Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Adevărul ca dușman

Nu cred că mai are rost vreo discuție pe tema arbitrajului din Derby de România cît timp însuși Reghecampf a admis că “a fost penalty pentru Dinamo la Matei și Chipciu merita eliminat”. Deși a adăugat “dacă Dinamo ar fi […]

miercuri, 7 noiembrie 2012, 5:42

Nu cred că mai are rost vreo discuție pe tema arbitrajului din Derby de România cît timp însuși Reghecampf a admis că “a fost penalty pentru Dinamo la Matei și Chipciu merita eliminat”. Deși a adăugat “dacă Dinamo ar fi făcut 2-1, sînt convins că am fi revenit și am fi egalat”, completarea respectivă nu modifică radical datele problemei. Spre lauda lui, Reghe a recunoscut.

Aștept să văd ce reacție va stîrni afirmația de mai sus printre suporterii roș-albaștri. Cum vor reacționa aceștia la cuvintele propriului antrenor, care poate fi bănuit de orice, dar nu și, sub nici o formă, de simpatie pentru “cîini”!   După ce au tras în mine din toate pozițiile, mă întreb în ce măsură fanii vor îndrăzni să-l contrazică și pe Reghecampf sau, revenind cu picioarele pe pămînt, vor ridica mîinile?

În finalul unei polemici pe care o consider definitiv închisă, reproduc postarea internautului Pandele. Vă invit s-o parcurgeți cu speranța că veți înțelege ce m-a împins s-o aleg: “Citesc comentariile steliștilor și mi se pare trist că mulți dintre ei nu au nici o noțiune de fair-play.  E așa greu să recunoști că ai cîștigat ȘI (subl.a.) datorită arbitrului care a greșit în favoarea ta? Steliștii par să nu mai aibă adversari în campionat, dar lasă impresia că au avut și vor avea mereu un mare și implacabil dușman, adevărul”. Cu asta, basta.

Altminteri, învingătoare cu 2-0 pe Arena Na-țională, Steaua susține la Molde un meci extrem de dificil. În Scandinavia a sosit iarna, iar adversarul ar putea intra joi seara cu prima garnitură, nu cu cea secundă, aliniată în tur. Sînt semnale că, presat de federație, ai cărei șefi s-au declarat deranjați de abordarea de la București, Solskjaer va recurge la un compromis, va introduce o echipă jumi-juma, va amesteca titularii cu rezervele.

Dincolo de componența acesteia, să remarcăm că forul norvegian n-a rămas indiferent, ci a bătut cu pumnul în masă, atunci cînd a simțit că interesul lui nu coincide cu cel al lui Molde. Concret, cu două etape înainte de încheierea sezonului, Molde posedă un singur punct în fața lui Stromsgodset, 56 la 55, iar de jucat mai are cu Honefoss (locul 12 din 16) acasă și la Fredrikstad (14). În condițiile unui golaveraj inferior, i-ar trebui 6 puncte din 6 ca să-și păstreze titlul.

Se justifică astfel intenția lui Solskjaer de a folosi vedetele în competiția internă și de a le menaja în Europa League. Iată însă că în Norvegia, cît de independente și de puternice sînt cluburile, ele nu fac ce vor nici măcar în vestiar!  Ca pretutindeni, se mai ceartă cu federația, dar nu ies din cuvîntul acesteia. Motivul e simplu, deoarece federația din Oslo, spre deosebire de cea din București, e respectată și ascultată. Are credibilitate.

În sfîrșit, deși nu-mi schimb părerea că arbitrul a ajutat-o în Derby de România, îi urez Stelei succes la Molde!  Îi țin pumnii strînși nu pentru că sînt stelist, cum nu-s nici dinamovist ori rapidist, ci pentru că doresc binele fotbalului tricolor. Așa ar trebui să gîndim toți.

Comentarii (272)Adaugă comentariu

un cetatean (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:43

o vorba cunoscuta de toti cei care iubesc acest sport. daca nu joci, fotbalul te pedepseste. cum? aceasta-i intrebarea, in cazul de fatza iata raspusnsul: un arbitru. ceea ce nu intelegem noi este faptul ca un arbitru nu tine cu nimeni. daca mingea se loveste de el si ajunge la adversar nu se opreste jocul. la fel, daca el nu fluiera cand un jucator este pe jos ori altul reclama penalty, jocul curge. in cele 90 de minute fotbalul se trateaza sportiv, dupa aceasta se fac calcule. cate suturi pe poarta, spre poarta au fost, cornere si de-o parte si de alta etc. si… ca sa adaugam inca un sut pe poarta dintr-un eventual 11 m la caseta tehnica, rezultat cu gol, scorul de 3-1 se citeste 3-2. pentru ca si in fotbal, pana la urma tot matematica va conta.

