Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Pițurcă peste Wilmots

Nu mă îndoiesc că se vor găsi unii care să strîmbe din nas și după acest 2-1 cu Belgia dătător de moral. Vor murmura că “tricolorii” n-au depășit centrul terenului vreo jumătate de oră, că Al. Maxim a egalat printr-un […]

joi, 15 noiembrie 2012, 5:01

Nu mă îndoiesc că se vor găsi unii care să strîmbe din nas și după acest 2-1 cu Belgia dătător de moral. Vor murmura că “tricolorii” n-au depășit centrul terenului vreo jumătate de oră, că Al. Maxim a egalat printr-un șut norocos, că arbitrul a fluierat ușor 11 metri pentru noi, dar n-a acordat și pentru ei cînd Gardoș a lovit balonul cu mîna în careu, că ne-a ajutat șansa la bara lui Mertens, că Lukaku a irosit două ocazii monumentale în final etc.

De acord cu observațiile de mai sus, demne de luat în seamă sau măcar de discutat. Înaintea lor, elementul cel mai important e însă ace-la că România a învins, detaliu ce-ar trebui să schimbe maniera de a judeca lucrurile, de a le cîntări. Orice succes în fața unui adversar de talia Belgiei, fie el obținut și printr-un concurs de împrejurări favorabil, îndeamnă la un alt mod de abordare a problemei. Te obligă să nu vezi doar partea goală a paharului. Glumind, parcă e mai bine să ai noroc decît ghinion, nu?!

Băieților noștri li se cuvin bile albe pentru că n-au rămas datori în privința atitudinii, a angajamentului, a dăruirii. Au transpirat și s-au bătut cu aceeași energie D. Nistor, debutantul care n-a arătat urmă de trac, cît și Marica, ata–
cantul cu 60 de selecții. Chiar dacă Latovlevici, D. Goian, Luchin, Torje ori Al. Maxim au impresionat mai tare decît Găman, Gardoș sau Chipciu,  toți au pus osul, au muncit, s-au străduit. Fără excepție, au executat ce li s-a cerut de pe bancă. Nimeni n-a tăiat frunză la cîini pe gazon, nici unul n-a trîndăvit.

De semnalat acum, și de revenit pe larg asupra temei, că România a intrat miercuri seara cu un singur “străin” (Marica) și a terminat meciul cu 6 (D. Goian, Șt. Radu, C. Lazăr, Torje, B. Stancu, Marica), prezența atîtor jucători din Liga 1 infirmînd opinia conform căreia fotbalul nostru ar fi sărăcit. Iată însă că izvorul lui de talente n-a secat!  Promovîndu-i pe Luchin și pe Chiricheș, pe Gardoș și pe Găman, pe Maxim și pe D. Nistor, pe Grozav și pe Chipciu, Pițurcă s-a ambiționat să demonstreze că are balta pește. Ce și-a propus a reușit.

Deși evit vorbele mari și sînt conștient că pînă la Rio e cale lungă, consider că “naționala” e în creștere, în ascensiune. A cîștigat teren în 2012, poate nu cît am vrut, însă a cîștigat. Și mai cred ceva, că principalul merit în victoria cu Belgia trebuie atribuit selecționerului. Acesta s-a dovedit miercuri nu neapărat mai curajos ca altădată, dar mai inspirat, chiar mai înțelept. El n-a rulat întîmplător 19 jucători, față de 14 ai lui Wilmots, ci a început intenționat cu garnitura secundă mizînd că aspiranții vor scoate sufletul din belgieni pentru ca, după pauză, să ia la întrebări titularii, iar Torje et Comp. să învingă. În locul lui, altul ar fi procedat exact invers, ar fi început cu prima garnitură și ar fi introdus rezervele spre sfîrșit, numai că Pițurcă a fost mai abil decît Wilmots, mai viclean. Practic, Pițurcă a folosit două echipe contra uneia!

Comentarii (66)Adaugă comentariu

pasnick (4 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 17:14

mda, tot un fel de cacealma, doar ca mai elaborata!

cos (10 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 17:15

Daca chiar exista cineva care spune ca sutul lui Maxim a fost norocos , atunci doar semnalizeaza prostia proprie.

