Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Visul urît al Stelei

Cînd pierzi cu 5-1 acasă, ba și o partidă crucială, nu vorbești doar despre înfrîngere, ci despre prăbușire. Despre rușine. Despre dezastru. Despre catastrofă.

Firește, nu te ­împiedică nimeni să faci haz de necaz, în stilul lui Gigi Becali, dar […]

vineri, 23 noiembrie 2012, 3:40

Cînd pierzi cu 5-1 acasă, ba și o partidă crucială, nu vorbești doar despre înfrîngere, ci despre prăbușire. Despre rușine. Despre dezastru. Despre catastrofă.

Firește, nu te ­împiedică nimeni să faci haz de necaz, în stilul lui Gigi Becali, dar asta ajută, scuzați expresia, ca o frecție la un picior de lemn. Logic e să vezi unde ai greșit, să-ți îndrepți greșelile și să nu le mai repeți.

Deși Reghecampf nu-și impută nimic, atît el, cît și Mihai Stoica ar avea ce să-și reproșeze. Ambii au luat meciul cu Stuttgart prea ușor, la preț de matineu. De parcă Steaua ar fi întîl­nit un adversar lipsit de pretenții din  Liga 1, unul dintre cei pe care îi bate înainte de a intra pe teren, nu o nucă tare din Bundesliga, o echipă cu tradiție și ștaif.

Tocmai pentru că a petrecut atîția ani în Germania, Reghe trebuia să fie prevenit și, în consecință, precaut. Nu era momentul să se alarmeze, însă era obligat să știe că VfB, în ciuda locului 12 din clasament, se află ­într-o puternică revenire de formă, în creștere, în ascensiune. Că a învins în 3 din ultimele 4 deplasări și a scos un prețios 0-0 la Dortmund cu Borussia, campioana en titre. O fi știut aceste amănunte, dar nu ­s-a văzut.

Cu tot respectul pentru ce a realizat Steaua pe parcursul actualului sezon, dominat autoritar pe plan intern, afirm că Reghe et Comp au crezut exagerat, mai mult decît era cazul, în capacitatea propriei ­echipe. În forța. În valoarea ei. La fel de grav e că, ­încurcînd unitățile de măsură, au confundat partenerul și au părut chiar că-l subestimează. Altfel nu se explică, în condițiile în care îi era suficient un egal pentru a-și asigura calificarea, de ce Steaua s-a hazardat cu 3 oameni pe linia de fund, l-a împins pe Latovlevici la mijloc, iar pe Ad. Popa, pe Rusescu și uneori pe Cr. Tănase i-a trimis pe poziții foarte avansate!

S-ar fi recomandat, inclusiv în ideea efi­cien­ței, ca formația roș-albastră să nu se expună, ci să aștepte. Să joace acoperit, nu deschis, să fie prudentă, nu să se arunce. Veți zice că în urma războiului, în special a unuia pierdut, mulți viteji se-arată. Deștepții se îmbulzesc la cuvînt, greu îi oprești! De acord, ceea ce nu scuză însă superficialitatea cu care trupa lui Reghe a abordat întîlnirea cu VfB, într-o manieră puerilă, lesne de sesizat și, pasul următor, de contracarat. Antrenorul însuși se plîngea că, pe lîngă erorile de la fazele fixe, apărătorii lui au lăsat largi spații libere. Iar de acord, dar din vina cui a fost vraiște pe benzi, Bulevardul Magheru?! Nicidecum a celor peste 50.000 de spectatori care au sfidat frigul și au trăit umilința asemenea unor eroi.

Cel mai simplu ar fi să decretăm că Steaua trebuie să uite repede coșmarul de joi seara. Fals, nu trebuie să-l uite. Dimpotrivă, e datoare să analizeze atent ce, cît și unde a greșit. Eșecul cu Stuttgart să-i fie învățătură de minte, să nu-l transforme în dramă, dar nici să nu-l ia în derîdere. Altminteri, va fi în peri­col și la Copenhaga , subiect pe marginea căruia vom mai discuta.

Comentarii (157)Adaugă comentariu

Nistru-Tisa-Dunărea Express (46 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:51

Nu e vis urît!
E magnifică realitate!

stelist pana la moarte (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:51

ma simt umilit. daca continuam tot asa ma mut la rapid sau dinamo.

