Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Adevărul ca dușman

Nu cred că mai are rost vreo discuție pe tema arbitrajului din Derby de România cît timp însuși Reghecampf a admis că “a fost penalty pentru Dinamo la Matei și Chipciu merita eliminat”. Deși a adăugat “dacă Dinamo ar fi […]

miercuri, 7 noiembrie 2012, 5:42

Nu cred că mai are rost vreo discuție pe tema arbitrajului din Derby de România cît timp însuși Reghecampf a admis că “a fost penalty pentru Dinamo la Matei și Chipciu merita eliminat”. Deși a adăugat “dacă Dinamo ar fi făcut 2-1, sînt convins că am fi revenit și am fi egalat”, completarea respectivă nu modifică radical datele problemei. Spre lauda lui, Reghe a recunoscut.

Aștept să văd ce reacție va stîrni afirmația de mai sus printre suporterii roș-albaștri. Cum vor reacționa aceștia la cuvintele propriului antrenor, care poate fi bănuit de orice, dar nu și, sub nici o formă, de simpatie pentru “cîini”!   După ce au tras în mine din toate pozițiile, mă întreb în ce măsură fanii vor îndrăzni să-l contrazică și pe Reghecampf sau, revenind cu picioarele pe pămînt, vor ridica mîinile?

În finalul unei polemici pe care o consider definitiv închisă, reproduc postarea internautului Pandele. Vă invit s-o parcurgeți cu speranța că veți înțelege ce m-a împins s-o aleg: “Citesc comentariile steliștilor și mi se pare trist că mulți dintre ei nu au nici o noțiune de fair-play.  E așa greu să recunoști că ai cîștigat ȘI (subl.a.) datorită arbitrului care a greșit în favoarea ta? Steliștii par să nu mai aibă adversari în campionat, dar lasă impresia că au avut și vor avea mereu un mare și implacabil dușman, adevărul”. Cu asta, basta.

Altminteri, învingătoare cu 2-0 pe Arena Na-țională, Steaua susține la Molde un meci extrem de dificil. În Scandinavia a sosit iarna, iar adversarul ar putea intra joi seara cu prima garnitură, nu cu cea secundă, aliniată în tur. Sînt semnale că, presat de federație, ai cărei șefi s-au declarat deranjați de abordarea de la București, Solskjaer va recurge la un compromis, va introduce o echipă jumi-juma, va amesteca titularii cu rezervele.

Dincolo de componența acesteia, să remarcăm că forul norvegian n-a rămas indiferent, ci a bătut cu pumnul în masă, atunci cînd a simțit că interesul lui nu coincide cu cel al lui Molde. Concret, cu două etape înainte de încheierea sezonului, Molde posedă un singur punct în fața lui Stromsgodset, 56 la 55, iar de jucat mai are cu Honefoss (locul 12 din 16) acasă și la Fredrikstad (14). În condițiile unui golaveraj inferior, i-ar trebui 6 puncte din 6 ca să-și păstreze titlul.

Se justifică astfel intenția lui Solskjaer de a folosi vedetele în competiția internă și de a le menaja în Europa League. Iată însă că în Norvegia, cît de independente și de puternice sînt cluburile, ele nu fac ce vor nici măcar în vestiar!  Ca pretutindeni, se mai ceartă cu federația, dar nu ies din cuvîntul acesteia. Motivul e simplu, deoarece federația din Oslo, spre deosebire de cea din București, e respectată și ascultată. Are credibilitate.

În sfîrșit, deși nu-mi schimb părerea că arbitrul a ajutat-o în Derby de România, îi urez Stelei succes la Molde!  Îi țin pumnii strînși nu pentru că sînt stelist, cum nu-s nici dinamovist ori rapidist, ci pentru că doresc binele fotbalului tricolor. Așa ar trebui să gîndim toți.

