Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Campioana ajutată

Răsfoiți colecția și convingeți-vă: am scris mereu, inclusiv în toamnă, că formația din Gruia trebuie considerată principala favorită la titlu, la victoria finală! Aprecierea se baza pe valoarea lotului și pe calitatea managementului, superioare prin comparație cu jumătățile de măsură […]

duminică, 20 mai 2012, 2:59

Răsfoiți colecția și convingeți-vă: am scris mereu, inclusiv în toamnă, că formația din Gruia trebuie considerată principala favorită la titlu, la victoria finală! Aprecierea se baza pe valoarea lotului și pe calitatea managementului, superioare prin comparație cu jumătățile de măsură ale altora.

Paszkany și Mureșan, sau Mureșan și Paszkany, au învățat din mers cu ce se mănîncă fotbalul. Una dintre dovezi e aceea că s-au orientat bine 
la jucători. Cu excepția lui Fabbiani, au cumpărat ieftin și au vîndut scump. Au cîștigat cu Perreira și cu Culio, cu Deac și cu Dubarbier, cu Weldon și cu Renan, nu prea s-au păcălit.

În plus, au știut să aleagă antrenorii și să-i schimbe fără scandal. În alte părți a ieșit, nu și în Gruia, deși aici s-au mazilit tehnicieni și cînd echipa se găsea în fruntea clasamentului! Ca atare, nu-i nevoie să-i iubești pe conducătorii CFR-ului ca să le recunoști meritele.

E logic să-i prețuiești și să-i respecți. Poți și să-i admiri, atît că povestea se complică deoarece ne-am obișnuit să-i privim pe adversari nu ca pe parteneri de întrecere, ci ca pe niște dușmani de moarte.

Judecățile de mai sus nu mă opresc să afirm că noua campioană a învins în derby-ul Clujului, 3-2 cu U, și cu sprijinul cavalerilor fluierului! Revederea fazelor mi-a întărit ideea că arbitrul croat s-a pripit cînd l-a trimis la cabine pe Ad. Cristea, căruia i-a arătat cartonașul galben după un clinci cu Peralta, ca să-l sancționeze apoi pentru un fault la Lionn, deși “studentul” a părut că încearcă mai degrabă să se protejeze decît 
să lovească.

“Centralul”, pretind unii, a avut deplină acoperire. De acord, dar în contextul aplicării la sînge a regulamentului. Mai departe însă, rămîn la părerea că un arbitru care dă ușor cartonaș într-un asemenea meci, cu miză uriașă, nu-l dă la fel de ușor și pe al doilea aceluiași jucător, ba și în decurs de 5 minute!  Sigur, legea trebuie aplicată, dar se cuvine ținut cont, pe lîngă litera, și de spiritul acesteia.

Cu privire la penalty-ul din minutul 89, transformat de Cadu în al treilea titlu de campioană, chiar nu-i cazul să insistăm. Căutînd să scape de marcajul lui Szukala, Kapetanos s-a aruncat ca-n bazin, plonjonul lui impresionîndu-i pe Vucemilovici și pe asistent! Atît însă, nici urmă de 11 metri, grecului i se cuvenea avertisment pentru simulare!

Nu zic că Paszkany a umblat la croați. Cum nu posedă vreo probă împotriva CFR-ului nici măcar cei care acuză în gura mare, consemnez doar că arbitrii i-au ajutat vineri pe băieții lui Andone într-un moment crucial, cînd ardeau tricourile pe ei! Asta redeschide problema aducerii străinilor, dar asupra temei vom reveni.

Comentarii (171)Adaugă comentariu

catalin (15 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:09

Rosul lui cristea a fost clar ca lumina zilei, primul galben pt intarzierea jocului, al doilea pt o mana in gatul adversarului. 11m a fost foarte usor acordat, dar nu mai usor decat cel al stelei cu brasovul din tur. Cfr a fost ajutata de arbitri, la fel cu si vaslui si steaua au beneficiat de multe erori in favoare lor.

