Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Mai vinovați decît Cojocaru!

De presupus că, superioară la toate capitolele, CFR Cluj ar fi bătut-o oricum pe Gloria Bistrița în Gruia. Poate nu cu 5-1, însă ar fi învins-o pe considerentul că plusul ei de valoare și de experiență și-ar fi spus cuvîntul […]

duminică, 30 septembrie 2012, 4:02

De presupus că, superioară la toate capitolele, CFR Cluj ar fi bătut-o oricum pe Gloria Bistrița în Gruia. Poate nu cu 5-1, însă ar fi învins-o pe considerentul că plusul ei de valoare și de experiență și-ar fi spus cuvîntul pînă la urmă. Asta întrucît trupa lui Andone are o clasă peste cea a lui Manea, măcar una, dacă nu mai multe.

Dar la fel de adevărat e că sîmbătă campioana a cîștigat și pe mîna arbitrilor, a “centralului” gălățean Adrian Cojocaru, notat în Gazetă cu 3! A mai zbîrcit-o și asistentul Al. Vodă din Alba Iulia, ale cărui erori pot fi incluse în categoria celor scuzabile și, ca atare, mai ușor de iertat. De pildă, pe centrarea din care a deschis scorul, Kapetanos a părut într-un ofsaid care însă n-a existat, felicitări tușierului!

În schimb, acesta a greșit flagrant cînd le-a anulat clujenilor, în minutul 21, un gol perfect valabil: la mingea lungă venită din stînga, Kapetanos se afla în ofsaid, numai că el n-a jucat balonul, ci Sougou, care a preluat și a înaintat cîțiva pași, apoi i-a pasat grecului și acesta a înscris. Cum vorbim despre două faze distincte, părerea conform căreia ofsaidul lui Kapetanos s-ar fi reactivat nu stă în picioare. Golul a fost sută la sută regulamentar.

Din păcate, Cojocaru a pus umărul la izbînda CFR-ului, asta în ideea că în toate situațiile controversate, discutabile, el a decis în același sens, permanent în favoarea gazdelor!  În măsura în care îi dăm credit în privința posibilului henț comis în careu de Maftei, să reținem vina “centralului” de a-i fi refuzat Bistriței penalty-ul cuvenit atunci cînd, la 1-0, Maftei l-a bruscat pe Curtuiuș în suprafața de pedeapsă! S-ar fi cerut fault și avertisment. Împotriva oaspeților, iarăși împotriva lor!, Cojocaru a gafat și în momentul în care, arătîndu-i lui Canon cartonașul roșu, a indicat punctul cu var, de unde G. Mureșan a transformat pentru 2-0. Corectă eliminarea, nu însă și lovitura de la 11 metri deoarece, înainte de a primi un cot în figură de la ivorian, Kapetanos își împinsese el adversarul. Trebuia acordat fault în atac, nicidecum penalty!

Inventariind greșelile lui Adrian Cojocaru, cu atît mai condamnabile cu cît au fost făcute preponderent în beneficiul uneia dintre echipe, n-ar strica să ne întrebăm ce i s-a întîmplat acestui inginer în vîrstă de 31 de ani din Galați de a arbitrat așa prost?!

Din punctul meu de vedere, oare numai al meu?, răspunsul nu-i greu de ghicit. În urma scandalului declanșat de conducătorii CFR-ului după eșecul de la Tg. Jiu, prilej cu care Arpad Paszkany nu s-a sfiit să-l jignească pe Cristian Balaj, numindu-l “penibil”, ba și “nenorocit” fără ca vreun oficial al FRF sau LPF să-l cheme la ordine pe finanțator și să-l sancționeze, cu siguranță că Adrian Cojocaru a intrat pe terenul din Gruia timorat, cu inima cît un purice. S-o fi gîndit în sinea lui că, dacă au îndrăznit să-l împroaște cu noroi pe un ditamai arbitru FIFA ca Balaj, Paszkany, Mureșan și ceilalți o să-l distrugă lesne pe el în cazul în care nu va fluiera pentru CFR!  Tocmai de aceea, fără a dezvolta subiectul acum, cred că mai vinovați decît arbitrul gălățean sînt înșiși șefii fotbalului românesc, cei care, în frunte cu Mircea Sandu, cu Dumitru Dragomir și cu membrii comisiilor lor, tolerează asemenea ieșiri în decor. Toleranță sinonimă cu complicitatea.

