Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Afirmații deplasate

Permiteţi-mi să mă îndoiesc că Ricardo Cadu a vrut să-i scoată dinţii lui Milanov. Nu cred că a urmărit să-l lovească, dar gîndesc că, deşi prins de fază în mişcare, ar fi putut totuşi să-şi retragă piciorul în ultimul moment. […]

vineri, 1 martie 2013, 11:12

Permiteţi-mi să mă îndoiesc că Ricardo Cadu a vrut să-i scoată dinţii lui Milanov. Nu cred că a urmărit să-l lovească, dar gîndesc că, deşi prins de fază în mişcare, ar fi putut totuşi să-şi retragă piciorul în ultimul moment. Demolat cu sau fără intenţie, internaţionalul bulgar al Vasluiului completează lista celor agresaţi pe parcurs de căpitanul CFR-ului. Listă pe care mai figurează Burdujan şi Sînmărtean, Viglianti şi Cesinha, Herea şi Cl. Niculescu, cotonogiţi de fundaşul lusitan, atacaţi nemilos, la rupere.

Personal, îl respect în mod deosebit pe Cadu. Îl consider nu doar un jucător important pentru CFR, ci unul decisiv, exponenţial. Într-o proporţie mai mare decît îşi închipuie unii, el a contribuit la cucerirea titlurilor dobîndite în 2008, 2010 şi 2012. Nu-i o simplă coincidenţă faptul că formaţia someşeană a ieşit din anonimat şi a început să cîştige trofee, 8 la număr, abia după ce l-a adus pe Cadu. Mai întîi util, apoi indispensabil propriei echipe, şeful ei pe teren şi în vestiar, acesta parcă a căutat cu lumînarea să se facă antipatic adversarilor. Să fie socotit inamicul public numărul 1, înjurat, hulit. Ajutat de un temperament impulsiv, Cadu s-a remarcat la capitolul intervenţiilor salvatoare şi, deopotrivă, la cel al intrărilor criminale. Aşa a şi adunat în 6 sezoane şi jumătate 6 cartonaşe roşii şi 49 galbene, iar acum 9 etape de suspendare!

Portughezul a părut să regrete însă sincer că l-a băgat pe Jivko Milanov în spital şi l-a lăsat fără dinţi. Şi-a cerut scuze şi s-a oferit să-i plătească tratamentul vasluianului. Mai puţin durerile, ele au rămas, fireşte, ale bulgarului, numai ale lui.

Cînd lumea încerca să uite incidentul, s-a trezit vorbind aiurea Iuliu Mureşan. Ambalîndu-se că discută şi în calitate de medic, preşedintele CFR-ului a hotărît că „nu-i gravă accidentarea lui Milanov”, adăugînd „Noi n-am făcut atîta caz de accidentaţii noştri, noi trebuia să ne plîngem”! E cel puţin deplasat, măcar atît, ca un jucător de-ai tăi să-i împrăştie unui adversar dinţii pe gazon, iar tu să muţi mortul pe Academiei şi, inversînd rolurile, să pozezi în victimă!!!

Să mă ierte doctorul Mureşan, era însă mult mai bine dacă tăcea, dacă se abţinea. Şi să fi avut dreptate, dar n-a avut, tot se recomanda să fi ocolit subiectul, nu să-l reia în public şi, prin asta, să toarne gaz peste un foc ce se stingea. S-a expus inutil şi, încă mai rău, s-a transformat în avocatul unei cauze dinainte pierdute.

Amintind că patronul clujean Arpad Paszkany nu s-a sfiit să declare la o televiziune maghiară că „77 la sută dintre ardeleni ţin cu CFR”, ceea ce ar însemna că echipa pe care o finanţează ar număra dincolo de Carpaţi de 7 ori mai mulţi suporteri ca Steaua!, sîntem obligaţi să consemnăm că şefii din Gruia nu s-au găsit zilele astea în cea mai fericită dispoziţie. Dimpotrivă, au dat cu bîta-n baltă!

Comentarii (147)Adaugă comentariu

17 NT (871 comentarii)  •  1 martie 2013, 13:17

bila alba si La multi ani!

