Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Gafele lui Tudor

Tot balamucul din derby-ul clujean a pornit de la o decizie eronată a arbitrului Tudor, care a dictat 11 metri într-o fază în care Ad. Cristea nici nu l-a faultat pe G. Mureșan și nici n-a jucat balonul cu mîna. […]

miercuri, 9 mai 2012, 4:14

Tot balamucul din derby-ul clujean a pornit de la o decizie eronată a arbitrului Tudor, care a dictat 11 metri într-o fază în care Ad. Cristea nici nu l-a faultat pe G. Mureșan și nici n-a jucat balonul cu mîna. Pur și simplu, mijlocașul lui Andone a luftat! În cazul în care mingea chiar l-a lovit în braț pe decarul Universității, nimeni nu poate pretinde că a existat și intenția.

Nu-i întîia oară cînd Tudor judecă aiurea o fază petrecută în careu. A comis numeroase erori în direcția respectivă, inclusiv în 2008, cînd i-a refuzat CFR-ului două penalty-uri indiscutabile în Ghencea. Vizibile și din avion.

Am spus-o atunci și repet azi: Tudor e incoruptibil, corect, de neîndoit, dar are probleme. Nu cu regulamentul, ca destui dintre colegii săi, ci cu psihicul, cu stăpînirea de sine. Văzîndu-i privirea de gheață și atitudinea de robot, te gîndești că nu i-ar strica o vacanță prelungită.
Încă mai grav, după ce a inventat penalty-ul amintit, “centralul” bucureștean a continuat din gafă în gafă. A căzut din lac în puț. Într-adevăr, Cadu a provoacat galeria “șepcilor roșii”, deci se cuvenea sancționat, doar că portughezul merita pedepsit cu cartonaș galben pentru gestul său nesportiv, nu și cu roșu!

Interpretînd anapoda prevederile din ROAF, Al. Tudor a forțat nota, a sărit calul. A pus pe picior de egalitate ieșirea lui Cadu cu cea absolut incalificabilă a lui Bornescu, de mardeiaș. Ele sînt din planuri diferite și trebuiau cîntărite diferit.

Ca tacîmul să fie complet, Tudor a suspendat întîlnirea după ce i s-a transmis  că un oficial al “studenților” a dat în Cadu pe drumul către vestiar. Alertați și ei de incident, jucătorii ambelor echipe, care abia se potoliseră, s-au încăierat de data asta pe tunel, bătaie ce l-a determinat pe arbitru să fluiere sfîrșitul meciului în minutul 27!

Fie și scăpată pe moment de sub control, partida nu trebuia oprită. Sau arfi trebuit reluată după 10 minute, interval în care spiritele s-ar fi putut liniști. Din păcate însă, depășit de împrejurări, speriat, Tudor s-a pierdut cu firea și a luat o hotărîre nefericită, probabil cea mai neinspirată din întreaga lui carieră! Dacă elimina alți 4-5 jucători din fiecare tabără, ar fi avut oarece acoperire, nu-mai că a procedat altfel cît timp a reținut doar carnetele lui Cadu și Bornescu.
Nu știu în favoarea cui va înclina balanța Comisia de Disciplină, a Universității ori a CFR-ului? Indiferent de deznodămînt, una dintre tabere se va considera nedreptățită și va țipa ca din gură de șarpe. Sigur, n-ar fi nici prima, nici ultima oară. În fond, se întîmplă și la case mai mari, vorbim aici despre fotbal, nu despre muzică ori filosofie. Trist e însă că istoria se repetă în rău, iar ierarhia finală a Ligii 1, chiar titlul, va fi din nou stabilită la masa verde! Un an se decide la TAS, un altul la LPF, din ce în ce mai des în birou și din ce în ce mai rar pe teren! Ca la noi nu-i nicăieri!

Comentarii (250)Adaugă comentariu

Aloha (5 comentarii)  •  9 mai 2012, 20:01

Penalty indiscutabil, Cristea atinge piciorul lui Muresan. Eliminarea lui Cadu, de tot rasul. Oprirea meciului, perfect normala in conditiile in care firma de paza angajata de clubul organizator, in loc sa apere jucatorii ii bate…

mhristian (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 20:06

Dupa aceste evenimente petrecute la Cluj, mi-am dat seama cat de cretin sunt ca inca mai urmaresc Liga I!

starchild (23 comentarii)  •  9 mai 2012, 20:12

Tudor este incoruptibil? Nu cred, orice om poate fi corupt sau indoit. In cazul lui Tudor, idoiala s-a petrecut in 2008 dupa ce a fost suspendat 10 etape, pentru un penalty neacordat, desi nu a viciat rezultatul meciului. A incercat cu disperarea sa-si apere punctul de vedere, cu casete si cu explicatii pe la redactile ziarele, numai ca nu asculta nimeni, toata lumea stia una si buna, ‘dominatia Bucurestiului trebuie interupta’. Voi l-ati indoit pe Tudor si cu federali, nu a mai facut nici o gafa in defavoarea CFR-ului, direct sau indirect (pentru ca l-am urmarit si ma asteptam).

Venit dupa suspendare Tudor a fost un alt om si un alt arbitrul. The new Tudor … doar Lupescu i-a transmis in conferinta publica inainte de Dinamo – Steaua : ‘L-AM delegat pe Tudor (sunt exact cuvintele lui) ca sa demonstreze ca e un arbitru de top … meciul asta este prilejul IDEAL’.