Comentarii (92)Adaugă comentariu

Tudorache (301 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:10

Excelent, mama lor de smecheri.

Misanu (1 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:13

Analiza corecta a fazelor si verdict la fel. Paszkany si cei de la CFR isi permit cam multe. Or fi ei campioni dar regulamentul trebuie sa fie acelasi pentru toti si nu e.

iustin (82 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:17

era clar ca saptamana trecuta a fost un accident ca s-a gresit impotriva lor.cfr a avut si va avea inca putin timp arbitraje de la favorabile in sus

nicudogaru (2 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:21

Domnule Ioanitoaia, Gabi Safta mai lucreaza pentru GSP? Daca da, inseamna ca va asumati faptele acestuia!

emil (8 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:22

Domnul Ioanitoaia,

din articolul dvs se intelege ca arbitrul a gresit de 3 ori.
-Golul regulamentar anulat aiurea CFR-ului – Anti CFR

-Penalty acordat aiurea CFR-ului – Pro CFR

-Penalty neacordat in favoarea Gloriei – Pro CFR
Deci 2 la 1 pt CFR.

De aici si pana la a concluziona ca CFR-ul a fost ajutata de arbitrii e cale lunga.
Sa va fie rusine ca incercati sa cautati orice prilej pentru a ataca CFR-ul.

emil (8 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:25

e o diferenta enorma intre meciul jucat de CFR cu Pandurii, si cel de aseara. In cazul a doua echipe de valori relativ apropiate – cel putin prin prisma a ceea ce au arata in acest campionat – arbitrul poate fi decisiv in timp ce in cazul a doua echipe aflate valoric la o distanta enorma, 1-2 decizii gresite nu influenteaza soarta punctelor.

falconeti (109 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:28

acum aflu cine a arbitrat la cluj,si nu-i nimic grav.dar va intreb ca se va intimpla la ploiesti cu acest 2 la metru avram????daca va gresi contra petrolului????eu zic sa fie ca la KABUL&candakar,pentru toti cei cu buletin de bucale la toate iesirile din ploiesti.ca sa stie si oierul ca si pentru el este un sfarsit.asa sa fie doamne ajuta,pe cei oropsiti???de sandu&bricheta&mitica PUSCARIE.

brasov (1 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:35

Cu etapa inainte cojocaru a avut aceeasi maniera de arbitraj la brasov vaslui, toate duelulrile fiind in favoarea vasluilui, ne fiind sanctionat a mai facut un meci praf, fiind slab ca arbitru , urmariti-l si veti vedea ca fluiera numai pentru echipele mari cind au meciuri in care este obligatoriu sa cistige

T-Bone (4 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:36

Nea Ovi, da-mi voie sa-ti zic si dumitale: ESTI GENIAL ! Multumesc in numele fanilor CFR pentru ca nu ai incercat, nu incerci, si speram nici sa nu incerci vreodata sa intelegi, sa apreciezi si sa fii corect cu CFR 1907 Cluj. MULTUMIM !

John (564 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:38

@emil. Nu te preface ca nu intelegi.si nu o mai intoarce cum iti convine. O decizie e a tusierului, iar erorile grave ale centralului. Cojocaru a tras pe fata cu CFR.

mark (3 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:38

Ne tot legam de cfr dar asta e o problema mai veche si e practicata de toate echipele mari. Va aduceti voi aminte de macar o data cand cfr a fost avantajata intr-un meci cu steaua? La fel e si la Vaslui acasa….se pare ca cine are gura mai mare beneficiaza de un 10-20% din partea centralilor in loc de clasicul 5% care nici ala nu ar trebui sa existe. De acord cu tine, conducatorii fotbalului romanesc isi iau salariul degeaba….Sa nu uitam si contributia voastra, a presei sportive si de scandal, la starea actuala a fotbalului in general.

