Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Paszkany și CFR: mîndrie și jignire

Pe parcursul dialogului publicat vineri în Adevărul, Arpad Paszkany se arată mîndru de ce a realizat în Gruia, o echipă, un stadion și, mai presus de ele, o atmosferă propice perfor-manței. Iată de ce nu-și ascunde speranța că în curînd […]

vineri, 1 iunie 2012, 3:32

Pe parcursul dialogului publicat vineri în Adevărul, Arpad Paszkany se arată mîndru de ce a realizat în Gruia, o echipă, un stadion și, mai presus de ele, o atmosferă propice perfor-manței. Iată de ce nu-și ascunde speranța că în curînd CFR “va fi un brand al Europei de Est”.

Deoarece formația sa a cucerit 8 trofee în ultimii 5 ani, inclusiv 3 titluri de campioană, mîndria patronului e de înțeles. Se justifică pe deplin. De notat și că investitorul afirmă că se va retrage definitiv și irevocabil în cazul în care va apărea ceva necurat privind clubul pe care-l finanțează. Dovezi, nu bîrfe. Probe, nu zvonuri. Implicit, dezminte ferm că l-a plătit vreodată pe Ion Crăciunescu pentru ca președintele CCA să-l ajute la delegări.

Personal, îl cred pe domnul A. Paszkany. Sînt convins că n-a virat bani în contul lui Crăciunescu nici prin Insulele Cayman, nici prin Insulele Bermude, nici pe nicăieri! Dacă arbitrii au favorizat-o uneori pe CFR, ceea ce nu se poate nega, s-a întîmplat ca urmare a erorilor comise de fluierașii respectivi, nu la indicația șefului lor. Pe de altă parte, sigur că trupa din Gruia n-a fost o victimă a cavalerilor fluierului.

Din păcate, într-un anume punct al convorbirii, intervievatul scapă hățurile sau, ca să fiu mai elegant, exagerează. Probabil intenționat, falsifică realitatea în momentul în care, deși avertizează că nu vrea să jignească, o face declarînd senin că “U Cluj nu există în afara județului Cluj”! Și nu se lasă, se grăbește să invoce niște statistici, întocmite de cine și cînd?!, conform cărora “71-73 la sută din ardeleni țin cu CFR”!

De data asta nu-l mai cred. Rivalitatea sportivă e una, respectul pentru adevăr e altceva, noțiunile nu se confundă, dar nici nu se exclud.

Concret, mă îndoiesc că dragostea față de “șepcile roșii”, ale căror tricouri le-au purtat de-a lungul timpului, selectînd de pe o listă mai lungă, internaționalii Aurel Guga și Andrei Sepsi, Lazăr Sfera și Mircea Luca, Zoltan Ivansuc și Remus Cîmpeanu, Ioan Ovidiu Sabău și Mihai Adam, se oprește la granițele județului și moare acolo!

Greșit, în ideea că decenii la rînd U Cluj a reprezentat una dintre cele mai puternice și mai iubite echipe din fotbalul românesc, un simbol. Între altele, cîștigătoare a Cupei României în 1965, de mai multe ori finalistă, locul 3 în campionatul 1971-1972 etc.

Tocmai pentru că Arpad Paszkany pare să nu cunoască asemenea amănunte sau le ignoră, îmi permit să-l informez ce propunea tînărul Iuliu Hațieganu, academicianul de mai tîrziu al cărui nume îl poartă în prezent Universitatea de Medicină și Farmacie din Cluj, la fondarea clubului U: “Scopul nostru nu e de a crea campioni, ci oameni sănătoși. Nu recorduri, ci armonie. Nu ură, ci ca-maraderie. Nu speculă, ci jertfă”. Frumos, domnule Paszkany, așa-i, nu simțiți nici o emoție și nici un regret?

