Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Scandal cu Lucescu: ce e permis lui Messi e interzis lui Adriano!

Într-adevăr, condamnabil gestul brazilianului Luiz Adriano, pe care însuși Mircea Lucescu l-a regretat ca fiind “o eroare”. La Copenhaga, cînd tabela arăta 1-0 pentru Nordsjaelland, în loc să returneze mingea danezilor deoarece jocul fusese oprit din pricina accidentării unuia dintre […]

joi, 22 noiembrie 2012, 5:25

Într-adevăr, condamnabil gestul brazilianului Luiz Adriano, pe care însuși Mircea Lucescu l-a regretat ca fiind “o eroare”. La Copenhaga, cînd tabela arăta 1-0 pentru Nordsjaelland, în loc să returneze mingea danezilor deoarece jocul fusese oprit din pricina accidentării unuia dintre aceștia, vîrful lui Șahtior a driblat portarul și a înscris pentru 1-1! Drept urmare, UEFA intenționează să-l tragă la răspundere pentru atitudine nesportivă, pentru lipsă de fair-play.

Unii îl socotesc vinovat și pe antrenorul român. Deși Lucescu susține că le-a cerut băieților lui să le permită gazdelor să marcheze imediat, trebuia să fie mai explicit, mai ferm. Cert e însă că, lăsați de cîțiva “mineri” și de unii nu, cei de la Nordsjaelland au preluat conducerea în 3 minute, dar n-au reușit să țină de ea. De la ­2-1 pentru nordici, meciul se va încheia 2-5, finalul consfințind calificarea oaspeților în “optimile” Champions League.

Golul brazilianului a stîrnit scandal în întreaga Europă! Vehemența presei daneze pare de înțeles, dar nu se poate spune la fel despre răutatea celei spaniole, care a acuzat echipa din Donețk că “joacă murdar” (Marca) și că ­“și-a pierdut onoarea”  (As). Ce-a mai preocupat la Madrid duelul dintre o formație daneză și una ucraineană!

Să admitem că Adriano a comis-o. Că Lucescu trebuia să intervină mai energic, deși n-ar fi fost nici în litera, nici în spiritul regulamentului să-și fi îndemnat băieții să se dea la o parte.

Nu neapărat pentru că sîntem români, e logic ­însă să ne întrebăm de ce presa internațio­nală ­n-a suflat nici un cuvințel în 2008, cînd ­Messi a ­procedat exact ca Adriano chiar ­într-o confruntare cu Șahtio­rul, argentinianul înscriind șmecherește la 0-1, ba și în minutul 87, pentru ca Barça să învingă în prelungiri?! Surprinzător, ­Messi ­n-a fost hoț ca Adriano și nici Guardiola ipocrit ca Lucescu!

Greu de acceptat că sensibilii ziariști iberici țipă acum, dar s-au ­făcut că plouă cînd ­Messi și, prin el, Barcelona au trișat!  Barcelona care, tot în 2008, a deschis aspersoarele pe Camp Nou după meci pentru a-i opri pe jucătorii lui Inter să se bucure de calificarea în finala C1. Fără să-l apăr pe vîrful Șahtiorului, mă mir că UEFA n-a mișcat un deget împotriva lui Messi, dar umblă să-l ardă pe Adriano! Ce se petrece, există la Nyon o măsură pentru unii și o ­măsură pentru alții, a murit egalitatea de șanse și noi ­n-am aflat?!

În sfîrșit, dacă discutăm despre fair-play, iar tabloidul englez Daily Mail trage în “hoții lui Lucescu”, cum ar trebui interpretat faptul că Man­chester United a aliniat garnitura de rezerve la Istanbul, la recentul 0-1 cu Galata? Nu cumva, pe lîngă că a desconsiderat competiția, i-a creat un avantaj important contracandidatei lui CFR Cluj? Evident, răspunsul e da, atît că, referindu-ne la echipele cu nume, trebuie să ne împăcăm cu gîndul că ele sînt protejate, socotite infailibile ca Papa de la Roma. Ne place, nu ne place, asta-i situația.

