Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Gafă la Dinamo: șefii l-au jignit pe Gică Popescu!

Conform previziunilor, “amicalul” dintre Dinamo și FC Barcelona a însemnat un spectacol agreabil, pe alocuri încîntător.

Grație mașinii lor de pase, oaspeții au controlat autoritar prima jumătate, după care gazdele, și pentru că Vilanova a schimbat la pauză cîțiva […]

duminică, 12 august 2012, 2:15

Conform previziunilor, “amicalul” dintre Dinamo și FC Barcelona a însemnat un spectacol agreabil, pe alocuri încîntător.

Grație mașinii lor de pase, oaspeții au controlat autoritar prima jumătate, după care gazdele, și pentru că Vilanova a schimbat la pauză cîțiva titulari, apoi pe Xavi și mai tîrziu pe Messi, au îndrăznit mai mult în atac și chiar le-au pus probleme iluștrilor adversari.  Am asistat, vorba colegului Cristian Geambașu, la o poveste frumoasă, demnă de reținut și de spus nepoților peste ani.

În măsura în care băieții s-au prezentat onorabil, lipsiți de complexe, șefii lor au gafat cu prilejul recepției oferite la hotelul Radisson Blu în cinstea delegației spaniole, dejun de gală la care l-au invitat pe Gică Hagi, nu și pe Gică Popescu!

Fără îndoială că Badea et Comp. vor încerca să explice și să se disculpe. Vor insista că nu ei au lansat invitațiile, ci firmele care au organizat manifestarea. Eventual, își vor reaminti că Gică Popescu nu s-a sfiit să-i critice în ultimul timp și, ca atare, le-a cam ieșit din grații suporterilor roș-albi. Sau vor zice că, pur și simplu, au uitat. Se mai întîmplă, nu-i așa?

În cazul în care și-au propus și, din păcate, au izbutit să-i plătească o poliță fostului reputat internațional, acționarii n-au ales momentul cel mai potrivit. Dimpotrivă, au dat cu bîta-n baltă, au greșit grav, nepermis.

Oricîtă înțelegere le-am acorda lui Nicu Badea și celorlalți, atitudinea lor poate fi interpretată drept o ofensă adusă românului cu cele mai multe partide în tricoul blaugrana, 59 față de cele 36 ale lui Hagi, jucătorului care, în calitate de căpitan al echipei, a ridicat primul Cupa Cupelor cucerită de Barça în 1997. Un argument în plus că Baciul merita chemat la dejunul oficial îl constituie și acela că în 2002, în amurgul carierei, el a apărat culorile lui Dinamo.

Și dacă nu-l iubesc pe Gică Popescu, căci nu-i obligatoriu să ne iubim unii pe alții, încă nu s-a votat nici o lege în acest sens, conducătorii din Ștefan cel Mare n-aveau voie să-l insulte, iar să-l umilească și mai puțin, pe unul dintre jucătorii emblematici ai fotbalului nostru, singurul care a purtat vreodată banderola de El Capitan la Barcelona. Noi însă mai avem multe de învățat, foarte multe, în privința respectului datorat adevăratelor valori. Din fotbal și nu numai.

Comentarii (126)Adaugă comentariu

gicu (6 comentarii)  •  12 august 2012, 16:56

a fost tratat exact la nivelul; la care este: JEG!!!

mymy (76 comentarii)  •  12 august 2012, 16:56

Ce pretentii sa ai de la un comunist ca Badea? Niciuna, asa ca nu va mai mirati.

toni (2 comentarii)  •  12 august 2012, 16:59

…problema ridicata de comentator, de altfel reputat dl.Ioanitoaia, este eterna ura a craiovei fata de Dinamo si cum cel care a scris editorialul nu si-a ascuns simpatiile pro oltene, nu ma mir ca dintr-o stire de doua randuri a scos un editorial precum ca fostul mare international ar fi fost jignit, poate ar fi trebuit sa ceara o informatie exacta de la organizatori si pe urma,, sa dea cu bata pe tastatura, impotriva clubului pe care nu-l poate suferii……..

