Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Începutul fanatismului

M-am așteptat ca articolul “Steaua și arbitrul”, scris după Derby de România, să-i stîrnească pe internauţi. Aș fi pus prinsoare că afirmația conform căreia “centralul” belgian i-a refuzat două penalty-uri lui Dinamo, cel din minutul 80 fiind în afara oricărui […]

marți, 6 noiembrie 2012, 4:54

M-am așteptat ca articolul “Steaua și arbitrul”, scris după Derby de România, să-i stîrnească pe internauţi. Aș fi pus prinsoare că afirmația conform căreia “centralul” belgian i-a refuzat două penalty-uri lui Dinamo, cel din minutul 80 fiind în afara oricărui dubiu, indiscutabil, îi va irita pe fanii roș-albaștri și îi va îndemna să reacționeze. Nu m-am înșelat. În decurs de cîteva ore, au fost postate peste 200 de comentarii, marea lor majoritate susținînd cu înverșunare cauza echipei din Ghencea, căreia niște “ziariști cumpărați sau incompetenți”, în frunte cu subsemnatul, i-ar purta pică, ranchiună, dușmănie!

Cu puține excepții, textele mă urecheau, cu trimiteri la origine, la pensie și chiar la “declinul gazetăriei sportive”, identificat de Murmurel. “V-am respectat, dar vă contrazic. Arbitrul a dat o lecție de arbitraj”, nota TDI. La fel, “eu” se mira că “le țineți partea dinamoviștilor, care au ieșit din propria jumătate de cîteva ori pe parcursul meciului”, critici peste critici și, în plus, alte critici! Mi se imputa că n-am văzut, că n-am sesizat, că n-am înțeles etc., etc., rechizitoriul vizîndu-l și pe Cătălin Tolontan, autorul unei opinii asemănătoare în numărul anterior al ziarului.

Glumind că cititorii noștri sînt stăpînii noștri, n-am să insist. Mai ales că am bănuiala că procurorii de pe blog sînt tineri, foarte tineri. Nici n-aș fi răspuns dacă nu m-ar fi deranjat o atitudine pe care o voi ilustra cu alte citate. “Cum să piardă Steaua cînd a fost singură pe teren?”, “nu era corect să cîștige Dinamo care practică un fotbal înapoiat… Ea păcălește fotbalul, iar greșelile de arbitraj au făcut dreptate”, “Steaua joacă cel mai frumos și Dv. căutați să-i umbriți victoria”, “prestația belgianului a fost impecabilă”, “arbitrul a și comis-o, dar asta nu înseamnă că a favorizat vreuna dintre formații” și așa mai departe.

Ideea îmbrățișată de corespondenți că nu contează cum a cîștigat Steaua de vreme ce ea a meritat să cîștige, și chiar a meritat, nu rezistă deoarece în minutul 80, la scorul de 1-1, Boucaut n-a acordat penalty-ul cuvenit lui Dinamo și nici nu l-a eliminat pe Chipciu.

Dacă belgianul ar fi aplicat regulamentul, asupra erorii lui convenind toți analiștii, Crăciunescu, Porumboiu, Lăzărescu, meciul putea lua altă turnură și avea alt deznodămînt! Ca atare, dominarea și superioritatea Stelei, ambele incontestabile, reprezintă un aspect, iar gafa arbitrului altul. Primul nu-l exclude pe ultimul, degeaba neagă unii orice legătură între ele. Să ne reamintim maniera în care a ajuns Chelsea în ultima finală de Champions League, după o semifinală în care n-a intrat de 3 ori în careul Barcelonei!

Pregătit de noi reproșuri, mă opresc aici. Mai zic doar că e frumos să iubești o echipă și emoționant să i te dedici, să trăiești prin ea și pentru ea. A nega însă evidența de dragul acesteia, indiferent cum se numește, mi se pare riscant, ba și primejdios. Poate fi, ori chiar e, cel dintîi pas spre fanatism.

