Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

M. Niculae a plecat, Borcea se retrage, Dinamo încotro?

Fireşte că a surprins plecarea lui Marius Niculae la Vaslui după ce a jucat în 3 rînduri la Dinamo, a bifat 231 de meciuri şi a înscris 105 goluri. A şocat însă declaraţia atacantului poreclit Săgeată, că s-a transferat nu […]

duminică, 22 iulie 2012, 2:49

Fireşte că a surprins plecarea lui Marius Niculae la Vaslui după ce a jucat în 3 rînduri la Dinamo, a bifat 231 de meciuri şi a înscris 105 goluri. A şocat însă declaraţia atacantului poreclit Săgeată, că s-a transferat nu atît spre folosul său, cît spre al clubului! “M-au forţat să plec!”, a spus el, dînd de înţeles că Dinamo a avut nevoie ca de aer de cei 300.000 de euro primiţi de la Porumboiu în condiţiile în care nu-şi plătise -jucătorii de cîteva luni. Lui Niculae îi datora o parte din contractul pe martie!

Vestea despărţirii de Săgeată i-a necăjit pe suporteri fie şi pentru că ei nu şi-au imaginat niciodată că o grupare apărută acum doar un deceniu, FC Vaslui s-a înfiinţat în vara lui 2002, va izbuti să-i ia peste noapte lui Dinamo, o marcă, un brand, o tradiţie, căpitanul echipei, ba şi unul dintre simboluri!   Iată însă că pînă şi visele cele mai rele pot prinde viaţă.

Că în Ştefan cel Mare căruţa scîrţîie o demonstrează şi trecerea în plan secundar, ca să n-o numim încă retragere, a lui Cristi Borcea, care a investit 15 ani la Dinamo, răstimp în care “cîinii” au cucerit 12 trofee, de patru ori campionatul, de şase ori Cupa şi de două ori Supercupa.

Cum Borcea a anunţat o conferinţă de presă pentru luni după-amiază, vom afla atunci motivele ce l-au împins să tragă pe dreapta. Pe moment, să observăm însă că nu-i primul care face pasul înapoi. Oameni de cash, Neţoiu, Walter şi Turcu au ieşit din joc unul cîte unul, iar abandonurile lor au consolidat po-zi-ţia lui Nicolae Badea, preşedintele Consiliului de Administraţie. Lîngă care, mai nou, a fost promovat Dragoş Săvulescu.

Surse autorizate pretind că, spre deosebire de cei menţionaţi, Badea rămîne un adept al austerităţii, econom pînă la zgîrcenie. Dispus să lege baierele pungii, nu să le deschidă. Aşa a reuşit în afaceri, aşa crede că va reuşi şi în fotbal, numai că Borcea nu împăr-tă-şeşte asemenea viziune, chiar o respinge! Atît că tocmai de la Miami e mai greu, dacă nu imposibil, să-ţi impui punctul de vedere şi să fii piua-ntîi. Tocmai de aceea Borcea a ales să aştepte, să vadă în ce fel vor evolua lucrurile. În măsura în care ele vor merge prost, iar cuplul Badea-Săvulescu va pierde pariul, el va fi regretat şi rugat să se întoarcă. Personal, în ciuda exceselor lui Borcea, apreciez că Dinamo nu va cîştiga prin plecarea lui.

Ioan Becali avertiza recent că gruparea roş-albă e ameninţată cu falimentul, afirmaţie pe care mulţi au privit-o de sus. Impresarul a dramatizat situaţia, dar ceva-ceva tot a intuit. Întrucît, dacă va continua pe linia bugetelor minimale, Dinamo riscă să se transforme dintr-o candidată la titlu într-o echipă de mijlocul clasamentului.  Asta pentru că nu există perfor-manţă în fotbal fără bani, indiferent că nu-i ai sau, cazul lui Badea, nu vrei să-i dai. În final, mai devreme sau mai tîrziu, se ajunge la acelaşi rezultat. La eşec.

Comentarii (78)Adaugă comentariu

DorelDeLaDoi (7 comentarii)  •  22 iulie 2012, 15:03

Bre.nentu’ ioanitOAIA….BORCEA A DISTRUS IMAGINEA LUI DINAMO!MAI BINE CU BADEA PE LOCUL 4 AN DE AN SI MAI LUAM CATE UN TROFEU..DECAT SA LUAM UN TITLU O DATA LA 10 ANI CU PORCEA!