Comentarii (275)Adaugă comentariu

albusibiu (95 comentarii)  •  1 iunie 2012, 15:46

„Nu ură, ci ca-maraderie.” Multumesc, ati spus tot, domnule Ioanitoaia. Deci cum ramane cu realitatea si numai realitatea, nu?

dan (12 comentarii)  •  1 iunie 2012, 15:47

Si totusi cu cine tine Ardealul in lipsa U,
Da daca U s-ar bate la titlu cu CFR poate ar tine cu U , in cazul performantelor lui CFR de ce ar tine cu U, doar ca asa vor miticii? Cred ca e timpul de pensionare d-le….

jorgecosta (12 comentarii)  •  1 iunie 2012, 15:55

Ajungem si la acest subiect sensibil pentru unii.Din pacate, d-le Ioanitoaia, ma tem ca Arpi a spus adevarul, mai mult, e ceva ce se vorbeste si in Cluj, ca fanii lui U sunt doar in oras si asta e adevarul.Eu stau in Salaj, si cand merg acasa intalnesc case care au arborat in fata steaguri alb-visinii.Eu n-am vazut niciodata simbolul lui U undeva in afara orasului Cluj-Napoca.Si ce spunea Iuliu Hatieganu a fost facut praf de sUporterul care a trantit o caramida in capul jandarmului in urma cu ceva ani sau de cei care injUra CFR-ul la fiecare meci al lor pe teren propriu, indiferent daca adversarul lor se numeste CFR sau alta echipa.U Cluj, din pacate pentru sus-numitul, regretat doctor a devenit o echipa de frUstrati, de invidiosi, plini de ura si aversiune din cauza unei echipe mai mici, dar mai inimoase si mai calde, motiv pentru care spectatorii acestei echipe sunt in primul rand familiile.Multumim, d-le Ioanitoaia pentru inca un deserviciu adus corectitudinii si bunei informari.

Vlad (2 comentarii)  •  1 iunie 2012, 15:57

La fel ca mama si Albei ca Zapada cand se uita in oglinda, si Paszkany nu mai are loc de propriile-i laude. U’ Cluj a fost si va ramane cea mai iubita echipa din Ardeal cu sau fara voia lui :))

mda (73 comentarii)  •  1 iunie 2012, 15:58

Marea problema e ca in jurul Universitatii se invarte o ura imensa, care s-a manifestat si se va mai manifesta prin violente.

Pupinkuresku (10 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:00

Nea OVI , fotbalul romanesc are alte probleme !? Cred ca ar trebui sa ai alta atitudine, nu bla-bla-bla despre ce zice unul sau altul ! Gazetariiii care se ocupa de fotbal au datoria sa critice ce este PUTRED si cred ca la noi este in proportie de 90% . Asta asteapta lumea care iubeste acest sport. Asa ca la munca, daca ai CURAJUL necesar, sau te afli in corul coruptilor ???

unul (13 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:00

domnule ioanitoaia sa va para bine ca Arpi recunoaste cei 29-30 % care tin cu u in Ardeal,el pe langa cei de la u este un gentlemen pt. ca nu de putine ori cei din conducerea universitatii sustin ca ” numai u ” exista ,dealtfel acesta este si sloganul caramidarilor din cluj:)), dar noi Clujenii stim bine ca in Cluj-Napoca sunt 2 echipe : CFR si Sanatatea Cluj restul sunt chiriasi !!!

BASSA_STEAUA (5 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:01

cfr este un club care a castigat atatea trofee NUMAI SI NUMAI CU AJUTORUL ARBITRILOR…….UITATI VA PE STATISTICI SI LA ACELE MECIURI,DOMNULE IOANITOAIA……VEZI FINALELE DE CUPA SAU SUPERCUPA,CU URZICENI,VASLUI,….ETC…ETC….ARBITRII iau facut campioni pe HOTII DE LA cfr.

