Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

CFR Cluj: țintă falsă

După ce echipa lor a pierdut duminică seara la Tg. Jiu, 1-2 cu Pandurii, oficialii CFR-ului au pus înfrîngerea pe seama arbitrajului. Încă mai mult, Andone l-a invitat pe Cristian Balaj “să ne lase!”, în vreme ce Paszkany l-a făcut […]

luni, 24 septembrie 2012, 3:46

După ce echipa lor a pierdut duminică seara la Tg. Jiu, 1-2 cu Pandurii, oficialii CFR-ului au pus înfrîngerea pe seama arbitrajului. Încă mai mult, Andone l-a invitat pe Cristian Balaj “să ne lase!”, în vreme ce Paszkany l-a făcut pe “central” cu ou și cu oțet. L-a numit “penibil” și l-a amenințat că-l va reclama la UEFA!

Părerea mea e că s-au ambalat fără motiv, punct de vedere mai larg, pe care am înțeles că-l împărtășesc și conducătorii CCA. Concret, deși a mai greșit, Balaj nu poate fi acuzat de influențarea rezultatului în condițiile în care analiza video ține cu el. Îi dă dreptate în toate momentele importante.

Pe lîngă eliminarea lui Cadu, decizie imposibil de contestat, n-are rost să vorbim nici despre penalty-urile dictate pentru gazde. La primul, Sepsi i-a aplicat lui Alex Grigoraș un procedeu folosit în judo și l-a răsucit ca pe un titirez. La celălalt, Mureșan a jucat balonul cu mîna în interiorul suprafeței de pedeapsă. Întrucît mîna mijlocașului clujean era depărtată de corp precum o aripă, se impunea acordarea loviturii de la 11 metri.

Campioana a cerut și ea două penalty-uri. Faze controversate, mai ales aceea în care Nicoară s-a prăbușit în urma duelului cu Ungurușan. A existat contact între cei doi, piciorul fundașului atingîndu-l pe al atacantului. Numai că, înainte de asta, Ungurușan ștersese mingea cu vîrful ghetei. Nicoară a continuat alergarea și a căzut în speranța că-l va păcăli pe arbitru. Balaj însă, adept al jocului liber, de angajament, nu obișnuiește să sancționeze dueluri de genul celui de mai sus. În fond, fotbalul e sport de contact și nu orice atingere se fluieră. Faza rămîne singura sub semnul îndoielii, dar părerea mea e că băimăreanul a procedat corect.

El a judecat bine și în prelungiri, cînd Mamele a țîșnit din spatele lui Camora și a respins balonul cu capul, după care, într-adevăr, și-a tamponat adversarul. Nici de data asta nu trebuia indicat punctul cu var.

Dacă Balaj chiar ar fi arbitrat “cu ură”, cum i-a reproșat Paszkany, atunci l-ar fi eliminat pe Bjelanovici încă din minutul 29, cînd intrarea croatului la portarul Lazar, “pieptănat” cu crampoanele și zdruncinat serios, a fost una între galben și roșu. Ca și în cazul lui Nicoară, pe care-l putea avertiza pentru simulare, Balaj a păstrat măsura. De aici și concluzia că n-a acționat cu rea-credință. A comis erori, dar n-a căutat să favorizeze vreuna dintre echipe.

Evident, CFR-ului i se cuvin felicitări pentru splendida victorie de la Braga. Merită o adîncă reverență, însă atît. Una-i una, alta-i alta, impresia lăsată de discursul agresiv al lui Paszkany e aceea că arbitrii români ar trebui să fie mîndri că formația din Gruia evoluează în CL și, drept răsplată, s-o avantajeze în meciurile de campionat!   Tocmai de aceea consider că, rățoindu-se la Balaj, conducătorii clujeni au greșit ținta. În loc să arate cu degetul spre propriii jucători, au învinovățit pe cine nu trebuia. Iar povestea cu pîra la împărăție a picat, din păcate, și mai prost. Foarte prost.

Comentarii (137)Adaugă comentariu

CFR4X4 (74 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:58

acum batem apa-n piua..e simplu,pe limba voastra: daca a vazut 11 m pt Pandurii,la fel trebuia sa judece si 11 m pt CFR,sau cum spuneti voi,sa judece cu aceeasi unitate de masura..si tot cum ziceti voi cand va avantajeaza,la primul 11 m pt Pandurii..s-a dat prea usor pt ca nu e basket,al 2-lea,n-a fost intentie si distanta prea mica intre jucatori,iar la cele 2 pt CFR care nu s-au dat A FOST CONTACT !!! deci…11 m. chiar daca fundasul a atins si mingea,nu poti sa-ti lovesti adversarul,chiar daca lovesti SI mingea..e fault clar si 11 m.