my_shoes93 (3 comentarii)  •  12 august 2012, 17:00

Simplu : echipele din Bucuresti sunt conduse de : SMENARI ! ce vreti mai mult, ce vreti sa cereti de la ei ? Popescu are usa deschisa in VESTIARUL BARCELONEI, in timp ce badea & co. au scos UN MILION DE EURO doar sa-i vada pe gazon, de la distanta.
Cam asta-i diferenta, ei trec prin viata si nu vor lasa NIMIC in spate, in timp ce jucatorii emblematici vor avea respectul suporterilor si raman in istorie; PE VIATA !!

lebateauivre (10 comentarii)  •  12 august 2012, 17:08

alex: badea, in schimb, e integru

ARTHUR (3 comentarii)  •  12 august 2012, 17:13

Sigur ca Badea ar fi putut sa fie un domn si sa-l fi invitat pe Popescu,dar ar fi fost domn cu un mitocan meschin!Cand nu-l mai angaja nimeni Dinamo i-a oferit un contract rezonabil,iar Popescu declara de ani buni ca a fost cea mai mare prostie a lui ,desi si-a luat banii degeaba!Popescu a fost une jucator ,dar la caracter este la fel de slab ca si nasul Hagi!

constantin tiron (1 comentarii)  •  12 august 2012, 17:21

Care ar fi gafa domnule Ioanițoaia? La masa ta, de obicei inviți pe cine respecți și pe cine te respectă. Cum să inviți la masă un om care te bălăcărește ori de câte ori are ocazia?!

marrian39 (1 comentarii)  •  12 august 2012, 17:30

Domnule Ioanitoaia,daca nu v-as respecta prea mult ,v-as cere sa nu faceti pe prostul ca riscati sa ramaneti asa!Nu,conducatorii lui Dinamo nu l-au jignit pe G Popescu ci G Popescu a jignit Dinamo mai ales ca nu era cazul .Ca nu a mai facut fata la Dinamo ca jucator,s-a vazut,dar in loc sa se retraga cu onoare ,de atunci nu pierde niciodata sa regrete ca a jucat la Dinamo.Nu l-a adus nimeni cu forta,putea pleca dar sa nu jigneasca clubul Dinamo,mereu,mereu.Nu i-a cerut nimeni sa iubeasca clubul Dinamo,iar acum a primit confirmarea respectului lui pentru Dinamo.

marc (5 comentarii)  •  12 august 2012, 17:34

Sunt de acord cu d-nul Badea.Popescu la toate posturile de radio si tv a vorbit urat de Dinamo.Ba ca a fost greseala vietii lui ca a venit la Dinamo,ba ca nu s-a simtit bine acolo,etc.Ca este antidinamovist nu este nici o suparare,sunt atatia,dar ar fi fost culmea sa fie invitat.Nici Hagi nu este dinamovist,dar a avut intotdeauna un diplomat.

Cristi (1 comentarii)  •  12 august 2012, 17:53

🙂 imi place ca toti vorbiti ca a jignit Dinamo,si-a incheiat cariera la Dinamo Ghe. Popescu pt ca s-au milogit de EL mai multi actionari…si Victor Becali si Giovani..asa ca…nu Dinamo i-a deschis USA…el i-a facut pe Dinamovisti sa ma treaca in lista lor de jucatori un nume cu prestanta in EUROPA..daca vrea sa ia masa cu Barcelona o poate lua oricand…oricum..Dinamo e ZERO ..pana si Borcea a plecat de ce???ce sa faca alturi de Comunisti ca Badea..sa fim seriosi..Respact Domnu Ioanitoaia si celor care Respecta fotbalul si merg pe stadion sa vada un spectacol nu sa se bata si sa injure

LiviuDinamo (8 comentarii)  •  12 august 2012, 17:56

Pentru treaba asta cu gica popescu in felicit pe Badea…un mare 10 pentru treaba asta…nu trebuie sa asociem numele clubului Dinamo cu un astfel de personaj precum gica popescu…dansul sa se duca dineul inaintea meciului Universitatea Craiova-Barcelona…HA HA HA

sohil (71 comentarii)  •  12 august 2012, 18:09

Respect pentru jucatorul Popescu si atat! Ca simplu cetatean, are „merite” deosebite: a pretins privilegii la Poiana Brasov si s-a incardasit cu fratii Fecali, ocazie cu care a pus-o de o evaziune de consecintele careia a scapat in dulcele stil balcanic. In plus, a castigat bani de la Dinamo, jucand jalnic, pentru ca ulterior sa afirme in permanenta ca incartiruirea la Dinamo a fost o greseala vietii lui. Bravo Badea!

