Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Neînvinși, dar triști

Deși a schimbat numai doi titulari, Tătărușanu i-a luat locul lui Lobonț și D. Goian pe al lui Chiricheș, urcat la mijloc, “naționala” a jucat mai slab contra Austriei decît a Elveției, mai șters. Nu-i exclus ca “tricolorii”, citez din […]

miercuri, 6 iunie 2012, 4:49

Deși a schimbat numai doi titulari, Tătărușanu i-a luat locul lui Lobonț și D. Goian pe al lui Chiricheș, urcat la mijloc, “naționala” a jucat mai slab contra Austriei decît a Elveției, mai șters. Nu-i exclus ca “tricolorii”, citez din Daniel Niculae, să fi resimțit oboseala deplasării și a cantonamentului efectuate la sfîrșitul unui sezon pretențios. Posibil, ceea ce nu scuză însă o evoluție mediocră, lipsită de lumină și de culoare.

S-ar cuveni ca Pițurcă et Comp. să salute rezultatul de marți seara, dar și să admită că remiza albă i-a nedreptățit pe austrieci, net superiori la toate capitolele. Posesie, număr de ocazii etc. Să nu uităm și că lui Arnautovici i s-a refuzat un penalty la atacul imprudent comis de D. Goian. Dacă se întîmpla invers și nu ni se acorda nouă un 11 metri clar, ce-am mai fi țipat ca din gură de șarpe!

În afara scorului, singurul aspect menit să ne mulțumească, echipa noastră a practicat iar un fotbal posac, demodat și trist, necăjit. Adesea, fotbalul ei a semănat cu antifotbalul!

Deoarece Grozav, care se remarcase la Lucerna, aproape nu s-a văzut la Innsbruck, Tătărușanu a preluat rolul de vedetă, intervenind magistral în 4-5 rînduri, salvator.  Încă o dată, Pițurcă a dovedit inspirație în clipa în care, în ciuda victoriei obținute în Elveția cu Lobonț, a decis să renunțe la portarul Romei și să-l titularizeze pe cel al Stelei. De notat și că selecționerul le-a arătat încredere cîtorva tineri, atît că promovarea acestora tre-buia începută mai devreme.

Cum “naționala” s-a întors fără înfrîngere din turneul helveto-austriac, gîndit și ca perioadă de pregătire, unii vor zice că nu-i cazul să fim prea drastici cu ea. Criticînd-o, i-am căuta noduri în papură. De fapt, în funcție de rezultate, nu de impresii, se alcătuiesc clasamentele și se cîștigă calificările. De acord, numai că, deși neînvinsă, reprezentativa noastră a rămas din nou datoare. A alternat momentele de reușită cu cele de neputință, iar primele au fost, din păcate, mai puțin numeroase.

Într-adevăr, echipa României demonstrează că a învățat să se apere atent și să paseze îngrijit, principalele ei calități, dar nu și să atace, asta încă nu știe, o depășește! Uneori dă senzația că se teme să treacă linia de centru, mărginindu-se să se strîngă în propria jumătate de teren, să plimbe mingea înapoi și lateral, să aștepte trecerea timpului. Eventual, dac-o apărea, să fructifice una din rarele ocazii de gol.

E prea puțin, de la Pițurcă și de la jucătorii lui vrem mai mult tocmai pentru că îi credem capabili de mai mult!

