Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua nu e Barcelona Estului!

Deși Steaua a fost eliminată surprinzător din “optimile” Cupei României, ba și de către o formație considerată satelitul ei, dacă nu și vasalul, roș-albaștrii s-au străduit să minimalizeze eșecul. Cu excepția lui Reghecampf, care nu -și-a ascuns dezamăgirea, ceilalți au […]

joi, 1 noiembrie 2012, 4:46

Deși Steaua a fost eliminată surprinzător din “optimile” Cupei României, ba și de către o formație considerată satelitul ei, dacă nu și vasalul, roș-albaștrii s-au străduit să minimalizeze eșecul. Cu excepția lui Reghecampf, care nu -și-a ascuns dezamăgirea, ceilalți au bravat. Firește, în frunte cu incorigibilul Gigi Becali. Au pretins că nu i-a interesat Cupa, că albă, că neagră, că hîra, că bîra, basme de adormit copiii. Cunoașteți povestea, cînd n-ajunge la struguri, vulpea se jură că-s acri.

Prefăcîndu-se bucuros că a ieșit dintr-o com-petiție care-l încurca! , patronul din Ghencea s-a pornit împotriva a 4 jucători, anunțînd public că a decis să-i trimită la plimbare pe Dumitraș, Filip, Tibi Bălan și Rocha. Că se va descotorosi de aceștia.

Conform părerii latifundiarului, problema Stelei ar fi constat miercuri în prestația slabă a celor de mai sus. În general, a rezervelor. Opinie de discutat, ba și de combătut, atît timp cît senatorii de drept Chipciu și Cr. Tănase au ratat penalty-urile de departajare și, implicit, calificarea!  Introduși după pauză ca să forțeze victoria, ambii au decepționat. Mîini moarte.

De unde Gigi Becali se bătea cu pumnii în piept că Steaua posedă 3 echipe cu care poate înainta pe 3 fronturi, în Liga 1, în Cupa României și în Europa League, ar fi cazul să se tempereze, să dea sonorul mai încet. Corect, Steaua s-a schimbat în bine sub bagheta lui Reghe, însă e departe de a fi invincibilă. Și mai departe e de “Barcelona Estului”, cum o alinta deunăzi, îmbătîndu-se cu apă rece, propriu-i finanțator. Mai rămîne drum lung pînă acolo, foarte lung. Latifundiarul să mă ierte, dar cine nu știe să piardă nu știe nici să cîștige! Scuza că a rulat rezervele cu Concordia ține  și nu prea. La nivel înalt, îți trebuie lot, nu doar echipă. Altminteri  te sufoci. Cînd am scris că Molde a aliniat pe Arena Națională garnitura secundă, fanii Stelei m-au contrazis. Unii chiar -m-au luat la rost pe blog, susținînd că Solskjaer  ar fi menajat numai 3-4 titulari. Cîteva zile mai
tîrziu, după ce Molde a folosit în derby-ul intern  cu Rosenborg un singur fotbalist de la Bu-curești, pe Soderberg, s-a văzut cine a avut dreptate.

Iată de ce returul din Norvegia, programat joia viitoare, se anunță teribil pentru roș-albaștri, infinit mai dificil decît partida de 2-0 din manșa întîi. Slăbiciunile arătate de steliști nu scad din meritele învingătorilor, principalele virtuți ale jucătorilor din Chiajna fiind ambiția și dăruirea. Deși înfruntau liderul autoritar al Ligii 1, ei nu s-au temut. Dimpotrivă, s-au scuturat de complexe și, cu un Ghionea impecabil, au transpirat ca niște salahori. Conștient de calitățile băieților săi, dar și de limitele acestora, Ilie Stan a gîndit meciul asemenea unui șahist de clasă.

Ordonînd o echipă scurtă, i-a cerut să stea sus și să închidă culoarele pe benzi în așa fel încît vîrfurile adverse să primească puține centrări. Ajutat și de șansă, “Iliesta” și-a atins scopul și a trăit miercuri una dintre cele mai frumoase seri ale cari-erei. În condițiile în care Concordia Chiajna va deveni Concordia Ilfov și-și va tripla bugetul către 6 milioane de euro anual, vom mai auzi multe lucruri frumoase despre ea. Sigur.

