Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

CFR: o victorie prețioasă, dar un retur de foc

Învingînd cu 2-1 la Basel, CFR Cluj a făcut un pas important pe drumul către grupele Champions League. Că a meritat ori n-a meritat victoria contează mai puțin sau deloc, important e că a obținut-o și că a devenit favorită […]

miercuri, 22 august 2012, 4:23

Învingînd cu 2-1 la Basel, CFR Cluj a făcut un pas important pe drumul către grupele Champions League. Că a meritat ori n-a meritat victoria contează mai puțin sau deloc, important e că a obținut-o și că a devenit favorită la calificare grație ei.

Plecînd de la observația că gazdele au dominat clar primul mitan, în debutul căruia arbitrul suedez Eriksson n-a fluierat 11 metri la intervenția neregulamentară a lui Rada, succesul formației române, inițial cu un singur român! , poate părea conjunctural, norocos. Scepticii vor sări cu gura că Basel a avut totuși o posesie a balonului de 65 la sută! Corect, numai că, exceptînd capitolul respectiv, CFR n-a fost inferioară cu nimic adversarului, ba l-a și depășit uneori. În privința șuturilor la poartă și a cornerelor, de pildă. La urma urmei, de unde pînă unde e obligatoriu să învingă echipa care joacă mai mult? Regula e să învingă cea care joacă mai bine, mai eficient, cazul de marți seara al campioanei noastre.

Țintind probabil o remiză albă, care nu era de lepădat, clujenii au început fricos și au continuat la fel. Propunîndu-și să nu ia gol, au stat la cutie de voie, dar și de nevoie. Căzut în finalul reprizei, însă după un fault comis de un coechipier, golul lui Streller l-a îndemnat pe Andone să schimbe placa. L-a împins să îndrăznească mai mult, să riște.

Cum șansa obișnuiește să-i răsplătească pe cei curajoși, Sougou a reușit în interval de numai 5 minute o “dublă” care l-a transformat pe el în MVP-ul partidei, iar pe CFR în favorita duelului cu Basel. Pentru golul de 2-1 senegalezului i-a pasat în adîncime G. Mureșan, introducerea mijlocașului lăsat pe bancă 66 de minute conferind ofensivei un plus de direcție și de agresivitate. Ando se poate felicita pentru o mișcare pe cît de tîrzie, pe atît de inspirată.

În afara lui Sougou, s-au mai remarcat calmul Felgueiras, robustul Cadu și fîșnețul Bastos, autorul assist-ului de la egalare. Acum vreo 4-5 luni, cînd îl vedeam pe Felgueiras, pe atunci în poarta Brașovului, convocat la lotul Portugaliei înaintea lui Beto, destui m-au acuzat că încurc borcanele. Ascultîndu-l pe Andone, Paszkany și Mureșan au mizat pe cine trebuia.
Întorcînd rezultatul de la 0-1 la 2-1, CFR a dovedit valoare, dar și caracter. Ele o recomandă și pentru întîlnirea de-acasă, care se anunță însă foarte dificilă pentru că în garnitura lui Vogel va reapărea titular Alex Frei, golgeterul campionatului Franței 2004-2005 cu Rennes și, 42 de goluri în 84 de meciuri, top scorer-ul all-time al “naționalei” Elveției. Fără îndoială că FC Basel, 45 de minute peste CFR, nu consideră lupta încheiată. Se va agăța ca înecatul de pai.

Ca atare, deși a luat o opțiune serioasă, Clujul mai are de trecut un obstacol înalt, în perspectiva căruia trebuie să rămînă în priză, să nu se creadă deja calificată. Ar însemna o imensă eroare să-și imagineze că și-a urcat sacii în căruță! E un loc comun, o banalitate, dar returul va fi o încleștare cu pistoalele pe masă.

Comentarii (67)Adaugă comentariu

vasim (144 comentarii)  •  22 august 2012, 16:32

corect, va fi tare greu meciul retur!
Totusi hai CFR!
Si sa nu uitam cate puncte a adus Romaniei o asemenea victorie in deplasare, la care nu se astepta nimeni!
Respect!