Comentarii (272)Adaugă comentariu

babalaul (20 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:38

tocmai i-a crescut pretul la publicitate pe blog … lui Nea Ovi …

iustin (82 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:39

farza penaltiului nu exista conform regulamentului pentru ca meciul trebuia oprit si deci despre ce vorbim?

mihai (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:41

D-le Ioanitoaia,ati distrus nationala tragand in Piturca de dragul lui Hagi si Popescu,ati distrus gimnastica feminina tragand in Belu,acum va rafuiti cu Steaua,doar
doar ai puneti la pamant,in numele „sfintei dreptati”.
Sa va fie rusine!!!!!!!!!!

cro-sa (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:45

Dle ioanitoaia chiar asa de vehement puteti fii cu privire la penalty, pai se vede slugarnicia dvs fata de acest focar dinamo cazurile lucescu,lupescu sau prunea ,mereu a-ti fost cu ei, fatade cu craiova era ceva fals. Pai in acest meci unde ati vazut dvs fair play,oare dvs ati vazut cand tucudean il calca pe matei pe picior probabil ca trebuia sa dea 11 metri pt pedigrii la acea faza si implicit rosu lui tucudean

circotasul (22 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:47

Stelistii ca ala de se inneaca si nu i se mai vede decit mina si tot mai arata degetul.Incep acum sa „dezgroape morti”, ca o fi ca o pati numai sa nu recunoasca adevarul simplu si anume ca:ARBITRAJUL A FOST PARTINITOR, SI A INFLUENTAT REZULTATUL(cu intentie sau fara).

Fiore (15 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:47

Domnule Ioanitoaia, de ce v-ati legat doar de faza cu acel penalty clar la Matei si nu si de penalty-ul si mai clar la Curtean, intrarile f. dure ale stelistilor, tinerea in postura de ultim aparator a lui Bourceanu, soldata numai cu cartonas galben si in general maniera de arbitraj ?… credeam ca sunteti impartial, dar se vede de la o posta afinitatiile ptr. suflarea @urolac@

dinu (25 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:00

cand nu ai jucat nimic un meci intreg, e absurd sa te legi de o singura faza.

Milici (440 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:03

Aşazisa recunoaştere a lui Reghencamf e un argument de circumstanţă , trunchiat;omul a zis că arbitrul ar fi trebuit să întrerupă jocul pentru ccidentarea lui Pintilii cînd Lato a pălit , ostentativ , băşica în aut şi că , dacă tot a făcut această greşeală majoră nefluierînd , faza subsecventă poate fi considerată penalti;discuţia a avut loc la Digisport , cu Radu Naum , în contextul cînd Reghe nu comentează niciodată arbitrajul , fapt precizat şi în discuţia cu pricina , recunoaşterea fiind de fapt o tentativă de încheiere a discuţiei inutile pentru antrenor.
Mă întreb de ce nici cariatidele susţinătoare forte ale agumentaţiei şubrede a dlui Ioaniţoaia (Crăciunescu , Porumboiu !!! etc) , nici Digi sport , nici GSP nu au pomenit nimic absolut nimic despre faza de mai sus cu Pintilii, Bonetti şi arbitrul.Măcar acum aşteptam revenirea dvs , dle Ioaniţoaia.
Nu mai vorbesc de aspectul moral şi lipsa de fair play şi , în ultima instanţă , de bucă a acţiunii declanşate de Bonetti.
Nici despre ce a văzut arbitrul din poziţia sa nimeni n-a zis nimic.
E simplu să explici ignorarea realităţii prin fanatism infantil sau acuze aiurea de party pris a dlui Ioaniţoaia , cu simpatiile cunoscute , formulate de postaci care , să zic euemistic , nu-l cunosc pe ziarist.
Am mai spus , nu sunt fanatic , nici măcar stelist , nici infantil şi consider că includerea tuturor postanţilor în aceste categorii nu se susţine.Dar în faţa argumentului suprem , Pandele , omul care are capacităţile paranormale ale unei Vanessa sau Melissa , detectînd la distanţă cine e stelist şi cine nu, mă înclin omul le zice prea adînc şi polemica trebuie încheiată.Pandele a zis , ce mai chichirez gîlceavă?

