Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua și arbitrul

Apropierea o să vi se pară trasă de păr, dar am să compar evoluția Stelei de duminică seara cu cea a lui Bute din meciul cu Gracev. În ciuda victoriilor, nici Steaua, nici Bute n-au convins pe deplin. Măcar pe […]

luni, 5 noiembrie 2012, 1:17

Apropierea o să vi se pară trasă de păr, dar am să compar evoluția Stelei de duminică seara cu cea a lui Bute din meciul cu Gracev. În ciuda victoriilor, nici Steaua, nici Bute n-au convins pe deplin. Măcar pe mine, probabil însă că și pe alții, formația lui Reghecampf nu m-a sedus. Iar entuziasmat, nici atît. Îndrăznesc chiar să scriu că ea a învins în Derby de România cu sprijinul arbitrului.

Într-adevăr, Steaua a jucat mai mult, a presat 3 sferturi din timp, în special după pauză. Introducerea lui M. Costea în locul unui Nikolici inexistent i-a conferit un plus de substanță, de vigoare. Inspirată a fost și mutarea lui Chipciu ca fundaș dreapta. În general, Steaua a dovedit iar că posedă forță, inclusiv în plan mental. Că e capabilă să vină peste tine, să te împingă mai întîi în jumătatea ta și apoi în careu, să te macine, să te copleșească, să te sufoce. Cînd unul dintre oamenii ei din avanposturi prinde o zi fastă, adversarului nu-i rămîne nici o șansă, zero speranțe!   Împotriva lui Dinamo, rolul respectiv i-a revenit lui Rusescu, cel mai bun de pe teren.

Corect e să spun însă că arbitrul Boucaut i-a favorizat la greu pe roș-albaștri. Nu numai că i-a iertat de două penalty-uri, dar le-a și acordat unul dintr-o fază discutabilă, în care C. Munteanu l-a jenat discret pe Chipciu. Dacă belgianul n-ar fi arătat punctul cu var, nimeni nu i-ar fi reproșat, cum cred că nu i-ar fi reproșat nici dacă ar fi dictat 11 metri în minutul 34, la 0-0, atunci cînd Chiricheș a oprit cu șoldul pătrunderea lui Curtean.
În minutul 80 însă, la scorul de 1-1, “centralul” chiar a făcut-o de oaie: n-a sancționat cu penalty și cu eliminare faultul comis de Chipciu, din postura de ultim apărător, asupra lui C. Matei! Întrucît Rusescu va înscrie repede, tabela de marcaj va arăta 3 minute mai tîrziu 2-1 pentru Steaua, deși ar fi putut indica 2-1 pentru Dinamo!   Legat de prestația “centralului”, Gazeta a avertizat că Boucaut e un arbitru oarecare, de duzină. Din păcate, s-a confirmat, belgianul n-a vrut s-o ajute pe Steaua, dar a ajutat-o din răsputeri. Cu siguranță că un român de pe lista FIFA, Balaj, Hațegan ori Tudor, n-ar fi gafat atît de grav, ba și în una și aceeași direcție!

Dinamo poate invoca scuza că i-a pierdut pe Alvarez și pe Pulhac, accidentați, în primul sfert de oră, ceea ce l-a silit pe Bonetti să schimbe strategia din mers. Să stea la cutie în special după ce Alexe a deschis scorul printr-o bijuterie de gol. Nu m-aș grăbi să-l consider însă pe italian principalul responsabil pentru eșec, cu toate că nu-mi explic ce-a vrut cu D. Grigore în linia mediană și, înainte de orice, cu Koulibaly în garnitura de start, burkinabezul fiind tare ca fularul, iute ca mărfarul?! Părerea mea e că, pînă să fie Bonetti luat la întrebări pentru declinul din Ștefan cel Mare, ar trebui arătat cu degetul spre acționari. Ce să aștepți de la o echipă în care nu investești bani, ci bagi doar vorbe și promisiuni?! Puțin dai, puțin ai.