Aral (104 comentarii)  •  22 iulie 2012, 15:13

Aveti dreptate: daca Badea nu va baga bani sa aduca jucatori, Dinamo va pierde teren. Ca doar nu o juca Danciu pana la 50 de ani…

DD (1 comentarii)  •  22 iulie 2012, 15:14

Eh, nea Ovidiu…….daca tu crezi ca plecarea lui Borcea e un pas inapoi, ori ti-ai luat tainul, ori te pricepi la fotbal profesionist si facut si jucat de profesionisti, cum ma pricep eu la hochei pe gheata !

Forta Steaua !

b_o_g_d_a_n (3 comentarii)  •  22 iulie 2012, 15:24

Mai important e sa stii cum sa manuiesti banii, chiar daca sunt putini, decat sa ai multi si sa-i arunci aiurea. Reteta salariilor mari si a jucatorilor cumparati pe sume imense a fost falimentare la Dinamo.Nu sunt de acord cu concluzia acestui articol.

b_o_g_d_a_n (3 comentarii)  •  22 iulie 2012, 15:25

Erata-a fost falimentara

cipin85 (1 comentarii)  •  22 iulie 2012, 15:26

Asta miroase a articol cumparat, desi cred si sper ca nu e.
Domnule Ioanitoaia..se pare ca nu aveti curajul sa recunoasteti ce pata neagra reprezinta Borcea pt Dinamo.

zep (4 comentarii)  •  22 iulie 2012, 15:35

@cipin85, nu stiu daca articolul a fost facut la comanda dar cel putin poza de pe prima pagina miroase de la o posta. De ce a fost modificat Savulescu in Photoshop? Ca sa dea bine in poza? 🙂

octa (5 comentarii)  •  22 iulie 2012, 15:42

Asa il injurau taranusii din galerie si pe turcu,a plecat si borcea mai rau de atat nu se putea,nimeni nu vine sa bage bani,raman cei 2 care sunt acum,asta e,in fiecare an o sa ne batem la ultimul loc de cupa europeana.

doru (4 comentarii)  •  22 iulie 2012, 15:55

Eu as avea o singura idee sa plece toti si sa vinda pe o suma modica Dinamo ca oricum au datori mari la stat si nu au jucatori de valoare sa vina cineva care e doritor de performanta nu sa „cumpere” doar mokka sau low cost ,credeti ca vasluiul anul asta mai scapa campionatul ??? si dak pierd ,pierd pe mana lui porumboiu ca nu lasa la fel ca fekkali un antrenor sa-si termine un stagiu de macar 2 ani

Tudor (301 comentarii)  •  22 iulie 2012, 15:56

Voi astia care va credeti destepti: mai vorbim peste un an, doi si o sa ii dati dreptate lui Ioanitoaia cand Dinamo nu va mai lua un jucator de valoare.

rizo (4 comentarii)  •  22 iulie 2012, 15:59

nea ovidiu,ai ramas tot comunist,borcea a facut bine ca s-a retras,devenim mai curati si mai puternici,mai trebe sa plece si badea si sa vina tiriac

logo (1 comentarii)  •  22 iulie 2012, 15:59

Daca in loc sa cumpere jucatori Dinamo va vinde, dl Ioanitoaia va avea dreptate.

Francisc (3 comentarii)  •  22 iulie 2012, 16:02

Desi sunt contra lui Borcea de cand l-a pus nas pe oier, ii dau dreptate lui Ioanitoaia. Pana la imagine clubul va avea nevoie de bani, iar Badea si Savulache au arici la buzunare.

lulu (274 comentarii)  •  22 iulie 2012, 16:13

Iar va dati unii(cipin85, zep) mai destepti decat sunteti. Fara bani nu merge niciun club, asa ca nu va merge nici Dinamo. Cat despre Tiriac, cine mai crede in basmul cu cocosil rosu?

dugme (1 comentarii)  •  22 iulie 2012, 16:17

CARE MARCA, CE BRAND………….CEAUSESCU NU MAI E DE23 DE ANI , AZI BRANDURILE SUNT CFR, VASLUI ……..