Comentarii (121)Adaugă comentariu

l0gan (46 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 17:35

intrebare daca era steaua ?se bucurau suporterii ovini ceva fantastic vb aia au avut penalty moca si unu care a fost si nu s a dat si sa u bucurat !!!deci acest articolo nu li se adreseaza lor ca ei nu cunosc defiinitia fair play ului

yo (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 17:37

poate ar trebui postat si in lb engleza catre UEFA, poate realizeaza si ei ce ati scris aici

maigret (49 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 17:40

Adevarul e ca nici Barça,nici Realul,n-ar dori sa dea nasul cu echipa lui Lucescu.Prietenii stiu de ce…Pe de alta parte,sa ne amintim ,nea Ovidiu,si de meciul Angliei cu Irlanda,in preliminariile CM 1986,meci dupa care,Maestrul Ioan Chirila a scris celebrul articol´´Pentru mine Wembley-ul nu mai este o catedrala!„.Adevarul e ca,in locul lui Lucescu,as face orice sa nu se califice englezii…Ramane de vazut si parerea lui Ahmetov.Multumesc.

l0gan (46 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 17:41

si ca sa revin la articol articol fabulos si pe buna dreptate !! d le ioanitoaia sunteti mare se vrea ca vestu >estu oare cat or mai putea sa minta?

Florian (3 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 17:42

Messi e favorizat, nu e evident? Presa internationala nu este echidistanta fata de oamenii din fotbal. E mult mai usor sa acuzi un roman antrenor de prin Ucraina si un fotbalist brazilian fara insemnatate decat sa ataci cel mai bun fotbalist din lume si cel mai de succes antrenor la momentul respectiv. Se intrampla asta in toate domeniile nu numai in fotbal, cei mai mici(si aici nu zic ca Mircea Lucescu e mic, ci ca este mai mic ca popularitate decat Guardiola) sunt taxati imediat, cei mari sunt trecuti cu vederea cand actioneaza exact la fel. Astea fiind spuse, nu sunt de acord cu gestul echipei, situatia a fost una care nu face cinste fotbalului, mai ales ca se intampla la 1-0, sunt sigur ca daca era 4-0 pentru Sahtior n-ar fi avut nicio problema sa le permita sa inscrie un gol danezilor, dar caracterul jucatorilor se vede in situatii in care au de ales intre fair play si propriul castig.

iustin (82 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 17:43

saracie mare mare saracie

Vlad (2 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 17:47

Nu inteleg ce treaba are Steaua cu subiectul draga l0goff.

ios (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 17:49

„cand ai de gand tu, temistocle, sa nu mai fii asa de sarac cu duhul?” era o replica dintrun film pe care intentionez sa-l regizez.

Ioanitoaia are dreptate. E o disputa intre NOI si EI.
Dar domnul Ioanitoaia nu intelege ca EI sunt chiar…ei. EL si Excelentza sa, Mircea Lucescu.

Mi-e peste putinta sa inteleg dorinta domnului ioanitoaia
de a nu trece peste niste idei fixe.cum ar fi superioritatea lui
cristiano ronaldo in fata lui messi si incapatzanarea sa isi cumpere alta pereche de ochelari …sau o bluza. NU inteleg colectivizarea
asta perpetua a oricarui concept fecund, spiritu asta gregar idiotic, imbecilismu asta cumplit care il acapareaza probabil din cauza unei sedentari spirituale facandu-i mintea sa bantuie o casa
de mult timp parasita.
nu putem sa ne asezam la masa si sa ne intereseze conversatia, nu doar sa infulecam ca disperatii tot, pana si tacamurile?

cat trebuie sa tolerez acest personaj indoielnic pe numele lui mircea lucescu doar pentru ca ioanitoaia si altii isi fac din el un totem, asa cum sistematic au fost indrumati sa retina in timpuri nu asa demult apuse.

pentru mine mircea lucescu nu este nimeni.
pentru mine mircea lucescu este un cetatzean de familie rroma cu apucaturi jidanesti care a primit de la un ucrainian bani sa cumpere toti brazilienii de pe planeta.
daca aceasta declaratie este una non-patriotica
imi cer scuze
si va invit pe toti
acasa la domnul ioanitoaia pentru cateva sticle de vin
dupa care ne ridicam cu toti in picioare ,dam drumu la treceti batalioane romane carpatii si cantam ca boii cu mana la inima care bate si ea saraca ca sa ne tina cat de
drepti poate ea.poate mai drepti ca messi.