Cadu e f bun. Orice echipa l-ar vrea. Au gresit oficialii CFR, arbitrii si FRF. Trebuia pus la punct de mult. Omul a vazut ca-i merge, poate credea ca asta se vrea de la el. E singura lui scuza. La el se vede mereu clar intentia de a lovi, ca batausii pe strada. Oficialii CFR chiar nu fac nimic pt ca echipa asta sa devina mai populara, mai iubita. Cred ca le-ar trebui un specialist care sa se ocupe de imaginea echipei. Pacat de investitii. Nu cred ca au mai mult de 10 Fani adevarati.

nea caisa (222 comentarii)  •  1 martie 2013, 13:24

Punem in discutie nesimtirea fara margini, as zice, a patronului si executivului clujean. Ce ar fi trebuit rational, facut? In primul rind, o investigatie medicala serioasa, psiho-fiziologica, a lui Cadu. Indiferent de caracterul voit sau ne-voit al actiunii portughezului, poate fi vorba de un efect, asupra unui caracter latin, al unor „sustinatoare de efort” care il fac pe jucator sa aiba momente in care nu se mai poate stapini, isi pierde autocontrolul, devine exagerat de agresiv. In secundar, ar fi trebuit cerut un raport medicului clubului clujean. Nu de alta, dar Cadu pare cel mai nestapinit dintre jucatorii ligii, nu neaparat cel mai tare. In al doilea rind, Muresan (nu il mai consider domn!) ar fi trebuit, ca prim executiv, sa fi oferit scuze, public, jucatorului accidentat, clubului oaspete, care a venit la o intrecere fotbalistica, spectatorilor si iubitorilor de fotbal. Terenul de fotbal nu este o macelarie! In al treilea rind, clubul clujean ar fi trebuit sa isi asume plata sumei necesare vindecarii jucatorului lovit animalic, plata salariului acestuia pe perioada in care Milanov nu va putea lucra si sa se ofere sa discute cu clubul oaspete daunele pe care acestia le-ar pretinde ca despagubire la nivel de club. Probabil ca vor interveni firmele de asigurari, insa este la fel de probabil ca acestora le-ar putea trece prin cap sa faca o regresie, adica sa se dezdauneze pe socoteala clujenilor. Caz in care Pascani ar trebui sa trimita alte mesaje e-mail la Cotroceni. Reactia lui Muresan ne-ar putea duce cu gindul ca, in cazul lui Cadu, am putea avea de-a face cu un „asasin sportiv”, cu un om incurajat de clubul sau sa rupa adversarii. In acest caz, Muresan ar trebui, cred, investigat, daca are o intelegere cu Cadu privind rasplata pentru agresiunile acestuia, din teren, la adresa adversarilor. Deoarece a lua partea agresorului atunci cind clubul ar fi trebuit sa fi anuntat primul o suspendare, mi se pare ca exact asta indica: faptul ca jucatorul Cadu a urmat instructiunile primite de la club.

ultras (45 comentarii)  •  1 martie 2013, 13:25

@vede capre. Tu vezi pe dos sau dl Ioanitoaia e suporter al CFR-ului? Beeei, unii chiar nu stiti sa cititi!

io (55 comentarii)  •  1 martie 2013, 13:26

Asta-i domnu’ Ioanitoaia !
Muscati-i, nu-i iertati !
Acum ori niciodata !
Expulzati-i din Romania, sa ramana aici numai Craiova, sa joace prima echipa cu echipa a doua si sa castige cupa si campionatul.

yaruk (43 comentarii)  •  1 martie 2013, 13:28

Oare ce ar fi zis Muresan daca in locul lui Milanov era fiul sau?
Nea Ovidiu,daca tot il respectati atat de mult pe Cadu, inseamna ca v-au placut si autogolurile lui din C.L.
Pana acum am trait cu impresia ca Muresan e un om de onoare.M-am inselat.
Ce-a facut Cadu e mutilare(dintii nu mai cresc)

adi (180 comentarii)  •  1 martie 2013, 13:28

Domnu Ioanitoaia, dar cand nea’ gigi, porumboiu, etc. debiteaza prostii in fiecare saptamana de ce nu scrieti nimic ? Astia de la CFR mai scot si ei tampenii pe gura, dar de 2 ori pe an, nu zilnic, ca gigi.
Iar Milanov si-a lasat capul jos, de aceea suspendarea e exagerata, le-am pus faza mai multor microbisti de alte nationalitati (pentru ca eu nu traiesc in Romania) si nici toti au spus ca nu se justifica vreo suspendare mai mare de 2 etape.

chr508 (2 comentarii)  •  1 martie 2013, 13:37

Si cand l-a altoit Bornescu au sarit toti in capul lui Bornescu. Nu mai bine il punea Bornescu atunci la punct?