Comentarii (369)Adaugă comentariu

lord belial (434 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:05

M-am așteptat ca articolul “Steaua și arbitrul”, scris după Derby de România, să-i stîrnească pe bloggeri.

de aia l-ai si scris, ca stii ca sintem multi si va facem trafic. va dam de mincare cu posturile si clickurile noastre. suferiti de orbul gainilor, cramponindu-va atit de un nenorocit de penalty, care nici macar n-a fost, ignorind jocul in forta al stelei si replica anemica a lui dinamo. poti sa te justifici cum vrei, politica editoriala gsp a fost clar anti-steaua dupa derby. nu va cunosc ratiunile, nici nu imi pasa, cert e ca am cistigat pe merit. sintem cea mai buna echipa din romania. vezi ca rapidul tau se bate la retrogradare, mai bine mai scrie un text lacrimogen si crestin despre micutii din grant, decit sa vii tu sa ne zici ca fanatismul in sport e un lucru rau. habar n-ai. fanii sint fanatici, de aia nu o sa intelgi tu niciodata galeria, tu crezi ca fotbalul exista doar ca sa vorbiti voi la teve despre el. ei bine, nu: fotbalul e al nostru, al huliganilor, al ultrasilor, al suporterilor, intr-un cuvint, al fanaticilor. HAI STEAUA

t.rex (27 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:07

Aveti dreptate. Cine neaga ca Steaua a fost avantajata de arbitraj ori e rau intentionat, ori are alte lipsuri, pe ici, pe colo, prin partile esentiale.

Mike (8 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:08

Dar a fost corect cand nu a oprit jocul la accidentarea lui Pintilii…? Si vedeti ca exista o poza de la acel „penalty” in care se poate vede clar cum Tucudean il calca pe glezna pe C. Matei. Nu pot posta imaginea pt ca stiu ca nu acceptati linkuri…dar puteti sa va interesati si apropo: La Rusescu cand a ratat si la M. Costea n-a fost penalty…?

DINAMO (6 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:09

steaua a fost superioara, a dominat jocul dar cu toate astea, regulamentar, putea pierde daca faza din minutul 80 se judeca corect. nu ma refer la celelalte faze. in sprijinul acestei afirmatii, mergand pe logica stelista la fel spun: steaua a fost superioara, a dominat jocul dar totusi la un moment dat DINAMO a inscris. PUNCT.

23 (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:10

ma bucur ca sunt si oameni care mai vad dincolo de propaganda „stelara”.S-a pierdut de mult orice farama de obiectivitate sau legatura cu realitatea.Majoritatea „suporterilor” stelisti traiesc intr-o lume paralela, pe deplin roz.

lehamite (264 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:14

…si al mafiotilor din sistem care decid rezultatul asaziselor meciuri, adica aranjeaza blaturile;

mircea gherendi (5 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:15

cred ca Dinamo pacalea fotbalul la fel ca Chelsea cu Barca si nu e corect ca incompetentii sa cistige mereu

catalin.me (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:16

Nu mi se pare normal ca cei 200 – 300 de oameni care raspund la un articol sa fie considerati reprezentantivi pentru marea masa a suporterilor ros-albastri. E ca si cum ai spune ca oamenii care raspund la un articol politic reprezinta parerea poporului !

Sunt fan al Stelei si sunt de parere ca trebuia penalty la acea faza + victoria foarte foarte probabila a lui Dinamo.

Chiar sunt deranjat de aceasta in greseala pentru ca acuma majoritatea oamenilor din fotbal trec cu vederea jocul bun al Stelei si pun stampila unei echipe ajutata de arbitrii.

Ca si cum Steaua nu ar fi ramas pe primul loc chiar si in cazul unei infrangeri, ci ar fi fost undeva in pluton.

redblue86 (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:16

Domnule Ioanitoaia daca va uitati mai atent la o faza anume pe care sport.ro-ul a insistat vedeati ca in faza la care dinamo cere penalty la Matei mingea iesise in out de margine iar in momentul repunerii ei in joc un fotbalist al stelei era cazut in cercul de la mijlocul terenului si regulamentar (daca tot folositi expresia asta) era ca arbitru sa vada intai ce e cu jucatorul respectiv si apoi sa permita repunerea mingii in joc

cronicasportiva.com (36 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:16

nea’ ovidiu cum sa va spun, dar parca raspunsul pentru stelisti este mult mai bine articulat pe ideie decat articolul in sine care a generat acest raspuns

lord belial (434 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:16

stii ce cred eu, dle ioanitoaia, ca voi la gsp in redactie plingeti pt ca nu a luat steau bataie si nu mai puteti voi da antrenori afara, scoate cancanuri la suprafata, dezveli scandaluri vechi cu nikolici vomitind in taxi, etc. cind echipa merge ceas, va legati de arbitru. penibililor.la final, sper ca va dati si voi seama ca demersul vostru e unul necistigator, intrucit istoria s-a fost scris deja: steaua 3 – dinamo 1