Adi (4 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:59

cfr nu ajungea niciodata unde e acum, daca nu fura primele doua campionate cu aceeasi arbitri pe care acum ai critica !!! ( intrebati-ma de fiecare banut in parte, cum l-am facut, dar sa nu ma intrebati de primul milion ) PUNCT !!

viper (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:06

auzi adi daca tot zici ca au furat, de ce au reusit tot mereu sa faca puncte in champions league

mados (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:15

Daca in anii trecuti „fluierasii” erau pro CFR(la nesimtire), acum incerca sa-si repare greselile. Bravo ptr articol

DD (6 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:18

Corect domnule Ioanitoaia ! Sa nu uitam ca aceeasi fluierasi, huliti acum de mai marii cfr-ului, i-au facut campioni.

Si inca ceva! Cfr sa nu uite, ca au devenit campioni anul trecut, la Sibiu cu penibilul Beto si cu ARBITRII! Fara punctele din acel meci, Vaslui lua campionatul,nu cfr !
Drept urmare, cfr a castigat campionatul trecut cu ajutorul arbitrilor !

Sorin (55 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:19

Asta-i !!! Dati pe ei domnu’ Ioanitoaia !!!
CFR asta ar trebui desfiintat, la fel ca echipa din Craiova (ma scuzati, i-am uitat numele…), sa nu mai aveti dumneavoastra ce scrie, asa cum nu o mai faceti demult despre (fosta) dumneavoastra echipa .
Paszkany si Muresan sunt niste analfabeti, habar n-au ei ce-i ala fotbal… nici vorba sa intram in amanunte ca „fault”, „penalty” sau, mai grav „arbitraj”…
Avem mare noroc cu dumneavoastra, ca ne deschideti ochii, sa vedem adevarata fata a fotbalului, dar mai ales a jurnalismului sportiv, drept pentru care va multumim !
Bineinteles, textul este un pamflet, si trebuie tratat ca atare… 🙂
Mult succes in continuare, sa nu cumva sa va scape vreun prilej de a lovi in CFR !
Sper totusi ca CFR sa castige si acest campionat, sa va vad in continuare plini de ciuda si de invidie … 🙂

Nico (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:21

Am inteles profund si indatorat toate argumentele. Dar de ce nu spui Domnule Ioanitoaia de ce arbitrul a intors privirea, in ultimul minut al prelungirilor prelungirilor de la faultul clar in careu (11 m pentru CFR), urmarind mingea ca si cum nimic nu se intampla in careu. Cu stima, un iubitor al fotbalului din Islanda.

Gino (513 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:23

Fraierilor, voi nu ati inteles incotro bate dl.Ioanitoaia, ce pune la cale acest Machiavelli al presei. . Vrea sa ii faca pe plac lui Gigi Becali pe care il iubeste la infinit, moare de dragul oierului.. Unii dintre voi bubuiti de atata prostie.

radu (7 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:23

Impartial ca de obicei….. La faza cu Camora, ziceti ca nu se da fault… Curios… Oare de ce la fazele de duel aerian cand un jucator isi tamponeaza adversarul si loveste mingea cu capul, se da fault? Desigur, pentru ca nu e vorba de CFR, iar daca ar fi dat faultul poate nu mai iesea scorul pe care il dorea arbitrul si cei din spatele lui….
Imi doresc sa ia Pandurii campionatul, sa aiba 1 punct in fata Stelei, si sa va aduceti cu drag aminte de arbitrajul „corect” de ieri….

sorin (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:27

lasa-ne „domnule” ioanitoia.ati imbatrinit si nu mai vedeti nici cu ochelari. ati fost odata un bun comentator

kriss (4 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:29

VOINTA SIBIU VA SPUNE CEVA DRAGILOR …..arpy si mure ? a tinut arbitrul cu ei , nu ?

clujeanca (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:31

Ce dezamagire…nu pot sa cred ca dv a-ti scris acest articol.daca in locul CFRULUI ar fi fost steluta sint convinsa ca acest articol ar fi aratat altfel..pacat.inca un jurnalist trecut in turma lui becali

emil (28 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:31

Nu arbitrul a stabilit rezultatul. Sunt de acord cu dl Ioanitoaia.