Cheetah (2118 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 17:50

Ma bucur foarte mult ca scrieti asta, Maestre!
Poate s-o gasi cineva sa va traduca sau sa va citeze in presa sportiva cu audienta consistenta din Vest.
Normal ca Vestul il marginalizeaza pe Est, il desconsidera si incerca sa-i minimizeze realizarile si valoarea. Se intimpla chiar acum inclusiv la stabilirea bugetului UE pe urmatorii 6-7 ani.
Dar consider totusi ca n-ar trebui sa ne lasam, iar voci sonore ca a Dvs. ar trebui sa fie mai agresive si sa-i punem la punct prin media pe Domnii Aroganti ce se cred buricul Europei desi nu sunt. Sa mai citesca atent istoria antica a batrinului continent, sa o inteleaga daca sunt capabili de asa ceva, apoi sa le masuram „suflul” in presa lor de bogatasi colonialisti! :)Sa-si vada lungul nasului acesti domni vestici.

mdea (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 17:52

felicitari pentru inca un articol fabulos…dupa cum a zis si florian,piticul ala e cel mai favorizat jucator din lume,daca nu singurul…tare mi-as dori sa cada sahtiorul cu barcelona sa ii elimine dracului odata pe aroganti.Sper sa nu ma injure fanii lui messi :D.

marius (4 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 17:53

Si sanctiunea care ar putea sa o primeasca Adriano pt ce incalcare din regulament ar fi? Ca el poata sa zica: dormeam pe teren , m-am trezit am luat mingea am dat gol, nu stiam ce s-a intamplat. Iar daca ar primi o sanctiune, atunci sa fie si mesi sanctionat, si tot restul jucatorilor din 1920 pana azi care au dat dovada de lipsa de fair-play.nu?

Mircea (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 17:54

gresala mare nu se pot compara cele doua faze la Messi pur si simplu Barca nu a vrut sa returneze mingea si atacat Shatiorul s-a aparat nu l-a lasat pe Messi sa inscrie nici Messi nu i-a luat prin surprindere putem acuza Barca de non fair play nu e Messi singurul vinovat. Aici nimeni nu s-a aparat au fost luati prin surprindere de maimuta fara minte

Un cititor (18 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 17:54

Si mai este un lucru ce nu este ilegal nu poate fi condamnat…. Sau gresesc eu??? Ma intreb cat este de fairplay cand un jucator simuleaza, obtine un penalty si formatia lui castiga meciul? Cat a fost de corect cand Maradona a inscris un gol cu mana in finala unui campionat mondial??? Au lasat cumva formatia adversa sa inscrie imediat un gol pentru a repara eroarea??? Nu prea cred… Fotbalul este un joc care are anumite reguli… atat timp cat te incadrezi in reguli si castigi nu vad unde este grosolania…. De ce nu se introduce explicit in regulament ca in astfel de situatii mingea sa se repuna din coltul careului de 16 m deexemplu (ca la out de poarta).

falconeti (109 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 17:54

ca arbitru va zic ca Adriano a procedat corect,comform regulamentului.fifa&uefa so lase mai moale cu fair plaiurile cand ii vorba de echipe mai mici ???sant din est si nu din vest.esten posibil ca o echipa de talia lui MU????sa joace un meci de calificare cu 80-85%,jucatori de rezerva???cum isi apara sansele corect????si vin acum si tigani spanioli si danezi cu o echipa de trei surcele si sar la gatul lui IL LUCE????aratati-mi mie un antrenor care din o echipa de valoare scazuta a facut ceea ce a fucut IL LUCE???atat in italia ,turcia,ucrania,etc,etc????as ca presa din vest:MUCLES CIOCUL MIC.

dsaa (5 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 17:55

singura diferenta e ca danezii s-au oprit toti,asteptand inapoi linistiti mingea de arbitru,in timp ce la donetk toti jucatorii se aparau;ca sa nu mai zic ca la 1-0 stateau mai mult pe jos si probabil accidentarea pentru care au dat mingea afara era inexistanta

EternalChamp (2 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 17:58

@ l0gan
ce are steaua de aface cu aceasta situatie chair nu pot sa imi explic, nu imi aduc aminte sa fi dat steaua un gol in loc sa lase mingea sa iasa innafara terenului, tu baiatule esti prost de dai in gropi….