Mike (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:44

Insistand pe acest subiect mi se confirma faptul ca deranjeaza faptul ca Steaua s-a distantat asa de repede.
PS: eliminarea gratuita a lui Thereau in asa zisul duel cu Moti…atunci de ce nu ati comentat cu zilele…?
Nu va intereseaza opiniile celor care comenteaza am observat din acest articol…drept dovada am lasat mai inainte un link in care se vede ca nu a fost penalty…sa vedem…il luati in considerare…?

dan (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:44

steaua a jucat fotbal si a castigat ,daca dinamo ataca si ea poate castiga . dar daca nu ataci poarta nu poti invinge domnule ionitoia ar trebui sa vb de fotbal nu de arbitri care pana la urma au gresit si la barcelona cu o seara inainte si nimeni nu a vorbit pentru ca barcelona joaca si ataca poarta si steaua la fel face normal pastrand proportiile.deranjeaza cand se joaca fotbal noua ne plac scandalurile si cand scoatem capul in europa nu avem noroc si ne fura si acolo.steaua a facut blat cu stuttgart dupa ratiunea voastra sau cu alte echipe.Domnule ioanitioa daca la fotbal ataci poarta ai sanse sa castigi daca stai in poarta pierzi.sa lasam daca si cu parca se plimba intr-o barca sa vb despre fotbal si despre pregatirea echipelor si dupa acea sa vb de arbitri.forza soccer

Mircea (20 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:46

Eu propun ca CFR sa recunoasca public ca au castiga campionatul trecut cu ajutorul arbitrilor pentru ca au primit un 11m gratuit la Kapetanos in meciul cu U Cluj. Eu propun ca toate echipele care au castigat un meci datorita greselilor de arbitraj sa iasa in fata si sa spuna ca au fost ajutati. Asta doriti D-le Ioanitoaia? Adica asta este problema dumneavoastra la ora actuala? Nu cred ca au existat prea multi stelisti care sa spuna ca ala nu a fost 11m. Toti cei care au spus insa ca a fost 11m au remarcat faptul ca a fost un rezultat corect. Viciat sau nu de o decizie a fost un rezultat corect. Dinamo nu a vrut sa joace fotbal, au furat acest sport si mintit minut cu minut. Drept urmare chiar si printr-un avantaj incorect, s-a facut dreptate. Ati vazut cumva si statistica meciului? 68% posesie pentru Steaua. Nu cumva vi se pare ciudat sa vorbiti de arbitraj?

Mike (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:47

Si ca sa va raspund: DA il contrazic pe Reghecampf…pt ca poza din link face cat o mie de cuvinte…
img829.imageshack.us/img829/9003/steauadinamo3.jpg

stersu (23 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:48

Domnule Ioanitoaia,,,

In afara de dvs. oricine poate vorbi de cinste si corectitudine, de respectarea meseriei de ziarist. Io, v-am invitat cu mult timp in urma sa predati condeiul altora mai tineri si mai putin ranchiunosi…

Eu vad problema in felul urmator:
1. Sunt de acord Steaua a fost avantajata in acest meci de arbitru, o evidenta recunoscuta chiar si de antrenorul Stelei.

2. caut in arhiva GSP, in arhiva blogului dvs. N-am vazut nici un articaol, pe faţă, ca cel actual sau cel anterior, in care sa ne spuneti: POMANA cfr si arbitrii, Urziceniul si arbitrii etc.
Sa va reamintesc ca POMANA cfr a beneficiat de un penalty inexistent in meciul cu U cluj (editia trecuta) si i-a furat titlul Vasluiului ? sau, tot in editia anterioara, portarul Beto a lovit cu putere pamantul, a cazut si asa s-a anulat un gol VALABIL Vointei Sibiu ?
Sa va reamintesc cazul Bilici, de alte MULTIPLE AVANTAJE EXTERNE de care a beneficiat POMANA cfr ?
Sa va reamintesc de ajutorul primit de Urziceni in meciul cu Dinamo si astfel Urziceniul a luat campionatul ?