Comentarii (211)Adaugă comentariu

andrei (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 19:44

Domnilor dc nu zice nimeni de cele 2 penalty-uri neacordate la faulturi clare comise asupra lui Raul Rusescu(placaj facut ca la rugby de Nica la cateva minute dupa golul egalizator si impingerea lui Luchin chiar inainte de contraatacul lui Dinamo??)Haideti sa lasam lucrurile astea ca arbitrul belgian a ajutat Steaua …
Am fost net superiori la toate capitolele …..Sunt fericit/Si ma simt bine/Scopul vietii l-am gasit/Intanindu-te pe tine

zona magheru (18 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 19:46

Asa am gindit si eu cum ai descris matale aici nea Ovi . Merci.

dragao30 (5 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 19:47

sunt stelist . asta nu ma impiedica sa recunosc greselile facute de arbitru in favoarea stelei,dar vad ca vorbiti mai mult de steaua ca nu v-a impresionat.pe de alta parte dinamo ‘a jucat fenomenal au inscris vreo 4 goluri bineinteles toate refuzate de arbitrii a dominat copios meciul au avut 3 sau 4 bare si alte vreo 7 8 ocazii clare de gol’ sa va fie rusine .steaua trebuia sa castige cu 5 sau 6-2 au fost mult peste dinamo. asta ar trebui sa vedeti in primul rand. cine joaca si cine nu.

Murmurel (32 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 19:54

E deja grav daca O. Ioanitoaia, ziarist care a trecut prin multe, se lasa luat de val si in loc sa-si foloseasca perceptia proprie, se lasa influentat de cei ce striga mai tare. Declinul ziaristicii sportive romanesti? Koulibaly a avut interventii decisive, dar probabil ia locul unui jucator de-al clanului. Nea Ovi, timpurile noi nu va avantajeaza si pensia ar fi o alternativa „eleganta”. Nu distrugeti ce ati facut o viata intreaga!

Murmurel (32 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 19:58

Vine jocul cu Molde si castelul de carti al ciobanului se va prabusi. Adevarul triumfa mereu. Singura necunoscuta e timpul!

dumitru pelican (3 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 20:10

nea ovidiu ai imbatranit urat ! daca te uitai la meci si nu dormeai vedeai faulturile in careu la costea si rusescu si faptul ca faza din min 80 este in neregula ( pintili accidentat , steaua da mingea afara iar dinamo echipa matale bate aut ??! )
fara respect ,
al dumitale
mitica pelican

Murmurel (32 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 20:11

Arbitrii straini nu mai sint de multa vreme garantii unui arbitraj onest. Dinamo a pierut un campionat datorita unui arbitru spaniol, pe filiera Jovani-> Popescu. Mizeria din fotbal e echivalenta cu mizeria morala in care se scufunda poporul roman. Cititi-l pe Eminescu si veti intelege ce ne-au costat acesti venetici veniti din colturile flamide ale Europei. Famiia Fecali e un exemplu. Va recomand Doina lui Eminescu.

dumitru pelican (3 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 20:14

nea ovidiu ,

roaga-l matale pe prietenul borcea sa-mi trimita banii pe card cum ne-am inteles pt autogolul marcat in cupa! fac cinste ,

Mamele

Murmurel (32 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 20:20

Din Satmar pâna ‘n Sacele
Numai vaduri ca acele.
Vai de biet Român saracul,
Indarat tot da ca racul,
Nici îi merge, nici se ‘ndeamna,
Nici îi este toamna toamna,
Nici e vara vara lui
Si-i strain în tara lui.

Gino (513 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 20:21

Murmurele, nu te lega de Ioanitoaia ca nu ai de ce. Textul lui il intareste pe cel al lui Tolontan si e foarte corect. De compatimit esti tu si restul stelistilor. In locul redactiei v-as cenzura prost iile debitate si cu atat mai mult jignirile. E democratie, dar nu mergeca niste nimeni ca voi stelistii sa se traga de bretele cu un mare ziarist.