Radu (4 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:02

Pai URA din partea cui este? Nu a celor de la „U”? Nu suporterii lor au nenorocit un jandarm nevinovat? Nu un oficial de-al lor a lovit un jucator advers?
Ce a fost acum 50 – 60 de ani este istorie! Nu e bine sa uitam, e adevarat. Indraznesc insa sa-i aduc aminte acestui elefant al presei (cand spun elefant ma refer la memoria animalului, deci nu este o jignire) ca ani la randul U Cluj a reprezentat o echipa de mana a doua care slujea in genunchi echipei Dinamo Bucuresti. Eu fiind copil am mers la multe meciuri jalnice a lui U. De ce nu puteti accepta ca se pot naste echipe noi (cu nume vechi), ca se poate schimba mentalitatea, ca titlul si cupa pot fi castigate si de cei din provincie, ca fotbal si nu in ultimul rand oameni EXISTA si in afara BUCURESTIULUI. Inca mai trebuie sa luptam pe frontul acesta si ma astept (sau mai bine NU) de la ziaristi care se pretind OAMENI nu carpe sa schimbe mentalitatea, sa accepte si alte echipe. Sunt pline site-urile de sport de stiri de toata jena, dar sunt stiri cu STEAUA, DINAMO, RAPID, VASLUI,…. De Ardeal numai de rau…. Asta arata cata frustare s-a adunat in voi. Inchei aici ca nici nu merita sa mai scriu ceva. Cine are minte a inteles mesajul.

Sorin (1 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:04

Domnule Ioanițoaia, sunteți printre puținii care mai respectă tradiția! Felicitări! Majoritatea clujenilor țin cu Universitatea datorită faptului că „U” ESTE O IDEE !… clujenii nu pot fi prostiți sau cumpărați cu niște trofee căștigate într-un campionat cel puțin suspicios… iar acum vor urma „campionii comentariilor”, așa-zișii „postaci”, care știu mai bine ca nimeni alții să arunce cu noroi… nUmai ” U ” !!!

Radu (4 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:06

Revin cu un nou comentariu: un prieten de-al meu care lucreaza in Germania a devenit „vedeta” unei petreceri cand lumea a aflat ca este din Cluj, adica din orasul unde joaca CFR. Na, pe asta cum o mai comentati?

edy (15 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:06

Acest CFR Cluj este cea mai monstruoasa,mai mizerabila si mai nenorocita echipa care a existat de la desfiintarea defunctelor Victoria si Flacara Moreni…Restul e tacere…

Numai „U” (1 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:06

s-a vazut cand a jucat „U” la Alba cat de iubiti is cfr-isti in Ardeal …

Sibelius (30 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:06

Ardelenii nu au fost niciodata „ultrasi” ai echipei locale. Fiecare generatie a avut echipa/echipele ei favorite: Steaua, Dinamo, Craiova, Rapid sau Sportul Studentesc. La 25-35-45 de ani nu te transformi peste noapte din rapidist in ceferist, sau daca o faci esti doar un (alt) suporter de rezultat.
Paszkany o sa poata vorbi despre suporterii lui CFR peste minim 10 ani.
@dan: urca-te intr-un tren de navetisti, mergi intr-o scoala sau intr-un bar si fa un sondaj. O sa vezi ca pe foarte multi nu-i intereseaza cat de „ardeleana” e o echipa sau alta.

xaba (13 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:07

Nu credeti ca 71-73% din ardeleni tin cu CFR? Acesta este un argument? (???).
Uite, eu cred! (si nici acesta nu este un argument).
Cat despre relatia echipei U Cluj (de azi) cu ideea lui Iuliu Hatieganu pot sa va spun un singur lucru: ea nu exista. Mai mult, saracul Hatieganu se invarte in mormant cand vede unde a ajuns acest club.

Dac.Impielitzat (39 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:08

“Scopul nostru nu e de a crea campioni, ci oameni sănătoși. Nu recorduri, ci armonie. Nu ură, ci ca-maraderie. Nu speculă, ci jertfă”.

atat de frumos!
ce sa mai spui ca sa nu fie vorbe aiurea?
foarte frumos!

one (1 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:09

perfect adevarat…

sa fii suporterul unei echipe inseamna atasament fata de club, culori si performante chiar si atunci cand, cele din urma lipsesc

cateva titluri castigate in conditii mai mult de suspecte cu greseli antologice de arbitraj nu pot atrage suporteri si forma un club cu blazon… Pot atrage o turma de indivizi ca cei care comenteaza impotriva autorului articolului

cfr de azi este continuatoarea peste timp a victoriei, a flacarei moreni sau a fc olt scornicesti, creatii aritificiale sustinute prin metode ilegitime si coruptie, iar multi dinre suporterii ei de pripas au virulenta si argumentele militienilor comunisti..

