Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Începutul fanatismului

M-am așteptat ca articolul “Steaua și arbitrul”, scris după Derby de România, să-i stîrnească pe internauţi. Aș fi pus prinsoare că afirmația conform căreia “centralul” belgian i-a refuzat două penalty-uri lui Dinamo, cel din minutul 80 fiind în afara oricărui […]

marți, 6 noiembrie 2012, 4:54

M-am așteptat ca articolul “Steaua și arbitrul”, scris după Derby de România, să-i stîrnească pe internauţi. Aș fi pus prinsoare că afirmația conform căreia “centralul” belgian i-a refuzat două penalty-uri lui Dinamo, cel din minutul 80 fiind în afara oricărui dubiu, indiscutabil, îi va irita pe fanii roș-albaștri și îi va îndemna să reacționeze. Nu m-am înșelat. În decurs de cîteva ore, au fost postate peste 200 de comentarii, marea lor majoritate susținînd cu înverșunare cauza echipei din Ghencea, căreia niște “ziariști cumpărați sau incompetenți”, în frunte cu subsemnatul, i-ar purta pică, ranchiună, dușmănie!

Cu puține excepții, textele mă urecheau, cu trimiteri la origine, la pensie și chiar la “declinul gazetăriei sportive”, identificat de Murmurel. “V-am respectat, dar vă contrazic. Arbitrul a dat o lecție de arbitraj”, nota TDI. La fel, “eu” se mira că “le țineți partea dinamoviștilor, care au ieșit din propria jumătate de cîteva ori pe parcursul meciului”, critici peste critici și, în plus, alte critici! Mi se imputa că n-am văzut, că n-am sesizat, că n-am înțeles etc., etc., rechizitoriul vizîndu-l și pe Cătălin Tolontan, autorul unei opinii asemănătoare în numărul anterior al ziarului.

Glumind că cititorii noștri sînt stăpînii noștri, n-am să insist. Mai ales că am bănuiala că procurorii de pe blog sînt tineri, foarte tineri. Nici n-aș fi răspuns dacă nu m-ar fi deranjat o atitudine pe care o voi ilustra cu alte citate. “Cum să piardă Steaua cînd a fost singură pe teren?”, “nu era corect să cîștige Dinamo care practică un fotbal înapoiat… Ea păcălește fotbalul, iar greșelile de arbitraj au făcut dreptate”, “Steaua joacă cel mai frumos și Dv. căutați să-i umbriți victoria”, “prestația belgianului a fost impecabilă”, “arbitrul a și comis-o, dar asta nu înseamnă că a favorizat vreuna dintre formații” și așa mai departe.

Ideea îmbrățișată de corespondenți că nu contează cum a cîștigat Steaua de vreme ce ea a meritat să cîștige, și chiar a meritat, nu rezistă deoarece în minutul 80, la scorul de 1-1, Boucaut n-a acordat penalty-ul cuvenit lui Dinamo și nici nu l-a eliminat pe Chipciu.

Dacă belgianul ar fi aplicat regulamentul, asupra erorii lui convenind toți analiștii, Crăciunescu, Porumboiu, Lăzărescu, meciul putea lua altă turnură și avea alt deznodămînt! Ca atare, dominarea și superioritatea Stelei, ambele incontestabile, reprezintă un aspect, iar gafa arbitrului altul. Primul nu-l exclude pe ultimul, degeaba neagă unii orice legătură între ele. Să ne reamintim maniera în care a ajuns Chelsea în ultima finală de Champions League, după o semifinală în care n-a intrat de 3 ori în careul Barcelonei!

Pregătit de noi reproșuri, mă opresc aici. Mai zic doar că e frumos să iubești o echipă și emoționant să i te dedici, să trăiești prin ea și pentru ea. A nega însă evidența de dragul acesteia, indiferent cum se numește, mi se pare riscant, ba și primejdios. Poate fi, ori chiar e, cel dintîi pas spre fanatism.

Comentarii (369)Adaugă comentariu

Mircea (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 9:19

Draga domnule Ioanitoaia, cred ca este primul comentariu pe care il fac pe blogul dumneavoastra. Sper sa il cititi si sa imi lasati un raspuns. Am tot revazut faza din minutul 80 si as vrea sa va contrazic. Da sunt fan Steaua, fanatic poate, dar pot sa fiu si critic cu echipa mea cand nu joaca. As vrea sa va intreb de cate ori ati revazut dumneavoastra reluarea. As vrea sa aduc argumente care sa sustina nevinovatia arbitrului la faza respectiva.
1. Tucudean face preluare, Matei ii i-a fata, Chipciu vine tare din urma. Tucudean incearca sa protejeze si in alergare intra in Matei pe care il calca cu piciorul drept pe piciorul drept a lui Matei. Il calca asa de tare incat putea sa ii faca o entorsa. Matei incearca sa continue urmarirea mingii dar din inertie piciorul scapat de sub talpa lui Tucudean ii ricoseaza in piciorul stang, se dezechilibreaza si cade.
2. Eu imi pun o intrebare: la modul cum se presupune ca ar fi intrat Chipciu, cu talpa pe genunchi, eu zic ca ar fi lasat urme, ori se vede ca nici macar zgarieturi de crampoane nu are Matei pe genunchi, personal cred ca la inertia si fuleul cu care a venit Chipciu, o talpa de genu ii zdrobea genunchiul lui Matei, care sa ridicat instant de la pamant fara sa sufere de vreo accidentare.

Eu as zice ca arbitru a facut bine ca a lasat jocul sa continue, in conditiile in care nu era clar ce sa intamplat, si eu am crezut in timpul meciului ca trebuia sa fie penalty, nu si dupa relurari. Sincer cred ca Alex Chipciu nici nu il atinnge pe Matei. A fost o busculada intre Tucudean si el si au picat toti trei, Matei cerand penalty nestiind cine l-a impiedicat sa joace mingea.

Cu stima,

ovidiu (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 9:30

ce frumos ar fi sa se tipareasca o pagina si cu comentariile si parerile cititorilor d-voastra. Eu cred ca s-a arbitrat in spiritul jocului. Daca Dinamo ar fi facut un joc frumos sigur primea penalti.

Iancu Sorin (12 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 9:32

Ca nu ati simpatizat niciodata cu Steaua, asta este arhicunoscut domnule Ioanitoaia. Nu va obliga nimeni. Dar putin mai mult respect eu zic ca merita echipa asta (apropo eu tin cu FC Arges, da, sunt un romantic din vremea zeului Dobrin) actuala a Stelei care joaca total diferit de restu din campionatul nostru. Nu imi aduc aminte (si chiar nu sunt senil inca) sa va fi vazut atat de inversunat atat pe dumneavoastra cat si pe colegii dumneavoastra la adresa Cfr-ului cand a luat titlu cu niste arbitraje de te apuca groaza. Si da, erau arbitrii romani (care se presupune ca puteau fi cumparati). Daca si un lunatic ca Gigi Becali a demonstrat ca el a solicitat cel mai mult arbitrii straini, acum e tot vina lui ca a primit cei mai slabi arbitrii?? Daca nu chema straini, ORICE arbitru roman era facut praf, daca a chemat..iar nu e bine. Acum ce sa faca echipa asta domnule Ioanitoaia, sa i se analizeze fiecare faza si sa se opreasca meciul ca la tenis? Nu credeti ca, indiferent de simpatie, ca ziarist, ca o somitate in gazetaria sportiva, sa fiti totusi mai ponderat??

