Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Visul urît al Stelei

Cînd pierzi cu 5-1 acasă, ba și o partidă crucială, nu vorbești doar despre înfrîngere, ci despre prăbușire. Despre rușine. Despre dezastru. Despre catastrofă.

Firește, nu te ­împiedică nimeni să faci haz de necaz, în stilul lui Gigi Becali, dar […]

vineri, 23 noiembrie 2012, 3:40

Cînd pierzi cu 5-1 acasă, ba și o partidă crucială, nu vorbești doar despre înfrîngere, ci despre prăbușire. Despre rușine. Despre dezastru. Despre catastrofă.

Firește, nu te ­împiedică nimeni să faci haz de necaz, în stilul lui Gigi Becali, dar asta ajută, scuzați expresia, ca o frecție la un picior de lemn. Logic e să vezi unde ai greșit, să-ți îndrepți greșelile și să nu le mai repeți.

Deși Reghecampf nu-și impută nimic, atît el, cît și Mihai Stoica ar avea ce să-și reproșeze. Ambii au luat meciul cu Stuttgart prea ușor, la preț de matineu. De parcă Steaua ar fi întîl­nit un adversar lipsit de pretenții din  Liga 1, unul dintre cei pe care îi bate înainte de a intra pe teren, nu o nucă tare din Bundesliga, o echipă cu tradiție și ștaif.

Tocmai pentru că a petrecut atîția ani în Germania, Reghe trebuia să fie prevenit și, în consecință, precaut. Nu era momentul să se alarmeze, însă era obligat să știe că VfB, în ciuda locului 12 din clasament, se află ­într-o puternică revenire de formă, în creștere, în ascensiune. Că a învins în 3 din ultimele 4 deplasări și a scos un prețios 0-0 la Dortmund cu Borussia, campioana en titre. O fi știut aceste amănunte, dar nu ­s-a văzut.

Cu tot respectul pentru ce a realizat Steaua pe parcursul actualului sezon, dominat autoritar pe plan intern, afirm că Reghe et Comp au crezut exagerat, mai mult decît era cazul, în capacitatea propriei ­echipe. În forța. În valoarea ei. La fel de grav e că, ­încurcînd unitățile de măsură, au confundat partenerul și au părut chiar că-l subestimează. Altfel nu se explică, în condițiile în care îi era suficient un egal pentru a-și asigura calificarea, de ce Steaua s-a hazardat cu 3 oameni pe linia de fund, l-a împins pe Latovlevici la mijloc, iar pe Ad. Popa, pe Rusescu și uneori pe Cr. Tănase i-a trimis pe poziții foarte avansate!

S-ar fi recomandat, inclusiv în ideea efi­cien­ței, ca formația roș-albastră să nu se expună, ci să aștepte. Să joace acoperit, nu deschis, să fie prudentă, nu să se arunce. Veți zice că în urma războiului, în special a unuia pierdut, mulți viteji se-arată. Deștepții se îmbulzesc la cuvînt, greu îi oprești! De acord, ceea ce nu scuză însă superficialitatea cu care trupa lui Reghe a abordat întîlnirea cu VfB, într-o manieră puerilă, lesne de sesizat și, pasul următor, de contracarat. Antrenorul însuși se plîngea că, pe lîngă erorile de la fazele fixe, apărătorii lui au lăsat largi spații libere. Iar de acord, dar din vina cui a fost vraiște pe benzi, Bulevardul Magheru?! Nicidecum a celor peste 50.000 de spectatori care au sfidat frigul și au trăit umilința asemenea unor eroi.

Cel mai simplu ar fi să decretăm că Steaua trebuie să uite repede coșmarul de joi seara. Fals, nu trebuie să-l uite. Dimpotrivă, e datoare să analizeze atent ce, cît și unde a greșit. Eșecul cu Stuttgart să-i fie învățătură de minte, să nu-l transforme în dramă, dar nici să nu-l ia în derîdere. Altminteri, va fi în peri­col și la Copenhaga , subiect pe marginea căruia vom mai discuta.

Comentarii (157)Adaugă comentariu

cristi (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 15:57

sunt de acord domnule Ionitoaia. totusi cred ca a fost doar o zi neagra…tuturor ni se intampla…sa aveti o zi faina!

run away (16 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 15:58

Inca o data ne trezim la realitatea ca fotbalul romanesc nu face doi bani. Si toate astea pornesc de la mentalitatile si practicile de acolo. „Meme nu isi reproseaza nimic”. Dar cine e Meme? Aici in UK stii jucatorii si antrenorii. Habar nu ai cine-s presedintii; nu mai zic de patroni! Nu auzi acuze la dresa arbitrilor, fiecare isi face treaba lui fara sa dea vina pe ceilalti daca ceva nu merge bine. Poate si de asta fotbalul de aici e incredibil de bun. Sincer, cred ca orice echipa din Championship (un fel de divizia B) ar castiga la pas campionatul in Romania si orice echipa din Romania ar retrogada din Championship.

