Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Începutul fanatismului

M-am așteptat ca articolul “Steaua și arbitrul”, scris după Derby de România, să-i stîrnească pe internauţi. Aș fi pus prinsoare că afirmația conform căreia “centralul” belgian i-a refuzat două penalty-uri lui Dinamo, cel din minutul 80 fiind în afara oricărui […]

marți, 6 noiembrie 2012, 4:54

M-am așteptat ca articolul “Steaua și arbitrul”, scris după Derby de România, să-i stîrnească pe internauţi. Aș fi pus prinsoare că afirmația conform căreia “centralul” belgian i-a refuzat două penalty-uri lui Dinamo, cel din minutul 80 fiind în afara oricărui dubiu, indiscutabil, îi va irita pe fanii roș-albaștri și îi va îndemna să reacționeze. Nu m-am înșelat. În decurs de cîteva ore, au fost postate peste 200 de comentarii, marea lor majoritate susținînd cu înverșunare cauza echipei din Ghencea, căreia niște “ziariști cumpărați sau incompetenți”, în frunte cu subsemnatul, i-ar purta pică, ranchiună, dușmănie!

Cu puține excepții, textele mă urecheau, cu trimiteri la origine, la pensie și chiar la “declinul gazetăriei sportive”, identificat de Murmurel. “V-am respectat, dar vă contrazic. Arbitrul a dat o lecție de arbitraj”, nota TDI. La fel, “eu” se mira că “le țineți partea dinamoviștilor, care au ieșit din propria jumătate de cîteva ori pe parcursul meciului”, critici peste critici și, în plus, alte critici! Mi se imputa că n-am văzut, că n-am sesizat, că n-am înțeles etc., etc., rechizitoriul vizîndu-l și pe Cătălin Tolontan, autorul unei opinii asemănătoare în numărul anterior al ziarului.

Glumind că cititorii noștri sînt stăpînii noștri, n-am să insist. Mai ales că am bănuiala că procurorii de pe blog sînt tineri, foarte tineri. Nici n-aș fi răspuns dacă nu m-ar fi deranjat o atitudine pe care o voi ilustra cu alte citate. “Cum să piardă Steaua cînd a fost singură pe teren?”, “nu era corect să cîștige Dinamo care practică un fotbal înapoiat… Ea păcălește fotbalul, iar greșelile de arbitraj au făcut dreptate”, “Steaua joacă cel mai frumos și Dv. căutați să-i umbriți victoria”, “prestația belgianului a fost impecabilă”, “arbitrul a și comis-o, dar asta nu înseamnă că a favorizat vreuna dintre formații” și așa mai departe.

Ideea îmbrățișată de corespondenți că nu contează cum a cîștigat Steaua de vreme ce ea a meritat să cîștige, și chiar a meritat, nu rezistă deoarece în minutul 80, la scorul de 1-1, Boucaut n-a acordat penalty-ul cuvenit lui Dinamo și nici nu l-a eliminat pe Chipciu.

Dacă belgianul ar fi aplicat regulamentul, asupra erorii lui convenind toți analiștii, Crăciunescu, Porumboiu, Lăzărescu, meciul putea lua altă turnură și avea alt deznodămînt! Ca atare, dominarea și superioritatea Stelei, ambele incontestabile, reprezintă un aspect, iar gafa arbitrului altul. Primul nu-l exclude pe ultimul, degeaba neagă unii orice legătură între ele. Să ne reamintim maniera în care a ajuns Chelsea în ultima finală de Champions League, după o semifinală în care n-a intrat de 3 ori în careul Barcelonei!

Pregătit de noi reproșuri, mă opresc aici. Mai zic doar că e frumos să iubești o echipă și emoționant să i te dedici, să trăiești prin ea și pentru ea. A nega însă evidența de dragul acesteia, indiferent cum se numește, mi se pare riscant, ba și primejdios. Poate fi, ori chiar e, cel dintîi pas spre fanatism.

Comentarii (369)Adaugă comentariu

gabi (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:56

CRed ca cel mai corect ar fi sa tratati meciul pe intreg. Dupa cum a scris si d-l totlonatn inainte de penalty arbitrul trebuia sa opreasca meciul. Regulamentul zice ca daca mingea e in teren oprirea meciului e la latitudinea albitrului, dar daca minga iese afara are obligatia sa opreasca meciul si sa ofere ingrijiri.
Deci concluzia ????

