Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

O greșeală, dar mare

Ținînd cont de presiunea la care l-au supus clujenii în ajunul meciului din Gruia, afirm că Sebastian Colțescu a condus mulțumitor spre bine partida de Cupă dintre CFR și Dinamo. A comis și erori, una chiar gravă, dar n-a influențat […]

joi, 29 noiembrie 2012, 4:18

Ținînd cont de presiunea la care l-au supus clujenii în ajunul meciului din Gruia, afirm că Sebastian Colțescu a condus mulțumitor spre bine partida de Cupă dintre CFR și Dinamo. A comis și erori, una chiar gravă, dar n-a influențat rezultatul final. La eliminările lui Boubacar și C. Nica, ambele dictate pentru cumul de avertismente, “centralul” a procedat corect. A avut acoperire regulamentară. Reproșul bucureștenilor că arbitrul craiovean ar fi folosit unități de măsură diferite și le-ar fi avantajat pe gazde nu stă în picioare deoarece Boubacar a atacat cu talpa sus, iar C. Nica a oprit, fie și numai împingînd ușor, o acțiune promițătoare. De fiecare dată, Colțescu a fluierat ce trebuia.

El a greșit însă clar, indiscutabil, în minutul 83, cînd s-ar fi impus să-l sancționeze pe Piccolo pentru joc periculos și, surprinzător, n-a făcut-o! Întrucît italianul a ridicat piciorul peste nivelul capului lui Grigore, pe care însă nu l-a atins, arbitrul era dator să acorde lovitură liberă indirectă în favoarea “cîinilor” de la 10-11 metri de buturile lui Felgueiras. De necrezut, dar Colțescu n-a văzut ce-a văzut o lume întreagă!

În condițiile în care scorul era 1-1 în momentul respectiv și o “indirectă” din careu, ba și perpendiculară pe poartă, e considerată “jumătate de penalty”, dinamoviștii chiar au motive să se plîngă de decizia amintită, s-o conteste. Dar atît, mai ales că și Țucudean, cot în figura lui Cadu, a riscat un al doilea galben, la fel cum, întorcînd moneda, un Colțescu dornic să restabilească echilibrul numeric l-ar fi putut elimina și pe G. Mureșan, autorul golului victoriei. A făcut bine că nu s-a repezit.

Per ansamblu, în ciuda faptului că trupa lui Paulo Sergio a dominat, Dinamo a părut mai organizată și mai ambițioasă cu Dorinel Munteanu pe bancă. Într-un oarecare progres. Mai departe însă, formația din Ștefan cel Mare n-a pierdut pe mîna arbitrului, ci din pricina nesăbuinței lui Boubacar. Puțină minte îți trebuie, sau nu-ți trebuie deloc, ca să te expui precum senegalezul care și-a lăsat formația cu un om în minus, calculînd și prelungirile, timp de 90 de minute, un meci întreg   Im-prudența se plătește mereu, iată de ce primul vinovat de eșec e Boubacar, nu Colțescu.

La capătul unei întîlniri cîștigate de CFR pe merit, dar și cu sprijinul unui adversar, amîndouă taberele au exagerat. Paszkany cînd s-a referit la “un meci în sens unic”, Negoiță cînd a numit-o pe campioană “o echipă neputincioasă” și a caracterizat arbitrajul ca fiind “o mizerie”! Asemenea ieșiri de orgoliu nu mai miră însă într-un fotbal în care fiecare caută să tragă spuza pe turta lui, iar cel care pierde se uită doar la paiul din ochiul altuia, nu și la bîrna din propriul ochi. Și-așa, cu bucurii și cu necazuri, mergem tîrîș-grăpiș înainte ca să ajungem nicăieri.