vio (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:03

daca urmareati toata declaratia lui reghe,chiar la gsp tv,nu mai scriati articolul asta….aproximativ..”din ceea ce am vazut din imaginile aratate de un post de televiziune pot spune ca a fost penalty…dar avem si noi niste imagini in care se vede cum atacantul dinamovist il calca pe glezna pe matei”…de fapt acest lucru s-a vazut si in transmisia live..de aceea nu inteleg de ce atata tam tam la faza asta

Adrian (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:08

Ce draq va tot stresati atata? Cu cat faceti voi mai multa gargara cu atat articolul urmator o sa fie impotriva a ceea ce sustineti voi. Asa se genereaza content si accesari.
Daca din 100 de insi,99 zic DA si unu zice NU…..atunci ala cu NU o sa fie scos in fata pentru a incita spiritele printre ceilalti 99.
A fost,nu a fost una alta…nu conteaza—-Steaua a castigat, restul e cancan.
Nu avem nevoie de consimtamantul lui Ioanitoaia sau a vreunui suporter de la alta echipa pt. a deveni campioni.

arbitrul a fost cu dinamo! (9 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:09

Steaua trebuia sa mai beneficieze de 3 lovituri de la 11m foarte clare, dar arbitrul dinamovist nu le-a dat…
La faza din minutul 80, dinamo a dat dovada ca este o echipa de toata jena, au repus o minge in joc, care a fost data intentionat afara… pentru ca Pintili era accidentat,
Iar la faza incriminata asa vehement de ianitoaia, tucudean la faultat pe matei, nu Chipciu…
ianitoaia a fost toata viata lui un dinamovist inrait, simpatia fata de Craiova a fost de fatada…

babalaul (20 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:12

sincer? iti doresti doar publicitate. punct.

pompiliu bota (29 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:13

Adevarul: cele 3 ghete de aur, arbitrajele lui Macavei din Deva, Velea din Craiova, Irlanda de Nord, 17 Nenthory Tirana, ghinionul si m-au furat arbitrii…

GT (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:13

Pueril argument suprem domnule Ioanitoaia… A recunoscut Reghecampf! Si ce? O fi vreo autoritate in domeniu? Care nu poate fi contrazisa de evidenta? Eu zic sa va mai uitati la acea faza, dar cu ochii mintii nu cei ai inimii… Si veti vedea ca nu aveti dreptate, dinamovistii s-au faultat intre ei, Chipciu a luftat si nu a pus nici o talpa pe nici un genunchi… Chiar ma mira cum de nu puteti vedea evidenta, mai ales ca nu va stiu stelist… La fel si Catalin Tolontan… Aiuritoare reactie, care ma face sa nu mai inteleg nimic. Nu sint stelist, nu sint dinamovist, am fost la meci si am vazut totul pe viu…

2 oi (141 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:18

Maestre Ovidiu sa nu te sperie faptul ca idiotii te mitraliaza din toate pozitiile!
Asa sunt ei stelistii… Mai multi si mai prosti!!

Sa te deranjeze cand te condamna oamenii normali din fotbal, dinamovistii, rapidistii, clujenii, oltenii, banatenii…
In cazul de fata, ei sunt elitele!!

De regula, stelistii se ineaca cu propriile flegme si calca in propriul rahat!

Cand te reprezinta Me Mee Stoica intr-un mod realmente schizofrenic si cand te conduce Gigi Belciug in mod jigodesc-delincvent, nu se mai poate spune ca steaua e o grupare sportiva, ci doar mafiota!

C’mon Super Reds!! :mrgreen:

mihai (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:21

inainte de acel presupus fault, domnule ioanitoaia, meciul trebuia intrerupt, iar pana ca faza sa ajunga in careul stelei, a fost penalty clar pentru steaua in careul lui dinamo. domnule ioanitoaia, fiti, va rog, mai obiectiv. va consider un mare jurnalist. n-as vrea sa-mi schimb parerea…

imbecilitatea geniilor (23 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:21

Nu cred că mai are rost vreo discuție pe tema arbitrajului din Derby de România cît timp însuși Reghecampf a admis că a fost penalty pentru Dinamo la Matei și Chipciu merita eliminat.
nea ovidiu, chiar nu iti dai seama ce imbecilitate spui?