Comentarii (91)Adaugă comentariu

lord belial (434 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 16:52

bine ca am scapat de taranoiul ala de ilie stan. degeaba, ioanitoaio, steaua rupem tot in cale, in campionat si euro league. ni se rupe de cupa rominiei

Mike (8 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 16:56

Nea Ovi imi pare rau ca nu esti obiectiv. Da, e adevarat ca Steaua a fost eliminata de Chiajna. Dar la penalty nu exista echipa care sa poata spuna noi castigam clar la penalty. Chiajna e pe locul 7-10 la egalitate cu inca 3 echipe, iar Steaua cu rezervele NU au pierdut ci au facut egal, si in deplasare. Daca erai corect ai fi vazut ca Chiajna nu are decat o infrangere acasa, Dinamo si Rapid n-au batut la Chiajna.

Sorin (55 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 16:57

Bine nea’ Ovidiu, despre CFR n-aveti nimic ?!? Pai, se poate ?!? Aaa. n-ati aflat ?!? Au avut meci. S-au chinuit cu Botosani. Si, sa stiti ca au si antrenor nou . Cred ca e ceva putred acolo… Lasati Steaua sa scrie altii despre ei. CFR , asta e subiectul cel mai important !
Va rog, scrieti despre CFR. Si numai de rau, va rog !

ripper (23 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 17:00

Se vede ca ai ramas tot la stadiul de GSP TV d-le Ioanitoaia

adi_stelistul (359 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 17:06

Perfect de acord cu ce-ati afirmat aici. Steaua e pe un drum bun, dar abia l-a inceput. Mai e mult, foarte mult, pana departe. Bravada cu „nu ne intereseaza Cupa” nu e adevarata (ca dovada ca dupa castigarea Cupei de acum 2 editii acelasi Becali se batea cu pumnul in piept). In sfarsit, definitiv neincrezator in capacitatile manageriale ale patronului Stelei, nu vreau sa comentez prea mult pentru ca ce se intampla in acest sezon pare sa ma infirme (adica Steaua sa fie pe un drum bun) – si asta ma bucura, sincer. Dar cred ca mai e mult pana departe si mai cred ca nimeni nu e mai capabil sa dea cu piciorul la o chestie care merge decat Becali.

ralffy_mr (52 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 17:06

@ Mike… bai ..steaua e eliminata..deci a luat bataie…end of story..nu vorbim de campionat ci de cupa..unde castigi sau pierzi…ce rost are sa aduci nuante de liga1??? ca-i egal..ca altceva…

berbec (1 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 17:09

Chiar daca am pierdut calificarea nu e chiar o mare drama. In momentul de fata fotbalul se joaca in proportie de 99% pentru bani si 1% pt restul. Campionatul iti aduce bani daca il castigi (20-25 mil E – calificare UCL, bilete meciuri acasa, bonus pt castigare campionatului etc) si EL akm aduce si ea sume frumusele de bani fata de ani precedenti, in schimb din cupa romaniei nu pot sa strangi mai mult de 1 mil E nici daca o castigi. In 90% din campionate echipele mari joaca in cupa cu rezervele si multe din favorite sunt eliminate. Vezi rezultate si ieri si etapa precedenta.

craiova (1 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 17:10

da craiova ce face ?

stelistu (13 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 17:12

e adevarat ca joaca mai bine decit a jucat in ultimi 10 ani
dar e departe de ceea ce viseza Becali in general presa si televeziunile o ridica prea mutl in slavi dandu-i apa la moara lui Becali care oricum face din victorie nunta si din infrangere inmormantare

m68 (61 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 17:25

Prin insusi faptul ca jiji zice ca nu-l intereseaza Cupa Romaniei , nu face altceva decat sa mai confirme inca odata prostul management pe care el insusi il conduce. Profesionalism 100% inseamna sa castigi tot ce se poate si sa lupti pina la ultimul strop de sudoare. Asa face BARCELONA .

razvan (2 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 17:25

sunt un mare stelist si pe langa asta respect site-ul gsp fata de celelalte dar acest articol scos de domnul Ioanitoaiama face sa ma scarbesc de acest site.Daca cineva are de spus ceva de steaua in acest campionat in afara de lucruri bune si frumoase…imi pare rau,Ce sa mai vorbim atunci de celelalte contra candidate ale stelei care sunt sub orice critica.Va respect domnule Ioanitoaia dar imi pare rau ca vorbiti asa de steaua cand s-a vazut clar ca ceea ce a spus domnul Becali ca cei 4 jucatori nu au ce cauta la steaua asa e.Priviti ultimele meciuri ale acelor jucatori de care patronul stelei a amintit.In fine inteleg frustrarea unora pentru jocul stelei de anul acesta si pe mine personal ma incanta iritarea lor.

