Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Piți, adu-l pe Mutu!

“Rămîne să mă gîndesc mai bine dacă îl chem sau nu”, a declarat Pițurcă despre Mutu după victoria cu 3-2  în fața australienilor. Una care, deși obținută pe merit, a divulgat destule lacune în prestația “tricolorilor”, destule slăbiciuni. Între ele, […]

vineri, 8 februarie 2013, 3:50

“Rămîne să mă gîndesc mai bine dacă îl chem sau nu”, a declarat Pițurcă despre Mutu după victoria cu 3-2  în fața australienilor. Una care, deși obținută pe merit, a divulgat destule lacune în prestația “tricolorilor”, destule slăbiciuni. Între ele, o surprinzătoare lentoare la construcție, apatie pusă pe seama lipsei de prospețime a steliștilor Bourceanu, Pintilii și Tănase. În spe­cial a primilor, mai puțin bătăioși ca de obicei.

Cu toate astea, sînt semnale că Bourceanu și Pintilii, și din pricina lipsei de concurență, vor fi titularizați și pe 22 martie, la Budapesta. Nu însă și Dodel, neconvingător din pricina unui stil ușor de citit și, ca atare, lesne de contracarat. Socotit previzibil. Înlocuindu-l pe Tănase în ultimul sfert de oră al “amicalului” de la Malaga, tînărul Maxim a adus un plus de viteză și de inventivitate.

Impresia generală a fost că Pițurcă n-a greșit schimbarea respectivă. Din contră, că a întîrziat-o. La întrebarea cine va juca în spatele vîrfului?, în paranteză fie spus, sperăm în recuperarea lui Marica, senatori de drept se anunță Torje și Grozav, iar lîngă ei, pe stînga, ar trebui introdus Mutu. În opinia mea, și nu numai, convocarea “corsicanului” e absolut necesară. Ea se impune tocmai pentru ca băieții noștri să domine centrul terenului. Zonă în care experiența lui Mutu și, element hotărîtor, ambiția lui de a demonstra că “naționala” mai are ce aștepta de la el ar putea înclina balanța.

Pițurcă dă însă de înțeles că ezită. Dacă ­i-am arătat îngăduință, circumstanțe atenuante, în conflictul cu Săpunaru pe considerentul că fundașul Zaragozei l-a înfruntat, l-a ­sfidat și chiar l-a jignit, situația nu mai e aceeași. Pentru că Mutu, fără fițele din perioada de glorie, pare dispus să vină și pe jos la lot, dar și pentru că, după o perioadă ștearsă, și-a reintrat în mînă și impresionează iar! În week-end, a bătut-o cam de unul singur pe ex-campioana Lyon, împotriva căreia a înscris cea dintîi “dublă” de cînd a ajuns în Franța. Tocmai dorința de revanșă a celui alintat cîndva “Briliantul” poate constitui o carte cîștigătoare pentru un selecționer care nu-i obligat să-l iubească pe Mutu, ci doar să se servească de el.

Da, au dreptate susținătorii ideii că, împlinind 34 de ani pe 8 ianuarie, Mutu se apropie de finalul carierei și nu mai reprezintă viitorul. Că și-a risipit talentul, avînd datorii neachitate față de public și, încă mai grav, față de el însuși. De acord. Așa e. Tocmai pentru că ne ­grăbim să-i judecăm pe alții și ne place postura de mo­raliști, lista reproșurilor ce-ar trebui adresate lui Mutu e lungă, chiar fără sfîrșit!

Să nu uităm însă că nici unul dintre noi ­nu-i Maica Tereza, iar orgoliosul Pițurcă nici atît, ba și că “naționala” are nevoie de Mutu acum, nu peste un an sau doi, că are nevoie de un fotbalist, nu de un exemplu! Altfel zis, înainte de a plănui viitorul, n-ar strica să ne ocupăm de prezent, unul din care, fie că vrem, fie că nu, Mutu încă face parte. Și chiar dacă nu-l prea mai țin picioarele, depinde cu cine-l compari. Comparat cu Tănase, Mutu iese în avantaj.

