Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Chiar mai mult decît o victorie

M-am sculat cu noaptea-n cap să-l văd pe Bute, acesta l-a învins pe rusul Gracev și am adormit împăcat. Mai tîrziu însă, către orele prînzului, voi afla că n-aveam motive să fiu foarte mulțumit întrucît proaspătul campion WBC al Americii […]

duminică, 4 noiembrie 2012, 3:48

M-am sculat cu noaptea-n cap să-l văd pe Bute, acesta l-a învins pe rusul Gracev și am adormit împăcat. Mai tîrziu însă, către orele prînzului, voi afla că n-aveam motive să fiu foarte mulțumit întrucît proaspătul campion WBC al Americii de Nord, deși dat cîștigător pe linie de judecători, 115-113, 118-110 și 116-112, n-ar fi strălucit!  Dimpotrivă, chiar a rămas dator.

Pasămite, a boxat sub așteptări, s-a impus abia în ultimele runde, s-a desprins tîrziu de adversar etc, etc. De un adversar însă, ceea ce lumea uită să spună, excelent pregătit și curajos, care a risipit orice bănuială legată de un posibil aranjament.

Punctînd la limită în favoarea gălățeanului, 115 la 114, cotidianul “Montreal Gazette” a cam strîmbat din nas. A sugerat că n-a fost rău, dar n-a fost nici bine! Fără să mă consider specialist, apropo, m-am întrebat mereu ce o însemna să te pricepi la box?, continuu să mă mir de ce nu le-a ajuns unora că Bute l-a bătut pe Gracev?!

Scria undeva că trebuia să-l bată ca pe-un covor, că trebuia să-l bage în spital?! Nu, drept pentru care, din moment ce Lucian a cîștigat în unanimitate la capătul a 12 reprize, de ce să mai căutăm pete în soare? Măcar noi, compatrioții învingătorului, să nu ne arătăm mai catolici decît Papa!

Nespecialistul din mine susține că gălățeanul a obținut în zorii zilei de duminică mai mult decît o victorie. Ce clișeu!, vor sări unii, dar îmi mențin părerea. Asta pentru că, depășindu-l pe rus, Bute s-a depășit practic pe sine însuși, în sensul că s-a scuturat de teama pe care i-a provocat-o, oameni sîntem!, corecția primită în luna mai de la britanicul Froch. În fond, lupta lui cu Gracev merită comparată cu încercarea de a reveni la volan după un grav accident de circulație ce l-a lăsat fără permis vreme îndelungată. Oricui i-ar fi tremurat mîinile și picioarele, din care cauză Bute nici nu și-a intrat imediat în ritm. S-a încălzit mai greu.

Acum, că totul s-a sfîrșit cu bine, să admitem că ne-a fost frică de meciul cu rusul. Mie mi-a fost pentru că n-am știut dacă Lucian va izbuti să recupereze, mai ales în plan psihic, după cît a încasat și a suferit la Nottingham.

Spre lauda lui însă, a recuperat pe de-a întregul și a început iar urcușul spre vîrful piramidei. Iar datoria noastră, ca români, e să ne mîndrim cu el și, ori de cîte ori va avea nevoie, să-i ținem pumnii strînși.

Comentarii (75)Adaugă comentariu

chiorean (3 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 15:55

corec

danm (17 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 16:00

În mare parte ai dreptate nea Ovi dar tracul ăsta a lui Bute mi-a lăsat un gust amar. Un campion adevărat nu revine în ring cu frica aia că va lua bătaie din nou. Să sperăm că va fi alt om în meciul cu Froch şi că va juca atunci la fel cum a făcut-o în ultimele reprize cu rusul.