2 oi (141 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:21

@GT

Cred ca ai vazut meciul la aragaz! Nu esti stelist!!?…..
Bwhuahahahaaa….!!
Vad ca gandesti exact in rosu-jegos si albastru-murdar!

steaua trebuia sa joace in 10 de la intrarea criminala a lui Rusescu asupra lui Pulhac!

In rest, argumentele tale sunt ca niste cacareze in drum…

babalaul (20 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:22

pe blogul lui, dl Ioanitaoaia nu raspunde … are de scris momentan alte articole, impreuna cu colegii lui

evidence (7 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:22

@GT
Chipciu nu a luftat, a cazut in duel cu Tucudean.
http://www.youtube.com/watch?v=U5otkHVMoqA
Apoi Tucudean l-a calcat pe Matei
https://i.imgur.com/UowVS.jpg
Apoi Matei care a simtit, a dat cu stangul in dreptul pentru a cadea si cere fault.
Chipciu in caderea lui necotrolata trecea pe la spatele piciorului.
https://i.imgur.com/f4GA2.jpg
Cine priveste aceste dovezi si cere in continuare penalty e un ipocrit!

danut82 (7 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:26

toata lumea a vazut cum ati castigat cu dinamo,stiu k e urat cand toata lumea spune adevarul numai voi nu,duceti va la papa k si el spune la fel.recunosc ca ati fost superiori in joc,asta nu demonstreaza ca echipa care domina trebuie sa castige.respect pt Reghe…restul e can can.

2 oi (141 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:30

Cum spuneam idiotii stelisti spumega in plina amplitudine bahica!!

E ca in bancul cu bicicleta. Nu i s-a dat, De fapt, i s-a luat…

Ca sa invoci faptul ca steaua a fost dezavantajata in FURTUL ANULUI, cu un arbitru care tot meciul a fluierat numai PENTRU steaua, inseamna ca pe linga doza iminenta de prostie, trebuie sa ai si o imensa doza de idiotenie ticaloasa!!

Stelistilor, ne rugam la D-zeu sa va dea la toti, si la familiile voastre, dupa inima si suletul vostru ticalosit de ura!

Sa aveti parte toata viata de dreptate, asa cum a impartit-o arbitrul mafiot in meciul de alataieri!

Asa sa va ajute D-zeu!!

GT (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:35

2 oi, nu sint stelist, sint fost sportiv de performanta caruia ii place sportul in general si urmaresc evenimentele sportive. Am fost pe stadion, las celelalte elucubratii ale tale deoparte. Nu am jignit pe nimeni. Meciul putea fi altfel, daca si cu parca… Filozofie inutila… In faza dezbatuta cel mai aprig insa, Cei doi dinamovisti nu au fost faultati de Chipciu… Este evident pentru cine vede cit de cit si intelege dinamica corpurilor in miscare… Cu tine nu imi bat capul, ca este evident ca nu am cu cine.
@evidence, da, ai dreptate, Chipciu a fost faultat de dinamovist, dar de luftat, tot a luftat. Ramine actiunea, cauza este, corect, alta… Luftul provine din faultul suferit…
Nu sint ipocriti, sint suporteri orbi sau persoane interesate sa inflameze lucrurile… Nu ma deranjeaza nici mizeriile scrise de ei, nici retorica aiuritoare… Am fost la meci, am vazut ce se intimpla pe viu, apoi am urmarit de citeva ori inregistrarea cu camera din stinga lateral a portii steliste… Dinamovistii se vede foarte bine si clar ca pica amindoi odata, datorita contactului dintre ei. Primul isi trage piciorul calcat fiind de cel din spate si amindoi pica, pierzindu-si piciorul de sprijin.

babalaul (20 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:38

bai tata, lasa-ne sa ne pregatin de Liga Campionilor.
de ce ne stresati ?
mai bagati o Shakira de pe locul 10, sa va calmati. cu Ioanitoaia prim balerin.

