Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Visul urît al Stelei

Cînd pierzi cu 5-1 acasă, ba și o partidă crucială, nu vorbești doar despre înfrîngere, ci despre prăbușire. Despre rușine. Despre dezastru. Despre catastrofă.

Firește, nu te ­împiedică nimeni să faci haz de necaz, în stilul lui Gigi Becali, dar […]

vineri, 23 noiembrie 2012, 3:40

Cînd pierzi cu 5-1 acasă, ba și o partidă crucială, nu vorbești doar despre înfrîngere, ci despre prăbușire. Despre rușine. Despre dezastru. Despre catastrofă.

Firește, nu te ­împiedică nimeni să faci haz de necaz, în stilul lui Gigi Becali, dar asta ajută, scuzați expresia, ca o frecție la un picior de lemn. Logic e să vezi unde ai greșit, să-ți îndrepți greșelile și să nu le mai repeți.

Deși Reghecampf nu-și impută nimic, atît el, cît și Mihai Stoica ar avea ce să-și reproșeze. Ambii au luat meciul cu Stuttgart prea ușor, la preț de matineu. De parcă Steaua ar fi întîl­nit un adversar lipsit de pretenții din  Liga 1, unul dintre cei pe care îi bate înainte de a intra pe teren, nu o nucă tare din Bundesliga, o echipă cu tradiție și ștaif.

Tocmai pentru că a petrecut atîția ani în Germania, Reghe trebuia să fie prevenit și, în consecință, precaut. Nu era momentul să se alarmeze, însă era obligat să știe că VfB, în ciuda locului 12 din clasament, se află ­într-o puternică revenire de formă, în creștere, în ascensiune. Că a învins în 3 din ultimele 4 deplasări și a scos un prețios 0-0 la Dortmund cu Borussia, campioana en titre. O fi știut aceste amănunte, dar nu ­s-a văzut.

Cu tot respectul pentru ce a realizat Steaua pe parcursul actualului sezon, dominat autoritar pe plan intern, afirm că Reghe et Comp au crezut exagerat, mai mult decît era cazul, în capacitatea propriei ­echipe. În forța. În valoarea ei. La fel de grav e că, ­încurcînd unitățile de măsură, au confundat partenerul și au părut chiar că-l subestimează. Altfel nu se explică, în condițiile în care îi era suficient un egal pentru a-și asigura calificarea, de ce Steaua s-a hazardat cu 3 oameni pe linia de fund, l-a împins pe Latovlevici la mijloc, iar pe Ad. Popa, pe Rusescu și uneori pe Cr. Tănase i-a trimis pe poziții foarte avansate!

S-ar fi recomandat, inclusiv în ideea efi­cien­ței, ca formația roș-albastră să nu se expună, ci să aștepte. Să joace acoperit, nu deschis, să fie prudentă, nu să se arunce. Veți zice că în urma războiului, în special a unuia pierdut, mulți viteji se-arată. Deștepții se îmbulzesc la cuvînt, greu îi oprești! De acord, ceea ce nu scuză însă superficialitatea cu care trupa lui Reghe a abordat întîlnirea cu VfB, într-o manieră puerilă, lesne de sesizat și, pasul următor, de contracarat. Antrenorul însuși se plîngea că, pe lîngă erorile de la fazele fixe, apărătorii lui au lăsat largi spații libere. Iar de acord, dar din vina cui a fost vraiște pe benzi, Bulevardul Magheru?! Nicidecum a celor peste 50.000 de spectatori care au sfidat frigul și au trăit umilința asemenea unor eroi.

Cel mai simplu ar fi să decretăm că Steaua trebuie să uite repede coșmarul de joi seara. Fals, nu trebuie să-l uite. Dimpotrivă, e datoare să analizeze atent ce, cît și unde a greșit. Eșecul cu Stuttgart să-i fie învățătură de minte, să nu-l transforme în dramă, dar nici să nu-l ia în derîdere. Altminteri, va fi în peri­col și la Copenhaga , subiect pe marginea căruia vom mai discuta.

Comentarii (157)Adaugă comentariu

Paul (3 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 22:50

Ati castigat cu 3-1 cu Braga, dar cu United sau cu Galata, ati stat cu fundu in poarta si tot ai luat 3 goluri, ma intreb daca jucati deschis cum era. In al doilea rand Braga se compara cu Copenhaga, nici de cum cu Galatasaray sau Stuttgard. Si daca ne inchideam la nemti acasa, cu siguranta nu dadeam 2 goluri. Nu stiu cum poti sa fi un simpatizant al acestui sport daca iti place sa vezi o echipa care cand da de un adversar mai tare sa joace 4-4-2 dar cu toti jucatori condensati in 25 de metri catre propriul careu si cu 1 sau 2 contre in 90 de minute. Daca asta intelegi tu prin fotbal e trist si iti dau un exemplu Bate Borisov cu Bayern, au sperat si au dat ce aveau mai bun si au castigat cu 3-1, in retur au incercat sa lupte la fel dar au pierdut cu 6-1, pentru ca valoare jucatorilor nu poate fi compesata tot timpul prin dorinta si au plecat cu capul sus si au si 3 puncte, daca jucau modelul CFR sau alte echipe mici care se sperie cand joaca cu o echipa mai importanta, e adevarat ca lua 4-5 goluri in 2 meciuri si nu 6 in unul singur, dar nici nu castigau 3 puncte de la o echipa ca Bayern.