Ninel (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:56

Nu este prima data cand abordati smechereste un subiect. Ma asteptam la mai mult respect fata de deontologia profesionala. M-ATI DEZAMAGIT. Este ca si cand se rup din context cuvinte pentru a se evidentia un verdict deja dat. Ca sa fiu concret, faza din minutul 80, a fost precedata de cea din minutul 78, cand Luchin l-a impins in careu pe Rusescu in urma unei centrari a lui Adi Popa. Apoi mingea a iesit din teren pe latura dreapta a terenului (in sensul de atac al lui Dinamo). Arbitrul trebuia sa nu permita repunerea acesteia in joc deoarece Pintilii era cazut undeva la mijlocul terenului „pana cand nu se asigura ca acesta nu are o accidentare grava”. Dinamovistii au repus mingea si asa a aparut faza din minutul 80. Un ziarist adevarat trebuie sa fie IMPARTIAL, iar dumneavoastra nu sunteti. „Calomniaza, calomniaza ca tot ramane ceva”.

lord belial (434 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:56

@wisebit:
# 63 wisebit on 06.11.12 at 5:39 pm
pt. lord belial

Evident ai cateva probleme:
1. A evidentia realitatea nu inseamna a te crampona. Una-i una si alta-i alta. In traducere, daca a fost penalty (cum evident a fost),

ma tem ca atunci cind evidentiezi realitatea pe toate liniile, in toate editorialele si pe toate blogurile, faci mai mult decit sa fii justitiarul sportului. nu, gsp a vrut sa amendeze, sa ne arate ei, trustul intact, ca sint o forta. nu, domnilor, presa este un pres. am vazut meciul pe stadion, nu a fost nici un penalty. mult zgomot pt nimic

in rest, esti pe linga total. ioanitoaia e rapidist get beget, am mai multi ani decit ai tu credite la banci, steaua a cistigat pe merit, fotbalul poate sa fie SI al lui ponta, dar, in egala masura, SI al fanaticilor.

fotbalul e frumos cind calcam totul in picioare, steaua/victorie/ steaua/victorie hahahahha

tavipopa (4 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:57

@Alex tataaaaa pentru postarea de la #39 cred esti bestial. e clar ca toti Dinamo invoca penalty din min 80 caci faza cu curtea e cascadorie tata. si eu nu scot ochii cu ce ar trebui sa primeasca Steaua dar!!! poza asta anuleaza toata pledoaria de atac a procurorilor Dinamovisti. Tataaaaaa. esti bestial. unde ai gasit-o. trebuie sa o vada GSP si sa o promoveze in numele dreptatii ce au invocat-o spunand despre faza ca e clar penalty. acum vedem obiectivitatea presei. astept nerabdator. sper sa pot s-o trimit redactiei sa o analizeze.

Cheetah (2118 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:58

Iubim echipa, uneori cu accente de fanatism, asa cum bine zice maestrul aici.
Dar daca stim sau simtim care e limita intre lumea noastra minunata descrisa mai sus si cea infecta a jignirilor, injuraturilor si violentei de orice fel, atunci putem sa fim considerati barbati adevarati. Asa ne vrea si Steaua, prin valorile ei traditionale si respectate de parintii si inaintasii nostri.
Votam pentru Steaua si bun simt?
Eu zic ca asa ar fi corect!

marius (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:58

pentru ca stelisti sa fie corecti in comentariile despre arbritraj sper ca in urmatorul meci european sa nu primeasca doua penaltiuri iar adversarul sa primeasca penalti ( ca in meciul cu dinamo ) sa vezi atunci comentarii cum au fost furati – adevarul nu este decat unul trebuie sa fie acceptat de oameni

bazileon (167 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:59

Daca la sfarsitul meciului responsabilii stelisti ar fi avut o atitudine decenta, ar fi afisat o satisfactie rezervata – data fiind modalitatea in care au obtinut victoria, poate si fanii s-ar fi manifestat precumpanitor astfel si nimeni nu mai zicea nimic. Dar cand ei isi afiseaza bucuria cu o indecenta halucinanta, cand „crestinul” Becali se poarta de parca ar fi posedat iar MM Stoica nu conteneste din arogante, apoi, ce sa zic, parca ar fi niste oameni ce nu-si mai incap in pene ca au unvins cu orice pret, inclusiv cel al dezonoarei si nimeni nu le poate face nimic, caci toti sunt(em) prosti. Fiindca de fapt , se stie prea bine, nu e vorba, asa cum nefiresc minimalizati, de un penalty neacordat; e vorba de doua, plus cateva cartonase galbene si rosii si, mai ales, de un penalty gratuit acordat stelei, ce a rebagat-o intr-un joc pe care il „dominase” pana atunci absolut steril. Scuzele stelistilor cu lipsa de fair-play a dinamovistilor ori cu celebra „captura”, in care nu Chipciu ci Tucudean il faulteaza e Matei probeaza si mai mult orbirea acestor oameni, daca nu marsavia.
Cat despre acest fanatism, recititi GSP din saptamana premergatoare meciului si intrebati-va in ce masura ati contribuit (exceptand articolul Steaua nu e Barcelona).
Singura mea concluzie evidenta (neputand proba ca arbitrul a condus deliberat in favoarea ros-albastrilor) e ca Steaua nu are clasa. Si ca nu stie nici sa castige si nici sa piarda.

mastrapol (12 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:00

numai un om cretin nu poate sa inteleaga ce a scris dl. ioanitoaia in acest articol. comentariile sunt de prisos pentru stelistii cu bun simt ( daca mai exista asa ceva)

er (5 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:01

vad ca sunt multi care zic ca arbitrajul a fost corect , nimic mai gresit arbitru a tras intr-o singura directie -trebuia sa se puna capat ideei de arbitri straini + satisfacerea lui gigi vedeti declaratiile de dupa meci ?Si cine are de castigat in afara de gigi.

