Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua și arbitrul

Apropierea o să vi se pară trasă de păr, dar am să compar evoluția Stelei de duminică seara cu cea a lui Bute din meciul cu Gracev. În ciuda victoriilor, nici Steaua, nici Bute n-au convins pe deplin. Măcar pe […]

luni, 5 noiembrie 2012, 1:17

Apropierea o să vi se pară trasă de păr, dar am să compar evoluția Stelei de duminică seara cu cea a lui Bute din meciul cu Gracev. În ciuda victoriilor, nici Steaua, nici Bute n-au convins pe deplin. Măcar pe mine, probabil însă că și pe alții, formația lui Reghecampf nu m-a sedus. Iar entuziasmat, nici atît. Îndrăznesc chiar să scriu că ea a învins în Derby de România cu sprijinul arbitrului.

Într-adevăr, Steaua a jucat mai mult, a presat 3 sferturi din timp, în special după pauză. Introducerea lui M. Costea în locul unui Nikolici inexistent i-a conferit un plus de substanță, de vigoare. Inspirată a fost și mutarea lui Chipciu ca fundaș dreapta. În general, Steaua a dovedit iar că posedă forță, inclusiv în plan mental. Că e capabilă să vină peste tine, să te împingă mai întîi în jumătatea ta și apoi în careu, să te macine, să te copleșească, să te sufoce. Cînd unul dintre oamenii ei din avanposturi prinde o zi fastă, adversarului nu-i rămîne nici o șansă, zero speranțe!   Împotriva lui Dinamo, rolul respectiv i-a revenit lui Rusescu, cel mai bun de pe teren.

Corect e să spun însă că arbitrul Boucaut i-a favorizat la greu pe roș-albaștri. Nu numai că i-a iertat de două penalty-uri, dar le-a și acordat unul dintr-o fază discutabilă, în care C. Munteanu l-a jenat discret pe Chipciu. Dacă belgianul n-ar fi arătat punctul cu var, nimeni nu i-ar fi reproșat, cum cred că nu i-ar fi reproșat nici dacă ar fi dictat 11 metri în minutul 34, la 0-0, atunci cînd Chiricheș a oprit cu șoldul pătrunderea lui Curtean.
În minutul 80 însă, la scorul de 1-1, “centralul” chiar a făcut-o de oaie: n-a sancționat cu penalty și cu eliminare faultul comis de Chipciu, din postura de ultim apărător, asupra lui C. Matei! Întrucît Rusescu va înscrie repede, tabela de marcaj va arăta 3 minute mai tîrziu 2-1 pentru Steaua, deși ar fi putut indica 2-1 pentru Dinamo!   Legat de prestația “centralului”, Gazeta a avertizat că Boucaut e un arbitru oarecare, de duzină. Din păcate, s-a confirmat, belgianul n-a vrut s-o ajute pe Steaua, dar a ajutat-o din răsputeri. Cu siguranță că un român de pe lista FIFA, Balaj, Hațegan ori Tudor, n-ar fi gafat atît de grav, ba și în una și aceeași direcție!

Dinamo poate invoca scuza că i-a pierdut pe Alvarez și pe Pulhac, accidentați, în primul sfert de oră, ceea ce l-a silit pe Bonetti să schimbe strategia din mers. Să stea la cutie în special după ce Alexe a deschis scorul printr-o bijuterie de gol. Nu m-aș grăbi să-l consider însă pe italian principalul responsabil pentru eșec, cu toate că nu-mi explic ce-a vrut cu D. Grigore în linia mediană și, înainte de orice, cu Koulibaly în garnitura de start, burkinabezul fiind tare ca fularul, iute ca mărfarul?! Părerea mea e că, pînă să fie Bonetti luat la întrebări pentru declinul din Ștefan cel Mare, ar trebui arătat cu degetul spre acționari. Ce să aștepți de la o echipă în care nu investești bani, ci bagi doar vorbe și promisiuni?! Puțin dai, puțin ai.

