Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Chiar Dragomir l-a scăpat pe Dario Bonetti!

Pe Dragomir trebuie să-l fi surprins neplăcut, ca pe mulți alții, zgîrcenia cu care Dinamo a abordat recentul Derby de România, cîștigat de Steaua cu 3-1. Considerînd că Bonetti “dispune de unul dintre loturile cele mai bune din campionat”, președintele […]

vineri, 9 noiembrie 2012, 4:44

Pe Dragomir trebuie să-l fi surprins neplăcut, ca pe mulți alții, zgîrcenia cu care Dinamo a abordat recentul Derby de România, cîștigat de Steaua cu 3-1. Considerînd că Bonetti “dispune de unul dintre loturile cele mai bune din campionat”, președintele LPF a ­decis că “italianul nu-i antrenor de Dinamo”! Evident, indicat ar fi fost să-și fi ținut părerea pentru el, tăcere ce ne-ar fi scutit de o întreagă tevatură. Pe de altă parte, să admitem însă că șeful Ligii Profesioniste are, la noi și pretutindeni, calitatea de a se pronunța asupra unui tehnician. Fără să-i fie direct subordonați, antrenorii lucrează totuși în parohia lui.

Arogant cum îl știm, Bonetti n-a întîr­ziat să-și încordeze mușchii. Conștient că suporterii “cîinilor” îi sînt aliați, s-a grăbit să-l atace pe Dragomir! L-a identificat ca “membru al unei găști puternice ce vrea să mențină puterea”, l-a acuzat de “igno­ranță și de incompetență”, i-a pus în cîrcă “rezultatele proaste” înregistrate în ultima vreme etc. A concluzionat că “e și el responsabil pentru situația asta”.

Luat de val, italianul a împins obrăznicia dincolo de orice măsură și l-a numit “găinar” pe președintele Ligii!  Și dacă șeful LPF poate fi tras la răspundere pentru declinul fotbalului nostru, mulți zic chiar că ar trebui, nu Bonetti era omul potrivit să-l arate cu degetul. S-ar fi cuvenit ca italianul să se ocupe de treburile lui, nu să se arunce cu capul înainte și să se expună inutil. E important că ai dreptate, dar contează cum ți-o ceri și de la cine. Oricum, înainte de a fi “războinicul” care se recomandă, Bonetti ar trebui să demonstreze că e antrenor. Deocamdată, vezi alături, se află în coada listei celor care au trecut prin Ștefan cel Mare.

Părea că, pe cît de imprudent, pe ­atît de agresiv, Bonetti și-a tăiat craca de sub picioare. Lui Dragomir nu-i rămînea decît să se adreseze comisiilor forului pe ­care-l conduce spre a obține ușor, foarte ușor, pedepsirea exemplară a ­antrenorului roș-
albilor. Pentru jignirea unui oficial, Bonetti risca să ia un an de sus­pendare, fiind greu de crezut că ­s-ar fi găsit ­cineva să-l apere. Cînd sări calul, te aștepți ­s-o ­încasezi.

Iată însă că, în loc să se stăpînească și să urmeze căile regulamentare, Dragomir a căzut victimă propriului temperament. Și-a pierdut avantajul și creditul, insis­tînd că “așa se întîmplă cînd angajăm toți șomerii Europei care n-au nimic de muncă în țara lor pentru că n-au valoare”, că “eu nu l-aș fi angajat pe Bonetti nici la echipa de juniori” etc, etc. A venit astfel rîndul ­starostelui LPF să greșească. Implicit, ­să-i ridice adversarului mingea la fileu și să-l scape printre degete.

Comentarii (91)Adaugă comentariu

Cheetah (2118 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 16:52

Asadar, ramine ca inainte, cum era stabilit! 🙂
Cei doi, temperamentali si cu personalitati puternice, s-au duelat verbal prin intermediul MEDIA.
Ei si?
Lucrurile vor ramine la fel, ce-i important pentru Bonetti e sa vada ce greseli face echipa, sau EL, si sa incerce sa le corecteze pentru a readuce Dinamo acolo unde ii e locul: in top 3 campionat intern.

dsafsa (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 16:55

pe militzica dragomir cine-l suspendeaza?se crede un fel de mesia al fotbalului romanesc desi e unul din motivele pentru care suntem jos de tot

C Sf (4 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:04

Cand jignesti pe toata lumea si te dai destept e normal ca uneori sa ti se mai si raspunda (de data asta un baiat care a jucat prin Serie A,in anii de glorie a campionatului italian). Asa ca articolele astea subiective si de slaba calitate nu-si au rostul din partea d-voastra 🙂

jules (14 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:06

Sa nu uitam ca aceasta cearta sa datoreaza si arbitrului belgian, care nu a acordat doua lovituri de la 11 metri pentru dinamo!

jules (14 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:07

Vad ca dl Ovidiu e impaciuitor pana vine vorba de Steaua.