Murmurel (4 comentarii)  •  1 martie 2013, 13:37

E vorba de bun simt si intr-o tara in care Jiji Becali e mediatizat pina la exasperare, chiar si de ghesepe, apelul e ridicol! Nu poti sa fi seful ghesepe si sa faci ca nu ai nimic comun cu politica ziarului si sa lansezi apeluri de acest gen. Nu sint chiar asa de prosti cititorii!

apoca (4 comentarii)  •  1 martie 2013, 13:38

@toti cei suparati pe decizia de suspendare:
aveti dreptate cu faptul ca nu e un fault de 9 etape si ca au fost alte faulturi mai grave in trecut taxate mai usor.
Insa ce scapati din vedere e faptul ca in toate celelalte cazuri fotbalistii erau la prima, sau a doua abatere. Cadu face 2-3 din astea pe sezon. Si daca la primele 10 a scapat basma curata era momentul sa platesca pentru ca nu e ok ceea ce face.

bogdan (1 comentarii)  •  1 martie 2013, 13:53

Tot vorbeste lumea ca si cfr are accidentatii ei si ca nu fac mare caz din asta…ce legatura are? Aici e vorba despre un coportament deviant al unui singur jucator care se repeta cel putin o data pe campionat. Paralele cu accidentarea lui deak de catre sanmartean nu isi au locul pentru ca sanmartean nu a rupt capete si picioare in mod obisnuit pana sa il accidenteze pe deak.
Ma mira si pe mine lipsa de luciditate in analizarea argumentelor celor doua parti aflate in conflict, unii vb de pere altii de mere si lumea se cearta…

@dan (1 comentarii)  •  1 martie 2013, 13:56

s-a gasit cine sa isi dea cu parerea. RESPECT CFR !!

lucky one (2 comentarii)  •  1 martie 2013, 13:58

eu nu vad, cum o asemenea mizerie merita respect, nu-i decat un animal primitiv care actioneaz instinctiv, s-a vazut dupa ce l-a lovit pe MILANOV, n-avea nicio urma de regret, se uita nepasator la victima.

Eu (103 comentarii)  •  1 martie 2013, 14:02

Domnule Ioanitoaia,

Comentariul dumneavoastra la “77 la sută dintre ardeleni ţin cu CFR” mi se pare cel putin interpretat tendentios.

Domnul Paszkany se referea la 77% din MICROBISTI ardeleni iar dumneavoastra ati luat toata populatia Ardealului.

Deci ati comparat mere cu pere cand ati mentionat ca ar trebui sa numere „7 ori mai mulţi suporteri ca Steaua!”.

pensionar (19 comentarii)  •  1 martie 2013, 14:12

Cred ca toti va bucurati de situatia lui cadu, cfr kluj, dar de ce nu vorbiti de cariera lui BACILA la care a rupt piciorul GARDOS si a promot 10 etape, nici acum nu joaca.S-au accidentarea lui CHIVU operat nu a fost asa de dramatizat de hizo, porunboiu etc jurnalist din romania afiliati luiporunboiu ,jijij si nationalismului fara margini.Paskanyi are dxreptate mai bine cfr kolozsvar de cat orice echipa din tara care bate joc de cfr kolozsvar.

dorelus (10 comentarii)  •  1 martie 2013, 14:19

domnule Ioanitoia credeti dvs ca 6 rosii in 6 sezoane face dintr-un fundas criminal?dvs sunteti baiat destept(nu in sensul de baieti destepti)dara cum va explicati ca pe site-ul ziarului pt care semnati se scria la un moment dat ca Milanos a pierdut 5 dinti pe teren plus 3 scosi la spital,cind de fapt a pierdut un singur dinte.V-am cunoscut personal ,v-am apreciat pt ca tineam amindoi cu Napoli(Napoli lui Maradona)si pt coloana vertebrala verticala intr-o tara in care cele mai multe sunt la orizontala.Incerc totusi un sentiment de regret pt pozitia vis-a vis de echipele din Bucuresti.Sunt dinamovist dara nu pot sa nu-mi scot palaria in fata performantelor Stelei atit in campionat cit si pe plan extern dara nu putem sa ignoram faptul ca bani care au dus la croirea acestei frumoase echipe sunt tot ce doriti mai putin curati.Realitate triste dara care nu deranjeaza pe nimeni…mai putin MR Tolontan.

dan (22 comentarii)  •  1 martie 2013, 14:24

Se poate spune ca in sfarsit a fost condamnata – 9 etape- aceasta atitudine extrem de agresiva pe care o are CFR tot timpul. Eu, personal, am ramas ingrozit de meciul CFR-Urziceni din Supercupa, era doar inceputul sezonului si CFR a jucat la rupere. Singura echipa la care am mai vazut aceasta atitudine, mult peste normal, a fost Bastia. Aici vorbim de agresiune , mult peste agresivitate sportiva.