XsTream (1 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:09

foarte bun articol, scurt si la obiect!
oricum cfr se va face de ras in europa, ca intotdeauna

janpitesti (254 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:10

speram pe viitor sa mai vedem fotbal de calitate ca pe vremea lui dobrin si hagi,timpurile se schimba mereu.singurele campioane adevarate din provincie sunt,f.c. arges si craiova.acum politicul se baga tot mai des in sport.rusinee.speram pe viitor sa nu mai fie asa.

adi (180 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:14

Articol OK, desi sunt de alta parere despre fazele de arbitraj de la U-CFR !
Titlul articolului nu reflecta ceea ce se scrie in tot articolul, iar aici, domnul Ioanitoaia putea sa fie mai inspirat.
Meciul acesta ar fi trebuit sa se termine cu 0-3 in favoarea CFR-ului, deoarece a fost agresata fizic la meciul de acum o saptamana; acum s-a disputat pe teren,nici acum lumea nu e multumita pentru ca CFR a castigat.
Propun sa se rejoace meciul de la scorul de 2-0 pentru U Cluj, ca poate castiga si se multumesc toti bucurestenii si Porumboiu de deznodamant.

Alex (1 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:15

foarte bun articolul domnului Ioanitoaia, cel mai bun pe care l-am vz in ultimul timp

Vanea Kirilov şi Şatra (5 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:16

În fiecare an campioana a fost ajutată în diferite forme, asta e o certitudine. Comisii, arbitri, FRF şi LPF, 3-4 meciuri mai dubioase, cu adversari „fără răutate” etc.

Şi Steaua lui Piţurcă, şi aia lui Zenga şi Olăroiu, şi Dinamo lui Andone, şi Rapidul lui Rednic, şi Oţelul şi Urziceni, au beneficiat de ajutor.

În afară de titlul luat de Dinamo în faţa Stelei, în 2004, când arbitrii au schimbat ierarhiile şi i-au făcut campioni, în celelalte ocazii echipa cea mai puternică s-a impus.

Rotaţia e dată de cât de puternică este fiecare echipă, în urma forţei venind şi ajutorul, care este folosit de cei mai slabi, pentru a explica succesul adversarilor.

Ungurii au fost ajutaţi, dar ajutate au fost toate campioanele din ultimii 15 ani.

costir (2 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:16

Urziceni=ul a castigat titlul pe greseli mai mari de arbitraj si presa aconsiderat ca este un titlu foarte meritat. Pe de alta parte Vasluiul a avut in acest campionat cele mai favorabile arbitraje.

misu (27 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:17

D-le Ioanitoaia pe cand cred ca poti sa duci mai departe stindardul impartialitatii, ma dezamagesti. Vorbesti de arbitrajul croatilor, care oricum nu merita comentat, si nu pomenesti nimic; de modul cum s-a reprogramat meciul U-CFR, desi scorul era 1-0 pentru CFR , de modul cum s-au programat meciurile CFR-ului, cand desi au dorit sa joace luni ,liga a mentionat ca toate meciurile se vor juca duminica, etc,etc………P.S. Eu cred ca sti realitatea despre toata campania antiCFR dusa de presa, dar pur si simplu iti faci meseria. Asta este!

bazil (17 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:18

sa ne spuna muresan cati jucatori merg de la campioana romaniei la nationala romaniei !

eugen76 (17 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:18

un fotbal de mizerabil domnule director Ioaniţoaia.fara Craiova coliva fotbalului romanesc nu are bomboana 😉 cu stima!

c24 (17 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:23

Probabil la 11m a vrut sa compenseze greseala din minutul 83, atunci Bornescu pune mingea jos cu mana, se vede clar e oprită, o loveşte scurt cu piciorul, şi-o dă un pic mai în faţă, se retrage pentru a degaja. Kapetanos se apropie, arata tuşierului că portarul a atins deja mingea, deci este în joc şi o bagă în poartă. In locul unei decizii normale surprins arbitrul acorda galben la Kapetanos fara sa valideze golul cum ar fi trebuit conform regulamentului.
La faza la care a acordat 11 m se poate spune ca sa acordat mult prea usor. Dar trebuie spus, U-istul pune mana pe grec iar cu o fractiune de secunda mai devereme i-a atins si piciorul, Pantelis asa cum a recunoscut, a fortat decizia, i-a iesit. In minutul 64 stimate domnule Ioanitoaia a fost 11 m clar la acelasi Kapetanos.
Cu un 11 m, la o atingere de intensitate similara, a fost sanctionat CFR, in meciul tur cu Dinamo, de preacinstitul Tudor. Atunci imi amintesc ca ati vorbit de decizie acoperita de regulament. Oare de ce TAS-urile dumneavoastra nu sun egale?

