Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Întoarcerea la realitate

Într-adevăr, acest 1-4 cu olandezii e exagerat, tras de păr. Meritam să pierdem, dar mai strîns, la o diferență mai mică. A hotărît însă și norocul, care le-a surîs oaspeților și ne-a părăsit pe noi. Haideți să ne aducem aminte […]

miercuri, 17 octombrie 2012, 2:57

Într-adevăr, acest 1-4 cu olandezii e exagerat, tras de păr. Meritam să pierdem, dar mai strîns, la o diferență mai mică. A hotărît însă și norocul, care le-a surîs oaspeților și ne-a părăsit pe noi. Haideți să ne aducem aminte cum l-a salvat bara pe Stekelenburg la șutul lui Torje din lovitură liberă și cum, 4 minute mai tîrziu, mingea i-a păcălit la poarta cealaltă pe Tătărușanu și pe Tamaș. Astfel, în loc de 1-0, s-a făcut 0-1, deschiderea scorului însemnînd începutul sfîrșitului pentru băieții lui Pițurcă.

Pe lîngă lipsa șansei, ne-au dezavantajat și arbitrii! Nu m-aș grăbi să pun însă înfrîngerea în cîrca lui Thomson, un “central” slab, nu neapărat rău intenționat. Unul mediocru, de duzină. El a gafat ca un diletant în minutul 81, cînd n-a sancționat faultul comis în careu de Martins Indi la Adi Popa, penalty clar, în afara oricărui dubiu!

Mai departe, a fost 11 metri la intrarea lui Tamaș asupra lui Narsingh. Indiferent ce nume i-am găsi, neglijență, imprudență sau forță disproporționată, intervenția era de sancționat. Căutînd să-i temperez pe cei dezlănțuiți contra lui Thomson, le-aș atrage atenția că scoțianul putea să-l elimine pe Bourceanu încă din minutul 16 și trebuia să-l elimine pe Tamaș spre final, pentru al doilea cartonaș galben. În varianta în care și-ar fi propus să ne ardă, Craig Thomson n-ar fi lăsat să treacă fazele respective. Dimpotrivă, le-ar fi exploatat, s-ar fi folosit de ele.

Ca să închei discuția despre arbitraj, remarc că, deși îndreptățiți să protesteze, băieții noștri n-au sărit cu gura după meci. Spre lauda lor, asemenea lui Pițurcă, ei nu s-au repezit. Au înghițit în sec și au păstrat măsura.

Cu toate că ne-a întristat, eșecul de marți seara a avut și o calitate deosebită, ne-a readus cu picioarele pe pămînt, ne-a întors la realitate. Ne-a lămurit că războiul pentru cîștigarea grupei nu-i doar prea dur, ci și pierdut din start. Că locul 1 în grupa preliminară reprezintă o căciulă prea mare pentru noi atît timp cît, vă invit să nu mi-o luați în nume de rău!, Portocala Mecanică a părut să aibă măcar o clasă peste cea a României și chiar a avut!  Și pe fondul slăbiciunilor noastre, Tamaș invariabil depășit, fundașii centrali nesincronizați, B. Stancu rătăcit, Grozav la alibi, numai Marica peste ceilalți , Olanda a practicat uneori un fotbal sclipitor, simplu și direct, către care România tinde, dar la care n-a ajuns. Și nici nu se știe de va ajunge vreodată.

Arătîndu-ne limitele, Van Persie și coechipierii ne-au dat o lecție. Așa am realizat că putem să ne comparăm cu turcii sau cu ungurii, pe care-i și putem bate, mai puțin cu olandezii. Aceștia provin de pe altă planetă, aparțin altei galaxii. Tocmai pentru că ne-a plăcut să visăm cai verzi pe pereți, e momentul să înțelegem cine sîntem și cît putem. Sîntem pe locul 46 în lume și nu putem prea mult.

Comentarii (61)Adaugă comentariu

Roman (14 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 15:12

Pizdurca nu face echipa dupa valoare si dupa forma de moment … face echipa dupa propriile interese … el confunda NATIONALA Romaniei cu FC Becali …

Cand renunti la atatia jucatori valorosi in dauna unor stelisti unflati de presa, nu poti sa te bati cu Olanda …

MUTU
CHIVU (nu vrea sa mai participe la bisnita fecaliotilor)
LAZAR
SANMARTEAN
SAPUNARU
RADU STEFAN
MURESAN
MAXIM
PANTILIMON / COMAN / LOBONT

ovidiu-3003 (1630 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 15:13

Pai atunci sa ne pregatim pentru Euro 2016 …

Aral (104 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 15:19

Asa a fost, din pacate. Nici peste o suta de ani nu vom bate Olanda pe bune.