cronicasportiva.com (36 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 16:02

nea ovidiu. baiatul asta are o frica de pumn ingrozitoare

jimmy (18 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 16:03

nea ovidiu felicitari ptr articol…insa trebuie a sa pui degetul pe rana si sa arati ce doare tare ….rusul vine in acest profesionism in care 13 meciuri din k1 din MMA ….bute are la profesionisti 30 de meciuri…are experienta destula…trebuia sa il termine dupa 2-3 reprize nu sa stea sa il bumbaceasca ala….daca privesti meciul atent si observand ca s-a disputat in canada o revansa ptr rus cred ca l-ar da invingator lejer pe Grachev..aici nu suntem ca la fotbal chiar daca am castigat cu un gol din autogol este bine ca am castigat …daca a luat atatia buni nu fac bine victoriei…ci demonstreaza ca el nu a invatat nimik din infrangerea cu Carl Froch….in conditiile date ca urmare a meciului de aseara imi este imposibil sa cred ca are tupeul chiar sa boxeze cu Froch in revansa….il va umili acesta din urma daca Bute nu isi revine…

Dragos Vlad (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 16:03

Felicitari, Bute !
Pentru meciul cu Froch , este nevoie de mai mult, iar Bute trebuie sa stie asta. In momentul de fata nu se ridica la nivelul lui Froch.

Catalin_ (4 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 16:07

Corect !

gica (6 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 16:13

Bute e prea blajin pentru sportul asta. E inteligent, are tehnica si inima dar nu are agresivitate. am tot auzit comentatorii spunand la ultimul lui meci ca loviturile lui au fost clare. or fi fost dar erau mai mult intepaturi. lipsea forta din ele. nu cred ca e bine sa lupte din nou cu Froch, cel putin nu daca Froch e tot in acceasi forma ca si la meciul celalalt. Bute boxeaza cu frica si asta va fi speculat imediat de froch care deja are ascendent asupra lui.

AGI (3 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 16:15

Dupa ce fugi prin ring un meci intreg cu Froch, din postura de campion mondial, ii lasi pe altii. Filmul asta l-am mai vazut. O sa castige cu no-name-uri de genul rusului, oricat de bine pregatiti ar fi ei, apoi o sa fie obligat sa boxeze din nou cu unu’ bun. Si o sa-l bumbaceasca ala din nou, de nu mai stie pe unde e iesirea. Asta nu e campion, iar eu nu vad de ce am obligatia sa ma mint.

dex-ul (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 16:19

„continuu să mă mir”—continui 🙂

Vlad (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 16:20

eu as mai astepta un an, dupa cateva lupte cu adversari seriosi, gen rusul asta, si dupa as lpta cu Froch.

il ultima repriza, rusul a fost sac de box, merita sa piarda. am convingerea ca daca mai eistau 2 reprize, il termina

mirceatgm (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 16:21

In sfarsit, sunt de acord cu Ioanitoaia!

victor L (169 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 16:21

Da, dar.
Asta spun toti patriotii care, vezi Doamne, asta asteptau ca rusul sa fie batut „ca un covor”.
Nici bucuria unei victorii nu le prieste marilor patrioti daca nu e obtinuta dupa gusturile lor.
😉 😛

mircea (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 16:31

Bravo Lucian victoria este victorie si mie personal mi-ai adus o mare bucurie. Presa rusa confirma victoria ta meritata si orice alta abordare este pentru circotasi. Curaj si succes cu Carl Froch, trateaza-l ca pe Andrade si nimic mai mult.

ralffy_mr (52 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 16:36

Bravo nea Ovi. de acord cu dumneata
Personal cred ca Bute a avut de trecut de un prag psihologic iar in acelasi timp s-a pregatit psihic si fizic de lupta cu Froch.
@ jimmy
ideea meciului a fost ca Bute sa-si recapete increderea si de asemenea sa pregateasca revansa cu Froch. Bute si echipa n-au avut nici o intentie sa termine lupta prin KO (desi ar fi putut, iar la o revansa cu Gracev chiar cred ca asta se va intampla). Strategia meciului a fost sa intre intr-o lupta de anduranta fizica…12 reprize…ca bute sa incaseze si lovituri grele si sa se caleasca…s-au testat anumite tactici pentru a iesi din acele corzi in care bute a fost impins de Froch…. Bute a cedat mijlocul oarecum deliberat…ultimile reprize au fost de forcing…urmariti pe youtube meciul…si analizati indicatiile traduse in engleza ale lui Larouche… Bute practic se lupta in conceptia lui si a intregului staff cu „Froch”…. inainte de ultima repriza i s-a spus ca e repriza vietii lui, a carierei… nu va lasati pacaliti de impresii…ce va spune faptul ca ultima repriza Bute a jucat fara garda…in nota lui obisnuita??