Revenid la subiect, meciul de aseara nu a fost arbitrat de Tudor, a fost arbitrat de New Tudor. Old Tudor gafa, New Tudor gafeaza cu constiinta.

Punctul cheie este penalty-ul care nu a fost, si merita mai mult de un paragraf, din moment ce valoreaza titlul de campioana (in antiteza cu asazisele penalty-uri la care se face referinta si nu au valorat nici cat nergru sub unghie). Nu exista circumstanta de penalty, nu exista proximitate de penalty, miscarile lui Muresan sunt consistente cu luftul, si cadera nu putea fi produsa de nimici altceva, nu exista nici situatie iminenta de a marca, nu exista nici 5% acordat opasepetilor. Nu e nici un fel de gafa, este o viciere intetionata de meci, in care singura reactie normala a Universitatii trebuia sa fie parasirea terenului si plangere penala impotriva arbitrului respectiv. Cunosc cateva case de avocatura care ar prelua aceasta speta cu mare placere.

Tot ce a urmat dupa este precipitat de acest act infractional, de natura sa produca prejudicii de milioane de euro la 4-5 terti vatamati.

Cadu s-a dus sa provoace NUCLEUL galeriei Universitatii, dupa un penalty inventat, ceea ce e prea mult pentru un cartonas galben. Sanctiunea trebuie sa ia in considerare posibilul prejudiciu pe care il poate produce o actiune. In conditile astea prejudicile puteau sa fie din cele mai severe si sa asistam la patrundera fanil;or pe teren, nu ca nu s-ar fi produs deja prejudicii foarte importante. Ca si rezolutie, instigarea maselor, nu reprezinta un comportament acceptabil si este mult mai periculoasa decat un branci, asa des intalnit pe terenul de fotbal. Daca regulamentul nu face aceasta distinctie, atunci regulamentul are o problema. Cadu nu s-a dus sa se bucure la propria galerie, s-a dus sa-i provoace pe Uisti, insotit de alti 4-5 cfr-isti, probabil a strigat si cuvinte injurioase. Aceste situatii punt intodeauna organizatorul in dificultate, iar in opinia mea, ar trebui sa se restrictioneze accesul jucatorilor, la teren de joc, si o zona auxiliara de incalzire, si nimic mai mult. Faptul ca judecati aceasta actiune ca si comportament semi-acceptat, de cel mult galben, mi se mare mai mult decat suspect.

Gestul lui Bornescu este reactionar si este CALIFICABIL, se numeste impingere, branci, si se poate sanctiona cu rosu. Nu este ceva neintalnit pe terenul de joc, in coditii de nervozitate, si nu reprezinta lovire, si nici duritate, putea sa-l loveasca cu pumnul, nu a facut-o, putea sa-l loveasca cu piciorul cand era jos, nu a facut-o … nu sunteti compelet de judecata, nu intelegeti conceptul de violenta, nu dati verdicte pentru care nu sunteti calificat.

Nimic din ce a urmat nu necesita intreruperea si suspendarea meciului, totul s-a petrecut in parametrii jocului (parametrii stabiliti de New Tudor), nu a existant interventia unor factori externi asupra celorlalti participanti la joc.

Trebuie ca lumea sa inteleaga ca nu este vorba e o gafa sau un lant de gafe. Evenimentele petrecute, judecate si puse in aplicare sunt uni-directiuonale si consistente cu o planificare si o strategie anterioara. Modul cum presa trateaza situatia este dezgustator si impaciuitor, cautant circumstante acolo unde nu se impun.

Cluburile serioase trebuie sa reactioneze si sa se dezafilieze urgent, ca si consecinta a evenimentelor de la Cluj, inainte de orice verdict; celelalte cluburi care sustin the status-quo nu isi vor putea obtine licenta de joc, nici in L1 si nici in cupele europene, iat LPF va deveni inoperabila. Acest tip de insurectie este singura modalitate prin care sistemul poate cadea. Fanii adevarati vor sustine orice demers in urmarirea macestui tel.

mihaimihai (182 comentarii)  •  9 mai 2012, 20:14

Domnule Vasile Morar, nu va suparati ca va spun asa, dar vreau sa va intreb de ce incita Ioanitoaia la violenta si cand? Va rog respectuos sa imi dati un exemplu, unul singur, nu mai multe. Incita la violenta oricine sustine altceva decat crede domnia voastra atoatestiutoare? Cerandu-va mii de scuze, nu vi se pare ca gresiti grav? Va doresc o seara minunata.

ceferiada arbitrilor (19 comentarii)  •  9 mai 2012, 20:24

Oare au fost gafe???? Cred ca Bornescu si Tudor au venit cu lectia invatata! Traiasca manevrele, nu conteaza cum, campioni sa fim. Traiasaca CFR!!!!!

