Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Gafele lui Tudor

Tot balamucul din derby-ul clujean a pornit de la o decizie eronată a arbitrului Tudor, care a dictat 11 metri într-o fază în care Ad. Cristea nici nu l-a faultat pe G. Mureșan și nici n-a jucat balonul cu mîna. […]

miercuri, 9 mai 2012, 4:14

Tot balamucul din derby-ul clujean a pornit de la o decizie eronată a arbitrului Tudor, care a dictat 11 metri într-o fază în care Ad. Cristea nici nu l-a faultat pe G. Mureșan și nici n-a jucat balonul cu mîna. Pur și simplu, mijlocașul lui Andone a luftat! În cazul în care mingea chiar l-a lovit în braț pe decarul Universității, nimeni nu poate pretinde că a existat și intenția.

Nu-i întîia oară cînd Tudor judecă aiurea o fază petrecută în careu. A comis numeroase erori în direcția respectivă, inclusiv în 2008, cînd i-a refuzat CFR-ului două penalty-uri indiscutabile în Ghencea. Vizibile și din avion.

Am spus-o atunci și repet azi: Tudor e incoruptibil, corect, de neîndoit, dar are probleme. Nu cu regulamentul, ca destui dintre colegii săi, ci cu psihicul, cu stăpînirea de sine. Văzîndu-i privirea de gheață și atitudinea de robot, te gîndești că nu i-ar strica o vacanță prelungită.
Încă mai grav, după ce a inventat penalty-ul amintit, “centralul” bucureștean a continuat din gafă în gafă. A căzut din lac în puț. Într-adevăr, Cadu a provoacat galeria “șepcilor roșii”, deci se cuvenea sancționat, doar că portughezul merita pedepsit cu cartonaș galben pentru gestul său nesportiv, nu și cu roșu!

Interpretînd anapoda prevederile din ROAF, Al. Tudor a forțat nota, a sărit calul. A pus pe picior de egalitate ieșirea lui Cadu cu cea absolut incalificabilă a lui Bornescu, de mardeiaș. Ele sînt din planuri diferite și trebuiau cîntărite diferit.

Ca tacîmul să fie complet, Tudor a suspendat întîlnirea după ce i s-a transmis  că un oficial al “studenților” a dat în Cadu pe drumul către vestiar. Alertați și ei de incident, jucătorii ambelor echipe, care abia se potoliseră, s-au încăierat de data asta pe tunel, bătaie ce l-a determinat pe arbitru să fluiere sfîrșitul meciului în minutul 27!

Fie și scăpată pe moment de sub control, partida nu trebuia oprită. Sau arfi trebuit reluată după 10 minute, interval în care spiritele s-ar fi putut liniști. Din păcate însă, depășit de împrejurări, speriat, Tudor s-a pierdut cu firea și a luat o hotărîre nefericită, probabil cea mai neinspirată din întreaga lui carieră! Dacă elimina alți 4-5 jucători din fiecare tabără, ar fi avut oarece acoperire, nu-mai că a procedat altfel cît timp a reținut doar carnetele lui Cadu și Bornescu.
Nu știu în favoarea cui va înclina balanța Comisia de Disciplină, a Universității ori a CFR-ului? Indiferent de deznodămînt, una dintre tabere se va considera nedreptățită și va țipa ca din gură de șarpe. Sigur, n-ar fi nici prima, nici ultima oară. În fond, se întîmplă și la case mai mari, vorbim aici despre fotbal, nu despre muzică ori filosofie. Trist e însă că istoria se repetă în rău, iar ierarhia finală a Ligii 1, chiar titlul, va fi din nou stabilită la masa verde! Un an se decide la TAS, un altul la LPF, din ce în ce mai des în birou și din ce în ce mai rar pe teren! Ca la noi nu-i nicăieri!

