Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Începutul fanatismului

M-am așteptat ca articolul “Steaua și arbitrul”, scris după Derby de România, să-i stîrnească pe internauţi. Aș fi pus prinsoare că afirmația conform căreia “centralul” belgian i-a refuzat două penalty-uri lui Dinamo, cel din minutul 80 fiind în afara oricărui […]

marți, 6 noiembrie 2012, 4:54

M-am așteptat ca articolul “Steaua și arbitrul”, scris după Derby de România, să-i stîrnească pe internauţi. Aș fi pus prinsoare că afirmația conform căreia “centralul” belgian i-a refuzat două penalty-uri lui Dinamo, cel din minutul 80 fiind în afara oricărui dubiu, indiscutabil, îi va irita pe fanii roș-albaștri și îi va îndemna să reacționeze. Nu m-am înșelat. În decurs de cîteva ore, au fost postate peste 200 de comentarii, marea lor majoritate susținînd cu înverșunare cauza echipei din Ghencea, căreia niște “ziariști cumpărați sau incompetenți”, în frunte cu subsemnatul, i-ar purta pică, ranchiună, dușmănie!

Cu puține excepții, textele mă urecheau, cu trimiteri la origine, la pensie și chiar la “declinul gazetăriei sportive”, identificat de Murmurel. “V-am respectat, dar vă contrazic. Arbitrul a dat o lecție de arbitraj”, nota TDI. La fel, “eu” se mira că “le țineți partea dinamoviștilor, care au ieșit din propria jumătate de cîteva ori pe parcursul meciului”, critici peste critici și, în plus, alte critici! Mi se imputa că n-am văzut, că n-am sesizat, că n-am înțeles etc., etc., rechizitoriul vizîndu-l și pe Cătălin Tolontan, autorul unei opinii asemănătoare în numărul anterior al ziarului.

Glumind că cititorii noștri sînt stăpînii noștri, n-am să insist. Mai ales că am bănuiala că procurorii de pe blog sînt tineri, foarte tineri. Nici n-aș fi răspuns dacă nu m-ar fi deranjat o atitudine pe care o voi ilustra cu alte citate. “Cum să piardă Steaua cînd a fost singură pe teren?”, “nu era corect să cîștige Dinamo care practică un fotbal înapoiat… Ea păcălește fotbalul, iar greșelile de arbitraj au făcut dreptate”, “Steaua joacă cel mai frumos și Dv. căutați să-i umbriți victoria”, “prestația belgianului a fost impecabilă”, “arbitrul a și comis-o, dar asta nu înseamnă că a favorizat vreuna dintre formații” și așa mai departe.

Ideea îmbrățișată de corespondenți că nu contează cum a cîștigat Steaua de vreme ce ea a meritat să cîștige, și chiar a meritat, nu rezistă deoarece în minutul 80, la scorul de 1-1, Boucaut n-a acordat penalty-ul cuvenit lui Dinamo și nici nu l-a eliminat pe Chipciu.

Dacă belgianul ar fi aplicat regulamentul, asupra erorii lui convenind toți analiștii, Crăciunescu, Porumboiu, Lăzărescu, meciul putea lua altă turnură și avea alt deznodămînt! Ca atare, dominarea și superioritatea Stelei, ambele incontestabile, reprezintă un aspect, iar gafa arbitrului altul. Primul nu-l exclude pe ultimul, degeaba neagă unii orice legătură între ele. Să ne reamintim maniera în care a ajuns Chelsea în ultima finală de Champions League, după o semifinală în care n-a intrat de 3 ori în careul Barcelonei!

Pregătit de noi reproșuri, mă opresc aici. Mai zic doar că e frumos să iubești o echipă și emoționant să i te dedici, să trăiești prin ea și pentru ea. A nega însă evidența de dragul acesteia, indiferent cum se numește, mi se pare riscant, ba și primejdios. Poate fi, ori chiar e, cel dintîi pas spre fanatism.

Comentarii (369)Adaugă comentariu

Ady (13 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 22:49

Nu trebuia sa se ajunga la faza faultului lui Chipciu deoarece mingea a iesit in aut si trebuia intrerupt meciul iar Pintili era accidentat (pe bune, dovada ca a si fost schimbat). Asta lipseste din articolele Dvs. ca sa nu o dati in fanatism. Asa pot si eu sa ma intreb daca intrarea lui Chipciu nu este provocata de blocajul lui Tucudean, care nu mai juca mingea. Nici la baschet nu faci blocaj in miscare. Intr-o concluzie plina de fanatism pot spune ca nu va convine un campionat cu o echipa, oricare, lider detasat, pentru ca nu mai sunt certuri pe la TV. Dar parca Tolo o luase pe calea stenogramelor si a anchetelor, s-a inchis robinetul cumva?