Tudor (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:08

Un strain vine si are curajul sa spuna adevarul si se trezeste cine sa il apere pe mitica, si pe toti ce au ‘nenorocit’ fotbalul romanesc (gen familia becali & multi alti)..ar trebui sa apreciem mai mult oameni ca boneti..pacat..

CARLOS (16 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:11

D-le IOANITOAIA, ati gresit aparandu-l pe seful LPF{ nu-i spun …domn} din cauza ca , au aceleasi drepturi sa-si dea cu parerea unul despre activitatea celuilalt . Nu cred ca prin regulament, DRAGOMIR are dreptul sa vorbeasca despre un antrenor si acesta sa taca, cu atat mai mult cu cat BONETTI are dreptate in ceeace spune despre activitatea sefului LPF. E imbucurator faptul ca-i mai da cineva implicat in fenomen peste „bot” lui DRAGOMIR, nu numai ziaristii si suporterii de care nu se sinchiseste. BRAVO BONNETI.

alex (2 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:14

domnule Ioanitoaia TOTI SUPORTERII sunt impotriva lui Dragomir

bogdan (32 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:14

Sincer mi-e rusine de rusinea ta dle Ionitoaia! Chiar esti orb sau complet dependent de aceasta mafie abjecta? Cum sa justifici domne iesirile repetate in decor ale acsutui vagabond militian? Ai pretentia ca ai umblat prin lume si cunosti fotbalul mondial, da? In ce tara ai pomenit ca un sef de Liga sa vorbeasca non stop numai timpenii si sa emita judecati de valoare despre fotbalisti, echipe, actionari si antrenori? Cine ii da dreptul acestei nulitati patente si corupte sa aiba opinii publice incontinuu despre tot? Cit credeti ca mai trebuie ca jucatorii si antrenorii sa suporte acest baraj de batjocura din partea unui incult? Nu v-a placut cum a manipulat tot in cazul Craiova dar acum e oarecum justificat ca isi da cu parerea in toate? Ce il priveste pe el ce si cum face antrenorul unei echipe sau ce ar trebui sau nu sa faca actionarii? Chiar v-ati pierdut orice bruma de judecata ? Daca ar incepe zilnic sa va comentreze articolele din ziar si sa sugereze ca ar fi bine pt GSP sa scape de matale ca nu aveti valoare de acest ziar? A? Ati tace din gura ? Cum sa sugerati ca Bonetti trebuia sa taca ca este oarecum in parohia lui Dragomir? Pardon? Scrie in fisa antrenorului ca trebuie sa ignore critici,insulte si opinii neavenite din partea sefului Ligii?
Dragomir poate sa aiba ce opinie vrea, poate sa zica de exemplu ca Steaua a meritat victoria ca a fost mai buna ca ajucat mai frumos ca are lot mai puternic ca arbitrul nu i-a ajutat decisiv, ma rog ce vrea el, ca observator de futbol, dar cind incepe sa aiba opinii tehnice despre joc, despre asezare in teren, despre valoarea unui antrenor despre ce ar trebui sa faca actionarii cu echipa cutare sau cutare este complet in decor si nu are nici o cadere sau drept de exprimare, punct.
Si apropos, vreti sa sugerati ca NU este un gainar si un mafiot corupt pina in maduva oaselor ?? Vai si amar nene Ionaitoaie, urit trebuie sa mai fi sa ai nevoie sa lingi sau sa aperi infractori abjecti pe care chiar dumneata i-ai dat in fapt de multe ori…iar acuma incerci, penibil, sa echivalezi reactia temperamentala a lui Bonetti cu provocarile mizerabile ale acestui derbedeu cu aere?
Imbatriniti urit dle….pacat..

vali (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:16

Il pai pupati mult in fund pe dragomir…mai bine nu scriati acest articol domnule Ioanitoaia

vrajitoare batrana este Ioanitoaia (3 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:18

„Vrajitoarele” numarul 1 de pe gsp sunt Catalin Tolontan, Ovidiu Ioanitoia si Maria Andries. Acestia sunt unsi cu toate alifiile si isi satisfac stapanii cu inflacarare. In acelasi timp pozeaza in „fete mari” si prin tipul discursului insufla credibilitate unora mai naivi care nu judeca mai departe de aparente.