Comentarii (95)Adaugă comentariu

CFR4x4 (74 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 16:33

mai penibil chiar nu se putea : 0 (ZERO) suturi pe poarta a avut Dinamo,inafara de golul norocos,nu-mi amintesc ca Felgueiras sa fi fost nevoit sa apere ceva in 120 de min !!! si atunci de ce e exagerat „un meci in sens unic” ? aaa..pt ca a scapat o data Alexe pe „interzis”..si a marcat doar pt ca si-a gresit preluarea..acum vb de jumatati de penalty-uri,atunci sa vb de cele 3 penalty-uri neacordate CFR-ului la tragerile si impingerile din careul dinamovist,unde se vad clar mainile aparatorilor pe CFR-isti si daca in urma cu un an,tot la Cluj la o faza identica,cu o mana a lui Diogo pe umarul lui L Ganea s-a dat 11 m (arbitru din Bucuresti) si ni se spunea ca „are acoperire” ..la fel si acum SE IMPUNEA 11 M..revedeti fazele..din 3 faze CFR-ul putem spune atunci ca a avut cel putin un 11m si jumatate,daca tot vb in jumatati de masura..cadem in ridicol chiar mai rau,cand credeam ca mai rau nu se poate…

pro fair play (4 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 16:34

Corect, nea Ovidiu!

tybby (2 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 16:38

Domnul Ioanitoaia, respect articolul dvs dar cand spuneti ca Coltescu a condus bine meciul si nu a influentat rezultatul final GRESITI , si inca nu putin! Acolo, la atacul imprudent al lui Piccolo ( de ce domnule ioanitoaia piccolo nu a platit pt imprudenta sa) se cuvenea acordat penalty !!! De unde stiti dvs ca nu l-a atins pe Grigore? Nu cumva ati vazut aceleasi reluari ca si noi , cititorii? Mai lasati subiectivismul deoparte , sau nu va mai bateti cu pumnul in piept ca sunteti impartial!

Cheetah (2118 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 16:49

Propozitia de la finalul articolului merita bine citita, inteleasa si aprofundata! 🙂 Ma intreb: oare nu se aplica si in alte domenii decit fotbalul? O voce din adincuri imi raspunde: O-HO-HO, BA DA, in multe domenii si ne poate da de gindit astfel tuturor.
Ce scrie Maestrul e mai mult decit analiza fotbalistica, desi nu pare la prima vedere. Ca sa nu mai vorbesc de satisfactia celor ce inteleg sa citeasca printre rinduri, ei gasesc in text multe idei exprimate indirect de un om cu atita experienta. Sunt convins ca au mare bucurie sa descifreze mesajele si sa profite de experienta acestui mare jurnalist roman.

Ducu (121 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 16:50

Totul f corect. CFR merita sa bata, dar a ajutat-o si Bubacar.

Gruia (3 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 16:51

Ati uitat sa mentionati fault-ul clar in careu a supra lui Sougu…tot la 1-1…

mara (8 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 16:56

@tybby. Nici eu ca dinamovist de o viata nu vad ca Piccolo l-a lovit pe Grigore, oar abtrecut cu piciorul pe langa capul lui. De data asta merg pe mana dlui Ovidiu. Cred ca e obiectiv.

omu rau (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:01

e drept, acolo a fost un joc periculos. dar spune-mi si mie nea ovidiu, atacul lui scutaru in careu asupra lui souou cum se numeste. se arunca cu pieptul in jucator fara nici o intentie de a ataca mingea si il darama? nu cumva e o faza dubioasa? daca cfr-ul urla toti spuneau ca nu are dreptate ca a fost ajutata. mai are coltescu niste faulturi pe atacul lui ivo pinto date total aiurea, depasiri sau deposedari curate date fault pentru dinamo. au fost greseli e drept dar coltescu nu a comiso asa cum se asteptau toti. a iesit onorabil dintr-un meci greu cu niste faze pe care voi „ziaristii” le-ati amplificat degeaba

Augustin (268 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:01

Piciorul lui Piccolo nu il loveste pe Grig sau nu se vede. Desi dinamovist, sunt de aceeiasi parere cu Ionitoaia. Sunt insa multi apucati pe aici gen CFR 4X4 care nu vad decat ce le convine. Ar vrea sa li se ridice clujenilor statuie dupa un meci castigat in prelungiri

stefan (8 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:02

Se vede clar pe reluari ca Picollo nu-l atinge pe jucatorul dinamovist, cum se vede foarte bine si faptul ca Picollo este luat in brate de celalalt dinamovist in momentul cand ridica piciorul. Decirie corecta: fault in atac

CFR4x4 (74 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:03

e multa vrajeala si cu Boubacar asta,asa ca v-as intreba cate suturi pe poarta sau mari ocazii a avut Dinamo cu el in teren ??? 0 (ZERO)!!! fara el au marcat,totusi un gol norocos..amintiti in treacat de cotul lui Tucudean la care se impunea al 2-lea galben si clar,ROSU,apoi bateti campii spunandu-ne ca arbitrul putea sa-i acorde ERONAT un rosu lui Muresan..pai despre ce vorbim ??? despre ce erori se mai puteau face ???

