comentarii)  •  5 martie 2013, 11:42

vreau sa vad ca si la alte meciuri ale unor contracandidate la titlu ale stelei dl kovaci interpreteaza regulamentul la fel. daca urmariti aproape la toate meciurile stelei le face praf . in mai toate elimina jucatori de la steaua de cele mai multe ori nejustificat. sint o mie de inntrari gen tanase in campionatul nostru si nu numai dar nu sint sanctionate la fel. dl. kovaci ca deobicei a incercat sa incurce steaua dar de data asta nu i-a iesit, mai trebuie sa poata si adversarii. acest arbitru dl ianitoaia nu aplica acelasi regulament pentru toate echipele, si de aici pleaca suspiciunea de incorectitudine. referitor la golul lui nicolici lasati-o moarta , golul a fost perfect valabil nu mai incercati sa influientati opinia publica. stim ca nu simpatizati steaua dar nu incercati sa deformati realitatea.

fanulumocanu (85 comentarii)  •  5 martie 2013, 11:46

Intr-o tara de oameni cu coloana vertebrala, il lasau pe Becali sa se duca singur la meci. Daca-i trateaza in felul asta pe cei care au cladit clubul Steaua, cam ce parere credeti ca are Becali despre omul de rand care merge la stadion?

CORNELIU (116 comentarii)  •  5 martie 2013, 12:01

Daca intrarea lui Tanase este „grosolana”, atunci intrarea lui Cadu cum este? Stim ca autorul „compunerii” este bine stiut, iar Becali a mai pierdut „puncte” pe mana lui Kovacs, care a arbitrat „smechereste”, la alibi, find acoperit de regulament si de dl Ioanitoaia, doar este omul de casa a d-lui Paszkany, pana isi „reintra in rol” dl Mititelu!! Capisci?

Name (138 comentarii)  •  5 martie 2013, 12:02

Domnule Ioanitoaia, nu e frumos deloc sa mintiti opinia publica.
Un ziarist cu atata vechime ar trebui sa stie ca minciuna publica se pedepseste, pe langa faptul ca produce confuzie in masa.
In care lege ati Vazut Dvs. ca hentul involuntar (mingea atinge mana jucatorului, fara sa existe intentia lui de a o atinge) se sanctioneaza, fie el in careul de 16 m ?

Eu va trimit la Fifa pe banii mei, iar Dvs. veniti pe jos daca ati gresit.

Rugati pe cineva sa traduca : „…handles the ball deliberately” de aici :
http://www.fifa.com/mm/document/footballdevelopment/refereeing/81/42/36/lawsofthegame_2012_e.pdf

mako (13 comentarii)  •  5 martie 2013, 12:05

sa facem o paralela la rosu luat de cadu si lovitura lui si la ce a facut tanase…e corect? nu prea…si cu offsaid-ul e acoperit de regulament, jucatorii sunt practic pe linie doar umarul lui niko iese usor in afara, greu de prins de arbitru…sa fim seriosi, care este ultimul gol dat de steaua din offside si care s-a pus? sau sa intreb de fapt in ce campionat s-a intamplat ultima data…in rest, doar dusmanii gen O.I. cunoastem…

orbii de la gsp (1 comentarii)  •  5 martie 2013, 12:07

Nu aveam pretentii de la un frustrat sa scrie ceva corect despre STEAUA.
Steaua a fost clar dezavantajata de copilul de suflet a lui Arpi ( Kovacs ).
Tanase a fost eliminat „eronat” ( la comanda )
Golul lui Nicolici a fost perfect valabil, doar Ianitoaia care poarta ochelari cu dioptri foarte mari si este si frustrat pe deasupra a „vazut” altceva…

Naidin (37 comentarii)  •  5 martie 2013, 12:23

@Name. Vezi ca s-a schimbat regula de cateva saptamani, asa ca las-o jos cu UEFA ca iei plasa. Nu esti singurul care te crezi mai informat decat esti. Daca nici domnul Ioanitoaia nu se pricepe care face asta saptamanal de 20 de ani, atunci cine?

george (44 comentarii)  •  5 martie 2013, 12:24

Ber-becali e irecuperabil. Trambiteaza multe verzi si uscate. Fraieri aia care-l baga-n seama! Dodel mai are de mancat mamaliga pana intelege total ce inseamna profesionalismul. Ajaxul de acum nu e „marele Ajax” ci o echipa cu multi jucatori tineri si/sau cvasi-anonimi. Oricum, meritorie calificarea! Cu Chelsea va fi infinit mai greu!… sper ca minunea sa dureze, cu ajutorul daruirii baietilor, nicidecum gratie crucilor becaliene!