Domnule ziarist, chiar dumneata spui ca nu trebuie sa negi evidenta. De acord, dar dumneata o scoti in evidenta doar cand iti convine…

Pt. ca ai un “dinte”, de fapt o “placa dentara” impotriva lui Becali, cel care te ignora total, dar de pe urma caruia dumneata mananci, nu o paine alba, ci COZONAC faci orice sa+l scoti din sarite sau sa il iriti…
ADEVARATUL TAU SCOP ASTA ESTE !
Dar iei o plasa cu… gaurele… Becali nu-ti da motive de satisfactie, ai IGNORE de cea mai joasa speta.

Pentru pozitia lui Jiji, fata de dumneata, il respect din ce in ce mai mult ! Bravo JIJI !

Mircea (20 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:49

@ un cetatean: foarte tare comentariul tau. intradevar daca incerci sa furi fotbalul acesta te pedespeste intr-un fel sau altul. Foarte corect!!! Numai D-l Ioanitoaia nu intelege asta.

KingCrimson (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:49

D-le Ioanitoaia,
Trebuie sa fii orb ca suporter stelist sa nu accepti ca a fost un arbitraj care a avantajat Steaua, si nu doar la fazele de penalty, multe alte decizii de joc au fost judecate in favoarea Stelei.
La fel, trebuie sa fii orb ca suporter dinamovist sa nu accepti ca Steaua a fost net superioara si in general in acest moment este o echipa mai buna: tehnic, fizic psihic si ca organizare de joc.
Dar un alt lucru mi se pare mai important: lipsa incredibila de fair-play a dinamovistilor la faza presupusului penalty la Matei, modul in care s-au grabit sa execute out-ul cand Pintilii era cazut si aparatorii stelisti nu se repliasera crezand ca jocul va fi oprit, asa cum ar fi fost normal. Urat…

Jojo (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:49

Chiar nu inteleg cum un ziarist de talia si cu cultura domnului Ioanitoaia se pune la mintea unora ca voi, neciopliti si nesimtiti. Voi sunteti ca in bancul ala cu metroul si cu negrii linsati. Omul spune una, voi raspundeti alta. Niste rusini publice…

yo (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:51

Am si eu o intrebare domnule Ioanitoaia, de ce s-a reinceput jocul imediat cand Steaua a dat mingea intentionat afara?? Vorbiti ca nu sunt suporterii stelisti obiectivi, dar dumneavoastra sunteti?? De ce nu aduceti in discutie si acest aspect, pentru ca totusi jucatorul ala era pe jos si sigur nu se prefacea ca nu era in alb??
Va rog sa imi raspundeti…

KingCrimson (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:53

BTW, foarte bun comentariul lui Ovidiu #39 – subscriu in totalitate.

cosmanu (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:54

Comentariile gen Dinamo furata ca in codru sau Steaua a castigat derbyul cu arbitrii denota multa frustrare si neputinta in cazul unora..Va legati ca disperatii de faza din minutul 81 dar uitati sa precizati ca faza e precedata de o lipsa crasa de fair-play din partea dinamovistilor care in loc sa dea mingea afara pt ca un jucator era lovit pe teren au preferat sa atace pt ca astfel era singura lor sansa sa ajunga in careul stelei..Lucrurile astea nu se precizeaza pt ca astfel daca sar spune adevarul despre derby si despre singura echipa care a jucat fotbal in derby(steaua) ziarele,emisiunile ar avea rating mai scazut dar cum la noi scandalul face rating mare se „uita” adevarul..Faceti misto de becali de mm dar in acelasi timp „uitati” inca o data celelante personaje gen Niculae(astra) care mai nou isi acuza fotbalistii de blat sau Negoita(dinamo) care nu stie ce inseamna offside dar care da verdicte mai ceva ca un judecator de la curtea suprema.

ioan (20 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:54

DOMNULE IONITOAIA! PUNCTELE AU RAMAS LA STEAUA. ASTA CONTEAZA, NU ARE ROST SA MAI COMENTAM. DAR VA INTREB: DE CE CAND DINAMO ERA AVANTAJATA DE ARBITRI IN URMA CU 2,3 ANI, NU A TI LUAT NICI O ATITUDINE? DE CE SEZONUL PRECEDENT CAND C.F.R. UL LA FEL A REVENIT ‘DUBIOS’ IN RETUR CAND ERA CRED O DIFERENTA DE 12 PUNCTE FATA DE LOCUL 1 ? POATE A TI URMARIT MAN. CITY -AJAX? CE MERITA ORDINARUL DE ARBITRU? EU AM PIERDUT LA PARIURI MECIUL DIN CAUZA LUI….CU MULT RESPECT VA UREZ INCA O DATA MULTA SANATATE