Cata (141 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:10

Daca Paszkany a spus chestia asta, probabil ca a exagerat, intr-adevar. Asta imi pare ca e singura boala a conducerii CFR-ului, exagereaza cand e vorba de numarul fanilor echipei. Posibil sa fie abordarea lor de marketing si imagine, cine stie.

Mephisto (25 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:11

D-le Ioanitoaia, va intreb daca credeti ca citatul Dr.iuliu Hateganu este respectat de suporterii lui „U” de azi .Ma refer la nou venitii in Cluj care locuiesc in Manastur si habar n-au de iubirea adevarata pt U. Am fost de rusalii pe maull Balatonului si am recitit cartea lui Chirila, Sepcile rosii si mi-au dat lacrimile pt ca am vazut pe net meciul acela cumplit intrerupt U_CFR. Da in acartea aceea alaturi de Dr Hateganu la pagina 12 e amintit si bunicul meu care se invirste in mormint ca echipa infiintata de ei e azi condiusa de un MIRLAN REGATEAN PENAL.Asta e Valter alias Bucse sau Busca care e cautat de poitie prin Germania si austria. tare as dori ca U sa-si revina si sa-si pastreze talentele pt ca noi nu am apelat de-a lungul vremulrilor la Pahontu sau Dridea, e adevarat Traian Georgescu a fost ploiesten dar a devenit un uist adevarat. Sa scapam Clujul de suporterii dezradacinati care au nimerit din greseala prin capitala ardealului si sa fie repusa echipa asta in adevaratul sau drept. Sa fie vesnic o echipa studenteasca dar far pseudo studenti gen boxerul acefal Bornescu. Sa auzim numai de bine.

gigel (1 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:11

Conceptul in care toti ardelenii si tot ardealul tine cu echipele din Cluj l-am intalnit doar in acest oras.
Lumea e un pic cam satula de aerele de superioritate ale multora din Cluj.

Neo (1 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:12

Ca de obicei – doar aberatii – ca doar in gazeta nu se scrie altceva. Paszkany vorbeste civilizat – Ioanitoaia e acid – dar daca are dreptate „unguru’ ” – s-a descoperit cauza aciditatii.

andreipopa (5 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:14

Domnule Ioanitoaia, v-am urmarit pina acum trei ani fiecare emisune de sport si va apreciam profesionalismul dvs. De ceva ani incoace pe baza banilor incasati de la Becali, Borcea et comp., jurnalismul dvs. a devenit al unui amator. Jigniti, aduceti aluzii rautacioase, loviti in tot ce merge in afara Bucurestiului. Daca tot vorbiti de perioada veche, uitati cand Dinamo si Steaua luau abuziv jucatori din tara? Uitati ca performanta s-a facut prin frauda de 30 de ani? Paskany nu s-a referit la trecut ci la prezent. Am colegi in tot ardealul si va spun cu mandrie ca la meciurile importante ale CFR-ului am fost sunat sa le cumpar bilete, au fost prezenti, s-au bucurat si intristat ca orice cfr-ist. Nu am primit un telefon pt un derby pe Cluj Arena, dimpotriva, cand am sunat amici sa mergem la meci la U, au refuzat politicos pentru ca le-a fost frica de galerie, de manifestarile acestor huligani ce nu au nimic cu spiritul universitar!!! Oricum toate calomniile, acuzatiile si murdariile la adresa CFR-ului ne mobilizeaza si ne da incredere ca suntem cineva in aceasta tara. Hai CFR!

gica10 (37 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:15

Nu stiu unde vrei sa bati nea Ovi?
Vrei sa fi obiectiv?Parerea mea ca te cobori la nivel de barfe si zvonuri.Eram curios de parerea dvs. vizavi de greselile din fiecare etapa a returului impotriva CFR,si cu toate astea scorul declarat al greselilor impotriva CFR se ambitiona sa ramana(conform GSP) la acelasi nivel 5 din turul campionatului.Cand doar intro etapa s-au numarat (nu de catre mine ci de catre comentatori care numai proCFR nu pot fi acuzati ca ar fi) cate 4,5 greseli majore…..
Eram curios sa vad de la un respectat jurnalist (ca Ovidiu Ioanitoaia) parerea obiectiva vizavi de pozitia unui organ federal(LPF) care transmite unei instante europene date false si masluite.Asta trebuia sa fie rolul dvs. si nu de comentator subiectiv al unor barfe.
Din pacate asta este nivelul societatii romanesti si implicit al jurnalistilor sportivi.