Edy (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 22:53

Domnule Ioanitoaia nu pot spune ca sunt fanatic dar nici nu pot spune ca nu sunt fan al echipei Steaua, iar pe dumneavoastră va respect ca ziarist, as avea rugămintea la dumneavoastră să mai revedeți faza penalti-ului sau a presupus-ului penalti pentru Dinamo din minutul 80′, iar atunci o sa vedeți exact despre ce este vorba in special daca doriți să urmăriți faza din începând cu minutul 77′, si o sa vedeți că Pintilii era accidentat, a stat aproximativ 20 de sec jos, sa ridicat cu greu iar când a primit mingea a lovit-o intenționat să ajungă în afară terenului sa poată primii îngrijiri medicale, in acea faza Dinamo a repus mingea rapid si s-a ajuns la acea faza de penalti de care dumneavoastră tot vorbiti. De asemenea in momentul in care mingea era in afara terenului arbitrul ar fi trebuit sa oprească meciului pentru ca Pintilii era căzut, va multumesc

adi (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 22:55

Interviuri cu Ciobanu, invitati de marca, gen Ganea sau Lupu, oameni culti si de caracter … Si dl Ioanitoaia, care scrie acum alt articol, pe acelasi subiect de Can-Can , deh, doar sunt „platiti” la numar de accesari. Asa ca incet, da sigur, va contopiti si voi cu masa de ignoranta si penibil …la can-can si la mai mare!!!

2shy (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 23:11

Domnule Ioanitoaia, luati aminte la comentariul 204, cel al lui Serghei.

Serghei (107 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 23:14

@Mihail Dionis, ai surprins foarte bine esenta lucrurilor. Ce se scrie aici pe gsp nu e insa o analiza a meciului, ci este doar o polemica despre arbitraj. Nimic mai mult. Nu s-a discutat despre Steaua Dinamo, ci despre arbitrajul de la Steaua Dinamo. Despre joc in sine nu a scris nimeni. Nici macar Andrei Vochin. Dar daca vinde ziare trancaneala asta despre Bocaut si arbitraj, cui ii mai pasa despre jocul celor doua echipe?

Cosze (13 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 23:19

D-le nu sunt stelist dar la faza din min 80 Chipciu este busculat ca la hockei de Tucudean (se si uita la el cand intra cu umarul in el) apoi Chipciu se dezechilibreaza dar incearca totusi sa joace mingea, nu reuseste si il loveste (sau nu) pe Matei in picior. Ce se impune in acest caz domnilor fosti mari arbitrii???? Nu o fi oare fault in atac

nicky (26 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 23:20

Daca in Romania secolului 21 a fi in dezacord cu o parere este fanatism, atunci nu mai am nimic de spus. Am citit parerile majoritatii cititorilor si nu am vazut fanatism deloc in ele. Doar niste argumente, mai mult sau mai putin pertinente. Ca stelist, am si eu dreptul sa cer fault in atac la Chipciu, comis de Tucudean. Gresesc cumva, sau trebuie sa accept verdictul impus de d-l Ioanitoaia, hmm? Nu mai suntem la Sportul (unde nu scriati despre fotbal, ci doar despre globe-trotter) sa fim judecati dupa cum dicteaza unul sau altul. Ma mir cum de nu ne faceti golani, la fel ca aproape colegul dvs. de generatie si de partid Ion Iliescu(asta am zis-o din fanatism).

In cartea „Zile si nopti pe stadion”, „maestrul lucecian” Vanea Kirilov invoca ghinionul din meciul cu Irlanda de Nord si il compatimeste pe „saracul Lucescu” de ghinion, uitand sa mentioneze ca in acel meci in loc de Lacatus si Piturca a preferat sa inceapa cu Coras si Gabor. Se pare ca ii calcati adanc pe urme si este mai mult decat vizibil.

In incheiere, din partea unui fanatic ce sunt (sunt onorat de aceasta catalogare) va mai spun ceva: nici nea Vanea Kirilov nu a scris nimic frumos despre Steaua, dupa ce a castigat CCE, nici dvs. nu o faceti, dar, cu toate astea, echipa merge inainte, cu bune si cu rele, acum, din fericire cu bune. Si nici nu isi pierde suporterii ca asa crede un asa zis guru al presei sportive romanesti, depasit cu mult de timpurile pe care le traieste. Am zis!

