Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Atît putem, adică puțin

Conform anticipărilor, partida Stelei de la Vilnius n-a avut istoric: în fața unor amatori fără nume și fără veleități, băieții lui Reghecampf au cîștigat la pas, clar. Înainte însă de a lăuda succesul favoriților, suporterii roș-albaștri ar trebui să mulțumească […]

vineri, 24 august 2012, 3:56

Conform anticipărilor, partida Stelei de la Vilnius n-a avut istoric: în fața unor amatori fără nume și fără veleități, băieții lui Reghecampf au cîștigat la pas, clar. Înainte însă de a lăuda succesul favoriților, suporterii roș-albaștri ar trebui să mulțumească tragerii la sorți că a scos în calea Stelei un adversar slab ca Ekranas. Anunțat victimă sigură, și-a interpretat rolul cu talent.

Deznodămîntul n-a diferit la Dinamo-Metalist în sensul în care au învins tot oaspeții, ba încă pe merit. Deși s-au străduit, “cîinii” au transpirat degeaba, determinîndu-l pe noul acționar Ionuț Negoiță să ofteze: “Acesta e deocamdată nivelul nostru”. Corect, numai că a pune degetul pe rană nu înseamnă și a vindeca rana!

Nu încape îndoială că, transformat în industrie și în business, fotbalul a ajuns să depindă de bani ca peștele de apă. Cine investește masiv își alcătuiește echipă și, mai devreme sau mai tîrziu, de regulă însă mai devreme, obține rezultate. Probabil că afirmația deranjează, iar unora li se pare de-a dreptul cinică. Cumva și e, atît că ignorarea ei echivalează cu a te mișca într-o lume în care nu prea se vorbește, ori nu se vorbește deloc, despre atașamentul pentru culorile clubului care te-a descoperit, care te-a crescut, care te-a lansat etc. Sentimentalismul a murit, la modă e mercenariatul, bine ori rău, asta-i situația.

Atît timp cît Koulibaly, Boubacar și Issa Ba, fiind liberi de contract, au aterizat în Ștefan cel Mare pe zero lei, era de bănuit că nu vor rupe gura tîrgului. Că n-au clasă, că sînt limitați, ceea ce a sărit în ochi joi. Harnici și ambițioși, nu-s capabili să spargă un anume plafon. Știind că Metalist a achitat 7 milioane de euro pentru Jose Sosa, 4,5 pentru Cleiton Xavier și 4 pentru Cristaldo, cum să-ți închipui că Dinamo, cu africanii de mai sus titulari, ar fi în stare să eli-mine for-mația ucraineană?! Doar printr-un miracol, nu-mai că nici copiii de grădiniță nu mai cred azi că tot ce zboară se mănîncă.

În asemenea condiții, nu-i de învinovățit Bonetti. Cînd n-ai muniție, cu ce să tragi? De neînțeles rămîne însă reproșul lui la adresa jucă-to-rilor, cărora le-a imputat lipsa caracterului!  Nu de asta ar trebui să se plîngă italianul, ci de lipsa valorii cerute de un nivel al întrecerii superior celui din Liga 1. Avea dreptate Ionuț Negoiță, dinamoviștii vor, însă doar 2-3 dintre ei și pot intra în competiție. Puțini rezistă, ceilalți clachează. Ca atare, nu pare posibil ca la Harkov să se repete minunea de la Liberec.

În sfîrșit, Vasluiul a pierdut cu Inter și din pricină că Sînmărtean et Comp. au intrat pe teren cu capul în pămînt, complexați. Păcat, deoarece trupa milaneză, deși a luat lucrurile în serios măcar pînă la 2-0, n-a impresionat, n-a sedus. Tocmai pentru că s-a uzat mașina de goluri ce cucerea în 2010 Champions League, trăiește și ea din amintiri. Ca și noi, care continuăm să ne amăgim că mai avem fotbalul din epoca de glorie a Generației de Aur. Nu-l avem și, încă mai trist, nici nu-l vom mai avea vreodată. Practic, nimic am semănat, nimic culegem.

Comentarii (64)Adaugă comentariu

Razvan (1 comentarii)  •  24 august 2012, 16:16

Ce avem noi nevoie este un sistem similar cu cel din Rusia. 16 echipe, la final 8 se bat pentru europa si 8 se bat pentru a ramane in prima liga. Meciuri mai multe, calitate crescuta, toata lumea ar avea de castigat.

