Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Atît putem, nu prea mult!

Învinse de Ajax şi, respectiv, de Inter cu acelaşi scor, Steaua şi CFR Cluj nu s-au făcut de rîs. De ruşine, nici atît. E important acest aspect, dar nu şi liniştitor, dimpotrivă, în condiţiile în care reprezentantele noastre şi-au compromis […]

sâmbătă, 16 februarie 2013, 9:56

Învinse de Ajax şi, respectiv, de Inter cu acelaşi scor, Steaua şi CFR Cluj nu s-au făcut de rîs. De ruşine, nici atît. E important acest aspect, dar nu şi liniştitor, dimpotrivă, în condiţiile în care reprezentantele noastre şi-au compromis serios şansele de calificare. Mai ales că Steaua va aborda returul fără închizătorii obişnuiţi, ambii suspendaţi. Greu de crezut că Prepeliţă şi Filip vor reuşi la Bucureşti ce n-au fost în stare Bourceanu şi Pintilii la Amsterdam. Din păcate, drumul celor două pare să se fi înfundat. Atît au putut ele, să admitem că atît poate la ora actuală fotbalul tricolor.

Pînă la un anumit nivel, ajunge să te comporţi onorabil. Rezişti şi din entuziasm, te scoţi şi cu hei-rup. Mai sus însă, nu mai e suficient să vrei şi să lupţi ca să mergi mai departe, ai nevoie de clasă, de mentalitate, de sistem, de organizare, ceea ce echipelor româneşti le lipseşte. Inclusiv celor mai răsărite, superioare adversarelor din campionatul intern, dar nu şi celor de calibru. Europa înseamnă altceva, altă realitate, altă dimensiune.

Altminteri, şi dacă vor ieşi din cursă, cum e de aşteptat, învinselor de joi seara li se cuvine o reverenţă, o floare. Spre lauda lor, au prins primăvara continentală şi, pînă să încline steagul, au făcut o figură frumoasă.

Amîndouă au pierdut şi din pricina faptului că au susţinut săptămîna asta cele dintîi meciuri oficiale din 2013. În consecinţă, să admitem că au suferit la capitolul omogenităţii şi al concentrării. Au mai suferit însă, s-o recunoaştem bărbăteşte, şi la cel al valorii. Deşi CFR s-a arătat mai în vînă decît Steaua, fie şi pentru că întîlnirea de pe San Siro s-a desfăşurat într-un ritm mai rapid, trupa de pe Someş şi-a divulgat şi ea limitele. Afirmaţia poate fi extinsă la toate echipele noastre fruntaşe, care n-au titulari de rasă, după cum n-au, încă mai grav, nici rezerve capabile să le ia locul senatorilor de drept. Vorbim la noi despre echipe, nu despre loturi!

Cauza nu trebuie căutată cu lumînarea: CFR a vîndut în această iarnă, iar Steaua n-a cumpărat. Aşa s-a ales, de pildă, cu Rîpă, care n-a gafat pe Amsterdam ArenA, dar nici n-a impresionat. N-a fost o catastrofă, dar nici un cîştig, numai că o formaţie cu 11 ca Rîpă în teren nu va depăşi nicicînd un adversar cu ştaif!!! Niciodată, niciodată.

Să mai notăm că, pe lîngă „mîna moartă” Nikolici, jucătorii introduşi de Reghecampf pe parcurs n-au convins, iar Rocha chiar a decepţionat. În paranteză fie zis, aemenea lui  Chiricheş şi lui Gardoş, superficiali. Cum şi Tatu avea să transpire degeaba, echipa roş-albastră a acuzat din nou absenţa unui atacant care să-l susţină, să-l completeze şi, la o adică, să-l ambiţioneze pe Rusescu. Cît nu se va rezolva această problemă, ştiută, însă bagatelizată, Steaua nu va deveni forţa de temut, competitivă, la care visează suporterii ei. Pentru că un fotbal în care bagi puţin te răsplăteşte cu puţin.