Murmurel (32 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 20:29

Gino, dragul meu, sint dinamovist de 50 de ani. Iarta-ma daca nu intelegi unele lucruri!

c24 (17 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 20:41

mestere Ioanitoaia un arbitru „greseste” major, impotriva unei singure echipe de 5-6 ori, doar cand vrea. Pe filiera impresarilor, arbitri sunt interceptati, mituiti si apoi pusi sa fluiere. Meciul cu Dinamo nu e primul gresit de arbitri din afara, au mai fost astfel de greseli, precedenta partida rezolvata de fluierasi straini in favoarea hotiei becaliste a fost cea cu franarii, unde s-a trecut cu vederea un 11 m pentru CFR la scorul de 0-0. Numai din aceste doua meciuri s-au luat puncte de la contracandidate si s-au varat cu forta in tolba jefuitorilor, pentru ca aseara jaf la drumul mare a fost. Ce zici mestere punctele din meciurile directe au cumva valoare dubla? In loc de 2-0 si 3-0 pentru Dinamo hotii au decis sa fie 3-1. Iata ca hotii de import sunt mai buni, executa comenzi fara rusine. Daca asta nu e furt sa-mi spuneti ce este?

zona magheru (18 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 20:42

Ba ? Eu am gusturi de magheru ca de aia m-am nascut in zona aia . Ce vreau sa spun ? Pai Ioanitoaia este cel mai mare ziarist sportiv de la regretatul Chirila incoace iar Tolontan este cel mai talentat ,corect , impartial si cinstit ziarist roman si nu ma refer numai la sport ci asa in general . In rest dupa cum ma cunosc unii eu citesc comentariile pe diagonala si imi aleg cele la care se merita sa le acord atentie . Din pacate sunt putine .

eugen (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 21:11

http://postimage.org/image/bnge0ffjn/full/

Ninel (3 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 21:15

Dl.Ioanitoaia e un bun junalist,poate cel mai bun,dar am o singura precizare:Steaua nu convinge toata lumea dar in schimb ii bate pe toti…

vio (3 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 21:18

Pt toti cei care inca mai cred ca a fost penalty neacordat (mai ales pt D-ul Ioanitoaia) uitati-va la min 4.02 din clipul urmator. Matei nici nu este atins de Chipciu, el cade „faultat” de Tucudean!!!
http://www.youtube.com/watch?v=4XKBTxwb2wQ

Ninel (3 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 21:19

Inca ceva de care am uitat: la faza penlty-ului de care spuneti ca este clar,M.Pintilii era cazut pe gazon inainte ca mingea sa fie repusa de la margine de dinamovisti,deci jocul fusese intrerupt dupa ce Pintilii era cazut,iar dupa cum spune regulamentul in astfel de situatii jocul se OPRESTE.La aceiasi faza a penalty-ului daca priviti atent pe imagini,C.Matei este impiedicat de Tucudean si cade apoi Chipciu din inertie se duce peste el.

m68 (61 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 21:21

STEAUA- DINAMO- 3-1.

mihai (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 21:37

indraznesc si eu sa-l contrazic total pe fostul mare ziarist Ioanitoaie si sa-l rog sa revada faza din min. 80 cu ochelari mai potriviti varstei . arbitrul a judecat corect faza intrucat Tucudean il imbranceste pe Chipciu( care nu il atinge pe Matei), apoi il calca cu piciorul drept pe coechipierul sau si cad impreuna. la pen. acordat Stelei se vede clar cum Munteanu are o traiectorie paralela cu a lui Chipciu dupa impact si nefireasca avand in vedere ca mingea a trecut peste iar el cade cu capatana de zmeu in fata spre adversar.
asa ca dragi dinamovisti frustrati si dragi”gazetari” dornici de scandal si tiraj pe urma lui va rog sa revedeti fazele si sa o lasati mai moale

Christiano (82 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 21:45

Nu inteleg de ce unora din regnul animal de p-aici li se posteaza comentariile. Traiasca democratia 🙂
Nu neaparat ca pentru unii din voi albul devine ros-albastru, dar unii il si jignesc pe nea Ovi….hmmm

Sorin Untu (5 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 21:53

Nu era corect sa castige dinamo, o echipa care joaca un fotbal inapoiat, steaua a dominat si cu greselile de arbitraj s-a facut dreptate, sa spunem. Era o falsa victorie pentru dinamo si nu era corect. Fotbalul modern trebuie sa castige. Nu-mi pasa ca arbitrul putea sa acorde macar un penalti pentru dinamo si sa nu de-a penalti stelei. Si poli iasi poate scapa pe contraatac si sa de-a gol realului madrid sau barcelonei. Echipe ca dinamo pacalesc fotbalul, arbitrul a facut dreptate. Bravo lui!