Bogdan (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 15:58

Nu a fost un meci crucial.Steaua este liderul grupei si va ramane si dupa meciul de la Copengaga.In fotbal nu poti castiga chiar totul frustratilor!Acest scor a fost posibil datorita faptului ca antrenorul Stelei nu a avut un fundas dreapta pentru acest meci si s-a aventurat!Asa a gandit el pentru ca a jucat si la Molde acest sistem cu trei fundasi centrali si a castigat.Echipa norvegiana a invins dealtfel in meciul cu nemtii si a mizat pe acest sistem.Eu va zic ca Steaua va invinge la Copenhaga si va castiga grupa.

zeke (10 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 15:58

Ce „catastrofa” domnule? Cunosti definitia cuvantului?? Vorbim despre fotbal, totusi!

Andrei (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:00

Da, acesta este un articol scris de un profesionist si nu de un jurnalism, cum este Domnul Tolontan, care nu stie decat sa atace, uneori foarte murdar. Asa da Domnule Ioanitoaia. Sunt stelist si sunt de acord cu dumneavoastra. Bravo.

tostao (4 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:04

dl Ioanitoaia,conducatorii Stelei,in frunte cu Becali, sunt inconstienti,superficiali,nu realizeaza exact ce sa intamplat!….mai corect nu evalueaza ceea ce sa intamplat….daca de la becali nu am pretentii,el,saracul este limitat,antrenorul nu-si reproseaza nimic!!!…atitudinea asta denot faptul ca nu stie exact ce sa intamplat,unde a gresit el si jucatorii!…acesti au evoluat catrastofal,dar,cred eu,Reghe a gresit tactica…restul este folclor..

costi_1672 (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:05

eu nu tin cu steaua dar se mai intimpla si la case mai mari vei (manchester city,chelsea, in liga campionilor prima este eliminata si a 2 astepat minini din ucraina) acum ce vad eu ca multi din presa pling de mila stelei pt ce sa intimplat ba mai mult mai fac si misto ca alti se distreaza pe infringerea stelei (presedintele ligi ),eu zic ca este bine venit acest dus rece ,asa suntem noi romani in loc sa analizan se sa gresit ,numai caterinca si misto .

totdd (6 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:09

„Cînd pierzi cu 5-1 acasă, ba și o partidă crucială, nu vorbești doar despre înfrîngere, ci despre prăbușire. Despre rușine. Despre dezastru. Despre catastrofă.”

Hai nea Ovi ca exagerezi ! Catastrofa a fost tzunami-ul din Japonia sau urganul Katrina ! Nu ca a pierdut Steaua cu 5-1 acasa si in ciuda acestui fapt tot pe primul loc cu 10 puncte este in Europa !

Da, Reghe a gresit tactica acel 3-4-3 ! Mi-am dat seama imediat dupa primul gol, nu stiu cum nu si-a dat seama Reghe ca 3-4-3 in meciul cu nemtii de la Stuttgart e falimentar! A schimbat la 0-4 ! Tarziu !

Dar, tot datorita lui Reghe suntem pe primul loc in campionat la distanta mare de principalele contracandidate si tot datorita lui Reghe suntem pe primul loc in grupele Europa League! Tot datorita lui Steaua joaca altceva si joaca bine!

In fond, Maccabi ne-a dat 5-0 la ei acasa si tot ne-am calificat ! Asa ca, nu e o tragedie ! Dimpotriva, e un dus rece si este chiar foarte bine venit !
O sa ajute Steaua sa se mobilizeze la Copenhaga si mai ales in campionat! Si cel mai important, a realizat ca „nu e miezul” si ca poate sa si-o fure grav daca tine nasul sus ! Bine ca rezultatul asta a venit intr-un moment in care avem 10 puncte si tot pe primul loc suntem !

Mandru ca sunt stelist ! Capul sus baieti !

SAG (132 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:10

Campioana de toamna se cunoaste: Steaua Bucuresti.
Campioana de vara nu se stie care va fi, doar se anticipeaza de catre …optimistii sportivi; eu nu ma hazardez.
Steaua va incheia turul cu moralul zdruncinat serios si nu stiu cand si daca isi va mai reveni.
Semnalul de a face un joc slab aseara se putea trage dupa meciul cu lanterna rosie-Severin si nu s-a facut. Lentoarea, lipsa de concentrare, apatia s-au manifestat din plin. Reghe a tratat superficial si aventuros o echipa serioasa si puternica(Stuttgartul), CONFUNDAND-O (!) cu Severinul (!!!) si cu Viitorul (!!!), prin tactica total gresita. Si s-a ajuns la sanse F. MICI (cred eu !) de a mai ajunge in primavara.
Chiar si cu 10 puncte !

eu (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:10

Cu tot respectul domnule Ioanitoaia, daca Steaua ar fi castigat cu 5-1 ati fi scris ca Stuttgart nu mai e ce era odata si ca Steaua are noroc cu echipe iesite din forma.
Ce s-a intamplat ieri se intampla la toate echipele. Sa nu uitam sezonul trecut Arsenal a pierdut cu 8-2 cu Manchester United sau Manchester United a pierdut cu 4(sau 5) la 0 cu Manchester City.
Este posibil ca o echipa sa prinda o zi mai proasta. Sa speram ca nu a fost decat atat… o zi.
V

Cristi R. (51 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:11

„Dimpotrivă, e datoare să analizeze atent ce, cît și unde a greșit. Eșecul cu Stuttgart să-i fie învățătură de minte, să nu-l transforme în dramă, dar nici să nu-l ia în derîdere. Altminteri, va fi în peri­col și la Copenhaga.”