DarkDark (11 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 17:17

Nea Ovi ni se cam rupe de Nationala lui Sandu ….

dan (9 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 17:18

Imi cer scuze ca va intreb….dar intelepciunea anilor va face sa vedeti totul in roz in ultima vreme? nu o spun cu rautate…..
Cum poate cineva sa zica ca nationala a jucat bine aseara? A avut noroc chior pentru ca nici belgia nu a fortat ca intr-un meci oficial. Asta nu e nationala mea…nistor?7 stelisti? tamas unde e? Rat unde e?cum sa joace nistor si nu lazar…cum sa joace oricine pe dreapta si numai sapunaru nu ? Cum sa-l aduci pe radu stefan(LAZIO) si sa il tii pe banca 70 de minute pe banca pentru LATOVLEVICI? Ultimele faze au fost un bambilici total ! Ala nu era fotbal jucat de ai nostri….au castigat,bine..bravo ! Dar au jucat penibil. Prima repriza am trecut de 2 ori jumatatea terenului si am dat un gol dintr-un sut bun (nu norocos) de la distanta si nicidecum dintr-o constructie.
Asta e nationala in care piturca face jocurile financiare a clanului becali (7-10 stelisti meci de meci) si a pandurilor (are cota probabil din transferuri). rat,tamas,sapunaru,pantilimon,danalache,sanmartean unde sunt? muresan nu e peste nistor? sa fim totusi seriosi….e clar ca sunt interese. Dani coman nu e peste marele tatarusanu ? :))
Inchei prin a va ruga ca fiind printre cele mai mari puteri in stat sa atrageti atentia fata de reactiile bgs’ului . Niste smardoi bodyguarzi in cluburi si crasme care calca in picioare niste tineri de 17-20 de ani….

lord belial (434 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 17:19

belgienii meritau sa cistige meciul. jucatorii aia in galben din teren nu ma reprezinta

dan (9 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 17:20

de la RIO sa ne luam gandul. Avem material si jucatori de RIO dar selectia e de liga satelor 😉

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 17:23

SA FIE CLAR, CUM NECUM AM BATUT BELGIA. FOTBALUL SE JOACA PE GOLURI. CA ARBITRUL A TINUT CU NOI LA LOVITURA DE LA 11 METRI, E TREABA LUI. GOLUL LUI MAXIM A FOST SUPERB, IAR LOVITURA DE LA 11 METRI A FOST EXECUTATA PERFECT DE, TORJE. CHIRICHES E BINE SA RAMANA FUNDAS CENTRAL. EL NU TREBUIE SA DEVINA „FEMEIA DE SERVICIU” A NATIONALEI, ADICA BUN PE TOATE POSTURILE. EL TREBUIE SA RAMANA FUNDAS CENTRAL, CA ASA JOACA LA STEAUA. PITI, SA LASE OBRAZNICIILE SI INCAPATANAREA LA O PARTE, SI SA-L ADUCA PE SAPUNARU PE PARTEA DREAPTA, CA E MESERIAS PE ACEEA PARTE. PITURCA SA LASE IFOSELE SI SA ADUCA CE ESTE MAI BUN LA NATIONALA ROMANIEI. FELICITARI PENTRU VICORIE, JUCATORILOR, ANTRENORILOR, STAFF-ULUI ECHIPEI NATIONALE, DAR, SA NU NE IMBATAM CU APA RECE. LA BUDAPESTA VOM AVEA VIATA GREA, MAI GREA CA IN OLANDA. ASA CA, PITURCA SA-L ADUCA PE SAPUNARU LA NATIONALA ROMANIEI, CACI E NEVOIE MARE DE EL. ESTE UN JUCATOR COMPLET PE PARTEA DREAPTA, SI ESTE PACAT SA NU-L FOLOSESTI. IN REST, SANATATE SI SA-I URAM STELEI SUCCES IN EUROPA. HAI STEAUA, HAI ROMANIA

delightt (1 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 17:24

Aveti dreptate domnule Ioanitoaia. Asa am vazut si noi meciul si chiar daca nationala nu ne-a convins, putem spera la un viitor putin mai bun. Speram sa batem Ungaria 🙂
Inca ceva….de cand se desparte ace-la ?