Dragos (2 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 17:26

@lord belial, gramatica si ortografia sunt un necunoscut pentru tine, stelist clasic cu 2 clase mai mult ca trenul.

Tudor (41 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 17:28

nu a făcut ceva arbitrul la Cluj în favoarea CFR-ului ?
hai, nea Ovi, găseşte tu / găseşte tu/ găseşte tu CEVA !

m68 (61 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 17:30

Atata timp cat jiji va conduce STEAUA la club va fi doar semiprofesionalism si schimbare de plan de la o zi la alta.Cum se explica ca in ultimii 7 ani STEAUA are doar o CUPA A ROMANIEI???? (si aia castigata de OLAROIU singurul antrenor care nu face ce zice jiji) Din pacate la club totul se face pompieristic .

ralffy_mr (52 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 17:36

pana una alta…Steaua a ajuns o echipa de cocalari…condusa, si nu manageriata, de mai marii cocalari MM si JJ…

m68 (61 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 17:37

CFR-UL lui paskany si-a facut in 7 ani un palmares mai bogat decat al Rapidului .Steaua lui jiji a luat o Cupa a Romaniei in 7 ani? Cine era CFR , acum 7 ani??? Cine era STEAUA acum 7 ani??? Daca raspundeti la aceste ultime intrebari , o sa aflati si ceea ce va urma pt fotbalul romanesc.

Romeo (1 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 17:38

A pierdut si Liverpool calificarea si alte echipe mari in cupa. Si toate au jucat cu echipa a doua. Si asa calendarul e supraincarcat: campionat, europa plus echipa nationala. Ce sa faci cu cupa ? Steaua a luat-o in 2011 si ? Si intr-adevar, cei patru nu au fata de steaua. In locul lor: Maxim, Tembo, Grozav si Junior Moraes. Ce parere aveti, plus repatriat Radut si ceva din pustii lui Hagi pentru viitor. Ei, atunci Steaua ar fi intr-adevar de…vis.

m68 (61 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 17:38

P.s. Sant suporter al STELEI care azi noapte nu a dormit din cauza esecului, si va scriu din…….BARCELONA.

jiji (12 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 17:40

Adevarat graiesti domnule Ioanitoaia Tanase la steaua e o petarda,Nicolici e catastrofa si apoi cum sa joci cand propriul tau tata spune ca esti catastrofa vezi Balan Dumitras,Rocha,Filip,mai deunazi de Rusescu spunea ca il inlocuieste cu Tatu si apoi sa vezi ce echipa are. Rusescu care e unul dintre cei mai buni din lotul stelei. Pana o sa fie patron la aceasta echipa acest bECALI STEAUA O SA TOT ASPIRE LA TITLURI

CRAIOVA MAXIMA (8 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 17:42

E TARE ASTA CU SONORUL MIC . DAR SA DEA SI IMAGINEA MAI JOS [ ca pe timpul lui ceausescu la tv. alb-negru ] si sa opresca TELEVIZORUL .

ioan (2 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 17:42

cred ca acest comentariu va fi sters.eram sigur la un momentdat ca tu erai singurul care doreai sa faci lumina in fotbalulu romanesc.dar ai dat inapoi.sunt in joc mult prea multi bani,si sunt convins ca anumite dezvaluiri ar face ca televiziunile de specialitate sa dea faliment.desi sunt dinamovist convins cred ca chiajna nu a batut intamplator,precum si bistrita pe dinamo.daca cel putin una din doua sau din trei se vor dovedi multe antene vor fi aruncate in strada.e clar ca si urmasii lui sandu sau dragomir vor inchide ochii la anumite lucrurui.pt mine personal o sa pari un om echidistant cand o sa te iei la lupta cu cei mai iubiti conducatori de federatii si de ligi precum si cu cei mai frumosi si destepti impresari.

doru (43 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 17:46

nea Ovidiu,daca Molde a sacrificat cupa EL pt campionat si o laudam,de ce Steaua e hulita pt acelasi lucru?