vasglo (208 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:15

Nea Ovi,

Esti prea subtil ca sa intelega si unul ca @albusibiu…:))

v1ad (16 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:18

ce ma poate enerva la culme este momentul cand un gazetar din bucuresti incepe si ne explica noua (clujeni in particular si ardeleni in general) cum sta treaba cu cfr si u.
Are dreptate ungurul. cfr nu e cea mai iubita in cluj, dar in ardeal cu siguranta

mda (9 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:20

nu sunt suporter al „U”, dar tare mi-ar place sa vina cineva cu CARACTER, sa investeasca si in 2-3 ani sa se uite de cfr. daca cfr a luat 3 titluri in 5 ani, „U” sa ia 5 titluri in 5 ani, dar tocmai asta e marea problema a acelei zone din estul Europei, lipsa de caracter, de mentalitate nici numai zic si uite asa se nasc embrioni care se dau zmei, uitand de unde au plecat.

Cristian Pintea (1 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:21

CFR e o societate comerciala care are ca obiect e activitate fotbalul. U Cluj e o echipa de fotbal care pentru a exista are nevoie de bani.

Daca U Cluj s-ar desfiinta ar ramane o legenda daca CFR Cluj s-ar desfiinta ar ramane o amintire.

Nu exista si nu va exista grad de comparatie intre cele 2 echipe.

HAIDE U!

Maxim (2 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:23

La cita mizerie iese din gura celorlalti patroni si conducatori, Paszkany este demn de admiratie. Si ce daca a exagerat, toti invingatorii au dreptul sa o faca, intr-o oarecare masura. Daca „U” cistiga, in directia CFR-ului se arunca cu foarte multa mizerie. Daca victoria era de partea Vaslui, Porumboiu spunea ca FC Vaslui este de zece ori mai bun, iar CFR doar pacalesc fotbalul. Daca Steaua lua campionatul prin miracol, Becali si-ar fi batut joc de CFR ziua imprejur prin intermediul presei. Daca Dinamo isi pastra parcursul bun, Borcea dansa acum pe la televizor si declara ca CFR n-a avut nici o sansa si ca Dinamo e cea mai buna. Deci, toti ar fi avut declaratii mult mai arogante decit Paszkany. In acest caz care este sensul articolului ? Sa demonstreze ca patronul CFR este un om fara respect fata de „U”, sau fata de fotbal in general ? Pai, chiar si daca ar fi asa, orisicare alt patron sau conducator este mult mai urit din acest punct de vedere. Prin urmare, concluzia e una, CFR si Paszkany sint cea mai armonioasa echipa din liga 1, emana liniste si profesionalism. Puteti scrie multe articole in care sa incercati sa demonstrati opusul, dar cind oamenii il asculta personal pe Paszkany si apoi il compara cu ceilalti oameni importanti din fotbal (aici intra si numerosi oameni de presa, ex. Ioanitoaia) ei isi dau seama imediat cine sint campioni si oameni sanatosi, iar cine sint hienele care destabilizeaza complet fotbalul romanesc.

zen_Cfr (14 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:23

Da. Si eu ma simt aiurea cand aud declaratii dinastea din partea conducerii CFR. Nu sunt de acord, U Cluj este o echipa iubita si cu traditie bogata, si cred ca ar trebui sa exista mai mult respect in declaratii, mai mult cumpat.
Eu personal, dar cred ca nu sunt singurul, ma dezic de astfel de afirmatii. O zi buna

cdc (3 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:26

varsta isi spune cuvantul in cazul autorului acestui articol.
„mare om, mare caracter”

vasglo (208 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:28

P.S.

Nea Ovi, credeti ca dl. Arpad ar mai fi investit vreun euro in fotbal daca parneneri de competitie ar fi fost echipe din Ungaria, nu Steaua, Dinamo, Rapid, U. Cluj, etc…????