Niku (275 comentarii)  •  5 martie 2013, 12:26

Asta e gazetarie adevarata, nu sa le faci pe plac fanilor Stelei pentru ca sunt cei mai numerosi. Brava maestre!

Vinnie (3 comentarii)  •  5 martie 2013, 12:26

@ Name , noile reglementari spun ca daca isi pareste aria corpului este hant , lucru clar in acest caz.

fanulumocanu (85 comentarii)  •  5 martie 2013, 12:33

Name , du-te pe jos la Fifa si nu te intoarce ,ca nu esti in tema .

Milici (440 comentarii)  •  5 martie 2013, 12:38

D-le Ioaniţoaia
Al naibii Ghinculeac , cum nu semnalizează el ofsaidurile discutabile , sigur e om de casă de-al Stelei!
Ce buni ochelari aveţi de vedeţi atît de clar totul , inclusiv pălitura lui Tănase în ficat !!! Sunteţi client fidel al unui cabinet de ochelari antistelişti?
Vă sugerez o specializare strictă pe analize despre Craiova , ce sens mai are să strecuraţi articole şi despre alte echipe , puneţi plăşerea înainte!

daniel (17 comentarii)  •  5 martie 2013, 12:39

E o regula care se aplica de cateva sapt. Dar sunt pe aici dobitoci care vb de faze petrecute cand era bicfalvi la steaua. Romania zici si tragi apa…

Marius (2 comentarii)  •  5 martie 2013, 12:43

Dle Ioanitoaia daca la Tanase a fost rosu si i-a 2 etape,Cadu nu ar mai trebuie sa joace 2 campionate de acum incolo la ce intensitate,forta si intentie a avut lovitura…Toti fosti arbitri (Craciunescu) spun ca nu a fost fault,numai dvs spuneti ca a fost…eronat!!

Cheetah (2118 comentarii)  •  5 martie 2013, 12:45

Sustin mesajul transmis de @ Bogdan la postul nr. # 11.

Poate ca o idee buna pentru invatarea corecta a limbii romane ar fi interventia moderatorului cu un cuvint/text/ fraza corectate in locul unor greseli evidente de exprimare brutala in scris.

Evident, nu ma refer la greselile inerente de tastare din graba, ci la cele grave, adinci, de exprimare incorecta, de ex: folosirea lui „decit” in loc de „doar” la afirmatiile corespunzatoare ce nu incep cu o negatie.

Dragos (13 comentarii)  •  5 martie 2013, 12:59

Pentru un picior ridicat aprope de capul lui Oros, Danciulescu n-a luat nici macar al doilea galben, iar dumneata, domnule Ioanitoaia, vii si scrii un articol kilometric despre un picior intins spre soldul adversarului si nici macar ala cu talpa si cu siretul daca e sa analizam. Chiar nu mai avem simtul masurii? Ori pentru dumneata, domnule Ioanitoaia, simtul masurii dispare subit cand vine vorba de Steaua, caci nu-i asa, Paszkany, si implicit CFR Cluj, a fost intotdeauna mai aproape de sufletul dumitale decat Steaua.

Loulou (274 comentarii)  •  5 martie 2013, 13:27

@Dragos. Esti batut in cap sau ce? Nu exista ziarist care sa fi fost mai critic cu CFR-ul si cu Paszkany, iar tu scrii ce scrii…Bai baieti, nu va mai vindecati?

lucid (52 comentarii)  •  5 martie 2013, 13:50

D-le Ovidiu cred ca ai scris cele de mai sus spre dimineata,
pentru ca reluarile TV nu au putut demonstra ca a fost ofside,deci dam credit arbitrului.I.Kovacs a mai gresit impotriva Stelei,deci trebuia sa o faca si acum la elimina-
rea GRATUITA a lui Tanase.
Tanase a mai fost eliminat si la Copenhaga si tot GRATUIT!
Probabil Ovidiu a scris sa provoace comentarii.D-ale presei.