doru duceac (4 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 15:22

A FOST ..UN .BLAT ..PERFECT ..LEGAL ..FACUT DE MIRCEA SANDU ..IN CARDASIE CU UEFA SI ARBITRII….MAFIOTUL MIRCEA SANDU …A VRUT UN PUCT DIN 2 MECIURI ..DIN GRESEALA DEJA AU IESIT TREI ..DUPA ISTANBUL ..SI ..ATUNCI ..MARELE GREGATOR ..UEFA ..MIRCEA SANDU ..SI-A REPARAT ..GRESEALA LA BUCURESTI …CU AJUTORUL ARBITRILOR ..UN PENALTY IMAGINAR ..PT OLANDEZI ..2 GOLURI DIN FSAID ..SI UNUL …ABIA VALABIL ..LA INDOLENTA LUI TATARUSANU [ NU STIU CE CAUTA ACEST INDIVID IN NATIONALA SI LA STEAUA ]//.APOI ..4 JUCATORI CE NU AVEAU CE CAUTA IN TEREN ..STANCU .PINTILII ,GROZAV SI ..TAMAS..O TACTICA ,,NEADECVATA ..CU MARCAJ ..FOARTE SUS ..IN FATA UNOR MESERIASI ..TEHNICI ,RAPIZI SI CU STIINTA ..JOCULUI …IN CONCLUZIE ..D-LE IOANITOAIA NU SE VREA CALIFICAREA ..CAT M,SANDU ESTE LA UEFA ,,NU NE VOM CALIFICA …[ SA VEDEM CE RAPORT FACE LA UEFA ..FRF..PENTRU ARBITRAJ ????]//..TURCIA ..ISI VA LUA PUNCTELE LA BUCURESTI ..SI VA FI ..LOCUL DE BARAJ ……ESTE ..MAFIA ..FOTBALISTICA EUROPEANA ..UEFA VREA SA TRIMITA IN BRAZILIA ECHIPELE CELE MAI ..PUERNICE SI VIABILE SI CU SUPORTERII CEI MAI MULTI PE TOT GLOBUL …ASA ZIC SA VEDEM ..MAI BINE ..CE FACE HANDBALUL FEMININ ..ACOLO AVEM ..VALOARE SI ..ESTE INTERES …SUCCES !!!!….

Nicolae Petre Mihai (39 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 15:22

Apoi numai romanii sunt capabili sa se viseze miliardari dupa ce gasesc 1 leu pe jos. Dupa un joc mediocru in Turcia (ei jucand si mai prost decat noi) deja TOATA presa sportiva visa cai verzi pe pereti. Si cum romanul nu prea are multe sinapse in cap si crede tot ce aude/citeste deja visa nationala la mondiale. Mi se face lehamite de tot ce inseamna presa sportiva la noi. Chiar dvs scriati in articolul anterior, citez: „Deşi nu va beneficia de serviciile superstarurilor Sneijder şi Robben, ambii accidentaţi, e posibil ca Olanda să ne bată”.
Pentru dvs era posibil (naivitate) cand pentru mine era absolut clar ca vom fi calcati in picioare de o Olanda inca in crestere.

Nicolae Petre Mihai (39 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 15:24

In 2016 norocul nostru la Euro e ca se vor califica 24 de echipe, deci doar alde Andorra, San Marino, Feroe si Luxemburg nu se vor califica. Atunci si bunica ar fi in stare sa antreneze nationala si sa o califice la Euro. Probabil ca la Mondialul viitor vor fi 48 de echipe sa avem si noi loc.

Cheetah (2118 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 15:27

Frumos si adevarat spus, Maestre!
Eu sunt optimist ca vom reusi in final calificarea. Recomand lui Piturca si baietilor nostri sa citeasca bine, de citeva ori, ceea ce cu intelepciune ati scris aici.
Daca vor intelege corect mesajul, vor izbandi!
Hai Romania!

Alexandru (29 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 15:30

Am o remarca pentru dl Ioanitoaia. Golurile olandezilor (primele 3) au venit pe urma unor greseli (mari) in defensiva: Tatarusanu boxeaza in fata (golul 1), lipsa de marcaj + minge care trece prin careul mic fara niciun fel de intentie de a o resping (golul 2), olandezul ii ia fata lui Tamas (desi era cu 2 m mai in spate), iar acesta din urma intra prin alunecare in careu la o minge moarta. Ghinion e ca mingea lui Torje nu a intrat in poarta, in rest golurile olandezilor au venit pe fondul unor greseli mari(nu a vreunui noroc, ce-i drept nici a vreunei actiuni proprii a Olandei). Iar diferenta de scor (desi nedreapta dupa aspectul jocului) arata ca Olanda e o echipa mare, ce nu te iarta atunci cand gresesti. Iar daca mai greseam de 5 ori ne mai dadeau 5 goluri, indiferent daca jocul curge intr-un sens sau in altul.

dinamovist4ever (4 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 15:31

la golul 2 ofsaid mare , cind centreaza vandevart mingia pina sa ajunga la cel care a dat gol este atacata de un olandez la prima bara ,intradevar nu a atins mingia dar a atacat-o ,a sarit sa o loveasca cu capul OFSAID MARE fara sa fiu patriot ,rea;litatea e asta ,urmariti.youtube.com/watch?v=ZS8nIwtzZQE ..vizionati la minutul 1,34 si reluarea e mai clara minutul 1,49 ..chiar nimeni nu a sesizat? nu sint rautacios dar arbitrajul a tras cu olanda ,toata echipa de arbitrii ,se pare ca aveau temele facute , 2 goluri din ofsid 1 din penalty inexistent , multe faulturi date in preajma careului nostru , si oprirea tot prin decizie de fault in atac pe marica torje , etc ..un egal era cel mai slab rezultat obtinut daca se arbitra corect ,penalty la popa ..dar asta nu scuza pe piturca care nu aduce un dispecer pe muresan jucatori din italia china golgeterul chinei unde joaca valori din europa ,franta arabia ,nu dau nume ,cfr vaslui dinamo portar si pasator