Comentarii (63)Adaugă comentariu

citizen cc (3 comentarii)  •  8 februarie 2013, 16:08

Indiscutabil , Mutu trebuie folosit cat timp joaca – talentul lui urias s-a transformat intr-o stiinta a jocului pe care putini o au. In plu Mutu a fost si este dornic de a arata la Nationala ceea ce poate pentru ca – nu stiu daca se observa- Mutu este totusi un mare patriot si contributia lui la lot a fost extrem de mare aproape intotdeauna. Cu Mutu si cu Marica in teren , cu tinerii Torje ,Grozav sau Maxim Romania se joaca cu Ungaria …

MARGELATU (91 comentarii)  •  8 februarie 2013, 16:23

CORECT cu privire la Mutu.

Bourceanu si Pintili au concurenta. MURESAN e mai bun decat amandoi. Si LAZAR e o concurenta f rezonabila…

Franz Jozef (406 comentarii)  •  8 februarie 2013, 16:29

De acord. Asa trebuie pusa problema.

Bocanci (28 comentarii)  •  8 februarie 2013, 16:31

Mutu are 33 de ani. Droguri si alcool in el cat unul de 60. Expirat de vreo trei ani. Daca loveste mingea mai cu talent, nu inseamna sa-l si bagi in seama.

kata (3 comentarii)  •  8 februarie 2013, 16:31

Mi-ar place o nationala asa:

Lobont
Tamas Chiriches Goian Rat(St Radu)

Torje Bourceanu Pintilii Maxim

Marica Mutu

Dtru (268 comentarii)  •  8 februarie 2013, 16:32

Nea Ovi, te strofoci degeaba. Cu Mutu si fara Mutu tot vom rata calificarea la Mondiale. Daca ar avea onoare, Piturca ar trebui sa plece in cazul unui esec.

xavi (7 comentarii)  •  8 februarie 2013, 16:33

Deci lucrurile sunt clare acum dupa ce Dragomir si dvs insistati pentru Mutu,cu siguranta Mutu nu v-a mai juca la echipa nationala in mandatul lui Piturca,stim si noi ce arogant este si o chemare a lui Mutu ar parea in viziunea sa ca a cedat presiunilor si orgolios fiind cu siguranta Mutu nu v-a mai fi chemat,asta este cand ai un antrenor care interesul personal si orgoliul este mai presus de interesul national,vezi cazuri gen Sapunaru,Gaman,Lung,Barboianu.

Dian (1 comentarii)  •  8 februarie 2013, 16:37

Povestea adta cu Mutu a inceput sa plictiseasca, fiind la capitolul 250 ca in Tanar si nelinistit. Cred ca aveti dreptate, dar istoria se repeta si incepe sa fie prea mult.

cinic (6 comentarii)  •  8 februarie 2013, 16:37

Maestre, Mutu pana si euforic rau de tot vede cum trebuie terenul si loveste mai bine mingea decat dodel…
Aici se petrece un fenomen invers comparativ cu lumea artistica: acolo, cu cat inaintezi in varsta devii din mediocritate maestru, la fotbal dam credit unor tineri fara cap, cu o tehnica rudimentara si mai ales cu viitorul in spate.

Cheetah (2118 comentarii)  •  8 februarie 2013, 16:41

Ma bucur ca Maestrul transmite un sfat valoros lui piturca prin acest articol. Sunt sigur ca va tine cont de acesta, si-l va chema pe Mutu.
Pe linga daruirea lui pentru culorile tarii, eu zic si ca e important sa joace cu baietii mai tineri iar acestia sa aiba ceva bun de invatat de la el.

red_dog_maccarone (131 comentarii)  •  8 februarie 2013, 16:52

Pai daca era chemat la nationala Daniel Niculae si inca intr un mod constant ( in conditiile in care marca 2-3 goluri pe sezon in Franta),atunci nu vad de ce Mutu trebuie sa lipseasca,el avand deja marcate 7 goluri in acelasi campionat.

dan (22 comentarii)  •  8 februarie 2013, 17:10

Incredibil ce poate face o minicampanie de presa. Eu cred sincer ca voi nu l-ati vazut jucand in ultima vreme pe Mutu. Sigur talentul exista, dar omul nu poate fizic si nici nu stie sa fie un lider, sa transmita experienta sa.

