Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Craiova în Liga a 2-a, dar cu ce jucători?! (II)

Scriam ieri că Universitatea Craiova a cîștigat războiul cu FRF și îmi mențin părerea. Un cititor mi-a atras însă atenția pe blog că Știința a cîștigat numai o bătălie, nu și războiul, din moment ce Federația poate înainta recurs la […]

miercuri, 27 iunie 2012, 4:30

Scriam ieri că Universitatea Craiova a cîștigat războiul cu FRF și îmi mențin părerea. Un cititor mi-a atras însă atenția pe blog că Știința a cîștigat numai o bătălie, nu și războiul, din moment ce Federația poate înainta recurs la Înalta Curte de Casație și Justiție. Cu alte cuvinte, meciul încă nu s-a încheiat, doar a intrat în prelungiri.

Desigur, e foarte important că Universității i s-a făcut dreptate. Trebuia să i se facă, merita din plin. Instanța a demonstrat astfel că FRF, întîi prin Comitetul Executiv, apoi prin Adunarea Generală, a comis o ilegalitate cînd a dezafiliat-o pe Craiova. La fel de important e însă ce se va întîmpla în continuare, la ce nivel va fi reintegrată Știința în condițiile în care Curtea de Apel București n-a făcut nici o precizare.

Se știe că Mircea Sandu, probabil cuprins de remușcări, a obținut de la Adunarea Generală un loc în Liga a 2-a pentru Universitatea, valabil chiar din această toamnă. Unii au zis că, victima unei răzbunări, în final a unui abuz, formația din Bănie trebuie reprimită direct în Liga 1, din care ar fi retrogradat și din pricină că șefii FRF au vînat-o!  Pînă la un punct, așa au și stat lucrurile. Dar pretenția ca o echipă retrogradată pe teren să fie admisă în divizia din care abia a căzut e una forțată, trasă de păr. De altfel, însuși Adrian Mititelu pare să fi renunțat la ea.

N-a renunțat însă la despăgubirile pe care le așteaptă de la FRF fie sub formă de bani, fie prin restituirea jucătorilor deveniți liberi în urma dictatului CEx. Constituindu-se parte civilă în proces, Mititelu a cerut 237 de milioane de euro în contul celor 39 de jucători plecați, sumă evident nerealistă. Mai nou, n-ar mai vrea bani. S-ar mulțumi și cu 18-20 de fotbaliști dintre cei valoroși, în frunte cu Lung jr. și Găman, numai că întoarcerea acestora constituie o problemă stufoasă, complicată și de absența unui precedent.

S-a auzit că Mircea Sandu i-ar fi propus prin intermediari lui Mititelu 8 milioane de euro, dar și cîțiva jucători, pentru stingerea conflictului. Surse federale neagă însă ferm tentativa în discuție, ba și oricare alta! La rîndu-i, finanțatorul nu poate produce nici o dovadă care să confirme zvonul amintit. Greu de crezut că, deși lațul s-a strîns, Nașu’ va capitula înainte de a afla verdictul Curții de Casație.

Ei și, veți întreba, cum se rezolvă totuși problema Craiovei: unde, cînd și cu cine va juca ea? Convins că recursul va dura, apreciez că Știința n-ar trebui să refuze Liga a 2-a, în care ar rezista într-un prim sezon chiar și cu un lot mai tînăr și neexperimentat. Nu din vina ei, ci din a FRF, a pierdut un an și n-ar fi cazul să mai piardă unul.

În măsura în care, cu datorii de 3 milioane de euro la fisc, singurele recunoscute, Mititelu n-ar izbuti să se descurce imediat, l-ar putea ajuta și autoritățile locale. Recent votată primar, Olguța Vasilescu nu s-a sfiit să îmbrace tricoul Științei și să-i susțină cauza. A făcut bine, dar ar trebui să facă mai mult decît să pozeze în alb-albastru. Ceva concret, ceva palpabil.

Comentarii (85)Adaugă comentariu

sorin (138 comentarii)  •  27 iunie 2012, 16:53

1. justitia nu are jurisdictie sa judece dupa regulamentul FRF. Chiar daca sunt de acord ca Craiova a fost dezafiliata abuziv, in continuare justitia NU are treaba cu regulamentul de fotbal si nici FRF nu e obligata sa ii asculte. Justitia romana judeca dupa legile statului roman, nu dupa niste reguli interne ale unei federatii. Daca eu vreau sa fac o federatie de tzurca, cu prietenii de la mine de la bloc si facem niste reguli acolo, inseamna ca Inalta Curte de Casatie si Justitie ajunge sa se pronunte intr-o cearta pe care o avem la noi pe scara? E absurd. Singura autoritate care are competente sportive este TAS, iar sanctiunile vin prin FIFA si UEFA. Punct.
2. Suma despagubirilor ceruta de Mititelu e absurda. Valorile jucatorilor nu-s nici 10% din cat vrea el. Eu daca as fi luat niste jucatori, i-as lasa sa mearga inapoi la Craiova. Nu stiam si contractul cu noii jucatori devine nul.
3. FRF poate alege sa nu respecte decizia judecatoarei, iar statul roman ajunge sa nu recunoasca structura sportiva a FRF. In functie de suma (probabil modica) pe care o primesc de la buget, oficialii FRF pot ignora aceasta „recunoastere”.
4. In cazuri extreme se poate infiinta o noua federatie de fotbal, in paralel cu asta existenta. N-ar fi un caz singular, iar de ex. la box exista chiar mai multe federatii internationale.
5. Problemele lui Mititelu sunt financiare si sunt urgente. Chiar daca i se da dreptate, tot un sarlatan este, si va incerca sa insele din nou statul, jucatorii, creditorii, etc.
3.