Cu respect, un vechi cititor

Edward (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 9:36

nu inteleg ce are toata lumea cu Steaua. da, a fost penalty la curtean in prima repriza dar in min. 80 a fost fault in atac al lui tucudean la Chipciu. iar in min. 64 a fost penalty pt Steaua la Rusescu. Ce aveti toti cu Steaua nu pot sa inteleg. e singura echipa din Romania care ne tine la suprafata in europa. daca nu era Steaua acum campioana Romaniei juca 3 tururi preliminare cu echipe din andorra si malta. in anii trecuti cand Steaua era dezavantajata de arbitri in derbyuri nu a zis nimeni nimic, amintiti-va de Steaua-CFR de anul trecut. presa din Romania e din ce in ce mai jegoasa si plina de gunoaie care scriu la comanda. sa va fie rusine ca sunteti ca niste tarfe

Pandele (13 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 9:53

Citesc comentariile suporterilor stelisti si mi se pare trist ca cei mai multi dintre ei nu par sa aiba nici o notiune de fair-play. E asa greu sa recunosti ca ai cistigat SI datorita arbitrului care a gresit in favoarea ta? Stelistii par sa nu mai aiba adversari in campionat, dar „au avut si vor avea mereu” un mare si implacabil dusman: adevarul.

andres (871 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 9:54

mai zi ceva maestre, daca mai poti! Numai oameni obiectivi, nici macar stelisti, care vad clar, fara ochelari de Doniesccc. Concluzia: ROSU clar pt cei doi bezmetici care l-au prins la mijloc pe Chipci al nostru.

Albert (124 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 10:06

@Mircea. Inclin ca Ioanitoaia apreciaza parerea ta si parerile noastre care ii dau dreptate arbitrului ca nu a acordat 11 m. Inteleg insa ca el a vazut altfel faza, cum au vazut-o si cei la care se refera, Craciunescu, Porumboiu, Lazarescu si alti fosti si actuali arbitri. Stiu ca e si parerea celor de la CCA ca trebuia dat 11 m. Cum la fel s-a pronuntat si Reghecampf, care mai bine tacea, ar trebui sa nu il mai acuzam pe Ioanitoaia.

Bogdan.B. (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 10:19

Va multumim domnule Ioanitoaia ca va pasa atat de mult de sport, poate prea mult.

babalaul (20 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 10:22

arbitrul trebuia sa dea hentz de cate ori un jucator al Stelei repunea un out …

Cristi R. (51 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 10:23

Se pare ca polemica nu va avea sfarsit pe acesta tema.
Dinamovistii fiind obisnuiti cu arbitrajele pro dinamo nu au puterea de a vedea cum Matei este calcat pe glezna de propriul coechipier.
Dinamovisti ar fi trebuit sa fie primi care sa se revolte la aranjamentele de culise din anii anteriori cu care s-a obisnuit echipa de-a lungul timpului.
Oare de ce de cele mai multe ori in ultimii 20 de ani , Dinamo a iesit cu capul plecat din cupele europene.
In opinia mea in mare masura din cauza faptului ca nu erau obisnuiti cu arbitrii straini.
Pentru ca Becali si MM sunt nesuferiti se revarsa atata ura pe Steaua de parca jucatorii nici nu ar exista.
Sincer sper ca atitudinea asta ostila sa-i motiveze si mai mult si sa spulbere in retur toate echipele din Liga lui Mitica .
Daca nu vor mai fi atat de ratangi e posibil ca dorinta mea sa se implineasca. Sper ca Reghe sa puna mai mult accent pe finalizare si Steaua sa doboare recordul de goluri din campionat.
Mai sper ca Becali si MM sa taca fiindca fac numai rau echipei.

Mihail Dionis (34 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 10:26

Spuneam la finalul comentariului meu precedent: „Aveti curajul sa va schimbati stereotipurile inspre civilizatie si relevanta sau ramaneti blocati pe intretinerea polemicii pe nimicuri colaterale?!”
Hop si raspunsul, elocvent si jenant, azi pe prima pagina virtuala ( http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/inca-o-campioana-sprijinita-de-arbitri-al-6-lea-sezon-la-rind-in-care-titlul-in-liga-1-e-virusat-de-prestatiile-brigazilor-370954.html ).
Macar daca ati fi in stare sa faceti o treaba buna cu numararea erorilor de arbitraj. Insa nici la asta nu va pricepeti. Sunt selectate de-a valma episoade izolate, judecate in mod unilateral si tendentios si puse acolo sa dea la numar si sa sustina opinia deja formata inainte de a analiza datele. Nici urma de probitate intelectuala (scuze, am uitat ca nu se poarta la ziaristii sportivi), de preocupare pentru relevanta (atunci cand selectezi un subset in scopuri analitice, orice statistician va poate confirma ca prima intrebare automata se refera la cum e reprezentativitatea sa), de seriozitate a demersului, doar repropunerea constanta de samanta de scandal. Presupun ca sunteti mandri (voi, ziaristii sportivi) de vanzarile pe care le obtineti cu acest procedeu de mahala.
Domnule Ioanitoaia, singurul fanatism aici prezent este cel al gazetarilor care au senzatia ca posibilitatea de a publica parerile personale intr-un ziar le confera un fel de statut supraomenesc de judecatori aflati deasupra greselilor de apreciere. Sunt dezgustat de sistemul de non-valori pe care continuati sa il promovati in numele sfantului rating.

andu (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 10:27

Domnule Ioanitoaia, de ce nu se vorbeste si despre faza din minutul 78.10 secunde cand Luchin il faulteaza in careu pe Rusescu? De ce nu va indepliniti atributiile de serviciu complet si nu va documentati foarte bine inainte?
Va rog sa va uitati la acest filmulet si sa faceti stop cadru la minutul 06.16! Luchin il impinge clar pe Ruse, iar faza are loc la 1-1, cu un minut inainte de faza pe care ei o incrimineaza si care probabil nu ar mai fi avut loc!