Semnat: un fanatic stelist!

filip (21 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 23:42

D-l Ioanitoaia ati vazut meciul City-Ajax? Penalty clar in min 93 si gol anulat eronat!!
Deci ar tb sa scrieti un articol Ajax si arbitru!! Greseli sunt chiar si la acest nivel mai ales ca sunt si arbitri aditionali. Dar cand e vb de Steaua la noi se comenteaza de parca Steaua a fost de vina si parca arbitrul a comis o crima. Ce parere aveti?

ionut (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 23:43

Domnule Ioanitoaia, prin autoritatea varstei , a experientei gazetaresti pe care o aveti puteti sa spuneti orice, insa sa spuneti ca se „nega evidenta” e prea mult mai ales cand unii o vad doar intr-o directie, putem accepta ca poate arbitrul belgian, Bou(caut), a gresit in unele momente ale jocului insa nu pot sa nu pot sa accept atitudinea asta partinitoare afisata fatis de dvs. incercand sa minimalizati munca unei echipe si sa ascundeti forma slaba a celeilalte. Va place foarte mult sa va jucati cu cuvintele, cred ca e defect profesional, insa uneori o faceti intr-un mod periculos, doar de dragul de a fi in „raiting” si de a incetosa pura realitate. Va recomand sa revedeti meciul cu mai multa atenti si mai putin subiectivism!

ionut (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 23:46

Uitati-va atent si la faultul din min. 80, clar ca „Buna ziua”…!

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/319035_405628462843395_707827619_n.jpg

sebas (4 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 0:06

@#234 corect, ma bucur sa vad ca mai sunt si oameni care gandesc. 99% din comentarii sunt scrise de creaturile facute dupa chipul si asemanarea ciobanului…

Cezar (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 0:09

Nea Ovidiule (e o formula de respect) va port tot respectul, dar nu uitati ca a dumneavoastra Craiova e prin liga 25. Lasati-ne cu toata filosofia asta, ca daca baietii din grade squadra dadeau mingea afara conform FAIR – PLAY-ULUI dumneata acum stateai si sufereai ca nu aveai ce scrie. Eu nu prea comentez pe astfel de subiecte, dar prea va vad asa indoctrinati impotriva Stelei. Cum joaca Steaua bine, cum apareti sa scrieti…si dumneata si t0l0 si geambasu (ala e o epava) … respirati putin si vedeti cum e cu astea 13 puncte in fata. Greu, nu?

ionut (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 0:09

Revin si insist sa analizati atent si obiectiv aceste faze:
-min. 53, uitati-va la faultul asupra lui M. Costea in careu
-min. 60, inainte penalty-ul la Chipciu, fault la M. Costea in careu
-http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/319035_405628462843395_707827619_n.jpg

Duru (31 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 0:15

@nicky. Visezi cai verzi pe pereti, Steaua nu va mai castiga niciodata vreun trofeu european, iar Champions doar daca va juca singura. Dl. Ioanitoaia nu greseste cand ii face fanatici pe cei care o tin ca nu a fost 11 metri cand toti specialistii zic ca a fost, ba si Reghecampf! Deci nu jigneste, cu g, nu cu c, pe nimeni.

Bogdan (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 0:19

Domnule Ioanitoaia, cand este vorba de Steaua si de o faza de arbitraj scrieti 100 de articole pe aceasta tema. Daca se gresea pentru alta echipa, in alt meci.. poate se pomenea doar o data (cel mult). Articolele voastre nu au legatura cu realitatea, ci doar cu traficul.

Mitica (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 0:19

Domnule Ioanitoaia, va rog sa revedeti doua faze, despre care nimeni nu vorbeste, deoarece televiziunea care a transmis meciul si inclusiv comentatorii au fost pe fata cu Dinamo, si dadeau reluari si comentarii numai in favoarea lui Dinamo.Cu circa 30 de secunde inainte de lovitura de la 11m acordata Stelei a fost un fault mult mai clar in careu, cand toti jucatorii Stelei au ridicat mainile in sus.Mingea s-a reintors in careu si apoi arbitrul a dat 11m. Daca veti vedea atent faza, veti vedea ca tusierul se indreapta inainte ca arbitrul sa fluiere catre linia de fund a terenului, ceea ce pe mine ma duce cu gandul ca inca de la prima faza tusierul i-a comunicat centralului ca a fost 11m.Apoi in minutul 78, deci inainte de penaltyul solicitat de Dinamo, a fost unul la fel de clar in careul lui Dinamo, cand Rusescu este impins si trantit foarte clar in careu, se poate vedea foarte clar in rezumatul meciului de pe Youtube. Va rog ca la prima emisiune sa luati in discutie si aceste faze. Va multumesc anticipat.

Flaviu (13 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 0:32

Sunteti un alt disperat cautator de accesari. Regret ca am citit acest post.

dragos (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 0:39

jUCATOR ACCIDENTAT, MINGE SCOASA AFARA PENTRU INTERVENTIA MEDICILOR, „FAIR-PLAY” (se aseamana cu un gol al lui mutu cand toti asteptau medicul iar el a jucat si a dat gol) dinamo AU REPUS REPEDE DE LA MARGINE SI IN CAREU TUCUDEAN LA IMPINS PE CHIPCIU IN CELALAT DINAMOVIST.

1. CRED CA ESTE NORMALA REACTIA ZIARISTILOR SI A CONDUCATORILOR DE CLUBURI. ZIARISTII NU MAI AU SUSPANS IN CAMPIONAT IAR OAMENII DIN FOTBAL AU O MARE, MICA FRUSTRARE.