Comentarii (250)Adaugă comentariu

cred cavati uitatlaalt meci (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:27

domne Ioanitoaia cred ca v-ati uitat la alt meci….arbitrul Tudor nu a „fluierat sfarsitul meciului in minutul 27″…. nu a fluierat deloc sfarsitul…… a venit si i-a facut semn lui andone, retineti, doar lui andone sa-si ia blatistii si sa intre la vestiare……pe cei de la U nu i-a anuntat sa paraseasca terenul………deci omul a considerat ca astia de la Cai Ferate sunt in pericol acolo, doar ei, nu si Studentii!!!

darkman (7 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:28

Nu inteleg de ce nu se programeaza derbiul de Cluj in prima etapa? Atunci cand spiritele sunt mai relaxate, nu in ultimele etape cand depind unii de altii.

Mister (4 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:32

Cornel Dinu A ANTICIPAT CU O ORA ÎNAINTE DE MECI O MARE MĂGĂRIE A MAGHIARILOR!
Păcat ca nu ați auzit cu o ora înainte de meci interviul la TV al lui Cornel Dinu, a spus în gura mare și răspicat despre mafia maghiara care face legea în campionatul romanesc și a atenționat ca la meciul de aseară vor fi mari măgarii in favoarea maghiarilor.
Cornel Dinu a spus clar ca jucătorul lui U Cluj in anul valizei a primit bani grei de la mafia maghiara pt a provoca acel penalti si ca The Blatistii au furat acel campionat.
CINSTE ȘI RESPECT LUI CORNEL DINU, MAESTRE ASA S-A ÎNTÂMPLAT CUM ATI SPUS CU O ORA ÎNAINTE DE MECI !

Anon (3 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:33

Domnule Ioanitoaia, din acest motiv a oprit arbitrul Tudor meciul. Nu mai ascultati aberatiile celor de la TeVe despre cartonase rosii fantoma.

Regulamentul de organizare a activitatii fotbalistice, accesibil pe site-ul FRF la http://frf.ro/sites/default/files/ROAF%202011%20TIPAR%20FINAL.pdf

Articolul 60 – Obligaţiile cluburilor organizatoare – punctul 9 (pagina 71)

Dacă arbitrii, jucătorii şi/sau oficialii sunt loviţi de una sau mai multe persoane sau cu obiecte, arbitrul poate întrerupe sau opri definitiv jocul în funcţie de gravitatea incidentului. În cazul opririi definitive a jocului, clubul organizator va fi sancţionat cu pierderea jocului prin forfait.

restul e can-can!

Catzulinho (7 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:33

Domnule Ioanitoaia, am 18 ani, sunt fan al Rapidului si imi dedic corpul si sufletul pt aceasta echipa, IMPLICIT PT campionatul Romaniei, credeti-ma va rog frumos ca aseara imi venea sa plang cand am realizat ca ma intereseaza campionatul romaniei, ca eu chiar depinde intr-un fel de meciurile din Liga 1.

Godspeed (12 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:34

atac din spate la adversar.nici nu mai conteaza daca la atins s-au nu, ala nici nu a avut intentie sa atace mingea.penatly 100%

replicant (4 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:35

Nu! Nu, domnule Ioanitoaia, solutia cu inca 4-5 cartonase rosii este inacceptabila. Ducea tot la intreruperea meciului, la o bataie si mai crancena si la avantajarea unor terte cluburi. Nu si nu!

hagi (3 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:36

„Tudor e incoruptibil, corect, de neîndoit”. oare? nu cumva ne-a pacalit (mai exact v-a pacalit) pe cei mai multi? ma tem ca banii (forintii) il tenteaza si pe el acum ca se apropie sfarsitul carierei sale in arbitraj.

puiu mordasan (13 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:36

D-le Ovidiu,
Ca este cu adevarat balcanic ce se intampla la noi,nu mai trebuie comentat,dar totusi Tudor al nostru,incoruptibilul nostru,de aceasta data a facut jocurile CFR-ului….
In min.5 da galben lui Galamaz total gratuit,la o faza banala,asta ptr.a-l linisti pe fundasul central al lui „U”,iar apoi dicteaza un penalty care are legatura doar cu patinajul artistic,nicidecum cu jocul cu mingea….

mg (138 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:37

..Tudor şi-a creat(dumnezeu ştie cum) o aureolă de Eliot Ness şi cam atât, în rest gafe cât cuprinde..

