Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Gîlceava fanilor

Faptul că Steaua a zdrobit-o pe Concordia chiar la Chiajna, unde a cocoșat-o cu 6-0, i-a înfierbîntat pe suporterii de toate culorile. Rapidiștii și dinamoviștii, dar nu numai ei, au înfierat pe bloguri “o parodie de meci” și “un blat […]

duminică, 2 decembrie 2012, 4:01

Faptul că Steaua a zdrobit-o pe Concordia chiar la Chiajna, unde a cocoșat-o cu 6-0, i-a înfierbîntat pe suporterii de toate culorile. Rapidiștii și dinamoviștii, dar nu numai ei, au înfierat pe bloguri “o parodie de meci” și “un blat ordinar”, imputîndu-le ilfovenilor că “au mimat jocul”, că “au stat capră”!

E o prostie să-ți închipui că a existat vreo înțelegere între echipe, vreun aranjament. E o aiureală, o aberație. Pe lîngă că nu s-a predat, Concordia ar fi făcut orice spre a confirma că izbînda obținută recent în Cupă, realizată la penalty-uri, n-a fost întîmplătoare. Numai că de data asta nu i-a mai ieșit și pentru că Steaua, avertizată de propria-i pățanie, s-a luat în serios, foarte în serios. Și a reușit.

Trasă în jos de eroarea de începător a portarului Cobrea, care l-a ajutat pe Chiricheș să deschidă repede scorul, formația gazdă s-a prăbușit ca un castel de nisip. Astfel s-a ales praful de strategia lui Ilie Stan, din care pricină, deși încasase 8 goluri în cele 9 partide de campionat disputate acasă, acum a primit 6 într-una singură, un dezastru!

Nu cred însă că Iliesta are ce să-și reproșeze. El își învață elevii să se așeze în teren și să se replieze, să execute marcaj și să facă presing, dar nu le poate da și valoare, asta nu.

Plus că, și acest element merită remarcat, Chiajna n-a izbutit să-și recapete suflul pînă vineri după ce a susținut marți o partidă dificilă la Ploiești. Altfel zis, ea a pierdut pentru că i-au lipsit încrederea, energia și, mai ales, harul, argumentele steliștilor. Dar n-a vrut să piardă, chiar n-a vrut. Varianta cu “satelitul Stelei” constituie o altă gogomănie întrucît de la meciul de Cupă nu s-a schimbat nimic.

Gură de aer proaspăt după eșecurile consecutive cu Stuttgart și Brașov, succesul de la Chiajna i-a întărit Stelei moralul înaintea duelului decisiv din Europa League, programat joi la Copenhaga. Acolo se va vedea ce și cît pot băieții lui Reghe, asta și în ideea că ei trebuie să se măsoare cu vicecampionii Danemarcei, nu cu adversari de la mijlocul clasamentului Ligii 1. Evident, ar fi nu doar în interesul lor, ci al întreg fotbalului românesc ca roș-albaștrii să se califice în primăvară. Misiunea se anunță grea, dar nu imposibilă.

Întorcîndu-ne la internauți, războiul dintre ei s-a întețit după ce unii au arătat cu degetul spre combatantele de vineri și le-au acuzat de trucaj, de înșelăciune! Afirmația i-a scos din pepeni pe suporterii liderului, care au replicat cînd tăios, cînd ironic, cînd amîndouă. “Să critici Steaua înseamnă să fii lipsit de bun simț sau rupt de realitate”, scria unul, pentru ca un coleg de-ai lui să meargă mai departe: “Cînd Steaua cîștigă, fie e blat, fie adversarul n-are valoare, fie a adus rezervele, fie Steaua s-a dopat! Cînd pierde, e umilită, n-are stofă și se află în criză! Te apucă rîsul, însă nu cîștigă niciodată pentru că joacă fotbal!”.

De acord, dar abia joi ne vom lămuri dacă Steaua poate mai mult decît să domine o competiție internă modestă. Dacă e mai mult, îmi cer scuze, decît un chior în țara orbilor.