lux (4 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:39

buna intrebarea si mai ales remarca domnului nicudogaru 😉

mediocru (9 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:41

poate a arbitrat asa ca sa aveti dumneavoastra ce scrie azi si a muta ochii de la marea nedreptate facuta cu o saptamana in urma… de ce protejati arbitrii, de ce vorbiti asa de mult despre arbitraj, si orice greseala facuta de ei are o cauza, avantajarea uneia dintre echipe..astfel mutati focusul de pe cel ce comite greseala spre presupuse scenarii..eu spun ca adevaratii vinovati sunteti voi, in frunte cu dumneavostra dl ioanitoaia ca scrieti scenarii…faceti-va scenaristi de telenovele si lasati profesionistii sa scrie despre sport…faptul ca paszkany s-a sezisat la uefa in ceea ce priveste arbitrajul lui balaj trebuia sa-l mobilizeze pe acest arbitru, sa nu greseasca, sa dovedeasca ca e bun ca merita sa arbitreze in liga 1…cum v-ati putut gandi sa-l aparati cu o astfel de scuza puerila…un copil in clasa a doua poate fi speriat la un examen nu un arbitru in prima liga…imi pare rau sa vad ca si dumneavoastra bateti campii

falconeti (109 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:41

acest safta lucreaza pentru gsp??????atunci nu-i de mirare ca intre gsp~sport.ro?????nu-i nici o diferenta.mi-am schimbat parerea despre tine ovidiule.pacat de cartile pe care le am din ani 70-80,din colectia ta.

andy (1 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:42

Nicu ai perfecta dreptate cu Safta!Mai mult Ioanitoaia spune cu gura lui,,toleranta este sinonima cu complicitatea,,!Dar,cand se refera la Mircea sandu e una cand e chiar el in culpa …….

emil (8 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:44

@john

tusierii nu au dreptul la decizii. Cojocaru a luat 2 decizii grave in favoarea clujenilor si una la fel de grava(gol anulat) in favoarea bistritenilor. Da, a influentat scorul, dar nu rezultatul. Scorul corect poate era 5 – 2 si nu 5-1, daca presupunem ca Gloria marca si daca nu se dadea penaltiul in favoarea CFR-ului.

cristi (1 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:45

„Toleranță sinonimă cu complicitatea”

Genu (1 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:49

Felicitari sandu si dragomir ati pîrît-o pe STEAUA la uefa ! Asta doriti voi, ca ea sa fie penalizata!… singura formatie romaneasca te top cu palmares international si care da majoritatea jucatorilor la nationala. Si asta pentru ce? Pentru niste golani?!!! „Legea a lui dragomir nu functioneaza”, este un zero ! Poate legea shantajului de cluj si a giulestenilor fanatici ce urineaza pe spectatori, unde delegatzii sunt batutzi si scuipatzi. Sunte-ti incompetenti! Dati-va amindoi demisia urgent!

Mitu (54 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:50

Nea T Bone, de ce nu e Dnul Ioanitoaia corect cu voi, pentru ca le spune lucrurilor pe nume si nu ii perie pe Paszkany si pe Muresan de dimineata pana seara? Uitati-va pe ce loc sunteti in clasament, calculati cate puncte v-au dat arbitrii gen Cojocaru si mai taceti dracului din gura ca s-a saturat lumea de ifosele voastre de arhangheli. Voi nu alegeti pe cine furati daca va bucurati si la amaratii aia de la Bistrita.

Ben (3 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:50

Vinovati sunteti in primul rand voi, presa, care ati acuzat constant CFR de legaturi cu arbitrii, total nefondat si din pura frustrare. Ori de cate ori CFR castiga, spuneati „arbitru”. Nu mai dam doi bani pe voi. Chiar in momentul in care scrieti acest articol aratand ca nu a fost offside la Kapetanos, si CFR a avut un gol anulat pe nedrept, alti colegi ai tai, de la acelasi ziar (sic!) spun exact pe dos. Va contraziceti si fiecare scrie ce ii dicteaza interesul de moment sau pe termen…lung. Desigur, virulenta moare dupa meciurile stelutzei.
Pentru majoritatea suporterilor sunteti un 0 barat la profesionalism. Ziar de amatori. Va simtiti afectat de generalizare? Well, terminati cu generalizarile si clisheele.