Gellu (26 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 17:31

In principiu, sunt de aceeasi parere, numai ca…
Nu trebuie sa omitem cel putin doua aspecte importante:
– meciul OFICIAL cu Olanda l-am pierdut fara drept de apel, chiar daca am avut un arbitru ostil;
– meciul AMICAL cu Belgia l-am castigat, desi marea majoritate a celor care l-au urmarit sustin ca Belgia nu merita sa piarda, dar, de aceasta data, arbitrul ne-a favorizat clar, viciind rezultatul.
Despre tactica lui Piturca pot afirma ca a functionat, dar modelul l-a implementat Reghe, cu deosebirea ca la Steaua schimbarile din repriza a doua erau facute cu jucatori mai valorosi.
Sper ca Piturca sa reuseasca sa-l pacaleasca si pe antrenorul Ungariei in cele doua meciuri decisive pentru locul care ne va duce la baraj, iar acolo sigur nu-si doreste nimeni din Romania sa picam cu Belgia, pentru ca intr-un baraj cu „dracii rosii” chiar nu cred ca avem sanse.

Cristian Gabriel (1 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 17:34

Cum a mai spus cineva mai sus..victoria e victorie, un meci se joacă pe goluri. Dar pentru mine, Piţurcă nu l-a păcălit cu nimic pe Wilmots. Faptul că am învins nu înseamnă că am şi fost mai buni decât ei. Dacă se concretizau ocaziile mari care le-au avut ei în repriza a doua, diferenţa pe tabelă era ca la meciul cu Olanda. Belgia s-a păcălit singură, ăsta ar fi fost titlul mai corect, dl Ioaniţoaia

Cristi R. (51 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 17:40

„elementul cel mai important e însă acela că România a învins, detaliu ce-ar trebui să schimbe maniera de a judeca lucrurile, de a le cîntări.”
Sunteti sigur ca e bine sa facem asa ?
O astfel de gandire care da posibilitatea de a interpreta evidentele nu in funtie de realitate ci in funtie de rezultate eu unul o consider paguboasa.
Parerea dumneavoastra nu face decat sa imi ofere inca o explicate pentru faptul ca in opinia mea romanii sunt pe primul loc la asi fura caciula singuri . Ne pricepem de minune sa vedem doar ce ne convine si sa ignoram cu desavarsire ce nu ne convine.
Daca pana si un formator de opinie ca dumneavoastra sustine ca putem judeca faptele cu masuri diferite in functie de conjuncturi la ce ma mai pot astepta de la altii .
In rest sunt de acord cu dumneavoastra ca Pițurcă a fost mai abil decît Wilmots si a folosit doua echipe contra uneia.

ralffy_mr (7 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 17:47

@ cristian gabriel …rolul lui piturca e sa castige nu sa-i faca pe jucatorii nostri mai buni ca ai lor…se lucreaza cu materialul pus la dispozitie… daca jucatorii lor si echipa lor este mai buna atunci piturca nu poate schimba in vreun fel situatia…iar victoria este cu atat mai meritorie… Hai Romania!!!!

Cheetah (2118 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 17:47

Consider ca acest articol al Dvs. confirma, daca mai trebuia spus, excelenta in gazetaria sportiva de care dati dovada de multa vreme. Felicitari cu sinceritate!

Si DA, Piturca e foarte inspirat iar echipa se va „inchega” excelent in meciurile oficiale ce vor urma. Cu gindul la un „carnaval de la Rio en fanfare”, visam frumos pina atunci.
Retinem, asa cum bine spuneti, ca „balta a inceput sa aiba peste” si selectionerul dovedeste grija ca navodul sa ramina intreg, fara ochiuri mai mari sau rupte. 🙂

simi (1 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 17:50

Cred că am vazut alt meci..? Nu ..Belgieni in meci oficial ne omorau mai rău ca Olanda

t.rex (27 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 17:50

Nu am auzit pe nimeni, pana la dumneata, sa spuna ca golul lui Maxim a fost norocos. A fost un gol foarte frumos, venit la singura faza in care am reusit sa ne apropiem de careul belgienilor in prima repriza.
„prezența atîtor jucători din Liga 1 infirmînd opinia conform căreia fotbalul nostru ar fi sărăcit”
Tare mi-e teama ca trageti concluzia gresita.
Motivul pentru care au fost atatia jucatori din campionatul intern este ca nu mai avem valori care joaca in strainatate. Cu 1-2 exceptii, si alea greu de identificat, numai ciurucuri.
Revenind la joc, in ciuda victoriei care ma bucura, evolutia Romaniei nu-mi da nicio speranta de mai bine pentru viitor.

ralffy_mr (7 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 17:53

@ arh.Gheorghe Petrescu
daca sapunaru vrea sa vina la nationala sa-si ceara scuze si sa-si doreasca sa vina la nationala…din cate stiu eu..el s-a proclamat anti-nationala … insa totul se poate schimba…cu intentia lui….altfel..ce rost are sa vina..daca nu are ambitia si vointa sa joace?…sa vina sa frece menta pe banda dreapta??
La fel si chivu….daca doreste sa revina…n-are decat sa-si doreasca… Eu unul ii astept si ii accept pe amandoi..atat timp cat sunt dedicati echipei si motivati.