victor L (169 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:23

Sper sa apara in presa si jurnalisti sportivi nu neaparat impartiali ca tot romanul, ci nevinduti patronilor de cluburi.
Stiu, o sa mi se spuna ca exagerez, ca bla si bla.
Dar orice om normal, cititor de Gazeta, va observa o tendinta nesanatoasa; si care mai vrea sa combata mizeriile de la virful fotbalului printr-un partizanat deranjant.
Nu place ce am scris, dar nu ma simt vinovat ca presa sportiva nu difera aproape cu nimic de interventiile lui Becali ori Porumboiu

zamzam (1 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:26

sa se retraga lui CFR titlurile daca a furat si la Steaua si Dinamo la fel.Steaua e cine e ca a fost ajutata nu ca si acuma atunci era clar cine castiga campionatul de la primul meci de sezon

run away (16 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:28

Aici in UK ar putea toata lumea sa comenteze arbitrajele favorabile lui City. Insa nu o face nimeni, pentru ca nu exista suspiciuni, fotbalul e mult mai corect si nimeni nu se gandeste ca e furat. Toti inteleg ca e omeneste sa gresesti si ca asta face parte din joc. Eventual se dezbate necesitatea introducerii probei video, ca in rugby. Totul e civilizat, totul e fair. Dar aici e alta planeta in comparatie cu Romania. Sincer, si fotbalul e un motiv pentru care ma bucur ca am plecat de acolo.

Marian Tudor (2 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:29

CFR..a castigat, meritat acest titlu..a obtinut mai multe puncte…restu’…..doar frustrari..
HAI DINAMO

CeFuRa porcii din cocina gruia (1 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:31

PRUMBOIU ARE DREPTATE!!!
CeFuRa a cumparat campionatul inainte de a incepe competitia
CeFuRa porcii din cocina gruia a castigat prin blaturi nesimtite si arbitraje ordinare…
Ziaristii MIZERABILI trebuia sa scrie de arbitrajele care au nenorocit celelalte echipe ca sa castige aceasta MIZERIE de echipa (CeFuRa ) campionatul…
Adevarata campioana este VASLUI
JOS MAFIA!!! FRF + LPF + CeFuRa = MAFIA!!!!!!!!!!

Ben (2 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:32

Vreti un arbitraj ai bun? Atunci nu mai promovati la ziarele de sport din Bucuresti scandalul si persoanele de scandal. Asa si arbitrii vor beneficia de putina liniste, si isi vor face treaba mai bine, daca nu va fi aceasta presiune uriasa pe ei. Voi, presa, sunteti vinovatii numarul 1 pentru greselile de arbitraj. Exista o lege a cauzei-efectului care se aplica si aici, mai mult sau mai putin direct. Asta e.

Vassz (6 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:32

Trebuie modificat regulamentul, o echipă de liga I-a trebuie să aibă în permanență 6 jucători români în teren. Altfel trecem de la locul 45 la 70 în clasamentul mondial. Echipa Națională ar fi mai puternică având o largă sferă de selecție. Încă o campioană „mincinoasă” cum am avut în ultimii ani! Cu largul concurs al „oficialilor”.

ralffy_mr (52 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:33

da…deci chiar si arbitrii straini gresesc in favoarea CFR-ului..fara sa-i putem acuza de coruptie…si totusi pe arbitrii romani ii bagam tot mai adanc si mai des in aceasta mocirla..fara sa beneficieze de aceeasi clementa…dc??? ca sa putem spune ca CFR nu merita sa fie campioana..ASA-I???
P.S. am vazut doar penalty-ul din derby-ul Steaua vs Dinamo…si acolo daca va analizati reluarile..vedeti clar simularea lui Tatu care pur si simplu se arunca peste picioarele aparatorului dinamovist…inaintea oricarui contact 😉 … acolo nu mai comenteaza nimeni???
Numai bune!!

