Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Adevărul ca dușman

Nu cred că mai are rost vreo discuție pe tema arbitrajului din Derby de România cît timp însuși Reghecampf a admis că “a fost penalty pentru Dinamo la Matei și Chipciu merita eliminat”. Deși a adăugat “dacă Dinamo ar fi […]

miercuri, 7 noiembrie 2012, 5:42

Nu cred că mai are rost vreo discuție pe tema arbitrajului din Derby de România cît timp însuși Reghecampf a admis că “a fost penalty pentru Dinamo la Matei și Chipciu merita eliminat”. Deși a adăugat “dacă Dinamo ar fi făcut 2-1, sînt convins că am fi revenit și am fi egalat”, completarea respectivă nu modifică radical datele problemei. Spre lauda lui, Reghe a recunoscut.

Aștept să văd ce reacție va stîrni afirmația de mai sus printre suporterii roș-albaștri. Cum vor reacționa aceștia la cuvintele propriului antrenor, care poate fi bănuit de orice, dar nu și, sub nici o formă, de simpatie pentru “cîini”!   După ce au tras în mine din toate pozițiile, mă întreb în ce măsură fanii vor îndrăzni să-l contrazică și pe Reghecampf sau, revenind cu picioarele pe pămînt, vor ridica mîinile?

În finalul unei polemici pe care o consider definitiv închisă, reproduc postarea internautului Pandele. Vă invit s-o parcurgeți cu speranța că veți înțelege ce m-a împins s-o aleg: “Citesc comentariile steliștilor și mi se pare trist că mulți dintre ei nu au nici o noțiune de fair-play.  E așa greu să recunoști că ai cîștigat ȘI (subl.a.) datorită arbitrului care a greșit în favoarea ta? Steliștii par să nu mai aibă adversari în campionat, dar lasă impresia că au avut și vor avea mereu un mare și implacabil dușman, adevărul”. Cu asta, basta.

Altminteri, învingătoare cu 2-0 pe Arena Na-țională, Steaua susține la Molde un meci extrem de dificil. În Scandinavia a sosit iarna, iar adversarul ar putea intra joi seara cu prima garnitură, nu cu cea secundă, aliniată în tur. Sînt semnale că, presat de federație, ai cărei șefi s-au declarat deranjați de abordarea de la București, Solskjaer va recurge la un compromis, va introduce o echipă jumi-juma, va amesteca titularii cu rezervele.

Dincolo de componența acesteia, să remarcăm că forul norvegian n-a rămas indiferent, ci a bătut cu pumnul în masă, atunci cînd a simțit că interesul lui nu coincide cu cel al lui Molde. Concret, cu două etape înainte de încheierea sezonului, Molde posedă un singur punct în fața lui Stromsgodset, 56 la 55, iar de jucat mai are cu Honefoss (locul 12 din 16) acasă și la Fredrikstad (14). În condițiile unui golaveraj inferior, i-ar trebui 6 puncte din 6 ca să-și păstreze titlul.

Se justifică astfel intenția lui Solskjaer de a folosi vedetele în competiția internă și de a le menaja în Europa League. Iată însă că în Norvegia, cît de independente și de puternice sînt cluburile, ele nu fac ce vor nici măcar în vestiar!  Ca pretutindeni, se mai ceartă cu federația, dar nu ies din cuvîntul acesteia. Motivul e simplu, deoarece federația din Oslo, spre deosebire de cea din București, e respectată și ascultată. Are credibilitate.

În sfîrșit, deși nu-mi schimb părerea că arbitrul a ajutat-o în Derby de România, îi urez Stelei succes la Molde!  Îi țin pumnii strînși nu pentru că sînt stelist, cum nu-s nici dinamovist ori rapidist, ci pentru că doresc binele fotbalului tricolor. Așa ar trebui să gîndim toți.