gogu (16 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:44

Domnu Ioanitoaia,eu sunt stelist si spun ca a fost penalty,daca era un arbitru roman si nu dadea iesea un scandal imens,Dinamo s a obisnuit sa fie arbitrata mereu de Avram sau de Corpodean,sa va aduc aminte cum erau avantajati la fiecare meci? si totusi atunci nu erati asa suparat pe arbitraj,acum aveti o atitudine diversa,foarte ciudata,pareti foarte suparat pe situatie,zambiti putin pt ca in retur o sa fie arbitru roman si se stie ca atunci cand arbitreaza ai nostri Dinamo are parte de arbitraje memorabile,nu ne puteti manipula pe toti,unii dintre noi inca au o memorie foarte buna si nu uita cand anumite echipa castigau campionatu cu fanta de lumina

sandu hingheru (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:45

Chiar toti stelistii care posteaza aici sa nu stie limba romana???
„a-ti fost cu ei”
„ai puneti la pamant”
Vai de mama voastra!!!

IO (228 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:48

Daca pt noi cel mai amre dusman e adevarul, pt dvs cel mai mare dusman este regulamentul de fotbal. Ati demontrat in nenumarate randuri la emisiunile de televiziune ca in maretie de regulament sunteti ignorant bine de tot. Cel putin ciudat, pt un om care si-a facut avere din comentatul fotbalului.
In youtube-ul acela se vede clar cum chipciu nu-l atinge nici c-o floare pe matei. si eu eram convins ca a fost penalty, dar vizionand clipul mi-am dat seama ca am gresit.
In schimb a fost fault clar facut de chiriches. Mai bine zis obstructie, care se penalizeaza cu lovitura libera indirecta, nici decum cu 11 m.

criss (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:50

chiar crezi domnule ca esti cel care imparte dreptatea???, trageti toti in Steaua…mai ieri o pupati in dos, dar am uitat ca la voi, presa sportiva, a-ti face datoria inseamna a ridica polemica la nivel de arta…

pt florin21us (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:51

@arbitrul a fost cu dinamo!

tinere, nu mai fii asa agitat ca faci tensiune. Si du-te si mananca daca esti flamand, nu te infrupta din literele cuvintelor…sau esti satul si singurul tau neuron a luat-o la plimbare

george (5 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:51

Noi scrie degeaba aici dvs. cititi si citati doar ceea ce doriti. Cine a contesta penalty-ul la Matei e magar. Magari sunt si cei care analizeaza doar fazele care ajuta afirmatia ca steaua a fost favorizata. MIin. 64 sau cam acolo penalty clar la Rusescu.

Dau cu imprumut OCHELARI (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:51

-http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/319035_405628462843395_707827619_n.jpg
Dle Ioaanitoaia priveste poza asta. Valoreaza mai mult decat 1000 de cuvinte. Nu va legati de declaratia diplomatica a lui Reghe. Constiita dumneavoastra ar trebui sa lucreze. Daca nu, inseamna ca aveti o problema. Acum aveti un test: postati fotografia asta pe blogul dumneavosastra si in ziar si comentati-o. Daca aveti curajul afirmatiilor dvs.. In rest nu faceti decat sa va gasiti scuze. Nu exista mai mute adevaruri decat atunci cand aveti interese.

2 oi (141 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:52

@babalaul

De cand se pregatesc gruparile mafiote ca steaua de Ch.League!!?
Voi sa va pregatiti de puscarie….

Cristi R. (51 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:52

GSP ar merita sa fie boicotat de toti cei care au avut curiozitatea sa revada faza din minutul 80 si au avut suficient spirit de observatie incat sa vada cine pe cine a faultat.

Domnule Ioanitoaia , va felicit .
Ati sacrificat realitatea pentru a obtine rating si trafic de internet.
O lovitura de marketing foarte bine pusa la punct.

Putin va pasa de sport, putin va pasa de consumatorii de sport, banul sa iasa.

Milici (440 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:53

De ce mai puneţi postările în aşteptare pentru validare dacă aceptaţi asemenea inepţii precum cele postate sub nickul sugestiv ‘2 oi’ plus ca înjură ca la uşa cortului după cum îi vine pe rît?
De ce nu daţi drumul la înjurături pe faţă , suntem campioni mondiali în domeniu , să avem un mediu de antrenament?