Preotu (3 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:33

Sorine, gresesti profund. Muresan si Paszkany sunt niste experti, Paszkany a si jucat la Real Madrid si la Manchester, se pricepe nevoie mare. Nu sunt decat niste smecheri si niste geambasi pe care Ioanitoaia ii are oricand la degetul mic in privinta cunoasterii fotbalului.

Suporter U Craiova . (167 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:34

Ce atatea discutii daca a fost sau n-a fost fault ? Daca a fost, a fost, iar daca nu l-a dat, n-a fost ! CFR a fost de multe ori avantajata net si a luat campionate in felul asta ! Acum daca se mai greseste si impotriva lor, sefii CFR-ului sar ca arsi ! E bine sa mai ia si alta echipa campionatul nu numai CFR, CFR ,si gata ! Eu m-am bucurat de victoria Pandurilor ! Pandurii nu sunt luati in seama de nimeni ! Poate se strecoara , asa, incet, pe primul loc, nebagati in seama si cine stie… Ce, ar fi de vise rele sa ia Pandurii campionatul ? Hai, Pandurii !!!.

mda (4 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:36

jenant. asta numesti dumneata articol? fotbalul romanesc e in colaps tocmai pentru ca „ziaristii” pupa in dos personaje ca si becali sau vad doar cu „interese” situatii jenante ca si aseara. sa mai ai si tupeul sa vii sa „publici” asemenea inpetii este doar dovada de ramolism. sau de altceva? acest arbitru nu are ce cauta in europa, are dreptate paskany. intorcea capul cum vroia, a dat decizii de ofsaid peste tusier, de abia a asteptat sa il dea afara pe andone sau sa dicteze penaltyuri. totul ca razbunare ca cei de la cluj l-au parat la uefa. ce aveti de zis de comentariile lui de dupa meci, unde a zis ca ar fi arbitrat mai bine daca se vorbea mai frumos cu el? cfr ramine cam singurul club profesionist din romania (se vede si in CL). este tratat ca o paria (a se vedea sfirsitul de campionat trecut). pacat ca aveai un nume mestere, acum a ramas doar numele. care e cam patat. o situatie asemanatoare cu a clubului steaua. amintiri, in rest mult marlanie!

Mircea (663 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:39

@Sorin. Rar mi-a fost dat sa vad niste tupeisti ca voi. Cat v-au ajutat fluierasii nu comentati ca „numai cei slabi dau vina pe arbitri”. Acum sunteti puternici? Niste rasi, in frunte cu Paskany et comp.

a (141 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:40

Cum CFR e echipa care a insistat in folosirea arbitrilor romani, convinsi fiind ca ai pot controla, nu inteleg de ce se plang acum…

vasile morara (2 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:41

INCREDIBIL! O viata petrecuta urmarind fotbal si sa zici la cele 2 faza ale CFR-ului ca sunt controversate!!!??? Chiar ne crede PROSTI? Avem ochi si discernamant sa putem constata direct ca ambele faze IMPUNEAU CLAR PENALTY pt. CFR!!! Si ce daca Mamele a lovit mingea cu capul? Daramarea lui Camora nu TOT s-a intamplat. Si daca e fara minge faultul in careu se sanctioneaza cu 11!!! Nu si hentul involuntar (nu a existat intentie! pozitia bratului e irelevanta!) cand mingea pleaca de la 1.5m din capul adversarului in bratul lui Muresan!!! Ioanitoaia e un ZERO!!!!!!!

DD (6 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:42

Cfr sa nu uite ca anul trecut au luat campionatul cu arbitrii la Sibiu….meciul cu Vointa ! Cu penibilul Beto, care a cazut ca secerat, desi nu l-a atins nimeni ! Fara punctele luate acolo, Cfr termina pe doi, dupa Vaslui !