Comentarii (272)Adaugă comentariu

adrian (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 17:51

Buna ziua domnule Ioanitoaie, dumneavoastra chiar nu ati vazut cum tucudean il calca pe matei pe picior exact atunci il impinge si pe chipciu cu umarul in piept nu in umar cum ar fi regulamentar ??? poate nu doriti sa vedeti doar pt a face din aceasta victorie una nemeritata !
As dori un raspuns la faza aceea cu tucudean si matei !
Multumesc.

Ovidiu (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 17:52

Tizule sunt dezamagit sa observ ca esti prost informat.
Vizioneaza asta http://tv.gsp.ro/Reghecampf-Cu-Dinamo-am-avut-posesie-70-am-avut-42-24309.html si vei vedea ca Reghecamf a vazut altfel faza

paul (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 17:52

Reghe a mai spus si ca din alt unghi se vede ca Tucudean il imbranceste pe Chipciu si ca il calca pe Matei. Depinde de optica, banuiesc. Oricum, sa nu uitam ca la faza incriminata STELISTII AU FOST DEZAVANTAJATI PRIMA DATA!!!

paul (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 17:54

Mingea fusese trimisa in afara terenului pt ca Pintilii era accidentat, iar dinamovistii au repus instantaneu, ca niste ordinari. Arbitrul ar fi trebuit sa opreasca jocul, dar nu a facut-o, ceea ce a dus la asa-zisul penalty. Despre asta de ce nu vorbeste nimeni, domnule Ioanitoaia????

ion (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 17:55

Domnule Ioaniţoaia, nu aveţi cum să primiţi respect din partea fanilor stelişti din moment ce GSP a publicat după meci o mulţime de articole care atacau direct clubul Steaua. Bine, a fost penalty, nu s-a dat. Dar nu era suficient un singur articol pe tema asta? De ce aţi creat asemenea scandal după un meci în care s-a văzut cât se poate de clar cine merita să câştige. Acum încercaţi să păreţi victimă în acest context, dar nu meritaţi compasiune după modul în care aţi permis să se acţioneze după acest meci.

vlad (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 17:57

era mai bine daca arbitra corpodean!!!!

varanga53 (38 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:00

Domnule , ca de fiecare data , incerci sa „o dai cotita” ! Reghe a recunoscut penaltiul pentru ca nu a vazut faza la TV ca dumneata cu reluarile corespunzatoare ! Ai idei preconcepute pe care cauti sa le impui !Nu esti stapanul adevarului pentru a da judecati de valoare(nu pareri,cu care sunt de acord)! Titlul acestui articol e corect (banuiesc faptul ca e o scapare)deoarece este caracterizarea perfecta care vi se potriveste !

daniel (273 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:00

Domnule Ioanitoaia ca si suporter stelist recunosc ca a fost 11 metri fara discutie.Dar problema e alta.In campionatul trecut TOATE meciurile cu dinamo din campionat si din cupa am fost furati de 3 11 metri clar ca cel a lui dinamo de acum 3 zile de prietenul lui dinamo marius avram.si in cupa nu a dat 11 metri nici in campionat a dat numai pentru dinamo.si dinamo acum faca atata galagie doar pentru un penalty?dar cand steaua nu a primit 3 in meciurile cu dinamo ce sa mai zicem?asta este poate inteleg si ei cum e sa nu primesti 11 metri cand e corect sa primesti.

marcel (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:01

d-le ioanitoaia va pierdeti vremea. astia daca ar avea bun simt nu ar fi stelisti

flo (44 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:02

Jur ca ati innebunit cu toti. Dar nimeni n-a vazut penalty-ul la Costea, faultat de Luchin de 2 ori la aceeasi faza?