vulpoiul (2 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 21:53

Felicitari Vio, pt ca ai observat faza de la penaltyul reclamat de Dinamo. Intradevar, dupa mai multe vizionari ale fazei, m-am convins ca a fost calcat de coechipier (atentie doar la gheata care il impiedica-culoarea gri, e in plan secund, pentru ca este o suprapunere a imaginii in care esti convins ca e fault!). Cat priveste faulturile reclamate de Steaua, la Costea a fost, la Chipciu nu mi s-a arut a fi..Oricum un arbitru extrem de slab..daca era roman, nu il mai scotea nimeni la lumina :).

maistor kokir (51 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 22:01

pt vio
ai dreptate chipciu i-a faultat ca la popice pe ambii dinamovisti ….era penalty si gata,

george (5 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 22:05

Este penalty clar la Matei. Dar daca este penalty si la Curtean asta inseamna sa judecam la sange regulamentul, prin urmare este penalty induiscutabil si la Chipciu, si la Rusescu, si la Costea. Si nu trebuie sa trecem nici peste faza care a dus la penalty-ul neacordat la Matei care pleaca dupa o alta greseala a arbitrului care conform regulamentului trebuia sa opreasca jocul pentru ca balonul era afara din joc iar Pintili era cazut pe gazon. Fair- play este un cuvant de care cei de la dinamo nu au auzit sau macar unii dintre ei. Rusinica nea Ovidiu et. comp.

seyyku (2 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 22:24

daca o tara intreaga a vazut ca dinamo a fost defavorizata de arbitru numai jiji si sluga lui mita travestita au zis ca nu a avut dinamo dar a avut stelemeaua 2 penaltyuri vai de capul lor daca asa se cistiga un titlu de campioana rusinea tarii esti stelemeaua buc degeaba va umfla presa si mai cistigati din mers fara sa se osteneasca echipele gen cluj,petrolul,bistrita chiajna si celelalte care joaca asa ca tot risii romaniei sinteti blatistilor ,putem sa incepem alt campionat ca poate asa se vorbeste mai putin de voi

TDI (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 22:24

Domnule Ioanitoaia mereu v-am respectat si am sa va respect,permitetimi sa va contrazic,acest arbitru a dat o lectie de arbitraj, penalty-ul primit de steaua a fost clar(munteanu impinge clar) , i-ar cele doua penalty-uri cerute de dinamo,hmmmmm : la primu penalty cerut nici vorba,chiriches avea prim planul si proteja mingea,la al doilea se vede clar cum tucudean il calca pe coechipierul sau pe calcai si acesta cade,intre ei interpunanduse intardevar fundasul stelei.Asa suntem noi romanii daca moare capra mea sa moara si a lui,daca steaua primeste penalty,noi de ce sa nu primim,dar nimeni nu isi pune intrebarea cum se face ca alvarez face ruptura in 15 min de joc,cum moare dinamo fizic in repriza a 2-a,marele Boneti care a antrenat serie C si B vine in Romania sa predea lectii de fotbal,problema lui Dinamo este ca nu are antrenor si staf capabil sa struneasca niste jucatori foarte talentati si promitatori.Uitativa la Steaua,reghecampf cu staf profesionist a facut din rahat- zbici pe acolo pe unde a umblat,inclusiv la Steaua unde jucatorii sunt capabil sa joace 90 de minute,in alti ani Steaua nu rezista nici 45 de min la nivel maxim

Mirko (2 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 22:25

Bai, eu nu ma pricep, dar pe cine ati vrea sa cred, pe Ioanitoaia care e toba de fotbal ori pe voi care nu stiti decat de Steaua? Ca sa imi raspund la intrebare am urmarit atent faza din 80 si unii sunt orbi sau fac pe orbii. Chipciu il loveste pe Matei, deci, 11 m si eliminare.