Comentarii (52)Adaugă comentariu

teddy (29 comentarii)  •  6 iunie 2012, 17:17

trist e putin spus … au fost jaloane … treceau austriecii de ei de parca jucau cu o echipa de mana a treia … iar atunci cand singurul remarcat ramane doar portarul chiar ca viitorul e sumbru …

vali12 (16 comentarii)  •  6 iunie 2012, 17:25

Intr-adevar, Tatarusanu a avut o evolutie excelenta si daca apara tot timpul asa cum a facut-o aseara ar putea sa fie printre cei mai buni portari din lume.Oricum a demonstrat ca merita postul de titular al nationalei.Problema este ca pentru o nationala competitiva mai ai nevoie si de niste oameni de atac iar nationala Romaniei din acest moment nu are atacanti,Grozav este doar un foc de paie (sper sa nu fie un al doilea Plesan-cel pe care presa l-a uflat dupa un singur gol marcat impotriva Germaniei) iar Daniel Niculae nu are ce cauta la nationala de fotbal (poate doar la cea de fotbal feminin).

n00b (4 comentarii)  •  6 iunie 2012, 17:25

mi se pare doar mie ca tatarusanu e complet retardat?

vasim (144 comentarii)  •  6 iunie 2012, 17:36

Mi mi s-a parut Goian cel mai slab de pe teren.
Chiriches mi s-a parut mai bun!
Apoi D. Niculae mi s-a parut al doilea slab jucator de pe teren dupa Goian!
Nu avea suflu dar nu inteleg de ce.
Obosit de ce doar e profesionist si inca e tanar nu ?
Ce sa zica Messi la cate meciuri a jucat tot sezonul ?
Apoi mijlocul nationalei a fost ca si inexistent!
Aici e marea problema a nationalei.
Aparare merge.
In atac mai carpim cu un Mutu sau Marica daca Tanase nu isi revine dar mijlocul ?
In afara de mijlocasi defensivi si de Torje care joaca la nationala tot timpul bine ce ne facem ?
Acolo tre sa isi bata capul Piti sa formeze un mijloc bun la nationala dar nu doar pe profil defensiv ci si pe profil ofensiv!
Oricum e bine ca au prins unpic de curaj si ca au avut ca tactica defensiva deja functioneza.
Practic acum Romania ar trebui sa mai aiba 3 meciuri amicale unde sa probeze si tactica ofensiva atunci cand o sa jucam acasa cel putin mergem la victorie nu ?

Steaua1986forever (1 comentarii)  •  6 iunie 2012, 17:39

@Noob…numele ti se potriveste, fara Tatarusanu in jocul cu austriecii se termina cel putin 0-3.

Franz (406 comentarii)  •  6 iunie 2012, 17:39

Asa e, bine insa ca nu am pierdut.

martzic (43 comentarii)  •  6 iunie 2012, 17:41

Singurul vinovat este PITURCA! Avem jucatori buni, dar nu avem nici o tactica de joc cu exceptia autobazei practicata de Piturca de ani buni incoace. Nu este ca si cum nu se stiau preferintele antrenorului de la bun inceput de aceea ma intreb de ce a fost Piturca preferat pentru pozitia asta? Ca doar sunt alti citiva antrenori Roamani mai buni ca el. Asta da dovada de prostie din partea FRF-ului.

Croitoru (7 comentarii)  •  6 iunie 2012, 17:41

Nea Ovi, puteai fii chiar mai aspru. Nu jucam nimic, o sa ajunga sa ne bata si maltezii ca cipriotii sunt mult inaintea noastra. Trist e putin spus, jalnic.

danm (17 comentarii)  •  6 iunie 2012, 17:47

Cu totii am fost dezamagiti de jocul prestat si cum in fotbal norocul nu tine o vesnicie in preliminarii va fi cazul sa etalam un altfel de fotbal daca in 2014 vrem sa dansam samba.

Kosti (28 comentarii)  •  6 iunie 2012, 17:48

Rezultate mincinoase, austiecii ne-au jucat in foi de vita. Parca vad ca pana la urma ne intoarcem tot la Tames si la Mutu si o sa ne rugam de Radoi si de Chivu.

Louvre (8 comentarii)  •  6 iunie 2012, 17:50

Echipa asta nu mai intereseaza pe nimeni.. fotbal zero, caractere zero! La ce ne putem astepta de la un barbugiu infractor? Sa adune slugoi de-a lu fecali si opincari din Tara Rromaneasca!