dragan (2 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:38

LA ACEST MECI TUDOR NU A GRESIT. A FACUT TOTUL CU BUNA STIINTA PENTRU A FAVORIZA CFR. NU ESTE PRIMA DATA CAND FAVORIZEAZA PE FATA O ECHIPA. SI DACA MULTI ZIC CA NU IA SPAGA, LUCRU PE CARE EU ACUM NU IL MAI CRED, ESTE CLAR CA ALT RESORT – POSIBIL ORGOLIUL NEMASURAT -IL IMPINGE SA FACA PREMEDITAT UNELE LUCRURI> ACUM O FI FOST SUPARAREA PE ADUCEREA ARBITRILOR STRAINI. SI CUM CRACIUNESCU IL STIE SI SIMTE BINE, L-A DELEGAT LA ACEST MECI , STIIND IN CE PARTE VA TRAGE, „CORECTUL SI INCORUPTIBILUL ” DE TUDOR.
EU UNUL CRED CA SCORUL PENTRU ACEST MECI A FOST DE 100.000 – 150.000 DE COCO PENTRU TUDOREL, COCOSTARCI LA CARE SE INDOAIE SI INCORUPTIBILUL.

dof (8 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:39

Titlul se decide la comisii datorita valorii slabe a echipelor. Daca oricare dintre primele clasate ar fi putin peste zero din punct de vedere fotbalistic ar fi castigat campionatul de acum 10 etape. Ar trebui sa le fie rusine tuturor care sar cu gura pe CFR pentru ca nu au valoare. Daca ar fi avut ar fi fost mult peste CFR, care s-a impiedicat de mult prea multe ori campionatul acesta. Sunt toti de o nulitate trista si in loc sa repare asta, se plang toate ziua pe la ziare si televizoare ca sunt furati. Sunt frustrati, nu furati. E greu sa admiti ca esti o nulitate, mai bine iti gasesti scuze.

Anon (3 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:40

@cred cavati uitatlaalt meci

Omule, uita-te pe inregistrari. Niculescu il intreaba pe Tudor: De ce ai oprit meciul Sandule?

Cum sa nu-i fi anuntat si pe cei de la U?

si 2, Cadu a ajuns la spital dupa pumnii luati de la cei din staff-ul lui U. Cum sa bati jucatorii pe tunel? astia-s dementzi.

anonim (3 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:40

domnule ioanitoaia dumneavoasra stiti sa cititi regulamentul? se opreste meciul exact pt motivul vazut in imagini, e in regulament! cum s-a oprit la ploiesti exact asa s-a oprit si aici, atunci pt ca cititorii vostri erau stelisti toti a ti zis ca e ok oprirea meciului acuma nu mai e :))))))))))))))))) plus ca acuma a fost mai grav decat la ploiesti au dat vreo 3 in cadu membrii ai stafului ucluj ajutati si de fortele de ordine, deci scutiti ma cu articolele astea de 2 lei pro steaua si dinamo doar pt ca 90% din cititori sunt stelisti

Aral (104 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:41

Aveti dreptate Tudor e dus cu capul. Abia astept sa il aud pe Craciunescu aparand deciziile acestui apucat.

gaga (5 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:42

Cu timpul , unora , li se pune slana pe creier si devin senili ,penibili , de rahat etc Kermit este si cazul tau . Lasa scrisul altora si , la functia si salariul tau transforma fituica pornografica in publicatie respectabila de sport , daca poti , daca nu plimbate cu bicicleta sa ai mainile ocupate .

cristi (2 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:42

ploiesti oprirea meciului=presa: decizia e corecta
cluj oprirea meciului situatie mai grava=presa: nu trebuia oprit meciul tudor face pe el 🙂

suntetti impartiali nu?