Amatorilor!

Cata (141 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:50

Bun, m-am mai uitat o data la reluari, la golul 1 nu a fost offside la Kape, el e in spatele liniei mingii cand porneste pasa. Posibil sa fi fost penalty la tinerea lui Maftei, dar atunci trebuia penalty si cand a fost tinut Kapetanos, si nu s-a dat! Astea 2 se anuleaza. La golul 2 e penalty indiscutabil, indiferent daca comentatorul are halucinatii cum ca ar fi vrut arbitrul sa fluiere fault in atac sau nu.

La golul 3, admit ca s-a dat prea usor fault la Sougou. Dar a si zburat saracul Sougou vreo 2 metri in lateral cand l-am impins adversarul, deci e scuzabil. Oricum, pozitia era grea, bravo CFR ca au dat cel mai frumos gol din sezonul acesta pornind de la lovitura aia libera. Golul 4 pe care l-a dat Bjelanovic e din offside, pentru ca de fapt mingea vine de la Muresan, dar se compenseaza cu golul din prima repriza care a fost anulat eronat.

Sutul bistriteanului in cotul lui Maftei nu a fost faza de penalty, oricat am incerca noi sa filosofam. Pana si comentatorii Digi au admis asta, in conditiile in care ei voiau sa improaste cu mizerie cat de tare posibil. Plus ca daca arbitrul ar fi fost rauvoitor, nu l-ar fi eliminat pe Aguirregaray, suspendand un jucator important pentru meciul cu Steaua. Ar fi dat doar galben si gata.

Deci ramane 1 gol dat de Bjelanovic din offside, intr-adevar. In loc de 5-1 trebuia sa fie 4-1. Unde au fost „toate” deciziile impotriva Bistritei, domnule ziarist? Va apucati sa puneti presiune pe arbitrii inaintea meciului cu Steaua, asa e?

Sa nu cumva sa nu arbitreze aia pe fata pentru Steaua, ca o sa fie linsati de presa.

radu (7 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:53

Interesant!…Cand se ia Paszkany de arbitri, tipati ca din gura de sarpe ca se pune presiune pe ei!….Probabil ca ati fost plecat de pe planeta in ultimii ani cand Becali, Porumboiu si altii puneau presiune mult mai mare pe arbitri meci de meci… Noroc ca v-ati intors acu pe planeta si ati sesizat ca atunci cand o face Paszkany, nu e in regula…. Mare noroc ca nu ati fost pe Pamant sa vedeti ce inseamna”iesiri in decor” ale celor mai sus amintiti…. Ca un jurnalist onest ce sunteti,mai zilele trecute ati fi tipat ca din gura de sarpe ca nu e posibil ca un patron sa il acuze pe altu ca ar fi implicat in trafic de droguri, ca apoi sa spuna ca a glumit… dar banuiesc ca erai plecat de pe Tera….

maryo1971 (10 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:53

D-le Ioanitoaia nu am fost niciodata de acord cu arbitrajele partinitoare care trag pentru o echipa sau alta indiferent ca aceasta se numeste CFR ,Steaua ,Dinamo sau Vaslui dar cind mereu se pune pe tapet faptul ca CFR este ajutata de arbitri sinteti ridicol. Oare celelalte echipe care se lupta la titlu intrun anumit moment nu au fost ajutate de arbitrii? Jaful de la Tg Jiu pentru GSP a fost ceva normal. Pentru GSP celelalte echipe din campionat nu exista doar Steaua si Becali?

victor L (169 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:57

Asa, dle Ianitoaia,
reusiti sa va inscrieti perfect alaturi de Jiji impotriva ungurului de la Cluj.
Mama lor, sa se duca in Ungaria!
Trebuie pornita o Cruciada; da` pina cind sa nu mai i-a granzii un titlu?

