Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Începutul fanatismului

M-am așteptat ca articolul “Steaua și arbitrul”, scris după Derby de România, să-i stîrnească pe internauţi. Aș fi pus prinsoare că afirmația conform căreia “centralul” belgian i-a refuzat două penalty-uri lui Dinamo, cel din minutul 80 fiind în afara oricărui […]

marți, 6 noiembrie 2012, 4:54

M-am așteptat ca articolul “Steaua și arbitrul”, scris după Derby de România, să-i stîrnească pe internauţi. Aș fi pus prinsoare că afirmația conform căreia “centralul” belgian i-a refuzat două penalty-uri lui Dinamo, cel din minutul 80 fiind în afara oricărui dubiu, indiscutabil, îi va irita pe fanii roș-albaștri și îi va îndemna să reacționeze. Nu m-am înșelat. În decurs de cîteva ore, au fost postate peste 200 de comentarii, marea lor majoritate susținînd cu înverșunare cauza echipei din Ghencea, căreia niște “ziariști cumpărați sau incompetenți”, în frunte cu subsemnatul, i-ar purta pică, ranchiună, dușmănie!

Cu puține excepții, textele mă urecheau, cu trimiteri la origine, la pensie și chiar la “declinul gazetăriei sportive”, identificat de Murmurel. “V-am respectat, dar vă contrazic. Arbitrul a dat o lecție de arbitraj”, nota TDI. La fel, “eu” se mira că “le țineți partea dinamoviștilor, care au ieșit din propria jumătate de cîteva ori pe parcursul meciului”, critici peste critici și, în plus, alte critici! Mi se imputa că n-am văzut, că n-am sesizat, că n-am înțeles etc., etc., rechizitoriul vizîndu-l și pe Cătălin Tolontan, autorul unei opinii asemănătoare în numărul anterior al ziarului.

Glumind că cititorii noștri sînt stăpînii noștri, n-am să insist. Mai ales că am bănuiala că procurorii de pe blog sînt tineri, foarte tineri. Nici n-aș fi răspuns dacă nu m-ar fi deranjat o atitudine pe care o voi ilustra cu alte citate. “Cum să piardă Steaua cînd a fost singură pe teren?”, “nu era corect să cîștige Dinamo care practică un fotbal înapoiat… Ea păcălește fotbalul, iar greșelile de arbitraj au făcut dreptate”, “Steaua joacă cel mai frumos și Dv. căutați să-i umbriți victoria”, “prestația belgianului a fost impecabilă”, “arbitrul a și comis-o, dar asta nu înseamnă că a favorizat vreuna dintre formații” și așa mai departe.

Ideea îmbrățișată de corespondenți că nu contează cum a cîștigat Steaua de vreme ce ea a meritat să cîștige, și chiar a meritat, nu rezistă deoarece în minutul 80, la scorul de 1-1, Boucaut n-a acordat penalty-ul cuvenit lui Dinamo și nici nu l-a eliminat pe Chipciu.

Dacă belgianul ar fi aplicat regulamentul, asupra erorii lui convenind toți analiștii, Crăciunescu, Porumboiu, Lăzărescu, meciul putea lua altă turnură și avea alt deznodămînt! Ca atare, dominarea și superioritatea Stelei, ambele incontestabile, reprezintă un aspect, iar gafa arbitrului altul. Primul nu-l exclude pe ultimul, degeaba neagă unii orice legătură între ele. Să ne reamintim maniera în care a ajuns Chelsea în ultima finală de Champions League, după o semifinală în care n-a intrat de 3 ori în careul Barcelonei!

Pregătit de noi reproșuri, mă opresc aici. Mai zic doar că e frumos să iubești o echipă și emoționant să i te dedici, să trăiești prin ea și pentru ea. A nega însă evidența de dragul acesteia, indiferent cum se numește, mi se pare riscant, ba și primejdios. Poate fi, ori chiar e, cel dintîi pas spre fanatism.

Comentarii (369)Adaugă comentariu

BB (41 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:43

Te-ai bucurat când ne-a vânat corpodean & nagy ? A venit rândul nostru să ne bucurăm de faptul că voi simțiți ACUM ce-am simțit noi atunci !
Sunt totuși niște diferențe majore :
– în spiritul fair-play-ului care a caracterizat dintotdeauna echipa miliției ați repus în joc o minge dată intenționat afară fiindcă un jucător era căzut. Acea repunere a cauzat faza incriminată ;
-doar corpodean putea da penalty pentru dinamo pentru un fault comis de un coechipier :)) Pentru a te convinge , urmărește imaginile puse la dispoziție de digi.
-catalin munteanu pune TEMEINIC ”aripioara” , împingând cu intenție clară deci penalty-ul primit de Steaua e CORECT dictat. Pentru a te convinge , urmărește imaginile puse de asemenea la dispoziție de digi pe site-ul gsp .
O seară buna tuturor celor obiectivi.