100% de acord .

PS. Sper ca Stelistii sa nu comenteze cu gandul la articolele dumneavoastra despre meciul Steaua_Dinamo .

FCB (3 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:15

Steaua in 5 meciuri din Europa League are 3 victorii , 1 egal , si o infrangere , care este catastrofa ? pai daca la Steaua e catastrofa , inseamna ca Dinamo si Rapid n-ar trebui sa existe , se face atata tam tam pe infrangerea asta de parca a luat bataie de la Severin cu 5-1 , totusi este Stuttgart , este a 3-a infrangere in acest sezon a Stelei .

Ryo (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:15

A fost un accident.
Au crezut ca sunt cocosi, numai ca nemtii tot nemti au ramas. Sper ca antrenorul sa traga concluziile. Nu a fost un meci decisiv, e genul de infrangere utila, chiar daca scorul e putin peste.

Cristi (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:16

Nu mi se pare corect ca afacerile financiare sa aibe atata influienta in rezultatul meciurilor actuale, deci n-ar trebui ca echipele bogate sa poata cumpara jucatori de valoare din alte tari, ci fiecare sa joace cu ce are in tara sa. Abia atunci ar cu adevarat echipe de club si s-ar juca cu dreptate. Adevarul valoric cu certitudine ar fi altul. Acum, banul conduce fotbalul.

vlad (140 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:16

Analiza PERFECTA!!! Jos palaria!! Muream de nervi cand vedeam cum Popa si Tanase, urmati pe urma de Costea stau in atac si se uita in loc sa vina sa ajute in aparare… la toate fazele lor de atac cei de la Stuttgart veneau in haita, rapid, cate 5 contra 5…. o nebunie de tactica. De fapt cuvantul cel mai potrivit este PENIBILA!!! 3-4-3 este in acelasi timp si un 5-4-1 cand esti atacat… dar la noi nu a fost cazul. Unde a invatat Reghecampf tactica asta, unde s-a uitat???

De exemplu Rapidul in sezonul lor de glorie din 2006 jucau 3-4-3… in campionat in felul asta puteau sufoca echipele adverse. Dar in Europa?? Nu au castigat atacand, nu aveau cum, echipa aia ofensiva din campionat s-a calificat aparandu-se, stand intr-un 5-4-1. Asta e avantajul sistemului incercat de Reghecampf, mobilitatea. Dar omul parca nu e capabil sa inteleaga… In plus, un detaliu esential… jucatorii trebuie sa fie toba de cartein ce priveste tactica. De-asta sistemul asta e folosit acum doar in Italia… e un sistem usor de contracarat, perimat, insa cum italienii invata de la 7 ani cum sa stea in teren ei nu au probleme, se descurca. Dar noi?? cu romanii nostri?? Ce-o fi invatat Adi Popa pe la Chiajna??

Mircea (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:18

Dle Ioanitoaia,ati spus adevarul,insa doar partial.
Sunt fan steaua,insa adevarul absolut este ca in acest moment cu actualul lot steaua este o echipa de esalonul 4 in Europa,nemtii au o echipa de esalonul 2.
Daca Steaua (Becali,ne auzi?) vrea sa faca performanta in Europa trebuie sa aduca jucatori de valoare (care nu sunt ieftini),trebuie sa renunte la serviciile lui MM (o nulitate desavarsita si un pupincurist absolut),iar patronul sa nu-si mai bage nasul in tactica echipei si in achizitiile de jucatori.
Tare mi-e teama ca nimic din ce spun eu nu se va intampla.
O echipa germana dintr-un campionat de top a spulberat lidera unui campionat de verze.
Repet,sunt fan Steaua,insa steaua ca echipa de top in europa,nu exista in acest moment,nu trebuie sa ne mai facem iluzii.
Adevarul trebuie spus si lectiile trebuie trase.
Insa atat timp,cat Becali va conduce steaua,sansele sunt minime pentru un viitor stralucit al stelei in europa.

ska (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:18

a fost cataclism, apocalipsa!! fugitiiiii :))

Acum serios, Steaua isi ia cate o umilinta cel putin 1x pe sezon, fie de afara si de la vreo rivala. Evident JJ e vinovat, pt ca presiunea e dubla la Steaua, acum e linistit, dar daca pierde Steaua calificarea si mai pierde si vreo 2 meciuri pana la finalul anului…sa vezi atunci adevarata arama 🙂

Şerban Ionescu (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:19

Te astept ,sa ne intalnim cat mai curand.