Stefan (15 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 10:31

Domnule Ioanitoaia, consider ca faceti o gresala foarte mare. Aventi intentii bune dar nu va dati seama de greutatea cuvantului dumneavoastra. Nu era mai bine ca editorialul dumneavoastra sa urmareasca altceva? Sa va explic :
Vreti sa discutati despre arbitraj? Pai spuneti (la fel de raspicat) ca la faza penalty-ului (fault clar, indiscutabil) din repriza a doua nu trebuia sa se ajunga deoarece jocul trebuia oprit pentru accidentarea lui Pintili. Vorbiti despre atacul lui Chiriches din prima repriza? Urmariti toata prima repriza si veti vedea alte 5-6 intrari similare, barbatesti, la limita faultului (facute atat cu urmarul cat si cu soldul, atat de stelisti cat si de dinamovisti) la care arbitrul belgian n-a dictat nimic. Asta e stilului lui, mai permisiv. Un arbitru roman ar fi dat fault (ba unele imi pareau a fi chiar de cartonas, facute din spate si fara nici o legatura cu mingea), dar acest arbitru le considera faze normale de joc.
Dupa cum vedeti aribtrajul poate fi judecat la rece, fara patima, si intr-o directie si in alta. Dumneavoastra aveti dreptate ca unele faze au fost judecate in favoarea Stelei, dar va ganditi putin la mesajul pe care-l transmiteti? Va dati seama de greutatea cuvantului dumneavoastra (datorat faptului ca sunteti unul dintre putinii ziaristi de sport, poate singurul, care spun lucruri de bun simt)? Cu ce ati ajutat miscarea fotbalistica exprimandu-va parerea despre faza din minutul 80? Va asigura ca celor care considerau pana acum ca la acea faza nu a fost fault nu le-ati schimbat parerea. Pentru ca li s-a mai spus asta de 100 de ori inainte dunmeavostra si tot n-au inteles-o. Cei care cred ca Steaua ar fi castigat si daca meciul era arbitrat de un robot (0 erori, 0 interpretari, fiecare milimetru conteaza, etc) si-au pastrat opinia. Si atunci? Ce ati obtinut? Cel mult ati validat toate mesajele transmise de Paszkany si Porumboiu la 2 minute dupa incheierea partidei (ce cautai pe toate posturile tv, la 2 minute dupa incheierea partidei, mesajele unor conducatori alte altor chipe?!?!?! – evident ca stiu, dar oare era normal?)
In concluzie, nu era mai bine sa evidentiati in editorialul dumneavoastra (ceea ce n-a facut nici un alt ziarist) faptul ca am vazut 90 de minute de FOTBAL? Faptul ca Dinamo, desi avea motive sa se considere nedreptatita la unele faze, a jucat FOTBAL? N-am vazut proteste (la fel ca aseara can Realului i s-a anulat incorect un gol pe motiv de offside cand arbitrul de centru a trecut eronat peste decizia tusierului), n-am vazut ciocniri violente, n-am vazut torte in teren. Nu. Am vazut FOTBAL. Si sunt aproape sigur ca nu as fi vazut FOTBAL ci mai mult lamentari, trageri de timp, injuraturi, proteste, poate batai (in teren), poate si petarde, etc in cazul in care meciul ar fi fost arbitrat corect de un arbitru roman.
Da, simpatizez cu Steaua, dar indraznesc sa cred ca as fi avut aceiaisi opinie in cazul in care fazele respective ar fi fost judecate in favoarea echipei Dinamo. De ce? Pentru ca am vazut FOTBAL, nu balacareala. si asta nu stiu daca ar fi fost posibil cu un arbitru roman la centru, indiferent cat de bine ar fi arbitrat.

Catalin (7 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 10:35

Din păcate Mircea Lucescu a antrenat niciodată pe Steaua (chiar, când vom putea citi un articol cu numele „Ioanitoaia și Lucescu”? )

nesta18 (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 10:35

A fost sau n-a fost?Putin mai conteaza.S-a jucat doar un meci din liga 1,din etapa a 14-a.S-au castigat finale mondiale,europene pe greseli de arbitraj,dar altmiteri un amarat de derby din Romania.Greseala este omeneasca,iar de multe ori viata tine cu cei buni.N-ati auzit ca”la omul sarac nici boii nu trag”?Asa a fost si cu Dinamo,au emis prea multe pretenti dupa meci fata de ce fotbal au aratat in teren.

Edi (60 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 10:37

ce pretentii sa ia de la suportertii stelisti niste apaludaci care cred ca au o super echipa care in fapt este o gogoasa…daca ai o echipa buna nu apelezi la valize arbitrii sau s a umbli la jucatorii adversi si madam steaua asta face…auzi au jucat mai bine..pai pana sa egaleze dintr-un penalti dubios abea au ajuns de cateva ori la poarata..bine va zice cine va zice oi

SEVILLA86 (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 10:41

E clar ca a fost un arbitraj slab, defavorizand mica dinamo prin neacordarea celor 2 penaltyuri , dar dupa ce am vazut emisiunile de analiza sportiva sunt convins ca si STEAUA a avut cel putin inca un penalty neacordat. IAR IN PRIVINTA ARBITRAJELOR, CE SA ZICA CEI DE LA CYTY DUPA MECIUL CU AJAX?? mai clar 11m ca ala nu am vazut, oricum forzza STEAUA SUNTEM PREA BUNI, CU SI FARA GRESILILE DE ARBITRAJ SUNTEM PESTE TOTI SI VOM CASTIGA DETASAT CAMPIONATUL

Stefan (15 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 10:54

Imi pare rau ca mai adaug un comentariu (precedentul a fost destul de lung) dar citesc si ma ingrozesc. Domnule Ioanitoaia, cu mesajul dumneavoastra (repet, adevart si pertinent) girati articole despre un meci international (CFR-Galata) in care singurul citat din Paszkany e despre arbitrajul de la Stauau-Dinamo. Girati articole despre ultimele 6 campionate luate doar pe mana arbitrilor (straini…. oare au contat cele 2 meciuri arbitrate de straini, in care s-a jucat FOTBAL, sau restul in care s-a facut „spectacol”?). Girati articole despre declaratii imbecile de blat pentru un meci de acum 2 luni. Asta girati, in loc sa promovati FOTBALUL.
Repet, sunteti prea onest si prea inteligent ca sa nu va dati seama ca un formator de opinie ca dumneavoastra nu ajunge sa spuna adevarul, ci trebuie sa si aleaga cu atetie ce adevar sa spuna.

speedy (128 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 10:55

mai aveam o intrebare, de fapt:
5. Ce intelegeti prin fanatism? Are cumva legatura cu neacceptarea altor puncte de vedere cu exceptia celor ce sustin propria opinie? Pt ca daca da, am impresia ca va aflati in pozitia dificila situatie de a combate fanatismul prin fanatism :). Adica: cine e de acord cu mine, e corect, cine nu – e fanatic. Wow, ce mai dilema 🙂

