Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Avocatul diavolului

“Domnule Ioanițoaia, fotbalul fierbe, iar dumneavoastră sînteți preocupat de Bonetti, de Ionuț Neagu și de fanteziile lui Pițurcă. În schimb, vrem și noi un articol consistent privindu-i pe frații impresari Becali, pe Copos, pe MM Stoica, pe Borcea, pe Nețoiu, […]

marți, 13 noiembrie 2012, 4:07

“Domnule Ioanițoaia, fotbalul fierbe, iar dumneavoastră sînteți preocupat de Bonetti, de Ionuț Neagu și de fanteziile lui Pițurcă. În schimb, vrem și noi un articol consistent privindu-i pe frații impresari Becali, pe Copos, pe MM Stoica, pe Borcea, pe Nețoiu, pe Gi­că Popescu și pe ceilalți corifei”, mă  lua la rost ieri un internaut. Altminteri, îndemnul nu m-a surprins deoarece lumii, la noi și pretutindeni, îi place spectacolul. Circul. Iar cei amintiți mai sus, ale căror condamnări însumează 40 de ani luîndu-l în calcul și pe Jean Pădureanu, nu fac parte dintre oamenii cei mai iubiți. Dimpotrivă, bogăția, aroganța ori amîndouă le-au atras numeroase antipatii. Mulți s-ar ­bucura să-i vadă în spatele gratiilor.

Întrucît n-am parcurs dosarul în discuție, nu pot emite o părere autorizată. Am citit în fugă doar rechizitoriul. Totuși, nu uit că Gazeta a inițiat, în februarie 2006, ancheta privind transferurile dubioase, care a dus în final la pedepsele dictate luni de Curtea de Apel. La început n-am crezut, și nici mai tîrziu, că se va ajunge la asemenea condamnări. Atacabile la Înalta Curte de Casație și Justiție, dar grele, împovărătoare.

Între altele, ne-a mîhnit faptul că a intrat în horă, din ignoranță sau din superficialitate, unul dintre cei mai mari jucători români din istorie, Gică Popescu. Deși ne-a întristat amestecul lui, ba ne-a și durut, nu l-am menajat pe fostul căpitan al Barcelonei. Punînd respectul față de meserie și față de adevăr înaintea admirației pentru Gică, nu mă îndoiesc că am procedat cum trebuia.

Mai departe, nestăpînind speța, evit să mă pronunț. Îi cunosc pe toți cei implicați, pe unii de foarte mulți ani, dar nu mă transform în avocatul lor, nu-i apăr. Dacă Înalta ­Curte le va confirma vinovăția, să plătească! Pe de altă parte, în calitate de cetățean cu o cultură juridică relativă, nu-mi ascund mirarea că prima instanță i-a achitat pe cei 8, în timp ce a doua le-a dat între 3 și 8 ani de închisoare în condițiile în care între verdictul Tribunalului și cel al Curții de Apel n-a apărut nici un document nou la dosar!

Să fiu iertat, însă stau și mă întreb, fără să găsesc răspuns, cum e posibil ca, avînd în față unele și aceleași înscrisuri, unele și aceleași probe, unele și aceleași declarații, un complet de judecată să te ­absolve, iar un altul să te înfunde?!

Repetînd că, dacă vor fi găsiți vinovați, cei 8 să plătească, am mai reținut un amănunt ce m-a contrariat.  Anume că actul acuzării cuprinde o sumedenie de formulări aproximative, de genul “se estimează”, “sînt semne”, “se pare că” etc., etc.! Să admitem că astfel de termeni pot fi folosiți de oamenii de pe stradă, dar nu și, sub nici o formă,  de procurori, a căror obligație profesională e să fie preciși, exacți, convingători. În fond, libertatea fiecăruia dintre noi e prea importantă ca să-și permită cineva, oricine, să-și bată joc de ea.