rin08 (3 comentarii)  •  1 martie 2013, 14:33

CE CAUTA PORUMBOIU LA LPF INAINTE CA COMISIA SA DEA DECIZIA IN CAZUL CADU?
IERI A FOST VAZUT LA LPF RUSINE COMISIEI SI INFLUIENTEI PE CARE O ARE PORUMBOU

Duralex (13 comentarii)  •  1 martie 2013, 14:49

D-le Ovidiu Ioanitoaia,va acuz ca faceti din tintar armasar….Si orbu daca vede faza va sustine ca nu a existat intentia de lovire.Pacat ca incidentul sa soldat cu consecinte neplacute pt jucatorul in cauza.
Mosii de la comisia de disciplina tin cont de raportul de arbitraj???ori il ignora total si iau in considerare antecedentele lui Cadu si poate chiar vizita d-lui Porumboiu in ziua in care sa luat decizia.Orice comisie de disciplina din lume care va analiza faza sint comvins ca va spune ca nu a existat elementul intentionat.Pacat de consecintele suferite de Milanov.Pina se va insanatosi va doresc numai ‘succesuri’intregii redactii,chiar si acelor redactori care incita la violenta suporterii.

AndreiDinGalati (33 comentarii)  •  1 martie 2013, 14:54

cadu e recunoscut clar ptr intrarile dure si a fost iertat de nenumarate ori, dar acum din pct meu de vedere a sarit calul , una e o intrare intarziata sau neglijenta care poate genera o accidentare majora ca in cazul Bacila si altceva e sa degajezi capul uni jucator cu buna stiinta , putea retrage oricand piciorul dar nu a facut-o macar si in ultima fractiune de secunda daca se oprea nu ii zburau dintii ii spargea buza cel mult dar el a lovit la intensitate maxima.9 etape mi se pare echitabil caci e jucator de fotbal si trebuie sa isi castige painea dar daca recidiveaza sa ii dea maxim

Uzu (5 comentarii)  •  1 martie 2013, 15:03

1. Un dinte. Nu dintii.
2. N-am citit atata ura cand gardos i-a rupt piciorul aluia de la Pandurii. Dar Gardos juca la Steaua.
3. Cand Radoi i-a bagat talpa in fatza unuia de la Iasi comentatorii tv spuneau ca radoi s-a dezechilibrat si ca piciorul s-a dus si l-a lovit pe ala in fatza… Ma’ntelegi, piciorul nu Radoi.

Masura cu care sunt judecati de comisii dar mai ales de presa este absolut dezechilibrata iar ura si invidia explodeaza din fiecare articol sau luare de pozitie.

belamy (7 comentarii)  •  1 martie 2013, 15:04

dinu a avut dreptate….cadu este orice,dar nu fotbalist.

@Uzu (1 comentarii)  •  1 martie 2013, 15:20

Nici de Lacatus nu se zice cate cariere a incheiat cu intrarile lui ……

sofocle (1 comentarii)  •  1 martie 2013, 15:22

…penibila pozitie domnule Ioanitoaia …pur si simplu sinteti corifeul unui ziar de scandal …mitici varza ..!

beca_gigi (42 comentarii)  •  1 martie 2013, 15:23

Domnule Ioanitoaia:
Inainte de a fi dat cuparerea despre situatia in cauza trebuia sa reflectati mai mult asupra urmatoarelor:
1) La CFR este un cuib de troznitori. Nu prea joaca ei fotbal si sunt ridiculizati de catre echipele cu adevarat tehnice, in schimb in campionatul romanesc lovesc cat cuprinde, sub pretextul practicarii unui joc barbatesc. Atata pot smardoii, atata fac , probabil incurajati si de conducerea echipei si pasivitatea unor arbitri. Campioni: Cadu, Muresan si inca cativa mercenari straini.
2) Cadu a spus-o clar ca scuza ca nu l-a vazut pe Milanov (hai sa fim seriosi) si ca asa este el: dur. Intr-o zi va fi vant pe teren si va sfarsi intr-o clinica pentru invalizi permanent.
3) Milanov a intrat smechereste la minge, coborand mult capul, probabil tocmai in ideea ca nu va mai avea nimeni curajul sa intervina. Ei, uite ca s-a gasit unul! Milanov nu este un fundas cu adevarat bun. Un fundas cu adevarat bun intervenea cu piciorul, mingea nu era chiar asa de sus, protejandu-se pe el in primul rand. Si in definitiv, era vorba de o minge nepericuloasa, destul de departe de poarta proprie. Altfel spus, si-a cautat-o cu lumanarea. Nu inteleg de ce noi romanii trebuie sa dam din gura atata despre o faza de joc intre un bulgar si un portughez. (Caractere dure, nu-i asa?).