PS: a uitat muresan si pazskany cand spuneau ca numai oamenii slabi se plang de arbitraje? acum se vaita mai rau ca o piszda care isi pierde virginitatea ! Asa demnitate,asa respect,asa echipa! Adica zero !

haitzuraisitzurai (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:42

Nu stiu ce crede un jurnalist. Poate ca simte ceva supraomenesc, ceva ce altii nu stapanesc, numai el. Asa-i si cu Mister Ochelari. El crede ceva, eu cred altceva. Daca arbitrul nu ar fi dat nici un 11 metri, oare ce rezultat ar fi fost? Cfr e cea mai puternica echipa din Romania, ca nu vreti sa acceptati si nu vreti sa recunoasteti e altceva. Adeverul este doar una. Stiti si voi jurnalistii, numai ca…..

lori (2 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:43

voi comentativa staluta,steluta care e pierdut printre alte douazeci de miliarde din galaxie…

Adi (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:51

Un articol care pacaleste realitatea!Doua penalty-uri acordate aiurea pentru Pandurii,iar pentru Cfr nu a acordat doua penalty-uri la fel de clare(judecand cu aceeasi masura)!!!Acest „arbitru” trebuie exlcus pe viata,sa fie dat exemplu pentru toti care se gandesc sa faca asemenea arbitraje la comanda!De asemenea trebuie trimis in judecata!Diaconu,Sandu,Becali…asta e banda de talhari care conduc arbitrajul acum!Si stati,ca abia a inceput!Fratilor,nu mai merge-ti la meciuri,ca tot e trucat!!!

vasile moraru (2 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:54

PANDURII sa ia campionatul! Pentru ca este victima colaterala a CFR-ului fata de care se iau cele mai nedrepte decizii de arbitraj incepand cu 2009, adica de cand au devenit o forta (dupa ce au castigat primul titlu) si in paralel s-a construit legenda mediatica cum ca CFR ar fi avantajata. Pandurii nu au nicio implicare, sunt mana si valizale traficantului de jeansi, video-uri si terenuri. Fie acestea ce;e 3 puncte, rezolvate de traficant cu care Pandurii vor devansa steaua la final de campionat!

DAN (16 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 17:59

JOS PALARIA IOANITOAIA ESTI SINGURUL ZIARIST SI MODERATOR CARE ZICE ADEVARUL.DOAMNE CAND VAD ATOTSTIUTORII GEN IVANOVICI CA ISI DAU CU PAREREA IMI VINE SA VOMIT.IN LOC SA VORBIM DESPRE FOTBAL NOI VORBIM DESPRE ARBITRAJ.DOUA PENALTIURI CLARE PT PANDURII SI DOUA PENALTIURI NEACORDATE PT CLUJ DEOARECE LA NICOARA PRIMUL A DAT IN MINGE JUCATORUL DE LA PANDURII IAR AL DOILEA PRIMUL A DAT IN MINGE TOT JUCATORUL PANDURILOR MAMELE.ASA CA PROSTIMEA SA STEA IN BANCA LOR SI SA NU MAI BATA CAMPII GEN MULTA PROSTIMEA CARE FAC EMISIUNI PE LA TV.

Draqo (3 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 18:17

Va plangeti atat, ca CFR e mare echipa si ca a fost avantajata pandurii, defapt CFR a facut cam ce face in ultimul timp, antijoc, si cand poate contraataca :)), le-a mers cu braga si basel, dar se pare ca nu le-a mers cu pandurii, strategia asta iti iese cateodata, dar fotbalul nu’l pacalesti mereu, pandurii au jucat fotbal pe langa CFR! Asa ca plangeti in alta parte

vasco (363 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 18:21

Clujenii,ca de obicei,niste frustrati.

sohil (71 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 18:22

Balaj a inflamat foarte mult spiritele eliminandu-l pe Andone. E cea mai rea meteahna a arbitrilor romani. Una-doua sunt cu cartonasul in brate. Nu gandesc. Nu nuanteaza. Tineti minte faza de la Sevilla, cand Duckadam, dupa un penalty aparat bubuie o minge in inaltul tribunei? Sunt convins ca un arbitru roman i-ar fi acordat galben! Vautrot nu a facut-o. In rest, greseli fac toti. Ai nostri dezechilibreaza partidele luand decizii, deseori, prea drastice. Consider ca Bjelanovici nu merita rosu la acea faza. Balaj a procedat bine. Desi am tinut cu CFR-ul aseara, nu consider ca Balaj a gresit prea mult. CFR-ul a pierdut pentru ca nu i-a avut in fata pe Kapetanos si Sougou. Asta-i tot.