Teddy (10 comentarii)  •  6 iunie 2012, 18:03

ha-ha, la euro, cind ne invitau olandezii sa atacam si nationala lui pitzi facea joc tactic, aka Angelo Niculescu….
iar am ajuns aici

livius (17 comentarii)  •  6 iunie 2012, 18:03

Domnule, nu merita nici sa-i critici. Trebuiesc ignorati. Am copii in curtea scolii, care joaca mai legat. Auzi, oboseala ?! Vedetele noastre, au fost si titulari la mari echipe de club !? Suntem inexistenti. Putem anula lejer orice competitie in fotbal pt 2-3 ani cum ziceau aia in italia pt a curata acest sport de la frf, lpf in jos si nu pierdem nimic. Oricum nu stim concret care sunt cluburile inscrise in liga 1, ce include si cui apartine palmaresul fiecarui club, etc, etc. Si nu dezvaluim asta, desi ar fi foarte simplu, pt ca si presa ar suferi…

Thomas Mann (11 comentarii)  •  6 iunie 2012, 18:17

Daniel Niculae are un usor retard. Omul alearga in contratimp cu pasele coechipierilor si ia la tinta portarul in situatii in care 99,99% trebuie sa inscrie. Nici Chelsea n-a miscat cu Barca, dar a invins pe teren propriu cu un gol inscris la primul sut pe poarta, si a scos maximum posibil din ocaziile avute pe Camp Nou. Indarjire si determinare? Da, dar nu la ale noastre…astaaa, vroiam sa zic ai nostri. Ai nostrii…ca brazii.

putzi (1 comentarii)  •  6 iunie 2012, 18:17

Nationala a jucat? Cand? Ca eu am adormit dupa primele minute. Asta nu e fotbal, e deja prostie! Austria a fost cu 10 clase peste noi. Am revazut „trunghiul mortii” de la centrul terenului, cad mingea mergea pe linia de mijloc apoi, inevitabil, pasa inapoi. Si tot asa, la nesfarsit. Si tot putzirca e antrenor. La nesfarsit…

Franz (406 comentarii)  •  6 iunie 2012, 18:19

Beeei, daca luam 0-2 si 0-3 ce mai ziceati? Sunt totusi o victorie si un egal in deplasare, nu e de pus la zid echipa, nu va mai dati unii din voi rotunzi.

calinescu_ (20 comentarii)  •  6 iunie 2012, 18:30

SINCER, MA ASTEPTAM CA PRESA ASERVITA LUI GIOVANI SA RECUNOASCA CA FLORESCU A FOST CEL MAI BUN ….!!!!

valentin (6 comentarii)  •  6 iunie 2012, 18:32

Ce echipa nationala vrem fara tineri de perspectiva care sa joace titulari la cluburile noastre?

Nu avem atacanti. Nu avem extreme. Torje si Tanase sunt foarte modesti. Ce nu-l jucau aia la Udinese pe Torje daca era vreun zeu? Adica aia sunt prosti sau au ceva cu noi, nu?

Toata lumea are ceva cu noi si cu Razvan Lucescu care n-a fost lasat sa construiasca El o echipa nationala de viitor cu Surdu si mosnegii de la Brasov, nici la Rapid, nici la al-Allah n-o sa-l lase nimeni.

Pana nu apune generatia Corleone-Nasu-boierii Becali n-o sa vai vedem performante deosebite cu nationala. Daca va mai exista vreo nationala in vremurile acelea.

