Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Bonetti nu e Robin Hood!

Precizez din start că n-am nimic de împărțit cu antrenorul lui Dinamo. Dimpotrivă, parcă simt nevoia să-l apăr pe măsură ce pînă și suporterii, cei din urmă aliați ai lui, au ajuns să-l părăsească și chiar să-l fluiere.  Sentimentul respectiv […]

duminică, 28 octombrie 2012, 4:04

Precizez din start că n-am nimic de împărțit cu antrenorul lui Dinamo. Dimpotrivă, parcă simt nevoia să-l apăr pe măsură ce pînă și suporterii, cei din urmă aliați ai lui, au ajuns să-l părăsească și chiar să-l fluiere.  Sentimentul respectiv nu mă împiedică să observ însă că alb-roșiii continuă să alterneze evoluțiile bune cu prestațiile slabe, pentru a lăsa din cînd în cînd loc unora de-a dreptul lamentabile. Așa a fost partida de sîmbătă, o remiză albă de uitat repede, urîtă.

Pretind unii că Dinamo merita totuși victoria. De acord, a dominat și, printre alte ocazii de gol, a avut două bare. În fond, dacă a luat un punct în deplasare, ce atîta tevatură?! Poate că nu-i cazul de tevatură, dar de îngrijorare e, asta sigur, în condițiile în care trupa italianului n-a convins la Piatra Neamț, a jucat prost spre foarte prost! Ca atare, nici n-a mai învins sub Pietricica, acolo unde triumfase pe linie în ultimele 3 sezoane, înscriind 12 goluri fără să primească vreunul!

I s-a reproșat lui Bonetti că, deși lipsit de viteziști, persistă în așezarea 4-3-3, cînd specialiștii apreciază că 4-4-2 ar oferi mai multă libertate de mișcare și un plus de eficiență. De discutat, opiniile diferă. Părerea mea e că italianul a greșit în momentul în care l-a scos pe Țucudean la pauză și l-a introdus pe Issa Ba. Argumentul? Dacă-ți propui să forțezi, și Dinamo trebuia să forțeze, nu înlocuiești niciodată golgeterul vîrf de atac cu un mijlocaș la închidere!

Adăugînd și gafa comisă cu Alvarez, lăsat să joace șotronul după minutul 75, rezultă că Bonetti a rămas dator sîmbătă. Echipa, dar și el. Abandonînd refrenul cu “una grande partita”, hazliu și chiar ridicol, a sesizat și el că lucrurile scîrțîie, că nu merg cum s-ar cuveni, probă că a declarat “Atitudinea trebuie schimbată!”. Firește, are dreptate, trebuie schimbată, dar cine s-o facă, Papa de la Roma?! Italianul uită, ori se preface că uită, că în acest al doilea mandat pe banca lui Dinamo a strîns 28 de meciuri și a cîștigat doar 13, nici măcar jumătate! Să nu se supere, însă e de înțeles că timpul începe să-și piardă răbdarea cu el.

Nu numai timpul, ci și acționarii și suporterii. Fanii l-au susținut din răsputeri cît au trăit cu senzația că a venit rebelul decis să-i înfrunte pe frații Becali, tipul care îndrăznește să nu le cultive acestora jucătorii, implicit, interesele și orgoliile. S-a demonstrat însă că nu-i așa, că tinerii din lotul “cîinilor” se află, fără excepție, sub contract cu frații impresari, iar de aici concluzia că promovarea masivă din Ștefan cel Mare s-a realizat nu atît la inițiativa antrenorului, cît la sugestia șefilor, dornici să vîndă neîntîrziat. Am vorbit și vorbim despre filosofia acționarilor și nu, cum s-a crezut, despre curajul lui Bonetti, căruia i s-a atribuit în mod artificial rolul de Robin Hood!

Din clipa aceea, cota italianului a scăzut brusc și dramatic.  Personal, anticipez că-și va salva scaunul numai în situația în care Dinamo va învinge în derby-ul cu Steaua de duminica viitoare. Altminteri, nu.