17 N T (871 comentarii)  •  8 februarie 2013, 17:36

“am fost varza (brinza)” Matthias Sammer dupa 2-0 la Bremen, a sasea victorie consecutiva, cel mai tare start din istorie.
“chiar acum cind cistigam si avem incredere in noi, trebuie sa acordam mare atentie detaliilor … nu avem de loc stralucire … daca asta e tot, sintem de nivel mediu” acelasi, dupa 5-0 cu 04 („echipa” lui Marica) si 3-0 cu Basel.

Aviz Steaua, MM, Jiji, care nu realizeaza ca o victorie cu Ajax si un meci bun la Londra pot dubla valoarea lotului.
Se multumesc cu stralucirea lui Nicolici calcind adversari la pamint, Tatu si a alte jumatati de masura.
Ca sa nu se creada gresit:
Ce face Reghe cu singura echipa fara atacant si mijlocas veritabil este totusi de laudat.

Aviz OI.
In Germania pe care o lauda cu doua articole inainte, Sammer este singura legenda care nu a ajuns personaj de comedie. A fost exemplu in tot ce a facut el si toata familia lui. „Vesnicul suparat” este ultimul de care are cineva curaj sa se lege. In RO, dintre vorbitori,dintre obiectivii care sint in stare sa respecte Steaua, care legende, daca n-au facut mare lucru in fotbal, cel putin n-au facut accidente si n-au falimentat fabrici, ar ramine doar Procurorul care a dat mereu verdicte care nu au folosit la nimic. Asa ca, desi alti OI or Marii scriu bine, trebuie sa treaca prin gara, sa vada si ei pt cine scriu, ramineti, cu parere de rau, Dom OI, un fel de Sammer, care scrie si pt toate Sticlele. Sa nu credeti ca FCB n-a avut mereu si cazuti din roaba in rinduri. Doi actuali incep chiar cu R… Chiar pt astia, nemtii, care spre deosebire de romani stiu ca sint limitati, l-au adus pe Sammer, sa le aminteasca Sticlelor ca trebuie sa straluceaca. N-as vrea, dar sa vedem pe cine preia in final seful Barcei. Poate chiar cistigatoare CL. Sa batem in lemn.
„Merge si asa”, merge cu orice pret, trebuie desfiintat. Eu nu vreau sa ma calific in Brazilia. Vreau sa fiu campion mondial. Sa cistig tot. Dar mai bine lipsa, decit cu debili mintali si smecherasi.
Astia, daca nu faceti din nou glume, tocmai ca sa inteleaga si Piti ceva, va reprezinta pe voi, nu pe noi. Sintem multi. Desi nu sintem Sammer!
Multumesc pentru aprecierile aduse, poate nemeritate.

Loulou (274 comentarii)  •  8 februarie 2013, 17:47

Faceti special ca sa il montati pe Piturca impotriva lui Mutu? La cat de incapatanat e va recepta mesajul exact pe dos.

Vissu (88 comentarii)  •  8 februarie 2013, 17:52

@17NT. Nu pricep nimic din ce scrii si cred ca Dl. Ioanitoaia se ia cu mainile de cap incercand sa priceaoa ceva din balmajeala ta. Nu stiu daca esti dus cu caputul, dar asa pari. Nu ti-ai luat medicamentele la timp?