Comentarii (144)Adaugă comentariu

john (5 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:11

Sa ne spuna si noua Ioanitoaia cand afla raspunsul, care e acesta, ca nu mai putem de curiozitate. In primul rand, ca atunci cand faci blat, nu le dai 6 alora care te lasa, mai ales ca puteau fi 10 sau 11. Un blat de salon este 2-0 (vezi arhiva Bistrita-Ceahlaul din anii ’90). Iar toti priceputii care vorbesc de meciul din cupa, e clar ca nu se pricep. Aia era Steaua cu maxim 1 jucator ca cea de vineri si acolo a fost o dominare totala si numai faptul ca Mihaitza Costea a ratat mai ceva decat rateaza cu Cruduta, a facut ca Steaua sa nu bata cu 3-4 la 0 si atunci. In rest campionatul este foarte slab, la nivelul Ucrainei, dar peste Moldova, Bulgaria, Serbia sau Ungaria, sa vorbim de vecini.

Florian (3 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:12

Daca pierde cu Copenhaga isi da cu stangul in dreptul, nu inseamna ca n-are valoare, dar inseamna ca am scazut foarte mult fata de anii trecuti(2005-2006, ultimul sezon in care echipele romanesti au avut o performanta sustinuta in Europa).

Vlad (9 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:14

Din pacate titlul era perfect, Steaua chiar este chiorul in tara orbilor si nimic mai mult 🙁

tiki taka (3 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:19

daca a ajuns sa dea si dodel gol, clar e blat 🙂 ! in rest orice echipa care merge bine in europa league si liga lui mitica, este clar chior in tara orbilor. doar Liga Campionilor, unde noi suntem cam pioni, este barometrul suprem.

Suporter1 (7 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:21

Wow… Rapid si Dinamo mai au fani? Tot e bine.

tiki taka (3 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:21

vlad @ ma enervezi si ma obligi sa ma contrazic ! pai daca steaua e chioara, inseamna ca ceilalti sunt nu doar orbi, ci si sluti ! indiferent daca esti rapidist, dinamovist, cfr-ist, trebuie sa fi mare gogman sa nu recunosti superioritatea stelistilor.

bandoleros (4 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:22

Domnule Ioanitoaia, de la inceputul campionatului si a grupelor Europa League tot incercam sa ne lamurim in privinta Stelei.
In campionat sa tot zis ca ne vom lamuri dupa ce va trece testul cu echipele „tari”, testul a fost trecut dar lamurit tot nu e nimeni. in Europa League au adunat 10 puncte insa nu sa lamurit nimeni. in caz ca va trece de Copenhaga, tot nu se va lamuri nimeni zicand ca pana la urma cine e Copenhaga?
Domnule Ioanitoaia, nu cumva ne uitam prea mult la fotbalul din Spania, Germania, Anglia, Italia, etc?
In caz ca da, un lucru este clar, oricat am vrea noi, Steaua nu va ajunge niciodata sa joace precum Barcelona.

tb (2 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:22

Da,inca are ceva cu Steaua Domnul Ioanitoaia,nu inteleg de ce trebuie Steaua sa arate tot timpul ceea ce poate in Europa unor oameni ca DUMNEAVOASTRA, DOMNULE IOANITOAIA!?!? Pt. ce pana una alta,sa ne faceti cu oua si cu otet dupa doua infrangeri,sa va convigeti ca suntem sau nu un chior in tara orbilor….etc!?!? In Romania dreptul la opinie inseamna in acesti ani sa jignesti !!!!! Si daca vom pierde calificarea pt. noi suporterii Stelei este ok,si cred ca asta conteaza pt. clun,si nu va conta ceea ce vor crede altii ca dumneavoastra domnule ianitoaia !!!!! Fortza Steaua !!!!