seinfeld (2 comentarii)  •  9 mai 2012, 20:25

LPF e tare. Conduce fotbalul romanesc pentru ca BAGA LUMEA MILIOANE DE EURO (citat dela Gigi), si fireste ca vrea sa si scoata acei bani, cu profit (desi toti se vaita ca fac filantropieeee!). Lumea aia e mica, doar cativa patroni din LPF, mana in mana cu seful LPF. Restul nu conteaza, cat timp au scaun, in FRF sau LPF, sau la vreun club mare, si se supun Lumii cu mai multi bani ca ei. Ce daca s-a intrerupt meciul si nimeni nu stie de ce, chiar daca exista rapoarte, marturii si probe video?! Comisia decide. Si ei au nevoie de ceva euro, ca oameni sunt, din Lume!…

bidi (6 comentarii)  •  9 mai 2012, 20:35

indiscutabil comisia de disciplina va da meci pierdut cu 3-0 in favoarea lui C.F.R.Cluj care va deveni campioana(vezi programul usor/simplu din ultimele 3 etape ramase de jucat)dar in fiecare sezon cand a luat titlu C.F.R-ul acesta a fost sub semnul intrebari mai ales in anumite meciuri si mai ales datorita decizilor discutabile de arbitraj,dupa parerea mea va fi o campioana fada si trista.Titlu il merita dupa joc de-a lungul intregului campionat fie Vasluiul,fie Rapid,Steaua si Dinamo au jucat oscilant.

Cavaleru Paul (3 comentarii)  •  9 mai 2012, 20:37

Domnilor , eu atat zic : daca la Rapid -Steaua s-a intrerup meciul si s-a pierdut la masa verde pentru ca a zburat o bricheta si astfel s-a pus in pericol integritatea participantilor la joc ( arbitru, jucatori …) atunci la meciul de aseara trebuia intrerupt de 2 ori pe secunda si sa ramana intrerupt vreo 400 ani pentru ce si-a luat Cadu acolo.Auzi la Mitica ( acompaniat si de Porumboiu)…cica nu se intrerupe meciul pentru un pumn in ceafa…pai la Petrolul- Steaua de ce s-a intrerupt….ca a fost in falca????As scrie mai multe ..dar a zis destul de bine Palatin mai sus.
Verdictul moral si zii cum vrei de societate normala este : ori rejucarea ( desi U Cluj pentru organizarea de aseara nu merita) din minutul 27 de la scorul 0-1 ori la masa verde 0-3 .Iar cei care sunteti pe aici si aveti afinitati cu Steaua …ciocu mic ..ca voi ati castigat in ultimii ani mai multe meciuri la masa verde decat s-a data castig la aceeasi masa verde in tot campionatul Angliei in epoca moderna a fotbalului pentru toate echipele posibile si imposibile.

Canadianu (57 comentarii)  •  9 mai 2012, 20:48

Nu am fost la meci dar l-am vazut pe internet si mi-e greu sa spun daca a fost fault sau hentz sau niciuna. OK.
Dar tudor a fost la 2 m de faza. Sa aiba orbul gainii nea Ovi?
Conform regulamentelor, Cadu trebuia penalizat cu cartonas galben.
bornescu trebuia sa primeasca rosu si scos automat de pe teren; el s-ar fi batut cu oricine in acel moment.
Pentru traumele aduse lui Cadu clubul U va trebui sa plateasca. La fel si cei care l-au agresat.
Pentru intreruperea meciului-acolo nu pot sa ma exprim in necunostiinta de cauza. Dar nu pot sa nu remarc comentariul bun al lui PALATIN si, totodata, reactia TV si a siturilor de sport care il prezentau pe acest bornescu un erou al clujenilor si pentru a arata cine este acest bornescu, permiteti-mi sa atasez acest link care poate sa va dea o idee:

http://www.youtube.com/watch?v=48JQY59EbU4&feature=player_embedded

Multa sanatate nea Ovi si la toata lumea.

Peter (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 20:51

Domnule Ioanitoaia, „with all do respect”, eu personal il felicit pe Tudor pentru prestatia de aseara. Nu se poate vedea exact daca a fost penalty sau nu, toti ne dam cu presupusul, nu exista nici o reluare clara ! Eu merg pe mana lui Tudor, era la 3 sau 4 metri de faza si nu avea cum sa greseasca. Cadu a meritat cartonasul rosu cu varf si indesat, iar, Bornescu merita „5” cartonase rosii + o suspendare de un an de zile !. Din pacate, ceea ce urmeaza este caracteristic natiei noastre, injuraturi ca la „usa cortului”, amenintari si pumni. Eu personal il felicit pe Tudor pentru ieri seara. E simplu domnule Ioanitoaia pentru noi sa comentam evenimentele in acest moment dar ori-si-ce albitru ar fi oprit partida, binenteles noua (romanilor) ne place sa despicam firul in sapte de fiecare data. Cea mai simpla si corecta solutie esta ca meciul sa se joace din minutul 27 fara Cadu si Bornescu + fara spectatori (cred ca o sa fie macel la cel mai mic motiv), cel mai bun sa castige ! Eu locuiesc de 8 ani de zile in Asia si fac eforturi mari pentru a vedea meciurile din Romania (fus orar, vara + 5 ore, iarna +6 ore), din pacate, ce se intamlpa in fotbalul din Romania se datoreaza in mare parte presei care preia toate sicanele, aberatiile, insultele, amenintarile si „grosolaniile” sefiilor de ceata („finantarorilor”) + coruptia la nivel inalt din FRF si LPF + + +. As fi scris un text lung dar acum incepe finala la TV, ptiu, cum stau eu pana la 5 dimineata ca sa vaz meciul… Sanatate si numai bine tuturor ! Nu sariti pe mine cu, cometariile, pentru noi e simplu sa ne dam cu parerea, nu am fost in locul lui Tudor. P.S. Cum isi permite Mitica de la Liga sa-si dea cu parerea in direct la Digi cum ca, Tudor nu trebuia sa opreasca meciul, de unde si pana unde un oficial din Romania da un verdict inainte de comisii ? Mare tupeu ai domn Mitica…