tavipopa (4 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:45

oameni buni !!!
traiasca teapa pe care doar Dinamo stie sa o traga nu stelistilor ci fotbalului.
la #39 Alex posteaza un link si il pun eu acum aici, scuze Alex

http://www.picz.ro/index.php?id=c5e79034fa382630b3047effe54d1dd9

vazandu-l, am intuit aluzia celui ce a postat foto acolo pe picz.ro, asa ca am luat calea net-ului si am regasit pe digisport.ro video-ul fazei rerspective, mult incriminatul penalty din min.80

poate nu aveti programe specializate de frame-ing video asa ca la secunda 33 dati pauza in rularea video. apoi dati doar dubluclick si opriti-va. repetati miscarea si opriti-va. si tot asa veti obtine un pseudo slowmotion din care reiese clar ca din momentul in care a realizat ca Matei ajunge primul, Tucudean se opreste pentru a-l proteja. din cauza acestui gest Chipciu rateaza contactul cu mingea dar stupoare il rateaza si pe Matei si cel care-l impiedeca este …. TUCUDEAN. Ha ha haaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ciuda tie Chipciule ce nu mai esti eroul care l-a impiedecat pe Matei.

andres (871 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:46

ba procurori mucosi, ce tot comentati. Nu vedeti ca pt Tataia asta Steaua e ca Tramvaiul pt Il Luceafarul. Dupa dovada de ieri, azi insulta milioane, aduce in plus si visurile specialistilor lui Peste. Bine ca Chipci al nostru, care venea cu viteza unui Merzan cind a fost prins la mijloc in teribilul accident dintre o Roaba si un Tramvai, n-a patit nimic. Pacat ca Sticlele care au mai fost pe teren nu joaca si ele joi cu … 17 Mentorii, ca sa-si mai revina si ele.

TV (24 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:47

Dar daca tot spuneti ca a fost penalti de ce nu va uitat mai atent la poza aceasta 🙂
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/319035_405628462843395_707827619_n.jpg
Dupa ce vedeti poza urmariti cum se deruleaza faza…cine pe cine impinge si etc si apoi de ce a dat sau nu a dat penalti arbitrul asta.

mda (12 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:47

ma gandesc la toti specialistii astia. daca ar fi arbitrat teo, cu siguranta tatal baga mana in foc ca nu a fost 11 m, ci a fost calcat de jucatorul propriu pe calcai, porumboiu ne explica, daca vaslui era in locul stelei cu: „vedeti vedeti acolo” sau” dati faza din nou se vede acolo in plan indepartat cum jucatorul echipei dinamo cade lovit de o pala de vant” ” ce d’acu dom’le suntem oameni”… cat despre lazarescu e doar un tusier dinamovist. cand a refuzat ionica serea stelei la bistrita vreo 3 de 11 m, ziaristii mai batrani asa…radeau de radoi ca a spart un geam, ba chiar il blamau si-l puneau la zid ca nu stie sa piarda. acolo furt de analale fotbalului mondial. steaua a omorat campionatul, asta e problema! si… cam se duce farmecul, daca stii campioana dupa 10 etape. ma rog, si noi, poporul stim cine ia titlul acum, spre deosebire de alti ani cand acest fapt era cunoscut doar de ‘naltele fete luminate de pe la casa fotbalului…

MTS (5 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:47

Felicitari d-nule Ovidiu Ioanitoaia! Este foarte clar: 2 penalty-uri clare neacordate lui Dinamo si unul acordat foarte usor pentru Steaua! Deci – viciere de rezultat! Impresia artistica conteaza ceva numai in box si acolo numai pentru neavizati! In fotbal, de mult a inceput sa conteze pragmatismul tactic, capitol la care Dinamo a fost superioara Stelei si putea face diferenta in favoarea lui Dinamo…..dar arbitrul….adus de Giovani Becali (delegat in acest sens de catre F.R.F.) care il iubeste pe D. Bonetti….offff!

alexp (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:48

Oare o sa intelegem vreodata ca aceste comentarii care dureaza mai mult decat tot meciul nu au nici-o valoare si nu mai schimba nimic ??? A fost sau n-a fost? Si daca a fost, ce? Hai sa spunem toti in cor in aceeasi secunda ca a fost; va fi Dinamo mai motivata si se va apuca de fotbal sau va tine cont Steaua si va face cadou meciul din retur? Rezultatul tot 3-1 va ramane si cred ca singurul lucru care mai trebuie analizat este ca fiecare dintre antrenori si conducatori sa priveasca catre prestatia propriei echipe si sa traga concluziile !!! In mare, cu sau fara greseli, clasamentul reflecta destul de bine realitatea ! Mi-ar face mare placere ca in loc sa alocati atatea spatii pentru arbitraje sa scrieti mai mult despre fotbal, sa-l lasati pe Vochin sa faca cate o pagina pentru fiecare meci in care sa ne explice ce s-a intamplat in teren cu cifre, cu statistici comparative etc…