Eu (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 22:30

Domnule Ioanitoaia sa va fie rusine ca tine-ti partea la dinamovisti.Dinamo nu a iesit din careu doar de cateva ori tot meciul si felul cum s -a jucat si statistica meciului e favorabila Stelei si dumneavoastra tot o tineti ca ne -a ajutat arbitru.Pai si noi putem spunem ca am avut penaltiuri neacordate dar asa e Dinamo se vede mereu furata.Mai tineti minte cate derbiuri a castigat Dinamo in groapa cu furaciune pe masa ?Si ce arogante ne faceau noua Stelistiilor?Acum a venit randul nostru sa ne bucuram si cam i am umilit pe unde i am prins de cativa ani si le am dat in 3 meciuri 9 goluri .Eu zic ca i am linistit iar Negoita asta e un paduche si un maimutoi pe care nimeni nu il baga in seama.Inca o data va zic ca va respectam pana astazi domnule Ovidiu si sa va fie rusine ca nu spune-ti adevarata problema.Steaua anul asta a spulberat tot ce a ce deranjeaza si atat.
Din Anglia va transmit mult Succes Steaua.

andreea (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 22:31

ce prosti sunteti ,mai sunteti si barbati,cica la faultat TUCUDEAN PE MATEI,bai baieti voi si coana mita biciclista ce fabulati asa,hai ca prosti sunteti dar sunteti si chiori?

red-white (10 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 23:10

In primul rand as vrea sa remarc numarul mare de agramati care posteaza comment-uri penibile. Dincolo de asta, sunt de acord doar partial cu maestrul Ovidiu I. Koulibaly e mult peste Luchin , de exemplu. Asta se poate datora si faptului ca Luchin joaca aproape fiecare meci impotriva propriei echipe, doar-doar il da jos pe Bonetti. Daca juca burkinabezul cum a jucat Luchin la Tg .Jiu era mitraliat in toate fituicile cu pretentii de gazete. Despre marele fundas al nationalei nimic de rau insa. Omul trebuie <> cu orice pret.Arbitrul a gresit TOT MECIUL intr-o singura directie si aici ar trbui investigate in primul rand procedurile prin care sunt desemnati acesti arbitri straini. Ca urmare , nu poate fi vorba doar de un arbitru slab.Mai puneti in context partizanatul aproape fatis al lui D.Dragomir in favoarea Stelei, faptul ca pe putin 5 cluburi au legaturi cel putin ciudate cu Steaua, (cazul U cluj e relevant). PUTEM ASTFEL INTELEGE CA E RANDUL STELEI SA IA PRINTR-O FRAUDA COLECTIVA CAMPIONATUL, ASA CUM S-A PROCEDAT SI IN CAZUL OTELUL SAU AL ULTIMULUI TITLU AL CFR-ULUI. BANII DIN C.L. VOR UMPLE TOT FELUL DE BUZUNARE SI TOTI PSEUDOJURNALISTII SE VOR EXTAZIA CONTRA-COST IN FATA UNEI ECHIPE MEDIOCRE.

apox (31 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 23:24

Deci… cate penalty-uri sunt pana la urma, 4,5 … vreo 12 eliminari, 3 goluri anulate pentru Steaua, 7 offside-uri; s-a sinucis cineva azi?

Sigur nu a fost blat, ca Dinamo a avut asa o alura de caprita la derby? Poate ceva manevre pe la pariuri sa mai dea Reghe un tun. Noi credeam ca familia Becali este putin decupata din Godfather, dar a descoperit gspul ca familia Prodan e mult mai periculoasa si conectata, si avem la ora actuala nu mai putin de 2 famili sicilene, care uneltesc non-stop ca Dinamo sa foie privata de penalty-urile marca intregistrata!

Au venit rezultatele de la controlul anti-brain comandat de dinamovisti? Nu ne mai tineti in suspans, si ziceti cate kilograme de cocaina au fost necesare pentru a contracara bonettiada dinamovista?

Arbitrul ala care a arbitrat frenetic in favoarea Stelei a fost arestat? Sa i se confiste baremul si sa i se dea lui Craciunescu si Lazarescu, pentru a dezvolta o noua rasa de arbitrii-pigmei dupa chipul si asemanarea lor. E foarte greu sa obtii atata imoralitate si nesimtire prin procedeele narturale. We need cloning, here!

Pot sa va dau numarul de telefon, si sa-mi tramiteti imediat SMS-uri cu ce descoperii mai faceti voi in legatura cu Steaua … i will reimburse you, of course.