valentin passcu (23 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 10:58

Nea Ovi, aceste discuţii nu au fost iscate numai de articolul dvs. ci de întreaga redacţie a GSP – ului. Mai ales de Tolontan. Nici nu se terminase bine meciul că titlul pentru prima pagină a ziarului de luni era tipărit cu litere de o şchioapă. Cred că oamenii dvs. aveau trei variante de titluri. Pentru victoria lui Dinamo, pentru meci egal şi victoria lui Steaua. Pentru ultimele două era furăciune. Pentru prima variantă Dinamo era viitoarea campioană. Nici nu aţi apucat să revedeţi fazele incriminatorii că dvs. cu colegii vă şi pronunţaţi. Nu mai vorbesc că pe toată durata meciului comentatorii lui peşte prăjit, numai dinamovişti vedeau pe teren. Vai ce atacuri spectaculoase, rapide, eficiente şi alte cele. Portar în mare formă. Cel mai bun din Europa. Linia de fund era peste cea a Milanului de acum 15 ani. În schimb steliştii nu existau pe teren. Lenţi, fără imaginaţie, măcelari. Sub orice critică. Arbitri nu mai vorbesc. Furăciune, hoţie, golănie, barbarie, bădărănie. Nea Ovidiu să fim serioşi domnule. Cum vrei să tăcem în condiţiile în care cu toţi ştim că Dinamo nu este patronul gazetei şi a postului de televiziune. Sau poate este fără ştiinţa noastră. În aceste condiţii ar fi trebuit să fiţi mai echidistanţi , mai echilibraţi. Nu cred că mai este cazul să vă aduc eu aminte de conduita unui om de ziar. Sau dacă doreaţi să faceţi o analiză a principalelor faze dudioase să o faceţi în mod serios nu părtinitor cum aţi procedat dvs. Aţi ales cele trei faze şi dăi pe ele. Nu aţi pomenit absolut nimic de cele trei faze dubioase din careul dinamovist. Tănase, Rusescu şi Costea. Dar absolut nimic deşi se observă clar că în toate cele trei cazuri sunt contacte nu tocmai ortodoxe. Nu pomeniţi absolut nimic că la 11 trebuia cartonaş galben lui Munteanu şi automat eliminare. Mai mult mergeţi pe ideea că nici 11 m acordat steliştilor nu este corect. Şi ca să fie mîrlănia completă întrebaţi ce părere au despre arbitraj pe cine alţii decît pe Crăciunescu şi Porumboiu. Deci Crăciunescu . Păi cum să nu vă dea el dreptate cînd el a fost schilodit chiar de Becali ? Cum să nu vă dea el dreptate cînd peste capul lui a fost luată decizia cu arbitrii străini ? Cum să nu vă dea el dreptate cînd fisu, Teo Crăciunescu trage cu Dinamo pe faţă ? Cum să nu vă dea el dreptate cînd el este cu Dinamo?
Cum să nu vă dea dreptate Porumboiu cînd el este patron la Vaslui, echipă care era în urma steliştilor şi îi convenea mai repede o victorie a dinamoviştilor?
Mai mult toate interviurile luate luni şi marţi au fost luate unor foşti dinamovişti. Păi cu cine să ţină ei? Cu Steaua. Mai mult îl mai chemaţi la o emisiune a dvs. pe golanul de Ganea . Păi cu cine vreţi să ţină el? Nu cu Dinamo? Ca o paranteză vă rog totuşi să renunţaţi la astfel de invitaţi gen Ganea că vă pierdeţi credibilitatea şi aşa în scădere. Nea Ovdiu, pe mine mă frapează cel mai mult naivitatea voită afişată de dvs. în acest caz. Dacă era vorba de vreun novice în această materie mai ziceam dar mata eşti prea uns cu toate alifiile să nu se cunoască trasul de păr. Înţeleg că la dvs. unitatea de breaslă este mult mai pronunţată mai ceva ca la mineri sau taximetrişti. Dar totuşi principiile şi mai ales codul dvs. profesional nu permit aşa ceva. Nu trebuie să vă reamintesc eu de imparţialitate, echilibru, efectul de informare a publicului. Nea Ovidiu poate ai ajuns şi mata în posesia unor imagini din alte unghiuri a fazei din minutul 80. Se observă foarte clar ca lumina zilei cum Ţucudean îl calcă pe Matei pe picior, apoi tot Ţucudean îl îmbrînceşte pe Chipciu care în cădere îl agaţă pe Matei, care era deja în cădere de la piedica lui Ţucudean. Vorba lui naş Crăciunescu: decizie corectă a arbitrului. Apropo despre cotul lui Ţucudean la Chiricheş. Ce părere ai nea Ovidiu. Nu cumva Ţucudean trebuia să fie sub duş şi îmbrăcat în ţoale festive mai devreme ? Mai pe înţeles: nu cumva lovirea cu cotul se pedepseşte cu cartonaş roşu. Hai să-ţi zic ceva nea Ovidiu. Din cauza unor astfel de comportamente părtinitoare ale ziariştilor pătimim prin jocurile internaţionale. Jucătăroii trăiesc cu impresia că poziţia dvs. este cea reală şi corectă şi cînd ies afară fac procedează la fel. De fapt procedează la fel ca dvs în acest caz. Poate obţineţi totuşi înregistrarea de care am pomenit mai sus. Este mult mai elocventă. Parcă am auzit eu ceva şi de respectarea dreptului publicului de a fi informat in contextul asigurării pluralismului surselor de informare. În rest, să fii sănătos nea Ovidiu.

Mihai Gruia (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 11:00

1. Linia de clasament a Stelei in acest moment arata 11 victorii, 2 egaluri si 1 infrangere (Vaslui). Din primele 10 doar Vaslui ne-a batut, iar Pandurii a reusit un egal.
2. In Europa League la jumatatea competitiei Steaua este neinvinsa si pe primul loc.
3. Cu Dinamo, Steaua a castigat pentru ca mingea a intrat in poarta, pentru ca a atacat. Exista cazul Chelsea si exista alte milioane de cazuri cand echipa care ataca de 3 ori mai mult decat adversarul, are 2/3 din posesia totala si numar triplu de suturi pe poarta, castiga meciul.

Diferenta e data si de faptul ca tanarul Alexe a iesit lesinat de pe teren prin minutul 65, iar tanarul Rusescu a ramas pana in minutul 90 si a fost esential in rezultatul final.

Asta daca discutam despre fotbal.

Daca discutam despre ce mai face MM, la cine a mai tipat, cat de penibil vrea sa fie ca sa fie pe placul galeriei, atunci discutia despre arbitrul strain e una serioasa.

Vali (4 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 11:11

Frumos domnule Ovidiu Ioanitoaia, va felicit din inima si va urez multa sanatate si echilibrul de care a-ti dat dovada de-a lungul carierei sa nu va paraseasca.

marmo (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 11:14

Ziaristii astia de la gsp sunt un mare 0.

Vlad (4 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 11:30

vina cui apartine domnule Ioanitoaia???…pentru irealismul stelistilor???…steaua barcelona…cine a promovat asta???:))) pentru rating???:)))

laur (26 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 11:39

Bravo!
Un articol plin de bun simt, in comparatie cu comentariile generate de articolul precedent.

viorelu (113 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 11:40

de data asta aveti partial dreptate. a fost fault la dinamo. la al 2lea nu stiu ce sa zic dar sa zicem ca aveti si acolo dreptate.

cateodata si noi, suporterii, exageram pentru ca ne-am saturat de presa sportiva din romania in marea parte a ei. pentru noi tot ce zice presa e minciuna. apropate ca nici rezultatele nu le-as crede daca nu ar fi site-uri de specialitate din afara. deci daca voi ziceti „DA” noi instinctiv zicem nu. a-ti ajuns ca acel baietel care a tipat la misto in padure lupul lupul si acum nu il mai crede nimeni

de data asta este vina ziaristilor. pentru ca nu v-ati impartit in 2 tabere clare: clovni cancan si presa sportiva pura de ex: Vochin.