bogdan (152 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:19

Partida pierduta din cauza lui Reghe. 3-4-3 joci cu Viitorul Constanta sau Chiajna, nu cu Stuttgart. Plus de asta si baietii resimt oboseala acestui tur, nu mai au aceeiasi vigoare.

lord belial (434 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:20

dupa razboi, multi viteji se arata
in rest, gardos si tatarusanu isi arata, inca o data, limitele. nu au valoare de steaua

eu (11 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:25

Perfecta analiza, au abordat meciul ca si cum ar fi jucat iar cu Severinul… desi dupa meciul ala eu mi-as fi pus niste semne de intrebare. Ca de obicei, noi romanii avem darul de a ne crede cei mai buni, ca suntem peste toti. Exact la fel s-a intamplat si contra Olandei. Norocul nostru este ca ambele greseli sunt reparabile – reparabile daca sunt analizate corect si se trag concluziile correct. Daca vom continua sa fim superficiali va fi doar vina noastra.

apox (31 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:29

Sunt de acord cu ce ati scris, mai putin paragraful ingrosat, pentru ca nu e o catastrofa, o prabusire, etc. Este prima infrangere in grupele EL, pe greseli evidente de tactica si asezare ale antrenorului si falimentul ideii de 3-4-3, pe care ma indoiesc ca Reghe il va mai folosi, cel putin in meciuri cu astfel de echipe puternice.

Relaxarea aceasta la Reghe am sesizat-o de la meciul din Cupa cu Chiajna, dar echipa si-a revenit cu 3 victorii in campionat si una in EL in deplasare, si relaxarea s-a asezat din nou, tinand cont ca aveam 5p in fata echipei din prima urna. Este insa un antrenor tanar si invata!

Dar haideti sa nu contestam rezultatele si jocul Stelei, dar si viitorul, pentru un meci, gresit din punct de vedere tactic si ca abordare (ultra-ofensiva, in loc de ceva mai defensiv, cu un 4-4-2 si contraatac, care sa vizeze un egal). Jocul adversarului a fost ultra-eficient, fiecare pasa, fiecare executie, fiecare demarcare, deschidera de scor s-a facut rapid, Tatarusanu nu ne-a ajutat cu nimic, desi acum aveam nevoie de talia lui … asta este!

Nu este o catastrofa, este o lectie, din care putem invata chiar mai mult decat dintr-o victorie, in perspectiva primaverii europene … eu tot zic ca Tatarusanu nu are mobilitatea si instinctul necesar pentru un portar care sa joace la acest nivel, si sa o faca cu folos pentru echipa lui (daca e asa … atunci normal ca numai goluri imparabile vedem); renuntarea la sistemul falimentar de 3-4-3, falimentar fara aripile care sa comute rapid intre faze si pe care nu le avem, aducerea de fundasi de flanc suplimentari si intarirea atacului, pentru a aveam mai mult de un atacant de valoare si constanta (Rusescu). Fara acest dus rece, si Becali s-ar fi zgarcit sa mai bage mana in buzunar (sau cu o infrangere la 1 gol) … asa, tot raul spre bine.

Reghe mai are un singur obiectiv in acesta iarna, si anume meciul de la Copenhaga, sa nu mai faca gafe de tactica si sistem, sa nu mai riste in campionat jucatorii pentru care nu are dublaj in EL (cum l-a riscat pe Georgievski, in loc sa-l odigneasca si pe el si pe Latovlevici).

Daca meciul cu Stuttgart ne-a invatat ceva, ne-a invatat ca nivelul din Liga 1 este mult mai slab decat am crezut pana si noi, si nu neaparat ca Steaua nu are valoare atat de mare cat credeam noi fata de Dinamo, Rapid, etc. (ce incercati d-voastra sa sugerati). Este o diferenta evidenta de investitie, valoare si mentalitate, intre Steaua si celelate echipe romanesti, pe care d-voastra presa incercati sa o negati prin diverse procedee, foare multe incorecte. Singura chestie e ca daca mai aducem 4-5 echipe precum Molde, Copenhaga, Stuttgart prin Liga lui Mitica, celelalte echipe rtomanesti ‘granzi’ pe care incercati sa le protejati, incep sa intre in hora retrogradarii, in timp ce Steaua se va bate in continuare la cupele europene.

Asta era ideea, sa nu incercati sa negati diferenta dintre Steaua si celelalte echipe romanesti, care nici macar nu au ajuns in aceasta faza competitonala (de ani buni), folosidu-va de acest esec (preconizat, totusi, dar nu la aceasta diferenta).