Comentarii (59)Adaugă comentariu

Luigi (3 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 16:08

Adevarat. Bonetti devine pe zi ce trece o deceptie.

alb-rosu (88 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 16:20

Domnule Ovidiu, cred ca gresesti. Cand noi il aplaudam pe Bonetti dadeai in el, acum il huiduim si il aperi. Urmaresti ceva si nu pricepem noi? Ai dreptate in privinta fratilor Becali.

cronicasportiva.com (36 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 16:28

dinamo nu are mijlocasi centrali de creatie. catalin munteanu e omul de pasa dar nu poate dezvolta jocul in regim de viteza. dinamo sta bine la organizare defensiva si contraatac. pentru asa ceva e materialul

Alex (3 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 16:32

numai „dăștepții” au vazut in bonetta asta un antrenor. sa fim seriosi!!

paul_bobo (7 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 16:33

nu prea cred ca avem ce sa i reprosam italianului….a castigat meciuri importante…in afara de exceptia bistrita lu tata jean….cfr ul la mustata si astra in min 94…..astionarii nu investesc…nu transfera….nu platesc salarii…astia nu mai sant jucatori ca dinu &co…de placere…..cred ca e singurul in momentul de fata care vrea sa stea la dinamo sa l suporte pe badea……asta e…fortza dinamo…..

marius (28 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 16:38

Din pacate , am ajuns sa va dau dreptate…Bonetti , pe masura ce-si da arama de pe fata, dezamageste profund.De aceea ,imi cer scuze ca v-am luat peste picior dupa articolul in care il infierati ca ne ia la misto.

mucificatorul (1 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 16:47

Sunt stelist si ma bucur ca Bonetti antreneaza pe dinamo.

FV (4 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 16:53

@alb-rosu. Nu mi se pare ca Bonetti e aparat ba dimpotriva… ceea ce se spune e exact ce gandim toti. Eu sunt stelist (nu infocat si lipsit de ratiune) dar daca Steaua, Dinamo si Rapid nu se vor mai putea bate de la egal la egal am avea toti de pierdut in privinta calitati spectacolului. Iar in ritmul in care „construieste” Bonetti noua echipa a lui Dinamo ma tem sa nu reuseasca „performanta” de a termina turul undeva sub locul 10…

Corbu (63 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 17:01

Asa este, probabil ca va fi dat afara, a facut cateva greseli de neiertat!

Augustin (268 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 17:06

@paul. Sa nu ii zicem nici da-te ma incolo pana ne vom trezi nu pe locul 6 ca azi, ci pe 9 sau 10. Abia atunci o sa regretam ca l-am tinut in brate pe un tip mediocru si plin de ifose.

Lord_Vader (1 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 17:13

Inca un articol tendentios la adresa lui Dario in conformitate cu politica editoriala a GSP-ului. Spun tendentios fiindca se omit unele lucruri esentiale ca:

1) Nivelul de investitii in campania de transferuri din vara e echivalent cu 0, jucatorii care au fost adusi au venit liberi de contract si adusi de pe unde s-a putut pentru a petici echipa si a oferi macar un anumit grad de concurenta pe posturi.

2) Mai grav decat lipsa de investitii in transferuri e situatia financiara a clubului, aportul financiar al actionarilor fiind unul patetic comparativ cu pretentiile unui club ca Dinamo. E notoriu faptul ca la Dinamo salariile sunt platite cu restante de luni de zile, in ultimul moment posibil chiar inainte ca jucatorii sa poata depune memorii pentru a deveni liberi de contract. Ori in conditiile respective e aproape imposibil sa faci performanta, lucru care de altfel explica partial si de ce echipa se motiveaza foarte bine in partidele importante dar nu are aceeasi determinare cand evolueaza impotriva echipelor mici.

3) Sustineti intr-un mod complet eronat ca tinerii din lotul echipei au fost promovati la insistentele actionarilor fiind impresariati de fratii Becali. Fals! Acestia au semnat cu acestia recent, abia dupa ce au fost promovati la prima echipa.

4) Ziceti ca Dinamo joaca slab ceea ce e adevarat dar jocul a aratat la fel si in sezoanele anterioare cand in echipa erau jucatori fara nici o perspectiva de viitor pentru echipa. Acum daca l-am scoate din ecuatie pe C. Munteanu media de varsta a echipei ar fi undeva putin peste 20 de ani. Diferenta e ca acesti tineri daca sunt lasati sa creasca si li se da incredere pot fi o solutie reala in sezoanele viitoare si nici nu au salarii de 500 000 de euro ca M. Niculae pe care clubul nu si le-ar putea permite.