Serpex (1 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:29

Imi place de suporterii CFR-ului ca sunt tare multi cand e vorba de comentarii pe net.Stau si ma intreb unde erati in timpul meciurilor cand stadionul era mai tot timpul pe jumate gol.A trebuit sa vina Steaua in cupele europene ca sa se umple, a trebuit sa vina Steaua din nou in ultima etapa ca stadionul sa fie plin.In rest pe unde erati toti daca sustineti ca sunteti cei mai iubiti in Ardeal…sau sunteti doar suporteri de tastatura?

forza cfr (3 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:31

U are un numar mai mare de suporteri dedicati, dar CFR are in Cluj majoritatea tacuta.
probabil si-n judetele invecinate majoritatea tin cu CFR dar mai sunt inca multi care tin cu echipele bucurestene.
apropos de arbitraje anti cfr , la meciul cu vaslui tudor ne-a refuzat un 11m clar in min 85 recunoscut si de porumboiu.
lista e mai lunga dar macar retineti-l pe asta stimate domn daca aveti un dram de bunacredinta.

dan.f (33 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:34

Surprinzator de slab articolul, s-or fi terminat subiectele?! Citatul lui Iuliu Hatieganu a fost singurul care a meritat citit, dar ma intreb cati din actualii suporteri ai lui U, si nu numai, cunosc sensul acestor cuvinte: „oameni sanatosi, armonie, camaraderie”… Cred ca in fotbalul romanesc, nimeni nu mai crede in astfel de cuvinte, deci cu atat mai slab articolul.

Honore de Balzac (2 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:35

Domnu’ Ionaitoaia, incercati sa fiti mai obiectiv , daca se poate. Nu cred ca cer foarte mult, se stie ca dumneavoastra aparati interesele echipelor din Bucuresti si loviti tare in Cluj, mai precis in CFR de fiecare data cand aveti ocazia. Probabil ca Pazskany a avut informatii cand a spus ca 71 la suta din ardeleni tin cu CFR, poate asa se prezinta lucrurile in momentul de fata, pentru ca eu va asigur ca, Florian Walter, bucurestean fiind n-a fost pe placul fanilor lui U. se face schimbul de generatii, nu mai tine atata lume cu U Cluj, cum tineau pe vremuri, sa stiti.. in maxim 2 ani de zile, daca CFR continua sa domine fotbalul romanesc, o sa va schimbati si dumneavoastra discursul.

halley (4 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:37

Stimate Domn !
Ca sa intelegi acest fenomen trebuie sa fi clujean in primul rand si sa traiesti aici in Cluj. Subiectul acesta are radacini cu mult mai adanci decat si-ar inchipui uni sau alti. Maestre, clujenii adevarati tin cu CFR, intr-adevar poate sunt mai putini in oras decat sustinatorii lui „U”. De ce? Pentru ca acest oras minunat a fost colonizat cu forta, cu 100.000 de agricultori, muncitori, mineri din toata tara, in epoca de aur. Istoria lor incepe in momentul cand orasul si-a schimbat denumirea in Cluj-NAPOCA ! Au fost construite ghetourile din Manastur si Marasti, care nici astazi nu fac parte din acest oras. Suporterii lui „U” sunt a doua si a treia generatie, sunt inca straini in orasul „lor”, se confrunta cu tulburari grave de identitate ! Au fost manipulati si folositi in scopuri electorale de Funar, trist, dar ei reprezinta o clasa sociala care lasa foarte mult de dorit. Oare Paskani exagereaza? Nici vorba ! Sunt convins ca nici nu se asteapta sa fie inteles. Va recomand ca bibliografie OBLIGATORIE declaratile lui Walter, acolo o sa gasiti toate raspunsurile pe care le cautati si aici nu ma refer la frustrarile si complexele sale personale, vorba lui, de „mitic” !

jorgecosta (12 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:38

Daca Iuliu Hatieganu ar fi astazi in viata, sunt convins ca si-ar fi dorit ca motto-ul scris la sfarsitul acestui articol sa apara scris cu litere aurite la intrarea in stadionul Constantin Radulescu.

cris (25 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:39

u cluj a pierdut si pierde imens ca imagine de pe urma prieteniei cu dinamo, confirmata apoi prin venirea unui investitor dinamovist. care, in sfarsit, a plecat.