In fotbal conteaza si mult forma de moment (si Stuttgart este in forma acum) si ca echipa sa fie mai conectate la miza jocului respectiv, si sa-i iasa aproape totul cum i-a iesit lui Stuttgart. Dar un esec fie el si cu 5-1 nu poate sa eclipseze sau sa anuleze 10p adunate in 4 meciuri … asa gandesc doar dinamovistii (motiv pentru care se mandresc si cu statistica aia, total irelevanta in care o cobnduc pe Steaua). Performanta adevarata se realizeaza prin continuitate si constanta, nu prin momente singulare … la care are acces doar o echipa care investeste putin, si joaca putin fotbal, si asta doar daca au motive foarte puternice si prime, de parca nu ar fi meseria lor sa joace mereu fotbal.

ioan (8 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:35

Buna ziua,
Stelistii au luat goluri la promotie de joia neagra !

Dupa meciul acesta, se pot inscrie la concursuri de „dat la rate”, am vazut ca sunt priceputi foc !

Imi pare rau de starea in care a adus-o acest parvenit, Becali.

Un vechi fan stelist, tot mai dezamagit.

andrei (1607 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:36

Ca sa vezi ca sint inca oameni care-si bat joc…De ce nu v-ati facut harachiri dupa 5-0 cu Serbia….E adevarat ca sint atitia care atit asteapta…Aceeasi echipa anul trecut a luat 5-0….De ce bine e sa dai bobirnace….Auzi ca echipa trebuia sa astepte…Ce,ca in minutul 5 era deja condusa si nu pentru ca atacasera prea tare ci dintr-o faxa fixa….

LUCIAN (44 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:36

ACEST ESEC ARE DOUA PARTI UNA PROASTA JOCUL DAR SI UNA BUNA SA VADA SI GIGI CA MAI TREBUIE CATIVA JUCATORI DE VALOARE CACI EL GATA ZICEA BODAPROSTE CA NUMAI BAGA BANI SI FACE BANI NU AVEM INCA O LINIE DE MIJLOC FOARTE BUNA NU AVEM UN SUPER ATACANT CARE SA BAGE MINGEA IN PLASA DE CATE ORI TREBUIE

Florin.FC (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:37

Visul urat al Stelei? Nici vorba. Doar realitatea. Cand nu se rup brazde de gazon si nu ai parte de arbitrii belgieni, fotbalul este greu. Nu ajunge
sa faci numai atletism, mai trebuie sa joci si Fotbal. Antrenorul Stelei va mai trebuie sa mai curete ghete de fotbalist pana sa devina antrenor de Fotbal. Poate fi bun la catering-ul de bauturi „racoritoare” si obtinerea de comisioane de formare/impresariere a jucatorilor, dar nu ajunge. Ar fi putut incepe cu recunoastere greselilor si implicit a limitelor. Dar…prostul pana nu este fudul nu este prost destul. Parca asa se zice, nu?
Cat despre MIMO (M.S. pentru cine are dubii), saltimbancul/bufonul palatului … Dumnezeu nu bate cu parul. Doar atit. Spor la matanii. Pe muzica de „Tapinarii”. L-am lasat la urma pe „gura bogata”, ‘ciobanul fara frontiere”si sunt bucuros pentru el. Si-a vazut visul cu ochii. Se cunoaste ca este credincios „adevarat. Jos palaria! I s-a adus o echipa din a doua jumatate a clasamentului din Bundesliga si s-a facut liniste. S-a facut de rasul tuturor. Gura bate fundul, nu? Parafrazind titlul celebrului film „Tacerea mieilor” am sa inchei propunind ceva poate la fel de sugestiv: „Belirea oilor” (poate fi un titlu bunicel nu?)
Salutari tuturor!

jenea (11 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:37

sunt sigur ca sefii stelei nu vor recunoaste si nu vor invata nimic din asta…poate doar vor adauga si stutgartul pe lista cu echipele ce pot pune probleme stelei…parca erau doar barcelona,real si bayern,nu? :)))))))))))))

LUCIAN (44 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:38

PLUS CA MAI CRED CA NICI DIN PUNCT DE VEDERE FIZIC INCA NU SUNTEM LA VALOAREA CELOR MARI DIN EUROPA

Veverita Catalin (22 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:39

Acest rezultat poate fi inceputul sfarsitului domniei lui Reghe la Steaua! Daca va pierde si calificarea la Copenhaga (sansele fiind notabile sa se intample asa ceva – sa ne amintim jocul etalat de oaspeti in meciul de la Bucuresti), precis acest fapt are sa enerveze pe cineva de acolo, ce nu poate iesi pe sticla pana pe 10 dec.2012, disensiunile ce-ar aparea putand duce chiar si la pierderea titlului de favorila la castigarea campionatului! Asta e marea problema, de fapt…

krk (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:41

Primul vinovat este Reghe ! deoarece ar fi trebuit sa stie ce joaca nemtii in general . dupa un deceniu petrecut in Germania ca jucator nu se poate sa pierzi cu 1 la 5 … acesta a fost primul examen picat cu brio de el , al 2 lea este sistemul 3-4-3 , fiind avertizat si de Marica (chiar daca nu joaca regulat , simte pulsul campionatului german) ca vor juca cu 3 atacanti iar raspunsul lui au fost 3 fundasi ceea ce ne duce la un simplu gand : sa puna mana pe carte si sa stiudieze sistemul pentru ca si acest test la picat cu brio …al 3 lea consta in aroganta aratata in ultima perioada de catre el si MM -„vrem sa terminam turul cu 15 puncte avans fata de locul 2 , nu mai avem cu cine juca , etc .”
Pentru a nu fi confundat cu unul dintre contestatarii celor doi vreau sa afirm ca traiesc in Germania si a trebuit sa suport glumele nemtilor …

zeidas (36 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 16:42

Din pacate exista o prapastie intre noi si nemti, cand lipseste valoarea, degeaba ii umfla presa ca nici pungile misterioase nu-i mai ajuta.