Vladone (69 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:57

Te inteleg ca semnezi mediocru pentru ca… asa esti. S-a sesizat Paskany, dar cine e Paszkany cand Comisia de Arbitri i-a dat dreptate lui Balaj? Cine e Paszkany, Papa de la Roma, Napoleon sau Mihai Viteazul? Cum are dreptul cineva, roman ori ungur sa jigneasca cum a facut-o Paszkany si nimeni de la federatie ori de la liga sa nu ii zica da-te mai incolo? Ioanitoaia are perfecta dreptate, Psaszkany trebuia amendat la sange.

victor L (169 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:58

scuze, dle Ioanitoaia.

Cfr_Atlanta (218 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:59

‘Maftei l-a bruscat pe Curtuiuș în suprafața de pedeapsă! S-ar fi cerut fault și avertisment. ‘ Nici dupa 10 reluari nu se vede ce a fost acolo. Poate a fost dar poate nu. In cazul asta maestre tre sa ii dam credibilitate arbitrului. 11 m la Kapetanos nici eu nu as fi acordat. Daca astia sunt arbitri din Romania ce sa facem? Deci au fost 1,5 greseli pro si una contra.

Gellu (26 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 16:59

Nu numai sa criticam
A gresi este omeneste, dar altceva este cand gresesti numai in favoarea aceleasi echipe. Astfel de cazuri, zic eu usor de observat, trebuie sa fie eliminate, iar cei in masura sa decida sa-si faca datoria.
Cred ca avem si arbitraje corecte, foarte bune uneori, iar acum imi vine in minte meciul Stelei din Cupa Romaniei cu Tg.Mures. Imi cer scuze ca nu am retinut numele arbitrului, nu este unul care a arbitrat prea des,
dar tocmai de aceea cred ca trebuie sa-l apreciem, in conditiile in care meciul nu a fost unul linistit: am avut penalty, eliminare (ambele acordate corect, impotriva Stelei), cel putin un gol al Stelei a parut din ofside, dar nici nu se pune problema, intrari la deposedare la limita regulamentului, decizii ale arbitrului care nu au fost contestate.
In aceste conditii ma gandesc ca un asemenea arbitru ar trebui apreciat, chiar laudat, pentru ca merita, iar in contimuare sa i se acorde incredere.

anonim (5 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 17:00

Da mark, campionatul trecut la ultimul maci

mark (3 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 17:01

Tg. Jiu – cfr = viciere de rezultat
cfr – gloria = viciere de scor

…e totusi o diferenta pe care voi refuzati sa o vedeti.

Nicu (4 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 17:02

din respect reciproc pentru toti fanii fotbalului romanesc ar trebui sa il concediati pe Dl Safta…Nu pentru ce a facut rapidului si pentru ceea ce face de obicei….gazeta trebuie sa revina la „forma” de altadata….D-le Ioanitoaia va rugam sa nu ne faceti sa ne schimbam parerea despre DVS…..Asteptam decizii nu scuze !!!!!

andreas (871 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 17:13

am vazut doar fazele suspecte. Faze grele pt orice arbitru. Cred ca a favorizat de 5 ori deciv CFR, din greseala. Nici in presiune nu cred. Sint alte zeci de meciuri in care am crezut ca CFR are cel putin 25 jucatori pe teren. Pare mai mult un arbitru bun care a gresit. Spre deosebire de Avram, balerinul nulitate, care fluiera adierea vintului ( bate mai mereu dintr-o singura directie) pt a nu avea probleme. Ma asteptam sa scrieti mai mult, in avans, cit de nepotrivit este aceasta piticanie, in sens de nulitate, in meciurile unei echipe cu experienta internationala ca Steaua. Cu el Steaua nu a putut juca. O sa faca praf meciul. Pariu.

costacurta (36 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 17:14

E bine asa.