Dorin (5 comentarii)  •  9 mai 2012, 20:54

Toti sunt corupti si toti abereaza in timp ce U nu strica imaginea Clujului si a Romaniei. Ei sunt cei mai buni si mai cuminti si nu si-au batut joc de un stadion intreg care a platit bani sa meraga sa vada o atmosfera de derby European….si nu si-au batut joc nici de o investitia intregului oras „Cluj Arena”.
O parte din voi sunteti niste jegosi si nu aveti ce cauta de partea asta de Carpati…..
Sper ca acum consiliul Judetean sa inchirieze arena pentru cei care vor performanta sunt seriosi si practica Fotbal, Atletism, Rugby, cei de la U pana isi curata curtea de toate lichenele gen Walter sau Bornescu pot juca in sala sporturilor pe ringul K1.

Dorin (5 comentarii)  •  9 mai 2012, 20:55

Apropos ce ma deosebeste pe mine de regnul animal este ca pot sa ma stapanesc si sa nu raspund provocarilor….un idiot nu poate sau un lup etc…

Dani (3 comentarii)  •  9 mai 2012, 21:07

Spuneti ca partida nu trebuia oprita? Cea din Giulesti (cu echipa din …sa fie Ghencea? sa fie Pipera?) a fost oprita nu pentru un pumn ,ci pentru o bricheta…iar la Ploiesti aceeasi echipa a cistigat la masa verde tot pentru pumnul unui „suporter”. In ambele cazuri, cei de la gsp au dat dreptate arbitrilor. Acum, intr-un caz mult mai grav dar fara implicarea echipei respective, se spune ca arbitrul a gresit…ciudat mod de a privi lucrurile, nu-i asa?

eu (17 comentarii)  •  9 mai 2012, 21:13

Tot balamucul din derby-ul clujean a pornit de la o decizie eronată a arbitrului Tudor, care a dictat 11 metri într-o fază în care Ad. Cristea nici nu l-a faultat pe G. Mureșan și nici n-a jucat balonul cu mîna

cu tot respectul, o decizie eronata (fara sau cu rea intentie) a unui arbitru nu poate constitui pretext pentru golanismele de pe terenul de fotbal. Ati vazut vreodata vreun arbitru de rugby luat la pumni si suturi de jucatorii de rugby nemultumiti de vreo decizie a sa? Sau vreun arbitru de box (nu cel din ring) luat la bataie de boxerul nemultumit ca nu el a fost declarat castigator?
Cel putin in Romania, fotbalul a devenit locul in care se tine sa ni se demonstreze cu tot dinadinsul ca niste baieti straini de tainele jocului, care abia reusesc sa ingane 2 cuvinte in fata microfonului, cu apucaturi huliganice pot castiga zeci de miliarde de lei vechi pe an iar personaje ca mitica, nea jean, giovanni, jiji, vama, etc sunt prezente pe la tv muuuuult mai multe ore pe zi decat nea nicu inainte de…cum sa o numim: revolutie sau lovitura de stat?

mirrrcea (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 21:25

am o intrebare…. penalty,Cadu orbit cu lasere marcheaza… Bournescu se ridica si are intentia de a-l lovi pe Sougou…il iarta si da ca un oligofren in propria bara….dupa aceea se intoarce si pune „targetul” pe Cadu…. intrebare domnu’ ioanitoaia: bournescu este un jucator de fotbal sau un Neanderthal???

Cristian (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 21:30

Cu tot respectul, Domnule Ioanitoaia, dar va faceți de ras.

Adică la Astra – Steoaia, intra un nebun pe teren, ii da una lui Galamaz, se opreste jocul si Steaua primește 3 puncte la masa verde, iar aici, îl bat DOI OFICIALI pe Cadu si jocul NU trebuia oprit? Si sa se rejoace???? Sau sa nu câștige CFR cu 3-0???

Halal presa de manelisti, mi-e greata de așa „justiție” si „impartialitate” si „profesionalism”.

Sunteți penibil cu acest articol. Simplu.

marius79 (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 21:37

nu a fost nimic la Muresan,Tudor nu trebuia sa incheie meciul asa…ambele echipe ar trebui sa piarda la masa verde

Mares (12 comentarii)  •  9 mai 2012, 21:38

Aida de, penalty indiscutabil! Au decretat fanii CFRului si parerea lor e litera de lege. Nu cumva sa afirmi altceva ca devii dusman al poporului. Din hotie in hotie pana la victoria finala, drum bun, cale batuta…

dodo (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 21:38

Fratilor, din pacate tot ce s-a intimplat la acest meci reflecta nivelu de cultura si bun simt la care ne aflam atit noi, spectatorii, cit si fotbalistii. Am vrut sa merg la meci cu copilul meu, dar aflind ce se intimpla la stadion la antrenamentul Universitatii cu o zi inainte de meci am decis ca trebuie sa il feresc de ceea ce urma sa se intimple. Banuiam ca vor fi injuraturi non stop, nu credeam intr-o degenerare. Dar , din pacate ceea ce se intimpla in fotbal probabil ca se intimpla si in politica, asa ca eu cred ca ne cam meritam soarta. Imi pare rau sa spun asta, dar cred ca asa e. Doamne-ajuta !

