Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

CFR Cluj: țintă falsă

După ce echipa lor a pierdut duminică seara la Tg. Jiu, 1-2 cu Pandurii, oficialii CFR-ului au pus înfrîngerea pe seama arbitrajului. Încă mai mult, Andone l-a invitat pe Cristian Balaj “să ne lase!”, în vreme ce Paszkany l-a făcut […]

luni, 24 septembrie 2012, 3:46

După ce echipa lor a pierdut duminică seara la Tg. Jiu, 1-2 cu Pandurii, oficialii CFR-ului au pus înfrîngerea pe seama arbitrajului. Încă mai mult, Andone l-a invitat pe Cristian Balaj “să ne lase!”, în vreme ce Paszkany l-a făcut pe “central” cu ou și cu oțet. L-a numit “penibil” și l-a amenințat că-l va reclama la UEFA!

Părerea mea e că s-au ambalat fără motiv, punct de vedere mai larg, pe care am înțeles că-l împărtășesc și conducătorii CCA. Concret, deși a mai greșit, Balaj nu poate fi acuzat de influențarea rezultatului în condițiile în care analiza video ține cu el. Îi dă dreptate în toate momentele importante.

Pe lîngă eliminarea lui Cadu, decizie imposibil de contestat, n-are rost să vorbim nici despre penalty-urile dictate pentru gazde. La primul, Sepsi i-a aplicat lui Alex Grigoraș un procedeu folosit în judo și l-a răsucit ca pe un titirez. La celălalt, Mureșan a jucat balonul cu mîna în interiorul suprafeței de pedeapsă. Întrucît mîna mijlocașului clujean era depărtată de corp precum o aripă, se impunea acordarea loviturii de la 11 metri.

Campioana a cerut și ea două penalty-uri. Faze controversate, mai ales aceea în care Nicoară s-a prăbușit în urma duelului cu Ungurușan. A existat contact între cei doi, piciorul fundașului atingîndu-l pe al atacantului. Numai că, înainte de asta, Ungurușan ștersese mingea cu vîrful ghetei. Nicoară a continuat alergarea și a căzut în speranța că-l va păcăli pe arbitru. Balaj însă, adept al jocului liber, de angajament, nu obișnuiește să sancționeze dueluri de genul celui de mai sus. În fond, fotbalul e sport de contact și nu orice atingere se fluieră. Faza rămîne singura sub semnul îndoielii, dar părerea mea e că băimăreanul a procedat corect.

El a judecat bine și în prelungiri, cînd Mamele a țîșnit din spatele lui Camora și a respins balonul cu capul, după care, într-adevăr, și-a tamponat adversarul. Nici de data asta nu trebuia indicat punctul cu var.

Dacă Balaj chiar ar fi arbitrat “cu ură”, cum i-a reproșat Paszkany, atunci l-ar fi eliminat pe Bjelanovici încă din minutul 29, cînd intrarea croatului la portarul Lazar, “pieptănat” cu crampoanele și zdruncinat serios, a fost una între galben și roșu. Ca și în cazul lui Nicoară, pe care-l putea avertiza pentru simulare, Balaj a păstrat măsura. De aici și concluzia că n-a acționat cu rea-credință. A comis erori, dar n-a căutat să favorizeze vreuna dintre echipe.

Evident, CFR-ului i se cuvin felicitări pentru splendida victorie de la Braga. Merită o adîncă reverență, însă atît. Una-i una, alta-i alta, impresia lăsată de discursul agresiv al lui Paszkany e aceea că arbitrii români ar trebui să fie mîndri că formația din Gruia evoluează în CL și, drept răsplată, s-o avantajeze în meciurile de campionat!   Tocmai de aceea consider că, rățoindu-se la Balaj, conducătorii clujeni au greșit ținta. În loc să arate cu degetul spre propriii jucători, au învinovățit pe cine nu trebuia. Iar povestea cu pîra la împărăție a picat, din păcate, și mai prost. Foarte prost.

Comentarii (137)Adaugă comentariu

Nici un nume (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 15:58

Hopa, v-ati trasnformat in lupul moralist. Hm, imi este lehamite!

Tataie (12 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:00

Ar mai fi trebuit adaugat ca cfr-ul a beneficiat de arbitraje clar favorabile in cele 2 editii cand a castigat campionatele… dar se pare ca b.o.z.g.o.rul Paszkany statea chitic, la cutie, tragand sforile. Penibil!

dd (2 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:01

Lasa-ne si tu, ii pacat sa ajungi la varsta asta si sa scrii cuvinte precum ” rezulta-tu-lui”, „depăr-tată” in halul acesta… revenind la meci, CFR a avut 2 penalty-uri clare si doar niste subiectivi penibili precum porumboiu sau gsp ar putea spune altceva….