maxim (2 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:09

Eu am impresia ca tu esti Sandu sau Dragomir

stiintza4ever (78 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:11

D-l Ioanitoaia, Craiova a fost delapidata de active. Asta trebuie inteles. Jucatorii aia 39 nu erau necesari doar pt a putea face echipa de introdus pe teren ci reprezentau insasi garantia platii datoriilor.
Intr-o tara normala FRF si LPF trebuie sa se reorganizeze, sa-si demita din functii conducatorii care au adus instititiile in situatia asta si sa intre in negocieri cu Mititelu. Alta solutie este cea a procesului pana la capat. Mititelu oricum nu mai are nimic de pierdut iar Sandu si Dragomir sunt in stare sa tarasca FRF si LPF prin toate mocirlele posibile asta este clar. Ar trebui sa fie (intr-o situatie normala) un consiliu care sa le spuna „ajunge! Nu sacrificati voi o federatie si o liga pt niste orgolii prostesti ale voastre”. Un proces pt despagubiri ar dura foarte mult (ceea ce evident i-ar avantaja) dar suma ceruta de Mititelu ar trebui sa fie maxima – totalul clauzelor sau un procent din ele. Repet, din cauza ca toate dovezile sunt impotriva celor 2, decizia la procesul re despagubiri inclina spre Mititelu. Doar suma este sub semnul ? iar exact pe asta mizeaza cei 2, ca va fi greu de judecat. Deci in loc sa accepte negocieri ei prefera sa expuna FRF si LPF la un mare risc de a pierde un proces foarte costisitor. Asta pt ca sunt inconstienti si pt ca in FRF si LPF nu este nimeni care sa-i opreasca sa faca lucruri nesabuite.
Am o intrebare pt dvs. d-l Ovidiu: de ce toti patronii de fotbal care au avut in trecut ciocniri cu Sandu si Dragomir, prefera de data asta sa stea deoparte. Toti sunt membri ai LPF chipurile, deci parerea lor este foarte importanta, dar ei sunt in vacante, in pregatiri, nu ii intereseaza decat arbitrii, de parca aia e singura problema din fotbalul romanesc.

un roman din canada (7 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:12

Da, domnule Ioanitoaia, ar trebui ca noua primarita sa faca ceva, de acord… Dar cu ce bani? Cu bani publici? Ar fi corect? Sa nu uitam totusi ca, oricat ne-ar place, fotbalul e un joc (manevrat sau nu, asta e alta disutie) care place sau nu locuitorilor unui oras, in numele caruia locuitorii acelui oras ar fi sau nu ar fi de acord sa se cheltuie bani publici. Va rog sa sesizati: n-am zis ”pentru care” ci ”in numele caruia” si in consecinta va multumesc pentru atentia cordata detaliilor. Cred cu sinceritate ca Dna. Primar va arata ca nu uita ca banii publici sunt …publici. Iarasi, detaliu: am spus ”va arata ca nu uita”si nicidecum ”va demonstra ca nu uita” pentru ca, nu-i asa, parafrazand celebra zicala ”diplomatia este ipocrizia ridicata la rang de arta” imi permit sa substitui cuvantul ”diplomatie” cu ”politica”, fie ea si locala. De unde si o eventuala diferenta intre ceea ce va arata si ceea ce va face. Mai mult decat sa ii doresc sincer succes (in folos public, nu personal) in fruntea urbei, nu pot sa fac. In alta ordine de idei dar ramanand la subiectul ”simulacru de fotbal in Romania” ma intreb sincer si naiv, oare veti avea odata si curajul si sustinerea pentru a investiga si a ne dezvalui cine este in spatele acestor indivizi precum mirciulica, mitica, adisor si gigel? Pentru cine se trag sforile, coane Ovidiu? Succes in activitatea ziaristica, Domnule Ioanitoaia! Stapaniti limba romana intr-un mod bogat si elegant, daca la un moment dat fotbalul va va provoca reactii neplacute sa nu va impacientati, aveti loc oriunde in peisajul jurnalismului de clasa de limba romana. Multumim pentru articole.

stiinta (19 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:13

avem neaparat nevoie de echipa in craiova orasul asta este trist fara fotbal

Che Guevara (363 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:14

Situatia este in acest moment mult mai simpla decat pare. Craiova trebuie repusa in situatia in care era inainte de dezafiliere. Instanta a dat o hotarare in acest sens si FRF si LPF sunt obligati sa o execute in termen de 5 zile. Ce inseamna „situatia dinainte…” ? Inseamna echipa inscrisa in Liga a II-a si toti cei 39 de jucatori inapoi la Craiova. Orice alta decizie constituie nerespectarea unei hotarari judecatoresti si este vorba de „puscarie curata” pentru cei care nu se supun acestei hotarari. Buna sau rea, atacabila sau devinitiva, hotararea executorie trebuie respectata pana la data in care, in cazul unui recurs se obtine o alta rezolutie. O zi a trecut. Sandu si Mitica mai au 4 zile sa refaca situatia dinainte de dezafiliere. Altfel sunt buni de incatusat.

Cristi (9 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:17

Sa inscrie Mititelu acum echipa in divizia a II-a e ca si cand ai pune o oaie in mijlocul unei haite de lupi flamanzi. Mafiotii ar devora-o in sec doi. Se vor lega de cel mai mic impediment sa loveasca echipa. Nici macar n u s-a uscat cerneala pe hotararea judecatoreasca si ei deja au sarit sa atace.

costy porto (3 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:17

@SORIN esti departe de subiect daca taceai filozof ramaneai. PUNCTUL1 Da-mi si mie casa ta 1 an de zile si dupa 1 an ti-o dau inapoi fara mobila fara nimik. PUNCTUL2 SANDU SI DRAGOMIR au spus la fel ca tine ca Mititelu a inselat pe toata lumea dar probe 000000000 in timp ce Mititelu a demonstrat cu acte si acum cu aceasta decizie. In final FORZA STIINTA

REMEMBER (28 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:18

http://www.youtube.com/watch?v=oOXOj2fzXa8&feature=player_embedded nu pot sa ma abtin cand vad pentru cine este acest circ

dragosblue (66 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:20

@sorin: fara sa vreau sa te insult, dar sigur esti sau provii dintr-o familie de spagari.
Cum au mai dat altii exemple pe aici, daca tu ai fi dat afara din casa, casa bineinteles mobilata si echipata ultimul strigat, iar apoi ti s-ar da drept despagubire o garsoniera comfort 4, ce ai face?
Ca suma despagubirilor e absurda o recunoaste toata lumea, dar cele cerute de pizdturca sint rezonabile, DACA ar fi meritate?