Hadeti sa facem un exercitiu: deschidem gsp.ro si numaram cate articole cancan aveti si cate despre sport. nu vreau sa vorbesc la ce apare pe TV ca ne ingrozim.

Un alt exemplu este un coleg de munca la 60 de ani si a zis ca nu a mai citit un ziar sportiv de foarte multi ani.pur si simplu a renuntat si la ideea de a cumpara sau vizita un site de specialitate. i-am zis de vochin si a fost foarte surprins si apoi mi-a insirat toti titanii din perioada romantica.

la experienta dumneavoastra nu imi permit sa dau sfaturi. vreau doar va felicit pentru banii pe care ii faceti prim milioanele de clik-uri/reclame si ca mai aveti fata de competitie unii ca toldo sau vochin in echipa.

numai bine,

viorel

speedy (128 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 11:45

incep sa ma obisnuiesc cu stilul „gsp-istic” de a sterge automat post-urile incomode. Ati lasat post-ul in care veneam cu intrebarea cea mai simpla, dar le-ati sters pe celelalte. dar sunt perseverent si fanatic si revin…pana cand va aparea.
Nu am de gand sa mai reiau polemica „a fost/nu a fost penalty”, mi se pare inutil. Dar am cateva intrebari.
Din capul locului, va spun urmatoarele: sunt stelist, iar luni dimineata eram ferm convins ca la faza din min ’80 a fost penalty si eram dispus s-o recunosc in fata oricui. Restul fazelor le-am considerat si le consider interpretate in SPIRITUL jocului (atata celalalt „penalty” invocat de Dinamo, cat si fazele neclare reclamate de Steaua). Vazand atatea poze, reluari, filmulete, acum nu mai sunt sigur, dar nu conteaza. Fie, a fost penalty. Si acum, intrebarile:
1. Cine sunt specialistii care s-au pronuntat? Cumva Porumboiu (vesnic cu reclamatii la adresa arbitrilor, mai ales cand are interesul? – iar acum il are!), Craciunescu (tata de arbitru, etern acoperitor al arbitrilor spagari romani si vesnic impotriva arbitrilor straini – poate slabi, dar mereu obiectivi) si Lazarescu (chiar nu pot spune nimic de el, pur si simplu nu-mi amintesc de el ca arbitru. o fi o scapare de-a mea, sau o fi faptul ca nu a fost niciodata un arbitru reprezentativ pt Romania?
2. Cate reluari si din cate unghiuri a avut onoratul juriu pana sa decida ca a fost?
3. Au uitat cum era se decizi intr-o fractiune de secunda asupra unei faze pe care unii o dezbat zile intregi?
4. Nu au sesizat ca e o faza grea? Aglomerata de 3 jucatori care se bat la minge si foarte dinamica?
Concluzie, pana acum: Chiar daca arbitrul a gresit, este o greseala explicabila (nu scuzabila) care nu are legatura nici cu valizele, nici tu telemeaua, nici cu cascavalul, nici cu…altceva. Pur si simplu, omul a vazut ce a vazut si a judecat in consecinta.

Si acum, pt dl Ioanitoaia:
1. D-le Ioanitoaia, in viziunea Dvs. a fi tanar echivaleaza cu a fi prost sau a nu avea dreptul la opinie?
2. Cum definiti fanatismul? are legatura cu neacceptarea altor opinii cu exceptia celor care o sustin pe cea proprie? Pt ca da daca da, ce faceti aici e fanatism curat 🙂
3. Va spune ceva sintagma „cine nu e cu noi este impotriva noastra”? cu siguranta v-a lasat sechele din scoala…era la moda atunci
4. Imi puteti arata articole in care Dvs (sau d-nii Tolontan sau Naum, dar mai ales Dvs) infierati cu aceeasi manie proletara demna de o cauza mai buna GRESELILE (vedeti, in lipsa probelor nu-mi permit sa le numesc altfel, desi ca suporter partizan si fanatic ce sunt poate la vremea respectiva le-am simtit altfel) de arbitraj care au ajutat in trecut pe CFR, Vaslui, Unirea Urziceni, Otelul, sau – de ce nu – Dinamo?

Astept – cu incapatanare si fanatism – raspuns la intrebarile mele. Apoi, va invit la o bere la care va propun sa mai dezbatem cativa termeni…cum ar fi narcisism (admiratia exagerata a propriei persoane), obiectivitate, si, de ce nu, deontologie profesionala si respect fata de TOTI cititorii. Fac eu cinste, ca am auzit ca ziarele nu prea se mai vand 😉

chupac (11 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 11:47

comparati deciziile arbitrului de la steaua – dinamo cu deciziile arbitrului de la man city – ajax, comparati fazele incrimnate de la un meci cu fazele incriminate de la celalalt meci. comparati reactiile de dupa meci, tinand cont ca in primul meci s-a jucat locul 1 cu locul 5( sau cat era) din romania si in al 2 lea a jucat man city, unde s-au investit sute de milioane cu ajax in liga campionilor si in conditiile in care man. city avea nevoie ca de aer de victorie pt a mai spera la calificare.

liviu (15 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 11:55

Felicitari dlui. ce semneaza “Dau cu imprumut ochelari”ce este un microbist normal,deci inteligent,ce stie sa foloseasca un calculator pt. a relua de zeci de ori fazele,cu cate stop cadru vrea si care nu mai are nevoie de pseudopresa noastra sportiva degenerata,pe hartie,net sau Tv.,presa fomista axata pe contestari ,scandal perpetuu si pornografie,orientata catre cele mai rudimentare straturi ale societatii. Sper ca exista acum cel putin 100000 de microbisti ce-si pot inregistra meciurile si le pot analiza pe calculator neavand nevoie de cei ca dl. Ioanitoaia si discipolii dansului,maestri ai huiduielii si bagarii de zazanie,zi de zi. Colegul postac de mai sus a dat clase ,prin cadrul atasat, intregii prese “sportive” ,pe hartie,net sau Tv. Aceasta faza discutata ce am reluat-o repetat pe calculator mi-a aratat un contraatac dinamovist excelent, o centrare perfecta ce a facut mat apararea Stelei dar Tucudean, ce nu putea juca mingea, a anulat sansele echipei sale, busculandu-l pe Chipciu(blocarea unui adversar pt. a proteja un coechipier e permisa doar in fotbalul american) si calcandu-l, prosteste, pe Matei ce era la minge.Consider absolut necesara prezenta arbitrilor straini la meciurile mai importante,noi avand cativa arbitri buni dar care sunt terorizati de gunoiul moldo- valah ce-l distribuie permanent presa noastra “sportiva”.

ovy (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 12:00

Statistica InStat arata clar ca steaua e de aproape 3 ori mai buna ca dinamo si dovedeste clar cine e castigatorul de drept al acestui meci.RESTUL CA A FOST SAU NU A FOST CU CRACIUNESCU SAU IOANITOAIA SUNT FRECTIE LA PICIOR DE LEMN.