…. (395 comentarii)  •  9 mai 2012, 21:55

comentariile fanilor cfr-isti sunt foarte amuzante: „penalty clar…l-a lovit in femur” sau „penalty clar….a fost hent”. si totusi cand te uiti la reluari vezi doar luftul lui muresan. :))

andu (103 comentarii)  •  9 mai 2012, 22:04

exact ,tudor a facut praf meciul.

Bruno (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 22:17

16 septembrie 2009, Manchester City – Arsenal. În minutul 80, togolezul Adebayor marchează golul de 3-1 pentru City şi pleacă „glonţ” şi se bucură în faţa fanilor lui Arsenal. La finalul jocului, acesta îşi cere scuze faţă de suporterii „tunarilor”, dar Federaţie Engleză nu trece cu vederea incidentul şi îl suspendă trei etape, considerând că gestul său a fost „incitare la violenţă”.

danm (17 comentarii)  •  9 mai 2012, 22:23

Jos palaria maestre!

rapidist de o viata (35 comentarii)  •  9 mai 2012, 22:24

typic romineste. cauza> FRF, LPF, CCA; CONSECINTELE, TILUL LA MASA VERDE, IN CULISE, IN BIROURI, VEZZI CAZURILE BRICHETA, VALIZA, SACOSELE, DIPLOMATUL. LA ASA CONDUCATORI, ASA PATRONI, LA ASA ARBITRAJE, ASA REZULTATE INTERNATIONALE, LA ASA IMPRESARI, ASA OBSERVATORI SEPTA SI OCTOGENARI= MIRCEA CEZAR IONESCU, , VASILE ALEX WISCHY IN COLA, ETC. jurnalisti saraci, cumparati, paraleli cu fenomenul, cine a inchis ochii la valiza si bricheta, nu poate lua masuri legale a la cluj.tudor ca si craciunescu=rigid, obtuz, arogant, nesimtit, cinic, etc.
scenariul are 2 sanse, sa faca jocul lui CFR sau sa-i fure lui CFR, titlul. cine este? l-a pus la cale? cui foloseste?pina nu scapam de mitica corleone si nasul sandu, tilul se hotaraste in culise, se negociaza la masa verde. la meci pierdut de ambele echipe cu 0-3, vaslui, steaua si rapid , pot lua tilul.normal, rejucare in 10 oameni de fiecare din minutrul intreruperii, fara tudor, dar cu arbitru strain.

Cfr_Atlanta (218 comentarii)  •  9 mai 2012, 22:45

orbim de derby-ul Ardealului? Cu cine să vorbeşti despre Ardeal? Cu Bornescu, scăpat probabil după tratament? Cu Felix Grigore, obişnuit să vorbească singur prin stepa Urziceniului? Cu maseurul lui peşte-prăjit?

Pentru ei s-au băgat peste 40 de milioane de euro în Cluj Arena, din impozitele plătite de toţi clujenii?

E o nemernicie ce se întâmplă. O nemernicie mare, pe măsura CV-ului oficialilor alb-negri. Şi când scriu asta mă gândesc la “gozeri” – aşa li se spune ăstora prin Ardeal, domnule Buşcă sau Bucşă sau cum te-o mai chema pe foaia de liberare.

Înţelegi? Aţi făcut praf şi pulbere mai mult decât un meci. Suporterii, ăia huliţii şi de la care ziarele de can-can aşteptau îmbrânceala supremă, v-au dat lecţii. Au fost oneşti faţă de ceea ce înseamnă Universitatea pentru ei. Voi v-aţi dat în stambă, oficiali veniţi de peste munţi la căpătuială, aşa cum faceţi de 90 de ani şi nici dracu’ nu vă-ntreabă de ce.

Ca să vă fie clar: ţin cu Clujul. Eu sunt ăla care nu mă uit la 11 metri niciodată când jucaţi U sau CFR, pentru că am emoţii de mor. Eu sunt ăla care caută pe blackberry, uneori în direct la tv, să văd cu coada ochiului scorul – de la ambele echipe. Eu sunt subiectiv pentru că stadionul pe care jucaţi e plătit lună de lună din buzunarul meu – şi voi, oficialii alb-negru de aseară, aţi fost peste limita nesimţirii.

Ca să vă intre în cap: Clujul e un oraş domnesc. Universitatea există aici din 1581, adică din zorii istoriei ţării voastre otomane. Spiritul lui “U” nu e gureşeala lui Felix Grigore sau bâibâiala lui Claudiu Niculescu. E poza aia veche în care taţi şi copii mergeau la stadion şi cântau pentru “U” fără spaima că sare Bornescu să le dea cu scaunul în cap.

Asta voi n-aveţi cum să-nţelegeţi: pentru că în Cluj de multă vreme nu mai sunteţi gazde, chiar dacă jucaţi pe Cluj Arena. V-a luat-o istoria, aşa bătrână cum e, înainte. Cele peste 40 de milioane de euro cheltuiţi pe stadion n-au legătură cu voi, ci cu campaniile electorale.

V-au păcălit: de fapt voi, oficialii alb-negri nu mai reprezentaţi nimic. E drept, şi voi i-aţi păcălit. Şi pe ei, şi pe noi: ne-aţi făcut de tot rahatul, ca să vadă ţara că şi la noi e tot ca la voi. Pentru toate acestea ar fi mai bine să vă căraţi de-aici – ar fi mai bine să vă-ntoarceţi la gunoaie, e o meserie nobilă: începeţi cu voi înşivă.