Gicu catre toti frustratii (13 comentarii)  •  6 iunie 2012, 18:32

astia sunt, cu astia defilam. Cum sa ataci, cind in liga I atacantii sunt portughezi, brazilieni, tunisieni sau sirbi? Cum sa ataci cu Grozav, care a jucat in total cam 15-20 meciuri oficiale la nivel de seniori? E bine ca-l baga, da’ mai trebuie sa avem si rabdare. Hai sa comentam dupa meciurile oficiale.

vali12 (16 comentarii)  •  6 iunie 2012, 18:43

@Louvre -vorbeste in numele tau si nu mai generaliza,pe mine chiar ma intereseaza nationala de fotbal a Romaniei si sunt convins ca la fel ca mine gandesc majoritatea romanilor,sau poate ca tu nu esti roman si este oarecum normal sa te intereseze nationala ungariei, a tiganilor,etc.

@putzi- de unde stii ca Austria a fost 10 clase peste Romania daca tu ai adormit de la primele minute ale meciului?

Bimbo (206 comentarii)  •  6 iunie 2012, 18:49

Lasa mai, Calinescule, ca Florescu nu e cel mai slab. Legatura cu fratii e fortata atata vreme cat pe Florescu l-a cultivat Razvan, care a fost la cutite cu Giovanni, ca si taica-su. Sau o fi Dodel si Nico mai buni?

n00b (4 comentarii)  •  6 iunie 2012, 18:54

@ Steaua1986forever.. amice, scopul unui meci amical, de pregatire, este… de pregatire, nu sa plimbi mingea in careu si in fata lui pana ti se scoala sa dai in ea! e de pregatire, da drumul la minge sa circule sa joace tugulanii fotbal, sa invete sa preia, sa paseze, ca la echipele lor de club au grija sa isi bata joc. Cum iti explici ca niciunul nu joaca ca titular pe afara ? Sunt praf si pulbere. Jucatorii nostri trag daca au chef direct la meci, nu la antrenamente, unde trebuie sa incerce sa evolueze sa devina mai buni. Nu! P.ula lor! gagici, bautura! Pai astia sunt sportivi? Te-ai uitat vreodata la viata sportiva si extrasportiva a lui Xavi de la Barcelona?
Pana si Duckadam spunea, mai diplomat, ca pe Tatarusanu nu-l prea atinge nicio critica. Ce crezi ca inseamna asta?! El e factorul perturbator in vestiar. Lui nu-i convine nimic, e contra a tot! E total retardat! Cum draq il vad astia ca mare portar nu inteleg!

n00b (4 comentarii)  •  6 iunie 2012, 18:56

@Thomas Mann complet de acord cu tine! Ambii Niculae, atat Daniel, cat si Marius sunt jucatori de moment. Astia nu au ce cauta titulari si sa joace un meci intreg. Si Mario Gomez, de la Bayern este un jucator de moment, dar el tot meciul pune probleme, nu ca Daniel Niculae, cu picioroangele alea, care nu es in stare sa preia mingea cum trebuie?

n00b (4 comentarii)  •  6 iunie 2012, 18:59

aud ca pe Tatarusanu vor sa-l cumpere nu stiu ce echipa! Foarte bine! Poate antrenorii aia nu au pe cine sa puna sa functioneze ca si ghizi pt. familiile lor sau pt. turisti, cum a facut Mancini cu Pantelimon!

marius (2 comentarii)  •  6 iunie 2012, 19:14

noi jucam antifotbal sa-i incurcam pe alti te doare sufletu.
dar intrebarea este cu cine sau cu ce antrenor il schimbap pe asta tot cu asta sau pe ala tot cu ala pe toti astia care fac jocul „baietilor destepti”din fotbal

Circus (1 comentarii)  •  6 iunie 2012, 19:16

Dl. Ioanitoaia nu a scris ca Tatarusanu e un mare portar, ci ca a aparat bine la Insbruck si e perfect adevarat. Nu a gresit nicio minge,, a scos in schimb vreo 4-5 foarte grele. Rezultatul i de datoreaza lui in mare proportie.