stersu (23 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 15:32

Mingea l-a păcălit pe Tătăruşanu, la primul gol ? Cred că sunteţi copil… Tătăruşanu ne-a păcălit pe noi, şi-a bătut joc de naţionala României, de 50.000 de spectatori şi alte câteva milioane de telespectatori…
Echipa lui Piţircă, în acest meci, n-a ştiut ce vrea. Nici n-a adus autobaza lui Sorin Cârţu nici n-a atacat. A jucat la fie ce-o fi…, iar olandezii ne-au taxat rapid şi ori de câte ori au vrut, cu sau fără ajutorul arbitrului.
Mult mai dureros că Piţurcă et. comp. chiar au crezut că, fără muncă şi dăruire, pot să învingă Olanda. Sunt sigur că SE PUTEA, dar nu cu tactica asta…
Da domnule Ioaniţoaia, îi puteam bate, şi ei ca şi noi au 2 picioare…, nu sunt de pe altă planetă, aşa cum încercaţi să ne păcăliţi… să vă reamintesc că la recentul turneu final al CE „portocala mecanica” a fot ciuca bătăilor?

Mai mult realism nu ar strica…

Guesswho (2 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 15:37

Este inutil sa comentati prezentul echipei nationale mari. Uitati-va mai intai modul in care isi cresc cluburile occidentale copii si juniorii si comparati cu ceea ce se intampla la noi. Pana cand nu vom investi pasiune si bani in aceeasi masura ne vom putea baza doar pe sansa in meciurile cu echipe gen Olanda. Mai mult, nu ar trebui sa avem pretentii exagerate.

mario dinu (24 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 15:41

Scurt si obiectiv, asta este crudul adevar, restul declaratiilor sunt can-can. Incep sa cred ca vom avea probleme si cu ungurii.

dan (2 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 15:46

Si daca faceam un nesperat de nimeni egal, apreau articole ca puteam sa-i batem. hai sa fim seriosi si sa raminem cu picioarele pe pamint. pitzurcaa pregatit meciul prost. O echipa nationala nu se creste ci se foloseste cine e mei bun.la momentul respectiv, Ori daca pitzurca crede ca afolosit cei mai in forma jucatori romani nu are ce cauta la nationala. Confunda echipa nationala cu Steaua care sa zicem joaca bine la nivelul EL dar sa mergi pe scheletul stelei la mondial numai cine nu gindeste poate crede. Daca crezi ca Mutu chiar sa zicem ca nu e in forma si e gras si „whatever” si joci cu tot felul de inventii asta e ori rea vointa ori esti pe dinafara fotbalului. Oricum cel mai bun la nationala a fost Marica care si el este in disgratiile lui Pitzurca cum il prinde cum il da afara…. si sa nu vrei sa-l bagi pe sinmartean , joci cu pintilii sa inchizi jocul ca vorba aia ne e frica sa jucam „dar trebuia cel putin egal sa facem” avem pretentii dar suntem limitati asta-i adevarul. Si asta incepe de la presa, care trebuie sa de-a tonul….

kappa (69 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 15:50

De acord ca s-a exagerat cu comentariile asupra arbitrajului. Pana la introducerea probei video (vezi NFL, NHL) erori vor mai fi. Din pacate, erorile sunt invariabil in favoarea echipelor mai titrate, din Vest.
Exista discriminare in continuare la modul in care se arbitreaza. Daca s-a dat penalti la faza lui Tamas din careu, trebuia sa se dea si la Adi Popa.

La faza cu cotul lui Bourceanu, arbitrul a vazut mai bine decat comentatorii de pe bloguri. Bourceanu a fost tras de tricou (din spate) si a incercat sa se desprinda din acea tinere de tricou. Olandezul trebuia sanctionat cu galben. Dar si Bourceanu in ideea ca fotbalul e sport pentru femei si Bourceanu trebuia sa nu incerce sa se desprinda ci sa cada spectaculos fortand un galben 🙂 pentru olandez. Intelegeti ce vreau sa spun: era absurd ca Bourceanu sa ia al doilea galben la faza asta cand a luat primul galben pentru proteste (tot la o decizie a arbitrului, tusierul de data asta). Scotianul a decis corect aici.