ANDU (62 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:19

JULES,REVINO,CAND TOATE ASTEA SE VOR DATORA UNUI ARBITRU ROMAN SI CAND PUNCTELE DIN MECI CHIAR AR CONTA,NU ACUMA,CAND ARBITRU II STRAIN,BOGAT SI INCORUPTIBIL.
PAI ASTA CASTIGA MINIM 100 DE MII DE EURO PE AN,MECIUL CU DINAMO NU ERA ASA DE IMPORTANT,INCAT CINEVA SA IL PLATEASCA PE ARBITRU CU 500 DE MII-1 MILION,CAND II LA 10 PUNCTE DE ECHIPA ADVERSA.
P.S:LA CHIRICHES NU A FOST PENALTY.
SI STEAUA A AVUT 2 PENALTYURI NEACORDATE(COSTEA SI RUSESCU).
FC SAMPANIA PENALTY DINAMO,IN FIECARE MECI PRIMESTE MINIM UN PENALTY(DAR DOAR CAND ARBITREAZA ROMANI).

Pandele (13 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:22

Ma surprinde mentalitatea asta „Dragomir e sef peste parohia lui, deci are dreptul sa-si dea cu parerea si chiar sa jigneasca. Pe de alta parte, antrenorul e doar un sclav pe plantatie si n-are dreptul sa riposteze”. Antrenorii din fotbalul romanesc au ajuns in situatia unor prostituate, abuzate de pesti si de clienti (presedinti de club, samsari de jucatori, oficiali federali si chiar jurnalisti). Ei bine, unul dintre ei a decis sa nu tolereze acest tratament si sa riposteze la fiecare jignire. Si pentru asta, Dario Bonetti are toata admiratia mea.

liviu (5 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:22

Articol slab nu ne-ai spus nimic nou ,senzational.Sau vrei sa te includ pe lista mediocrilor din presa sportiva scrisa ?Bonetti are dreptate,Mitica tre sa mai si taca draqu din gura ca vorbeste si ce nu trebuie.Nu e treaba lui sa critice antrenori si parerea lui despre fotbal e nesemnificativa ,nu are o influenta decat NEGATIVA asupra fotbalului romanesc.Sa va fie rusine domnu’ Dragomir de ineptiile scoase pe gura dumneavoastra. A..si tovarasu’ Ovidiu fiti mai impartial Steaua nu e campioana nici teoretic si nici practic.

apox (31 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:26

La fel cum si d-voastra veti fi taxat de fanii Stelei pentru pozitia radicala pe care ati luat-o vizavi de arbitrajul de ‘derby de Romania’, ignorand complet argumentele si nemultumirile uneia dintre parti.

Cat despre Dinamo, aceasta echipa este mediatizata foarte mult in Romania, avand in vedere aporturuile concrete pe care le aduce in fotbalul romanesc, in cupele europene, catre echipa nationala, etc., interesul fanilor dinamovisti (si aici ma refer fata de propria echipa nu fata de Steaua). Si ma chinui de ani buni sa inteleg de ce? Ce are aceasta echipa atat de special, si eu nu vad?

Radu (6 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:29

„Evident, indicat ar fi fost să-și fi ținut părerea pentru el, tăcere ce ne-ar fi scutit de o întreagă tevatură.”

Nu credeti ca ar trebui sa va uitati in oglinda in fiecare dimineata, domnul Ioanitoaia? Il blamati pe domnul Dragomir, pentru modul de abordare a unei situatii, cand si dumneavoastra ati facut la fel zilele trecute.

Daca va tineeati parerea pentru dumneavoastra, eram scutiti cu totii de tevatura legata de meciul de saptamana trecuta.