nesv1234 (5 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:50

Sa nu uitam de penaltyul la Curtean din prima repriza. Domnu Ioanitoaia, daca ati sperat ca le veti deschide ochii unora se pare ca v-ati inselat. Daca va bate gandul sa mai faceti un al 3-lea articol in care sa va sustineti parerea, eu zic sa va razganditi. Nu de alta, dar va veti trezi cu toti cercopitecii la usa sa va ceara socoteala pt atitudine antistelista:-))

robespierre (5 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:50

dupa 6 ani, era si timpul ca Steaua sa se indrepte mai decisiv spre castigarea campionatului. Asta presupune goluri mai multe decat adversarul, meci de meci. Aceasta e tinta intr-un univers mai curand corporatist, asa cum a devenit fotbalul. Din acest punct de vedere, managementul de joc al lui Dinamo a fost f bun. Cu asta se vor confrunta stelistii de acum incolo, din partea tuturor echipelor si ar fi bine sa invete lectia. In Europa vor da de pragmatismul dus la perfectiune, iar arbitraje favorabile sunt cu totul accidentale.

sorinik (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:51

Nu sunteti corect d-le Ioanitoaia. Nici Dvs., nici intreaga generatie de ziaristi crescuti intr-adevar la scoala Dvs (si aici aveti un merit incontestabil din pacate). Spun din pacate, deoarece dvs. gazetarii de astazi (si cei sportivi si ceilalti deopotriva) profitati de faptul ca v-ati transformat in formatori de opinie (presa a ajuns prima putere in stat in multe tari ale lumii) si induceti prin mijloace „nesportive” de multe ori catre cititori un curent de opinie incorect. Analizati va rog probele video nu marturiile contracandidatilor stelei si veti vedea ca am dreptate. Eu sunt suporter al stelei de multi ani, marturisesc ca si mie imi este rusine de multe ori sa ma uit la tv cand vad specimene ca ale noastre in prim plan, insa a fi „anti – becali” devine o notiune pe care o mare parte dintre gazetarii de sport o fac fiind „anti -steaua” ceea ce este deranjant pentru cei ca Dvs. care afirma ca vor sa fie permanent impartiali… Si un ultim lucru: nu confundati suporterii adevarati cu scaun la cap cu cei care posteaza non-stop. E o mare diferenta.

anonim (5 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:51

http://mysport.gsp.ro/uploads/modules/note/359220121105142458/f96b0.jpg ce spuneti cine al calca pe Matei.Domnule Ioanitoaia,Craciunescu,Porumboiu si alti,aaaa si domnul Craciunescu la o alta televiziune spunea ca steaua trebuia sa primeasca penalty la Costea

Madalin (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:52

In atentia „marelui gazetar” ce se vrea a fi ovidiu ioanitoaia – un ziarist obiectiv ar fi atras atentia ca meciul trebuia oprit in momentul accidentarii lui pintilii! unde era inversunarea asta cand dinamo era arbitrata de corpodean sau cand cfr-ul facea magarii cu radu petrescu si alti arbitri?? Va dati un mare ziarist cand de fapt sunteti doar un nesimtit!

dumitru67 (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:52

dar steaua in finala cl cu barcelona ce a jucat? are importanta? aud, oilor? ce posesie, etc… a avut? nu mai tot jucati cartea dominarii teritoriale a stelei, ca nu are nicio logica, nici macar de oaie.

Playmaker (5 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:53

Problema domnule Ioanitaia nu e ca nu ar fi fost penalty pt Dinamo ci ca faceti atata tam tam pentru el. Au fost zeci de meciuri castigate si de dinamo sau alte echipe din off side clar, din penalty inventat sau piredute din aceleasi motive si abia daca s-au scris 2 articole, iar acum se scriu zeci de articole si nu se mai opresc. Aia e problema dl Ioanitoaia.

il pirata..marco (21 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:56

chelsea a castigat CL….din 2 faze deci ma doare la basca ca haita a jucat la alibi merita 2 penalty-uri si in rest numai de bine…app sunt rapidist:))

tzeli (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:58

Ioanitoaia,tu nu intelegi un lucru:pentru noi stelistii vei fi intotdeauna antipatic si incompetent. Tu, marele suporter al echipei din Banie ai fraternizat cu cel care a distrus marea echipa a lui Balaci. Tu nu vei putea sa fi niciodata echidistant,atata vreme cat ai in sange ura/invidia pe care ti le-au injectat Chirila si Lucescu.Punct.

ioan (20 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:58

DOMNULE IOANITOAIA, arbitrul nu a dat penalti in min. 80, deoarece el a gresit lasand faza sa continuie, cand PINTILI era cazut jos. jucatorii stelei se asteptau ca arbitrul sa opreasca jocul cand mingea a iesit in aut, dar nici atunci nu a oprit, ceia ce ma face sa cred ca el era cu gandul la faptul ca ar fi trebuit sa opreasca jocul cateva secunde mai devreme. daca era un al 4 lea arbitru langa poarta, poate ar fi semnalizat, desi dupa cate meciuri de fotbal cu 5 arbitri am urmarit, mi se par a fi un pic fricosi, greu semnalizeaza ceva care ar schimba soarta unui meci.ca stelist mi e frica de euforia asta a primului loc si tare ma tem ca vom gafai a doua parte a campionatului. un meci sa pierdem si are grija GIGICA sa strice atmosfera. VA DORESC multa sanatate si la cat mai multa putere de munca!