O betie ceva dupa derby, o orgie marca Nikolic? Vandalism marca Tanase? BTW, Chipciu bea 7 beri ca are numarul 7, ati urmarit pista asta?

io (7 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 23:42

Mr. Ioanitoaia, tu ai facut-o de oaie!
Chipciu e in situatie unu la unu cu portarul, in saritura, gata sa plaseze lovitura decisiva de cap, si dumneata zici ca „a fost jenat discret”? Zau? E suficient ca fundasul sa aiba mainile pe el ca sa fie penalty la o asemenea faza.
Cat despre „penaltiul dinamovist”, haideti sa fim seriosi. Din tribune parea clar, insa reluarile tv arata ca belgianul a avut dreptate: Matei cade dupa ce este calcat pe glezna de …… Tucudean.
Dovada: http://www.youtube.com/watch?v=11tXyMPN4_o&feature=plcp

Noroace!

danyel (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 0:05

ma suporteri de langa cimitirul ghencea , nici unul dintre voi nu are c^aie sa spuna ca dinamo a fost dezavantajata grav? chiar atat de ipocrizi sunteti ?

a (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 0:19

@ # 178 Eu on 05.11.12 at 10:30 pm

Domnule Ioanitoaia sa va fie rusine ca tine-ti partea la dinamovisti.Dinamo nu a iesit din careu doar de cateva ori tot meciul si felul cum s -a jucat si statistica meciului e favorabila Stelei si dumneavoastra tot o tineti ca ne -a ajutat arbitru.Pai si noi putem spunem ca am avut penaltiuri neacordate dar asa e Dinamo se vede mereu furata.Mai tineti minte cate derbiuri a castigat Dinamo in groapa cu furaciune pe masa ?Si ce arogante ne faceau noua Stelistiilor?Acum a venit randul nostru sa ne bucuram si cam i am umilit pe unde i am prins de cativa ani si le am dat in 3 meciuri 9 goluri .Eu zic ca i am linistit iar Negoita asta e un paduche si un maimutoi pe care nimeni nu il baga in seama.Inca o data va zic ca va respectam pana astazi domnule Ovidiu si sa va fie rusine ca nu spune-ti adevarata problema.Steaua anul asta a spulberat tot ce a ce deranjeaza si atat.
Din Anglia va transmit mult Succes Steaua.

MA BINE INVATAI SA SCRII, DECAT SA TE FACI DE CAC@T PE AICI; DA, ATI PRIMIT CADOU UN PENALTY CA ALTFEL NU ERATI IN STARE SA REVENITI IN JOC, FITI BARBATI SI RECUNOASTETI! DAR CAND VOI SUNTETI CONDUSI DE UN TRAVESTIT, CE ASTEPTARI SA AVEM DE LA VOI?

io (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 0:28

Ii compatimesc sincer pe dinamovisti. Nu pentru ca au fost „furati”, ci pentru ca au impresia ca:
– toate sunt bune si frumoase la Dinamo
– aseara, nu Steaua a dominat autoritar jocul, ci Dinamo
– aseara, nu Steaua a atacat din primul pana in ultimul minut, ci Dinamo
– Dinamo ar fi castigat daca nu era acel „belgian”
– Steaua a fost avantajata „clar”
– se fac ca nu vad imprudenta lui Tucudean la Matei, pe care i-o pun in carca lui Chipciu

Ion Georgian (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 0:28

http://www.youtube.com/watch?v=WeR8AFkvN94&feature=iv&annotation_id=annotation_645557

Chipciu nu il atinge pe Matei!

Vladimir (42 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 0:35

Sunt multi care nu au atata minte incat sa priceapa ca nu exista o dependenta intre faptul ca Steaua a dominat si faptul ca arbitrul i-a refuzat lui Dinamo doua lovituri de la 11 m foarte clare. Dominarea e una, avantajul facut de arbitru Stelei e altceva. Nu se suprapun si nici nu se confunda, ce e asa greu de inteles? Articol f corect.

a (17 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 0:47

Dom’ Ioanitoaia
Rau e sa imbatranesti urat! Potaile aveau pretentia sa se dea penalti pentru Dinamo ori de cate ori treceau de mijlocul terenului. Ba chiar mai mult, cate doua penalti pentru fiecare trecere a liniei de mijloc. Numai asa se explica ceea ce ai vazut domnia ta: 2 penalti la o singura iesire din propria jumatate in repriza a doua!