Sabin Gherman

BASSA_STEAUA (5 comentarii)  •  9 mai 2012, 22:51

Domnule Ioanitoaia,in primul rand:la meciul din primavara 2008 dintre STEAUA si cfr,prin min. 36 STEAUA a avut penalty la faultul asupra lui Dica,sa nu uitam,echipa cfr ului cere 2 penalty uri,dar de dat trebuia s ai dea unul.In al 2 lea rand,tot la acel meci,daca va mai aduceti aminte,in min. 4 jucatorul cfr ului,trica eugen,dupa ce a dat gol,a venit in fata galeriei NOASTRE,A STELEI,si ne a incitat,facandu ne gesturi obscene,daca aveti reluarea acelui meci,va rog fruos sa va uitati si o sa vedeti daca am dreptate.In al 3 lea rand,STEAUA a jucat prin 2006 si in 2007 si in 2008 la cfr acasa,sa ne aducem aminte de accidentarea lui Plesan,din min. 6,atunci cand semedo la faultat dur pe PLESAN,si nu a primit nici un cartonas,desi trebuia eliminat,un an mai tarziu,in tusa in prima repriza,cadu,acelasi cadu,il calca pe spate pe nu mai tin minte pe cine,si nu primeste cartonasul rosu……

De ce va scriu aceste randuri???????
Pt. ca nu sunteti corect,din acest punct de vedere,o tineti ca trebuia sa aibe 2 penalty ri,acum 4 ani…..PAI SPUNETI TUTUROR LUCRURILOR PE NUME,VA ROG FRUMOS,FITI IMPARTIAL ,DACA SUNTETI,DACA NU,STATI ACASA,caci poate este mai bine si pt. dumneavoastra si sanatatea dumneavoastra………FITI IMPARTIAL …SI….CORECT……..daca vreti sa faceti un lucru ca lumea….PUNETI IN BALANTA TOATE NEADEVARURILE,NU DOAR CEEA CE VRETI CA SA AVETI LUME SA VA URMAREASCA PE BLOG….NU FITI NESIMTIT.

abdullah (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 22:53

a fost fault indiscutabil. ce meci a vazut oare ioanitoaia? cand angajatii de la scutul negru bat un jucator oaspete, atunci suspendam meciul. decizie buna tudor.

bodo (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:01

aristotel: de unde o suta de ani rivalitate? ca cfr-ul era la bozgori pe vremea aia

Luca (28 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:02

Corect ! Tudor a fost depasit . Dar, ce ma sperie , este un zvon ! Si anume ca Bornescu ar fi fost „convins” de CFR sa provoace eliminiarea lui ! Daca este adevarat , nu mai are rost sa mai pierdem vremea cu Liga 1. Sper sa nu il vedem pe Bornescu la CFR in campionatul viitor !

jos_cenzura (102 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:06

Daca arbitrul a simtit ca siguranta protagonistilor este in pericol, stie Brad Pitt mai bine decat dumneavoastra din birou sau decat mine din fotoliu realitatea din teren. Haideti sa-i acordam un pic de credit. Oricum bodyguarzii care il pazeau (intre ghilimele) pe Cadu s-au comportat in cel mai cocalaresc mod imaginabil.

doriangray69 (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:19

am impresia ca astia toti care au vazut fault tin cu cfr.realitatea e ca nu a fost

Miki Maus (6 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:26

Tudor a fost întotdeauna un constipat. Unii au luat chestia asta drept ”personalitate”.
Marii arbitri sunt calmi şi boieri. Tudor arată ca un arendaş cu capsa pusă.

Jose (3 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:42

Ceea ce conteaza e ca, atat cat s-a jucat, 25 de minute si vreo cateva ore inainte 6000 de oameni au cantat si au trait pentru Universitatea. Alaturi de ei au mai fost 14000 de suporteri ai Universitatii mai putin entuziasti si 500 de cfristi rataciti intr-un colt de tribuna.

Restul e cancan- iar cei care cer suspendarea pe viata a lui Bornescu sa revada incidentul cu Cadu. Nici vorba de pumn, il impinge doar, iar mascariciul portughez considerand ca nu a facut destul rau provocand grosolan galeria dupa un gol dintr-un penalty furat se gandeste sa mai si simuleze. Mare om, mare caracter, mare bufon :p
Ghinionul lui e ca Clujul e alb-negru doar tastaturile se coloreaza cateodata in visiniu, atunci cand Arpi le da prima de joc postacilor :p

Cas (53 comentarii)  •  9 mai 2012, 23:55

Nea Ovidiule, impartial ca de obicei. Cum Steluta nu mai e in carti pentru titlu, cum incepeti sa atacati oponentele. Nu mai pacalesti pe nimeni ca esti suporter Craiova. Esti bolnav dupa Steaua ca si Tolontan, Maria si aproape toti redactorii din GSP. Penalty-ul e foarte clar pentru un observator neutru. Si intreruperea meciului la fel de clara. Cum mai pot niste indivizi care se bat la vestiar sa joace pe teren? La fiecare contact iesea macel. Dupa aia chiar ca intrau suporterii pe teren. In tarile civilizate se pune protectia jucatorilor mai presus de orice. La Romanica interesele Stelei sunt prioritatea. Pacat, ca esti gazetar vechi, puteai sa ai un comentariu impartial. Cum poate sa-l ameninte Bornescu pe Cadu ca nu o sa mai iasa din casa? Suntem in jungla? Una peste alta acel 11 metri nu este relevant. Relevanta este violenta cu care Bornescu l-a atacat pe Cadu dupa ce omul s-a bucurat dupa marcarea golului…Fara gesturi obscene!!!…Asta se intampla pe toate stadioanele din lumea asta, numai in Romania e considerata provocare. Ce vrajeala ieftina…Tipic romanesc, gasim motive sa iasa Steaua campioana.Rusineee!!!