Comentarii (211)Adaugă comentariu

sandu (10 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 16:18

Dinamo a patit-o si cu Gloria la fel ca in meciul cu Steaua deci in doua meciuri a vost vaduvita de PATRU lovituri de la 11metri deci a pierdut clar sase puncte,deci ca la box arbitrul opreste meciul si iti da avertisment ca asa vrea el dar acest lucru se materializeaza in puncte pentru adversar.Atitudine lui M.M. de la sfarsitul jocului a fost ABJECTA sa te bucuri ca un arbitruiti faca cadou o victorie seamana cu bucuria milogului de la cimitirul Ghencea cand primeste pomana,iar Don Corleone probabil ca isi numara bacsisul de la restaurantnu s-a uitat la meci ca nu a spus nimic de arbitru,,Hot la hot nu-si scoate ochii”Jiji spune ca a fost macel da arbitrul i-a dat pe ,,caini”pe tava si el i-a vindut drept ,,brebecuti”deci Jiji este ,,CARNATAR”de carne de caini in loc de oaie.

valentin passcu (23 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 16:30

Na că am citit una de circul din Moscova. Bălgrădean afost deranjat la 11 m executat de Rusescu de laser şi de cornetele trase prin ţevile de la steaguri de spectatori. Hai că am damblagit de tot. Păi ar trebui ca dinamoviştii să înveţe de la rapidişti cum se fac plîngerile la UEFA. Modelul. Eventual şi folosirea limbii.

Andrei (6 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 16:34

Daca fazele astea erau pentru steOAIA si Dinamo batea cu 1-0 sau cu 2-1 „jucatorii civilizati” de la steOAIA il omorau pe teren pe belgian. Sa fie clar asta, steOAIA daca nu primea penalty-ul ala, Dinamo putea sa se aperei pana acum.

Si daca arbitrul nu ar fi dat astea pentru steOAIA toti cei care ziceti ca nu e penalty (chiar daca stiti ca este, dar nu suportati sa stiti ca de vreo 3,4 ani echipa voastra e sus din cauza arbitrajului infect) acum urlati ca nebunii ca ala e inamicul planetei.

Pentru mine Dinamo a castigat acest meci.

Serghei (107 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 16:37

Iar legat de cele doua penalty-uri pe care cica le-a avut Dinamo, unul il exclude pe celalalt. Nu poti da penalty la bruscarea lui Chiriches la Curtean si sa lasi, apoi, jocul se curga la exact acelasi timp de intrare, de data asta a lui Tucudean la Chipciu, inainte ca stelistul sa-l faulteze pe Matei, la faza din min. 80 incriminata de Dinamo. Despre asta este vorba cand vorbim despre standarde duble. De o judecare a fazelor diferit, pentru fiecare echipa in parte.

lehamite (264 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 16:40

-meciul a fost trantit de jucatorii dinamovisti care, nemaiavand conducere, fac ce-i taie capul; arbitrul, la randul lui, a fost manjit la stana cu cascaval; catalin vazand ca aia nu dau si nu dau gol l-a impins asa de discret pe stalist ca arbitru (va rog sa observati cu atentie ezitarea arbitrului) a zis, acum e momentul sa dau 11m, ca nu se stie daca mai am ocazia…; dupa care, ura si la gara! asta da derby de romanicak…

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 16:45

SA FIE CLAR, STEAUA A JUCAT BINE SI ASTA ESTE FOARTE IMPORTANT. DINAMO S-A CHINUIT LA GOLUL EI PE O GRESALA FLAGRANTA STELISTA. IN REST NU AM VAZUT NIMIC LA DINAMO. CA INTOTDEAUNA ACUZE DIN PARTEA LOR, (DINAMO), BA ARBITRU, BA TERENUL, BA PREA MULTI STELISTI PE STADION, BA LUMEA TINE CU STEAUA ETC. NU AM NIMIC CU DINAMO, DAR ANUL ACESTA DINOMO NU POATE PRETINDE MAI MULT DECAT ATAT. DINAMO SA ZICA MERSI CA A TRECUT DE ECHIPA PANDURII, PRINTR-UN GOL NOROCOS, (AUTOGOL PANDURII). ASA CA STEAUA A DAT TREI GOLURI, A JUCAT FOTBAL SI A DEMONSTRAT CA ANUL ACESTA ESTE ANUL STELEI. FARA COMENTARII IN PLUS. HAI STEAUA.