5) Omiteti faptul ca de cand a venit la echipa Bonetti a castigat singurul trofeu la care putea spera in sezonul anterior, Cupa Romaniei. In acest sezon suntem inca in carti pentru Cupa, in campionat desi jocul e sovaielnic suntem inca in grafic pentru obiectivul asumat la inceputul stadiunii si anume calificarea intr-o competitie europeana iar din Europa League am fost eliminati de o echipa cu posibilitati financiare si sportive net superioare.

In general presa sportiva ii condamna pe antrenorii care nu au viziune si curaj sa promoveze tineri si pe patronii care nu au rabdare cu antrenorii si nu le dau credit pentru proiecte pe termen lung. La Dinamo in momentul de fata imi doresc sa cred ca se urmareste un proiect pe cateva sezoane, proiect in care tinerii promovati acuma de Dario vor avea un aport semnificativ. Asa ca nu inteleg de unde pana unde acuma ii cantati prohodul lui Bonetti in conditiile in care la Dinamo cel putin din punct de vedere sportiv (ca financiar nu poate fi inca vorba) exista toate premisele sa se construiasca ceva durabil.

Chiar asa mult deranjeaza Dario domnule Ioanitoaia?

Aristotel Tg. Jiu (167 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 17:14

De regula, fotbalistii nostri evolueaza pe teren conform cu interesul conducerii in privinta necesitatilor jucatorilor! Adica, conform unei zicale inpamantenita la noi si putin modificata: ” Ei se fac ca ne platesc, noi ne facem ca jucam ! ” E clar, nu ? Jucatorii sunt si ei oameni, cu nevoile lor, ca fiecare ! Acum, daca revenim la rezultatul de la Piatra Neamt, e adevarat ca Dinamo a tot invins acolo, dar situatia asta nu poate dura la infinit ! O data si o data, tot trebuie sa dea chix si ei ! Sa zica mersi, ca au luat totusi un punct ! Acum sa se concentreze asupra urmatorului meci, cel cu Steaua ! O victorie impotriva Stelei, ar mai sterge din impresia proasta de care se ” bucura” acum Bonetti !

Mymy (76 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 17:26

Un articol adevarat. A trecut vremea cand aveam incredere in Bonetti. Are dreptate domnul Ioanitoaia, daca pierde cu Steaua Bonetti va fi dat afara. O va cere exact galeria care l-a tinut in post.

gikupitesti (254 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 17:32

speram pe viitor sa mai vedem fotbal de calitate ca pe vremea lui dobrin si hagi,timpurile se schimba mereu.

Milici (440 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 17:35

Nu stă Pinalti capră cănd vor cîinii , mai ales că începe campania electorală.De la anul se reia zoofilia!

vyb_texas (2 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 17:51

echipa nu joaca nimic , bonetti nu este antrenor pentru dinamo ,nu spun ca este un antrenor rau , doar ca nu este pt dinamo . incearca sa faca echipa sa joace defensiv , dinamo nu stie sa faca asta ,n-a stiut niciodata , noi totdeauna am marcat foarte mult si am primit destule . iar ce este cel mai rau , nu stie sa lucreze cu oamenii . sincer,parerea mea, bonetti este la dinamo doar datorita lui becali .

Bibi (12 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 17:52

Mediocrități! Țara geme de mediocrități!
Am mai adus și din alte țări mediocritățile lor, ca și cum nu aveam destule la noi în țară.
Mai avem de așteptat până se trezește românimea, până se trezește Dinamo. Asta este, HAI DINAMO.
Singurul DEȘTEPT din țara aia a fost (pentru o perioadă scurtă) d-alde Fecali oieru, care și-a făcut echipă. Ei vor câștiga (din nefericire pentru noi) TOT anul ăsta (și titlul si cupa). Cât urăsc eu de mult ideea asta, așa cred că se va întâmpla, iar noi vom rămâne cu goana după un antrenor care să facă din rahat bici, și să-l mai facă să și pocnească.
HAI DINAMO! Câine până la moarte…..

radu (66 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 17:55

Din pacate Boneti dovedeste ca nu e antrenor. Toti am sperat ca aciditatea sa se baza pe valoare. Se pare ca e doar aroganta pura, fara o baza reala. Schimba permanent llotul si tactica, tot cauta si nu prea vad ce poate gasi. Experimente din astea se fac in cantonament, nu in plin campionat. Nu vad ce mai poate oferi Boneti, trebuie schimbat. Puteam ajunge pe 3-4 cu Ceahlaul, nu e de admis. Sper sa vina Andone, un antrenor si un dinamovist.