serghei (107 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:05

F. bun articolul, minus acel fragment ingrosat, cum bine a zis apox. Nu trebuie facut haz de necaz, dar eu zic ca nici nu trebuie sa dramatizam ce s-a intamplat joi. Stuttgart a luat 6-1 de la Bayern Munchen, se intampla oricui sa ia o mama de bataie. Asa s-a intamplat si cu Steaua. Depinde cum reactioneaza.

groparu (41 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:08

Vedeti, sistemul 3-4-3 e o arma cu doua taisuri. Trebie ca cei 4 de la mijloc sa ii ajute si pe cei din fata dar si pe cei din spate, sa se grupeze sau replieze acolo unde faza o cere ,pentru a cistiga cit maimulte dueluri si recupera cit mai multe mingi ca sa poti declansa contraatacuri. Aici a mers prost jocul Stelei deoarece cei 4 de la mijloc nu s-au sincronizat nici cu cei din fata si mai ales cu cei din sapet. Se stia ca nemtii dezvolta actiunile pe laturile terenului. Ei bine tocmai benzile au fost spatiile unde au existat bulevarde largi. In momentul in care unul dintre fundas incerca sa faca marcaj in margine urma centrarea in spatil liber lasat de acesta. Iar daca ai si bulan cum au avut nemtii e normal sa apara un rezultat prost pentru Steaua. Ca sa poata evolua in sistemul respectiv Steaua are nevoie de mai multa calitate in linia mediana. Penrtu ca altfel degeaba vrei daca nu poti. Ieri insa echipa terbuia sa fie aranjata in teren in alt sistem in care mijlocasii sa se poata exprima in functie de valoarea lor raportata la valoarea adversarului. Asta nu a inteles antrenorul desi la ultimul meci din campionat cu Severinul s-a vazut clar ca echipa poate fi surprinsa in sistemul respectiv daca mijlocasii nu au foarte multa mobilitate si viteza ( de reactie , de executie, de gindire). Daca antrenorul va rezolva aceasta problema Steaua poate face in continuare o figura frumoasa in EL.

Dan65 (26 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:08

Reghe et Comp au crezut în capacitatea propriei echipe.Nu ar fi rau sa fie mai multi care sa creada in propria valoare,dar e tot mai greu ,mai ales cand apar cozile de topor pseudojurnalistice si denigreaza cu orice ocazie eforturile a tot ce este romanesc.

calinescu_ (25 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:11

CAND II DAI FARA REMUSCARI PE GERALDO SI ILIEV NU TE POTI ASTEPTA DECIT LA 1-5 ….!!!!!
GARDOS SI CHIORICHES SUNT NISTE IMPIEDICATI ….!!!!

sad panda (2 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:13

Ah, presa. Acest analist fin si priceput la toate.
Daca Steaua juca 4-5-1 sau 4-6-0 si statea cu fundul in poarta pe National Arena, nu era bine. Pentru ca, nu-i asa, meciurile din Europa nu se castiga cu autobaza.

Victor (278 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:19

Fain articol, scris de un om cu scaun la cao. Ziarist adevarat. Felicitari pentru pastrarea masurii.

apox (31 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:19

Cum spuneam … ‘aroganta lui Reghe’ se resfrange asupra celorlalte echipe romanesti, si este perfect justificata, de atacurile acestora si ale presei. Nici o echipa nu a jucat mai bine decat o face Steaua in Liga 1 in ultimii 5 ani de zile, si nici o alta echipa nu a mai avut o presa la fel de ostila cum o are Steaua. Degeaba il scoateti pe Reghe si pe MM, ca arogant, ei doar reactioneaza la atacurile sub centura. Alte echipe conduceau cu 1-2p in sezoanele trecute, fara sa arate nimic pe teren si faceau mult mai urat, si presa nu-i taxa deloc (vezi cazul Otelului, Marius Stan si Dorinel, care mai aveau si 6 din 6 infrangeri in CLGS, CFR-ul (Jeorge Costa doar ii facea papoagali pe toti… Paskany juca finala CL in 5 ani de zile), si Dinamo (cu faimoasele perle ale lui Borcea si Savulescu)).