NILA (8 comentarii)  •  8 februarie 2013, 17:54

Nu stiu daca la Amsterdam, dar la Budapesta am avea o sansa in plus cu Mutu in echipa. Cu Dodel, favoritul lui Piturca am face mai bine sa stam acasa. Aveti mare dreptate cu viitorul. Noi tot vorbim depre el si uitam ca pana sa vina ziua de maine cea mai importanta e iua de azi.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  8 februarie 2013, 17:55

Mutu este un fotbalist terminat …

trandafir de la moldova (72 comentarii)  •  8 februarie 2013, 18:01

Ii avem pe tinerii Torje, Maxim, Grozav, Rusescu, pe experimentatii Marica si Stancu, la ce sa vina Mutu, pentru ca a facut un meci „bun” cu Lion? Pai in acel meci a scapat ca prin urechile acului de un nou dezastru, noroc de nesansa Lionului…si mai are si greutate in plus. Cu Ungaria ne descurcam (va fi ok si o remiza) si fara el iar cu Olanda fie ce-o fi…sa joace jucatorii care au format deja un nucleu la echipa si care se inteleg destul de bine intre ei in teren etc. Dle Ioanitoaia, cred ca-i inutil sa-l comparati pe Mutu cu Tanase deoarece stelistul a pierdut deja locul in fata lui Maxim.

beca_gigi (42 comentarii)  •  8 februarie 2013, 18:04

Nea Ovi, ce ii tot dai cu Mutu?? Ti se pare de viitor??
Daca misca bine acuma, ai rabdare ca poate il prind aia cu ceva pastilute… Stai linistit nea Ovi ca altfel incep sa cred ca ai fost cointeresat.

Stanciu Iasi (12 comentarii)  •  8 februarie 2013, 18:23

Logica dvs. e impecabila, dar Mutu are un defect in plus pe langa cele stiute. Nu a jucat niciodata la Steoaia si toti cei care tin cu echipa oierului il contesta. Nu mai incercati sa ii convingeti ca albul e alb si rosul rosu, va obositi degeaba. Stelistii sunt condamnati pe viata la obscurantism.

Marcus (279 comentarii)  •  8 februarie 2013, 18:27

Prietene, daca semnezi beca-gigi, m-am lamurit, nu mai am nevoie de amanunte. Eu nu cred ca esti narod, sunt foarte convins. Daca vrei, putem face si prinsoare.

SORIN (2 comentarii)  •  8 februarie 2013, 18:31

Inteleg ca ar trebui ales intre dodel , mutu sau maxim pentru aceeasi pozitie in teren ? Sa le dea cineva un test de vorbire coerenta . O sa vedeti ca dodel este sub orice critica in timp ce ceilalti doi au vorbele la ei . Concluzie : dodel este cam idi asa ca raman ceilalti doi .Daca pe mutu nu-l mai tin picerele mai ramane .. ghici ? FLORESCU !!

janpitesti (254 comentarii)  •  8 februarie 2013, 18:39

cu o floare veche nu se face primavara.la ora actuala nu avem nationala de europene sau mondiale ,poate pe viitor.speram pe viitor sa mai vedem fotbal de calitate ca pe vremea lui dobrin si hagi,timpurile se schimba mereu..

groparu (41 comentarii)  •  8 februarie 2013, 18:47

Fara partinire ar trebui facuta o comparatie intre fotbalistul Mutu si omul Mutu. Fara discutie ca primul s-ar impune chiar si la cei 34 de ani ai sai. In primul rind prin experienta acumulata de-a lungul timpului. Apoi prin viziunea pe care o are pe teren. Nu are sens sa mai joace virf deoarece numai are viteza de reactie de alta data. Insa in spatele virfului (sau virfurilor) ar face o treaba deosebita. In momentul de fata nimeni din cei adusi la nationala nu este in stare sa dea o pasa ideala. Ma uitam la meciul cu Australia si ma gindeam dupa introducerea lui Maxim si Alexe cum acestia ,alaturi de Torje, Grozav si Motan las viteza de deplasare pe care o au ar face praf orice aparare daca l-ar avea in spate pe Mutu. In rest lui Piturca nu i-ar ramine decit sa puna la punct la punct sistemul defensiv si sa-i comunice lui Mutu ca nu are voie sa tina de minge decit atunci cind trebuie. Despre fotbalistul Mutu se poate vorbi oricum la superlativ. Nu insa si de omul Mutu.

