Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua ca țintă falsă

Survenit imediat după drastica înfrîngere cu VfB Stuttgart, eșecul de sub Tîmpa a demonstrat că Steaua nu-i echipa invincibilă cu care se făleau antrenorul, managerul și patronul ei cînd cereau adversari de-afară întrucît, fiind prea tari, nu mai au cu […]

marți, 27 noiembrie 2012, 5:19

Survenit imediat după drastica înfrîngere cu VfB Stuttgart, eșecul de sub Tîmpa a demonstrat că Steaua nu-i echipa invincibilă cu care se făleau antrenorul, managerul și patronul ei cînd cereau adversari de-afară întrucît, fiind prea tari, nu mai au cu cine juca în țară! La Brașov s-a văzut că Steaua nu-i Barcelona Estului, ci o formație vulnerabilă, cu defecte, cu limite.

Între problemele de rezolvat urgent e cea a fundașului dreapta, post pe care înlocuito-rii accidentatului Georgievski, macedoneanul născut în Australia, n-au confirmat. Luni seara, în ciuda entuziasmului lui, acolo s-a chinuit Martinovici. Din păcate, la fel au dezamăgit Chiricheș, Gardoș, Cr. Tănase, M. Costea ori Rocha, adevărate mîini moarte   La rîndu-i, comițînd-o iar, Tătărușanu i-a oferit pe tavă lui Păun mingea de 2-1.

Căutînd explicații pentru lipsa de vlagă și de inspirație a băieților săi, Reghecampf a acuzat starea de oboseală a acestora. Argument de luat în seamă în condițiile în care, punînd la socoteală toate competițiile, roș-albaștrii au disputat de la 23 iulie încoace foarte multe meciuri, mai multe ca oricînd. Chipciu a strîns 26, Bourceanu și Rusescu cîte 25, Pintilii 24 și așa mai departe, un meci oficial la interval mai mic de 5 zile! De aici, firește, un ritm dificil de ținut, o încărcătură fizică și psihică neobișnuite pentru fotbaliștii români.

Atît că Reghe și stafful lui primiseră felicitări în special pentru maniera în care lăsaseră impresia că au găsit cheia refacerii după eforturi repetate. Capitol la care, surprinzător, constatăm că lucrurile nu-s tocmai în regulă, Steaua pierzînd pentru întîia oară în această toamnă două partide la rînd. Sigur va încerca să depășească un moment pe care ar trebui să-l ia în serios fără să-l dramatizeze, dar va și izbuti? Greu de anticipat.

Cum va juca pînă la întreruperea campionatului la Chiajna și cu Astra, ocupanta locului 2, iar în Europa League va susține un duel crucial la Copenhaga, există pericolul ca ea să termine în bernă un sezon început în glorie. Riscă să risipească în 10 zile ce-a agonisit în 4 luni! Nu-i ușor de crezut că se va întîmpla așa, însă e posibil să se întîmple.

Sub Tîmpa, unde gazdele s-au întrecut pe ele însele prin patos și determinare, steliștilor le-a fugit norocul. Le-a întors spatele șansa care-i ajutase de atîtea ori. Dacă ar fi reușit să egaleze în minutul 80, cînd Rusescu a trimis în plopi penalty-ul făcut cadou de “centralul” Avram, Steaua ar fi putut să răstoarne rezultatul și, împotriva cursului partidei, chiar să cîștige! Dar ce-ți iese cîteo-dată nu-ți iese totdeauna.

Pe de altă parte, săgețile expediate către Ghencea dinspre Ștefan cel Mare și dinspre Giulești pică prost, ca nuca-n perete, cît timp Dinamo și Rapid gîfîie la 15 puncte în spatele Stelei. Indiferent că va încheia stagiunea en fanfare sau nu, Steaua rămîne echipa care a dominat autoritar sezonul, ea fiind cu o clasă, cel puțin cu una, superioară celorlalte competitoare. În fond, fiecare iubește pe cine vrea, dar nimănui nu-i strică să păstreze măsura. Mai ales că decența nu doare.

