Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Craiova se mișcă

Universitatea Craiova a cerut oficial, sub semnătura lui Adrian Mititelu, reînscrierea în Liga 1 după ce Comitetul Executiv al FRF a dezafiliat-o abuziv pe 20 iulie 2011. Act pe care Curtea de Apel București l-a declarat însă nelegal în 2012 […]

duminică, 3 martie 2013, 4:41

Universitatea Craiova a cerut oficial, sub semnătura lui Adrian Mititelu, reînscrierea în Liga 1 după ce Comitetul Executiv al FRF a dezafiliat-o abuziv pe 20 iulie 2011. Act pe care Curtea de Apel București l-a declarat însă nelegal în 2012 prin mai multe hotărîri definitive și executorii. Consecință a lor, Știința trebuie reîncadrată în fotbal, e obligatoriu!

Craiova vrea revenirea în primul eșalon, însă lucrurile nu-s așa simple. Într-adevăr, la capătul sezonului 2010-2011, cînd Bistrița (locul 14), Brănești (16) și Urziceni (17) n-au primit sau nici n-au mai solicitat licență, a rămas în Liga 1 Sportul, deși terminase pe 18, ultima clasată!  Mititelu susține că trebuia să rămînă Craiova. Pentru că ocupase locul 15, dar și pentru că FC Bihor din Divizia B n-a întrunit condițiile necesare promovării. Aparent, are dreptate. Nu are însă dacă se ține cont de faptul că la finalul stagiunii respective, pe 21 mai 2011, Universitatea retrogradase. Excluderea ei forțată va interveni, cum arătam mai sus, mai tîrziu, pe 20 iulie.

Probabil că Știința va fi înscrisă în eșalonul secund, soluție ce-ar trebui să-i convină și lui Mititelu într-un moment în care Craiova n-are jucători, n-are antrenori, n-are nimic! Într-adevăr, a fost dezafiliată discreționar, dar asta nu înseamnă să i se acorde favoruri. E treaba justiției să se pronunțe ce recompense i se cuvin. Noi putem comenta, nu și decide.

Mititelu a început să se miște îndemnat de sprijinul făgăduit de Lia Olguța Vasilescu. Care s-a angajat, în numele Primăriei, printre altele, să pună la dispoziția alb-albaștrilor stadionul “Ion Oblemenco”, care trebuie însă reamenajat. Tocmai pentru că iese iar la rampă, trebuie presupus că, socotit în sapă de lemn, patronul Științei a găsit surse de finanțare. Se aude că o persoană din afara Craiovei i-a oferit două milioane de euro în ideea că, aflat în negocieri pentru înstrăinarea unui teren scump, Mititelu îi va restitui curînd împrumutul. E posibil ca acesta să vîndă pielea ursului din pădure. Să confunde dorința cu realitatea, dar și greu de crezut că doamna Vasilescu a mers pe mîna lui fără să fi primit unele minime garanții.

Mititelu afirma deunăzi la Radio GSP că unii dintre foștii craioveni “nu mai merită să îmbrace tricoul Universității”. Atitudinea lui se explică prin aceea că, decît să aducă înapoi anumiți fotbaliști, preferă să încaseze despăgubiri de pe urma lor după ce instanța va constata că jucătorii au denunțat unilateral contractele. S-a constituit parte vătămată
la DNA cu 270 de milioane de euro, sumă care, fiind trasă de păr, nu i se va recunoaște niciodată în întregime. Ar putea lua însă 25-30 de milioane, grație cărora speră s-o reintroducă pe Știința în circuitul performanței. Nu știu cine-l sfătuiește pe Mititelu, dar nu-l sfătuiește rău.

De văzut ce se va întîmpla în Bănie, unde deocamdată circulă promisiunile, nu și faptele. În încheiere, un răspuns celor care consideră, ba și acuză, că -m-am transformat în avocatul lui Mititelu.  O asemenea părere e greșită, pe de-a întregul falsă. Am apărat și apăr cauza Craiovei din convingerea că uneia dintre cele mai iubite echipe din istoria sportului românesc i s-a comis o nedreptate ce trebuie neapărat reparată. Cît timp Adrian Mititelu e proprietarul acestei echipe, cu toate slăbiciunile și limitele lui, voi scrie și despre el.

Comentarii (50)Adaugă comentariu

gogUsuporterU (204 comentarii)  •  4 martie 2013, 9:41

Da maestre,sunteti prietenul nostru,al celor ce iubim STIINATA CRAIOVA….Sa va dea Dumnezeu sanatate si putere…Stiinta te iubim…!Capitala fotbalului romanesc este la Craiova…!

ucraiova (6 comentarii)  •  4 martie 2013, 10:15

„Noi nu traim din mila si pomeni” – faptul ca vom juca direct in liga I eu nu o consider pomana! Este dreptul nostru! Acest mititel chiar daca va avea zeci de milioane de euro va duce echipa din nou la pierzanie, totul este din cauza lui, el vrea doar BANI! Forza Stiinta

catalinb (2 comentarii)  •  4 martie 2013, 10:31

Liga a-II-a ,tataie.Daca se misca cu suficient talent,Nasu’ reuseste sa bage Craiova in liga a-III-a pana se retrage.