dinamovist%% (9 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 18:02

Pacat o sa fie schimbat se pare la iarna daca mai face pasi gresioti ,intreb,cine o sa vina in locul lui? talnar? a mai fost si a fost huiduit,andone? am terminat pe 6 cu el , ma gindesc cu groaza dupa declaratiile lui dinu vinu acum dupa meciul cu ceahlau ca nu se intinereste echipa cu isaba sau alvarez ,e clara trimiterea catre jucatorii aduci de boneti daca juca si baubacar si el era in propozitia lui dinu potae , oo sa intre danciu catalin ramine pe pozitii o sa revina moti isaba si alvarez out chiar si baubacar o sa joace cu homei ,nici numai vreau sa mai fac un exercitiu al memoriei imi e scirba , pina si negoita a mai inmuiato si se pare ca e dat mina cu fratii ,cfr cluj care nu are nimic deaface cu fratii vind la greu si au performante ,acolo asta se vrea ,la noi comanda gasca fratii impresari dinu vinu borcea din umbra prin cei ramasi daca il aduce pe grigoras atunci negoita are increderea suporterilor daca apare un telnar sintem fripti apare dinu imrpresarii si degeaba suporterii au sustinut curatenia ca revine mizeria

abcde (206 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 18:38

Ma lasati cu „revolutia” facuta de Boneta! Ca vechi dinamovist vreau rezultate, nu gargara. Nu sunt rezultate, iar echipa nici nu joaca nimic, Boneta sa isi ia viteza ca m-am saturat de fasoanele lui.

groparu (41 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 18:39

Ce Robin Hood Ioanitoaia!! Macaronarul nu ia de la bogati sa dea la saraci ci face doar jocul conducerii in ideea ca paote mai apare un tinar doi ca sa le umple buzunarele. In plus nu este decit un tip de o aroganta uluitoare care a venit la Dinamo sa invete cum se antreneaza. De aici si experimentele din cauza carora jucatorii habar nu au ce mai joaca. Pase intre aparatori (dar chinuite deoarece nu au tehnicitatea necesara si nu stiu cu ambele picioare) ,mingea ajunge la Munteanu care daca nu o da la adversar i-o da inapoi la fundas care presat de adversar o bubuie. El zice ca asta e pasa lunga. Sau daca se leaga citeva pase mingea ajunge in banda unde se freaca pina ajunge inapoi la fundas sau chiar la adversar. Nu trebuie sa fii mare antrenor ca sa vezi ca in ideea de joc nu exista progresie iar jucatorii nu stau bine in teren. Practic nu exista o idee de joc. Ori joci pe aparare cu iesiri pe contraatac, ori joci pe atac sufocind adversarul cu presing inca din 16-le advers. Ca sa nu mai vorbim de ideea fotbalului total. Ramin la ideea ca Danciulescu si Munteanu au facut destule pentru fotbalul romanesc si ca ar trebui sa lase locurile vacante. E imposibil ca la nivelul tarii sa nu existe tineri care sa-i inlocuiasca. Mai ales Munteanu care pur si simplu a pierdut si viteza de joc dar si pe cea de executie. Mizind in continuare pe el echipa joaca de fapt in 9 jucatori de cimp. Si daca se mai intimpla si scapari de genul celei cu Alvarez chiar ca nu ai sperante de cistig cu doar 8 jucatori de cimp.

Manu (167 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 18:42

Ce rau au facut becaliotii lui Dinamo decat ca au adus bani la club? Au vandut actionarii, nu impresarii, aia sunt primii vinovati cu Borcea in frunte, nu Giovani si Victor.

Cheetah (2118 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 19:13

Bonetti ar trebui lasat sa confirme sau nu,apoi eventual judecat sau laudat. Rezultatele conteaza, stim cu totii. Eu personal consider ca a cost bine ales, asa ca nu l-as deranja pe moment.