Un clujean (2 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 17:21

Lumea nu se termina la limitele bucurestiului.

popa aron (2 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 17:22

chiar nu ii inteleg pe fanatici lui cfr cat mai vor sa se minta singuri asta e adevarul arbitrii in majoritatea cazurilor trag pe fata cu cfr felicitari pt meciul de la braga dar fiti obiectivi si nu va luati de Ioanitoaia care e un ziarist imens si a relatat obiectiv ce s-a intamplat la meci
pt emil daca e 2-1 in favoarea Cfr-ului la greseli de arbitraj asta nu inseamna ca i-a ajutat dupa mintea ta vrei 4-0 pro cfr si uita-te la ce scor au fost greselile
p.s. oricum nu mergeti in primavara europeana aduceti-va aminte de grupa cu roma si bordeaux de acum cativa ani la fel o sa fiti si anul asta

momo (143 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 17:30

cfr si arbitrajele prietenoase…Pare un subiect de cand lumea desi cfr e de putini ani in liga lui mitica. Cfristii sunt SANDEII fotbalului romanesc. Sandeii aveau o problema si se pare ca au rezolvat-o. Sandeii voi ataca de acum in formula 1-4-4-2-3 (ultimii trei sunt arbitrii)

shaco (4 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 17:43

nea Ovidiu,asa cum ne-ai obisnuit,din cand in cand,o iei prin decor stricand articolele bune si obiective pe care le scri alta data.Saptamana trecuta de ce nu ai aparut cu aricol despre meciul cu pandurii?……la jignirile repetate si discriminarile celui mai penibil cioban de ce taci mut?…o fi “Toleranță sinonimă cu complicitatea”

caneto (10 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 17:45

Vorbesc prostii cei care spun ca Maftei l-a bruscat pe Curtuiuș în suprafața de pedeapsă, iar arbitrul trebuia sa acorde lovitura de la 11 m. La fel, tot prostii spun si cei care sustin ca n-a fost nimic. Nimeni nu poare da un verdict categoric, cel putin in baza reluarilor tv. Asa cum e posibil sa fi tras Maftei de bistritean, in aceeasi masura putea si jucatorul Gloriei sa se prinda de Maftei. Doar dintr-un alt unghi de filmare s-ar putea stabili adevarul.

CFR4X4 (74 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 17:49

toti comentatorii gsp,digi, sport si pro au dovedit cat de amatori sunt sarind sus si tare ca a fost offside la golurile lui Kapetanos….astia „judeca” fazele si fotbalul..asa a ajuns CFR sa conduca intr-un clasament al greselilor pro si contra in trecut..sa ne lase cu totii!!! incepand cu Safta !!! si mai e ceva: greselile fiind 2-1 exagerati enorm sustinand ca a dat TOTUL pt CFR..acestora li s-a anulat un GOL valabil !!! si daca nu gresesc,aceea a fost PRIMA GRESEALA !!! un 11 m se poate marca sau rata..un gol valabil e viciere ! si inca ceva ce va „scapa”..sunt convins: una e sa te ajute cu o decizie gresita cand castigi cu 5-1 cu Bistrita si alta e cand se iau 2-3 decizii eronate impotriva ta si pierzi 2-1,3-1,3-2 cu Pandurii,Steaua,Dinamo sau Rapid..nu credeti ??? cate 11 m clare neacordate are CFR in meciurile cu Vaslui ??? in fiecare…insa atunci sunteti ori ocupat cu Craiova,ori in concediu…

Roman (5 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 17:50

Nea Ovidiu, pe când un articol așa de virulent și impotriva lui Becali sau Porumboiu? Asta numai despre obiectivitatea dvs. Deci, părerea dvs egal cu zero.