„Sa analizeze” cine? (13 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 23:01

Sa analizeze, neaparat sa analizeze! Cine sa analizeze? Si ce? Impresia artistica? Caci numarul de pase la adversar; durata transmiterii mingiei (t de la preluare la pasa); pasa gresita (fara a fi la adversar); nr. de pase inapoi, desigur ca nu le analizeaza nimeni. Caci stau baietii cu spatele la mandra poarta (adversa, desigur) cat sta VfB in 5 meciuri. Si nu vad decat eu.

andrew1156 (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 23:04

@Adrian: amice, esti idiot… daca ar fi spus jucatorii stelei sau reghecampf treaba sta cu aduceti-ne echipa sa jucam cu ele mai intelegeam ce zici tu.. dar cand toata lumea stie ce aberatii si ineptii spune becali…

coasa (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 23:36

ADUCETI-NEEE ECHIPEEEEEE SA JUCAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DATI-NE ECHIPEEEEEEEEEE SA JUCAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

IO (228 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 0:28

Articolul ar fi fost corect daca autorul n-ar fi afirmat ca Reghe nu se considera vonovat. In interviul de dupa meci omul; cu freza de majordom din caragiale a spus ,”toti suntem vinovati”. Asta inseamna ca si el se considera vinovat de acest esec.
E drept, ar fi trebuit sa spuna ca el e principalul vionovat, pt ca asta este adevarul, dar si-a asumat raspunderea.
La fel de adevarat este ca acesta infrangere e o rusine, nu la fel de mare ca rusinea aceea facute de lucescu si baietii sau, dar tot rusine e. Catastrofa, dezastru, prabusire… Doar daca nu obtine cel putin un egal in Danemarca, altfel ramane doar un „wishful thinking” al dusmanilor Stelei.

din SUA (6 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 1:03

Stelei i-a fosty predate o lectie de fotbal. Aceasta lectie este una benefica daca antrenorul va invata ceva din ea sau samnalul decaderii echipei Steaua.

Cauze:
1. Inexperienta antrenorului. Acest meci trebuia jucat in system Sorin Cartu/Dan Petrescu/ Jose Mourinho (cateodata si Mourinho o face). Nu este nici o rusine sa te bagi cu fundul in poarta si sa astepti fluierul final. Daca iesi de un egal este foarte bine. Daca prierzi cu 1-0 iar este bine ca tot te califici.
2. Din nou inexperienta antrenorului: cu o echipa valoroasa nu te arunci la joc precum un caine la ciolan. Pana si eu stiam asta.
3. Victoriil facile cu echipe gen Viitorul sau Severinul au creat un aer de invincibilitate si credinta nestramutata ca poti sa ii ataci pe germani precum ii ataci pe Romani.
4. Laurentiu Reghgamph are nevoi de cartea Arta Razboiului de Sun Tzu: poate ar fi invatat sa isi studieze adversarul mai bine.
5. In concluzie, Laurentiu a comis-o grav de tot. Echipa este bunicica insa tactica a fost catastrofala pentru ca am pornit de la premisa ca noi suntem egalii germanilor (Sakai nu prea a fost egalul lui Adi Popa as spune eu …)
6. Echipa nu sties a se apere iar acest fapt a fost evident. 4 jucatori erau in aparare in timp de 4 jucatori erau la jumatatea terenului uitandu-se la colegii lor cum luau gol. Sistemul ne aparam toti – atacam toti nu exista la Steaua iar acest lucru a fost evident aseara.

O zi buna tuturor.

Liviu (333 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 1:48

Steaua a fos invatata in aceste etape cand , practic, nu a avut bnici un contracandidat la titlu …., ca este „invincibila” …. o impresie falsa ….
De fapt, in „Europa” s-a vazu ce valoare are ….. Astea-s meciurile cand se vede „vasloarea” unei echipe … Deci, urmand traseul logic, se vede ca nu prea are sanse nici in „Europa” … degeaba tot face gargara Gigi si ceilalti de la Steaua ….