Vlad (77 comentarii)  •  12 august 2012, 18:09

Gica Popescu a umilit Dinamo, declarand in repetate randuri lucruri ce denigreaza clubul si lezeaza suporterii.

Consider gestul lui Nicu Badea un gest excelent. Anii in tricoul Barcelonei nu inseamna ca-ti permit sa-ti bati joc de un club si de suporterii lui doar ca n-ai facut fata la rigorile Ligii 1 la 35 de ani.

marian (1 comentarii)  •  12 august 2012, 18:10

Ce se astepta Popescu ? Cand Dinamo , o echipa romaneasca si la care a jucat si el , avea meci cu o echipa di Turcia , el dadea declaratii sustinand echipa turca . Sa se duca in Turcia si acolo sa fie presedintele federatiei de fotbal !

conasu (21 comentarii)  •  12 august 2012, 18:10

…mai cristi….pentru cultura ta generala, GP nu si-a incheiat cariera la Dinamo ! A mai jucat in Italia si in Germania ! Apoi el era fara angajament si Dinamo a acceptat sugestia samsarilor (pentru care i-a dat 400 000 $ ) dar cand a vazut ca nu poate tine pasul , a facut chiar niste gafe monumentale, a dat bir cu fugitii ! Apoi cum se intampla,a fost mitocan si a aruncat cu noroi de mai multe ori la sugestia celor doi bisnitari !!! Pentru ce sa-i poarte recunostinta Dinamo ? Poate pentru ca si-a facut implant !!!!! Ce a facut la Barcelona e treaba lui…A fost un fel de Carlos la Steaua !

Silviu (3 comentarii)  •  12 august 2012, 18:19

Nu pot intelege domnul Ioanitoaia de ce exista unitati de masura diferite pentru diverse personaje din fotbalul romanesc. Mai concret, ii plangeti de mila lui Popescu pentru ca nu a fost invitat la un dineu organizat de un club pentru care si-a manifestat dispretul in nenumarate randuri, acelasi domn Popescu despre care Gazeta a scris ca nu a platit salariile fotbalistilor sai de la Targoviste de luni bune, ba mai mult ca l-a pus in situatia umilitoare pe Stoican de a fi dat afara din casa. Va intreb, oare daca cel care ar fi facut toate acestea s-ar fi numit Copos, Becali sau Bucsaru cum ati fi reactionat ? Ar mai fi existat cautionare ???

edy (4 comentarii)  •  12 august 2012, 18:29

pentru fotbalul prestat de domnul popescu gheorghe pe o suma enorma la dinamo si pentru atacurile grosolane pe care le face cu orice ocazie asupra lui dinamo eu nu ca nu il invitam dar il scuipam in ochi daca il vedeam lasa ca il invita becali la dineu cand o juca steaua cu barcelona la dinamo nu are ce cauta

nicu valencia (1 comentarii)  •  12 august 2012, 18:34

g popescu a fost tratat ca atare ma bucur ca i-am putut plati ptr declaratile ce le-a avut fata de dinamo si apropo rusine suporterilor dinamovisti ca nu.sustin echipa pe stadion