PS Pentru mine Doroftei devine un om din ce in ce mai „mic” … cel mai bine ar fi sa recunoasca ca nu e omul potrivit sa discute despre bute pentru ca nu poate fi obiectiv…daca un om de box spune „doar o repriza a aratat ca un campion” (nici n-am mai citit articolul…sa nu fac rating degeaba) …

gogu (16 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 16:46

parerea mea e alta:adversarul a fost slabut si cu toate astea l a dominat in multe randuri copios pe Bute,ca arbitrii canadieni l au dat castigator pe Bute e altceva,oriunde in lume acest meci ar fi fost castigat de rus,continuam sa na mintim singuri in priviinta lui Bute,pana dat viitoare cand o sa l bata din nou Froch,eu sper sa nu mai boxeze cu el sau sa i vina vreo idee sa i provoace pe Ward sau Abraham…..n are sens,oricat am vrea noi sa l facem mare pe Bute el e micut de tot,in plus aceasta asociere cu alde Rudel Obreja spune multe despre el

danm (17 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 16:53

@chiorean probabil ai vrut să scrii chiorect 🙂

Gicu (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 16:53

Montreal Gazzette il invita pe Stephane si Lucian sa ne explice de ce a inceput meciul asa de retras.
Intr-o perioada scurta de timp ei ne va explica de fapt care a fost filozofia acestui meci.
Jurnalistii isi fac treaba lor, critica si obiecteaza la adresa unui eveniment fara sa cunoasca natura acestuia.
Cu certitudine cei doi stiu mai bine decat oricare analist ce au de facut, asa ca mii de comentarii far de prisos n-si au rostul, nu au esenta si trec fara sa lase ceva in urma.

ralffy_mr (52 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 16:54

@ #14 ca sa nu mai spun ca in fiecare pauza i se spunea ca trebuie sa dea mai mult…desi dupa statisticile televiziunii Bute era in fiecare repriza peste adversar…

dean (6 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 17:07

Domnule Ovidiu, cunoasteti la fel de bine ca si noi nespecialistii,ca in sporturile in care se invart milioane nu mai apar de mult surprize… rezultatele sunt „firesti” iar surprizele apar atunci cand trebuie.

De acord cu ideea articolului. (4 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 17:09

Am vazut meciul dimineata, pe Money.ro, in comentariul isteric al celor din studio, cu Doroftei in frunte. Am fost influentat de maniera lor de a vedea lucrurile si mi s-a parut ca Bute ar fi invins, dar destul de chinuit.
Am revazut meciul la citeva ore, inregistrat si fara emotia din timpul transmisiei directe. Invit la experienta.
Am vazut un Bute calm, care a provocat si rezolvat cu succes situatii asemanatoare acelora care l-au condus la panica in meciul cu Froch. S-a lasat dus in corzi de unde a iesit mereu cu succes, calm, prin eschive si cu lovitura. Am vazut un Bute care a dominat TOATE finalurile de repriza. Am vazut momente suficiente cind Bute a primit fara frica schimbul brutal de lovituri si a absorbit lovituri dure fara sa se lase afectat. Mai cred ca scorul pus in discutie, 118 – 110 e cel mai aproape de adevar, rusul lovind mai mult dar in aer sau blocaj. Si, la fel ca dl Ioanitoaia, cred ca rusul nu e de baut intr-o lingurita.
Cred ca Bute a dat un examen, in primul rind psihologic, pe care l-a trecut cu succes. Chiar cred ca poate sa vina Froch si sa nu ne temem.
Revedeti meciul calmi, fara patima si idei preconcepute si o sa va dati seama ca Bute chiar a revenit.