adrian (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:03

Si totusi arbitrul a judecat fazele dupa cum le-a vazut el in teren. Noi ne uitam de zeci de ori la reluari si nu reusim sa tragem o concluzie clara. Ba Matei fost calcat de colegul sau si de aceea a cazut ca secerat (poate arbitrul asta a vazut!), ba arbitrul a judecat in compensatie gestul lipsit de fair play al dinamovistilor care au aruncat mingea in joc miseleste, profitand de accidentarea lui Pintilii. Intrebarea mea ar fi: Ce s-ar fi povestit daca Dinamo ar fi marcat la acea faza (ba Steaua mai ramanea si cu un om in minus), iar cei de la Steaua ar fi acuzat faptul ca meciul ar fi trebuit oprit pentru ca Pintilii sa primeasca ingrijiri medicale (ceea ce ar fi fost o dovada de fair play)?

jnk700 (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:05

parerea mea, e ca prea se da mare importanta arbitrajului. la campinate din spania sau poartugalia, unde arbitrii sunt cam puscarie, jumate dintre ei, nu se face ata de mare caz pe aceasta tema. ideea arbitrajului strain e accea ca sunt neinfluentati de patronii „jucatori”, nu ca ar fi perfecti aia. meciul ar trebui analizat prin prisma jocului, si eu zic ca daca ar fi castigat dinamo, ar fi fost o palma trasa spectacolului si jocului de fotbal in sine, si citez, fara prea mare mandrie, „nu poti pacali fotbalul la nesafrsit”. de fapt a castigat echipa care a jucat, si care joaca in campinat

cosmin macasoiu (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:05

domnule ioanitoia, daca arbitru nu permitea repunerea mingii in joc de catre echipa dinamo, asa cum cere regulamentul in momentul in care un jucator este accidentat, nu se mai nastea faza din careul stelei; de asemenea, la faultul comis de catre catalin munteanu in careul propriu asupra lui chipciu trebuia acordat cartonas galben; si cum era al doilea…

ipocrizia (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:06

Se intoarce lumea asta peste cap. Dinamovistii nu avut in toata istoria lor un meci mare sau un campionat castigat fara arbitrii si militie. o intrebare pt cunoscatori: va mai amintiti cu dadea Dobrin declaratii la militie in noptile dinaintea meciurilor cu dinamo referitor la acuzatii de viol inventate. doar ca sa-l oboseasca si sa nu poata juca. Acum hotul striga hotul. nu e coresc dar dinamo si-a meritat din lin arbitrajul cu steaua. pacat ca a beneficia alta echipa care… nu e chiar o sfanta

George (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:07

E ciudat cum toti vedeti penalty neacordat numai in careul Stelei…

showman (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:08

ioanitoaia…pentru ce ai luat ultimul premiu aps?vorba cuiva de mai sus: reghe a zis ca a vazut faza si din al unghi.ba mai mult,circula pe net o poza in care se vede clar ca matei a fost faultat de tucudean.pana sa vad acea poza eram clarificat ca a fost faultul lui chipciu.dar dupa ceea ce am vazut,sorry,dar nu e penalty.ajunge ioanitoaia!nu mai poti,deci lasa locul celor tineri.adica,fa si tu cam ce face steaua…spre informarea ta,ca vorbesti de steaua,ca nu vorbesti de steaua,la emisiunea ta,nu ma mai uit de multa vreme.pentru ca are un continut bogat in…PLICTIS

Vinnie (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:08

Problema este ca exista personaje ca Negoita care desi stie ca a fost arbitru strain spune ca a fost „furt” si nu vede modul de abordare al partidei in viziunea lui Bonetti . Meciul mi`a adus aminte de Barca-Real (vremea lui Pellegrini) . Nu erau scoruri monstru , dar mereu se stia cine invinge .

Radu (6 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:08

Domnule Ioanitoaia,

Nu ca ar fi rau, dar se observa de la o posta ca sunteti oltean. Perseverati intr-o greseala, si din dorinta de a va dovedi dreptatea, prin fiecare editorial scris, nu faceti decat sa va compromiteti atat ca jurnalist cat si ca om.