Comentarii (107)Adaugă comentariu

radu (8 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 16:18

Raspunsul este simplu, la prima instanta au mers banii, acum nu.

ba(la)nel (66 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 16:18

Sa fim seriosi…n-o sa pateasca nici unul nimic…in cel mai rau caz, vor lua niste pedepse, DAR TOATE CU SUSPENDARE…

Aberant (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 16:20

„Dimpotrivă, bogăția, aroganța ori amîndouă”. Gresit! Infractiunile si lipsa competentei sunt primele doua motive pentru care ii vrem dupa gratii. Aroganta si prostia sunt pe locurile imediat urmtoarea. Bogatia? Poate, dar doar aia acumulata furand cluburile.
Cum de vedem formularile aproximative dar nu si faptele? Cerem o parere personala, nu o judecata. De ea se vor ocupa cei abilitati, SPERAM!

mihai (13 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 16:21

la cit esti de „diplomat” nici nu ma mira o asemenea abordare,mai bine taceai si te faceai ca nu te-a interpelat nimeni cu nimic…faci parte din aceeasi generatie de oameni patati si ati jucat sau mai precis ,ca sa fiu mai putin acuzativ, v-ati intilnit la aceleasi „hore”…

dsaa (5 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 16:25

da nici noi nu intelegem cum prima instantza i-a absolvit pe inculpati……poate ar trebuii sa faca si acei judecatori obiectul unei anchete,sa vedem cine le baga bani in conturi poate avem surprize….acest caz ar fi putut fi rezolvat si de un copil de 10 ani…mergi la clubul la care a fost transferat fotbalistul in strainatate te uitzi la bilant vezi cat au platit,verifici in romania si voila……..cel care le-a stricat combinatia becaliotzilor a fost gica popescu,s-a vazut ca nu e interlop si s-a dus repede sa plateasca datoria la fisc recunoscand culpa

Care Este (4 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 16:27

@radu, exact asta vroiam sa spun si eu. La tribunal a mai mers cu spaga. De la tribunal in sus, nu mai merge cu interventii!

t.rex (27 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 16:30

„din ignoranță sau din superficialitate”
n-ati vrea sa completati enumerarea? sau fostii capitani ai Barcelonei sunt imuni la lacomie?

Tudor (15 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 16:36

Ovidiu Ioanitoaia, nici nu ma asteptam la altceva…
articolul e bine intitulat, iti asumi rolul… Insa cum poti sa spui in doua randuri ca nu ai parcurs dosarul, nu stii ce probe sunt administrate, si dupa aia sa spui ca exista formularui aproximative?
mai departe, caile de atac intr-un proces nu sunt doar pentru o singura parte, adica pentru cel condamnat sa scape la apel, ci si pentru a da celeilalte parti ocazia de a-si sustine cauza in fata unei instante necorupte in cazul de fata…
nici macar dezamagit nu ma pot declara, ma asteptam

Dragos (2 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 16:38

„În fond, libertatea fiecăruia dintre noi e prea importantă ca să-și permită cineva, oricine, să-și bată joc de ea.”

Corect, dar si sumele furate (din buzunarul nostru pana la urma) sunt importante.
Daca oameni de la tara fac puscarie pentru ca fura cate 2 gaini, mi s-ar parea normal ca si oamenii astia sa stea putin la racoare…

falconeti (109 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 16:38

la pusculita cu toti,dar acesti vinovati ii vor plinge pe mitica puscarie si nasu?????care si gura lor a mancat un OS!!!!di bani acestia????si canta in cor am vrea sa fiti langa noi.BAFTA.

Adrian (29 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 16:40

Nimeni nu il vrea pe Tiriac, ca un exemplu, dupa gratii. Evident nu e vorba de bogatie. Pe Gica Popescu foarte putini romani, daca vreunul, ar vrea sa il vada dupa gratii. El a facut ceva pentru Romania. Dar ceilalti, sa plateasca daca sunt vinovati. Ei nu fac parte dintre cei iubiti, pentru ca sunt un exemplu negativ, oameni care au facut avere fara munca si cinste si probabil de multe ori in detrimentul unora care meritau dar au fost inselati. Nu pentru ca sunt bogati sau aroganti.