Iarasi subscriu la ideea ca Olanda tot ne batea. Am pierdut frumos, cu fruntea sus. Daca jucam de 10 ori cu Olanda, ne bat de 8 ori, o data scoatem egal si o data (cu ajutor de la arbitri sau cu mult noroc) ii batem si noi. Iar daca avem 90% sanse sa pierdem, prefer sa pierdem in maniera asta, atacand si luptand, inscriind, avand o bara si un unu-la-unu cu portarul cu 1-4 acasa (sau cu 1-6) decat in modul penibil cum am facut-o pierzand cu 0-2 la ultimul CE la care am luat parte.

cronicas (36 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 15:50

care sansa? a fost vorba de valoare aseara

Adi (1 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 15:56

Buna ziua!
Am urmarit meciurile nationalei pe internet, nu sint cei mai buni dar nici nu meritam o asa infringere. Parerea mea este ca FIFA si Olanda s-au temut de Romania, numai asa se explica delegarea acestui pseudo-arbitru.
Lasind arbitrajul deoparte ma intreb la 1-3 , de ce acest „ilustru” antrenor roman nu si-a luat inima in dinti sa-i arunce in lupta pe Chipciu,Adi Popa si Mutu inlocuindu-i pe Tamas, Bourceanu si Grozav? Ce era de pierdut? 1-4?1-5? Who cares? Un ex: la meciul Man Utd Totenham un mare antrenor a bagat in teren toti atacantii in speranta ca va egala si a si fost aproape…Veti spune ca e mare diferenta, dar asa inveti…furind de la cei care stiu…Sint convins ca nimeni nu ar fi spus un cuvint de rau…poate toata lumea ar fi admirat curajul sau…asa….nu-i nimic …tragem la locul 2…Hai Romania!!!

Ciccinho (16 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 15:59

Care dintre jocurile anterioare din grupa ne-au dat oare dreptul sa speram la ceva pozitiv cu olandezii? Ma refer la calatatea jocului prestat, nu la rezultate.

Norocul nostru cu turcii a fost ca le-am dat un gol cu ceva sansa, si apoi datorita gratiei divine coroborate cu stangacia lor, am reusit sa nu lluam gol. Nu am jucat noi bine, au juact ei mai prost.

circotasul (22 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 16:04

SI CE 3-2 SAU 2-1 NU ERA TOT INFRINGERE? NUMAI LA NOI ROMANII INFRINGEREA LA LIMITA E DE ACCEPTAT VERSUS LA SCOR CA SA NE ALINE ORGOLIUL PREA SENSIBILIZAT DE ATITEA „PALME” LUATE DE LA VIATA.IFRINGEREA RAMINE INFRINGERE RESTUL E CHIBITEALA.

Roman (14 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 16:20

– – – – – – Pantilimon – – – – – –

Sapunaru – Tamas – Chivu – R.Stefan

– – – – – – – Muresan – – – – – –

– Torje – – Lazar – – Sanmartean –

– – – Marica – – – Mutu – – –

Asta este echipa sa te bati cu Olanda … NU cu TONTOruseanu, Bourceanu, Chiriches, Pintilii sau Bogdan Stancu …

BERE LUTHER (3 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 16:21

De, ce sa-i faci, asa e cind selectionezi o gramada de jucatori de la o singura echipa, in mare parte jucatori mediocrii.Familia Becali trebuie sa-i vinda iar Piturca trebuie sa-si ia si el un comision.Gras.
Restul tine de calitatea noastra de oameni ieftini:ne umflam muschii pentru a ne ne desumfla rapid.
Vorba aia, „romanul ca bradul… cu mucii pe piept”

gikupitesti (254 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 16:24

mai este mult pina departe ,timpurile se schimba mereu.

Zack (25 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 16:27

Regret sa spun dar ,,NOI NU AM PIERDUT NIMIC”, Normalul s-a intimplat, Deci LUPTA DE ACUM INCEPE. Sa-i sustimem cu toata fiinta in viitor. Nu este corect sa ne imbatam cu apa rece. Trebuie analizat, fara multa presiune pe fotbalisti, ca sa putem evolula la maxim cu echipe care pot fi batute. Victoria cu Turci a fost ceva minunat, care ,,NU TREBUIE UITAT”. Ne infierbintam repede, apoi NE RACIM MULT PREA REPEDE, asa ca pierdem chiar si cu cine Nu Trebuie.
Daca Nu vrem sa invatam nimic din trecut, este mare pacat.

Aristotel (167 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 16:34

De acord ca arbitrul n-a gresit intentionat, oricum n-a influientat rezultatul meciului. Arbitrul e de duzina si atat ! Eu consider ca selectia n-a fost tocmai buna ! Piturca nu este un selectioner bun pentru nationala, am spus-o si o repet, omul are niste fixuri de care nu se poate lipsi ! Este imun la orice sfat in privinta alegerii jucatorilor, nu asculta de nimei, nu se sfatuieste cu nimeni, pentru ca se considera cel mai bun ! I s-a atras atentia de nenumarate ori in privinta lui Cocis si parca in ambitia tututor, continua sa-l bage in echipa ! Apoi ignora unele derapaje ale jucatorilor , nu este convins de ceea ce va face, isi incalca deseori principiile ! Eu sunt convins ca dupa victoria in Turcia- si aia, nemeritata ! – au facut-o lata, pentru ca parca cu Olanda, au intrat alti jucatori pe teren ! Unul dintre ei, se tot impiedica in propriile ghete, altii de-abia se mai tineau pe picioare… Nu se poate sa te prezint in asa hal in fata a peste 50 mii suporteri proprii ! Olanda n-a jucat grozav, au tras de timp, se dadeau loviti la fiecare atingere cu ai nostri, dar ai nostri n-au jucat nimic ! Apoi, nu-i inteleg incapatinarea de a-l tot incerca pe Mutu, omul are 34 ani, e supraponderal, nu este la zi cu pregatirea, la ce naiba, il mai baga in echipa ? Si oare, lui Tatarusanu nu i-a spus nimeni ca mingea nu se respinge niciodata in fata ? In fine, eu cred ca am pierdut si trenul asta, sunt sigur ca locul doi este departe, si tare mi-e teama ca il vom pierde si pe acesta !