2. DACA A FOST O GRESEALA DE ARBITRAJ IN ACEASTA FAZA, ACEEA A FOST CA EL NU AVEA VOIE SA LASE JUCATORUL DINAMOVIST SA REPUNA DE LA MARGINE CU UN JUCATOR CAZUT, MAI ALES CA ACELA A FOST
SCOPUL SCOATERII MINGIEI IN MARGINE.

3. TOTI ZIARISTII AU SPUS CU AMARACIUNE CA JOCUL STELEI NU CONTEAZA.

4. NICI UNUL DINTRE VOI NU NE A AMINTIT DE FAULTURILE IN CAREU LA RUSESCU SI LA COSTEA. SINCER, LA COSTEA A FOST FOARTE CLAR, I A INTORS MINGEA DIN FATA UNUI DINAMOVIST SI I AU FOST LUATE PICIOARELE.

5. NU VA BATE TI JOC DE NOI, NU AM VAZUT O ASEMENEA REACTIE DUPA MECIUL CU CHIAJNA. AU FOST ACOLO FAZE MULT MAI CLARE.

aki (4 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 0:55

dle. Ioanitoaia, imi pare foarte rau ca nu pot atasa captura facuta pe imiaginile Digisport de la faza din minutul 80. Daca aveti rabdare, va rog sa urmaiti link-ul de mai jos: pozele facute de fotoreporterul dumneavoastra sunt dintr-un unghi neclar pentru o interpretare corecta. Din captura pe care o veti gasi in link-ul de mai jos, o sa vedeti cum piciorul lui chipciu e la jumatate de metru de piciorul lui Matei, in schimb Tucudean il calca „zdravan”pe Matei pe piciorul din spate(la care Matei acuza lovituyra in cadere..)

https://mediacdn.disqus.com/1352145197/uploads/mediaembed/images/379/1593/original.jpg

sper ca o sa imi iertati fanatismul… dar mie chiar imi place sa se analizeze toate posibilitatile inainte de a se trage o conclzie, oricat de mica ar fi sansa sa imi fie contrazisa ipoteza/ideea etc…(si oricat de „clar”ar fi adevarul din punctul meu de vedere )

anghel (10 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 0:59

se pare ca a fi tanar este o impietate pt dl Ioanitoaia.

„fara dubiu”, asa au zis toti specialistii, si dl Ioanitoaia enumara cativa „specialisti”.

ei bine, eu, un nespecialist, va acuz pe d-voastra, „specialistii” de incompetenta si rea vointa. retineti, nu insinuez ca sunteti platiti sau sub influenta clubului Dinamo, dl Tolontan spune asta desre arbitrul belgian….

in minutul 79 jucatorul stelist este obstructionat, FARA DUBIU!, de dinamovistul aflat mai in spate. PUNCT!

Bogdan (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 1:00

Nu pot sa incep decat cu mult RESPECT domnule Ioanitoia>

Sunt un soporter inflacarat al echipei Steaua dar va dau perfecta dreptate dinamo a avut 2 penaltiuri dupa parerea mea de nespecialist si fara sa revad meciul si sa-l analizez dar as vrea sa am si eu o optiune daca se poate.
1 Arbitrul a comis mai multe greseli si impotriva Stelei.
nu s-a dat cartonas calben la o tinere din spate si au mai fost cateva greseli si impotriva Stelei dar dumneavoasrta sincer as vrea sa va intreb?
Steaua a practicat un joc destul de bun daca nu chiar foarte bun pe alocuri. Credeti ca Steaua nu a fost altadata dezavantajata de arbitraj?????????
A fost un meci in care Steaua a depasit la toate capitolele echipa dinamo.
Nu as vrea sa fiu acuzat de subiectivism dar recunosc ca au avut penalty la Chipciu vs Curtean cred si la Chiriches vs Curtean.
nu vreau sa gresesc dar va spun ca nu am revazut meciul doar de la stadion ca un adevarat suporter care nu a pierdut un derby de romania de 29 de ani indiferent ca s a jucat in Templul fotbalului sau in Groapa

aki (4 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 1:07

In baza capturii pe care am postat-o in comentariul anterior, dar si pe baza pozei postate de Mihai B(comentariul nr. 247), nu ma consider un fanatic, desi sunt suporter al Stelei… Deasemenea, consider arbitrajul lui Boucaut un arbitraj corect si criticile celor trei arbitrii romani gresite deoarece nu au vizionat si reluarea din spatele portii steliste..
Iar victoria Stelei – victoria unei echipe renascute: Forta Steaua!!!