bazileon (18 comentarii)  •  6 iunie 2012, 19:49

Daniel Nic. e o muhaia absoluta (cum de-l tin aia de la Nancy? Poate face ceva special in vestiar.), Goian o figura trista, Tanase un expirat iremediabil iar Lazar, Bourceanu si Florescu nu au facies de Prima Reprezentativa.
Iar Piturca, egal cu sine, practica acelasi joc mizerabil (cred ca numai el si Neagoe il numesc fotbal). Scontez ca jucand la modul asta, mai multi adversari din preliminarii isi vor trage un glont in cap si poate ne vom califica. Dar, odata ajunsi la CM, ne vom face de bacanie. Sa plece Piturca, acum!
Sa vina un strain, sau Grigoras, sau Sabau, sau Ionut Popa, fie chiar si Magiun, dar sa plece P!
Si, va rog, putin respect fata de nea Angelo! N-are nimic in comun cu teroarea din Odorelu!

vlad (19 comentarii)  •  6 iunie 2012, 20:56

domnu ioanitoaia, e totaaaal vrajeala faza cu final de sezon greu, obositor…!!! niste lenesi!!! austriecii au jucat mai putin decat noi??!! grozav si niculae au facut 24 de meciuri in campionat, torje 16, florescu 16 (!!!)…. poate doar fundasii au depasit 30 de meciuri, deci care oboseala??!! putori, in frunte cu un antrenor slab!! :((

Weah (3 comentarii)  •  6 iunie 2012, 21:15

„fotbal posac, demodat și trist, necăjit” – f. corect. In acelasi timp, va mai intreb o data: de ce publicatia dvs. nu face nicio analiza metodica, specializata? De ce tot acest jurnalism de opinie? Niste domni, care ingineri, care mai stiu eu ce, isi dau cu parerea. Unde e situatia paselor (%, directia), a greselilor individuale, schema circulatiei mingiei, etc? Nu e si jurnalismul GSP, ca si al ProSport, tot demodat si necajit? La nivelul la care am putea scrie cam toti care comentam pe aici?

Marcus (279 comentarii)  •  6 iunie 2012, 21:18

Citesti pe net ca Piturca e multumit de jocul echipei si te umfla rasul.

tudorel (1 comentarii)  •  6 iunie 2012, 21:24

Observatii pertinente. Suntem praf cu Piturca in frunte. Am o intrebare:de ce nu il mai alinta nimeni Piti? Pentru ca le-a ajuns apa pana la gat.

Suman gri (inchis) (3 comentarii)  •  6 iunie 2012, 21:40

@Louvre: bunicii tai in ce umblau, sclifositule, in pantofi de lac? Sigur nu, ca aia care umblau in pantofi de lac mai demult, aveau bun simt si vb frumos de opincari. Du-te mai bine si mai pupa dosul lui Arpi, sa retraiesti senzatiile tari cand le faceati cizmele, ca se pare ca le duceti dorul.

lucius (1 comentarii)  •  6 iunie 2012, 22:08

inca odata se dovedeste cat habar are Piturca de fotbal: adica ZERO. O fi fost el golgheter (covrigar) pe vremea lui, dar ca selectioner e varza murata. Prin faptul ca face schimbari tactice intr-un meci amical (in min. 91 daca nu ma insel – il introduce pe Maxim in joc) dovedeste cat de „pe langa” e. Daca tot ai libertatea sa faci mai multe schimbari intr-un amical, o vei face, pentru ca vrei sa testezi jucatorii – si asta lasându-i sa joace macar un 5 minute acolo (ca sa se poata afirma)… in schimb, schimbari in min. 91 n-am vazut, decat in cazuri extreme, in meciuri ft importante, cu scop tactic de a mai castiga timp. … probabil a vrut sa tina scoru’ la 0:0 cu Austria – atunci se intelege. ..ce sa mai zicem?! atata timp cat papitoiu’ asta conduce nationala (chiar si infatisarea lui spune multe despre stilul si cultura lui – ca n-are) vom merge din ce in ce in mai rau. cat despre jucatori: amatori 🙂

unvot (4 comentarii)  •  6 iunie 2012, 22:33

Daca altfel nu suntem in stare, poate ca aceasta este solutia calificarii: „un fotbal posac si demodat”. Oricum, Daniel Niculae nu se incadreaza. El este pur si simplu „varza”. GO ROMANIA!