tgv cluj (5 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 1:52

5teaua dupa ’89 ne-a tot desfatat cu cate un scor precum cel de aseara. Francezii de la Montpellier si de la PSG v-au dat fiecare cate 5 boabe in anii ’90. Mai aproape de noi, am vazut umilintele din Ch.L. cu Lyon, Sevilla, sau Real, sau in preliminarii undeva prin 2002 cu Slavia Praga. Nici in competitia second hand E.L. 5teluta voastra n-a scapat de umilinte drastice. Dupa Boro 24 ati incasat-o rau si de la anonimii de la Maccabi 05, sau acum de la 5tuttgart 15. Sa va mai amintesc de St. Gallen, Sheriff sau Limassol ? De Hajduk sau Widzew Lodz ? De anii in care scoteati doar un amarat de punct in grupele C.L. (cu Slavia sau Fiorentina)? In sase editii de C.L., o singura data ati iesit din faza grupelor, si atunci doar pentru ca ati cumparat arbitrii (va amintiti cred de D. Kiev, cu cele doua penaltyuri nedate ucrainenilor). Spuneti-mi si voi care e cea mai mare victorie pe care ati repurtat-o in Europa din ’89 incoace. Nu-i asa ca trebuie sa va ganditi bine, ca echipe mari voi nu ati batut, doar din acelea mediocre, de nivelul lui Rangers sau D. Kiev., si amarati de nivelul Spartei Trnava, Shelbourne, sau Ujpest, echipe cu care v-ati si rotunjit coeficientul. Doar norocul chior de la tragerile la sorti v-au tinut in viata, dar spuneti-mi si mie, cat sa va mai tina in brate zeita Fortuna ? De pilda, numai anul asta in E.L., va reamintesc ca ati prins aproape cele mai slabe adversare prezente in urne (atat in preliminarii cat si in faza grupelor) . La Stuttgart doar barele portii v-au scapat de infrangere. A urmat golul cu falca de la Bucuresti, victoria cu Molde 2, (cat bulan sa ai, sa-i prinzi pe norvegieni chiar inainte de un meci decisiv cu Rosenborg, iar acum, pe danezi, inainte de derbyul lor cu actuala campioana Nordjaelland !!!) si acum umilinta servita de nemti. Asa ca inganfatilor, nu va mai laudati atata cu prezentele voastre in C./E.L. ca sunteti niste mediocrii. Luati mai bine exemplul CFR-ului sau al Urziceniului desfiintat ca astea v-au cam dat clasa in Europa, si nu in competitia looserilor Europa League, ci chiar in Champions League, acolo unde mereu ati fost ciuca batailor. Acolo in competitia suprema mereu va faceti de ras, asta pentru ca sunteti niste bieti tarani, condusi de un cioban neghiob, ajunsi din greseala la masa bogatilor, iar acolo ciuguliti doar ceva firimituri ce cad de la cei mai mari, ajunsi pe merit acolo.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 4:00

S-a spus -aiurea-ca e cea mai severa infringere a Stelei,ca nici Real sau Bayern n-au batut-o asa.Nu s-a spus insa ca de fapt Bayern si Real au venit ca intr-o mini vacanta ,de obligati,pt.ca asa era traseul.In schimb VfB a venit sa joace fotbal,sa cistige 3 puncte vitale pt.ei.Si-au facut-o.La fel ca Olanda cu echipa nationala (9 jucatori ai Stelei convocati).Suntem un dezastru la echipa nationala ,suntem un dezastru cu cea mai in forma echipa romaneasca a momentului.Steaua pare drogata cu echipe ce n-ar trebui sa existe:Ceahlaul,Viitorul,Chiajna sau Severin si anesteziata cu echipe ce au traditie si nume de peste 100 de ani.Asta e valoarea noastra….Daca o echipa din Germania,Spania,Italia isi pune mintea cu noi ne distrug pur si simplu.Iar cei ce declara ca putem bate Olanda,Italia, sau marile echipe ar trebui internati la nebuni in camasa de forta.Numai publicati ineptiile unora gen Dragomir,MM,Gigi sau alti ca ei…Toata lumea cunoaste adevarul….Ce treaba are Reghe cu antrenoratul.E omul ideal cind joci contra lui Chiajna sau a altor „forte” fotbalistice din nu stiu ce comune ,dar 0 barat cind dai de o echipa tare…M-am referit decit la Reghe,altii gen Dorinel sunt la ani lumina de el in jos.Varinta cu Copenhaga poate fi reusita pt.un shopping reusit.

COCUZ GHEORGHE (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 7:08

UN SINGUR LUCRU VREAU SA COMENTEZ—REACTIA RAUTACIOASA DIN PARTEA RAPIDISTILOR SAU DINAMOVISTILOR—-D-LOR E UN PROVERB CARE SUNA ASA-NUMAI CINE NU MUNCESTE NU GRESESTE-SI MAI AM SI O INTREBARE-CITE PUNCTE AU ADUS ROMANIEI DINAMO SI RAPID LA UN LOC?

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 8:54

AM UITAT DE MECIUL DE PE ARENA NATIONALA UNDE AM LUAT BATAIE CU 5-1. ASTA ESTE. LA COPENHAGA NE VOM CALIFICA. ASA CA, SA-I LASAM PE JUCATORI IN PACE CA SI ASA SANT EI OBOSITI DUPA ATATEA MECIURI, NU ESTE CAZUL SA NU SPERAM LA CALIFICARE. ANTRENORUL CRED CA S-A MAI CALIT CU ACEST MECI DE POMINA, SI O VA LUA DE LA CAPAT SI CU ALTE VARIANTE DE ASEZARE A ECHIPEI STEAUA IN TEREN. EU UREZ SANATATE JUCATORILOR, SI MULTA MINTE STAFF-ULUI STEAUA, IN CORECTAREA GRESELILOR DIN MECIUL CU NEMTII. HAI STEAUA!

floben (17 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 8:54

Asa este. Nu trebuie uitat acest meci. Ar putea fi ca o vitamina energizanta pentru jocul de la Copenhaga. Una, pentru psihicul jucatorilor. S-a cam facut o regula ca atunci cand jucam cu sabia deasupra capului meciuri decisive, sa le pierdem. Am castigat cu noroc la Bucuresti impotriva danezilor. Daca s-ar imparti egal dreptatea, ar putea castiga si ei, cu un gol norocos, acasa. Sper, din toata inima, sa fie egala bucuria pentru noi cu drama pentru ei.

miky (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 9:09

avem prostul obicei de a ne lasa gura sa vorbeasca singura, pastrandu-ne creerul doar pentru momentele faste !Ne-am putea aminti ca si alte echipe cu nume si loturi incomparabil mai valoroase decat ale STELEI,au dat-onbara uneori;parca atata asteptam:sa ni se iveasca prilejul de a arunca cu laturi si de a transfera discutia, din aria sportului in cea a paliticului a natiei,etc.Domnilor care huliti Steaua si natia noastra nu mai otraviti atmosfera !NE VOM REVENI SI NE VOM CALIFICA IN PRIMAVARA FOTBALISTICA EUROPEANA,chiar si in ciuda clevetitorilor!HAI STEAUA!