clord (7 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 1:17

Adica tot meciul se rezuma la faza din minutul 80… Interesant!
Dar, pentru d-l Ioanitoaia am sa fac un anunt care sper sa-l multumeasca! Am realizat cat de fanatic sunt, regret nespus ca m-am bucurat ca finalul jocului, iar pentru acest lucru promit sa mananc macar 2 miercuri si 2 vineri post.
Totodata, accept ca Dinamo a fost dezavantajata, ca merita sa castige, ca Steaua a avut noroc si e pe primul loc doar pentru ca arbitrii fluiera penaltiuri meci de meci iar Cadu inscrie (upsss, am incurcat, borcanele, sper sa mi se ierte).
Gata cu fanatismul! S-a inteles???????
Mult succes echipei dinamoviste care an de an ne-a reprezentat cu cinste (sau sa fie de cinste?) in fotbalul european!
Iar domnului Ioanitoaia ii doresc sa atinga 100 de privitori la Recursul Etapei (mai exista emisiunea???)

tiesto (24 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 1:22

Duceti-va dracu’ cu steaua voastra , cu makidonii si lingaii de acolo…

red-white (10 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 1:41

De data asta sunt perfect de acord cu dvs. Cei mai nostimi-ridicoli dintre fanatici sunt cei ce isi incep argumentatia spunand ce nu sunt (nu sunt stelist, dinamovist, etc)si nu ceea ce sunt. Ei nu au curajul de a-si asuma o tabara ,sau apartenenta la un curent ci incearca sa dea impresia de impartialitate pentru a fi mai convingatori desi sunt poate cei mai fanatici suporteri ai acelui punct de vedere (club, echipa). In rest, viata m-a invatat sa ma feresc de oamenii care nu au indoieli, ci doar convingeri ferme ,de nezdruncinat. JOS PALARIA PENTRU ARTICOL.

red-white (10 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 1:52

INCA CEVA…ATITUDINEA CELOR CARE CRITICA DISCUTIILE REFERITOARE LA ARBITRAJ E FALSA. DACA STEAUA AR FI FOST DEZAVANTAJATA DE ARBITRAJ NU AR MAI FI ADUS VORBA DE MECI CI URLAU DIN TOTI RARUNCHII DESPRE NEDREPTATE SI SOCIETATEA CORUPTA IN GENERAL.ASA, ADOPTA ATITUDINEA HOTULUI CARE, PRINS DE VICTIMA CU MANA IN BUZUNARUL SAU, II BATE ACESTEIA OBRAZUL CA SE LEAGA DE FLEACURI SI NIMICURI IN TIMP CE AFARA E O VREME MINUNATA SI A VENIT PRIMAVARA, SI EL CA OM RAU , NU OBSERVA INVIEREA NATURII CI DOAR MANA STRAINA IN BUZUNARUL SAU. SORDID, NU?

iulix (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 1:54

cel mai bun comentariu nr 204. mai bun decat totii gazetarii

Riciu (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 2:16

mai „fanaticilor” mari antrenori ce sunte-ti pana si antrnorul vostru a zis ca a fost fault si trebuia rosu la chipciu asa ca …. va ambalati degeaba… marii cunoscatori ai fotbalului … se vede vb d-lui ioanitoaia tineri foarte tineri….

Bono (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 2:23

Deontologilor, ia revedeti voi acolo meciul si o sa vedeti ca si Steaua a avut alte doua penalty-uri neacordate. Unul dintre ele a fost faultul CLAR la Costea si a mai fost unul la care televiziunea nu a insistat cu reluari.. si nu stiu exact la cine (la Chipciu parca). In alta ordine de idei, unde ati vazut voi doua penaly-uri neacordate pentru dinamo? Va referiti la hentz-ul ala? Acolo nu se acorda NICIODATA penalty. Hent din mai putin de 2 metri intr-o faza care nu aducea nici un pericol portii Stelei. Mai ganditiva.. fanaticilor!

Dani (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 2:30

Oameni buni, hai sa-l scoatem la pensie pe dinozaurul asta care ne da lectii de fanatism si NU MAI CUMPARATI gsp..promovati ideea pe site-uri, pe unde puteti si scapam de el..
PS
1. Am 43 de ani si sunt fooarte tanar in comparatie cu el 🙂
2. Mesajul e valabil pt toti suporterii pt ca maine-poimaine va musca si din voi 🙂

Romulus Roman (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 2:31

http://www.youtube.com/watch?v=U5otkHVMoqA

Nea Ioane ia de aici si urmareste faza doar la firul ierbii ca sa vezi cum Matei cade DUPA ce îl calca Tucudean !! Caderea lui Matei NU ARE NIMIC de a face cu sarja lui Chipciu asupra lui !
Poti sa vezi faza de 1000 de ori fiindca al nabii Matei nu vrea sa cada decât dupa ce se repede berbecul de Tucudean peste el ! :)) Indiciu: Tucudean purta ghete bleu deschis, Matei ghete negre ! SE VEDE CLAR GHEATA LUI TUCUDEAN pe CALCÂIUL LUI MATEI si acesta abia atunci plonjeaza în careu ! În rest sa auzim numai de bine fiindca poate ai nevoie de noi dioptrii !