Sanchi brăileanca (5 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 17:49

Puţină logică nu strică niciodată.
Steliştii n-au pretins că nu i-a interesat cupa deşi au jucat cu rezervele, doar că e mai bine cum a ieşit , perfect adevărat , nu e nicio contradicţie.
Chiar e mai bine pentru Steaua c-a ieşit din Cupă urmează meciuri grele pe zloată , zăpadă şi noroi , pot apărea accidente , recuperarea e mai grea etc.Că unora le pare rău e clar dar adevărul ăsta e.
Cei 4 , exceptînd poate Dumitraş , erau deja pe plecare , acum au ‘confirmat’ , decizia era luată , transparent demult , nu de miercuri , care-i problema cu pornirea?
Presupusa problemă a Stelei datorată prestaţiei slabe a cvartetului poate fi combătută prin penaltiurile ratate de Chipciu şi Lemn Tănase?Ce are una cu alta? Dacă cei doi marcau ăilalţi jucau bine , nu mai constituiau o piatră de moară?
Nicio echipă din lume nu e invincibilă , Steaua este şi a fost , inclusiv cu cocoana Chiajna , greu de ucis.
Problema aşaziselor trei Stele în trei competiţii e aroganţă marca JJ hai să-i sărim în cap că cineva a făcut un egal norocos cu echipa a II-a.
Hai să-i reproşăm Stelei că n-are lot , cînd alţii se încropesc cu jucători doi la leu , proveniţi de temiriunde , neplătiţi de-un an , cu cererile de jucători liberi în jambiere.
Molde a jucat cu rezervele , e adevărat , şi poate s-o facă şi-n retur dacă mai au vreun meci decisiv.
Şi atunci , ce mai chichirez gălceavă?

lungu (25 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 17:52

@razvan. Si cu ce e vinovat Ioanitoaia ca 4 jucatori ori 7 ori 9 nu sunt de Steaua. I-a adus el sau ce? Observatiile din articol sunt pertinente, iar articolul excelent. Ca nu le convine stelistilor bolnavi, e alta chestie. Sa se trateze.

Smart O (51 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 17:58

Ce a gresit reghe . 1 rocha – jucator de divizia 3-a fara nici o calitate si mentinut toata partida 2-costea a fost cel mai activ si a ramas cel mai activ si dupa ce a fost schimbat 3 – introducerea indolentilor chipciu si tanase care si-au batut joc de echipa . Dar eu ramin la parerea mea ca daca nu ar fi casele de pariuri toate competitiile ( nu numai interne ) ar fi altfel . sa s-a mutat cazinoul pe terenurile de sport .

doru (43 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 18:04

uitati prea repede ca Steaua e singura echipa din Romania care an de an nu lasa ca Europa sa uite de campionatul Romaniei…celelalte echipe care au avut sanse si-au batut joc de toata agoniseala ,,Barcelonei estului”…

Smart O (51 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 18:04

Perioada neagra e la inceput . Urmeaza dinamo , molde , kopenhaga , stuttgart plus alte surprize. Sa nu uitam ca tanase a lipsit pentru un cartonas rosu luat stupid (asta e mentalitatea ) echipa a doua dar au luat la cartonase cit pentru cinci etape si totul se contorizeaza .Daca in formatia de titulari nu prea primeste gol sint etape cind nici nu marcheaza sau daca o face de multe ori e ceva intimplator . De la mijloc in sus steaua e anonima .

flo_ax (44 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 18:05

10 titulari certi lipsa din formula de start, echipa de aseara n-a fost Steaua. PUNCT. Si meritul Concordiei e doar ca a participat, practic rezervele Stelei batandu-se singure. Atata ii laudati, dar urmariti un rezumat, raportul ocaziilor fiind de 8-3

Cristi84 (3 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 18:12

Reghe a pregatit mult prea bine Concordia in returul trecut… Deci principalul artizan al eliminarii Stelei, e chiar el… Ar trebui sa iasa in fatza, si sa-si ceara scuze… :))

john (5 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 18:12

Ioanitoaia sa nu mai vorbeasca de altele, ca vad ca a uitat de Craiova. Mai stie cineva ca exista unul Mititelu? Ala care zicea ca in 2 saptamani gata cu Mitica si Nasul?