In alta ordine de idei cu toate ca am criticat multe articole scride de d-mnul Ioanitoaia acest articol este genial, si ar trebui tradus in engleza si trimis mai departe catre uefa cum a fost sugerat de un alt cititor 🙂

Nota 10/10 pentru articol

cronicasportiva.com (36 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 17:59

sunt chestiuni diferite. atunci cu barca baietii lui lucescu au tras ingrozitor de timp simuland, de asa catalanii au continuat faza fiind ucrainianul simula. in danemarca a fodt nesimtire curata. luiz adriano trebuie suspendat drastic. lucescu? nu-i vinovat nu el la impins pe varf sa faca acel gest. iar faza ca vezi doamne i-am lasat noi, il umple de penibil pe lucescu. singura reactie corecta a lui lucescu era sal scoata in fractiunea 1 pe razilian in ”suturi” de pe teren, urmat de un comunicat rin care-si amendeaza drastic elevul

Cipri (3 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:01

Sincer va consideram un om cu capul pe umeri un bun jurnalist dar ultimile 3 articole pe care le-ati scris mi-au lasat o impresie amara.Sunt roman si mi-as fi dorit ca echipa lui M. Lucescu sa ajunga cat mai departe in UCL asta pana la golul lui Adriano care si-a dat cu ‘firma’ in cap cum s-ar zice.Personal cred ca acest jucator ar trebui suspendat tot acest sezon de UCL sau cel putin 3 etape.In cea cel priveste pe Lucescu pana la acest joc il vedeam un antrenor autoritar si increzator in el si echipa lui dar la acea faza s-a facut mic si fricos sa nu cumva sa piarda calificarea.
PS: mi-as dori ca Shatior sa intalneaca Dormund runda viitoare sa aiba parte de o lectie de fotbal si fair-play.
MANDRU CA SUNT ROMAN.

Mihai (6 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:02

Domnule Ovidiu,

Incerc sa va aduc pe linia pe care ar fi trebuit sa continuati articolul.

Facind o paralela intre ce s-a intimplat cu Barca acum doi ani, ati comis o eroare importanta: NIMENI nu s-a dat din calea lui Messi cind acesta a inscris, echipa adversa nu l-a lasat sa marcheze.

Mai mult, cei de la Barca au fost saturati si enervati de nenumaratele „accidentari” ale celor de la Shaktar, care trageau de timp din minutul 50 (am vazut meciul respectiv).

Nu spun ca cei de la Barça au fost fair-play, insa ar trebui sa ne oprim in a compara cele doua meciuri…

Daca tot sustineti ca vreti sa fiti obiectiv, va rog sa luati in considerare toate aspectele, nu sa manipulati cititorii…

Bogdan (4 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:02

Aveti perfecta dreptate d-le Ioanitoaia, oricum lasand la o parte criticile si rautatile unora, pot sa o spun din suflet Mircea Lucescu ma face mandru ca sunt roman. Se alatura unui cerc f restrans(Nadia Comaneci si Gheorghe Hagi)

Playmaker (5 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:03

Lasa ca e fair play Surdu, prietenii stiu de ce=)))

lord belial (434 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:03

sint stelist, il gasesc pe ioanitoaia depasit si tendentios, dar, ca in majoritatea cazurilor in care il apara pe lucescu, are si dreptate. plus ca eu tin cu shaktior, joaca frumos, trebuia sa ii fi rupt bine pe pacalicii aia danezi

zack (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:04

Se vorbeste prea mult despre nimic. In fotbal nu exista respect demult cind alti iti rup picioarele. Acest procedeu este ridicol in sinea lui, deoarece fara el am vedea alte inventi in joc, care aduc mai multe goluri. A ceda mingea cind o ai, este Nonsens. Sa-i lasam la o parte pe englezi si pe alti cu inventiile lor caci toti fac destule lucruri in timpul meciului care nu isi au locul si totusi le fac frecvent.
Lucescu are perfecta dreptate, le-a dat golul inapoi, caci isi permite. Sa nu uita cum i-a umilit pe Chelsea. Domnule Lucescu tot respectul pentru cea ce faci insa trebuie sa sti ca acum la aceste rezultate cu care vi, vei avea destui dusmani iar eu cred ca Dinsul Nu are nevoie de discuti serioase ci de suport din partea noastra. Aici avem un f bun articol. Felicitari la toti care gindesc asa.