Comentarii (68)Adaugă comentariu

pensionar (19 comentarii)  •  16 februarie 2013, 10:05

CRED CA ESTE O ANALIZA CORECTA.E CA IN VIATA.OMUL SARAC CU APARTAMENT, O MASINA SECOND HAND NU POATE CONCURA CU UNUL DE 4 VILE SI COLECTIE DE MASINI TOP, DE SI IN BIBLIE SCRIE CA SUNTEM EGALI.(MULTI O MAI CRED)SI IN FOTBAL UN JUCATOR DE LA INTER ESTE EGAL CU JUMATATE DE LOT(CA PRET SI VALOARE) A LUI CFR, SI SE VEDE, CUM ERA PALACIO.

cezar (25 comentarii)  •  16 februarie 2013, 10:19

Dumnezeu sa-l odiheasca pe Dumitru Sechelariu

dan (151 comentarii)  •  16 februarie 2013, 10:21

Imi permit sa nu fiu intru totul de acord. Ideea ca trebuie neaparat sa bagi bani ca sa iasa este contrazisa de echipe gen Unirea Urziceni. Asta e primul exemplu care imi vine in minte. Restul e intr-adevar o problema de mentalitate si organizare.

liviu p (1 comentarii)  •  16 februarie 2013, 10:40

NU ESTE ADEVARAT CE SPUNE (PENSIONAR ) ESTE UN CONCEPT DIN TOATE CITE PUTIN DAR NOI NU AVEM COCEPTU DE CITIGATORI DE[ IVINGATOR ] LA NOI ESTE BI SI ASA !!!??CE POTI SPUNE DE C.F.R CLUJ CIND BAITI VIND PISELE IMPORTANTE !!

SAG (132 comentarii)  •  16 februarie 2013, 10:42

Eu nu mi-am facut nici cea mai mica iluzie ca Steaua si CFR vor realiza scoruri aducatoare de sperante de calificare. Totul a mai ramas ca in retur sa se obtina niste rezultate onorabile. Atata putem.
Apoi la Steaua(vorbind de EL), fara Bourceanu si Pintilii(in forma cea mai buna) in retur va fi foarte greu si pentru obtinerea unui 0-0….. In atac avem ratangii de mare calitate, iar in aparare naivitatea celor 4 e prea mare…..asa ca….

puppinkeresku (19 comentarii)  •  16 februarie 2013, 10:54

Cred ca nu mai este nimic de spus ! Daca revedem filmul jocului Stelutei, avem inca pe retina jocul de pase superior al lui Ajax , technika individuala mai buna, stinta jocului si multe alte aspecte care ne spun clar ca nivelul actual nu ne permite mai mult.
DAR: mai este un aspect care nu este de neglijat !!??
„Steluta in campionat se distreza cu adversariiii” si atunci cand intalneste un adversar de alt calibru nu stie ce sa faca ! Ase vedea Oltchim la handbal……
Este un lucru care trebuie analizat si vazut ce este de facut ?

bazil (17 comentarii)  •  16 februarie 2013, 11:17

de ce oare apar aceste analize acum si nu inainte ca oricum toti eram siguri ca nu vom face nimic cu ce avem in campionat

ungur (20 comentarii)  •  16 februarie 2013, 11:39

@Dan. Nu ai inteles nimic. Nu e vorba sdespre concurenta interna si, in plus la Urziceni s-au bagat la un moment dat destui bani.

Marcus (279 comentarii)  •  16 februarie 2013, 11:45

Excelent. M-a surprins aprecierea ca jocul Clujului a fost peste al Stelei. Mie mi s- a parut fel si am o confirmare.

Radoi (20 comentarii)  •  16 februarie 2013, 11:58

Un articol super scris insa prea tarziu. Asa e, trebuie sa ne impacam cu ideea ca ne putem compara numai intre noi.

Mircea (97 comentarii)  •  16 februarie 2013, 11:59

corect; nu poti transforma peste noapte un fotbal falimentar intr-unul de succes; iti trebuie timp si inteligenta…:) Daca cfr si steaua isi vor asigura continuitate ( aceasta este veriga slaba a echipelor romanesti) atunci vor putea concura cam in cca 2 ani in orice caz cu echipe de genul Ajax.