Marea eroare este ca vorbim despre Mititelu si nu despre Stiinta, lucru pe care l-au facut si mafiotii, indreptind astfel dezbaterea spre o pista gresita.

DREPTATE PENTRU STIINTA!!!

stiintza4ever (78 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:20

@sorin: 1. daca tu faci o federatie de tzurca la bloc si votati toti membrii ca ultimul clasat sa isi ia palme la sfarsit, sa fii convins ca o Curte de Apel va hotara ca aia se numeste vatamare.

Pteropus (9 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:20

Pentru ca echipa sa poata fii inscrisa intr-o liga(1 sau2)trebuie ca acea hotarare judecatoreasca sa fie pusa in aplicatie ad-literam ori lucrul acesta este foarte greu de facut daca nu chiar imposibil intr-un timp atat de scurt.FRF ar trebui sa anuleze contractele actuale ale jucatorilor ce au fost declarati liberi de contract,iar jucatorii sa se intoarca inapoi,lucru putin probabil,fie sa plateasca clubului Universitatea o suma de bani drept despagubire pentru jucatorii pierduti dar si pentru sumele pierdute din sponsorizari,bilete si materiale promotionale,reclame,drepturi de televizare…Valoarea de piata a jucatorilor la data suspendarii echipei era dupa unele site-uri de specialitate de 32-38 mil. euro.Statistic s-a constata ca pretul real de transfer reprezinta 75-85% din valoarea data de site-urile de specialitate…In felul acesta se pot stabili niste valori de despagubire ce pot fi negociate intre FRF si club.Inscrierea echipei in orice conditii,cu un lot de refuzati,vai mama lor,ar fii o dovada de infantilism in gandire si de acceptare a unor conditii impuse de FRF,si de renuntare la drepturile pe care le are clubul fata de FRF…Cum am stat un an fara fotbal mai putem sta inca un an pana la rezolvarea definitiva a problemei.Cei care ar trebuii sa urgenteze rezolvarea tuturor problemelor sunt cei dinFRF pentru ca o tergiversare presupune plata unor penalitati…

mosionroata (1 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:21

sorine lasa-ne!
Nea Ovidiu ai punctat ferm la final, vrem ceva palpabil, vrem fotbal, vrem Stiinta pe teren chiar si cu pusti de 15 ani!
Iubirea aceasta extrema,a noastra, a suporterilor olteni, nu a mai fost de mult hranita cu rezultate, noi iubim Stiinta din amintirile parintilor nostrii, din povesti , din simtiri, asa ca pentru noi putin conteaza in ce liga jucam si cu ce jucatori , vrem sa simtim iar pe Oblemenco o iubire comuna!
Pasiune extrema – iubire eterna ! Craiova noastra!

Lorin Lăpugean (2 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:24

(Domnule) Ioanițoaia, Craiova Universitatea a retrogradat in Divizia B.

În calitatea (dumneavoastră) de radactor sportiv ar trebui sa-l mai sunați din când in când de Domnul Cristian Țopescu si sa-l întrebați de ce a fost si este in continuare cel mai apreciat om de sport din mass-media ultimilor 50 de ani.

Pute-ți să-l întrebați pe Domnul Cristian Țopescu cu ce echipa de fotbal(in afară de Națională) ține, pentru că eu sunt mai tînar si poate mai prost decat (dumneavoastra) și nu știu?

pasescurte.blogspot.ro (4 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:24

universitatea craiova este un club privat. eu nu inteleg de cand si pana cand autoritatile locale trebuie sa le achite datoriile catre stat acestor parveniti cu aere de patroni? vi se pare logica situatia actuala de la u cluj cu conturile blocate? vi se pare logic ca florian walter isi duce autocarul si jucatorii acolo unde autoritatile locale ii promit mai mult malai pentru bugetul clubului si mai multe facilitati in mediul afacerilor?

ce abureala…. (6 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:25

Ia mai terminati odata cu tampeniile astea ca primariile sa finanteze echipele de fotbal patronate de tot felul de interlopi. BANUL PUBLIC sa se foloseasca in interes public, pt. reabilitarea spitalelor, scolilor, pt. ajutorarea nevoiasilor si bolnavilor, pt. proiecte care sa creeze locuri de munca, nu ca sa umple conturilor unor sarlatani si escroci ca mititelu. Daca Olgutza vrea sa-l ajute pe mititelu s-o faca din banii ei nu din banii primariei. Gata, ajunge cu hotiile si magariile.

Jiji (1 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:27

Daca instanta a dovedit ca FRF a comis o ilegalitate cand a dezafiliat-o pe Universitatea Craiova.. de ce nu vorbeste nimeni de o pedeapsa sau ceva de genul.. Eu asa stiu ca se intampla cand cineva comite o ilegalitate..

Sebastian (20 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:28

@sorin:
1. daca vrei sa iti faci federatie de tzurca, fa-ti. dar regulile pe care le faceti tu si prietenii tai trebuie sa fie CON-STI-TU-TI-O-NA-LE, si sa se incadreaza in legile tarii respective. tu in alte cuvinte sustii ca atata timp cat eu ca cetatean roman, sunt angajat al FRF si activez in fotbal, nu ma pot bucura de aceleasi drepturi ca orice alt cetatean roman care nu e in fotbal?
Daca in cearta de la tine de pe scara more un om, este incendiat un apartament, plus multe alte urmari grave fara precedent in istoria acelui bloc, tu continui sa astepti ca seful de scara sau asociatia de locatari sa rezolve problema? nu te duci la politie?
2. e irelevant sa discutam despre pretul jucatorilor. in romania adevarata valoare a banului e distorsionata pentru ca in momentul in care banii sunt facuti din specula si „combinatii” (pe care toti le numesc afaceri) e foarte usor sa estimezi totul la niste preturi uriase. vezi preturile la case, la masini..la orice. nici eu, nici tu si nici mititelu nu stim cat valoreaza acesti jucatori de fapt.
3. suma pe care frf o primeste de la buget nu e chiar modica 🙂
4. ——
5. intr-adevar, mititelu este un sarlatan. crede-ma, sunt craiovean si stiu. mititelu in realitate nu este victima care pozeaza pe la televizor. este un golan de ultima speta care ti-ar da in cap pe strada. cu toate astea insa este singurul care a indraznit sa se opuna abuzurilor federatiei. cat ai mai fi rezistat asa, ca presedintii de cluburi sa ii voteze an de an pe mitica+sandu si sa nu sufle in fata lor? nu vrei sa cada odata acesti doi nemernici si sa se traga odata linie?