Nea Vanea (170 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:04

Scutaru l’a faultat impardonabil pe Sougou in careu, inainte de jocul periculos al lui Piccolo.
Asa ca sa nu confundam merele cu perele! O indirecta cu un penalty cat se poate de clar.
Numai ca, tinut de Alexe, Piccolo a incercat sa respinga balonul fara sa stie ca din spate vine Grigore. Mai degraba acesta s’a bagat cu capul in gheata italianului cersind penaltyul.
La eliminari a fost dezavantajata Dinamo!
Daca la Boubacar decizia a fost corecta, chiar daca Muresan a simulat, intrarea fiind periculoasa, la rupere, in cazul lui Nica al doilea galben a fost complet gratuit.
Si sa nu uitam faultul lui Cadu la Rus…
Una peste alta, Coltescu le’a dat cei 5% celor de la CFR, dar nu din cauza asta a fost eliminata Dinamo!
CFR chiar a meritat calificarea, iar arbitrajul lui Coltescu poate fi considerat ca BUN, in contextul arbitrajului european actual.
Pana la urma, nu este vina lui Coltescu ca a fost delegat IAR sa arbitreze Dinamo! Tot microbistul stie ca Borcica i’a facut cadou un Mercedes!
De aceea si cei 5%…

vass bela (2 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:06

Cand se omite cu buna stiinta faultul fara dubii asupra lui Sougou in careu, tot la 1-1, gresim prin a spune, ca maestrul are unitati de masura diferite pt echipele din capitala si cele din provincie ? Plus ca la faza cu Piccolo, acesta a fost tras de Grigore, asa ca sa ma iertati, dar e prea pe fata …

vass bela (2 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:07

Rectific, Piccolo tinut de Alexe ! Scuze !

T-Bone (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:09

Oare penalty-ul la Semedo din minutul 68 nu trebuia cumva acordat?! Of-of, nea Ovi, oricat te straduiesti sa o faci pe impartialul cu CFR, nicicum, nicicum nu-ti iese. Dar, na, straduieste-te, cine stie, poate intr-o buna zi adevarul se va imprieteni si cu tine.

radu (7 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:14

Nimic nou domnule Ioanitoaia, cand e vorba de CFR aveti probleme grave cu obiectivitatea. Reclamati ca nu a fost snctionat jocul periculos a lui Piccolo, dar lipsa de obiectivitate va impiedica sa vedeti faultul in atac care il obliga pe Piccolo sa se intinda in acel fel dupa minge! Daca erati obiectiv, ati fi observat ca Piccolo este tinut in brate de un jucator dinamovist si este tras sa fie indepartat de minge!!! De aceea Piccolo face acel joc periculos. Din pacate , in ultima vreme va straduiti sa va daramati imaginea pe care v-ati creat-o in trecut!!! Pacat…

cornelflore (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:15

OARE A FOST 11 M ????? SI ACUM SA VEDEM CU M AM VAZUT NOI TELESPECTATORII ACEEA FAZA DUBIOASA ,JUCATORUL DE LA CFR AVEA PRRINPLANUL JUCATORUL DINAMOVIST VEDE ACEST LUCRU SI DE LA 2 M DISTANTA SE ARUNCA IN PICIORUL JUCATORULUI DE LA CFR !!!!!ACESTA REUSESTE SA ISI RETRAGA PICIORUL FARA SA IL ATINGA …..OARE TREBUIA 11M ?????? IN REST UN ARBITRAJ FOARTE BUN CUM NU AM VAZUT LA COLTESCU…

hop si eu (5 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:17

Ore vom sti vreodata cine la contactat pe Bubacar si ce i-a promis, deoarece din primul minut a cautat cu lumanarea eliminarea. Despre Nica se zvoneste prin Cluj ca din vara va fi jucatorul CFR -ului. In atare conditii cum sa castigam cand doi de ai nostrii joaca contra noastra.

bluered_sky (94 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:17

c-o fi c-o pati….blablablabla…CFR-Dinamo 2-1 si cu asta bsta. Meciul e jucat. Ce ne mai place sa ne balacarim si sa aruncam cu noroi.