RASPUTIN (15 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 9:14

– 1-5 ASTA ESTE REZULTATUL, GATA INCEPE PRESA SI DELATORII INMORMANTAREA…..SA VA ZICA UNCHIU CEVA DAR SA NU MAI SPUNETI LA NIMA: IN SPORT , SE POATE INTAMPLA SI ASA CEVA SI CUM FOTBALUL ESTE UN JOC SPORTIV……GATA DEPASITI SITUATIA SI TRECETI LA TV CA A INCEPUT ULTIMA ETAPA DIN TUR

bănățanu (27 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 10:16

Atunci când o echipă încasează 4 goluri în 30 de minute, indiferent de numele ei, nu mai e nimic de spus. O vorbă din popor spune că nu e bine să te bucuri de necazul altuia, dar de data asta eu chiar mă bucur!… De ce?… Pentru că prea mulți au ridicat-o în slăvi pe Steaua, această minciună de echipă, „fanion” al unei istorii pentru care ne-am împușcat „conducătorul iubit” în ziua sfântă de Crăciun și azi ne vărsăm lacrimile ipocriziei la mormântul lui. Pentru că mult prea mulți au „încoronat-o” campioană înainte de terminarea „turnirului”. Pentru că s-a găsit cineva în lumea asta (murdară, nu-i așa?) a fotbalului să le arate lungul nasului. Împăratul e gol. Chiar mă bucur pentru asta. Restul e tăcere. Pune cineva pariu pe calificarea Stelei? Eu nu…

hunedorean (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 11:22

nu se califica steaua! va fi 1-0 cat sa se califice danezii! steaua nu are valoare a avut doar noroc!!

vasea (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 12:50

Rezultatul nu surprinde, este in perfecta concordanta cu
imaturitatea conducerii echipei care nu este validata de performante anterioare , in selectia cu jucatori rudimen-
tari ,adusi la pachet ,fara acoperirea posturilor deficitare arhicunoscute, aroganti si infatuti la observatiile si sugestiile pertinente facute cu profesionalism de jucatorii si tehnicienii care au contribuit la faima echipei si a fotbalului romanesc.Cred ca pentru umilinta de exprimare
a echipei la media 2,78/juc.prin tactica adoptata,Reghe trebuie sa ceara scuze spectatorilor si jucatorilor si poate
nu numai atat…daca ne gandim la demnitate.

gigi kent (8 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 13:49

corect, steau e o minciuna de echipa, o mediocra si buna doar intr-un campionat de echipe si mai slabe, Asta va e valoarea , ma bucur ca ati luat-o in freza sa vedeti cine santeti de fapt;)

Macu (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 14:32

@IO. Reghe:” Nu imi reprosez nimic din pct de vedere tactic”. Orice discutie devine inutila. Dl. Ioanitoaia are dreptate mie in suta.

vasilescu (1 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 15:45

Eu cred ca meciul a fost vindut la pariuri. Parchetul, pe ei! Becali, vrem banii inapoi!

corect (3 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 16:19

vreau sa intreb cum ar fi aratat parcursul stelei in campionatul intern daca meciul cu rapid s-ar fi terminat dupa timpul regulamentar de joc plus prelungirile afisate si daca dinamo ar fi primit loviturile de la 11 metrii pe care le merita in meciul cu steaua. asta ca sa dau numai doua exemple.

stando (43 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 18:42

Steaua atata poate. Veti vedea ca si la Copenhaga o va lua rau, fiindca nordicii astia nu te slabesc cand au ocazia sa te domine. Presa a umflat fara masura aceasta echipa (a cata oara ?) si deja pana la Barcelona estului nu mai era decat un pas – tiki-taka etc. Veti vedea ca va avea mari probleme si la Brasov daca se joaca pe bune (exista din pacate antecedente). In campionat pana acum Steaua a zburdat datorita aranjamentelor de tot felul si cumetriilor vizibile de la mare distanta. In primavara europeana din pacate va merge doar CFR.

ion (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 19:55

Ai dreptate nea Ovidiule

Zavoda’s brother (120 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 19:57

Pe Reghe nu l-a interesat in mod deosebit sa castige acest meci. El era sigur ca Molde va invinge,sau va face in cel mai rau caz un egal, in partida cu Copenhaga si astfel steaua ar fi fost deja calificata inca inaintea ultimei partide din grupa. In plus, era optimist dupa cele 4 jocuri din grupa…
Dupa greselile comise de jucatorii stelisti la fazele celor 5 goluri, un adept al teoriei conspiratiei ar spune ca meciul a fost trucat, desi cota pentru victoria lui Stuttgart era doar de 2,1 fata de 3,4 cat era cota pentru victoria stelei, deci nu tine. Eu cred ca prea i-ati ridicat in slavi pe alde Chiriches and co. Cel putin, pentru mine, Chiriches inca nu a dovedit ca are calitatile pentru care tot este laudat, ca nu este jucatorul ce-i va umple contul patronului la o eventuala vanzare.
Intr-adevar, Stuttgart e in revenire de forma: in meciul tur, daca ar fi fost in forma de acum, nu s-ar fi intors steaua cu punct, ci cu un sac de goluri, la ce aparare are

ion (2 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 19:57

Corect, dar Steaua nu este facatura!!!