Dobinibamus (5 comentarii)  •  16 februarie 2013, 12:09

Frumos articol si scris cu cunoasterea cronicarului de fotbal. Bravo nea Ovidiule. As mai completa – daca imi este permis – ca diferenta se face si la mentalitate. Asta pleaca de la cei 7 ani de acasa si se continua in procesul educational pe toata durata vietii. Cum pot acesti copii (fundasul de doar 21 de ani care a inscris) sa fie net superior in gindire unui Bourceanu (fault gratuit si inutil la cartonas) sau mai ale Pintilii (care se pare ca are si un IQ foarte limitat pentru cei 28 de ani ai sai). Minunea din trecut (Steaua 1985-1990) nu se va mai repeta niciodata, din pacate. Fotbalul a atins niste parametrii in care diletantismul nu mai are ce cauta. Veti vedea asta la toate nivelele si competitiile unde ne vom prezenta. E pacat sa va imbatati cu apa rece. Mai bine am lua exemplul Olandei, o fabrica de fotbalisti, pornita tocmai din viziunea despre lume si viata. Cind in Romania se va vinde „Maricica” la liber si oamenii vor avea constiinta sa o consume decent, atunci – poate – si fotbalul va da valori … pe banda.

Eu (2 comentarii)  •  16 februarie 2013, 12:22

@Dan si Urziceni ce a facut cand a dat de Liverpool? Fix ce a facut Steaua si CFR joi. Ca si CFR, s-au descurcat bine in grupele UCL, si apoi, au clacat. Asa ca nu e prea bun exemplul. Poti sa ajungi cu investitii mici pana la un anumit punct, gen saisprezecimi de EL, dar cam atat.

alex (9 comentarii)  •  16 februarie 2013, 13:21

Nu e nimeni interesat sa se califice mai departe in EL …de ce??? simplu si cfr si steaua stiu ca nu au jucatori pentru a face fata intr-o asemenea faza…plus ca fortant chestia asta s-ar putea sa nu mai dai randament pe plan intern unde de fapt e si OBIECTIVUL…poate cfr in campionat nu prea mai are sanse dar la un loc de EL poate sa spere…mai ales ca dinamo si rapid joaca din ce in ce mai slab…Joi ambele echipe vor incerca sa faca o minune si dac aceea minune se va realiza atunci nu stiu ce vei mai comenta D-le Ioanitoaia….2-0 nu e un scor care necesita neaparat minuni pentru a fi intors…

o parere… (72 comentarii)  •  16 februarie 2013, 13:26

Pariez ca daca CFR are ca tel castigarea titlului in acest an, il castiga, la moment e o echipa mai completa ca Steaua. Si inca un lucru: necatand la toate problemele economico-financiare din tara, Romania produce fotbal.

fanulumocanu (85 comentarii)  •  16 februarie 2013, 13:35

Nu-mi place deloc felul asta de a pune problema. Concluziile trebuiesc trase dupa retur. Ce ne facem domnu’ Ioanitoaia daca Steaua se califica si mai face si Nikolici un meci mare? Pana la urma , Steaua a avut trei-patru ocazii mari , ca si Ajax . Daca era 2-1, azi mai erati asa abisal?

Mircea (663 comentarii)  •  16 februarie 2013, 13:39

Analiza lucida, pe care ar face bine sa o citeasca si Becali si sa nu mai bata campii cu pronosticurile lui bezmetice. Calificarea unei echipe in primavara europeana e ea insasi o performanta si mai mult nu putem.

iordache (30 comentarii)  •  16 februarie 2013, 13:43

@fanul… Ce inseamna sa faca Nikolci o partida mare? Sa se loveasca iar mingea intamplator de el si sa intre in poarta? Iti faci iluzii degeaba. Calificarea Stelei s-a dus.

alex (9 comentarii)  •  16 februarie 2013, 14:22

la 2-0 nu e nimic dus !!!! 2-0 e cel mai periculos scor din fotbal !!!!!plus ca Ajax nu a fost peste STEAUA extraordinar de mult…am avut ocazi ff mari puteam marca …chiar si un gol schimba radical situatia calificari…crede-ti ca degeaba agentiile de pariuri o vad favorita pe STEAUA ????????