Sunteti ipocrit

alen (107 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:31

Ioanitoaia, Bonetti nu e sclavul lui Dragomir, nici in „parohia lui”. Daca vrei sa zici ca trebuie sa respecte regulie de conduita, perfect adevarat, dar alea sunt valabile pentru toti, inclusiv pentru Dragomir si presedintii care se porcaie pe la TV. Cat despre calitatea lui Dragomir de a se pronunta asupra competentelor unui antrenor, da-mi voie, de unde tot le scoti?? Competentele lui Dragomir se intind cat scrie in statutul LPF si atat. Cat despre pricepere, este exact cum a zis bonetti, corleone se pricepe la gainarii nu prea are el treaba cu fotbalul propriuzis.

calinescu_ (25 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:33

SI TU NEA OVIDIU …..!!!!!
BONETTI A SPUS CE TREBUIA SA URLE PRESA SPORTIVA ROMANEASCA ….!!!!!
FOTBALUL ROMANESC ESTE IN MANA UNOR GOLANI SI NEAMURI PROASTE,CARE TE FURA PE FATZA …..!!!!
NU SUNT MAFIOTZI CUM CREDEAM NOI , CE SUNT NISTE GAINARI ORDINARI …..!!!!
TOATA LUMEA II CUNOASTE SI PUTINI SUNT BARBATII CARE AU CURAJUL DE A SPUNE …..!!!!

DINAMO (6 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:33

Pai mitica pentru fotbalul romanesc e ceea ce a fost stalin pentru Rusia si Europa de Est. Fac aceasta comparatie intrucat tot din perioada aia isi atrage mitica ascensiunea. Domnule Ioanitoaia eu zic lasati ipocrizia pentru ca stim cu totii cine a fost si este mitica. Locul lui e la puscarie! Si inca ceva: daca gasiti 3 pareri pro mitica intre cititorii dvs. eu imi mananc palaria.

Bibi (12 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:41

OUCH!!!
Mitică la porcărie!!! Poate se va schimba și la noi fotbalul. Am crezut că ultima campanie cu Miti… pardon… mitică la brutărie va rezolva cazul și va dispărea din fotbal acest non-caracter. M-am înșelat din păcate.

staua (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:43

Sunt fericit
Si ma simt bine
Scopul vietii l-am gasit
Intalnindu-te pe tine
O Steaua ale
O Steaua ale
O Steaua ale
O Steaua ale
O Steaua aleeee !

gilos (328 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:48

Domnule Ioanitoaia,
Bonetti are perfecta dreptate sa fie revoltat. Cine este acest militian infumurat de isi permite sa-si dea cu parerea despre tot ? Asta e treaba lui ? Ce realizari are militica ?
A dezafiliat Craiova, a retrogradat Timisoara, a musamalizat cazul valiza si cazul Ceahlaul, blaturile Urziceniului si ale Galatiului prin care au luat campionatul, a acoperit cazurile de coruptie din arbitraj dovedite ( Constantin si Avram ), si-a numit marionete la comisii si isi bate joc de regulamente, s-a aliat cu impresarii si conducatorii de club cu dosare penale si a constituit un grup de tip mafiot cu care conduce liga. Asta e dragomir, cancerul fotbalului romanesc.
Bonetti are tot sprijinul suporterilor dinamovisti. A avut curajul sa denunte aranjamentele si interesele impresarilor Victor si Ioan Becali, care cu complicitatea conducatorilor dinamovisti ( borcea si turcu, in special ), au jefuit si devalizat clubul.
Militianul Dragomir trebuie sa plece ! Cat sa il mai suportam, fratilor ? Chiar nu vedem ca s-a ales praful de amaratul nostru de fotbal romanesc ?

bogdan (4 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:49

Ne sustinem tehnicianul pana la moarte. MANDRI DE A FI DINAMOVISTI !!!!
P.S. Nu are dreptul nimeni in afara de actionarii clubului Dinamo si suporterii clubului Dinamo sa isi dea cu parerea fara a putea primii o replica. Nu este prima data cand acest gainar de dumitru isi da cu parera de Dinamo. Nu demult, pe la inceputul acestui campionat, dar si in cel trecut acest gainar spunea ca Dinamo nu are lot de primele 3 !!! Acum cand are el chef da cu rahat in antrenorul nostru. Sa isi vada de campionatul lui corupt si sa ne lase

STEFAN (24 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:50

Dupa articolul cu Steaua…unde consider ca exagerati cu pretentiile de mare gazetar, acum veniti cu porcaria asta. A ajuns Dragomir cel pe care nu o sa il spele nicio apa sa ne spuna cine e antrenor si cine nu. Lasa ca mai vedem si noi cine ce poate ca nu suntem complet idioti. Iar la noi in tara nu sunt multi cei ce sar la gatul lui nea Mitica, mai ales de frica influentei pe care o are militianul in sistemul necrozat. Dumneavoastra scrieti un articol in care pare ca va luati de ce au spus impricinatii si analizati textul…cand de fapt vreti sa infierati in subconstientul celor care citesc gestul unui strain care raspunde asa cum merita un golan de presedinte de liga. Cu astfel de oameni nu trebuie sa stai la prea multe certuri. Tai in carne vie si gata. Personal mi se pare mai grav cum raspunde militianul. Poate nu inteleg eu bine dar o dati cu bata in balta de doua ori intr-o saptamana. Nu stiu de ce cred ca ati scris cu alte intentii decat cele ce se vad la o prima citire. Sper sa ma insel…