desant (22 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:02

sunteti in eroare: asa cum spuneti „Dacă belgianul ar fi aplicat regulamentul…”, de 2 ori la rand in aceeasi faza, NU TREBUIA sa se ajunga la discutia daca a fost sau nu 11m in minutul 80; explic si de ce: in momentul in care faza e la centrul terenului si porneste spre poarta lui Tatarusanu, un jucator este cazut si jocul trebuia sa fie oprit; 2, alexe il faulteaza pe matei, matei cade si din inertia fazei chipciu face fault la matei (cel care impiedica desfasurarea fazei, OPRIND-O este alexe)
in alta ordine de idei: steaua a mai avut un 11 m despre care nimeni nu discuta
consider ca titlul acestui articol a fost ales neispirat: daca iti spui un punct de vedere si ti-l aperi CORECT pe DOVEZI, nu cred ca se numeste fanatism

Alex (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:03

D-le Ioanitoaia, problema mea este ca nu aratati la televizor si pe site-uri minutul 78. Uitati-va cu atentie la minutul 78, a fost penalty clar pentru Steaua. De ce nu sunteti echidistanti? daca la penalty-ul dinamovistilor s-ar fi impus penalty atunci la cel al Stelei din minutul 78 ar fi trebuit sa primim 2 penalty-uri. Apoi de ce nu faceti tam-tam ca meciul trebuia oprit pentru accidentarea jucatorului cazut inainte de faza reclamata? de ce nu spuneti ca dinamo a tras de timp din minutul 30 si ca au stat cu fundul in poarta tot meciul? Nu e fanatism, este logica ! Si ca sa deviez putin… sunteti unul dintre principalii vinovati pentru cum a ajuns presa sportiva incepand cu on line-ul, continuand cu tiparitul si terminand cu TV-ul. Stilul can-can-ist a fost patentat de mult in „procesul etapei”, asa ca ar fi bine sa-i ascultati pe cei care v-au sfatuit sa va pensionati.
Dis-respect!

dan_ (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:04

sunt stelist, dar steaua nu joaca inca un fotbal impecabil. exista mult entuziasm si cateva scheme care merg, dar mai este mult pana departe. jucatorii au scapari tehnice serioase.

veti vedea joi ca daca molde va juca cu echipa intreaga, steaua va pierde la doua goluri diferenta.

Vladimir (42 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:04

@Ninel. Ce e rupt din context, ce campi bati? v-a tras-o Nea Ovidiu, dar o meritati. Atat ca v-a bagat prea mult in seama.

NORMAL (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:05

EXCEPTIONAL SINTETIZAT :huta on 06.11.12 at 5:52 pm
Societatea romaneasca a decazut extrem de mult.In jurul nostru multa prostie,cocalareala,prost gust,tiganie,hotie,lasitate etc.Fotbalul nu poate sa se diferentieze de societate.Si din pacate pentru adevaratii suporterii stelistii echipa lor atrage cel mai mare procent din aceasta gloata de “romanasi”.E greu sa fii inconjurat de bovine care vin la meci doar sa caste gura si sa fuga la maybach.Din pacate multi dintre acesti cercopiteci au acces la internet si au si ei dreptul la o parere.Din pacate in masa de suporterii stelistii se reflecta cel mai bine societatea bolnava din Romania.Hai nea gigi sus..sus..cat mai sus.

.

BMP75 (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:06

bravo cu felicitari Domnule Ioanitoaia,ati pus punctul pe i
sunt dinamovist de cind ma stiu si asa voi fi pina nu voi mai fii,tin cu dinamo dar asta nu inseamna ca sunt si chior daca echipa mea nu merge bine, dinamo acest sezon nu cred ca poate emite pretenti decit ptr locul 4-5(bine ca este inca prea devereme sa ne declaram campioni :))) si fotbalul ne da ATITEA EXEMPLE :)..),legat de steaua -dinamo sa incepem cu inceputul
-in minutul 15 sa faci 2 schimbari orice antremor fie el guardiola sau alt antrenor,nu se mai gindeste sa dea navala peste adversar ci se limiteaza doar la defensiva,bine vor zice uni ca echipa a fost facuta defensiv dar cum toti zic ca dinamo e extrem de slaba sau pacaleste fotbalul dar pe aceasta echipa aceasta ”tiki-taka” fara acest arbitru nu o bateau ,de fapt nici nu marcau nici un gol…..
-ce este clar ? este ca steaua a fost ajutata ptr acest rezultat de acest arbitru extrem de slab,bun o sa zica ”stelistii” ca steaua a fost peste dinamo,a stat numa in jumatea lui dinamo, bun dar posesia la un meci sau intrun campionat intreg nu sta in posesie in forcing etc…,sa nu uitam finala CL dintre BARCA-CHELSEA(dar aici mai vin cu trimiteri la italineni,la CM cistigate fara sa joace spectacol ci doar cu apararea….!!!!)
-in continuare chiar daca dinamo o batea pe steua sansa la campionat nu aveau ptr ca au un lot subtire si orice accidentare conteaza f. mult,si sa nu mai zic ca Boneti nu e antrenor ptr DINAMO(aici as putea sa aduc multe argumente)
vad ca la comentari multi sunt viteji,dar cum zice o veche zicala ”asa cap asa caciula” = traducere asa e>ł>>> asa conducere asa suporteri….
adica ciobanu conduce turma,daca ciobanu zice ca defilam,toata turma behaie dupa cioban….
bine am fost un pic ironic si imi cer scuze fata de prieteni pe care ii am in tabara stelei si cu care pot sa am o relatie deosebita si o comunicare pe masura…pacat ca nu sunt toti suporteri ca acesti prieteni ai mei )(care sunt stelisti ) si cu care pot oricind sa am o discvutie curata si sincera.nu cum vad la aesti inhibati care nu stiu sa traiasca momentul…..