Kendo (9 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 20:29

@stando – daca Steaua juca cu 4-4-2 sau defensiv cu Stuttgart si pierdea cu un scor strans sau scotea un rezultat bun, nu se mai vedea niciun aranjament din campionat. Esti penibil, ca atatia altii. Sunt primul care recunoaste ca ciobanul e o pata uriasa pentru echipa asta, iar meciul cu VfB a fost umilitor si penibil, dar de aici pana a o lua razna, cu aiureli cum ca Steaua e in varful clasamentului din Romania numai cu aranjamente e cale lunga, pe care o gaseste doar individ mult prea obiectiv, mult prea rauvoitor sau doar bolnav la cap. Care esti tu te priveste…

Sper ca meciul asta sa le fie invatatura de minte, atat.

Kendo (9 comentarii)  •  24 noiembrie 2012, 20:31

Desigur, era vorba de „mult prea subiectiv”, nu obiectiv. 😀

BB (41 comentarii)  •  25 noiembrie 2012, 0:29

Stimate domnule ziarist, stimați domni stando si corect, dacă e să vorbim despre RUȘINE ar fi mai nimerit nu să vorbim despre o înfrângere sportivă , cât despre o victorie NEMERITATĂ , obținută ( a câta oară?) cu sprijinul unor ”fluierași” . Nu ! Nu mă refer la mult prea mediatizatul Steaua – Dinamo ( cei care au măcar un dram de conștiință și-au recunoscut deja vina de a solicita două penalty-uri acolo unde n-au fost ) Mă refer la mult mai recentul și rușinosul meci Dinamo – Oțelul , la care echipa bolșevică directia nabliudenia molodesti a obținut două penalty-uri INVENTATE ( la primul, mingea a lovit mâna unui jucător aflat în cădere și nu există intenție , la al doilea simularea se vede din avion ) iar Oțelul NU primește penalty la o fază de volei !!! Viciere de rezultat CLARĂ ȘI INTENȚIONATĂ !
Abia acum putem vorbi despre RUȘINE !

Yo (1 comentarii)  •  25 noiembrie 2012, 0:45

Vorbiti mult si prost,unii dintre voi,Steaua e o gluma,Seaua nu mai era daca se dadeau penaltiuri daca se facea daca se dregea,ganditi fabule si scrieti tampenii,voi cei care va considerati mari cunoscatori tactici fotbalistici comentatori si etc,bateti campii cu gratie.Nu e o drama si nici un dezastru,a fost o greseala si voir invata din asta.Punct.Va doriti prea mult ca Steaua sa aiba esecuri,si cand se intampla asta,hop si voi cu pareri….liniste..jucam in Uefa,suntem pe primul loc cu 10 puncte.Restu,e Istorie.

nea caisa (81 comentarii)  •  25 noiembrie 2012, 9:54

Domnule Ioanitoaia, rog presa sportiva sa ne sprijine in urmatoarea initiativa: de vreme ce Becali este creditor, imprumutator, la Steaua, adica nici patron si nici investitor, sa extindem acest sistem astfel incit el sa includa si pe spectatorii Stelei – si, desigur, pe suporterii ei, care sa fie considerati si ei creditori ai echipei si ai lui Becali. In urmare, la fiecare meci, spectatorii sa crediteze echipa si pe Becali cu banii pe bilete: daca Steaua nu pierde, atunci Becali si echipa pot pastra banii de bilete. Daca echipa pierde, atunci Becali si echipa sa inapoieze banii spectatorilor. Cum Steaua a pierdut cu germanii si inca rusinos, BECALI SA FACA BINE SA DEA BANII INAPOI SPECTATORILOR. Doar ca acum se vede bunul simt al lui Becali, care altfel, in fata camerelor TV, se arata darnic foarte: tace chitic ori schimba subiectul si pastreaza paralele. BECALI, VREM BANII INAPOI! Spectatorii au fost inselati, ei au platit bilete pentru a vedea Steaua jucind la nivel de LC si au vazut o Steaua jucind la nivel de judet, cunoscut fiind faptul ca adversarii nu erau in forma. Rog, deci, ca presa sa ne sprijine in adoptarea acestui sistem al spectatorului – creditor. BECALI, DA BANII OAMENILOR INAPOI!