Tibi (14 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:04

Puneti problema gresit: Daca Messi a gresit atunci si nu a fost pedepsit nu inseamna ca toata lumea tb sa faca la fel. Sunt convins ca daca Messi ar fi gresit acum reactiile ar fi la fel de usturatoare ca si la Adriano.
Aveti un talent extraordinar sa traiti in trecut !! Tipic romanesc: ” ca daca unul a gresit candva si nu a fost pedepsit ne da dreptul sa facem si noi la fel”; tipic, dar tipic mentalitate romaneasca! Messi a gresit, atunci s-a facut mai putina polemica asta nu inseamna ca Adriano sa fie iertat! punct !
In alta ordine de idei: situatiile nu se compara, uitati-va mai bine pe youtube !!

falconeti (109 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:06

dupa parerea mea in acest caz trebuie sa comentam in litera regulamentului!!!!na ca a dat dovada de nustiu ce,etc,etc,.ADRIAN nu trebuie sanctionat nici un paragraf di roaf,nu stipuleaza asa ceva.putem sa zicem ca in conformitate cu codul bunelor maniere!!!dar cand ii vorba de o realitate care ii apartine ???scopul scuza mijloacele.

Mihai (6 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:07

@ l0gan
Ce ciudat este ca tocmai un suporter al lui Dinamo comenteaza lipsa de fairplay a celor de la Steaua…

Daca vrei sa fii obiectiv, incearc sa-ti aduci aminte de la ce a pornit faza cea mai controversata a meciului respectiv: Pintilii a dat mingea in aot, apoi s-a prabudit pe teren, cerind ingrijiri medicale. Mai tii minte ce a facut „integrul” boneta, iar apoi jucatorii „fair play” ai lui Dinamo? In nici un caz nu au returnat mingea…

Chiar nu ai pic de jena?

P.S. Nu tin cu Steaua.

Bocanci (106 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:08

A-i ridica statuie unui ins fara onoare si fara caracter in modul jalnic si neconditionat in care o face OI e dovada unei coloane vertebrale ca a lui Meme Stoica. Macar Stoica asa s-a nascut, dar la OI aveam pretentii.

alen (107 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:11

ce comparatie faci ioanitoaia intre o echipa calificata care baga rezervele si un jucator care inscrie smechereste in fata unei echipe care se oprise din joc..Majoritatea echipelor calificate baga rezervele ba chiar si o parte din cele necalificate (vezi Molde) insa goluri precum acela mai rar. Iar golul lui Messi s-a dat cu toata opozitia echipei adverse, e mare diferenta fata de faza asta. Practic aici a fost „da va dam mingea” iar cand aia s-au oprit le-ai bagat-o in ate

Lucian (14 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:16

Cu Messi, situatia a fost neclara, de ce nu se recunoaste acest lucru? Jucatorii ucrainieni au degajat mingea, dar au degajat-o prost, pretinzind apoi ca ar fi lasat-o spaniolilor.
Cu aspersoarele, gest tiganesc, pe care l-a vazut TOATA LUMEA, a ramas asa, fara ecou.
Iar cu rezervele, ce inseamna rezerve la Manchester, si cind trebuie sa-i foloseasca Ferguson ? Sa-i bage prin mnutul 85, cum fac niste celebri antrenori romani ? Si, in alt context, nu se spunea ca rezervele joaca cu ambitie mai mare decit titularii, atunci cind au ocazia, pentru a-si demonstra valoarea ? Si vorbim, totusi, de rezervele lui MU, nu de rezervele vreunei echipe de prin liga a treia! Asa ca, parca, ar trebui s-o lasam mai moale, nu?

Mihai (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:21

Vad ca cineva spunea ca se teme real sau Barca de Shahtior. Dupa mizeria asta pariez 1000 de Ron ca nu se califica. Poate sa pice si cu Cfr ca are grija UEFA de ei. Si pe buna dreptate. Asemenea mizerie nu am vazut. Nu mai comparati cu Barcelona, situatia difera de la cer la pamant.