Nidelea Bogdan (1 comentarii)  •  24 august 2012, 16:16

Bine spus.Un adevarat articol despre nivelul fotbalului din Romania.Felicitari Dl.Ioanitoaia.

magus1349 (4 comentarii)  •  24 august 2012, 16:24

“Acesta e deocamdată nivelul nostru”
Aud fraza asta de 20 ani .Daca asta e nivelul nu va mai inscrieti tata in cupele europene !
Poate-mi spune si mie un dinamovist cu cine ar vrea sa cada la tragerea la sorti ?
An de an aceeaşi rusine .
Da’ an de an … Pana cand?

simplu_suporter (37 comentarii)  •  24 august 2012, 16:25

dvs. si toti colegii de breasla care stiti multe limbi straine ar trebui sa stiti ca e foarte usor sa faci un „false friend” la cuvantul caracter. eu cred ca bonetti a vrut sa spuna ca jucatorii lui nu au avut personalitate, adica curaj, indrazneala. nu ca sunt „fara caracter”, in intelesul peiorativ romanesc. am mai multe pretentii de la dvs. dle ioanitoaia. incercati sa luati lucrurile mai amplu, nu sa intrati in malaxorul tabloid amestecat de alde udrea stucan si fata aceea blonda de la sport.ro (imi scapa numele)

Gabry (1 comentarii)  •  24 august 2012, 16:25

E si normal sa putem doar atat,gandindu`ne la ce adversari am intalnit.Nu putem compara vasluiu niciodata cu inter milano,sau pe dinamo cu metalist.Pe ce bani transfera metalist si dinamo aduce doar jucatori liberi sau pe sume infime.Investitia si performanta se vad la steaua si cfr,care transfera cu cap si rezultatele sunt pe masura.Steaua datorita victoriilor obtinute de ea e cap de serie,degeaba se supara altii ca pica cu echipa ca metalist si steaua cu ekranas.Daca vrem sa schimbam fotbalul romanesc trebuie schimbat din temelii.

Ciprian (3 comentarii)  •  24 august 2012, 16:26

Sunt de acord cu Razvan „Ce avem noi nevoie este un sistem similar cu cel din Rusia. 16 echipe, la final 8 se bat pentru europa si 8 se bat pentru a ramane in prima liga. Meciuri mai multe, calitate crescuta, toata lumea ar avea de castigat.”

Xbotz (20 comentarii)  •  24 august 2012, 16:29

Imi place foarte mult acest blog a lui Ovidiu Ioanitoaia care chiar stie despre ce vorbeste,se vede ca are multi ani in forbal.Campionatul Ucrainei a crescut foarte mult in ultimii ani de cand patronii baga foarte multi bani in transferuri.La cluburile la care se vrea performanta se baga banii.Singurele cluburi din Romania care bag bani,nu foarte multi dar baga,sunt Steaua,CFR si Vaslui.Doar aceste cluburi mai fac cinste Romaniei in Europa.Dinamo si-a facut multe academii dar nu au garantia ca an de an o sa apara vreun Mutu care sa faca senzatie.Dinamo si Rapid daca nu gasesc actionari curand care sa vor sa investeasca vor incepe usor-usor sa se transforme in echipe mediocre care se vor clasa pe locurile 9-10.In cazul Rapidului poate fi vorba chiar si de faliment ptr.ca la Rapid situatia arata din ce in ce mai rau de la an la an.Echipele trebuie sa bage banii in jucatorii dar sa nu bage aiurea sa bage in transferuri ,in jucatorii gen Weasley.Fara baniii bagati si fara o alta mentalitatea campionatul romanesc nu va decadea si va ramane la fel ca valoare dar va decadea in comparatie cu alte campionate in care se baga bani.

Gabriel (1 comentarii)  •  24 august 2012, 16:33

stimabililor, incetati odata cu „generatia de aur” !!!
ce aur s-a cucerit ca sa tot vorbim de acest „eufemism”; cand, de fapt am fost intotdeauna „la mana altora”, privind rezultatele in urma carora urmam sa ne calificam in diferite competitii …. (firesc .. ma refer la fotbal, dar de fapt nu numai); hai sa ne vedem „gunoiul” din proprii ochi si abnia apoi sa emitem „pretentii” !!