Romulus Roman (6 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 2:34

De ce nu recunosti mai bine ca faceti o campanie în media pt. reîntoarcerea arnitrilor de casa la meciurile cu miza ?
În spatele vostru sta Craciunescu (marele tatuc al arbitrilor români ar vrea el sa aiba arbtrii de geniu precum belgianul ala !!!), Porumboiu si bezmeticul de Dan Lazarescu !

Murmurel (32 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 2:36

D-le Ioanitoaia, ma simt flata ca ati citit remarcile mele si chiar mentionat, numai ca ori m-am exprimat defectuos ori cititi din doua in doua rinduri. In primul rind sint dinamovist si in al doilea, „declinul ziaristicii sportive romanesti” a inceput de multa vreme, indiferent de aportul d-voastra sau al meu. N-ar fi rau sa luati exemplu de la ziarele sportive din spatiul anglo-saxon. Am avea mai putine „femei lungi si masini goale” in ziarele de sport. Cum europa de vest adopta trend-uri americane, fara discernamint, asa si GSP se orienteaza dupa presa occidentala de mina a doua. E mereu loc de mai bine, nu?

Stoica Ionel (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 2:39

Domnule Ioanitoaia,daca nu se schimba ceva la regulament,sa penalizeze fotbalul „mincinos”,frumusetea acestui sport risca sa dispara!Suntem de acord ca au existat greseli de arbitraj,dar uitati cate faze suspecte de penalty au existat numai la M.Costea, pe care Digi.tv nu s-au deranjat sa le dea in reluare?Nu vom avea rezultate in europa daca promovam fotbalul speculativ (sau asa-zis pragmatic )!Respect mult jurnalistul si omul O.Ioanitoaia si ii doresc sanatate si activitate indelungata!

Cristian (14 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 2:51

evident ca steaua a fost avantajata cu Dinamo, dar victoria este pe deplin meritata. Sunt probabil si eu un fanatic…insa va respect prea mult, si ar fii si culmea sa va suspectez de orice sau sa va acuz de ceva…insa imi permiteti si dumneavoastra sa ii acuz pe jurnalistii dumneavoastra de prostie crasa…si aici ma refer la Cristian Marinescu…care da raportul 8-4 greseli pro/contra steaua,apoi le listeaza…si zice asa:
Min 80 belgianu’ nu da penalty…
min 80 beldianu’ nu-l elimina pe Chipciu…ech sa mori tu?? cum sunt alea 2 greseli si nu 1??? mai inainte spune gol rusescu cu chiajna din offside…faza nu este nici macar discutabila, offside-ul fiind inexistent…=> raport 6-4 nu 8-4…si cu cateva faze discutabile…dupa parerea mea de fanatic este undeva la 4-4….deci domnule Ioanitoaia va rog sa-l urechiati bine pe acest domn Cristian Marinescu. halal jurnalism

nici vorba (140 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 3:36

sunt pline ziarele de elucubratii despre arbitraj. dinamo n-a meritat nici golul pe care l-a dat la ce-a jucat. in plus, ambele penalty-uri sunt cel putin discutabile si „se uita” ca si steaua a avut 1 mai clar decat cele 2 la un loc.una e sa analizezi obiectiv si alta ce-ati batut voi campii in gsp. cat despre „eliminarea” lui chipciu, asta e chiar nesimtire, pai e faultat de tucudean si el trebuie eliminat ? concluzia se impune, a fost un articol scris cu rea-credinta si singurul sau scop a fost sa amplifice un scandal care face bine la vanzari. rusine

ips (4 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 4:30

fanatismul a fost si pe stadion. Multi dintre „suporterii” Stelei nu erau suporteri ai Stelei, dar trebuiau sa arate ca ar fi suporterii Stelei. Am fost pe stadion si am vazut o lume urita, infometata (nu neaparat la propriu) si, asa cum scrieti, FANATICA. Citeva gesturi, saluturi si forme de dementa colectiva te fac sa tremuri, daca ai privit cu atentie manifestari fasciste, comuniste sau naziste. Nu mai vorbesc de forme de orbire mutuala sau auto- si hetero-prostire, cu ocazia unor faze asupra carora un om normal nu poate avea dubii.

Stiu, asa e la fotbal. Stiu, asa e in tribuna. Stiu, fanatici sint peste tot. Numai ca fanaticii Stelei arata urit. Repet, ca gloatele fasciste, comuniste sau naziste. Si o fac din ce in ce mai bine.

Aveti perfecta dreptate, oricit v-ar injura.