Catalin B. (9 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:51

apox, chiar asa? „si nici o alta echipa nu a mai avut o presa la fel de ostila cum o are Steaua. ” Trebuie sa-ti spun ca e un neadevar mare de tot. In ultimele luni, aceasta echipa, Steaua si patronul ei(sau ce o fi)au aparut intotdeauna in toate ziarele de sport si nu a fost nicidata presa ostila lor.Cred ca te inseli; ceea ce am am vazut aseara a fost un bambilici practicat de aceasta echipa. Acesta e nivelul fotbalului nostru sau probabil au fost ametiti, ca de, se uita de sus in jos in clasament si le-o fi venit rau. Pacat…Nu sunt stelist dar sunt roman si le-am tinut si eu pumnii stransi, dar cand am vazut ca in minutul 31 era 4-0, deja nu m-am mai uitat. Bine ca au luat doar cinci, diferenta putea fi mult, mult mai mare pe tabela.Cat despre comportamentul oficalilor stelist de dinaint sau chiar dupa, noi romanii avem o vorba: „prostul nu e prost destul, pana nu e si fudul.”

TUDORICA (12 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:51

Steau a jucat foarte bine,de vina a fost gazonul si arbitrii care au favorizat echipa svabilor.Invidiosii pe Steaua zic ca i-au batut nemtii de le-a sunat apa -n cap.De ce nu se pun la socoteala si cele doua goluri anulate si cele cateva lovituri de pedeapsa neacordate.Unii zic ca Reghe a vandut meciul nemtilor,dar eu nu cred.Fratilor din Cilibia si din toata Romania:Hai Steaua si nicio masa fara peste oceanic.Silentium!PS O complectare la Messi versus Adriano,de ce Lucescu are voie sa mearga pe linia de tramvai si vatmanu nu are voie?

adra (29 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:53

dupa meci un singur om era vesel… oierul … isi facuse socoteala cat castigase din vanzarea celor 50 000 de bilete ….

apox (31 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:54

Eu zic sa ne rugam toti (in special dinamovisti, rapidisti, etc.) ca scorul inregistrat aseara sa fie in mare partea vina unor decizii tactice gresite ale antrenorului, pentru ca daca asta este diferenta reala, intre o echipa de de Bundesliga si liderul autoritar din Romania, atunci echipe precum Dinamo, Rapid, etc ar trebui sa bage capul in pamant nu sa se faleasca pe bloguri cu propria mediocritate implicta.

Pe de alta parte, fotbalul german este in crestere si Germania a urcat pe 2 in clasamentul coeficientilor, devansand si Anglia, dupa ce in trecut au devansat si Italia si Franta. Au realizat acest lucru, in primul rand pentru ca au luat EL foarte in serios (cu toate echipele), spre deosebire de echipele din Anglia si Italia, care au folosit si folosesc in mare parte rezerve in aceasta competitie.

Reghe poate fi urecheat, dar pana la o anumita limita, inca nu a pierdut calificarea, si va avea intodeauna scuza (care in cazul asta e si contractuala) ca obiectivele sale sunt catigarea titlului si accederea in grupele EL, atat Cupa Romaniei cat si calificarea in primavara fiind doar bonusuri, dupa 6 ani fara titlu de campioana. Fac aceasta precizare, ca sa va demonstre cat de departe este echipa Steaua de cuvantul ‘catastrofa’, chiar daca ratarea calificarii in 1/16s, nu poate sa nu lase un gust amar, orice am zice. Doar ca romanii sunt mult mai fatalisti decat e cazul!

lord belial (434 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:57

@apox: scrie, prietene, pe un blog, nu imi mai incarca pagina cu cearseafurile tale, ca imi stric scrollul la mouse. mare analist de internet mai esti tu. ce tot ne xplici de ce am jucat prost aseara? am vazut si noi meciul, ma rog, pina la 0-3, pt ca apoi mi-am bagat puIa si am plecat de pe stadion

nelu (11 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:58

Bun articol,la subiect.Un simplu comentariu: ATATA TIMP CAT MASS MEDIA PROMOVEAZA INCULTI,ANALFABETI[dar cu bani!!] CARE HABAR N-AU DESPRE ACEST FENOMEN[la care tot globul este specialist!?] NIMIC NU SE V-A SCHIMBA.Banii vor contorla totul… Pacat,Reghe este un antenor bun,parerea mea,dar avand un cancer fotbalistic linga el,pe banca si mai ales un dictator care conduce acest club acestea vor fi rezultatele tot timpul.