Mihai (2 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 16:51

Arbitraj in favoarea lui Dinamo,foarte clar,au mai fost cateva si in debutul campionatului,pentru Chiajna,Otelul……Tot inainte spre un titlu mincinos Mimishor…

BERE LUTHER (3 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 16:58

Arbitrii adusi de FRF(se pare, prin intermediul ISM, firma fratilor-verilor albanezi) sint ‘prelucrati” cu bani in favoarea echipelor sistemului comunist de dinainte de 90.Atit steua cit si dinamo , cu un mare plus pentru steaua au beneficiat de ajutorul lor.
Steaua a avut ca principali autori ai victoriilor lor pe Bata in 99 in finala de cupa cu Rapid, pe Cantalejo in 2006, anul trecut iun returul din Giulesti s.a.
Dar, cind se pune problema sa joace cu dinamo, dinamo este cea defavorizata.
Cum arbitrii romani sint si prosti si corupti se aduc arbitrii straini pentru , chipurile, a nu mai exista dubii dar acestia sint manjiti de persoane din fruntea fotbalului romanesc aservite celor doua cluburi.

circotasul (22 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 17:00

DESPRE MECI NU COMENTEZ CA SINT ALTII DESTUI CARE O VOR FACE CU PATIMA(SI ALTFEL NU MAI AM NICI O SPERANTA DE LA CEI DIRECT INPLICATI IN FENOMEN:CONDUCATORI,JUCATORI,ARBITRI,ETC.) DAR VREAU SA ZIC CITEVA DESPRE CARICATURILE DE REPREZENTANTI AI MASSMEDIA.INVITAREA HALUCINANTA(PT O TARA NORMALA) DUPA MECI A REPREZENTANTULUI UNEIA DIN TABERE SA COMENTEZE MECIUL,SFIALA GRETOASA CU CARE I S-AU PUS INTREBARI DESPRE FAZELE CE-I AVANTAJAU PROPRIA ECHIPA,ARATA UN PARTIZANAT EVIDENT, DEMN DE O REPUBLICA BANANIERA.EU ZIC CA AR TREBUI CREATE DOUA CAMPIONATE UNUL AL BUCURESTIULUI, SI ALTUL SEPARAT PENTRU RESTUL TARII.SI ATUNCI ACOLO IN BUCURESTI POT SA SE „PROSTITUEZE SPORTIV” CIT VOR ZIARE,POSTURI TV,ARBITRI,CONDUCATORI,ETC., DAR MACAR ASTFEL „FRAIERII DE PROVINCIALII” CE NU TIN CU ECHIPELE MITICE AR SCAPA DE SENZATIA GRETOASA CA FAC PARTE DIN ACEST FENOMEN NUMIT „FOTBALUL ROMANESC”.

liparonu (7 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 17:04

vad ca nu catadicsiti sa raspundeti la niciun comentariu dle Ioanitoaia. va este rusine? sau asteptati la casierie in langa spitalul de urgenta? eu zic sa depuneti memoriu la liga, ca stati degeaba:))

speedy (128 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 17:04

ahh, abia acum am observat fraza asta in articol…”Cu siguranță că un român de pe lista FIFA, Balaj, Hațegan ori Tudor, n-ar fi gafat atît de grav, ba și în una și aceeași direcție!”….
Pai, se poate nea Ovidiu?
Jurnalist echidistant si cu experienta sa insinueze in mintea cititorilor nevinovati ideea ca gafele sunt acceptabile sau scuzabile daca nu se produc „in aceeasi directie”????
Pai asta e unul din primele lucruri care se invata la scoala de arbitrii, ca nu se arbitreaza in compensatie si ca o greseala nu se indreapta prin alta greseala…sau „greseala”. Vaaaaaaaaiiii, nea Ovidiule…

Aristotel Tg. Jiu (167 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 17:16

Nu sunt fan Dinamo si nici fan Steaua ! Nu-mi place cand se fac greseli de arbitraj indiferent in favoarea sau in defavoarea cui ! Desigur, sunt si greseli neintentionate, dar ce a facut acest arbitru nu sunt greseli neintentionate ! Poate a meritat sa castige Steaua, poate nu ! Daca arbitrul acorda 11 m pentru Dinamo in minutul 8o si eliminarea lui Chipciu, sunt sigur ca altul ar fi fost rezultatul ! Cu siguranta, Steaua a luat o optiune serioasa la castigarea titlului cu nr. 24, dar vom avea o campioana de paie ! E ca atunci cand iei un examen cu bani si nu prin capacitatea proprie ! La toate meciurile din campionatul nostru care au fost arbitrate de arbitri straini, au fost greseli mari si foarte mari de arbitraj ! Arbitrii straini s-au umplut de penibil de multe ori ! Poate si pentru ca ne-au fost trimise brigazi de mina a doua sau a treia ! Si atunci, daca arbitri straini arbitreaza de multe ori mai prost ca ai nostri, de ce incapatinarea asta de a tot aduce arbitri straini ca sa arbitreze meciurile din campionatul nostru ? Si unde mai punem, ca costa de 5 ori mai mult !

pasnick (4 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 17:17

se pare ca a izbucnit o epidemie de oftica!
ministerul sanatatii sa ia masuri urgente!