Mihai (6 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:07

Domnule Ionitoaia,

Sa gresesti e omeneste, sa perseverezi in greseala denota o acuta lipsa de inteligenta… ca sa nu spun mai multe!!!

Referitor la faza din minutul 80, nu am putut crede ca dumneavoastra, un senior al presei sportive, ati putea promova in asa masura flagranta lipsa de fair-play a lui Dinamo.

Domnule, INAINTE ca Chipciu sa faca acel fault, mingea a fost aruncata in aut de catre Pintilii, pentru a putea permite echipei medicale accesul pe teren pentru ingrijiri… iar cei de la Dinamo au repus-o in joc fara jena, cu un cinism de cea mai joasa speta…

DE CE NU COMENTATI ASTA? DE CE NU INFIERATI ASTA?

Putin imi pasa daca este sau nu penalty, ceea ce au facut dinamovistii este infinit mai grav decit orice eroare de arbitraj…

O seara buna tuturor!

nebunu (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:08

agaricii astia de stelisti nu vad deloc adevarul……..valizele o sa va duca acolo unde va e locul

filipciuc ion (4 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:08

Dar inainte de fault nu cumva agresit arbitru impotriva echipei Steaua adica sa opreasca jocul ca Pintilii era de un minut accidentat pe teren A zis cineva de acest lucru poate craciunescu

DD (6 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:10

@ oarecare:

gresit. toti stelistii se leaga de doua faze:

1. steaua da mingea in aut intentionat pt a i se permite medicului stelei sa ii dea ingrijiri lui pintili care era cazut la pamant, iar bonetti prinde mingea repede, o da l aun dinamovist si de acolo se naste faza penalty-ului facut de Chipciu

2. munteanu trebuia sa primeasca al doilea galben la penalty-ul stelei. si implicit rosu.

de astea doua faze se leaga stelistii….bine, mai e si faza recunoscuta de craciunescu, ca steaua a avut penalty clar la mihai costea !

Esti penibil !

Dumi (60 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:11

@Bmb. Ce spui Franz? Adica nu a dat un penalty si o eliminare la 1-1 si nu a influentat rezultatul?! Voi chiar sunteti penibili…

Radu (6 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:14

Domnule Ioanitoaia, faza penalty-ului a plecat de la un aut de la jumatatea terenului. Inainte de executia acelui aut, Pintilii era la pamant. Jocul trebuia oprit pentru ca jucatorul accidentat sa primeasca ingriji medicale. Asta este mentionat in regulament. Lasati-ne sa credem ca, atata timp cat nu mentionati acest aspect, sunteti subiectiv si cautati cancan-urile.

Toti microbistii s-au obisnuit cu editorialele si emisiunile dumneavoastra in care cautati numai sa generati polemici.

Cel mai tare comentariu al dumneavoastra pe care l-am auzit de multe ori la Recursul etapei este „Eu nu tin partea nimanui, nu sunt in masura sa comentez arbitrajul, nu ma pricep … dar a fost offside”

Cat despre domnul Tolontan, sa scrie un editorial in care mentioneze diferenta intre cazul Valiza si meciul Finlanda – Cehia (atunci cand GSP a strans bani pentru a-i motiva pe finlandezi). Sau puteti dumneavoastra scrie un editorial asupra acestui lucru, tinand cont ca erati la GSP si atunci.

Incercati fara succes sa convingeti lumea ca nu scrieti la comanda si ca sunteti obiectivi, dar faptele dumneavoastra va contrazic.

Intreaga presa romaneasca este interesata numai de cancan-uri. Nu contesta nimeni faptul ca a fost penalty la acea faza, dar permiteti-mi sa va adresez o intrebare. De ce nu ati scris un editorial despre alte aspecte ale acestui meci? Despre tactica, despre exprimarea in teren a jucatorilor, despre suporteri…

Va spun eu de ce … pentru ca aceste subiecte nu se vand. Scandalurile se vand si stiti asta foarte bine.

Continuand cu aceste editoriale in care cautati numai scandaluri, va sugerez sa va trimiteti cv-ul la ziarul CANCAN. Incet, incet GSP tinde sa devina un ziar asemanator CANCAN-ului, si asta nu e ok.