al doilea (1 comentarii)  •  4 martie 2013, 10:43

mai oltene, invata sa scrii si dup-aia fa-ti echipa de fotbal!

star01 (27 comentarii)  •  4 martie 2013, 10:47

@UCRAIOVA:VA DORESC SUCCES SI SUNT DE ACORD CU TINE,BRUTARUL NU TREBUIE LASAT SA”INVARTA” IAR BANII CLUBULUI IN „INTERES PERSONAL….POATE VA „SCAPA” FISCUL SI(SAU)DNA-UL DE EL!!

vali (1 comentarii)  •  4 martie 2013, 10:48

Oare cate echipe de fotbal s-au desfiintat pana acum, de cand a aparut sportul rege? A mai scris cumva, in ultimii ani prolifici de gazetarie ai domniei sale de o echipa mica draguta elavioasa si care mai mult juca la matineu de JIUL IELIEF CRAIOVA, sau de ELECTROPUTERE CRAIOVA. Mai exista echipele acelea? Nimeni nu stie. Doar o relicva a ceea ce a fost Univ preluata de margarina lu’ Bunica, apoi de secerea si ciocanul lui Dinel si pe final de ambitia unuia mai mititel. Ce mai exista din fosta minune alb-albastra. Nimic. Toti vorbesc de o legenda. care nu mai are personaje. Si RIPENSIA TIMISOARA A DISPARUT. MAI NOU SI POLI in divizia a 5. Mai bine te-ai axa pe o echipa de suflet a copilariei tale din Giurgiu si lasa-i pe olteni sa-si faca o noua echipa – de fotbal – si nu le mai rasuci cutitul in rana deschisa de FRF, ca pe ceea pe care ai vazut-o jucand in Banie, pe stadionul Ion Oblemenco o s-a urmaresti doar pe 16 milimetrii. Alb – negru. Si daca ne intorcem un pic in trecut – ultima echipa a Univ Craiova a fost formata din acapararea, cu japca, a micutei formatii din orasul celor loviti de minuni – FCM CARACAL. Acum vine la rand echipa din Filiasi, cea din Bals, sau din Carbunesti???

allosaur (4 comentarii)  •  4 martie 2013, 11:09

desi sunt stelist, liga 1 fara cateva echipe nu are mare farmec, asa se intampla si cu Universitatea, dar tinand cont ca a retrogradat din punct de vedere fotbalistic in liga secunda nu inteleg de ce se face atata zarva pe acest caz, o sa joace in liga secunda si atunci cand au forta necesara vor promova, prea mult circ face mititelu fara prea multe argumente…

Max (10 comentarii)  •  4 martie 2013, 11:18

Frumos mai scrieti domnule ziarist !!!! Astept si un articol despre intoarcerea nesperat de rapida a lui Milanov pe terenul de fotbal. Se pare ca va juca si diseara. Mai sa fie !!!! Curaj domnule ziarist si incercati sa fit corect si sa nu mai judecati cu…..mai multe unitati de masura !!!!

mda (1 comentarii)  •  4 martie 2013, 11:36

„Maestre” nu mai induceti lumea in eroare, oricat vi s-ar cere asta! Cum puteti sa spuneti ca in sezonul 2010-2011 Craiova ar fi trebuit sa ramana in Liga 1, pentru ca Bistrita nu a luat licenta? Pai Gloria Bistrita nu primise licenta pentru o datorie de 75 de mii de euro, iar echipa escrocului mititelu avea datorii de milioane de euro, la stat, la banci, la utilitati (stadion si cantonament), cum putea mititelu sa primeasca licenta? Vezi de ce te acuza lumea pe dumneata ca esti aparatorul booveanului? Neaovi, lumea te acuza pe buna dreptate ca esti avocatul escrocului boovean! Cum te-ai trezit tocmai acum sa aperi cauza Unviersitatii Craiova? Tocmai acum cand mititelu e la ananghie? Atunci cand mititelu inchidea stadionul si nu lasa lumea (care cumparase BILET la meciul respectiv) sa intre la meci de ce nu ai zis nimic? Atunci cand a mutat echipa in alt oras pentru banii de la Severin, sub falsul pretext ca solomon a facut si a uneltit impotriva echipei (idee indusa tot de escrocul mititelu), UNDE ERAI? Atunci cand mititelu a furat banii de salarii jucatorilor, stii povestea cu banii din drepturile TV virati de LPF intr-un cont fantoma dat de mititelu, DE CE AI TACUT? Acum cand se pare ca mititelu a reusit sa faca rost de bani cu largul concurs al celui mai slab primar din istoria Craiovei (vasilescu) de ce taci? Eu cred ca o ampla ancheta asupra surselor alora de bani pe care le tot trambiteaza mititelu este binevenita! Neaovi, probabil ca pe anumiti creduli ii pacalesti (asa cum a facut si mititelu in rusinaosa lui existenta din istoria Universitatii Craiova), dar pe noi, care mai si gandim, nu ai cum sa ne duci de nas. Dupa trista disparitia prematura a MARELUI MAESTRU Adrian Paunescu, lumea te privea pe dumneata ca pe un intelept aparator al Unviersitatii Craiova, insa pe cat de MARE a fost Adrian Paunescu, pe atat de mare este dezamagirea pe care ai provocat-o in randurile noastre.