Comentarii (82)Adaugă comentariu

Danny (5 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 17:39

Domnul Ioanitoaia .. am impresia ca deabea asteptai un esec al stelei .. ca sa spui tu ca steaua nu`i invincibila …. as vrea sa vad un campionat in care echipa de pe primul loc are 2 esecuri 2 egaluri si restul victorii .. da sa nu vad Barcelona ..(cum ati zis si dmva Steaua nu`i barcelona 😉
era clar ca o sa si pierdem .. dar analiza pe care ati facuto .. e cam din burta …. daca o echipa din 30 de meciuri castiga 29 si pe al 30`lea il pierde in viziunea ta e varza .. lasa ca e puternica astra .. care o sa joace cu rapid next round .. si dupa cu noi :d vedem atunci cum stam in campionat .. si sa nu mai vorbim de Uefa unde desi am bifat infrangere la scor .. suntem pe primul loc in grupa .. si asta nu e un noroc…. e forta stelei care a batuto pe molde in ambele tururi … care iam batut pe Copenhaga … care am facut egal cu Stutgardul .. dar deh suntem niste varza … ca sa fim buni tre sa ne intalnim cu Nec , Elf , Famangusta …etc.. si sa pierdem …

ovidiu-3003 (1630 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 17:41

DA…sTEAUA PRIN CIOBANUL PUSCARIAS A CUMPARAT CAMPIONATUL…

rowger (3 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 17:42

Nu sunt de acord cu „împotriva cursului partidei, chiar să cîștige”. Repreiza a doua am dominat copios si am ratat cateva ocazii mari.
O infrangere ciudata, la fel ca la Vaslui, cu un adversar care nu a fost mai bun per total.

ba(la)nel (66 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 17:45

Nu mai amintiti, d-le Ioanitoaia, de acel circar de manager…pe unde a fost, singurul motiv ptr care a fost platit a fost sa dea din gura, atata tot…un om penibil, cu reactii de ins care si-a pierdut controlul, care crede ca este singurul care a adus performante la Steaua sau Urziceni…ar trebui sa ne deranjeze, dar efectiv ti se face sila cand il auzi vorbind, ca sa nu mai vorbim de alte manifestari de om trecut pe pastile…

maistor kokir (51 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 17:47

haideţi să privim retrospectiv, în vară nimeni nu credea că vom avea 7 puncte avans la finalul turului ,şi 10p înaintea ultimului joc de la Copenhaga … iar în afară de gigi becali nimeni nu a vorbit de 100% campionatul e câştigat sau de finala europa league …

SAG (132 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 17:49

Ca stelist am urmarit cu atentie cateva meciuri ale ultimelor etape ale turului de campionat. Pentru mine doua echipe au avut evolutii remarcabile.
1) Steaua, de la partida cu Severin, a exprimat o evolutie in ….involutie. Aerele de vedetism ale unor jucatori genereaza prabusirea in fotbal, de nu te mai ridici. Steaua a intrat deja intr-o stare de agonie si am impresia ca nu-si va reveni in ultimele 4 jocuri pe care le mai are( starea ….muribunda exprimata cu Brasovul este un semnal ca le poate pierde pe TOATE 4……..!); Costea, Chipciu, Parvulescu, Rocha s.a., niste figuranti…
2) Astra Giurgiu este echipa cu cea mai pregnanta vitalitate de joc, cu jucatori f. puternici si de o mobilitate exprimata in forta, ceea ce va face ca orice echipa de la noi sa-i faca cu greu fata.
Peste doua etape va fi Steaua-Astra. Parerea mea este ca Steaua poate deveni campioana numai daca va invinge in aceasta partida. Daca nu, alunecarea pe tobogan va continua si in primavara….