Dau cu imprumut OCHELARI (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:53

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/319035_405628462843395_707827619_n.jpg
va redau linkul.
Aveti grija, sunteti ziarist nu suporter

filip (21 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 20:56

D-l Ionitoaia nu mai incercati sa pacaliti lumea. Reghecampf a zis ca din ceea ce se arata la tv este penalty dar avenit cu o completare” avem si noi o imagine din care se vede ca tucudean il impinge pe Chipciu. Fiti corect ca o sa va pierdeti si putina credibilitatea pe care o mai aveti. Nu am vazut sa scrieti si despre alte arbitraje, oare dc? suspect

ADEVARUL (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 21:00

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/319035_405628462843395_707827619_n.jpg

Apropo, dle Ioanitoaia, poza de mai sus are mii de vizualizari pe facebook. Asa ca aveti grija ca adevarul sa nu fie dusmanul dumneavoastra. Minciuna dvs e cusuta cu ata alba, cum se spune.

florin.b (4 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 21:01

Daaaaaaa,a fost penalty…daaaaaa ,arbitrul a gresit ,a recunoscut si Reghe ,e ok acum ? Recunosc si eu ca suporter stelist ca a fost o faza in care arbitrul ne-a ajutat.Dar uitati de la ce a pornit faza ? Vorbiti aici despre fair-play ,dar acea faza a pornit dupa ce dinaovistii au repus rapid mingia in joc desi un stelist era accidentat pe gazon,aici nu vreti sa discutati despre fair -play ? Poate ca-m fi pierdut,poate am fi egalat sau chiar cistigat,Dumnezeu stie,dar intr-un meci se intimpla multe gafe ,multe greseli ,impotriva unei echipe sau alteia,s-a gresit mult si impotriva Stelei,va amintiti de acel meci in care Thereau a fost eliminat in min 12 dintr-un motiv neclar pina in ziua de azi.Dl Ionitoaia,dv vorbiti despre sportivitate ,despre respect si despre adevar,va intreb si eu ,e sportiv,e deontologic ,sa sustineti in Gazeta faptul ca jucatorii Stelei se dopeaza,ca sotia lui Reghe e implicata in mafia pariurilor,ca Steaua a cistigat la cu U Cluj,Ceahlaul,Bistrita..sau mai stiu eu ce echipa prea usor ? E deontologic sa acuzati galeria Stelei de xenofobie ,sa cereti ca meciul cu Rapid sa fie pierdut cu 0-3 din aceasta cauza,e normal ca tot ce inseamna Steaua sa fie mereu,mereu acuzat ? Pe dv va dor postarile suporterilor stelisti,dar pe noi nu ne dor acuzatiile lipsite de orice proba pe care de vreo doua luni le tot sustineti ? Steaua e lider meritat,o arata si in Europa acolo unde e laudata chiar si de Uefa ,e o echipa formata in majoritate din fotbalisti romani ,tineri pe care ,peste doi-trei ani,ii veti lauda atunci cind vor juca in campionate importante,nu sintem perfecti,dar nu sintem nici cei mai rai din lume,sintem fanatici si ne iubim echipa,poate dv nu intelegeti ,dar ne dor toate acuzele,macar de-ar veni de la adversari,am intelege asta,dar vin din partea JURNALISTILOR,pe care multi dintre noi i-am respectat,pe care ii citim ,eu nu va cer sa scriti ce ne convine,scriti ADEVARUL dl Ionitoaia ,iar adevarul spune ca a fost penalty la Matei,dar a fost si la Costea ,cu citeva min inainte,iar mai presus de asta,a fost victoria echipei mai bune !