Genu (29 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 19:36

Cand lucrurile merg prost la o echipa de vina e antrenorul. Iar daca el mai e si strain, cu atat mai bine! E tinta cea mai buna. Dar, dincolo de cliseu, realitatea e alta la Dinamo.
Bonetti nu e arogant, ci e un fost mare jucator a carui experienta n-o are niciun bastinas de pe vreo alta banca de echipa de liga I. y compris dl Multescu! Omul trebuie respectat si e foarte bine ca are replica si duh in fata unor mitocani pigmei, care nu sunt nici oameni de afaceri veritabili, nici jucatori a caror performante sa fi depasit provincia fotbalului.
Ca antrenor, a daruit ultimele momente de bucurie fanilor-supercupa, minunea de la Liberec, plus saptamana aceea magica cu victorii la Steaua si la CFR. Dar toti uitam prea repede. Si mai e ceva, deloc neglijabil-nationala Zambiei, construita de el, stilul italian de joc abordat de echipa e o dovada irefutabila, a cucerit, impotriva tuturor asteptarilor si pronosticurilor, Cupa Africii! Deci, omul poate. Dar, in conditiile unui lot foarte subtire si cu niste actionari cu arici la buzunar, cine ar fi putut mai mult? Pe deasupra mai are impotriva si pe fratii impresari. Este Dinamo in stare sa se bata la titlu? Nici Murinho n-ar garanta asta. La ce investitii s-au facut la celelalte echipe si la ce loturi au, Dinamo trebuie sa fie satisfacuta. Echipa e si foarte tanara, iar fluctuatiile de forma sunt inerente, insa cu adversari care joaca fotbal Dinamo se monteaza si arata bine. Oricum, e peste nivelul ei in clasament. Acesta e adevarul, fratilor.
As vrea sa vad si eu o data ca un antrenor e lasat macar un an in pace. Garantez ca performantele ar fi mai bune decat cu trei, patru. Iar fara specialistii din tribune ar fi super.

Dan (1 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 19:38

Bonetti e cea mai buna solutie in continuare. E prima oara dupa multi ani cand ma bucur chiar si cand pierde, se vede un stil de joc, se vede ceva, cei ce nu vad asta inseamna ca se uita la tv in gol. Omul trebuie lasat sa-si faca treaba cum stie el main bine. Hai Dinamo!

Vissu (6 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 20:03

Be, Dane, care draq stil de joc? Nimeni nu vede asa ceva, doar tu. Cumva ai patru ochi?

John (564 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 20:11

Desi Dinamo nu joaca nimic, dan vorbeste despre…stilul echipei!!!! acest italian modest si bine crescut trebuie pastrat pana retrogradeaza ca doar a fost mare fotbalist si e mai destept decat toti romanii luati impreuna. Bravo Dane, n-ai vrea sa ii ridicam si o statuie marelui Bonetti?

mihai (12 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 20:33

a gresit cu alvarez si issa baa sau cum il cheama pe blondul ala cum a gresit olaroiu in meciul cu englezii cand a jucat cu 8 fundasi… de pomana joaca bine cu echipele ,,mari,,…. care or fi alea, daca cu astea mici pierde puncte de aiurea… deci nu merita aparat

Freddy RE (17 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 21:05

Bonetti trebuie sa ramana MINIMUM inca 20 de ani la caini.
La Multe Matinee!

cpt. ahab (71 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 21:30

Sunt dintre cei care au sustinut intoarcerea lui Bonetti la Dinamo. In primul mandat avusese destule realizari, e drept cu un lot superior celui de astazi. Victorii cu Urziceni, CFR, Steaua, plus multinvocata „minune” de la Liberec.
Astazi pot marturisi ca m-am inselat in privinta lui. Italianul nu vadeste calitati care sa-l recomande pentru postul pe care-l ocupa. Mi se pare chiar penibil pe alocuri.
A speculat smechereste aversiunea pe care o au suporterii fata de clanul Becali, creandu-si o aura de disident fata de dictatura din umbra. Cu asta si-a asigurat multa vreme suportul majoritatii fanilor, suport nefondat, pentru ca echipa joaca tot mai prost. Nu putem vorbi de evolutia dinamovistilor, ci de involutia lor.
Promovarea tinerilor, leitmotivul lui Bonetti, este o alta diversiune. Ce tineri a promovat Bonetti? Unul singur: Nica. In rest, cateva aparitii meteorice ale lui Filip. Atat. Toti ceilalti au fost promovati de altii. Tucudean si Balgradean de Andone, iar Matei, Curtean, Luchin de Ciobotariu. Din toata cohorta de pusti care asteapta la portile afirmarii, nimic. Il avem pe terminatul Pulhac, fundas stanga, in timp ce Burnea e uitat la Dinamo II. Buia, Dobrosavlevici, Stanescu si altii n-au nici ei sanse.
Dar ce ma deranjeaza cel mai mult este harababura generata de permanenta rotire a jucatorilor pe toate posturile. Jucatorii lui Dinamo sunt prea slabi ca sa nu depinda de automatisme. Si de unde automatisme, daca nu joaca doua meciuri la rand pe acelasi post si nu au aceeasi coechipieri prin preajma? Numai pe flancul drept am avut anul acesta( fundasi si mijlocasi) nu mai putin de 8 jucatori: Luchin, Rus, Nica, Matei, Curtean, Stratila, Alvarez, Alexe. Cum sa se inteleaga in joc? Se calca, in mod logic, pe picioare. In acest mod, nici un jucator nu a crescut in randament fata de perioadele anterioare, ba chiar multi au scazut. Singurul care a capatat o anume constanta la un nivel superior este Luchin, gratie faptului ca a fost folosit pe un post mai convenabil lui si pentru ca e mai inteligent. Ceilalti, fluctuanti si neconvingatori. Faptul ca ni se tot arata pisica numita Talnar, nu il face pe Bonetti un antrenor demn de Dinamo.