Niku (275 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:58

Adevarul nu ar trebui sa ii supere pe fanii stelisti. Sa il citeasca pe Ioanitoaia si sa deduca cam unde se afla echipa lor favorita pe scara fotbalului european. Lui Ioanitoaia inca o data felicitari pentru ca nu se teme sa scrie ce vede si nu ce ii place tribunei.

Draqo (3 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 18:03

Sunteti cam toti dusi de nas de mas media!
1 – STEAUA nu s-a laudat niciodata ca sunt campioni, ci doar jurnalisti si reporteri intrebau mereu ” SUNTETI CAMPIONI DEJA? ” iar stelistii raspundeau ” campionatul e lung” sunteti superficialiii
2 – A pierdut cu 1-5, dar tinand cont ca stuttgart a marcat la orice ocazie, si le-a intrat tot, iar la pauza era deja 4-0 era dificil ca jucatorii sa mai creada in victorie, s-a intamplat 🙂 dar tot e pe 1 loc, tot au 10 puncte!
Nu isi au rost glumele, si bancurile, steaua a pierdut in europa, dinamo nici nu joaca, rapid a pierdut cu 4-0 la herenveen etc.
Momentan, steaua a adus cele mai multe puncte anul asta pentru ROMANIA, radeti, glumiti, dar tot steaua e in europa iar voi stati si va uitati :))

Nea Vanea (170 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 18:08

Mie nu mi’a fost limpede deloc cum ca Reghe si MM ar fi luat Stutgart la pret de matineu, ca i’ar fi subestimat valoarea! Ba mai mult, aflat in studioul „Fotbal european”, la meciul Man C – Real, MM nu avea aer in momentul in care discutia a fost adusa spre sansele de calificare ale Stelei si jocul cu svabii.
Iar antrenorul nu va putea niciodata sa exprime declarativ temeri si indoieli inaintea unui meci de asemenea importanta.
Desi teama si indoiala erau evidente in ochii celor doi!
Si nici primul „11” si tactica de joc nu au fost gresite, zic eu.
In privinta „11”-lui de start el nu avea de ales. Lipsindu’i fundasul dreapta din lot, Martinovici manifestandu’si impardonabil refuzul de a juca acolo, cu 3 fundasi centrali, dupa unii in mare forma, in opinia mea la fel de lipsiti de forma in ciuda realizarilor ofensive de exceptie, neputinciosi in jocul aerian si lipsiti de viteza de reactie, Reghe nu putea juca decat cu toti 3 in teren.
Problema a aparut odata cu atitudinea nemtilor din secunda zero. Cand constati determinarea si forta cu care acestia impingeau liniile peste terenul Stelei, cel mai tarziu dupa primul gol, trebuia sa’u retraga pe Lato si Chipciu intr’o aparare in 5.
Asa dupa cum nu este vina lui Reghe sau a lui MM ca Bourceanu a fost intr’atat de dezordonat in joc in prima jumatate de ora, ca Pintilii innoata la mijlocul terenului inutil, nesprijinind apararea prin recuperari si nici atacul prin pase folositoare. Nu este vina celor doi ca Adi Popa a facut figuratie in prima repriza -cea pe care am vazut’o…- absent undeva in zona fundasilor adversi fara contributie in sprijinirea unui Chipciu total depasit in zona dreapta a apararii. Nu este vina lor ca puturosul de Tanase reuseste inca o data sa demonstreze ca nu are valoare nici de Steaua, daramite de Nationala, un personaj permanent plicitisit si iresponsabil in teren…
Nereusind sa pastreze absolut deloc balonul in posesie la mijlocul terenului, Steaua s’a vazut calcata in picioare de panzerele germane, sporadic si ineficient trecand de mijlocul terenului in prima jumatate de ora.
Nu! Categoric nu este vina celor doi!
Ci exclusiv a jucatorilor, infatuati si aroganti, invatati de propriul patron ca totul li se cuvine, ca nimeni nu le poate sta in fata, ca ei nimic nu mai au de demonstrat, decat ca locul lor nu mai este in liga lu’ mitica, ci in fotbalul mare european…
Si as vrea sa nu omit sa remarc ceva: norocul incredibil al Stelei in acest sezon! De care au fost parasiti in meciul cu svabii si care trebuia compensat de truda, umilinta, determinare, atitudine!
Cand resusit sa pleci din Germania cu un 2-2 total nemeritat, nu numai prin priama penaltyului ce nu a fost, cat prin evolutia din ultima jumatate de ora, un avertisment neluat in seama pentru meciul de aseara asupra capacitatii teamului german de a presa si a disloca o aparare naiva…
Cand furi 2 puncte Copenhagai, la Bucuresti, printr’un gol de cascadorii rasului, cand o echipa ca Molde te striveste in meciul de la ei de’acasa in ultimele 20 de minute, cand obtii atat de norocos puncte si victorii si in campionatul intern…
ar trebui sa gandesti ca vine si o zi a scadentei!
Si aceasta nu a fost seara de joi, a meciului cu Stutgart, nu!
Va fi cea a meciului de pe Park Stadion, cu Copenhaga. O seara in care pelteaua intinsa de Becali, Reghe, MM si Neubert va fi, inca o data, maturata de fotbalul adevarat!