Roman (14 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 16:34

O nationala NU se creste … ca nu stii daca peste 2-4-6 ani cutare jucator mai joaca fotbal, daca e in forma sau daca e accidentat grav …

De crescut jucatori se ocupa echipele de club …

Tu ca selectioner, aduci la nationala cei mai buni si cei mai in forma jucatori la momentul respectiv …

remarc ca (93 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 16:36

remarca ca ………

ronis (2 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 16:38

Dupa primele 3 meciuri, toti se uitau doar la rezultate (3 victorii), nu si la JOCUL echipei! La 0-0 Estonia a ratat o mare ocazie, Turcia a ratat 2 ocazii importante in primele 10 min, pana si Andora a avut o mare ocazie de gol… Este foarte clar ca daca Estonia si Turcia ar fi deschis scorul meciurile s-ar fi terminat cu infrangere, fiindca Romania ar fi trebuit sa iasa la joc, ceea ce nu stie sa faca si nici nu are jucatori care sa faca jocul. Si nici apararea nu se simte prea bine…

Bibi (12 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 16:41

Uită-te doar la cele mai elementare lucruri (degajări în zona unde ai TU un coechipier), driblinguri, pase simple la cel mai deschis om, o mișcare în spațiu liber unde poți primi o pasă aficientă și care poate să-ți creeze o oportunitate premergătoare în fază, etc. Aș putea sta aici minute în șir enumerând lucrurile SIMPLE la care nu ne pricepem ( dați-mi voie să reamintesc că vorbim nu numai de jucători profesionști, dar și de oameni de NAȚIONALĂ, adică CEI MAI BUNI DINTRE CEI MAI BUNI).Ar trebui de asemenea să învățăm unde avem voie să faultăm, și unde NU!!! Trebuie să mai lucrăm la capitolul ÎMBUNĂTĂȚIRE PROFESIONALĂ!!! (adică, să fac tot ce pot să devin mai bun decât plafonul la care am ajuns. Din păcate noi suntem Români, și avem sindromul GOOD ENOUGH.
HAI ROMÂNIA!!!
Vom muri Români, și cu Olanda sau altă echipă nu voi ține NICIODATĂ, indiferent de cât de buni sunt ei.

halley (4 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 16:50

Am fost penibili din primul pana in ultimul minut. Aruncam vina pe arbitru ? Pai fault mai clar ca a lui Rat, cand l-a impins la o centrare pe Van Persie cu ambele maini, mai rar vezi. Sa joci cu Tamas pe dreapta cand ai un Sapunaru, cu Bourceanu si Pintilii cand ai un Muresan ? Sa fim seriosi !!!!

Murmurel (4 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 16:51

Arbitrajul ar trebui sa fie un semnal de alarma pt. microbistii romani. Scotianului i s-a explicat ce are de facut, FIFA a scris scenariul ca replica la nenumaratele atacuri ale „luptatorului luminii” la adresa functionarilor forului european. Si asta pare sa fie numai inceputul. „Cine e si Platini asta?” se intreba J.B. Uite cine e Platini! Gura sloboda a ciobanului devine, pe masura ce inainteaza megalomania, un risc national. Sa vedeti ce arbitraje va avea stina! Specimenele de tip „alfa” nu uita si nu iarta.

dinamovist4ever (4 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 16:55

acum am observat din pacate dintr-un meci care nu ne face scinste cit de slaba e presa spotiva din romania ,zic asta din postura unui suporter care urmaresc declaratiile criticile ,etc . multi din studiouri spuneau ca piti greseste selectia ,dar ei nu stiu cu cine sa inlocuiasca pe cei contestati de ei , intrebati cine ar trebui adus la nationala raspunsurile sint aproape copypast sinmartean , cind in lume sint jucatori care fac cinste romaniei prin jocul si seriozitatea de care dau dovada ,mutu a fost umilit voit se pare , radu , sapunaru , chivu, danalache super atacant,la rapid ,vaslui si cfr jucatori f buni ,presa nu vede si nu scrie ca 3 goluri olandeze sint mincinoase si unul norocaos , acum nu vede ofsaidurile si noianul de greseli facute de arbitrii ,ei stiu sa critice si sa atite spiritele aici in campionatul intern , observ cu stupoare ca nu stiu sa analizeze un meci ,ce zice unul preia toti si cloneaza la nesfirsit mesajul unia , ma uit si ascult neprofesionalismul celor din studiouri voite sau nu scade nota ..un meci arbitrat in halul in care a fost romania tara mea arbitrata dar disputat in campionatul intern facea explozie pe teveurile de sport si nu numai ,arbitrii erau linsati verbal ,distrusi ca persoane ,tiriti in cine stie ce mizerii verbale ,iar acum totul e ok ..am asa multe de spus incit poate am gresit gramatical sau insiruirea ideilor si stoparewa lor ,…dar esenta e ca nu sa vazut si nimeni nu explodea la golul 2 ofsaid clar la jucatorul dela prima bara ca pozitie ,golul 3 penalty inventat ,golul 4 ofsaid clar .. marica ,torje ,stancu , opriti din actiuni de unu la unu de arbitii pe motv da fault , multe exagerat de multe faulturi date in prweajma careului nostru ,asta la o analiza rapida