Luminita din tunel (16 comentarii)  •  10 mai 2012, 0:11

@levi73 – la fel te pot intreba si eu ce cauta mongoloidul Paszkany in Cluj cand locul lui este la Ulan Bator…..sau si tu esti vreun mongol ?

arbitru inca in activitate (109 comentarii)  •  10 mai 2012, 0:35

nea ovidiu ?????revin cu o antrebare pentru d-stra????cum poate acest PENAL????alex.boc sa faca parte din conducerea FRF???????AHHHHH,am crzut ca am uitat dar nu?????il dadeau disparut prin america de sud?????si culmea ambrca tricoul lui dinamo.chiar nu aveti nimic de spus de conducerea FRF?????liga<oligarhiie????

Nea Vanea (170 comentarii)  •  10 mai 2012, 0:39

Decizia corecta este:

3-0 pentru Cfr
Tudor out din arbitraj
„U” amendata pentru ceea ce i s’a intamplat lui Cadu pe tunel
Bornescu, suspendat definitiv din fotbal si judecat penal, ca orice mardoias ordinar de pe strada

emg (79 comentarii)  •  10 mai 2012, 0:56

mie mi-a placut cel mai mult ce a zis ilie dumitrescu la digi: meciul a avut 3 eroi, cadu – o nonvaloare plina de tuperu care se crede valoare, bornescu – un mardeias cum bine a spus ovidiu ioanitoaia si…. (bum bum bum drum roll) alexandru brad pitt tudor care a rezolvat meciul intr-o maniera geniala. tudor e atat de iesit din comun de cele mai multe ori incat incep sa cred ca el transcende lumea materiala in care majoritatea dintre noi traim. el este arbitru intr-o lume a lui, un univers paralel, o realitate alternativa. n-are nicio treaba cu meseria de arbitru pe acest pamant. toata lumea o tot da inainte cu tudor cel mai bun arbitru roman, incoruptibil, etc bla bla cand el de fapt aproape la fiecare meci face niste greseli care te lasa perplex. n-ati vazut ce gesturi avea cand le-a dat cartonasele jucatorilor si cand a tipat la andone sa plece la vestiare? mie mi se pare caz de psihiatrie, la modul cel mai sincer

andrei mihai (1 comentarii)  •  10 mai 2012, 1:13

Am fost pe stadion in tribuna a doua iar in momentul in care Gabi Muresan a sunat la poarta (in gol) s-a auzit o lovitura. Arbitrul a auzit-o cel mai bine, a fost in raza de actiune. As fi preferat sa se joace pana la final, iar cea mai buna sa castige. S-ar putea rejuca cu un strain la „fluier”, asa ar fi convenabil pentru majoritate. Dar pentru echipa oaspete, avand jucatori agresati, va fi cel mai usor incercarea de a obtine cele 3 puncte intr-un birou.

e ciudat (1 comentarii)  •  10 mai 2012, 2:00

Tudor a avut vina lui ca a oprit meciul in primul rind ca l-a dat afara pe Cadu si apoi a pornit golania in tunel. dar spuneti-mi cum se poate ca un om aflat la 3-4 m de o faza si uitindu-se direct la faza sa nu vada ca a fost sau nu fault. Cite reluari aveti si cum de ati dedus ? Ca eu maxim pot spune…NU STIU daca a fost sau nu. Nu e clar daca e sa o luam dupa imaginile de la TV. Cu ce fel de ochi va uitati? ca poate eu am lipsa si tre sa merg la oftalmolog.

Sinteti ZERO (1 comentarii)  •  10 mai 2012, 4:39

Luminita din tunel tu esti tigan si ar trebui sa te duci in tara lor. Nu zic unde sa nu se supere cei multi.
11 m indiscutabil sub ochii arbitrului. Pacat ca e un fricos si nu a lasat meciul sa continue….desi intr-adevar cu aia de la U nu te pui. Acum au ajuns la nivelul ca intra pe „rol” stafful….acuma aia dau pina mai ieri erau suporterii acum s-a schimbat modificarea.

Is tare curios ce ar zice cei de afara la cele vazute si cum vad ei ce s-a intimplat. Sinteti penibili gazetarilor sinteti efectivi ieftini comentarii de doi lei si 30 de bani. Nu mai aveti mult si da-ti faliment.