Sanchi brăileanca (5 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 17:27

@Andrei #103
Dacă pentru tine Dinamo a cîştigat acest meci refă clasamentul cu rezultatele tuturor meciurilor în accepţiunea ta şi postează-l să-l vedem şi noi , nepricepuţii.
Nu ştiu de ce , am convingerea că Dinamo ar fi singură pe locurile 1-7 cu 42 de puncte urmată la vreo 30 de puncte de un pluton compact de 16 echipe iar pe ultimul loc e SteOAIA , fără niciun punct. Ar urma ca , după 20 de ani de pregătire specială , Dinamo să participe în preliminariile UCL unde , după ce evită , norocos , pescarii din Islanda , să pice cu Belaşiţa din Bulgaria şi să fie eliminată chiar dacă echipa de peste Dunăre s-a desfiinţat şi nu mai există; pornit pe aceeaşi idee poţi să nu accepţi nici aceste rezultate şi bagi spaima în Barcelona, Real şi alte chipe de duzină.
Vezi să nu te zvîrcoleşti prea tare în vis să nu cazi din pat că te loveşti la bibilică şi cine ştie ce minuni mai mai postezi.

Cheetah (2118 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 17:30

Hai, BRE, ca s-a incins tarita pe aici la comment-uri.
Ce ne place noua, romanilor cu opinii din spatele unui display de computer, sa vedem sange si apoi sa ne luam la harta.
Cind a scris nea OVI de ceva neutru dar subiect valoros, cu profunzime, numarai pe degete postarile pe aici.
Steaua, Dinamo si Rapid s-au contrat mereu, din „antichitatea” fotbalului mioritic, as indrazni sa spun. De ce nu-i ceva nou pentru mine?
Si DA, asa e, de multe ori sunt arbitrii de vina. Dar ei actioneaza acoperiti de regulament si, in mod normal, ar trebui sa stie ca greseli grave i-ar putea costa cariera banoasa sub umbrela FIFA.
Dar ce pot sa va spun, chiar daca unii dintre noi insinueaza asta, ca NU a fost nici un BLAT.
Cel mult, e un PROST acest arbitru, iar prostia lui a platit-o de data asta cu virf si indesat Dinamo, mai putin incisiva decit Steaua pe teren.

coco (401 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 17:37

@liparonu. Voi, stelistii, sunteti si asa de ras in patima voastra oarba. Tu insa depasesti limita prostiei acceptate pana si in Ghencea. Atata stiti cine nu va canta in struna e cumparat sau nepriceput. Sa va raspunda domnul Ioanitoaia, la ce, la aberatiile si jignirile voastre? Nu ajunge ca furati, mai vreti si laude pentru asta!

Un Stelist (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 17:41

Eu propun ca GSP sa declare pe fata ca e fituica de casa a lui dinamo, ca macar sa nu ne mai batem capul

Australianu (26 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 17:42

De ce atâta răutate domnule Ioanițoaia. V-ați uitat măcar din greșeală pe reluări să vedeți că nu e nici un penalty în min 80?
Matei cade după ce piciorul drept călcat de Țucudean se duce în piciorul stâng. El se enervează pentru că a simțit că a fost călcat și cerea disperat 11m. Justificat, din punctul lui de vedere. Doar că nu știa că fusese călcat de Țucudean.
Vă rog să încetați să mai fiți atât de subiectivi.

Bimbo (206 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 17:44

Si cand apara cauze gresite, Dl. Ioanitoaia tot e logic in ce sustine. Tocmai de aceea nu va simpatizeaza pe voi stelistii care sunteti incepand cu Becali si cu MM si terminand cu suporteri niste fanatici. La voi 1 si cu 1 fac 3 cand e vorba despre echipa voastra. In loc sa acceptati ca arbitrul v-a avantajat voi o tineti de imboulea ca a fost corect. Va rad si curcile.

mms (3 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 17:48

Multi au dreptate Dinamo trebuia saq joace footbal.Sa nu uitam ca steaua a fost condusa in mai multe meciuri si a revenit si tot acest ioanitoaia care este dinamovist convins a scris ca echipa care revine dupa ce este condusaq este o echipa valoroasa,ce spui acuma ioani…. si toti carcotasi.Lasati STEAUA sa se antreneze pentru C.l.De ce nu aranjati cu acesti actionari de la dinamo sa joace ei in locul echipei poate au mai mult noroc.La revedere si va pup pe toti STELISTII.