Vlad (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 18:27

Bravo dl Ioanitoaia, halal analiza ati mai facut. Cat de adevarate au fost penaltiurile Tg Jiului la fel au fost si cele ale CFR-ului, dar atunci cand vrei sa gasesti circumstante atenuntate sigur ca gasesti. Si Balaj si-a facut singur meciul greu…e ceva incredibil.

je (32 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 18:27

de la CFR trebuiau eliminati trei jucatori: Bjelanovic, Rada si acel taietor de lemne care rupe picioare cand nu ii iese jocul si care, pana la urma isi va gasi nasul, pe nume: Muresan!!!!
Greseala lui Balaj este ca a tolerat jocul dur la CFR-ului, iar cand cei trei de mai sus au vazut ca nu sunt eliminati pt intrarile lor, au continuat cu faulturile!
De multa vreme nu am mai vazut atatea duritati cate a comis CFR-ul aseara!! A picat ca musca-n lapte acet mare fotbalist Cadu, care a jucat cu celebra duritate, dar care, atunci cand este vorba de o confruntare fata in fata, se tranteste pe jos mai rau ca o domnisoara!!!

gikupitesti (254 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 18:29

timpurile se schimba mereu..

FisherKing (22 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 18:31

Articolul e onest. Cine cunoaste cat de cat fotbal, realizeaza ca e ridicol sa ceri penalty cand fundasul a atins mingea inaintea ta. Doar daca, evident, n-a atins-o cu mana. In rest, eliminare nu doar corecta, ci si necesara, a unuia care nu a inteles ca terenul de sport e diferit de cartierul in care probabil a crescut.
In plus, mai lasati arbitrajele, haideti sa vorbim un pic despre fotbal. CFR joaca meschin, as spune, ioc spectacol, ioc fotbal adevarat. Si nu e vinovat Andone, ci cei care i-au creat un lot croit pe stilul Cartu. Pe Braga i-au surprins. Bravo lor. Dar sincer, ma bucur ca aseara a castigat Grigoras, promotorul fotbalului autentic, omul care nu a uitat niciodata ca inainte de a multumi creditorul, trebuie sa respecti publicul. Lumea moderna a uitat ca fotbalul e un sport cu public, de aia si sunt tribunele atat de mari. Iar atunci cand nu joci pentru spectator, esti ca un actor care repeta in culise si refuza sa iasa pe scena. Un cabotin.

un suporter (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 18:43

Pentru Vasile Morara………..imprudenta inseamna tot penalty!!!!!!!! Iar Sepsi ar putea reprezenta alte sporturi……un fotbalist inteligent isi dezechilibreaza adversarul,dar isi ia mana de pe el inainte de a ajunge mingea…………iar despre cele 2 ‘penalty-uri’ pt cluj ……la Nicoara eu cred ca a fost penalty dar la Camora,nu.

Milici (440 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 18:56

D-l Ovidiu a găsit momentul oportun de a răspunde ciocoflenderilor care-i reproşau că n-a omagiat îndeajuns a doua echipă a Clujului , KFR.
Sunt perfect de acord cu articolul doar că atacul criminal al lui Bjelanovici , cu crampoanele direct la gura lui Lazăr , trebuia sancţionat , obligatoriu , cu cartonaş ROŞU.
Atitudinea civilizatului Arpi faţă de Balaj are o singură explicaţie:finanţatorul s-a OBIŞNUIT cu greşelile de arbitraj în favoarea KFR-ului , în asemenea hal , încît consideră că asta e maniera NORMALĂ de arbitraj , aşa prevede reglementul ca toţi să stea CAPRĂ în faţa lui.

Codrut (3 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 18:57

Domnu Ioanitoaia daca a atins mingea cu varful bocancului Ungurusan atunci de ce nu s-a dat corner?poti sa te uiti de 1000 de ori la reluare,acela a fost penalty,nu fi partinitor cand nu e cazul.Saritura in spatele lui Camora,scuzati-ma dar si eu ating mingea dupa ce imi dobor adversarul

kkciosuldelahamangia (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 19:06

pandurii au redevenit ,,Panduri” fata de meciul cu Petrolul, cind au fost mielusei, binenteles si cu ajutorul lui tudor, si asta pt a facilita urcarea mioritei pe primul loc….revenind la articolul de fata, la Labaj, sa scrii ca nu a influentat rezultatul final…..va mintiti singur, stadioanele goale, pe care se disputa meciurile din liga brutarului, ne arata de fapt cine sunt ,,tintele false”.
CFR a avut un penalty clar neacordat, restul ni-l spune Busu la meteo.