sase sase (5 comentarii)  •  10 mai 2012, 5:28

Nu stiu de ce toata lumea se invarte in jurul faptului daca a fost sau nu penalty! Cate lovituri de pedeapsa discutabile nu se acorda in meciurile de la noi sau de aiurea?Cate greseli de arbitraj care influenteaza rezultatul nu se vad in meciuru din campionate rebnumite nu de rahat cum este al nostru.Unele chiar il Liga Campionilor sau la CM si CE.Problema fotbalului nostru este atitudinea oficialilor,a jucatorilor si nu in ultimul rand al presei sportive.Multe din conflictele de pe teren sunt generate de disputele din presa care sunt mai provocatoare decat gestul lui Cadu si lovesc in fotbal mai rau decat au dat nesimtitii de Bornescu si oficialii de la U Cluj in Bornescu.In tot ce se scrie in presa sportiva nu este altceva decat incitare la violenta,si nici un ziar sportiv,sau televiziune ,sau ziarst nu este in masura sa spuna ca este impartial.Toata lumea spune ca CFR face matrapazlacuri in campionat.Am mari indoieli.se vede ca aceasta echipa are impotriva ei federatia,liga si conspiratia echipelor din Bucuresti,care de cativa ani au pierdut suprematia in fotbalul romanesc.Nimeni nu vorbeste de matarpazlacurile facute de catre Steaua,Dinamo,Rapid, de cei de la FRF ,Liga I sau din comisiile de disciplina care se fac numai ca dau sanctiuni. Pentru stiinta sunt suporter al U Cluj de pe vremea cand unii care isi dau cu parerea despre fotbal nici nu stiau de existenta acestei echipe,dar cu toata obiectivitatea va spun ca niciodata suporterii acestui club nu au foast atat de agresivi ca acuma.Si niciodata oficialii clubului nu au dat dovada de atata incultura si atitudine interlopa ca acum.Nimic din spiritul de alta data al Universitatii nu a ramas.Unde este Universitatea lui Marcu,Ivansuc,Campeanu,Petru Emil,Mateianu?Unde sunt suporterii care isi aplaudau echipa si atunci cand pierdea?

sase sase (5 comentarii)  •  10 mai 2012, 5:34

Marius ai o logica beton.Adica Tudor a gresit ,trebuia sa continuie meciul.Deci sunt vinovate ambele echipe pentruca Tudor a gresit! Lasa domnule bautura ,ca vad ca ti-ai pierdut judecata.Pacat ca nu a gasit-o nimeni sa ti-o inapoieze.Ca s-o opreasca la el nu cred ca va risca cineva!

CFR4x4 (76 comentarii)  •  10 mai 2012, 5:44

„Daca arbitrii, jucatorii si/sau oficialii sunt loviti de una sau mai multe persoane sau cu obiecte, arbitrul poate intrerupe sau opri definitiv jocul in functie de gravitatea incidentului. In cazul opririi definitive a jocului, clubul organizator va fi sanctionat cu pierderea jocului prin forfeit”, coroborat cu art. 83, li. c) Sectiunea a IV-a Abateri si Sanctiuni aplicabile Cluburilor din Regulamentul Disciplinar :

,, nerespectarea prevederilor R.O.A.F. privind masurile de ordine, inclusiv neasigurarea protectiei pentru jucatorii si oficialii de meci , fapt ce a determinat neinceperea sau OPRIREA jocului de catre arbitru, se sanctioneaza cu pierderea jocului prin forfeit de catre clubul orgnizator”

bazileon (167 comentarii)  •  10 mai 2012, 7:27

Ca dl Ioanitoaia scrie „proSteaua” e lucru cert (dar nu c-ar tine cu ea!).Ca a fost penalty, ori ca meciul trebuia oprit nu e deloc clar. Eu nu am vazut penalty, iar meciul a fost oprit dupa ureche.
La Ploiesti meciul s-a oprit dupa ce a fost „ars” Tatarusanu (dar nici acolo nu era cazul, cum nu era nici la Rapid-Steaua & bricheta).
Singura mea constatare e ca Tudor e un esec bubuitor al arbitrajului romanesc (si al eforturilor lui Craciunescu si Ioanitoaia).
Pacat de clujeni sa aiba astfel de brute printre ei!

bazileon (167 comentarii)  •  10 mai 2012, 7:36

„Sabin Gherman”
Poate a existat universitate la Cluj cand ziceti dvoastra (si probabil aveau si niste cusme rosii), numa ca nu prea existau romani inmatriculati.
Drum lung de la activistul politic la postacul sportiv, dar frustrarea e nestirbita.

somnu (6 comentarii)  •  10 mai 2012, 8:14

tudor a oprit meciul la 10 minute dupa ce andone si-a scos jucatorii dupa teren.

MARTORUL (7 comentarii)  •  10 mai 2012, 8:34

Bornescu era in forta majora, provocarea lui Cadu putea genera dezastru, dovada ca Tudor nu a mai dorit sa reintre pe teren. Deci, Bornescu are dreptate, s-a aparat de furia spectatorilor starniti premeidiat de Cadu… Regia lui Ando, Muresan si Pista!

Pupinkuresku (10 comentarii)  •  10 mai 2012, 8:54

IOANITOAIA TE-AI FACUT DE RAS !!
ITI ESTE FRICA CA CFR PRIMESTE 3 PUNCTE SI ITI TAIE „OIERUL” ARGINTIII !!!!?????
Pentru un singur pumn Steaua a primit 3 puncte la Ploesti.
Cadu este batut de 3 Huligani si CFR nu are dreptul sa primeasca cele 3 puncte , ca nu vrea OVIDIU IANITOAIA SI OIERUL ??!!
NU SUNT FAN CFR sau alta echipa din LIGA LUI mitica, dar sa fim corecti si impartiali .
Echipa mea se numeste VFR .

Hasbe (39 comentarii)  •  10 mai 2012, 9:15

Veti fi avand dreptate dar trebuie sa existe o cauza a tuturor cauzelor! Oare faptul ca nimeni la noi nu trateaza fotbalul (cel din ligile noaste) ca pe un joc si nici nu-l trateaza ca pe un sport!

Comentează