Catalin (7 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:55

Dle Ioanitoaia, articolele dumneavoastra ori au scopul de DISTRAGERE A ATENTIEI DE LA SITUATIA GRAVA A ECHIPEI DINAMO, ori vin in sprijinul vechiului prieten dinamovist, actualmente somer – Craciunescu, ori vin impotriva unui personaj diabolic pe care totusi, PRESA L-A CREEAT – bECALI. Altfel nu va inteleg.
Ati scis saptamana asta incontinuu ca a castigat Steaua datorita arbitrului, sau „SI” datorita arbitrului. Asa si? Ce? Care este concluzia? V-ati ferit sa trageti una. Au concluzionat suporterii Stelei pentru dumneavoastra.
Ce ati uitat dumneavoastra sa scrieti este ca SI STEAUA A AVUT UN PENALTY REFUZAT, ca dinamo nu a jucat nimic (conform cifrelor aratate de prea-inteleptii GSP-ului) si CEL MAI IMPORTANT CA PENALTY-UL/URILE PE CARE SPERATI SA LE PRIMEASCA DINAMO, PUTEAU FI RATATE!!! Ce s-ar fi intamplat atunci? Ati fi spus ca Steaua a castigat pe merit? Poate da, caz in care intrebarea este…nu a castigat STEAUA meritat meciul cu dinamo??? Permiteti-mi sa va spun ceea ce spun nu doar toti stelistii, dar si 90% din dinamovisti: STEAUA A CASTIGAT MERITAT!!!!!!!!!!
Sau poate nu, caz in care revin la obiectivele mentionate mai sus.
Cat despre Reghencampf si afirmatia sa, puteti sa o interpretati cum doriti, dar au fost si altele…cum sa castige o echipa care doar s-a aparat, etc. Steaua a avut posesie 68% si ocazii gramada, fotbalul nu este intotdeauna nedrept, ci doar cateodata, in rest cine joaca castiga (exemplele le-ati dat dvs.).

serban (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:57

Ce legatura are domnule Ioanitoaia arbitrajul belgianului cu meciul de la Molde? Altfel, nu spuneti o vorba despre superioritatea jocului Stelei sau despre faptul ca Steaua este singura echipa romaneasca care joaca in Europa si aduce puncte an de an. Bateti campii!

Dumi (60 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:57

Beeei, v-a tras-o Nea Ovidiu cu Reghe de v-a facut de ras. V-a inchis gura. Degeaba clampaniti voi ca Dinamo, ca varsta, omul v-a dat clasa.

arbitrul este de vina! (9 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:57

Arbitrul este de vina ca dinamo este rusinea romaniei in europa!
arbitrul este de vina ca dinamo are o prestatie jalnica in teren si asteapta pomana de la „arbitri sampanie” in campionat sa mai castige un meci…
dinamo a depins intodeauna de arbitrajele nesimtite, iar cand au fost arbitrati corect au urlat ca lupii la luna prin trompetele gazetaresti care scriu la comanda…
GSP a ajuns la retrogradare, trebuie sa aduca ziaristi care sa fie echidistanti si sa comenteze despre fotbal!
RUSINE GSP !!!!!
RUSINE dinamo !

Sandel (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:58

Domnule Ioanitoaia, cat stelistii se antreneaza 24/24 si castiga meciuri, Dinamovistii scriu articole mediocre si se tin de comentat deciziile arbitrului.

eu (152 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:59

Intradevar, adevarul este inamicul dumneavoastra domnule Ioanitoaia:
http://tv.gsp.ro/Reghecampf-Cu-Dinamo-am-avut-posesie-70-am-avut-42-24309.html

Uitati ce a declarat Reghe dupa ce a revazut faza. Eu, asemenea multora din cei ce v-au criticat in urma articolelor publicate au fost de acord ca initial a parut a fi penatli, dar dupa ce am vizionat reluarile (justificate prin stop-cadre sau video) am concluzionat ca NU A FOST PENALTY.

Cel mai bun lucru este sa reluati faza si sa recunoasteti ca ati gresit, asa poate va ridicati putin din penibilul in care ati picat.