Talpaiadului (54 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 17:54

De ce nu a facut Dragomir ceea ce sugereaza domnul Ioanitoaia ca ar fi trebuit sa faca? Raspunsul: pentru ca Dragomir este un gainar :))

Lucca (47 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 18:01

Cred ca dl Ioanitoaia se cruceste descoperind ca suporterii lui Dinamo sunt la fel de opaci ca si cei ai Stelei. Voi vreti injuraturi pentru ca va depasesc nuantele. Pana va fi schimbat cum merita, Dragomir e seful Ligii si nu ii e permisa nicunui antrenor, roman sau strain, sa il jigneasca. Cu atat mai putin acestui no name de Boneta care nu a castigat nimic in viata lui.

Olteanu (478 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 18:05

Dl. Ioanitoaia e prea subtil pentru unii dintre voi care nu vedeti decat in alb si negru. E cu ala sau impotriva lui ala. Oricat l-ati iubi pe Zbonetti, trebuia sa isi tina gura. Cat nu bate pe nimeni, nici nu e antrenor.

varanga53 (38 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 18:06

Termina domnule cu „parerile” dumitale ! Nu-ti mai da atata importanta cu ceea ce crezi DUMNEATA ! Cand o sa ai , MACAR O DATA, o parere transanta (despre orice) , abia atunci o sa devii si „ziarist” ! Pana acum , te manifesti doar ca un „purtator de vorbe” !

iulian (10 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 18:07

oltean la oltean nu-si scoate ochii…

Dumi (60 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 18:09

Sunteti cu capul? Unde il apara pe Dragomir? Apara o functie, nu un individ si in final se si disociaza de el.

georgica (17 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 18:10

aveti dreptate si de data asta dle ioanitoaia. Ati aratat ca amandoi au o vina in escaladarea acestui mic conflict. Amandoi au „sarit calul” ..

georgica (17 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 18:11

Temperamentul latin, in cazul amandurora, isi spune cuvantul …

mihai (2 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 18:13

Domnule Ioanitoaia ,a-ti avut calitati de ziarist ,in alte vremuri acum nu.Pentru ca dvs.nu puteti fi obiectiv intrucat a-ti fost angajatul lui Dragomir.In plus, fratii Becali,groparii fotbalului romanesc, au fost invitatii emisiunilor dvs.la greu. D-le Ioanitoaia ,inclusiv acest articol ne arata ca sunteti ziaristul cu calitati ,dar ale unor oameni si vremuri expirate.

abcde (206 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 18:14

@varanga. Ai dreptate, sa te ascultam pe tine care esti nimeni pe lume sau pe aia care isi imagineaza ca Ioanitoaia e oltean!!!!Avea dreptate careva mai jos, voi vreti injuraturi, nu interpretari si admiteti doar ce va convine. Saraci cu duhul, dar fuduli.

groparu (41 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 18:17

Personal eu apreciez si parerea lui Dragomir fata de ce paote Bonetti cit si aprecierea italinului fata de Dragomir. De ce? Foarte simplu. In primul caz in afara de ingimfare Bonetti nu face decit sa invete ABC-ul fotbalului in calitate de antrenor in curtea lui Dinamo. Se apropie sfirsitul turului si echipa nu stie ce joaca. Aici de vina este doar antrenorul deoarece inca nu e hotarit: ori joci calea atacului ori iti faci echipa de asa natura ca sa joace exclusiv pe contraatac. Nu se poate spune ca nu are jucatori. Petrescu a facut la Urziceni din rahat bici deoarece a trasat o formula de joc care era aceeiasi in orice partida. Pe de alta parte Dragomir stie ce spune. Sa joci cantonat in aparare nu o caracterizeaza pe Dinamo care ramine inca echipa cu cele mai multe goluri inscrise de-a lungul campionatelor dovada a caracterului ofensiv pe acre antrenorii o imprimau aceste echipe. In al doilea rind Bonetti are dreptate cind se da la Dragomir dar poate nefamiliarizat cu limba romana greseset cind il face gainar. Mitica nu e gainar. Nu il intereseaza micile afaceri din care sa cistige maruntis. Mitica e un mafiot sadea care a pus la punct un sistem infailibil de a scoate bani. Pentru el nu conteaza ca fotbalul romanesc se afunda in mocirla. Pentru Dragomir conteaza doar banul. Face parte dintr-un anturaj in care se invirt alti mafioti. Se sprijina unul pe altul si incearca sa acopere doua lucruri : cum au fost preluate cluburile si cum s-a format Liga profesionista de fotbal. Aici e secretul destramarii fotbalului romanesc. Bonetti nu are de unde sa stie si il face doar gainar. Se insala. Sub masca omului blind, hazliu si agramat se ascunde hotul hotilor din fotbalul romanesc.