diana_napoca (30 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 17:50

Vorbiti cu un tupeu incredibil despre faptul ca FRF si LPF nu l-au chemat pe paszkany la ordine dupa meciul cu Pabdurii.Ciudat,nu tin minte ca sa fi fost la fel de indignat de faptul ca „suporterul” beqalj nu e chemat NICIODATA la comisii,nu vad sa fiti DELOC scandalizat…
Domnu’ Ioanitoaia sunteti pentru Stelemeaua muma si pentru CFR ciuma…

bogdan (2 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 17:53

domnule ioanitoaia va recomand sa nu mai scrieti adevarul.. deoarece daca scrieti adevarul inseamna ca tineti cu steaua.. eu nu stiu de ce se vorbeste aici despre steaua .. cand ar trebui sa se vorbeasca despre cfr si andone , paskani.. si muresan..care au plans toata saptaman din cauzaarbitrajului.. si acum a venit rasplata.. si dl andone , un caracter zero pt mine , cand este intrebat daca a fost corect arbitrajul ne zice sa ne uitam la kapetanos.. pai pt. cotul ala , bistriteanul a luat rosu.. ce se putea intampla mai mult.. sa elimine 2 bistriteni.. ca a fost prea dura lovitura.. ah ..da , in loc sa le dea acel penalty inexistent.. mai bine le dadea 2 penaltyuri inexistente..

vali12 (12 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 18:03

@mark-nu e greu deloc sa ne aducem aminte de un meci in care cfr-ul a fost avantajat intr-un meci cu Steaua,acest lucru s-a intamplat chiar in ultimul meci de pe terenul Stelei si cand tocmai balaj a fost al 12-lea jucator pentru cei de la cfr.

peppe (21 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 18:05

pai domnule ziarist,ia aducetiva aminte campionatul trecut jiji becalii,cum la jignit pe Balaj si nimeni na intervenit,vii sa comandat acest articol?

clujvisiniu (24 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 18:09

nici o saptamana fara peste, nici o saptamana fara articol „pro” cfr. nu ati fost la fel de prompt sa scrieti despre echipa ardeleana dupa victoriile(5(cinci!)) la numar din CL. ne-am dat seama ce politica are ziarul(care se indreapta vertiginos spre a deveni o fituica adevarata) si cat de mult iubiti dvs ardelenii si, mai ales, CFRul! doar nu ne credeti chiar asa naivi sa nu intelegem lucrurile?!? altfel, aveti dreptate cu „Toleranță sinonimă cu complicitatea.” insa, dati dovada ca nu sunteti doar un lup moralist si spuneti-i la revedere instigatorului gabi safta. aratati ca sunteti mai mult decat credem noi ca sunteti. uimiti-ne! 🙂

Mereuta (3 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 18:15

@Roman si altii ca el. Voi nu cititi sau uitati. Cautati in arhiva si veti gasi acum 2 saptamani un articol f violent la adresa lui Becali. Dar va place sa vorbiti aiurea…

JustBen (14 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 18:17

La un meci de fotbal crainicul stadionului incita la rasism. Echipa gazda nu pierde cu 3-0 meciul si nu ii este suspendat terenul. Asta este o problema mare. In Anglia sau Italia echipa gazda nu mai juca cu spectatori un an. Nu inteleg ce aveti cu CFR. Nu va dau aia de acolo bani. Care este problema de fapt ?

misu (27 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 18:26

Mai fratilor, voi o luati razna rau. Paskany pune presiune pe arbitrii !!!!Pai Becali George si Porumboiu ce fac de vreo 4 ani in coace??? Eu cred ca v-ati dilit complet!!!Voi nu vedeti numai negru in fata ochilor cand auziti de CFR-UCL!!!O sa suferiti in continuare pentru ca va meritati soarta.

Tibi (1 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 18:28

He-He-He
BRAVO d-le mitic Ioanitoaia, sunteti ‘PROMT’ cand aveti de comentat contra CFR-ului!
Punctul ‘C’ din regulament este valabil si pentru autor!

‘ c. Fara comentarii DISCRIMINATORII cu tenta xenofoba, antisemita sau rasista’

misu (27 comentarii)  •  30 septembrie 2012, 18:34

A si am uitat..D-le Ioanitioaia vad ca imi racesc computerul degeaba, de cativa ani iti sugerez sa fi corect si sa lauzi si performanta unei echipe care este departe de tine, sau macar cand scrii despre un club sa pui in comparatie toate datele realiste identice, si dupa aceea sa scrii. De altfel acest articol nu isi avea rostul, CFR-ul a avut 2 clase peste Gloria.

Comentează