P.S domnule ioanitoaiaia de unde stiti dvs ca daca s-ar fi dat penalty dinamo castiga meciul? Penaltiurile se mai si rateaza(vezi danciugol,tontododel tanase sau alti mult mai renumiti). Ok sa zice ca dvs stiti mai multe si nu s-ar fi ratat penaltyul. Steaua a mai dat 2 goluri dupa cat ar fi fost scorul 3-2 cine ar fi castigat?
PENTRU CEI CARE AU TRECUT DE PUBERTATE IMI CER SINCER SCUZE PT P.S _ul PUERIL SUNT DISCUTI CARE NU AR TREBUI SA EXISTE. IAR DESPRE ARTICOLUL D_LUI IOANITOAIAIA SIMPLU PUERIL,SAU INTERESAT ,SAU MALITIOS,SAU DINAMOVIST SAU LUCESC? CINE STIE? IN ORICE CAZ NU UN ARTICOL DEMN DE RENUMELE DE CARE DANSUL SE BUCURA.(cea mai mare parte din presa preseaza c-c-t)

Un stelist nedumerit (10 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 12:01

Domnule Ioanitoaia,
Va inteleg supararea, e greu sa accepti ca altii au pareri contrarii, mai ales cand unii se exprima ca in peluza. Nu ma mira nici aceasta campanie menita a demonstra ca Steaua e favorizata de arbitri. Ca doar celelalte echipe practica un fotbal atat de frumos încat e imposibil sa nu-ti fie ciuda ca sunt la atatea puncte in urma lui Rusescu & co…
Cat despre arbitrajul care a favorizat Steaua in meciul cu galacticii de la Dinamo, poate aveti rabdarea sa revedeti meciul si sa contabilizati toate erorile. Abia atunci cand veti semnala si fazele in care arbitrul a fost ingaduitor cu dinamovistii am putea discuta pe marginea titlului de pe prima pagina a GSP de azi: ”Frate cu arbitru` ca sa iei titlu`”… Cel de sub imaginea în care Chipciu își lovește brutal adversarul cu pieptul în cot…

ion (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 12:12

Atata fanatism, atata nebunie, pentru ce?…aaa, un meci de fotbal, o echipa, un nume, nimic din lucrurile importante, nu ne da de mancare, nici macar nu ne baga in seama, lucru normal de altfel, atunci pentru ce?
Pentru ca_cand eram mici ne-a invatat „tata” sa tinem cu ei?…cred ca ne-a invatat si sa fim corecti!
Chiar asa am ajuns ca pentru NIMIC sa negam evidenta?! Sunt convins ca acelasi lucru l-ar fi facut si ceilati daca ei erau avantajatii, nu asta e problema ca stelistii ar fi mai fanatici, toti sunt, dar de data asta chiar s-a depasit limita bunului simt, ceea ce nu e de mirare, a zis un psihopat cu deviatii grave de comportament ca Matei ar fi fost „faultat” de Tucudean si gata si „oile”, dar ce le poti cere cand ei s-au trezit sa repete pana si un cantec obscur si de prost gust, in acest context, dupa acelasi gica contra caruia i-au murit laudatorii si care ce e trist, nu ca vorbeste aiurea, ci ca el chiar a ajuns sa creada ca a facut si-a dres, desi acum e singura data cand este pe un post ce i se potriveste, adica bufonul „regelui”.
Cat despre meci, nu vad legatura intre cine a jucat mai bine, cine merita si greseli de arbitraj, mai ales la un meci cu Bonetti antrenor, unde nu se pune problema ca a jucat mai bine sau mai prost, si Steaua a avut meciuri proaste, acum mai putine, altadata mai multe, oricine are, dar Dinamo anul acesta indiferent ca face un meci bun sau prost, asta e stilul, in aparare si contraatac, a facut asta pana si la Chiajna, unde a facut „o grande partida”, deci nu poate fi acuzat ca a jucat defensiv la Steaua, n-a facut-o ca era Steaua.
Acum ca s-a stabilit ca posesia si dominarea teritoriala nu putea fi decat la Steaua, chiar daca avea un lot de 10 ori mai slab, o luam punct cu punct ceea ce chiar conteaza intr-o partida.
Prima repriza: fiecare cate o centrare ce in teorie putea fi periculoasa in careul advers, da nu era nimeni pe acolo nici la unii, nici la ceilalti; fiecare a beneficiat de o lovitura libera „periculoasa”, unii si-au batut joc( Dinamo) altii au exectutat foarte bine(Latovlevici) deja o ocazie mare in plus, dar din acelasi gen de situatie; in aceeasi nota, fiecare echipa a facut o mare greseala pe aparare, Rusescu a ratat, Alexe a marcat, deci rezultat corect la pauza
Repriza 2: Steaua incepe in forta si are o ocazie mare inainte sa se dezmeticeasca Dinamo, asta cu inceputurile de reprize i se poate intampla oricui sa fie prins gresit, si chiar daca nu ar fi asa, nu cu o ocazie mare in plus( pana atunci) se castiga un meci, pana si Barcelona are 2-3 ocazii pana a marca un gol
Apoi meci anost cu o dominare sterila a Stelei, pana vine acel 11m, care daca a fost dat ne duce cu gandul la penaltiul neacordat lui Dinamo din prima repriza, deci daca premisa era ca ala nu a fost acordat nici asta nu trebuia, iar daca premisa e ca a fost acordat acesta, inseamna ca trebuia si primul, deci in min.63 scorul trebuia sa fie 1-0 sau 2-1 pentru Dinamo.
Apoi Dinamo a iesit putin la joc si pana in min.80 au avut fiecare cate 3 faze de careu, ca la Dinamo nu s-a vazut deoarece Curtean suteaza din pozitie excelenta in „Muntele Gaina” e alta gasca in alt rucsac, greseli individuale, dar ca echipa au ajuns la fel la finalizare, iar in min.80 (la cea de-a treia faza de careu a lui Dinamo, sa nu se inteleaga ca ar fi a 4-a si sa ma injure lumea ca nu e adevarat) Dinamo ajuns atat de „adanc” in careul Stelei, incat Chipciu a fost fortat sa faulteze. Penalti clar si eliminare! Min 80 trebuia sa fie 2-0 sau 3-1 pentru Dinamo, sau chiar si in cazul unui arbitraj „dezavantajos” cum fusese deja, tot trebuia sa fie 2-1 pentru Dinamo si Steaua in 10, iar Dinamo isi perimtea( deoarce iarasi conducea) sa revina la jocul acela urat, care i-a mers 80 min si cu siguranta ii mai mergea inca 13-15 minute, mai ales ca Steaua ar fi fost in 10!.
Asta a fost REALITATEA jocului, restul e poezie.

dan (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 12:17

domnule Ioanitoaia,
inainte de a critica arbitrajul belgianului ar trebui sa reamintiti stenogramele lui Borcea legate de ,,imputatiile” aduse fostului sef CCA. vasile avram.
intr-o tara civilizata dInamo era retrogradata si acum nu se mai discuta de erori impotriva lor
cand readuceti in actualitate ce s-a intamplat atunci?