Gabriel Bratu (24 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 16:41

@ba(la)nel

Iti recomand sa parcurgi art. 81 Cod penal, vei gasi urmatorul pasaj: „Instanţa poate dispune suspendarea condiţionată a executării pedepsei aplicate persoanei fizice pe o anumită durată, dacă [..] pedeapsa aplicată este închisoarea de cel mult 3 ani sau amendă;”. Ce inseamna asta ? Ca DACA aceste pedepse raman definitive, cele peste 3 ani trebuie executate.

Catalin (3 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 16:41

Stimate domnule Ioanitoaia,
articol inutil si jenant. Mai bine isi dadea mama cu parerea. Inapoi la Bonetti, Ionut Neagu si fanteziile lui Piturca.

gilos (328 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 16:41

Nea Ovi, matale tii cu ursul ? Pai, nu e clar pentru toata lumea ca toti inculpatii pomeniti au facut escrocherii pe seama cluburilor ? Ca si-au facut averea inseland cluburile si fiscul ?
Ca ziar care va pretindeti ca va pasa de sport, cred ca atitudinea dumneavoastra trebuia sa fie mai clara si mai exigenta fata de cei care se imbogatesc jefuind sportul…
Cat priveste cazul lui Gica Popescu, imi pare rau pentru ce a facut ca fotbalist, dar atata vreme cat te asociezi cu acest gen de oameni e greu sa te dai inocent. Credeti ca Popescu nu stia ce fel de afaceri fac verii impresari ? Stia, dar i-a placut banul si acum trebuie sa traga ponoasele !

belane (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 16:42

la tribunalul bucuresti, prin „cotizatie”, si un criminal in serie este achitat; la curtea de apel nu s-a mai mers cu cascavalul iar aia de ciuda le-au dat-o ca sa nu mai fie asa usor uitati.

Cineva (2 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 16:42

Domnu Ioanitoaia, asa cum spune cineva mai sus nu „bogăția, aroganța ori amîndouă” i-a adus in stadiul asta. Maine, poimaine o sa vad un alt articol cum este si declaratie unui om care se crede „seful” ligii (nu am mai vazut in vreo liga ca un presedinte sa atace direct vreun antrenor al unei echipe si sa ramana in functie) ca au facut mult bine fotbalului acesti oameni.

falconeti (109 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 16:43

blestemul unei MARII IUBIRI?????va ajunge,voi toti ati aprobat in cor deciziile lui nasu&cepx&mitica puscarie.as vrea sa-i vad alaturi si pe cei din cepx????cooperativa cu directorul si secretarul:SANDU&MITICA.

mephisto cultural (25 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 16:47

D-le Ioanitoaia mai bine nu scriai nimic. Asa se citeste printre rinduri ca D-voastra considerati judecatorii neprofesionisti. Da, poate asa este, dar asta e o aparare pentru niste oamenii care au comportament penal prin simplul lor comportament zilnic. Tota lumea simte si stie ca sunt niste scursori care nu se pricep la nimic si fraudeaza fenomenul fotbal. Si distrug talente tinere, fac practic trafic de persoane. Spuneti-mi cat de mult se deosebeste un peste ordinar care obliga femei usoare sa lucreze pt el de G iovani isi bate joc de tineri talentati si le fura banii lor si cluburilor cu care face tranzactia. Pai de unde are interlopul asta bani sa piarda seara de seara in cazinouri zeci si sute de mi de dolari pana ce altii muncesc de rup pt o bucata de pita.
Si inca el e cu fruncea sus ca miroase a Dolce Gabana?
Astora nu le este de ajuns 8 ani ci funia le-ar trebui. CLAR…!