Adriann_ (6 comentarii)  •  8 februarie 2013, 19:29

Foarte bine punctata in articol nevoia ACTUALA de Mutu.
De nu stiu cati ani tot planuim viitorul, in vreme ce prezentul inseamna turnee finale vazute la televizor de fotbalistii echipei Nationale.
In comentariile de la articolul despre meciul cu Australia am intalnit deliruri despre faptul ca ar trebui incurajat viitorul, intrupat pasamite in Bogdan Stancu. Fotbalist care la aproape 26 de ani joaca la Orduspor.

Pentru cine nu stie, la varsta respectiva Mutu facuse deja furori in serie A, la Verona si Parma, dupa care fusese cumparat de Chelsea.

Pur si simplu, cand citesti asemenea deliruri iti dai seama ca dreptul de a posta pe Internet ar trebui limitat in functie de IQ si ca idiotii ar trebui sa aiba doar dreptul de a citi, dar nu si de a-si face publica bezna din tartacuta…

Naidin (37 comentarii)  •  8 februarie 2013, 19:35

@trandafir de la… Ma lesi cu Rusescu ca asta e echipa nationala, nu Steaua. Intr-un moment crucial trebuie incercat totul, deci chemat si Mutu. Cine nu intelege apelul lui Ioanitoaia e bolovan.

kpaxcmdr (67 comentarii)  •  8 februarie 2013, 19:52

Pai,piturca testeaza nervii altora…Face ce vrea muschiul lui,ca oricum nu are nici un obiectiv de vreo 2 ani,si nici nu are de ce sa se agite prea mult nici in urmatoarele 18 luni!Nu va faceti griji,ca piturca este razbunator,si nu-l iarta nici de data asta pe HAGI,asa ca-l va aduce la lot pe Mutu si daca nu ar merita,pina il intrece pe HAGI la numarul de goluri marcate pentru nationala.Iar daca prin absurd trecem la baraj si ajungem la C.M. atunci,a inchis gura tuturor,si pe deasupra se mai lipeste si de ceva cascaval,de la nasu!

17 N T (871 comentarii)  •  8 februarie 2013, 20:05

15. Vissu
vezi macar diferenta intre intrebari si destainuiri? Nu pare, dar hai.
Urmatorul meci este chiar la Budapesta. Torje cade in careu, Mutu face o scarita, dupa care primul venit ia un cot in gura. Romania cistiga cu 1-0. Asta e vissul tau, vissul pe care inca nu-l stiai. Stralucire!
Du-te la furat tablouri, iubitu-le, care esti tu, sicu Mutu-le, care din pacate nu esti tu!

Lereter (68 comentarii)  •  8 februarie 2013, 20:16

Dle Ioanitoaia,Piturca se vrea un inteligent,greu de inteles. Prin prisma aceasta face des invers decat ar fi logic.Nu trebuie sa fi mare filozof ,ca sa vezi ca Lung,Matel,Gaman,Barboianu,Pleasca nu au-cel putin acum- fata de jucator de Nationala. Pentru ca-evident- sint altii mai buni. Sa neglijezi jucatori ca Muresan,Deac,Sanmartean e o dovada de „Gica contra”,iar a sustine ca „ma mai gandesc ,daca apelez la Mutu” e o dovada de prostie.Piturca si-o poate permite acum. Pierzand-fara acestia- cu Ungaria va incepe contestarea ferma.Din orice punct de vedere privim Nationata nu e a lui Piturca,e a Natiei,el o gestioneaza temporar.Daca nu va avea rapid rezultate,nu-l vad bine. Si asa,Australia -cu echipa de rezerva- ne-a cam chinuit,am castigat ,chiar norocos,iar polonezii,chiar,ne-au umilit.Deci pentru Piti ,cu Ungaria va fi un meci de” totul sau nimica”. Sper sa nu invinga interesul lui personal sau incapatanarea ,care le detine din belsug,sa-si depaseasca frustrarile,sa aleaga cu cap. cred ca si M. Sandu trebuie sa-l avertizeze ca are,totusi,de pierdut,mai mult decat un meci..