Din Australia (7 comentarii)  •  25 noiembrie 2012, 10:41

E un rezultat, o greseala tactica sau de concentrare..atata tot. E amuzant sa vezi toti care critica Steaua ca e lider intr-un campionat de 2 lei sau ca joaca intr-o competitie europeana 2nd hand.. Dar echipe voastre pe care le sustineti se zbat rau in acest campionat de 2 lei si au obiectiv locul 5 sau 6, iar de competita 2nd hand….ce sa mai zicem ati vrea voi.
Nu va grabiti sa mancati coliva Stelei..

corneliu (116 comentarii)  •  25 noiembrie 2012, 11:02

este amuzant ce ne mai jelesc anti stelistii!!Reghe, nu fi suparat, „toti acesti mancatori de seminte de pe margine””baga la moara” pt un singur lucru”: Steaua nu a ma i adus trei puncte Romaniei si astfel sa se mareasca coeficientul si astfel, Ei si sustinatorii lor (incluzand aici si comentattorii sportivi), sa se se duca DIRECT in EL!! De aceea nici nu s-au prea omorat MARILE ECHIPE in campionat si nici sa cheltuiasca bani pe deplasari in alte competitii!! nu pot sa o faca alta altii si noi sa o luam deagata? Si pe urma sa mai aiba nerusinarea sa comentam si sa declara: „uite ce noroc (bulan), a avut Steaua, iar… Capisci?

NORMAL (1 comentarii)  •  25 noiembrie 2012, 13:40

stelistii sunt lipsiti de bun-simt. daca ar avea bun-simt nu ar fi stelisti.

Aristotel (167 comentarii)  •  25 noiembrie 2012, 14:16

Un test de dopaj, costa la noi, cam 4000 euro si desi numeroase echipe s-au banuit intre ele, ca sunt dopate, nimeni nu este dispus sa dea atitia bani pentru o proba ! Eu cred ca se cam practica dopajul in fotbalul nostru, pentru ca, vezi uneori faze halucinante, unii fotbalisti se reped la minge, dar nu mai stiu ce sa faca cu ea, ei stiu ca poarta e cam intr-o directie aproximativa si atunci, in buimaceala lor, dau in minge in directia aia ! Altfel se explica ratarile incredibile la niste fotbalisti care se zice ca sunt profesionisti ! Cand e vorba de meciuri internationale intre doua echipe din diferite campionate, riscul de a lua stimulente si a te prinde, e foarte mare ! Oricand, echipa adversa e posibil sa comande un test de dopaj, lucru la care echipa vizata nu se poate opune ! Se stie ca fotbalistii nostri nu se dopeaza in general, dar iau unele ” stimulente” pentru potenta… Daca analizam prestatia Stelei in meciul pierdut cu nemtii, suntem tentati sa credem ca astia- vorba lui Rada- ori au incurcat pungile cu ” stimulente” , ori au uitat sa le ia ! Altfel, nu ne putem explica evolutia dezastruoasa cu nemtii ! … Am o presimtire rea; La Copenhaga, vom avea iar o dezamagire crunta ! Si stiti de ce ? In dorinta lor sa ne arate ca meciul cu nemtii a fost un accident, se vor arunca in atac cu capul inainte, ca in piscina ! Si acele momente vor fi exploatate de Copenhaga, in beneficiul lor ! Pe undeva, spectatorul roman daca se va intampla asta, va fi razbunat ! Prea se cred deasupra tuturor, prea se cred invincibili, prea nu le mai ajungi cu prajina la nas ! Aroganta lor a ajuns la cote inalte ! Si nu da bine la populatie…

sohil (71 comentarii)  •  25 noiembrie 2012, 15:26

Multumescu-ti, Doamne, ca nu-s stelist! Greu gasesti oameni mai loviti de orbenie! Sa dea cu tine adversarii de pamant, sa aiba 4-0 in minutul 30, iar tu sa nu te trezesti din visare, ce poate fi mai dramatic? Oameni buni, suporterii adversi se bucura de aceasta catastrofa pentru simplul motiv ca va consideraserati deja Barcelona estului! Ca suferiti de aroganta cronica. Se bucura pentru ca voi chiar nu intelegeti ca altii pot fi si realisti. De ce nu are Dinamo suporteri pe stadion? Pentru ca-si dau seama ca sunt manipulati, chemati acolo sa li se ia banii de catre o conducere fara nici o dorinta de performanta. In schimb, voi veniti cu miile si umpleti buzunarele unui oier care va livreaza, in schimb, vise. Vise ca Steaua are anvergura europeana. Faptul ca nu invingeti, de ani buni, nici un adversar mai acatarii, ci va multumiti cu calificari in grupe pe seama unor echipe la fel de mediocre ca Steaua, cu care calificari va laudati in fata unor suporteri ai unor echipe si mai impotente. Urziceniul si CFR-ul, in schimb, au facut ceva mai mult decat cele sase puncte ale voastre obtinute in trei prezente consecutive in CL in ultimii ani. Dar CFR-ul nu respira atata aroganta pe cat respira Steaua!

ccc (51 comentarii)  •  25 noiembrie 2012, 16:11

poate e weekend si nu ati avt inca timp sa comentati etapa in curs. poate ati obosit criticand si bestelind steaua pentru rezultatul extrem de prost cu Stuttgart. abia astept sa reveniti la competitia interna, sa va citesc iar ridicand in slavi arbitrii romani si cautand „fanta de lumina” la hentul de jucator de volei a lui alexe. nu stept sub nici o forma sa criticati arbitrul, sa ïnfierati cu manie proletara” rezultatul de la dinamo-galati, stiind bine ce hram purtati si cat sunteti de „impatial”.
ca despre echidistanta si cinste, Domnule Ioanitoaia, ar fi prea mult sa discutam pe blogul domniei voastre…. sunt cuvinte care inca aprtin DEx-ului romanesc, dar al caror sensuri le-ati uitat de mult. contra-cost sau nu, nu are nici o importanta, perceptia publicului e aceeasi.
fara respect, ca l-ati izgonit de mult …