ManU – CFR 9-0 Braga – Galata 0-3 (3 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:18

Ai imbatrinit degeaba ca te lasi la batrinete sa iti sara in evidenta rautatea si prostia E clar ca un comunist inrait ca tine care a supt bani frumos de la ei sa te lasi corupt debozgori mai ales pentru un informator ca tine. Cum de nu iti este rusine ma pacaliciule sa fi subiectiv si sa iti transmiti prostia si rautatea celor dusi cu duhul ca sa se intimple nenorociri pe stadioane. Nu comentez de codul de etica al unui ziarist ca o gloaba batrina si rautacioasa ca tine nu va intelege niciodata ca e prea tirxziu Ai imbatrinit degeaba si se vede foarte clar De ce nu ai curaj sa scri cum se finanteaza CFR gunoiul Clujului prin spalarea banilor murdari ai mafiei ungare De ce gloaba batrina rautacioasa Sa iti fie rusine pentru nesimtirea de care dai dovada si ca nu iti dai demisia ca nu ai DEMNITATE (daca intelegi cuvintul)

calinescu_ (25 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:25

NU CREDEAM CA SI PASKANI VA COBORI IN MOCIRLA ,LA FEL CA PORUMBOIU SI CEATA CIOBANULUI …..!!!!!
A PUNE PRESIUNE PE UN ARBITRU , STIIND CA ACESTA ARE O ANUMITA LABILITATE PSIHICA E CA SI CUM AI INCEPE MECIUL DE LA 1-0 SAU CU …….UN JUCATOR IN PLUS ……!!!
ASTA E ROMANIA …….!!!!!!
CEI MAI BUNI PRESEDINTI AU FOST CONSIDERATI NU CEI CARE ADUC BANI LA CLUB SI AU OCHI PENTRU ANUMITI FOTBALISTI DE VIITOR , CE ACEII CARE-S MAI TARE IN CLANTZA SI CARE ARANJEAZA MECIURILE CU ARBITRII SAU PUN PRESIUNE PE CEI SLABI …..!!!!
ASTA E MASURA VALORII LA NOI ….!!!!
DIN PACATE SI PRESA PROMOVEAZA GENUL …..!!!!

lucid (52 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:25

Nea Ovidiu,daca spunea-i de 11 m la Sougou articolul era OK.

radu (66 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:28

CFR a pus intentionat presiune pe arbitru inainte de meci. E o tactica veche, mizerabila, pentru a-l face pe arbitru sa aiba grija sa greseasca numai in sens invers.Acuma toata lumea stie cum a luat CFR campionatul, iar „micile” dar desele erori pentru CFR au contat suficient. Acum inteleg ca s-au suparat si pe Petrolul, ca de ce s-au calificat! Foarte obiectivi astia, incep sa inteleg de ce nu sunt suportati cei din Cluj.

krol (8 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:29

Penalty la Sougou ati uitat . 🙂 Penalt clar numa umar la umar impingere clara . Daca ne uitam ce penalty uri sau acordat la brasov steaua

steaua (8 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:31

Scutaru l’a faultat impardonabil pe Sougou in careu, inainte de jocul periculos al lui Piccolo.

marius (5 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:31

Dinamo a pierdut pentru ca , in primul rand , Coltescu a avut grija sa nu-i supere pe clujeni. In al doilea rand, dinamovistii , unii din dintre ei , dupa minutul 70 nu mai puteau alerga.