geronimo72 (5 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:26

tare titlul deasupra acestui articol din primapagina: „ioanitoaia tine cu lucescu”… :)) ce noutate….=)) pai se stie ca tine cu lucestii de cand lumea si pamantul, e o noutate?!
p.s.: cat priveste ideea articolului…irelevanta! 😛

groparulclown (14 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:31

Ce nu inteleg eu in toata aceasta afacere e urmatorul lucru: de ce incercam sa scuzam un gest badaranesc cu un alt gest badaranesc. Citesc printre comentarii cum ca e ok ce a facut Adriano, pentru ca si Barcelona a facut la fel si nu a fost sanctionata. Ce sa inteleg, daca exista un precedent inseamna ca fapta a devenit legala ? Daca vecinul meu, care e om cu stare, isi bate in fiecare zi sotia si copii, e ok sa ii bat si eu ? WTF ?!? Terminati cu prostiile ! Asa cum gestul Barcelonei a fost ne-scuzabil asa si gestul lui Adriano de a marca si mai apoi de a nu lasa echipa adversa sa restabileasca diferenta initiala au fost golanesti si nu au scuze.

liviu (2 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:32

Domnule Ioanitoia, va faceti de ras, cum patiti de obicei cand incercati sa „albiti” un personaj cu un trecut si se pare si un prezent „negru”.
Sunt x aspecte: 1.in cazul Barcelona, poate ati vazut meciul, „accidentarea” a fost una inchipuita. Ucrainienii trageau de timp ca Rapidul in meciul cu Steaua; 2. tot atunci, ucrainienii au jucat faza, nu s-a oprit nimeni, cum au facut fraierii de danezi, care se asteptau de la fair play de la echipa „tovarasului” care ucis Gheata de Aur; 3.dupa golul lui Adriano, la atucul danezilor, doar el si Wilian s-au ferit sa mai ataceminge (erau cu musca pe caciula) in timp ce ceilalti 9 jucatori se aparau darz. 4. poate Stralucitul, sustinut de unii ca dumneavoastra, ar putea convinge poporul roman ca vatmanul a sarit cu tramvaiul de pe sine si l-a urmait sa-l loveasca intentionat, dar nu poate prosti chiar toata Europa, insinuand ca le-a facilitat danezilor golul 2.

Sunt de acord ca este un antrenor de mare valoare, poate cel mai bun antrenor roaman ever, dar asta nu inseamna ca noi si altii trebuie sa stam pres in fata caracterului sau mizerabil.

Adrian (2 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:33

E o comparatie deplasata si total nepotrivita. In acel meci dintre Barcelona si Sahtior, barcelonezii au considerat ca adversarii au tras de timp printr-o asa zisa accidentare si au dat mingea in afara terenului intentionat. In cazul de fata vina cea mai mare o are arbitrul care trebuia sa invalideze golul si sa ii acorde lui Adriano un cartonas galben. Stiti ca in regulamentul jocului este permisa jucarea mingii cu capul din mana portarului dar, fiind lipsa de fair play, un jucatopr al lui Liverpool a luat recent un galben pentru asa ceva, cu toate ca, repet, regulamentar golul a fost perfect valabil. In cazul de fata, daca arbitrul voia sa respecte strict regulamentul atunci dadea minge de arbitru asa cum se bate ea regulamentar, invitand 2 jucatori de la ambele echipe. Daca arbitrul a batut mingea spunandu-i clar celui care i-o da sa o returneze adversarului atunci acesta asa trebuia sa faca. N-am auzit in niciun regulament ca arbitrul are voie sa „bata” o minge de arbitrul pe principiul: „na-ti-o tie, du-te si da gol”. Plus ca daca era atat de fairl play acest individ lipsit de scrupule (prietenul dvs. Mircea Lucescu) totul se rezolva daca le-ar fi spus elevilor sai sa-i lase pe adversari sa dea imediat gol. Dar n-a facut-o. Si stim bine de ce nu a facut-o. Din aceeasi cauza pentru care vatmanul nu s-a ferit de pe sine ca sa evite accidentul la care domnul Lucescu a fost 1000% vinovat dar tot dumnealui era cu gura mare.