Florin (1 comentarii)  •  22 august 2012, 16:38

Maestre, cu tot respectul, dar va inselati amarnic cand spuneti ca nu conteaza daca CFR a meritat sau nu victoria. Ulciorul nu merge de multe ori la apa. Valoarea cerne de-a lungul anilor. De asta am ajuns unde am ajuns. Din nefericire in „fabuloasa” Liga I se promoveaza orice altceva in afara de fotbal. Exceptie fac doar cateva echipe pe care le numeri pe degete.

ulise (6 comentarii)  •  22 august 2012, 16:42

Nimic despre erorile flagrante impotriva echipei noastre? Un rosu direct (fault dur Degen la Rui Pedro); un al doilea galben la Dragovici; faza premergatoare golului lor (ofsaid), plus posibil fault in atac la gol (s-a suit pe Godemeche). Plus atatea ofsaid-uri nesemnalizate. Trebuie sa fim obiectivi, nu neaparat subiectivi (ca e echipa romaneasca); dar se pare ca exista subiectivism dar antiCFR. Returul e greu, Basel e echipa puternica. Si totusi CFR e prima echipa romaneasca care a batut in Elvetia, dupa cum a fost si prima care a batut in Italia.

Cheetah (2118 comentarii)  •  22 august 2012, 16:43

Sa uram succes echipei care ne poate reprezenta la nivel inalt in Europa fotbalistica.
Antrenorul (Managerul), un om serios si cu prestanta in fata jucatorilor poate face diferenta pentru ca are toate resursele pentru asta.
BAFTA CFR si felicitari D-lui Ioanitoaia pentru analiza obiectiva de mai sus.

Marko (2 comentarii)  •  22 august 2012, 16:46

Corect. V-a obligat scorul ori constiinta?

Roman (2 comentarii)  •  22 august 2012, 16:52

Un comentariu normal. Bravo Ioanitoaia!!!

forza cfr (3 comentarii)  •  22 august 2012, 16:54

bravo !
bun simt si inteligenta. Calitati rare in bransa…

CL (3 comentarii)  •  22 august 2012, 17:02

CFR se califica, nu are cum sa piarda o asemenea ocazie. E adevarat, o sa ia gol, dar o sa si dea. Astfel va fi 1-1, ceea ce o duce in grupe. Bravo, baieti.

AL (152 comentarii)  •  22 august 2012, 17:04

Eu nu inteleg expresia: „Au/nu au meritat victoria…” Daca arbitrul nu influenteaza evolutia si scorul la un meci, atunci echipa care castiga, este echipa mai buna, logic, nu???

unmaker (3 comentarii)  •  22 august 2012, 17:06

bravo cfr…si sa fiti cu capul pe umeri in retur…inca nu sunteti calificati si o sa fie foarte greu in gruia …Bafta echipelor noastre in Europa League !!!

speedy (128 comentarii)  •  22 august 2012, 17:08

nu am inteles niciodata chestia asta cu meritatul. ca si cand norocul, sau faptul ca ai un portar in zi de gratie (pana la urma tot de hazard tine – nu a fost cazul aseara la cfr), ca si cand toate aceste lucruri nu ar face parte din regulile jocului! pana la urma, nu exista victorie nemeritata, zic eu…poate fi chinuita, norocoasa, oricum vreti, dar nu nemeritata! sigur ca e posibil ca din 10 incercari lui Nicoara sa nu-i mai iasa nici o centrare ca la golul 2, sau lui Sougou un sut asa cum a prins…dar…ce conteaza? le-a iesit la amandoi cand a trebuit si cand a contat! si nu cred in chestia asta cu returul de foc…dar asa suntem noi, ori ne infatuam, ori ne speriem si cand nu e cazul. normal ca meciul trebuie tratat cu seriozitate si maturitate, dar nu va fi de foc decat daca cfr si-l face astfel. si am incredere ca nu o vor face. oameni buni, joaca cu Basel, nu cu Barcelona! nu zic ca Basel e o echipa slaba, dar…cfr are multe variante pt retur, isi poate „permite” inclusiv sa piarda cu 0-1…sunt convins ca daca meciul e tratat, cum spuneam, cu seriozitate si maturitate, va fi usor si ne vom califica. Basel nu e un tavalug care sa calce in picioare o echipa…decat daca aceasta ii permite

speedy (128 comentarii)  •  22 august 2012, 17:11

am incurcat putin borcanele si imi cer scuze…Nicoara a centrat la bara lui sougou, nu la golul 2 :)). in rest insa mentin tot ce am spus

zguby (4 comentarii)  •  22 august 2012, 17:12

ce bine era daca mai reusea sougou inca un gol din cele doua ocazi pe care le-a avut… am fi stat mai linistiti.

mega2005 (9 comentarii)  •  22 august 2012, 17:16

m-am bucurat de rezultat si cred ca cfr-ul se va califica.