Milici (440 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 17:01

Am postat , cu nr.12 la articolul d-lui lui Ovidiu Ioaniţoaia ‘Cîştigul cel mare’ astfel:
„Problema nr.1 e dacă această echipă mai poate reface în eventualitatea că e condusă.
Problema nr.2 e jocul de cap în apărare şi loviturile libere /cornerele acordate în zona careului nostru.
Problema nr.3 e dacă echipa mai rezistă fizic.
Probleme nr.4 e Tătăruşanu.”
Nu mi-am imaginat , la vremea aia , că toate problemele ne vor afecta în asemenea măsură şi nici jucătorii nici antrenorul nu îşi vor lua măsurile de rigoare.
Naţionala reacţionează greu cînd e CONDUSĂ , preferă jocul în apărare urmărind oportunităţi , dacă apar , meciul cu Lituania de 0-3 s-a cam repetat. Piţi n-a avut , ca şi atunci , nciun răspns cînd Olanda a luat conducerea.
REFACEREA era o problemă a lui Piţi dar şi a mentalităţii coroborată cu vîrsta unor jucători de care mulţi am uitat. Sunt curios cum a decurs recuperarea lui Piţurcă.
Tamaş , Raţ , Goian , Torje şi Pintilii , ca să mă refer doar la titulari , au fost căzuţi fizic şi , automat , psihic.
Remarc aici şi PROGRAMAREA aiurea a meciurilor din grupă nesesizată de mai nimeni.
Acordarea neglijentă a cornerelor şi loviturilor libere din preajma careului nostru trebuia prevenită de Piţi şi aplicată de un Tamaş , Goian , Pintilii etc. Golurile primite 1 şi 2 sunt urmarea acestei carenţe.
Depre Tătăruşanu prea puţin de comentat , omul are degetele rare , iese aiurea şi nu prinde mingile dar şi rezervele au destule probleme.Are , uneori , ghinion şi zile foarte rele.
Per ansamblu dl Ovidiu are dreptate , Olanda a avut noroc imens şi arbitrul a fost penibil.

magus1349 (14 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 17:03

As avea si eu o sugestie pentru A1 .Cand mai transmit vreun meci sa dea cat mai multe reclame , doar golurile sa le prinda in direct .
Daca se poate .

Cireasa (11 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 17:24

Oare cate sute de ani or sa ne trebuiasca pana o sa ajungem pe aceeasi galaxie cu ei? Probabil ca niciodata, aici e treaba de disciplina, civilizatie, bani si talent, noi nu avem nici unul dintre acestea!

calinescu_ (25 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 17:27

NE-A MAI ARATAT INCA CEVA SI ANUME CA CACEALMAUA MERGE DE MULTE ORI ….. LA APA …..!!!!!
TREBUIE ALCATUITA O ECHIPA ADEVARATA CAPABILA SA JOACE FOTBAL ….!!!!
SA TERMINAM CU CACEALMALELE SI SMECHERIILE …..!!!!
SA TERMINAM SI CU ACEST PSEUDO ANTRENOR CACEALMIST SI SATANIST …..!!!!
E DEJA PREA MULT ….!!!!
CU ASEMENEA SMECHERII O SA FIM UMILITI DE UNGURI, CARE AU CASTIGAT CU TURCII JUCAND FOTBAL …..!!!!

Ion (102 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 17:34

Bai, microbistilor, microstupizilor şi cicăiubitoriaisportului! Megastupizilor! Pedalaţi, înotaţi, alergaţi ! Asta înseamnă să iubeşti sportul, băi, iubitoridestatcucurulpescaun!

Mă doare în degetul mijlociu de echipa voastră piţurcăplopistă. Păcat că nu a luat-o cu 4-0.

Îi respect, totuşi, pe aceia dintre voi care mai joacă fotbal cu prietenii.

cpt. ahab (71 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 18:08

„Tamas invariabil depasit”?! Dar Rat? Marele capitan? A existat?! Exista? Tatarusanu a fost autorul primelor doua goluri, care-au dezechilibrat meciul mult prea repede. A boxat (marca inregistrata) in fata balonul la primul gol si la al doilea a dormit pe linia portii. Cum sa mizezi la infinit pe un astfel de portar?! Piticania de Torje a avut o singura realizare in cele doua meciuri: bara din minutul cinci. In rest, a ocupat aiurea locul lui Adi Popa. Mutu a venit la lot ca la distractie. Baiatul asta e stricat la cap. Nu mai iese om din el. Duca-se pe pustii de neghiob! Stancu a fost sters pentru ca-i folosit pe un post neconvenabil lui. Nu cred ca la Panaramspor sau pe unde joaca e folosit asa cum l-a folosit Satana. Pintilii, Chiriches si Goian au facut si ei ce se putea face in conditiile in care flancurile erau praf. Bourceanu? Uitati-va numai la figura lui: zici ca e gata-gata sa explodeze in orice moment, zici ca mananca trotil. Gandire? Zero. Da cu barda in fata apararii si bate cornere. Atat. Suntem slabi rau. Am batut turcii, care-s intr-un reflux vizibil si ne-am si apucat sa vorbim despre nasterea unei superechipe! Mai e mult pana departe…