Ovidiu (6 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 18:21

Cata vrajeala au unii: nu ne intereseaza cupa, sau echipa a 2-a, dar nimeni nu zice ca a tratat meciul cu indiferenta sau ca s-au vazut cu sacii in caruta inca de la tragerea la sorti. Trebuia cineva sa ii aduca cu picioarele pe pamant si cineva ala este Chiajna. Baietii aia au jucat fotbal si au demonstrat (ca si Urziceni daca va amintiti) ca nu sunt rebuturile Stelei.

ovidiu (1 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 18:27

@68,Rapidul are 3 campionate,13 cupe ale Romaniei si 4 supercupe iar CFR nu cred ca au mai mult de 7 trofee

Man (5 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 18:29

Dorule, nu o huleste nimeni pe Steaua. Dar nici nu e normal sa o laude dupa o…eliminare. Dl. Ioanitoaia e dur pentru ca fata cu aerele de marire ale lui Becali Steaua mai are ani lumina sa creasca.

lord belial (434 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 18:33

@dragos – serios? hai ca ma faci sa rid pe tine. prostovane, gramatica si ortografia sunt:
a) o necunoscuta pt tine
b) niste necunoscute pt tine

asa se acorda corect, pt ca sint de genul feminin. plavane

luben (1 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 18:34

@Smart. Ia spune cati jucatori antrenati de Reghe sezonul trecut mai sunt la Chiajna? Vreo 2-3, asa ca…

ralffy_mr (52 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 18:38

este o jignire crasa sa tot asociati numele Barcelonei cu Steaua!!!

Serghei (107 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 18:40

Steaua a pierdut si n-ar trebui sa minimalizeze meritele celor de la Chiajna. Insa Cupa este o corvoada pentru marile echipe. Practic, nu-ti aduce nici bani, nici calificarea in Champions League anul viitor. Tin minte ca Realul a luat 4-0 de la Alcorcon, o echipa anonima. Tot asa, fiindca au tratat superficial Cupa. Barca la fel, acum doi ani, a pierdut acasa 1-2 cu Sevilla si a iesit. Ca sa nu mai zic ca in Anglia finalista cupei a fost Stoke City acum un an. Peste tot, echipele mari joaca cu rezervele in Cupa. Faptul ca Steaua a iesit nu conteaza atat de mult.

Gino (513 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 18:43

@lord belial. Cu suporteri ca tine Steaua nu se poate lauda. Esti meltean, foarte fraier, cel mai narod. De acord cu Dragos, treci inapoi la abecedar!

kenex (1 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 18:45

ma sunt stelist dar sa fim seriosi steaua a jucat cu rezervele si a pierdut la penalty-uri cu o ekipa care bubuia mingiile ,la penalti poate pierde oricine,portari sunt in cele mai multe cazuri eroii nu uitati de real- bayer sezonu trecut de cl cine au ratat acolo este norocul si orikm steaua are echipa si sa stiti ca orice ekipa are jucatori mai slabi iar cei slabi nu vor supravietui niciodata si vor pleca , si pana la urma nimic nu e vesnic sa stiti treb sa mai ia si steaua bataie sa stie cum e de dormit am dormit linistit dar nu imi pare rau ca am pierdut mai mult de doua ore sa vad ekipa favorita indiferent daca era de liga a5a sau din primera sunt fericit ca am putut vedea meciul si terminati cu rautatile bucurativa de viata pentru k nu sti ce-ti rezerva viitorul numai fiti rai e o tara libera 😉 —HAI STEAUA!!!— ;))

Serghei (107 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 18:45

@Man, Steaua mai are loc sa creasca, dar nu pentru ca a facut 0-0 Chiajna cu rezervele. Articolul s-a folosit de meciul din Cupa ca un pretext din punctul meu de vedere.

Dl Ioanitoaia ar fi putut astepta o infrangere in 90 de minute cu cel mai bun 11 in teren a Stelei (poate, cine stie cu Dinamo), si abia apoi sa fi scris articolul asta. Si prin faptul ca s-a facut comparatia cu Barca, care si ea a comis-o intr-un mod celebru prin cupa 0-4 la Getafe pe vremea lui Ronaldinho parca, face ca articolul sa nu aiba sens. Steaua s-a inscris doar in randul echipelor ce au folosit rezervele intr-un meci de Cupa si s-a ars. Dar orice concluzie dincolo de asta e abureala.