Niku (275 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:34

@maxim. Eu nu am impresia ca esti nesimtit, am certitudinea.

Lorin Lăpugean (2 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:36

Asta a spus cineva – http://www.historia.ro/exclusiv_web/general/articol/elena-ceausescu-dati-l-afara-topescu-tvr

Ce insemna Topescu,comentatorul,pentru noi microbistii?”Garantia” ca echipele romanesti implicate in competitii europene sau mondiale plecau cu avantaj decisiv in obtinerea victoriei.Pe perioada Generatiei de aur aveam doua atuuri care ne faceau linistiti ca vom obtine victoria:joaca Hagi si comenteaza Topescu.

Din păcate scorul este 0-2 nu mai avem nici un Hagi si nici un Țopescu.

1-2 nu ne ajunge, avem nevoie de un 2-2.

Succes Domnilor Redactori sportivi!

Florin (215 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:38

abureala, unde scrie dl. Ioanitoaia ca primaria trebuie sa ii dea bani lui Mititelu? Dar sa il ajute cu o chirie mai mica la stadion de ce n-ar putea? De ce nu a fost posibil la Craiova ce a fost la Turnu Severin, la Iasi, la Piatra Neamt si in alte locuri?

un roman din canada (7 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:39

@ # 3 stiintza4ever: ”de ce toti patronii de fotbal care au avut in trecut ciocniri cu Sandu si Dragomir, prefera de data asta sa stea deoparte ” Ei, de ce? Pai daca au respectivii bube in cap si pe tot corpul, se apleaca sa ia ceva de jos si raman asa. De frica. Sau, pentru a prelua o fraza dintr-o reclama mai veche, ”prietenii stiu de ce”. Ca-i spui Omerta sau alctumva, nu conteaza. S-a putut in Italia, s-a putut in Polonia, se va putea si in Romania. BLATter si BLATini au pana la urma interesul sa pastreze aparentele unei corectitudini, ca sa poata sa faca linistiti ce au ei de facut si in acest scop nu se vor impiedica de niste cioturi precum mitica si mirciulica, chiar daca servilismul lor ii face sa se simta atat de bine. Daca tot spectacolul asta va depasi un anume nivel, capusele vor cadea prin scuturare. La nevoie justitia va juca rolul de Raid, si toata lumea va fi mutumita.

Alin (4 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:39

Unul din motivele pentru care Craiova ar trebui sa revina in Liga 1 ar fi ca in ultimul an in care a fost fortata sa stea in afara fotbalului, Craiovei nu i s-a dat sansa sa promoveze din primul an mai ales cu jucatorii pe care ii avea in lot. Deasemenea ar fi fost suficient sa vanda 1-2 jucatori pentru as achita toate datoriile.

teo (36 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:42

Evaluare pertinenta, facuta fara patima unui suporter.E cel mai bun raspuns dat unuia ca maxim care ar vrea ca Nea Ovidiu sa se poarte ca un membru al galeriei, sa tipe si sa injure. Asa comenteaza un mare ziarist tinand balanta intre ce simpatizeaza si ce nu. In Romanica trebuie sa mai treaca insa vreo suta de ani ca sa priceapa unii cum trebuie procedat.

Augustin (268 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:51

@Lorin Lapugean. Stii cum se numesc aia cu idei fixe? Nu il contesta nimeni pe Topescu, dar nici nu trebuie ridicat in slavi. Nu a fost ziarist de clasa pentru ca nu a criticat in viata lui pe nimeni. Iar de priceput, poate la calarie, ca la fotbal mai putin. Ioanitoaia de bine, de rau se mai bate, mai lupta cu sau fara succes, dar macar incearca. Arata-mi un text scris de Topescu impotriva cuiva sau a ceva si il mananc.

un roman din canada (7 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:53

@ # 24 teo: ”trebuie sa mai treaca insa vreo suta de ani ca sa priceapa unii cum trebuie procedat.” N-o sa priceapa si nici nu cred ca trebuie sa pricepa toti, ci numai o majoritate suficienta. De ce? Pai daca ar pricepe toti priceperea lor s-ar ”demonetiza”, n-ar mai avea termen de comparatie si ar pali.

starchild (20 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:57

Adrian Mititelul are dreptate sa ceara compensatii financiare si competitonale si le poate dovedi. Insa nu poate cere ‘restituirea’ de jucatori, pentru ca jucatorii nu sunt bunuri si au drepturi proprii prevazute de Codul Muncii. Mai mult decat legiurile autohtone (modificate conform legislatieri UE), UEFA are regulamente proprii care protejeaza dreptulurile jucatorilor in astfel de situatii. Folosireea termenulului ‘restituire’ in relatie cu niste subiecti de drept, este, nefericita.

Din pacate in astfel de cazuri prejudiciul nu poate fi reparat decat prin mijloace finaciare, de aia este important sa luam masuri de prevenire fata de cei care au comis acest abuz (alaturi de multe altele).

Cheetah (2118 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:58

Din ce-mi dau eu seama, dupa ce toate demersurile legale vor fi fost indeplinite, recursurile judecate si sentintele definitive pronuntate, in acest caz, al Stiintei, va fi necesara o MEDIERE.
Cred ca va fi nevoie de un mediator profesionist, care cunoaste bine si legile tarii si pe cele ale lumii fotbalului ca sa gaseasca o rezolvare amiabila. Apoi vom revedea echipa iubita din nou jucind, iar Patronul, fie acesta pentru inceput chiar Primaria Craiovei sau un parteneriat public-privat cu aceasta, va trebui sa fie serios si sa-si achite datoriile la Stat si catre terti.
Asta e.

pasescurte.blogspot.ro (4 comentarii)  •  27 iunie 2012, 17:58

aline cine iti garanteaza tie ca u.craiova promova din primul sezon? din cate stiu in franta as monaco si rc lens, echipe cu loturi de ligue 1, au terminat la mijlocul clasamentului in ligue 2. fotbalul e pe teren nu pe hartie

Mymy (76 comentarii)  •  27 iunie 2012, 18:06

De acord cu Augustin, nu cu Lapugean care recunoste el ca e un pusti. Asa ca ignoranta lui se scuza. De acord si cu un roman din Canada. Niciodata nu vor intelege toti.