Gruia (3 comentarii)  •  22 august 2012, 17:18

Mai,mai ca sugerati ca CFR-ul a batut cu ajutorul arbitrilor …Sigur Porumboiu va zice ca a fost ceva necurat la mijloc si ca Paszkany a umblat la pauza la jucatoii elvetieni…Au batut campioana Cehiei de doua ori,au batut campioana Elvetiei in deplasare dar strugurii sunt tot acri pentru mitici…

adi (1 comentarii)  •  22 august 2012, 17:41

Daca joaca inteligent si fara teama acasa,Clujul se va califica fara mari emotii.

Manu (167 comentarii)  •  22 august 2012, 17:47

Gruia, de aia nu sunteti voi iubiti si apreciati, pentru ca sunteti niste suporteri orbi in sentimentul vostru. Unde sugereaza domnul Ioanitoaia ca ati castigat cu arbitrii cand scrie ca a fost fault inainte de golul lui Basel? Beeei, de aia nu va inghite niciun roman.

esin (2 comentarii)  •  22 august 2012, 17:50

nici macar tu vasim nu te asteptai ?:))

ludovic (5 comentarii)  •  22 august 2012, 17:52

O analiza de adevarat profesionist. Pentru cine nu a inteles chestia cu „merita sau nu sa castige”, simplu unde bate Dl. Ioanitoaia, spre un scor egal. E o parere auzita la radio si din gura lui Andone.

Florian (42 comentarii)  •  22 august 2012, 17:59

Super. Scris cu capul, nu cu inima. CFR inca nu s-a calificat. A castigat O batalie, dar razboiul nu.

John (564 comentarii)  •  22 august 2012, 18:13

La obiect. Cand e de injurat Ioanitoaia o face, dar si lauda daca e cazul. Omul se respecta, dar prostii ca Gruia pricepe mai greu.

uzu (13 comentarii)  •  22 august 2012, 18:40

adica dom’le ce tie si cu romanii … „Că a meritat ori n-a meritat victoria”.
da’ nu ma mira. in presa romaneasca s-a impamantenit ideea ca daca CFR castiga e sau pentru ca a manavrar ceva Boc, Paskany, Muresan, Craciunescu, arbitrul, DNAul, sau e blat sau n-au meritat. asta pe fondul unei opiniii generale ca e o echipa bine cladita cu un management bun. n-am citit odata ‘da frate, CFRul a castigat ca a meritat’.
ma rog, sa vedeti maine elogii dupa ce bate steaua pe … Ekranas … victorie meritata, de rasunet, muncita, cu daruire, cu iubire cu patriotism …
punem pariu ?

adina (1 comentarii)  •  22 august 2012, 19:20

CFR si-a dorit mai mult Victoria :)))

andrei (3 comentarii)  •  22 august 2012, 19:32

Foarte corecta analiza domnule Ioanitoaia….dar de ce nu spuneti nimic despre : un rosu direct (fault dur Degen la Rui Pedro)?; un al doilea galben la Dragovici si un posibil fault in atac la golul celor de la Basel….care dupa parerea mea nu cred ca ar compensa neacordarea acelui penalty din minutul 1. O seara buna si Hai CFR.

bazileon (167 comentarii)  •  22 august 2012, 19:58

CFR a avut noroc si bravo lor! Ce sa faca Baselul (nici o legatura cu Cotrocenii!) la Cluj (a propos, terminati odata cu Napoca ceausista!)? Sa bata cu 2-0 or worse? Peste poate! Cum mi-a zis o data un profesor care-mi daduse o nota mica: „felicitari si succes mai departe!”