Dumitrash (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:01

Domnule Ioanitoaia, aveti stoma mea pentru cum i-ati infruntat pe meltenii astia. Nu credeti ca vor intelege vreodata ceva. Nu stiu decat sa urle, sa injure si sa jigneasca.

marin adrian (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:02

va rog analizati pozele facute de colegul dvs. si o sa vedeti cine la impiedicat pe C.Matei sa continue faza.
Tastati pe google „video socant doua penalty-uri refuzate lui dinamo” si veti gasi trei poze din min.81

razvan (30 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:03

Domnule Ioanitoaia,cu mult respect.Sunt stelist de mic copil.Va citesc si va admir de multi ani.Oameni vorbesc despre unul si altul care au fost mai buni ziaristi de sport.Pentru mine,sunteti nr.1
V-as ruga mult,nu puneti la suflet toate comentariile suporterilor.Multi dintre ei sunt mult prea tineri ca sa judece rational,SI datorita faptului ca pun prea mult suflet uitand de cap/minte/ratiune.
Cu siguranta,Steaua a fost clar avantajata in meciul cu Dinamo.M-am bucurat nespus ca am castigat,dar adevarul e adevar.
Incercati sa va linistiti,polemica nu e buna pt nimeni iar noi avem nevoie de dumneavoastra pentru multi ani de acum inainte,asa ca va rog atentie la sanatate.
Aveti atita potential(ati demonstrat-o)si atitea energii pozitive,incat nu cred ca merita sa va incarcati cu energii negative ,venite din partea unor oameni care nu vad padurea din cauza copacilor.
Multa sanatate !Razvan

dumitru67 (7 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:03

domnule ioanitoaia, trebuie sa recunoastem ca cfr si urziceni s-au umplut intucatva de glorie, in comparatie cu granzii din derby, iar acest fapt a creat o frustrare foarte mare in randul suporterilor stelisti, a caror echipa favorita nu a mai castigat nimic de vreo cativa ani buni, nemaisocotind faptul ca deja au ratat un trofeu in anul asta (pe care, desi il doreau, nu il mai doresc brusc). tocmai de aceea ei socotesc ca acum totul li se cuvine, chiar daca joaca bine sau rau. in prima situatie, ei sunt convinsi ca victoria le este meritata prin prisma jocului prestat (chiar daca echipa pe care o intalnesc presteaza un joc pragmatic), iar cand castiga chiar daca nu au jucat bine, ei admit ca norocul tine cu cei puternici. si exemplele pot continua. in concluzie, aceasta polemica este fara rost. daca vor castiga campionatul, sa le fie de bine, daca nu, vor gasi 1000 de vinovati (dinamo, arbitrii, presa, ghinionul, cfr, ungurii, etc.). ce rost are sa explici unor suporteri a caror echipa a castigat cl in urma unui joc mediocru (dar absolut meritat in mintea lor), iar acum reclama tocmai jocul (asa zis) mediocru al adversarilor, care nu ar fi meritat, in opinia lor, victoria. pana la urma, arbitrul face parte din joc, asa ca, sa zica bogdaproste si asta e.

ion (7 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:06

dinamo nu a jucat fotbal, ca de obicei,sper sa plece boneti in iarna, DAR …corect era sa se spuna ca de fapt steaua a primit un penalti inexistent,care a bagat-o inapoi in meci; corect era sa se spuna clar,ca de fapt dinamo a avut 2 penati-uri clare ca buna ziua….e altceva ca pintilii statea pe iarba,fara sa aibe nimic ,a fost cumva schimbat din cauza presupusului fault ?

Glas Grove (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:06

Au trecut ani degeaba peste dvs… n-ati inteles nimic. Pacat ca ati stat atat de mult acolo in lumina reflectoarelor degeaba. Nu dvs incheiati discutia. Discutia a fost incheiata de Reghecampf care v-a dat doua vorbe si a luat victoria. Avea multe alte importante treburi de facut decat sa faca o dezbatere fara sfarsit cu „mai marii fotbalului romanesc”. A facut exact ce a fost mai bine pentru el si jucatori. Noi, „fanaticii” care avem timp, nu acceptam acuzatiile nefondate. A fost o mare rusine ce a facut presa care are datoria de a relata nu acuza! A facut o mare mocirla tiganeasca! A abuzat din plin lipsa unde legi care sa modereze publicatiile. Arbitrul belgian a ramas cu un mare amar fata Romania. Romania care nu vrea sa invete nimic si insista in prostia ei. Reghecampf v-a spus ce ati vrut sa auziti, arbitrul va motivat gratis decizia lui: „Nu a fost suficient contact”. Dumneavoastra ce mai doriti? Aruncati doar cu gunoi…

krol (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:07

Domul Ioanitoaia ma gandeam ca sunteti un om cu capul pe umeri si vedeti toata partea plina a paharului