Decebal (1 comentarii)  •  1 martie 2013, 15:25

Forza Cfr!

Sibiu

Szsebi (16 comentarii)  •  1 martie 2013, 15:27

Nea Ovi…daca,cautati faza in care Deac si Vass „s-au accidentat” si publicati pe GSP, o sa-mi scot palaria in fata dumneavostra…

Sageata (2 comentarii)  •  1 martie 2013, 15:30

Domnule Ioanitoaia cand Arpad Paszkany a declarat la televiziunea maghiara ca cfr are atatia suporteri in Ardeal el a uitat ca in Cluj la capitolul suporteri ei sunt aproape zero Universitatea chiar daca e in colaps si in momentul de fata are mult mai multi suporteri in Cluj decat echipa dansului .
Domnu asa numit Pensionar … Clujul e Cluj nu kolo…. Sa nu uitam treaba asta

alin (1 comentarii)  •  1 martie 2013, 15:48

Acet UZU,baiatule inainte sa scrii un comentariu despre un lucru studiaza si tu ca nu e rusine.Eu am citit ca nu un dinte are lipsa Milanov,dar in fine poate tu t uiti la radio nu la tv

IO (228 comentarii)  •  1 martie 2013, 15:52

Hai sa fim seriosi. Toti cei care am jucat fotbal in cadru organizat, stim ca la Cadu a fost intentie. Pentru ceilalti, care nu stiu nici sa se uite la fotbal, propun un mic exercitiu. Milanov nu a jucam mingea cu capul la un nivel care sa fie considerat joc periculos. Mai mult, Cadu era in saritura cand l-a lovit pe bulgar. Asa ca explicatia lui Paszkany cum ca milanov si-a asuma riscul jucarii acelei mingi cu capul, nu sta in picioare, ba mai mult, este penibila.
Uitati-va la ce distanta este mingea dupa ce-a fost lovita de bulgar in momentul in care Cadu il loveste pe acesta.
Argumentul lui Muresan, cum ca Milanov a venit din lateral si nu a putut fi vazut de Cadu este de-a dreptul jenant mai ales pt un intelectual. Se vede clar cum Cadu se uita la bulgar inainte de a-l lovi.
Argumentele celor de la CFR arata o echipa in pierdere de inteligentza.

bunicu (1 comentarii)  •  1 martie 2013, 16:01

Atunci lui Radoi ar trebui sa-i fie interzis dreptul de a mai juca fotbal in Romania.
O sa va arate John Terry ce inseamna sa joci la ruper in curand.
Daca Gennaro Gattuso ar fi jucat la CFR cred ca ar fi fost mai mult suspendat.

costi (1 comentarii)  •  1 martie 2013, 16:15

Acest muresan e un maldar de slana, doar atat. De unde sa mai aiba si minte?

shaco (4 comentarii)  •  1 martie 2013, 16:15

Bineinteles ca,Cadu l-a vazut pe bulgar si a anticipat ca va intra la minge dar nici un moment nu s-a gandit ca tampitul va baga capul.Cadu avrut sa intre dur la minge,asa cum intra de obicei dar stimabile la fel face si milanovici.
Domnule Ioanitoaia,nu scapati absolut nici o ocazie sa va alaturati corurilor de invidiosi sovini si frustrati care, indiferent ca cei de la CFR sunt sau nu de vina,acuza intruna ca niste doage sparte.
Ca semn al obiectivitatii dvs si al impartialitatii care ar trebui sa caracterizeze un jurnalist de talie,nu amintiti(ce sa mai vb de semnalat)modul in care au reactionat cei de la Vaslui, citez :Hizo”mai bine ii lasam sa-l calce pe cap”Porumbou”poate vor ei suturi in freza”declaratii care nu au ce cauta intro lume civilizata la fel ca personajele citate pe care dvs le-ati periat dealungul timpului.

David (15 comentarii)  •  1 martie 2013, 16:21

Conform comunicatlului dat de FC Vaslui, Milanov va trebui sa isi puna 5 dinti, cititi pe net si inchideti gurile. Daca nici Vasluiul nu stie, stie profesorul universitar doctor academician Iuliu Muresan? Prea sa da smecher tipul asta.