Adriann_ (6 comentarii)  •  8 februarie 2013, 20:23

Dupa parerea mea articolul contine o singura eroare, legata de cazul Sapunaru.
Sapunaru e un jucator care evolueaza la nivel inalt de foarte multi ani, care s-a impus fara probleme la o echipa spaniola decenta dupa ce castigase Europa League cu Porto si jucase o Super Cupa, pe scurt in orice tara normala ar fi titular indiscutabil pe postul ala.
In plus, cu el pe dreapta am putea juca cu Tamas si Goian in centru si cu Stefan Radu pe stanga, conditii in care indraznesc sa afirm ca am putea juca 3 meciuri cu o echipa gen Ungaria fara sa luam gol.

De acord ca si Piturca si Sapunaru sunt caposi si ca s-au spus destule si de o parte si de alta pentru ca acela dintre ei care se afla intr-o pozitie de forta sa vrea sa-i dea celuilalt peste nas. Dar de-aia exista presedinte de Federatie, ca in situatii aberante de genul asta sa intervina, sa-i ia pe amndoi mai cu binisorul mai cu de-a sila si sa rezolve cumva problema.
Doar ca Mircea Sandu e prea ocupat sa se bata cu nituri de scaun si sa se fereasca de puscaria care-l pandeste pentru cazul Craiova, ca sa mai aiba timp de „maruntisuri” de-astea…

criu (50 comentarii)  •  8 februarie 2013, 20:31

frate gata cu mutuuuuuu!!!, nu mai poate e mort nu mai are kef de muuult.

bogdan (2 comentarii)  •  8 februarie 2013, 22:52

bai fratilor,olandezii vin cu jucatori de la cele mai tari cluburi ale europei,turcii la fel,majoritatea tineri,iar noi tragem de unu ca mutu,un batranel care evolueaza la ajaccion. si mai presus ne sfatuieste un om cu stiinta in fotbal…nea ovidiu, scuzati-ma dar sunteti varzaaaa

Adrian (30 comentarii)  •  8 februarie 2013, 23:07

Piturca are intr-adevar mare noroc. Radu II, un varf adevarat (cu VITEZA) nu a avut loc la steaua 86 de el. Asta da ghinion. Si el ce facea: rata incredibil, din pozitii ideale din care eu marcam mai mult ca el( nu, nu sunt nebun). Citez: lacatus era cu viteza, io cu combinatiile. Bai victore, combinatii trebuie sa stie orice fotbalist sa le faca. Rusescu e lent. ? Comparat cu Piturca, cred ca e supersonic. Sapunaru e bun de porto, nu e bun pt romania. Radu stefan e adulat la ROma, nu e bun de romania. Mutu, ce sa mai vorbesc. In schimb, ni-l impinge pe acest Marica(speranta eterna). Doamne, in nici o tara nu a fost un antrenor la nationala de 3 ori, in decurs de 10 ani. E revoltator. Barbugiul e „smecher”. Lasa-ne victore. Pe vremuri, eram suporterul tau, desi era clar ca nu puteai sa fii nici 50% din camataru. Ai dat tu vreun gol, ca numar 9, cum a dat rodion cu Anglia, sa te duci asa cu mingea? IOC. Lasa-ne odata fraiere, nu te mai suportam.