Glas Grove (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:14

Arbitrul si-a motivat decizia desi nu era nevoit sa o faca: „A fost contact minim!”. Si asta e adevarul. Chipciu opune rezistenta din LATERAL. Nu trece la nici un moment de axul central corpului lui Matei. Nu ii pune piedica. Tucudean protejeaza pe Matei, trimite la pamant pe Chipciu si il calca pe piciorul drept pe Matei. Matei isi da cu (piciorul calcat) dreptul in stangul si cade. Unde este faultul?
Doar cu rea vointa cineva il poate gasi. Noi speram sa vedem fotbal, jucatori care se lupta sa inscrie nu care se „lupta” sa cada!

Gaby (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:14

Dar de lipsa de fair play a dinamovistilor de dinaintea fazei penaltiului nu ne ziceti nimic domnul Ioanituaia?…dc nu sa vorbit deloc de asta,si sa facut atata tam tam pe acea faza?….sau dc nu ati analizato mai bine?…cu incetinitorul,sa vedeti exact ce sa petrecut?…dc sa nu fim seriosi,si sa analizam toate fazele,pentru ca si steaua a mai avut un penalty,si poate mai clar ca cel mai analizat „penalty” din ultimi 50 de ani.

marcel (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:15

INTRADEVAR EXCEPTIONAL EXPRIMAT :huta on06.11.12
Societatea romaneasca a decazut extrem de mult.In jurul nostru multa prostie,cocalareala,prost gust,tiganie,hotie,lasitate etc.Fotbalul nu poate sa se diferentieze de societate.Si din pacate pentru adevaratii suporterii stelistii echipa lor atrage cel mai mare procent din aceasta gloata de “romanasi”.E greu sa fii inconjurat de bovine care vin la meci doar sa caste gura si sa fuga la maybach.Din pacate multi dintre acesti cercopiteci au acces la internet si au si ei dreptul la o parere.Din pacate in masa de suporterii stelistii se reflecta cel mai bine societatea bolnava din Romania.Hai nea gigi sus..sus..cat mai sus.

Marcus (279 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:15

Felicitari domnule Ovidiu ca infruntati atatia sfertodocti si nu va temeti sa le spuneti adevarul. Iar treaba ca ati fi devenit peste noapte rapidist e cea mai mare tampenie. Multi nu intelg ca poti sa scrii ce vezi fara sa tii cu o echipa ori cu alta.

GT (8 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:17

Maestre Ionitoaia, cred ca de data asta gresiti. Nu sint nici stelist, nici dinamovist, nu sint nici tinar sau foarte tinar, merg pe 47, multumesc la fel, multa sanatate va doresc….
Daaaar, am fost la meci, apoi m-am uitat la faza controversata cu cei doi plus Chipciu din careul stelist…. M-am uitat de nenumarate ori… Nu am vazut nici o talpa pe genunchi, am vazut un luft al lui Chipciu care l-a dat cu fundul de pamint, plus cum dinamovistul-remorca, l-a calcat pe picior pe dinamovistul-cap-tractor (asta ca sa si glumim un pic… :))) ) si au cazut amindoi secerati… Se vede clar cum pica amindoi secerati odata… Ceea ce evident nu s-ar fi putut daca i-ar fi lovit Chipicu, pentru ca, logica ne spune ca, nu putea sa-i dea pe amindoi jos din aceeasi unica miscare si la in aceeasi fractiune de secunda…
Iar despre triumviratul Craciunescu/Porumboiu/Lazarescu, nu pot fi folositi deloc drept argumente… De ce, stim cu totii foarte bine.

alx (141 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:18

explicati de ce nu aw OPRIT JOCUL pentru ca PINTILII era cazut..si apoi sunteti ziarist de ce nu ziceti ca acolo jocul trebuia oprit clar ..asa e regulamentul fifa..DE CE?????????

stelistul64 (12 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:19

Mai bine ai scrie despre craiova nu mai scrie tu despre STEAUA cand a vazut o tara intreaga ca a fost ofsaid la faza premergatoare faultului in careu vedetiva de treaba si stati sub mese si lingetiva…………………

Alexandru Teodoru (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:23

Domnule Ioanitoaia,

Pe o parte, cu siguranta sunt impotriva celor ce v-au adresat cuvinte jignitoare, acest lucru denota doar lipsa de bun simt.

Pe de alta parte insa va rog sa revedeti suspecta de penalti din minutul 80, cu tot respectul va spun ca e posibil sa gresiti cand spuneti ca fost penalti clar. Impresia mea initiala a fost ca a fost un fault a lui Chipciu, insa revazand reluarile si stop-cadrele postate de diversi internauti, tind sa cred ca belgianul a avut dreptate.

Adevarat ca nu pot sa-i mai dau dreptate si in cazul loviturii de pedeapsa acordata Stelei, personal nu mi s-a parut a fi fault, asemenea fazei din prima repriza in care Dinamo a cerut penalty.