Marcel (190 comentarii)  •  24 august 2012, 16:39

Pai daca si a n-spea echipa din Ucraina, nu Sahtior, nu Kiev, nu Dnepr se c…in capul nostru ce pretentii sa avem? Suntem nimeni pe lume din cauza lui Sandu, a lui Dragomir si a clicii lor.

Radu (6 comentarii)  •  24 august 2012, 16:41

Suporterii ros-albastrii ar trebui sa multumeasca echipei Steaua pentru cei 9 ani consecutivi in care s-au calificat in grupele unei competitii europene.

Lucrurile sunt simple. Ai victorii in competitiile europene, dobandesti un anumit puctaj care iti confera un anumit statut. Cu cat ai mai multe victorii, cu atat mai multe sanse de a fi cap de serie, ceea ce te ajuta sa infrunti adversari de un calibru ma mic.

Opriti-va din a numi noroc, statutul de cap de serie .
Nu este noroc, este doar munca.

Florian (42 comentarii)  •  24 august 2012, 16:41

Nea Ovidiu, iar nu poti sa dormi de grija lui Dinamo? Chiar daca esti corect de data asta, tot anti caini ramai. Pacat ca tii cu cine nu trebuie.

Maurice (1 comentarii)  •  24 august 2012, 16:45

Obiectiv. Corect. Echilibrat. Degeaba. Degeaba. Degeaba

Liviu (1 comentarii)  •  24 august 2012, 16:49

Domnu Ioanitoaia aveam pretentii la dumneavoastra ca va stiu un cunoscator de fotbal …pai Steaua a muncit multi ani ca sa ajunga sa joace cu ekranas domnule Ioanitoaia..cand Steaua se batea in Europa cu echipe gen juventus , Borusia, Real , Arsenal ,Bastia alte echipe gen Dinamo,Rapid etc organizau turnee dprin tara sa isi stranga fanii alaturi de ei. asa ca va rog frumos mai subtire cu norocul ca norocul ti-l faci cu mana ta . Multumesc

Neutru (7 comentarii)  •  24 august 2012, 16:53

vorbim doar sa ne aflam in treaba…cand o sa apara 10-15 patroni mai bogati de 100 de ori decat patzkany ne vom apropia de echipele bune din occident

Vine aia cu Coasa (2 comentarii)  •  24 august 2012, 16:53

DA!…a mai curs putin nisip in clepsidra ….
Moartea nu vine sa-i faci o cafea, vine sa te ia!

bluered_sky (94 comentarii)  •  24 august 2012, 16:54

Las ca mai tine si de vointa. Poltava sau pescarii aia credeau ca au sanse in fata lui Dinamo? Si uite ca s-a putut. Suntem si fricosi, nu exista mentalitate de invingator…nimeni nu vrea sa isi de paseasca conditia…asta e…timpul trece, leafa merge!

ANDREI (1 comentarii)  •  24 august 2012, 16:57

In ultimii ani Dinamo nu a existat in cupele europene .Aseara Dinamo n-a avut nici jucatori dar nici antrenor .
Vaslui ,din pacate a intrat pe teren cu plumb in picioare iar antrenorul Sumudica nu stie sa gestioneze o echipa putin mai buna decat nivelul ligii 1 : a jucat cu polonezul care a facut numeroase greseli ;trebuia sa joace cu varga si cauet .La Istanbul cu Fener in loc sa tina mingea in ultimile minute a bagat un fundas si s-au egalat singuri .
Steaua merge ceas cu Reghe si are noroc dar si l-a facut singura.Tanase e expirat :nu da goluri (are cateva goluri in cativa ani la Steaua ),n-are dribling ,mai creaza cateodata superioritate dar doar atat si nu e jucator de nationala .Daca Becali mai aduce un jucator coordonator cu dribling ,gen Sanmartean in locul lui Tanase atunci Steaua va castiga campionatul si sigur va trece de grupele Europa League.

Olteanu (478 comentarii)  •  24 august 2012, 17:11

@Liviu. Ai dreptate ca Steaua a muncit sa adune puncte, dar are dreptate si dl. Ioanitoaia ca putea sa cada cu un adversar mult mai tare ca Ecranul! Care e problema ta.