Nostradamus (1 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 1:36

Ce nu a vazut cu adevarat albitrul.
1. min. 42-C. Munteanu-cartonas galben
2. min.62-C. Munteanu fault, si Penalty.
Ce stipuleaza regulamentul jocului de fotbal:
*Lovitura libera directa:
„- impinge un adversar”
Greseli care se sanctioneaza cu eliminarea:
„- opreste un adversar care se deplaseaza catre poarta adversa avand o situatie clara de inscriere a unui gol, comitand o gresala care se sanctioneaza cu o lovitura libera sau o lovitura libera de pedepsa”

Restul e povestea unor tipi neputinciosi si frustrati.

CIMITIRUL GHENCEA (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 1:37

BRAVO,DL.IOANITZOAIA!Cei orbi care va contrazic,se multumesc cu furaciuni.Mortii din CIMITIR STIU DE CE…BRAVO ,inca o data…Toata lumea stie ca noi santem ADEVARATIII CASTIGATORI!Multumim dinamo!!!!

INIMA ALB-ROSIE (2 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 1:40

DAH,ORBII JUSTIFICA,n-ati fost atenti dar din cauza vantului TUCUDEAN A CAZUT,IAR DACA ERA UMBRA MAI MARE,PENALTIUL STELEI ERA CEL MAI CLAR…IDIOTI IMBATATI CU APA RECE????!!!!

exstelistu (52 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 1:51

cand incepe gazeta sa scrie despre CFR si Champions league…ca ma plictisiti cu derbyul cocalarilor?… joi scrieti despre antrenamentul celor de la galata in cluj??

motanul incaltat (603 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 3:15

Faza cu arbitri romani -nu este deloc adevarat.Pot fi valorosi in Liga Campionilor unde stiu ca trebuie sa dea tot ca sa-i vada cine trebuie.In Romania-sunt doar niste arbitri corupti care arbitreaza cum li se dicteaza..de sus,in functie de interesele de moment.Cu arbitri straini e alta treaba-aia valorosi sunt ocupati si costa fff mult probabil.Ceilanti sunt de duzina si accepta sa vina in Ro pentru ceva banii la care ar avea acces mult mai greu la ei in tara-ca e vorba de competitie….Concluzia:ne invirtim intr-un cerc fara iesire…..

Radu C. (11 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 3:37

In urma derbyului am ramas cu un gust amar, de greata. Imi pare rau ca a pierdut Dinamo, dar e fotbal si uneori castigi alteori pierzi. Insa cel mai rau imi pare de modul in care a pierdut, cu un penalty inventat ce i-a bagat pe stelisti in joc. Doua penaltyuri refuzate lui Dinamo la 0-0 si la 1-1. Scarba imi este si de atitudinea stelistilor, ca nu am auzit vreun reprezentant al lor sa admita modul in care au castigat meciul. Ei sunt tiki-taka Barcelona. Ca sa nu mai vorbim de suporteri, ca nu degeaba li se spune oi. E adevarat ca Steaua a avut posesie mai multa, a presat mai mult. A sutat mai mult spre/pe poarta. Dar asta e statistica si meciurile sunt castigate de goluri, nu de faze sau de ocazii. Nu sustin ca Dinamo ar fi meritat sa castige, la cum a jucat. Steaua a fost mai buna si trebuia sa castige la fel ca in ultimele 2 meciuri, dar fara ajutorul arbitrului. In fine, Steaua nu e Barcelona, e echipa unui cioban. Iar suporterii ei n-au pic de demnitate.

roman (17 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 4:28

cineva foloseste ;eu; ! nu e fair dar asa e in footbol! asa ca n-are nici o importanta! importantant e sa se inteleaga faptul cas footbolul nu poate fi mintit! mister OVI cu pardon va corectez, daca la BUTE NU PREA ATI INTELES si va acord clementa, vis a vis de meciul de ieri, nu mai pot!!1 priviti obiectiv si reveniti cu mea culpa1 DACA NU ATI INTELES CA BUTE VREA SA SE INVETE CU ;greul; nu-i mare bai , dar sa te gindesti ca o echipa cxare a fost in joc 16 minute ar fi normal sa cistige, obscen!!!!!! precizare importanta :nu sunt si nici nu am fost superter a vreuinii echipe!!!!!!! am iubit dinamo cind juca semifinale am iubit steaua cind juca finale! sunt doar un vechi chibit [din68] de footbol