MORARU GIGEL (18 comentarii)  •  16 februarie 2013, 14:26

Suntem departe de Europa…Atat Steaua cat si CFR nu pot mai mult,la asemenea loturi nu ai cum sa mergi mai departe.Atat GIGI BECALI cat si IULIU MURESAN ar trebui sa fie mai modesti in declaratii mai realisti ,sa nu se mai hazardeze in pronosticuri halucinante ,in mod special GIGI BECALI care aduc numai deservicii echipelor respective.Au avut si nesansa ,de data aceasta ,au intilnit doua echipe valoroase puternice .

BID (17 comentarii)  •  16 februarie 2013, 14:28

Scuze,scuze si iar scuze.Inainte de meci au fost mari favorite,toti dadea-u ,,limbi”, ,,marea Steaua”, ,,inegalabila CFR”….etc.Steaua a demonstrat ca nu valoreaza tot lotul zece milioane,daramite un jucator(a jucat cu o echipa de tineret,care se schimba in fiecare an)
iar CFR-ul,a fost invinsa cu propriile ei arme.Pana acum,in toate partidele,statea toata echipa cu c… in poarta si marca pe contraatac.Inter, i-a lasat sa atace si au punctat pe contre.NU AVEM VALOARE,ASTA ESTE!!

SAG (132 comentarii)  •  16 februarie 2013, 15:31

@Iordache
Si eu sunt convins ca s-a terminat cu….calificarea. Chiar si un egal va fi greu de obtinut in lipsa celor 2 mijlocasi.
Daca se incheia cu un 2-1 era altceva. Am asteptat pana in ultima secunda ca va veni un gol ce ar fi dat alta miza returului de pe ArenaN. Dar, atata timp cat in atac se afla niste….nimeni precum Costea, Nicolici, Rocha sau indolentul Chipciu, cine sa inscrie golurile ?!
Cat despre aparare, am vazut ca se pot primi goluri destul de usor…..

Cfr_Atlanta (218 comentarii)  •  16 februarie 2013, 15:34

Sa fim seriosi Ajax si Inter sunt cu doua clase peste Cfr si Steaua. Sunt mai buni si gata. Cine a pariat pe calificarea Stelei sau a Clujului ori e nebun ori nu cunoaste fenomenul. Sa ne bucuram ca au ajuns pana aici . Alte echipe romanesti doar viseaza la acest lucru.

io (55 comentarii)  •  16 februarie 2013, 15:48

Doar ce v-am laudat pe editorialul Craiovei d-le Ioanitoaia ca nu va mai luati de CFR si vad ca iar v-a luat… Nu puteati scrie doar despre Steaua ?!? Ca doar ei sunt „frisca” de pe tortul asta numit „fotbal romanesc”… Lasati-ne sa ne vedem de ale noastre, nu mai scrieti despre noi. Gigi, Reghe, Dodel, Nila… nu va ajung aceste subiecte ? Va mai luati acum si de Europa League ?!?
Ajunge, va rugam…
Bineinteles, cele scrise mai sus sunt doar o incercare de pamflet… nereusita, desigur…
Mult succes d-le Ioanitoaia ! (dar va mai rog o data: lasati CFR-ul, nu merita sa va coborati la nivelul lor, dumneavoastra, seniorul prea-minunatei prese sportive romanesti) … 🙂

Nila (8 comentarii)  •  16 februarie 2013, 16:12

IO, da sensibili mai sunteti maica…V-a suparat ca a scris dl. Ioanitoaia ca ati vandut ce aveati mai bun, dar nu a fost asa? Ati preferat la CFR comertul performantei si tot voi va suparati. Ce comici tristi…

Angheliu (87 comentarii)  •  16 februarie 2013, 16:16

Ioanitoaioa a scris ca, CFR s-a prezentat mai bine decat Steaua, iar bozgorasii din Gruia s-au si simtit deranjati!!!!!Vinovat e Ioanitoaia ca isi pierde timpul cu aia de pe locul 5 din clasament, cu negustorii de fotbalisti Arpy si Mury!!!!!