Cheetah (2118 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 17:49

Mda, analiza obiectiva si realista, chiar si cu izul de anticipatie tip „Kassandra” pe alocuri.
Noi fiind totusi inclinati spre a vedea jumatatea plina a paharului, sa zicem pronuntat ca, macar in cursa „dumneaei” spre primavara europeana, Steaua va izbindi.
Si sa mai zicem ca acest ciudat vid actual de inspiratie al antrenorului si jucatorilor in frunte cu „mirobolantul” portar, va fi disparut pina vom dantui veseli la finalul meciurilor din Europa League.
Pentru ca in campionatul intern… deocamdata nu si-a revenit nimeni, „sorry for that” 🙂

Luciann (38 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 17:52

Steaua putea sa egaleze impotriva cursului partidei!? Cred ca ati vazut alt meci! Impotriva cursului jocului a marcat Paun, practic in plina dominare a Stelei cand Brasovul nici numai trecea de centrul terenului! Repriza a doua din doua ocazii au dat doua goluri iar Steaua s-a intrecut in ratari, Rocha a ratat de la 1m singur singurel…

radical (2 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 17:52

daca nu doare decenta, sa recunoastem, atunci, ca penaltyurile date pentru brasov au fost absolut date de pomana

pompiliu bota (29 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 17:54

Nu uita ca si pe idolul tau l-a eliminat Nelutu Sabau. Ghinionul, arbitrii, tramvaiul ?

radu (66 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 17:57

Decenta d-le Ioanitoaia? Dar cand marele manajer sau menajer cum o fi el acolo, sfida cu impertinenta pe toata lumea, despre ce era vorba? Sa vorbim de decenta acum, dar cand goarnele GIgi si MM trambitau ca nu mai au echipe sa joace, cand cu tocanita si multe alte aberatii si mitocanii, unde era decenta? Sau cand se tara Stoica pe jos ca au invins Dinamo, in modul in care l-am vazut cu totii, cu doua penalty-uri neacordate pentru Dinamo, unde era decenta? Hai sa fim seriosi, cand sfidezi cu nesimtire pe toata lumea e normal sa urmeze si reversul. Nu mai vorbesc de lasitatea evidenta acelui nimic numit Stoica, aceasta aparand sa sfideze si sa se impauneze doar la victorii. La infrangeri nu mai apare. Esecurile sa si le asume altii. Asa ca mai usor cu decenta, ce tie nu-ti place… A, pardon, a aparut stoica sa spuna ca Steaua joaca in grupa de Champions League!?!? Asa se vede de la el. Decent nu?

Dragos (13 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 17:59

Domnule Ioanitoia speram sa nu cadeti in plasa aceea cu aduceti-ne echipe sa jucam..dar se pare insa ca pana si cei mai iscusiti ziaristi nu sunt tocmai iscusiti (era o ironie a lui berbecali la adresa lui Borcea: http://195.158.235.50/articol.php?aid=5686). Pe cand..”impotriva cursului jocului”..hai na..pe bune?

Gabriel Bratu (24 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 17:59

„împotriva cursului partidei” – iar nu v-ati uitat la meciul despre care scrieti.

speedy (128 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 18:01

sincer sa fiu nu ma asteptam la un articol atat de rezervat din partea d-lui Ioanitoaia, mai ales vizavi de decenta pe care o invoca in final. Mai degraba ma asteptam la fraze gen ” in ciuda eforturilor arbitrului steaua a pierdut” – dar vai, cum sa spui asta despre incoruptibilii arbitrii romani? am uitat :).
sau macar ceva in genul „dupa cum anticipam, steaua se va poticni” – ca doar domnia sa este detinatorul suprem al adevarului.
Acum, despre meci si situatia stelei…ce sa zic, analiza e corecta, ma surprinde, cum am spus, numai stilul rezervat si cuminte (o fi umblat becali pe la conturi?).
Steaua din pacate are sanse destul de mari sa piarda calificarea in primavara europeana. O spun cu tristete ca stelist, dar cu realism. Daca in campionat inca are prima sansa, in EL din pacate lucrurile nu mi se pare ca ar sta asa. Nu e copenhaga echipa de neivins, dar ma tem ca in momentul asta e steaua echipa usor de invins. om trai si om vedea ce va mai fi…

Cristi (4 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 18:05

„impotriva cursului partidei” ??!!imi pare rau dar poate nu a-ti vazut meciul.in momentul in care raul a ratat penalty-ul,brasovul era mai mult decat sufocata de pressingul stelei.una peste alta…steaua a pierdut nemeritat la brasov,dar isi va reveni si nu va avea nimeni satisfactia sa vada steaua pierzand acest campionat.