sachealuzapacitu (5 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 17:49

Domnule Ioanitoaia…. constient ca nu-mi veti raspunde vreodata la acest comment, vreau sa-mi exprim regretul ca nici macar dumneavoastra, care l-ati cunoscut indeaproape pe maestrul Adrian Paunescu, nu ati binevoit sa scrieti nici macar un rand acum, cand se implinesc doi ani de la moartea sa…
In schimb se gaseste intotdeauna loc pentru binefacatorii fotbalului romanesc gen gigi becali si alti becali, nasi, corleni si ce-or mai fi ei…

dima teodor (2 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 17:52

ganditi superficial.boneti este un antrenor al scolii italiene.si inter milano a stat cu fundul in poarta si a obtinut victoria in diferite meciuri.tactica este mai putin importanta in cazul meciurilor pe care le pierzi datorita unui arbitraj cel putin ciudat.

anonim (5 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 17:53

Se tot vorbeste de minutul 80 ca trebuia penalti dat.Bun dar nimeni nu zice ,ca un jucator de la steaua(Pintili) era cazut la jumatea terenului si meciul trebuia oprit .Ce spuneti domnule Ioanitoaia?Dar jucatorii dinamovisti au continuat faza,cum se numeste asta lipsa de F……………

Macmac (58 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 17:54

@valentin passcu. Aveti un tupeu nemarginit. Ioanitoaia a devenit peste noapte mare dinamovist ca si Tolontan, de unde pana acum ii canta in struna lui Gigi si lui Reghe. Nu ati vrea sa va hotarati ca prea sunteti penibili.

R4ulz_cj (2 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 17:56

Acest articol este in ton cu comentariul meciului de la digi tv, imi pare rau sa vad atata neprofesinalism de la cei de la care se asteapta ceva mai mult. Desi sunt fan CFR ma bucur sa vad o echipa din Romania care joaca fotbal , sper ca si echipa noastra sa joace un fotbal asa frumos chiar daca pierde macar sa faca spectacol. Sincer nu inteleg cum cineva poate fi fan al unei echipe de fotbal care nu face nimika 96 de min (decat un gol dintr-o greseala)… Si sa termin putin mai pozitiv ; mi-a placut in comentariu digi sport cum au strigat cei 2 asi ai microfonului , la un aut obtinut de dinamo ( atata inflacarare nici la suporterii englezi din peluza la un penalty acordat echipei lor…)

Decebal (6 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 18:01

Cel mai ciudat lucru a fost cel legat de caderile in careu ale stelistilor imediat dupa pauza. Cred ca a fost ceva premeditat, parca arbitrul astepta o faza cat de cat pentru a da 11 metrii.

Din ce imi aduc aminte la Steaua-CFR, la 0-0 a fost o impingere in careul Stelei care semana mult mai mult a penalty.

liparonu (7 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 18:05

@coco
nu te baga in seama aiurea, ca nu vorbeam cu tine. esti sageata lui nea ovi? ti-as aduce aminte de corpodean si lajos, dar nu cred ca are rost:) esti funny retard

mihai (3 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 18:08

Nea Ovidiu, in primul rand, la faza din min 80, arbitrul a gresit contra Stelei: trebuia sa opreasca meciul pentru ca Pintilii era intins pe gazon! Daca oprea meciul, nu se mai ajungea la faza penalty-ului! 😉

ovidiu13 (20 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 18:09

ce a fost a fost in anglia de exemplu nici nu prea se discuta despre asa ceva.ce ma bucura este ca nu este mediatizat in afara romaniei sa vada toata lumea daclaratiile unui patron de club de renume mondial si al presedintelui de club .absolut jenant.

dima teodor (2 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 18:22

sa incercam sa ne amintim ca,in general,marea majoritate a meciurilor arbitrate de ,arbitrii straini,s-au terminat cu scandaluri.sa fie o intamplare?sa fie o intamplare ca in anii trecuti meciurile arbitrate de brigazi straine au propulsat spre varful clasamentului cam aceeasi echipa? noi suntem niste comentatori novici ce nu avem acces la realitatea profunda a fotbalului romanesc.ideal ar fi ca ziaristii sportivi sa incerce sa ne lumineze si pe noi. cu multa stima pentru toate cluburile de fotbal romanesti care incearca sa faca ceva pentru acest minunat sport![fara valize!]