Yo (2 comentarii)  •  25 noiembrie 2012, 18:15

;))…..Atat de rusinos e atat 5-1 cu Stuttgart…..de asta nu se califica si alte echipe an de an cum o face Stelutza,ca le e frica de aceste infarngeri rusinoase…ei bine Stelutzei nu iie….le digera cu demnitate si invata din ele…spre invidia unora si a altora…Liniste…Joaca Stelutza…

Yo (2 comentarii)  •  25 noiembrie 2012, 18:16

SOHIL…pari foarte inteligent si istetz…spune-ne mai multe…vrem sa auzim..

tintin (2 comentarii)  •  25 noiembrie 2012, 18:22

@ccc. Mai baiete, ce mama draq ai vrea tu de la domnul Ioanitoaia? Sa laude o echipa in genunchi cum a fost Steaua cu Stuttgart? Ce ii dai zor cu partiel si impartial cand Steaua a fost o rusine recunoscuta astfel si de Reghe. Un pic de bun simt nu ti-ar strica, nu mai mult de o lingurita…

varanga53 (38 comentarii)  •  25 noiembrie 2012, 19:27

A vorbi despre PRABUSIRE dupa doar UN MECI pierdut e , cel putin , o idyotenie, daca nu mai mult ! Domnule , cred ca ti-ai pierdut simtul masurii !

Mqacu (2 comentarii)  •  25 noiembrie 2012, 21:35

Varango, la cat ar fi vorba despre prabusire, la 1-14? A scrie ca e dinamovist platit Ionitoaia e o tampenie cat capul lui ccc.

Sorin (55 comentarii)  •  25 noiembrie 2012, 21:57

Nimic rau despre CFR, azi ?!?
Ce-ati patit, nea’ Ovidiu ??? Nu mai poate citi omul cate-o rautate, cate-o minciunica sau cate o petarda despre CFR ?!? Ce vremuri am ajuns… 🙂

MISIMARTON (6 comentarii)  •  25 noiembrie 2012, 22:44

bucurestenii au boala pe ardeleni si succesul lor. asa va trebuie mitici dambovitani. Vivat TRANSILVANIA. UN ROMAN DIN ARDEAL.

Bimbo (206 comentarii)  •  25 noiembrie 2012, 23:04

Da, Sorine, nu mai poate lumea trai fara sa stie despre CFR Cluj, miezul din dodoasca! Ia vezi pe ce loc sunteti in Liga 1 si treci la colt! Pe Dl. Ioanitoaia il doare la basca de niste faliti ca voi.

Duralex (13 comentarii)  •  26 noiembrie 2012, 3:35

ESTE O REALITATE EXISTENTA….!!!
De ce sa ne ascundem dupa degete in fata unei realitati imediate,o echipa de pe 12 din Bundesliga da scor de 5-1 unei echipe romanesti de pe locul 1,in speta Steaua.Prin comparatie asta e nivelul fotbalului romanesc,asa se explica lotul de old boys portughezi al CFR-ului,in Romania fotbalistica se maninca o piine buna fara sa pui osul la treaba in adevaratul sens al cuvintului.
E o realitate imediata,dureroasa din care cluburile romanesti nu trag invataminte,trag ponoase in schimb.Toti ar vrea rezultate,cu munca cit mai putina…ce idei gresite,idioate chiar in loc sa focuzezi pe tineretul autohton,sa ii creezi conditii,baza materiala etc.
Cu DFB Stuttgart,echipa a jucat dupa tactica lui becali,antrenorul nu are nici o vina,sper sa-i fie de invatatura sa nu isi mai bage nasul unde nu-i fierbe oala,stiti voi toti unde trebuie sa-l bage.Asta asa ca sa punem punctul pe i.

anawar (1 comentarii)  •  26 noiembrie 2012, 8:29

.. Aristotel .. baiatule un test simplu doping este cam 200 de euro, poate ajunge la 1500 euro unul complex si doar la cerere, sunt teste gratuite in competitii si in special in cele internationale unde exista o regula ca sportivii sa fie testati prin sondaj iar rezultatul este primit si facut public doar in cazul in care este pozitiv in aproximativ 2 saptamani.
.. sunt stelist de cand ma stiu si sunt mandru, a fost o infrangere greu de acceptat dar sunt sigur ca echipa o sa treaca peste acest episod, nu suntem o natiune foarte sportiva dar asa cum spunea cineva in comentariu Steaua, CFR Cluj si Oltchim sunt singurele echipe care mai amintesc lumii ca suntem inca in viata ca si sport, restul exemplelor gen Urziceni, Galati sunt doar meteoriti la fel ca si in alte campionate dar acolo nimeni nu pierde timpul si nu iroseste atatea vorbe pe un asemenea subiect ca la noi .. noi in schimb ne tavalim la despicatul firului in 4 sau 6 dupa caz, asta din cauza ca avem si jurnalisti care in scrierile lor alimenteaza astfel de atitudini, impartialitatea la romani nu prea exista si in orice caz nu in presa noastra .. sa-ti dai cu parerea nu costa dar decat sa vobesti fara subiect mai bine taci ca este tot la fel de ieftin …