Dinu (427 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 18:08

Mai multa modestie nu i-ar strica lui Reghecamf care si a cam luat viteza. Are dreptate Nea Ovidiu ca a confundat Stuttgartul cu Severinul ori cu Bistrita. Daca nu revine cu picioarele pe pamant zboara calificarea dar so el de la Steaua ca JJ nu stie prea multe.

Florian (3 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 18:09

Cand spunem „uitam” nu ne referim la „trecem cu vederea” ci la „nu lasam sa ne afecteze negativ, sa ne strice moralul ridicat”. Evident ca trebuie analizat meciul din toate unghiurile si gasit slabiciunile, dar cred ca Reghe va reusi sa solutioneze problema in mod profesionist si Steaua isi va imbunatati eficacitatea in atac(asta cred ca este una din principalele probleme). Poate ca un dus rece este excelent in momentul asta, inca nu s-a pierdut nimic in Europa League, tot de Steaua depinde calificarea.

Ion Taranu (3 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 18:14

Să nu uitam ca Steaua a avut multă şansă in tur cu nemţii si mai ales cu Copenhaga. Oare s-o mai lovi mingea de careva să intre din nou în poartă?
O minune mai poate califica Steaua, pentru că un joc la 0-0 cu Costea la contraatac, presupune un nou drum la muntele Athos in plina campanie electorală.

Milici (440 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 18:16

@stelist pana la moarte
Le zici adînc:’ma simt umilit. daca continuam tot asa ma mut la rapid sau dinamo’.
Bag samă că vrei să te sinucizi.

andrei (1607 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 18:17

Autorul articolului ma surprinde deoarece pina mai ieri era printre cei mai mari critici ai lui Gigi condamnindu-l mai ales pentru declaratiile de dupa meci in care critica antrenorul si unii jucatori….Probabil i-si insuseste rolul acestuia deoarece Gigi e in campanie si nu mai poate aparea la tv. si se aude ca dupa acest meci chiar si-a incurajat echipa…Spune ca antrenorul a gresit dar oare se gindeste ca acesta nu putea alinia o alta echipa mai buna?Ce sa faca daca trebuie sa traga -de exemplu-de Chipciu si la mijloc si fundas…oare el a accidentat fundasii dreapta pe care ii avea in loc?Acum trebuie sa improvizeze si de ce ne miram ca nu-i iese intotdeauna…Problema aceasta e si la echipa nationala si nici acolo nu se rezolva desi baza de selectie pare uriasa in comparatie cu Steaua.Daca era altfel pleca si el departe…Trebuie sa ne multumim asa cum este si pentru cit a facut pina acum ii trebuiesc aduse multumiri…Nu toata lumea trebuie sa iubeasca Steaua…

Cristi (8 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 18:22

In sport nu exista rusine, umilinta. Va comportati, Dvs ziaristii, de parca ar fi murit cineva. E o competitie sportiva.