groparu (41 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 17:04

Pentru#4. Cum crezi ca ar fi trebuit sa abordeze chestiunea din moment ce in Romania legea este interpretata cum vrea muschii fiecaruia dintre cei pusi sa judece un caz? Azi roza miine albastra deoarece justitia nu judeac cu aceiasi unitate de masura. Exemplul cel mai edificator il reprezinta cazul Huidu care a mierlit trei oameni si e bine mersi. Pentru ca asa a vrut justitia. In cazul de fata Ioanitoaia a zis clar ca daca respectivii vor fi gasiti vinovati sa plateasca. Insa este retinut in amanunte deoarece stie ca daca Huidu a scapat poate sa se intimple la fel si cu cei opt implicati in jumulirea cluburilor. Si stie de ce insa nu spune.Si daca el nu o spune eu o spun: justitia romaneasca este cea mai corupta institutie iar judecatorii si avocatii sint cei mai avari oameni. Daca existau dovezi in ceea ce priveste hotiile celor 8 acestia trebuiau sa fie la racoare de mult.

circotasul (22 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 17:04

1)D-le Ioanitoaia si totusi sinteti avocatul diavolului si fara ghilimele, asa cum ati vrea sa se inteleaga din derularea articolului
2)A-ti uitat sa enumerati printre „calitatile”(unora) celor in cauza MIRLANIA.
3)Toata lumea tipa in gura mare despre CLOACA din fotbalul romanesc, dar la o adica „sa vezi c-o fi c-o pati”,curat lucru tiganesc cum zice romanul,si cind ai comportamente de genul celui mentionat mai sus, atunci tu ce esti(din punct de vedere caracterial).
Si ne mai miram ca romanii sint considerati tiganii Europei.

Laur (111 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 17:05

Articol scris cu bun simt si masura. Nu va luati dupa apucatii care vor sange. Astia sunt niste pusti cu crierul cat nuca.

Zack (25 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 17:09

Judecatori acestia sunt cei mai mari idioti posibili. Ori inculpati sunt negri si atunci nu mai pot fi albi, pentru ca toti care judeca au de respectat aceleasi reguli, nu ce cred uni, daca mai cred si acestia in ceva. Asa ca, gluma nu s-a terminat inca. Personal a-si judeca citiva judecatori din care fac parte acestia, care daca nu au probe pentru deciziile lor sa nu mai poata judeca pe nimeni in viata lor. Nu se poate sa fi pe niciunde in decizile tale cind esti platit sa judeci oameni iar pentru ca ei sunt asa de contradictori, eu inteleg ca DE ACEIA EXSTE POSIBIL SA AVEM ATITIA HOTI IN ROMANIA.
Dar cine poate judeca pe hoti specialisti c exista in toate tribunalele din tara. Rusine, mare rusine.

Marcus (279 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 17:10

Sunt de acord cu dv. Si ma mir ca unul te iarta si alt judecator te rade pe baza acelorasi acte. Un om rational asa gandeste, nu ca aia care viseaza ca li s-au luat lor banii pe care nu i-au avut niciodata.

13magus49 (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 17:11

Asa nea Ovi !
Fofileaza-te cum faci de obicei !
Nu care cumva sa superi pe cineva , ca nu se stie cand te lovesti de el .
Esti un adevarat „supravietuitor” !

Milici (440 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 17:18

Dacă există catering , adică potol la comandă , de ce n-ar exista şi articole GSP la cerere , să-i zicem caterincă.
Nu ştiu dacă există cereri care să justifice un nou bussiness , dar sigur există anticomenzi , adică solicitari ale sătuilor de anumite subiecte.
Pînă acum dl Ovidiu nu a dat semne de disponibilitate la un gen de ‘O melodie pe adresa dvs.’ răspunzînd anevoie la solicitări ale chibiţilor gen ‘ de KFR nu mai scrieţi şi cînd o faceţi o atacaţi’.
Personal am insistat de mai multe ori pentru urmaşa Dunării Giurgiu , Astra , dar nu îmi amintesc ca dl Ovidiu să fi făcut cel mai mic apropont la această surprinzătoare fruntaşă a şampionatului curent cu domiciul în oraşul natal al ziaristului.