Continuati presa de tip CANCAN. Nu e loc de genul asta de presa la Gazeta Sporturilor.

benga (4 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:09

Adevarul spus doar pe jumatate este un mare dusman. Adevaratul subiect al acestei etape, a fost blatul ordinar al CFRului cu Brasov. Cand taceti chitic si ne povestiti ca se poate compara dezastruosul mod de adjudecare al campionatelor trecute cu cel actual (in care o echipa defileaza, in ciuda tuturor teoriilor „specialistilor” din presa), nu va mirati ca sunteti considerat dusman. E adevarat ca ati gasit un sambure de adevar, pe care, vicios intentionat, in hiperbolizati. Asta e presa noastra (nu numai de sport)

Mike (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:09

Observ ca de la o vreme nu mai aveti bun simt.
Lasand la o parte ca va deranjeaza faptul ca s-a cam „rupt” campionatul cu aceasta victorie, nu vreti sa vedeti un lucru evident:
img829.imageshack.us/img829/9003/steauadinamo3.jpg
aici puteti vedea daca mai aveti bun simt ca nu a fost penalty, sau puteti sa va sustineti singur „corectitudinea”.
Acesta e ultimul articol al d-vostra pe care il citesc, pt ca observ cat de subiectiv ati devenit in functie de propriul interes…

Menumorut (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:11

Dar de Catalin Munteanu care trebuia sa vada minim al doilea galben daca nu rosu direct la faultul din postura de ultim aparator la Chipciu, de la faza penalty-ului, de ce nu vorbiti?

Mult va mai place sa bagati strambe.

laur (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:13

ma bag si eu in discutie:)) si daca acel penalty se rata??? tatarusanu e un portar slab, dar, cu ceva penalty-uri aparate la activ!!! mai bine cititi interviul cu Cornel Dinu si va lamureste exact cum sta treaba la dinamo.da, STEAUA a fost ajutata cu dinamo. Dar joaca fotbal si poate reveni cand este condusa cum a facut-o de atatea ori. si poate va aduceti aminte de circul penibil cu moti si THEREAU,SSST labele pe botic si aveti grija sa nu retrogradati ca le moare inima antenistilor cu cosmin baleanu in frunte!!!

mircea (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:14

DOMNUL MEU DRAG NU TE AM AUZIT ASA INVERSUNAT CAND RADU PETRESCU A SCOS MINGEA DIN POARTA LA SIBIU CU CFR CLUJ ACESTA VIRGINA EKIPA CARE ESTE CEA MAI CINSTITA SI CEA MAI CURATA ADUCETIVA AMINTE DE CORPODEAN DE IONICA SEREA IN MECIURILE CU STEAUA CAND NE FURAU ACUMA TOTI CA STEAUA FURA SI BLA BLA ASTA E FRUSTRAREA MARE SI SA VA FIE RUSINE CA SUNTETI OM BATRAN RUSINE

liviu (9 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:15

E greu sa lupti impotriva stelistilor….sunt multi…..si inteligenti….sa admitem ca ar fi fostpenalty in minutul 80….dar dumneavoastra,care de nu stiu cati ani faceti procese si recursuri de etapa,cum de nu ati observat ca Pintili era accidentat,mingea era in aut,arbitrul nu a intrerupt jocul,conform regulementului,si a iesit faza respectiva…asta de ce nu comentati?????

showman (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:15

hmmm…era sa uit ceva.ca sa zici „adevarul ca dusman” trebuia ca tu sa fi fie „adevar” fie „dusman” pentru mine.dar nu esti nici una nici alta,pentru ca nu pleci cu analiza „cersetorilor” al-rosii din minutul 80 de la „radacina” fazei.oare nu ai vrut sa vezi faultul asupra lui pintilii?oare nu ai vrut sa vezi cum s-au grabit dinamovistii sa repuna balonul in joc in timpul in care pintilii astepta targa?cum sa te iau ioanitoaia?”adevar” sau „dusman?