blueray (108 comentarii)  •  12 august 2012, 18:35

Eu cred ca problema se pune altfel: s-a plans Gica Popescu ca nu a fost invitat? Nu stiu dar intreb. Problema e pusa de Ioanitoaia, care are dreptate in felul sau.
Este jenanta atitudinea asta de „ne-a criticat” „nu e de-al nostru” de parca toti cei atat de vehementi sunt perfecti sau au realizat cine stie ce in viata. Gica insa, a realizat asa cum unii au spus-o foarte bine. Si a realizat mai mult decat toate echipele Dinamo din ultimii 20 de ani. Dar asta e o mai veche si constanta metehna a noastra a romanilor: nu stim sa ne apreciem valorile. Ba le balacarim cu o ardoare demna de o soarta mai buna. si nu ma refer aici la „orbiti” care nu vad decat Dinamo sau Steaua sau Rapid in fata ochilor si sunt gata sa omoare pentru asta. Ma refer la cei care ar trebui sa aiba inteligenta si eleganta sa o faca.
Mai ales, ca meciul n-a fost decat o afacere profitabila facuta pentru bani. Sper ca si-au scos ce au vrut. Dar, de respectat valori ca Gica Popescu, Hagi, si altii care au realizat mai mult decat au realizat toti cei implicati in fotbalul nostru din ultimii 20 de ani, ar fi cazul s-o facem. Ii respecta altii pentru noi. dovada? Ce a declarat unul din cei de la Barca inaintea meciului:”ii stim pe Hagi si Popescu dar de cei noi de la Dinamo n-am auzit”!!! Asta spune mai mult decat orice jignire adusa lui Gica de nu stiu cine.

robert (6 comentarii)  •  12 august 2012, 18:44

Nicu Valencia ce sa faca mai publuicul ? sa sustina Dinamo ? Sincer 90 % din cei 40-45.000 erau albastru-roscat , pt ca nu a jucat dinamo , ci Barca
poate sa aduceti 45000prin 2050 cand s-o largi participarea in Champions League de la 32 echipe la 320 (sa aibe si FC Dingo o sansa)

robert (6 comentarii)  •  12 august 2012, 18:49

citesc la mai multi aceasta ineptie : ca bine i-au facut lui popescu ca nu l-au invitat ca Dinamo nu-l sufera . chiar asa ? pai noi crezi ca va suportam de voi cainilor , dar va tinem printre noi poate va mai umanizati.
Cum Braca a venit la Bucuresti si Hagi si Popescu trebuiau invitati , fiindca amandoi romani au reprezentat cu cinste aceasta echipa

cxc (1 comentarii)  •  12 august 2012, 18:50

Ca suporter dinamovist , sunt de acord cu modul în care s-au comportat oficialii echipei ( dacă , într-adevăr , ei au avut vreun rol în stabilirea celor care au participat la dineu ) , pt. că întotdeauna Gică Popescu nu a uitat să repete cu orice prilej că a fost greşeala carierei sale venirea la Dinamo ( sincer , nici noi nu am fost încântaţi de venirea sa , a fost opera antipaticilor fraţi Becali , mai ales că jocul său a fost dezastruos – nu pot uita ce i-a făcut Guriţă într-unul din meciuri ). Ar trebui să ia exemplu de la Mircea Lucescu , care , deşi dinamovist , este diplomat în multe declaraţii la adresa steliştilor . Şi Hagi este antidinamovist , dar parcă e mai realist şi mai simpatic . Aviz pt. viitor lui Gică Popescu , dacă vrea să ocupe o funcţie în fotbal ( iarăşi îi mai dau un exemplu – Dumitru Dragomir, care , deşi dinamovist convins , este echidistant ) .

Liviu (333 comentarii)  •  12 august 2012, 19:17

@toni. Ce legatura e intre faptul ca dl Ioanitoaia iubeste Craiova si acest articol? Niciuna din moment ce Popescu nu e agreat la Craiova. Dincolo de asta, desi a gresit fata de Dinamo, Gica Popescu trebuia invitat pentru ce a fost el la Barcelona, dar si la Dinamo.

valy (1 comentarii)  •  12 august 2012, 19:17

chiar a fost un jucator asa de mare? nu cred..aduceti-va aminte ce i-a facut Gurita de la galati.si la echipa nationala a facut gafe stil Chivu. ca om e zero barat.nea ovidiu imbatraneste degeaba, toata viata a avut un dinte impotriva lui dinamo..dar nu ma mira, tinand cu craiova , a devenit oltean..rahatul de popescu nici pe stadion la dinamo nu ar fi trebuit primit, daramite la dineu.