@ Ion (167 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 18:31

Ioane, du-te si te culca, poate esti obosit si noi te retinem ! Hai, pa !

darius (9 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 20:16

hai sa imi dau si eu cu parerea 🙂 , daca in Turcia asezarea si pregatirea meciului a fost una reusita( plus sansa care a fost de partea noastra ) , clar in cazul Olandei dezastru total, Piturca este un antrenor mediocru si atat , nu se poate sa nu faci o analiza exacta a adversarului, fiecare jucator luat in parte , parametri lui , punctele forte , toate detaliile trebuiesc luate in calcul pt a castiga un astfel de meci !! oare cum si a imaginat El, ca Tamas ( care e un fotbalist bun, dar cu o viteza … clara sub cea a adversarului direct o sa reuseasca sa faca un marcaj fara greseala) cum joaca marele piturca cu doi inchizatori , cand Olanda joaca 4 3 3 ! Daca tot joci 4 2 3 1 , joaca doar defensiv pe contra ( pt ca Romania nu este Germania, Real Madrid etc… ) iar 50 000 de oameni intelegeau, scopul scuza mijloacele !!! nu mai vb de pregatirea fazelor fixe , asezarea in teren etc … dezastru total, eu personal cred inca in sansa noastra , ce e clar ne trebuiesc fundasi laterali ( super iuti , bine pregatiti fizic , tehnici ) , Lazar e de titular incontestabil mult peste bourceanu si pintili , Tatarusanu mie imi pare un portar MOALE fara vana in el ( un portar adevarat omora jumatate din echipa si boxa de nu mai gaseau mingea) , Grozav e un indolent , Torje e cam certat cu mingea in regim de viteza , pe stanga avem nevoie de un picior stang adevarat , Marica tot respectul ( se vede pregatirea Schalke 04) , Mutu nepregatit a dat un asist lu Marica de toata frumusetea … Clar nu e usor, mai ales cand nu ai de unde alege !!! dar si asa se putea mult mai mult , fotbalul se joaca pe viteza si fizic astfel eu cred jucatorii genu Alexe , Herea , Tucudean , Maxim trebuiesc incercati , clar alte variante sunt Sanmartean , Antal, Muresan, plus tineri gen Iancu etc… ramane de vazut , dar greu tare

tandd (79 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 20:23

Prin unele parti ai dreptate,prin altele….nu prea.Hai sa fim seriosi cum si noi am batut la istanbul dintr-o faza acum s-a cam intors norocul,lor le-a intrat cam tot ce putea intra si mai ales din faze fixe unde nu prea conteaza cat esti de bun individual.Sa nu dam cu piatra,macar am incercat ceva,eu zic ca am condus jocul si spre finalul primei reprize am dominat olanda ca si cum jucam cu andora.Mai cunosti o nationala sa fi dominat olanda 15-20 min cum am facut noi,fara macar sa poata sa iasa din careu la un moment dat.Eram pe val si-am primit un 11m cu mareeee mare larghete in momentul cheie al meciului,cred ca acolo s-a jucat tot.Daca jucam la fel cu ungaria maturam pe jos cu ei

bazileon (167 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 20:33

Nu a fost nici un penalty la Popa; vorba aia, seamana, dar nu rasare. Spre deosebire de duelul Tamas-cum-il-cheama, la Popa-Martins e „tinere reciproca”. DESAM

alex.j (13 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 20:38

Nu s-a schimbat nimic : ne batem pentru locul 2 asa cum era planul de cind a inceput campania !

alexandru (8 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 20:44

DACA E STELIST NU INSEAMNA CA E VALOROS!!! VALOAREA IN ROMANIA DIN PACATE SE MASOARA IN CE SPUN GAZETARII NESPECIALISTI PLATITI DE KLANUL BEKALI!!! LASATI CA ADEVARATELE VALORI SA JOACE IN NATIONALA!!! AMINTITI-VA DE ECHIPA ROMANIEI LA INCEPUTUL ANILOR ’90!!! NU EXISTAU SMENARII BEKALIOTI IN FOTBALUL ROMANESC SI ECHIPA MERGEA!!! UNII MOR TINERE SPERANTE CA N-AU PILE !!! CUM VA EXPLICATI CA VICEGOLGHETERUL ROMANIEI ALL TIMES NU A PREA FOST SELECTIONAT LA NATIONALA ROMANIEI??? OMUL CU CELE MAI MULTE PREZENTE IN LIGA 1!!!! DE CE????