HAI CU 24

radu (66 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:16

Atata timp cat conducatorii acelei echipe nu contenesc cu aberatiile si fanfaronadele, cu ineptii despre nu stiu ce hemoragii, la ce va puteati astepta? Orice om sanatos la cap, nu arbitru a putut vedea cel putin un penalty neacordat desi au fost doua. Dar oamenii astia sunt intoxicati zilnic cu aberatii. S-au obisnuit asa. Nu uitati ca a ultimul campionat castigat de steaua, becai a spus ca el, nu echipa a castigat campionatul. Asteptati finalul acestei sarade si vom auzi minunatii.

ba(la)nel (66 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:18

Ca sa nu mai existe atatea polemici:

http://www.gsp.ro/fotbal/derby-de-romania/reghecampf-recunoaste-ca-dinamo-a-fost-dezavantajata-in-derby-a-fost-penalty-370908.html

florin21us (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:20

Steaua-Dinamo 1-1(min 80,penalty pt dinamo… rateaza Alexe),min 94 Steaua-Dinamo 2-1(Gol Steaua, Tatarusanu inscrie cu capul din 8m).Doar scorul difera in loc de 3 este 2.A gresit arbitrul ca nu a dat este clar asta dar ma puteti fi sigur ca nu se intampla asa cum am scris eu?

florin21us (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:21

Steaua-Dinamo 1-1(min 80,penalty pt dinamo… rateaza Alexe),min 94 Steaua-Dinamo 2-1(Gol Steaua, Tatarusanu inscrie cu capul din 8m).Doar scorul difera, in loc de 3 este 2.A gresit arbitrul ca nu a dat, este clar asta, dar puteti fi sigur ca nu se intampla asa cum am scris eu?

grant (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:21

este clar un lucru : un om cu bun-simt, obiectiv si caruia ii plac dreptatea si cinstea nu poate fi stelist.asta este si explicatia de ce sunt asa multi stelisti, adica, sunt multi oameni lipsiti de caracter si nu puteau sa aibe un refugiu mai bun decat la clubul jepcarilor ,adica ,steaua.

pancone (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:21

daca si pe gsp.ro sunt acuze ca aici ar fi rapidisti redactorii atunci putem sa ne sinucidem linistiti. Mie unu mi-ar fi rusine sa „simpatizez”cu clona comunista si sa vorbesc de echipe precum Craiova, Petrolul sau Rapid, dar deh la unii obrazul e mai gros sau creierul sufera de un usor retardism ( caracteristica majoritara in randul suporterilor de langa cimitirul ghencea )

crissdo (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:21

cel mai corect penalty a fost cel neacordat stelei in minutul 65. Deci soarta meciului dl Ioanitoiaia cred ca ramanea aceeasi chiar daca vreti sa insinuati ca altul al fi fost rezultatul daca s-ar fi dat penalty pentru dinamo in min. 80

Andruta (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:22

Greseala arbitrului din minutul 80, care putea intoarce rezultatul in favoarea echipei Dinamo a fost precedata de cel putin doua greseli (faultul in careu asupra lui Rusescu si lasarea jocului la accidentarea lui Pintilii). Daca macar una dintre ele n-ar fi fost gresit interpretata de arbitru, faza din minutul 80 n-ar mai fi contat. De ce sariti direct la minutul 80?

Eddie (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:22

@lord belial…se vede ca n-ai citit textul de mai sus sau nu l-ai inteles. Ce pretentii sa avem Nea Ovidiu de la patroni, cand suporterii sunt la fel. Neaga adevarul cu inversunare, desi stiu si ei ca a fost penalty la dinamo, si cel dat pentru steaua a fost extrem de usor. In timpul meciului eram cu un stelist inversunat (eu tin cu craiova), si tineam sa-l tachinez (il tachinam cu adevarul de fapt), iar el, ca si suporterii de net (am scris corect, nu cei de pe net, suporteri de calculator) se complacea in minciuna si in negare ca si comunistii de alta data. Parerea mea, steaua nu castiga daca era orice arbitru bun din romania care se respecta (in afara de tudor, care arbitreaza pro-steaua pe unde ii prinde).
P.S: lord belial, se vede ca esti prea tanar, tiparul descris in textul de mai sus, si nu stii ca omul de rand Ovidiu Ioanitoaia tine cu Craiova, iar ziaristul Ovidiu Ioanitoaia e impartial

Hector (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:22

Stelistii din pacate devin becalioti si stoichisti.