Dan Bînci (2 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 17:12

Fratilor, Bute acum descopera ca boxul nu se face sa te arunci ca o prastie aiurea peste adversar. Este primul meci , si ascensiunea a inceput. Asa usurel pana la froch ar mai trebui cel putin 2 meciuri. eu si acum raman la parerea de prima data ca Canadienii i-au ales greist tactica de lupta cu Froch. In BOX ca si in fotbal joci ce ti se spune, de aceea ai un antrenor si niste oamenii care pompeaza niste bani. Poti sa fii campionul campionilor daca miza si casigul este mai mare de partea celuilalt sportiv el va castiga ca astea sunt regulile. Performanta unui sportiv este pana la un anumit punct, cand mizele si banii sunt multi, trebuie aparate interesele. Cam asta ar fi de spus .

Smart O (51 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 17:17

Pentru froch mare consumator de bere si alte bauturi anul va aduce o lentoare in miscari si mai putina putere de explozie iar atunci poate si bute va putea sa puncteze . Altfel , nici o sansa .

alex (46 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 17:18

Si tu nea Ovidiu?? Tu esti pentru jurnalismul (partea de FOTBAL) din Romania ce este Messi pentru Barcelona. Ramai la fotbal nea Ovidiu, pentru ca boxul este alta mancare de peste..Daca dumneata crezi ca Bute a boxat bine,atunci sa-l fereasca Dumnezeu de o spitalizare din partea lui Froch..Rusul este un semiprofesionist, cum bine a observat toata lumea, trebuia batut LEJER. Asa capeti incredere? Cand la tine acasa te domina un adversar format pentru kickboxing?? Avea saracul Lucian capul cat televizorul, vorba romanilor..Un coleg de-al dumneavoastra a scris recent un articol despre Mutu..cum ca Mutu se minte ca mai e ce a fost..Din pacate asa este si in cazul lui Lucian. Urmele lasate de Froch sunt adanci, adanci RAU si doar trecerea anilor o sa le stearga, nu doar cateva luni..Lucian a boxat cu frica, si Felix cred ca vedea asta din spatiu..Daca se prezinta asa si cu Froch nu il vad bine..

Poate o sa intelegeti de ce mai marii boxului din SUA l-au refuzat mereu..Lucian este un „pretty boy”, e super tehnic, este agil..dar nu este „rau”. Imi pare rau ca toti romanii neputinciosi se transpun in el, in imaginea lui de (fost) campion. Asa se simt si ei reprezentati de „marele” Lucian Bute, care dupa meciul cu Mendy a lasat o grupa de copii + antrenorul care l-a crescut, sa il astepte pentru ca a promis ca se intalneste cu ei..dar mai important a fost dineul organizat de Udrea si prietenul Rudel..pacat ca lumea nu vede adevarul si nu intelege ca Bute lupta DOAR pentru el si atat…

Miki Maus (19 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 17:20

Întrebarea nu e dacă Bute îl poate bate pe Froch, ci dacă poate termina în picioare.

fiji (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 17:22

S-a vazut ca Bute a avut o oarecare frica in primele reprize dar si-a revenit pe final. Abia astept sa vad meciul cu Froch. Daca va fi la Montreal, Bute nu are cum sa piarda! Orasul asta il iubeste, surprinzator cat de multa lume a fost aseara la Bell Center pentru Lucian, nu ma asteptam chiar asa.

ralffy_mr (52 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 17:40

@ de acord cu ideea articolului

Ma bucur ca esti in aceeasi idee cu mine…ma simteam cam singur :D) eu am vazut meciul doar pe youtube..cand m-am trezit (sunt in UK) si pentru mine asta a fost un test reusit pentru lupta cu Froch… strategie de pregatire… desi comentatorii englezi(canadieni) erau cam confuzi…mereu nu intelegeau de ce se retrage bute in corzi…este foarte simplu…astepta loviturile …a stat sa fie lovit..si a punctat cat sa castige meciul… recomand din nou sa cautati rundele pe youtube si sa vizionati meciul….sper sa aveti si putere de analiza…. astept cu nerabdare meciul revansa cu Froch..chiar si daca va pierde… va fi altfel de meci.

Dr-Acu (13 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 17:43

„calul moare de drum lung si…. de grija altuia”!!!!
Sunt indignat de comentarii facute de unii care n-au luat decat „bataita la popou” cand erau plozi.
A fost un meci, vine altul, iar pumnii si banii sunt incasati de sportivi. Cum, si in ce fel, e numai treaba lor. Noua daca ne place, ne uitam. Daca nu, NU! Nu este insa deloc dragut din partea noastra sa „scuipam” in obrazul isangerat, transpirat si muncit al unui sportiv.