CARLOS (16 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 17:55

Hai sa fim seriosi, hentul facut de belgian, a fost ca in curtea scolii, s-a aparat de minge in cel mai prost stil, si asa am avut NOROCUL sa marcam ,altfel am fi plecat cu coada intre picioare. Din acest motiv{ fiindca am castigat norocos} iese pe tv. PITURCA si se lauda ca echipa joaca fotbal lucru pe care noi nu l-am vazut, sau poate ne-am uitat la alt meci.

marian (1 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 17:57

nu stiu dc se incapataneaza piturca sa l bage pe tanase…a demostrat inca o data…daca mai era cazul…ca nu e decat bun pentru showbizz. Sper sa se lege cineva de la GSP sa scrie cineva despre asta…

Che Guevara (363 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 17:57

Piturca sa fie sanatos! Eu imi pun intrebarea, retorica de altfel, daca Romania mai e sau nu un stat democratic. Daca cetateanul mai are drepturi in acesta tara sau numai obligatia de a fi sclavul puterii, al oamenilor politici si al imbogatitilor peste noapte. Din ceea ce se intampla pe stadioanele romanesti deduc faptul ca libertatea de expresie este zero si ca nimeni nu poate sa ridice vocea si nici capul din pamant. Suporterii sunt buni numai cand platesc bilete si cand consuma reclame la transmisiunile sportive. In rest, sunt considerati niste oi pe care le manevreaza Mircea Sandu sau Mitica Dragomir dupa bunul plac. Asta e Romania! Belgia a piedut la fotbal dar sta infinit mai bine la capitolul civilizatie. Cui ii pasa ca au pierdut un amical undeva la marginea Europei, dincolo de granita dintre bun simt si haos?

serghei (107 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 17:58

Hm, un meci mediocru, dar un rezultat bun, contra unei echipe aproape de nivelul Olandei. Ca joc, acelasi fotbal cu fundul in poarta presarat cu cateva contraatacuri mai acatarea. La faza penalty-ului, a gresit arbitrul. In finala Champions League Barca – Man. Utd. au fost vreo doua henturi mult mai clare ca cel al lui Vertonghen si nu s-a acordat nimic.

A fost viciere de rezultat, ma asteptam ca gsp-ul sa deschida editorialele cu un atac virulent la italianul asta de la centrul. A, stai, am uitat. E baiat bun ca doar a gresit corect, sa-l lasam, deci, în pace.

ralffy_mr (7 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 18:03

nu inteleg deloc pe carcotasii astia de pe aici…ce tot isi doresc…sa se uite in urma si sa vada de unde vin..in ultimii 4 ani am tot fost ciuca batailor…iar acum tot nu le convine ca suntem in carti si cu sanse mari la calificare…sa ne uitam in urma si sa acceptam ca da..am facut un progres important…si sa ne dorim sa continuam pe drumul acesta..sunt fericit ca un jucator ca Maxim isi face loc la nationala chiar si in detrimentul lui Sinmartean. In rest ma bucur pentru debutul atator jucatori tineri si sper ca in curand sa confirme luand locul jucatorilor blazati..care, sa recunoastem…incep sa dispara..

dudu (133 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 18:10

Aceeasi senzatie de corectitudine si echilibru. Salut atitudinea DVoastra de a nu face chef dar nici parastas. O voctorie in fata Belgiei nu e de lepadat. Sunt curios ce ar mai fi carait unii daca pierdeam.