Decebal (6 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:23

Adevarul il aflam joi. Daca Steaua pierde la scor mare totul este clar si simplu.

costiug.cimitirescu (1 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:24

sa speram ca danezii nu se vor lasa mai prejos decat nemtii si v-or face iubitorilor de fotbal din Romania un cadou frumos de Sf. Nicolae!

d@nyel (3 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:32

Cand eram tanar,il ascultam pe nea Ioanitoaia la difuzor,avea fotbal extern. Acum il mai vad pe la TV dar nu-l mai ascult. Cateodata mai citesc cate un articol de-alui mos Ovidiu si nu inteleg de ce se mai baga.

Gaucito (4 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:35

Chiajna ?
De ce au mimat fotbalul ?
TRebuia neaparat sa plece cu moralul recapatat dup doua infrangeri grele Steaua ?
Sa joace Chiajna la fel si cu celelalte echipe si atunci noi nu mai spunem nimic !

richard (2 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:37

pai steaua are 10 puncte in europa ce sa dovedeasca ca nordici se vor ajuta mereu intre ei , ca nemti intradevar au valoare , steaua are 10 puncte si a fost in urna 3 ,deci momentan a dovedid ca locul 3 din tata orbilor poate avea valoare in europa

l0gan (46 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:39

„Cînd Steaua cîștigă, fie e blat, fie adversarul n-are valoare, fie a adus rezervele, fie Steaua s-a dopat! Cînd pierde, e umilită, n-are stofă și se află în criză! Te apucă rîsul, însă nu cîștigă niciodată pentru că joacă fotbal!”.”tare asra rau de tot dar cand era dinamo pe primuloc anu trecut oare stelisti nu comentau la fel ?de aia nu suport echipa asta ptr ca sunt cativa care nu si vad lungu nasului oau ura tipau am batut cu 6 0 game set si meci pai pe cine a batut mai frate pe real madrid pe barcelona ei s au chinuit cu rapidu 97 de minute cfr a venit in genunchi cu 12 accidentati la buc pe dinamo numai zic cum i a batut si se lauda de zici ca au luat cupa mondiala a cluburilor!!dati ne echipe ….. au primitr 5 au primit 3 si cand a vazut ca nu e loc au pus arbitrii !!!asta e echipa mare sau ce e?valoarea lor s a vazut la meciu de la brasov unde nici cu ajutorul arbitrului nu au avut loc…..

sonumbitch (18 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:39

10 pcte., dubla victorie cu molde, victorie cu copenhaga si egal la stuttgart nu multumesc?! nu ramane sa vedem nimic, am vazut deja.

sonumbitch (18 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:40

costug, in tara semidoctilor, sfertdoctii sunt slugi.

De mentionat (11 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:41

Spre deosebire de meciul din cupa de la Chiajna, unde Steaua a folosit rezervele, acum a folosit titularii si asta s-a vazut. Intre Steaua si Stuttgart nu este o diferenta de 4 goluri, la fel cum nici intre Chiajna si Steaua nu este una de 6. Pur si simplu asa au decurs cele 2 meciuri.

Cristi (2 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:46

Unde vi-i capul ? Steaua a facut 2-2 acasa la nemti, apoi a batut tot pana la acea sincopa pe care si formatii ca Barcelona au suferit-o. Asa e fotbalul 50% pregatire 50% joc de noroc. Deci nu putem vorbi de meciuri aranjate. Steaua chiar e intr-o forma buna si sigur va trece de optimi in Europa League.

edis (60 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:47

O analiza destul de realista totusi nu pot sa nu spun ca meciul cu Chiajna a fost o facatura cel putin o mare parte dintre jucatorii ei au mimat fotbalul. Totusi aveti mare dreptate si veti vedea ca steaua este si chiara si schioapa chiar joi!

2 oi (141 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:47

steaua nu e decat o blatista nenorocita!