Marcus (279 comentarii)  •  12 august 2012, 19:20

Nu esti prost destul daca nu esti si fudul, vorba li se potriveste de minune fanilor dinamovisti care aproba mitocania lui Badea sau a cui a fost. Gica Popescu trebuia trecut pe lista invitatilor inaintea lui Hagi.

RancidRedneck (6 comentarii)  •  12 august 2012, 19:35

si dinamo e de mult un club basist , la ce te poti astepta …. cine nu e cu mine sa-i crucificam !!!!!!!!!!

gerula@ (6 comentarii)  •  12 august 2012, 19:36

nea Ovidiu iar dai cu aghioase lasate bre de scris ca zau pute!!!!

pool online (5 comentarii)  •  12 august 2012, 19:38

ca bine zicea cineva „ce a facut la barcelona e treaba lui”. Noi nu il respectam pe cel care nu ne respecta. Cred ca asa facem cu totii , inclusiv domnul ioanitoaia, dar uneori uitam si suntem ipocriti.

Mihai (13 comentarii)  •  12 august 2012, 19:42

Ioanitoaia nu vede padurea din cauza copacilor, asa cum ii place sa declare destul de des. Cum ar trebui sa te comporti cu un nesimtit ce jigneste in orice declaratie suporterii si clubul Dinamo, de unde a mancat o paine foarte alba, datorita nemernicilor din clanul beeeeecali? Bravo d-le Badea, acest individ a primit doar ce merita.

dudu (1 comentarii)  •  12 august 2012, 19:44

Daca a fost initiativa clubului Dinamo si nu a celor care au organizat receptia, nu pot decat sa IL FELICIT pe Nicu Badea!!! G.P.poate candva un fotbalist bun…cu ziguranta un jeg de om care nu a contenit sa jigneasca numele Dinamo pe unde a apucat….
Bre nea Ovidiule, matale daca esti injurat de unu’ il mai inviti cumva si la masa???

Shogun (5 comentarii)  •  12 august 2012, 20:15

nu merita sa fie invitat. Eu cel putin nu as invita la masa o persoana care ma jigneste cu orice ocazie, dumneavoastra ?

petre stelistu (51 comentarii)  •  12 august 2012, 20:17

CXC, totul este adevarat ce ai spus, doar o mica greseala ai comis. In ceea ce priveste datul declaratiilor de catre marii oameni din fotbalul romanesc, ar fi bine sa-l dai ca exemplu pe Ienei, Boloni, Andone si cu mici exeptii pe Dinu. Mircea Lucescu e o gluma proasta prin felul in care vorbeste. Pana si Borcea e mai respectos cand i-si casca gura.

chris (1 comentarii)  •  12 august 2012, 20:22

Dar ce este frumos in Romania? Voi ziaristii o dati cum vreti voi! Tirajul sa traiasca.Gica P. a fost un profesionist ca fotbalist nu ca si om. Trebuie sa invete sa vorbeasca frumos in ubic indiferentum s-au purtat oficialii dinamovisti cu el cand a inbracat tricoul alb-rosu. Daca juca bine atunci probail ca nimeni nu ar fi avut nimic cu el si totodata nici el nu mai facea dclaratiile pe care le-a facut de-a lungul timpului contra dinamovistilor. In concluzie is merita soarta. Bravo oficialilor dinamovisti. Stiti cum este vorba aceia”roata vietii se invarte”.