Mina (5 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 18:15

@t.rex. Ia mai citeste odata cine zice despre golul
lui Maxim ca a fost norocos. Nu il inghit pe Piturca dar analiza e obiectiva. Nu sunt de acord cu obiectia la adresa jocului lui Chipciu dar fiecare vede altfel . O seara buna.

martic (43 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 18:25

Concluzii gresite. Piturca nu are absolut nici un merit. Sa nu ne imbatam cu apa rece! Am cistigat cu foarte mult noroc. In prima repriza belgienii dansau printre jaloane asezate „strategic” in fata careului nostru. Jucatorii intrati dupa pauza au inviorat jocul si cu mult noroc au reusit sa mentina rezultatul, cu sau fara acceptul lui Piturca.

giku (254 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 18:25

mai este mult pina departe .speram pe viitor sa mai vedem fotbal de calitate ca pe vremea lui dobrin. balaci si hagi.

t.rex (27 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 18:34

@Mina cand o sa inveti sa scrii romaneste, discutam. pana atunci, vorba marinelului, sa traiesti bine!

cronicasportiva (11 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 18:36

adversar de talia belgiei. am invins o forta mondiala. din cate stiu din 2000 belgia nu a mai ajuns pe la un turneu final. in acest moment au doar o echipa promitatoare nimic mai mult

Loulou (274 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 18:46

Un articol bun, dar si o victorie care da sperante, nu si certitudini. Aveti dreptate, mai e cale lunga pana la Rio.

Manta (6 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 18:56

Asa cum va cunosc, ma asteptam sa scrieti clar ca arbitrul ne-a facut cadou 11 metri. Cand colo doar amintiti vag faza ca nu cumva sa il suparati pe Piturca. Doar cu 11 metri inventat am castigat, eu nu sunt la fel de multumit ca dumneavoasta.

iulian (10 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 19:12

daca acest 2-1, chiar si in conditiile astea obtinut, ar fi fost inregistrat intr-un meci oficial, nu amical, jos palaria!
asa insa continuam sa ne mintim ca am batut echipa de pe locul nu stiu care in clasamentul FIFA, care a batut Olanda etc.
deci, noi nu cumva am pierdut fara niciun drept de apel cu Olanda? si ce naiba ar fi spus calculul hartiei?

kpaxcmdr (67 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 19:21

A fost un meci amical,cistigat de noi cu foarte mult noroc si atit.Avem citiva jucatori de perspectiva dar si jucatori care fac greseli copilaresti,azi cazul lui Gardos,la gol.Meciul trecut fazele fixe,etc.Wilmots are super echipa si daca trebuie ne bat de 99 de ori in 100 de meciuri.Sa nu uitam ca absentele lor din prima garnitura valoreaza mai mult decit toti jucatorii din prima divizie,la un loc!Si asa,am terminat ultimele minute in corzi,si doar norocul a facut sa scoatem un rezultat mincinos,victorie cu 2-1.

Laurentiu (4 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 19:53

Nu este atat greseala lui Gardos ,ci maniera de joc stil Bonetti.Piturca joaca bine cu echipele mici si joaca ca o echipa mica cu echipele mari. Te gandesti ca pana si o echipa precum Cipru ar fi jucat mai bine.Ganditi-va daca nu ar fi fost amical ,ci oficial?Belgia a tratat meciul fff superficial, in timp ce noi l-am tratat pe viata si pe moarte.Nu poti sa te bucuri cand practici un asemenea joc.Chiar daca ai castigat iti dai seama ca a doua oara este fff greu ca sa-ti mai reuseasca.Eu ,personal,sunt multumit pentru faptul ca nationala are cativa jucatori tineri care vin foarte tare din urma Maxim,Chiriches,Gardos,Matel,Chipciu,Alexe,Nistor(are ceva din Dorinel Munteanu)etc Ma scuzati dar eu as prefera o nationala fara Grozav,Gaman,Cocis,Rat.Jucatori care trag echipa inapoi.

Aristotel Tg. Jiu (167 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 20:19

In prima repriza, belgienii ne pitulasera ” jucaria’ si daca erau putin mai atenti si nu luau meciul ca pe un amical, ne ” faceau” ca lumea ! Cu putin noroc, am scapat ieftin, iar Piturca la ora asta, chefuieste de fericire.. Ce s-o mai lungesc, la acest meci, am avut noroc cu carul ! Mi-e mi-a venit sa zimbesc cand l-am auzit pe Piturca, cum ca vrea ca din urmatoarele doua meciuri ( cu Ungaria si cu Olanda ) sa luam 6 puncte ! Si noi, vrem Piti, dar nu cred ca or sa fie olandezii de acord !