John (564 comentarii)  •  27 iunie 2012, 18:34

Aline, de unde sigurantavta ca daca juca anul trecut in B, Craiova ar fi promovat? Eu spun ca nu ar fi promovat si astept sa ma contrazici.

NeicaNimeni (1 comentarii)  •  27 iunie 2012, 18:38

Dupa mintea mea, in acest moment ne facem griji degeaba. Trebuie sa asteptam sa vedem cum arata hotararea si ce stipuleaza ea, pentru ca atat Mititelu cat si Sandu-Dragomir trebuie sa se conformeze ei. Nimeni nu poate cere mai mult decat scrie acolo si sa dea mai putin decat prevede ea.

Ovidiu (4 comentarii)  •  27 iunie 2012, 18:50

Toti editorii, senior editorii si alte categorii spun ca este imposibil sa isi primeasca jucatorii inapoi..totusi legea este clara PUNEREA IN SITUATIA ANTERIOARA….si ca sa nu fiu absurd..si totusi sa pastrez normalitatea, da, iau in considerare acesta posibilitate..nu vin jucatorii inapoi ..poate ca nu nu vor in B, sau poate nu vor inapoi la CRAIOVA, dar ma inteb eu acum si va inteb si pe voi..daca UNIVERSITATEA CRAIOVA ii transfera pe internationalii de acum GAMAN, BARBOIANU, LUNG…cam ce bani primea???
sa zicem primea 5 milioane de euro??..foarte posibil, dar pe Florin Costea, dar Dananae, Ologu, Busu, Gugu, si inca vreo 30…ce parere aveti..avea UNIVERSITATEA CRAIOVA cu ce sa isi plateasca datoriile la stat???…eu sunt de parere ca da…voi ce credeti? si acum…acum astept sa vad corectitudinea sanctionarii unei infractiuni..adica pe de o parte astept banii din transferul jucatorilor, sa nu fiu gresit inteles..nu de la FRF – casre prin reprezentantul sau va trebui sa raspunda penal, idem LPF (sa va reamintesc faptul ca seara SUBOTIC era jucatorul CRAIOVEI, iar dimineata era liber de contract si transferat deja la FCM TARGU MURES), sa va reamintesc faptul ca jucatorii erau sub sechestru ANAF iar prin ce a facut FRF si LPF practic a sustras bunuri de sub sechestru constituindu-se in grup infractional pentru asta – forma agravanta identica cu constituirea gruparilor de crima organizata….asadar…corect mi se pare ca ASTRA Ploiesti sa plateasca pretul de transfer al jucatorilor si sa stea bine-merci la Ploiesti cei cativa jucatori, de asemeni STEAUA, crestinul BECALI sa plateasca pretul corect sau sa vedem cat de crestin – mai crestin cumvva ii este banul aproape si se va bucura de lucrul furat????acum sa vedem eurocrestinul BECALI cat de corect este..apoi fiecare club care are jucatori din astia de la UNIVERSITATEA CRAIOVA ar fi corect dsa plateasca pretul transferului caci..aceasta inseamna de fapt punerea in situatia anterioara…jucatorii sa FIE TRANSFERATI DE UNIVERSITATEA CRAIOVA CONTRA -COST SI NU DE FRF SI LPF PE BANI „LA PUNGA” TAMAN BUNI DE „IMPRUMUTAT” GLORII BISTRITA..sau neveste de GLORII BISTRITA si mai stiu eu cate vor mai iesi la iveala in urma cercetarilor!!!!..daca imi aduc bine UNIVERSITATEA A CUMPARAT JUCATORI ..unii de la CARACAL, altii de la FC ARGES si a platit pretul corect..deci…cum este cand tu platesti sa cumperi un produs si apoi vine unul si ti-l ia si spune ca este al lui??? conform codului penal, atata timp cat acest bun nu este rezultatul unei infractiuni ESTE BUNUL TAU, iar insusirea fara plata contravalorii inseamna FURT – adica exact ce au facut cluburile cu ajutorul COMPLICELOR INITIATOARE FRF si LPF…care oricum sunt ilegal constituite si …mai mult deat atat ADUC AFRONT JUSTITIEI CARE TOCMAI A TRIMIS UN PRIM-MINISTRU CORUPT ACOLO UNDE II ESTE LOCUL…ASADAR..CE SA FACEM? CRESTEM PRODUCTIA DE FULARE SAU CE? pentru ca intr-un final observ totusi un lucru la care nu ma asteptam: ex prim-ministrul cu demnitate si fara sa comenteze a mers sa respecte rigorile legii, dar cei doi mardeiasi de la LPF si FRF…de ce nu trebuie sa urmeze puterea exemplului?
asadar…..in acest moment problema este doar de TIMP, respectiv CAND SCAPAM DE MITICA SI DE NASUL si nu DACA, precum si de CAND VA JUCA FOTBAL UNIVERSITATEA CRAIOVA si nu DACA.!

cristiano89 (2 comentarii)  •  27 iunie 2012, 19:01

Nu sunt fan al echipei Universitatea craiova insa am Oricare ar fi deznodamantul final al echipei,un lucru trebuie sa il intelegem toti:dragomir si sandu la puscarie,acesti impostori carora nu lea pasat decat sa se razbune intrun stil mafiot.Nu vad alt deznodamant decat puscaria sunt niste nesimtiti,merita chinuiti acesti 2 analfabeti.
vine dragomir imediat dupa decizie si ne spune peste tot ca ei au procedat corect si e frectie la picor,ieri (marti) apare intr-o intervenite si ne spune ca e omenesc sa gresim ce noi nu suntem oameni .uitativa analizati va rog declaratiile celor 2 de dupaflarea deciziei Curtii de apel,nu au ce cauta asemenea persoane printre cei liberi. si ziaristi de 2 lei pana acum nu vati gasit unu sa cercetatio cazul si sa aflati dedesubturile ca va lua la ochi sandu si dragomir

starchild (20 comentarii)  •  27 iunie 2012, 19:05

Vizavi de contrele Mititelu – Becali de pe Digi, si incapaciatea ziaristilor de a distinge realitatea. Mircea Sandu si cu locotenetul lui au trecut la planul B …. in caz ca pierd … atunci isi declina raspunderea (…:))) catre cluburi si jucatori. Mititelu musca, Becali musca, cine mai musca?