Bello (1 comentarii)  •  24 august 2012, 17:13

Ce „ghinion” a avut Dinamo de-a lungul anilor si ce echipe „teribile” i-au scos sortii in cale!!!Si ce noroc p-aia de la STEAUA.
1986 – Cupa Cupelor: Dinamo – 17 Nentori Tirana 0-1 (deplasare) si 1-2 (acasa).
1996 – Cupa Intertoto: Dinamo – FF Jaro 0-2 (a)
1997 – Cupa UEFA: Dinamo – Knattspyrnufelag 0-2 (d) si 1-2 (a)
2000 – Liga Campionilor: Dinamo – Polonia Varsovia 3-4 (a) si 1-3 (d)
2000 – Divizia A: Dinamo – Foresta Falticeni 4-5
2007 – Cupa UEFA: Dinamo – Elfsborg 1-2 (a) si 1-0 (d)
2008 – Cupa UEFA: Dinamo – NEC Nijmegen 0-1 (d) si 0-0 (a)
2010 – Liga Europa: Dinamo – Hajduk Split 3-1 (a) si 0-3 (d)
2011-Dinamo-Vorskla Poltava
2012-Dinamo-Metalist Harkov 0-2
Si or mai fi si altele….

zeno (1 comentarii)  •  24 august 2012, 17:13

daca dinamo a ajuns sa considere un miracol sa elimine o echipa care se numeste metalist harkov, indiferent ca au ajuns ei in sferturi anu’ trecut, atunci dinamo trebuie sa inteleaga ca nu face altceva decat sa paraziteze fotbalul romanesc. se dau lei in campionat ca au prieteni suspusi si imbracati in negru, si in europa cum dau de o echipa cat de cat e un „miracol” daca scot un egal.
si sa stiti ca nu orice echipa de la noi avea aceasta mentalitate. vasluiul i-a scos de curand pe sparta praga, urziceniul a facut show acu doi ani, otelul de bine de rau se lua la tranta cu echipe mari anul trecut. si mediasul a eliminat niste nemti. iar de steaua si cfr nu mai vorbesc. in nici un caz nu ar fi plecat cu mentalitatea asta; ar fi luptat cel putin de la egal la egal.

mielu (27 comentarii)  •  24 august 2012, 17:16

Pai daca si stelistii cei mai fanatici accepta ca au avut noroc la tragerea la sorti cazand cu Ekranas, voi ce contestati? Nu s-a califica si CFR Cluj datorita Stelei?

Mitu Cta (54 comentarii)  •  24 august 2012, 17:19

Un articol decat foarte bun. Cat timp va fi condus de Nashu si Corleone fotbalul nostru se va duce numai la vale. Fara un sistem nu vom face pasi inainte.

vasim (144 comentarii)  •  24 august 2012, 17:21

Asta este crudul adevar!
Dar cine sa investeasca cate 50 de milioane de Euro in Romania pe an la o echipa de football ???
Nici macar 20 de milioane nu are cineva sa inveasca pe an, la care sa zicem adaugam banii obtinutzi din performantzele echipei.
Echipele de football sunt la nivelul societatzii adica mediocre!
Nici macar cluburile din Romania din prima Divizie nu sunt obligate sa aiba toate grupele de copii si juniori inscrise in campionate nationale!
CAND O SA INVESTIM CEL PUTZIN IN INFRASTRUCTURA SI JUNIORI ATUNCI O SA AVEM UN VIITOR!
Oricum cand ajung la 20-25 de ani juniorii pleaca afara pe bani mai multzi.
Si in Romania trebuie sa dam salarii de un milion de Euro la cine merita!
Mi se pare o mare prostie sa spui nu il aduc pe Mutu ca ii trebuie un milion de euro salar si apoi vor si ceilalatzi jucatori ca se simt nedreptatziti!
Prostie mai mare nu exista, ce in occident toata lumea are aceeasi salar ?
La Barcelona salariul lui Messi il iau totzui jucatorii de la Barcelona ?
Nu avem experientza in Romania, nu avem specialistzi care sa se priceapa la business-ul numit football!
Singurul club din tara care merge pe un drum profesionist e CFR Cluj!
Eu nu il aprob dar cel putzin acest club are o strategie.
Celelalte cluburi sunt niste glume!

caneto (10 comentarii)  •  24 august 2012, 17:42

#10 radu, Inainte de tragerea la sorti Steaua putea cadea cu una din urmatoarele echipe: Zeta (Muntenegru), Dinamo Moscova, Slovan Liberec, Lucerna (Elvetia), Ekranas sau Rapid Viena. Cum nu-i vorba de noroc, din moment ce sortii au decis ca din cele 6 echipe taman Ekranas sa fie adversara.