nici vorba (140 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 18:28

elucubratii.. primul penalty reclamat de dinamo nu a fost iar cel acordat stelei a fost clar. ramane 1 singur penalty, o greseala si atat. dinamo a pierdut pt ca a jucat ca o echipa mica cu o tactica de echipa mica si pentru ca antrenorul lor jalnic insista cu terminati gen tucudean sau expirati gen munteanu. n-au echipa, n-au antrenor, n-au nimic.

costel fotomodel (4 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 18:29

Fiecare a vazut meciul in felul lui, depinde ce esti „turist” stelist sau caine . Pe turisti cel mai bine ii reprezinta MiMi menajera isterica , un balon care va fisii cat de curand cu toate manariile clanului Becali. „Arhanghelul” JiJi in smekeria lui vede o hegemonie asta sa se acopere de mantzokariile facute.
La Dinamo, Negoita a inceput sa miroase niste piste care l-ar duce probabil la aflarea unor mizerii . Acolo unde atinge acest clan totul este putred si fals . Ionel Ganea care vine din iarba a vazut cum este cu Grigore care le face pe alea „esentiale”/ impresariat intimplator(!!) de oieri.Barboianu care a comis-o la ordin in finala cupei , C.Munteanu cu toata stima dar si el intimplator sau nu o facut-o la tanc pt oieri si uite asa .. daca mai bagi masiv si la pariuri Borcea te numesti.
Daca toata tara aia este bazata pe rahat fotbalulu de ce ar fi altfel ?!
Pastrati-va energiile si pasiunile pt ceva mai contructiv …

anonim (5 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 18:36

Dar de ce nu arata nimeni faza din careul dinamovistilor de dinaintea penaltyului la matei? acolo a avut loc din nou o impingere a unui jucator stelist….dar nimeni nu zice nimic de asta.

zurzu_zurzu (40 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 18:39

anonim-Pintili era cazut la mijlocul terenului pentru ca intrase la ruperel la Matei..asta de ce omiti sa spui.Si cum mai avea un galben ,urma rosu direct…Zice ti sarut mana ca nu a oprit faza si nu a dat al doilea caronas galben.Mereu vad in comentariile celor care posteaza aici indiferent de tabara doar subiectivism.A sa nu o sa ajungem niciodata niste suporteri adevarati.Un suporter adevarat vede tot,comenteaza pe masura si nu injura un gazetar ca nu ia cantat lui in struna,vis a vis de echipa favorita.Eu zic sa va maturizati si sa apreciati fazele lucid ,la rece si atunci sa vedeti care si unde a gresit,ma refer aici la ambele combatante.Cat despre arbitru ,un dezastru total.Agafat impardonabil de ambele parti si doar prostia l a facut sa fie de partea stelei,alceva nu.Despre balt cum spun unii ,nu cred.Nu cred ca la meciul asta cineva sa gandit sa faca blat,dar nu se stie niciodata ce e cu adevarat in culise si cine trebuie sa ia campionatul asta,bun ,rau!!

groparu (41 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 18:40

Ai vazut excelent derularea faptelor. Dupa mine Steaua a facut poate cel mai prost meci din sezon. In alte meciuri si-a creat ocazii cu carul. De data aceasta fara ajutorul arbitrului nu ar fi iesit invingatoare. Daca Liga si FRF continua pe mina arbitrilor straini de mina a II-a locurile finale in clasament nu vor fi reale. Despre Steaua am spus, a jucat slab. Despre Dinamo lasind la o parte faptul ca nu are antrenor,spun ca echipa este dezavantajata de arbitraj. Daca ar fi primit lovitura de pedeapsa iar Chipciu cartonas rosu nu vad cum Steaua s-ar mai fi putut impune . Avind in vedere ca si in meciul cu Bistrita echipa nu a primit 3 penalti-uri iata ca diferenta in clasament intre cele doua echipe nu ar mai fi fost cea dictata de arbitraj adica 13 puncte ci doar de 4puncte. In ceea ce priveste ce au facut cei de la Digi dupa meci e mizerabil. Sa il pui in prim plan pe maimutoiul de Becali e o neobrazare. Sa incurajezi nonvalorile e o nemernicie. Si ne mai miram d ce toate merg anapoda in Romania.