Ramon (127 comentarii)  •  16 februarie 2013, 16:35

corect, asa este, nu ne-am facut de ras, dar atat putem. De altfel marile echipe olandeze au fost mereu superioare celor romanesti (vezi PSV-Steaua in 1989, sau nationala lor la 3 meciuri din 5). Un site italian scria ca Inter a castigat 6 dueluri din 7 cu echipele nostre, doar Dinamo i-a eliminat. CFR a rezistat eroic, intr-o lupta apriga, dar al doilea gol a schimbat complet sansele de calificare. Nimic nu-i sigur, dar 90 % este clar. La o economie a Romaniai nu poti avea echipe peste olandezi sau italieni. Primii, impreuna cu nemtii si austriecii fac parte dintr-o alta lume, superioara restuilui Europei. Inter inca face parte dintr-un fotbal care intotdeauna a fost mai puternic ca al nostru, desi i-am pacalit cateodata.

cosmin97 (5 comentarii)  •  16 februarie 2013, 16:53

Aveti dreptate domnule Ioanitoaia,lipsa concentratiei iar apoi cea ,a valorii speram macar CFR sa sa faca un rezultat care sa ne dea sperante pentru returchiar mia placut mai ales prima repriza dar am fost dezamagit in cea dea doua care nici ea na fost chiar atit de proasta,aici sa vazut lipsa de concentrare mai ales pe final de meci.Portarul in viziunea mea a gresit ne permis la golul 2 ,nu sunt portar ci sunt fundas la o echipa de juniori de afara dar,cand mingia vine topaita sau pe sus portarul trebuia sa stea cat mai in poarta pentru ca e mult mai usor sa o dea peste portar cand mingia este sus decat atunci cand ea este jos pe gazon.Pacat la 1-0 mai erau ceva sanse dar la2-0 foarte,foarte greu,oricum mai au o sansa pe care trebuie incercata de ce nu.Le urez succes si sa nu uitam mingia e rotunda

stando (43 comentarii)  •  16 februarie 2013, 17:11

Aici sunt doua viziuni de abordare: diletantismul celor din Ghencea si profesionalismul celor din Gruia. Steaua si-a pastrat echipa si nu a vandut nimic (bine, ca nici nu a avut oferte, astea sunt doar in mintea patronului !), sperand ca va da lovitura in EL, am auzit vorbindu-se chiar de finala ! CFR si-a vandut perlele coroanei, dupa ce le-a expus in UCL. N-am auzit ca Paszkani sa fi vorbit de finala EL, dimpotriva, ei se vor concentra pe campionatul intern in retur pentru a termina intr-o pozitie de cupe europene, eventual chiar UCL. Pot fi acuzati de cinism, de aranjamente, de cate in luna si in stele, dar clujenii isi urmeaza linia: fotbalisti luati cu bani putini, expusi in vitrina cupelor europene si vanduti scump cand se iveste ocazia. Fara sentimentalisme ieftine, fara juraminte de amor reciproc, fara presa favorabila cumparata. Ei au un plan pe termen lung, le merge afacerea si ruleaza continuu nume interesante si vandabile. La clubul lui Bekali totul e improvizatie, umorile patronului dicteaza totul, vanzarile de jucatori la sume astronomice se vehiculeaza luni de zile in presa asa zisa de sport, toate marile cluburi sunt cu ochii pe „vedetele” umflate cu pompa de mass-media bucuresteana -cam asta-i imaginea. Fireste ca totu-i un balon de spuma si se constata ca granzii Europei nu citesc presa de Dambovita si nici vorba sa fie interesati de super-fotbaleatorii machedonului. Asta e realitatea: realism si seriozitate la Cluj, teatru absurd si gargara cat cuprinde la Bucuresti. Punct.