John (564 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 18:27

@Dan V. Scuza ta e sa nu fii implinit 17 ani. Steaua e chiorul din tara orbilor, iar Reghe antrenorul care nu a castigat inca nimic.

circotasul (22 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 18:31

Spre luare aminte pt”nea Oieru”:DUMNEZEU NU BATE CU BITA….In saptamina de dinaintea meciului unul din cele mai mari GUNOIE caracteriale din fotbalul romanesc mm, dadea lectii de morala celui mai bun antrenor roman la ora actuala,(care ce-i drept mai are si el scapari citeodata),sau cu alte cuvinte, ride ciob de oala sparta(sa reamintesc momentul cind mm spunea:”eu unde scuip nu ling”!)
PS. Digisport vezi cu cine te infratesti(inviti la comentari) ca sa-ti spun cine esti.

Nistru-Tisa-Dunărea Express (46 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 18:33

@ apox (23.11.12 at 5:54 pm)
Până la locul 2 în clasament nemții, în acest sezon) mai au de recuperat în fața Angliei încă 28 de puncte (14 victorii. Extrem de greu.

adi (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 18:33

de ani de zile strig pe toate site-urile k tatarusanu nu este si nu va fi un mare portar. din pacate , in incercarea de a-si recupera teapa de 1,5 mil, este titular, in timp ce tinerii portari de perspectiva nu sunt promovati.baiatul asta dupa 6 ani de liga I nu stie sa iasa pe centrari iar jocul de picior este ezitant, nu are reflexe neconditionate. nu da incredere echipei, este arogat,se citeste pe fata lui lasitate,gafeaza mai rau k dolha acum cativa ani. ce facem d-le MM asteptam sa devina barbat sau cautam un tanar? nu-l mai lauda-ti in meciurii fara miza.

jiji (166 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 18:37

Lipsa de experienta a antrenorului este principala vina a esecului de aseara,de ramarcat ar fi doar imbujorarea javrelor si cl0rilor care erau si sunt in moarte clinica ,atat ca joc cat si rezultat.Acest rezultat este un accident si nu o stare gen:17 nentori,elfsborg,nec nijmegen,valerenga,vorskla,legia sau pescari.

eu (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 18:38

…si totusi, dinamo cu cine a jucat aseara?

iulian (10 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 18:43

Steaua n-a avut adversari pe plan intern, datorita vasalitatii majoritatii cluburilor sau, atunci cand nu s-a putut prima varianta, datorita arbitrajelor ultraavantajoase.
In Europa, Steaua a jucat cu copiii de la Molde sau cu rezervele din Copenhaga.
Dvs., ziaristii, impulsionati si de jj, ati umflat Steaua ca pe o basica, desi nu merita nici un sfert din elogii.
Daca ati fi 50% impartiali, despre Steaua s-ar vorbi in alt mod si la alt(e) timp(uri).

emg (12 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 18:44

sunt de acord: daca pana acum reghe a dovedit tot timpul inspiratie tactica, ieri s-a sinucis cu tactica 3-4-3, ne-au facut pilaf pe benzi in primul rand cu mingi in spatele lui latovlevici si chipciu care au fost total depasiti. cel mai grav mi se pare ca la finalul meciului antronorul stelei a declarat ca nu-si reproseaza tactica aleasa?!?!