Pick Pook (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:16

Nu-mi aduc aminte dacă presa (şi dvs.personal) a insistat tot atât de mult şi clar acum câţiva ani la meciul câştigat de Dinamo în urma eliminării nedrepte a Thereau, după un fault văzut doar de un tuşier. Nu spun că nu trebuia eliminat Chiricheş, dar vorbiţi prea puţin de caseta tehnică a meciului de duminică seara.

m68 (61 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:17

N-o sa te schimbi niciodata,d-le Ionitoaia. Cred ca incepi sa nu vezi padurea din cauza copacilor. Pacat.

Cipri (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:18

Domnu jurnalist, este adevarat ca Reghe a recunoscut ca a fost penalty dar a mai zis ca la faza aceia stelisti au dat mingea intentionat afara pt. ca Pintili era cazut iar cei de la dinamo trebuia sa returneze mingea stelistilor ceea ce nu s-a intamplat. Asa ca nu mai vorbiti voi de fair-play. Cu toate astea Steaua a avut un arbitraj favorabil dar cu siguranta suntem pe primul loc pe MERIT , am fost peste toate echipe cu care am jucat parerea mea ca si peste Vaslui, asa ca anul asta e anul 24!!!!

valentin (7 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:18

Deci Ovidiu nu are rost sa iti pui mintea cu toti necioplitii si incultii din galeria Stelei, pe ei ii duce mintea atat de mult incat daca Steaua ar beneficia mereu de ajutor ei ar fi cei mai fericiti…Ovidiu nu ai ce sa ii explici omului prost, pe omul prost il iei ca atare, ca nu il duce capul sa inteleaga…mare atentie nu vreau sa jignesc pe cei din galeria stelei care accepta adevarul…tin cu Dinamo dar asta nu inseamna ca orice decizie corecta si buna impotriva echipei mele trebuie respinsa…

Mihai (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:19

Buna ziua Domnule Ioanitoaia,
Sunt un fan al echipei Steaua. Intr-adevar steaua joaca mult mai bine in acest sezon decat in precedentele asta nu este de contestat, insa in meciul cu Dinamo desi Steaua a jucat mult mai bine Dinamo a fost foarte aproape de a castiga. Boneti a abordat foate bine meciul, a jucat totul pe contraatac si a fost aproape sa faca un joc bun. Daca as face parte din stafull stelei,mai repede as atrage atentia echipei ca a fost la un pas de dezastru decat sa o ridic in slavi si sa neg ceea ce a fost evident. Toti cei de acolo gresesc abordarea. Nu asa se face succes mintindu-te pe tine si pe ceilalti.
Cat despre Reghecampf care spune ca oricum ar fi revenit…. ce putem spune?!! De unde stie?! timp de 80 de minute au dat un gol si ala din penalty. Deci…
Va multumesc!

bazileon (167 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:23

Pentru multimea de postaci monomani: de cand o poza (captura!) e mai revelatoare decat imaginile in miscare ce arata faza din trei sau patru unghiuri? Aici nu mai e vorba de orbire ci de o judecata sever diminuata.
Si nu va mai repeziti la faza asta, a mai fost un penalty pentru dinamo si au fost si toate acele cartonase. Vreti, nu vreti, Steaua a castigat cu arbitrul; nu stim ce se intamla daca nu acorda acel 11 rusinos. Se mai intampla! Dar daca nu vreti ori nu puteti sa admiteti asta, de-abia acum chestia devine grava

marius (28 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:24

Suporterii stelisti sunt ca fanul Realului cu care ma certam intr-o zi.Desi Pepe l-a calcat pe Messi pe mana, in loc sa recunoasca lipsa de sportivitate a portughezului, el tot venea cu alte argumente , cum ca si cei de la Barca au faultat.Pur si simplu ,nu putea sa recunoasca , ca ce a facut Pepe nu mai e fault ci o magarie. Cam asa au reactionat si suporterii stelisti…Pur si simplu , nu pot sa recunoasca evidenta. Si anume, ca desi Steaua a jucat mai bine, a castigat cu ajutorul arbitrilor.