TUDORICA (12 comentarii)  •  16 februarie 2013, 17:26

O sa batem data viitoare,ce au intrat zilele-n sac?Hai nea Gigi ca ca tine nu mai gasim.

serghei (107 comentarii)  •  16 februarie 2013, 18:17

„Mult”, „puțin” sunt cuvinte care au nevoie de un punct de referință. Mai mult decât cine și mai puțin decât cine? Mai puțin decât campioana vice-campioanei mondiale Olanda și mai puțin decât până nu demult campioana Europei (cu noroc sau nu, asta e altă discuție), Internazionale Milano.

Cei care tot visează (semi) finale de Europa League se numesc Becali sau naivi. Atât putem. Corect. De asta nici nu trebuie să se facă o tragedie din aceste înfrângeri – noi, românii suntem ași în a jeli după șanse pierdute -, din moment ce au venit ca o concluzie logică.

M-am enervat teribil când i-am auzit pe cei de la sport.ro comentând cu o malițiozitate netrebnică simplitatea răspunsului lui Cadu din zona mixtă:
„Inter e echipă mare”. Inter și Ajax sunt echipe mari. Steaua și CFR sunt echipe bune. Am pierdut pentru că adversarul a fost mai valoros. Punct.

O concluzie falsă ar fi aceea că suntem slabi, pentru că echipele slabe nu ajung să joace duble manșe eliminatorii în Europa. Să-nțeleg că Napoli e slabă pentru că a luat 3 acasă de la Plzen? Sau că Liverpool e slabă că a încasat-o scurt de la Zenit cu 2-0? Nu.

După părerea mea, în fotbal se pot trage rareori concluzii. De cele mai multe ori trebuie să ne mulțumim cu veșnicul „Adversarul a fost mai bun”. Fără alte adăugiri expirate de genul „atât putem”. Putem mai mult. Putem ca, într-o seară deosebită, să ne depășim condiția și să facem un rezultat mare. Joi n-a fost însă o seară deosebită. Nici pentru CFR, nici pentru Steaua.

Avram (23 comentarii)  •  16 februarie 2013, 19:50

Trebuie sa asteptam sa ne depasim intr-o zi si sa obtinem un rezultat mare, dar asteptam degeaba si nu obtinem niciodata ce visam. Altii da, noi nu, Ioanitoaia are dreptate.

Craiu (67 comentarii)  •  16 februarie 2013, 19:53

Suporterii CFR-ului se supara ca vacarul pe sat. Fraza CFR a vandut si Steaua nu a cumparat e cea mai reala din intreg articolul.

sdn (5 comentarii)  •  16 februarie 2013, 20:14

numai noi care iubim fotbalul am sperat.nici steaua si nici cluj nu au i dorit sa se califice.e drept ca nici nu ar fi putut.mai bun campionatul,mai multi bani din drepturi tv

motanul incaltat (603 comentarii)  •  16 februarie 2013, 20:51

CFR—le-a inchis gura la toti care spuneau ca sunt maghiari—au fost 100% romani,cu o mentalitate de pierzatori….
Despre Steaua — e super echipa cu super antrenor pt.Severin,Ceahlaul,Molde eventual….Cu echipe de rang,doar o candidata la „retrogradare”…Ce conteaza cu adevarat nu sunt mecirile cu Rapid sau Dinamo—la un pas de colaps ci cele cu Sttutgart sau Ajax…Si acolo n-a contat.