Stefan (15 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 18:20

Din ce vad eu lumea a trecut prea usor peste ultima afirmatie a lui Dragomir : „dacă s-a luat de mine, înseamnă că i s-a făcut de ducă lui Bonetti”. Hopaaaaa!!! Mai nou Dragomir poate da jos antrenorii de la Dinamo? Pai atunci, chiar e gainar (impreuna cu cei care-l sustin). Bonetti a avut dreptate, nu vad de ce ar fi acuzat de obraznicie. Mai degraba conducatorii de la Dinamo ar trebui sa il acuze pe Dragomir de obraznicie, Bonetti n-a facut decat sa spuna lucrurilor franc pe nume. Dar se pare ca asta ne supara.

IO (228 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 18:23

Nu stiu cat de antrenor e Bonetti, dar cred ca Dinamo este a treia echipa ca fortza si joc din campionat, dupa Steaua si CFR. Iar asta se intampla in contextul in care italianul are un lot caruia i-ar mai trebui vreo doua trei „petice”, daca nu chiar mai multe. Sa amintim ca jucatorii nu si-au primit salarile de ceva timp, iar acest lucru este un impediment, asa cum se vede si la Rapid.
Din pacate, Mitica de la brutarie nu are destul bun simt sa nu faca nici un fel de remarca la adresa antrenorilor sau chiar a jucatorilor din liga pe care o pastoreste. Observatile in legatura cu Bonetti sunt in mod evident legate de prietenia sa cu fratii Becali.

T (14 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 18:28

Din nou eu: să nu uitați să scrieți un articol și despre domniile sale Lucescu și Petrescu, care sar calul cu declarațiile la adresa arbitrilor în Ucraina, respectiv Rusia.

Cel puțin Bonetti e mic copil pe lângă Dan Petrescu și manifestările acestuia.

Da, nivelul fotbalului de la ora actuală în România a fost adus la pământ de un management defectuos al șefilor Mircea Sandu, Dragomir, șefii comisiilor de arbitri și de patronii penali care au derulat afaceri dubioase prin și cu ajutorul cluburilor.

Trei cluburi de legendă au fost deja distruse de 3 pușcăriași, cu largul concurs al lui Dragomir și Sandu: Craiova, Timișoara, Argeș (ultima, echipa mea de suflet).

Am putea menționa și Farul C-ța si Poli Iași.

De U Cluj își bate joc cum vrea Florian Walter, un fost acționar la Dinamo.

Alt exemplu: Urziceni, echipă de carton prin care s-au luat banii de Champions League, s-au împărțit cu cine trebuia, și la revedere.

Un alt exemplu care era pe cale să devină realitate: Oțelul Galați, echipă care a luat campionatul cu ajutorul arbitrilor, a dat ce era de dat unde era de dat, și urma să se ducă în liniște spre B

Steaua, Rapid și Dinamo n-au urmat pentru că legăturile lor cu interlopii sau cu politicieni puși unde trebuie, etc., sunt încă de actualitate.

Daaar, Bonetti a sărit calu’. Admițând că Bonetti a sărit calul, conducătorii noștri au sărit herghelii întregi de cai!

adrian (5 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 18:40

Iauzi ca in coada listei, aloo a castigat o cupa si supercupa ,a calificat dinamo dupa 0-3 din tur in cupa europa, si tot respectul ptr Bonetti in nicio tara din lume un presedinte de federatie nu ataca un antrenor.

dog_one (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 18:50

DRAGOMIR A GRESIT CA SI-A DAT CU PAREREA DESPRE CAT DE BUN SAU RAU E DARIO. SE STIE CA E PRIETEN CU GIGI SI FACE TOT CE POATE CA EL SA I-A TITLU.

cronicasportiva.com (36 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 18:54

bonetti are dreptate. dragomir este un gainar.