Murgu (9 comentarii)  •  4 martie 2013, 11:49

Sa va dea Dumnezeu multa sanatate ca sustineti cauza Craiovei. Sunteti singurul si de aceea si mai valoros.

Ramon (127 comentarii)  •  4 martie 2013, 11:51

logic articolul dvs, cu unele amendamente:
Mititelu are dreptul de a cere cate despagubiri vrea el. Dvs apreciati ca ar putea primi 25 milioane. Penteu ce ? Cat mai costa azi un fotbalist roman ? Stiti foarte bine ca daca vinde Steaua se ia o suma total diferita decat daca ar vinde U Cluj. Cam asa e si cu materialul lui Mititelu. Cine poate aprecia cat au valorat jucatorii pierduti, cand cateva zeci de mii de euro sunt prohibitive sa iei un jucator in ziua de azi.
Apoi, dar cel mai important: cel vinovat de pierderile lui Mititelu este FRF, care ar putea fi condamnat de catre justitie. Dar in curtile noastre, cu apel si recurs, un proces duce usor la 3-5 ani. O insititutie, fie ea si semi-privata (adica nici de stat, nici particulara) are obiceiul sa duce procesul prin toate fazele posibile (si imposibile). Deci Mititelu va putea introduce executarea silita doar la sfarsitul procesului, la sfantu asteapta. Pana atunci se mai gandeste pe cine inseala de niste bani, auzeam ca si DNA ul il „iubeste”. Cat despre Lia, va scoate banuti atunci cand va avea Craiova echipa. Deocamdata are, dar in L3!
Spuneti ca Craiova a fost una din cele mai iubite echipe romanesti. A fost! Asta se intampla acum 30 de ani, iar in ultimii 10 echipa a oscilat intre locul 6 si 15. Ce a fost acum 30 de ani mai vedem doar in carti.

Ducu (121 comentarii)  •  4 martie 2013, 11:58

Ati sintetizat bine, mai multe promisiuni si nimic concret. Sunt totusi niste sperante ca se vabrezolva chiar si cu Mititelu.

Ramon (127 comentarii)  •  4 martie 2013, 11:59

@ Vali: fiind director, dl Ioanitoaia scrie ce vrea. Sigur, ar trebui sa scrie mai degraba despre echipele aflate pe locuriel 2-4 decat despre o legenda (si a cam trecut 30 de ani de atunci).
Jiul IELIF s-a mutat la Caracal, disparand in acest fel. Electroputere a devenit Extensiv, echipa fabricii trecand la privati care au readus-o in A, pentru ca apoi sa se mute tot la Caracal. Ripensia s-a desfiintat in 1948, orce folosire a acestui nume este o incercare de insusire a unei legende, ca si Venus RGAB prin 2000. Poli Timisoara a disparut si ea in procesul pe ciolan dintre Iancu si Zambon, din care unul sigur a iesit in pierdere. Acum Timisoara se pare ca va reveni in prima divizie cu a 8-a echipa (ca nume), ACS Poli. Dar multe alte zeci de echipe au disparut: CSM Resita, Corvinul, Jiul (reinventat), Poli Iasi, FC Onesti, toata pleiada echipelor Minerul si Metalul. Intr-o economie in care nu va mai ramane nimic din ce a fost acum 25 de ani echipele au aceeasi soarta.

Cheetah (2118 comentarii)  •  4 martie 2013, 12:16

Din ce scrie Maestrul aici rezulta ca Mititelu are si aliati inteligenti precum si consultanti de valoare in demersurile pentru renasterea echipei noastre dragi.
Le uram succes si multa sanatate lor si D-lui Ioanitoaia, vom reusi pina la urma!
Hai Craiova, revii???

Io (24 comentarii)  •  4 martie 2013, 14:49

Craiova merita osanale, dar echipa condusa de Mititelul si a lui echipa de administrare a meritat, pe regulamentele FRF, sa fie exclusa! Nu tin cu nicio echipa din Romania si nu am cui sa-i tin partea, insa asa se vede din exterior, ca asa au stat lucrurile. Cand instantele vor obliga FRF sa-si incalce regulamentele proprii si sa anuleze decizia anterioara, atunci domnul „Ionitescu” (poreclit asa intr-o emisiune al procesului etapei pe cand se mai si telefona) o sa scrie despre „abuziva” dezafiliere a Romaniei de catre FIFA. Si atunci carei curti trebuie sa se adreseze Romania ca sa fie reafiliata? Si oare in ce grupa valorica? Intreb asa, de curios, ca Razvanel ne-a clasificat de speta a treia, dar multi avem pretentii de lumea intai! Si eu mi-as dori sa revina Craiova si cred ca oricine, chiar si FRF 9au si propus), dar trebuie sa vedem corect si obiectiv ceea ce a facut conducerea echipei ajungand la dezafiliere. Degeaba suntem nostalgici, unde e regulament, nu trebuie sa existe tocmeala.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  4 martie 2013, 14:51

Mititelu este un escroc …nu are pamanturi in Craiova …ce scrieti este adevarat .U Cv trebuie sa revina in liga 2 a…Vrem o echipa a orasului Craiova …dar nu condusa de mititelu …Sa stiti ca femeia aceasta este un primar foarte slab …o marioneta …