Tudor (26 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:05

Aveti completa dreptate, va spun asta ca un ardelean suporter al CFR. Muresan nu are dreptate in cazul asta. Dupa ce s-au umflat in pene ca Pandurii n-au vazut echipe adevarate, acum daca au luat bataie le e ciuda probabil. Iar Andone a mai adaugat putin penibil si cu „marea dezvaluire” cum ca i-au cerut ei socoteala lui Balaj. O echipa care ne reprezinta cu succes in CL ar trebui sa fie putin mai umila, altfel degeaba aspira la titlul de mare echipa.

goe (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:05

sincer cred ca aveti orbul gainii!!!! pai ziceti ca fotbalul e sport de contact, atunci cum sa dai 11m la faultul lui sepsi poate la baschet 2 libere cel mult???? daca dai acolo trebuie si la nicoara tot contact este si acolo!!!!!!!!

john (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:06

mare anticfrist esti nene!

Cosmin (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:07

Pai nu cei de la Cfr spuneau cu cateva luni in urma, ca doar cei slabi vorbesc despre arbitraj?

darius (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:08

ee s-a vazut clar ca Balaj a facut totul cu rea intentie, i-a si spus lui Ando in fata 🙂 dar na sa fie Steaua multumita trebuie sa-i calcam pe toti in picioare..

maria (7 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:10

mai uita-te la reluari. Ungurusan ii pune piedica … hai ca n-om fi toti chiori. Iar la Camora … daca zici matale ca l-a trantit dupa ce a lovit balonul cu capul si nu e fault, nu e …
Da’ poate iti gasesti timp sa te mai uiti si la intrarea lui Bjelanovici. Daca vezi vreun moment in care Bjelanovic baga piciorul la capul lui ala sa ne zici si noua.
Sa concluzional: arbitrul a tinut cu CFR. Ce mai …
Ala la Sepsi a fost fault la baschet poate, dar nu-i sigur. Poate bagi un editorial de asta in care ne explici despre o faza in care jucatorul sare la cap cu mainile la spate sau lipite de corp.
De vreun an a potnit intifada impotriva CFRului. Cu toate astea au castigat campionatul trecut si il vor castiga si pe asta.

stersu (23 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:11

http://www.youtube.com/watch?v=jnaB8RU5hl4

http://www.youtube.com/watch?v=jr8RIkSCI6I

Domnule Ioanitoaia,

POMANA cfr este avantajata de ani buni de arbitrii nostrii.

Acum, cand sunt arbitrati CORECT si nu le mai vin punctele pe tava, au inceput sa se planga si sa… ameninte… ca ne spune lu TATA !

Am pus, mai sus, doua faze mai mult decat CLARE, unde se observa cu OCHIUL LIBER arbitrajele PRO POMANA cfr.

daniel (17 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:15

e adev ca sunt stelist de mic, si drept urmare pot fi acuzat de partinire, da exact aceeasi impresie despre arbitraj o impartasesc si eu. recunosc ca la 1-1 cfr a avut cateva ocazii importante de a marca, printre care si plonjarea lui nicoara care sufera de o boala romaneasca si in loc sa intre in careu si sa traga a preferat sa se arunce la prima atingere. mai trebuie zis ca daca la ambele penaltyuri ale pandurilor s-ar da fault si in afara careului, la cfr aproape niciodata nu s-ar da fault la niciuna din cele doua faze. nu mi place fotbalul romanesc tocmai datorita acestor plonjari inoportune. si aici e de felicitat balaj care prefera un joc de barbati nu de c***e masculine si aici sunt majoritatea fotbalistilor din liga 1 deci si cei ai stelei.

CFR4X4 (74 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:16

un articol gretos,partinitor..CFR a deranjat ca a zis Andone sa se ia Balaj de mana cu odrasla amicului Craciunescu si sa ne lase…maestrul nu ne spune ca si Craciunescu a arbitrat corect ??? asa, sa fie penibil pana la capat…toata presa ,inclusiv cea centrala,impotriva CFR-ului a vazut si notat cele 2 penalty-uri neacordate,toti cei prezenti in studiou,cu reluari cu incetinitorul au spus ca CFR a fost dezavantajata CLAR si Balaj a facut meciul praf,ca si Craciunescu si sa vii tu,fara reluari sa minti in halul asta.. RUSINE !

gaf (7 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:17

cam asta=i , cand sunt ajutati tac malc si se dau profesionistii lu’ peste dar cand sunt arbitrati corect sar de fund in sus , tipic ungurilor .