Din momentul in care este dezafiliat un club, jucatorii devin de drept liberi, nu liberi conditionat, ci simplu liberi … contractele de munca si conventile civile fiind anulate de drept. LPF este obligata de statut si de UEFA sa intregistrezele noile contracte, si sa respecte dreptul la munca al jucatorilor si drepturile aferente cluburilor de a contracta. LPF nu are dreptul sa se abtina de la inregistrare pana la hotararea instantelor de drept comun.

Nu aici s-a gresit, si asta nu absolva de responsabilitate decizia luata initial de a dezafilia Craiova si a declara nula contractele jucatorilor, si nici nu depozitaza responsabilitatea pe spinarea cluburilor. De ce o iau atat Mititelu, cat si Becali, pe o pista gresita, o cursa frf-ista de sobolani care se poate vedea din avion?

Adica … ‘hai sa discutam despre semnarea noile contracte ale jucatorilor, nu despre anulearea vechilor contracte … in cazul asta noi luam decizii, dar nu suntem responsabili pentriu ele … sa plateasca fraierii la alti fraieri, daca instanta decide ca am facut un abuz, daca nu atunci sa ne plateasca pe noi …’

Asadar mi-am schimbat partial opinia, sincer acum cred ca Mititelu e si prea prost, dar si prea sarac ca sa aibe echipa in Liga 1. In loc sa ceara executarea silita a bunurilor FRF (al carei organism a luat aceasta decizie), el vrea sa pacaleasca celelalte cluburile si sa-i plateasca ele bugertul cu care sa revina in fotbal, si nu cei care l-au jupuit, in timp ce FRF si LPF raman in continuare in drept si in lipsa de respomnsabilitate de a ‘risipi si restui’ jucatori dupa bunul plac. Sincert credeti ca o asemnea mentalitate de om, si poate de regiune MERITA si POATE rezista in fotbal in anul 2012?

Ovidiu (4 comentarii)  •  27 iunie 2012, 19:15

starchild
INTREBARE: CARE FOTBAL?
cel de la TV – EURO? sau pacaleala de la noi in care in 3 etape se strang pe toate stadioanele cat la CRAIOVA INTR-O ETAPA?
pana la urma fotbalul….pentru cine se joaca PENTRU SANDU SI DRAGOMIR SAU PENTRU SUPORTERI?
spui de fotbalul asta in care BACAUL si-a cumparat locul in prima liga, in care vicecampioana e trimisa in B, in care cateva cluburi SE DIVIZEAZA SI E ASCUNS ACEST LUCRU – VEZI DINAMO DATORII 13.000.000 EURO, in care chiajna, vointa sibiu, mioveni si alte echipe sunt aduse ca sa „umple” golul
nu ACESTA NU E FOTBAL
E BALACAREALA
SI CEI CARE INTRETIN CEATA SUNT ACOLO SUS LA LPF SI FRF
nu te intrebi de ce suntem cu mult dupa locul 50 in lume?
de ce mult dupa BURKINA FASO – VEI CLASAMENT UEFA!!!….nu ti se pare aberant ca un fotbalist mediocru – sandu mircea sa spuna cum se joaca fotbal in timp ce CAPITANUL BARCELONEI NU ARE VOI SA FIE IN FRF? IN TIMP CE IDOLUL ROMANIEI HAGI E PE DIN AFARA? IN TIMP CE CEL MAI TITRAT ANTRENORT ROMAN ANTRENEAZA IN UCRAINA IAR LA NATIONALA NE CONDUCE UN BARBUGIU?
asadar CARE FOTBAL ?
ALA DE LA TV SAU CLOACA?

mysportdiary.wordpress.com (2 comentarii)  •  27 iunie 2012, 19:20

Nu-mi permit sa ma situez pe aceeasi treapta cu domnul Ioanitoaia dar am scris si eu cateva opinii despre Universitatea Craiova. Idei personale, supoztii, scenarii.

http://mysportdiary.wordpress.com/2012/06/27/stiinta-a-inviat-si-eu-odata-cu-ea-40/

Ovidiu (4 comentarii)  •  27 iunie 2012, 19:22

NICI MACAR NU MA MAI INTERESEAZA UNIVERSITATEA CRAIOVA DESI CAND ERAM COPIL PLANGEAM CAND LUA BATAIE

NU MA INTERESEAZA MITITELU

DAR TOTUSI
MITITELU – care cred ca a profitat enorm prin legarea numelui lui de un mit
deci insul asta cu brutarie, meschin, corupt – dupa dragomir IN ACEST MOMENT DEMONSTREAZA UNEI INTEGI TARI CA SE POATE
NU INTELEG
SI NU INTELEG DE CE TIMISOARA ZACE PE JOS INSANGERATA SI DISTRUSA DE CEI DOI MAFIOTI
DE CE FC ARGES – AL CAREI PATRON A COTIZAT NU NUMAI LA PATRONUL CRAIOVEI DAR SI LA MITICA LA LIGA, LA FRF …EI DE CE TAC?
UNDE E OLIMPIA SATU MARE, DAR FC BAIA MARE, UTA…UTA UNDE E?
STRIGATI TOTI FRATE: NU VA MAI VREM
VREM ALEGERI INCARE CEI DOI MAFIOTI SA NU MAI AIBA VOIE SA PARTICIPE
DACA NU VETI DEBARASA FOTBALUL DE MAFIOTII ASTIA VOM VORBI IN VIITOR CA DE RIPENSIA..DE AUTOBUZUL DE NATIONAL…DE LUCEAFARUL…la fl deci vom vorbi ca AU FOST ODATA UNIVERSITATEA CRAIOVA, POLI TIMISOARA, FC ARGES – ECHIPA GASCANULUI…SI CATE SI MAI CATE..SI NE VOM UITA LA CHIAJNA, ADUNATII COPACENI, SA (nu am nimic cu echipele ultime pomenite – tot respectul dar..nu au suporteri)
pana cand un fost militian puscarias si un fost fotbalist mediocru care si-a adunat in jur la frf pe CHIHAIA, PE MARIN MIHAIL – CARE acum isi bate joc de nationala U19 si altii ca ei..pai pana cand astia ne vor spune ca asa se joaca?????
ce mai asteptati?
la brutarie
MITICA LA BRUTARIE!