Stefan (1 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 18:48

Ce anume este mai grav? Faptul ca Steaua a iesit din Cupa, sau faptul ca aseara dupa meci am avut un deja-vu oribil cand l-am auzit pe Becali cu fraza „AFARA”!?
Eu nu stiu ce credeti voi, insa se pare ca vom avea parte de o revenire a furiei din Pipera! Cat despre meci, sincer sa fiu chiar daca sunt stelist am preferat sa nu ma uit, pentru ca eram sigur ca Steaua va trece mai departe insa aparent meteahna romanului de a da cu bata in balta sau de a se ineca precum tiganul la mal, si-a facut din nou prezenta. Ceea ce sper din tot sufletul, este ca Reghe sa le bage mintile in cap copiilor astora de la Steaua care se cred vedete si sa-i faca sa inteleaga faptul ca, nu joaca intr-un campionat puternic si ca orice echipa din Liga 1 este caracterizata de mediocritate. Daca realizezi cine esti, vei reusi sa-ti depasesti conditia!

Ciolo (63 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 18:52

Asa e, aveti perfecta dreptate!

Serghei (107 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 18:53

Sa-mi explice si mie unu cu ce este un 0-0 la Chiajna mai rusinos decat un 0-4 la Getafe (Barcelona) si un 0-4 la Alcorcon!!! (Real). Raspunsul: cu nimic. Este pur si simplu un meci jucat din obligatie, fara chef, de un club mare. Ar fi si pacat ca cei mici sa nu se bucure si ei din cand in cand (vezi sarbatoarea din vestiarul celor de la Concordia dupa calificarea in fata Stelei).

cinic (6 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 18:54

Pai daca nu-i interesa cupa, de ce s-au mai prezentat?
Si inca un lucru: desi Steaua clar a progresat, aceste superlative pe care le folosesc inclusiv gazetarii la adresa ei, nu fac decat sa le afecteze un psihic si asa destul de instabil…

mako (1 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 18:55

molde a sacrificat uefa, noi am sacrificat cupa…care e treaba? dintr-o data,brusc jucand cu echipa 2a si terminand 0-0(11m nu se pune) gata ….steaua nu e barca estului???daca duminica steaua bate cu 5-0 dinamo si castiga la molde,implicit si calificarea…suntem barcelona estului cumva?

Serghei (107 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 18:56

@ralffy_mr, si de ce ma rog? In caz ca nu stiai, iti aduc eu aminte putina istorie. Steaua este una din echipele care a provocat cele mai mari socuri Barcei. Fie si pentru asta ea merita comparata cu Barca. Un club ca Steaua e mult mai mult decat niste conducatori idioti. Becali si MM – astia nu inseamna Steaua Bucuresti.

bazileon (167 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 19:00

Hai sa fim seriosi, Steaua nu a jucat cu rezervele (cum intr-adevar a jucat Molde). A menajat cativa jucatori, asta e cu totul altceva; oricum nu are nici o scuza pentru jocul lamentabil. Poate ca asta e adevarata Steaua si poate ca fara mandibula muntenegreana si gradinita lui Solskjaer lucrul ar fi fost evident.
O fi omorat Steaua Campionatul, dar pe ea a ucis-o Cupa. Trag nadejde ca ce e mai frumos de-abia acuma vine.

bazileon (167 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 19:03

Eu cred ca un stelist adevarat nu ar avea nici un motiv de mandrie sa-si numeasca echipa Barcelona estului. A, cand i se va spune Barcei „Steaua vestului”, atunci da!
Insa deocamdata nu e tiki-taka ci kaka-maka!

Bimbo (206 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 19:04

Cei care ajung sa o compare pe Steoaia cu Barca sunt dusi cu capul rau. Nici de gluma nu e buna o asemanare intre una si alta.

Alin (626 comentarii)  •  1 noiembrie 2012, 19:07

@Mako. Ai mai mult de 15 ani? Banuiesc ca nu daca sugerezi bazaconia ca Steaua ar fi Barcelona estului. Atunci Sahtar Donetk ce-ar fi sau esti dus cu pluta.

Comentează