Anthony (84 comentarii)  •  24 august 2012, 17:45

Alo, alo, aia care il ridicati in slavi pe Boneta nu mai ziceti nimic? V-ati inghitit vorbele? Nea Ovidiu, in locul dumitale ii trageam acum o smetie sa ma tina minte toata viata farsorul asta plin de ifose… Esti boier cu cine nu merita…

Flavius (21 comentarii)  •  24 august 2012, 17:49

Cititi-l pe caneto si dati-i dreptate lui Ioanitoaia. S-o vedem pe Steaua mai departe, nu cu toti cimpalacii de pe islazuri.

Mishu (234 comentarii)  •  24 august 2012, 17:52

Nea Ovi, imi place ca nu iai ridicat mingea la fileu Stelei si oierului. Daca il asculti pe Becali zici ca Steaua a batut-o pe Barcelona. Corecta si observatia despre Vaslui.

fla (2 comentarii)  •  24 august 2012, 17:54

sustin o restructurare masiva a fotbalului romanesc.liga 1 cu cel mult 14 echipe, play-offs, liga a doua, una singura,liga a 3-a cel mult 2…in definitiv, si populatia tarii s-a micsorat…

fla (2 comentarii)  •  24 august 2012, 17:57

ma refer la o singura grupa pt. liga a doua, si 2 pt. liga a treia, cel mult.cei din conducerea fotbalului romanesc nu cred ca vor vrea sa-si scada baza de…intelegeti ce…desi le-a fost deajuns

Alex (1 comentarii)  •  24 august 2012, 17:59

Steaua joaca cu acesti adversari deoarece face performanta in europa an de an. Din moment ce dinamo nu a putut elimina echipe ca Vorskla Poltava, nu cred ca au voie sa comenteze. Singurii care pot da vina pe ginion sunt cei de la Vaslui care sunt la inceput insa daca au noroc sa pice cu o echipa ca Nentori sau Vorskla cred ca nu vor rata sansa asa cum au facuto sperantele de la „Cateaua Lesinata”

Stelist 4 Ever (7 comentarii)  •  24 august 2012, 18:00

norocul ti l mai faci si cu mana ta in cazul de fata steaua este cap de serie si beneficiaza de aportul adus tot de steaua asa ciocu mic .

Milord (1 comentarii)  •  24 august 2012, 18:10

ANDREI, felicitari ca le stii pe toate. Vorbeste cu Nea Ovidiu sa te propuna in locul lui Piturca.

Franz Iozef (406 comentarii)  •  24 august 2012, 18:13

Ca putem putin e efectul, dar care e cauza? Sunt convins ca o cunoasteti si ma intreb de ce va purtati cu manusi: afara cu Sandu si cu Dragomir, la brutarie!

Calu (5 comentarii)  •  24 august 2012, 18:18

Stam prost, ai? A descoperit Ovidiu Ioanitoaie America? Dar despre vina presei niciun cuvintel?

uzu (13 comentarii)  •  24 august 2012, 18:19

🙂
ceva elogii pentru mareata victorie a stelei ?
ma asteptam la mai mult.
mai ales tinand cont de atitudinea din edotorialul anterior referitoare la minuscula victorie a CFRulul la Basel.