speedy (128 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:39

of, of, of. Si uite asa iar discutam despre…nimic. sa va zic eu ce s-a vazut de oricine nu e implicat nici intr-o tabara, nici in alta (eu fiind stelist).
O echipa care de la inceput pana la sfarsit a incercat sa joace fotbal (chiar reusind in anumite momente, si ma refer la CFR).
O echipa care a venit tintita pe prelungiri – eventual vreun gol picat pe un contra-atac norocos – Dinamo.
Un arbitru timorat de declaratiile complet cretine facute inainte de meci de ambele tabere. In conditiile astea, mici erori erau inerente, a preferat sa „inchida” ochii la toate fazele unde nu se vedea „din avion”.
Cel putin un portar bun si aflat in forma mare (Balgradean – poate vede asta si Piturca). Asupra celuilalt nu ma pronunt – stim cu totii ca e bun, aseara n-a avut ce apara.
O linie de mijloc subtire la constructie la CFR (de ce n-o fi jucat Aguillegarray?)
Niste aparari de data asta sigure – nu au comis erori majore nici unii nici altii.
In fine, un atacant (Alexe) care chiar stie sa se descurce, din pacate insuficient sustinut/jucat.
Un stil de joc modificat fata de era Andone la CFR (parerea mea e ca ii dezavantajeaza pe Sougou si Bastos, dar s-ar putea sa se potriveasca mai bine cu Aguillegarray si sigur ii scoate in evidenta pe Kapetanos si Rui Pedro)
In rest a fost clasicul joc fara orizont, fara idei si „la nimereala” pe care il practica echipele mioritice – inclusiv Steaua – castigat nu de cei care „si-au dorit mai mult”, cum zic ziaristii, ci de cei care au incercat mai mult.

vasim (144 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:43

Un arbitraj bun spre foarte bun domnilor!
Eu sunt dinamovist dar Dinamo nu merita sa castige.
Lasati-ne sa ne facem echipa si apoi sa emitem pretentzii!
Prea mult vorbim despre arbitraj in Romania!

speedy (128 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:43

o mentiune speciala pt dl. Ioanitoaia, de data asta obiectiv in aprecieri. ca nu-l suspectez ca nu s-ar pricepe :). Era si mai bine daca nu zicea nimic de arbitraj, pt ca de data asta chiar nu e nimic de zis. Sunt sigur ca nu ar fi fost nici aceste greseli daca nu erau declaratiile cretine de dinainte de meci. Asa, n-a vrut sa supere pe nimeni – si ar fi reusit, daca erau oameni si nu giboni. A gresit in defavoarea ambelor echipe, dar nu in situatii clare si nici nu a influentat rezultatul zic eu.

alexandru (5 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:43

Asa cum politicienii sunt oamenii partidului, asa si Coltescu este omul lui Borcea. Cand era Borcea Coltescu gresea regulamentar pentru Dinamo. Nu mai e Borcea, atunci trebuie razbunare si impotriva lui Negoita si pentru nasul Becali. Coltescu este om de sistem, al sistemului din arbitraj, e chiar mai tare decat Balaj.

Decebal (6 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:48

Nu cred ca arbitrajul de la acest meci merita discutat. Nu imi vine sa cred ca SE SCRIU ARTICOLE referitoare la arbitrajul acestui meci. Pai daca asa sta treaba, despre arbitrajul de la Steaua Dinamo trebuie scrise cateva carti.

brad (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:56

pe langa ca a fost tras Piccolo,” Întrucît italianul a ridicat piciorul peste nivelul capului lui Grigore”care se aplecase mult pt a prelua spre poarta …ar fi scris un om corect si impartial.

John (564 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:56

@speedy. Cum sa nu fie de comentat arbitrajul cand Dinamo tipa ca din gura de sarpe? Si parerea mea e ca analiza dlui Ovidiu e corecta.

Alin (7 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:58

Per total nea Ovi aveti dreptate. Insa, ce ma amuza pe mine sunt reactiile microbistilor: rar, foarte rar, am auzit pe cineva de la CFR sa spuna sus si tare: „da dom’le, arbitrul ne-a ajutat de data asta, fie si cu …”. Printre stelisti mai gasesti si oameni obiectivi, idem printre rapiditisti. In urma meciului Dinamo-Otelul, multi dinamovisti, printre care ma aflam si eu, au recunoscut ca a fost viciere de rezultat si ca Otelul merita penalty. Asta nu inseamna ca in toate taberele mai sus amintite nu sunt si uscaturi.
Da, CFR a fost mai buna, avand in vedere omul in plus (poate si fara om in plus era mai buna). Dar suporterii CFR-ului, in loc sa vada ca juma’ din echipa de-abia se tinea pe picioare la sfarsit, asta in conditiile in care, si o repet, au jucat cu un om un plus 90 de minute, gasesc nu stiu cate faze de penalty (vreo 3-4). Eu spun ca pana la urma arbitrul a tras cu Dinamo din greu si trebuie suspendat vreo 5-6 etape!! Pur si simplu am alergie la astfel de reactii de neam prostie. Dar ce sa le ceri suporterilor, cand conducerea a facut atata hai pe seama arbitrului inainte de meci?! Si sa nu-mi spuna cineva ca n-a fost premeditat.