Cristian (14 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:35

cum sa fie golul lui messi la fel ca cel al lui Adriano?? in ce lume traim…una este ca nu au dat mingea inapoi Barcelona, da! lipsa de fair play, dar si sahtoru’ tragea cras de timp in meciul ala…diferenta este ca sahtior se apara!!! si a luat gol. Alta e sa dai gol cand adversarul tau nu se apara, e o diferenta enorma! uriasa…o rusine de gol, o rusine inimaginabila, nu e doar lipsa de fair play, e lipsa de caracter, de respect…e ireal. Evident ca adriano trebuie sa raspunda pentru ce a facut.

gabi (20 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:38

domnule Ioanitoaia, gestul lui Adriano e jenant, l-as suspenda 10 meciuri.
Nu comparati cu ce a facut Messi care era exasperat de tragerile de timp ale echipei lui Lucescu, care in ultimele minute se aruncau la pamant si dadeau mingea in aut pentru a trage de timp.
Asta e diferenta

antiluce (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:39

La cat ai mancat si ai baut pe barba lui Lucescu e si normal sa ii tii spatele. lasa-ne cu obsesiile tale cu lucesti si arbitraje. Si daca a gresit Barcelona, indreptam o greseala cu alta?

gmr (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:46

gresiti grav, si sunteti partinitor. v-as ruga sa revedeti faza golului lui messi adus in discutie, sa vedeti ca jucatorul sahtiorului a simulat, apoi ceilalti au dat mingea afara „la trecerea timpului”. era normal ca barcelona sa continue faza, si oricum sahtior s-a aparat, in careul lor era un singur jucator. iar messi a primit acel gol CADOU de la portarul PETARDA al lui sahtior, cel care le-a mancat si meciul cu chelsea !!!!

golul lui luis adriano este total lipsit de fairplay, toti jucatorii danezi stateau pe loc. nu mai fiti „roman” si judecati corect, chiar daca trebuie sa acuzati pe IL LUCE, zeul antrenorilor romani la care probabil credeti ca trebuie sa ne inchinam cu totii !!

flo_ax (44 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:49

presa daneza a uitat oare blatul perfect Danemarca-Suedia 2:2? Iar gestul lui Messi a fost identic cu al lui Adriano, cu diferenta ca mingea a venit din out, paralel cu linia portii, nu perpendicular. Iar ucrainienii nu se aparau, stateau cu mainile in sold, pasivi, Messi n-a avut nicio rezistenta. Asa preocupare disperata sa-i fie gasite scuze, de parca mai conteaza.

Adrian (2 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:51

Domnu’ falconeti, te descalifici prin ceea ce scrii daca esti arbitru. Conform regulamentului dumneata, ca arbitru, nu ai voie sa bati astfel o „minge de arbitru”. Daca o bati neregulamentar si mergi pe principiul fair-play-ului atunci mergi cu acel principiu pana la capat. Dumneata probabil esti arbitru la judet unde bati astfel de „mingi de arbitru” ca sa castige echipa gazda mereu sa nu iei macel pe teren. Repet pentru toti cei care nu au inteles, dpdv regulamentar vina apartine 90% arbitrului. Dpdv fair-play vina est impartita in mod egal intre arbitru, Adriano si Lucescu care putea rep[ara totul printr-un amarat de gol pe care il puteau da danezii imediat daca Lucescu cerea asta jucatorilor sai.

flo_ax (44 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:52

Henry a fost deranjat cu ceva cand a marcat cu dublu hent contra Irlandei? Sau blatul infect dintre Dinamo Zagreb-Lyon 1:7, cand fundasii stateau jaloane si faceau cu ochiul lui Gomis, scorul perfect ca Ajax sa fie scoasa din competitie (in meciul cu Real, 2 goluri anulate eronat lancierilor de arbitri)

Cireasa (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:52

atata timp cat nu exista o regula pe baza careia Adriano sa fie sanctionat: „ciocu’ mic Marca si As”… insa nu vad care este rostul ultimului paragraf referitor la formula de joc a lui Manchester United la Istambul… un antrenor este liber sa alinieze orice jucatori doreste … si imi amintesc bine ca la toate televiziunile s-a adus in discutie, nu cu mult timp in urma, ideea „jucam cu man utd ultimul meci speram sa fie deja calificati si sa joace cu rezervele” … asa ca romanilor mai incercati sa obtineti ceva si pe merit…

mda (2 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:53

mai sunt si altii de parerea domnului ioanitoaia:
http://www.goal.com/en/news/1717/editorial/2012/11/22/3547400/luiz-adriano-should-not-be-crucified-dortmund-the-team-of

mihai (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:55

Tot acest scandal va mobiliza și mai mult echipa lui Lucescu…asa ca tot rău’ spre bine…iar occidentalii vor avea un motiv în plus sa le fie frica de ucraineni…numai prin victorii asupra echipelor din vest vor putea ieși din acest scandal…Hai Sahtior !!!