Jor-El (5 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:58

@Marcus – printre „sfertodoctii” astia te numeri si tu, banuiesc, altfel ai fi auzit de semne de punctuatie. Asta asa, pentru ca le place unora sa se dea doctori docenti…

Vladut Boerasu (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:59

Eu, personal, nu pot spune decat ca, la faza din minutul ’80 eu nu am putut urmari intrarea lui Chipciu de la Peluza Sud, unde stateam eu, deoarece urmaream cu interes stelistii adunati la mijlocul terenului in jurul lui Pintilii. Abia acasa am reusit sa vad o reluare a unei erori venite in urma altei erori. Altfel spus, s-a format un echilibru!

toma (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:59

un articol f,f,f,f,f bun…..un bun ziarist…respect.

George (164 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:59

Fanatismul este al celor din tribuna… Al baietilor care zbiara la bustul gol, cei mai multi nestiind sa explice notiunea de off-side… Din punctul meu de vedere (nu sustin niciuna din cele doua echipe, ma consider un observator cat se poate de obiectiv al ligii 1) dvs. intr-adevar aveti o atitudine partinitoare fata de echipa Dinamo, deci 1-0 pentru baietii care v-au urecheat. Un arbitru greseste intr-un meci, a facut-o si la acesta, a gresit in minutul 80, dar a gresit in multe alte faze. In faza premergatoare celei acuzate de Dinamo Pintilii se accidentase si solicitase intreruperea meciului, fapt pe care arbitrul trebuia sa-l faca. Deci a gresit mai inainte, penalty in discutie este anacronic… Asta este o explicatie intre altele posibile. Dle Ioanitoaia, de ce s-a sustinut ideea aducerii arbitrilor straini? Pentru a se inlatura orice eventuala banuiala la adresa neaosilor fluierasi… Pentru a se evita aceste discutii care ne-au facut de bafta de fiecare data… Aceste discutii care imi aduc aminte ca Romanul niciodata nu o sa ajunga la gradul de civilizatie la care jinduieste de atatia ani. Nicaieri nu se contesta arbitrajul ca la noi, dar la asta chiar nu ma asteptam… Eu am salutat ideea aducerii strainilor tocmai pentru inlaturarea discutiilor de dupa, pentru ca nu despre arbitru ar trebui sa discute oamenii din fotbal dupa un meci, prestatia si ceea ce este de facut pe mai departe pentru a evolua ar trebui sa fie preocuparea „profesionistilor”…
In spiritul celor galagiosi pe care i-ati acuzat mai am de spus ceva… Dinamo regreta acel penalty in urma caruia ce ar fi facut?… Cel mai probabil s-ar fi retras in aparare, ar fi smuls un rezultat mincinos, care ar fi impiedicat-o sa priveasca si sa accepte problema pe care o are… Nu joaca fotbal…
In concluzie cred ca arbitrul belgian i-a facut cel mai mare bine echipei Dinamo neacordandu-i penalty-ul cerut… Poate asa responsabilii vor realiza ca echipa este la un nivel de neconceput… Asta ar fi trebuit sa sesizati Dle Ioanitoaia… Arbitrul n-a gresit, le-a pus oglinda in fata dinamovistilor… Pacat ca nu vor sa se vada…

ristin (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:01

anu’ trecut cand a luat cfr campionatu n-am vaz nici un articol in legatura cu greselile facute in favoarea cfrului…acum doi ani la fel cand a luat galatiu campionatu…acuma cand s-a gresit odata in favoarea stelei sar toti…dar sa afirmi ca chelsea n-a intrat de 3 ori in careul barcelonei e deja o fictiune degeaba incercati sa asemanati cele doua meciuri..nu mai tine vrajeala domnule

doar cineva (8 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:02

ce mai atata in sus si in jos… nu vedeti ca singurii care au venit cu argumente VIDEO sau POZE sunt cei ce spun ca nu a fost penalty?

PANA NU ADUCETI PROBE (POZE VIDEO) CA A FOST PENALTY MAI TACETI DIN GURA!!!! asa sa spunem din gura e usor

GERULATHOR (16 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:02

Repet si eu ce spune @Playmaker ca, poate nu sa vazut din COPAC :D. „Problema domnule Ioanitaia nu e ca nu ar fi fost penalty pt Dinamo ci ca faceti atata tam tam pentru el. Au fost zeci de meciuri castigate si de dinamo sau alte echipe din off side clar, din penalty inventat sau piredute din aceleasi motive si abia daca s-au scris 2 articole, iar acum se scriu zeci de articole si nu se mai opresc. Aia e problema dl Ioanitoaia.”