Milici (440 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 18:47

Reiau bancul care spune tot despre atitudinea postacilor.
Un gigolo s-a declarat gata să aibă posede 100 de femei succesiv. Automat se aranjează un show televizat pe Wembley în faţa a 100 .000 de spectatori.
Omul începe în aclamaţiile şi ole-urile suporterilor care numără 1,2,…99 femei;aici omul ia o mică pauză să se întremeze pentru ultimul asalt.Instantaneu tot stadionul huiduie strigîndu-i într-un glas-Impotentu!!!!!
Fraţilor , prescurtarea de la frustraţilor , păi pînă cănd mai vreţi să bată Steaua , probabil echipele voastre v-au obişnuit cu victorii pe toate planurile , cu cine ţineţi voi , toţi cu Barcelona?
Aţi uitat cam repede cum v-a bătut Steaua mai pe toţi-Pai dacă Steaua ar fi la retrogradare în Bundesliga , restul echipelor ar fi în liga 7 la nemţălăi , adică cu chelnerii şi bucătarii.
Steaua are tot dreptul să piardă mai ales cum o tratează federaţia punînd-o să joace trei meciuri suplimentare , acum cînd s-au înmulţit accidentarile şi cînd oboseala e maximă.Decizia a fost luată , chipurile , în folosul naţionalei , adică tot a jucătorilor stelişti , fără să-i întrebe nimeni.Sigur vom vedea că timpul cîştigat pentru naţională nu va folosi la nimic.
Care o fi logica pentru care steliştii sunt supuşi la cazna jocului pe frig şi zloată , obosiţi şi predispuşi la accidente , başca cu buzunarele mai goale şi o eventuală necalificare în primăvara EL?
Steaua e foarte obosită , după un program infernal , s-a văzut asta de la meciul cu Severinul , are mulţi accidentaţi hai s-o dăm în gît intelighenţilor de Piţurcă , Sandu şi Mitică. Ce contează punctele ioropene o cacialma cu naţionala e mai importantă.

Vissu (88 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 18:50

Andrei, ia gandeste-te cat il surprinzi tu pe autor scriind i-si insuseste!!!!!Vrei sa dialogheze domnul Ioanitoaia cu unul care intelege ca il lauda pe Oier cand lucrurile se prezinta exact invers? Ai 10 la tupeu si 2 la limba romana.

iulian (10 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 18:58

p.s. apropos, chiar va rog sa notati/publicati urmatoarele:

singurele echipe romanesti care au intalnit campioane europene en-titre in cupe:
Dinamo, de 4 ori!!!! (proverbialul noroc):
CCE 1964-1965 Tur I DINAMO BUCURESTI FC INTERNAZIONALE MILANO 0-1 0-6

1965-1966
Tur I DINAMO BUCURESTI FC INTERNAZIONALE MILANO 2-1 0-2 (PRIMA VICTORIE A UNEI ECHIPE DIN ROMANIA CONTRA UNEI CAMPIOANE EUROPENE)

1982-1983:
Tur II DINAMO BUCURESTI ASTON VILLA BIRMINGHAM 0-2 2-4

1983-1984:
T II DINAMO BUCURESTI HAMBURGER SV 3-0 2-3
(SINGURA ECHIPA DIN ROMANIA CARE A ELIMINAT O CAMPIOANA EUROPEANA EN-TITRE)

A doua si ultima echipa din Romania care a intalnit o campioana europeana en-titre a fost FC ARGES PITESTI:
1979-1980:
FC ARGES PITESTI NOTTINGHAM FOREST FC 1-2 0-2

Asadar, pledoariile proSteaua nu-si au rostul…
Sa va amintesc celebrele formatii pe care le-a eliminat Steaua in anul de gratie 1986, cand cele mai puternice echipe din lume, care dominau fotbalul european in acei ani – cele din Albion – n-au avut voie sa participe?:
VEJLE BK, HONVED BUDAPESTA, KUUSYSI LACHTI, ANDERLECHT BRUXELLES!
Cele mai tari nume din Europa!!!

aleosa (8 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 19:24

Iulian, parca UTA a eliminat Feyenord, proaspat castigatoare a CCE. Daca ma insel, scuze. In rest – de acord.

NicU (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 19:36

felicitari pentru articol! foarte adevarat tot ce-ati scris.
si eu il consider pe reghe principalul vinovat pentru esecul asta usturator.n-ai cum sa joci in sistemul 3-4-3 cu o echipa ca stuttgart intr-un meci in care ai nevoie de 1 egal.la noi in campionat cu o glorie bistrita,un turnu severin mai merge tactica asta,dar nu si cu echipele mai serioase. prea s-au crezut zmei deja! sper sa invete din greseli si sa nu le mai repete.

mms (3 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 19:36

Iuliane esti de toata jena,mai bine te duci la pescuit sau la popice.Se vede ca nu ai nici o tangenta cu bunul simt!!

ovi (11 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 19:48

Prea multa vorba, prea mult timp pierdut cu acest meci. problema e foarte simpla: Steaua e o echipa foarte slaba care a intilnit in Liga I echipe si mai slabe. Nici in UL nu a jucat contra unor echipa mai bune, pina ieri, cind si-a demonstrat” valoarea”. Prea mult se scrie despre Steaua, de parca ar fi vreo minune, de-aia am ajuns sa-i urim mai mult decit pe altii.