Anon (3 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:42

@puiu mordasan

galben total gratuit? galamaz i-a dat cu piciorul in cap lui sougou. sau n-ai vazut reluarea?

lukas (6 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:43

pe reluari nu se vede bataie generala. Rosu meritat Bornescu si galben Cadu. E limeped ca meciul trebuie castigat de CFR cu 3-0. sunt multe linkuri unde se vede clar ca rezervele CFR-ului au intrat pe tunel, nu titularii. NU l-a lovit nimeni pe Bornescu . Tudor face semn jucatorilor sa paraseasca terenul dupa ce vorbeste cu Andone. Amandoi au facut semn jucatorilor sa se retraga. de unde 3-o pt U? si de unde 5 cartonase rosii pt CFR? e inadmisibil comportamentul de la U, de la Petrolul, bricheta. LPF si FRF alaturi de presa sportiva sunt principalii vinovati pentru nivelul fotbalului romanesc.

razvan (5 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:43

O mare rusine ce a facut acest Tudor!Este incredibil cum se poate intimpla aasa ceva.Nu scuz deloc comportamentul celor de la U ,il pot cataloga golanesc.Dar nu a avut nici un motiv sa fluiere sfarsitul meciului.Cititi ce a declarat si Sandu Boc supervizorul meciului.Ce i-a spus Tudor,ca opreste meciul pt ca altfel ar trebui eliminati 4-5 de la fiecare echipa!Ca ,mai apoi sa scrie in raport cu totul altceva.O mare rusine!ARBITRII STRAINI,SINGURA SOLUTIE!

marian (45 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:43

unde ai vazut dumneata bataie generala aseara domnule cand toata lumea tragea de acel nenorocit de portar care a provocat toata mizeria aceea?iar despre tudor ce sa mai spunem…un arbitru idiot care era pe la 100 de metri de evenimente.daca aveti sange in instalatie aflati pe ce valize au jucat cei de la ,,u”.

lukas (6 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:45

CFR-dinamo penalty Ganea, acelasi arbitru, acelasi penalty.

Mihai Grecia (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:45

@puiu mordasan: tu chiar ai orbul gainilor ? galben gratuit ??!!!!
@ ANON: in sfarsit unul care stie ce vorbeste . Bravo !

xaba (13 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:45

Se pare ca, in momentul in care trebuie judecat un penalti dictat in favoarea CFR, toate lumea orbeste subit. Din capturile aparute pe saitul pro*sport se vede cum Cristea, incercand sa dea in minge, loveste din spate piciorul de sut al lui Muresan, de unde rezulta luftul. Unghiul de filmare nu este foarte avantajos, in schimb Tudor era pozitionat excelent, la 2-3m de faza, in lateral. Penaltiul a fost cat se poate de clar.

misu (27 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:50

D-le Ioanitoaia te rog sa-l iei de mana pe Cornel Dinu si sa cresteti nepoti, si asta nu o spun cu rautate pentru ca va cunosc de la inceputurile Procesului Etapei. Cu regret o spun sa parasiti ziaristica, va rog.

vali12 (16 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:51

Cea mai buna varianta ar fi rejucarea meciului cu un arbitru strain la centru.

dany (1 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:52

domnule Ioanitoaia,va intreb cand l-ati vazut ultima data simuland pe Muresan ? ca eu nu-mi amintesc…
Chiar credeti ca tot circul asta ,provocat de „U”,este un incident local?100% au fost terte interese,venite din „marea” capitala ,locul de unde rasare soarele,in jurul caruia se invarte intregul univers.In loc sa cautati vinovati asa departe(in Ardeal),mai bine va uitati langa dumneavoastra.Adevaratii vinovati sunt chiar acolo.

nypd (18 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:53

Bateti apa-n piua !
Meci pierdut cu 3-0 pentru ambele echipe, Tudor sanctionat de comisie, la fel toti jucatorii inclusi in raportul observatorului, ce-i asa greu de priceput?
Chestiile cu provocarea si reactia adversa sunt doar alte golanii dintr-un sir infinit.