Alexandru A (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:23

De ce nu vorbeste ABSOLUT nimeni de faza premergatoare celei din min 80, cand PINTILII a simtit ca nu mai poate continua si a dat mingea afara, trantindu-se imediat la pamant. Cei de la Dinamo au repus rapid mingea in teren in timp ce unul dintre cei mai buni oameni era cazut pe gazon.

lord belial e chior (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:24

bai baiatule tu esti chiar chior, nu imi pot da seama um vezi sa mai scrii. a fost penalty clar. Zimi un mare om de fotbal care ma contrazice, in afara de cei implicati direct care au interese.

pompiliu bota (29 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:24

Ovidiule, fanatic esti tu dupa Stra Luce Nthory de Nord. Esti nr. 1 de cand a murit Vanea ! Ura voastra fata de Steaua nu are margini !

donQuijote (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:24

uneori…ma intreb de ce tara merge in jos.aici se pot gasi motivele… generatia manelica si „fast-food”-ista posteaza …de dragul de a da replica… nu conteaza adevarul.. conteaza replica. asta este fanatismul ce duce la huliganism… ca si „hooligans” care nu au interesul de privi un meci de fotbal.. ci doar de a se lupta cu suporterii adversi. dominatia „stelei” este la fel de incontenstabila ca si penalty-ul refuzat lui dinamo in minutul 80. oamenii cu inteligenta peste mediocru… au citit si au inteles ce a postat domnul Ioanitoaia.restul…se poate deduce.

Ovidiu (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:24

Exista 2 aspecte despre care putem sa discutam:

Corectitudinea fotbalului:
Intradevar duminica seara Steaua a fost avantajata. Asa cum CFR a fost avantajata de mult mai multe ori anul trecut sau Dinamo in anii de glorie.
Spre deosebire de cazurile de comparatie duminica a fost vorba de un arbitru slab nu de unul corupt. DA cred ca anul trecut CFR a castigat campionatul cu arbitrii – a se vedea meciul de la Sibiu.
Arbitrul este insa parte din joc si cum scorul a fost 3-1 din acest punct de vedere, strict fotbalistic scorul a fost meritat pt Steaua.

Impresia lasata:
Steaua a dominat la toti parametrii Dinamo avand valari cel putin duble la toate statisticile: ocazii create, suturi, posesie, pase corecte etc.
Si din acest punct de vedere rezultatul este unul meritoriu.

Va intreb eu, cate meciuri a avut Steaua cu alte echipe in care merita sa castige si nu a castigat?
ASTA e FOTBALUL! Uneori mai castiga si cei care joaca fotbal nu doar cei care-l fenteaza

vili (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:25

D-le Ioanitoaia, uitati-va din nou, va rog, la min 4 si 2 sec din clipul de mai jos si spuneti-mi si mie unde este fault. Matei nu cade lovit de Chipciu, cade impiedicat fiind de Tucudean. Oricat de convins ati fi de un eventual penalty la faza incriminata, dupa secventa aceasta nu mai puteti spune acelasi lucru. Va rog, uitati-va:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=4XKBTxwb2wQ#t=237s

cristy (98 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:25

Domnule Ioanitoaia v-am citit ambele articole, nu am comentat la ele pentru ca daca nici dumneavoastra nu cunoasteti si nu ati vazut destule in fotbal atunci nu stiu cine ar fii mai in masura sa comenteze. Nu am avut ce sa comentez pentru ca dumneavoastra ati prefatat toate detaliile importante, si v-as ruga sa nu bagati in seama toti copii carora le este umbrita mintea de fanatism si nu recunosc sau nu vor sa recunoasca realitatea chiar si cu imaginile in fata ochilor. Toata stima si cat mai multe articole.