Alin (4 comentarii)  •  27 iunie 2012, 19:25

Pentru pasescurte.blogspot.ro : Eu nu am afrmat ca U Craiova putea promova sigur din primul an ci am afirmat ca cel mai important este ca i s-a luat posibilitatea de a promova din primul an. Eu zic ca ar putea fi unul din motivele promovarii directe in Liga I. Dar fara jucatori si o finantare corespunzatoare va fi aproape imposibil sa joace chiar si in Liga a 2-a.

Tudor (5 comentarii)  •  27 iunie 2012, 19:51

Cum se face ca de cand a castigat Craiova , a disparut de pe peima pagina clanul becaliot? Le-a papat pisica limba?Sau…se simt cu musca pe caciula?

CRAIOVA ADEVAR (3 comentarii)  •  27 iunie 2012, 19:59

CA SI CONTINUAREA IMNULUI UNIVERSITATII

Noi ce traim in epoca nebuna,
Nicicand n-o sa uitam cine am fost,
Si-o sa luptam sa fie lumea buna,
Trecutul sa ne fie glorios.

Oltenia,Eterna,Terra-Nova,
Un cantec care astazi si-n priviri,
Hai Universitatea hai Craiova,
Tu campioana unei mari iubiri.

C-asa vrea Mama noastra Sfanta ,
Sa fim cinstiti si omenosi,
Ca-n noi curge Sfanta samanta,
A oamenilor Binecuvantosi.
Ref:
Noi suntem natia care vrea bine,
Ce nu vrea ura si minciuni,
Noi vrem la toti ca sa ne fie bine,
Ca Dumnezeu face minuni.
Ref:
Sa vina Tatal nostru Sfant si Bun,
Sa ne invete sa mergem pe drum,
Ca-sa poate vede toata lumea,
Ca ne iubeste si nu ne va lasa.
Ref:
Oltenia taram furat de toti,
Iar cei care ne fura ne fac Hoti,
Tu esti Scanteia ce naste idei,
Si in curand o sa ne scapi de ei.
Ref:

Universitatea Craiova,Fam.Mititelu,Olguta si toti suporterii Craiovei.

CRAIOVA ADEVAR (3 comentarii)  •  27 iunie 2012, 20:05

Adevar

Cine oare ne-nvatat pe noi,
S-ai manuim cu hais si cea pe boi,
Sa facem paine din boabe de grau,
Si haine, batand canepa la rau?

Cine ne-a invatat sa facem paine,
Spargand bobul de grau in mii farame,
Sa separam faina de tarate,
La porci,la pasari sa le dam graunte?

Cine ne-a spus ca painea nu e buna,
Daca nu este framantata de o mana,
Cin-ne-anvatat sa o lasam la dospit,
Si sa o coacem la foc potrivit?

Cine ne-a invatat sa facem vin,
Din strugurii zdropsiti si trasi prin lin,
Sa punem foc sub cazanul cu prune,
Iar unde curge sa punem taciune?

Cine?E El ,e Totul Absolut,
E El,care ne-a zamislit din lut,
Si nu Vrea noua sa ne fie greu,
Ca ne iubeste,Este DUMNEZEU!

Mititelu+ pentru Oltenia,Olguta si tot ce iubim!

Cand omul,o-telege ca el moare
Si ca averea nu are valoare,
Atunci o sa-nteleaga ce cred eu
Ca totu este de la Dumnezeu.

Doamne ajuta Stiinta si da sa vina dreptatea-n Lume.

Craiova Adevar

BestFox (17 comentarii)  •  27 iunie 2012, 20:23

Odata cu Craiova a retrogradat si Sportul care a retrogradat de pe locul 18 dar a ramas in prima divizie. Daca Craiova nu era dezafiliata abuziv asa cum spune instanta, Universitatea si nu Sportul trebuia sa joace in liga 1. Deci Craiova a fost oprita abuziv sa joace in liga 1 si acolo ar trebui sa se intoarca. In privinta sumei de 237 de milioane considerata nerealista… asta este fotbalul. Daca vrei sa iei un jucator ori te intelegi cu clubul ori ii platesti clauza de reziliere. Cum Universitatea nu a fost de acord sa cedeze jucatorii desfacerea contractelor lor de munca cu clubul se putea face doar prin activarea clauzei de reziliere. Suma acestor clauze este de 237 milioane de euro. De exemplu daca vrei sa il iei pe Hulk de la Porto platesti 100 milione de euro CAT E CLAUZA DE REZILIERE. City a oferit 80 de milioane anul trecut ceea ce oricum era mult peste valoarea reala a lui HULK dar Porto a refuzat asa ca cine il vrea scoate banii de clauza iar cat valoreaza el de fapt nu prea contreaza. Si inca ceva. Liga profesionista de fotbal a depus o hartie la DNA in care spune ca cluburile care au luat jucatorii, impreuna cu jucatorii care au semnat un alt contract desi aveau unul cu Universitatea au activat practic clauza de reziliere si trebuie sa plateasca in solidar aceste clauze. ACEASTA E APARAREA LIGII LA DNA!