Alin (626 comentarii)  •  22 iulie 2012, 16:18

@rizo. Cine nu gandeste ca tine e comunist? Sau ai descoperit tu mersul pe jos si noi nu am aflat? Eu sunt de aceeasi parere cu Ioanitoaia cu toate ca nu mi-a placut niciodata Borcea cu fitele lui. Un fitos cu bani face mai mult la o echipa decat unul in banca lui care nu da un sfant

gicu (6 comentarii)  •  22 iulie 2012, 16:21

da, da! mare pierdere! pt gsp, le dospare un mascarici din lista alora sunati sa-si faca ei circul de zi cu zi! disparitia lui borcea si a celorlati de teapa lui, si nu numai din fotbal, aprinde speranta ca ne insanatosim!!! si sunt sigur, ca daca dispar totii borcii de prin fotbal, o sa avem cu siguranta si un ziar de sport cu adevarat!!!

spartanul lugojean (6 comentarii)  •  22 iulie 2012, 16:27

Mai bine in mijlocul clasamentului ,dar curati si fara fratii Becali care au distrus-o pe DINAMO!Cat despre plecarea lui Marius poate asa isi vor gasii loc in echipa si tinerii atacanti de valoare de la Dinamo!

nelu (36 comentarii)  •  22 iulie 2012, 16:28

Din respectul pe care-l am nu o sa-ti transmit decat ca te inseli ,BORCEA PRIN ASOCIEREA CU CLANUL COPROFAG au distrus ce era mai important sentimentul de apartenenta la culorile alb-rosu si pt tine personal mai bine un management economic decat haosul in care s-a condus sub Borcea care a lasat urmari adanci cel mai mult in indiferenta suporterului dinamovist fata de propria echipa.

Terrier (1 comentarii)  •  22 iulie 2012, 16:29

Domnule Ioanitoaia, astept cu interes un articol in care iti vei cere scuze fata de Badea si Savulescu, atunci cand politica lor de promovare a tinerilor si de aducere a jucatorilor liberi de contract, va da roade! Actualul articol pare facut la comanda familiei Becali, acolo unde este si locul lui Borcea. Mai bine un Dinamo fara Borcea si acolitii sai din familia Becali, aflat in reconstructie si care va promova tineri (Bionetti, ca si Chirila are darul de a da sanse tinerilor de perspectiva, decat un Dinamo aflat la cheremul celor mentionati anterior (Borcea si Becali V si G!

suo (1 comentarii)  •  22 iulie 2012, 16:33

investitor e acel om, am zis om nu paduche, care investeste si pt buzunarul lui, dar care tine si la suporteri si la jucatori si la istorie cu adevarat, nu numai cu vorbe aruncate si atat…normal ar fi sa avem un investitor civilizat, educat si diplomat ca sa avem succes, nu toti analfabetii si descurcaretii din Romania prieteni cu fosti bisnitari care vindeau bilete la cinema Patria in anii 90 (aka clanu Becali)…astia sunt pleava societatii, nu elita cum se cred ei pt ca apar la tv din 5 in 5 min….

calinescu_ (25 comentarii)  •  22 iulie 2012, 16:34

ESTE UN PRIN PAS IN DERATIZAREA ECHIPEI ….!!!!
MAI TREBUIE INLATURATE SI CAPUSELE BECALIENE SI ATUNCI VIATZA O SA REINTRE IN CURSUL NORMAL ….!!!!
SPERAM CA DUPA ACESTE EPISOADE NU VOM MAI BANUII NICIODATA UN FOTBALIST DE LA DINAMO CA A DAT MECIUL STELEI ……!!!!!
MAI TREBUIE SA PLECE SI CATALIN MUNTEANU , OMUL CARE A TRINTIT MECIUL DIN TUR …. SI CARE ACUM NU MAI POATE SAU NU MAI VREA SA SUTEZE LA POARTA SEVERINULUI ….!!!

Ciollo (32 comentarii)  •  22 iulie 2012, 16:35

Salut, b_o_g_d_a_n! Probabil stii ca nu sunt suporter dinamovist dar iti dau dreptate. Concluzia acestui articol este gresita… Dinamo a avut ceva rezultate cu ‘investitorii’ acestia la carma doar in perioada in care nu aparusera inca cluburile serioase din provincie. Apoi, fie ca au pompat bani in club, fie ca au trecut la perioade de austeritate, rezultatele nu au mai aparut. Cand aveau bani aduceau jucatori expirati (la sugestia si in folosul becaliotilor) sau schimbau antrenorii pe banda rulanta. Cand nu erau bani vindeau ce era bunicel (tot in folosul becaliotilor) si aduceau doar jucatori liberi sau repatriau dinamovisti aruncati de altii, in loc sa promoveze jucatori tineri si sa se ocupe ce centrele de juniori. Adica o brambureala perpetuua. Si atunci, de ce trebuie sa-l plangeti voi pe borcea?