Liviu (2 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:17

cartonas galben spre rosu??? pai ala e rosu direct si vreo 5 etape de suspendare. eu nu sunt anticfr-ist, dar o lipsa de bun simti sa nu iti retragi piciorul sau sa sari peste portar nu am vazut de mult in liga 1 asa ceva, si ultima oara la cadu… e lipsa de respect

internaut (2 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:17

Bravo dl. Ioanitoaia!!! Impartial si echilibrat ca intotdeauna. Puneti-i la punct, mama lor de ardeleni din Ardeal, Portugalia si Brazilia. In plus eu as sugera ptr fericirea redactiilor bucurestene si a echipelor bucurestene ca CFR sa porneasca cu un gol sau un om in minus fiecare meci din campionatul intern (la alegerea lor ca sunteti fairplay). Oricum asta se intampla deja dar macar asa nu mai e nevoie sa ii incarcam constiinta lui Sanmartean, Grigore samd cu ruperea picioarelor sau Balaj cu intoarcerea privirii. Felicitari ptr articol! E minunat!

mitica (223 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:17

la uefa..e singurul loc unde se poate face dreptate….in nici un caz la mitici

mircea gabriel (2 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:18

Pentru franarii de la CFR:
Puneti-va leucoplast la gura cand vorbiti de Balaj! Fara el nici jumatate din ce ati castigat nu aveati!
Asa-i trebuie chelului si grasului daca la castigarea campionatului, l-au uitat de la „premiere” pe Balaj!!!
Nea Ovidiu e mai anti-stelist decat decat credeti voi ca e anti-CFR-ist. Plimbati ba ursu’ pe la alte porti!

Lereter (68 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:19

Dle Ioanitoaia sinteti JALNIC.Sa o luam pe rand:
1 Balas a premeditat,nu putea face ce a facut fara sa aiba spate.De aia a refuzat Hateganu,nu a vrut sa se bage in rahat !
2 La Muresan nici vorba de intentie-asta conteaza dle- era in saritura,nu poti sari cu mainile la spate,nici vorba,i s-a dat in mana de la un metru.
3 Eliminarea lui Andone e gratuita,a vrut arbitrul de rezerva sa dea un semnal. Cadu nu a miscat piciorul,s-a rotit in aer,e greu sa spui ca a lovit (daca vrei sa fii corect).Nicoara-dupa fluierul final,dupa ce nu i se da un penanty clar-Ungurusan NU ATINGE MINGEA,uita-te mai bine,sau roaga pe cineva-trebuia sa zica desigur „saru'”mana”!?.
3 Raman doua penaltyuri clarisime,cel din ultimul minut,de manual,cu arbitrul,asezat corect,la 4-5 m.,neacordate clujenilor.Qui prodest ?
S-a arbitrat anti CFR,pe fata,dta acoperi un „furt pe fata””,facut in fata a milioane de oameni.Totul pro Steaua („ce mai vreti,sa-i mai lasam sa ia inca un titlu?”-dixit Becali,dupa eveniment).Sinteti incorect si jalnic,veti sterge postarea,stiu ca nu cititi ce se scrie despre Dv,dar folositi ajutoare.
Totusi,nu pot intelege,de ce faceti asaceva,pentru ce ?

daniel (17 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:19

@darius: mistocar fiind de felul meu, asa i-as raspunde si eu lui andone la intrebarea de ce nu mi-ai dat penalti. e intrebare retorica (pt ca raspunsul e clar: asa am considerat), deci decat sa taci, il iei nuantat la misto: daca vorbeai frumos, iti dadeam. iar prostii au inteles ca pandurii au cersit frumos, iar cfr a jucat mai bine.

flo_ax (7 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:20

La Nicoara exista circumstante de penalty, dar si comentatorul a spus 100% ca nu e penalty vazand faza din toate unghiurile, mai putin din spatele portii unde se observa un contact. FAZA EXTREM DE GREA. In rest a judecat impecabil, mai putin un rosu in dreptul CFR-ului.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:21