Aloha (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:26

Domnule Ovidiu, citind comentariile pot doar sa admit ca aveti dreptate. Spun asta in calitate de suporter neutru. Apropos, o stiti pe aia cu „multi, da` prosti”?

MTS (5 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:26

Felicitari d-nule Ioanitoaia! Un lucru este foarte clar: 2 penalty-uri clare refuzate lui Dinamo si unul acordat foarte usor Stelei. Concluzie: viciere evidenta a rezultatului final! Impresia artistica nu conteaza la nimic. Jocul tactic, pragmatic conteaza enorm pt. ca face diferenta! La acest capitol Dinamo a fost superioara si din acest punct de vedere – cel mai important, merita victoria. Trebuie sa fi doar neavenit in ale fotbalului, retardat sau fanatic (aici ura intuneca ratiunea, judecata obiectiva) pentru a contesta evidenta! In rest, sa auzim numai de bine!

dragos (5 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:26

ce le cereti unor oameni care il au pe beccali idol ,mai degraba tin cu steaua decat cu dinamo dar adevarul este ca dinamo a fost furata ca in codru

corect (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:27

Societatea romaneasca a decazut extrem de mult.In jurul nostru multa prostie,cocalareala,prost gust,tiganie,hotie,lasitate etc.Fotbalul nu poate sa se diferentieze de societate.Si din pacate pentru adevaratii suporterii stelistii echipa lor atrage cel mai mare procent din aceasta gloata de “romanasi”.E greu sa fii inconjurat de bovine care vin la meci doar sa caste gura si sa fuga la maybach. Multi dintre acesti cercopiteci au acces la internet si au si ei dreptul la o parere.Din pacate in masa de suporterii stelistii se reflecta cel mai bine societatea bolnava din Romania.Hai nea gigi sus..sus..cat mai sus.

Elvi (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:27

Ca sa stiti si fiti si voi si fiti mai fair play penaltiul la munteanu a fost foarte usor acordat , mai vroiai sai dea si galben acum ,nu inteleg ca majoritatea stelistilor nu reconosc ce este clar si isi apara echipa cu inversunare desi chiar reghe a recunoscut .Punctele sunt ale voastre ,ati jucat mai bine ,ati fost mai buni poate meritati si toate punctele da un dram de fair play nu strica !!

dan_ (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:28

repet, am fost stelist, dar fanatismul orb al suporterilor este obositor. macar daca ar fi nuantat de un joc frumos. ce mandrie poti sa ai cand stai alaturi de alte 3 milioane de oameni care refuza sa vada realitatea si care zambesc cu ingaduinta cand ii vad pe mihai stoica si becali dandu-se in stamba.

nu exista niciun motiv sa renunti la simt critic si judecata pentru o echipa.

Ovidiu (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:28

:)))) Ovidiu Ioanitoaia incheie conflictul cu suporterii stelisti. Suna frumos, dar nu prea pacaleste pe nimeni cand „incheierea” suna a „v-am zis eu ca am dreptate”, deghizata in prea multe cuvinte.

Sunt stelist de mic si n-am nicio problema cu a admite ca Dinamo merita penalty si un om in plus cu 10 min inainte de final. Am o problema insa cu can-can-ul promovat de GSP si toti semi-jurnalistii sportivi din Romania care vad din acea greseala piesa definitorie a intregului meci.

Vasazica, dupa ce Dinamo a fost asezata cu fundul in poarta 90 de minute, acestia din urma, precum si fanii lor (si, mai nou, presa) se arata dezgustati de o greseala, lucru omenesc as putea sa adaug, a arbitrului. Pe de-o parte laudam antrenori precum Pep care nu se uita NICIODATA la arbitraj, desi pierd milioane grele cateodata din cauza lor, iar de cealalta parte cand ni se cere sa facem acelasi lucru, lupii moralisti din presa sunt primii care arunca cu piatra.