EDY (6 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:03

de cand asteptam vremurile astea sa fiu Fanatic pentru Steluta ! 6 ani plangeam k fraieru’ dupa c plecam din ghencea !

Vinnie (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:04

Daca vreti sa vorbim despre greseli , vorbiti si despre cum Nica daca nu ma insel vrea sa ii fure tricoul lui Rusescu la scorul de 1-1 , atunci cand Rusescu reia periculos cu capul pe directia portarului. Putem vorbi si despre cum dinamovistii nu au dat mingea inapoi la accidentarea lui Pintilii , chiar Bonetti (un antrenor sub-mediocru , aici suntem toti de aceasi parere) ii da mingea repede unui fotbalist mediocru pentru a fi repusa cat mai repede . Putem vorbi si despre cotul lui Tucudean la Chipciu in ultimele minute.. Dar daca vreti sa fim penibili pana la capat hai sa vorbim despre Vaslui- Ceahlaul . Nu a vazut nimeni circul de acolo ? Domnule ziarist .. De ce nu scrieti si despre asta ?

ovidiu-3003 (1630 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:04

Noi nu avem campionate corecte…restul e desertaciune.

Danny B (21 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:08

Nu cred ca cineva cu capul pe umeri ar avea ceva personal cu ziaristii din ziua de azi , dar de multe ori cei care ar trebuii sa tempereze comentariile vulgare a asazisilor internauti , fani a unei echipe , toarna gaz pe foc atatandu-i si facandu-i sa-si verse injectivele pe acest chat – fanatici , e un cuvant prea de neinteles pentru tinerii de azi , suporteri a unei echipe pare mai pe inteles – derbiul sau mai bine zis rivalitatea dintre Steaua si Dinamo , a inceput practic de la infiintarea acestora – ar trebui sa precizati ca pe vremuri , dupa meci , jucatorii ambelor echipe luau masa de multe ori impreuna , rivalitatea exista doar pe teren … sper ca si acum se pastreaza traditia …. revin … Dinamo a fost sub asteptari , un joc modest , n-am sa inteleg ce este in capul lui Bonetti … tii pe tusa cel mai prolific jucator al Romaniei , Danciulescu care personal il pastram la Steaua si pe Andrei Cristea care de cand a venit a devenit bataia de joc din nu stiu ce motive …. Steaua , a parut obosita dupa atatea jocuri … e greu sa folosesti aceeasi echipa iar arbitru a fost roman , a gresit dar un lucru e cert … e om – este cazul sa aducem la rampa mai des vechi sportivi de performanta pe care se pare i-am cam uitat si sa terminam cu prostiile caci de Jiji ,MM,Borcea, Dragomir sau bombele ” SEXY” nu vom scapa niciodata … in rest numai de bine !!!

Miti (69 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:08

Nu, ma, nu se pricep Craciunescu, Porumboiu si Lazarescu, nici Ioanitoaia si Tolontan, va pricepeti voi, niste stelisti orbi si de multe ori cu cas la gura. Ati mai inventat ceva, ca trebuia oprit jocul de parca meciul s-ar opri de cate ori cade un jucator pe gazon. Dl. Ioanitoaia nu v-a jignit, desi o meritati, doar a incercat sa va deschida capul, dar cui? Unor lemne.

PATRICK (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:08

:))))))))
omul cu facultate de la steaua :)))
aaaa sa nu uit cred ca a facut facultatea pe la o stîna ..:))))

Amenzi usturătoare pentru posturile TV care au dat aseară imagini cu Meme Stoica, managerul de sex incert al Stelei. Bucuria lui de la finalul meciului Steaua-Dinamo a creat panică printre telespectatori, mulţi alegându-se cu traume care cu greu se vor vindeca. În încercarea de a scăpa de imaginea lui Meme, mulţi români s-au aruncat cu tot cu televizor pe geam.

„Meme Stoica bucurându-se este mai scârbos ca o maimuţă care îşi bagă tot capul în fund. Dacă e să compari aceste două imagini, despre maimuţă chiar ai putea spune că este simpatică. Nici măcar slugărnicia lui Argăseală în faţa lui Becali nu e atât de dizgraţioasă ca euforia lui Meme Stoica”, şi-au motivat decizia membrii CNA.

De acum încolo posturile TV care dau imagini cu Meme Stoica euforic vor fi nevoite să atenţioneze telespectatorii că trebuie să ai IQ-ul sub 100 ca să poţi viziona imaginile fără să fii afectat negativ.
http://www.timesnewroman.ro/sport/8190-cna-a-amendat-posturile-tv-care-au-dat-imagini-cu-meme-stoica-bucurandu-se-dupa-victoria-stelei

florin (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:09

Canca eram un admirator al dvs pana la un mevi fc bihor rapid cand eram in tribuna la o faza Bratu loveste dur fara balon un fundas al Bihorului ……….. astept procesyl etapei ……… marele inchizitor IANITOAIA SE FACE CA NU VEDE FAZA ATUNCI I MI DAU SEAMA CE CARACTER ARE UN OM CARE FARA ADRIAN PAUBESCU ERA UN ZERU!!!!!!!!!!!!