catalin (1 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 21:59

numai o parte a suporterilor dinamovisti s-au ‘intors’ impotriva lui Bonetti. daca vreti un indicator al sustinerii antrenorului de catre suporteri, vedeti ca e un sondaj pe dinamomania. Bonetti nu e perfect, dar e ultima problema la Dinamo. unii parca au creierele spalate, nu vad ca alti antrenor ca Ando de exemplu, n-au reusit nimic mai mult in conditiile in care la Dinamo mai existau vreo 2-3 fotbalisti, disparuti din echipa intre timp. avem jucatori mediocri si actionariat incompetent

Shoric (11 comentarii)  •  28 octombrie 2012, 22:06

cand actionarul de la Dinamo ..Neacoita… declara ca obiectivul pt. sezonul 2012-2013 este locul 4 si daca se poate 1 .. ce ar mai fi de comentat despre jocul echipei si antrenor ??

Loulou (274 comentarii)  •  29 octombrie 2012, 0:49

Excelent comentariul lui cpt. ahab. Ajunge la aceleasi concluizii cu maestrul Ioanitoaia si e chiar mai dur. Zilele lui Bonetti sunt numarate.

Ciolo (63 comentarii)  •  29 octombrie 2012, 2:11

Ha ha ha, sa ramana Bonetti acolo unde e cat mai mult, lanterna rosie sa ajunga echipa cainilor!

liviusmaximus (17 comentarii)  •  29 octombrie 2012, 7:34

Dl Ovidiu, dar Craiova ce mai face ? S-a pus o asa mare batista pe tzambal…

un caine (1 comentarii)  •  29 octombrie 2012, 7:36

Astept cu nerabdare dle Ioanitoaia un articol despre cati bani au investit Nicolae Badea din 1998 pana azi la Dinamo, despre cat de potent financiar este Savulescu pentru un club ca Dinamo sau despre acest Negoita care pare a fi trompeta lui Badea si care vine sa ne prosteasca cu machetele stadionului Dinamo de 30000 de locuri preluata de la amicul lui din conducerea clubului.Mai usor e sa dai intr-un antrenor strain decat sa prezinti adevarata situatie de la club.Cati bani a investit Walter la U Cluj si la Petrolul si cati bani a bagat la Dinamo?De ce niciun conducator care a plecat de la Dinamo n-a iesit pe pierdere, iar clubul avea datorii uriase la stat?De ce a refuzat Badea oferta lui Niculae de la Astra in conditiile in care Dinamo de vreo 4 ani nu mai investeste nimic? Bineinteles ca nu se va scrie despre asta..ca sa nu se supere „investitorii” de genul Badea.

uliu (1 comentarii)  •  29 octombrie 2012, 9:38

Actionarii sunt carpe in …si nici cu Bonetti nu imi e rusine. Culmea e ca nici lui nu ii e. Sa il vedem cu Steaua si apoi sa judecam. Sta sau pleaca.