Niku (275 comentarii)  •  1 martie 2013, 16:24

@sofocle. Cand nu va convine ce scrie Dl. Ioanitoaia face scandal. Nu a facut la fel si cand a scris ca CFR i-a placut mai mult decat Steaua in meciurile tur din Europa? Atunci a fost ziarist mare.

Dani (78 comentarii)  •  1 martie 2013, 16:27

Domnule Ioanitoaia, proverbul „daca tacea, filozof raminea” e valabil si in cazul dvs. Chiar mai valabil decit in cazul lui Muresan. Inteleg sa luati atitudine, dar nu una deplasata, ostila si partizana. Uitati ca bulgarul Milanov nu avea ce cauta sa intre la acea minge cu capul? Pentru asemenea „intrare criminala”, cum o numeste presa (uitind ca putea fi joc periculos doar in cazul unor echipe de pitici) , in nordul continentului s-ar fi acordat cel mult cartonas galben. Nici de joc violent nu prea poate fi vorba…daca priviti faza, dinamica jocului arata cum Milanov se cam arunca spre minge, fara a-si lua nici cea mai mica masura de precautie, desi era logic faptul ca fundasul CFR-ului va intra cu piciorul. Bun, stim cu totii ca fotbalistii nu stralucesc la capitolul logica ori inteligenta, dar o astfel de intrare hazardata cu capul la mai putin de un metru inaltime era normal sa poata avea urmari grave, ceea ce s-a si intimplat.
Si apoi, suspendarea…ne-am invatat cu suspendari anormale, care apoi sa fie reduse la cererea patronilor. Dar numai unor anumiti patroni. In liga lui Mitica asta se numeste „normalitate”. In 1999, Lacatus ii producea dula fractura de tibie si peroneu bacauanului Ardeleanu. Desi in prima faza arbitrul i-a acordat doar cartonas galben si a fost convins cu greu sa acorde „rosu”, numai dupa ce a vazut gravitatea accidentarii, i-a cerut scuze la vestiare lui Lacatus pentru eliminare. Desi suspendat initial pina la revenirea lui Ardeleanu pe gazon, Lacatus a revenit mult mai repede pe gazon. In 2011, o accidentare asemanatoare la intrarea lui Gardos asupra lui Bacila de la Pandurii. Desi regulamentul prevedea pina la 24 etape de suspendare, stelistul a primit 10 iar apoi pedeapsa i s-a redus la doar opt etape. Sa inteleg ca doi dinti inseamna mai putin decit un picior? Ori mai degraa faptul ca unii „sint mai egali decit altii”, vorba actorului Marin Moraru.
Una peste alta, suspendarea lui Cadu este optima. O singura etapa peste meciul cu Steaua, cit sa nu bata la ochi…
P.S.: De ce va aratati atit de revoltat de faptul ca CFR ar putea avea mai multi suporteri decit Steaua? Steaua este doar o moda, un „trend”, pe cind indiferent de vointa unora, la ora actuala CFR-ul chiar reprezinta o regiune. Nu va mirati, domnule Ioanit-oaia, dar exista viata si fara banii murdari ai grobianului din Pipera!

zeidas (36 comentarii)  •  1 martie 2013, 16:27

„Curat murdar” articolul nene Ovi ! Si facut impartial, de’ ca tot rumanul mitic.
Sa recapitulam titluri si afirmatii din ograda dvs. a mass-mediei:
-Intrare horror;
-Bulgarul a fost trtansportat la spital. Acolo i-au fost scosi 5 dinti (vezi cronica meciului);
-Iau zburat 2 dinti si alti trei urmeaza a fi scosi (bine v-a zugravit nea’ Iancu, numarati si azi ca Pristanda era vorba de 1);
-Gest brutal (Ilie Dumitrescu-cel bland;
-Ortoped insirand oase in urma (confratele Alin cel des temperat de jiji care-i arata pisica uneori-Buzarin stie !);
-„…animal, jivina, paricopital, bestie, barbar,…sa pleci in cusca ta.La Zoo; venetic singeros, bozgor” evident distinsul om de cultura dambovitean g. stanca.
Pentru comparatie sa dam timpul inapoi in 2011 cand duios se consemna :
-Atacul lui Gardos la Bacila ia produs gorjeanului fractura de tibie si peroneu (GSP 18.09.2011);
-Fault necugetat (GSP 19.09.2011);
-Atacul sau nu a parut unul violent;
-Gardos i-a rupt piciorul.
Epitetele animal, criminal, calau erau deja retinute pentru Cadu.
Declaratii deplasate ale conducatorilor de club ?
Ce zicea jiji in 2011 ?
-„J. Kovacs l-a eliminat pe Gardos fara sa-i faca nimic. Nici nu l-a atins pe Bacila.”
Penibil articol, jalnica argumentatie, moralitate mai mult decat indoielnica.

pali (3 comentarii)  •  1 martie 2013, 16:35

ce echipa romaneasca a castigat la roma,basel,manchester ?

pali (3 comentarii)  •  1 martie 2013, 16:36

hai kvsc!!!!!!!!