Neutru (182 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 19:28

D-le Ioanitoaia, de data asta chiar m-am convins ca esti doar ceva mai rasat decat Buzarin….doar atat ca la o adica acest articol reflecta fidel linia conducatorului vostru iubit oieru sef insultand inteligenta multora mistificand cu nesimtire realitatea….inepe sa-mi fie greata de voi

Bogdan (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 19:31

Dumnule Ioanitoaia, sa stiti ca v-am apreciat foarte mult pentru tot ceea ce ati facut pentru presa sportiva pana acum. Totusi cu acest articol ati dat cu bata in balta rau de tot. Sa nu ma intelegeti gresit , sunt suporter al lui U , dar cum au fost penalty-uri pentru Pandurii asa au fost si pentru CFR. Imi dau seama ca ura comentatorilor sportivi din Bucuresti pentru CFR nu cunoaste limite.

Eusebiu camilar (20 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 19:31

In sfarsit miticii si-au sters balele frustrate… Da’ CFR mai pierde dar voi v-ati nascut perdanti ! Campionatul e asternut pentru mioritze

DanT (4 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 19:47

Domnule Ioanitoaia, ati dat-o in bara de data asta. Doua penaltiuri clare pentru CFR si unul contestabil pentru Pandurii la hentul (evident involuntar, mingea venind de foarte aproape si el fiind in saritura) a lui Gabi Muresan. In rest, poate ca CFR ar fi meritat un alt rosu. Oricum, nu-mi plac penaltiurile, asa ca prefer ca o echipa sa dea goluri din actiune (cum a dat Bastos) si sa piarda prin doua penaltiuri. Eu unul m-am saturat de meciuri castigate prin penaltiuri (indiferent ca sunt corect acordate sau nu), vreau actiune, iar ceea ce a facut Bastos in ultimele doua meciuri vreau sa vad cat mai des la CFR si alte echipe din Liga 1.

mozso (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 20:03

@ un suporter

faza primului penalty cu sepsi, tie ti se pare ca sepsi il trage cu asa putere incat sa se rasuceasca nr.9 de la pandurii in aer? te rog. cu toate acestea sepsi a gresit ca ia dat ocazia sa simuleze iar arbitrul sa fie acoperit, deci penalty corect. DAR SA SE FOLOSEASCA ACEEASI MASURA IN TOATE FAZELE. pt ca, si asta este pt

@ioanitoaia

NU FI PARTINITOR, stiu ca ti-e dor de stoia in CL, dar a fost penalty, varful moleculei bocancului lui ungurusanu o fi atins primul mingea, dar doar tu ai vazut asta, la reluari se cam vede altceva.

cat despre min 90+4, faza lui camora, mi se pare penalty tot asa cum a fost la muresan, imprudenta. daca muresan n-a vrut sa loveasca mingea cu mana, dar arbitrul are acoperire, tot asa nici aparatorul n-a vrut sa-l busculeze pe camora, dar tot a facut-o din imprudenta. si de cate ori se da fault, la un atac periculos, chiar daca cel care ataca mingea atinge primul mingea, dar cam il toaca la cel care intra. deci, IMPRUDENTA.

Concluzia: 2 penaltiuri usoare pt pandurii, care din 50% din cazuri nu se dau, dar cand se dau au acoperire pt arbitru. 1 penalty total nejustificat neacordat la nicoara, si unul care are acoperire, putandu-se da asa cum s-au dat in 2 cazuri la pandurii. ce sa intelegi din asta daca nu o tenta, iar vicierea de rezultat se poate declara din moment ce un penalty este transformat in 90% din cazuri, iar diferenta la sfarsitul meciului a fost de un gol. daca era 5-0 pt pandurii, vicierea rezultatului nu mai era o tema.

Din pacate asa cum a facut ioanitoaia cu acest articol, fac si alti jurnalisti care se numesc sportivi si se simte un val antiCFR dinspre bucale, care arata ca n-ar trebui sa avem de a face unul cu celalalt pe cele 2 parti ale carpatilor

cata (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 20:14

Rusine!!!! Nu va e rusine sa scrieti asemenea aberatii?