Alin (3 comentarii)  •  4 martie 2013, 15:15

Ptr Domnul Ioanitoaia:
Multumim din suflet pentru sprijinul Dumneavoastra.
Un articol ca cele pe care le-ati scris cântareste foarte mult in deciziile tribunalelor si nu dau loc la magarii…asa cum s-au intamplat pana acum.
Dumnezeu sa va dea viata lunga si sanatate!
Ptr contestatari:
Multe semne de intrebare vad eu aici,si anume ca de ce se scrie despre Craiova si nu se scrie despre echipe care au disparut la fel…pai hai sa vedem…Pe MySport Criaova continua sa fie pe locul al treilea la suporteri si asta in cazul in care nu se mai joaca fotbal de doi ani…Craiova la un meci din divizia a doua va aduna cel putin 30.000 de spectatori pe cand la Jiiul Petrosani (de exemplu)nu au asistat niciodata mai mult de 2000 si asta in cel mai fericit caz…
Alte semne de intrebare…ca Bistrita avea datorii mai putine decat Craiova si de asta nu a primit licenta…Raspunsul e: „Pâna la proba contrarie…”
Asa este,Craiova trebuia sa piara pe mana ei,insa cineva a vrut sa dovedeasca ca e Nasu’.
Al treilea raspuns si ultimul…despre cei care spun ca Ovidiu Ioanitoaia este impartial si ca scrie doar despre Craiova ci nu despre Milanov de exemplu…hm,eu doar vreau sa precizez ca aceste doua cazuri sunt extrem de diferite iar cazul Craiova e de domeniul DNA iar cazul Milanov e un caz care a ajuns pe masa Comisiei de disciplina…
Ioanitoaia scrie „ca director de ziar” (cum zice cineva aici) despre Craiova pentru ca a inceput sa scrie despre acest caz de la inceput,scrie despre coruptie,despre fraude si nu cred ca e o persoana care poate condamna CLASA de ZIARIST a Domnului Ovidiu.
Inchei cu speranta revenirii U.Craiova in fotbalul Romanesc…lipsa Universitatii de pe scena fubolului e veriga lipsa in acest fenomen si in crearea unei echipe nationale competitive (si asta e un alt subiect)
Salutare tuturor si hai sa incepem sa gandim curat si fara proprile noastre interese…e mult mai sanatos asa in acest fel.
Fortza Craiova!

xavi (7 comentarii)  •  4 martie 2013, 16:43

Asa cum s-a vazut,suporteri o sa poata cumpara actiuni,sunt curios cati dintre vesnici contestatari indiferent cine este patron sau actionar,o sa cumpere actiuni?Cati ar fi dispusi sa devina membriu cotizanti?Sa plateasca o anumita suma pe an?Asa toti suntem buni de dat din gura dar cati ne-am implica daca am avea ocazia?Mititelu asa prost manager cum este,asa sarac,si-a riscat banii familiei,cati dintre voi ar fi facut asa?O sa spuneti ca banii erau din tzepe sau furtaciuni,poate ca da,nu stiu nu sunt contabilul lui Mititelu,dar si asa a preferat sa-i bage in echipa de fotbal,cine credeti voi ca este indeajuns de idiot sa mai bage bani in fotbal in vremurile astea?Spuneati…sa devina echipa suporterilor,credeti ca o sa se implice?O sa se intoarca cu spatele asa cum au facut si cu Staicu,atatia potentiali cumparatori,atatia care iubeau Craiova,iar cand a plecat ala…si a lasat echipa in B cu un jucator nimeni nu a mai vrut sa fie patron sau sa fie implicat,e usor sa spui ca da domne vreau sa ajut echipa,trebuie insa fapte.A facut cineva oferta pentru preluarea Craiovei?Treaba noastra a suporterilor este sa ne sustinem echipa si daca exista posibilitatea sa ne si implicam prin cumpararea de actiuni,haideti sa terminam cu datul din gura si sa mai si facem ceva,ca la polemici suntem campioni mondiali.

Cucu VL (25 comentarii)  •  4 martie 2013, 16:49

Nu e bine ca echipa ramane la mana lui Mititelu dar tot e mai mult decat nimic. Sa vedem ce va mai fi. Eu nu prea cred ca ii va imprumuta cineva atatia bani booveanului.

manole (6 comentarii)  •  4 martie 2013, 16:55

Inteleg ca se va continua u Mititelu pana cand isi va recupera o parte din bani. Va fi tot circ, asa ca se justifica retinerea dv. Va felicit pentru acest demers desi sunt din ce in ce mai sceptic privind succesul lui.

Leonard (53 comentarii)  •  4 martie 2013, 16:57

Eu pricep ca fiind proprietar Mititelu are drepturi si de aceea ii cauta in coarne si primarita. Dar decat cu el sef, mai bine lipsa si fara echipa.