Ovi_aka47 (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 19:49

As vrea sa remarc reactia galeriei+spectatorilor la 0-4,0-5 care a fost absolut IMPRESIONANTA !! felicitari tuturor celor care au fost pe stadion.

iulian (10 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 19:54

@ aleosa
ai dreptate, mea culpa, a fost un dublu egal (1-1, 0-0) in primul tur al CCE din editia 1970-1971, iar UTA a eliminat Feyenoord!

Marian (40 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 19:57

FOTBALISTII de la STUTTGART ne-au predat tuturor o adevarata lectie de fotbal ADEVARAT, iar daca nu-i prindea mila fata de amatorii pe care ii aveau in fata ,nu s-ar fi oprit la 5-0.Asta e adevarata valoare a echipelor de fotbal din Romania.Din pacate sintem lei numai cu echipele mici, la fel cum eram si in urma cu 40 de ani.In tara avem fotbalul ,,facut” de impresari si de Mitica, care tot timpul nu si-au vazut decit de propriile lor interese banesti.Cit timp in campionatul intern,meciurile trucate le vor depasi pe cele jucate pe bune, la asa ceva sa ne asteptam.Citi ,,fotbalisti” exportati in ultimii 10 ani fac fata in campionatele puternice din Europa? ,,Marele” Mutu ce s-a ales de el? Din pacate Romania nu mai conteaza in Europa in sporturile de echipa ,asa cum nu mai conteaza nici in domeniul economic si nici politic.In toata Europa, apelativul pentru romani este de TIGANI si nu se face nimic nici de ,,presedintele reales in 2009″si nici de parlamentarii care ,, reprezinta” diaspora,dar care de fapt sint platiti de romanii care platesc taxe si impozite in tara. Steaua ”86 nu ar fi ajuns in finala de la Barcelona daca ar fi intilnit pe parcurs echipe din RFG sau Anglia care avea excluse din competitiile europene echipele de fotbal.Fotbalistul roman s-a multumit cu putin ca performanta, noi sintem foarte buni in amicale.Despre antrenori? Piturca a distrus Craiova si va avea acelasi succes si cu ECHIPA NATIONALA.

adrian (5 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 20:02

RESPECT Stuttgart ! „aduceti-ne echipe sa jucam ca nu mai avem cu cine” cum sa nu urasti steaua cand spune asa ceva? ati auzit pe barcelona sa spuna asa ceva?

IonutZ (7 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 20:11

Dar… totusi Dinamo si Rapid cu cine au jucat aseara? Ca nu gasesc nicaieri pe site… Ah….am uitat…sunt plecati dupa mamarute doar-doar mai fac rost de ceva puncte:)))))))

flo_ax (44 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 20:14

Aroganta si prostia sunt la putere in Romania… Multa mistocareala, in loc sa se puna problema altfel: unde se situeaza adversarele Stelei, daca echipa care le-a dat fum, 16-18 puncte, o incaseaza asa de la o echipa germana? Voi va dati seama la ce nivel sunt restul echipelor?

Alin (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 20:20

Va rog sa faceti si sa publicati o statistica:
->numar meciuri jucate / castigate / egal / pierdute;
-> nr goluri marcare / nr goluri primite;
in meciurile Stelei din cupele europene cu echipe din: Italia, Anglia, Franta, Germania, Spania.
Veti avea raspunsuri la ce reprezinta Steaua.
Publicati o statistica similara si in meciurile Steaua – Dinamo.
Multumesc.

CLA (24 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 20:21

Uite ca cineva a ascultat ruga cuiva si a trimis o echipa stelei…ca nu aveau cu cine juca. Si le-a trimis o echipa care nu a uitat fotbalul dupa pauza, cum se intampla prin liga 1, si o brigada de arbitrii cu care steaua nu a fost obisnuita:CORECTI.