Baciu (11 comentarii)  •  26 noiembrie 2012, 9:42

A mai fost un 5-0 si anul trecut si tot ne am calificat… cei 50000 au ramas cam 20 30 de mii la sfarsit dovedind ca Steaua are cei mai multi suporteri dar majoritatea sunt de rezultat. Sistemul nu a fost prost gandit numai plasarea jucatorilor a fost eronata, in opinia mea stricta de suporter. Szukala, un fundas lent a fost pe banda dreapta iar Chiriches central. Poate o rocada ar fi fost mult mai indicata. Reghe a inceput cu tupeu, sperand sa faca un rezultat mare. Nu cred ca acest lucru e de blamat, tinand cont de n antrenori din Liga 1 care practica autobaza. Ce ma deranjeaza in articolul dvs e faptul ca nu spuneti nimic de nulitatea nr 1 a Stelei si, din pacate, si din poarta echipei nationale: Tatarusanu! Mie unul mi au albit cateva fire de par din cauza incompetentei acestui „portar”. Nu are evolutii constante si cand ai mai mare nevoie de el, gafeaza! Din pacate, trebuia sa vina un esec dupa cel cu tarnava si vaslui. Pacat ca a venit acum si in aceasta maniera, relativ categorica, desi scorul nu indica neaparat jocul, tinand cont de faptul ca Steaua a avut 2 goluri anulate si ca arbitrul avea fluierul setat pe rosu alb. In fine, scuze putem sa cautam n. Noi suporterii, care cantam pana sa ragusim si la 5-0 vom ramane langa echipa indiferent de evolutii, indiferent de mistourile de 2 lei facute de ham ham si cra cra, echipe care pe plan european sunt egale cu 0. Indiferent de mangerul de cacat pe care il avem, care se bate cu pumnii in piept si are buzele undeva bine asezate pe fesele batrane ale ciobanului si indiferent de iluzia asta cu toti uniti pentru titlul 24. Noi sustinem Steaua, nu iluzii. Nu venim la meciuri sa cantam pentru titluri, recorduri de audienta si n puncte distanta in campionat. Noi suferim si ne bucuram pentru culori, traditie si fotbal. Daca vin si rezultatele, ok, daca nu, nu! Stima!

speedy (128 comentarii)  •  26 noiembrie 2012, 9:56

…si cu cata satisfactie scrie dl Ioanitoaia despre acest dezastru si aceasta rusine. Era tristete mare pe dumnealui daca Steaua ar fi castigat, sunt convins. Si cred ca facea atac de apoplexie daca dincolo facea Molde egal :). D-le Ioanitoaia, revenind acum la lucruri serioase, va ofer o noua perspectiva asupra acelui meci. Pt ca vreau sa va aud din nou luand apararea scolii de antrenori de la FRF, arbitrilor romani, si, de ce nu, lui nasu’ si mitica.
Da, Steaua a jucat mizerabil. meciul se putea termina si 9-1 si nimejni nu se mira, dupa cum a aratat meciul. Dar stiti ce mi se pare trist si ingrijorator? Asa prost cum a jucat Steaua, daca in locul lui Stuttgart era…aproape orice echipa din prima liga (cu cateva exceptii care se stiu si nu e nevoie sa le numesc) cred ca Steaua ar fi castigat la pas.
De-abia asta mi se pare mie trist, umilitor, ingrijorator. Asta e nivelul fotbalului nostru. Echipa care domina autoritar campionatul romanesc e tavalita si calcata in picioare de echipa de pe locul 12 din Germania. Stiu, unii vor zice ca tocmai asta arata ca e ajutata de arbitri, ca trucheaza meciuri…prostii, domnilor. Asta arata unde ne-au adus nasu, mitica, arbitrii romani, patronii romani, si, nu in ultimul rand, antrenorii romani si ziaristii care ii apara din rasputeri pe toti acestia.

speedy (128 comentarii)  •  26 noiembrie 2012, 10:01

in sprijinul afirmatiei anterioare: cati jucatori din campionatul nostru credeti ca sunt capabili de centrari atat de precise ca cele date de jucatorii lui Stuttgart? sau de finalizari ca ale lor? sau de contra-atacuri scoala cum au facut de cateva ori? Concluzie: cu tot jocul mizerabil al stelei, majoritatea echipelor din campionatul nostru ar fi marcat maxim – MAXIM am spus – 2 goluri. Intr-un meci in care Stuttgart a marcat 5 si mai putea marca lejer inca 3-4. Cum echipele romanesti sigur ar fi facut si greseli in aparare (ceea ce nemtii nu au facut) si nici nu ar fi avut impactul psihologic al unui 0-4 in minutul 33, cred ca tocmai am demonstrat ca MAJORITATEA echipelor din prima liga a noastra ar fi scos maxim un egal, in conditiile in care Steaua nu a jucat nimic.

stersu (23 comentarii)  •  26 noiembrie 2012, 11:48

Domnule Ioaniţoaia,

Ca de obicei sunteţi… ipocrit, un ziarsit cu tentă şi tente…

Luna trecută, vă reamintesc, naţionala a pierdut, la fel de ruşinos, ca şi Steaua, meciul cu Olanda.

Dacă răsfoim arhiva, nu găsim decât vagi urme de reproşuri la adresa echipei naţionale.

Oare Gigi Becali să fie de vină ?

De fapt de ce mă mir ? Vă cunosc mai bine decât propriile mele buzunare…, vă ştiu interesul şi… oful, marele of, care se va vindeca doar peste câţiva ani…

Comentează