Cand nu-i merg smecheriile pierde la scor de 0-5!! :mrgreen:

Meciul Prodanca-RegheBlatt (steaua – Concordia Chiajna) nu o fost decat un alt blat ocrotit de Militica si Sandu…

tiki taka (3 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:51

costiug.cimitirescu
adica celor cateva mii de suporteri dinamovisti, celor cateva sute de rapidisti si rudelor jucatorilor de la cfr. pt ca stim cu totii ca dinamovistii au trait mereu din esecurile stelei, nefiind capabili de performante proprii.

Dragos C. (78 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:51

Sa-mi fie cu iertare dar cine este Copenhaga in fotbalul european???? Cine este Danemarca in fotbalul de club european? Ati auzit de vreo formatie din Danemarca care sa castige vreun trofeu european sau sa joace macar o finala??? Cred ca adevarul s-a vazut in meciul cu Stuttgart, echipa DE MIJLOCUL CLASAMENTULUI in Germania, tara cu traditie si cu mari performante. FC Copenhaga nu reprezinta mai mult decat Molde sau FC Debrecen! Ar fi o rusine fara margini ca Steaua sa nu se califice cu aceasta formatie de no name-uri, intr-un meci in care ii trebuie un rezultat de egalitate, nici macar o victorie! Apropos: poate sa-mi spuna cineva macar un nume al unui fotbalist de la Copenhaga??? Macar la Molde stiam destule despre antrenor dar aici….

SAG (132 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:52

Indiferent de ceea ce spun unii sau altii, finalul de an, pana azi, ne-o arata pe Steaua cu 10 puncte in grupa EL si pe pozitia de campioana a turului de campionat.
Anul trecut s-a calificat in primavara avand 8 puncte(o performanta invidiata de alte echipe si de suporterii lor), iar acum Steaua e pe punctul de a repeta performanta sau chiar de a ramane in tara in ciuda celor 10 puncte acumulate. Sper intr-un rezultate de egalitate.
Castigarea titlului cu nr. 24 depinde numai de jucatori si de antrenor: reusitele din partida cu Chiajna ne dau sperante; nereusitele din meciul cu Brasovul si cu Stuttgart ne dau indoieli. Sa nu uitam ca balonul e totusi…..rotund….

dvadeset (1 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:53

costiug.cimitirescu @ vezi sa nu-ti arunci televizorul fustratule.

Loulou (274 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:53

Bine pusa problema. Corect si neutru. Aia cu blatul sunt niste pusti fara minte.

SmileBam (15 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:53

Tot ce pot spune la intrebarea dumneavoastra,domnule Ioanitoaia,este ca frustrarea la adresa Stelei este mai mare decat era pe vremea cand echipa ajungea in semifinalele Cupei UEFA.

adi (180 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:54

Meciul asta a fost la fel de „blat” ca meciurile cu Viitorul, u Cluj si altele.

GOLOMBIOSCHI ILIE (150 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:56

Inca odata vin si atentionez ca s-a facut o grava greseala prin desfiintarea baremului de penalizare de 25 de puncte. Personal militez pentru un barem de penalizare de 40 de puncte la un format de campionat pe sistemul 16 cu 4 la retrogradare directa, la toate diviziile. In plus pentru a stimula si echipele din fruntea clasamentului as propune si instituirera unui barem de premiere de 60 de puncte, cu acordarea de bonificatii in campionatul din anul urmator echipelor ce depasesc acest plafon. Asta tot la un campionat pe sistemul 16 cu 4 la retrogradare directa.

tudor (301 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:57

@sonumbitch. Oi fi vazut tu, nu si noi. Dl. Ovidiu are dreptate, Steaua trebuie sa se masoare nu cu Chiajna, ci cu Copenhaga daca vrea sa fie cineva. 10 puncte nu sunt un certificat de calitate, ala e calificarea.

dragos (7 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:58

Pai dupa 10 puncte in cupele europene si o singura infrangere Steaua trebuie sa convinga in continuare. Desi este singura echipa care se califica in primavara europeana in mod constant, tot la rolul de chior in tara orbilor ramane. Asa o fi, poate ca este tot vina Stelei ca restul echipelor se complac intr-o mediocritate constanta care nu le permite decat sa se bucure la infrangerile Stelei din cupele europene, pentru ca de meciuri proprii (nici nu pomenim de victorii) nu se pune problema.
P.S. sper ca danezii ii vor face cadou lui costiug cimitirescu si un manual de gramatica de Mos Nicolae…sau poate nu ii „v-or” face..