Scoala Primara (3 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 17:45

Chiar si un ageamiu ca mine vede de la o posta ca Bute nu ar avea decit sanse modeste in fata lui Froch sau Ward. Daca va lupta cu unul dintre ei o va face numai pentru bani, fara a spera la victorie.

coco (401 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 17:47

Corect, Nea Ovi, ca si forma continuu. DEX nu ai dreptate si nu il prinzi cu asemenea greseli. Multe felicitari pentru articol. Treaba cu nespecialistul e un alint. Ramai cel mai tare prin puterea observatiei si prin tact. Ca Bute nu mai e cel de acum 2-3 ani si asta e adevarat, dar azi a fost mai bun. Ideea ca Gracev nu are valoare e o mare prostie.

De acord cu ideea articolului. (4 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 17:53

@ ralffy_mr
Nu trebuie sa te simti singur. Internetul e democratic cu opinia. Cei mai multi par a avea dreptate. Asta nu inseamna ca o au. Probabil ca un soft de analiza ar da mai multa putere argumentelor pro-Bute, dar aici e ceva mai mult.
Nu pot pricepe de ce un roman ar simti satisfactie pentru un eventual esec al lui Bute. Poate pt. ca unora li se pare atractiv sa inteleaga lumea in termeni de prada si pradator, cum e unul mai jos, care sustine ca numai romanii neputinciosi se pot identifica cu Bute si vrea sa vada in Bute un neputincios. Dar fara asa mare show, sint convins ca Lucian va razbi, pentru ca are, nu cojones, cum le place unora sa numeasca predispozitia la succes, ci inima, care e ceva superior.
Bute a dat o proba la acest capitol si a aratat ca are inima (au zis si americanii asta) si minte.

Claun (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 17:59

Corect, nu va dezmintiti. Acum a boxat cu Gracev si a invins, meciul cu Froch va fi mai greu, dar nu trebuie comparate. Ca roman ma bucur ca tineti cu Bute.

@Gogu (3 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 18:00

Ma ‘specialistule’, arbitrii au fost din 3 tari diferite, mereu vin i*** cu teoria conspiratiei!

ralffy_mr (52 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 18:01

@ Dr-acu
Foarte corect….in special partea cu respectul pentru munca lui Bute… insa oamenii isi pot exprima opinia cu putina decenta si o idee/argument clara/clar…
respect

Marius_Rapidus (4 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 18:03

Mie mi se pare ca Lucian a ajuns in faza decisiva a carierei. Pana inainte de Froch a trecut ca prin branza, fara sa se sifoneze serios. S-a pastrat binisor. Acum va trebui sa-si schimbe stilul, sa iasa la bataie, in USA nu esti acceptat deca te menajezi. Pur si simplu s-a antrenat cu Grachev la stat in corzi si incasat. Ideea e sa nu iei pumni chiar in plin si pe contre, si asta nu s-a intamplat. Dimpotriva, i-a plasat rusului si cateva contre bune, dar asta e obisnuit sa ia in cap picioare goale nu pumni cu manusi. Eu in locul lui Lucian l-as studia pe video cat mai bine pe Brandon Rios, maestrul boxului in stil clasic american. Daca va reusi sa alterneze lupta de la distanta cu momente de forcing bine alese va fi cu adevarat cel mai bun.

un moldovean (15 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 18:05

Am citit 7-8 comentarii cu referire la articolul de mai sus. Multzi, f multzi semnatari de coment sunt carcotashi. D-l Ov. Ioanitoaia, comentand in stilul inconfundabil, are perfecta dreptate. Exemplul cu accidentul de masina este ales perfect. L.Bute l-a batut pe rus. Asta se vede fara sa fii specialist. Nu l-a batut cum am fi dorit noi. Dar oare cum am fi dorit ? Comentariile din studioul Manytv au fost extrem de ironice cu iz adanc de rautatzi. Cel care „zicea ironic” despre boxul practicat de Bute (si alegerea adversarilor) nu accepta sa admita ca perioada lui de varf a trecut, ca asha este in viatza. Probabil nu shtie zicala: „cand vorbeshti urat despre cineva, defapt nu spui nimic despre el ci spui totul despre tine. Mai ales despre caracterul tau”.