PANDURII (3 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 21:09

CUM SA NU AI UN FUNDASI DREAPTA DE MESERIE SI SA JOCI CU UNUL IMPROVIZAT? NU INTELEG, E ECHIPA NATIONALA, FACI ACCELASI 11 CA MECIUL DIN TURCIA SI ASTEPTI CA VAN GAAL SA NU GHICEASCA JOCUL TAU…E PENIBIL , ASA TACTICA…

Colega (2 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 21:16

O analiza corecta, de nota 10. Lui Ioanitoaia i-a placut Rat mai mult decat Tamas. Si mie.

John (564 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 21:29

@bazileon. Da tu esti destept de bubui, n-ai vrea sa te punem in locul lui Bricheta la CCA? Du-te fratioare de te culca pentru ca e prea mare numarul celor care zic ca esti beat.

Mugurel (2 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 21:31

Frumos ca nu ati laudat dupa Turcia ca nu injurati acum. E o dovada de profesionalism.

ralffy_mr (52 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 21:51

Sunt de acord …Olandezii…ne sunt superiori…insa nu aceasta a fost situatia si aseara…cel putin…n-au avut ocazia sa demonstreze…arbitrul sub orice critica…nici macar mediocru…
DA – putem pune rezultatul pe seama arbitrului…apreciez ca staful a tinut capul sus si nu a comentat prestatia arbitrului…dar olandezii au tremurat si la 0-0 si 0-1 si la 0-2 ca si la 1-2…si de ce sa nu recunoastem…si la 1-3 si 1-4. E ridicol sa afirmam ca olandezii meritau acel penalty….pe ce lume se acorda penalty la o cadere dupa o tinere reciproca..fara bruscare s-au ce s-a vazut la penaty-ul nostru?? apoi.. orice arbitru ar fi acordat eliminare pentru Bourceanu…insa doar daca era rau intentionat (pentru ca a fost o eliberare si nici decum ceva intentionat sau directionat strategic) ..sau poate n-a vazut ca ar fi dat :D)) NU vreau sa ne victimizam..insa arbitrul a fost moale…nici nu ne puteam apropria de poarta lor pentru ca fundasii olandezi se culcau si primeau lovitura libera…
Cine stie cum ar fi evoluat baietii nostri cu mai putina influenta din partea arbitrului?.. am demonstrat ca putem..si eu zic ca 1 punct sau chiar 3 ar fi putut ramane in Romania…in conditii normale…
Asta e opinia mea..sper s-o analizati cat se poate de obiectiv..asa cum am incercat sa fiu si eu.

alex (6 comentarii)  •  17 octombrie 2012, 22:23

Chiar nu vedeti ca nu avem wechipa?! Nu putem da 3 pase consecutive in adancime. Cu turcii am facut anti-joc. Cu Olanda cam la fel. Daca olandezii jucau serios in repriza a doua ne bateau cu 7-1. Arbitrul ne-a avantajat mai mult pe noi. Cum puteti spune contrariul? Nu va e rusine sa mintiti de doua zile non-stop? Trebuia sa elimine 2 romani: Bourceanu a lovit cu cotul la inceputul meciului (rosu clar), acum vad ca nimeni nu mai vorbeste de asta. Tamas trebuia sa ia rosu, chiar el singur plecase la vestiar, dar i s-a dat galben victimei. Penibil!!!. Dar cand Van Persie a fost imbrancit clar in careu la 3-1, va mai amintiti? Nu, vad ca nu! Penaltyul a fost clar, Tamas la lovit peste picioare pe olandez. In schimb la noi nu a fost penalty, deoarece Popa a fost agatat cu o juma de metru pana sa intre in careu, dupa care a mers cu olandezul in spate tinut pana in careu. Dar lovitura se da de unde a inceput infractiunea, adica de la marginea careului. Asa ca ar trebui sa va fie rusine! De aia nu ne putem schimba, de aia suntem o natie de rahat! Nu ne putem asuma raspunderea prpriilor noastre esecuri!!! Cat timp vom fi asa(si suntem asa de 1000 de ani), vom ramane in ghettoul Europei, sau mai bine-zis in tomberonul ei!…

grama (53 comentarii)  •  18 octombrie 2012, 0:03

Corect ce spuneti dvs, nu e loc de nici o indoiala, asta ne e valoarea acum si sa recunostem ca e cale uriasa intre noi si olandezi, in general intre noi si tarile cu fotbal avansat. hagi si generatia sa au ramas in urma mult, iata ca si Mutu & Chivu sunt doar amintiri.

romanescu (47 comentarii)  •  18 octombrie 2012, 0:53

Da,pacat ca am pierdut !! Dar,Maestre, cum puteti fi atat de inconsencvent; ” un central slab, nu neaparat rau intentionat…”??? Pai ,a fost un arbitraj foarte asemanator cu cel „practicat de celebrul ” Balaj si am vazut aceeasi „maniera (ca sa parafrazez limbajul de lemn al specialistilor in arbitraj si al presei)” ca si la meciul Pandurii-CFR. Atunci ati fost foarte echivoc si intransingent cu toate deciziile luate. Deci, Mr. Thomson este „slab”,iar Dl. Balaj este „gras „. Nu ?? Aaaa ! Atunci trebuia sa piarda cine a pierdut ,iar acum n-a castigat cine trebuie. Repet, pacat ca am pierdut , dar , mai lasati arbitrajul pentru arbitri…

Comentează