Niku (275 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 20:27

Nu stiu ce s-ar fi intamplat intr-un meci oficial, dar cred ca nici nr 32 nu stie, Laurentiu. Sunt insa sigur ca intr-un meci amical i-am batut pe belgieni si sunt de acord cu maestrul Ioanitoaia ca asta conteaza.

Duru (31 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 20:29

Sa il vedem pe Piti cu ungurii si cu olandezii acolo si dupa aia sa ii dam nota. Altfel ne grabim.

mannecken (18 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 20:52

„El n-a rulat întîmplător 19 jucători, față de 14 ai lui Wilmots, ci a început intenționat cu garnitura secundă mizînd că aspiranții vor scoate sufletul din belgieni pentru ca, după pauză, să ia la întrebări titularii, iar Torje et Comp. să învingă. În locul lui, altul ar fi procedat exact invers, ar fi început cu prima garnitură și ar fi introdus rezervele spre sfîrșit, numai că Pițurcă a fost mai abil decît Wilmots, mai viclean. Practic, Pițurcă a folosit două echipe contra uneia!”

Articolul ramâne în stilul Ioanitoaia…totusi, sfârsitul mesajului copiat si „lipit” mai sus este exact,corect,evident si chiar evident,corect,exact…bun pentru moral,poate în opinia unora.Mai bine pierdeam si analizam „de ce?”Am batut Germania cu 5-1, „scorul” lui Plesan a ajuns cu doua milioane de € mai mare decât 0,001€ de cât valora, dupa un gol de divizia XYZ….a fost tranferat la Afundata Prabusirea pentru suma asta…

Cât despre titulu…este…”vax”. Piturca peste Wilmots 🙂

JAMAIS…nici ca jucator si nici antrenor. Wilmots este sufletul fotbalului belgian. Tot ce lipsea Belgiei era un antrenor. Il are acum.

Batuti corect,furati,violati,”incestati” în meciul de ieri,totusi belgieni vor merge în Brasilia…noi? mai avem spanac de mâncat.

1oarecare (26 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 21:28

De cele mai multe ori nu are importanta cum se obtine o victorie . Dar atunci cand stai cu autobaza in poarta , si nu suntem in stare sa contruim , sa legam 10 pase … nu cred ca este necesar sa ne bucuram mai ales atunci cand asta se intampla intr-un amical cu Belgia . Nu exagerez deloc cand spun ca intr-un meci oficial Belgia ar marca de 3,4 ori cu asa aparare , si intrebarea este daca am marca noi ,,, acest amical a fost un fitil care nu a luat foc … in rest mai este foarte mult de munca … dupa ce toti ,,nasii,, ajung dupa zabrele …

1oarecare (26 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 21:33

si inca ceva stimati concetateni … nu te poti numi antrenor atat timp cat nu esti in stare sa bati in cuie un fundas dreapta , 1 mijlocas stanga , 1 mijlocas dreapta , etc … pentru ca asta formeaza omogenitatea la echipa nu schimband jucatorii dupa bunul plac sa arati tu lumii ca lai bagat pe chiriches fundas dreapta si a jucat bine sau nu … tocmai din aceasta cauza nu o sa avem echipa cel putin cu Piturca antrenor … in afara de Rat nu cred ca avem jucator care sa fi evoluat meci de meci pe acelasi post in acest mandat … probabil ma insel … desi nu cred … numai inventii … trebuia sa se faca inventator cu brevet nu antrenor ….

Ciolo (63 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 21:36

Da, ca de obicei se trezesc tot felul de destepti sa comenteze aiurea, bai fratilor, daca prostia ar durea v-ati tavali in chinuri!!

ref (3 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 21:42

Cred ca diferenta dintre Wilmots si Piturca e ca ultimul se descurca cu material ieftin fata de belgian care are la dispozitie o echipa de 5 stele !

mara (8 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 21:45

@manneken. Daca scriai pis te intelegeam!!!!!! Asa nu am priceput nimic din mesajul tu „inteligent”. Am mai citit pe blogul asta comentariile unora care se imagineaza mai destepti si mai spirituali decat sunt in realitate. Ii citesc si simt cum trece timpul.

Carciuma (68 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 21:52

Apa la moara stricata.

Daca era un meci cu miza, BELGIENII ne baga vreo 3-5 goluri fara probleme. Ce tot frecati menta degeaba!