arayas (1 comentarii)  •  22 iulie 2012, 16:36

Daca dispare Borcea e mai mult aer curat pentru cei care urmaresc fotbalul. Daca emigreaza si Becali in Pogo-Pogo si-i ia cu el pe Mitica si Sandu am avea in sfarsit un motiv sa urmarim Liga I. Asa insa, va lasam in continuare cu circul vostru televizat si ne delectam cu La Liga sau Premier League.
PS. Niculae a fost si este un jucator de duzina. Nu va mirati ca sta si fara bani pe la diverse echipe. Cine are nevoie de el?

dd (6 comentarii)  •  22 iulie 2012, 16:37

CEL MAI MARE CASTIG DIN ISTORIA LUI DINAMO: PLECAREA MASCARICIULUI SI BANDITULUI bORCEA!!!

costy (36 comentarii)  •  22 iulie 2012, 16:44

nu are nimic, va merge asa taras.

LiviuDinamo (8 comentarii)  •  22 iulie 2012, 16:46

EROARE DOMNULE OVIDIU!!!

Bibi (12 comentarii)  •  22 iulie 2012, 17:05

Și Ceaușescu a fost regretat dacă bine îmi aduc eu aminte. Hai Dinamo.
P.S. Câinii adevărați vor fi câini până la moarte ȘI dincolo de ea.

John (564 comentarii)  •  22 iulie 2012, 17:29

Tinerii lui Dinamu, care faceau 1-1 cu Severinul fara golul lui Danciu?

maigret (49 comentarii)  •  22 iulie 2012, 17:31

Maestre,e prea de tot…Intreaba-i, dom´le, ce parere au pe Dinu,pe Sapaliga,pe Coco Deleanu,pe Radu Nunweiller,pe Mircea Lucescu,pe Dudu Georgescu,DAR NU PE neica nimeni giovanni!!!Pai vezi,Maestre?Ce exemple dam tinerilor jurnalisti?!?Pai asa au ajuns niste agramati si analfabeti sa scrie cum ca ´´Dembo a copiat´´sau ca ´´Lita a luat 1,50 la teste!„.Eu as da afara pe capete de la Gazeta lu´matale!Te respect si te admir,demult,Maestre,dar n-ai dreptul sa lasi golanii sa vorbeasca de legende sau in numele legendelor.HOWGH!

Mandru (6 comentarii)  •  22 iulie 2012, 17:31

Multora le place aici sa se bage in seama. Sunt sigur ca viitorul ii va da dreptate lui Ioanitoaia.

alt doru (66 comentarii)  •  22 iulie 2012, 17:33

Sunt de acord cu dumneavoastra, plecarea lui Borcea e o pierdere. Atat pe plan financiar, fiindca cei doi ramasi nu investesc un euro in Dinamo ci si in ce priveste capacitatea clubului de a face fata presiunilor. Borcea poate e putin exaltat, poate mai exagereaza, dar a fost cel ce a reusit sa infrunte presiunea pusa de ceilalti asupra clubului. Nu intamplator Dinamo e furata de arbitri de 3-4 ani. Nu intamplator s-a pierdut trofeul in celebrul meci cu Urziceni. Sacosele de bani facute la negru de anumite persoane au mers la arbitri si „sa nu ia Dinamo campionatul” asa cum s-a si spus public. Borcea a tipat, a urlat a pus la randul lui presiune pe altii. Intre hiene trebuie sa stii sa musti si sa zgarii, altfel esti distrus. Eleganta lui Badea si aforismele lui Dinu lasa rece sleahta de derbedei care stabilesc cine sa bata si cine nu. Iar financiar Borcea a venit cu bani, poate a mai si gresit dar a avut bune intentii. Oricum, multi cei care se bucura de plecarea lui cu siguranta nu sunt dinamovisti, dimpotriva. Nu ma deranja plecarea lui daca cei doi ramasi ar fi fost de acord cu vanzarea catre Ion Nicolae, care e dinamovist si avea intentii serioase pentru Dinamo. Dar” cei doi” au solicitat peste 30 mil euro pentru partea lor. Asa, ca mari dinamovisti. Cam cu asta ramanem.