adi (180 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:40

Domnu’ Ovidiu, Universitatea Cluj de astazi nu mai are nimic in comun cu Universitatea din Cluj, doar numele. CFR-ul scrie istorie in prezent, nu traieste in anii ’70, ’80. Si, la cate nedreptati s-au spus la adresa CFR-ului in ultimii ani, inclusiv de catre presa, la cate jigniri a fost supus CFR-ul, vorbele lui Arpi sunt lapte si miere.

vladdd (1 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:40

ATAT DE IUBITA ESTE CFR CLUJ CA SI PE STADIONUL ALA TIP SCHELA ESTE HUIDUIT SI SE STRIGA LA APROAPE FIECARE MECI DE PE TEREN PROPRIU ” AFARA CU UNGURI DIN TARA” SI IN PLUS CEI 100 DE SUPORTERI SUNT PLATITI DE UN GUNOI DE OM PRECUM FINANTATORUL SI DE CE DACA E ASA IUBITA CFR SI EL IN CLUJ NU ARE CURAJUL SA IASA PRIN ORAS FARA 10 MATAHALE . DECI MULTUMIM PENTRU TOT SI IL RUGAM DIN TOT SUFLETUL SA NE LASE SI SA PARASEASCA TARA SI SA SE MUTE IN UNGARIA

manasturvisiniu (24 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:41

“Scopul nostru nu e de a crea campioni, ci oameni sănătoși. Nu recorduri, ci armonie. Nu ură, ci ca-maraderie. Nu speculă, ci jertfă”. foarte frumos spus! insa u nu mai reprezinta de multa vreme aceste lucruri! are rost sa comparam civilizatia din Gruia cu manifestarile huliganice de pe cluj arena? intreabti parinti care au indraznit sa-si duca copiii la derbiul local si veti vedea daca vor mai merge a 2a oara. baietii de la u stiu numai sa injure, sa dea cu pumnul si sa urasca. din punctul meu de vedere, au facut de mandra minune clujul, ardealul si romania! fara performanta si cu asemenea manifestari u n-are nicio sansa in afara clujului! cfr e peste ei la suporterii din afara judetului! si asta pe cifre! sanatate!

Bimbo (206 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:42

@andreipopa. Bati campii cu gratie maxima. Ce bani sa ia dl Ioanitoaia de la Becali cand nu vorbeste cu el de vreo 5-6 ani? Mare e gradina Domnului…

Cfr_Atlanta (218 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:44

Care e rostul articolului? Din ciclul ”hai sa mai scriem un articol’….

calinescu_ (20 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:44

MITICA SI PRIETENII LUI NU L-AU INFRINT PE PASKANI ….!
A CISTIGAT LUPTIND DE UNUL SINGUR CU UN SISTEM PUTRED FORMAT DIN OFICIALI , ARBITRI SI ZIARISTI …..!!!!
ONOARE CFR ….!!!!
RUSHINE SISTEMULUI PUTRED DE LA LPF , CCA SI GSP ….!!!!

Mihai (182 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:44

Nea Ovi, ai dreptate suta la suta. Paskany si-a luat-o in cap si a devenit un al doilea Gigi. Ce te intereseaza ma de altii, vezi-ti de echipa ta, bucura-te ca ai de ce si taci din gura.

Flavius (21 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:46

Pacat de Paskany. A fost un domn care s-a stricat si el la cap si la gura.

Superstar (1 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:47

Paszkany este un transilvanean pro MAGHIAR. CFR Cluj nu este altceva decat o unealta de a controla masele, acest domn Paszkany este foarte controversat, a fost sponsorul lui Traian Basescu donand aproape 260.000 euro prin firmele controlate de el si familia sa la campania lui Traian Basescu, si acestea sunt cifre oficiale. A infiintat un trust de presa pe care il foloseste in scop personal pentru santaj, a fost trimis in judecata in acest sens, televiziunea sa se numeste Transilvania. Inainte credeam ca aceste lucruri sunt doar paranoia, dar daca le pui cap la cap, mai vezi si declaratii gen „Sa fim seriosi, ala e trofeu ?” referindu-se la CCE castigat de Steaua , „O fii si vreo mare echipa Nationala Romaniei”, „Suntem anti Bucuresti si luptam impotriva miticilor din fotbal”. Acest om a intrat in fotbal si in viata publica sa rupa Romania, ajutandu-se de lacomia, nevoia si prostia unor politicieni, de controlul asupra maselor prin trustul sau de presa si prin echipa de fotbal care mai nou este echipa Transilvaniei.