Sa nu uit: n-am fost si nu voi fi dinamovist. Pina acum vreo 10 ani, uram Dinamo, iar Steaua mi-era oarecum simpatica, desi stiam povestile cu Valentin si alte japci de pe la echipe mai mici. Incepind cu era puscariabilului Gigi, pe care-l promivati in GsP si in restul presei sportive, Steaua a devenit pentru mine o echipa care aduna in jurul ei straturile murdare a unei lumi, oricum, chinuite. Zeci de mii de Becali adunati laolalta: brrrrrrrr!
Ah, sa nu uit: MM penibil.

ips (4 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 4:35

sa zic si de meci, daca tot am fost pe-acolo: oricit ar arata-o „cifrele”, meciul a fost al lui Dinamo. Jocul de fotbal nu se reduce la suturi pe poarta, posesii, cornere si alte gaselnite statistice. Dinamo deseneaza mai bine, Steaua o arunca si fuge. Bonetti e antrenor, iar de la Steaua n-am inteles mai mult decit „daruire”, „determinare” si multa, multa energie pe final. Tactica, ioc.
Arbitrul? Nu trebuie s-o mai spun, au spus-o toti la TV.

andrei z (10 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 5:17

propun sa-i acorde cele 3 puncte lui dinamo sa vedem ce fac cu ele…poate asa termina la 2 puncte peste bistrita:))))

Mihai (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 5:24

stiti de ce m-a bucurat Victoria cu ajutorul arbitrilor? pentru ca s-a facut dreptate cu eliminarea lui Thereau. apropos de Victoria lui Dinamo acum 2-3 ani cand era Lacatus antrenor cu Tudor la centru cum a fost? atunci steaua a pierdut campionatul; numai bine 😉

Cornel Iliescu (7 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 6:18

Pai ce sa zic,,, Pentru ca simt nevoia sa ma bag in seama , nu stiu precis cu ce rost , ma declar din ce in ce mai trist ca tin cu Steaua , dar nu am incotro! Doamne , imi aduc aminte ca la fel de opariti au sarit foarte multi romani cand Brucan a spus ca suntem o tara de prosti si ca democratie nu va fi nici peste 20 de ani.. Si a a avut dreptate , iar eu am stiut de atunci ca are dreptate! Acum , Ovidiu Ioanitoaia afirma ca ar putea fi un INCEPUT de fanatism in vehementa si chiar patima prea putin oboectiva ci care majoritatea stelistilor apara o cauza pierduta apriori (da, domnilor , arbitrul a tinut cu Steaua , si????). Pacat , dar asta e doar traim in Romania si….

Dau cu imprumut OCHELARI (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 6:22

Dl Ioanitoaia spune: Dacă belgianul ar fi aplicat regulamentul, asupra erorii lui convenind toți analiștii, Crăciunescu, Porumboiu, Lăzărescu, meciul putea lua altă turnură și avea alt deznodămînt!
Marii analisti: Craciunescu – mereu frustrat mai ales dupa pierderea presedintiei arbitrilor, mereu impotriva arbitrilor straini punand lupa pe greselile acestora dar protectorul fluierasilor romani cand acestia greseau, imi aduc aminte si de celebra finala de cupa a Romaniei Rapid – Petrolul, cred ca cel putin dl. Ioanitoaia stie ce vreau sa spun. Apoi dl. Lazarescu, amic bun cu dl. Dinu, mai ales pe vremea fratiei TVR, cand arbitri greseau pt Dinamo dadea credit arbitrilor iar acum marele specialist nici nu vedea reluari caci nu avea unde, la fel si dl. Ionitoaia si comentau imediat dupa meci marile erori ale arbitrului. Dl. Porumboiu, total subiectiv avand un interes, face praf orice arbitru roman care greseste impotriva sa. A nu se uita meciul condus de Brad Pitt.
Domnul Ioanitoaia mereu atent la cate o manuta pusa pe adversar in careu dar nu i se pare penalty la branciul dat de Munteanu. La fel nu e atent cand in minutul 80 al doilea jucatorul al lui Dinamo intrat in careu il calca pe picior pe Matei iar acestia cad sincron, dar dl Ioanitoaia nu vede. De fapt nu are unde ca nu mai au drepturi de televizare si nu pot analiza faze si vorbesc din amintiri. De la o anumita varsta memoria e mai putina, atentia la fel ochii nu mai sunt ce+au fost, etc.. Sau poate cineva are interese cu filierele arbitrilor romani

Dau cu imprumut OCHELARI (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 6:29

Apropo de obiectivitate: nici dvs si nici GSP nu a dat fotografia elocventa in care, in min. 80, Tucudean il calca pe Matei pe picior in careu. Asta spune multe de obiectivitatea dvs si de priceperea marilor analisti Porumboiu, Craciunescu si Lazarescu.
Priviti linkul: http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/319035_405628462843395_707827619_n.jpg