Cfr_Atlanta (218 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 20:35

Deci poti atinge si mingea si piciorul fundasului si nu e penalty,Mai Ioanitoaia draga ,pe asta de unde ai mai scos-o?Daca l-a lovit peste picior e penalty ce ca a sters si mingea cu varful ghetei? In fine de la tine nu ma astept sa fi obiectiv in privinta Clujului…Toti cei trei ziaristi de la TV plus Radulescu au zis ca au fost 2 penaltiuri neacordate ,acum vii tu si zici ca nu a fost nimic…

Cfr_Atlanta (218 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 20:39

Apropos , daca a sters mingea cu varful bocancului (sa zicem) de ce nu s-a dat corner? E la asta sa ne raspunzi maestre!

bazileon (167 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 20:48

Nu stiu la Camora, eu n-am vazut ca Mamele sa joace balonul, deci penalty indiscutabil; dar daca joaca mingea, nu mai e. In schimb la Nicoara nu ai ce sa mai zici; nici vorba ca Ungurusanu sa joace mingea. Ca sa spun drept aceasta incercare a dlui Ioanitoaia de a-l „spala” pe Balaj mi se pare chiar mai odioasa decat arbitrajul!
Imi pare rau de CFR, echipa pe care o detest in general si care a fost ani de zile ajutata de arbitri. Ce i s-a intamplat ieri au patit multe echipe in fata sa, ca doar altfel nu lua atatea campionate. Pe de alta parte, e clar ca la noi nici o echipa nu poate triumfa doar prin forte proprii. (Daca Dinamo era ajutata anul trecut in trei-patru meciuri (ceea ce nu e mare lucru pentru campionatul nostru), sigur devenea laureata.) Dar Clujul e o echipa cu un proiect, cu investitii mari si politici eficiente de transfer (nu ca Unirea ori Galatiul, alte campioane facute (si) din fluier si fanion). Iar Pandurii, sa fim seriosi! Grigoras e bun, dar nu atat de bun pe cat vor multi sa ne faca sa credem. Iar in campionatul asta deja au trei meciuri in care arbitrii au tras cu ei.
Cat despre Balaj, omul a fost un arbitru la locul lui pana cand a dat o lovitura libera Farului intr-un meci cu Steaua. Farul a inscris si a castigat, Becali l-a numit „bandit”, Balaj a zis ca-l da in judecata, sa-si repereze onoarea, dupa care nimic. De fapt mai mult decat nimic: Balaj a inceput sa favorizeze Steaua. Direct ori indirect si fara gres, ceea ce s-a vazut si ieri.
Cat despre „ura”, sa fim seriosi; Balaj e mai presus de asa ceva, si-a facut doar datoria, ca orice muncitor harnic. Ce, credeti ca securistii ii bateau cu ura pe liberali ori taranisti ? (poate pe social-democrati!)

cj (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 20:49

Draga d-le Ioanitoaia,

subiectul este fierbinte rau.vom vedea cum va trata UEFA problema.un mare ziarist, cu critici severe la arbitraj in favoarea CFR,face exact ce trebuie – repeta ce-a spus Becali.Halal!!!

ceferist (237 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 20:55

la nicoara nici eu n-as fi dat penalty, in schimb cred ca la camora se impunea.
se poate vedea in fiecare meci de cateva ori ca acum chiar daca intai atingi mingea dar apoi il iei pe sus pe adversar, se fluiera fault.
cat despre sepsi, are mana pe gorjean dar nu-l tra, cum lasa sa se inteleaga cazatura artistica. dar balaj are acoperire regulamentara, cum se zice.
oricum felicitari si bafta mai departe pandurilor.

tom (2 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 21:11

Articol sponzorizat de Becali .

ARDELEAN , CFR-IST CU SUFLETUL (22 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 21:17

M-ATI DEZAMAGIT, RAU DE TOT. Nu sunt de acord cu campania antiBalaj a lui Paskani, pt k in primul rand CFR-ul trebuia sa joace mai bine si sa castige meciul chiar daca au fost mari greseli de arbitraj. dar sa aveti tupeul sa spuneti k alea 2 nu au fost penalty….e deja foarte dezamagitor, mai ales ca vine din partea unui ziarist ca d-voastra. ATAT DE MULT V-A DERANJAT ca CFR a demonstrat prin cele 5 victorii in UCL ca si-a meritat titlu de campioana, incat FRUSTRAREA v-a intunecat vederea ?????/ Va rog sa-mi raspundeti

bogdan (10 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 21:48

a fost un penalty la camora neacordat.. dar meciul putea fi terminat din min 29 , daca il elimina pe bielanovici .. asa ca sa zica merci.. cu echipa obosita.. si in 10.. nu aveau nici o sansa..

Comentează