Ramon (127 comentarii)  •  4 martie 2013, 17:15

@ Cheetah: Craiova nu are nevoie de consultanti ci pur si simplu sa isi inscrie o echipa care sa ceara la FRF succesiunea Stiintei. A avut o oferta anul trecut, pe care au ignorat-o si atunci cine vrei tu sa aduca Craiova inapoi ? E foarte simplu, dar si greu: echipa va fi admisa, dupa ultimele procese. Greu este ca cineva trebuie sa aduca bani si sa plateasca jucatorii, altii decat aia care s-au raspandit. Daca U ca primi sau nu despagubiri d ela FRF e treaba unui proces civil care poate dura 2-3 ani, asta e procedura. Pana atunci Craiova poate alege sa joace in L2 sau nu. Mititelu cere sute de milioane, adica cat fac toti jucatorii din L1 si L2. Absurd, dar poate cere ce vrea el. In momentul dezafilierii, abuzive, acei jucatori puteau deveni liberi de contract in scurt timp, chiar daca nu era dezafiliata, deci erau pierduti gratis. Si atunci cat merita acesti jucatori, care erau in pragul de liberi ? Era suficient ca toti sa ceara asta la FRF, fiind neplatiti. Aici a fost greseala FRF, a fortat dezafilierea in loc sa-i lase sa moara singuri. Daca-l declarau persona non-grata pe Mititelu pentru amenintari, cei care dadeau bani pentru echipa s-ar fi retras, iar in L2 nu s-ar fi dus sa joace fratii Costea sau Lung, hai sa fim seriosi. FRF s-a grabit si vom vedea cat are de pierdut, nu Mitica si Mircica ci FRF, dar asta o vom vedea in 2-3 ani. Mai asteptam atat ?
De la Netoiu incoace, U nu a mai contat in lupta pentru titlu, anii de glorie sunt dar amintire. Atunci se batea cu Armata si Militia, acum sunt cativa investitori privati. Viata s-a schimbat, nu si numele adversarilor.

Olteanu (478 comentarii)  •  4 martie 2013, 17:23

IO, tu esti prost sau te prefaci? Frf a dezafiliat-o pe Craiova pentru ca ar fi actionat-o in judecata la o instanta civila, iar Craiova nu o daduse. Tot ce balmajesti tu e o aiureala, de aceea instanta i-a dat dreptate lui Mititelu in vreo 5-6 dosare. Tu gandesti prost, dar si rau si nu inteleg de ce te bagi intr-o speta pe care nu o cunosti. Faptul ca ii pocesti numele domnului Ioanitoaia crezandu-te glumet e descalifica in ochii oricarui suporter oltean.

blue (4 comentarii)  •  4 martie 2013, 17:50

Multumim nea Ovi!

Nu imi inspira incredere implicarea lu mititelu. cand am citit despre viziunile lui, mi-a venit un nod in gat. Omul nu are cum sa faca ceva calumea, iar cu procesul care il are cu FRF, sa fim seriosi, in romania s-a dovedit procesele pot avea decizii contrarii.

Astept cu nerabdare primul meci pe Oblemenco, a 2 a zi sa nu pot sa scot o vorba de la atata strigat.

Doamne ajuta sa fie in august anu asta primul meci al Universitatii

mgg (1 comentarii)  •  4 martie 2013, 17:54

Cine nu mai vrea sa sustina STIINTA(cu sau fara mititelu, mai putin important) sunt invitati sa-si procure bilete la meciurile super echipei propusa de camataru ,netoiu,solomon,cartu etc. FORZZA STIINTA!!!

unu (78 comentarii)  •  4 martie 2013, 17:58

D-l Ioanitoaia ma bucur din inima ca nu ne uitati. Dar nu sunt de acord cu dvs re in ce liga ar trebui sa jucam.
Atunci cand s-a stabilit cine va juca in Liga I in 2011-2012 pe Craiova nici macar n-au luat-o in calcule! E mare diferenta intre Craiova, Bistrita si celelalte. Pur si simplu nu i-a fost permis sa aplice pt licenta. Datoriile Craiovei erau pe de o parte inventate de Piturca si acceptate ca ok de LPF (justitia ulterior le-a declarat nule) iar pe de alta parte n-au putut fi acoperite tocmai pt ca LPF a „evaporat” din stilou toti jucatorii. Asta ca sa nu mai vorbim cum LPF i-a ligitimat pe Gaman si Barboianu.
Deci e ca si cum dvs v-ati duce sa schiati si v-ati trezi ca hotelul v-a furat echipamentul de schi si va si da afara pe motiv ca nu indepliniti conditiile sa schiati.
Asta ca sa nu mai amintim cum faceau alte cluburi rost de bani ca sa primeasca licenta. De exemplu Bistrita imprumuta direct de la presedintele FRF ca sa fie sigura ca nu retrogradeaza, doamne fereste sa nu poata sa-si plateasca datoriile.
Iar in ce ii priveste pe cei care cred ca Craiova a disparut, ii anunt ca aceasta nedreptate ne face si mai puternici. Mai sunt si caini deghizati in suporteri olteni dar ei sunt prea putini si fara prea multa minte in cap.