Domnule Ioanitoaia, nu va dau dreptate. Eu am vazut 11 metri si la Nicoara si la Camora. Da’ sa zicem ca fiecare poate avea parerea lui. D-va insa mergeti un pic cam departe si spuneti ca lui Nicoara i s-ar fi cuvenit galben pentru simulare. Aici, sa ma iertati, dar exagerati rau de tot. Nicoara chiar a fost impiedicat (ca Ungurusan a atins intai mingea, asa ziceti dumneavoastra, dar clujeanul chiar a fost impiedicat – cum sa fie simulare?).

hop si eu (5 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:21

Domnule Ioanitoaia,
Se pare ca da bine sa fii antiCFR, a fost si este la moda. Asa-i ca te simti mai curat si mai spalat?

Dan (27 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:22

Vad ca nu numai arbitrajele pot fi caracterizate de ura, ci si unele articole…

Jorge Ramirez from Venezuela (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:22

Domnule Ioanitoaia, daca va recititi articolul din blog cred ca o sa va dati seama ca va contraziceti singur.

Salutari!

gica10 (37 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:22

Era o partida Dinamo-Craiova in care la o faza Florin Costea se duce cu mingea urmarit de Moti…..si dinamovistul din spate incearca sa-l faulteze,si inca o data si inca…..pana ajung in careul de 6m cand ai da Moti una taraneste peste picioare si-l fauteaza pe craiovean.In fine nu se da penalty si astfel se scrie istoria inca unei partide.
Dupa partida unul il suna pe Dinu sa-si dea cu parerea despre aceasta faza clara.La care Dinu il ia tare si-i explica respectivului ca sunt foarte putini care inteleg dinamica jocului.
Probabil ca sunteti unul dintre cei vizati de catre celebrul procuror Dinu…..toti ceilalti marea masa va ajutam la raiting.
La faza cu Nicoara eu personal am vazut intre varful bocancului fundasului gorjean si minge o mica fanta de lumina!
Nea Ovi ai o anumita varsta in breasla ,pastreaza-ti obiectivitatea ,de nu vei cadea in derizoriu ca si vorbele dvs.

coco (401 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:24

Totusi articolul d-voastra nu mentioneaza nimic despre eroarea cu offside-ul fluierat de Balaj peste asistent, faza la care Balaj a dovenit ca nu cunoaste regulamentul jocului. Adevarul e ca a judecat toate fazele impotriva CFR-ului indiferent de natura lor: lovituri de colt, faulturi, offside-uri, penalty-uri.

daniel (17 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:26

@cfr4x4: aia din studio sunt penibili ca de obicei. in frunte cu „horica” (interesant apelativul folosit de andone). mor cand vad cersetori de astia ca nicoara. eu opream jocul si ii dadeam galben. si nu numai lui. i-as tine in galbene pe toti nesimtitii astia care alearga tot terenu si se tin tare pe picioare, da in careu sufli spre ei si o data ii vezi pe jos. iar la primu penalti, asta e fratioare, stai cu mana pe el e vina ta de fundas, si suferi consecintele. daca nu era acolo sa il invarta pe ala, ala era fata in fata cu portaru. concluzie: nu poti sa bati mereu pe contraatac. mai ales cand nu te ai hotarat daca joci fotbal sau joci teatru.

Ref (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:26

Mult prea multe persoane isi dau cu parerea,desi sunt neavizate in domeniul arbitrajului de fotbal.Nu a avut niciun penalty CFR-ul.La prima faza, cu momentul in care a cazut Nicoara,se vede foarte clar ca intentia aparatorului este de a jucat mingea(lucru pe care il face) si nu de a-si lovi adversarul. Iar la faza din prelungiri se vede din nou clar ca jucatorul CFR-ului nu joaca mingea,nici macar nu se aseaza in traiectoria mingii,in timp ce jucatorul Pandurilor loveste mingea cu capul si cade inevitabil peste jucatorul CFR-ului,fara insa a obtine vreun avantaj din aceasta cadere.