Bebe (1 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:33

Desi domnul Ioanitoaia stie multe, totusi nu este in stare de ceva foarte important din viata sportiva: SA PIARDA CU DEMNITATE. 😛

Cioran (2 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:34

@costir tu consideri echipa carea a avut cea mai mare performanta in grupele ucl din ultimi 10 ani ca fiind o mare blatista?, ar trebui sa-ti fie rusine

suporter (51 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:36

Domnule Ioanitoaia, daca sunteti impartial veti scrie si de ultimele 3-4 etape in care s-a facut tot ce s-a putut ca CFR sa nu ia campionatul. Veti scrie despre ultimele meciuri ale Vasluiului si Stelei care au mirosit cuumplit a blat, depre penalty-urile acordate nnu stie nimeni de ce pentru cele 2 echipe mai sus amintite. Dar sigur nu veti scrie depre astea, tinand cont ca „valizele” celor doi preacucernici Becali si Porumboiu nu ajung doar la fotbalisti.

rads (12 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:40

lipsa de sportivitate, din nou, la adresa CFR … cartonasul rosu a fost OK iar penalty intr-adevar nu a fost. a fost in schimb cel de la vaslui sau de acasa cu petrolul la fel cum nu a fost cel primit de dinamo la cluj etc, etc, etc. nu inteleg, cum poate cineva scrie ca, pe acest final de campionat, cfr a fost ajutata?????????

milici (440 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:40

Kapetanos să fie inclus de urgenţă în lotul Greciei de sărituri în bazin la Olimpiada care bate la uşă.
Să fie bătute nişte medalii de campioni şi pentru următorii:Dorinel Munteanu în cuplu cu Stan la reciprocitate , Crăciunescu , Kovacs , Haţeganu , Balaş , Didi , Tudor şi arbitrul croat.
Să nu-i uităm pe telectualii cu ştaif , Arpi şi Muri , absenţi nemotivat la festivalul de film de la Cannes.

Alex (53 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:40

CFR este – clar! – o campioana ajutata! Ajutata de management profesionist, de un lot puternic si echilibrat, de o mare putere de a trece peste toate incercarile marsave de a li se pune piedici!!! Niciodata in istorie nu a avut vreo echipa de luptat cu atatia adversari DINAFARA terenului – FRF, LPF, Mafia, arbitri!!!
Ceea ce face cu atat mai valoros acest titlu!!!
CFR Cluj este cel mai bun club de fotbal din Romania!!! E drept, dintr-o Romanie de locurile 50-60 din lume!!!

dac.impielitzat (39 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:41

Felicitari CFR! S-a gresit pentru toate echipele si s-au avantajat toate echipele. Mai mult sau mai putin. In fond nici ce se vede la reluari nu e intotdeauna concludent. Nimeni nu e 100% impartial, judecator absolut. Cei care au umblat la arbitrii platesc si vor mai plati in continuare pe alte cai. Si bine spune dl Ioanitoaia ca ce s-a intamplat si cu arbitrii astia straini e o lectie pentru cei care tipa in gura mare ca vor abitri straini.
Asa ca tragand linia eu zic sa felicitam CFR-ul demni si cu fruntea sus indiferent care ne sunt simpatiile sau pe cine consideram ca e merituos sa castige titlul.

Alex (53 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:46

@Vassz: Nu sunt de acord. Nu e treaba cluburilor profesioniste cresterea echipei nationale! Este treaba FRF!!! Federatia lui Sandu a folosit banii primiti de la FIFA & UEFA pentru activitatea de copii si juniori pentru sedii luxoase!!! Acum culegem roadele politicii falimentare a FRF! E treaba federatiei sa asigure un climat sanatos pentru cresterea tinerilor fotbalisti. Nu sa lase totul pe seama cluburilor, care – multe – abia supravietuiesc. Cu ce contribuie Steaua la viata nationalei? Are echipe de juniori? Cu NIMIC!!! Asa ca nu mai acuzati aducerea strainilor. Ce vina au ei daca sunt mai buni – si mai ieftini!!! – decat ai nostri?!?

pensionar (19 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:49

MULTA LUME NU POATE INGHITI CFR.E PACAT SA CREEZI ISTERIE IEFTINA INTRE CEI CARE NU CUNOSC, NICI REGULAMENTUL, NICI NU STIU CE ESTE-RESPECT-NU RASISM-PENTRU CARE NICI DOMNUL, NICI ALTI PATRONI, ZIARISTI NU PLEDEAZA ASA DE MULT DE CAT URA FATA DE CFR.NU POTIM AJUTA O ECHIPA IN CELE MULTE MULTE JOCURI.NU AVEA ATATEA BANI PENTRU VALIZA CEI DE LA CFR.PACAT.

ison (1 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:53

Dragu meu Ovidiu, se pare ca te cam roade la suflet CFR-ul. E un moment in care castigatorul trebuie felicitat, un gentleman asta ar fi facut. Latratul era bun inainte, acum deja nu-si mai are rostul.