filip (21 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 21:04

Si inca ceva. Pe mine unul nu m-a deranjat ca ati scris ca a fost penalty ci modul in care ati relatat. Abia astept sa vad ce atitudine o sa aveti cand alte echipe o sa fie avantajate de arbitru

adi_stelistul (359 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 21:06

Desi stelist, eu nu sunt combatant in razboiul d-va cu stelistii pentru ca n-am nicio problema in a recunoaste ce-i evident. Sper ca la sfarsitul campionatului aceste greseli de arbitraj sa nu influenteze ierarhia. Imi amintesc chiar ca intr-un campionat dominat de Dinamo (la ultimul lor titlu) in meciul din tur si Dinamo a profitat de ajutorul arbitrului (au fost 2 eliminari ale Stelei dintre care cel putin a lui Thereau contestabila) cat si de noroc (a marcat in prelungiri la o faza geniala a unui fotbalist, Denis Serban, care parea a-si fi incheiat deja cariera de mult). Cu toate ca acel meci a fost frustrant pentru stelisti era greu de contestat superioritatea dinamovistilor in acel campionat.
Cat priveste Molde, multumim de urari, Doamne-ajuta!

Conteaza (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 21:06

Unele persoane din presa sportiva confunda Echipa Steaua cu PERSOANA GIGI BECALI… Steaua este a fost si va ramane cea mai iubita echipa.Incetati cu aberatiile si ura pentru Gigi Becali domnule ioani`toaia…comportativa ca un juranlist adevarat daca aveti pretentii.Nu mai confundati marfa cu ambalaju` . Daca arbitrul a „favorizat steaua” nu a facut`o voit. Ar trebui sa va uitati la meci de 10 ori sa vedeti cate atacuri dure au avut cei de la dinamo la care nu au fost sanctionati cu galben, un galben face o schimbare in jocul persoanei .. spreexemplu bourceanu.. cu galben nu a mai fost bourceanu. Este trist ca un jurnalist „renumit” nu poate trece peste o ura personala cand vorbeste despre o echipa un brand. Trist. Pentru dinamovisti – indiferent ce sa intamplat la acel meci .. va inteleg .. sunteti Frustrati cautati motive pentru insuccesele echipei. Do Not Forget BORCEA blatistul campion. Va salutam de pe primul loc

Milici (440 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 21:13

N vă mai strofocaţi să trimiteţi linkuri pentru imagini , oricît de relevante ar fi , sau contraargumente la Tezele din Noiembrie ale d-lui Ioaniţoaia , preluate ca atare de tot GSP-ul.
Oricum nu vă bagă nimeni in seamă , nu aveţi credibilitate , sunteţi deja clasificaţi ca stelişti fanatici şi/sau puerili. Pandele garantează pentru asta, după cum am citit eu într-un poster electoral din Voluntari .
Vă comparaţi voi cu Porumboiu, Paszkany , Negoiţă sau Niculaie , autorităţi în domeniu?
Linkurile sunt falsificate iar argumentele inventate.
Steaua e o echipă modestă , ajutată copios de arbitrii , ea trebuie neapărat atacată să nu mai îndrăznească să mai joace fotbal şi să aducă puncte ioropene.

babalaul (20 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 21:15

ciudat e cum ne prostesc toti in cor, de la GSP

yoz7777 (42 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 21:24

Si eu am spus ca e penalty. Acum imi retrag cuvintele dupa ce am vazut stop cadrul respectiv. Prima data s-au faultat intre ei. Poate ca arbitrul chiar a vazut asta.

Lucian Vâlsan (6 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 21:25

Iar vă certați cu adevărul domnule Ioanițoaia.
Toate pozele și filmulețele cu încetinitorul demonstrează dincolo de orice îndoială rezonabilă (mai ceva ca-n procesele americane) că arbitrul belgian a avut dreptate să nu acorde penalty și că cei doi dinamoviști s-au faultat reciproc. Ultima oară când am verificat, faultul din partea unui coechipier în careul advers nu se „pune” ca circumstanță de penalty.

V-ați dat rău cu firma-n cap – și-acum regret că v-am urmărit emisiunile în anii 90 contribuind la ascensiunea dumneavoastră prin audiență.