Dudulan (133 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 17:20

Stati linistiti ca o sa scape toti pana la urma. Dl Ioanitoaia nu e duplicitar, e doar realist. Observatiile din text sunt intemeiate, unii injura din neputinta, din ura sau din prostie.

Karpatwolf (14 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 17:23

Nea Ovi, ia imagineaza-ti matale ca in ultimii 10 ani n-ar fi existat in fotbal fratii Becali, Borcea, Sandu, Dragomir, Padureanu, Pinalti, Piturca, clica aia de la federatie cu Alexandrescu si Kassai in frunte, sefii de la arbitraj luati cu dubele de DNA, echipe precum Pandurii care trageau la locul 18 pentru ca oricum nu retrogradau, etc… Fa un efort si imagineaza-ti cum ar fi fost si unde ar fi fost fenomenul fotbal. Cu o Craiova puternica, o Timisoara puternica, un Vaslui, un CFR care sa n-aiba gura deschisa la arbitrii. Un campionat national de tineret ar fi fost rau? Sa fi avut 18 echipe ca Viitorul lui Hagi ar fi fost rau? Unde era nationala? Nu, grupul asta mafiot nu si-a dorit asa ceva Te rog nea Ovi, nu le plange la mormant ca nu merita efortul.

Karpatwolf (14 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 17:26

In alta ordine de idei, tocmai de-aia exista mai multe instante de judecata, mai multe „nivele” ca sa zic asa. Pentru ca omul prin definitie este coruptibil iar judecatorii sunt si ei tot oameni. Cu nevoi ca fiecare. Asta e explicatia.

Nicu (2 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 17:26

Hai ca te-ai scos nea Ovidiu … ai lasat-o in coada de peste. Mai bine spuneai simplu : „No comment”, decat sa te lamentezi incercand sa nu-i superi prea tare pe domnii in cauza…

alex (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 17:48

Jenant nea Ovi. Serios.
Erai mult mai transant ceva 10-15 ani in urma…..

Livius (50 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 17:48

Nea Ovi, cred ca faci special ca sa ii provoci pe toti caraghiosii astia dornici de sange. Niste gutumani.

Macmac (58 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 17:53

Astia care ii vreti bagati pe 15 ani la gherla, de ce nu admiteti ca poate cineva sa ii apere. Ionitoaia e atat de destept ca argumentele lui merita atentie. Ma fac sa rad aia care cred ca Becalii si ceilalti le-au luat lor banii. Care bani, nene, ati avut voi vreo letcaie vreodata?

FLORIN RISTEA (2 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 17:58

suntem in tara in care,hotii isi fac de cap si judecatorii sunt numiti INFRACTORI…

apoca (4 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 17:59

2 lucruri sunt clare in povestea asta:
– cei inculpati au facut ceea ce se spune si sunt intr-adevar vinovati
– procuratura nu are acces (sau interes sa aiba acces) la documentele care sa dovedeasca ca ei sunt vinovati

Si ca de atatea ori in Romania dilema este: sa ii condamne fara dovezi pentru ca e evident ce au facut sau sa ii lase sa scape pentru ca nu sunt dovezi desi toata lumea stie ca sunt vinovati.
Asa se explica si deciziile contradictorii si de ce niciodata nimeni nu ajunge la parnaie. Parerea mea este ca nu vor pati nimic niciodata iar condamnarile de zilele astea sunt doar marirea potului (ca trebuie sa faca si parchetele superioare un ban cinstit). Se va rezolva …

abcde (206 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 18:01

Nu va faceti vise ca daca nu erau hotii astia erau altii. Fotbalul va fi mereu o vaca de muls.