Gica Perpet (40 comentarii)  •  4 martie 2013, 18:13

Ba IO, esti de la coada vacii. pai tu nu pricepi nimic din ce citesti, nu mai comenta, du-te la alfabetizare ca e gratuita, derbedeule

Gica Perpet (40 comentarii)  •  4 martie 2013, 18:17

Ramoane, si tu esti de la coada vacii. Ba, pai îti spun eu cine poate stabili, si înca cu precizie, contra-valoarea unui jucator furat cu japca : clauza de reziliere si numai ea. nu stabilesti tu ca tu esti tamîie, nu stii nimic, nici macar dom Ioanitoaia n-o stabileste, ai priceput creier fraier ? baga la capatzîna

Acidu` (8 comentarii)  •  4 martie 2013, 18:35

Respect. Nea’ Ovidiu : Craiova n-a murit … Craiova-i ETERNA !!!

fan ucv (19 comentarii)  •  4 martie 2013, 19:42

nici nu conteaza in ce liga jucam.sa o luam de la 0 cu oalta conducere,altzi jucatori.
Sa dea Dzeu!

viorescu (70 comentarii)  •  4 martie 2013, 20:12

Nu cred ca se va intimpla nici o reinscriere a Universitatii. O revenire a jucatorilor mi se pare o gluma proasta, iar despagubirea va fi rezolvata prin salile tribunalelor si va dura ani. Deci deocamdata bani la nivel de promisiuni, lot ioc, stadion o ruina. Poti pleca la drum cu asa ceva? Mi se pare, deci, ca „cineva” viseaza.

Che Guevara (363 comentarii)  •  4 martie 2013, 20:19

Stiinta nu moare ! Universitatea Craiova revine si asta nu poate fi decat un motiv de mare bucurie. In ce liga joaca sau cu ce jucatori e mai putin important. Craiova are resurse suficiente sa lanseze in fotbal noi si noi jucatori. Acolo este un izvor care nu va seca niciodata. Legat de despagubiri exista 2 cai: ori suntem stricti si cerem respectarea intocmai a actelor, ori dam dovada de malebilitate si atunci partile implicate in scandal trebuie sa ajunga la o intelegere. In primul caz: dupa acte – concret- FRF si LPF trebuiesc sa scoata din pamant 270 de milioane de Euro. In al doilea caz: intelegerea se va face intre parti. Adica Se va evalua pretul unui loc de Liga I si acesta va fi scazut din prejudiciul cauzat. Oricum ar fi FRF si LPF nu scapa de plata, numai suma difera. Iar Sandu si Dragomir tot la puscarie ajung.

dan hunedoara (55 comentarii)  •  4 martie 2013, 20:29

Pe ei pe mama lor ! Te sustin olguta si partial pe tine , mititelu ! Dar daca nu faci ceva acum du-te naibii !

calinbluelion (27 comentarii)  •  4 martie 2013, 21:11

SCURT SI LA OBIECT:RESPECT OVIDIU IOANITOAIA!!!STIINTA NU MOARE!

NeaMarin (6 comentarii)  •  4 martie 2013, 21:11

Facuram,dresaram….
Si la meci pe cand?!
Timpu trece…toti abereaza pro si contra mitinelu…
Ba ! Craiova e Craiova si asa o sa ramana, lafel a fost si cu netoiu si cu dinel si cu ilinca si noi tot Stiinta am fost!
Stiinta suntem noi!Si-asa o sa ramana!

calin (17 comentarii)  •  4 martie 2013, 22:28

E mult prea mare piedestalul in care va pusesem, pana in ’89 cand scriati la Flacara. DACA ulterior am inceput sa va vad ca pe un sef mic, apoi un om mic, dar pana acum niciodata un ziarist mic. Articolul asta, imi dovedeste din pacate ca nu sunteti un adevarat profesionist,decat, poate prin faptul ca va luati un purcoi de bani. Citat:
„În încheiere, un răspuns celor care consideră, ba și acuză, că -m-am transformat în avocatul lui Mititelu. O asemenea părere e greșită, pe de-a întregul falsă. Am apărat și apăr cauza Craiovei din convingerea că uneia dintre cele mai iubite echipe din istoria sportului românesc i s-a comis o nedreptate ce trebuie neapărat reparată.”
Inainte de toate, nu credeti ca cea mai mare nedreptate facuta Universitatii este ca a avut un patron ca si Mititelu? Daca mai pastrati cat de cat din profesionalismul care va anima inainte de ’89, ce ziceti sa studiati din arhiva gsp tv cand acest ins mititel isi facea planuri ce va face cu „cele 100 de mil” pe care le va castiga de la frf, iar 10 sau 25 de mil, nu imi aduc aminte exact, dar hai fie 10 mil, spusese ca se vor duce la fiscul din Craiova. Credeti ca avand datorie la fiscul craiovean de 10 mil de euro, Univ mai merita sa functioneze? Tot la voi intr-un dialog intre Mititelu si Becali, mititica asta al tau isi facea planuri ca o sa ceara bani de la Becali , chiar si pe Costea alu’ Nila, cu toate ca se stie ca Becali a dat 1.4 mil pe Nila. Din ce incerca sa ii transmita lui Becali, cum ca Becali nu ar fi platit acesti bani, sunt convins ca daca ar fi un DNA cum trebuie, s-ar fi sesizat din oficiu cum ca domn’mititelu a facut inca o evaziune fiscala, iar acesti bani i-au intrat in buzunarul lui propriu. Deci inclusiv tva-ul datorat statului. Becali sunt convins ca are destule dovezi ca i-a platit acei bani lui mititelu si nu i-a primit inapoi, iar la ce probleme are cu justitia nu cred ca va „tine” spatele pt mititelu, iar daca banii nu s-au dus la stat , oare unde ar ajunge acest turnichet de DNA? Un pic de obiectivitate domnul Ioanitoaia.