vasim (144 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:10

Arbitrajul a fost de proasta calitate, asta trebuie remarcat!
Eu personal nu ma asteptam la asa ceva, dar e clar ca cel putzin in Belgia arbitrii nu au un nivel mai bun ca in Romania!
Deci ar fi bine sa ne promovam proprii arbitrii!
Daca Reghe a recunoscut ca Dinamo a avut un penalty clar, nu stiu de ce stelistii nu pot sa recunoasca acest lucru!
Respect domnule Ioanitoaia!

suporter din Londra OLARU MARIUS (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:11

buna seara dle Ioanitoaia…ma numesc Marius, locuiesc in Londra, si vreau sa incep printr un aspect…care desi nu e asa important…poate e adevarat…din cunostintele mele despre fotbal, cred ca si Steaua trebuia sa beneficieze de o lovitura de pedeapsa…la lovitura de cap a lui Rusescu…iar ca singurul penalty pe care Dinamo il merita era cel din faza incriminata, in min 80..si mai stiu ca aveti dreptate, ca un penalty poate schimba istoria unui meci, unui curs al jocului…etc…si cum al Stelei trebuia acordat primul….e clar ca nu mai are rost sa discutam…a fost un arbitraj slab, insa nu cred ca partinitor…iar daca ar fi fost, sau a fost partinitor, favorabil Stelei, e clar ca Dinamo a fost o echipa norocoasa..pentru ca a fost dominata copios, pe alocuri umilita de jocul Stelei, si a mai si avut un arbitraj potrivnic…si a scapat cu 3-1…
ACUM VREAU SA VB IM DESPRE ALT ASPECT..
NU A FOST PENALTY LA RUSESCU, DINAMO TREBUIA SA AIBE 2 LOVITURY DE 11M, CHIPCIU TREBUIA ELIMINAT LA FAZA PENALTY ULUI, DINAMO FACEA 2 0 DIN PRIMUL PENALTY, CARE NU A FOST, ETC….. OK, SE TERMINA CU VICTORIA ALB ROSILOR, SUB DOMINAREA CLARA A STELISTILOR, CARE AU CREAT 90 MIN, CUM DE MULTI ANI NU O MAI FAC…DINAMO CANTA IARASI 4 ZILE, CRISTI BORCEA INCEPEA IARASI SA SE PREGATEASCA DE CHAMPIONS LEAGUE, SUPORTERII LI SE INTORCEAU PT 2 ETAPE IAASI LA STADION….TRAIU O MINCIUNA…IAR STEAUA ISI REVENEA ETAPA URMATOARE, SAU PESTE 2, PT CA AU UN MECI GREU CU VIITORUL, POATE SINGURII LOR RIVALI DE ANUL ACESTA, DEFILA PANA LA SFARSITUL CAMPIONATULUI, PT CA FOTBALUL NU TE PEDEPSESTE MAI MULT DE 3 ORI INTR UN SEZON, CAT TIMP AI O FILOSOFIE DESPRE FOTBAL, SI UN ASEMENEA RITM FIZIC…ASA CA HAI SA SPUNEM CA A FOST UN ARBITRAJ SLAB SI ATAT, SA FELICITAM STEAUA PT VICTORIILE MAI MULT DECAT CLARE CU CFR, RAPID, DINAMO, SA INCERCAM SA I INCURAJAM, SI SA FIM MANDRII CU EI, PENTRU CA TOT EI NE REPREZINTA IN EUROPA, UN LUCRU CU CARE NE AM OBISNUIT, SI PE CARE TREBUIE SA L APRECIEM MAI MULT, IAR ECHIPEI DINAMO SA I SPUNEM CA INFRANGEREA MULT PREA CLARA IN FATA RIVALILOR II AJUTA SA VADA CA AU F MULTE DE INDREPTAT, PT A AJUNGE UNDEVA IN FRUNTEA CLASAMENTULUI IARASI, PT A INCERCA CUMVA SA RIPOSTEZE STELEI(PRIN NR DE FANI LA MECIURI, PRIN PRESTATIILE IN EUROPA, PRIN UMPLEREA TUTUROR STADIOANELOR DIN TARA, UNDE JOACA, ETC) …DA, STIU, AVETI DREPTATE, SUNT STELIST….SI VREAU SA MI FELICIT ECHIPA, ANTRENORUL, FANII PT TOT SEZONUL….VA MULTUMESC