pompiliu bota (29 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 18:40

Arbitrul a greşit, neintervenind în momentul în care mingea a părăsit spaţiul de joc: belgianul era obligat să nu mermită repunerea balonului în joc, înainte de a vedea în ce situaţie este Pintilii.

zurzu_zurzu (40 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 18:42

”anonim-Dar de ce nu arata nimeni faza din careul dinamovistilor de dinaintea penaltyului la matei? acolo a avut loc din nou o impingere a unui jucator stelist….dar nimeni nu zice nimic de asta.”Da eu pot sa spun ca am vazut acel branci care era de penalty,dar faza nu era in careu,mingea era deja respinsa si pe urma a urmat centrarea lui Latovlevici si penaltiul acordat de arbitru.

zurzu_zurzu (40 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 18:46

Groparu-sunt intr u totu de acord cu tine!!Steaua chiar a facut un meci slab aseara. A iesit in evidenta pentru ca Dinamo a adoptat stilul acela defansiv si ultra defensiv din partea a doua a meciului.Ocazii clare de gol pana in min 63 zero.asta spune mult,foarte mult despre jocul Stelei.Chiar Regheton recunoaste la final ca au jucat ultimele 30 min,cand deja arbitru gafase impardonabil pentru ei si contra lui Dinamo.

exstelistu (52 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 18:48

@ stelisti
mai lasati-ne cu pintilii ca era la pamant si trebuia oprit jocu…steaua e o echipa de pomanagii cocalari..au simulat la greu in careu…trebuia sa ia un car de galbene..tanase, chipciu, latovlevic samd… de aia era si pintilii jos la contratacul dinamovist…. nu mai cautati scuze…arbitraj net avantajos

mersi (53 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 18:51

Cam asa au stat lucrurile, eu vreau sa arat din nou alt aspect, nelegat direct de meci; civilizatia la noi e doar vorba goala, un stadion pe care l-am visat generatii intregi e vandalizat de suporterii dinamovisti. Dinamo nu merita cu astfel de suporteri si un Borcea laudaros inainte de meci, nici sa mai joace pe o asemenea arena, nu e de nasul lui Dinamo. Sa se duca in groapa lor si la propriu si la figurat, iar Borcea mars la Miami cu saormele lui cu tot!

zurzu_zurzu (40 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 19:03

nici vorba—te pricepi la fotbal!!mergi la FRF si ia ti diploma,pentru ca e e merit.Dinamo ajucat cum trebuia sa joace o echipa care voia ceva de la Steaua,Steau mult mediatizata de toata lumea peste tot.C ei ai vrea sa faca Bonetti cu jucatori gen C Munteanu care dupa jumatate de ora e sufocat si alearga pe teren fara sa intre macar odata la deposedare si Alvarez la primul sprint se rupe?Hai sa fim seriosi,daca asa sta treaba cu Dinamo ,dupa cum spui tu,Steaua trebuia sa castige la pas in meciul asta fara sa aibe nevoie de grosolaniile arbitrului belgian.In belgia daca facea asa ceva era trimis imediat la liga secunda dupa ce si ispasea o spusendare si o amenda de toata frumusetea.Ce vreau sa spun e ca Steaua e umflata din prisma meciurilor pe care le am vazut pana aseara,iar cu dinamo pana in minutul 63 atacau haotic si nici macar o faza certa de gol nu au avut,minut in care si a facut numarul belgianul!!!Iti spun asta total impartial!!Daca tot aducem arbitri ,macar sa aducem ceva de soi,nu d astia de tot rahatul!Sa nu uitam ca tot o brigada straina a facut o pe Urziceni campioana in meciul cu Dinamo acum 3 ani…aminteste ti!!

bazileon (167 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 19:04

@ „nici vorba”, mai bine taceai, cum iti zice „ID-ul”. Da’ de cartonasele nedate Stelei, ce zici? Sau chiar crezi ca nu a fost 11m la Curtean, dar a fost la Chipciu? Pai atunci asculta ce abia citii, nici ala la Matei nu a fost penalty, au vazut simpatriotii tai, Tucudean l-a faultat!