Spooky (63 comentarii)  •  9 februarie 2013, 0:49

Orice ati spune, Mutu e un talent inascut, are sclipiri de geniu si nu suntem in postura de a nu beneficia de ele. Ma amuza reticenta unora, e ca si cum ne arde casa si vrem sa o stingem numai cu apa plata. Situatia echipei nationale e tragica, nu avem cu cine sa jucam, nu mai sunt talente, sclipiri. Avem nevoie de Mutu ca de aer, ce e asa greu?

lucian (206 comentarii)  •  9 februarie 2013, 3:26

@17 NT. Esti de balamuc, unii ca tine ar trebui supravegheati. E nevoie de Mutu si basta pentru ca la 34 de ani are o clasa peste toti ceilalalti. Sau credeti ca Lyon e sub Australia?

motanul incaltat (603 comentarii)  •  9 februarie 2013, 5:41

Intr-o echipa normal,Mutu n-ar mai trebui chemat….Dar aici nu vorbim de Germania,Spania sau Anglia.Vorbim de Romania.Chiar de-ar fi drogat,beat si schiop e cu mult peste Tanase, Goian sau oricine vreti voi…Si acum nu e nici drogat,nici beat si speram la ora meciului nici schiop…..E singura noastra sansa….adica e singurul FOTBALIST. Restul sunt doar niste nume,unele ce n-au confirmat niciodata sau altele care sunt pe drumul confirmarii….Bineinteles trebuie inceput si cu Maxim si Rusescu iar Tanase,Gaman sau Florescu sa nu cumva sa faca deplasarea…..

IO (228 comentarii)  •  9 februarie 2013, 5:59

Neaparat Mutu la Nationala. Deasemeni Chivu in aparare, iar extrema stanga Mircea Lucescu. Numai asa putem intinerii echipa.

Cinezan Vladimir (99 comentarii)  •  9 februarie 2013, 6:52

Ne dăm în van cu părerea privind lotul ce va fi deplasat de antrenor la Budapesta, tot ce scriem și clamăm noi, ăstia care alcătuim corul antic așezat departe de autodafe-ul fotbalului românesc promovat cu scrâșnete de cel ( cei ) care manageriază căderea continuă, este socotit ca un umil scăunel de cârpaci rătăcit printre pingele de lux. Acest domn Pițurcă, adus de lepefiști la cârma naționalei în chip de salvamar, plătit ca bun național, are de partea lui o schiță de zâmbet sardonic în competiția cu raiul promis cu parcimonie, iar partida de la Budapesta face parte din scenariul prin care dânsul începe scufundarea programată. Analizăm prezența cutăruia sau a cutărui jucăuș în primul „unsprezece” care se vrea câștigător pe un Nepstadion unde se vor auzi vrăbiile certându-se pe semințele uitate prin tribune, dar totul trece pe lângă urechile antrenorului care își are ideile lui când vine vorba de purtătorii de praștii. Vrabia maghiară din mână e un vis înainte de visul îndepărtatului festival brazilian, voci „autorizate” ne văd deja trecuți din pustă către Amsterdamul de unde se pleacă în croazieră spre Rio, acolo unde bourcenii și pintiliii deja și-au acontat loc pentru cearșaful de pe plajă. Mai avem de înfruntat aerul rece cu care ne va întâmpina o primăvară ostilă budapestană, iar dânsul, responsabilul cu buletinul meteo al trăirilor fotbalistice românești, nu are încă o hartă certă a valorilor care ar putea evita înghețul din martie. Sau are el ce are, dar face pe Mutu…

COSMIN (15 comentarii)  •  9 februarie 2013, 9:50

puteti spune orice, dar Mutu ca jucator de atac si pasator in momentul asta este peste toti din nationala.