dan (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 12:18

P.S. Astept raspuns.
cu stima

Serghei (107 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 12:25

@Valentin Passcu, de acord. Imagineaza-ti ca invitatii chemati in platou la sport.ro si gsptv pentru a-si spune parerea despre arbitrajul de la Steaua Dinamo au fost Gianni Kirita si Ionel Ganea. Uau, nici daca se chinuiau sa gaseasca doi dinamovisti mai patimasi ca acestia doi nu cred ca gaseau. Mai poti tu, ca realizator de emisiune, sa pretinzi ca ai fost echidistant, cu un invitat care aproape ca te lua la injurat daca nu ziceai ca Dinamo a fost furata de arbitri?

dan (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 12:30

Domnule IOANITOAIA ,discursul dumneavoastra este foarte direct si REALIST cu ce s-a intamplat pe teren.
sunt suporter STELIT din 1978.deci nu am o varsta frageda. De la o greseala a arbitrului care a si fost de altfel,pana la ACUZA STEAUA DE FURACIUNE este cale foarte lunga.Aici este discutia principala,ca nu se vrea sa se recunoasca ,ca a fost un arbitraj SLAB.Se da in STEAUA fara nici un motiv intemeiat si dovedit.AICI ESTE PROBLEMA DOMNULE.Va multumesc si sper sa fiti mai realist si sa dovediti impartialitate in discurs comentand si ce v-am sugerat eu.GRESEALA NU ESTE FURACIUNE.Dar cand este vorba de STEAUA se poate orice din partea unora.

chupac (11 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 12:34

respect valentin pascu. nu e vb doar de meciul asta sau de echipele astea, asa e in fiecare an, doar ca echipele difera. pe scurt, pana si in sport suntem manipulati de presa.

bebe (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 12:38

Si eu sustin ca Steaua a avut un joc mai slab decat al Dinamovistilor si i s-a acordat penalty discutabil. Trebuie acordata mai multa atentie procesului de alegere a arbitrilor la meciurile importante.

lord belial (434 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 12:49

@valentin passcu – bravo, prietene. articulat si lucid. astia de la gsp, ioanitoaia, tolontan, isi subapreciaza publicul, cred ca sint mari si tari in parcare si creeaza ei opinii si scandaluri la echipe. magari batrini, cred ca articolasele lor au vreun efect asupra jocului stelei si al stabilitatii echipei. pai va mai mirati de ce va goneste reghe peste tot pe unde veniti sa il agasati cu intrebarile voastre stupide de reporteri cautatori de cancan

lord belial (434 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 12:53

@babalaul – loooool

lord belial (434 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 13:01

Ov Ioanitoaia + C Tolontan = rusine; demagogii ipocriti, gazetarii cersetori de click si audienta. In relatarea acestui derby ati fost sub asteptari, articolele voastre au avut consistenta exprimarii fotbalistice a lui dinamo pe teren. Ioanitoaia deja m-a dezgustat mult cind i-a luat apararea unui golan ca Ganea, cerindu-ne sa fim buni crestini cu el, sa il lasam sa stringa in continuare arbitrii de git, ca, deh, asa e el, baiat bun dar cu gura proasta. Apoi vine si ne da lectii aici despre fanatism, ca si cum fanatismul ar fi ceva blamabil. De data asta, dle Ioanitoaia, va meritati pe deplin backlash-ul negativ pe care il primiti dupa articolele astea. Gazetarii cautatori de cancanuri, credeti ca prostiti voi lumea din taste, habarnistilor

corneliu (116 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 13:06

Inca de prin Evul mediu au existat BRESLE. Ele se mai gasesc si astazi. BREASLA ARBITRILOR a cam pierdut teren si datorita faptului ca EXECUTAU COMANDATE (unele pentru bani, altele comenzi politice – vezi cazul CFR Cluj DNA sau campionatul castigat de Unirea Urziceni pe filiera PDL, iar altele trafic de influenta) si au fost EXCLUSI de la IMPARTEALA. Acuma ce sa faca si ei? S-au incolonat – Craciunescu, Porumboiu si alti specialisti de casa a televiziunilor -si doresc sa creeze opinia generala ca si arbitrii straini gresesc. DAAAAAAAA GRESESC, dar mai putin si fara tema sau recompense!!! Pe de alta parte este BREASLA GAZETARILOR care este “impanata” cu redactori&reporteri sustinatori ai Rapidului, Dinamo si mai nou chefere cluj. Pornind de la “taticul lor” dl Ionitoaia si pana la “mentorul” dl Gradinarescu (fost ofiter MAI, care este declarat anti Becali si Steaua) trebuie sa-si ei sa contribuie, fiind formatori de opinie la un curent anti Steaua, ca de, prea si-a luat-o oierul in cap!! Si referitor la faza din min 80 Tucudean il faulteaza pe Matei! Scurt! Capisci?Asta,da, fanatism!

LiviuDinamo (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 13:48

Nu-i lua in seama dom’le!…suporterii stelei in general nu prea privesc meciuri de fotbal…ei sunt invatati sa sparga seminte si sa-l indemne pe GIGI sa urce pe masina…asa ca aveti respectele mele dom’le Ioanitoaia (chiar daca de multe ori v-am criticat!)

Tavi (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 14:08

Domunule Ovidiu, nu credeti ca in presa Romaneasca se vorbeste mai mult si prost despre arbitrii, conducatori si impresari decat despre sportul in sine? Intreb si eu. Nu considerati ca manelizarea asta a presei, cu linkurile pornografice si articolele grotesc de slabe sunt un subiect mult mai interesant decat ce culoare prefera arbitrul belgian, ce numar la pantof poarta etc?? Nu credeti ca totusi exagerati putin?
Cer scuze daca am fost prea …sever.

filip (21 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 14:13

Ce articol de doi lei azi in gazeta” inca un titlu cu arbitru”.Continua seria atacurilor marsave a celor de la gsp.Greseli s-au facut se vor face vezi chiar ieri la city dar na noi traim in Romania si vb lui Badea ” ne ocupa tot timpul”. D-l Ionitoaia incetati atacurile la adresa Stelei pe care le-ati pornit cu motoarele turate si poate zilele acestea scrieti si un articol despre cum s-a ajuns la acea faza din min 80( ma refer la gestul nesportiv al dinamovistilor)

marius (28 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 14:15

Mai stelistilor, ce ,e asa de greu de recunoscut ? Da , Steaua a dominat. Da , Steaua a jucat mai bine. Da , Steaua a fost cum vreti voi. Dar de castigat, a castigat cu ajutorul arbitrilor. Punct. Cine nu vrea sa recunoasca , face parte din acea categorie de suporteri …( multi da’ prosti ).