cinic (6 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 16:58

Domnule Ioanitoaia, asa o fi, dar de ce nu-si pun fanii astfel de intrebari dupa un steaua-cfr, rapid, dinamo, brasov, vaslui si lista s-a cam incheiat?

abc (1 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 17:01

Am tot stat si am citit, din cand in cand, prostiile voastre de articole. A mai intrebat cineva… De ce Steaua trebuie sa arate mereu cate ceva? De ce trebuie sa dovedeasca tuturor frustratilor ca poate? Steaua a aratat ca poate si nu doar odata. Haideti sa ne uitam inapoi in timp, la toate participarile in europa, la toate echipele care au ramas acasa cand au pierdut calificarea contra Stelei.

Sunt convins ca Steaua va castiga meciul din Danemarca si de inca un lucru sunt convins…si anume, vor exista in continuare frustrati, ca dumneata, domnule Ioanitoaia, care vor crede ca Steaua inca trebuie sa dovedeasca.

Una peste alta…sunteti o adunatura de FRUSTRATI!!!

Forza Steaua!!!

4patraulea (45 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 17:04

dle ioanitoaia aveti dreptate, NU SE FACE BLAT la 0-6, sunt DINAMOVIST

d@nyel (3 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 17:05

daca campionatul nostru este asa de suspect pentru CAMPIONII BLATURILOR, o sa ne raportam doar la Europa. Voi pe unde a-ti latrat in ultimi 3 ani?

4patraulea (45 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 17:09

GOLOMBIOSCHI ILIE Personal militez pentru un barem de penalizare de 40 de puncte
de unde atatea puncte?!!! in rest ai dreptate

serghei (107 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 17:12

Steaua Buc. a demonstrat deja ca este singura echipa romaneasca care an de an mai conteaza in Europa. In campionat a stat mai slab in ultimii ani, asa ca acolo are de dat o replica provinciei. Sa citesc un articol care spune ca Steaua trebuie sa demonstreze nu stiu ce nu stiu cui mi se pare aiurea. Sa va reamintesc ca anul trecut Steaua a fost singura care mai plimba mingea prin primavara europeana? Nu e nevoie cred. In primavara europeana a mai ajuns Steaua, campionatul nu prea l-a mai luat. Si sa vorbim despre sferturi sau semifinale in Europla League e prea devreme.

andrei (1607 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 17:14

Poate sa bata Steaua si cu 20-0 in Danemarca si contestatori vor fi mai departe…Nimeni nu spune nimic ca si CFR a facut cam aceasi treaba adica a batut o echipa de 2 ori-Braga-si a fost sifonata dupa egal in deplasare acasa destul de bine-Galatasaray…Numai ca in acest caz-CFR-contestatari nu cer public sa invinga la Mancester…Daca Steaua e asa de slaba cum doresc unii atunci ar trebui la echipa nationala sa fie selectati jucatori de la alte echipe….Asa Steaua ar avea mai mult de cistigat…nu si-ar mai rupe sau obosi jucatorii ca sa fie si defaimati….

razvan ciuraru (2 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 17:15

@L0gan …amice esti depasit..si penibil…acuzi de aranjamente steaua ..si atunci cand pierde… =)))

john (564 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 17:15

are steaua satelitii ei,unde scoate toate punctele puse in jos tur-retur….s-au inmultit din pacate campionatul asta! o mare pacaleala campionatul

Dragos (13 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 17:15

Ce te mai roade domnule Ioanitoaia!! CFR-ul te-a convins banuiesc stand cu fundul in poarta.