mihai (13 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 18:10

un comentariu „obosit” la fel ca si amicul bute cocolosit din nou aici; prietene treci la fotbal si nu-ti mai obosi intelectul sa scrii despre ceva ce te depaseste, bute e bun de luat medalii la amatori sau bani din meciuri cu adversari slabi, cea ce am vazut de dimineata (cu exceptia a 2 min din repriza 12-a) a fost confirmarea finala ca doar spitalul il salveaza intr-o confruntare cu oricare din super six

skeptik (4 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 18:13

‘nea’ Ovidiu, toti care nu sint nemultumiti de prestatia lui Bute nu o pun prin prisma meciului cu rusul sau daca a fost bine moral pentru el sau nu(a fost), ci prin prisma revansei cu..Froch, ,si aici vine adevarul: Bute nu a invatat nimic din meciul cu Froch, s-a aparat continuu, in retragere, in CORZI, din nou si l-a lasat pe un rus ‘anonim’ sa-i dea o caruta de pumni,care, cu toate eschivarile lui bune(cel mai mare atu al lui Bute), multi pumni l-au atins rau si a simtit-o! Eu cred ca l-au subestimat pe rus, a fost foarte tare si foarte activ! Din pacate, Froch e mult mai bun, mult mai multa experienta si are ceva ce Bute nu are, ‘the killer instinct’, ‘street figher’ instinct, e cam ‘huligan’ Froch, de accea Bute nu’l va bate niciodata! Daca jucau aseara, Bute o lua KO in rundul 2 !! Cind arata frica si se apara,e terminat! daca ar juca tot meciul ca rundul 12, ar bate pe..oricine!! Sa vedem ce se va intimpla!

nykugl (10 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 18:23

1.mosule macar el a fost invins de un om si nu un oarecare dar tu ai fost invins de cantar sau macar asa ai recuperat din bani ce ai fost ars de interbox.2.el macar a revenit dupa infrangere dar tu ai abandonat.3.de ce ai fugit de floyd.m.cu contractu pe masa.4.infrangerea a fost o manevra de ridicare a cotei la pariuri iar revansa castiga ko max repriza 5,aceeasi cota ce a avuto froch 20.vedeti exemplu de ce fratii clisco nu au acceptat nici odata meciuri in afara germaniei,va spun eu am fost boxer campionul pune conditii si sa facut meci in anglia ca sa fie motiv dar cred ca nu trebuia sa fie asa si de asta bute a zis am vazut cine mie aproape a stiut ceva dar nu tot.froch nu trebuia sa dea asa tare dar cand sa trezit era prea tarziu

John (564 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 18:24

Exact asa s-a desfasurat meciul si eu l-am gandit la fel. Nota 10 pentru obiectivitate.

nykugl (10 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 18:25

cat despre rus a vrut sa testeze meciul cu froch sa incaseze sa iasa din clinci daca ar fi vrut era ko dar vrea sa ii adoarma pe cei carcotasi sa nu fie probleme cu meciul revansa

Manthon (25 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 18:35

Noi romanii trebuie sa fim iubitori de Bute ! In primul rand ! ! Restul ( tactica , adversar, theoria conspiratiei , americanii si rusii , Obreja si Doroftei , ect.) e tacere .