Bogdan B. (59 comentarii)  •  22 iulie 2012, 17:33

De ce ar interesa pe cineva părerea oricărui parameci din clanul Becali??? În afară de escrocherii şi aranjamente mai mult decât dubioase au făcut ceva remarcabil, nu în fotbalul românesc, ci în întreaga lor viaţă!?? Eu personal dacă îl aud pe „Giovani” la tv spunând că afară e vreme frumoasă îmi iau umbrela şi fâşul când ies… Aşa că dacă spune el că Dinamo e în faliment eu sunt convins 200% că lucrurile merg bine şi în direcţia corectă!!! Şi încă ceva: mult mai aproape de faliment sunt Rapid şi Steaua, cele care la sugestia bişniţarului… pardon, „impresarului”!, şi-au desfiinţat centrele de copii şi juniori, decât Dinamo, care înfiinţează asemenea centre în toată ţara!!! ACOLO este investiţia corectă şi de viitor, nu în petarde gen Mihai Costea sau Surdu!!!

Tiberiu (5 comentarii)  •  22 iulie 2012, 17:34

Toti i-au facut rau lui Dinamo, Turcu, fratii Becali, Borcea si altii, numai voi nu, suporterii care injurati pe blog si nu va duceti la niciun meci. Hai ca ma faceti sa rad…

Steaua1986forever (2 comentarii)  •  22 iulie 2012, 17:43

Nu am inteles niciodata de ce acest baiat peltic, unul dintre cei mai lenti jucatori care au trecut prin campionatul nostru a fost poreclit „Sageata” dar in fine…plecarea lui la o varsta inaintata cand deja avea jumatate din viteza lui din tinerete (va dati seama ce inseamna asta?) mi se pare cea mai isteata miscare a lui Dinamo din ultimii ani. Iar plecarea lui Borcea este un pas spre normalitate la aceasta echipa.

octa (5 comentarii)  •  22 iulie 2012, 17:51

Caini suntem pana la moarte dar prevad un viitor sumbru pt. aceasta echipa pe care o groaza de oameni o simpatizeaza.

conasu (21 comentarii)  •  22 iulie 2012, 18:01

Pe cine mai intereseaza ce crede Ioanitoaia Ovidiu ! Oricum si el si emisiunea lui e din ce in ce mai insipida ! Decat sa te uiti mai bine…are reclama din 10 in 10 min !!!! CNA nu vede batjocura asta ? Nu stiu de ce nu face emisiunile la Craiova sau la Giurgiu ?

toni (17 comentarii)  •  22 iulie 2012, 18:37

Cred ca sunteti intr-o mare eroare. Dupa Borcea, mai trebuie sa dispara si Becaliotii, de pe langa echipa. Cat despre Nuculae, nu trebuie sa se dramaizeze, orice jucator de orisiude poate la un momentdat sa nu se mai incadreza in politica clubului. GO BORCEA, GO BISNITARII.

Antonescu (2 comentarii)  •  22 iulie 2012, 19:02

DUPA UN geambasu CARE IN ZI ANIVERSARA A MARELUI SI UNICULUI DOBRIN NE INTOXICA CU FRANCOFONISMELE LUI SI-MI STERGEA COMENTARIUL CAND II ATRAGEAM ATENTIA, DUPA UN tolontan CARE CONFUNDA IMPARDONABIL PAPIONUL ELEGANTEI CULTURALE CU ZGARDA PORTOCALIE A POLITICII, APARI SI TU BRUTUS JELIND O CELULA A CANCERULUI FOTBALULUI ROMANESC(cocalarul si omul de casa al fecaliotilor albanezi – porcea) ???? ADIO SI TIE ioanitoaia! DUPA UN ASEMENEA ARTICOL TITLUL CORECT ESTE : DINAMO ESTE PE DRUMUL CEL BUN, DAR gsp INCOTRO???

peppe (21 comentarii)  •  22 iulie 2012, 19:05

maibine o pierder pe moment si un plan pe viitor

nelu (36 comentarii)  •  22 iulie 2012, 19:06

Din cauza asta avem azi articole despre „regretele dupa Porcea”. Nici un gaozar de jurnalist nu se intreaba ce merite are porcea de a ajuns clubul cu 60mn de lei datorii, cu zeci de jucatori vanduti in 12 ani, cu un lot de o valoare de locul 4-5 in Romania, fara performante in ultimii 5-6 ani.