Indy (1 comentarii)  •  22 august 2012, 20:10

Un articol obiectiv, nu ca cel semnat de Geambasu care e plin de venin la adresa Cfr-ului. Ioanitoaia mai are un pic de minte…

CFRist din SIBIU (58 comentarii)  •  22 august 2012, 20:14

Nimic despre erorile flagrante impotriva echipei noastre? Un rosu direct (fault dur Degen la Rui Pedro); un al doilea galben la Dragovici; faza premergatoare golului lor (ofsaid), plus posibil fault in atac la gol (s-a suit pe Godemeche). Plus atatea ofsaid-uri nesemnalizate. Trebuie sa fim obiectivi, nu neaparat subiectivi (ca e echipa romaneasca); dar se pare ca exista subiectivism dar antiCFR. Returul e greu, Basel e echipa puternica. Si totusi CFR e prima echipa romaneasca care a batut in Elvetia, dupa cum a fost si prima care a batut in Italia.
SubScriu Ulise foarte bine zis.
Ce bine era un rosu la ala care la faultat pe Pedro si un Rosu la Deagovici….
Oricum Forza CFR bravo lor bravo noua:)

Utti (1 comentarii)  •  22 august 2012, 20:17

Nea Ovidiu, nu e asa ca daca batea Steaua la Basel scriati o oda pe 7 pagini ? Tocami de aceea nu ar trebui sa va suparati cei de la GSP cand sunteti numiti ” mitici”.
Asta e linia pe care o impui mata si pe care se plaseaza Udrea, Geambasu si altii.

esin (2 comentarii)  •  22 august 2012, 20:24

Stiti de ce nu dorm ardelenii noaptea ? De grija Stelei :))
De ce plang ardelenii cu nasul in perna ? De ciuda ca s-a terminat coeficientul si trebuie sa joace tururi preliminare ? :))

sudo apt-get install (2 comentarii)  •  22 august 2012, 21:01

@ esin
de 6-7 ani nimeni nu se mai gandeste le voi …
____
:))))))

dan.motru (64 comentarii)  •  22 august 2012, 21:03

Abuzul dezafilierii UNIV.CRAIOVA,facut de escrocii SANDU SI DRAGOMIR,nu este exclusiv pentru razbunarea antipatiei fata de booveanul Mititelu,fiindca aceasta fapta a lor confirmata prin intentia infintari altei echipe in detrimentul Univ.Craiova,doar sub patronatul lui NETOIU si CAMATARU,dovedeste si interesul de a distruge simbolul,spiritul si mitul echipei de CAMPIOANA A UNEI MARI IUBIRI! De ce n-au aprobat acesti mafioti inscrierea echipei lui Craciunescu asa cum au promis in liga doua ,indiferent ca OLGUTA s-a opus in detrimentul UNIV.CRAIOVA? fiindca aceasta echipa era patronata de securistul NETOIU si CAMATARU,iar daca nu era participanta in locul UNIV.CRAIOVA,si inscrisa sub alt nume ,nu-si mai realizau scopul de a distruge acest spirit,simbol si mit al echipei.De ce credeti ca masmedia musamalizeaza acest interes al mafiei? si medeatizeaza razbunarea pe booveanul Mititelu fiindca mindria suporterilor olteni relevata de istoria (simbolul,spiritul,mitul),imnul echipei cit si de cintecele galeriei:SUNTEM CEI MAI BUNI DINTRE ROMINI, SUNTEM OLTENI SI IN TODEAUNA V-OM CINTA HAI UNIVERSITATEA.!,ii minimalizeaza pe suporteri stelisti care au de partea lor presa cu abuzul polarizari echipei,indiferent de ultimile rezultate,iar aceasta echipa cu cei mai multi suporteri,cu cele mai multe trofeie,nu poate fi sfidata,minimalizata prin pasiunea noastra ca UNIV.CRAIOVA este cea mai iubita echipa.Penru acest motiv doresc sa distruga acest mit,spirit si simbol al echipei unde si presa contribuie prin denaturarea adevarului ca dezafilierea echipei este numai razbunarea pe booveanu Mititelu,nu si pe distrugera farmecului si brand-ului echipei.

Sorin (55 comentarii)  •  22 august 2012, 21:46

Ei, na ! Iar scrie d-nul Ioanitoaia despre CFR ? Ma intreb, oare de ce o mai face ?!?
Chiar nu va dati seama stimate domn, ca CFR nu e o echipa despre care sa merite sa scrieti ?!? Dumneavoastra sunteti prea mare, sa va coborati la nivelul acestor desculti ? CFR e cea mai urata echipa din Romania, e o echipa care castiga norocos, fura cu arbitrii, cu federatia, cu toti… Lasati-i in lumea lor, nu mai scrieti despre ei, va rog frumos ! Nu merita !
Va doresc mult succes in viitoarele articole pe care le veti scrie numai despre Craiova, Steaua, Dinamo, Rapid… astea sunt echipele despre care Dumneavoastra trebuie sa scrieti, echipe mari, pe masura talentului dumneavoastra ! Va doresc succes !