BestFox (17 comentarii)  •  4 martie 2013, 23:13

Sa lamurim cateva aspecte:
1. La Mititelu nu-i convine „solutia” esalonul 2 iar argumentul ca nu are echipa in acest moment e penibil. Ce echipa are U Cluj, Viitorul Constanta, Chiajna, Ceahlaul, F.C. Brasov… sa mai continui? Astfel de echipe se fac usor iar criza a facut sa existe puzderie de jucatori liberi de contract care pot fi adusi usor si platiti din drepturile de televizare, bilete (cred ca sunteti de acord ca stadionul va fi neincapator multe etape), sponsori etc. Sunt o gramada de jucatori buni si ieftini ca foamea e mare si in fotbal numai cap sa fie sa aduca ce trebuie. Eu am incredere in Balaci, Ticleanu si Marcel Popescu.
2. In fotbal daca vrei sa iei un jucator aflat sub contract nu ii platesti clubului care detine jucatorul cat crede Ioanitoaia ci ii platesti clauza de reziliere. Cele 270 de milioane reprezinta clauzele de reziliere si sunt convins ca instanta de judecata va da Craiovei intreaga suma care evident va trebui achitata de mai multi. Ca Mititelu va renunta apoi la o parte din bani asta e alta poveste.
3. Jucatorii fugiti si nu plecati de la Universitatea nu merita sa mai imbrace acest tricou. Daca iubeau echipa ramaneau la Craiova si Mititelu ii imprumuta la alte echipe si avea acuma bani de alta echipa. Asa cum avea bani daca nu ii erau furati jucatorii sau daca intr-un anumit proces cineva nu il bloca de ani de zile cu banii de la Fondul Proprietatea. Stiti bine asta domnule Ioanitoaia dar va faceti ca ploua. Eu personal nu as primi pe nimeni inapoi. Ati fost la Craiova, ati avut salarii, vi s-a dat o sansa pe care putini au avut-o si apoi ce ati facut? Ati plecat liberi de contract si ati luat prime de instalare voi sau impresarii vostri iar echipa sa se duca… nu? Ei acum mergeti voi… Corect?
4. Olguta nu are ce garantii sa ia. Este primarul orasului, a ajuns acolo pe voturile suporterilor Universitatii si acum trebuie sa sustina echipa. Ca primaria baga ceva bani intr-un stadion nu e mare paguba si e de datoria primariei sa sprijine sportul.
5. Nu va faceti griji. Prin asemenea articole nu sunteti avocatul lui Mititelu sunteti doar un amarat de gazetar care scrie de Craiova cu frica sa nu deranjeze prea tare pe Sandu sau Dragomir. Iar Dupa ce acestia vor cadea cu siguranta ca ne veti flutura prin fata cele 2-3 articole mai dure din cele 60 scrise.

marin (6 comentarii)  •  4 martie 2013, 23:34

Offf…da-r-ar Domnul sa reinvie Echipa noastra! Sunt fiu de ardelean,crescut in Baragan,dar oltean in suflet de cand stiu ce e acela fotbal.Va urmaresc atent,consecvent,articolele,tot sperand sa dati anuntul cel mare, al reaparitiei Craiovei pe harta fotbalului,in A,B sau C.Urmaresc atent rezultate ale echipelor oltene, chiar tineam cu FC Apa Craiova, in speranta ca se va reface,cumva,Stiinta noastra.Va multumim ca sunteti alaturi de noi,Domnul Paunescu sigur ne va ajuta,de acolo,de Sus,unde sigur facu o noua Oltenie,eterna Terra Nova,cu o echipa al carei imn si Dumnezeu il canta!

Vladimir (53 comentarii)  •  4 martie 2013, 23:54

Excelent, dar lucrurile trebuie miscate mai repede. In promisiunile lui Mititelu nu prea trebuie crezut.

Olteanu (478 comentarii)  •  4 martie 2013, 23:56

Ovidiu Ioanitoaia, chapeau bas! Multumim din suflet! Forza Stiinta!

Carnu (1 comentarii)  •  4 martie 2013, 23:58

Pana nu vad echipa jucand nu cred nimic din ce spune Mititelu. Inteleg ca nici Nea Ovidiu nu crede.

Spooky (63 comentarii)  •  5 martie 2013, 1:05

Respect, sunteti singurul care ne mai hraneste speranta!

viagra (2 comentarii)  •  5 martie 2013, 7:49

chiar nimic despre dinamo ?

COSTY (12 comentarii)  •  5 martie 2013, 9:11

Citi v-ati implicat in afara lui Mititelu, toti stiti sa latrati ca asa ca asa. De jigodi ca voi si ca alti suntem satui,Asa cum e Mititelu sa batut singur cu frf si lpf pentru Craiova. Si daca Craiova a ajuns sa fie iara inscrisa este numai meritu lui Mititelu. Citi LATRAI a-ti fost linga el, stiati doar sa-l injurati. TOATA STIMA SI RESPECTU PENTRU MITITELU.