Asadar, da CFR a castigat pe merit si a fost mai buna, da Coltescu a arbitrat binisor, da trebuia data inidirecta la Grigore…Si pentru CFR-isti, mai incetati fratilor sa faceti pe prima-donele si pe victimele, mai ales in situatii ca cea de fata. Este penibila si atrage numai „simpatii” aceasta atitudine!

Vlad (309 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 17:59

Nea Ovi, de data asta ai prins- o exact. Cum nu e vorba de Steoaia cum judeci cristal.

Room (23 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 18:00

Nea Vanea ai perfecta dreptate!!!

groparu (41 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 18:08

Adevarul este ca conducerea CFR este peste cea a lui Dinamo. Nu vorbesc numai de investitii ci si de stiinta de a pune presiune pe arbitri inaintea partidelor. Ieri Coltescu i-a favorizat clar pe clujeni deoarece cartonasele galbene ce au dus la eliminarea dinamovistilor au fost gratuite. Aia de le Digi nu au voie sa analizeze fazele dubioase din meciurile de Cupa pentru ca asa vrea Mircea Sandu. Insa analizind personal aceste faze pot spune ca la prima eliminare Boubacar loveste mingea fara sa-l atinga pe Muresan care se tavaleste apoi de mama focului. La al doilea galben a lui Nica acesta s-a jenat reciproc cu Hora ambii folosind bratele, clujanul a cazut si arbitru a scos repede galbenul. Ca arbitrajul a fost pro CFR o spune si faultul in suprafata de pedeapsa asupra lui Grigore din min 82 cind dinamovistul e sters in cap de gheata unui aparator clujan (chiar era nevoie sa-i smulga juma de fata ca sa se dea penalty?). Arbitru s-a facut ca ploua asa cum s-a intimplat si in prelungirile meciului cind Bastos a intrat cu ambele picioare la Curtean la o faza identica cu cea care a dus la eliminarea lui Boubacar. Cind judeci doua faze identice in mod diferit inseamna ca ceva nu e in regula. La un moment dat a vrut sa-l sanctioneze pe Muresan a dus mina la buzunar dar s-a razgindit. Pentru sceptici va spun ca am inregistrarea partidei si pot analiza fazele in transpunere 3D putind viziona pe stop cadru din mai multe unghiuri. Nu inteleg de ce cei care s-au autoabilitat sa comenteze fazele la Digi nu isi cumpara un asemenea soft pentru a diseca fazele dubioase.
Lasind la oparte arbitrajul vreau sa spun ca Dinamo nu mai putea emite pretentii dupa prima eliminare deoarece cu Catalin Munteanu in teren echipa a jucat de fapt 9 contra 11 iar dupa a doua eliminare 8 contra 11. Acesta , ca si Danciulescu dealtfel e perimat ca jucator ambii fiind pitrede moara legate de gitul echipei. Nu stiu daca Munteanu cu jocul care il practica ar face fata si in divizia B.Apoi s-a vazut clar ca echipa nu e pregatita fizic perioada Bonetti fiind de vina. Dar cel mai important lucru , cel putin in comparatie cu CFR actionarii dinamovisti nici nu investesc dar nici nu intineresc echipa (dovada includerea in lot a lui Munteanu si Danciulescu precum si a lui Pulhac unul din jucatorii obisnuiti sa alearge pe linga minge si adversar). Nu poti emite pretentii doar cu hei- rup. Mai mult din junatate din lot nu are valoare. Li s-a dat cu piciorul unor jucatori care acum la alte echipe arata ca ar fi facut figura frumoasa si la Dinamo daca ar fi fost folositi si ma refer aici la Predescu, Georgian Paun, Bakay etc etc. vinduti pe sume minore doar va mai intra ceva in buzunarul sefilor.Daca nu se intervine in priviinta reabilitarii lotului Dinamo se va bate la retrogradare deoarece fotbalul e un joc de echipa si chiar daca ai 2-3 individualitati acestia nu pot stabili scorul final oricit de buni ar fi. Poate ca o pregatire de iarna facuta corespunzator cu un stagiu prelungit montan la altitudine mare , peste 2000 m unde exista start de ozon( baza de la Piatra Arsa din Bucegi fiind cea mai buna in acest sens) ii va face apti din punct de vedere fizic. Iar restantele salariare , apti din punct de vedere moral. Altfel sigur se bat pentru supravietuire in prima divizie.