Dili (1 comentarii)  •  1 martie 2013, 16:38

Nea Ovi, nu as vrea sa fiu in pielea matale daca te prind boanghenii prin Cluj

gilos (328 comentarii)  •  1 martie 2013, 16:42

Nea Ovi,

Cand Lacatus l-a rupt pe Camacho, obligandu-l sa-si incheie cariera, cum a fost ?

Lacatus e legenda, iar Cadu trebuie omorat cu pietre.

Comisiile de la liga sunt o rusine, marionete incompetente dirijate de Dragomir.

Vasca (166 comentarii)  •  1 martie 2013, 16:43

Bai zeidas, nu va mai preocupati voi atat de moralitatea altora, ci vedeti de a voastra care ati castigat 3 campionate furand ca in codru. Cainele moare de drum lung si voi de grija altora.

Sageata (2 comentarii)  •  1 martie 2013, 17:37

Pali intradevar ala e numele vostru .. cand altii jucau la Sibiu meciurile pt a juca in Romania voi ati jucat sub nume Unguresc 🙂

Flacara Visinie (10 comentarii)  •  1 martie 2013, 17:40

De unde exista in zona de sud a tarii atata ura impotriva CFR-ului, a lui Paszkany si chiar impotriva ardelenilor? Toti sunt convinsi ca CFR a furat campionate (ce o mai fi insemnand si asta) si se vede o unanimitate care l-ar face gelos si pe Ceausescu. Presa are un mare rol prin dezinformarea periodica si minciuna dusa la extrem. Pana una alta, CFR a aratat in Champions League ce poate si trebuie sa ai o mare rautate ca sa negi niste evidente. Nu am vazut atata interes cand juca in Europa si si-a reprezentat cu brio tara, dar in schimb de la incidentul Cadu vad o obsesie sora cu paranoia in a gasi orice nod in papura CFR-ului. Aproape intotdeauna aceasta obsesie pleaca de la Porumboiu sau de la Becali. In cel priveste pe Cadu, daca as fi vazut aceleasi reactii extreme cand stelistul Gardos i-a rupt in 3 piciorul lui Bacila si i-a terminat astfel cariera, as fi zis ca e normal. Dar totul a fost trecut discret sub tacere. Doar in Ardeal exista „criminali”. In sud nu exista, acolo ei sunt numiti „infractori dovediti in justitie”.

gica10 (37 comentarii)  •  1 martie 2013, 17:52

Eu sunt primul care cred in impartialitatea dvs nea Ovi,dar vreau sa aud un jucator a stat accidentat de catre Cadu!
Nu trebuie sa incurajam jocul dur dar trebuie sa avem aceeasi unitate de masura pentru toti.CFR are in acest moment 3 jucatori accidentati de aprox. 6 luni,dar nimeni nu s-a sesizat in cazul lor de la Liga…….
In valtoarea cazului lui Cadu nimeni n-a scos un cuvintel despre cei 5 vasluieni din careu la faza penaltyului.Oare de
ce nu era niciun clujean?Pentru ca incearca sa nu de-a motive arbitrului sa-si puna in actiune discreditar cunostintele regulamentului de fotbal.Arbitrajul lui Hategan a fost unul cu lupa pe regulament ,iar pentru vaslui unul „in spiritul jocului”
Continuati asa va sta bine in roba…….dar mai dati cu deodorant ca pute!

wefh (1 comentarii)  •  1 martie 2013, 17:53

„steaua este doar o moda, un “trend”, pe cind indiferent de vointa unora, la ora actuala CFR-ul chiar reprezinta o regiune.”