groparu (41 comentarii)  •  24 august 2012, 18:30

Ioanitoaia are dreptate. Ca sa intelegi voi face o comparatie intre doua echipe cu acelasi nume. Una se numea Viitorul Bucuresti si reprezenta practic nationala de tineret care a cucerit medalia de bronz la CM de tineret din Australia 1981 (singura dealtfel din palmaresul fotbalului romanesc iar Gabor a primit Balonul de Aur,iar cealalta este Viitorul Constanta echipa actuala a lui Hagi. Desigur componentii acestei echpe sint un pic mai tineri dar rezultatele inca nu apar. Pur si simplu este vorba de valoare. Pe timpuri datorita valorii jucatorilor sai, Viitorul Bucuresti zdrobea echipe de renume (in cadrul campionatului) la scoruri incredibile. Viitorul lui Hagi schioapata. Eu consider ca e vorba de baza de selectie si de neimportanta pe acre o da FRF categoriilor mici de virsta unde de fapt se invata ABC-ul fotbalului. Sa ajungi sa inveti sa dai o pasa la virsta de seniorat este o blasfemie. In Dinamo -Harkov diferenta a facuto valoarea jucatorilor si nu numele echipelor. Nu stiu ce sistem de joc a implementat Bonetti la Dinamo insa nimeni nu este in stare sa paseze exact pe virf. Munteanu greseste 75% din pase ,jucatorii de culoare se impiedica in minge, Pulhac nu e in stare sa dea cu dreptul etc etc. Pai daca nu esti prieten cu mingea mergi si joaca popice. FRF ar face bine daca se vrea revigorarea fotbalului sa incurajeze miscarea juvenila. Nu cu baze ca cea de la Mogosoia ci cu terenuri de fotbal destinate copiilor. Inainte erau maidane. Acestea au disparut ca dealtfel si multe baze sportive in detrimentul cladirilor imobiliare. Daca nu vine nimic din spate nu poti avea pretentii. Nici daca ai cei mari tari antrenori din lume. In fotbal valoarea e data de practica. Jucatorii tineri nu pot juca in echipele de prima divizie deoarece primeaza interesele de grup fiind adusi jucatori fara valoare si in general liberi de contract doar pentru obtinerea de comisioane. Asta spune tot.

Dunga (8 comentarii)  •  24 august 2012, 18:50

@uzu. Decat sa te infierbanti mai bine taci. Dl Ioanitoaia v-a acordat destula atentie laudandu-va exagerat dupa un meci pe care trebuia sa il pierdeti. Voua va plac ziaristii yesmeni, cum v-a invatat pe voi Arpi.

Varu (3 comentarii)  •  24 august 2012, 18:52

Ceferisii care postati aici vedeti sa nu va muscati mainile de necaz maine seara. Mi se pare mie sau nu mai aveti loc de Steaua? Va trebuie 1000 de ani sa ajungeti la performantele ei.

Game Over (1 comentarii)  •  24 august 2012, 19:54

Vad comentarii la adresa norocului Stelei in fiecare an, m-am obisnuit, asa cum m-am obisnuit cu tragerile la sorti cu „noroc” ale Stelei. Observ ca nimeni nu mentioneaza ca Steaua de-a lungul acestor ani a muncit si si-a croit acest „noroc chior” cu multa determinare si meciuri bune impotriva echipelor cu care s-a confruntat. Ei, in concluzie dinamo nu poate trece de primul nivel, e ca intr-un joc pe P.C. cand tot incerci si nu mai ai rabdare.
So, shut da` fuck up loosers! Lasati-ne sa ne continuam jocul nostru si mai bagati o fisa, pentru voi The Game is Over!
P.S. Pentru cei din presa am o propunere: Luati istoricul comentariilor voastre de dupa meciurile bune ale Stelei cu echipe importante din Europa ca sa realizati cat de versatili sunteti cand va vreti articolul citit. Pacat!

bogdan (32 comentarii)  •  24 august 2012, 20:14

@ zeno: bai baiatule..Metalist are de’a face cu fotbalul ucrainean cit am eu cu mamica ta. Citi brazilieni si argentinieni (nu d’aia moca..) au in echipa? Ce buget are? Cit au platit pe transferuri? Chiar mai avem de vorbit? Dintre asa zisii granzi Dinamo e cea mai saraca echipa, de ani de zile si se vede de pe luna..asta e.

valentin (1 comentarii)  •  24 august 2012, 20:59

Ce bine zici Nea Ovidiu !!! Dar cred ca si cei care sunt implicati direct in fenomen fac la fel ca si mine . Deschid pagina cu reportajul , il citesc , suspina si se intorc innapoi la ceea ce ii intereseaza si pot sa faca … Iar ceea ce pot sa faca numai ei stiu .

Cu respect ,

Razvan I (255 comentarii)  •  24 august 2012, 21:22

Bine spus, ne doare adevarul si ne supara!