17 NT (871 comentarii)  •  16 februarie 2013, 22:14

ba da, Nikolici e o rusine, Ripa a gafat si nu a intrat in joc. Nikolici trebuie pus sa lustruiasca tenisii lui MM, sa se antreneze mai intii singur cu mingea, apoi cu juniorii. Desi nici asa nu cred ca un impiedicat poate invata fotbal. Nu are coordonare in miscari. Nu se vede?
Sa iasa cei mai buni, Ruse si Popa, sa ramina doi brazilieni de judet, nu stiu de ce si cit mai suporta Jiji.
A fost cel mai slab meci al lui Reghe. Cu Chipci fundas dreapta, Pirvulescu mijlocas stinga, Costea in fata lui Ruse, se putea cistiga. Pintili trebuia inlocuit cu Prepelita la primul fault. Mare brambureala a fost si in meciurile de pregatire. Ex: Pirvulescu joaca orice, numai ce stie nu, Chipci numai portar n-a fost, ametit total saracu, daca tot vrei sa joci cu Nicolici ,singurul care nu stie nimic, atunci joaca-l macar, Costea a fost prea putin folosit si nu central, adica acolo unde doare, patru jucatori !, chiar si Prepelita au fost ametiti pe dreapta ca fundasi, iar in mijloc a fost incercat doar Filip, cu care e oricum riscant sa joci caci faulteaza si gafeaza. Macar Prepelita, daca vede bine, nu lufteaza, mai da un pas, mai scoate pe unul din joc. Dar a jucat mijlocas central?
Si Jiji a gresit: n-a adus un atacant, chiar un meserias de judet era bun, a renuntat prea usor la Martinovici.
De cind ii spune absolut toata lumea lui Jiji ca Steaua mai are nevoie si de un mijlocas adevarat? Poate in locul unui inchizator? Nici atacantul, nici mijlocasul care stie sa dea un pas, sa dribleze si sa suteze nu trebuie sa coste milioane. Trebuie sa fie meserie, ca Popa, pe care il stiau putini. Eu chiar nu cunosc echipa care joaca fara atacant si mijlocas. Poate stie cineva. Astept. Chiar nu stiu de ce face Reghe atitea compromisuri si improvizatii. Poate macar a realizat ca am avut mai multe ocazii decit Ajax, dar …

In retur, la Bucuresti, salvarea poate veni doar de la Tatarusanu. Daca baietii simt ca are o zi buna, cred ca nu cedeaza, nu se dau batuti. Trageti baieti in Nicolici, cine stie, poate se loveste mingea ca de stilp, ca la biliard. Speranta noastra moare ultima. Fara cazaturi va rugam, caci noi suporterii nu vrem pomana.

Alecu (52 comentarii)  •  16 februarie 2013, 22:24

Vai mama noastra, suntem praf!

io (55 comentarii)  •  16 februarie 2013, 22:38

Recunosc, sunt un bozgor frustrat, va rog sa nu mai scrieti despre CFR, nu meritam aceasta onoare. Steaua si patronul ei merita toata atentia dumneavoastra, va rog nu ne mai bagati in seama. CFR n-a facut nimic in fotbal, ei au jucat in campionatul Ungariei pana ce i-a luat romanul Paszkany Arpad, apoi doar au furat cu arbitrii, au furat trei campionate cumparate cu valize, Paszkany si Muresan injura ziaristii pe la tv, si jucatorii lor vomeaza din taxiuri. Va rog domnule Ioanitoaia sa nu-i mai bagati in seama, nu merita atentia dumneavoastra !
Respect Steaua, sunteti cei mai buni ! Felicitari pentru articol domnule Ioanitoaia, nici nu l-am citit !

Dragos (250 comentarii)  •  16 februarie 2013, 23:50

Nu inteleg la ce ajuta aceasta atitudine defetista. Cred ca presa ar trebui sa incurajeze, nu sa demobilizeze.

Cheetah (2118 comentarii)  •  16 februarie 2013, 23:56

Avem sanse de calificare si e musai sa le incercam. E valabil pentru ambele echipe, indiferent numele adversarului. Hai sa jucam frumos si chititi pe goluri, se poate! OVI puncteaza aici citeva subtile sfaturi bune pentru strategii meciurilor retur, e maestrias si merita multumiri.

lord belial (434 comentarii)  •  17 februarie 2013, 3:27

Deşi CFR s-a arătat mai în vînă decît Steaua, fie şi pentru că întîlnirea de pe San Siro s-a desfăşurat într-un ritm mai rapid, trupa de pe Someş şi-a divulgat şi ea limitele.