jaga (2 comentarii)  •  22 august 2012, 22:00

Domnule , dar cata perspicacitate zace in ioanitoaia asta ………………………….

vlad (309 comentarii)  •  22 august 2012, 22:28

Dar daca arbitrul dadea 11 metri pentru Basel in minutul 2 mai erati la fel de incantati?

cosmar (3 comentarii)  •  22 august 2012, 22:35

domnu ioanitoaia, laudati portarul? a fost praf aseara, nu am mai vazut de mult atata nesiguranta la acest nivel. de 2 ori numai au scos fundasii de pe linie la iesirile lui aiurea plus alte multe iesiri nesigure, beto era cu 5 clase peste el, sper doar ca a prins o seara proasta ca daca nu, e de rau

cfr.istul (17 comentarii)  •  22 august 2012, 22:48

Ce le va pregati celor de la Basel Ando? Un joc pe contre, gen cel cu Vasluiul. Adica ceea ce s-a intamplat in ultima jumatate de ora la Basel. De ce? Pentru ca Baselul e nevoita sa atace, trebuie sa marcheze de doua ori.

sudo apt-get install (2 comentarii)  •  22 august 2012, 23:05

din cauza asta multi sunt scarbiti ce voi … aceste articole partinitoare si uneori jignitoare ….
_______________
astept cu nerabdare sa crape generatia de militzieni . AMIN.

____

ps. nu mai au mult .

Cornel (96 comentarii)  •  22 august 2012, 23:27

@Sorin. Nu ai nici un dram de umor. Mai trist e ca nu ai nici minte. Toti suporterii CFR sunteti niste inchipuiti. Nu stiu unde erati dupa ce v-a executat Rapid cu 5-0.

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  23 august 2012, 1:10

HAI SA NU FIM RAI SI SA APRECIEM VICTORIA CFR-ului
DEAORECE A FACUT UN PAS MARE. FELICITARI SI CURAJ ANDONE, FELICITARI JUCATORI SI ATENTIE LA RETUR. SUCCES. HAI STEAUA!

Freddy RE (17 comentarii)  •  23 august 2012, 3:45

Sa speram ca isi vor rupe gatul cu succes. Si si mai dulce e mierea dupa ce ai fost beat de fericire o saptamana si azi iti aduni dintii cu farasul…

Freddy RE (17 comentarii)  •  23 august 2012, 3:55

O “echipa” (for lack of a better word) care vine de nicaieri, si care pleaca niciunde. Apropo, stiti de unde pot sa cumpar un fular cu Unirea Urziceni? Cam tot de acolo o sa puteti lua si brelocuri traduse in romana cu astia, in caz ca DNA-ul afla vreodata ca exista si Judetul Cluj, si ca nu neaparat are interzis p’acolo.
Ca adunatura asta e dezgustatoare, nu mai are nici un rost s-o spun. Poate fac o cerere sa-i cheme Honved, direct, ce atatea piruete?! Cand te gandesti la executivii “ardeleni” mai mai ca unu ca Ponta nu ti se pare asa rau, si zici ca n’ar strica sa-i bagi un vot, asa, de control.

Renegatul (4 comentarii)  •  23 august 2012, 4:45

Mai mi-aduc aminte de-o victorie a lui Dinamo intr-un meci cu Benfica jucat la Lisabona prima mansa…Dinu marele antrenor, cazuse in penibil la tv aratandu-ne in direct schemele lui tactice folosite la acel meci, sper ca Ando sa nu se imbete cu apa chioara…iar in retur Benfica castigase cu 2-1 si se calificase mai departe… acum mai putin conteaza victoria, elvetienii sunt mai montati pt retur, nu stiu de ce cred ca elvetienii au prins o zi proasta iar CFR-ul a profitat de ocazie…daca intr-adevar esti bun si vrei sa te faci remarcat, daca mergi in grupe, trebuie sa-ti propui alt loc decat locul 4 in grupa sau char daca termini pe locul 4 sa mai faci si ceva puncte, macar doua egaluri, nu doar sa fi la numaratoare si sa-ti iei malaiul de participare, desi recunosc ca nu-i de colea, dar eu unul m-am saturat sa vad echipe romanesti in grupele CL jucand la plesneala, la ciupeala, la ce-o fi o fi… doar sa mai pui niste lovele in buzunar…mai bine o iei acasa cu 3-2 si se duc elvetienii in grupe ca iei sunt mai bataiosi si mai tehnici si fac si spectacol, pana la urma spectacolul sportiv conteaza mai mult decat banii si simpla prezenta, pai ce meci au facut elvetienii la Manchester sezonul trecut, oricare dintre echipele romanasti n-ar fi facut in deplasare un joc ca ala, cu frica-n san si cu gandul de a nu lua multe, deja fotbalul devine penibil…m-as bucura pentru CFR sa se califice, dar m-as bucura si mai mult daca ar ajunge in primavara CL sa EL…cand joci din orgoliu, faci si performanta, banii sunt pe locul doi…asta e lucrul ce lipseste fotbaliatorilor romani de dupa generatia Hagi in coace…toti au avut orgoliu in ei, de aceea au avut si rezultate.