Milici (440 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:12

Am uitat o altă TEZĂ pe agenda de lucru GSP , care a dat apă la moară lui Dragomir , Sandu şi altor păpuşari care abia aşteaptă să rămînem cu arbitrii proprii.
Arbitrii romîni , după ce că sunt , poate cu excepţia lui Balaş , foarte slabi , y compris şi mai ales , ioropenii, mai sunt şi manchine perfecte , am uitat prea repede cum au luat şampionatu’ Galaţi şi KFR în ultimii ani.
Rizibile propunerile lui Ioaniţoaia , să fi arbitrat Tudor sau Haţegan.
Dle Ioaniţoaia , ştiţi vreun meci intern , după panarama U-KFR din şampionatu’ trecut ,, arbitrat de Tudor pe care Brad Pitt să nu-l fi stricat?
Dar vreun meci în care Haţegan să nu fi furat Steaua?Aici am exagerat intenţionat , a existat unul!!!
Ce să mai zic de arbitrajul penibil şi tendenţios al lui Haţegan la Rapid-Astra.Omul n-a vrut de nici un fel să-l trimită la duş pe Roman deşi rapidistul a încercat de vreo 8 ori s-o facă de parcă-l năpădiseră păduchii laţi.De nervi că n-a reuşit probabil că Romanl a plecat transpirat acasă , dezamăgit de arbitrajul autohton.
Aşadar , d-le Ioniţoaia , aţi dat liber la Teatrul de păpuşi FRF SRL , din proprie iniţiativă , fără să vă roage nimeni.
Au aderat imediat la idee patronii/finanţatorii/împrumutătorii cei mai ajutaţi de fluiericii români , reprezentînd KFR şi Vaslui , aliniaţi in corpore sub lozinca ‘Nu arbitrilor străini!’

bart (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:13

Nu aveti pic de dreptate. Omul e corect, iar voi patimasi. Auzi ca altadata arbitrii au ajutat-o pe Dinamo. Sigur ca da, dar asta inseamna ca nu au ajutat-o duminica pe Steaua?

gikupitesti (254 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:13

timpurile se schimba mereu.

Playmaker (5 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:16

@dumitru67 on 06.11.12 at 6:52 pm
dar steaua in finala cl cu barcelona ce a jucat? are importanta? aud, oilor? ce posesie, etc… a avut? nu mai tot jucati cartea dominarii teritoriale a stelei, ca nu are nicio logica, nici macar de oaie.

Da prietene dar noi jucam cu Barcelona, oricum multumim mult ca ne compari cu Barcelona, e bine ca recunosti diferenta de valoare.

florin.b (4 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:18

Daca noi sintem fanatici si va speriem rau de tot prin reactiile noastre pe net ,ar trebui sa fiti mai degraba fericiti ca va citim si va comentam,cum se numesc jurnalistii care de la inceputul campionatului nu fac decit sa acuze ,sa loveasca in tot ce inseamna Steaua ,de la jucatori pina la suporteri ? Daca pe dv va dor,indreptatit ,unele cuvinte suburbane ,cum ar trebui sa ne simtim noi ,suporterii moderati ,cind se spune ,fara nici o dovada clara ,ca stelistii sint dopati,blatisti,nulitati,ca toate meciurile le-au cistigat suspect de usor,ca nu am valoare ..etc..etc ? La ce fel de reactii va asteptati cind dupa fiecare meci gasiti cite o „chichita ” ? Oare n-ar trebui sa va ponderati putin discursurile dv ,ale presei sportive ,acuzele si sa opriti zvonurile penibile care circula mereu.Dupa meciul cu Rapidne-ati acuzat de xenofobie,s-a spus ca Steaua trebuia sa piarda meciul cu 0-3 ,acum sintem acuzati ca ne-a favorizat un arbitru,pt Dumnezeu ,strain !!! Realizati ca dupa toate aceste lucruri nu aveti cum sa cistigati nici macar respect,darmite itelegere ? Dl Ionitoaia,sinccer cred ca ziarul ce-l conduceti e cel mai bun cotidian de specialitate ,dar tot ce scriti impotriva Stelei ma fac sa ma intreb daca nu aveti un interes pt ca Steaua sa piarda acest titlu.

sabin (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:25

Dl Ioanitoaia, nu inteleg de ce refuzati sa vedeti evidenta si va erijati in avocatul dinamovistilor. La faza din careul Stelei, Tucudean il dezechilibreaza pe Matei calcandu-l pe glezna si acesta cade, piciorul lui Chipciu nu il atinge pe Matei. De asemenea este evident faultul in atac al lui Tucudean care ii ia fata lui Chipciu si ii aplica un cot in piept. Este o faza judecata impecabil de acest arbitru, ar trebui mai multe astfel de arbitraje sa le arate si arbitrilor romani ce inseamna arbitraj. PS. Lasam la o parte momentul repunerii balonului in joc de la margine de catre dinamovisti in timp ce Pintilii era intins pe gazon…

2shy (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:27

Domnule Ioanitoaia, sa va dau un exemplu de mentalitate englezeasca intr-un caz asemanator:
imi aduc aminte de un meci Anglia – Germania de acum 2 ani de la Cupa Mondiala,…cand, la 1-1, Angliei nu i s-a acordat un gol perfect valabil marcat de John Terry. La sfarsitul meciului, terminat 4-1 ptr Germania, englezii si-au scos palaria in fata adversarilor, recunoscand ca ANGLIA MERITA SA PIARDA chiar daca golul acela ar fi schimbat, probabil, soarta meciului. Acel gol neacordat nu ar trebui sa fie o scuza ptr prestatia slaba, au conchis comentatorii englezi.