No Name (6 comentarii)  •  5 martie 2013, 14:08

@Name Daca taceai…

omar09 (33 comentarii)  •  5 martie 2013, 14:41

AI AUZIT GIGI DUTE CU OILE PE ,MIRISTE,. SI NU MAI COMENTA DE ARBITRI , TIE ITI PLAC NUMAI AIA CARE TIN CU STEAUA,NECONDITIONAT……VREAU SA AUD CE SA DECIS IN CAZUL ,VALIZA, DE LA CLUJ?

serghei (107 comentarii)  •  5 martie 2013, 15:07

Offside milimetric la Nikolic si rosu prea usor lui Tanase, pentru ca atacul sau nu e nici rau intentionat, nici dur. E un joc periculos care se averiteaza cu galben. Daca ar fi dat galben in loc de rosu la Tanase, ar fi fost fara greseala Kovacs. La fel si tusierul cu acel offside (putin, dar a fost).

flo_ax (44 comentarii)  •  5 martie 2013, 15:15

Danciulescu a comis exact acelasi gen de imprudenta, a lovit un jucator rapidist in brat cu piciorul si n-a luat nici macar galben

Name (138 comentarii)  •  5 martie 2013, 15:18

Da ?
In loc sa aparati un ziarist care minte, mai bine l-ati ajuta si ati arata unde scrie ca orice minge in mana e hent.

Eu v-am aratat clar, cu link la FIFA unde scrie ca e hent doar daca ai intentia sa lovesti balonul.

In rest, sunteti niste studenti ziaristi, care nu cunosc limba romana, dar il aparati pe sefu’.
Daca erati siguri pe voi, veneati cu date concrete, nu cu vorbe.

Dinu (6 comentarii)  •  5 martie 2013, 15:53

Se pare ca nu ati vazut Brasov-Chiajna de aseara, domnule Ioanitoaia. Se vedeti acolo gol anulat Brasovului, absolut aiurea. Nu e faza de rea intentie, ci de prostie si lipsa de talent la domnul asistent Constantinescu, la o faza simplu de judecat, cu o singura conditie. sa urmaresti cand pleaca mingea si nu cand ajunge ea la atacant.

iustin (82 comentarii)  •  5 martie 2013, 17:51

daca ala e rosu…mneata esti editorialist de valoare

Steaua1986forever (19 comentarii)  •  5 martie 2013, 18:06

1. Domnule Ioanitoaia nu inteleg de unde ati vazut dumneavoastra ca Tanase a lovit la faza cu cartonasul rosu. Interesant a fost si comentariul de la tv, era comentatorul atat de surescitat ca mai avea un pic si se ducea sa il bata pe amaratul de Tanase desi NU S-A INTAMPLAT NIMIC, a fost o faza banala de joc cum au fost multe alte zeci in acel meci. „Oare ce se intampla cu Tanase” -spunea un „mare” comentator de la televiziunea care a transmis meciul. Raspuns: nimic. De data asta.
2. Sunt destul de vehement cu privire la hentul acordat MULT PREA USOR de catre acelasi „mare” arbitru.
3. Interesant este ca pana la acest articol nimeni nu a scos o vorba despre un posibil offside al lui Nikolici. Este discutabil. Deci pana la urma…din tot ce a zis „nea ovi” Steaua a castigat pe drept sau nu in meciul cu Mediasul? Ca am ajuns de la declaratiile marelui oieroparlamanter in care „am fost furati” la „am furat meciul” cu Mediasul si mie cel putin mi se par un pic fortate ambele abordari…

Marean (270 comentarii)  •  5 martie 2013, 18:07

Name, nu fi chiar mai prost decat esti, opreste-te! Recent, FIFA si UEFA au schimbat regula acordarii hentului in careu, extinzand-o si la situatii de genul celeia in discutie, cand nu mai e obligatorie intentia. Fostul ecuson FIFA, grecul Vassaras, a venit la Bucuresti acum doua saptamani si le-a predatt arbitrilor nostri o lectie privind noua prevedere regulamentara. Au scris toate ziarele si au vorbit toate televiziunile, doar tu nu ai aflat, din care cauza si faci pe desteptul. Nu te mai da ocean daca esti doar iaz ori chiar baltoaca.

Abcde (206 comentarii)  •  5 martie 2013, 18:16

@Name. Pentru nestiinta mai poti fi iertat, dar nu si pentru rautate. Cand nu ai dreptate ca tine, ironia iti scoate si mai tare in evidenta prostia. Somn usor, fiul ploii!