calinescu_ (25 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 18:10

SINGURA EXPLICATIE ESTE CA DE CAND AU VENIT DE LA LOT STELISTII NU MAI JOACA NIMIC ……!!!!
SATANA I-A TOCAT MARUNT …..!!!!!
EL NU CONCEPE CA REGHE E MAI BUN CA EL ….!!!!

apox (31 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 18:11

3 penalty-uri inventate, care nu se dau nicaieri in Europa, doar la noi in Romania … mai ales dupa balciul care l-ati facut la Steaua – Dinamo. Singurul penalty a fost la Rusescu. Jucatorii nu mai sunt la fel de proaspeti fizic, si psihic (metodele de refacere nu mai sunt cele mai importante acum), si cine are mai multe greseli de arbitraj castiga. Singurul post unde Brasov a fost superioara a fost postul de portar, dar aici ne iau toate echipele din Liga 1.

Asta este, Steaua este o echipa romaneasca si plateste tribut sistemului de organizare din Liga 1, mafiei din arbitraj condusa de cele 2 gasti, cea condusa de Craciunescu, Lazarescu si care e pro-CFR si cealalata orchestrata de Huzu, care este pro-Dinamo, Porumboiu (care este la putere acum prin Deaconu). Si foarte putin ma intereseaza pe mine se gainariile voastre, noi stim foarte bine ce joaca Steaua, si foarte putine puncte pe care le-am pierdut in acest sezon si la Brasov, si la Vaslui, dar si cu Gaz Metan si Pandurii (Alexandru Tudor) se datoreaza ‘cavalerilor fluierului’. Vom vedea in continuare daca puteti voi fura mai mult decat putem noi castiga … in ultimii 5 ani ati fost foarte prolifici, vedem ce se intampla in continuare…

Prazilia (21 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 18:19

Mimi, Jiji….probleme in paradis? Nu mai aveti cu cine juca? Tiki-taka sau kaka-maka? Mai degraba a doua…..

iustin (82 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 18:21

aseara a fost un meci ciudat si doar atat.steaua trebuia sa castige si nu a facut-o pentru ca ,la fel ca in meciul cu vaslui -incheiat cu acelasi scor-au reusit cumva sa se bata singuri.paralela cu barcelona se potriveste foarte bine in aceste cazuri:deobicei barca pierde meciurile pe mana ei.anul trecut in semifinala cu chelesea au ratat in 2 meciuri cat pt un sezon intreg+11 metri ratat de messi la 2-1 cu un om in plus…

CORNELIU (116 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 18:22

in afara de felicitarile pe care dl Ionitoaia le transmitea fotbalistilor brasoveni pt victoria obtinuta, n-am retinut mai nimic. am vazut cum „au murit pe teren brasovenii” in meciul cu chefereul si abnegatia si „sacrificiul” la meciul cu steaua! stim ca fc brasov este un satelit al echipei dinamo si acum este in barca dlui Nicolae „tizul” de la astra… giurgiu comuna unde s-a nascut si dl ionitoaia!! sunt convins ca steaua „va fi lasata sa castige acest campionat”, este creu de crezut ca ale echipe mai au „culoarul” stelei in meciurile pt calificare in CL, dar sa vedeti „bataie” in campionatul 2013-2014, cand campioana se va duce in CL, di nou, pe punctele facute de STEAUA!!

justinkido (2 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 18:22

Pentru aprox : Diagnostic Mania persecutiei.

mosu (20 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 18:31

tot respectul pt doamna mimi si oierul sef-iar lui reghe sa-i traiasca nevasta.cit despre fotbal s-o tina tot asa.k in ultima saptamina.iar dv domnu ioanitoaia cred k ar trebui sa va retrageti la pensie la giurgiu.in rest numai de bine.