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  24 august 2012, 22:36

Steaua a avut noroc iar la trageri, dar nu ne-a facut de ras mai departe. E o remarca si o constatare corecta. Acum ne vom califica si vom vedea cum va fi mai departe. Trebuie neaparat sa-i ciomagim pe stramosii lui Stefan Cel Mare din Vaslui, ca sa stie ca Steaua e mai buna ca ei. HAI STEAUA!

ady (3 comentarii)  •  24 august 2012, 23:11

Steaua si-a facut singura viata usoara in preliminariile Europa League. Ea participa in fiecare an in aceasta competitie si e logic ca devine cap de serie si joaca cu echipe mai slab cotate. E meritul Stelei…chit ca nu mai repete performanta de semifinala de cupa UEFA din 2006, totusi …bravo Steaua!

booba (2 comentarii)  •  24 august 2012, 23:47

Presa are o vina uriasa, in primul rind ca nu ataca problemele asa cum ar fi normal, criticind hotii si incompetentii, ba mai mult promovind cretinii. Cind un idiot ca Becali e in presa fiecare 5 minute, nu credeti ca incepe si el sa creada ca se pricepe la fotbal? De FRF nu ziceti niciodata nimic. De acesti farsori numiti investitori nu ziceti ce ar trebui, ca sunt niste zerouri, de acesti „manageri” precum MM care se crede cel mai tare, nu ziceti nimic. Toti oamenii astia din fotbal care nu au nimic in comun cu fotbalul trebuie sa dispara, nu sa fie inconjurati de atentie. Fanii de rind nu pot face decit sa nu mearga la meciuri, dar presa poate ar mai putea repara cite ceva din ce a stricat in toti anii astia de cind promoveaza toti cretinii si non-valorile, inclusiv jucatori de 2 lei.

tgv 1907 Cluj – SM (5 comentarii)  •  25 august 2012, 0:00

Liviu, spune-mi te rog cate puncte a adunat Steaua din meciurile cu echipele enumerate de tine: Juve, Real, Arsenal, Borussia ori din cele cu Lyon sau Sevilla. Si mai enumera-mi te rog si echipele cu adevarat mari pe care echipa ta de suflet le-a batut in aceste doua decenii de dupa caderea comunismului. Iti spun eu, nici una. In cei peste 20 de ani de confruntari europene, Steaua (mai bine zis Steluta) a batut doar cateva echipe de rang secund si o in rest doar ciurucuri. Cu astea si-a mentinut Steluta coeficientul, cu :Trnava, Ekranas, Shelbourne, Motherwell, Honved/Vasas ? si altele de care iti e greu sa iti aduci aminte pentru ca nu spun nimic in peisajul fotbalistic european. Pentru echipele mari din Europa, Steaua a fost doar sac de box, sparing-partener. Si ati mai comis-o si voi cu Slavia Praga in doua randuri, sau cu: Sheriff, Rosemborg, Widzew Lodz, Maccabi 05, P.S.G. 05, Montpellier 05, Boro 24, sau cu celebra F.C. St Gallen. Sper ca am scris corect toate aceste ”celebre” victime ale voastre. 🙂

Titi (127 comentarii)  •  25 august 2012, 1:34

Un articol de bun simt cum rar mai citesti in presa de azi. Felicitari.

Gasca (5 comentarii)  •  25 august 2012, 1:36

Numai un habarnist in fotbal poate pune semnul egalitatii intre Steaua si CFR. Iar un roman nu va face niciodata asta pentru ca Steaua e din alta spita.

Augustin (268 comentarii)  •  25 august 2012, 2:00

Ma mir ca nu ii gasiti nicio vina lui Bonetti care a facut echipa praf si schimbarile pe dos. Il cearta actionarii si Dvs nu, de ce oare.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  25 august 2012, 2:14

Ok-Steaua a avut noroc,dar cine e Metalist,ca eu ,nu am auzit de formatia asta pina acum…. Sau sa zic altfel:numiti o formatie,oricare pe care Dinamo s-o poata intrece in vreo competitie europeana….Eu nu stiu cum au devenit actionarii lui Dinamo ,milionari in euro… Investind nimic???Pai ar cam trebui bagati la puscarie pe viata atunci,ca daca n-au invesstit nimic inseamna ca au furat de la stat….Oare Barcelona,cu care a jucat Dinamo amicalul verii si au declarat ca n-au fost mai prejos de galacticii-ha-ha-ha, oare tot pe asta se bazeaza pe noroc…Pai noroc e sa cazi cu echipe ca Dinamo,numai ca echipe de genul asta nu trec de turul preliminar.NICIODATA. Un titlul excelent-atit putem-adica nimic.

Comentează