Deci lasati gargara … ne atacati, va atacam, va ironizam, tot tacamul. Daca nu mai vreti, atunci 1. potoliti-va, 2. lasati cerseala de penalty-uri, 3. bagati si voi bani cat bagam si noi, macar pe aproape, an de an un deceniu intreg; 4. Cateva puncte in Europa nu ar strica sa mai aduceti si voi; 5. dupa ce faceti 10p in ELGS in 4 meciuri aveti voie sa pierdeti un meci ci cu 10-1 … 6. Dupa ce va calificati in 5 primaveri din 9 sezoane, aveti drepotul sa vorbiti si de noroc, dar nu inainte. 7. Multe alte chestii pe care le spui deobicei unui perete…

Gellu (26 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:21

Realitatea …
Este atat de simplu sa intelegem ca atunci cand jucam cu Olanda si chiar cu Belgia(nationala) si cu o echipa din Germania (Steaua) aflam exact unde ne situam in fotbalul european. Diferentele exagerat de mari ca scor,(nu si in meciul cu Belgia, pe care i-a infrant arbitrul italian si nu Romania), dar in mod deosebit, jocul, nu ne dau nicio speranta pentru viitor.
Noi ne descurcam binisor cu ceilalti, iar acum urmeaza un meci decisiv la Copenhaga, unde, dupa umila mea parere, nu avem cum sa ne calificam, doar nu am uitat de jocul castigat cu mult noroc si cu autogol la Bucuresti.
Nu sunt nici primul si nici singurul care vede clar ca Steaua nu are un conducator de joc si niciun varf autentic, un om de gol veritabil, iar aceasta stare se pastreaza de multi ani la Steaua si pentru a intelege aceasta problema nu trebuie sa fii mare specialist. Ca simplu suporter ma intreb daca la cati bani au fost bagati la Steaua nu era cu mult mai rentabil sa se cumpere mai putini jucatori, dar mai valorosi.
Cand Steaua va avea un lider adevarat in teren vom putea spera la mai bine, iar pentru cei care cred ca Tanase poate interpreta acest rol le propun sa numere jocurile bune si golurile date de acesta in 3 ani, eventual sa si stabilim pe ce post ar da randament maxim. Daca pana mai daunazi eu credeam ca postul de portar i-ar veni ca o manuse, acum sunt sigur ca singurul loc unde ne-ar face cel mai mult bine ar fi pe banca de rezerve.
Pentru a nu parea rautacios cu Tanase, ii doresc revenire grabnica pe gazon, iar la Copenhaga sa faca meciul vietii…la televizor.
Pentru final, am o mare nedumerire: cat i-a „crescut” pretul lui Chiriches dupa ultimul meci?

puppinkeresku (19 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:22

Tot timpul Steaua! Steaua !
In campionatul german Steluta lui JJ se lupta la retrogradare !
Asta este tot 1 lipsa de valoare 2 lipsa de valoare 3……

Albert (124 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:22

Oricum Reghe si-o cam luase in cap de ziceai ca e cel putin Lucescu daca nu si Ferguson. Lui si echipei ar putea sa ii prinda bine acest dus rece.

nea caisa (222 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:23

Becali, vrem banii inapoi! Ai bunul simt si da spectatorilor banii inapoi!

california (349 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:27

inaintea meciului, pe tunelul de acces, in timp ce pe fetele nemtilor se citea indarjirea si concentrarea, pintilii si adi popa cascau de zor, plictisiti de formalitatea pe care o mai aveau de indeplinit, in timp ce mimi stoica astepta cu nerabdare sa-i sara in poala lui reghe la fiecare gol stelist ca doar pt. asta sunt managerii, nu?
dupa meci, antrenorul lansat in fotbalul mare de gloria bistrita si c.s. chiajna, ne declara ca un barbat ce este, ca desi s-au comis f. multe erori, adica jucatorii si desi, mai adaug eu, pe langa cele 5 nemtii au fost in situatii clare sa mai dea inca pe atat, el nu-si reproseaza nimic in ce priveste tactica, fapt ce in mod evident nu poate duce decat la cresterea increderii noastre in capacitatile sale de antrenor;
pe teren, am vazut nemti atletici, rapizi si buni tehnicieni, mai multi decat stelistii care in majoritatea lor aveau picioarele mai scurte, burta mai mare si fundul in care cadeau cand trebuiau sa suteze mai aproape de gazon ca sa se poata rostogoli mai bine;
nu stiu ce cred altii, dar eu cred ca daca mai jucau un meci si astazi, rezultatul nu diferea prea mult si nu inteleg de ce pt. ca stuttgart-ul asta nu face parte din primele 10 echipe ale europei; nici macar din primele 10 ale germaniei; sa fie prea scurt drumul de la chiajna la bucuresti?