Mikutsa Chekuray (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 18:09

Ce mai tot comentati atata ? Nu cerea Paszkany arbitri straini. Stia el ce stia…

stefan (8 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 18:12

Declaratiile date de conducatorii clujeni sunt de condamnat, dar justificate in conditiile in care Coltescu a defavorizat(nu cred ca intentionat) pe CFR cu Astra(gol din offside) si FRF-ul a refuzat solicitarea de arbitru strain, adititonal unele voci spun ca acesta este arbitru de casa la Dinamo(totusi are fi mai bine daca ar disparea aceste voci). Eu cred ca declaratiile celor de la CFR au fost mai degraba strigate de disperare din cauza ratarii singurului obiectiv care avea un efect pozitiv in contul de profit si pierdere(Campionatul), respectiv posibilitatea ratarii celui de al doilea obiectiv(CUPA)

CFR4x4 (74 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 18:27

dinamovistii cauta nodul din papura,dar sa nu uite ca acest Coltescu e cel care A PRIMIT CADOU UN MERCEDES DE LA BORCEA….(chiar Borcea a recunoscut)!!!..acelasi Borcea care DONA SAMPANII SCUMPE EN GROSS SEFULUI ARBITRILOR,care sef a si ajuns la parnaie pt coruptie !!!

Martinez (9 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 18:29

alin uite de unde vine inversunarea CFR-istilor. daca exista o arhiva gsp as fi curios sa vad de cate ori a scris gspul articole de genul presedintele, antrenorul, fostul jucator, maseurul s.a.m.d echipei( si aici as incepe doar cu echipele bucurestene, model ulterior preluat si de alte echipe) este speriat de arbitraj inaintea meciului cu CFR…si apoi urma declaaratia jenanta a respectivului..am sa-ti raspund eu, aproape de fiecare data inainte ca aceste echipe sa joace cu CFR…mi-l amintesc aici pe Lucescu jr. pe mmeu, pe Borceaa, pe Porumb s.a.m.d…acum cand Paszkany a apelat la aceeasi startegie si nu cred ca neaparat pentru a-si face un avaantaj din asta, mai degraba pentru a nu fi dezavantajat presa a intors-o. Paskany nu se teme paszkany ataca, eu cred ca se apara de exact aceeasi strategie…traim in tara in care nu poti sa faci performanta printe cei ce striga cat ii tine gura decat daca te apuci si tu de tipat..trist dar f adevarat…Dl. Ioanitoaia incheie cu mergem spre nicaieri uitand ca scrie totusi de o echipa ce in acest sezon a atins in Europa, cea maai mare performanta a sa si una de laudat pentru Romania, cu sanse reale spre poate cea mai mare performanta Romaneasca din ultimii ani in cea mai importaanta competitie sportiva intercluburi CL…Dl. Ioanitoaia nu aminteste, probabil nici nu l-a miscat in vreun fel, golul egalizator foarte frumos reusit de CFR…Dl ioanitoaia, nu aminteste de fapt mai nimic despre fotbal si se rezuma doar la a arbitra, punand foarte clar, miscat profund de data acesta: „surprinzator” stampila pe cauzele care au dus la victoria CFR-ului, un dinamovist si arbitrul…si ca de obicei, CFR-ul nu are nici un merit, nu joaca fotbal, nu are rezultate, merge catre nicaieri….din pacate aceaastaa atitudine vadit impotriva, naste inversunare, si duce catre nicaieri…