Alexbibirica (7 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 6:31

mama mia ce spume la gura au astia care simpatizeaza cu dinamu :)) 1,2,3 ne-am facut nevoile pe ei 🙂

bogdan (8 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 7:18

domnule Ovidiu Ioanitoaia,va consider cel mai bun ziarist sportiv din Romania si mereu ma uit cu drag la emisiunile dvs de pe gsp tv,dar totusi ar tb respectat adevarul..in primul rand faza la care dinamovisti au incriminat un penalty nu ar fi tb sa existe,daca s-ar fi respectat legea fair-playului..faza a pornit de la un fault neacordat stelei,asupra lui pintilii care era cazut pe teren,jucatorii stelei au dat mingea afara pt acordarea de ajutor iar cei de la dinamo au recuperat mingea si in loc sa o dea stelei inapoi au dat miseleste mingea in fata si astfel s-a ajuns la acea faza la care s-a incriminat penalty..intrebarea mea ar fi de ce nimeni nu vb despre acea faza care nu ar fi tb sa existe ..dinamo in afara de 2 ori cand au intrat in careu nu a existat pe teren,oriunde in lumea asta se iubeste fotbalul ci nu antijocul facut de dinamo..dinamo ar tb sa se uite in propria ograda ca nu au fost in stare sa lege 2 pase ,doar cu pase lungi au ajuns in careul stelei,ca altceva la momentul actual nu stiu sa joace..cand steaua a fost dezavantajata la vaslui cand a luat bataie in urma unui fault la portar nu s-a vb atat de mult..in rest forta steaua

Cristi R. (51 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 8:39

Domnule Ioanitoaia , se pare ca echipamentul tehnic de la GSP-TV este foarte invechit sau tehnicienii pe care ii aveti sunt nepregatiti sau dinamovisti.
Este surprinzator cum niste amatori sunt capabili sa observe in videoclipurile postate pe internet ca :
1. In prima faza Tucudean il obstructioneaza pe Chipciu facand blocaj ca la hochei sau baschet.
2. Ca urmare a impingerii lui Tucudean, Chipciu numai ajunge la minge.
3. Tucudean il calca pe glezna pe Matei.
4. Matei se impiedica ca urmare a faptului ca este calcat de Tucudean.

Daca GSP ar fi avut o echipa tehnica de calitate probabil ca articolul de astazi ar fi avut alta tema.

decebal176 (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 8:39

domnilor acest ioanitoaia ca de altfel marea majoritate a asa zisi-lor comentatori sportivi sau ziaristi sunt marea majoritate fani inraiti ai : Rapidului, Dinamo
(ioanitoaia), CFR, si mai erau o parte dintre ei fani ai U Craiova. stau de 25 de ani si citesc sau aud toate mizeriile pe care le prezinta acest ioanitoaia si la tv cu toata clica lui de manipulatori. Dl.comentatori datorita voua se duce de ripa fotbalul romanesc si nu numai. Ati reusit sa bagati zinzanie si vrajba intre toate cluburile pentru a va vinde mizeriile la tv sau in risul ala de ziar pentru reting. Sunteti penibili. EU chiar va consider ca sunteti un rau al societatii care trebuie sa dispara

emil (28 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 8:40

Daca ati vrut sa testati un esantion reprezentativ de suporteri pt a descoperi daca exista fanatism,fara indoiala, Maestre, v-ati atins scopul. Se scrie scrasnind din masele, atat pro-Steaua, cat si anti-Steaua. Sunt microbist, dar nu ma las macinat de discutii ce nu schimba un rezultat de la finele partidei. Prefer iesirile cu familia, si nu mai mult de 15 min., pe „gesepeu”. 🙂
Cele bune !

Saga (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 8:44

Dom’le cand 9 din 10 persoane imi spun ca sunt cam ametit, stunci merg sa ma odihnesc. Poate fi, ori chiar e, nici cel dintîi si nici ultimul ci acel obisnuit pas, al dumneavoastra domnule, cu secera si ciocalul in mana, spre ceea ce nu veti fi niciodata, un jurnalist sportiv. De ceilalti colegi de breasla nici nu mai are rost sa spun ca nu sunt nici macar 10% oameni de sport ci simple Oane Zavorane!

andreica gogu (35 comentarii)  •  7 noiembrie 2012, 8:53

DOMNULE IOANITOAIA, PUTEM DIALOGA DESPRE CE INSEAMNA FANATISM (in viziunea mea fanatism inseamna credinta intr-o idee, intr-o doctrina ca reprezentand o solutie pentru viitor), DUMNEATA PROBABIL CONFUNZI FANATISMUL CU ATITUDINEA DE HULIGAN. DACA AI CUMVA VREO LICENTA IN SOCIOLOGIE SAU PSIHOLOGIE INCEARCA O ANALIZA PERTINENTA A FENOMENULUI STEAUA. NU, DUMNEATA NU POTI FACE O ASEMENEA ANALIZA PERTINENTA (noroc ca Steaua dupa spusele dumitale avea si probabil are suporteri prin redactie).SCURTAND CA SA FACI DOVADA ATACULUI CU CRAMPOANELE ASUPRA GENUNCHIULUI LUI COSMIN MATEI, PREZINTA O POZA DIN FATA NU DIN LATERAL SI MAI LAMURESTETE SI DUMNEATA DESPRE CE INSEAMNA VEDERE STEREO SAU PANORAMICA.

Comentează