Un pro maghiar care declara public ca CFR este un proiect anti Bucuresti, care jigneste simbolul fotbalului romanesc si nationala Romaniei, o echipa care a venit de nicaieri si care se spune ca l-a costat 100 de milioane de euro pe Paszkany iar toata averea sa nu depaseste 35-40 de milioane de euro, o echipa foarte avantajata de arbitrii si mai deloc defavorizata, aceste lucruri sunt fapte concrete, nu mai este vorba de paranoia, sunt deja prea multe lucruri. CFR este o unealta de manevrare a maselor iar Paszkany un maghiar cu tema simpla, aceea de a rupe Romania, cine vrea sa creada ca CFR este o echipa de fotbal profesionista si ca toate acest lucruri sunt paranoia, foarte bine, dar lucrurile stau asa. Iar cineva trebuie sa ia masuri, sunt deja prea multi ziaristi si politicieni cumparati, mi-e teama ca lumea se va trezi cand va fii prea tarziu.

dinu (25 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:47

La Oradea, suporterii se impart cam asa: 60% cu Steaua, 20% cu Dinamo, vreo 10% cu CFR (intr-adevar, singura din Ardeal care conteaza) si restul imprastiati.

johny fotbalistu lui peste (4 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:51

sunt din Cluj.Am citit despre istoria echipei U Cluj,am fost mandru ca am avut o echipa cu realizari si in acelasi timp si cu jucatori care au avut si muschi la creier. Nefericirea mea rezida din faptul ca asta s-a intamplat tare demult ,iar eu m-am saturat sa tot oftez dupa echipa cea mare care s-a stins si s-a transformat intr-o palida umbra a ceea ce a fost .SI IATA CA S-A PRODUS O MINUNE:In Cluj a aparut o echipa de fotbal ce m-a entuziasmat.CFR-ul a adus in campionatul nostru un fotbal european:viteza,creativitate,sange in teler,eficacitate ucigatoare.M-am simtit mandru ca avem din nou o echipa buna in Ardeal.Bineinteles ca,dupa un timp, domnu dracu economistu si-a bagat coada si super jucatori au fost vanduti pe bani buni,echipa suferind o transformare groaznica in rau.Si-au dat seama si in ceasul al 12-lea au dres busuiocul si sper sa revina din nou echipa care m-a incantat.MI-a fost rusine de ce am vazut la meciul dintre U si CFR:orgolii exacerbate,muschi aratati de catei care asteptau un os de la stapan,antrenor umflat cu pompa de presa si care,dupa cateva reusite minuscule s-a crezut indreptatit sa dea verdicte.. S-au bagat si orgolii nationaliste pe rol,de parca Paskany suna mai rau ca Walter…Sunt roman,dar pentru mine echipa mai serioasa,mai disciplinata,cu o alta mentalitate ramane CFR.Ma doare ca cei cu mari interese in fotbal au reusit sa-i prosteasca si sa-i invrajbeasca pe fanii celor doua echipe folosind o metoda veche de 2000 de ani:DIVIDE ET IMPERA(dezbina si stapaneste)..MI-e si mila de cei de la U:UNDE ESTE D-L WALTER? Ati putut sa fiti asa de copii incat sa nu va dati seama ca in zilele noastre dictonul latin: UBI BENE,UBI PATRIA(unde imi este bine,acolo imi este Patria) ESTE DE O TRISTA ACTUALITATE?

benka77 (14 comentarii)  •  1 iunie 2012, 16:52

Se stie ca Paszkany a incercat sa investeasca la U Cluj si dupa aceea s-a indreptat spre Cfr, deci articolul este scris cam degeaba. Ceea ce conteaza pentru cineva din Ardeal ( fara suporterii lui U din Cluj, normal ) este ca pe primul loc se afla CFR Cluj.

Comentează