FII RATIONAL! (75 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 18:34

OVI, TATI…INDIRECTA? PAI SI CU 11 M CE AR FI TREBUIT ACORDAT IN FAVOAREA LUI DINAMO (PT. ACEEASI FAZA) CUM RAMANE? NEGLIJENTA IN CAREU SE SANCTIONEAZA CU 11 M. CAT DE ILOGIC SA FII, CA SA INDUCI IDEEA CA O NEGLIJENTA PRODUSA IN CAREU PRIN RIDICAREA PICIORULUI SI „SLEFUIREA” CAPULUI ADVERSARULUI NU IMPUNE DE PLANO LOVITURA DE LA 11 M, INSA ALTE NEGLIJENTE, NET INFERIOARE, PRECUM: MANA PE ADVERSAR, USOARA IMPINGERE, BRUSCARE ETC (NEGILJENTE CARE PRIN NATURA LOR NU POT CONCURA CU O LOVITURA IN CAP CU PICIORUL), AR CERE PENALTY! ” SI CEA MAI TARE: ARBITRUL NU A INFLUENTAT REYULTATUL? POATE IN LOGICA TA STRAMBA (IN CARE O ASEMENEA FAPTA NU AR RECLAMA PENALTY), INSA PT. CEI RATIONALI SI OBIECTIVI, OCOLIREA APLICARII MASURII REALMENTE CORECTE (INDUBITABIL PENALTY), IMPLICA EO IPSO O VADITA VICIERE DE REZULTAT. CINE NU ARE LOGICA…SI STIINTA…SA TACA!

tybby (2 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 18:35

aviz amatorilor de bozgori in tara asta !
presiunea care au pus-o pe arbitrii cei din cluj….e o tactica mizerabilaaaaaaaaa…chiar nu vede nimeni in tzara asta cum se baga in fotbal bani negri spalati din tara vecina????? si de ce i-am suporta noi pe bozgori…aici in romania nu ati vazut ca au scandat si afisat in mitinguti „la revedere Romania” in harghita si covasna….pai atunci sa plece la ei acolo…sa ne lase in pace…nu avem nevoie de nimeni sa ne strice fotbalul nostru si asa bantuit de fantome!!!

troy (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 18:50

speedy-cel mai obiectiv comentariu.

mumble777 (2 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 19:08

ala a fost penalty nea ovidiuleeee!!!

arbitraj partizan pentru bozgorime.

dany (7 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 19:15

nu meritam sa ne calificam dar nici cfr nu a rupt gura targului,insa nu e normal sa pui presiune pe unu pshio cum e coltescu.o tactica de 2 lei al la cfr,RUSINE!!!O ECHIPA CARE JOACA CU MANCHESTER,NU SE PRETAZA LA ASA CEVA!!RUSINE!RUSINE!RUSINE!!!

florin (1 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 19:20

domnule asta e un discurs 100% pro bucuresti . penalty mai clar a fost la sogou cand a fost atatcat de scutaru ; s-a dus direct spre jucatar

2 oi (141 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 19:25

Coltescu a fost distrugator!

Nu trebuia eliminat nici un dinamovist!!

Sau, daca a facut-o, trebuia acordat penalty la faza cu Picollo in careu.
Italianul a trosnit tot meciul numai tibii de dinamovisti, si nu aprimit in scimb, decat bezele!

Poate daca era adus un belgian, era altfel! :mrgreen:

Si uite-asa, in doua meciuri, Dinamo a fost facuta praf de arbitri!
Si scoasa din toate competitiile!

Scrieti asta, daca vreti sa fiti corecti si justitiari, nu va mai luati dupa cacareze!!

Cfr_Atlanta (218 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 19:25

@ALIN .Nu avem nevoie de simpatiile altora. Cfr a cerut arbitri straini inca de la tragerea la sorti….

stando (43 comentarii)  •  29 noiembrie 2012, 19:30

A fost un meci mediocru, ca mai toate meciurile din liga lui mitica. Doua echipe apropiate valoric, adica slabe, fara orizont, cu un joc de anii 60, mingi aruncate la bataie, focu’ la ei, mai lipsea Halagian. Arbitrajul ok. Dar marlanii care conduc cele doua cluburi trebuia sa aiba si ei o reprezentatie si s-au dat in stamba cu declaratii delirante. Oricum, CFR a avut ocazii mai multe si cifrele statistice spun totul. Rezultat just.

Comentează