Asa ca va rog d-le Ioanitoaia, a se slabi cu poliloghia asta de doi bani pe care o afisati. Scurt pe doi, sunteti la fel de impostor precum procentajul alarmat de mare de oameni care scriu in media (observati ca nu i-am numit jurnalisti) in ceea ce priveste morala sportiva. In loc sa produceti o schimbare de atitudine si in modul de-a privi sportul, ramaneti ancorati in trecut, laolalta cu Sandu si Mitica, pe care chipurile ii criticati.

Da, Dinamo a meritat penalty si da, in mod normal castiga meciul cu 2-1 si un om in plus pe teren. Dar asta nu scuza campania josnica pe care ati dus-o ca o hoarda de lupi flamanzi impotriva Stelei de-atunci inainte. Rusine!

licurici (11 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:33

Am scris si ieri, s-a jucat cumva vreun meci Steaua – Dinamo? Sau s-a jucat numai citeva secunde de care mentionati si disecati? Ati disecat meciul?
Sa zicem ca a fost penalty, asa si? Daca penalty-ul era ratat? Bun se termina egal, si? Dinamo ar fi fost la 11 puncte nu la 13. Penalty-urile pentru Steaua neacordate nu le-ati vazut?
M-am uitat la meci cu un prieten care nu e roman, si nu i s-a parut deloc ca arbitrul ar fi tinut parte vreunei echipe. Mi-a spus ca daca arbitrul nu a acordat penalty, nu a fost. (E prietenul meu, si daca ar fi observat ceva in neregula, ar fi fost primul care ar fi facut misto de mine)

florin STANESCU (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:33

Pana la urma care este problema ! Am vazut gafe mari aseara in Liga Campionilor si ……..Nici sa-ti dai cu presupusul nu mi se pare foarte fair-play.

showman (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:34

intrebare:de ce unii stiu sa isi faca mea culpa iar tu ioanitoaia nu?de ce te crezi ioanitoaia atoatestiutor si detinatorul adevarului absolut?nu ma mai uita la tine la emisiune ioanitoaia de cand a plecat nea tomescu din emisiunea ta.faceai mishtouri de batranelul ala care era chiar echidistant.a vazut el cat esti de drept.candva ne feream de informatori.am ajuns acum sa trebuiasca sa ne ferim de DEZinformatori ca tine ioanitoaia…mai urmareste te rog de vreo 50 de ori imaginile de pe digi,pe ecran de cinematograf si apoi te asteptam sa ne ceri scuze ca ne-ai facut bolnavi de fanatism.tu si cei ca tine care puteti compara iuresul stelei din acest campionat cu ce se intampla in campionatele trecute(campioanele+arbitrii),sunteti bolnavi de invidie.cascati ochii mari si minunati-va: S-AU INTORS VITEZISTII!si,e cam greu sa fi in ritm cu ei.poate va veti convinge cand veti vedea bannerele din fiecare oras de deplasare „A VENIT CIRCUL”…BANNERE SCRISE LAUDATIV DE VIITOARELE NOASTRE GAZDE,CARE STIU SA APRECIEZE FOTBALUL ADEVARAT,nu autobazele romanesti.(duminica ma intrebam in timpul meciului: oare a ajuns cartu la dinamo?)

Agamitza (13 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:35

Badie Ionitoaia, si ce ai vrut sa spui cu articolul asta? Folosind logica lu’ matale tragem concluzia ca Argentina ar trebui sa renunte la un titlu mondial, Anglia ar trebui sa fie declarata cistigatoare in meciul de la Mondialele din Africa de Sud cind nu i sa acordat un gol cu toate ca mingea depasise cu un metru linia portii. Despre ce vorbim? Aici e vorba doar de un penalty care, la urma urmeise putea rata. Badie, n-ai nepoti?