MAGGIE (3 comentarii)  •  29 octombrie 2012, 9:45

@un caine. Niciun ziarist nu are de unde sa stie datele astea, ele nu sunt publice. Din cate se aude, nu Badea e marele datornic, ci Fitulescu. Restant e si Negoita, si el un vrajitor. Iar Savulescu-Fitulescu nu a bagat bani ca nu are de unde. L-a luat Badea de pripas ca sa conduca el si sa scape de Borcica.

Chris2 (82 comentarii)  •  29 octombrie 2012, 11:26

Nu inteleg de unde atatea discutii, personal cred ca apar doar pentru a vinde ziarele. Bonetti este antrenor, face o treaba Ok deocamdata, jucatorii vedeti si voi ca sunt tineri, necesita timp pentru a evolua, nu pot sa castige tot in juma de campionat. Iar sa te compari cu Steaua e o aberatie, cati bani a investit Steaua in echipa actuala si cati Dinamo ? Pai Steaua ii da 100,000 EUR numai preparatorului fizic, la Dinamo sunt 4-5 jucatori care adunati castiga anual suma asta. Eu consider ca e nevoie de rabdare pe toate planurile, si de la fani si de la media, o echipa cum incearca Dinamo sa faca nu se face peste noapte.

eva888 (4 comentarii)  •  29 octombrie 2012, 12:02

Bonetti nu este dinamovist eleste un strain. La echipe din Bucuresti niciodata nu a mers cu antrenor straini.

alexut73 (1 comentarii)  •  29 octombrie 2012, 12:08

asta e cel mai slab dinamo din istorie,nu am avut niciodata o echipa atat de slaba si bonetti nu este nici el strain de acest lucru.

conti (4 comentarii)  •  29 octombrie 2012, 12:36

Ar fi multe de spus despre Mircea Lucescu.Dar trebuie sa retinem ca este cel mai mare antrenor pe care l-a dat Romania.Un om care si-a facut ucenicia si s-a format ca om in Stefan cel Mare, sub bagheta a trei mari personalitati ale fotbalului romanesc ,Traian Ionescu,Angelo Niculescu si Dumitru Nicolae Nicusor.De la fiecare a luat cate ceva si a dus cu el mai departe.Jucator excelent,sclipitor la constructie ,dar si un foarte bun coordonator din teren.Mircea Lucescu nu trebuie sa uite un lucru si cred ca nu l-a uitat niciodata,ca fost instruit la Scoala lui Dinamo unde a fost un elev eminent, de aceea a avut si va avea atatea succese.A fost si este un om foarte modest,genial in arta constructiei de echipe si un foarte bun pedagog.Pentru ceea ce a facut pentru fotbalul romanesc ,ca ambasador al Romaniei in afara, trebuie sa i se faca statuie ,dar nu pe locul unde a propus interlocutorul de mai devreme ci la poarta scolii unde a invatat atatea ,in Stefan cel Mare ,la poarta Clubului DINAMO.Atentie domnule Badea,nu stati prea mult pe ganduri ,pentru ca aveti o datorie morala fata de fotbalul romanesc,fata de toata suflarea dinamovista si fata de Mircea Lucescu.Nu ma intereseaza ce zic Becali,Mimi Stoica si alti mascarici care au aparut in fotbal,dar pot spune ca datorita lui Mircea Lucescu,Cornel Dinu,Radu Nunweiller si a altora sunt mandru ca sunt dinamovist, de pe vremea cand in Stefan cel Mare ,Traian Ionescu ,poate cel mai mare antrenor care a dat credit tinerilor a pus bazele celei frumoase echipe pe care a dat-o Clubul DINAMO fotbalului romanesc.
M-a dezamagit Ion Tiriac ,un mare miliardar, dar mic ca om .Dar, ca si Mircea Lucescu a avut foarte multe de castigat ca a crescut si s-a format in Stefan cel Mare ,dar nu a ajutat cu nimic Clubul DINAMO.Decat sa fi dat 800.000 lei vechi pe o masina, mai bine ii baga in centrul de copii si juniori de la DINAMO.Constat cu amaraciune ca este mai mic ca om, ca GIGI BECALI.Ce pacat ca si o legenda o lui DINAMO, A AJUNS CA OM, SUB MIICIMEA LUI GIGI BECALI.
Pe cand Mircea Lucescu nu a uitat niciodata ca este dinamovist.Succes ,nea Mircea.Sa-ti dea Dumnezeu sanatate ,NOROC SI SUCCES SA IEI LIGA CAMPIONILOR SI DUPA ACEEA SA TE INTORCI ACASA LA DINAMO CA SA REVENIM CE AM FOST CANDVA.