dan (16 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 18:34

INDIFERENT CE COMENTEAZA MULTA PROSTIME PE AICI IOANITOAIA ARE DREPTATECU TOT CE A SCRIS AICI.STEAUA O ECHIPA UMFLATA DE NISTE MAIMUTOI DE PATRON ASA ZIS MANAGER SI UN ANTRENOR CARE DEOCAMDATA ESTE UN NEICA NIMENI.INTR-UN CUVANT SI LA OBIECT NISTE NESIMTITI SI AROGANTI CARE DE FAPT SUNT NISTE MAIMUTOI DE RAS SI DE K A K A T.UNUL DINTRE EI SE UITA LA CLASAMENT IN JOS SI AMETEA CELALAT SE AUTOINTITULEAZA MARE MANAGER SI EL ESTE DE FAPT UN SLUGOI LINGAU IAR SI NU IN ULTIMUL RAND ACEST INTERLOP NENOROCIT SI ANALFABET BECALI.INCET INCET L:E FUGE PAMANTUL DE SUB PICIOARE CUM LE-A FUGIT DE SASE ANI INCOACE.IMI PARE RAU PT FOTBALISTI SI CLUBUL IN SINE STEAUA DAR CU ASEMENEA CIURUCURI NU POTI FACE PERFORMANTE.ASTA ESTE ADEVARUL NU CE MULTA PROSTIME COMENTEAZA PE AICI IN NECUNOSTINTA DE CAUZA.

Anghel (107 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 18:45

Multi cred ca Steauavtrebuia sa castige ka Brasov numai pentru ca a frecat mingea fara niciun orizont. Cate ocazii a avut in afara celei a mortului de Rocha? Zero, nimic. Buna analiza dlui Ovidiu, corecta.

hahaha… (23 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 18:46

E si normal ca Steaua sa fie obosita pt. ca baietii au JUCAT FOTBAL in toate meciurile pe care le-au disputat…Meciul cu Brasov a fost unul pe care o echipa efectiva in atac il castiga , dar Steaua a fost f. inefectiva, asa cum a fost de fapt pe tot parcursul sezonului. Prioritatea nr. 1 a stelistilor ar trebui sa fie aducerea unui atacant cu simtul portii urmata de acoperirea postului de fundas dreapta . Si daca dupa toate astea inca mai sunt bani si bunavointa ar trebui adus si un portar adevarat care sa contribuie decisv la castigarea meciurilor, nu la pierderea lor!

hahaha… (23 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 18:49

@dan: Steaua i-a batut fara drept de apel pe toti „granzii” ligii 1. Daca nu te pricepi la fotbal nu mai vb pt. ca te prezinti drept un prostanac habarnist care face spume la gura din motive de lipsa de medicamentatie adecvata!

Cristi R. (51 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 18:57

„Între problemele de rezolvat urgent e cea a fundașului dreapta ….”
si as mai adauga eu :
– a portarului
– a fundasului stanga
– a mijlocasului de creatie
– a atacantului pur sange (sa-i lipsesca gena ratangiului)
si nu in ultimul rand a managerului (MM s-a fumat)

bazileon (167 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 18:59

Dle Ioanitoaia, sunteti foarte nedrept: sagetile venite dinspre Dinamo si Rapid sunt foarte justificate (ca sa nu mai zic ca prea blande). Marsul Stelei a fost glorificat ad nauseam iar aroganta stelistilor a exclus orice urma de bun simt. Cand MM cere ca Dinamo sa nu mai fie lasata pe Arena Nationala ca „le strica gazonul” ori il „ironizeaza” pe Rada in cel mai josnic mod, pastrati tacerea si probabil ca va amuzati pe neve.
Ori Steaua, daca e sa judecam la rece, nu a fost asa de stralucitoare: in campionat s-a chinuit in cateva randuri si a beneficiat de ajutorul arbitrilor in alte randuri, din cupa a fost eliminata, iar in UEFA, singurele puncte obtinute cu brio sunt cele cu Molde. Daca – nu ca mi-as dori asta – pierde cu Chiajna si Astra si rateaza si momentul Copenhaga, ce mai ramane din aceasta mult (prea) elogiata cursa solitara? Steaua este, asa cum spun multi, Barcelona estului,exact asa cum Estul este o imagine jalnica – mai ales la noi – a Occidentului. Tare ne mai place sa ne imbatam cu apa rece cand e vorba de Steaua!