catalin (15 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:25

La ce va puteti astepta la suporterii unei echipe patronate de jiji, manageriate de mimi si mache. Supoteri care isi urca patronul pe maibach dupa fiecare victorie, si pentru care realitatea e un concept total necunoscut.

midan36 (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:25

Corect este sa spunem ca a fost penalti in min 80. Dar tot corect din partea ziaristilor este sa nu faca atata caz si sa spuna ca arbitrul a hotarat partida. A fost o eroare de arbitraj ca multe altele si per final a casitigat echipa net superioara ! Deranjeaza ca ziaristii cauta motive sa umbreasca victoria Stelei! Este modul lor de a provoca ptr a avea apoi ce discuta si comenta!

remus (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:26

draga domnule
sunt perfect deacord cu dumneavoastra in privinta penaltului neacordat, dar nu credeti ca la penaltiul acordat stelei catalin munteanu trebuia penalizat cu cel de al doilea cartonaj galben si eliminare??? schimbanduse total soarta meciului?????

Marius (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:26

Nu stiu daca o sa citeasca cineva ce scriu aici dar nu ma mai pot abtine, nu neg faptul ca arbitrul a gresit si ca Steaua a meritat victoria, ceea ce ma socheaza pe mine este cat de mult se discuta si cat de mult se scrie pe acest subiect de ce nu se procedeaza asemanator cand an de an echipa Dinamo castiga meciuri in ultima secunda in urma fazelor cel putin dubioase unde este inversunarea cand se discuta de Dinamo ?? nu va acuz de nimic, constat trist ca, probabil, v-ati obisnuit cu situatia….

alin (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:27

domnu ioanitoaia,daca arbitru oprea meciul la faza in care sa accidentat pintili,sunt sigur ca dinamovistii nu mai ajungeau in careu,dar ei au fost nesatui si nu sa mai uitat ca pintilii e pe jos si accidentat,iar daca va uitati la reluare mai bine ar trebui sa vedeti ca tucudean al calca primul pe cosmin matei chipciu al atinge abia dupa ce e dezechilibrat,asa ca la urmatorul articol informeazate mai bine,sau poate esti dinamovist.FORTZA STEAUA,

serban (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:27

Domnule Ioanitoaia eu chiar nu sunt foarte tanar si am vazut Steaua din 1967(aveam 9 ani) pana azi…V-am spus doar ca arbitrul a gresit la faza penaltiului pentru Steaua in sensul in care daca a dat penalty trebuia ca Munteanu cel care l-a scos pe Chipciu in aer de pe traiectoria centrarii trebuia sa ia un galben,”atacul” fiind din spate.Era al doilea si automat Dinamo ramanea in zece cu doua schimbari irosite si cu o conditie fizica precara nu mai rezistau 30 minute si poate luau mult mai multe goluri.Putem spune ca arbitrul a influentat desfasurarea ulterioara a partidei ? Putem.Deci acesta a fost procurorul din mine in acel comentariu.Oricum imi veti ramane simpatic si va voi aprecia ca si pana acum.Multa sanatate si bafta in continuare,sunteti un om corect,asta n-am contestat niciodata.

Marius (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:27

‘marea lor majoritate’… 🙁

si daca tot se aplica (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:28

si daca tot vorbesti de regulamente si despre cum trebuie el aplicat, poate ai observat si faza premergatoare asa zisului penalty in care un jucator al stelei era cazut pe gazon undeva la mjilocul terenului.in aceste conditii meciul ar fi trebuit oprit de catre arbitru si astfel nu s-ar fi mai ajuns la faza penalty-ului atat de controversat.Cu toata stima si respectul, comentati aplicarea regulamentului PANA LA CAPAT.

Smart O (51 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:28

Ce bine ar fi daca lucrurile s-ar limita la fotbal , unde toti ne pricepem . Aceeasi ,aroganta , nepasare , nesimtire fata de adevar si lege le gasim vizavi de cele mai diverse subiecte legate de viata si traiul pe acest picior de plai . E frumos sa tii cu o echipa , sa aperi o idee generoasa , sa nu te inhaitezi cu cel rau , dar la noi „sa moara si capra vecinului „e mai mult decit o vorba e o realitate cruda .