Va salut si va respect,
Alexandru Teodoru

amicu (17 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:24

@Radu…arbitrul stabilieste daca jucatorul cazut trebuie sa primeasca ingrijiri medicale sau nu. Daca intra medicii sau nu. Cat despre fanatismul stelist…1% dintre ei sunt intr-adevar fanatici…restul? simpli spectatori

marius oltean (18 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:26

Ai mare dreptate Nea Ovidiu, DAR… Este si inceputul subiectivismului. Am cautat pe GSP.ro un rand despre faptul ca a fost penalty la Mihai Costea (confirmat de Craciunescu), despre ce reclama Reghe ca jocul ar fi trebuit sa fie intrerupt (ati dat azi un titlu, dar declaratia este trunchiata). Am cautat in rezumatele meciurilor fazele la care arbitrul a gresit IMPOTRIVA Stelei (ca au existat si din astea)> Nu am gasit nimic. Si atunci cerem unor suporteri sa fie obiectivi, sa nu devina fanatici, cand noi….. (ma refeream la ziaristi). Adica, era chestia aia cu paiul si barna. Tot scandalul asta (si din fericire, nu au mai fost recent scandaluri asa de mari legate de arbiraj) a pornit din invidie. Chiar si din invidia ziaristilor.
Imi amintesc comentariul din timpul meciului min.35 „Dinamo nu joaca nimic, a venit doar sa se apere, nu reuseste sa treaca mijlocul terenului”; min.45″joc excelent facut de Dinamo”.
Oricum rasfoiti presa de saptamana asta si puteti sa le spuneti ziaristilor: „A nega însă evidența de dragul acesteia , indiferent cum se numește [hai sa-i zicem dorinta de scandal -nota mea], mi se pare riscant, ba și primejdios. Poate fi, ori chiar e, cel dintîi pas spre fanatism. ” Ori, in cazul asta spre scandal, de dragul scandalului.

Vladu (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:27

Sunteti jalnici. Vorbiti cu oierul si cu Mimi sa schimbe regulamentul ca sa fie oprit meciul de cate ori cade un stelist pe gazon.

dan (4 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:27

Domnule Ioanitoaia,

Dvs.care va pretindeti un gazetar cu mare experienta de ce nu spuneti referitor la faza din mi.80 exact cum sau desfasurat lucrurile(oare din simpatie pt.una din echipe?),mai intaii mingea este trimisa in aut de catre Steaua deoarece Pintilii era cazut la mijlocul terenului fiind accidentat,in acest caz regulamentele FIFA spun clar ca arbitrul NU PERMITE repunerea mingi in joc pana la clarificarea situatiei jucatorului accidentat,deci arbitrul a gresit in favoarea lui dinamo,Steaua fiind echipa dezavantajata ceea ce se intampla dupa nu mai are nici un fel de importanta.Sunt curios daca aveti ceva de spus la observatia de mai sus.U.S. 24.

ady (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:28

cu penalty sau fara penalty, Steaua a castigat cu 3-1 si are mari sanse sa ramana pe primul loc pana la final conform stilului de joc pe care-l practica sub comanda lui Reghe. Restul e can-can :))

imperator (32 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:30

D-le Ioanițoaia, o întrebare, cu ce a fost vinovată Steaua ?

calin (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:30

Domnule IOANITOAIA

VA RESPECT SI VA INTREB : daca arbitru intrerupea meciul, ( cum era normal)inainte de ce ce le petrecute in careu (min. 80) deorece era un stelist cazut (Pintilie)iar un jucator de la Dinamo a repus mingea de la margine repede poate nu se mai intampla faza cu pricina si deci poate nu era nici un penalty sau era unul mai clar….asta este.Dar va mai intreb cand Clujul anul trecut a castigat multe meciuri cu arbitri ( si deci campionatul)sau Dinamo primea lovituri de la 11 m cu duiumul parca nu se facea atata caz…. va multumesc si va respect … un stelist aflat departe dar care are inima ros-albastra jumate iar cealalta galben – negru..VA SALUT !

RUSINE GSP !!! (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:30

Domnule Ianitoaia, este ultima data cand intru pe acest „ziar de sport”.
Sunteteti rau intentionat, ma bucur ca STEAUA reuseste sa va faca sa suferiti.
Chestia care ma macina este urmatoarea:
De ce nu ati pomenit nimic de posibilele lovituri de la 11 m care au fost refuzate stelei???????? De ce domnule Ianitoaia??????? Sunteti impartial?????? Eu cred ca nu!!! Poate o sa revedeti meciul inainte sa mai postati ceva rau intentionat la adresa stelei….
Multa sanatate domnule Ianitoaia!

alexx (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:31

Tot citesc gazeta sporturilor, si din ce in ce ma scarbesc de acest „ziar”, sincer domnule Ioanitoaia. Nu inteleg de ce se face atata scandal pentru un simplu penalty neacordat dinamovistilor. Domnule Ioanitoaia, de ce nu scrieti si de cate meciuri a castigat dinamo prin goluri marcate din penalty si offside? De ce? Pentru ca nu vreti sa acceptati realitatea. Nu sunt mare iubitor de fotbal, dar trebuie sa recunoastem ca steaua are cea mai buna echipa in momentul de fata. RUSINE!!!