Asta este mostenirea lasata de porcea in club, el fiind presedintele executiv in perioada asta.

nelu (36 comentarii)  •  22 iulie 2012, 19:12

SI MAI GRESESTI EL NU ESTE INVESTITOR CI CREDITOR SI DEVALIZATOR A UNIU CLUB CU TRADITIE

adrian (6 comentarii)  •  22 iulie 2012, 19:28

Cu tot respectul domnule Ioanitoaia dar sunteti intr-o mare eroare, cel putin din exterior asa se vede. Sa stiti ca va dau un singur exemplu din tara noastra de a incerca sa construiesti ceva, respectiv Viitorul Constanta, respectiv Academia Gica Hagi. E frumos cand laudati pe sticla proiectul lui Gica, dar nu aveti incredere ca se poate si in alta parte. Dati putin credit si lucrurilor asezate, gandite in perspectiva. Ce daca este posibil sa urmeze o perioada de cativa ani in care nu o sa existe performante, ganditi-va ca domnul Nicolae Badea a reusit in afaceri si in afaceri serioase, nu in ,,bombe,, , s-a reusit achizitionarea bazei de la Saftica, s-a deschis scoala de la Onesti, urmeaza Satu-Mare, Deva, si probabil alte orase cu traditie dinamovista. Cred cu toata taria ca daca vrei sa construiesti ceva trebuie sa incepi de jos. Cu tot respectul pentru Cristi, dar influenta fratilor Becali nu a fost intotdeauna benefica clubului. Cand a fost actionar si presedinte, dl. Ioan Becali credea ca o sa bage pumnul in gura celorlalti actionari si va conduce cum vrea, dar spre fericirea noastra, a celor din tribune, a dat gres. Si nu era prima oara. Asa ca hai sa lasam timpul sa vorbeasca. Va multumesc pentru timpul acordat acestor randuri

Dan (37 comentarii)  •  22 iulie 2012, 19:40

NU E NIOMENI DE NEINLOCUI IN LUME ASTA, DE MULTE ORI SCHIMBARILE SUNT DUC LA BINE. DECI SA GINDIM POZITIV, …..

Lulus (70 comentarii)  •  22 iulie 2012, 20:13

Borcea se retrage pentru ca simte ca se strange latul…

Ovi (26 comentarii)  •  22 iulie 2012, 20:19

Numai mafiotii si smenarii care au fost in cardesie cu Porcea il regreta.Toata suflarea fotbalistica din Romania saluta disparitia unui CREDITOR (nu investitor cum este prezentat),un borfas care a facut afaceri pe spinarea clubului NUMAI IN INTERES PERSONAl.Datoriile mergeau la club ,castigurile la EL. Nu sunt dinamovist dar le urez mult succes ,au o echipa mai CURATa si mai de perspectiva.BORCEA LA PUSCARIE!

speedy_man (2 comentarii)  •  22 iulie 2012, 20:47

Nu cred ca este o pierdere pentru ca era un haos permanent si cred ca avea obligatii fata de analfabetii de becali iar in legatura cu Marius Nicolae cred ca e mai bine si pentru el si pentru Dinamo. i-mi aduc aminte de un episod cind Marius Nicolae il impinge pe Curtean in timpul unui meci ceea ce nu mi pare normal pentru un capitan de echipa si in ultima perioada nici in forma nu prea este si nici spiritul de lupta de alta data nu il mai are.

merace (17 comentarii)  •  22 iulie 2012, 20:49

Borcea nu a jucat fotbal la Dinamo, ca patron. Nu a dat gol, nu a luat loc in teren. El doar dadea banii. Daca el se retrage, inseamna ca vine altul sa dea banii. E chestie de businesss. De ce o fi treaba presei sportive sa comenteze cine vine cu banii?! Credeam ca presa sportiva vorbeste despre sportivi, fiindca o intereseaza sportul fotbal, nu despre cine da bani pentru sportivi, ca si cum ar interesa-o afacerile cu sportul fotbal.

andrei (2 comentarii)  •  22 iulie 2012, 20:58

O pierdere pentru … Mitica Dragomir si ceilalti spagari din fotbalul romanesc. A scazut cantitatea de spaga din fotbalul romanesc si deja au inceput „regretele” unora.

ionut (1 comentarii)  •  22 iulie 2012, 21:28

nu se uita asa usor ……meciul cu steaua din retrur….in care finu borcea face blat cu nasu impreuna cu niculae care ,,intamplator ,,a placat dupa ce si borcea a parasit clubul….inca odata subliniem suporterii dinamovisti suntem foarte pretentiosi…lasati ne domnul ionitoaia…nu avem nevoie de comentariul dvs.

Comentează