Roland (2 comentarii)  •  12 august 2012, 20:29

poate nu va place d-le Ioanitoaia , dar asta-i adevarul cind cineva nu ne place sau si mai rau ,ne vorbeste de rau de cite ori are ocazia , atunci mi se pare ca nu are ce cauta la mine in casa atunci cind imi invit prietenii….si in plus nu vad de ce sariti ca ars , poate il invitati la dvs in emisiune sa ne explice el asa doct cum se da , cum si in ce fel sintem noi dinamovistii timpiti si saraci si nu avem cum sa ne ridicam la nivelul lui de oltean … Bravo lui Hagi care stelist convins fiind , nu ne-a jignit niciodata si ptr asta toata lumea il apreciaza in Stefan cel Mare

puiu (13 comentarii)  •  12 august 2012, 20:46

..nu esti corect in editorial domnule Ovidiu ,fostul capitan al Barcelonei nu i-a criticat pe dinamovisti ,i-a jignit ,declarand „a fost cea mai mare gresala a mea semnarea cu Dinamo „, nu are ce cauta in anturajul cainilor ,l-a luat gura pe dinainte ,plateste acum …nici dumneata domnule nu-i iubesti pe dinamovisti ,esti suporterul oltenilor de alta data .

toni (2 comentarii)  •  12 august 2012, 21:07

….Liviu pentru ce a fost el la Barcelona si la echipa nationala trebuia invitat, insa pentru ce a fost la Dinamo, cu parere de rau, dupa cum si el a zis a fost greseala vietii nu numai pentru el ci si pentru Dinamo, care cu el in aparare a suferit ca si cu Grigore
….cat priveste Robert,esti suporter stelist infocat, care a mai gasit prilejul de a mai jigni pe cineva, dar cine sta sub mantaua lui Meme, nu poate sa priveasca obiectiv, va avea intotdeauna privirea patrunzatoare…a calului

Oneată (1 comentarii)  •  12 august 2012, 21:17

Cât de reduşi sunteţi, băi maidanezilor! Lovind în Gică Popescu tocmai când trebuia mai puţin, aţi lovit în Barcelona. Când au întrebat catalanii unde ne este fostul căpitan, de ce lipseşte de la recepţie, ce-aţi răspuns? Că nu a dorit să vină!!! Ruşinicăăăăă…

Demolarii (67 comentarii)  •  12 august 2012, 21:20

Nu judeca, pentru ca vei fi judecat este un principiul al societatii umane. G.Popescu a fost un fotbalit talentat si implinit ca activitate in acest domeniu, dar acest fapt nu-l transforma intr-o valoare a umanitatii. Valoare a unmanitatii este profesorul de scoala rurala care preda in acel sat de 30 de ani, si desi a iesit la pensie continua. G. Popescu nu e dependent de salar si are libertatea de a creea si dezvolta prin participarea sa valori in domeniul care si-l doreste………..a participa la dineuri este o astfel de activitate. Oare cat din fotbalul lui Mitica se decide la o bere sau un vin?

red-white (10 comentarii)  •  12 august 2012, 22:36

Ce sa zica si Ioanitoaia ? niste pseudo-probleme de 2 bani.Poate bagati la cap asta:Popescu nu e important in istoria lui Dinamo ci in cea a Barcelonei. Asadar putea figura eventual pe lista unor invitati ceruti a fi prezenti de catre staff-ul Barcei. ASTEA SUNT REGULILE PROTOCOLULUI, DOMNUL ZIARIST. Dinamo nu a reprezentat Romania intr-un meci amical ci s- reprezentat pe sine, ca si club asacum toate marile cluburi nu-si reprezinta tarile in toate amicalele. Pentru Dinamo , G.Popescu nu reprezinta nimic. ASTA E ADEVARUL

Alex (28 comentarii)  •  12 august 2012, 22:42

@ nicu Valencia

Ba ne crezi prosti sa dam 80 de euro pe un bilet la tribuna 1 pentru un meci amical? Vezi de treaba…

MARKUS (1 comentarii)  •  12 august 2012, 23:33

Fratilor, Gica Popescu n-are nici cea mai mica greata de ce ne dam noi cu parerea pe aici. Atunci de ce sa-i dam cea mai mica importanta? Sa vezi ce plange el ca nu a fost la dineu…… EL Capitan…… A fost…… si nu mai este, dar putea sa fie in continuare,……. iubit si de olteni si de caini….. V-am pupat, Pa-Pa!!!