CORNELIU (116 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:31

In primul rand as dori sa va mai uitati la faza cu pricina. Daca va uitati cu obiectivitate, nu ca dl Porumboiu, Craciunescu, Lazarescu, care-si apara breasla, veti remarca ca faultul de fapt il face Tucudean la piciorul de sprijin (cel din spate) asupra coechiperului sau, si dupa ce il impinge pe Chipciu, abia atunci il faulteaza si el. Incercati sa-i „scoateti” pe investitorii Badea si Negoita care n-au achizitionat mai nimic anul acesta, iar din min 70 Dinamo termina benzina. Nu este fanatism ci doar o atentionare a unui formator de opinie care „a fost luat de valul tinerilor dinamovisti” din redactia dv si ati privit superficial fazele!

gaby.it (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:32

Un articol destul de bun. Pe teren a fost o singura echipa care merita sa castige, Sunt fan steaua si intradevar Dinamo a avut un penalty clar in minut 80, dar sa ajuns la aceasta faza tot din greseala arbitrului care nu a oprit jocul la accidentarea lui pintilii, si in plus de asta cu cateva minute inainte refuzase un penalti la interventia asupra lui rusescu si sa nu mai zicem si de alte faze. Pertotal arbitrul a gresit pentru ambele parti.

razvan (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:34

ma bucura iritarea unora pentru jocul stelei pe care il are in acest moment…mai ales pentru dumneavoastra domnule ioanitoaia.De ce insistati atat pe tema acestui meci care pana la urma a fost castigat de echipa mai buna nu la un gol diferenta asa cum credeti ca acel penalty a facut diferenta in meci.Sa stiti ca steaua are suporteri de toate varstele nu doar tineri fiind si cea mai iubita echipa din Romania si asta arata numarul publicului in meciurile de acasa ale stelei.In fine…chiar nu ne prea intereseaza parerea dumneavoastra mai ales cand vedem ca deviati cam mult de la subiect.Cu respect v-as da un sfat:Retrage-ti-ve.Ajunge.FORZZA STEAUA!!!

red (8 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:35

eu credeam ca stelistii sunt ironici, dar vad ca intr-adevar sunt nebuni.

Milici (440 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:38

Dle Ioaniţoaia ,
N-aţi face rău dacă AŢI CITI , măcar o dată , replicile postacilor la articolele dvs , chiar dacă vi se par subiective sau umbrite de fanatism , un om inteligent învaţă ceva si din aiureli.
Relativ la penaltiul din min 80 am scris , dar degeaba , că arbitrul , poziţionat în spatele jucătorilor , pe direcţia de atac , nu avea CUM SĂ VADĂ aşazisul CONTACT , şi el neclar la TV, al lui CHIPCIU;în schimb a VĂZUT SIGUR contactul dinamoviştilot între ei şi autoîmpiedicarea dinamovistului aşazis faultat. Cum omul e un arbitru normal , nu e Tudor al nostru , el FLUIERĂ O INFRACŢIUNE MAJORĂ (penalti , roşu sau gol) numai cînd e SIGUR de ea.De altfel , din această perspectivă, practic , belgianul N-A GREŞIT NIMIC.
Reclamînd aşazisa eliminare a lui Chipciu la penaltiul NEDAT simultan cu neglijare eliminarii identice a lui Munteanu , la penaltiul DAT e o LIPSA DE LOGICĂ clară din partea dvs , semnalată de mai mulţi POSTACI FANATICI.Nu mai vorbesc de accidentarea lui Pintilii fără ca arbitrul să oprească faza a influenţat decisiv acest aşazis penalti în urma grăbirii repunerii de către Bonetti , fază pe care o IGNORAŢI TOTAL!
Dacă şi acum ne asiguraţi că arbitrul a greşit în favoarea Stelei , motivînd tot prin cele două penaltiuri , în contextul cînd atîtea argumente evidente sunt împotrivă , e clar că :
1.ori nu aţi urmărit comentariile şi imaginile
2. ori că renunţaţi greu mult la ideile dvs iniţiale
3.sau vreţi să continuaţi campania nejustificată împotriva Stelei şi/sau stufful ei la care au subscris imediat mai mulţi GSP-işti , ca la un semn.Dacă aţi ajuns să-l cooptaţi pănă şi pe Radu Cosaşu în trupa de şoc m-am lămurit.
Precizez că am postat toate aceste opinii IGNORATE de DVS sub nickul Sanchi Brăileanca deoarece nickul meu real e cenzurat automat de alţi deontologi de la GSP.
Să auzim de bine!

Toma (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:38

http://img829.imageshack.us/img829/9003/steauadinamo3.jpg

Gigi (4 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:39

Pai sa o luam cronologic:

Min 34: Penalty neacordat la Curtean, fault Chiriches – cartonas galben! Cred ca directia si controlul mingii nu erau in masura sa decida cartonasul rosu.

Min 56: Penalty neacordat la Mihai Costea, fault a lui Luchin. Jucatorul este impiedicat cu picioarele, aici sunt de acord cu Craciunescu.

Min 63: Penalty acordat la Chipciu. Nu putem spune ca a fost greseala de arbitraj acordarea loviturii de pedeapsa. Putem spune ca arbitrul a fost acoperit de regulament, a existat impingere. Catalin Munteanu trebuia sa primeasca al doilea galben, implicit rosu!