Firou (564 comentarii)  •  27 iunie 2012, 21:26

@bestfox. Daca nu esti Mititelu, esti unul dintre verii lui, asa bazaconii sustii. Craiova nu valora 237 de milioane decat daca puneai la socoteala si centrul orasului cu cladirea Prefecturii. Unii dintre voi nu il credeti nici pe Ioanitoaia, unul trup si suflet de al vostru, voi confundati Stiinta cu Barcelona. In acest spirit unul si afirma ca echipa promova sigur daca juca in B.

janpitesti (254 comentarii)  •  27 iunie 2012, 21:36

pe vremuri craiova,argesul si alte echipe de traditie din provincie faceau legea in trecut..speram sa mai vedem fotbal de calitate ca pe vremea lui dobrin si hagi,timpurile se schimba mereu..sper sa cititi..

Florin (2 comentarii)  •  27 iunie 2012, 21:52

Foarte bun articolul d-nul Ioanitoaia!Stiti ce propun eu pentru a putea ajuta echipa asta?ar fi bine daca Mititelu ar deschide un cont daca nu cumva exista deja iar noi sustinatorii Universitatii sa donam bani pentru a ajuta echipa sau sa cumparam produse ale clubului pentru a face cat de cat un buget pentru a incherba o echipa asa cum au salvat suporterii Borusiei echipa.dar sa se faca intr-un cadru legal si banii sa fie exclusiv pentru bugetul echipei.

BestFox (17 comentarii)  •  27 iunie 2012, 21:53

Eu nu am spus ca Universitatea valoreaza 237 milioane de euro. Eu am spus ca atat trebuie sa plateasca cei care au reziliat contractele si au activat clauzele de reziliere din contracte. Ca cei in cauza sunt Liga, Federatia sau echipele si jucatorii cum sustin cei de la Liga putin conteaza. Eu am lucrat la o firma prin 1996 unde aveam salariu vreo 300.000 lei si clauza de 50 milioane daca plecam la alta firma din acelasi domeniu mai repede de un an de la parasirea firmei la care lucram. Asa ca atunci cand am plecat am stat un an pe bara si apoi m-am angajat in acelasi domeniu. Asta e treaba cu clauzele. Daca sunt in contract si sunt legale le platesti.

BestFox (17 comentarii)  •  27 iunie 2012, 21:55

Sper sa citeasca si Ioanitoaia comentariile noastre.

bogdan-m (42 comentarii)  •  27 iunie 2012, 21:58

Domnule Ioanitoaia, clauza de reziliere de 5 milioane de euro din contractul lui Victor Piturca era realista? O comisie a FRF a decis ca daca este prevazuta in contract trebuie respectata, indiferent daca este realista sau nu. Atunci, aplicand acelasi rationament, de ce nu ar trebui aplicate si clauzele de reziliere din contractele jucatorilor Universitatii Craiova?

Pe de alta parte Curtea de Apel Bucuresti a dat o decizie care poate fi atacata prin recurs, dar care este aplicabila imediat. Asa ca pana sa-si faca Stiinta echipa de Liga a II-a trebuie rezolvata URGENT problema jucatorilor luati abuziv vara trecuta si a despagubirilor aferente. Asta in cazul in care avem pretentia sa se respecte legea in Romania si hotararile justitiei romane…

starchild (20 comentarii)  •  27 iunie 2012, 22:30

@BestFox, cum adica putin conteaza cine plateste? Ca asa vrei tu? Unde te crezi? Ca sa primesti bani trebuie sa initiezi o actiune paralela in daune, cu subiect si predicat.

Jucatorii au fost declarati liberi, ca efect al dezafilierii si au semnat cu alte cluburi interesate, prin exercitarea unui drept fundamental pe care il au si anume dreptul la munca. Decizia instantei nu priveste incalcarea acestui drept si nici anularea contractelor lor actuale. Dreptul la munca nu poate fi SUSPENDAT pe perioada unui litigiu de drept comun, nici macar daca o asemnea clauza este prevazuta in contract (contractul < legea).

Jucatorii si cluburile nu au nici o vina si nu au comis nimic ilegal sau nereglamentar, decat si-au continuat activitatile specifice in cadrul legal.

Deci nu mai vorbi prostii peste prostii. Compensatia se realizeaza de cei care sunt raspunzatori pentru decizia abuziva, si NU de cei care au beneficiat ulterior de efecte. Vorbim de o organizatioe care are personalitate juridica distincta (cauta sa vezi ce inseamna si ce presupune cu privire la decizie si reposnabilitate), buget propriu, si patrimoniu propriu ce poate fi eventual executat silit.

In ce priveste compensatia, si clauzele de care zici tu, nu se ajunge la 200+ milioane nici daca v-ati fi infiintat odata cu Cristos si ati fi avut echipa de apostoli. Si Piturca a pus clauza de 7 milionae sau cat a pus, si asta a generat intreg conflictul. Evaluarile se fac pe valoarea de piata, nu pe clauze de reziliere care sunt estimari finaciare subiective si unilaterale ale clubului contractant.

Sunt de acord ca daca Craiova ar fi castigat EL si CL, fara infreangere, in cei 2 ani in cauza (inclusiv asta fiind sub efectele acestei decizii) am fi vorbit de macar 100 de milioane … din pacate sistemul de compensatii nu functioneaza pe baza a ceea ce este posibil, ci pe baza a ceea ce este probail si usor de dovedit. Nu zic ca sunt de acord cu asta, dart pot sa te asigur ca nici un expert autorizat nu va presupune vreodata ca Craiova ar fi castigat si titlul si Liga Campionilor, uar clauzele pentru jucatorii lor sunt la nivelkul echipelor din G18.

Asa ca nu te mai umfla in pene cu sute de milioane, si ca nu te intereseaza cine plateste (ca pe restul ne intereseaza)… Se va face o expertiza asupra valorii de piata a jucatorilor (apropo … stii pe ce loc e Liga 1? 25,26 ceva de genul asta), parte aferenta de drepturi de televiziiune pentru liga respectiva, proiectii pe sezoanele anterioare in ce prioveste bilete, abonamente, comert specific si se va trece in continuare la blocarea conturilor si chiar la executarea silita a persoanei juridice responsabile pentru compensarea prejudiciului.

Pentru 200 de milioane, te asigur ca toate cluburile vor cere sa fie dezafiliate de urgenta…:))

Comentează