Jucatorii convocati de un Piturca, de la steaua mai ales, sunt jucatori cu o clasa peste amatori si pustani, in rest cand da de PROFESIONISTI (OLANDA) sunt complet in afara acestui sport.

17 N. T. (871 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 23:13

„nimic pt nimic”, plagiat de la Olanda-Germania.
Maestre, incepi cu „n-au trecut centrul terenului” si termini cu „bile albe”. Sper ca vrei sa-ti bati doar joc de Piti, ca mai mereu, sper ca ai doar umor, „mare partida”, si nu un nou scurtcircuit. Nu comentez ce bine se potriveste Grozav cu Chipciu si Marica, Bourceanu cu Torje, nici ca Xulescu a jucat titular in locul lui Chiriches, nici ocaziile Belgiei, nici suita de mai mult de doua pase ale RO. Spun doar ca Steaua joaca altceva. Poate Piti sa cheme si 12 stelisti, daca trimite o varza pe teren, pierdem si cu Ungaria. Steaua ar face 6 puncte cu Ungaria si Olanda, Varza face 0 puncte. Nu pt ca e Steaua, ci pt ca e o echipa, NU DOUA. Nimeni nu stie cine ar putea fi titular. Sa-ti bati joc de Chiriches, Chipciu si Maxim, numai ca Xulestii sa joace si ei, e mare arta. Singurul plus, Piti incearca o reconstructie, ce ar fi trebuit inceputa pe vremea lui Razvan. Contra e lasat sa-si vada de pensie, lipsesc sperantele Cocis, Florescu, Apostol, Mutu, Dica, Niculaii si Tataia, nici nu mai stiu ce sperante au mai jucat in amicalele pierdute cu Israel, Honduras, Ucraina si Tanganica.
La taiatul de frunza, mai lipsesc doar comentatorii Antene, Pro Dolce. Este a patra oara ca n-am mai putut suporta labareala monotona continua fara tangenta cu jocul. Un jucator numesc din 10 in 10 minute, prea repede ori fals. Sint in stare sa confunde si echipele. Astfel, cer scuze, n-am putut auzi cine va bagat voua in cap ca in ultima parte au jucat titularii. Eu am vazut ca ne calareau mai ceva ca in primele 30 minute, n-am vazut 11m, Tanase n-avea cu cine sa joace, in al treilea meci la rind n-am vazut cine a jucat cu Torje. Co Olanda macar a jucat Torje cu tusierii, s-a antranat pe banda lui pt proba de 100m garduri, …
Maestre, daca nu ai glumit, mai ai si putintica dreptate. Marica fost, doar de data asta, putin „strain”, iar Lazar era cit pi se sa joce si el.

Viiktor (6 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 23:49

Domnule Ioanitioaia, tot respectul pentru dumneavoastra, insa va rog din suflet sa nu ne mai stropiti cu apa „sfintita” din fantana FRF’ului! Va rog din tot sufletul sa nu ne orbiti judecata, pentru ca nu suntem retarzi (o boala genetica), nu suntem innapoiati (ca triburile rupte de civilizatie), stim sa citim, sa scriem si sa ne exprimam opiniile, asa cum perceptia normala a unui om ne poate permita sa vedem clar ce se intampla in fotbalul romanesc, in consecinta cu echipa nationala si organele de conducere al acesteia! Va rog din tot sufletul sa nu faceti publicitate falsa unui antrenor ingrat, ingamfat, arogant, ironic, cinic, egoist si peste toate, cu interese personale peste limitele bunului simt, care nu fac decat rau acestui sport iubit de atat de multi romani!
Victor Piturca e un personaj de o valoare medie a fotbalului romanesc, mediocra ca si antrenor. De ce? poate ma intrebati. O sa va spun de ce!
Pentru ca, pe vremea cand era fotbalist, nu avea relatiile si contactele de acum sau puterea de decizie de acum. De aceea nu s-a evidentiat ca un personaj mediocru, ca si caracter. A stat in banca lui si si-a vazut de treaba.
De cand e antrenor insa, lucrurile s-au schimbat. A reusit doua calificari, dar asta pentru generatiile de atunci erau deja inchegate, trecute prin rutina fotbalului occidental. Jucatorii s-au calificat, nu antrenorul i-a calificat pe ei.
De atunci si pana acum nu a avut timp si oportunitate sa creasca o noua generatie si sa sa-si evidentieze calitatile de antrenor? Am ajuns acum cand acesti tineri de exceptie isi castiga meciurile ei insisi, pentru ca se vede clar ca nu tactica antrenata aduce rezultate?
Va rog din suflet sa nu va vindeti principiile doar pentru a aplana vreun conflict intre suporteri si Federatie. Nu va vindeti Dracului, doar de dragul de a face o pace falsa, care va fierbe pana cand va fi prea tarziu pentru toata lumea.
Vreti sa fiti oportun si sa judecati esentialul? atunci va rog sa deschideti o ancheta privind incidentele de la meciul Romania-Belgia. Chiar va rog din toata inima sa va exprimati opinia fata de acel eveniment si sa vad atunci ca incercati sa ne convingeti altfel decat realitatea crunta pe care o traim.
Va multumesc anticipat.