Agamitza (13 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 18:07

Badia Ovi n-a citit dosarul dar stie ce scrie. „Impartial” ca tot romanul, un fel de Mitica cu un creion chimic la bbracinari.

Prepeleak (6 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 18:09

Nea Ovi, daca un club romanesc vinde un jucator unui club coreean iar impresarul jucatorului, impreuna cu reprezentantul clubului solicita cumparatorului sa vireze o parte din bani intr-un alt cont din insulele Cayman declarand in Romania doar o treime din suma nu e nimic ilegal cu conditia ca actionarii clubului sa fie de acord toti cu treaba asta iar beneficiarii celor doua treimi din pret (cei cu contul in Cayman) sa declare sumele castigate la Fisc (ca au vandut un „articol” romanesc nu?). Altfel este evaziune, inselaciune, prejudicierea intentionata a clubului romanesc, etc. Amu… unui „om de pe strada” ii este permis sa se pronunte asupra destinatiei banilor si sa speculeze ca ei s-au dus poate chiar la impresar si reprezentantul clubului. Altii poate cred ca s-au dus la UNICEF.
Doar ca un procuror nu are voie sa faca nicio speculatie. Daca nu detine numerele de conturi si numele proprietarilor acestora (si fiti sigur ca nicio banca dintr-un paradis financiar nu dezvaluie proprietarii nici macar unui ditamai procuror roman – de-aia se cheama paradis fiscal), atunci poate doar sa spuna ceva de genul: „se pare ca”, „sunt semne”, „se estimeaza”. Ceea ce este perfect adevarat, fara nicio supralicitare. Vorbiti cu un om de stiinta adevarat si intrebati-l daca Pamantul e rotund. Raspunsul unui savant veritabil este ceva de genul: „din ceea ce se stie pana acum, inclinam sa credem ca Pamantul este apropiat de ceea ce intelegem in mod uzual prin „rotund”” , de-ajungi la concluzia profana, ca omul ori e dobitoc sadea ori iti da un raspuns la misto. Ce sa faca procurorul? Sa zica.. „banii s-au dus in contul lui MM din Belize?” cand nu stie ca e sau nu al lui MM? Nu dom’le, el zice: „se pare ca s-au dus la MM. Pentru ca el a solicitat clubului Poohang sa puna banii aici, pasamite (un cuvant care matale iti place mult) stie ceva de ei mai departe”. Aia e cu imprecizia asta in exprimare, e de fapt extrem de exacta.

cristian (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 18:10

Dupa toate cele scrise si credeti? ca sint si bine dezvaluite nu? atunci nici o problema! ajungem pe locurile din coada ! si o sa jucam: Mi chiama Buldozer!

GentleGiant (10 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 18:15

Dle Ioanitoaia, ma intreb cum de aveti chef sa mimati candoarea in halul asta. Nu vreau sa va suspectez de mai mult.

4patraulea (45 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 18:19

Dle ioanitoaia, cu alte cuvinte, aveti meritul ca „ati starnit rahatul” (scuza-ta-mi fie expresia), dar nu aveti coloana vertebrala pentru a continua…deh, „banii vorbeste”. Ca parere personala, eu cred ca nu numai acestia 8 ar trebui sa stea la „dinamo” ci si fooooaaaaaaarte multi altii; fiind campanie „electorela” tin sa urez tuturor hotilor din tara asta, care, culmea, vor sa fie alesi si in Parlament (sic!), sa ramana numai ei pe aceste meleaguri si sa ajunga sa se fure intre dansii…apropo nea Ovidiu, matale ce faci, mai stai in tara asta sau pleci?!!!