Sorin (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 14:32

Dl. Ioanitoaia, astept pe maine un articol in care sa scrieti si cate pareri pertinente ati primit, cate comentarii cu argumente (unele chiar fotbalistice), si cum multumiti celor care vi le-au trimis. Apropos, va mai dau si eu un argument: daca ati urmarit meciul, in faza premergatoare atacului lui Dinamo, Pintilii trimite intentionat mingea in afara terenului, si se prabuseste accidentat in zona din centru. Mingea in afara terenului, jucator intins pe gazon. Dinamo ia mingea, arunca de la margine, contra-atac, penalty, rosu – OK. Daca „arbitrul aplica regulamentul” cum cu mare ceremonie spuneti dvs., ce ar fi trebuit sa faca? Va spun eu, ca sa nu mai cautati prin carti: joc oprit, medic pe teren, etc. Deci, cum ramane cu avantajarea/dezavantajarea?

P.S. tot o forma de fanatism este si increderea oarba in parerile noastre personale, precum si proiectarea lor catre public fara a lasa macar o „portita” spre o conduita echidistanta; as spune ca la unii dintre noi nu este inceputul fanatismului, ci continuarea lui in forma agravata – stiti bine la cine ma refer!

stersu (23 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 14:45

Domnule Ioanitoaia,

In afara de dvs. oricine poate vorbi de cinste si corectitudine, de respectarea meseriei de ziarist. Io, v-am invitat cu mult timp in urma sa predati condeiul altora mai tineri si mai putin ranchiunosi…

Eu vad problema in felul urmator:
1. Sunt de acord Steaua a fost avantajata in acest meci de arbitru, o evidenta recunoscuta chiar si de antrenorul Stelei.

2. caut in arhiva GSP, in arhiva blogului dvs. N-am vazut nici un articaol, pe faţă, ca cel actual sau cel anterior, in care sa ne spuneti: POMANA cfr si arbitrii, Urziceniul si arbitrii etc.
Sa va reamintesc ca POMANA cfr a beneficiat de un penalty inexistent in meciul cu U cluj (editia trecuta) si i-a furat titlul Vasluiului ? sau, tot in editia anterioara, portarul Beto a lovit cu putere pamantul, a cazut si asa s-a anulat un gol VALABIL Vointei Sibiu ?
Sa va reamintesc cazul Bilici, de alte MULTIPLE AVANTAJE EXTERNE de care a beneficiat POMANA cfr ?
Sa va reamintesc de ajutorul primit de Urziceni in meciul cu Dinamo si astfel Urziceniul a luat campionatul ?

Domnule ziarist, chiar dumneata spui ca nu trebuie sa negi evidenta. De acord, dar dumneata o scoti in evidenta doar cand iti convine…

Pt. ca ai un „dinte”, de fapt o „placa dentara” impotriva lui Becali, cel care te ignora total, dar de pe urma caruia dumneata mananci, nu o paine alba, ci COZONAC faci orice sa+l scoti din sarite sau sa il iriti…
ADEVARATUL TAU SCOP ASTA ESTE !
Dar iei o plasa cu… gaurele… Becali nu-ti da motive de satisfactie, ai IGNORE de cea mai joasa speta.

Pentru pozitia lui Jiji, fata de dumneata, il respect din ce in ce mai mult ! Bravo JIJI !

Milici (440 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 14:47

Accept a fi considerat tînăr fanatic stelist, deşi ţin cu Poli Timişoara şi am 60 de ani.
Reiterez propriile replici referind faza din min. 80 , pînă cînd dl Ioaniţoaia catadictseşte să le citească fără să le ignore , răspunzînd într-un fel sau oprind avalanşa de reluari GSP pe diferite planuri , garantînd indubitabil penaltiul cu deyvoltările rizibile ulterioare.
Pintilii , piesă esenţială în desfăşurarea ulterioară a acţiunii , cade accidentat la centrul terenului , iar Latovlevici dă minge intenţionat în aut , întîmplător spre Bonetti iar steliştii aşteptînd fluierul , evident şi regulamentar , al arbitrului pentru rezolvarea accidentului.Arbitrul nu fluieră , surprins de reacţia rapidă şi murdară dinamovistă iar macaronarul găseşte soluţia evitării demiterii , transmiţînd , ca la rugbi , pe aripă , mingea spre ucenicul său indicîndu-i să repună imediat băşica sugerîndu-i direcţia de joc; pe stînga aşteaptă , doi la doi , Matei şi Ţucudean , flancaţi de Chipciu şi fantoma lui Pintilii iar arbitrul încercă , probabil , să vadă ce-i cu acidentatul.Acţiunea evoluează frontal şi se petrec următoarele contacte: dinamoviştii între ei (clar) , Ţucudean la Chipciu (clar) şi Chipciu la Matei ( aparent.dar posibil).Din spate arbitrul vede sigur contactul între dinamovişti şi autoîmpiedicarea lui Matei , ultima posibilă din cauza ipoteticei lovituri a lui Chipciu, dar nu vede presupusa lovitură a lui Chipciu la Matei deoarece dinamoviştii nu sunt transparenţi. Evident belgianul reacţionează după ce a văzut , lasă jocul să curgă şi , ingratul, nu-i dă nici galbem/roşu lui Chipciu ca să-l enerveze pe dl Ioaniţoaia..
Sunt curios ce am greşit pînă aici , aştept corecţii de la postaci
Pentru Dl Ioaniţoaia Pintilii şi Bonetti nu joacă în piesa asta , există doar un singur contact , Chipciu la Rus , evident cu intensitatea necesară unui penalti , deşi piciorul drept , cel lovit ,al lui Rus nu reacţionează deloc , ca după lovitură;în paralel acelaşi Ioaniţoaia , apreciază ca lipsit de ntensitatea necesară bodicecul lui Munteanu , pe la spate , la penaltiul transformat , fără să facă literatură comparată şi să vadă galben/roşul lui Cătălin.
Conform liniei trasate azi , un deontolog GSP numără , ca Pristanda steagurile , greşelile de arbitraj pro steliste destinate , neapărat , să-i scotaă pe militari campioni nemeritat. Numai la faza din din minutul 80 sunt contorizate două greşeli grave , răşpektive, penalti şi cartonaş roşu nesancţionate.O fi socotit Pristanda şi în favoareaa cui , neoprirea jocului la Pintilii care anula toată faza?

Sorin (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 14:53

Dl. Ioanitoaia, eu m-am razgandit: nu mai astept nimic de la dvs.!
De altfel, m-am hotarat sa nu mai comentez, accesez, trafichez, etc., incepand de acum, nici un fel de site, blog, etc. de sport. Nu mai cumpar nici ziarele respective. Va rog sa transmiteti si colegilor care comenteaza meciurile la televizor (daca aveti asa ceva), ca ii rugam sa faca liniste, sa ne putem uita calm la fotbal. Daca vrem statistici, ne uitam noi pe net. Daca vrem o a doua opinie, o intrebam pe soacra – oricum, este echivalenta valoric opinia.

Sfatuiesc pe cat mai multi sa procedeze ca mine, de maine: nu le mai dati stasfactie, nu ii mai cumparati, nu ii mai comentati, nu mai accesati site-ul – doar ignorat-ii!!!

Hai, adio!

Comentează