Dan V. (1 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:31

Chiar dacă, pe moment, o tactică ultraofensivă poate duce la înfrângeri usturătoare, pe termen îndelungat este dătătoare de satisfacții ca rezultat și spectacol. Fotbalul la mica ciupeală, cu fundul în poartă și cu speranța unui contraatac norocos sau al unor execuții individuale de excepție, este nu doar inestetic ci și demodat. Strategii precum cea folosită de națională sau de CFR Cluj în ultimul timp nu mă încântă. Este preferabil să crești o generație de jucători și antrenori cu spirit ofensiv și în privința asta ceea ce face acum Reghe la Steaua se bucură de tot respectul meu. Este ceea ce n-am mai văzut demult în fotbalul românesc.
Desigur, un asemenea fotbal ofensiv poate duce la sincope, mai ales atunci când întâlnești o echipă cu jucători superiori valoric – cazul Stuttgart. Însă sunt convins că dacă Steaua nu aborda întregul sezon cu mentalitatea ofensivă pe care o are, nu era unde este acum în campionat, și nici nu avea 10 puncte în Europa League. Mai rămâne ca patronul să deschidă buzunarele și să achiziționeze vreo 3 jucători de valoare pe posturi deficitare. M-aș mira să o facă.

ba(la)nel (66 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:32

Gardos si Tatarusanu…vai de mine…vai de mine…cand o sa inteleaga cineva ca astia doi sunt VARZA??? si despre Chiriches cred ca s-au lamurit cei de la Milan…ca de obicei, dupa 5 victorii intr-un campionat de 2 lei, gata, suntem stapanii lumii…a venit o echipa de la jumatatea campionatului german si ne-a dat 4 in 35 de minute…

adra (29 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:36

meciul nationalei cu olanda , al stelei cu stuttgart si al cfr-ului cu mancester united au fost singurele cu adevarat grele, impotriva unor adversari puternici … ele ne-au aratat valoarea adevarata a multor jucatori pe care presa , gigi oierul si mitica de la liga ii transfera in fiecare zi la milan , roma , napoli ,barcelona , real madrid,mancester united, zenit …doi fundasi centrali care sunt laudati ca ies cu mingea la picior din aparare ,ca inscriu din foarfeca impotriva unor adversari modesti, nu sunt in stare sa faca ce trebuie ca fundasi …sa castige dueluri aeriene in propriul careu , sa faca marcaj ,sa blocheze spatiile de patrundere ale adversarilor , sa nu fie driblati ca in curtea scolii ….cand dai de adversari puternici se vad toate slabiciunile … suntem zmei cu chiajna , viitorul, severin , iasi …

Xbotz (20 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:39

Totusi aceasta infrangere chiar daca este extrem de dureroasa poate ajuta.Stelistii prea se bateau cu pumnii in piept ca sunt deja campionii Romaniei inca din etapa a-10-a.Mult prea devreme!Cum a spus si Boloni Steaua a jucat si bine dar este acolo sus la distanta deoarece rivalele a facut greseli mari.Fotbalul romanesc este in progres totusi.Steaua a dominat pana acum grupa de Europa League,CFR s-a calificat mai departe iar nationala este si ea pe pozititie pentru baraj pentru mondialul din 2014.Aceasta infrangere cu 5-1 acasa ar trebuii sa ii mai aduca cu picioarele pe pamant.Toata aceasta incredere exagerata vine din cauza lui MM.Vorbeste prea mult si de multe ori vorbeste cand trebuie sa taca.Dupa Stutgart a tacut dar dupa urmatorul meci din campionat probabil iar va incepe cu titlul 24 si cu diferentele.Acum trebuie sa o ia de la capat,sa nu cada cu moralul si sa demonstreze la Copenhaga ca a fost pur si simplu o intamplare aceasta infrangere.

gikupitesti (254 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:39

timpurile se schimba mereu.speram sa mai vedem fotbal de calitate ca pe vremea lui dobrin si hagi.

Steaua1986forever (10 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:49

Meciul de aseara a fost doar o confirmare ca Tatarusanu va pleca la pensie tot de la Steaua iar Gardos o sa ajunga pe la Steaua 2 (stiu ca nu mai exista, dar poate peste cativa ani cand o sa fie dat afara alaturi de Dodel o sa existe). Gladiatorul Bourceanu a jucat? Ca nu prea l-am vazut…. Cam asta trebuia sa zica ‘nea ovi’, restul e de prisos. Sau mai bine sa ne zica ce jucator al Stelei a jucat aseara fotbal, ca eu unul, nu prea am vazut.

Cheetah (2118 comentarii)  •  23 noiembrie 2012, 17:50

Imi aduc aminte ca inclusiv „tonul” presei dinaintea meciului era unul lejer, ce dadea ca sigura o calificare in primavara europeana „en fanfare” inca de la acest meci. Si n-a fost asa.
Indraznesc sa zic ca psihicul colectiv al echipei conteaza enorm, incit, daca de la bun inceput baietii erau convinsi ca pot sa „doarma” pe teren si calificarea va veni de la sine, uite ca de fapt s-au inselat.
Deci voi intari tonul optimist al Maestrului din acest articol si zic ca lectia invatata din acest esec e foarte importanta pentru realizarea calificarii. Fara sa ma dau „Profet”, eu insist ca pregatirea psihologica e buba si se poate rezolva usor pentru urmatorul meci. In rest, reorganizarea apararii echipei si portarul un pic mai mult antrenat pentru inspiratie vor asigura un mare succes in continuare. Vom vedea ca va fi bine.

Comentează