Maryo (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 21:30

Bai hoasca batrana daca lumea se ia de tine se ia pt ca nu spui tot cum a fost
Meciul trebuia intrerupt cand mingea iesise deja in aut iar „fair playul” cainilor sa vazut ca tot vb aici de asa ceva si au repus mingea repede, dar totusi aici arb a gresit deoarece era obligat prin regulament sa opreasca meciul avand in vedere ca un juc de la steaua era accidentat
Da sunt stelist da a fost 11 metri dar nu tbuia acordat deoarece meciul trebuia oprit
Nu spuneti nimic despre faptul ca tucudean il impiedica pe matei inainte ca chipciu sa il faulteze
Nu spuneti nimic ca si steaua a avut 2 11 m din care unul f f clar
Nu spuneti nimic de lipsa de fair play a dinamovistilor la mingea iesita cand juc era accidentat si sau napustit ca niste nemancati asupra unei coaje de paine
Acum va intreb cum naiba sa nu va critice lumea????
Fa o analiza corecta a meciului si ai sa vezi ca nu ai fost criticat aiurea
STEAUA NU A CASTIGAT CU ARBITRUL!!!!!!!!
Iar despre caini sunt jalnici iar titlul li se potriveste ca o manusa, ei vhiar iau adev ca dusman si incearca sa se agate de ori ce decat sa recunoasca superioritatea dusmanului sau mai bine zis umilinta la care a fost supus o echipa altada esalon al fotb romanesc sufocata pur si simplu in propiul careu

manu (12 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 21:34

prosti, domnule Ioanitoaia, da’ multi…Romania nu este tara in care adevarul te face Om ci tara in care oile fac oameni; vai noua!

Nistru-Tisa-Dunărea Express (46 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 21:34

Rusescu eliminat pt intrarea la Pulhac;
Chipciu eliminat pt faultul ultimei speranțe;
Penalty comis de Chiricheș la Curtean;
Penalty tras de păr la golul de 1:1 (Chipciu era mult sub minge, fără șanse de a o juca, singura variantă – simularea!);
Penalty comis de Chipciu la Țucudean&Matei.
Toate cele 5 faze CAPITALE tratate ERONAT și
ÎN FAVOAREA UNEI SINGURE ECHIPE!!!
WOW!
Nu vi se pare că Mimișor cel ce ”are multe cuvinte și limbi” are și el (sau altcineva din club?) o contribuție decisivă la toată treaba asta???

@ OCHELARI
Le ai cu photo-shop-ul?
Eu cred doar în VIDEO.
Stăpânește-ți obrăznicia în discuția cu nea Ovidiu.

US*24 (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 21:35

Este trist sa vezi ca „mai marii” gazetari ai Romaniei nu poate face o analiza echilibrata a unei partide de fotbal. Daca s-ar fi analizat cat de cat aceasta partida, ati fi vazut ca arbitrul a gresit in defavoarea Stelei chiar inaintea tuturor fazelor incriminate de dinamovisti. In min 79, Rusescu este faultat grosolan de Luchin in careu, dar faza este lasata sa continue…avantaj Dinamo. Imediat dupa aceasta faza, Pintilii se accidenteaza si trimite in mod deliberat mingea in aut pentru a primi ingrijiri medicale. Ce fac dinamovistii?…Nu ofera balonul Stelei, cum ar fi fost fair-play, ci pleaca pe contraatac din care iese faza incriminata cu Chipciu si Matei….avantaj Dinamo. Astfel fiind spuse, nu vad cum a fost Steaua avantajata de arbitraj in acest derby. Dar daca stau sa ma gandesc mai bine, pot gasi doua explicatii plauzibile: fie nu avem gazetari care sa fie echidistanti, obiectivi, fie avem gazetari incompetenti, care habar n-au fotbal sau regulament de fotbal.

cc (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 21:36

Problema e ca in fotbal „a ajuta” este extrem de ambiguu (in ciuda tuturor aparentelor!). Ce înseamnă ca un arbitru (in speta, belgianul) a „ajutat” Steaua. Notiunea in sine implica intenția persoanei care „ajuta”. Si aici e dificultatea. Nu putem demonstra, inafara oricărui dubiu, ca ar fi existat vreo intenție din partea belgianului sa avantajeze Steaua, sau sa o dezavantajeze pe Dinamo. Așa cum nu putem demonstra nici cind e vorba de arbitrii romani; putem cel puțin sa atribuim intenția! Doar un gind. Nu știu de ce pierdem atit de mult timp pe chestiuni de filozofia limbajului.

Comentează