Cu stima,

Victor.

HAI ROMANIA!

zurzu_zurzu (40 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 23:51

Sunt dinamovist,dar tre sa recunosc ca Regheton a facut treaba foarte buna la Steaua.Se vcauza.Lipsa antrenorilor de valoare,se vede munca acestuia si a preparatorului fizic.Sincer cred ca in Linga I asta e e problema.Antrenori competenti ,de valoare,care sa antreneze dupa cele mai noi metode .Aici e diferenta mare de valoare intre fotbalul romanesc si cel di vest.Valoare ,talent avem,nu avem pregatire adegvata.Cifrele vorbesc pentru jucatorii care joaca la Steaua si ceilalti.

zurzu_zurzu (40 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 23:55

Chiar sunt curios la Maxim cum o sa arate dupa un an pregatit la Steaua,sau la Dinamo daca si Dorinel Munteanu foloseste cultura germana ca si Regheton.Din ce stiu Maxim deja e cu un picior in casa lui Steaua,dar nu se stie niciodata…!Nationala e pe un drum bun,cu conditia ca Piturca sa mai lase de la el,vezi cazut Sapunaru si sa joace mai ofensiv,pentru ca avem jucatori care sa faca si partitura asta.

Olteanu (478 comentarii)  •  15 noiembrie 2012, 23:55

A mai scris dl. Ioanitoaia acum vreo 3-4 ani ca victoriile nasc o politica. Vad ca nu si-a schimbat parerea.

Cretu (32 comentarii)  •  16 noiembrie 2012, 0:00

Piturca nu a bagat nicio autobaza in poarta, asta ce prostie mai e?

Octav (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2012, 1:06

Pe durata primei reprize cand nu jucam nimic un comentator de la radio gsp sugereaza ca ar trebui sa avem rabdare ca Piti doreste sa duca la capat un proiect de intinerire a lotului si ca un obiectiv mai realist ar fi 2016 decat Rio … oare nu asta dorea si Razvan ma intreb eu??
Ma bucur ca am invins Belgia insa am putina temere ca ai nostri vor rata inca o calificare in dauna Ungariei … nu mi se pare un lot omogen si nici puternic … nu avem atac Marica nu este o solutie atac slab

Valer Hutzupan (5 comentarii)  •  16 noiembrie 2012, 1:44

Dle Ioanitzoaia, orice ar spune oricine – inclusiv Dumneavoastra – Pitzurca e un antrenor depasit, prafuit, fara anvergura si fara viziune. E MULT in urma altor antrenori romani la toate capitolele si singurul lucru care il aduce mereu si mereu la natzionala e coruptzia si – pana la urma – nepriceperea lui Sandu, care nu tolereaza la nationala pe cineva valoros si cu sira spinarii. Toate performantzele lui Pitzurca se rezuma la faptul ca a calificat nationala de doua ori la turnee finale, dar si aceste calificari sunt mai mult decat discutabile. Prima oara avea o echipa cu Hagi, care juca singura. A doua oara a fost singura data in viatza mea cand am vazut arbitrii furand in favoarea Romaniei. Lucru care a coincis cu accederea gunoiului de Sandu in CE la UEFA. In rest, fotbabul romanesc e distrus continuu de 23 de ani de catre niste nemernici – stiti Dumneavoastra cine. Pana nu se reface infrastructura, noi nu o sa mai realizam nimic in fotbal decat prin rodul purei intamplari. Numai bine!

Comentează