Pe langa faptul ca cel mai de seama arbitru roman Ion Craciunescu spune ca steaua a avut 2 penaltyuri neacordate siiiii ca la faza lui dinamo arbitru trb sa opreasca jocul deoarece un jucator era intins pe teren si mingea era in afara terenului , mingea fiind data afara de stelisti . Deci pana la penalty pt cine a gresit arbitru ? Cititi regualementele uefa si dupa facetiva 10 bloguri si discutati pe ele ! Salutarenma duk sa beau un 3-1 ca ma doare capul /ț1

Alecu T. (52 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:07

Domnule Ioanitoaia, ce incercati dumneavoastra nu se poate. Prostii sunt imposibil de luminat si foarte fuduli. Ei raman ce au fost.

Draqo (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:08

Dar faptul ca inaintea acelei faze de penalty, stelistii au dat mingea afara ca Pintili sa primeasca ingrijiri medicale iar dinamovistii au batut repede si nu au inapoiat balonul, este fair play !? Oare de ce erau 3 dinamovisti si 1 singur stelist in momentul ala?

krol (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:09

Domnule nu vedeti ca toti astia de pe la CCa zic ca a fost arbitru groaznic ca sa numai chme straini doar nu o fi prost i sa le ia apararea . E sa vezi akm greseli de arbitraj cu romani

Șerban (147 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:12

Dacă Steaua a câștigat, nu înseamnă că trebuie să uităm că s-a fluierat aiurea și împotriva lor, inclusiv la faza premergătoare faultului lui Chipciu.
Intervienția mea are drept scop susținerea contiunării acceptării arbitrilor străini.
Îl disprețuiesc profund le Gigi Becali, ca și pe M. Stoica, dar au mare dreptate cu arbitrajele.
Eu nu pot uita măgăria de la eliminarea lui Thereaux, cu implicarea unui tușier încă în activitate! Dar de ultimul arbitraj al lui Al.Tudor, făcut la mare șmecherie, ca să folosesc un eufemism lansat de Porumboiu, nu are nimeni nimic de zis?!
Sunt sigur că, dacă nu se acceptau arbitrii straini, Borcea nu renunța la acționariat, dar așa ….. și fără Lupescu și Prunea ….

serban (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:12

Internautul Pandele ar avea dreptate daca noi ceilalti nu am fi vazut meciul.Toate comentariile de dupa au atacat altfel problema si anume ca Steaua a castigat doar pentru ca a avut acel arbitraj…In zilele urmatoare lucrurile s-au mai nuantat,ura pe echipa care iata omoara campionatul implicit audientele TV a mai scazut dar in prima instanta atacul a fost virulent pe arbitraj si pe vicierea clara a rezultatului,nimeni nu s-a uitat pe cifre.Da,asa ca o concluzie si pentru a incheia acest moment ca prieteni pot spune si eu ca Steaua a castigat SI pentru ca a beneficiat de o decizie a arbitrului.

lord belial (434 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:13

mi-am promis ca e ultima oara cind comentez ceva pe blogul lui ioanitoaia. el reprezinta, oricum, pt mine cel putin, scoala veche. si de scriitura, si de mntalitate. asa cum domniei sale tineretile noastre i se par rizibile, asa mi se pare si mie senectutea (ei, asi) domniei sale. ca reghe a spus ca ar fi fost penalty, e treaba lui. (sint sigur ca v-a dezamagit replica lui, sperati sa il inflamati, sa il puneti sa se certe cu bonetti, cu jiji, cu basescu, cu toti). ce am vazut eu, cu ochii mei, nu era penalty, era doar o steaua care a calcat dinamo in picioare. nu noi sintem fanaticii, esti tu tendentios. ca atare, de astazi am sa iti boicotez blogul si nu o sa mai dau pe aici, intrucit imi pierd timpul aiurea. NU a fost penalty, dar a fost 3 la 1 pentru steaua. cu asta am ramas dupa derby, asa se scrie istoria, nu cu cronicari marunti si strimbi ca dl ioanitoaia.