GOLOMBIOSCHI ILIE (150 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 20:30

Domnule Ovidiu Ioanitoaia personal v-am atentionat ca acea masura aparent minora de desfiintare a baremului de penalizare de 25 de puncte de la liga I va avea efecte negative pe termen scurt si lung greu de contracarat. Acum Steaua defileaza in campionatul intern fara a mai primi o replica consistenta din partea majoritatii echipelor care fie se protejaza, odihnesc, fie mai pun de un mic blat. Efectul, Steaua s-a infatuat, inganfat, a adoptat sistemul de joc 3-4-3, in care ii merge pe plan intern cu echipe care numai se apara, dinainte batute si a ajuns sa joace cu Stuttgart meci semi-decisiv si sa o incaseze cu 5-1. Iata ca o masura aparent nevinovata pe care presa a tratat-o superficial incepe sa isi arate repercursiunile. Polarizarea foarte mare a clasamentului si disparitia mizei din multe partide in special spre finalul campionatului ca si probabilitatea de a apare un numar si mai mare de meciuri strategice vor intregi tabloul neinspiratei hotarari a FRF. Propunerea mea pe care o reiterez, barem de penalizare de 40 de puncte la toate diviziile, seriile, organizate pe sistemul 16 cu 4 la retrogradare directa.

aleosa (8 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 20:38

nu e cazul de mea culpa, se vede ca ai treaba cu sportul asta. cam ai dreptate in cazul asta. norocul lor a fost ca nu erau decat 2 japonezi la… nemti.

macarone (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 21:04

Steaua a luat-o rau pe coaja, iar unii ii trag cu Dinamo si Rapid…Niste urecheati…

Virgil (113 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 21:10

Un articol corect. Daca e laudat cand castiga echipa, Reghe sa invete ca poate fi criticat cand echipa pierde. Joi a pierdut pe mana lui, are dreptate domnu Ovidiu.

Paul (3 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 21:12

Sunt dezamagit ca un cunoscator al sportului romanesc are o asemenea parere. Eu sunt mandru de Steaua, pentru ca e prima echipa care nu a stat cu fundul in poarta cu o echipa ca Stuttgart. Sincer ma bine sa luam 5-1 decat sa ne aparam ca toate echipele romanesti sau cum face CFR in Champions League. Daca asta sperati de la echipele romanesti sa joace defensiv si tot timpu sa ne fie frica sa luptam si sa speram ca putem face mai mult, e logic ca fotbalul, poporul nostru nu se va schimba in bine niciodata. Am pierdut asta este chiar daca e un scor rusinos, am incercat sa jucam fotbal la fel ca echipele mari si sa nu ne inchidem si la fel ar fi fost meciul si daca nu era golul din minutul 5, iar Reghe in Germania, asta a invatat cum se joaca fotbalul si macar incearca sa aduca asta si la Steaua, ca nu reuseste este cu totul alta problema.

eduardd500 (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 21:19

domnul Ioanitoaia nu a fost,nu este si nu va fi niciodata fan STEAUA,asta e clar…oameni buni,(parafrazand-ul pe stefan banica junior)dupa umila mea parere,STEAUA a fost cea din toate meciurile acestui sezon.Din pacate pt noi,vfb este intr-o crestere uriasa de forma plus valoare incontestabila….concluzia-???asta e valoarea lotului STELEI in acest moment,din pacate….

eduard diaconescu (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 21:27

domnul Ioanitoaia nu a fost,nu este si nu va fi niciodata fan STEAUA.THE REST IS SILENCE….

Gg (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 22:20

Da Paul, asa e , de ce sa stai cu ”fundu – n poarta ” si sa te califici cand poti sa te faci de rusinea europei?Adevarul tau e ca mai bine sa iei 5-1 decat sa te ‘ aperi ‘ cum face CFR care castiga cu 3-1!Mare pacat ca nu ati fost voi in grupa CFR sa va calificati de pe primul loc, cum spunea primul oier al tarii!Primul din coada, in caz ca nu ai prins ironia!
Ati prins si voi o echipa cat ce cat in forma si era sa pierdeti primul set cu 6-1!

abcde (206 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 22:33

De ce ar trebui sa fie domnul Ioanitoaia fan Steaua?, aceasta-i intrebarea. Cum de ce, ca sa ii laude pe jucatori si cand iau 5 goluri, pe Reghe si, intai si intai, pe marele Gigi. Asta ati vrea si e bine ca nu e asa.

Onu (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 22:49

Excelent. Dureros, dar adevarat.

Comentează