Liviu (2 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:27

@maria, ideea e ca sari peste portar, te arunci dupa el. sa fim seriosi putea sa il fereasca … e lipsa de respect lipsa de fair-play si de bun simt

Perojinski Theodor (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:28

In sfarsit vad si eu o apreciere corecta,felicitari domnule Ioanitoaia pentru fair-playul de care dati dovada si ca nu faceti jocurile nimanui, aseara ma uitam pe postul care a transmis meciul si nu intelegeam cum poate un moderator de la o emisiune sportiva sa afirme ca trebuiau date 2 penalty-uri pentru CFR,cand ele nici nu au existat(Nicoara cade mult prea usor si in prealabil mingea fusese agatata de adversar,in minutl 95 adversarul loveste mingea si abea apoi exista contact fizic) i-ar penaltyul la faultul in careu la CFR se vedea clar ca il tinea ca la judo,cat despre hent,deh nu se poate vorbi ca nu a fost,per total un arbitraj bun,dar asa este in romania cel ce pierde,da vina pe arbitraj mereu

Horia (12 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:30

@coco. Tata, esti nebun, cum sa nu cunoasca un arbitru FIOFA regulamentul ? Ai capiat?

calinescu_ (25 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:31

MESERIE CIOBANEASCA …..!!!!!
UITE CE POATE FACE UN CIOBAN CU UN OM ECHILIBRAT SI UN ARBITRU REDUTABIL ….!!!!
EL A DORIT SA DEMONSTREZE CA NU E CU CFR -UL……!!!!!!
SI S-A FACUT DE RAHAT ….!!!!
ACUM GIGI JUBILEAZA , IAR CRACIUNESCU DUPA CE A LUAT TERENUL DE LA GIGI , II DA DREPTATE LUI BALAJ …..!!!!
LUI JALNICUL BALAJ ……!!!!

daniel (17 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:32

@Lereter:

1. hai sa nu mai vb de arbitri platiti, pt ca prea usor se pot da exemple si la cfr. si anu trecut o, cate au mai fost pt cfr.
2. vb de fotbal in curtea scolii? da ai dreptate. daca vb de fotbal profesionist, n-ai.
3. cadu merita de cand joaca la cluj cam 8-9 rosii pe sezon. indiferent cum l-a luat pe asta n-are de ce sa se planga. iar ca andone e eliminat sau nu, cui ii pasa, are voie sa vb la telefon.

ursulaku (2 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:33

Arbitraj discutabil. De asta se si discuta. A avut omul Balaj, nu arbitrul Balaj, ceva de razbunat. Ca arbitru,- este bun. Dar a arbitrat OMUL Balaj, cu slabiciuni de om. Asta e! Ce sa-i faci?

coco (401 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:34

@Horia Cand ai un scop uiti de regulamente. N-ai fazut ce fata a facut tusierul cand a vazut ca Balaj s-a bagat peste el.

Cineva (2 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:35

@Lereter
Ia citeste tu regulamentul si vezi ce zice la cum se acorda hentul.Acum nu mai este cu intentionat sau conteaza daca jucatorul isi creaza avantaj din acea faza sau nu, ori mie mi se pare ca isi cam creaza, ptr ca mingea ramane langa el.La Nicoara sunt ciscumstante de penalty, dar la Camora nu poti spune acelasi lucru.Mai vizioneaza si tu niste meciuri in alte campionate si vezi daca vreodata se da penalti la o faza ca aia.Mamele a lovit mingea si se vede cat se poate de clar.Nu poti iesi in presa precum Muresan sa zici ca a incercat sa faca stop pe piept cand mingea ii vine la umar.Si la reluari se vede clar ca intai loveste mingea si apoi atinge jucatorul, Camora.

borski (14 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:37

@ref
Da, frate, arbitrajul e o chestie extrem de greu de inteles, ceva la nivelul matematicilor superioare din facultate, si doar unii alesi, adica asa-zisi arbitri, il inteleg. Ce te faci insa ca, asa de bine cum il inteleg ei, mereu se fac de cacao? Asa ca mai lasa-ne cu explicatiile matale savante despre arbitraj, ca n-om fi toti prosti si numai voi, arbitrii, isteti. De fapt, sunteti toti niste prostanaci cu 4 clase in asteptatea unui tun financiar.

Corneliu (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:37

Daca Sepsi a faultat, atunci clar trebuia dat penalty si la Nicoara. Parerea mea e ca nu trebuia acordata nicio lovitura de la 11 m, suntem la fotbal nu la baschet. M-am saturat domnilor reporteri, presedinti, antrenori, specialisti etc ca la fiecare atingere in careu sa veniti si sa spuneti ca arbitrul are acoperire regulamentara!!! Ce acoperire? Fault este atunci cand un jucator il impiedica efectiv pe celalalt sa joace mingea! Nu cand il atinge sau cand pune mana pe el. Dupa judecata d-voastra daca vin si bat prieteneste pe umar iar acest fapt se petrece in careu, sunt circumstante de a se acorda lovitura de pedeapsa!!!!!