Loulou (274 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 19:05

Nea Ovi, la cati prosti posteaza aici cred ca iti vine sa iti iei campii. Unii nu inteleg nimic, altii nu stiu ce vor, o calamitate.

dragoi (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 19:07

marele ziarist a uitat soscotela meciurilor de la nationala. si asa iese cum a zis Reghe, peste 30 de meciuri. Darn rautatea din el nu a uitat, doar a vrut sa mai micsoreze din meritele baietilor.

e (1 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 19:09

Cred ca articolele scrise de dumneavoastra in ultimul timp va aduc tot mai multi critici (si ar fi si cazul). Nu incetati cu atacurile la adresa Stelei. Nu contest chestiunile pe care le discutati ci maniera in care o faceti. Cred ca toate acestea se intampla din cauza faptului ca Steaua este echipa de referinta in fotbalul romanesc si sunt multe asteptari de la ea.
Fiind echipa cea mai iubita, romanii asteptau de mult timp un parcurs ca cel pe care l-a avut Steaua in acest sezon. E posibil sa se fi sarit putin calul, in sensul ca ne-am luat-o in cap. Iar cand esti sus, cazatura e cu atat mai puternica. Nu contest aceste lucruri, ci modul in care Steaua este atacata la fiecare semi-esec. Nu la fel ar fi stat lucrurile daca in locul ei era oricare alta echipa. E una dintre cele doua echipe romanesti care s-au calificat in grupele competitiilor europene si singura care a facut fata cu brio in ambele. Aceste lucruri se uita multa prea usor.
Or, jurnalistii la unison, cu dumneavoastra in frunte, aleg sa atace Steaua spunand ca nu e normal sa fie obosita dupa un tur in care a jucat nu multe, ci foarte mult jocuri, comparativ cu alte echipe ce ies prematur din competitiile europene.
Haideti sa lasam odata prostiile la o parte si sa scriem obiectiv!

bazileon (167 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 19:13

@hahaha: fara drept de apel este o exagerare nejustificata, dar fie! Brasovul a batut „fara drept de apel” pe Steaua si Rapid si a facut egal cu Dinamo: ce ne spune asta? Absolut nimic!

Alex (3 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 19:26

Vad ca sustinatorii stelei au luat-o razna de tot, iar se compara cu Barcelona, iar cred ca au mare echipa, cand de fapt marea lor echipa jubileaza intr-un campionat foarte slab plin de blaturi si interese. Halal echipa si halal echipe, mi-e scarba.

bogdan (152 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 19:28

Nu faceti decat sa va alaturati celor care se bucura la infrangerile Stelei. Asta nu e un secret. Pana acum toata presa vorbea de dopaj. Dupa 2 meciuri mai slabe incepeti sa vorbiti de Apocalipsa. Am incredere ca Steaua bate la Copenhaga si castiga titlul…Dupa asta va fi invocat arbitrajul…

cata (2 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 19:30

Steaua ar fi putut să răstoarne rezultatul și, împotriva cursului partidei, chiar să cîștige!
ioanitoaia te doare capul ? care contrar cursului partidei la ce meci te-ai uitat? din min 25 s-a jucat spre o singura poarta cea a brasovului

Abcde (206 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 19:40

Beei, v-ati prostit de tot, unde cititi voi ca Ioanitoaia nu crede ca stelistii sunt obositi? Ia mai cititi mai atent si faceti-va autocritica. nu stiti sa cititi ori nu pricepeti un rand.

jolo (6 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 19:43

de mentionat ca gazdele s-au intrecut mai ales comparativ cu evolutia din meciul cu CFR-ul cand au evoluat absolut penibil… nu ca n-ar avea si steaua propria sfera de influenta, dar asta e fotbalul romanesc de al carui microb ma vindec incet-incet pana la a nu-l mai urmari, curând, deloc…

adi (180 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 19:53

Pai tocmai decenta e inexistenta la Steaua. Putina decenta si modestie n-ar strica celor de acolo !

rushdie (24 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 19:53

Mitocania staff-ului stelist (cu exceptia lui Reghe) e cunoscuta.
Asa „boi”sau oi cum sunt au adus echipa in Europa Ligue si dau jucatori la nationala.
Ca adversarii (Rapid si Dinamo) scuipa, e normal la noi … romanii.
Tot ce a reusit Dinamo mai frumos este sa-l vanda pe Moti ( care ar trebui sa plateasca din buzunar pentru ca sa-l lasi sa joace… ).