Cosmin (2 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:53

Aveti curajul dle Ioanitzoaia sa scrieti despre MINCIUNA trimisa de catre LPF catre Lausanne cum ca Cadu a fost lovit dupa fluierul final al lui Tudor? NU aveti curaj !!! De ce aburitzi lumea cu subiecte non-sens? Cat,cum si cu ce mijloace a incercat bucurestiul oprirea CFR-ului din drumul spre titlu pentru 20 milioane de euro? CHIAR NU VA E RUSINE SA MANIPULATI IN HALUL ASTA ! Minciuna LPF e subiect PENAL iar gsp TACE CU NERUSINARE !!!!!De ce nu scrieti depre acest subiect? Pentru ca sunteti un ziar de MANEVRA.Vai de voi…

Danny (2 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:55

Un fotbal de trei lulele are o campioana la fel!

beep (63 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:55

daca s-ar fi judecat in spiritul competitiei, cfr cluj nu ar fi jucat 3 meciuri in 7 zile, primul dintre ele si pe un teren inundat. unde s-a mai vazut ca o echipa (u nu se pune, fiindca azi joaca amical) sa joace doua partide pe parcursul aceleiasi etape, nicimacar fiind primul si ultimul meci. penalty-ul a fost in min 88, mai erau 6 minute in care oricum am fi marcat. oare la penalty-ul la ganea din tur, tudor (acelasi tudor!!!) a judecat in spiritul legii? ps: cristea a luat primul galben pt lovirea mingii, nicidecum pt un „clinch”, dezinformatorule!!!

grama (53 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:56

Si dac nu dadea croatul penalty si se termina 2-2, tot CFR-ul iesea campioana, ce credeti ca nu o putea bate pe Steaua daca ar fii trebuit? Si altii au fost ajutati de arbitri, treaba e ca nu au stiut sa profite de asta, iar asta chiar nu e treaba CFR-ului. In plus, arata-mi mie cine e asa de buna incat sa merite a fii campioana? Vasluiul sau Steaua care s-au trezit in al 13-lea ceas, sau Dinamo care a adormit in retur?

adi_stelistul (359 comentarii)  •  20 mai 2012, 15:58

De arbitraj nu voi zice nimic pentru ca sunt sigur ca vor fi multi care sa zica. In ce priveste prima jumatate a textului dumneavoastra, as adauga felul profesionist in care au stiut sa treaca peste situatiile de criza. Succesiunea 0-5 si 2-4 pe teren propriu parea mortala pentru CFR. Managementul crizei e foarte bine cunoscut in Gruia.

Gábor Áron (1 comentarii)  •  20 mai 2012, 16:02

Pai cum sa nu. Salvati CraiUva, doar de dorul lelii, cica candva, supt Ceausescu a fost maxima, LoL. Dar KVSC nooo, e ajutata. Vivat fratia Lucesco-Lacatuseano-Prazara.

alen (107 comentarii)  •  20 mai 2012, 16:02

dar de eliminarea lui Ronny pt asa zisa simulare cu Sibiu ce mai ziceti maestre? Sau ala nu mai era meci important? ce faceti voi in cazul CFR este subiectivism prin omisiune. Valuri de cerneala cand s-a gresit pro-CFR, putin, foarte putin cand s-a gresit contra. Penaltyul gratis din care a egalat Dinamo in Gruia in tur cum a fost?

Cfr_Atlanta (218 comentarii)  •  20 mai 2012, 16:10

Rosu corect aratat, penalty asa si asa. Din pacate digi tv nu are mai multe cadre cu acea faza. Bunicel articolul da nimik despre programarea meciului cu 48 de ore dupa bazinul din Mioveni . Nu penaltyul a decis titlul. In fine , totul e bine cand se termina cu bine.Asteptam un articol si despre nebunul din Vaslui.