lactate (1 comentarii)  •  29 octombrie 2012, 13:17

Chris, fratioare, ce treaba face Bonetti daca suntem la asa distanta de prietenii de la Steaua? Cum poti sa zici ca e OK cand nu bate nici pe Bistrita, nici pe Ceahlaul. Poate ca au dreptate cei care zic ca la echipele bucurestene nu se potrivesc strainii.

lupu (47 comentarii)  •  29 octombrie 2012, 13:23

Radiografia exacta si concluzia fireasca: Bonetti nu mai are multe zile. Nu a fost dat afara pana acum pentru ca Badea si ceilalti pseudoactionari nu vor sa dea banii. Nu au platit salariile daramite sa aduca un nou antrenor care sa ceara 100000 de euro la semnatura.

Cornel Iliescu (7 comentarii)  •  29 octombrie 2012, 13:47

Pentru Conti
A murit cumva Lucescu si nu am auzit?
Asa elogii , Doamne , nu ar merita nici macar cel care a inventat fotbalul , poate Dobrin… De unde ai scos ca Lucescu era asa un mare jucator?
Era bun , nimic de zis dar cu constructia chiar nu avea treaba. Era o extrema rapida care centra foarte bine , iar ca om a fost intr-adevar un lider , chiar daca asta a presupus anumite atitudini de care azi isi aduce aminte cu mai putina placere (Dobrin , Dumnezeu sa-l ierte , stia de ce…). Desi sunt stelist de vreo 4 decenii chiar imi pare rau ca Dinamo a ajuns in halul asta , si e simplu de ce: Nici nu o sa ma pot bucura dupa ce o sa manance bataie… Sper sa-si revina iar rivalitatea dintre Steaua si Dinamo sa faca sa renasca o noua echipa nationala de care sa fim mandri!

Victor (278 comentarii)  •  29 octombrie 2012, 14:39

@Cornel Iliescu. Trebuie sa ii intelegi si pe dinamovisti ca nu mai au cu cine se lauda.

vasco (363 comentarii)  •  29 octombrie 2012, 14:50

Nu sunt dinamovist,dimpotriva am urit intotdeauna ceeace a reprezentat.Doar ca atunci cind aud ca sunt implicati fratii samsari,am tendinta de a da dreptate celorlalti,in cazul de fata lui Bonetti.Nu sunt straini de aducerea lui nici cei din conducere,nu vor fi straini nici de indepartarea lui.Itele afacerilor la Dinamo sunt mai incurcate decit apar asa la o prima vedere.

valentin passcu (23 comentarii)  •  29 octombrie 2012, 15:34

Nea Ovidiu cu tot respectul cuvenit, am şi eu o întrebare. Pomeniţi de evoluţiile bune ale lui Dinamo. În afară de Super cupă ce meci bun a mai făcut Dinamo? Intuiesc răspunsurile. Cu Rapid şi cu Pandurii. Haideţi să fim şi serioşi. În condiţiile în care adversarele au jucat căluşul, Dinamo a strălucit. Ştiu că suntem un popor de glumeţi dar nu ştiam că gluma este molipsitoare. De când a venit la noi şi Boneti glumeşte. Se crede antrenor. Dacă Boneti este antrenor eu am curaj să sar de la 100 km înălţime şi fără paraşută. Eventual cu Ciociolina în braţe pe post de paraşută. Sunt sătul de alde x,y,z şi alţi italieni şi portughezi care au venit ne-au fraierit şi jegmănit şi tutuca la ei. Dacă erau aşa cum glumesc ei că sunt, erau pe la ei prin ţară indiferent că erau în Divizia A, B sau C. Să judecăm corect. Cîte titluri au luat aceşti glumeţi la noi în ţară? Om fi noi glumeţi dar nu şi nebuni.

Mirco (9 comentarii)  •  29 octombrie 2012, 17:12

am tinut cu Bonetti si gata, sa plece cat mai putem spera la Europa.

Vio (188 comentarii)  •  29 octombrie 2012, 17:20

@vasco etc. Fratii albanezi nu sunt usi de biserica, dar ce amestec au ei care erau la echipa mult mai tari pe vremea cand Dinamo castiga campionatul? Atunci erau buni si acum nu mai sunt?

Comentează