cetateanu (5 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:57

Domnule Ioanitoaia, pot sa accept ca „fair” interventia d-voastra, chiar sa trec usor cu vederea titlul persuasiv. Insa, intre cele doua evenimente, golul lui Messi si golul lui Adriano, exista o diferenta considerabila – de 4 ani! – timp in care multe lucruri in fotbal s-au schimbat. Au aparut mai multi arbitri, rasismul din fotbal nu mai e tolerat nici de frica iar esenta jocului de fotbal se traspune, simplu, in „RESPECT”. iar gestul lui Adriano asta a fost, o lipsa crasa de respect. Continuand, lipsa de reactie a lui Mircea Lucescu, cel mai mare antrenor roman, impasibilitatea acestuia, tine tot de respect. De lipsa lui. Despre „RESPECT” e vorba aici, asta a incercat sa insufle Michel Platini, de asta tricourile jucatorilor au acel logo pe umarul stang, „RESPECT”, tot de asta se afiseaza banerele la inceputul meciurilor, cu acelasi mesaj, iar la final de meci invingatorii aplauda invinsii. Or, sa incerci sa justifici o nedreptate savarsita acum doar pentru ca si Messi a comis-o si nu a fost sanctionat in urma cu 4 ani, nu e… fair. Sunt aproape sigur ca si acel gest al lui Messi, ca multe altele, a dus la reglementarea acestei noi reguli, articolul 5 din regulamentul disciplinar al UEFA, prin care Luiz Adriano ar putea fi sanctionat pentru lipsa de fair play.
UEFA e acum alta societate, d-le Ioanitoaia, in care chiar nu se aplica principiul „noi vrem egalitate, dar nu pentru catei”, asa cum nu e valabil nici pretextul prin care daca Regele (te-)a violat, poti sa violezi la randul tau pe altii mai mici.

mihai (4 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 18:58

Bravo,domnule Ioanitoaia!!!ati spus lucririlor pe nume,aveti perfecta dreptate!!!cei mari sunt protejati de forurile de la nyon,si acest lucru nu este corect!!…cu tote ca ei se bat cu pumnii in piept ca sunt impartiali…si sa nu uitam sa mentionam mare performanta a lui Mircea Lucescu…dintr-o grupa cu chelsea,juventus,si nordici,echipa lui este pe primul loc inainte de ultimul meci din grupa.

Mares (12 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 19:00

@ios. Mircea Lucescu e cel mai mare antrenor, iar tu esti nimeni, zero barat. Pari bolnav cu capul asa incurci toate notiunile, dar si daca nu ai fi tot nu ar interesa ce ingaimi tu, ca nu se poate spune ca gandesti. Asculta sfatul unui care iti vrea binele: te du repede la doctor ca poate mai ai o sansa sa fii salvat. Desi de prostie inca nu s-a vindecat nimeni.

John (564 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 19:07

Excelent, absolut de acord. Nu dati atentie celor care nu il inghit pe Luce, gen liviu, ca sunt orbiti de invidie ori de prostie. Ce legatura ar fi intre acest articol si ce a facut daca a facut vreodata Luce, care a luat niste titluri inegalabilei formatii Steaua. Fericiti sunt cei saraci cu duhul…

Claudiu (1 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 19:08

BRAVO ! Ce ma intarata pe mine cel mai mult, sunt romanii care il jignesc pe Mircea Lucescu de parca ar fi ultimul om de pe pamant, ori sa-l incurajeze. Sper ca Shaktiorul nu sa plece urechea la aceste rautati si sa ajunga pana in semifinale, stiu ca asta este dorinta lui Rat minim o semifinala de Champions League.

Murgu Olt (9 comentarii)  •  22 noiembrie 2012, 19:13

M-as bucura sincer ca Nea Ovi sa nu citeasca unele comenturi pentru ca s-ar cruci cat de putin inteleg unii ce scrie. Unde justifica in vreun fel gestul lui Adriano? Nicaieri. Ce daca Sahtiorul tragea de timp, trebuia sa faca Messi ce a facut? Fanii Barcei trec peste incidentul cu Inter pentru ca nu ii onoreaza. Plus ca articolul -cu adevarat remarcabil – nu il achita pe Lucescu. Ridica problema tratarii inegale a cluburilor, dar ce sa priceapa ineptii si9 imberbii care posteaza aici?

Comentează