Lucy (206 comentarii)  •  20 mai 2012, 16:14

Cosmine, care sunt subiectele non sens din acest text? A fost sau nu 11 metri? Nu a fost, asa ca bati campii cu multa gratie. Asa sunteti voi, suporterii CFR ului, si daca va lauda omul tot nu va lauda destul. Pentru ca ati furat cat ati putut, inclusiv cu strainii mai tacei din gura!

mariuscarsing (9 comentarii)  •  20 mai 2012, 16:15

eu nu pot sa nu ma gandesc ca de fiecare in meciul decisiv cand cfr a luat titlu a fot dat cate un penalty in ultimele minute in 2008 cu u cluj a fost penalt in 2010 la meciul cu craiova dupa 2-0 pt craiova revine cfr iar in minutul 90 penalty si 3-2 si acum la fel 2-0 pt u cluj si hopa 2-2 si iarsi penalty in minutul 90 si 3-2 prea multe coincidente nu credeti?

godzila (14 comentarii)  •  20 mai 2012, 16:15

milici draga esti subiectiv. MM, oierul porumbacu si altii sunt oare madonna imaculata? sunt sfintii arhangheli? ma indoiesc dar sunt sigur ca invidia iti intuneca judecata obiectiv ca si multor altora care nu stiu sa piarda sau nu stiu sa respecte un adversar care a fost mai abil si mai subtil in a corupe decat cei pe care ii iubesti .

Dani (78 comentarii)  •  20 mai 2012, 16:16

Apropos, de acord cu faptul ca arbitrajul a fost execrabil, cu erori de ambele parti. Asta arata inca o data ca arbitrii romani pot, dar nu vor. Cu alte cuvinte, fluiera dupa cum le dicteaza sunetul „valizelor” ori al „butoanelor”. Iar cele mai ajutate echipe au fost tot cele in slujba carora ati scris. Userul Bebe are dreptate. Echipele ale caror interese le aparati nu stiu sa piarda cu demnitate !

adi_stelistul (359 comentarii)  •  20 mai 2012, 16:17

A-propos, mi-am amintit. Se spunea ca meciul cu Steaua nu poate fi jucat decat duminica, ca atunci trebuie sa se incheie campionatul. Vad insa ca sunt meciuri din campionat programate luni. De ce nu au fost programate Vaslui-U si CFR-Steaua luni sau chiar marti? Au fost inghesuite meciurile CFR-ului aiurea si s-a creat senzatia jenanta (poate si justificata, cine stie?) ca CFR a fost discriminata flagrant de FRF-LPF.Uite ca existau variante mai bune.

Mister (46 comentarii)  •  20 mai 2012, 16:18

Articol90 la suta corect. Ca sa fi fost 100 la 100 trebuia sa scrieti ca arbitrii au ajutat si contracandidatele CRF-ului in unele meciuri.

haideusicfr (287 comentarii)  •  20 mai 2012, 16:21

Domnul Ioanitoaia va credeam om serios,de unde sa *aducem* arbitri de pe Luna ? Sau si pe aceea ii *cumpara* Paskany?
Nu va este rusine? Nu puteti recunoaste valoarea Campioanei Romaniei? Cristea a fost eliminat corect dupa doua faulturi intetnionate ,11 metri acordat corect dupa ce fundasul lui U l-a impins cativa metri pe Kapetanos????
Oare si in fotbalul international se fac atatea comentarii?
Ciuda ,rautatea asta va impinge domnule Ioanitoaia sa puneti paie pe foc .Mai bine dati un raspuns : de ce Steaua a castigat cu 3-0 un meci in care Galamaz a fost lovit o singura data (nu de trei ori ,,patru !!) cum a fost Cadu ? Cum de a castigat in urma aruncarii unei brichete? Stiti ca Beto a fost agresat pe culoar ? Nu a fost nici o bataie *generala* cum v-ar fi placut dumneavoastra si Porumboiului !
Fiti corect domnule Ioanitoaia asa cum m-am obisnuit cu dumneavoastra !
E greu sa accepti cateodata ca Bucurestii nu mai castiga nimica de o buna perioada de timp!