Cfr_Atlanta (218 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:53

Pentru prima data ca dau dreptate 100%. Si eu sunt de parere ca Tudor a stricat meciul. Daca nu ii dadea rosu (absolut nemeritat) lui Cadu nu se ajungea aici. Cadu, se vede si din poze nu a ripostat la Bornescu .Trebuia sa iasa Tudor in evidenta ca nu a mai iesit demult.Faza cu 11m discutabila desi nu cred ca Tudor a gresit, se afla la 2-3 m de faza. Daca a gresit, sa fie exclus din arbitraj.

nudetruth (8 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:55

Sa joci fotbal cu ura, e si mai josnic decat sa iei valize ca sa „iti aperi corect sansele”… Nu cred ca rivalitatea U-CFR a ajuns la ura demonstrata in teren. Mai degraba suspectez o valiza, si una foarte barosana. Si nu s-a mai putut risca o munca de 90 de minute care ar fi putut fi degeaba… S-a facut un taraboi de se duce meciul in fata comisiilor, care si ele pot fi sensibile la valize… Cum s-a nimerit sa fie Bornescu declansatorul?! Or fi tras la sorti inainte de meci. Sau poate era si pentru asta o premiere individuala… Cand nimic nu mai are logica in teren, ramane logica valizei. Cu cat lucrurile sunt mai ilogice, cu atat pot fi valize mai multe sau mai grase… 😀 Ca ni s-a spus clar ca se dau si se iau valize.

cristi (2 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:56

nu va retrageti va rog domnule ioanitoaia, articolul este aberant

Al (13 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:57

Citesc si ma minunez cand vad oameni aparent normali spunand ca Muresan a luftat. Mai oameni buni se vede clar cum in timp ce Muresan se pregatea sa suteze Ad Cristea, incercand sa ia mingea, loveste cu piciorul drept stangul lui Muresan ! Din cauza asta Muresan nu loveste mingea, nu pentru ca ar fi luftat. Chiar asa, am ajuns o tara de orbi ?!?

Catzulinho (7 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:58

MILIOANE DE OAMENI spun ca Tudor era la 2-3 m de faza, ok, daca a gresit EXISTA DAOR O EXPLICATIE, una singura : blat.

clujan (22 comentarii)  •  9 mai 2012, 16:59

Ca merita sau nu penalty, ca trebuia sau nu oprit meciul…un haos. DAR CEL MAI GRAV dupa acest meci este ca un jucator si f grav, angajatii unui CLUB, sar la bataie ca niste disperati, ca niste animale. ASTEA SUNT LUCRURI CARE NU POT FI TRECUTE CU VEDEREA. VIOLENTA FIZICA E INACCEPTABILA !!! Ce exemplu le dam noi copiilor dupa acest meci ????? Ce exemplu de civilizatia ofera angajatii unui club ardelean dupa acest meci???? Asta e o rusine….si din pacate sunt suporteri care sustin aceste comportamente doar pt ca nu sustin CFRul,…ASTA E SI MAI TRIST SI MAI GRAV !!! Si ne mai miram ca se omoara pe la colturi suporterii, sau ca se bat fara nici un motiv

adi_stelistul (359 comentarii)  •  9 mai 2012, 17:00

Asa e si normal, ca titlul sa se decida in birouri. Nu se poate decide pe teren, cat timp pe teren nu se mai intampla nimic. In orice caz nu fotbal. Intr-un campionat ca al nostru, fara fotbal, faptul ca titlul se decide la comisii e normal.
O repet pentru a treia oara in aceste mai putin de 24 de ore: Tudor, considerat cel mai bun arbitru roman, e intr-adevar cel mai bun arbitru roman. Da, domnule Craciunescu, astia va sunt oamenii. Tudor a fost depasit total de situatie, ca un adolescent. In mod normal, cum ziceti, are nevoie de pauza. Una definitiva totusi pentru arbitraj. Sau macar pentru meciurile cu miza. Si-a aratat limitele.
Sunt de acord cu aproape tot ce-ati spus.