Dragos (13 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:28

@grant
Prietene eu sunt stelist si sunt obiectiv. Cred ca nici daca te-ai mai naste de 1000 de ori n-ai putea fi tu obiectiv. Remarca asta vine din partea ta, utilizand nickname-ul „grant”, deci nu poti fi obiectiv. Anul 2006 inca te roade. Cat despre „fara dubiul” ala cu privire la penalty-ul din min. 80, nu e chiar fara dubiu zic eu. Tucudean ii da un cot unui Chipciu ce deja se intindea dupa balon. Asadar se putea da atat penalty cat si fault in atac. Dinamo a luat 2 goluri in 5 minute. Era mare lucru daca ar fi condus cu 2-1? Dinamo ar trebui sa se uite ca a ajuns de 2-3 ori in careul Stelei si sa-si pune probleme in acest sens. Sunt convins ca daca ar fi dominat ar fi castigat.

Alex (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:29

http://www.picz.ro/show-image.php?id=c5e79034fa382630b3047effe54d1dd9

si cu asta am terminat..poza de la penaltyul cerut de dinamo in min 80…mai clar de atata nu se poate…se vede cine l-a calcat pe matei…

licurici (11 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:29

Stiam ca sinteti mare ziarist, insa cum puteti scrie despre un meci cu „daca…”?
Nu exista nici un daca, sau daca vreti, va pot da sute de „daca”. Daca invadau suporterii terenul , daca se intimpla un cutremur, daca….nu in ultimul rand, daca arbitrul dadea acel penalty si Dinamo rata? Poate Steaua castiga cu 4-1 sau 5-1. Se petrec mii de „daca” pe teren intr-un meci, daca dadea pasa gresita, daca…
Cum de nu mentionati penalty neacordat Stelei? A trebuit ca stelistii sa fie faultati in careu de vreo 3 ori in aceeasi faza ca sa dea penalty. Poate ca si Dinamo daca era faultata de 3 ori in aceeasi faza in careu ar fi acordat penlaty. Insa Dinamo nu prea a vazut careul Stelei in acel meci.
In alta ordine de idei, e adevarat ca l-a atins pe genunchi, insa a cazut din cauza ca Tucudean l-a calcat pe picior.

adi_dinamo (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:30

ce sa mai zici knd traim intr-o tara de semi-analfabeti.la steaua este o vorba pe care o stim cu totii de mult…MULTI DA’ PROSTI!!!!…asa k n-ai ce sa le ceri nea ovidiu.steaua e CEL MAI MARE RAU CARE A EXISTAT SI VA EXISTA IN FOTBALUL ROMANESC!!!NISTE HOTI NESIMTITI INCEPAND DE LA PATRON PANA LA ULTIMU ANALFABET DIN TRIBUNA!!!!FORZZA DINAMO!!!

paul (3 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:30

Domnule Ioanitoaia, de ce nu amintiti de penaltiul refuzat Stelei la 0-1, la interventia lui Luchin asupra lui Mihai Costea? Sau de faptul ca atat de incriminata faza din minutul 82 a pornit ca urmare a unei lipse totale de fair play a dinamovistilor, care au repus imediat in joc o minge trimisa in aut de stelisti, din cauza accidentarii lui Pintilii?? Am inteles, noi suntem fanatici. Scuza voastra, a jurnalistilor, care e???

Alex (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:31

daca se poate oferitine un raspuns la poza postata mai devreme…parerea dumneavoastra profesionista..

Dan65 (26 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:31

Si iaca asa ti-ai mai ‘tras’ 200 de comentarii. 🙂

pt florin21us (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:31

Da, pot fii sigur ca scenariul descris de tine nu putea deveni realitate deoarece in minutul acela Alexe nu mai era pe teren. La a catea bere erai tu in min 80?