Dar un comentator cu pretentii sa se bucure asa tare de infringerea Stelei…

senilul (9 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 19:57

nea Ovi,
mai lasa rautatile ca nu prea iti fac bine.
daca ai fi macar un pic obiectiv ai vedea diferenta uriasa intre ce joaca steaua si ce joaca ceilalti.

marius (12 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 19:58

sa desumflat balonul umflat mereu cu aer comprimat……steaua va avea viata grea.grea

marius (12 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 20:02

rusinea fotbalului romanesc 5teaua …mereu fac toti golaveraj cu steaua…. gata cu molde larnaka haifa ekranes …acu joaca fotbal lumea…steaoaia sa umflat degeaba. e penibila si aroganta prosteasca

marius (12 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 20:05

cand castiga steaoaia era doar misti la adresa celorlalte …meme jiji..se ratoiau mandri..acu ca iai bataie cica se bucura nea ovidiu de ei..f bineeeee

dani (19 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 20:25

„Dacă ar fi reușit să egaleze în minutul 80, cînd Rusescu a trimis în plopi penalty-ul făcut cadou de “centralul” Avram, Steaua ar fi putut să răstoarne rezultatul și, împotriva cursului partidei, chiar să cîștige! Dar ce-ți iese cîteo-dată nu-ți iese totdeauna.”…
Cum adica impotriva cursului partidei DOMNULE IOANITOAIA?? consideri ca Brasov a jucat mai bine ca Steaua sa intelegem nu??? ha ha ha sper sa retrogradeze Dinamo si Rapid faliment faliment!!

serghei (107 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 20:25

Steaua a pierdut 2 meciuri intr-un tur de campionat, ceea ce, raportat la Romania, este o performanta incredibila. Nicio echipa nu-i perfecta. Steaua Bucuresti e doar liderul detasat al Romaniei. Nu e nici Barcelona, nici Real Madrid, nici nimeni. Se comenteaza prea mult ce spune Becali. El poate sa declare si ca Steaua e cea mai puternica echipa din lume, asta nu inseamna ca este si adevarat. Steaua e la ora actuala cea mai puternica echipa pe plan intern. Ca pe plan extern a fost intotdeauna numarul 1, indiferent ce loc a ocupat in campioant (Acum vad ca si CFR a mai scos capul la aer de primavara).

Domnule Ioanitoaia, tin sa va aduc aminte ca Barcelona a pierdut sau a facut egal in campionat in anumite meciuri, tocmai din cauza oboselii (n.r. „virusul FIFA”). Daca si ei, care au un lot realmente incredibil, acuza o steare acuta de epuizare cauzata de un numar mare de meciuri jucate interval scurt de timp, atunci eu zic ca si Steaua se poate plange, fara sa fie luata peste picior constant de presa. In fond si la urma urmei, pana acum, rezultatele atesta clar superioritatea totala a Stelei in acest tur de campionat. E ciudat.

Iar despre aceste indemnuri la decenta, renuntati la ele, e deja prea tarziu. Ca sa nu mai zic ca e semn de ipocrizie ca, pe de-o parte, sa vorbiti despre decenta lui Gigi si MM, iar pe de alta parte sa va frecati mainile extaziati de cat de bine pot vinde acesti bufoni in ziua de azi. Banii > decenta, domnule Ioanitoaia, pentru multe ziare, inclusiv GSP. Daca vreti cu adevarat sa militati pentru decenta, atunci cel mai bine ar fi sa ignorati subiectul Gigi sau MM si sa va setati o agenda de presa exclusiv pe fotbal. Noi nu avem nevoie de jurnalisti ca dumneavoastra sa ne spuna ca Steaua nu este Barcelona sau ca Steaua poate fi invinsa in campionat. E la mintea cocosului chestia asta. Avem nevoie sa nu mai dati apa la moara unor astfel de personaje. Oameni ca Becali o sa vorbeasca mereu inainte sa gandeasca. Nu pot decat sa ma ingrozesc cand vad cati pun botul.