haha. cred ca ai gresit meciurile

lord belial (434 comentarii)  •  17 februarie 2013, 3:31

# 29 stando

cu cit a batut steaua pe cfr in tur?

california (349 comentarii)  •  17 februarie 2013, 8:29

si nici nu o sa poata mai mult, atata vreme cat fotbalul a ajuns pe mana unor patroni si impresari nesatui, interesati doar de publicitate si de profitul din negotul cu jucatori;
la asta se mai adauga naivitatea celor ce spera mereu in trofee europene cu echipe carora le lipsesc in mod evident jucatorii de clasa care sa faca diferenta; tanase, gardos, chiriches, tatarusanu si altii, au fost umflati permanent in ochii naivilor de catre impresarii mestecatori de guma; echipe ca urziceniul sau galatiul, facute campioane aproape din nimic de catre niste antrenori meseriasi, s-au dat la fund dupa ce patronii au incasat potul de 20 de milioane de la uefa;
un antrenor care nu a castigat niciodata nimic, dupa numai un tur de campionat este decretat mare tehnician iar nevasta-sa care vorbeste cu” mancati-as” mare doamna;
hai sa fim seriosi, desi cred ca asta e un lucru tare greu.

Stelistu (10 comentarii)  •  17 februarie 2013, 9:14

Io, te crezi destept si ironic, dar nu esti. La cum vinde Paszkany CFR va fi curand o amintire. Numai ifosele au mai ramas dintr-o echipa modesta de mercenari. Ideea ca ea s-a prezentat mai bine decat Steaua nu se sustine dar pentru ea trebuia sa fiti respectuosi cu dl. Ioanitoaia, nu sa va dati rotunzi. Dar despre respect nu s-a auzit in Gruia unde sunt la ordinea zilei hotia si fudulia.

John (564 comentarii)  •  17 februarie 2013, 9:40

Va gasesc prea sceptic. Oare nu mai exista nicio sansa?

janpitesti (254 comentarii)  •  17 februarie 2013, 9:56

fotbalul romanesc deocamdata nu depaseste granitele occidentului.pina nu se face o schimbare radicala la conducerea fotbalului si de mentalitate asa mergem.speram sa mai vedem fotbal de calitate ca pe vremea lui dobrin si hagi.timpurile se schimba mereu.va salut.sper sa cititi.

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  17 februarie 2013, 10:07

Eu sant optimist deoarece, puteam marca cel putin un gol pe arena din Amsterdam. Dar, nu am avut pic de noroc. Trebuie sa fim atenti la tot pasul, LA MECIUL RETUR, si sa inscriem repede. Sa speram ca jucatorii vor face un meci BUN. HAI STEAUA!

17 NT (871 comentarii)  •  17 februarie 2013, 10:28

45, 39 Reghe a fost prea laudat, OI a fost prea bind.

exista macar sansa sa jucam fotbal, nu sa mimam, cu fotbalisti de care nu se loveste mingea ca de gard. Pt orice alte improvizatii este doar Reghe responsabil. Asta trebuia sa se faca artist, inventator, fizician daca tot ii place sa experimenteze pe nervii nostrii cu Nikolici si brazilienii lui de doi lei, cu inca 10 fundasi stinga, cu Chipci care numai portar n-a jucat.
.Tata
. Chipci Voda Szukala Chiriches Lato
. Gardos Pirvulescu
.Popa . Rusescu Tanase
. Costea

astia trebuie sa reziste 90 de minute, sa evite faulturi in stinga si dreapta careului iar Popa si Tatarusanu sa prinda o zi buna. La Amstredam chiar n-a avut ce face. Au plasat-o meserias in coltul lung, 0 sanse.

Loulou (274 comentarii)  •  17 februarie 2013, 11:16

Observatie corecta: CFR a jucat mai bine decat Steaua, mai repede si mai avantat.

nae girimea (40 comentarii)  •  17 februarie 2013, 11:21

29. Pe ce loc a terminat inegalabila CFR turul campionatului? Dar lipsita de profesionalism Steaua? Nu ai vrea sa plimbi ursul?

Comentează