marius germania (4 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:32

D-le Ioanitoaia, daca tot va preocupati de arbitraj atat de mult de ce nu spuneti ca la scorul de 1-1 Rusescu a fost tinut si mai apoi impins de Nica????Si dintr-o data comentariul dvs cum ca era minutul 80 si scorul era 1-1 nu ar mai fi avut nici o valoare……si ca in mod normal la penaltyul acordat stelei nu sa acoradt al 2 lea cartonas galben lui catalin munteanu era ultimul aparator in momentul acelui fault catalin munteanu iar cartonasul galeben se impunea (in conditiile in care la 95% din faulturile facute in careu se acorda galben)De ce nu spuneti si faptul ca la acel asa zis penalty din minutul 80 ptr dinamo,cei de la Steaua au dat in mod itentionat mingea in afara terenului ptr ca Pintili era cazut in jumatea terenul iar marele antrenor bonetti a prins repede mingea in brate si a dat-o unui jucator al dansului sa o repuna repede in joc(dina cea faza iscandu-se acel penalty)???Numai spun ca la acea faza matei a fost mai faultat de tucudean decat de Chipciu(din acea talpa pusa de tucudean pe calcaiul lui matei ai iesit un clinci in 3 acolo……..asa ca D-le Ioanitoaia cum e???cu penaltyurile si cu fairplay-ul????Ia sa vad despre comentariul acesta aveti un raspuns??

DD (6 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:32

Buna seara domnule Ioanitioaia ! Imi place ca raspundeti si nu o lasati asa in coada de peste ! Am cateva obiectii :

1. toata presa s-a axat doar pe erorile centralului impotriva lui Dinamo,nu si pe cele impotriva Stelei
2.acelasi specialist Craciunescu pe care il amintiti in articol, a spus ca si Steaua a avut penalty la Mihai Costea
3. adevarat, penalty la Chipciu, dar in timp ce faza se juca, Pintili era cazut la pamant. s-a batut aut de margine de la care a plecat faza incriminatorie, dar in timp ce dinamo a batut autul, Pintili era cazut la pamant! Daca se urmarea respectarea regulamentului pe care o invocati cu atata vehementa,meciul trebuia oprit.asta spune regulamentul,nu exista alta varianta.
4.Catalin munteanu,trebuia sa primeasca al doilea galben la faza penalty-ului Stelei! voi spuneti ca a fost acordat usor,noi spunem ca se vede clar ca a fost penalty.Munteanu l-a impiedicat pe Chipciu sa joace mingea in careu ! Deci galben la Munteanu, fiind al doilea era implicit rosu in minutul 63!

Eu asa cred ca ar trebui analizat! Si au mai fost faze in care Steaua a fost dezavantajata ! Hai sa fim ecidistanti si sa dam ambelor echipe sanse egale, la analiza! Sa cautam si greselile pro Steaua si greselile pro Dinamo !

Va salut cu respect ! O seara buna !

un stelist fanatic (5 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:33

e amuzant cum dupa acest meci predomina o discutie despre o decizie foarte grea luata de arbitri in defavoarea manierei in care cele 2 echipe au jucat.

in sfarsit, spuneti despre acea faza: „asupra erorii lui convenind toți analiștii, Crăciunescu, Porumboiu, Lăzărescu”. asa am avut si eu impresia pana sa vad acel stop cadru astazi: 4.01 la rezumatul meciului pe youtube, tucudean il calca pe glezna pe matei, nu chipciu
atat 🙂

emil (28 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:33

Tineri, si navalnici ! 🙂 .. Totusi, eu vad o vina in declaratiile conducatorilor Stelei,.. si chiar si a jucatorilor, in genul celei date de Tatarusanu. .. Ma simt orecum debusolat : il vad pe MM tavalindu-se pe gazon si citesc declaratii aberante.. De ce debusolat? Pt ca in mintea mea, un conducator de club, mai ales la Steaua,ar trebui sa continue atitudinea altora… Ce parere are MM, de Ion Alexandrescu ?

stelist (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 17:33

draga „grant”. este adevarat ca dinamo nu a beneficiat de acel penalti, este adevarat ca arbitrul belgian a favorizat Steaua pe tot parcursul meciului. De asemea ai dreptate cand spui ca Steaua are multi fani, insa te acoperi de ridicol cand spui ca Steaua e sustinuta de oameni lipsiti de caracter si ca acesta reprezinta un refugiu pentru acesti suporteri.

La fel de bine am putea spune ca vorbele tale vin in urma unor frustrari acumulate de-a lungul timpului, mai ales ca sustii o echipa fara trecut, fara prezent si fara viitor. Cat despre sustinatorii pe care ii reprezinti, le cunoastem bine caracterul, culoarea pielii, mirosul si practicile.

Cel mai bine e sa postezi ideile si parerile tale la articole despre meciul rapid – Astra.

Comentează