elan mihai (2 comentarii)  •  12 august 2012, 23:35

A s fi preferat sa scrii despre implicarea lui gica popescu in devalizarea cluburilor impreuna cu borcea,copos,netoiu,fratii becali si altii pe care justitia chioara a chiorului i-a absolvit de vina,si sa mai scrii cum s-a implicat statul chiorului in sustinerea lui popescu (cel care spunea despre sinea lui ca e nascut sa fie numai sef) in alegeri la presedintia federatiei contra lui mircea sandu si unde nu i-au iesit pasenta,si de proiectul lui la chindia tirgoviste,sa nu mai zic de academia lui ande este un esec total,si mai si vrea sa fie presedinte la frf,doar din ambitia personala de a fi sef,dar sper ca masa votantiilor din cadrul adunarii generale sa nu fie de acord.

Sorin (3 comentarii)  •  12 august 2012, 23:44

De acord cu cei care spun ca Popescu nu avea de ce sa fie invitat de onoare al clubului pentru care a gresit atat de grav cand a semnat cu el, dupa cum singur spune. Ma ingrijoreaza altceva, insa, si anume faptul ca articolele lui O. Ioanitoaia sunt din ce in ce mai terne, mai fara miez, fara sare, fara piper. Asa cum fotbalistii se retrag cand simt ca nu mai pot, poate asa ar trebui sa faca si dl. Ioanitoaia. Din simplul motiv ca nu mai merge.

ricco (80 comentarii)  •  12 august 2012, 23:48

Intr-adevar, cum a fost posibil sa-l sare din schema tocmai pe PRIETENUL TAU, Gica Popescu ?!?!?!…
De fiecare data cind vad cum ii faci ‘loby’ acestui ANALFABET SISIIT dar poliglot, PARTENER de „afaceri” si PRIETEN al lui Giovani Becali, IMI PROVOCI SILA.

Marcus (279 comentarii)  •  13 august 2012, 0:17

@red white. Bine ca il inveti tu pe Ioanitoaia care sunt regulile protocolului! Bai, unii va dati asa rotunzi ca ma faceti sa rad in hohote!

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  13 august 2012, 0:22

Nea Ovi, degeaba incerci sa ii civilizezi pe fanii lui Dinamo, ei raman ce au fost de cand se stiu, fara educatie si fara orizont, rai si ingamfati…Iti bati gura degeaba …

Val (52 comentarii)  •  13 august 2012, 0:25

Pe langa aia care il vorbesc de rau Gica Popescu e un munte, un colos. Ioanitoaia are dreptate cand scrie pt ca Dinamo trebuia sa tina cont ce a insemnat Gica la Barcelona.

Zack (25 comentarii)  •  13 august 2012, 3:50

Pacat ca romani nu au ce se numeste Diplomatie. Suntem prea duri uni cu alti, fara eleganta si ne darimam mereu singuri, in ochii altora. Era frumos pentru fotbalisti din Barcelona, sa se intilneasca cu uni care au insemnat ceva pentru Barcelona iar acestia sa fie de la noi din tara. Aveam si noi o punte deschisa discutiilor, cind ai trecut usor poti avea un viitor. Asa ca: Au plecat cum au venit. Ce sa-i facem? TREBUIE SA INVATAM SI NOI DIN NOU DIN GRESELI. Altfel murim.

caine si atat (2 comentarii)  •  13 august 2012, 4:58

inainte de toate suntem cu totii …ce suntem?………suntem Romani! Si daca a-ti urmarit Jocurile Olimpice invatati ce inseamna patriotismul pentru alte tari si popoarele care le compun. EU SUNT Dinamovist dar sunt cativa care au postat mesajele de mai sus care nu sunt nici macar Romani in suflet..si cam atat

Florin (7 comentarii)  •  13 august 2012, 7:32

Nea Ovidiu, cu tot respectul, Gica Popescu in mai toate interviurile declara ca a facut greseala vietii ca fotbalist cand a jucat la Dinamo, in situatia cand nu prea mai avea unde juca si l-a umilit Gurita, acum mai vroia o ” masa gratis”.
Bine ca dl. Badea nu i-a mai dat aceasta ocazie sa faca greseala vietii si la celebrul dineu.

Comentează