cheroke (14 comentarii)  •  6 iunie 2012, 23:11

@n00b bai cretinule nu vezi ca esti singurul care nu-l vede pe Tatarusanu mare portar? ori esti dus cu pluta ori esti vreun concurent direct care mori de invidie ca nu ai valoare si nu poti avea pretentii sa joci in fata lui

Cheetah (2118 comentarii)  •  6 iunie 2012, 23:15

Cu riscul sa par picat din cer, intreb intr-o doara:
Dar noi nu vom juca acum la Euro 2012?
Nu e retoric-ironic, char nu mai stiam. Dar m-a lamurit un vecin ca asa e, nu suntem acolo.
Ca eu stiam ca Nationala Romaniei de acum 18ani era in sferturile de finala in State la World, iar Euro era un fel de relaxare pentru generatia Hagi.

Pai daca e asa, ce discutam noi de meciuri cu Austria si Elvetia, si alea modeste? Pai echipele astea parca nici nu contau in fotbalul inter-tari, din ce mi-aduc aminte.
Pai daca e adevarat ce-mi spuneti, ca am ajuns sa jucam meciuri de pregatire cu acestia in loc de Brazilia, Chile sau Argentina, inseamna ca deocamdata, nu avem ce discuta despre Nationala. Cu toata parerea de rau pentru ai nostri, care posibil ca se straduiesc sa dea ce au mai bun in ei pe teren.

c0stellino (2 comentarii)  •  6 iunie 2012, 23:28

De acord cu ce ati scris , mai putin la final cand credeti ca Piturca si echipa pot mai mult …..Asta nu o mai cred …..

lila (47 comentarii)  •  7 iunie 2012, 0:34

amice, tu esti si trist, si invins! aprinde focul si stai „la gura sobei” ori, pentru ca e vara, dute „la pescuit”!

CIABATTA (11 comentarii)  •  7 iunie 2012, 0:59

Asa conducatori (SANDU & DRAGOMIR), asa antrenor (PITZI), asa jucatori…

PESTELE de la cap se impute!!!

E de mult timpul! TREZESTE-TE ROMANE si DNA!!!

Jos cu SANDU & DRAGOMIR!
Jos cu INCOMPETENTA si HOTIA!

motanul incaltat (603 comentarii)  •  7 iunie 2012, 2:47

Sa imiti jocul Barcelonei-e imposibil,asa ca preferi genul Inter sau Chelsea.Dar asta e de inteles daca esti intr-0 semifinala … Dar in meci amical cu Elvetia si Austria ,asta inseamna dezastru. Se pare iar ca vom incerca sa mergem la olimpiada la matematica,cind ,dupa primele 2-3 rezultate negative ,vom incerca o matematica imposibila,care sa ne permita vreo calificare,oriunde.Numai,ca din nou,aceea matematica va fi dura si necrutatoare cu noi si nu va iesi asa cum vrem noi….Va fi insa banal de simpla cu echipe ca Germania,Spania sau Olanda ,adica 7 meciuri,21 puncte,calificata dupa primul loc.Si atunci,cind matematica asta iar nu va merge la noi,ne va ramine doar literatura de proasta calitate unde putem sa scriem mii de pagini,fara niciun folos pt.calificare la vreun turneu final european sau mondial.

Augustin (268 comentarii)  •  7 iunie 2012, 8:04

Chestia cu oboseala e o prostie pentru ca jucatorii nostri din strainatate mai mult s-au odihnit pe banca de rezerve decat au jucat.