Sandu (5 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 20:25

Aveți perfectă dreptate, domnule Ioanițoaia! Și nu mi se pare că atacați Steaua, cum susțin alții. Pur și simplu analizați obiectiv o stare de fapt și o situație de criză la o echipă care până acum o săptămână domina Liga 1, dar și grupa sa din EL. Acum pierde 2 meciuri în care încasează 8 gluri în mod inexplicabil si e normal ca toti sa cautam explicatii si sa lansam ipoteze, stelisti sau nu.

Danny (5 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 20:49

Cat despre Meme Stoica si Gigi Becali .. ma amuza teribil oamenii care stau sa comenteze, ce fel de caractere sunt la steaua :))) in afara de Hagi toti patronii din fotbal sunt niste (nush cum sa`i numesc fara sa jignesc animalele sau oameni cu probleme mintale ) , toti investesc dar pentru bani .. fotbalul este pe locul 10 …la francezi vedem la stiri pe Ibracadabra cum da gol .. cum se antreneaza etc.. la noi vedem ca pamfilie mai e sau nu mai e cu nush ce fotbalist sau pe Borcea care vorbeste de binele fotbalului .. Mitica , Sandu , Neamul Becali ,Neculaie , Niculai , lorzi Coceni , Porumbi etc..lista e mare .. si cu fotbalul asta infect ce ne mai trebuie ? o presa sportiva de cacao .. gsp un site porno, sport.ro un site mincinos+ 45% porno .cu un Ivanovici care cauta numai scandal, demiteri sau insulte in direct . Si sa termin in forta . tin cu echipa steaua , culorile steaua .. si persoanele care au adus glorie stelei .. Decat sa castig campionatul precum Dinamo ,Cfr sau Otelul .. mai bine iesim pe locul 5 .. steaua e pe primul loc pentru ca a jucat fotbal nu foarte bun .. dar fotbal … restul echipelor fac circ pe teren .. Asta e adevarul avem un campionat slab .. la ultimi 10 ani ma refer. Liga 1 = nota 2 , Arbitraj de nota 2 , Presedinte liga = nota 2 , Patroni = nota 2 (Hagi se exclude) , Presa Sportiva nota 1 .. E corecta analiza mea ?

bogdan (8 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 20:49

daca steaua ar fi intors rezultatul partidei ar fi fost normal,nu impotriva cursului jocului..posesia si ocaziile de joc au fost de partea stelei,posesie 65%,ocazii ratate si bv a avut un portar in zi mare..Tatarusanu a aratat din nou,ca nu e portar de steaua…tatarusanu face greseli tocmai cand nu te astepti si greseli flagrante,mingi usoare….pacat..in rest,nimeni nu a zis ca steaua ar fi invincibila,asa cum nici Barca nu este,si Barca a avut niste meciuri in care abia a castigat,chinuit,cu 1 la 0 ,nici o echipa pe lumea asta nu e invincibila..jucatorii de fotbal sunt si ei oameni,nu roboti,e norma, sa intervina o oboseala si fizica dar si mentala.oricum eu am incredere in steaua si sunt mandru ca sunt stelist.forta steaua

Danny (5 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 21:05

serghei urmareste stirile sport de pe tvr 1 de la ora 20:00 -20:30 si sa`mi spui te rog daca ai vazut Can Can acolo .. cum e la pro-tv , antena 1 , digi , gsp etc..

tase (2 comentarii)  •  27 noiembrie 2012, 21:06

Danny, ai dreptate, cu mentiunea ca Steaua nu are niciodata fata europeana la ora actuala si cu specificatia ca CFR desi a jucat relativ modest in campionat a facut o figura excelenta afara cu echipe tari, spre deosebire de Steaua…atat cu Copenhaga, cat si cu VFB, asta cu nemtii a intrecut orice limita a bunului-simt, e prea mult, cel putin pt mine

Comentează