Jorj (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:16

Bun nu este nici primu si nici ultimul penalty pro sau contra stelei eu nu inteleg de ce se face atata caz…. sa nu uitam ca anu trecut dinamo aproape meci de meci beneficia de cate un penalty si atunci nu a mai interesat pe nimeni dak a fost sau nu. Asadar si prin urmare sunt greseli umane si trebuie sa le luam ca atare…. Asta este fenomenul pana la urma urmei. Nu uitati de cazu franta cu irlanda cand henry a bagat mingea in poarta cu mana si nu sa facut atata caz

Iulian (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:17

Domnule Ioanitoaia,AVETI DREPTATE ! Sunt stelist,dar spun ca Steaua NU AVEA NEVOIE DE ARBITRAJ PTR A INVINGE PE DINAMO ! INSA SI DVS TREBUIE SA RECUNOASTETI CA NICI DINAMO NU MERITA EGAL,NU MAI VORBIM DE VICTORIE ! IN AFARA DE ALEXE SI DANCIULESCU…
SI MAI ESTE CEVA…DVS ,CEI DE LA GAZETA ATI PUS TUNURILE PE STEAUA…REAMINTITI-VA DE CATE ORI A CASTIGAT DINAMO SI CFR,CU ARBITRII !

Alex. (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:18

DOMNULE IOANITOAIA, nu v-as fi acuzat de rea-credinta daca ati fi introdus in acest articol si afirmatia lui REGHE despre faptul ca ARBITRUL TREBUIA SA INTRERUPA JOCUL CAND MINGEA A PARASIT TERENUL DE JOC SI UN JUCATOR ERA ACCIDENTAT. De ce nu amintiti nimic despre acest aspect? Indiferent ca interpretati regulamentul in litera sau in spiritul sau, nu aveti cum sa ajungeti la alta concluzie: jocul trebuia intrerupt.

Razvan (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:21

Astept cu interes reactia dumneavoastra la penalty-ul neacordat lui balotelli aseara…. in LIGA CAMPIONILOR … SA VA FIE RUSINE PENTRU CE INCERCATI SA FACETI. Nu toti suntem prosti precum va inchipuiti.

lUCIAN (44 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:21

Domnule Ioanitoaia o vorba spune :cel mai destept cedeaza BRAVO REGHE AI TOT RESPECTUL MEU
Am spus si ieri o spun si astazi cei mai vinovati sunt FOTBALISTI care au uitat de FAIRPLAY acum totul e pe bani DIN ACEASTA INCRANCENARE POATE SA SE INTAMPLA ORICAND O MARE NENOROCIRE VEZI N CAZURI

popescu irina (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:22

domnule,nici nu stiu cum sa va spun sau ce sunteti de fapt,asta e intrebarea,nu cred ca intelegeti…cum spunea cineva mai sus,antrenoru de la steaua va spus ce a-ti vrut sa auzi-ti,dar se pare ca nu a-ti inteles,sau mai rau nu vre-ti sa intelegeti….pacat asta e ROMANICA SI IARASI PACAT CA TRAIM AICI…

Gino (513 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:25

lord belial, continui sa te dai in spectacol. Tu si cei ca tine trebuie sa realizati ca tineretea nu e automat o calitate. Poti fi tanar si prost sau batran si prost. La fel invers. Pe moment e 1-0 pentru Ioanitoaia si daca

ca veti tine coada sus mai departe va fi 2-0 si 3-0. Nu va pica bine, dar omul e brici.

Tehnicu… (15 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:26

…ptr. mine nu exista niciun dubiu vis a vis de arbitraj si cred ca ptr. orice om normal care intelege fenomenul vede clar, ca maniera in care a fost condusa partida a favorizat clar pe Steaua…

Ovidiu (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:26

Apropo, curente de genul asta cu „Arbitrul e de vina” produce efecte imediate. Vezi cazul Roxanei Ivanov, placata de un suporter infect care, la fel ca majoritatea frustratilor pe probleme sportive, isi revarsa naduful placand o femeie arbitru pentru ca, vezi doamne, „le-a furat echipa”.