flo (1 comentarii)  •  23 august 2012, 8:26

tov. ioanitoaia eu cred ca de fapt esti un elvetian sub ascoperire… :), dar nu.. de fapt esti un suparacios frustrat. rusine
hai steaua, dinamo si fulgerul bragadiru ca sa ai ce scrie despre echipe pline de merite.

zen_Cfr (14 comentarii)  •  23 august 2012, 8:49

dar daca se dadea offside-ul la atacul elvetienilor, si faultul in atac la golul lor, tu mai comentai?

zen_Cfr (14 comentarii)  •  23 august 2012, 8:53

„Că a meritat ori n-a meritat victoria contează mai puțin sau deloc”
De acord cu Sorin. Dle Ioanitoaia, nivelul dvs e prin definitie superior echipei CFR. Sunteti prea bun pentru a comenta despre asa o echipa slaba. sincer, mai bine ati comenta despre atotputernica si universala echipa a stelei. Noi, ceferistii, nu avem nevoie de parerea dvs, credem ca sunteti supra-calificat pentru asta, aveti prea multe realizari pentru a va cobori atat de jos.

Lasa-ne, ca ne descurcam noi, in pofida blestemelor voastre. Dar la sfarist, cand se trage linia, sa nu va mandriti cu echipa noastra. ok?

zen_Cfr (14 comentarii)  •  23 august 2012, 8:59

@ Indy; Si asta e la fel de plin de venin, stai linistit, ca daca il storci pe Dl Ioanitoaia, se umple o galeata mare, numai buna pentru creat vaccin pt spitale.

Chiar daca vrea sa para ca nu e asa, domnul Ioanitoaia se da de gol prin simple cuvinte sau propozitii. ca a meritat sau nu? cum daca a meritat sau nu? putea sa fie 3-1 linistit, in deplasare in Elvetia, unde nu a castigat pana acum nici o echipa romaneasca.

Dar domnul Ioanitoaia, nu stie sigur daca a meritat sau nu.
Da, probabil n-a meritat, ce cruda e soarta, si ce acrii sunt strugurii?!

zen_Cfr (14 comentarii)  •  23 august 2012, 9:09

Domnule Ioanitoaia, o ultima intrebare, daca imi permiteti (si daca veti posta ce am scris)

Inter-ul a meritat calificarea in pofida Barcelonei, care Barsa a avut 70% posesie si 20 de ocazii?

Dar Chelsea, a meritat sa castige CL, in pofita Bayern-ului, dupa ce si-a pus autocarul in poarta?

Fotbalul se joace pe goluri, domnule Ioanitoaia, si dvs o stiti prea bine.
De ce nu amintiti macar de deciziile impotriva noastra, de offside-uri, de intrarea pe tibia lui Rui Pedro, de posibilul fault in atac la golul lor?

Si cu acestea spuse, astept macar un raspuns scurt de la dvs, si va doresc o zi buna!

Gustiy (10 comentarii)  •  23 august 2012, 9:48

@cosmar. Tu ai vazut alt meci.

Niku (275 comentarii)  •  23 august 2012, 12:39

@zen cfr. Ia mai citeste textul odata si da-ti palme. Ioanitoaia e singurul care a scris despre faultul dinaintea golului lui Basel, asa ca mucles.

Bimbo (206 comentarii)  •  23 august 2012, 12:47

Articol 90% pro CFR. Cei care il criticati pe Ioanitoaia sunteti prosti cu legitimatie.

Comentează