laur (3 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 18:19

”spectacol, circ”. deci, niste baieti prejudiciaza statul si niste cluburi de fotbal , sunt condamnati iar domnul ovidiu vede in asta ”circ” in timp ca articole celebre de pe gsp.ro si gazeta sporturilor gen, ospatar batut de mutu, ce tatuaj are tanase, bomba sexy s-a cuplat cu adi minune sunt vazute drept stiri din fotbal :)) foarte tare. un mic si insignifiant amanunt, gica popescu si-a recunoscut ”vinovatia” in clipa in care a acceptat sa plateasca cei 400.000 euro catre stat, restul e cancan sau circ :))

Cheetah (2118 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 18:28

Multumim, Maestre, ca tineti cont de ceea ce unii dintre cititorii Dvs. fideli de pe blog va sugereaza citeodata! Personal ma bucur ca ati clarificat anumite lucruri de bun simt in legatura cu actul de justitie, mai ales pentru cei ce nu-l inteleg si incerca afirmatii hazardate sau neacoperite de informatii certe.

Bocanci (106 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 18:31

Si mie mi se pare ca, in comparatie cu Nastase, care a furat o tara intreaga si a primit doar doi ani, patru ani pentru menajera lu Gigi mi se pare cam tras de par. Totusi, io as vrea sa-i vad la bulau din principiu, fiindca cei mai multi sunt pericole sociale, spre deosebire de Nastase, de la care nu risti sa primesti un scuipat ca nu-i place de fatza ta. In orice caz, Lordul si Nasolul nu-s pericole sociale si n-au ce cauta la bulau.

Dumi (60 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 18:33

@agamita. Dosarul are vreo 15 volume , zici ca e Balzac. Pozitia lui Ioanitoaia e logica, nu poti condamna pe nimeni fara probe. Pana si smecherii potentiali trebuie dovediti. Probe, nu pareri.

apox (31 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 18:49

La Inata Curte nu merge cu aproximatii de acest gen … vor fi achitaiti mai mult ca sigur, desi stim cu toti ca sunt vinovati de ce au fost invinuiti si chiar mai mult. Vina este a acestor Parchete, care nu au construit un rechizitoriu serios, in care sa obtina dovezii despre sumele de tranfer de afara, cele reale, nu cele mediatice, trebuia constituite comisii rogatorii, in UE, in Italia, Olanda, unde s-au realizat aceste transferuri. In schimb s-au cheltuit milioane de euro cu acest proces, mult mai mult decat prejudiciul ‘estimat’ si noi nu vom obtine nici banii inapoi si nici condamnarile celor in cauza. Pur si simplu o actiune diversiune, de publicitate marca institutionala basista, pentru care eu care nu l-am votat niciodata nu o sa ma simt cu nimic raspunzator. Cad o sa vedem si noi un basist care isi cere scuze si se caieste?

Cristian Zubi (21 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 19:01

Domnule Ovidiu, acum chiar ca va faceti avocatul diavolilor: adica fratii Becali, Popescu si Copos, nemailuindu-i in calcule pe ceilalti, sunt nevinovati??? Haida, de….vorba carcotasilor, rusinicaaaaaaa!
Bineinteles ca voi fi cenzurat…

Melchiot (1 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 19:02

D-le Ioanitoaia, sunt intru totul de acord cu ce spunea Prepeleak mai devreme!

E trist ca ati pus intrebarile acelea, si, sincer va spun, desi nu cu intentie, pareti totusi ca ii aparati pe cei inculpati.

adobe (3 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 19:05

Excelent articol.

Grama (7 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 19:16

Domnule Ioanitoaia, va felicit pentru curajul de a inaota impotriva cursului apei. Trebuie sa fii puternic ca sa infrunti un curent de opinie. Nu va impartasesc opinia, dar o respect. Daca sugerati ca vor fi albiti de Curtea Suprema sunt in asentimentul dvs.

Loulou (274 comentarii)  •  13 noiembrie 2012, 19:19

Ioanitoaia nu scrie ca sunt nevinovati si sunt sigur ca nici nu crede asta. Dar pledeaza pentru probe si eu ii dau dreptate.

Comentează