dof (8 comentarii)  •  9 mai 2012, 17:00

Domnule Ioanitoaia, dezamagiti complet. Puneti mana pe regulament si cititi ca e foarte evident ca nu l-ati citit.
Ce ziceti cu 10 minute e articolul 60 aliniat 7 si se refera mai mult la comportamentul jucatorilor, daca se bat, agreseaza jucatorii, distrug, etc…
Articolul 60, aliniat 10 e cel pe baza caruia Tudor a oprit jocul.
11 perfect valabil, Cristea l-a oprit pe Muresan sa suteze, poate mai bine, ca il nenorocea pe unul de il nimerea intr-o zona sensibila.
Cartonas galben perfect justificat, uitati pana unde ridica piciorul, ii da in fata. Acum 2-3 etape s-a dat un al doilea galben si penalty cotra CFR-ului cand adversarul si-a coborat capul la nivelul glesnei.
Dar aveti toti ura pe CFR. Caracterul slad din astea sunteti dumeavoastra, scrieti articole la comanda. Tot respectul pentru Tudor, a avut curaj sa ia decizia corecta chiar daca stia ca toata presa aservita il va arata cu degetul. Rusine Ioanitoaia!

Pastile (13 comentarii)  •  9 mai 2012, 17:01

Luati si cititi regulamentul pentru cei care au nedumeriri existentiale:
„Articolul 60 – Obligaţiile cluburilor organizatoare – punctul 9 (pagina 71)

Dacă arbitrii, jucătorii şi/sau oficialii sunt loviţi de una sau mai multe persoane sau cu obiecte, arbitrul poate întrerupe sau opri definitiv jocul în funcţie de gravitatea incidentului. În cazul opririi definitive a jocului, clubul organizator va fi sancţionat cu pierderea jocului prin forfait.”

Tudor a scapat meciuld in mana, dar de aici si pana a acuza manevre, mafia maghiara si alte aberatii e cale lunga.

claudiu (21 comentarii)  •  9 mai 2012, 17:01

BRAVO

arabu (4 comentarii)  •  9 mai 2012, 17:02

Mi se pare mie sau a-ti luat razna cu totii??? Nu stiu ce sa intamplat in vestiar, deci nu ma pronunt asupra deciziei de a opri meciul dar in rest nu mi se pare ca Tudor a tras cu CFR-ul:
-La galbenul din min 5 galamaz a lovit cu piciorul in cap pe jucatorul CFR-ului (unde nu s-ar da galben pt asa ceva?) Ce conteaza ce e min 5?
-Cadu s-a dus pe pista sa bucure, nu a facut gesturi obscene, cati jucatori am vazut facand asemenea gesturi dupa gol? La barca -real atunci trebuia eliminat si Ronaldo… Nici macar nu se apara cand il lovea Bornescu…
-Ca si in cazurile cu Jandarmul paralizat, sau jucatorii CFR-ului atacati cu pietre pe strada, si in cazul asta agresorii au ca scuza „Daca stiai ca suntem isterici si agresivi de ce nu ai grija???”
-Punandu-va in locul jucatorilor care vad cum bodyguarzii platiti sa-i apere dau in ei, ati fi putut juca in acel stadion?

P.S. U era odata o echipa frumoasa, tatal meu a fost fan, imi povestea cum era atunci. Din pacate niste urangutani din galerie si conducere au stricat aceasta atmosfera, U (alaturi de Petrolul si Dinamo) fiind asociat astazi cu violenta gratuita.

gelu (2 comentarii)  •  9 mai 2012, 17:04

rusien ioanitoaia

VIOLENTA IN SPORT TREBUIE COMBATUTA NU ARE CE CAUTA ACOLO

11m gresit acordat nu intra in discutie acum. e prea mica eraoarea comparativ cu ce a urmat

adica cum? la orice eroare de arbitru bataia se justifica.
Isuse , in ce hal am ajuns
PS sunt stelist

Pupinkuresku (10 comentarii)  •  9 mai 2012, 17:07

La Ploesti un civil/fan bate un jucator = joc oprit, 3 puncte Steaua, Nea Ovi satisfacut.
La Cluj 3 civili/xyz bat un jucator = joc oprit, Nea Ovi sare cu gura, de ce Tudor a oprit jocul.
Care este deosebirea Nea Ovi.
Iti spun eu: CFR in mod normal are 3 puncte, alta hotarare este o hotie pe fata si LINGAUL DE OVI nu mai primeste argintiiii dela OIER.

tache bacanu (14 comentarii)  •  9 mai 2012, 17:09

Zis si facut,corect 100%.Sa vedem,dupa aberatiile lui Tudor,daca nu urmeaza „catastrofele” comisiilor ligii!!!!!