Felicitari inca o data presei din Romania care continua sa priveasca arbitrii ca personaje decisive ale unui meci de fotbal. Drept urmare, toti frustratii privesc mai intai la arbitru (au facut-o, o fac si vor continua s-o faca) si apoi la propria echipa in vremea infrangerii. A, si inca o data, in caz ca nu m-am facut inteles prima data, RUSINE!!! Parte din ce s-a intamplat in liga Tz din Ilfov se datoreaza voua!

dan (37 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:27

O nene ti-ai dat foc la valiza, MM o sa te omoare, numai el a vazut Dinamovistii doar de doua ori in careu si nici un penalty, doar pealtiul Stelei care aintors rezultatul. Deci cred ca unii ar trebui sa aiba putina decenta in exprimari mai ales daca au pretentii sa fie bagati in seama, vezi MM care este un lunatic cu acte……

babalaul (20 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:28

da, nu mai are rost sa discuti pe tema Steaua-Dinamo cand te-ai umplut de penibil.

referitor la Molde, ai schimbat discutia. Molde-Steaua, indiferent cum va fi, Steaua va fi comentata conform cu ceea ce-si doresc gasca ta.
o aplauza pentru gol, in rest, cuvintele haitei antisteliste.

nu stiu cum poti aparea la televizor, sa faci gestul de intelectual care-si scoate usor ochelarii de pe nas ( om important, IQ peste maxim ) si sa zici ce trebuie sa zica ” poporu „. ca de, vorba ta e lege .

rusine ” domnu patriciu „.

rusine tie, Domanule Ioanitoaia. ca Tovarase nu maipot sa-ti zic, chiar daca iti placea .

jiji (166 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:28

Daca ati revazut faza din care sa nascut acel fault,probabil k nu ati mai fi batut campii pe aici,arbitrul trebuia sa opreasca meciul pt ca Pintilii era cazut la pamant,daca oprea jocul nu se mai nastea nici o faza nimic.Nu uita nenea ovidiu ca penalty-urile se mai si rateaza.pana una alta baietelul ala care vb despre adevar ar trebui sa se uite pe cifrele meciului.

Dan65 (26 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:28

Titlul corect:”Adevărul este că vă sunt dușman”

Iulian (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:29

REVIN PRIN A VA ASIGURA DE TOT RESPECTUL MEU PTR DVS ! SI PTR MINE SUNTETI NR 1 ! IMIPLACE FOARTE MULT CUM SCRIETI,SUNTETI UN DOMN !
VA ROG DEASEMENEA,SA NU PUNETI LA SUFLET LIMBAJUL INCALIFICABIL AL UNORA ! AICI SE VEDE EDUCATIA SI STRUCTURA FIECARUIA…MULTI DINTRE CEI DE LANGA NOI,NU STIU SA RASPUNDA ELEGANT ! SANATATE,TOATE CELE BUNE !
P.S. SA STITI CA ,DESI SUNT STELIST,IMI PARE RAU DE CRAIOVA MAXIMA ! DAR SUNT SIGUR CA CRAIOVA VA REVENI CANDVA …

ion (26 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:30

tin cu dinamo arbitrul ne-a dezavantajat dar si noi ne am aparat prea aproape de poarta
adevarul e undeva la mijloc
nu cred ca am fi castigat chiar daca ne acorda penalty
in croatia s-a pariat masiv 2 pauza 1 final
dinamo e implicata in mafia pariurilor vezi meciul cu bistrita si ceahlaul
odata intrata nu mai poate iesi de acolo
negoita nu are putere reala la club la fel si dl badea de savulescu ce sa mai zicem
influenta fratilor impresari becali a fost este si va ramane cea care va face legea la dinamo
restul e tacere …

panconecaca2 (16 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:33

Nea Vidi pisca frana un pic !!! Vrei neaparat sa ai ultimul cuvant in disputa cu fanii Stelei pe tema arbitrajului din meciul cu Rusinea Europei ! Furaciune ca a lui Avram in sezonul 2010-2011 n-a mai existat niciodata in derby ….Fa si matale un remember..o comparatie…
nu ne mai obosi !

Liviu (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:35

Domnule Ioanitoaia, sunteti un adevarat fan dinamovist, nu va lasati pana nu aveti ultimul cuvant. Multi au batut campii in comentariile lor, ma refer aici la suporterii stelisti, ce ma deranjeaza este faptul ca v-ati agatat de o faza mai mult decat controversata si n-ati vazut esentialul, Dinamo a prestat un joc ultra defensiv, mizand numai pe contraatac si noroc. Posesia covarsitoare in favoarea Stelei si pressingul ucigator facut in repriza a doua, par a nu conta, totul se rezuma la acea faza, repet, mai mult decat controversata…Si atunci ne intrebam, de ce Doamne iarta-ma am ajuns unde-am ajuns, cu fotbalul romanesc?
Cu stima

Quatro (15 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 19:36

Dar daca arbitrul nu dadea acel penalty inventat la Chipciu si in schimb le dadea pe cele corecte la Curtean si Matei ?

Comentează