beep (63 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:38

„crede si nu cerceta” sau „crede ce iti spun eu, nu ce vezi” sunt sloganurile preferate in lumea oilor. la fel ca un anumit fost presedinte, aveti o varsta, nu va mai schimba nimic. ura si invidia sunt impregnate adanc.
ps: la imnul champions league o sa zambesc cu placere stiind ca va zvarcoliti de ciuda

Vlad (309 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:39

Astia de la CFR sa fie mandri ca un ziarist ca Ioanitoaia are ceva cu ei. Totusi, un articol interesant, scris de un om cu pareri clare. Poate ca greseste si el, dar convinge si pentru ca stie mai mult fotbal decat toti cei care posteaza aici si nu au vazut 50 de meciuri la viata lor.

Augustin (268 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:41

@coco. Tu trebuie sa il asculti pe Andone si sa ne lasi. Bati campii fara pic de talent.

multicoulthi (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:41

M-ati lasat masca cu acest articol.Se pare vreti sa fiti pe placul lui Gigi Becali Incredibil!!!!!!

iuli (6 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:45

nu ai dreptate,esti inpartial,mai schimbati ochelarii!

Dl.Ioji (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:47

Ca si Balazs,judecati cu unitati diferite de masura.Cum scriati in trecut de favorizarea CFR-ului,mi se parea de bun simt sa fi scris de cat de mult a fost furat CFR-ul in acest tur.Cand toti analistii au spus ca CFR a fost defavorizata,dumneavoastra l-ati citat pe marele analist Becali.

Adi (4 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:49

tin minte vre-o 3-4 episoade cu furaciuni pe fata in favoarea cfr-ului, dupa care un gras transpirat, iesea si spunea vesnica poezie : „doar oamenii mici se plang de arbitraje”…cu aceasta poezie a castigat cfr vre-o 30 mil euro … din aceasta poezie cfr are jucatori valorosi, salarii mari, din aceste furaciuni cfr are puterea financiara sa castige in CL… acum de ce criticati oamenii care v-au facut mari ???

Milici (440 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:50

D-l Ovidiu a găsit momentul oportun de a răspunde ciocoflenderilor care-i reproşau că n-a omagiat îndeajuns a doua echipă a Clujului , KFR.
Sunt perfect de acord cu articolul doar că atacul criminal al lui Bjelanovici , cu crampoanele direct la gura lui Lazăr , trebuia sancţionat , obligatoriu , cu cartonaş ROŞU.
Atitudinea civilizatului Arpi faţă de Balaj are o singură explicaţie:finanţatorul s-a OBIŞNUIT cu greşelile de arbitraj în favoarea KFR-ului , în asemenea hal , încît consideră că asta e maniera NORMALĂ de arbitraj , aşa prevede reglementul ca toţi să stea CAPRĂ în faţa lui.

sonumbitch (18 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:50

Domnule Ioanitoaia, felicitari! Am vazut aceleasi lucruri, insa ceva, in lunga tirada de invective ceferiste (mai mult sau mai putin subtile), parca nu ma lasa sa cred in continuare ceea ce veauzem cu ochii.

Vezi obscurul sait TribunaCFR. Oroare!
Presupusii „Inteligenti”(!) fani cefere sunt in fapt niste sobolani.

Stefan2 (150 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:51

E drept ca la Nicoara trebuia dat 11m.,numai ca Balaj nu avea cum sa vada.Numai reluarea din spatele portii arata ca a fost fault,din directia lui Balaj parea ca Ungurusan a lovit intii mingea,asa cum s-a vazut in timpul meciului. Nu se poate uita insa in cite meciuri,acelasi arbitru,i-a favorizat pe fata pe clujeni in trecut.

emg (12 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:52

hotul striga hotii. tipic pt cei 2 profeti falsi de la cluj. aceasta echipa are respect 0 din partea mea, nu-mi pasa cate victorii obtin in UCL. doar cand vor invata sa respecte competitia, adversarii si microbistii or sa se schimbe lucrurile. daca vor invata vreodata

jean (1 comentarii)  •  24 septembrie 2012, 16:53

Nu-mi vine sa cred ce citesc.
Domnule Ioanitoaia …spuneti-mi ca nu dvs. ati scris acest articol …ci a aparut accidental pe acest blog.
N-as vrea sa-mi pierd increderea in dvs. ca persoana impartiala …

Comentează