Mutu (14 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 18:42

@ mihai. Citeste-l pe un moldovean si baga la cap. A fost meci cu Galcev, nu cu Froch, nu mai prinde muste.

ralffy_mr (52 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 18:46

@skeptik
Tin sa te contrazic..Bute a invatat exact ce trebuia din batuta cu Froch… S-a aparat bine… A facut pasul inapoi intentionat..pentru a incasa.. repet…Grachev a fost ales pentru stilul si forta asemanatoare cu cele ale lui Froch.. a facut pasul in corzi pentru a exersa lectia invatata din meciul cu Froch… n-a fost doar atat…a fost si factorul psihologic care l-a afectat si l-a facut pe bute sa fie foarte precaut…insa Bute a depasit ..parerea mea, pragul respectiv…
Si ca sa continui ideea…strategia a fost sa termine meciul in 12 reprize…sa se apere…sa incaseze pentru anduranta si sa loveasca cat trebuie pentru a castiga…ultimile 2 reprize au aratat ca bute s-a eliberat de acea umilinta…si cu siguranta…in 6 luni pana la meciul cu Froch..se va pregati si mai bine.

jimmy (18 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 19:04

http:////www.youtube.com/watch?v=My1cvBT5HYQ&feature=related…..doar aici puteti vedea cele mai tari faze de la umilinta lui bute:D

Augustin (268 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 19:07

Ok meciul, ok comentariul. Nu poate fi judecata lupta cu Galcev in perspectiva celei cu Froch. Atunci va fi altceva.

Vasile CHIRITA (5 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 19:17

Vă felicit, domnule Ioanițoaia, pentru poziția pe care ați luat-o în articolul dvs. referitor la victoria lui Lucian Bute asupra boxerului rus Denis Grachev. Subscriu total la ideile dvs., precum și la modul de abordare, de exprimare. Aveți perfectă dreptate. Poate ar fi timpul ca unii dintre ziariști și dintre comentatori să-și pună întrebarea ce au făcut dumnalor, mai mult ca Lucian Bute, pentru sport, pentru țara sa. Eu înțeleg pe cei care vor să-și exprime opinia, cu competență, cu sinceritate, așa cum, de exemplu, o face Leonard Doroftei (consider fără răutate și fără invidie, ci cu competență și cu suferință). Cu nerăbdare aștept întâlnirea celor doi mari sportivi, la Pechea, așa cum a promis „MOȘU”. Nu este o rușine să afirmi că ești alături de asemenea oameni cu voință, caracter și cu dragoste de pământul natal, cum o fac unii ca Lucian Bute, ca alți boxeri de elită și ca alți sportivi de mare performanță (din toate sporturile) cu care s-a mândrit și se mândrește România.

Aurelian (6 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 19:22

nea Ovi=comentariul a fost grozav-aici vad o multime de pseudospecialisti…acolo in ring e altceva-spre deosebire de Mosul care n-a avut consilieri ca Bute care sa-i aranjeze o multime de mrciurimai usurele si cu burse bune=de aici si frustarea lui Doroftei,caruia âi multumesc pt faima adusa României…Bravo =pt amândoi pt cinstea agusa tarisoarei noastre atțt de incercate..

isti (15 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 19:32

vezi, nea ovi! Bute nu se ma vinde, ca alta data. Argument: s-au vandut putine bilete, fata de alte gale cu Lucian. Drept urmare se fac declaratii si se scriu articole in concordanta cu piata, dar in contradictoriu cu adevarul, cu eea ce s-a intamplat in mod practic. E bine, atat Dv s, cat si ziarul GSP, si alte pubilcatii din tara, fac EXACT LA FEL cu CFR!!!! Macar sa aveti coloana vertebrala intacta, si sa nu va faceti ca va mirati!!!

ralffy_mr (52 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 19:40

@ jimmy … stim cu totii ce s-a intamplat…cand vii cu ceva nou…sa concepi o idee??? sau esti intarziat cumva ramanand blocat la data meciului Froch -Bute?

Dann (1 comentarii)  •  4 noiembrie 2012, 19:46

a risipit orice bănuială legată de un posibil aranjament.”-adica sa fim multumiti ca nu a fost blat nu???MULTI faceti o mare greseala si anume ii indentificati pe cei care spun ca Bute la ora actuala e MOALE ca fiind dusmani sau impotriva lui…Fals.-ii vrem tot binele doar ca suntem putin mai realisti(cu motiv)si ne-am saturat mereu sa ne punem speranta in ceva si sa nu ne iasa(vezi meciul cu froch)parerea mea e ca Frumuselul o sa fie muscat din nou de Cobra oridecate ori se vor intalni in viata asta!Respect!

Comentează