Naica (43 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 17:17

P t . Costiug Cimitirescu :
Stiti de toate, chiar si sa puneti linia de despartire unde trebuie !!! Ce sa mai zic de „Costiug”. Mai bine v-ati stradui dracului sa promovati clasa a III-A (A TREIA !!!) SI APOI SA VA APUCATI SA ARATATI INTREGII LUMI CAT DE DESTEPTI SUNTETI, postandu-va „perlele” de handicapati in spatiul public.
Vai si-amar…

l0gan (46 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 17:18

a si inca o chestie a suporterilor ovini daca nu esti de acord cu ei daca nu vorbesti frumos de echipa lor spui ceva ce lor li se pare deplasat ori esti fustrat ori esti prost ori cine stie ce alta injuratura de rude neamuri si vecini iti trag!!!chiar sunt obligat sa mi placa echipa asta ?asta e parerea mea si mi o mentin si cu cat ma injura ovinele mai tare cu atat mai mult urasc acest club

steoaia_behehe (4 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 17:18

@suporter1

da ma mioaro si eu ma mir, dupa mintea ta ( toata lumea stie ca mioarele sunt inteligente foc) ar trebui ca toti suporterii sa fie stelisti. io zic sa vorbesti cu stapanu vostru becali sa dea o lege in acest sens ca tot va fi el parlamentar. pana atunci treci inapoi la pasunat

steoaia_behehe (4 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 17:23

sa nu uit sa le mai fac o bucurie stelistilor care se stie sunt multi si…inteligenti: copenhaga bate stana cu 2 la 1 asa sa va ajute al de sus

claudyu (2 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 17:23

Ioanitoaia asta crede ca le stie pe toate..nimeni nu stie ce manevre se fac in fotbalul asta si Gigi Becali..nu e nici pe departe cel mai curat om din fotbal

alen (107 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 17:23

Ioanitoaia pe cine incerci sa convingi, pe tine sau pe noi? Meciul de la chiajna a fost la fel de curat cum sunteti si voi urmasa Gazetei Sporturilor din 1924 :). Da Sportule popular, minciuna are picioare mai scurte decat un drum pana la Chiajna

Cfr_Atlanta (218 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 17:24

Echipe ca Iasi, Concordia , Severin, Bistrita ,Ceahlaul,mai nou U ,nu au ce ca cauta in prima liga. Liga cu 12 echipe si play-off. Asta e singura solutie.

Bunicu (47 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 17:26

Cum a cistigat meciul cu Severinul? asta e valoarea ,cind sint la Constanta si Chiajna oamenii lui Becali va mai puneti problema,Copenhaga e meciul daca are valoare sau nu.Discutam dupa meciul de joi.

serghei (107 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 17:29

@abc, asa e. Steaua a scos Galatasaray dupa o victorie si un egal, Vasluiul a pierdut intr-o dubla asemanatoare, iar CFR la fel. Steaua a batut si Besiktas, 2-1 la Bucuresti. A scos Standard Liege, ca sa nu mai zic a fost la 1 minut de o finala europeana in acel meci de cosmar din Anglia. Steaua a readus grupele Champions League in Romania si s-a calificat dintr-o grupa grea. Steaua este performera de serviciu a Romaniei in fotbalul european. Punct. Asta e o afirmatie cu zeci de rezultate mari in spate. Ca sa nu uit, Steaua a scos campioana Spaniei si detinatoarea Cupei Uefa, Valencia, o echipa gigant atunci. Steaua nu are nimic de demonstrat. A intrat pentru a 9-a oara la rand in grupele unei competitii europene. Si asa e mult pentru ce se joaca la noi. Daca se califica in primavara, e un bonus si o sansa pentru stelisti sa mai joace inca doua meciuri mari, cu miza. Sa prinda niste experienta.

silentzios (2 comentarii)  •  2 decembrie 2012, 17:29

Ca de obicei… scriem ceva in bataie de joc sa-i starneasca pe stelisti ca sa strangem cat mai multe comentarii. Asta e jurnalismul de azi…
Felicitari pentru articol!!!

Comentează