UCV (2 comentarii)  •  5 martie 2013, 10:08

singurul as[ect pozitiv din revenirea Craiovei este faptul ca acum avem un loc unde sa ne „luptam” cu sarantocul. cat timp este patron acest taran de booveni, nu o sa avem fotbal niciodata la Craiova, ci doar circ si batjocura. eu nu am cum sa uit prin ce umilinte am trecut din cauza „finantatorului” care si-a batut joc de tot ce iubim mai mult, Universitatea Craiova si nu o sa ma bucur cu adevarat pentru echipa mea de suflet decat in momentul in care scapam de el.
din pacate asta nu cred ca o sa se intample prea curand si o sa trebuiasca sa mai suferim mult de acum incolo…

Alin (626 comentarii)  •  5 martie 2013, 18:10

Name, taci draq ca esti aerian. Intai alfabetizeaza-te si abia dupa aceea intra in polemici cu dl. Ioanitoaia. Nu te ridici nici pana la glezna dansului.

BestFox (17 comentarii)  •  5 martie 2013, 18:50

Am o intrebare pentru tine UCV. Pe vremea lui Netoiu am avut fotbal la Craiova? Sau pe vremea lui Ilinca sau George Paunescu sau Gigi Becali ca si ala o fost vreo 6 luni patron, pe vremea lor am avut fotbal? Vine unu care chiar tine la echipa si repede sariti pe el in loc sa-l sprijiniti si dupa aia ziceti ca nu aveti fotba. Aveti ce meritati.

Aristotel Tg Jiu (167 comentarii)  •  5 martie 2013, 21:26

Acum ca apele s-au mai limpezit, Craiova va reveni in fotbal, dar sa vedem in ce liga ! Dupa cum stie toata lumea, in anul acela, 2011, Sportul Studentesc, a ramas in liga 1, desi terminare sub Craiova ! Acest lucru a fost posibil, pentru ca echipa Sportul Studentesc, este echipa de suflet a lui Mircea Sandu, cel vesnic presedinte al FRF, pentru ca acolo a jucat mult timp. Tin minte odata, cand Craiova a jucat cu Sportul in ” regie”, un arbitru rau intentionat, nu a vazut mingea trimisa de craioveni in poarta sportului, desi mingea trecuse cu un metru dincolo de linia portii ! Mai tin minte, ca odata cu 6 sau 7 etape ramase dintr-un dintr-un retur, Sportul era pe ultimul loc, deci la retrogradare, si atunci s-au ” mobilizat exemplar „si in ultimele 6 etape, Sportul a batut pe toata lumea, indiferent unde a jucat si cu cine a jucat ! Sa-si fi bagat Sandu coada ? Desigur, astea sunt alte povesti petrecute sub domnia lui Sandu ! Dar sa revin la cazul in speta; Craiova ! Eu ma tem ca echipa odata intrata in circuitul fotbalistic, va fi tocata marunt la ordinul celui mai odios personaj din fotbalul romanesc din toate timpurile, in persoana lui Mircea Sandu ! Acest om, e de o rautate inimaginabila ! A facut cel mai mare rau pe care l-ar fi putut face Craiovei si sutelor de mii de simpatizanti ai acestei echipe ! Dar odata si odata,trebuie sa plece si el de acolo, ca doar nu e cununat cu federatia! Dupa cum il stim, nu este exclus sa se razgandeasca in privinta retragerii anuntate ! De Dragomir ce sa zic, e un lingau fara pereche ! El se apleaca dupa cum bate vantul ca asa e bine sa se simta si el bine ! El suporta orice; injuraturi, porcaieli, amenintari, numai sa nu plece de la salariu colosal pe care-l are ! El are varsta de pensionare, inca de acum doi ani, dar ce, e prost sa plece ? Ar trebui, noul presedinte care va veni ( daca va veni !! ), sa-l dea afara in suturi ! Iar cei care il injura pe Mititelu, nu sunt oameni, sunt cabotini, sunt fiare salbatice ! Cred ca nimeni nu s-ar fi zbatut mai mult ca Mititelu pentru echipa asta ! Eu ii doresc succes si sper sa inchida gura dusmanilor odata pentru totdeauna !

xavi (7 comentarii)  •  9 martie 2013, 14:47

O intrebare,cati jucatori avea Craiova atunci cand a retrogadat prima data?Cand a plecat Staicu?1…Dananae,echipa nu avea antrenor…jucatori,conducere.Stie cineva ca s-a intamplat in acel sezon cand inclusiv Balaci sau Cartu spuneau ca o sa retrogadam in C?Asa ca…exista un precedent,care este diferenta dintre atunci si acum?De ce nu s-ar intampla si acum ca atunci?Poate pentru ca o sa aiba grija Sandu Mircea ca Universitatea sa nu promoveze…asta da…

Baghera (9 comentarii)  •  10 martie 2013, 14:23

Va multumim din suflet domnule Ovidiu Ianitoaia ca existati pentru noi milioanele de olteni si iubitori a ceea ce a fost CRAIVA MAXIMA.

Comentează