1becal=10vanghelii (4 comentarii)  •  9 februarie 2013, 10:02

Iara mentionati un jucator care i sa apus soarele pe strada lui (despre Nationala) de vreo 2-4 ani, din cauza unui Mutu si fam. becali, Nationala nu a avut success. Asta din cauza trambulinei confiscata la nivelul Nationalei de fam becali.
Daca aveti asa tupeu de ce nu il chemati inapoi si pe Contra, Stelea, Dorinel Munteanu, etc… poate si Hagi.

lama (1 comentarii)  •  9 februarie 2013, 10:51

Daca nationala sta intr-un jucator de 34 de ani ca Mutu inseamna ca a ajuns mai rau decat oricand.

Sire (1 comentarii)  •  9 februarie 2013, 10:54

@criu. Pai tocmai asta il incurca si pe Piturca faptul ca e in vana. Lyon e un adversar de calibru si Ioanitoaie are dreptate ca a batut-o de unul singur. De aia se si impune sa fie convocat.

AndreiMatei (3 comentarii)  •  9 februarie 2013, 11:26

Cica Piturca face ultimele pregatiri pentru mondiale…tocmai si-a luat o plasma smart tv cu diagonala de 215 cm…perfecta pt livingul lui… :))

Novak (4 comentarii)  •  9 februarie 2013, 14:14

@IO. Corect, dar si tu pe lista jmecherilor de cartier. Mutu si beat crita e peste Tanase, cu defectul de a nu fi stelist.

Marean (270 comentarii)  •  9 februarie 2013, 14:19

Desi just demersul dlui Ioanitoaia e posibil sa aiba un efect invers si capatanosul de Piturca sa nu il convoace pe Mutu tocmai pentru ca ii cere presa. Faptul ca il vrea si dusmanul sau Dragomir e inca un minus pentru Mutu.

17 N Tirbuson (871 comentarii)  •  9 februarie 2013, 14:24

Lucian, tirbusonul le scoate dopul de pe git Sticlelor cu slipovita si alte oteavuri. Asta doar sa nu ne faci si tu cine stie ce destainuri.
Clasa are si personalul. Pina cind sa mai defilam cu drogati si smecherasi batausi. Nu ajung tablourile si masinile furate, coatele in gura ale alesilor catre Europa. Si Piti are dop, sa-ti fac si tie o placere azi, daca aduce la Nationala un Alexe, care il asteapta pe Borcea von Miaumi sa-i plateasca salariul si sa-l motiveze. De ce nu Tucudean? N-am stiut ca ne pregatim pt un turneu de handicapati mintali si de golani.
PS hai Luciane sa-ti mai fac o placere ca ai nume frumos. Sint de acord sa joace Mutu la Budapesta. Dar sa joace cu ochelari de soare.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  9 februarie 2013, 16:00

Sincer …Mutu este un fotbalist terminat …

Adriann_ (6 comentarii)  •  9 februarie 2013, 16:09

17N, esti cumva ospatar pe la Constanta? Ca altfel nu se explica, nici un om capabil sa scrie nu poate fi atat de imbecil…

Mai baiatule, Piturca realmente nu vroia sa joace cu Mutu la Budapesta, de-aia l-a si tinut pe Bogdan Stancu tot meciul in teren cu Australia, poate-poate se prezinta asta cat de cat decent. La ce-a aratat insa Bogdan Stancu in meciul asta si la ce a aratat Mutu in ultimele meciuri de la Ajaccio (contra unor echipe care bateau Australia (aia de rezerve cu care am jucat noi) cu 5-0 fara drept de apel) numai un oligofren mai poate sustine ca avem alta solutie in afara de Mutu. Sau unul care are ceva personal cu el.

Lulus (70 comentarii)  •  9 februarie 2013, 18:25

Cu Mutu. Neaparat cu Mutu.

Andrei (276 comentarii)  •  9 februarie 2013, 20:27

@Cinezan Vladimir

Vad ca esti responsabilul zilnic cu betia de cuvinte in spatiul de comentarii. Chiar asa plictisitoare e viata la Cluj?

Comentează