Dan (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 19:13

Hai sa fim seriosi!!!
Adica se vede de la o posta ca toata suflarea din fotbalul romanesc se da la o parte cand vine vorba de stoaia! Iar acum au adus si un arbitru „strain”, care sa le bage meciul (unicul derby) oilor in buzunar!
Iar dragomir asta trebuia sa se afle de muuuuult in puscarie pentru gainariile si escrocheriile pe care le-a facut in fotbalul romanesc!!! In fond, e doar un bandit, un escroc si un mare mafiot, care a pus fotbalul romanesc pe butuci, alaturi de mircea sandu!!!

cetateanu (5 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 19:34

Sunt stelist in Romania si juventin in Italia. Sau invers, oricand. Oricum ar fi, consider ca sunt suporter de fotbal, si nu necesar un mare cunoscator. Lasand la o parte ca am poze cu Bonetti cand juca la Juve, si chiar daca nu suport Dinamo, trebuie sa afirm ca imi pare unul dintre antrenorii care au dovedit ca pot sa faca treaba si cu ingrediente putine (si asta conteaza cel mai mult). Pentru ca aproape oricine ar fi Guardiola, daca ar avea sansa de a antrena lotul Barcelonei. Dragomir a imbatranit urat, doar un infatuat poate sa aiba o asemenea reactie fata de o persoana care chiar se stie sa antreneze. Acum multi ani, cand Dragomir era mare sef la „Atac la persoana”, spunea ca nu conteaza cum o faci (omul era aproape semi-analfabet, corectoarele lucrau ore suplimentare la „editorialele” lui), ci sa o faci, sa inteleaga lumea ideea ta! Eu, ca si suporter de fotbal, am inteles ideea lui Bonetti – jos palaria! – insa pe a lui Dragomir nu am cum s-o pricep. Si am fost unul dintre aceia care pierdeam noptile la Procesul Etapei pe Pro tv, prin ’98-’99 cand il aveati invitat pe Dragomir. Mi se parea simpatic, asa cum mi s-au parut si Vadim, si Becali. M-am convins acum, vremea lor a trecut de mult, acum nici macar amuzanti nu mai poti sa-i etichetezi. Expirati!

ghionoaia (2 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 19:37

D-le Ioanitoaia, pe Dario Bonetti il cunoastem mai putin, dar pe Mitica Brutarul il stim bine si de multa vreme. Cu totii suntem de parere ca el este un gainar, un infractor, un caracter josnic, un puscariabil.
Nu va mai mirati atat de mult de ceea ce a declarat Dario.
Mai mult ne miram noi de pozitia dvs. ca ziarist foaaarte impartial.

17 M… Tirbuson (871 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 19:46

Maestre, asa de bine scrie doar Ma…! Nici nu cred ca ai scris singur. Cu toate ca mie Boneti mi se pare bun, e fixat pe tineri, pe reconstructie. Cred ca a scos max. din Sticle la ora asta. Singurul lucru care l-as face altfel, as juca mai mult cu Cucudean. L-am facut eu Roaba, caci a gresit adresa, dar l-as lua la mindrute pe loc.

babadepesantz (11 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 19:53

pe surse : lpf deja a stabilit cine va fi campioana in 2013 . in retur vor fi meciuri castigate de „campiona” in min.90 din penalty .

desant (22 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 20:01

nu stiu ce se intampla de cateva articole, aberatii peste aberatii : 1. „să admitem însă că șeful Ligii Profesioniste are, la noi și pretutindeni, calitatea de a se pronunța asupra unui tehnician.” – nu pot sa cred ca aceste cuvinte au iesit din „gura” dumneavoastra !!! de cand un presedinte de liga are „calitatea” de a denigra un antrenor, de a aprinde spiritele intr-un club ?!
2. „Luat de val, italianul a împins obrăznicia dincolo de orice măsură și l-a numit “găinar” pe președintele Ligii” – asta nu-i obraznicie, e o realitate care se pare ca va doare chiar si pe dumneavoastra

nu mai incercati sa luati apararea unor oameni pe care nu-i recomanda ABSOLUT NIMIC in toata activitatea lor

Magda (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 20:42

@mihai. Tu sa iti dai cu parerea despre domnul Ioanitoaia cand vei reusi sa scrii corect gramatical ati, ceea ce se invata in a treia elementara. Zau ca prea va luati nasul la purtare doar pentru sunteti anonimi. Intai la gradinita si apoi la cuvant!