Trasca (2 comentarii)  •  7 iunie 2012, 8:11

Inaintea jucatorilor trebuie schimbata mentalitatea. In loc sa jucam, noi fugim de joc si ii impiedicam pe adversari sa joace.

viktor (278 comentarii)  •  7 iunie 2012, 8:15

Jocul continua sa fie inchistat si Piturca nu pare omul care sa il poata schimba. El vede fotbalul gresit namai ca rezultat, pentru el, nu pentru public.

Online (24 comentarii)  •  7 iunie 2012, 9:36

E clar ca tot online sau la televizor vom urmari meciurile si de la urmatorul turneu final…piturca joaca la rezultat..problema e ca stilul lui de joc ne va aduce mutle egaluri si vom sta la mana altora…pacat…(Nici nu avem jucatori de atac cu care sa poti schimba stilul de joc..sa fim seriosi…)

Puppinkuresku (10 comentarii)  •  7 iunie 2012, 11:38

CIABATTA are dreptate . PUNKT !!
NU NU CALIFICAM IN VECIIII – VECILOR . AMIN. !?

raul ionut. (3 comentarii)  •  7 iunie 2012, 14:38

SINCER:AM VAZUT PE VIU MECIUL CU AUSTRIA SI CHIAR MA SURPRINS CAT DE -DEFAVORIZATA-A FOST AUSTRIA CARE AU JUCAT SUPERB:STAU SI MA INTREB CUM VEI BATE TU ;TURCIA SI OLANDA CAND AI O POSESIE IN JOC DE NUMAI 34 la 76.jalnic,cu o nationala ca AUSTRIA loc75.hai sa fim seriosi nu sunt pesimist dar cu asa ANTIFOTBAL-NU NE VOM CALIFICA ;MAI ALES LA MONDIALE:AVEM JUCATORI MEDIOCRI CU UN JOC MEDIOCRU-DOAR CATEVA SCLIPIRI SI ATAT;DM-LOR:SA VA FIE RUSINE MAI ALES FRF;IAR GAZETARI AR TREBUI SA FACA MULT MAI MULTE PROTESTE INPOTRIVA FRF:MERCENARI SI BATAIE DE JOC:SUNTEM DE RASUL EUROPEI JUCAM POATE CEL MAI DEMODAT SI URAT FOOTALL DIN LUME:IAR IN GRUPE O SA VEDETI CA OLANDA;UNGARIA SI TURCIA PAI ASTIA O SA SPELE PE JOS CU TOT ANTI-FOTBAL-UL NOSTRU—RUSINE–

gilos (328 comentarii)  •  7 iunie 2012, 14:51

Salut nea Ovi,

Am jucat foarte prost, iar rezultatul ne favorizeaza. Nu prea vad cu ochi buni calificarile pt CM.
Dar nu cred ca este corect ca Piturca sa fie facut responsabil pentru tot. Suntem in oarece progres pt ca acum , chiar daca n-am jucat bine, macar am obtinut rezultate. Pe vremea lui Razvanel nici nu jucam bine si nici rezultate nu aveam. Am pierdut doi ani aiurea cu cercelatul selectioner. Puradelul facea echipa cu finii lui, petarde de jucatori gen Surdu, Roman, Apostol, Ropotan etc si ne-a dus aproape de locul 70 in clasamentul FIFA.

Demian (2 comentarii)  •  7 iunie 2012, 15:31

Auzi la Piturca, echipa e pregatita pentru preliminariile mondiale! Asta ne crede prosti sau orbi?

Razvan (44 comentarii)  •  7 iunie 2012, 15:52

Pe draq progres, care progres, gilos, cand nu tragem un sut pe poarta si nu avem o ocazie clara in doua meciuri? Nu am pierdut pentru csa au fost amicale, in meciuri oficiale luam cate 2-3.

Gatu (1 comentarii)  •  7 iunie 2012, 15:56

Mie imi place de domnul Piturca. Are freza misto si face declaratii sucare. Plus ca stie barbut.

Comentează