MacMac (58 comentarii)  •  5 martie 2013, 18:41

Fratilor, lasati-l va rog in pace pe Name ca e prietenul meu. Eu am numai prieteni destepti ca noaptea. Cum sunt si cei care nu au vazut ca Dodel l-a lovit pe adversar. A incerca un dialog cu orbi ca astia inseamna sa iti pierzi timpul.

dan.motru (64 comentarii)  •  5 martie 2013, 18:45

C Universitatea Craiova · 69.095 apreciază asta
acum aproximativ o oră ·
ROMANIA – CHELSEA, asa incheie PRO TV promo-ul pentru meciul steaua – Chelsea.
Vocea spune “Romania- Chelsea”, iar pe ecran apare steaua (scris mic) si textul “Romania – Chelsea”.

De cand steaua reprezinta Romania? De cand isi permite PRO TV sa sugereze ca o tara intreaga sustine o echipa al carei nume e sinonim cu nedreptatile din timpul comunismului: “astea-s meciuri in care suntem toti pe teren, 20 de milioane de titulari”?!?
Chiar nu incalca nici o reglementare a CNA?…

Uitam (sau nu cunoastem) trecutul acestei echipe si incepem sa o promovam ca pe un simbol demn de a fi identificat cu Romania??
Pe scurt: clubul a fost infiintat printr-un decret al Comandatului Suprem al Armatei Romane in 1947, a intrat direct in primul esalon fotbalistic (fara a parcurge promovarile regulamentare), a castigat, prin diverse mijloace, zeci de titluri de campioana, foarte multe in detrimentul unor echipe mai bune, a racolat cei mai buni jucatori din tara ca sa castige in 1986, cu mult noroc, dupa un parcurs facil si penalty-uri in finala, Cupa Campionilor Europeni.
Performanta? Cu ce pret? Sportul, deci si fotbalul, ar trebui sa implice o competitie corecta, sa nu promoveze furtul, ci egalitatea de sanse.
Si aici ajungem la sistemul valori… uitam prea usor si adoptam prea usor asa zise “valori”. Pentru mine steaua e Iliescu, al carui trecut comunist nu l-au stiut sau l-au uitat cetatenii care l-au ales presedinte al Romaniei. steaua mai poate fi cocalarul care a furat prin tari straine, iar acum parcheaza un Q7 alb (asta e stereotipul in mintea mea) in mijlocul intersectiei. Si noi ce facem? Nu ne intereseaza cum a facut banii, dar spunem: “da, bai, un om [de afaceri] descurcaret!”

Acum poate sar suporterii de ocazie, cu argumentul patriotului: “e o echipa romaneasca, e normal sa tinem cu ea!”. Argumentul asta denota cat de slabi suntem si cum ne agatam de orice motiv pentru a ne declara mandria de a fi romani, desi poate in restul timpului ne declaram scarbiti de a noastra Romanie.
NU, nu trebuie sa tii cu o echipa doar pentru ca e romaneasca. Fanii Realului nu tin cu Barcelona, fanii Liverpool nu tin cu Manchester, fanii Borrusiei nu tin cu Bayern, dintr-un motiv foarte simplu, pentru ca performanta primeaza in acele campionate si n-au nevoie de meciuri surogat in cupele europene.
Daca fotbalul romanesc nu ar fi atat de corupt, echipele cu adevarat valoroase ar ajunge sa participe in cupele europene si, in timp, ar aparea si performanta.

Asa ca, PRO TV ar trebui sa lase deoparte prezentarile de tip “nationalist” si sa nu mai promoveze simboluri ale furtului pe fata. steaua – Chelsea, ziua cutare, ora cutare e mai mult decat suficient.
Istoria stelei nu poate fi stearsa asa cum trecutul unui criminal de razboi nu poate fi ignorat. Cu atat mai putin poate fi pus semnul de egalitate intre Romania si steaua!

Iar tu, suporter de ocazie al stelei, daca la baza esti suporter al oricei alte echipe, sustine-o doar pe aceea, pentru ca sunt toate sansele sa fie o echipa mult mai demna de admiratie decat va fi vreodata steaua. Cu exceptia cazului in care esti dinamovist.

Comentează