Cadu (4 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 20:49

Nea Ovidiu, felicitari pentru ca ai sange in instalatie. Numai un ziarist de talia matale are curajul sa ii contreze pe stelisti si sa il laude pe Dragomir. Cred ca o faci special ca sa ii enervezi pe toti caraghiosii astia.

dorin (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2012, 20:57

DE CE NU-L APARA ACTIONARII PE BONETTI? DAR NOI CE FACEM?

V-ati intrebat de ce Dario Bonetti nu este aparat de actionarii clubului cand acesta este atacat atat din interiorul clubului de Cornel Dinu dar si din afara de catre fratii Becali sau mai nou Mitica Dragomir?

In momentul in care antrenorul care a adus singurele trofee a lui Dinamo din ultimii 5 ani ar fi sprijinit public de actionari atunci automatic vina lipsei de rezultate din ultimi ani a lui Dinamo din Europa sau campionat se transfera la sursa problemei: actionarii lui Dinamo. Cand de ani de zile actionarii lui Dinamo au vandut tot ce era de vandut iar clubul este sugrumat de datorii facute de aceeasi actionari care nu au respectat legea si nu au platit impozitele sau datoriile catre terti, atunci nu se poate vorbi de performanta.

Bonetti a fost numit antrenor de Nicolae Badea in al doilea mandat, nu ca sa faca performanta (fiindca daca se dorea acest lucru se faceau transferuri de fotbalisti si se plateau la timp salariile actuarlilor jucatori sub contract cu Dinamo). Rolul lui Bonetti la Dinamo, in viziunea lui Nicolae Badea este acela de paratraznet, de acumulare a numultumirilor din toate partile.

Se stie ca Bonetti nu se lasa calcat in picioare si va spune lucrurilor pe nume si va denunta, asa cum de altfel a si facut-o caracatita ce sugruma clubul Dinamo si fotbalul romanesc.

Bonetti a fost folosit in lupta suporterilor cu frati Becali iar mai nou in lupta cu Dumitru Dragomir. Nici unult dintre actionarii lui Dinamo nu-i va lua public apararea lui Bonetti in lupta cu fratii Becali sau Dragomir ca atunci discutia despre problemele lui Dinamo se va muta asupra incompetentei actionarilor.

V-ati mai intrebat de ce la club este mentinut pe post de translator, un incapabil care poceste atat limba romana dar si cea italiana si care traduce aiurea ce spune antrenorul italian a lui Dinamo sau interbarile presei?

Este mai bine asa , Bonetti este problema la Dinamo si „aroganta” lui . Din pacate Bonetti, n-a gasit loc sa-si explice pozitia si gandurile pe pagina oficiala a lui Dinamo ci la emisiunea radio a unui stelist: Gabi Safta, care i-a asigurat antrenorului lui Dinamo o traducere mai profesionista decat clubul Dinamo care l-a angajat pe Bonetti.

Atata timp cat noi suporterii asistam pasiv si nu luam atitudine pe stadion, in presa, la radio, tv si pe internet impotriva actionarilor lui Dinamo, clubul nostru se va scufunda in mediocritate, iar Bonetti va fi doar un nume de pe lunga lista a antrenorilor sacrificati pentru ca actionarii lui Dinamo sa-si poata duce mai departe afacerile si magariile la Dinamo. Precizez ca nu sunt un suporter a stilului de fotbal promovat de Bonetti, dar acest aspect este mai putin important decat problemele care sugruma Dinamo.

Cei de la Rapid au luat atitudine impotriva conducerii clubului lor, noi ce facem?

Ei mai mare rusinea ca un strain, precum Bonetti este mai vocal decat noi toti in apararea intereselor lui Dinamo. Rednic si altii au fost sacrificati fara ca noi sa luam atitudine. Daca pierdem si oportunitatea asta sa facem scut comun pentru interesele lui Dinamo, atunci ne meritam soarta.

Avem oameni bine cunoscuti in PCH precum: Elias, UEFA, Mihnea care ar putea acum sa ne ajute si sa dea tonul, sa ne organizam si noi, pentru ca marea masa a dinamovistilor sa se alature pentru sustinerea intereselor lui Dinamo. Facem si noi ceva sau lasam Dinamo sa moara? .

Comentează