Min 73: Penalty neacordat la Rusescu. Digisport nu a dat reluarea fazei, dar din rezumatul partidei se vede clar cum fundasul dinamovist impinge in careu. Mai evident decat penalty-ul acordat in minutul 63.

Min 85: Penalty neacordat la Matei, cartonas rosu la Chipciu! Faza a plecat de la un gest nesportiv al celor de la Dinamo, dar asta e un detaliu nesemnificativ.

Concluzia e una singura: Arbitraj de proasta calitate. Daca s-ar fi acordat penalty la prima faza, nu stiu cat s-ar fi schimbat datele problemei, probabil ca tactica lui Dinamo ar fi ramas aceeasi, probabil Steaua ar fi egalat etc. Probabil, probabil.

Dinamo trebuia sa aiba calitate in joc, a prestat aceeasi partitura de la ultima infrangere pe National Arena (3-2). Zic eu una proasta, fara prea multe sanse de izbanda.

licurici (11 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:40

Arbitrajul ca arbitrajul, de fotbal mai scrieti? Bun penalty neacordat, nu e nici prima oara, si nici ultima ca nu se acorda un penalty, se intimpla si in Champions League. Insa numai la noi se face cronica arbitrilor si a patronilor. De sport ne mai pasa? Nu toata lumea a vazut meciul, se mai scrie vreo cronica a meciului? Sau numai se taie firul in patru pentru o faza? S-a jucat fotbal? Sau s-a jucat numai o faza de citeva secunde? Ca eu numai despre asta citesc, sau despre ce a declarat nu stiu cine. Cum a fost meciul? Care meci? Meciul de FOTBAL!

brebu (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:41

Nea Ovi, greseala asta a fost omeneasca (si da, a fost). Ce imi place mie e cum au sarit in sus de anus milogi gen Paskany si Negoita/Borcea, etc, si cum vor toti arbitri romani:) Normal ca vor, au vrut de la inceput, doar arbitrul roman nu greseste involuntar, ci pe bani (sau butoane).
In rest, cred ca consumi prea multa cerneala pe subiectul asta. Nu pentru ca ar fi un subiect, dar e rost de ceva cearta, nu?:)

IO (228 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:41

Domnule Ioanitoaia, nu poate contesta nimeni faluturile de penalti, a lui Chiriches si a lui Chipciu. Indiferent ca ultimul a venit in urma unei lipse fair play, el trebuia acordat. Insa nu-i mai putin adevarat ca faultul la Chipciu a fost 100% fault, nu cum ati incercat dvs sa-l minimalizati. Este un atac din spate cu umarul al lui C. Munteanu. Acelasi fel de fault, impingere, de acesta data cu antebratul, la Rusescu cand se pregatea sa loveasca mingea cu capul. Penalti indiscutabil. In faza premergatoare penaltiului acordat Stelei au fost trei faulturi in careu reclamate de Stelisti. Urmariti inregistrarea fazei si va veti convinge ca lovitura de la 11 m a fost acordata in urma a mai multor infractiuni in suprafatza de pedeapsa. Daca nu ar fi fost acea serie de faulturi, probabil ca belgianul n-ar fi acordat nici un 11m.
Aveti dreptate, la fotbal poti castiga si fara sa intri in careul adversarului, ba chiar daca ai posesie sub 5%. Nu asta va reproseaza suporterii Stelei (cei mai multi dintre ei), ci faptul ca nu ati vazut faulturile in careu comise de dinamovisti, dar nesanctionate de arbitru. Faptul ca faultul la Chipciu vi s-a parut „prea usor acordat” cand regulamentul este foarte precis in astfel de situatii.
Da, abitrul a gresit, iar favorizata a iesit Steaua. Dar daca scorul ramanea 1-0 pt Dinamo, nu ar fi fost ea cea avantajata de arbitrajul salb al belgianului?

Cornel (22 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:42

Oare Crăciunescu, Porumboiu, Lăzărescu, sint vre-un etalon de cinste si competenta ? Au cumva reputatia asta si eu nu stiu ?! As putea cu usurinta gasi 10-20 de citate in presa sportiva ale altor „profesionisti” si „oameni de fotbal” care ii trateaza de idioti, corupti, trisori, megalomani etc. Faza incriminata ca penalty 100% de dinamovisti a fost una ambigua in care aparatorul stelist a incercat sa degajeze dar a ratat mingea iar cei doi atacanti dinamovisti au preferat sa se arunce pe burta decit sa continue faza. Ar fi putut fi dat penalty, ar fi putut fi dat avertisment pentru simulare, oricare din cele doua solutii ar fi avut argumente, arbitrul a preferat sa nu dea nimic. Prea mult zgomot pentru nimic. A cistigat echipa mai buna – Steaua – dar pasiunile sint prea mari si prea multi au o paine de mincat din scandal pentru ca lucrurile sa fie luate cu naturalete. La fotbal totdeauna se poate comenta ceva despre arbitraj dar cei ce afirma ca arbitrul a fost cauza infringerii lui Dinamo maninca kkat !

Mihai (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 18:43

„A nega însă evidența de dragul acesteia, indiferent cum se numește, mi se pare riscant, ba și primejdios.” – asa este.

Cam asta e problema si cu Romania.

Comentează