roman (17 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 4:31

folosesc srierea normala nu reinvetata de analfabetzi

cosze (13 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 7:57

Nu sunt stelist nici dinamovist, dar D-nul Ioanitoaia de data aceasta nu aveti dreptate:
1- Steaua a dominat absolut tot meciul, a avut posesie, a pasat, a atacat chiar daca pierdea pe o contra eu consideram ca a jucat bine
2- Penalty clar pentru Steaua la acea impingere in careu(atacantul stelei este in saritura, e suficient un umar si ii deviaza traiectoria)
3- Recunosc ca si eu am crezut ca e penalty ptr Dinamo la faza cu Chipciu, dar la reluare se vede cum el urmareste mingea este dezechilibrat de Tucudean, incearca sa joace mingea ,nu reuseste,dar nici pe Matei nu il atinge(acesta este calcat de Tucudean pe glezna).

Cornel Iliescu (7 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 8:28

Spun drept , cateodata parca mi-e rusine ca sunt stelist , mai ales cand vad cati dobitoci tin cu aceasta echipa… Eu am cam 40 de ani de cand tin cu ea , iar nume ca Sorin Avram , Florea Voinea , Satmareanu , Pantea , Vigu , inseamna ceva … Oare cati din cei care azi spun ca tin cu Steaua au idee despre ce vorbesc?
In fine , legat de acest meci am avut impresia ca arbitrul a fost partinitor si a tinut intr-adevar cu Steaua , nu poti nega evidenta, o pote nega cineva doar din interes (MM -ul) sau din prostie (Ciobanul). Dar sa spui ca fara ajutorul arbitrului ar fi invins Dinamo e hazardat si departe de adevar. Chiar daca nu a convins , Steaua a fost echipa mai buna , a vrut (si pe alocuri a reusit ) sa joace fotbal.. In rest , multa bafta cu norvegienii ca pentru Dinamo nu am ce sa urez , ca de obicei ei pierd puncte pentru Romania.

adi (4 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 9:38

cum era sa piarda steaua cand ea fost singura pe teren????

yoz7777 (42 comentarii)  •  6 noiembrie 2012, 10:32

Mi se pare o mare aberatie cum puneti prolema. Sunt de acord cu penaltyul din minutul 80, a fost! Nu sunt de acord cu penaltyul de la Curtean, la fel cum am dubii despre penaltyul dat Stelei. Singura scuza a arbitrului este ca era in saritura. Insa, se pare ca omiteti si Dvs. si celelalte televiziuni ca pentru Steaua au mai fost circumstante de penalty inainte de acordarea penaltyului la Chipciu, chiar in aceeasi faza. Chiar cei de la Steaua au protestat, insa n-au mai continuat pentru ca s-a fluierat la Chipciu. Vad ca voi astia din presa omiteti voit acest aspect, pentru ca va place balacareala. Va place sa sa scoateti la iveala doar rautatea si gunoiul de la niste personaje care au mintea in colturi. Sunteti de toata jena.

Legat de acest meci si comentariile dinamovistilor la adresa arbitrului se omite un lucru important, ca soarta se mai si intoarce. Cate meciuri cu Steaua au avut ei in care au fost impunsi de la spate? Iar la ei exista un dubiu in aceasta directie – arbitrii erau romani. Macar la acest meci nu avem aceste dubii. A gresit arbitrul, si a gresit si pentru ca n-a oprit cand Pintilii a facut semn ca este lovit, iar un lucru pe care il omiteti.

In rest nu am vazut decat o echipa aflata la 10 puncte care s-a pus pe doua linii + un varf la 0-0 si pe doua linii dupa puza la 30 de metri de poarta lor. Cam putin pentru o echipa care clama ca stie sa joace. In rest doar comentarii pentru chibiti si aceeasi mentalitate romaneasca de a te asunde in spatele arbitrajului fara sa vezi barna din jocul tau. Astfel putem fabula la nesfarsit. Un penalty nu inseamna si gol, greseala este omeneasca etc.

Comentează