Dle Ioanitoaia, ati vazut bine meciul (era culmea sa n-o fi facut!), dar nu v-a lasat inima sa spuneti tot adevarul: Steaua nu a marcat pana la penaltyul inventat; tare mi-e teama ca nici nu o facea altfel; nu mai incercati s-o cautionati cu complezente. Daca Steaua joaca asa cu Molde (si nu vad cum ar putea altfel, ca doar cam tot asa (adica slab si haotic) a facut-o si pana acum), nu va avea nici o sansa. Poate abia dupa ce Steaua va ispravi cu acest delir de „primavara europeana” veti reveni si ne veti spune ca de fapt ati avertizat de mult!!!

bazileon (167 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 19:13

PS: si sa nu-mi vorbeasca mie Reghekampf de fair play, cand Rusescu a intrat deliberat cu crampoanele in Pulhac, incat a fost scos de pe teren, iar Szukala si Chipciu nu au luat rosu ca nu a vrut Ms. Dutroux.
Daca pe stelisti ii multumeste jocul echipei favorite si prestatia arbitrului, sa le fie de bine; prea mari sperante nu aveam; insa socot ca presa, oricat de funciar antidinamovista, trebuie sa reflecte cu obiectivitate si echidistanta bla, bla bla.
A propos, vad ca GSP nu a mai reiterat nici o reclama pe conceptul: „suntem echidistanti!”. Tot e buna si o constiinta (incarcata) la ceva!

guarino (8 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 19:13

Duminica seara ora 21,30min-un fotbal ilegal intre 2 echipe comuniste care au furat nonstop campionate cand una cand alta!Dar ce am vazut Duminica nu imi venea a crede ochilor…cum o echipa asa zis”cea mai buna din campionat a ajuns sa-si bata rivala cu arbitrii straini!INCREDIBIL DAR ADEVARAT! Imi venea sa scuip televizorul cand vedeam monstrozitatea de arbitru cum oprea nonstop jocul cu faulturi,henturi inventate in zona careului celor de la DINAMO-cum oprea contraatacuri,cum nu vedea cornere cum nu a vazut 2 ,11M pentru Dinamo si cum a vazut el..marele arbitru belgian 11M „inventat doar de arbitru” pentru Steaua!O sa ajunga si Steaua exact ca si DINAMO!Se pare ca lectia nu a fost invatata!Furi campionate in tara natala..te faci de rahat in EUROPA>O sa vina si Clipa celor de la STEAUA cu RUSINI in EUROPA cat de curand!-

coco (401 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 19:17

@liparonu. Chiar e pierdere de timp dialogul cu unul de teapa ta. Ziaristii care nu o ridica in slavi pe Steaua sunt cumparati sau prosti. Incepand cu jucatorii si antrenorii, cu paiatele de JJ si MM, voi sunteti toti niste genii neintelese.

anonim (5 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 19:19

zurzu_zurzu,eu nu am injurat pe nimeni si nu am acuzat pe cineva doar am intrebat.Poate ca ai dreptate ca Pintili a intrat la rupere dar odata ce mingia a parasit suprafata de joc arbitrul trebuia sa nu permita continuarea meciului pana nu vedea ce are acel jucator cazut jos indiferent din ce echipa era el.Si daca ma gandesc acest arbitru la iertat pe Matei de un galben la inceputul meciului cand la tinut din spate pe Chipciu …

Carciuma (68 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 19:23

Cu si fara scuze, dinamo a fost furat mai rau ca’n codru…. nu cred ca au fost furati dinamovistii vreodata in halul asta de rivalii lor pe vremea comunismului si sunt furati acum. Asta ca sa vedeti in ce hal a ajuns fotbalul condus de t.ig.anii becali.

Petrescu Adrian (1 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 19:27

CELE DOUA PENALTY-URI nu au fost de loc. La primul stelistul loveste mai intai mingia,la al doilea….dinamovistul care cade este calcat pe picior (zona calcai) DE COLEGUL LUI DIN SPATE.Nu am facut decat sa urmaresc fazele cu stop cadru. Pentru ziaristi specialisti ar fi fost un minim efort.

lUCIAN (44 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 19:38

TOTI SPUNEM CA VREM ADEVARUL DAR DACA NICI ZIARISTI SAU ARBITRI NU NE LAMURESC CE SA MAI ZIC UITATIVA CUM DOI FOSTI MARI ARBITRI CRACIUNESCU SI PORUMBOIU VAD DIFERIT ACEASI FAZA RESTUL VORBE VORBE

emg (12 comentarii)  •  5 noiembrie 2012, 19:42

:)) ce articol. nea ovidiu ia cifrele de dupa meci si mai vezi atunci daca steaua a convins sau nu. ati uitat ce e aia fotbal de cand cu atatea scandaluri la tv si in ziare, ca deh astea vand..

Comentează