Dan65 (26 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:36

Ani de batranete cat mai linistiti.

florinel vasile (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:37

sunt contrariat de discutiile din ultimele zile legate de meciul Steaua-Dinamo. asa ceva numai in Romania poti vedea…atatea discutii legate de arbitraj. a fost, n-a fost, ce mai conteaza!?
a vazut cineva meciul MC-Ajax de aseara? pai daca se intampla la noi asa ceva intr-un meci cu asemenea miza, arbitrii atarnau acum spanzurati la intrarea in stadion! ce s-a intamplat la englezi? cititi presa locala si veti vedea. website-ul Eurosport noteaza ca au fost 2 greseli dar observa si reactia exagerata a englezilor..
lipsa de fair-play mi se pare mai degraba atitudinea lui Dinamo.joci un meci intreg cu fundul in poarta, ai 2 ocazii tot meciul si apoi pretinzi ca puteai castiga cu ajutorul a 2 penalty-uri?unde a ajuns sportul asta adica? totul se decide la arbitraj!? dar un joc combinativ, niste faze de poarta, elementele care tin de spectacolul din teren..astea unde au disparut!?
nu mi-e rusine sa recunosc ca sunt stelist. mi-e rusine, uneori, sa recunosc ca sunt roman si ca pana chiar si cei care ar trebui sa ne prezinte lucrurile de o maniera obiectiva sunt depasiti de evenimente si au o atitudine care denota lipsa de obiectivism. sunt partinitori, prezinta o realitate deformata intr-o maniera perfida.
Domnilor, cred ca ati uitat sa va concentrati asupra obiectului principal: sportul! ori sportul, in ciuda multiplelor reguli, este o manifestare a unor aptitudini, a efortului si, in primul rand!, al ambitiei unor oameni care sunt desenati pentru a fi competitivi in acel domeniu.punct! orice discutie de aici incolo despre arbitraj si alte prostii este inutila…ne-am obisnuit sa ne victimizam in orice imprejurare, gasind motive puerile pentru ineficienta noastra si pentru lipsa de rezultate iar acum facem din asta o filozofie de viata!

marius (28 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:39

PS .El credea ca sa-ti aperi clubul pana in pinzele albe,chiar in ciuda evidentei,inseamna sa fii fan adevarat.Si i-am zis cam ce ganditi si dumneavoastra . Adica, mai lasa-ma in aia a mea ca cu tine nu se poate discuta.

spinoza (28 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:39

Nea Ovidiu! Ce va mai place Shaorma!

lila (47 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:40

credeam, la un moment dat, ca esti destept!? ti-am spus sa ne lasi! dar tu chiar esti prost la varsta asta; nu vezi ca te duci ca prostu in cucuruz ? de ce tot insisti pe ceva consumat, fara efect in liga lui mitica si aiurea! daca-ti spun zece insi ca suferi de ce nu consulti medicul! insisti ca prostul s-o credem adevarata! esti tu justitiarul nepatat? ca in Romania numai de justitie nu putem vorbi! cu cat repeti mai mult aceeasi scena cu atat esti mai dus cu pluta „pe bistrita”. sarman neputincios, fie-ti mila doamne!

„dinamovistul” ianitoaia !!! (9 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:42

Domnul Ianitoaia a imbatranit…va rog sa nu il jigniti… ianitoaia vede precum calul, nu poti sa-l mai schimbi, omul este rau intentionat… Steaua a mai avut 3 faze in care putea sa primeasca lovituri de la 11m, mai clare decat cele invocate de ianitoaia dinamovistul…
Arbitrul a gresit in ambele, dar sa bati campii, ca arbitrul a ajutat Steaua, este strigator la cer…
Pacat ca nu avem ziaristi sportivi, si suporterii incep sa paraseasca acest ziar de scandal si plin de venin!!!

Albert (124 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 18:43

@Agamitza. Esti si balbait? Ar trebui ca sa iti respecti numele. Da, sunteti multi, dar nu si inteligenti. Ati pierdut o lupta, si nu oricum, prin ko.

Comentează