dinamoforever (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:28

steaua,o adunatura de corcituri,jalnic,pfffff,cand aud de steaua parca aud de munca la beton,dinamo mult mai buna,mult mai valoroasa,dar cand arbitru vreau sa pierzi,pierzi,astai e valoarea la oi,numai pomana,ca intodeauna,fortza dinamo forever,muie steaua forever

emil (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:28

ma Intreb dak steaua a jucat atat de bn si exceptional ,de ce a egalat dintr-un penalty extrem de usor ajutat ,de ce nu recunosc marii stelisti k la 2-0 pt dinamo altfel sar fi jucat partida….a fi corect si cinstit este un lucru mare a nu vedea adevarul k steaua a castigat clar cu ajutorul arbitrilor este demn de suporterul stelist adevarat care nu cunoaste notiunea de fair play si corectitudine…

doctor100 (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:31

a fost penalty DOMNUL IOANITOAIA dar daca nu l-a dat albitrul asta e .poate batea dinamo dar campionatul tot steaua il castiga

Boris (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:35

Dar de penalty-ul la M. Costea de ce nu vorbeste nimeni?
De penalty-ul la Latovlevici de ce nu vorbeste nimeni? Inteleg ca e greu de acceptat ca este o singura echipa anul acesta in campionat,dar fiti corecti! Eu cred ca ati uitat de derby-urile conduse de celebrul Corpodean! Intelegeti ca numai exista un Corpodean care sa va faca fericiti!

John (564 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:44

Minunata fraza finala, dar gresesti profund Nea Ovi daca iti inchipui ca rebuturile de stelisti pricep ceva din ce ai scris. Poti sa le arati o caisa si ei vor zice ca e zepelin.

babalaul (20 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:45

chiar o secunda poate schimba nu numai un meci … un out batut la 1 metru diferenta de locul real poate schimba … o intarziere a unei lovituri …
sa fim seriosi … acel presupus penalti al lui Dinamo nu exista daca nu ar fi intarziat repunerea mingiei intr-un minut X …
faptul ca a existat acel penalty, putea schimba soarta meciului. presupunand. dar daca in minutul 5, sau 10, sau 15, se repunea mingea in joc cu 2 secunde inainte sau dupa ce s-a repus, ar mai fi existat acel penalty ?

vasisteaua (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:47

Domnule Ioanitoaia. Nu va este rusine la varsta d-voastra sa o tineti pe aceeasi minciuna? De ce nu spuneti deloc ca la acea faza din min. 80 Pintilii era la pamant, Steaua a dat mingea afara ptr. a primi jucatorul ingrijiri, iar albitrul a gresit lasand reluarea jocului cu un jucator ce se afla la pamant, nu spuneti ca Tucudean a intrat in Chipciu fiind fault in atac, nu spuneti de faza cand Costea a scapat in careu a incercat sa-l dribleze pe fundasul dinamovist iar acesta nu a atins deloc mingea ( fundasul dinamovist ) atigandu-l doar pe costea la picioare. Alte ziare si-au pastrat profesionalismul si au arata toate fazele nu doar cele ce le-au picat bine ca si-n cazul d-voastra si a domnului Tolontan , pentru care am avut un mare respect pana la comentariile acestui meci. Sunt un stelist infocat ,34 de ani, castorit cu copil, departe de casa, dar aceasta nu ma face sa-mi pierd si logica. Sa va fie rusine ca nu analizati toate fazele ci doar cele care va convin d-voastra.

babalaul (20 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:48

poate acel presupus penalty, ar fi determinat Steaua sa dea gol in fiecare minut. ma puteti contrazice, d-le Ioanitoaia ?

ionut (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:48

domnul Ioanitoaia de unde stiti ca dinamo ar fi castigat daca ar fi primit penalti? poate l`ar fi ratat si cazuti moral steaua i`ar fi batut oricum…. asa siguri sunteti toti ca arbitrajul a influentat rezultatul de parca ar fi fost cel mai echilibrat joc….. greselile au fost dar dc nimeni nu scrie de panaltiul la mihai costea care a fost foarte clar… RESPECT

krncevic (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 19:49

ne meritam soarta cu varf si indesat,ne mintim singuri desi s-a vazut si din avion c-a fost iar o intelegere nasu’ cu finu’…Szukala s-a uitat la mingea aia care intra in poarta la golul lui dinamo, dinamo s-a taiat FOARTE ciudat dupa pauza,chipciu la 1,60 m ai lui n-ajungea la mingea aia niciodata cand a fost impins de munteanu parca si multe altele…si penalty-ul din min. 80 se rata sigur stati linistiti si inca 2 daca mai dadea arbitrul…nu-i asa ca (NU) va intrebati seara inainte de culcare daca s-a jucat pe bune sau a dat nea gigi bani sau a jucat reghe la pariuri? …

Comentează