Marcus (279 comentarii)  •  20 mai 2012, 16:22

Ati fost prea bland, domnule Ioanitoaia, cu pungasii de la CFR, care au castigat cu arbitrii. Ma si amuz cat se mai strofoaca pustii care tin cu echiputa din Gruia ca nu ii laudati destul. Hotii striga iar hotii.

dorin (4 comentarii)  •  20 mai 2012, 16:23

@ alex…Steaua ajuta nationala pt ca are 80% jucatori romani.Tanase,Tatarusanu,Bourceanu,Chiriches, si mai sunt care fac parte,(sau faceau)din lotul national.Daca toate echipele ar putea da 4,5 jucatori la nationala ar fi ceva.Dar de la CFR pe cine sa ia?pe zidarul de muresan?de la Vasluii pe cine?si tot asa…FRF ar trebui sa nu permita mai mult de 3 straini in primul 11.degeaba ai echipa de juniori.Daca nu joaca la nivel inalt.locurile lor sunt tinute de maimute portughezo-africane-portoricane si alte tari….

CFR4x4 (3 comentarii)  •  20 mai 2012, 16:24

un articol penibil,in nota vantului antiCFR…n-am vazut sa scrieti de Vaslui-CFR ,cand la 1-1 nu s-a dat 11 m clar pt CFR in min 85..sau la CFR-Dinamo ce penibil 11 m pt Dinamo ,la 2-1..sau de 11 m pt Steaua la Brasov..multe n-am vazut.. noi,sau dumneavoastra??? N-ati pomenit de toate ilegalitatile si nedreptatile facute CFR-ului in ultima vreme..ati vrut arbitri straini..acum ii acuzam si pe ei,sau nu pe ie..tot pe CFR..RUSINE !!! Moral…(si practic) CFR a castigat acest meci pe 8 mai,cand s-a terminat 0-1 pt CFR dupa violentele gazdelor..mult mai grav ca in cazul „Galamaz”..n-am vazut sa scrieti nimic despre asta..dvs ati vazut ??? sau vedeti doar „ce trebuie” ? RUSINE RUSINE RUSINE

nickcs (1 comentarii)  •  20 mai 2012, 16:26

Stimate domn… ar trebui sa va hotarati cu cine defilati…27 de minute si un gol, furat de la CFR ? Ceva intaritor de memorie? Fara nici o lege sau regulament . Doar asa.. ca-s bozgori .. Si spuneti un jucator , care in min 88 simtind o mana pe el, si stiind ce inseamna , nu se arunca in careu… mai ales cand mingea este pierduta… Nu uitati.. cu o mana pusa pe el… nu asa , de dorul Lelii. Iar daca o palma nu merita un galben… doar ca este impotriva CFR-ului.. Domnilor .. xenofobia este „Feeling-ul national”.. dar uneori ar trebui sa fie si o leaca de bun simt .. sau intaritor de memorie macar …

TUDORICA (12 comentarii)  •  20 mai 2012, 16:26

Daca esti asa de „dastept” mai Ioanitoaia spune-mi si mie un singur lucru:de ce Tudor i-a dat cartonas rosu lui Cadu,dupa ce l-a busculat tiganul de Bornescu?Atat!Discutam dupa aceea de arbitrii straini si romani,ce zici de intrebarea mea,nu de alta ,dar vreau sa stiu si eu paragraful din regulament care justifica acordarea cartonasului rosu lui Cadu.Exista jucatori pe mapamond care sa nu se bucure dupa marcarea unui gol sau trebuie sa o faca „civilizat”(vorba tiganului din Bold-ul Caracalului)in baie in fata oglinzii?

CataC (1 comentarii)  •  20 mai 2012, 16:30

Domnul Ioanitoaia e suparat, si normal sa fie, din moment ce si el se gaseste in tabara invinsilor in acest sfarsit de campionat. El, Catalin Tolontan, si cei de la Prosport, alaturi de Porumboiu, Becali (Gigi+verii sai), Borcea, si LPF se afla printre invinsii campionatului. Daca domnul Ioanitoaia chiar crede cu adevarat ce a scris in acest articol, inseamna ca anii pe care i-a trait nu i-au adus intelepciune, si are o vedere foarte ingusta. Daca poate spune ca un campionat a fost decis de acel penalty, domnul Ioanitoaia nu poate sa se numeasca jurnalist sportiv. Acum a fost penalty usor acordat, dar cand Dinamo a promit penalty in ultimele minute pentru o faza asemanatoare, concluzia generala era „s-a vazut mana lui Diogo pe adversar”. E trist pentru domnul Ioanitoaia si pentru altii, dar ce bucurie imensa pentru suporterii CFR! Hai campionii! Singuri impotriva mafiei, prostiei si incompetentei din Romania!!

Comentează