expresii de oameni frustrati fara simtul realitatii al logicii simple care exprima in ultima instanta si lipsa unor cunostinte de aritmetica de clasele 1-2.
a afirma ca un club de talia vechimea si cu performantele stelei este o moda reprezinta o aberatie. Respectiva echipa dintr-un cartier obscur apartine unei minoritati de frustrati neadaptati la mediul european trecut sau actual iar istoria a inregistrat acest lucru prin crimele bestiale comise de acei minoritari impotriva romanilor. in plus lipsa de caracter si educatia precara a acestor indivizi este vizibila pe toate paginile de internet poluate de acestia cu limbajul si argumentele lor care jignesc pe toata lumea. echipa minoritarilor a contribuit decisiv la distrugerea fotbalului romanesc iar acest fapt se vede deoarece ascensiunea lor prin unele metode „speciale” vazute la tv si care vor iesi la iveala intr-un viitor nu foarte indepartat asa ca si alte intimplari inseamna inceputul declinului fotbaslului romanesc care poate fi dovedit simplu prin prezentarea unor date. incercarea de-a seca financiar echipele traditionale prin manevre de culise menite sa introduca si in fotbal situatia cunoscuta din campionatul de hockey a esuat deocamdata iar noi romanii speram sa curatam fotbalul de aceasta infectie provocata de-o capusa care se crede elefant mediatic un pol de performanta sportiva care consemneaza o singura calificare anemica intr-o istorie falsificata a unui club sustinut din motive de ura nationala de unii a caror minte este si astazi intunecata de spiritul revansard. toata lumea se uita la ceea ce fac mitica sau sandu insa toti uita sa-l intrebe pe un minoritar din federatie cu ce anume se ocupa el pe linga sarbatorirea cu multe sticle de vin a calificarii acelei echipe a minoritarilor? de ce nimeni absolut nu indrazneste sa spuna nimic la adresa lui? printre altele aflam ca banii stelei sint murdari. care ar fi criteriul care face ca banii echipei minoritarilor sa fie curati? oare de ce patronul minoritar a fost scutit de multe procese sau achitat in mare viteza?! intrebari la care timpul va raspunde mai devreme sau mai tirziu asa cum s-a intimplat mereu deoarece adevarul nu poate fi ascuns la infinit.toate ziarele numite romanesti au sustinut acea echipa prin modul cel mai pervers posibil. ura care s-a impamintenit intre diferitii suporteri ai echipelor din campionat n-a fost niciodata mai mare!
si respectivul jucator invatat sa profite de puterea metodelor „speciale“ care au dus printre altele la cucerirea a trei titluri care vor fi prezentate in viitor ca realizari „deosebite“ in alta categorie de activitate merita exclus definitiv din fotbalul romanesc.

jiji (166 comentarii)  •  1 martie 2013, 17:59

Cadu daca era vreo scula de jucator,probabil k juca pe afara la ekipe mai puternice asa cum au facut o altii de la k.f.r ,mai degraba sa remarcat prin intrarile criminale decat prin joc sau nu stiu ce,consider pedeapa normal si destul de mica,cat despre scarbele de unguri ar trebui sa i expulzam ,despe muresan?un kkt de om,paskany?un ungur jegos si imputit,c.f.r?o sa dispara in curand

Muresan Teodor (21 comentarii)  •  1 martie 2013, 18:30

Bai vasca daca stii ceva concret, ai dovezi esti OBLIGAT, conform legii sa faci denunt la politie, ca daca nu-l faci esri considerat complice( ma refer la titlurile furate). Daca nu ai dovezi , de ce vorbesti sa te aflii in treaba?

Cristian (7 comentarii)  •  1 martie 2013, 18:36

@Dani: cfr este echipa unei regiuni ? Atunci Gloria, „U”, Gaz Metan, FC Brasov ce reprezinta ? Steaua o moda ? Este cam invers, prietenas: cfr este o moda printre unii pentru c-a luat 3 titluri. Esti comic. Egalitatea trebuie sa functioneze intre cei de acelasi nivel. Nu trebuie sa fim egali cu cfr. E-n regula sa fim egali cu Dinamo, Rapid, Universitatea, Poli sau altele. Cu cfr nu trebuie sa fim egali. Principiile sunt aplicabile de la caz la caz: cand vorim de cfr – mai usor :). Cand cfr nu va mai fura titlurisi va avea performante notabile in Europa, atunci putem discuta de egalitate. Pana atunci 9 etape merg spre kakadu. Ciocul mic si joc de glezne.

Alex (1 comentarii)  •  1 martie 2013, 18:37

Prietene, tu il compari pe Cadu cu Lacatus? Sa-ti fie rusine…

Playmaker (2 comentarii)  •  1 martie 2013, 18:48

@Dani sunt de acord pana la P.s :)) amuzant ca de fapt e chiar invers, auzi steaua un trend cand are cei mai multi suporteri de o gramada de timp iar cfr ul e bebelus la capitolul asta:))

Comentează