Dav (35 comentarii)  •  9 mai 2012, 17:12

Continuarea partidei din minutul 32 si de la scorul de 0-1,cu spectatori.

Mephisto (25 comentarii)  •  9 mai 2012, 17:15

si acum vi-l prezentam pe actorul oltean bronzat Bornescu:www.youtube.com/watch?v=48JQY59EbU4

simplu_suporter (37 comentarii)  •  9 mai 2012, 17:15

ziceti ce vreti, dar cu un arbitru strain nu se intampla asa ceva. sic! prietenilor arbitrilor romani, a se citi cefere

lereter (2 comentarii)  •  9 mai 2012, 17:16

Dl Ioanitoaia -proaspat revenit-cred ca mai sanatos la cord,nu si-a pierdut,nici parasit, preferintele. Cu „arme si bagaje” in trupa „anti CFR” zice: „Dacă elimina alți 4-5 jucători din fiecare tabără, ar fi avut oarece acoperire, nu-mai că a procedat altfel cît timp a reținut doar carnetele lui Cadu și Bornescu.” Unde ai vazut dta mister (cu accent pe ‘e)Ioanitoaia alti 4 (patru) jucatori ceferisti care sa fi facut ceva care sa justifice atatea eliminari ?La U poate se gaseau motive,dar la CFR sub nici o forma acoperita de adevar.Ideea
era ca atunci,si U si CFR pierdeau cu 3-0,ceea ce era pe placul lui nea Ovidiu (anti CFR,proBecali,Vaslui,Rapid etc).Iata o noua, crasa ,dovada de lipsa de obiectivitate la Ioanitoaia.Nu ma (mai) mir!

CFR4x4 (76 comentarii)  •  9 mai 2012, 17:18

suferiti ca multi altii de pe-aici de „bucurestita”.. C,adu are voie sa se bucure oriunde in stadion,n-a aratat semne obscene,cum mint unii,n-a ripostat,deci..de ce cartonas..mai ales de ce „rosu”? 11 m CLAR ca lumina zilei..uitati-va la imaginile VIDEO,cum Cristea ii loveste piciorul lui Muresan,care n-a simulat niciodata !!! Dupa asta mingea ii sare in mana lui Cristea,deci hent,intentionat sau nu,e hent in careu si 11 m..altfel spus nici un hent nu e intentionat!!! Pe ce s-ar baza o descalificare a CFR-ului,cand in tunel au intrat doar rezrvele(vezi video)..ei fiind oaspeti si singurele acte de violenta au venit din partea organizatorilor !!! Bornescu e acelasi mizerabil care i-a rupt 4 coaste lui Coroian si nu si-a cerut nici scuze,un gunoi,dupa parerea mea,sa fie scos din fotbal !!!

DRAGAN (2 comentarii)  •  9 mai 2012, 17:20

NEPRIHANITIILOR SI CINSTITIIOR SCRIITORI PRO CFR.
BAI BAIETI , VA VEDE SI TIPA O TARA INTREAGA CA FURATI DE ANI DE ZILE SI CU VALIZE SI CU ARBITRII SI CU PRESIUNI DE LA GUVERN – ( AOLEU ACUM GUVERNUL NU MAI E … ). CIOCU MIC CA O SA-I VINA RANDUL SI LU’ MURESAN SI LU PAZKAKANY.
VASLUIUL ESTE ZECE CLASE PESTE VOI .

m68 (61 comentarii)  •  9 mai 2012, 17:20

Dupa razboi multi viteji se arata zice un proverb, dar aseara in momentul cand tudorica a fluierat aiurea 11 m eu am zis: gata meciul se va opri….. Pacat de tudorica dar niciodata nu a stiut sa dea un 11m corect.. SA NE MAI INTREBAM DACA SANT MAI BUNI ARBITRII STRAINI??

Romanul (2 comentarii)  •  9 mai 2012, 17:21

Tudor a gresit, dar ar trebui aplicata aceeasi pedeapsa ca la Ploiesti sau in cazul bricheta pentru ca au fost asemanatoare situatiile.

Comentează